06 Μαρτίου 2017

Νέο Προεδρείο και νέοι Αντιδήμαρχοι στο Δ. Μώλου – Αγ. Κων/νου

Αναρτήθηκε από… kamena voyrla blogger

Η 3η Ειδική συνεδρίαση σήμερα (5/3) στο Δήμο Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου περιείχε τις ψηφοφορίες για το νέο Προεδρείο και τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Ωστόσο τα «σπουδαία» ξεκίνησαν με τις αλλαγές στους Αντιδημάρχους με ευθύνη τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου. Αντίθετα η Φρόσω Μπεζάτη παραμένει ως Αναπληρώτρια του Δημάρχου Ιωάννη Συκιώτη και αρμοδιότητες γύρω από θέματα Προμηθειών και Διαφάνειας. Επίσης παρέμεινε ο Νίκος Τριανταφύλλης ως Αντιδήμαρχος για τη ΔΕ Αγίου Κωνσταντίνου

Οι αλλαγές έγιναν στους Αντιδημάρχους ΔΕ:

Καμένων Βούρλων ο Αθανάσιος Καραμανώλης αντί του Δημήτρη Μακρυνίτσα.

Μώλου ο Δημήτρης Κριτσόβας αντί του Χρήστου Παντρά.

Νέος Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου στην θέση της Γεωργίας Κουκούλη, είναι από σήμερα ο Ιωάννης Πλατανιάς εκλεγμένος επίσης από τη ΔΕ Καμένων Βούρλων, με Αντιπρόεδρο τον Γιάννη Σωσώνη και Γραμματέα το Δημήτρη Μακρυνίτσα ομοίως από τη ΔΕ Καμένων Βούρλων.

Στην Οικονομική Επιτροπή όπου προεδρεύει ο Δήμαρχος, εκλέχθηκαν οι Μπεζάτη, Βούλγαρης, Καραμανώλης, Τριανταφύλλης, Γιαννακόπουλος και Τρίγκας, ενώ στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής οι, Πενταλιός, Ζαγγανά – Δημητρακάκη, Τριανταφύλλης, Καραμανώλης, Δαλάμάγκας και Φλωράκης.

 efthia.gr

94 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γρήγορα στο κηφηνείο και στο κύταρρο τώρα!!

Ανώνυμος είπε...

Αλαξε ο μανωλιος και εβαλε τα ρουχα του αλλιως!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ………….ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
ΔΗΜΑΡΧΕ, ΕΙΝΑΙ …..Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ , ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ..
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ……………… ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ.
ΟΜΩΣ , ΙΕΡΑΡΧΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΑΣ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ………ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ………… ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΣΑΦΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ.
ΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ,ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.. ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΑΣ , ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ, ΕΣΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ..
ΒΓΑΛΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ , ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ.
ΠΡΟΕΧΟΥΝ..... ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΜΑΣ.
ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ , ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ …………… ΑΧΤΑΡΜΑΣ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ Δ.Κ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ

Ανώνυμος είπε...

10.30 Απο το πολύ γλύψιμο στον κότζακ αμφιβάλλω εαν σου έχει μείνει σάλιο...άξιος ο μισθός σου

Ανώνυμος είπε...

Ο 10,30 ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΟΤΑΝ
ΛΕΕΙ ΒΓΑΛΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΡΟΥΣΦΕΤΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΛΠ.Η 'ΜΑΣΟΝΙΑ' ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ .ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ
ΟΤΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΚΕΦΑΛΑ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΚΑΝΕ ΔΙΠΛΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ
ΤΟΥ 90 ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΩ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ.ΑΝ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ
ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΥΤΗ, ΤΟΤΕ ΛΑΝΘΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ[ΕΞΑΡΧΟΣ-ΚΕΦΑΛΑΣ-ΑΝΤΩΝΙΟΥ-ΤΕΤΡΙ] ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ, ΠΟΙΟ;ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ,ΛΟΓΩ ΥΨΗΛΗΣ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗΣ,
ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ο φακιρης πουθενα.Καιρος ηταν.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ,και κ.κ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΠΙΡΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10.30 ΠΜ ΠΗΓΑΙΝΑ ΛΑΜΙΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ.
ΣΤΗΝ ΣΚΑΡΦΕΙΑ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟΡΡΗΜΑΤΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΑΜΙΑ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑΣΜΑ.
ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟΡΡΗΜΑΤΟΦΟΡΟ ΜΑΣ.
ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΣΤΡΕΦΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ....... ΣΦΑΙΡΑ.
ΤΡΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΛΑΜΙΑ ΜΕ ΠΟΣΟΥς ΤΟΝΟΥς ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΑΡΑΓΕ;; 2,3,4
ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΠΟΥ 200.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ!!! ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ;;
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ , ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ;;;

ΑΥΤΑ, ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ , ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΙΛΑ........ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ .

ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ Δ.Κ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ /ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΟΥ 10.49 ;;

Ανώνυμος είπε...

Σημερα μου ήρθε ο λογαριασμός της Δ.Ε.Η. έναντι 48,00 Ευρω εκ των οποίων τα 22,10 ηταν χρεώσεις Δήμου!!!Ερωτω δεν πληρώνουμε δημοτικά τέλη μέσω των λογαριασμών ύδρευσης? Αυτες οι χρεώσεις υπερ Δήμου τι είναι και που πάνε αυτά τα λεφτά? Ευχαριστώ και θέλω να πιστέυω ότι κάποιος θα απαντήσει εκ μέρους του Δήμου!

