31 Ιανουαρίου 2021

Δεν υπάρχει τύχη για αυτόν τον τόπο, και η Αποκεντρωμένη στο ‘κόλπο’

Η ιστορία έχει ως εξής:
Κάνει διαγωνισμό ο Δήμος Καμένων Βούρλων για να ανακατασκευάσει την αποθήκη του αγροτικού συνεταιρισμού του Αγίου Κωνσταντίνου, σε πολιτιστικό κέντρο, με δαπάνη ύψους ενός εκατομμυρίου euro (1,000,000 euro). (click εδώ)

Η Πανελλήνια ένωση διπλωματούχων μηχανικών εργοληπτών δημοσίων έργων, κάνει διαμαρτυρία στον Δήμο μας και στην Αποκεντρωμένη, για φωτογραφικούς όρους και καταδεικνύει σαφώς τα κακώς κείμενα με έγγραφο της. (click εδώ)

Η αποκεντρωμένη από την μεριά της δεν ανταποκρίνεται και τους απαντά ‘ωχ αδερφέ μην μου τα κάνεις ‘τσουρέκια’, και αν έχεις πρόβλημα άντε κάνε προσφυγή μόνος σου’. (click εδώ)

Η ΠΕΔΜΕΔΕ βέβαια με την τελευταία επιστολή της, αναρωτιέται ποιος τελικά είναι ο ελεγκτικός ρόλος της Αποκεντρωμένης και τι ‘σκατά δουλειά’ κάνουν εκεί μέσα. (click εδώ)

Εγώ από την πλευρά μου, απευθύνομαι στην ανώτερη αρμόδια διοίκηση (θέλω να το κάνω escalation που λένε και στο χωριό μου) και να απευθύνω ερώτηση, για το αν νομίζουν οι σχετικοί αρμόδιοι υπουργοί ότι βαίνουν ‘όλα καλώς’.
 
ΑΥΤΑ κάνετε μερικοί καρεκλοκένταυροι και σας βρίζει πάλι ο κόσμος. Μερικοί από εσάς που βρίσκονται σε θέσεις εξουσίας κάνετε κακό στην κυβέρνηση και στην Ελλάδα αμαυρώνοντας την γενικότερη προσπάθεια που γίνεται ώστε να σταθεί στα πόδια της η χώρα μας, και να μην γίνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε (ή κοροϊδεύαμε αν θέλετε).

Κύριε αξιότιμε Υπουργέ Οικονομικών, συντοπίτη και φίλε μας κύριε Σταικούρα, τα γνωρίζετε αυτά?

Φιλικά, ο Blogger ... 

39 σχόλια:

  1. Γιαννης Σκούφιας2:30 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2021

    Γι μια ακόμη φορά έρχεται η ζωή να επαληθεύσει : “Κάθε αλήθεια περνάει από 3 στάδια. Στην αρχή γελοιοποιείται. Έπειτα, δέχεται άγριες επιθέσεις. Στο τέλος γίνεται αποδεκτή ως αυτονόητη”.
    Κε Blogger όταν εγώ έλεγα ότι "το παιχνίδι είναι στημένο και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει" και κάποια θλιβερά ανθρωπάκια με λοιδορούσαν, κανείς δεν βρέθηκε να με υποστηρίξει.Έστω και αργά σ' ευχαριστώ που με την ανάρτησή σου με δικαίωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O καθε δημοσιος υπαλληλος που νομιζετε οτι κανει παραβαση καθηκοντος καταγγειλτε τον στον εισαγγελεα ! Τι περιμενετε ?Παλια κλασικη συνταγη και επιτυχημενη σας το εγγυωμαι!Ο σταικουρας κλπ θα φυγουν νυχτα αλλα θα εχουν αφησει καμενη γη πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σικε το παιχνίδι κυριακάτικα. Δεν πρόλαβε ο μπλόγκερ να το αναρτήσει , απάντησες κ. Σκουφια ( έτοιμο το είχες) αφού έστειλες και το κείμενο στον μπλόγκερ. Κάνε λίγο κρατει, μην φανερώνεται άμεσα την συνεργασία σας. Όχι ότι διαφωνώ με τις παρατηρήσεις σας. ΑΛΛΑ... μην μας περνάτε για ..ανθρωπακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που θα πάει η σύμβαση στο ελεγκτικό συνέδριο,εκεί ακόμα τηρούν τους νόμους, όσο για τον συντοπίτη υπουργό, ας αποδείξει οτι δεν είναι πίσω απο τη συγκάληψη της παρανομίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιαννης Σκούφιας5:14 μ.μ., Ιανουαρίου 31, 2021

    Ανώνυμε 3:25 ούτε ξέρω τον blogger ούτε έστειλα το κείμενο ούτε ξέρω τι ώρα αναρτήθηκε ούτε παιζω παιχνίδια που φαντάζεται το μυαλό σου. Ήμουν στα ΚΒ και όταν γυρισα μπήκα στο blog για ενημέρωση. Έτσι έχουν τα πράγματα. Μακρυά από μένα υπόγειες συνεννοήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ αναγνώστη 3,25. Αν το έγραφε το άρθρο ο Γ.Σκούφιας θα αράδιαζε 2-3 ακαταλαβίστικους νόμους, θα ήταν πιο αιχμηρός και άσε που θα έβαζε και το όνομα του φαρδιά πλατιά πάνω πάνω.
    Άλλωστε αν πρόσεχες, προσεγγίσεις τύπου ‘Η ιστορία έχει ως εξής:’ χαρακτηρίζουν την δικιά μου γραφή.

