24 Σεπτεμβρίου 2023

Το φαινόμενο ‘Ηλίας Κυρμανίδης’ στα Καμένα Βούρλα

Είμαστε καθημερινά κοινωνοί (ακούμε συχνά δηλαδή) ότι ο υποψήφιος δήμαρχος Καμένων Βούρλων Ηλίας Κυρμανίδης, έχει διατάξει – επιβάλλει στους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του, σιωπητήριο, και δεν τους επιτρέπει να συνομιλούν με υποψηφίους των άλλων συνδυασμών.

Μάλιστα έχει επιστρατευτεί και η τεχνολογία σε αυτή την πρακτική ως μέθοδος ελέγχου και καταστολής, μέσω γνωστής εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου. Δηλαδή όλοι οι υποψήφιοι μαζί με τον Κυρμανίδη έχουν ενταχθεί σε μια ομάδα ανταλλαγής μηνυμάτων μέσω κινητού, που ότι γράφει ο ένας το διαβάζουν όλοι οι υπόλοιποι. Δηλαδή δίνει μια εντολή ο αρχηγός και εκτελούν οι υπόλοιποι.

Πρόσθετα αυτή η εφαρμογή όπως ακούγεται, χρησιμοποιείται εκτός των άλλων, ώστε αν κάποιος από τους υποψήφιους συμβούλους του Κυρμανίδη, διαπιστώσει ότι ένας άλλος υποψήφιος σύμβουλος κάνει το λάθος και συνομιλήσει με υποψήφιο σύμβουλο απέναντι συνδυασμού, τότε το αναγράφει στην ομάδα αυτή ώστε να το μάθουν όλοι αλλά και να τον συνετίσει / επιπλήξει / επαναφέρει στην τάξη ο αρχηγός Ηλίας Κυρμανίδης.

Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός, αλλά εμένα, αυτό που έχει επιβάλλει ο Κυρμανίδης είναι στρατιωτικός νόμος ή κάτι σαν χούντα θα έλεγα.

Για κάτσε ρε Ηλία Κυρμανίδη, ποιος νομίζεις ότι είσαι και επιβάλλεις τέτοιες πρακτικές που δεν έχουν θέση στην ελεύθερη βούληση που πρεσβεύει το σύνταγμα της Ελλάδος.

Κατανοώ ρε Ηλία το ασθμαίνων άγχος σου να εκλεγείς δήμαρχος, γιατί όντας ανεπάγγελτος την τρέχουσα περίοδο, θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα επιβίωσης θα έλεγα (αν δεν εκλεγείς δήμαρχος), αλλά εσύ ξεπερνάς τα εσκεμμένα, δεν νομίζεις?

Από που και ως που εσύ θα επιβάλεις σιωπητήριο σε μια ομάδα ανθρώπων που στην τελική σου κάνανε και την τιμή να πλαισιώσουν το ψηφοδέλτιο σου?

Θα αντιγράψω παρακάτω, στο τέλος του άρθρου, για τα πρακτικά σας, βασικές διατάξεις του Συντάγματος της Ελλάδας (που πιστεύω αν και δικηγόρος που είσαι Ηλία τα έχεις ξεχάσει μιας και έχεις καιρό να το παίξεις το σπορ)

Θεωρώ κύριε Κυρμανίδη αυτή την πρακτική που εφαρμόζεις ως κατάφορη επίθεση στην προσωπικότητα και τις ατομικές ελευθερίες των στελεχών που σε πλαισιώνουν, και αν μη τι άλλο μόνο υποτιμητικές είναι στο πρόσωπο των συνεργατών σου.

Βέβαια συγκρατούμαι να μην γράψω τίποτα πιο βαρύ, αλλά σίγουρα είναι αρκετά υποτιμητικό για εσάς αγαπητοί μου και κατά τα άλλα συμπαθείς υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι με τον συνδυασμό του Ηλία Κυρμανίδη. Και για να μην το πλατειάσω και άλλο, εμένα δεν θα την σήκωνε το τομάρι μου αυτή την διαταγή του ‘αρχηγού’

Θέλω να πω, ότι υπάρχουν αρκετές οικογένειες, που έχουν υποψηφίους σε διαφορετικούς συνδυασμούς. Δηλαδή πχ ο πατέρας με τον Κυρμανίδη και η κόρη με τον Πλατανιά. Τι θα κάνουμε δηλαδή τώρα? Απαγορεύεις Ηλία να συζητάνε μεταξύ τους ακόμα και εξ αίματος συγγενείς?

