31 Ιανουαρίου 2021

Δεν υπάρχει τύχη για αυτόν τον τόπο, και η Αποκεντρωμένη στο ‘κόλπο’

Η ιστορία έχει ως εξής:
Κάνει διαγωνισμό ο Δήμος Καμένων Βούρλων για να ανακατασκευάσει την αποθήκη του αγροτικού συνεταιρισμού του Αγίου Κωνσταντίνου, σε πολιτιστικό κέντρο, με δαπάνη ύψους ενός εκατομμυρίου euro (1,000,000 euro). (click εδώ)

Η Πανελλήνια ένωση διπλωματούχων μηχανικών εργοληπτών δημοσίων έργων, κάνει διαμαρτυρία στον Δήμο μας και στην Αποκεντρωμένη, για φωτογραφικούς όρους και καταδεικνύει σαφώς τα κακώς κείμενα με έγγραφο της. (click εδώ)

Η αποκεντρωμένη από την μεριά της δεν ανταποκρίνεται και τους απαντά ‘ωχ αδερφέ μην μου τα κάνεις ‘τσουρέκια’, και αν έχεις πρόβλημα άντε κάνε προσφυγή μόνος σου’. (click εδώ)

Η ΠΕΔΜΕΔΕ βέβαια με την τελευταία επιστολή της, αναρωτιέται ποιος τελικά είναι ο ελεγκτικός ρόλος της Αποκεντρωμένης και τι ‘σκατά δουλειά’ κάνουν εκεί μέσα. (click εδώ)

Εγώ από την πλευρά μου, απευθύνομαι στην ανώτερη αρμόδια διοίκηση (θέλω να το κάνω escalation που λένε και στο χωριό μου) και να απευθύνω ερώτηση, για το αν νομίζουν οι σχετικοί αρμόδιοι υπουργοί ότι βαίνουν ‘όλα καλώς’.
 
ΑΥΤΑ κάνετε μερικοί καρεκλοκένταυροι και σας βρίζει πάλι ο κόσμος. Μερικοί από εσάς που βρίσκονται σε θέσεις εξουσίας κάνετε κακό στην κυβέρνηση και στην Ελλάδα αμαυρώνοντας την γενικότερη προσπάθεια που γίνεται ώστε να σταθεί στα πόδια της η χώρα μας, και να μην γίνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε (ή κοροϊδεύαμε αν θέλετε).

Κύριε αξιότιμε Υπουργέ Οικονομικών, συντοπίτη και φίλε μας κύριε Σταικούρα, τα γνωρίζετε αυτά?

Φιλικά, ο Blogger ... 

28 Ιανουαρίου 2021

Θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός για τα LED στον Δήμο Καμένων Βούρλων?

LED: Κι άλλος διαγωνισμός δήμου πανομοιότυπος με αυτόν του Λαυρίου


Πανομοιότυπο διαγωνισμό με αυτόν του δήμου Λαυρεωτικής που «πάγωσε» το Ελεγκτικό Συνέδριο, αποκαλύπτει η aftodioikisi.gr.

Πρόκειται για το διαγωνισμό (ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ) του δήμου Καμένων Βούρλων, ο οποίος, μάλιστα, 
αναδεικνύει ως προσωρινό ανάδοχο (ΠΡΑΚΤΙΚΟ) την ίδια εταιρεία με αυτή στον διαγωνισμό του δήμου Λαυρεωτικής!

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα έγγραφα που δημοσιεύει η aftodioikisi.gr, στους δύο διαγωνισμούς υπό τον τίτλο:
«Προμήθεια και εγκατάσταση φωτιστικών σωμάτων τύπου LED και προμήθεια λαμπτήρων τύπου LED εξοικονόμησης ενέργειας στο δημοτικό φωτισμό»:

-Πρώτον: Έχει κηρυχθεί προσωρινά ανάδοχος η εταιρεία Δαστερίδης «DASTERI SYSTEMS A.E».,
όπως προκύπτει από το ΠΡΑΚΤΙΚΟ της Οικονομικής Επιτροπής στο δήμο Καμμένων Βούρλων: .... ..... ....

Διαβάστε ολόκληρο το πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο aftodioikisi.gr

26 Ιανουαρίου 2021

Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει !!!

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 26/1/2021

Στο άρθρο μου με τίτλο «Έτσι, για την ιστορία ! Απολογισμός Οικονομικού Έτους 2019» (8.1.21) σας ενημέρωσα ότι έστειλα επιστολή στις 28/12/20 στο ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ και στην ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ και ζητούσα από αυτές τις Ελεγκτικές Αρχές να ελέγξουν τον Δήμο διότι ενώ φθάνουμε αισίως προς το τέλος του χρόνου, δεν έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο του Απολογισμού και Ισολογισμού του Έτους 2019, όπως προβλέπει το αρθ. 163 ν. 3463/2006. (βλ. ανάλυση στο άρθρο μου).

Στο άρθρο μου έθετα και 2 ρητορικές, αλλά όχι τυχαίες, ερωτήσεις προς τον κ. Συκιώτη:
1. Αδιαφορείς για τους νόμους και τους κανονισμούς, λόγω αλαζονείας ? ή
2. Νοιώθεις πανίσχυρος επειδή έχει «άκρες» στους μηχανισμούς που ελέγχουν τις πράξεις σου ?

Στις 4/1/21 η κα ΦΥΚΑ (Προϊσταμένη του Τμήματος Αποκεντρωμένης στη Φθιώτιδα) στέλνει επιστολή προς τον Δήμαρχο και ζητά εντός 5 ημερών να της γνωστοποιήσει της απόψεις του Δήμου επί του ως άνω θέματος.
Ο Δήμαρχος απάντησε στη κα Φύκα (δεν γνωρίζω το περιεχόμενο) αλλά…
Στις 10/1/21 πληροφορούμαι από δημοτικό σύμβουλο ότι στο δημαρχείο συζητείται ότι η Αποκεντρωμένη θα αποφανθεί ότι όλα έχουν καλώς. Θεώρησα τη πληροφορία κακόγουστο αστείο, διότι αυτό δεν προέκυπτε από το αρθ. 163.