Ανώνυμος είπε...

Διάβασε εδώ να πάρεις μια γεύση. Αν και έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα, μια ιδέα θα την πάρεις. http://kamena-voyrla-news.blogspot.gr/2011/02/blog-post_8154.html

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΓΙΔΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΕΡΑΝ ΕΣΕΝΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΤΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Όχι θα σε αφήνω εσένα να τα τρως με το κοντο !! Α ρε παενε!!

Ανώνυμος είπε...

Σιγα μην απαντησουν....

Ανώνυμος είπε...

Θελει να το παιζει γατα ο κοντος χωρις γραβατα,κυνηγωντας ομως πιπινακια!!διατεινεται δε οτι δε θελει να χει σχεση με το δημο!! Πιπες...

Ανώνυμος είπε...

Τον έφαγε ο κουμπάρος τον ποδηλατάκια... αναμένουμε εξάλλου και ο ποδηλατάκιας είναι σκληρό καρύδι

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμος φαινεται οτι περασε απο το σταδιο του βαρια ασθενους
σε αυτο της νεκρικής ακαμψιας.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμος φαινεται οτι περασε απο το σταδιο της νεκρικης ακαμψιας
σε αυτο της ανάνηψης.

Ανώνυμος είπε...

Φαινεται λοιπόν απο τις αντιθετικές αποφανσεις του 9.29 και του 5.53 οτι μπορει καποιος να συμπερανει μια λογική συναφεια που προκυπτει απο την αντιφαση των δυο οτι δηλαδή επιστρεφουν πάλι απο εκει που ξεκινούν δηλ,στο αρχικό σταδιο του βαριά αρρώστου,διότι ο ανανήψας φυσικά και δεν ειναι αυτόματα και ιάσιμος.

Προσπερνώ τα ανωτέρω για να πώ οτι στα δημοτικά "πράγματα" ποτέ δεν υπάρχει μια
μονοσήμαντη πλευρά, εστω και αν φαινεται ετσι.

Οι διάφορες πολιτικες απόψεις ειναι σχετικές και οχι απόλυτες,και εχουν και την παραμετρο
να τονίζονται στα πλαισια του υποκειμενισμού ανάλογα με την ανάγκη που ο καθένας θέτει ως προτεραιοτητα.

Φυσικά αυτό λέγεται Δημοκρατία ασχετα αν ειναι μειονεκτικό σε σχέση με τον ιδανικό Δήμο της "Πολιτείας" του Πλατωνα οπου ιδανικό θα ηταν να διοικούν οι φιλοσοφοι, δηλ η γνώση.

Αρα η αποψη θα λεγεται και θα επικρατεί μόνο στη βάση της δυναμικής της"de facto",η οποία πάλι ειναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων λ.χ.που θα πάνε τα λύματα του Αγ. Κων\νου κλπ ή αν η Μαρίνα των Καμ. Βουρλων με την ιδιωτικοποίηση θα φερει αναπτυξη ή οχι,ή ακόμη αν ο Μώλος θα ειχε οφελος να ζητήσει να ενταχθει στο Δήμο Λαμίας ή οχι.

Ισως βάζω σύνθετα προβλήματα ,αλλα αυτά ορίζουν τις πολιτικές και οχι η προσληψη ενος εργάτη καθαριότητας ή οι δικαιοδοσίες του τοπικού αντιδημάρχου στην καθημερινότητα,που ειναι "de jure" υποχρεώσεις και μάλιστα εναλλασσόμενες.

Κριτων


Ανώνυμος είπε...

μπαμπινιώτη μου εσύ...

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΛΥΤΟΣ, ΜΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑΣ, ΓΕΡΟΣ,ΧΑΖΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ!

Ανώνυμος είπε...

Φιλ 10,59 8/3/2017
Στην Δεη πληρώνουμε ΔΤ (καθαριότητα-φωτα δημοτικά)/ ΔΦ (δημοτικος φόρος) και ΤΑΠ (τελος ακινητης περιουσιας) .
Καποτε πριν 5-6 χρονια πληρωναμε και καθαριοτητα με τα τελη υδρευσης , γιτην υδρευση ερχεται, από Δημο, άλλος λογαριασμος.
Για να εχεις 22.10 ευρω Δημο θα πρέπει να εχεις περιπου 110 μ2 σπιτι οπου
ΔΤ 100χ 1.10 χ 59/365 (ημερες/ετος = 17,78
ΔΦ 100 χ 0.10 χ 59/365 = 1.61
ΤΑΠ 110χ 1000 (τιμηζωνης)Χ 0.70 (παλαιότητα) χ 0.00035 (συντ. δημ. τελους) Χ 59/365 (ημ/ετος) = 4,35 Συνολο = 23.75 ευρω
Οποτε, κανε τον λογαριασμό σου ή αν θελεις ψαξτο περισσοτερο .
Μπορει καπου να σε χαρατσώνουν.

Ανώνυμος είπε...

76 τμ επι της Γερ. Βασιλειαδη!
Ο 10.59

Ανώνυμος είπε...