    Όχι ότι έχω καμία πρεμούρα να σου αλλάξω γνώμη, καλά κάνεις και την έχεις και την λες, γούστο σου και καπέλο σου, απλά για τα πρακτικά όλων μας καλό είναι να γράφονται τα πράγματα ως έχουν.

    Ο Γ.Σκούφιας βέβαια, βλόγησε τα γένια του μιας και συμπίπτουν οι απόψεις μας στο θέμα, και πρώτος το κατέδειξε αλλά μέχρι εκεί. Την ευθύνη για την συγγραφή και την τεκμηρίωση βαρύνει τον διαχειριστή, μιας και παραλάβαμε τα σχετικά έγραφα από την ΠΕΔΜΕΔΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα παρακάτω αποτελούν την ταπεινή και προσωπική μου άποψη ως δημότης αυτού του τόπου
    Και απευθύνομαι, κατ αρχάς, στον μπλογκερ, προς αποκατάσταση της « αλήθειας « από τα ίδια τα κείμενα :
    1. Δεν είναι τέτοιο δάνειο έτσι όπως το παρουσιάζεις, αλλά από πρόγραμμα (ΠΔΕ) του Υπουργείου Εσωτερικών, μέσου του ΤΠκΔ αφού :
    «χρηματοδότηση του έργου πραγματοποιείται μέσω επενδυτικού δανείου που χορηγείται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, συνομολογείται με δανειακή σύμβαση μεταξύ του Κύριου τουΈργου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ από τους ΠΟΡΟΥΣ του προγρμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του Υπουργείου Εσωτερικών.»

    Ίδιο κεφάλαιο θα ειναι από ΣΑΤΑ 155.000; βλπ πρόγραμμα εκτελεστέων 2021
    Έχουν δαπανήσει και 30.000 για μελέτες στο παρελθον.
    Επί πλέον πληροφορία ; Όταν έγινε γνωστό το πρόγραμμα αυτό ,ακούστηκε, ότι έγινε σκέψη για την ανακαίνιση του υδροθεραπευτηρίου ΑΣΚΛΗΠΙΟ, έλα όμως που δεν ήταν δημοτικό ακίνητο

    2. Στο «Δημοτικό Συμβούλιο και ψηφοφορία» που αναρτάς μόνον 4 σύμβουλοι καταψήφισαν Τσωμος, Βουλγαρης, Τριγκας,Παντρας. Τότε γιατί δεν κανανε προσφυγη-ενσταση αρμοδίως .

    3. Όταν αναφέρεσαι « θα πρέπει να ξεπληρωθεί από τους φόρους μας» εννοείς τους φόρους που πληρώνουμε στον δήμο μας ως δημοτες ή γενικά ως Ελληνες πολίτες;
    Γιατί εάν το Κράτος διαθέτει τα κεφάλαια αυτά για ανακαινίσεις κτιρίων στους Δήμους , είναι άστοχο να χωθούμε και εμείς ; (αφήνω στην άκρη την ωφελιμότητα και το κοστος του συγκεκριμένου έργου).

    4. Όταν αναφέρεσαι σε « Ένσταση από ΠΕΔΜΕΔΕ» τι εννοείς; Αφου ετσι όπως την διαβαζουμε είναι επιστολή στον Δήμαρχο με κοιν. στην αποκεντρωμένη.

    Γενική παρατήρηση :
    Έχουν παρθεί αποφάσεις (διαυγεια δημου) και έχουν ενταχτεί αρκετά δημοτικά έργα από κρατικά- περιφερειακά προγράμματα κλπ. κάποια έχουν δοθεί σε εργολάβους και δεν έχουν ξεκινήσει, άλλα βρίσκονται στις διαδικασίες αρκετά χρόνια, ας μην τα μνημονευσουμε ΤΩΡΑ, ΟΜΩΣ
    Να ρωτήσουμε τι γίνεται με την αποχέτευση του Αγίου Κων.νου; (αναπτυξιακό- περιβαντολογικο έργο αναγκαίο και επείγον)

    Εκείνο που πρέπει να μας προβληματίσει είναι γιατί κολλάνε.

    ΔΕΚΤΑ; και ας ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ.