Όπως καταλαβαίνετε αγαπητοί αναγνώστες, αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, και είναι πρωτόγνωρα ως πρακτικές για την τοπική κοινωνία μας. Νομίζω λίγο μπορώ να τα ανασύρω από την μνήμη μου από την εποχή της χούντας.

Το καλύτερο είναι, ακόμα και μετά την κατακραυγή που υπάρχει για αυτές τις πρακτικές, ότι υπάρχει η ισχυρή άποψη από τον στενό κύκλο (και ενδεχομένως από τον ίδιο τον Κυρμανίδη), ότι καλώς υπάρχουν αυτές οι πρακτικές που εφαρμόζουμε και μην μπλέκεστε οι υπόλοιποι στα εσωτερικά του συνδυασμού μέσω του παρακάτω σχολιασμού που πιθανολογούμε ότι έχει προέλθει (το σχόλιο) από τους στενούς κύκλους ή και από τον ίδιο τον Κυρμανίδη. (διαβάστε τον σχολιασμό)
«μια οικειοθελής συμφωνία δύο μερών είναι έγκυρη,στο μέτρο που ωφελεί και τις δύο πλευρές.
Αν τυχόν είναι ασύμφορη από την μια πλευρά καταγγέλλεται ως παράνομη και καταχρηστικη.
Αυτή η γενική πρακτική του συνεταιριζεσθαι είναι η βάση κάθε προσπάθειας για μέγιστη απόδοση του οφέλους.
Εσύ κ. Ιορδανίδη υπό ποιάν ιδιότητα εμπλέκεται μεταξύ Κυρμανιδη και συνεργατών!
Είναι σαν να πρέπει ο μη Συριζαιος να κρίνει αν του ταιριάζει ο Κασελάκης την στιγμή που η παράταξη τον υπερψηφίζει.
Αλλά ας πούμε ότι πρέπει να κρίνουμε τον Κυρμανιδη για τον έλεγχο στο ψηφοδελτιο ,γιατί είναι αντιδεοντολογικο και ανελεύθερο αυτό και όχι η προβοκάτσια που εσύ σε "διατεταγμένη" υπηρεσία επιτελείς,
Ποιο είναι ποιο σημαντικο αυτό που ο Κυρμανιδης "επιβάλει" σε συμφωνία και συννενόηση με τους δικούς του, η η αναρχία που επιφέρει ο νομος του "πληθωρισμου" στα ψηφοδελτια.
Και ακόμη πως προμαντευεις μια πιθανή εξέλιξη μιας πρακτικής πειθαρχιας στο μελλον στα έδρανα του ΔΣ,όταν αυτό είναι διαχρονική κανονικότητα .
Άρα δεν ενδιαφέρεσαι για την διδαχη του σωστού αλλά μόνο την κατάδειξη ενός δήθεν παραδοξου
Επικεντρωσου στην πολιτική σύγκριση των πλεονεκτημάτων μεταξύ των υποψ. και όχι στα εσωτερικά τους,εκτός και είσαι φύση(θηλυ) και θέση(κουτσομπολης)»


Δεν ξέρω για εσάς αγαπητοί αναγνώστε του Blog, αλλά ξανα λέω, εμένα δεν μου αρέσουν αυτά τα πράγματα. Δεν θα ψηφίσω τον Ηλία Κυρμανίδη γιατί εκτός της αλαζονικής / απότομης / και σχεδόν επιθετικής συμπεριφοράς (μαλώνει με τον κόσμο) που έχει επιδείξει τον τελευταίο καιρό...., όλο αυτό μου κάνει πολύ άσχημο. Δηλαδή φαντάσου να γίνει και δήμαρχος τι έχει να γίνει. Θα μας γαμάει και θα μας δέρνει δηλαδή?

Άλλη χούντα μας βρήκε εν έτη 2023? ΠΟΤΕ !!!