Προς 10,59 και 6.08, για μηνες Ιαναουαριος+Φεβρουαριος 2017
Δ.Τ 76 χ 0.90(τοιχοι 0.20)Χ 1,10 ευρω/μ2Χ 59/365 = 12.16 ευρω
Δ.Φ 76χ0.90 (τοιχοι 0.20) χ 0.10 = 1,10
ΤΑΠ 76 μ2 χ 1500 (τιμηζωνης)Χ 0.90 (παλαιοτητα) χ
Χ 0.00035 (συντ. δημ. τελους) Χ 59/365 (ημ/ετος) = 5.80 Συνολο = 19,06 ευρω
Εάν εισαι στην Γ.Βασιλειαδη (από Μεταμορφωσεως μέχρι Πηγης Σωτηρος)
και η κατοικια είναι κτισμένη στην τελευταία πενταετία, έχεις το ακριβότερο ΤΑΠ.
Αλλα και παλι πως βγαινει το 22.10 ευρω ;;;;


Ανώνυμος είπε...

ΔΤ 68 Χ 1,60 Χ 55/365 = 16,39
ΔΦ 68 Χ 0,1 Χ 55/365 = 1,02
ΤΑΠ 76 Χ 1500,00 Χ 0,80 Χ 0,00035 Χ55/365 = 4,81

Ετσι βγαίνουν τα βρηκα .Πάντως οφείλουν μία απάντηση που πηγαίνουν τόσα πόλλα χρήματα και απο την άλλη να πανηγυρίζουν που ο Δήμος γλίτωσε την χρεοκοπία.....
Ο 10.59!!!

Ανώνυμος είπε...

φιλε 1.14 απο τα παραπανω εχεις ενα καταστημα οπου το χρονο πληρωνεις:
καθαριοτητα/φωτα 108.80 ευρω ΑΝΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ
δημοτικο φορο 6,80 ευρω ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ
ΤΑΠ 31,92 ευρω ΓΙΑ ΕΡΓΑ
Αυτα τα εσοδα του ΤΑΠ πρεπει να πηγαινουν για εργα στην Δ.Κ Καμ. Βουρλων αφου τα εισπρατουν απο εμας, αλλα θα πρεπει να αποδιδονται και σε εμάς.
Τα εσοδα του ΤΑΠ, για εργα(δεν ειναι και λιγα) στην ουσια τα τρωει η λογιστικη μαρμαγκα.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ;;;;; ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!!!!!
ΠΟΠΟΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ΄ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΠΑΝΩΠΡΟΙΚΙΑ, ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ,ΜΕ ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕ.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΝΕ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΤΖΑΚ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΓΟ,ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
ΜΕΓΑΛΕ ΥΦΑΝΤΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ,ΟΤΙ ΛΕΣ ΓΙΝΕΤΑΙ?

Ανώνυμος είπε...

για πες μας για τα πανωπροίκια να μάθουμε... για το λογγό δε δώσαν κόκκινο οι υπηρεσίες.. αποδέκτης μπορεί να είναι ή το ρέμα ή η θάλασσα.. εκτός αν θέλετε να τα στείλετε 200χιλιόμετρα μακριά, π.χ. στη ψυτάλλεια!!!

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΗΣΕ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 20% ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΟΧΙ;ΑΥΤΟ ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΟΧΙ;ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΣΥΝ ΤΟΚΟΥΣ
ΣΥΝ ΑΠΟΖΗΜΊΩΣΗ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΠΙΖΝΕΣ ΠΛΑΝ [ΚΕΡΔΩΝ];ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΕΚΥΠΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΛΙΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΝΟΝΤΑΝ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

Mathe an exi ipograpsi akomi simvasi kai meta na peis gnomi gia to 20 ta ekato pou diadidetai sto kifinio

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΑΞ ΜΠΑΣΚΕΤΜΠΟΛΙΣΤΑ... ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ... ΠΑΡΤΑΚΙΑ ΧΑΖΟΒΙΟΛΗ, ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ. ΑΝΤΕ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΟΥΦΑΡΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Για να βάζουμε τα πράγματα σε με σειρά και να μην ακούγονται ανακρίβειες, υπάρχει καθυστέρηση στο έργο με το λιμάνι, με 100% υπαιτιότητα του δήμου.

Ανώνυμος είπε...

γιατί... ζορίζεται ο σαμπόνις του μώλου???

Ανώνυμος είπε...

Διότι δεν κονομαει για να βάλει χρυσα δόντια στο μικρό

Ανώνυμος είπε...

τελευταιος στη σειρα ο κοντος του μωλου αλλα μολις δοθει το παραγγελμα μεταβολή γινεται πρώτος ?????

Ανώνυμος είπε...

πρωτος στη λοβιτουρα γινεται. ας τον λουζεται ο βολεψακιας πεθερος του που ειναι και 15 χρονια μικροτερος. ουτε ταινια με τον ψαλτη δεν εχει τετοιο γελιο.

Ανώνυμος είπε...

Χαχα οι φαλακροί οι χαλασοσπιτιδες κ οι αρπαχτρες μας διοικούν αυτοι μας αξίζουν μπράβο μας!! Α ρε φρωσαρα ηρωα

Ανώνυμος είπε...

χαλασοσπίτιδες μεταξύ τους.. κατάντια..