Σήμερα, με ημερομηνία έκδοσης 25/1/21, και υπογραφή Απ. Ντόβας (Προϊστάμενος Διεύθυνσης ΑΔΘΣΕ) πήρα την απάντηση και είναι η εξής :
«… οι ως άνω τιθέμενες προθεσμίες δεν έχουν αποκλειστικό, αλλά ενδεικτικό χαρακτήρα… με την έννοια της υποδείξεως προς την Διοίκηση να περατώσει το ταχύτερο την σχετική διαδικασία… επομένως φρονούμε ότι η πάροδος της προθεσμίας αυτής δεν αποτελεί εμπόδιο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας σε μεταγενέστερο αυτής χρόνο».

Διαβάζοντάς την, απόρησα με την ερμηνεία που έδωσε η Αποκεντρωμένη και σε επικοινωνία με τον κ. Ντόβα, τον ρώτησα από πού συμπεραίνει ότι ο νομοθέτης ορίζει τις τιθέμενες προθεσμίες ως ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ; Ήδη βρισκόμαστε στον επόμενο χρόνο, 26/1/21 και ακόμα δεν έχει συγκληθεί το ΔΣ. Είναι νόμιμο αυτό ;
Η απάντησή του ήταν «έτσι έκρινα» !
Ναι «έτσι έκρινε» η εξουσία !
«Βασιλική διαταγή και τα σκυλιά δεμένα» !

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Στην Ελλάδα φθάσαμε όπου φτάσαμε, γιατί το δίκαιο απονέμεται (αν απονέμεται) με το σταγονόμετρο. Και, βέβαια, δεν εννοώ την τακτική δικαιοσύνη με τα κλειστά (;) μάτια !
Για τα διοικητικά μιλάω, για τους θεσμούς και τα όργανα. Εκεί όπου λειτουργεί η συναδελφικότητα. Εκεί όπου το σινάφι ορίζει τις κινήσεις των διαπλεγμένων και το αποτέλεσμα... είναι γνωστό από πριν.
Εκεί, όπου, ο νόμος ερμηνεύεται κατά πως βολεύει… και η δουλειά πάει πρίμα.
Με κλείσιμο υποθέσεων μετά πανηγυρικών αθωώσεων, με θρίαμβο των κατηγορουμένων και… άρρηκτη τη συναδελφικότητα ελεγκτών και ελεγχομένων.
Γιατί κόραξ δεν… εξορύσσει κόρακος οφθαλμόν !
Και βλέπουμε τα… χαΐρια μας.

Εσύ, όμως, φίλε συνδημότη, μην διανοηθείς και κάνεις καμιά παρανομία… γιατί μπορεί να πληρώσεις το τίμημα… ακόμα και με ισόβια !!!
Σε αυτή τη χώρα/μπανανία, όποιος μιλάει για δικαιοσύνη και ότι σέβεται τις αποφάσεις της… είτε είναι αφελής… είτε είναι ύποπτος…
---------------------- 

23 Ιανουαρίου 2021

Μια κριτική, προοδευτική ματιά στα τελευταία γεγονότα…

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 23/1/2021

ΠΛΑΤΩΝ : «Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου».
---------------
Ως Ενεργός Πολίτης αισθάνθηκα την ανάγκη να κάνω μια παρέμβαση στα δημοτικά δρώμενα παίρνοντας ως αφορμή το αναρτηθέν video «Τα “στοιχειωμένα”… διαμάντια μιας χρυσής εποχής!»



Το παρελθόν δεν αλλάζει. Έγινε! Όταν σκεφτόμαστε/αναπολούμε συνεχώς πράγματα από το παρελθόν, εγκλωβιζόμαστε σε μία παγίδα που μας κρατάει πίσω. Η ζωή δεν είναι ένα ημερολόγιο γεγονότων που χρειάζεται ξεφύλλισμα, αλλά μία αρένα δραστηριοτήτων. Το βέλος της ζωής δεν δείχνει ποτέ προς τα πίσω, δείχνει πάντα μπροστά. Έτσι, είναι ανώφελο κάποιος να κολλάει τη σκέψη του στο παρελθόν.
Η σκέψη πρέπει να περιστρέφεται στο ‘εδώ και τώρα’ και στο μέλλον.
Δυστυχώς αυτό δεν παρατηρείται στο Δήμο μας. Όπως είπε και σε σχόλιο του ο DIMOKRATIS, που έκανε για το καυτό θέμα του κοιμητηρίου των ΚΒ «το χρόνιο πρόβλημα είναι τα ‘κλειστά’ μυαλά και ενώ κάποιοι μας δείχνουν το φεγγάρι ( τι πρέπει να γίνει ) εμείς κοιτάμε το δάχτυλο». Δηλ. ποιος το λέει (;) αυτό που λέει θίγει τις παγιωμένες συντηρητικές αντιλήψεις μας (;) τι κομματικής απόχρωσης είναι (;) κοκ
Με ‘κλειστά’ μυαλά, όμως, δεν πάς πουθενά. Έτσι, συν τω χρόνω, η κατάσταση στο Δήμο μας χειροτερεύει και ενδεχομένως να μην μπορεί να επανέλθει… διότι όλα τα κακώς κείμενα λειτουργούν με γεωμετρική πρόοδο.
Ενδεικτικά μόνο για τη πόλη των ΚΒ : Λουτρά, Πάρκο, Βιολογικός, Κοιμητήριο, Δρόμοι, Πεζοδρόμια, Παραλίες, Καθαριότητα, κοκ