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπλόγκερ και Ι.Σκουφια, το παίρνω πίσω το σχόλιο μου 3.25μμ. Μόλις είδα την ανάρτηση και άμεσα το σχόλιο του Ι.Σ(δεν είχε φανεί το σχόλιο του Τραχανά) σκεφτηκα και έγραψα για *ένα σώμα μια ψυχή* ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ- ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας πονάει που αποκαλύπτονται οι παρανομίες,σας τσούζει που βγαίνουν στη φόρα οι λαμογιές,*ουδέν κρυπτόν υπο τον ήλιον*.....προσεχώς
    έρχονται και άλλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κώστα Τραχανά, μόνον με τον Αλ6 είσαι ικανοποιημένος, και στο παρελθόν με τον Άντριους. Τα καφάσια σου και τα σκαλοπάτια σου, στο πλάτος του πεζοδρομιου. Κατα τα άλλα, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ.
    Κώστα, τι λες να πατήσω αποστολή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι μετρα πηρε ο δημος περι Covid19 ? Πλαινουν τους καδους ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο καθαριοτητα τι κανει ο αδημαρχος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εχει ετοιμαστει ο δημος για το νεο κυμα τουρισμου που θα ερθει ; η τα ΚΒ θα δειχνει μια παρικμασμενη πολη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημαρχε πως παει το survivor ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλε 11,06 μη λαικιζεις οπως δε λαικιζω ,μου δινεις ευκαιρια να ευλογησω τα γενια μου =καποιοι εχουμε μυαλο και σηκωνουμε το ισογειο 80 ποντους απο το δρομο σε περιπτωση πλημμυρας να μην πεταμε εμπορευμα στα σκουπιδια και να γινομαστε ζητιανοι στο κρατος για αποζημιωση, επισης εχουμε τραβηχτει 40 ποντους μεσα απο τη ρυμοτομικη γραμμη για να ειναι τα σκαλοπατια σε δικο μου οικοπεδο !Τα τελαρα που ειδες προσωρινα για 2 μερες κανει 5 ευρω το ενα και το κρυο τα σπαει και αν ηταν μονιμα εκει θα ηταν καλο για πλιατσικο ! Δεν ειμαι σε ολα ευχαριστημενος απο το συριζα θα μπορουσαμε να εχουμε αποφυγει το ματι και τη μανδρα με την κοιμωμενη δουρου και οι ντοπιοι βουλευτες μολις τους ελεγα για τις κλειστες παραλιες κανανε πως δεν ακουγανε !Αυτη η κυβερνηση εχει σπαταλησει πολλα λεφτα σε φρουφρου και αρωματα ,καναλια κλπ και ειναι ολα δανεικα ,θυμησου το 2009!Αν σου πω τι εχω κανει εγω 4 χρονια συμβουλος θα παιρνεις καμψεις μεσα στο δρομο ,πχ εχω σταματησει πολυκατοικια διπλα σε ρεμα ,ρωτα και θα μαθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλε Κωστα,
    είσαι ειλικρινής αφού, δοθείσης ευκαιρίας, ευλογας τα γένια σου.
    Έκανες 4χρονια δημ. σύμβουλος , με ποιον Δήμαρχο; και οι Αγιοκωνσταντινιωτες έχουν τρελαθεί στις κάμψεις στους δρόμους!!{τι τοθελες αυτό; Χιουμορ βεβαια}
    άσε εμάς για να μην πάθουμε κανα εγκεφαλικό.
    Η πολυκατοικία που σταμάτησες είναι στο πρώτο οικ. Τετράγωνο προς την θάλασσα δίπλα στον πλάτανο και κάτω από την γέφυρα;Το ρέμα εκεί το διαπλατύνατε για να μην κινδυνεύετε σε πλημμύρα;
    Ως προς τα σκαλοπάτια, άσε τα σάπια, είσαι και 50 πόντους μέσα στο πεζοδρόμιο.

    Να σου μεταφέρω ένα νέο που έμαθα σήμερα: ότι εγκαταστάθηκε ο εργολάβος για την επέκταση του λιμανιού σας, από αυτή την κυβέρνηση και τον συντοπίτη σας-μας Σταικουρα, άντε και από τον……… Δήμαρχο Συκιωτη.
    Σταικουρα Υπουργό Οικονομίας εχουμε και τον πυροβολούμε , ειχαμε και τον Λαμπρο Παπαδημα , ποιος άλλος ήταν από Φθιωτιδα;