Ανώνυμος είπε...

Βρε τα παιδιά τι φταίνε?

Ανώνυμος είπε...

Ρε πάρτε το χαμπαρ η μάσα τέλος φαλακρα το νου σου

Ανώνυμος είπε...

Φτιάξει τον κονιαβιτη γρήγορα Κοντέ κ ΑΣΕ την μασα

Ανώνυμος είπε...

Σαχλαμαρες......χαμηλο το επιπεδο πολυ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ti xamhlo re file? trwei h den trwei o kodos kai den ftiaxnei ta erga? dh8en oti den einai kala me ton dimarxo kai pairnei ola ta erga. ade geia!!!

Ανώνυμος είπε...

Ολοι τρωνε εκτος απο τα δυο χαιβανια που δεν ξερουν ακομη πως να φανε

Ανώνυμος είπε...

Ενα καλό είχε ο Δήμος το ακύρωσε και αυτό ο καράφλας μιλάω για τη μετάδοση ΔΣ μέσω ιντερνετ. Δεν μεταδίδονται πλέον.

Ανώνυμος είπε...

Με διαφορά το πιο δύσκολο δημοτικό συμβούλιο για τον δήμαρχο σήμερα με απανωτά χτυπήματα και έντονη κριτική απο τους δικούς του δημοτικούς συμβούλους. Δήμαρχε η ιστορία διδάσκει και τα κάστρα πέφτουν απο μέσα.

Υ.Γ Πείτε στην πρακτικογράφο ότι μιλάει πολύ και εκθέτει τον δήμαρχο νομίζωντας ότι βρίσκεται σπίτι της ξεχνώντας ότι μας ακούει κόσμος εντός και εκτός της αίθουσας του δημοτικού συμβουλίου. Επίσης μεγάλο φάουλ που δεν μοιράστηκαν φωτοαντίγραφα...καιτο φάουλ βαραίνει την γραμματέα του Συκιώτη δικιά της δουλειά είναι.

Αυτά εν ολίγοις.

Ανώνυμος είπε...

Εαν προσλάβουν κανα δυο ακομα υπαλληλους για να βγαζουν φωτοτυπίες με κοστος κανα 35.000 ευρω τον ρονο , θα ειναι καλά ;;;;;; λες και τα διαβαζουν.
Απ οτι μαθαμε : ενας ρωτάει για το χλώριο, λες και δεν υπάρχει αντιδημαρχος η προεδρος τοπικου, για να το λύσουν επιτόπου., και το ακαταλαβιστικο ειναι οτι ενω ρωτάει ο Δ.Σ, απανταει ο δημαρχος, και π΄ρεπει να ειναι λήξαν το θεμα, ο δημοτικος συμβουλος το συνεχίζει και το κανουν πλέον ................... καφενείο
Ο αλλος ρωτάει γιατι αυξανεται, λογιστικα , το κοστος για ρευμα, πηρε απαντηση απο τον αρμοδιο , το καταλαβε;;;;; μαλλον 0χι
Ο δε Μακροπουλος δεν ψηφίζει,την ανανέωση των δανειων με μικροτερο τοκο και περιοδο αποπληρωμής, για τα δανεια που εχει πάρει στο παρελθόν ο Δημαρχος του τοπου του για εργα κλπ στο χωριό του.
Πρεπει να κανουμε αντιπολιτευση στον Δημαρχο, βρες αλλα Μακροπουλε.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην προσλάβει? ήδη έχει γεμίσει ο δήμος με αόρατες προσλήψεις απο την εταιρεία που υποστηρίζει τους Η/Υ του δήμου απο την Λαμία. Αν περάσει το ΣΕΠΕ απο το δημαρχείο θα βγάλει λαβράκια!

Ανώνυμος είπε...

φανταστειτε τον μακροπουλο με αρμοδιοτητες. θα εβαζε φωτια στα μπατζακια του δημαρχου. στην ηλικλια του θα επρεπε να διαθετει αυτοεκτιμηση τουλαχιστον αντιστοιχη με εναν μαθητη του δημοτικου. για παιδικο σταθμο εχει θεωρησει το δημοτικο συμβουλιο. ευτυχως που ο δημαρχος τον αφησε στο πουθενα. ας παραιτηθει να παραχωρησει στον επομενο τη θεση του. αντε γιατι πολυ τον ανεχεστε. καθε μερα παρεα με τον μπασκετμπολιστα, λογικο ειναι να τον εχει πιονι του.

Ανώνυμος είπε...

Υπογραφει στις 13.30 οτι του βαζουν μπροστα χωρις να τα διαβάσει αφου για αυτο εχει την φροσαρα,επειτα θελει και δευτερη πενταετια τρομαρα του.

Ανώνυμος είπε...

Για να καταλάβετε τι γίνεται κυρίες και κύριοι. Ο μπασκετμπολίστας από τότε που του πήρε την κουτάλα ο Δήμαρχος και τον ξαπόστειλε λυσσομανάει. Έχει κάνει τον Μπέκο και τον παραλίγο αντιδήμαρχο στον Άγιο Κων/νο πιόνια του. Αυτοί τόσο μυαλό έχουνε και τρώνε εκεί που χ!@%$ε γιατί δεν τους έκανε αντιδημάρχους (ειδικά ο Μπέκος). Από αυτό και μόνο δικαιολογούνε την επιλογή του Δημάρχου για τις αντιδημαρχίες.