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ του κ. Συκιώτη και Σία… ζει στον κόσμο της. Για το μόνο που ενδιαφέρεται είναι για έργα βιτρίνας και το πώς θα βάλει χέρι στη τσέπη μας (Δημοτικά Τέλη) για να τα χρηματοδοτήσει.
Πως αλλιώς μπορεί κάποιος να εξηγήσει όσα έγιναν στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο όπου με εσκεμμένη παρερμηνεία διατάξεων νόμων εκ μέρους του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας κ. Γάκη (κατ’ εντολήν ; ) αποφάσισαν να αποκρύψουν έσοδα 784.000 € για να χρηματοδοτήσουν αφ’ ενός το έργο LED (Δόση ετών 2020 + 2021 = 95.000+385.813,80 = 480.813,80 €) και να καλύψουν την εσκεμμένη χαμηλή πρόβλεψη δαπάνης ρεύματος έτους 2021 ( = 115.815,82 € ) ενώ γνωρίζουν ότι δεν μπορεί να είναι αληθής γιατί το έτος 2020 ανήλθε σε 470.000 €. Είναι αδύνατον να προέλθει μείωση κόστους ρεύματος 355.000 € (= 480.813,80 – 115.815,32 ) από τη στιγμή μάλιστα που δεν έχει καν ξεκινήσει το έργο των LED λόγω που εκκρεμεί ο έλεγχος της σύμβασης διάρκειας 7 ετών, από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Αλλά, και ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, κατώτερος των περιστάσεων.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είναι οι πολίτες οι οποίοι λειτουργούν ως υποκείμενα των εξελίξεων. Αξιολογούν, αποδέχονται, αμφισβητούν, προσαρμόζονται, συμμετέχουν και αντιστέκονται.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είναι οι πολίτες οι οποίοι γνωρίζουν ότι τα προβλήματα λύνονται με παρεμβάσεις στην Κοινωνία για να διευκρινίσουν ότι η ανεκτικότητα είναι μεν κανόνας για να ζούμε σε κοινότητα, αλλά ανεκτικότητα δεν σημαίνει «όλα είναι σεβαστά». Διαφορετικά : «Κάθε ανοχή είναι ενοχή. Κάθε κατανόηση είναι συνενοχή. Κάθε αδιαφορία είναι ηθική αυτουργία» .
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είναι οι πολίτες οι οποίοι ΔΕΝ εθελοτυφλούν, ΔΕΝ είναι στρουθοκάμηλοι!
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είναι οι πολίτες ο οποίοι σταματούν να είναι «βωβοί» δίνοντας άλλοθι σε κάποιους να κάνουν τους «κωφούς».
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είναι οι πολίτες οι οποίοι μπορούν να φωνάξουν : «Τα περιθώρια υπομονής μας – και αντοχής και ανοχής – άρχισαν να εξαντλούνται. Ονειρεύεστε εσείς. Ονειρευόμαστε και εμείς. Όνειρό σας η ΕΞΟΥΣΙΑ και το ΧΡΗΜΑ. Όνειρό μας ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ»

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Καμένα Βούρλα: Τα “στοιχειωμένα”… διαμάντια μιας χρυσής εποχής! (Βίντεο – Φωτό)


Καμένα Βούρλα. Ένα αυγουστιάτικο πρωινό του 1961 πέφτει «σύρμα» στους πιτσιρικάδες της εποχής. «Τρέξτε στην παραλία, γυρίζεται ταινία, γίνεται χαμός»!

Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά της ώρας για να γεμίσει η πλαζ κόσμο, που ήθελε να δει από κοντά, τη Βασιλειάδου, τον Αυλωνίτη, τον Ρίζο. Τις νεαρές ηθοποιούς, τις κάμερες και τα συνεργεία της ταινίας «Η Μαρίνα, ο Κλέαρχος και ο κοντός».


"Εγώ σήμερα σκίζω Μαρίνες" φώναζε ο Νίκος Ρίζος .......

Διαβάστε όλο το άρθρο και δείτε όλες τις καταπληκτικές φωτογραφίες στο LamiaNow.gr

Απρόσφορη με τις παρούσες συνθήκες, η πρόσκληση για εκταφές, από τον Δήμο Καμένων Βούρλων

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΜ.ΒΟΥΡΛΩΝ

Προς
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Καμ. Βούρλων

Κύριε Δήμαρχε
Όπως καλά γνωρίζετε και από την προηγούμενη θητεία σας ως Δήμαρχος , το Κοιμητήριο των Καμ.Βούρλων είναι χρόνια παρατημένο. Καμία Δημοτική αρχή, δεν ασχολήθηκε με αυτό, σοβαρά0 ώστε να καταστεί αντικείμενο εκμετάλλευσης και να ταφούν σε αυτό άτομα που δεν το δικαιούντο με αποτέλεσμα να περιοριστεί ο ελεύθερος χώρος για μελλοντικές ταφές των μονίμων κατοίκων των Καμ.Βούρλων

Με κατάπληξη είδαμε ότι ανασύρθηκε απόφαση παλαιότερου τοπικού Συμβουλίου Καμ.Βούρλων και με βάση αυτή εκδόθηκε ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - με την οποία κλήθηκαν οι συγγενείς ενταφιασμένων στο Κοιμητήριο των Καμένων Βούρλων, των οποίων η ταφή και η παράταση ταφής έληξε, να προσέλθουν εντός τριάντα ημερών ((30) ημερών από την δημοσίευση της πρόσκλησης ,στο Δημαρχείο προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση εκταφής του ενταφιασμένου συγγενή τους και να ρυθμίσουν τις τυχόν χρεώσεις των σχετικών τελών , επαπειλώντας ότι μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας και εφόσον δεν έχει ζητηθεί εκ μέρους των συγγενών η ανακομιδή των οστών των ενταφιασμένων ,η αρμόδια δημοτική υπηρεσία θα προβεί σε αυτεπάγγελτη εκταφή ,καταλογίζοντας στους συγγενείς των ενταφιασμένων την προβλεπόμενη δαπάνη σύμφωνα με το άρθρο 12 του Ενιαίου Κανονισμού Λειτουργίας των Κοιμητηρίων του Δήμου Καμένων Βούρλων. Η ενέργεια αυτή κάτω από τις σημερινές συνθήκες είναι απρόσφορη τόσο από άποψη υγειονομική όσο και από οικονομική με δυσμενείς επιπτώσεις στην ψυχολογία των κατοίκων.