Με τιμή
Ο Blogger
Κώστας Γιαννακούρος

Δείτε και κάποια άρθρα από το Σύνταγμα της Ελλάδας που έκανα αναφορά παραπάνω, να ξεστραβωθείτε οι ‘ὑμέτεροι’ και μερικοί μερικοί

Σύνταγμα της Ελλάδας
Άρθρο 1
1. Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Kοινοβουλευτική Δημοκρατία.
2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Άρθρο 2
1. O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.

Άρθρο 4
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Άρθρο 5
1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.

Άρθρο 5Α
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει. Περιορισμοί στο δικαίωμα αυτό είναι δυνατόν να επιβληθούν με νόμο μόνο εφόσον είναι απολύτως αναγκαίοι και δικαιολογούνται για λόγους εθνικής ασφάλειας, καταπολέμησης του εγκλήματος ή προστασίας δικαιωμάτων και συμφερόντων τρίτων.
2. Καθένας έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Η διευκόλυνση της πρόσβασης στις πληροφορίες που διακινούνται ηλεκτρονικά, καθώς και της παραγωγής, ανταλλαγής και διάδοσής τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους, τηρουμένων πάντοτε των εγγυήσεων των άρθρων 9, 9Α και 19.

Άρθρο 11
1. Oι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.

Άρθρο 14
1. Kαθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Kράτους.
2. O τύπος είναι ελεύθερος. H λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται.

128 σχόλια:

  1. Ένας μόνο μπορεί και γράφει έτσι και δεν αποτελεί μέλος της ομάδος Κυρμανιδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπλόγκερ,αλήθεια το γράφεις αυτό??Εννοω,τα λες σοβαρά ή τρολάρεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει περισσότερο αλήθεια στην ανάρτησή αυτού του ανθρώπου.
      Όσοι ξέρουν το συγκεκριμένο άνθρωπο θα συμφωνήσουν απλά μαζί του.

      Διαγραφή
  3. Αυτά δεν είναι τίποτα… πίστεψε με έχει κάνει πολύ χειρότερα…
    Βέβαια τον δικαιολογώ γιατί χάνει τα πάντα και πατάει επι πτωμάτων μέχρι να πετύχει τον στόχο του.. αλλά ο λαός γνωρίζει και θα κρίνει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα 4 στα όρθια θα σας πάει ο Κυρμανιδης όσο πόλεμο και αν κάνετε

    Αρχηγός με τόλμη και δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεσιε Γιαννακουρε σεβαστή η γνώμη σου αλλά δεν έπρεπε να γράψεις το ρήμα γ......ολόκληρο ,ρίχνει το επίπεδο και διαβάζουν γυναίκες. Δεν ξέρω τι συμβαίνει στο συνδυασμό κυρμανιδη αλλά πάντως εγώ δεν θα ανεχομουνα μεγάλο αδερφό στην πολιτική μου ζωή. Μετα και από αυτά Συκιωτης 57 %.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έκλεινα προς Κυρμανιδη,έγραφα αρνητικά για τον Συκιώτη… δεν θα έπαιρνα το μέρος του Πλατανια για δικούς μου λόγους,αλλά τώρα με αυτά και αλλά πολλά που μαθαίνω τις τελευταίες μέρες.. πάλι Συκιώτη…
    Ηλία είσαι κακός…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τραχανά, εκεί που συμμετέχεις έχεις ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ, δεν το έχεις καταλάβει ακόμα, θα το δεις σε λίγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Βοναπάρτης έλεγε στην ζωή υπάρχουν βασιλιάδες και πιόνια και ο καθένας διαλέγει τι θέλει να είναι. Εγώ επιλέγω να είμαι βασιλιάς χωρίς υπηκόους, μόνο του εαυτού μου. Αν υπήρχε μεγάλος αδερφός όταν μπήκα εγώ πηδηξε από το παράθυρο. Οταν υποψήφιος δήμαρχος μιλάει 3 ώρες και δεν δίνει το λόγο σε υποψήφιους με ειδικότητα να μιλήσουν ο καθένας στον τομέα του, καταλαβαίνεις τι παίζεται .,,,,Χθες στον καλαμο ζευγάρι νέων ισραηλινών που βρέθηκαν εκεί με το γκουγκλ με ρώτησαν πόσο κάνει παραθαλάσσιο οικόπεδο για να χτίσουν σπίτι. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