Ανώνυμος είπε...

έχουν λιώσει οι καρέκλες στο κύταρρο στο μώλο... να τους διαμηνύσει κάποιος ότι και οι τοίχοι έχουν αυτιά...

Ανώνυμος είπε...

πωπωπωπω καθε πρωι στο κυταρο. αρχικα ο απλυτος περιμενει να δει το αισθημα να περναει για να κοιταχτουνε και να παει καμενα να το περιμενει. μετα ο μπεκος θαβει τους παντες, οπως του επιβαλει ο μπασκετμπολιστας. αν παει κι αυτος εκει τοτε γκρεμιζουν ολα τα σπιτια του δημου. αργοτερα σκαει κι ο παρα λιγο αντιδημαρχος του αγιου και τον ποτιζουν. τελειωνουν εχοντας γεμισει τη μερα τους με κατορθωματα. ας προσεχες κοτζακ οταν τους εβαζες σαν φιδια στον κορφο σου.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ποιος έβαλε στον κόρφο του ποιον ? Μεγαλο ερώτημα?

Ανώνυμος είπε...

ΜΩΛΟΣ... ΠΛΑΤΕΙΑ... ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ... ΓΙΑΥΤΟ ΓΙΝΑΤΕ ΛΙΑΠΑΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

Μπεκο αι ρε τραβα θες να κανεις κ αντιπολιτευση στον κοτζακ. Δεν ξερεις τι σου γινεται! Δεν εγινες αντιδημαρχος κ σκουζεις τωρα? Πες στον κοντο ο κατζακ δεν πεφτει η πας μαζι του κ μεγαλουργεις η απεναντι κ πεινας οπως ο ιδιος ο κοντος κ ολο του το σοι.. Σε λιγο θα βγουν στην ζητιανια ουτε να φαν δεν θα χουν. Ελεος με τις χαζες σκεψεις !!! Ειδατε ο μητσαρας πως δουλευει για τον δημο? Ποιος τον ανεδειξε;

Ανώνυμος είπε...

10.39 Για να πέσει κάποιος πρέπει να στέκεται όρθιος και ο κότζακ μόνο όρθιος δεν είναι απλά σέρνεται πουλώντας ψέμματα σε όλους. Δεν ξέρω αν θα ολοκληρώσει τη θητεία του αυτό που σίγουρα ξέρω ότι στις επόμενες εκλογές θα πάθει πανωλεθρία αυτό του αξίζει τέτοιος που είναι.

Ανώνυμος είπε...

Καταλοιπα συνταξιουχων.. βουρκος..

Ανώνυμος είπε...

κυριοι με μικρο το κ, αν νομιζεται οτι ο τροπος αυτός ειναι ο καλύτερος για να αναδείξετε
ζητήματα σοβαρά της περιοχή σας,μάλλον κανετε λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Μικροί ανθρωποι μονο μικρά πραγματα κάνουν!!!

Ανώνυμος είπε...

μην χάνετε την ουσία, επειδή κάποιοι αναφέρουν τα γεγονότα με όχι σωστό τρόπο. σταθείτε στα γεγονότα και εστιάστε στα κακώς κείμενα και όχι στις κακές περιγραφές.

Ανώνυμος είπε...

Ο καράφλας ούτε ένα μήνυμα για την επέτειο της 25ης Μαρτίου που χρόνος για τέτοια...για κανά ουισκάκι καλός είναι

Ανώνυμος είπε...

Τα προαναφερομενα γεγονοτα ειναι πληρως αληθινα...και κυριε 9:29, μικροι ειναι οι ανθρωποι που θαβουν το μισο πληθυσμο στο κυταρρο και στο κηφηνειο, καταλαβες?

Ανώνυμος είπε...

12.39 Μπορεί εν μέρει να έχεις δίκιο για το θάψιμο αλλά αναλογίσου εαν είναι μικροί αυτοί οι άνθρωποι λόγω θαψίματος τότε ο δήμαρχος τι είναι? που είχε τάξει σε κάποιους δικούς του τα πάντα και τελευταία στιγμή τους πούλησε? Δεν θα τον χαρακτηρίσω θα κριθεί στο τέλος της θητείας του και θα πάρει απο τους δημότες του αυτό που του αξίζει.

Ανώνυμος είπε...

Να πατας τα 70 στην ηλικια και να κανεις σα παιδι που του πηραν το παγωτο, επειδη δε σου δωσαν μια θεση που πιθανως σου υποσχεθηκαν, αφηνω εσενα να το χαρακτηρισεις.. και σιγουρα, 2,5 χρονια μετα την αναληψη της δημαρχιας, εχουν σχεδον ολοι διαμορφωσει αποψη για το γιατρο..

Ανώνυμος είπε...

Ο ΝΕΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΤΟ ΣΟΦΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΕΝΕΚΑ ΟΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΚΑΙ
ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ.
Η ΑΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΑΦΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΟΜΟΥΣΕ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ[ΝΕΡΩΝ] ΚΑΙ ΤΣΩΜΟΥ [ΣΕΝΕΚΑ] ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΛΑΧΤΑ ΙΔΙΑ??????