Από άποψη υγειονομική γιατί ακόμη και όσοι δημότες θέλουν να προβούν σε εκταφή , θεωρούν ότι πρέπει να αποφευχθεί την συγκεκριμένη στιγμή λόγω της πανδημίας του Κορωναιού πολύ δε περισσότερο όταν Καμ,Βούρλα δεν είναι Αθήνα όπου επιβάλλονται οι εκταφές για την ταφή του μεγάλου αριθμού νεκρών λόγω Κορωναιού . Θα έπρεπε λοιπόν να σταθμιστεί πρωταρχικά η κακή ψυχολογία των δημοτών κάτω από τις σημερινές συνθήκες, ώστε να επιφυλαχθείτε επί του θέματος για μετέπειτα , αποφεύγοντας την παραπάνω απόφαση η οποία παρουσιάζει την Δημοτική αρχή τουλάχιστον αδιάφορη στα μάτια των δημοτών. Κάτω από αυτές τις ισχύουσες συνθήκες αποφάσισε η Δημοτική Αρχή να νοικοκυρέψει το Κοιμητήριο ; Παρακαλούμε λοιπόν να αναβληθεί η εφαρμογή της απόφασης αυτής για μεταγενέστερο χρόνο.
Άλλωστε για να γίνουν εκταφές σε τόσο μεγάλη κλίμακα που από-φασίσατε θα πρέπει να έχετε έτοιμο οστεοφυλάκιο. Σύμφωνα με το άρθρο 11 της ισχύουσας Υπουργικής Απόφασης Α5/1210/1978 - ΦΕΚ Β-424/10-5-1978 «Περί όρων για ίδρυση κοιμητηρίων» πρέπει το οστεοφυλάκιο, για τη φύλαξη των οστών των ανακομιζόμενων νεκρών : α/ να αποτελείται από στεγασμένο χώρο, στον οποίο θα υπάρχουν κατάλληλες θυρίδες διαστάσεων τουλάχιστον 0,30Χ 0,30 Χ 055 μ., για την τοποθέτηση των οστεοθηκών. Οι θυρίδες θα κλείνουν με εξωτερικά θυρόφυλλα, για να μη φαίνονται οι θήκες και β/ να φωτίζονται και να αερίζονται καλά. Τέτοιου είδους οστεοφυλάκιο που έχετε ετοιμάσει και αποφασίσατε τόσες εκταφές; Είναι αστείο να νομίζετε ότι εκείνα τα ανεκδιήγητα τσιμεντοκούτια που έχετε κολλήσει στον μαντρότοιχο του κοιμητηριού αποτελούν οστεοφυλάκιο με την έννοια της παραπάνω διατάξεως.

Επίσης η παραπάνω απόφαση είναι απρόσφορη από άποψη οικονομική γιατί όσοι θέλουν να αγοράσουν ως οικογενειακό τον τάφο των γονιών τους και να μην προβούν σε εκταφή τουλάχιστον τώρα, δυσκολεύονται λόγω της οικονομικής δυσπραγίας των ημερών που είναι καθολική. Η απόφαση της Δημοτικής αρχής που πάρθηκε το 2011 να καθορίσει το δικαίωμα αγοράς τάφου στις 2.500 ευρώ καταβλητέες μάλιστα εφάπαξ πάρθηκε αβασάνιστα και σαφώς στηρίχθηκε σε εσφαλμένη υπερεκτίμηση των οικονομικών δυνατοτήτων των δημοτών της, εφαρμο-ζόμενη δε από σας, μετά από 10 χρόνια, κάτω από τις ισχύουσες οικονο-μικές συνθήκες καθίσταται εντελώς άδικη και απαγορευτική για όσους θέλουν να αγοράσουν τον οικογενειακό τάφο τους και δεν μπορούν οικονομικά .

Σε όλες τις πόλεις ,μεγάλες και μικρές ,πλην των Καμ.Βούρλων, το δικαίωμα αγοράς τάφου εξοφλείται είτε εφάπαξ όποτε χορηγείται και έκπτωση σε αυτό 10% (ενδεικτικά Δήμου Γλυφάδας Αττικής) είτε με προκαταβολή σε συνδυασμό με δόσεις (ενδεικτικά Κοιμητήρια Δήμου Λέσβου,Θεσσαλονίκης, Γλυφάδας Αττικής) , είτε μόνο σε ετήσιες δόσεις (ενδεικτικά Δήμου Γλυφάδας Αττικής ,Κομοτηνής).

Και για να μην σκεφτείτε ότι το δικαίωμα τάφου στις πόλεις αυτές είναι μεγαλύτερο από το δικό μας που να δικαιολογείται η εξόφλησή του σε δόσεις σας αναφέρω ενδεικτικά ότι το δικαίωμα ταφής των κοιμητηριών Κομοτηνής είναι 1860 ευρώ καταβλητέο σε 12 ετήσιες δόσεις , όπως προκύπτει από το συνημμένο κανονισμό της.

Είναι λογικό όταν διάφορα δημοτικά έσοδα εισπράττονται τμηματικά και με μεγάλη καθυστέρηση, μάλιστα πολλές φορές αδικαιολόγητη, να εφαρμοστεί η εξόφληση με δόσεις και στην αγορά τάφου για αυτούς βέβαια που θέλουν σοβαρά να προβούν σε αυτήν. Άλλωστε το ίδιο Δημόσιο λόγω της επικρατούσας οικονομικής στενότητας και δυσπραγίας δέχεται πλέον την καταβολή των υποχρεώσεων των πολιτών σε δόσεις.

Επειδή το ύψος και ο τρόπος εξόφλησης του δικαιώματος ταφής γίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου παρακαλούμε στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου να φέρετε θέμα λήψης απόφασης που να προβλέπει και εναλλακτικό τρόπο εξόφλησης της αγοράς οικογε-νειακού τάφου και σε δόσεις.

Επίσης έγινε γνωστό ότι ο αριθμός των οικογενειακών τάφων καθορίσθηκε στους 10 .Τέτοιου ύψους αριθμός θα μπορούσε να καθοριστεί εφόσον επρόκειτο για νέο κοιμητήριο . Αντίθετα για τον καθορισμό του στο δικό μας Κοιμητήριο θα έπρεπε ληφθούν οι υφιστάμενες συνθήκες που διαμορφώθηκαν σε αυτό λόγω της απραξίας του Δήμου επί σειρά ετών που οδήγησαν σε ανέγερση και υφισταμένων ήδη μεγαλύτερου αριθμού οικογε-νειακών τάφων.

Σε περίπτωση που επιμείνετε να προβείτε σε κάποιες εκταφές αυτές επιλεγόμενες από την αναρτηθείσα κατάσταση αυτές να αφορούν αρχικά τους ενταφιασμένους μη κατοίκους- δημότες μας οι οποίοι με γνωστούς τρόπους εξασφάλισαν τον παράνομο ενταφιασμό τους τον τόπο μας και κατά δεύτερον όσους από τους ενταφιασμένους μόνιμους κατοίκους των οποίων οι συγγενείς επιθυμούν την εκταφή τους

Επίσης θα πρέπει να επιστήσετε την προσοχή στην αρμόδια υπηρεσία ότι για να επιτρέπει τον ενταφιασμό ή η αγορά οικογενειακού τάφου στο Κοιμητήριο των Καμ.Βούρλων θα πρέπει ο θανών να είναι κάτοικος Καμ.Βούρλων διαπιστώνοντας την μόνιμη κατοικία του κάνοντας χρήση του εντύπου Ε1 της φορολογικής δήλωσης του όπως πράττει και το Δημόσιο σε ανάλογες περιπτώσεις. Σας γνωρίζουμε ότι από τώρα και στο εξής ο Σύλλογός μας θα ασχοληθεί με την τήρηση του κανόνα αυτού ενεργώντας οποιαδήποτε ενέργεια χρειαστεί για την φύλαξή του .