    Κώστα, πάρε κάμψεις αμέσως , χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το έργο της παραλιακής τι γίνεται ξέρει κανείς η το ξεχάσατε εκεί στον Άγιο Κων/νο??? Για ρωτήστε τον Τριανταφυλλη πού θα έδινε θέσεις εργασίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημοτικοι σύμβουλοι με τον συνδυασμό του Πετρόπουλου στην ενότητα Αγίου ΚΩΝΝΟΥ που είχε μεγάλες διαφορές με τον συνδυασμό του Συκιώτη, προσχώρησαν σε αυτόν αναγνωρίζοντας το λάθος τους η επιβεβαιώνοντας το όραμα και τα έργα του Δημάρχου;
    Γελάνε και τα τσιμέντα. Έτσι δεν πάμε μπροστά.
    Το ίδιο και στα Καμένα που κάποιοι τον έλεγαν ακατάλληλο και επικίνδυνο και μετά πήγαν μαζί, για το καλό του Δήμου..
    Ξέρετε πως λέγετε αυτό;
    Στον Άγιο ΚΩΝΝΟ πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην ολοκλήρωση του δικτύου ύδρευσης, αυτήν ευνοϊκή ρύθμιση των οφειλών του νερού για να μπορεί να εισπράξει, στην αποχέτευση και στον βιολογικό, στην οριοθέτηση του χειμάρρου, στην πίεση για την ανάπλαση της παραλιακής πο καθυστερεί, και μετά στο πολιτιστικό κέντρο στο οποίο δεν διαφωνώ.
    Όσον αφορά για τον Σταικουρα νομίζω ότι αποτελεί πλεονέκτημα για τον δήμο μας, αρκεί η δημοτική αρχή να το δει με σοβαρότητα, με σχέδιο με όραμα και πιστεύω ότι θα κερδίσουμε πολλά, γιατί αλλιώς έτσι με γνωριμία μόνο δεν βάζει ο άλλος το κεφάλι του στον ντορβά!!!
    ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επι ψαθα 2007-10 ---Εισαι καλα πληροφορημενος αυτη του καπελη που οι κολωνες του ισογειου κανουν τα αλεξικεραυνα που δεν εχει πεσει ουτε η πρωτη πλακα και ο λιακος βλεπει ακομα ηλιο και ο κατασκευαστης ρωταγε τους συγγενεις μου αν εχω κατι μαζι του εχθρικο! Σαν μυγες τους βλεπω αυτους που νομιζουν οτι με τα λεφτα τους ανοιγουν ολες οι πορτες !Το ρεμα ειναι στριμωγμενο απο σπιτια εκατερωθεν και κανονικα πρεπει να γκρεμιστουν ωστε να εχει αερα 10 μετρα απο αριστερα και 10 απο δεξια για να οριοθετηθει συμφωνα με το νομο αλλα πρακτικα δεν γινεται αυτο αδυνατον ! Το λιμανι εχει χρηματοδοτηθει επι συριζα πδε και το κρατος εχει συνεχεια με νδ! Το θεμα ειναι να γινεται προοδος οχι να εχω υπουργο απο φθιωτιδα !Λες αυτον με τα 46 ζαππεια και τα ισοδυναμα ανυπαρκτα ,ναι πολυ σοβαρος πολιτικος ,πεφτω και παιρνω για τις ικανοτητες του!Πεσε και παιρνε ,ειχα κανει συνολικη καταγγελια σε οσους εχουν κανει καταληψη αιγειαλου στην εισαγγελια και εστειλε την κτηματικη και πολεοδομια και τους μελανιασε στα προστιμα ,,,συν οτι αφησα ταυτοποιηση αιγειαλου και παραλιας με εθνικο κτηματολογιο για να απελευθερωθει η παραλια και ο επομενος 2011+ την αφησε και εληξε !-----Η αναπλαση παραλιακης ,εργαζομενος απο αγ κωννο μου ειπε οτι το αφεντικο του ο παπαιωαννου το παρατησε οριστικα αλλα προχθες μηχανημα του εσκαβε στη παραλια στο σελ πρατηριο ,θα δουμε ,ουτε ο σαρακιωτης ξερει τι γινεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κώστα, ήσουν δ.σ επί δημάρχου Ψαθά, φίλος και ηθικό στοιχείο. Πάντος μην γράφεις πολλά σε ειδικά θέματα γιατί έχω την γνώμη, ότι έχεις στραβά πιάσει ορισμένα θέματα, γράφεις για όλα που δεν είναι πολιτικα-εμπορικα. Θα διασταυρώσω γνώμες για ορισμένα και θα επανέλθω, τεχνοκράτης δεν είμαι,αλλά θα ρωτήσω, ώστε να μην γράφω παπάρες. Μάθε για το λιμάνι, ξεκινάει, της πιάτσας άνθρωπος είσαι. Πάντως πληρώνουμε το ΕΝΦΙΑ που κάποιος (;)έλεγε δεν διορθώνεται μόνο καταργείται. Έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουμε, λέει ο σοφος λαός. Μην πέφτεις στην παγίδα, άστο καλλίτερα,έτσι μας θέλουν για να μας έχουν σίγουρους στην κάλπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρε αριστεριλα Κιμουλης
    που σας χρειάζεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καποια θεματα ειναι στραβα μονα τους ,πχ καταληψη αιγειαλου τι να διασταυρωσεις αν τον εχουν κλεισει με μαντρα η με σιτα ?---Το λιμανι εχει ξεκινησει απο δεκεμβριο λιγες μερες μετα τις φωτο που εβαλα το ειχα γραψει, εχουν φτιαξει πολλα τσιμεντομπλογκ ,αργα αλλα σταθερα πηγαινει ,ο εργολαβος εχει ερθει με γραφειο απο τελος 19 ,προς το παρον εχουμε προοδο εργασιων --ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΣΩΜΟΣ Δ:
    Έξυπνος,επιχειρηματιας,άφθονη εμπειρία
    Κάηκε στο χυλό,φυσάει και το γιαούρτι.
    Ζητάει ίση μεταχείριση στα έργα,τουλάχιστον στο επίπεδο τάξης εργοληπτικου πτυχίου του.Για ποιο επάνω δεν θα ρωτήσει τον Συκιώτη αν θα το πάρει ως υπεργολαβος.
    Συνεπώς η ομάδα του (όχι η καλύτερη ποιοτικά) κοιτα προσεκτικά όλες τις πιθανες λύσεις για συνεργασία.Αντιπαλος πάντα η σημερινή διοίκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tον Δήμο και το Κέντρο Υγείας Καμ .Βούρλων επισκέφτηκε ο Γιάννης Σαρακιώτης