Ανώνυμος είπε...

φίλε 9.35 δεν είναι το παγωτό οπώς λες είναι το ανήθικο του πράγματος που ο γιατρός τάζει τα πάντα στους πάντες...σαν νέος μαυρογυαλούρος! Σαφώς και έχουν διαμορφώσει όλοι άποψη για τον γιατρό και θα φανεί στις εκλογές με την πανωλεθρία που θα πάθει...μεγαλύτερος "ηθοποιός" δεν έχει περάσει θα μου το θυμηθείτε.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κότζακ είναι δήμαρχος μέχρι το 2029 μετα ας βγει οποίος θέλει!!

Ανώνυμος είπε...

11.25 Να σηκωθεις για κτούρημα γιατι απο τον πολύ τον ύπνο θα τα κάνεις πάνω σου....Με έκανες και γέλασα άκου ο καράφλας πάλι δήμαρχος κάτσε να βγάλει αυτή τη θητεία πρωτα! Πιο πιθανό είναι να βγάλει μαλλια παρά όχιμόνο να ξαναβγεί αλλά να τολμήσει να ξανακατέβει με τόσα ωέμματα που έχει πεί

Ανώνυμος είπε...

Τα θέματα είναι δουλειά του προέδρου να τα μοιράζει και όχι της Λουκίας, έτσι γινόταν μέχρι τώρα. Αλλά ο πρόεδρος λάμπει δια της απουσίας του. Ευτυχώς ο μισθός του μπαίνει κατευθείαν στον λογαριασμό του και δεν χρειάζεται να πηγαίνει ούτε γι αυτό στο δημαρχείο. Δεν λέτε που είναι και η Λουκία εκεί να βγάζει τα κάστανα απ τη φωτιά. Σας φταίει το γαϊδούρι και χτυπάτε το σαμαρι.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον είσαι η ίδια η Λουκία 11.51 και τα γράφεις αυτά σαφώς και είναι δουλειά της λουκίας τα θέματα του ΔΣ γραφείο δημάρχου έχει και δεν κάνει τίποτα άλλο εξάλλου. Να μην αναφέρω και ένα σωρο έξτρα χρήματα που παίρνει για "και καλά" υπερωρίες, ληξίαρχος, πρακτικογράφος. Η κοπέλα εισπράττει απο παντού και τα λεφτά που παίρνει είναι προκλητικά πολλά (δεν έχει σπουδάσει και κάτι) όταν υπάρχουν επιστήμονες να δουλέυουν ιδιωτικό τομέα για ψίχουλα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩ ΚΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑ ΤΩΝ ΚΑΦΕΝΕΙΩΝ........ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΥΡΙΕ ΒΛΑΞΞΞΞ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ,ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ!!!!!
ΟΣΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΑ ΞΕΡΑ Η ΛΟΥΚΙΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ........
ΑΧΡΗΣΤΕ,ΕΕΕΕ ΑΧΡΗΣΤΕ.......

Ανώνυμος είπε...

Βρε κηφύνα την κρατάνε γιατί έχει ψηφαλάκια (μεγάλο σόι η λεγάμενη) και ως γνωστόν τα ψηφαλάκια μεττράνε. Ρώτα και κανά συνάδελφο της να σου πούν τη γνώμη τους για αυτή...όσο για το τεμπελχανά μάλλον μπερδεύτηκες κοιτάξου στο καθρέπτη να δεις ποιός είναι τεμπελχανάς νούμερο...

Ανώνυμος είπε...

5.54 Για να το λήξω γιατί δεν έχει νόημα να διαφωνούμε αυτή είναι η αποψη μου για τη λεγάμενη. Είναι ευνοημέννη με πολλά εξτραδάκια απο χρήματα που συνάδελφοι της δεν τα βλέπουν ούτε στο ονειρο τους. Δεν έχει σπουδάσει(με τόσους επιστήμονες άνεργους), είναι απότομη και ως εκ τούτου δικό της αντικείμενο είναι και τα πρακτικά του ΔΣ λόγω γραφείου δημάρχου. Αυτά και το λήγω εδώ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ..... ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ?????????
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ....

Ανώνυμος είπε...

Ναι αγαπητέ διαφωνώ πλήρως γιατί κάνει πολύ λίγα, είναι νευρική και πληρώνεται πάρα πολλά (με τα εξτραδάκια) που δεν τα δικαιολογεί σε καμία περίπτωση. Δηλαδή άλλοι υπάλληλοι δεν μπορούν κάνουν τα του ΟΓΑ και το ληξίαρχο? έλεος απλά η λεγάμενη έχει τρελό βύσμα και μπράβο της. Πάντως και εγώ λυπάμαι που πιστέυεις το αντίθετο...δεν πειράζει όμως και η διαφωνία δημοκρατικό δικαίωμα είναι όποτε ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε...

Ανώνυμος είπε...

μονο ο απλυτος, ο μπασκετμπολιστας, κι ο μπεκος τα βαζουν με οποιον βοηθαει το εργο του δημου. μαλλον εισαι ενας απο αυτους για να συκοφαντεις. δεν σας ακουει κανεις.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο 8.33 το βρήκες .... ένα παστέλι δώρο...ξέρεις απο αυτά εσύ

Ανώνυμος είπε...