Τελειώνοντας άποψη μας είναι ότι θα προσφέρατε πραγματική υπηρεσία στους δημότες αντί των παραπάνω αποφευκτέων ενεργειών σας να προγραμματίζατε την επέκταση ή την μεταφορά του Κοιμητηρίου ενέργειες στις οποίες είμαστε έτοιμοι να σας συνδράμουμε

Καμ.Βούρλα 18-1-2021
Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑΣ

Κοινοποιείται :
Τοπικό Συμβούλιο Καμ.Βούρλων

Πρόσκληση τακτικής συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου 22-1-2021

Καλείσθε να συμμετέχετε στην δια περιφοράς τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί, στις 22 Ιανουαρίου 2021, ημέρα Παρασκευή και από ώρα 12.30 μ.μ. έως 14.00 μ.μ., για να συζητήσουμε και λάβουμε απόφαση στα παρακάτω θέματα της
ημερήσιας διάταξης.

Σε εφαρμογή των νέων προληπτικών μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, ανακοινώνεται ότι για λόγους πρόληψης και προστασίας της δημόσιας υγείας, σύμφωνα με την αριθμ. 426 εγκύκλιο (ΑΔΑ: 6ΩΚΛ46ΜΤΛ6-ΥΔ4), η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής 22-1-2021, θα διεξαχθεί δια περιφοράς

Μέχρι την ώρα λήξης της συνεδρίασης δια περιφοράς, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι θα μπορούν να  ψηφίσουν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, μέσω τηλεφώνου ή γραπτού μηνύματος στο 6977809227 (Μπήτα Γεωργία) και 2235350037 (Χονδροδήμου Λουκία) και με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lxondrodimou@mwlos.gr και από ώρα 12.30 μ.μ. έως 14.00 μ.μ.
Μετά το πέρας της ώρα λήξης, καμία ψήφος δεν θα ληφθεί υπόψη

Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μπήτα Γεωργία

Θέματα
1. Έγκριση πρακτικών προηγούμενων συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Καμένων
Βούρλων
2. Ορισμός επιτροπών παραλαβής προμηθειών των Παιδικών Σταθμών έτους 2021
3. Συγκρότηση επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής προμηθειών του Δήμου σύμφωνα με
τις διατάξεις του άρθρου 221 παρ. 11 περ. β του Ν. 4412/2016
4. Ορισμός μελών επιτροπής βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης παραλαβής αντικειμένου
τμηματικών ή συνολικών συμβάσεων παροχής υπηρεσιών που δεν παράγουν έργο
5. Συγκρότηση της επιτροπής βεβαίωσης παραλαβής ανταλλακτικών – ελαστικών και
εργασιών επισκευής υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οχημάτων για το έτος 2021
6. Ανάκληση της αριθμ.. 17/104/2020 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου περί μείωσης σαράντα
τοις εκατό (40%) του ύψους των καταβλητέων μισθωμάτων των σχολικών κυλικείων για το
σχολικό έτος 2020-2021
7. Τροποποίηση των ορίων των Κοινοτήτων Καρυάς – Άγναντης
8. Καθορισμός συντελεστών τελών ύδρευσης και αποχέτευσης για το οικονομικό έτος 2021
9. Καθορισμός συντελεστών Ενιαίου Ανταποδοτικού Τέλους Καθαριότητας και Φωτισμού
έτους 2021

Παρακαλούνται οι Δημοτικοί Σύμβουλοι που επιθυμούν να καταθέσουν εναλλακτικές
προτάσεις για τον καθορισμό των ανταποδοτικών τελών ύδρευσης – αποχέτευσης και
καθαριότητας – ηλεκτροφωτισμού, να καταθέσουν αυτές στο πρωτόκολλο του Δήμου ή στα
email: lxondrodimou@mwlos.gr και dgakis@mwlos.gr έως και την Τετάρτη 20-1-2021 και
ώρα 15.00 μ.μ., ώστε να υπάρξει ο εύλογος χρόνος για να γνωμοδοτήσει σχετικά με αυτές η
Οικονομική Υπηρεσία, ως ο Νόμος ορίζει, και εν συνέχεια να ενημερωθούν εγκαίρως όλοι οι
Δημοτικοί Σύμβουλοι.

17 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ // ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Γραφείο Περιφερειάρχη

                                                                         Λαμία, 17 Ιανουαρίου 2021

  

Τροποποίηση ωραρίου λειτουργίας σχολικών μονάδων

 Με απόφαση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανού, κατόπιν συνεννόησης με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και λόγω του παγετού που επικρατεί σε αρκετές περιοχές, αποφασίστηκε για αύριο, Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, η μετάθεση της ώρας έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων στις 10.00 πμ.

Αναλόγως, θα προσαρμοστούν και τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι από τις μετακινήσεις κλπ.

Κατά τόπους και ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, οι δημοτικές αρχές δύνανται να αποφασίσουν για τη λειτουργία ή μη των σχολικών μονάδων χωρικής τους αρμοδιότητας.

         Κωνσταντίνος Γαλάνης                                                 Φάνης Χ. Σπανός

Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας και Αθλητισμού                            Περιφερειάρχης


13 Ιανουαρίου 2021

Ερωτήματα προς τα Μέλη της Οικονομικής Επιτροπής

Γράφει ο Οικονομολόγος  Γιάννης Σκούφιας –  12/1/2021

Αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ το πρακτικό της Οικονομικής Επιτροπής της 11/1/2021 [ ΑΔΑ : 6ΤΠΕΩΚ1-Σ1Π ] και  διαβάζοντάς το, μου δημιουργήθηκαν κάποια ερωτήματα τα οποία νομίζω ότι χρήζουν απάντησης από τους συμμετέχοντες στην Επιτροπή.

Κε Γάκη, όπως φαίνεται από την εισήγησή σας, αφού γνωρίζατε τις διατάξεις του αρθ. 163 ν.3463/2006, γιατί δεν εισηγηθήκατε στον Πρόεδρο της Επιτροπής και Δήμαρχο κ. Συκιώτη ότι είναι υποχρεωμένος να συγκαλέσει την επιτροπή στο χρόνο που ορίζουν οι ανωτέρω διατάξεις ?  Εσείς έχετε την ευθύνη   ή  σας  υποχρέωσε ο Δήμαρχος  ? Οφείλετε απαντήσεις και αυτές   Π Ρ Ε Π Ε Ι   να τις δώσετε όταν συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο για επικύρωση της απόφασης.  Δεν είστε ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του Δημάρχου αλλά ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ του Δήμου !