    Με κοινή πρόταση για την κοινή παρέμβαση των πέντε (5) Βουλευτών της Π.Ε. Φθιώτιδας και του Δημάρχου των Καμένων Βούρλων στο ΤΑΙΠΕΔ, με σκοπό την συλλογική διεκδίκηση της βελτίωσης των σχεδιασμών και της επιτάχυνσης των αναγκαίων διαδικασιών για την αξιοποίηση των ιαματικών πηγών της περιοχής, κατέληξε η συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον Βουλευτή Φθιώτιδας και Αναπληρωτή Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, Γιάννη Σαρακιώτη με το Δήμαρχο Καμένων Βούρλων, κ. Γιάννη Συκιώτη, Αντιδημάρχους και συνεργάτες του Δήμου. Στη συζήτηση για το θέμα, διαπιστώθηκε η χρονίζουσα κωλυσιεργία του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και οι αποτρεπτικοί σχεδιασμοί για την έκφραση επενδυτικού ενδιαφέροντος, βάσει και των στοιχείων που είδαν πρόσφατα το φως της δημοσιότητας.
    «Τα αναπτυξιακά προτάγματα της Φθιώτιδας οφείλουν να υπερβαίνουν τις επιμέρους διαφορετικές προσεγγίσεις σε ζητήματα ευρύτερου πολιτικού ενδιαφέροντος. Με συλλογική δράση αίρονται τα εμπόδια και θέτω στη διάθεση των εμπλεκομένων θεσμικών φορέων τις δυνάμεις μου για την άσκηση συντεταγμένης πίεσης προς το ΤΑΙΠΕΔ για την προώθηση ενός εγχειρήματος που μπορεί να αλλάξει την εικόνα των Καμένων Βούρλων αλλά και ολόκληρου του Νομού Φθιώτιδας». σημείωσε ο Γιάννης Σαρακιώτης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @5:34. αφήστε τις παπάτζες εκατέρωθεν. μεν και δε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @5:56. Κάθε προσφορά δεκτή, όμως εάν ενδιαφέρεσαι για το τόπο, δεν πρέπει να περιμένεις επίσκεψη βουλευτή.Δεκτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. O TEMPORA O MORES
    Δανειζομαι την φραση του Κικερωνα που θετει την αξιοπιστια και την υποκριτικοτητα
    σε ειρωνικη διασταση.
    Δημαρχος και Βουλευτης Θεσμικοι σε αγαστη συνεργασια για παραταση της θεσμικης παρελκυσης, με τα γνωστα ευχολογια και την αναλογη συμπερασματικη περι της αιτιοτητος του θεματος.
    φυσικα σε αναλογο ερωτημα περι αναπτυξης ακινητων του δημοσιου ως εκθεση ιδεων της Γ. Γυμνασιου η απαντηση θα ηταν αυτονοητη με μονο αυτη καθ εαυτη την ρηση του Δημοσθενη "Δει δε χρηματων...'
    Στον πραγματικο κοσμο της αγορας μονο Κρετινος θα συμφωνουσε με τον τροπο που οι δυο υποκριτες ριχνουν την σταχτη στα ματια του μεσου Δημοτη.
    Ευτυχως που οι επενδυτες σχηματιζουν γραμμη προτεραιοτητος για την περιοχη μας,αλλιως θα ειχαμε ανησυχια.
    Για το δημαρχο λιγος ακομη δανεισμος και χρεωση και μετα πεθαινεις ευτυχισμενος ,για τον αλλον τον Βουλευτη καλυτερα να ειχε ακολουθησει την αλλη κρατικη επετηριδα,Διακονος,Αρχιμανδριτης,Πρωτοσυγγελλος, Μητροπολιτης του ταιριαζε καλυτερα .
    ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @7:14, not δεκτό. έγινε ήδη ένας άγονος διαγωνισμός. όποιος θέλει, θα δώσει προσφορά.
    η παρουσία βουλευτή και ντοτόρ δε θα επηρεάσει σε τπτ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιαννης Σκούφιας7:40 μ.μ., Φεβρουαρίου 02, 2021