επανεμφάνιση αυτών που το 2011 πιπίλιζαν το μυαλό του τετριμήδα να την αλλάξει.. ευτυχώς ο πρώην δήμαρχος ήξερε και δε τους άκουσε.. αλήθεια εσείς που τη σχολιάζετε αρνητικά, 1 ώρα θα μπορούσατε να αντέξετε μέσα σε αυτό το γραφείο, ή θα γινόταν το μαλλί σας αφάνα από τα νεύρα??? ρητορική ερώτηση.. όχι καραμελοαπάντηση του στυλ ΄΄αυτή είναι η δουλειά της΄΄...

Ανώνυμος είπε...

9.12 Mε τόσα λεφτά που παίρνει χαλαρά αντέχαμε και θα κάναμε περισσότερα με περισσότερη ευγένεια.

Ανώνυμος είπε...

πιθανοθεωρίες μας πλασάρεις 9:22!!! αν η καρυά είχε θάλασσα θα ταν θέρετρο!! και αφου ξέρεις, γράψε ακριβώς πόσα καΘΑΡΆ παίρνει.. έξυπνε!!!

Ανώνυμος είπε...

9.27 Ξέρω ότι με τα εξτραδάκια του ΟΓΑ και του ληξιαρχου είναι πολλά παραπάνω απο το μισθό της παραπάνω και απο το μισθο του αντιδημάρχου...απόδειξη η διάυγεια του δήμου όπου όλα τα ποσά δηλαδή μισθός+εξτραδάκια κάνουν ένα ποσό που ξεπερνάει τον μισθό του αντιδημάρχου φίλε 9.27

Ανώνυμος είπε...

Αν τα παίρνει μαγκιά της δηλαδή εσένα εαν σουυ τα έδιναν δεν θα τα έπαιρνες?

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ 11.00 σε αυτό που λές θα συμφωνήσω αφού τις τα δίνουν καλά κάνει και τα παίρνει...απλά η γυναίκα για μένα και για πολλούς άλλους είναι πολύ λίγη και πολύ νευρική.


Αυτά εν ολίγοις! καληνύχτα σε όλους

Ανώνυμος είπε...

11:30, γενίκευση για την οποία δεν προκύπτει από πουθενά η ορθότητα της....

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είσαστε , λόγω ανωνυμίας, άδικοι στα υπερμεγέθη ποσά των αμοιβών, που της καταλογίζεται ;;;.
Σας παραθέτω τι παίρνει ανά μήνα ως πρακτικογράφος των αποφάσεων του Δ.Σ κλπ επιτρόπων, από το διαύγεια του Δήμου
Αδα : 7Φ8ΥΩΚ1-ΠΓ8 Για 2 μήνες στο χερι 138,35 ευρώ, κόστος στον Δήμο 220,84
Αδα: ΩΥ1ΔΩΚ1-Χ5Π Για 3 μήνες στο χέρι 201,46 ευρώ, κόστος στον Δήμο 321,55
Μηνιαίο ως πρακτικογραφος των αποφάσεων του Δ.Σ περίπου 70 ευρω,
τα δουλεύει αυτά ή όχι ;;;; Ας δούμε :
Παρουσία στο Δ.Σ , σαφώς. Πόσες ώρες 2,3,4 .
Για να απομαγνητοφωνηθούν αυτά , πόσες ώρες;;;; Οπωσδήποτε περισσότερες από τις ώρες παρουσία της στο Δ.Σ.
Έχετε δει σε πολλές πολυσέλιδες αποφάσεις που όλοι οι διάλογοι των Δημ. Συμβούλων- Δημάρχου καταγραφονται, κι έχει και την ευθύνη της ορθής καταγραφής των λεγομένων τους και αυτά υπερωριακά, την έχετε δει πρωινές ώρες να ακούει μαγνητόφωνο και να γράφει;; εγώ ΟΧΙ. Μήπως είναι πρακτικογραφος και για την Οικονομική επιτροπή, για την Εκτελεστική επιτροπή , την επιτροπή ποιότητας ζωής κ.λπ , εάν είναι και σε όλα αυτά , τότε τα 70 μηνιαιως .........ειναι πολλά.
Δεν είμαι συνήγορος της αλλά υπάρχουν και όρια στους ανωνύμους σχολιασμούς μας.
Μήπως έχει αρχίσει η προεκλογική περίοδος ή μήπως είναι απόνερα των προσφάτων αλλαγών στα πόστα ;;;; λέω μήπως ;;; κτυπάτε το σαμάρι για να ακούσει ο γ.........ς;;;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 1.58 με λες ανώνυμο οκ αλλα και το δικό σου το ονομα δεν το βλέπουμε. Όσον αφορά τις απομαγνητοφωνήσεις ναι τις κάνει στον Δήμο και τέλος για τα ποσά εγω τα κρίνω υπερβολικά μεγάλα για το επίπεδο σπουδών της "κυρίας" όταν υπάρχουν ένα σωρό άνεργοι πτυχιούχοι και συνάδελφοι της που μπορούν και αυτοί να τα κάνουν. Τέλος δεν την "κτύπησε" κανένας την "κυρία" απλό σχολιασμό κάνουμε εξάλλου όλοι κρινόμαστε απο τη συμπεριφορά μας όπως και η εν λόγω "κυρία". Το επαναλαμβάνω δεν είναι κακό πράγμα η διαφωνία έχεις την άποψη σου έχουμε την άποψη μας.