Κε Γάκη, όταν βάζετε την υπογραφή σας κάτω από οικονομικά στοιχεία του Δήμου, πρέπει αυτά να μην πλασματικά αλλά να απεικονίζουν την πραγματικότητα. Για Έτος 2019, προϋπολογίσατε ΕΣΟΔΑ = 16,7 εκ. €, βεβαιώσατε 9,1 εκ. € και εισπράξατε 5,9 εκ. € . Όπως ξέρετε ο Προϋπολογισμός είναι το εργαλείο που βοηθάει τα μέγιστα στη Διοίκηση του Δήμου. Γιατί εισηγείστε Πλασματικούς Προϋπολογισμούς ? Δεν έχετε διαβάσει τη ΚΥΑ που το απαγορεύει ?

Κε Συκιώτη,  οφείλατε να εξηγήσετε στην Επιτροπή τον λόγο της καθυστέρησης. Δεν το κάνατε. Παχυδερμισμός  ή κάτι χειρότερο ?  Αλαζονεία και αδιαφορία για τους νόμους, τους κανονισμούς, τις ηθικές αρχές ? Ας το κρίνουν οι πολίτες και ειδικά αυτοί που σε ψήφισαν για 2η φορά… για να βάλεις την ‘’ταφόπλακα’’ στο Δήμο. 

Κε Τριανταφύλλη, σωστή η τοποθέτησή σας, αλλά… γίνεται κατόπιν εορτής. Ως πρώην Αντιδήμαρχος οφείλατε να γνωρίζατε τη διαδικασία και να είχατε πάρει εσείς την πρωτοβουλία και να μην περιμένετε από έναν πολίτη (εμένα) να σας μάθει τις υποχρεώσεις σας.  Οι πολίτες που σε έκαναν ‘’χιλίαρχο’’ απαιτούν από σένα πιο ξεκάθαρες θέσεις στα δημοτικά δρώμενα. Και όταν όπως δηλώνεις ‘’ότι η μη ενημέρωση.. προσβάλλει το Δημοτικό Συμβούλιο’’  δηλ. προσβάλει και εσένα ως Δημοτικό Σύμβουλο, γιατί παραμένεις ‘’κολλημένος’’ στο άρμα της παράταξης Συκιώτη ? Σε κρατάει από κάπου ο Δήμαρχος και δεν ανεξαρτητοποιείσαι ? Τι ακριβώς συμβαίνει ?  

κκ Σκερπανάκο, Γλυκέ, Κριτσόβα, Παπαναγιώτου, εσάς δεν σας πρόσβαλλε ο Πρόεδρος της Επιτροπής κ. Συκιώτης από τη στιγμή που δεν έδωσε, ως όφειλε, κάποια εξήγηση της καθυστερημένης σύγκλισης της Επιτροπής, ώστε να γραφτεί στο πρακτικό για να ενημερωθούμε και εμείς οι πολίτες ? Μόνο ο κ. Τριανταφύλλης προσβλήθηκε ?

 ----------------------------


10 Ιανουαρίου 2021

Απαράδεκτοι οι όροι διακήρυξης σε διαγωνισμό...

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιρειών - Συνεχίζονται οι έντονες διαμαρτυρίες για την χρήση απαράδεκτων , καταχρηστικών και  χωρίς νομιμοποίηση πρόσθετων , αυθαίρετων όρων στον Διαγωνισμό του Εργου του Πολιτιστικού Κέντρου Του Αγίου Κων/νου.

08 Ιανουαρίου 2021

Έτσι, για την ιστορία ! Απολογισμός Οικονομικού Έτους 2019

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 8/1/2021

Ο κ. Συκιώτης ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα 11/1/2021 συγκαλεί την Οικονομική Επιτροπή με θέμα : «Έγκριση απολογισμού ∆ήμου Καμένων Βούρλων οικονομικού έτους 2019»

Αυτό το θέμα έπρεπε να είχε συζητηθεί σε Ειδική Συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής το αργότερο μέχρι 5/9/2020 και εν συνεχεία να γίνει Ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κοκ
Δεν γνωρίζω γιατί ο κ. Συκιώτης δεν έκανε όλα όσα ορίζει το νομικό πλαίσιο των ΟΤΑ για τον Απολογισμό των Οικονομικών Δεδομένων μέσα στις καθορισμένες ημερομηνίες.

Αδιαφορία για τους νόμους και τους κανονισμούς, λόγω αλαζονείας ?
Νοιώθει πανίσχυρος επειδή έχει «άκρες» στους μηχανισμούς που ελέγχουν τις πράξεις του ?
Αυτό πρέπει να το διευκρινίσει ο ίδιος στα μέλη της επιτροπής. Και φυσικά να μην προσπαθήσει, για μια ακόμα φορά, να τα «ρίξει» σε κάποιο εξιλαστήριο θύμα προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Εν αναμονή των πρακτικών της συνεδρίασης.

Αυτό, όμως, που γνωρίζω και θέλω να το επικοινωνήσω μαζί σας είναι ότι αναγκάστηκε να το κάνει λόγω παρέμβασής μου στους θεσμούς της Πολιτείας : ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ και ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Και αυτό δεν μπορεί να το διαψεύσει. Υπάρχει σχετική αλληλογραφία.

Το αν αυτή η καθυστέρηση θα έχει ως συνέπεια να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις στους υπαίτιους και αν θα διενεργηθεί Έκτακτος Γενικευμένος Διαχειριστικός Έλεγχος στο Δήμο… είναι ερωτήματα που θα απαντηθούν στο εγγύς μέλλον με την έκδοση της ειδικής πράξης από τους Θεσμούς.

Ελπίζω αυτή τη φορά, οι Θεσμοί να ενεργήσουν όπως ορίζουν οι κανόνες του Συντάγματος και των Νόμων και να μην απορρίψουν τη προσφυγή μου διότι ζητώ έλεγχο νομιμότητας.