    Ξυπνάτε και μην πιστεύετε κάθε βουλευτή (ΝΔτη ή ΣΥΡζαιο) και κάθε πολιτικάντη δήμαρχο να σας… «δουλεύουν».
    1η Αλήθεια : Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι ένα μαγαζάκι που μπορεί ο κάθε βουλευτής να κάνει παρέμβαση. Είναι μια απο τις 4 θυγατρικές του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, κατασκεύασμα των δανειστών, στο οποίο έχει ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΕΙ η σημερινή και μελλοντική κινητή και ακίνητη περιουσία του Δημοσίου για 99 χρόνια, ως εγγύηση για τα +250 δις € δάνεια (;) που έχει πάρει η Ελλάδα στα 10+ χρόνια των 3 μνημονίων.
    2η Αλήθεια : Oι διοικούντες το ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ δεν καταλαβαίνουν από παρεμβάσεις που έχουν να κάνουν με αιτήματα των τοπικών κοινωνιών. Προωθούν την ιδιωτικοποίηση των περιουσιακών στοιχείων αξιολογώντας επενδυτικές προτάσεις.
    3η Αλήθεια : Για τα 2 προς πώληση ακίνητα των Καμένων Βούρλων δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον. Και αυτό δεν μπορεί να το αντιστρέψει καμιά παρέμβαση. Ο Επενδυτής δεν «παίρνει διαταγές», αποφασίζει κατά το συμφέρον του.
    ΥΣΤ
    Τα προς πώληση ακίνητα είναι :
    1.H έκταση του ακινήτου των Καμένων Βούρλων είναι 468.125 τ.μ. και περιλαμβάνει (α) τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου «Γαλήνη» και διάφορα άλλα κτίρια, στην πλειονότητά τους εγκαταλελειμμένα και (β) Ιαματικές Πηγές
    2.Η έκταση του ακινήτου του camping των Καμμένων Βούρλων είναι 1.000 στρέμματα εκ των οποίων εκμεταλλεύσιμα είναι τα 850 στρέμματα και περιλαμβάνει (α) εγκαταλελειμμένες εγκαταστάσεις Camping του ΕΟΤ και (β) Ιαματικές Πηγές Κονιαβίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μίλησε ο δασκαλος Γιόντα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κύριε Σκούφια, στην 3η σου αλήθεια, έχω να σε ρωτήσω ως οικονομολόγο, για τα ακίνητα με ιαματικές πηγές , διαβάζουμε στο διαδικτυο" αξιοποίηση" και όχι πώληση, για την Κύθνο π.χ η προκήρυξη γράφει "δικαιώματος επιφανείας για 99 χρόνια", ενώ τα άλλα ανεξάρτητα ακίνητα είναι πράγματι "πώληση" . Η δική μου σκέψη είναι ότι λόγω ιαματικών πηγών, να μην επιτρέπεται πώληση. Επίσης γράφεις ότι ο επενδυτής "δεν παίρνει διαταγές" δηλ. θα του δώσουν το ακίνητο για 99 χρονια, χωρίς καμμία αξίωση το τι θα επενδύσει; Στα ακίνητα των Κ.Β το ταιπεδ γράφει για σύνταξη ΕΣΧΑΔΑ, τι είναι αυτό; το γνωριζεις;
    Επίσηςς για αναγνώριση των 5 ιαμ. πηγών και ΦΕΚ, επίσης αποτίμηση ιαμ.πορων από ΕΤΑΔ. Μήπως ο επενδυτής θα πρέπει να επενδύσει σε κάποιο ελάχιστο πλάνο του ΤΑΙΠΕΔ; Δεν κρίνεις ότι έχουμε αργήσει στην πίεση προς τους αρμόδιους πχ το ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ υδρθρπτριο δεν λειτουργεί. Δεν μας ενδιαφέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γιαννης Σκούφιας9:53 π.μ., Φεβρουαρίου 03, 2021