Αυτά εν ολίγοις

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΟ ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΩΛΟ. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ. ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟΥΖΕΜΠΟΡΟ. ΗΔΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΤΙ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΔΕΝ ΕΜΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ. ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΛΟ ΕΡΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

3.12 TΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ? ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ ΖΕΙΣ? ΟΛΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε 2.18 μμ,
Μου εχεις κλεψει το «αυτά εν ολίγοις» , στο παρελθον το έγραφα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
Διευθυντες τραπεζων στην περιοχή μας ήταν παιδια λυκειου κλπ. Πότε ειχαμε αυτοδιοικητικους υπαλληλους επιστημονες στο παρελθον ;; αυτους που εχουμε της μεσης εκπαιδευσης , τι πρέπει να τους κανουμε ;;;;
Σημερα πραγματι, αποφοιτουν επιστημονες για να μπουν……….. στην ανεργία. Προσφατα ειχαμε δυο προσλήψεις δημοτικων υπαλληλων με ΑΣΕΠ , από διαγωνισμους στους τεως Δημους μας, επι Καποδίστρια, τι σπουδες ειχανε ;;;;;. Ετσι λειτουργει, δυστυχώς, το ελληνικο δημόσιο. Εξη χρονια Καλλικράτης, ακουσες για κανενα διαγωνισμο για πρόσληψη εξειδικευμενων υπαλλήλων, ότι εγινε, από προσλήψεις ήταν στην αρχη του Καποδίστρια.
Και να γινει διαγωνισμος επιστημόνων , ετσι όπως είναι τα πράγματα, χωρις το σοβαρο μπόνους της εντοπιότητας, θα μας φυτευθούν , όχι ντόπιοι που θα μείνουν 35 χρονια, αλλα από άλλες περιοχες της Ελλάδας, που βεβαια μετα από ένα εξαμηνο η ένα χρονο, θα θέλουν να φύγουν , και αντε πάλι από την αρχη.
Μεσα στους σχολιασμους μας επεριέχεται , βεβαια και η υπερβολή (ανθρώπινο)

ΑΥΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ (Ο ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ)

Ανώνυμος είπε...

Ευθυμώ απο την ρηχη κριτική που ως επικεντρο εχει την Λουκία αντι να σκεφθούν γιατί τόσοι Δήμαρχοι με εντονες διαφορές πολιτικής σκεψης ολοι, μα ολοι , την εχουν γραματεας τους.

Προφανώς ειναι χρησιμη και ως τετοια απαραιτητη,ειδικά τώρα που ο Δήμαρχος ως "διπλοθεσιτης"
εχει λιγότερο χρόνο διαθεσιμο απο τους προηγούμενους.

Το ζητημα τής αμοιβής σε σχάση με το παραγωμενο εργο της είναι μικρό και μπορω ανετα να την
κατατάξω στην κατηγορία των "GOLDEN BOYS"απο πλευράς απλοδοσης {τηρουμένων των αναλογιών ως γυναικα και ως δημοτική υπαλληλος}, μόνο που θα επρεπε μαζί με τον μισθού να αμείβεται και με με ετήσιο μπόνους απόδοσης.

Επίσης η σκεψη οτι οι υπαλληλοι του Δήμου πρέπει να εχουν εντοπιότητα είναι ρατσιστική και ουδόλως τεκμηριώνει την απόδοση.

Οσο αφορά τους υπογράφοντες με το ιδιο τίτλο η διαφορά τους φαίνεται απο το στυλ και οχι απο τα κεφαλαια ή τα μικρά γραμματα

Προτείνω να περάσουμε ολοι μαζί στο αλλο θέμα περι της Επιτροπής Διαβούλευσης οπου εκει υπάρχει πεδίο δοξης λαμπρό για αντιπαραθεσεις.

ΚΡΙΤΩΝ


Ανώνυμος είπε...

ΚΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΗ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΕΥΡΙΚΗ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΖΟΥΝ ΑΛΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

@8:11, κανένα από τα 2 δεν ισχύει.. και αν ζεις εδώ, μπορείς αντί να επιτίθεσαι στο πληκτρολόγιο σου, να πας τα πεις μπροστά της.. απλά τα πράγματα...

Ανώνυμος είπε...

8.34 ΔΕΝ ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΕΑΝ ΕΣΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Ανώνυμος είπε...

πιο καθαρή δημοκρατία η face to face..
απλά..
αλλά το face to face στη πόλη είναι άγνωστη λέξη...

Ανώνυμος είπε...

Ε !!!!!!!!! ΟΧΙ ΡΕ ΚΡΙΤΩΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΜΕΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΥΡΟΥΣ, ΛΕΥΚΟΥΣ,ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΚΛΠ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΣ ΠΧ ΓΕΩΠΌΝΟ. ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ Ή ΤΗΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑ..
ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΙΣΤΗ , ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ, ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ. ΠΩΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΕΚΜHΡΙΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ;;;;;
ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ;; ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΜΕ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΙΤΩΝΑ, ΑΣΕΜΑΣ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ. ΠΕΙΡΑΖΕΙ ;;;;;
ΑΣ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ.
ΑΥΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