Επιστολή 28/12/2020 προς…
1. ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αξιότιμοι Κύριοι,
ως δημότης και ενεργός πολίτης του Δήμου έχω το έννομο συμφέρον και την συνταγματική υποχρέωση να επιθυμώ και να απαιτώ την νομιμότητα των ενεργειών της Αιρετής Διοίκησης.
Σύμφωνα με το αρθ. 163 ν. 3463/2006 – Απολογισμός-Ισολογισμός Δήμων :
[1] Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ οφείλει, εντός εξαμήνου [έως 30/6] από τη λήξη εκάστου οικονομικού έτους, να έχει ολοκληρώσει και να έχει υποβάλει τον Λογαριασμό της Διαχείρισης στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
[2] Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ εντός δύο μηνών και πέντε ημερών [έως 5/9] το αργότερο, από την λήξη της ανωτέρω προθεσμίας, πρέπει συντάξει έκθεση και να την υποβάλλει μαζί με τις Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις [ Απολογισμός, Ισολογισμός, Αποτελέσματα Χρήσεως ] για έγκρισή τους από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Ο Ισολογισμός και τα Αποτελέσματα Χρήσεως, πριν την υποβολή τους στο Δημοτικό Συμβούλιο, ελέγχονται από έναν ΟΡΚΩΤΟ ΕΛΕΓΚΤΗ-ΛΟΓΙΣΤΗ ο οποίος και εκδίδει ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ.
[3] Ο Ισολογισμός, τα Αποτελέσματα Χρήσεως και το Πιστοποιητικό Ελέγχου ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ, μετά την έγκρισή τους από το δημοτικό συμβούλιο, σε μία (1) τουλάχιστον εφημερίδα η οποία εκδίδεται στα όρια του νομού που εδρεύει ο Δήμος.
[4] Ο Ισολογισμός με το Πιστοποιητικό Ελέγχου και την Έκθεση Ελέγχου μαζί με όλα τα δικαιολογητικά υποβάλλονται για έλεγχο στο ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, μέσα σε έναν (1) μήνα αφότου εκδόθηκε η πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου και η υποβολή του ανακοινώνεται στον Γενικό Γραμματέα / Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
[5] Σε περίπτωση ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ στο Ελεγκτικό Συνέδριο, επιβάλλονται σε βάρος των υπαιτίων οι ΚΥΡΩΣΕΙΣ που προβλέπει το αρθ. 26 ΠΔ 774/1980 και παράλληλα διενεργείται ΕΚΤΑΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ στη διαχείριση του Δήμου, μετά από απόφαση του Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που εκδίδεται είτε αυτεπάγγελτα είτε μετά από αίτηση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης (αρθ. 163 παρ. 5 ν. 3463/06)

Αξιότιμοι Κύριοι,
Στον Δήμο Καμένων Βούρλων η Αιρετή Διοίκηση έκρινε σκόπιμο (;;;) να μην συγκαλέσει το Δημοτικό Συμβούλιο για παρουσίαση-συζήτηση-ψήφιση των Οικονομικών Καταστάσεων του Έτους 2019 με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε, εμείς οι δημότες [α] τα οικονομικά δεδομένα του Δήμου μας [β] αν υποβλήθηκαν για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο και [γ] αν ανακοινώθηκαν και στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση. [ Για το Έτος 2018 έγινε σύγκλιση του ΔΣ στις 30/10/19 και ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ στις 7/11/19 με ΑΔΑ : 6ΠΥ3ΩΚ1-ΖΩΥ ]
Για τους λόγους αυτούς, απευθύνομαι σε Εσάς, που έχετε ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας και σας παρακαλώ για τις κατά νόμο ενέργειες σας προκειμένου να διερευνήσετε, αν συντρέχει περίπτωση τέλεσης αδικημάτων, αποκαθιστώντας, έτσι, τη νομιμότητα.

----------------------------

02 Ιανουαρίου 2021

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΕΤΟΥΣ 2021 [ ΔΙΑΥΓΕΙΑ – ΑΔΑ : 62ΟΥΩΚ1-7ΡΠ ]

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 2/1/2021

Αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ η απόφαση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 28/12/20 η οποία και έκανε δεκτή [ 5 Υπέρ – 2 Κατά ] την Εισήγηση της ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ όσον αφορά τα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ του Έτους 2021. Την καταψήφισαν οι ΔΣ κκ Τριανταφύλλης και Βούλγαρης.

Για το Έτος 2021 η Οικονομική Υπηρεσία προβλέπει ότι το κόστος λειτουργίας της Υπηρεσίας 25 – ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ θα κυμανθεί στα 1.702.614,68 € και ταυτόχρονα προβλέπει ότι θα προστεθούν για τις Οικίες άλλα 139.875 νέα τμ [αρθ. 51 ν. 4647/19]

Βάσει των ανωτέρω προκύπτει ότι για το έτος 2021 επειδή τα Έσοδα είναι μεγαλύτερα από το Κόστος της Υπηρεσίας πρέπει να γίνει ΜΕΙΩΣΗ των Δημοτικών Τελών κατά 836.541,20 €, τα οποία και πρέπει να επιμεριστούν ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα σε :
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ = -731.597.02 € --- από 1,80 σε 1,00 ανά τμ = -43,93%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ = -104.944,00 € --- από 2,90 σε 2,10 ανά τμ = -27,27% 

Η Οικονομική Υπηρεσία, όμως, ΔΕΝ λαμβάνει ως Έσοδα του ΚΑ 0311 τα 2.050.352,28 € αλλά 1.213.811,08 € τα οποία και υπολογίζει ως κάτωθι : 
Ερμηνεύει το αρθ. 4 – Β.1 της ΚΥΑ 46735/20 με λανθασμένο τρόπο δηλ. ενώ αυτό αναφέρεται στο ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Ι που περιλαμβάνει τους ΚΑ 01, 02, 03, 04, 05, 07, 11, 14, 15, 16, 21, 22 … η Οικονομική Υπηρεσία λαμβάνει υπόψη στην εισήγησή της μόνο τον ΚΑ 03 που αφορά τα Έσοδα από τα Ανταποδοτικά Τέλη, όπως παρουσιάζονται στον κατωτέρω πίνακα.