    Προς ΔΗΜΟΤΗ ΚΒ
    Με την φράση ο επενδυτής "δεν παίρνει διαταγές" δεν αναφέρομαι σε επί μέρους όρους τυχόν σύμβασης πώλησης ή μακροχρόνιας μίσθωσης πχ. 99 χρόνια, κοκ.
    Θέλησα να δείξω ότι η όποια παρέμβαση πολιτικών προσώπων στο ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει νόημα διότι … η ΕΠΕΝΔΥΣΗ δεν διατάσσεται, δεν επιβάλλεται. Δεν γίνεται με το να σηκώσει το τηλέφωνο ο Υπουργός και να διατάξεις τον «Χ» ΕΠΕΝΔΥΤΗ να αγοράσει τα 2 ακίνητα και να κάνει τις απαραίτητες επενδύσεις ώστε να φέρουν την πολυπόθητη ανάπτυξη στον τόπο.
    ---
    Επειδή όλα τα πράγματα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, αυτό που μάλλον είναι βέβαιο είναι ότι δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για τα 2 ακίνητα. Αν υπήρχε θα είχε εκδηλωθεί εδώ και χρόνια.
    Και το ερώτημα είναι : ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ;
    Αυτό πρέπει να μας απασχολήσει ως κοινωνία/δήμος… και να διορθώσουμε ( μέσα στα πλαίσια του εφικτού) τα κακώς κείμενα (και είναι πολλά) που απομακρύνουν τους ενδιαφερόμενους επενδυτές.
    Το ποια είναι τα κακώς κείμενα, τα ξέρουμε όλοι μας, αλλά περιμένουμε τη λύση από τους «άλλους». Αυτή είναι η δυστυχία αυτού του τόπου.
    Καλημέρα φίλε Δημότη ΚΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συνεχίστε κ Σκούφια για τα κακώς κείμενα που είναι εμποδια στην οποια επένδυση στον τόπο μας και ποια είναι κατά την γνώμη σας τα τρία κύρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λήξη σύμβασης με αξε-μητση νοεμβ.2015. κλιμάκιο κυβέρνησης στη Λαμία το 2017, για κυβερνητικό πρόγραμμα εργων, συμμετεχουν περιφ/δήμοι/ φορείς σε θεματικα τμήματα. Τέθηκε υπό όψιν στον υπουργό κ. Πιτσιωρλα, η λήξη της συμβασης με αξε και το σημείωσε. Μεταγενέστερα κλιμάκιο ταιπεδ στον δήμο,για το θεσμικό πολεοδομικό καθεστώς του κεντρικού ακινήτου, ελεγθηκαν οι ιαμ.πηγες και βρισκονται στην διαδικασία αναγνώρισης, πρέπει να έχει 'η να ολοκληρώνεται το ΕΣΧΑΔΑ, λύθηκε με την αξε ο όρος προτίμησης της στη νέα σύμβαση.
    ΑΥΤΑ είναι τα "σχεδόν" γνωστά από πληροφορίες αλλά και από το διαδίκτυο. Πώς θαρθει ο επενδυτής να επενδύσει εάν π.χ το ταιπεδ; δεν έχει αναγνωρισμένες τις ιαμ.πηγες, δεν έχει προτεινει και το χωροταξικό των προτεινόμενων έργων, δεν έχει κάποια περιβαντολογικη μελέτη. Ειναι γνωστο σε όλους πόσο δυσκίνητο είναι το ελληνικό δημόσιο ( Ελληνικό, Ε65). Οι επενδυτές θέλουν και μια πόλη οργανωμένη, δεν θα επενδύσουν στο πουθενά. Εδώ είναι η δική Μας ευθύνη ως κοινωνία και ως τ.α.
    Το ένα χέρι νιβει το άλλο. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ περιμένω ακόμη την απάντηση για τα εμπόδια του κ.Σκουφια,όχι ότι δεν είναι και αυτά που λες κ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γιαννης Σκούφιας7:16 μ.μ., Φεβρουαρίου 03, 2021

    ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ 4.16…
    Για τα κακώς κείμενα η απάντησή μου είναι «Κάθε πράμα στον καιρό του…» . Νομίζω όμως ότι εστίασες την προσοχή σου στο σημείο που σε ‘βόλευε’ χωρίς αυτό να είναι μεμπτό.
    Θα προσπαθήσω να σου το δώσω να καταλάβεις με ένα test που ως εισηγητής, στο παρελθόν, έκανα στη ομάδα των συναδέλφων μου, για να διαπιστώσω το πώς διαβάζουν ένα κείμενο.
    ---
    Στην ομάδα – άνδρες και γυναίκες – έδινα μια φράση και τους ζητούσα να βάλουν ένα κόμμα.
    Η φράση ήταν : «Αν ο άνδρας ήξερε πραγματικά την αξία που έχει η γυναίκα θα πήγαινε στα τέσσερα»
    Όλες οι γυναίκες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη… «γυναίκα»
    Όλοι οι άνδρες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη… «έχει»
    Όπως βλέπεις φίλε μου έχει μεγάλη σημασία που βάζει κάποιος το… κόμμα.
    Γι αυτό σε παρακαλώ ξαναδιάβασε τη φράση μου «Το ποια είναι τα κακώς κείμενα, τα ξέρουμε όλοι μας, αλλά περιμένουμε τη λύση από τους «άλλους». Αυτή είναι η δυστυχία αυτού του τόπου»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κώστα Τραχανά, το λιμάνι προχωράει , να και κάτι θετικό.
    Σου χρωστάω κάτι, μετά από διασταυρωσεις, εχω τα παρακάτω :
    Γράφεις ότι είχες κάνει καταγγελίες, για τις περιφράξεις κλπ στον αιγιαλό, στην Κτηματική -Πολεοδομία, άρα πρέπει να έγιναν διοικητικές αποβολές –πρόστιμα (αυτό λέει η κοινή λογική).
    Τι μένει; το γκρέμισμα των αυθαίρετων κατασκευών. Ποιος θα το κάνει ; το δημόσιο από μόνο του, χλωμό, άρα με πίεση της τοπικής κοινωνίας δια του Δήμου, οπότε ο………. Δήμος βάζει μπροστάρη την Κτηματική, (ο αιγιαλός είναι κτήμα του Δημοσίου) και με συνεργείο του ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ. Τόσο απλά.
    Η αντίρρησή μου στα γραφόμενα σου είναι για την ζώνη της παραλίας, που αυτή δεν είναι του Δημοσίου αλλά είναι ιδιοκτησίες των πολιτών και χρειάζεται απαλλοτρίωση( με πράξεις αναλογισμού), εάν δεν γίνουν, τότε η ζώνη της παραλίας. ΔΕΝ είναι απαλλοτριωθείσα για να τεθεί σε κοινή χρήση, ως περιουσία Δημοσίου.
    Την απαλλοτρίωση πρέπει να την κάνει το Ελληνικό Δημόσιο με δαπάνες του, αφού θα περιέλθει στην ιδιοκτησία του όπως είναι ιδιοκτησία του και ο αιγιαλός.
    Ψάξε λίγο στο διαδίκτυο θα τα βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΜΕ ΖΗΜΙΑ

    Επενδυτης χωρις κερδος ειναι ο επενδυτης με ζημια και ουτε καν ευεργετης του
    τυπου Γ. Βασειλειαδη.

    Η συναντιληψη πολλων δημοτων οτι ειναι δικαιωμα τους η οποια ιδιωτικη επενδυση στον τοπο και ταυτοχρονα καθηκον του ιδιωτη ειναι το λιγωτερο ουτοπικη αν δεν ειναι νοσηρη.

    Αυτο που συνεβη με το κρατος που χρεωκοπησε απο αναλογους ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΜΟΥΣ,εχει πλεον
    τελειωσει ειδικα για τα καμενα βουρλα.

    Η απαξιωση των τουριστικων ακινητων του δημοσιου στα Καμενα Βουρλα και η ελλειψη ενδιαφεροντος δεν ειναι αποτελεσμα γραφειοκρατιας οπως αναφερει καποιος [Ταιπεδ,Εσχαδα κλπ] αλλα δυο κύριων ζητηματων,

    Πρωτα η ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ,δηλ εχουμε Αστικοποιηση,Παραγωγη θορυβου, παραλιες συνδεδεμενες με το αυτοκινητο δηλ μη γραφικες [εξαιρεση η Λιχαδα],ελλειψη αεροδρομιου για τσαρτερ και εκτος χαρτη θαλασσιας κρουαζιερας.

    Μετα η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ,δηλ η επενδυση δεν μπορει να ξεκινηση στα καμενα βουρλα οταν μπορει με το ιδιους ορους εξοδων να γινει στην Κερκυρα η στη Ροδο κλπ.

    Αν λοιπον το δευτερο δεν υπηρχε ως αιτιο στην γενικη του μορφή τοτε η υποθετικη επενδυση θα στοχευε πελατεια απο τα λαικα στρωματα της μεσαιας ταξης[ιαματικα ,θαλασσα κλπ] που αυτα ηταν που συντηρησαν το τουριστικο προιον μεχρι το 1980.

    Εις επιρρωση του σκεπτικου αυτου εχουμε την αυξητικη ροη προς τις νησια της ευβοιας
    [50000 επισκεπτες με πουλμαν ,Ι.Χ.] με τουρισμο μιας ημερας και επιστροφη χωρις διανυκτερευσεις.

    Φυσικα δεν θα επαναληφθω με τα κοινοτυπα περι ευθυνης[ Δημοτων ,Δημου, Κομματων και ιδεαλισμου], αφορουν ποιο απλοικες σκεψεις,που χρησιμοποιουν τον υποθετικο συνδεσμο [Αν].




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μεσιε ανωνυμε , ο δημοσιος αιγειαλος τελειωνει εκει που τελειωνει το χειμεριο κυμα και πιο πανω ακομα,μετα λεγεται παραλια και μπορει να ειναι ιδιοκτησια !Δεν εγραψα ποτε οτι η παραλια ειναι δημοσια περιουσια ! Αν ανοιχτει δρομος εντος παραλιας θα ειναι δημοτικος στη περιπτωση του αγ κωννου οποτε την απαλοτριωση τη κανει ο δημος με πραξεις αναλογισμου και αποζημιωνει τα κτισματα που εχει ο καθενας στην ιδιοκτησια του(εντος παραλιας) πχ μπαρμπεκιου μαντρες συντριβανια και ας μην εχουν αδεια αυτα !Για τη γη θα δειξει η πραξη αναλογισμου αν θα αποζημιωθεις πχ αν εχεις 10 στρεμματα και σου παρει τα 300 μετρα αυτοαποζημιωνεσαι απο την υπεραξια που θα παρει το οικοπεδο σου απο το δρομο και δε παιρνεις φραγκο ! Ο λιαλιος μου τα ειχε πει αυτα στην αρχη και μετα ηρθε η οριοθετηση που ειχε κανει ο δημος επι λιαλιου στο ψαθα και τα ειδα και μονος μου οταν μας τα εξηγουσαν μηχανικοι αλλα μονο εγω το ηθελα αυτο το εργο κανεις αλλος !Υπαρχει μελετη ταυτοποιησης των γραμμων αιγειαλου παραλιας με το κτηματολογιο απο το 2010 αλλα εχει ληξει θελει επικαιροποιηση και μετα πραξεις αναλογισμου !Τα ξερω απο τη πραξη αυτα στο δημο και με το ματι μπορω να υπολογισω τον αιγειαλο στο περιπου =ειχα πει σε μπιτςμπαρ που εφτιαχνε διαφορα ντεκορ οτι αποκλειεται να εχεις ιδιοκτησια τοσο κοντα στο κυμα ,δεν με ακουσε και οταν ηρθε η κτηματικη εφαγε προστιμα και γκρεμισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.