Εφαρμόζοντας τον υποδεικνυόμενο κανόνα της ΚΥΑ : Έσοδα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2020 = 651.889,54 μ ε ί ο ν Έσοδα ΙΑΝ-ΙΟΥΛ 2019 = 795.412,77, η διαφορά είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ = - 143.523,23 και οδηγείται να προβλέψει ως ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ στα Έσοδα του έτους 2021 τα απολογιστικά Έσοδα 2019, που είναι 1.059.435,22 €
Αντί του 1.059.435,22 € απεικονίζει ως Έσοδα ΚΑ 0311 = 962.035,90 € δηλ. μ ε ί ο ν 97.399,32 €
Αυτά τα 97.399,32 € τα χρησιμοποιεί για 2 σκοπούς : [α] τα 52.541,20 € για μείωση Δημοτικών Τελών […κατ’ εντολή και για τα μάτια του κόσμου], ενώ πέρσι τα αύξησε κατά 887.064,10 € και [β] τα υπόλοιπα 44.858,12 € να μηδενίσει την απόκλιση Δαπανών και Εσόδων.

Στα 962.035,90 € προσθέτει τα Έσοδα από τα νέα τμ = 251.755,18 € και ο ΚΑ 0311 = 1.213.811,08 €.
Προσθέτοντας δε και τα Έσοδα ΠΟΕ : ΚΑ 0211 = 400.000,00 € και ΚΑ 3211 = 88.803,60 € διαμορφώνει ένα ύψος Εσόδων = 1.702.614,68 € το οποίο είναι ισόποσο με τις Δαπάνες και έτσι δεν προκύπτει απόκλιση.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω, προκύπτει μείωση Δημοτικών Τελών :
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ από 1,80 σε 1,75 ανά τμ = -0,05 € = -3,0%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ από 2,90 σε 2,80 ανά τμ = -0,10 € = -3,0%

Αντί….
ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ από 1,80 σε 1,00 ανά τμ = -0,80 € = -43,93%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ από 2,90 σε 2,10 ανά τμ = 0,80 € = -27,27%


Αυτή, όμως, η ερμηνεία της ΚΥΑ έχει … στόχο. Κατά το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»
Και η Οικονομική Υπηρεσία και η Εκτελεστική Εξουσία γνωρίζουν ότι η εκτίμησή τους για το ύψος των τελών του έτους 2021 δεν θα είναι 1.213.811,08 € αλλά υψηλότερο και αυτό θα το απεικονίσουν στις πρώτες αναθεωρήσεις που θα κάνουν. Και επειδή θα αναθεωρηθούν θετικά τα Έσοδα … για να μην υπάρξει απόκλιση … θα εντάξουν στις Δαπάνες και την επενδυτική δαπάνη για τα LED, ΚΩΔ. 7135.0007 = 385.813,80 € δηλ. θα πληρώσουμε εμείς οι δημότες την επένδυση των LED μέσω των Δημοτικών Τελών.

Αυτό εξ’ άλλου ήταν και το αρχικό σχέδιο, όπως προκύπτει και από την 1η Εισήγηση της 7/12/20 που επρόκειτο να συζητηθεί στην Οικονομική Επιτροπή της 11/12/20 και που τελευταία στιγμή αφαιρέθηκε το θέμα από τα προς συζήτηση. Η δαπάνη των LED είχε συμπεριληφθεί στις Δαπάνες τις Υπηρεσίας και οι οποίες ανέρχονταν σε 2.087.762,66 € αντί των 1.702.614,68 € που ψηφίστηκαν στις 28/12/20 [διαφορά = 385.147,98 €]
Μα καλά θα μου πείτε. Αφού στην εισήγηση βεβαιώνουν το ΔΣ ότι «Για την ισοσκέλιση των ανταποδοτικών τελών δεν λαμβάνονται υπόψη τα επενδυτικά έξοδα ΚΩΔ 7x τα οποία καλύπτονται από λοιπούς πόρους του Δήμου». Δεν νομίζω ότι χρήζει απάντησης. Η αξιοπιστία τους είναι σε όλους μας γνωστή.

Τελειώνοντας, 4 ερωτήματα στον Προϊστάμενο της Οικονομικής Υπηρεσίας κ. Γάκη
1) ΚΑ 62.11 – ΡΕΥΜΑ : Η πρόβλεψή σας για το κόστος του ρεύματος είναι 115.150 €. Υπάρχει μελέτη που σας οδηγεί στη βεβαιότητα αυτή ? Το έτος 2020 είχατε προβλέψει 470.000 €. Είστε βέβαιος ότι με τα LED θα έχετε αυτή τη μείωση ?
2) ΚΑ 6151 – ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΕΗ : Στον προϋπολογισμό του Δήμου για το 2020 τον απεικονίζεται ως δαπάνη της Υπηρεσίας 00. Αν πράγματι έτσι πρέπει… γιατί τον συμπεριλαμβάνεται στις δαπάνες της Υπηρεσίας 20 και τα πληρώνουν οι δημότες ?
3) ΚΑ 6162.0004 – ΦοΔΣΑ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ : Η πρόβλεψή σας είναι 15.270,15 € ενώ για το έτος 2020 ήταν 110.331,07 €. Που οφείλετε αυτή η διαφορά των 95.060,92 € ?
4) ΚΑ 8511 - ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΕΛΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΕ = 1.304.114,48 € , το οποίο βαίνει αυξανόμενο από έτος σε έτος
a) Ποιες ενέργειες έχετε κάνει ώστε να εισπραχθεί το ποσό αυτό ?
b) Ποιοι δημότες απαρτίζουν τη λίστα ?
c) Γιατί δεν ενημερώνετε το Δημοτικό Συμβούλιο ως έχετε υποχρέωση σύμφωνα με την απόφαση 90/28.12.2009 της ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ?

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Δεν προτίθεμαι να κάνω προσφυγή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για ακύρωση της απόφαση δ ι ό τ ι το νομικό πλαίσιο δεν της επιτρέπει να μπει στην ουσία του εξεταζόμενου θέματος δηλ. εξετάζει μόνο τη νομιμότητα και όχι την σκοπιμότητα/ουσία. [το πάθημα/μάθημα]

Αυτοί, όμως, που πρέπει να μπουν στην ουσία του θέματος είναι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι οι οποίοι πρέπει :
§ να σταματήσουν να παίζουν το ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου» του δημάρχου…
§ να αρχίσουν να σέβονται το αξίωμά τους, ως αιρετοί εκπρόσωποι της κοινωνίας…
§ να ψηφίζουν κατά συνείδηση και όχι κατ’ εντολή…
§ να απαιτούν ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στα δημοτικά δρώμενα…
Εμείς, οι δημότες, δεν τους δώσαμε «ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ». Τους εκλέξαμε για να ελέγχουν την Εκτελεστική Εξουσία για πράξεις και παραλείψεις. Ανεξάρτητα αν βρίσκονται στη Συμπολίτευση ή στην Αντιπολίτευση.

---------------------------