      Διαγραφή
  8. Τραχανά πρόσεχε την μεγάλη αδερφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εάν αυτό ισχύει ΨΗΛΑ ΞΑΝΑ καληνύχτα σας Να βγει ο συνδυασμός όλος μα το διαψεύσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εάν δεν προσφύγει στην δικαιοσύνη........ (?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι ο 3.52 αυτος που έγραψε Προς τον κ. Ιορδανίδη
    Δεν έχω σχέση με το συνδυασμό Κυρμανιδη.
    Έγραψα γιατί έτσι πιστεύω.
    Ο κ. Γιανακουρου είναι αυθαίρετος στις κρίσεις του.
    Καταπιάνεται με ένα αίτιο που αν ευσταθεί αφορά μια συμφωνία μελών ενός πολιτικού σχήματος για την καλύτερη και αμεση ενημερωση μεταξύ των μελών και την αναγάγει σε καταναγκασμό ενώ είναι αποδεκτή.
    Δηλ η πλατφόρμα του διαδικτύου είναι διαβολική.
    Μα επιτέλους δεν κατανοείτε ότι δεν είναι πολιτική αντίθεση αυτή,αλλά εμμονή.
    Ποιος σας ζήτησε την ψήφο σας υπερ του κ Κυρμανιδη για να τον αρνειστε!
    Εγώ που δεν ανήκω στην ομάδα αυτή(Κυρμανιδη)για λόγους αρχής υπερασπίζω την επιλογή ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ συνεργατων σε κοινή διαδικτυακή πλατφόρμα σαν θετική εξέλιξη.
    Μπορεί να διαφωνώ σε άλλα όχι σε αυτό .
    Μονο ψεκασμενοι βλέπουν σταλινικές πρακτικες και μάλιστα εκεί που δεν τους αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε μ*λ*κ* μπλόγκερ σοβαρά έγραψες αυτό το άρθρο;
    Την παλεύεις;
    Μιλας εσύ για ελευθερία του λόγου όταν είσαι ο πρώτος λογοκριτής και δεν μιλάω για υβριστικά σχόλια αλλά για τα άρθρα που σου είχε στείλει ο Σκούφιας και δεν τα δημοσίευσες ποτέ (εξ ου και ο λόγος που ο Σκούφιας είχε καιρό να γράψει).
    Θες να μας πεις ότι 130 άτομα "πιέστηκαν" από κάποια "ανώτερη" δύναμη να συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο του Κυρμανίδη και τώρα ο "φασίστας" Κυρμανίδης τους απαγορεύει να μιλήσουν;
    Θες να μας πεις ότι 130 άτομα δεν έχουν προσωπική βούληση και αν όντως προσβάλλονται από τη συμεριφορά του "χουντικού" Κυρμανίδη δεν έχουν τη δύναμη να αποχωρήσουν από τον συνδυασμό ενός "λογοκριτή";
    Ρε μ*λ*κ*ς κάντε επιτέλους μια σωστή αντιπολίτευση, μια σωστή κριτική επί ουσιαστικών ζητημάτων και όχι επειδή ακούσατε, σας είπαν ή είδατε από μακριά κάτι μεμπτό για τη συμπεριφορά του Κυρμανίδη. Κουτσομπόληδες.
    Εδώ έχουμε να κάνουμε με πολιτική και όχι με κατίνες.
    Θα σας βόλευε όμως να κάνουμε με Κατίνες γιατί αυτό είναι το γηπέδο σας και σε αυτό το γήπεδο έχετε μάθει να παίζετε!
    ΟΧΙ ΑΛΛΟΣ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ με το αν έκλασε ο Κυρμανίδης δημόσια ή ρευτηκε μετά από 2 ποτήρια κοκακόλας. Γίδια ε γίδια.
    Μιλήστε ρε μ*λ*κ*ς πολιτικά. Μιλήστε για θέματα καθημερινότητας. Μιλήστε όραμα. Μιλήστε για γνώσεις και εμπειρία.
    ΑΛΛΑ ναι ξέρω. Εκεί οι αντίπαλοι Κυρμανίδη είναι ανύπαρκτοι! Το απέδειξε προχθες στο Μώλο όπου μιλαγε επι 3 ώρες και δεν κόμπιασε λεπτό. Μιλάγε επι 3 ώρες και δεν διάβαζε από το χαρτί που του έγραψε ο επικοινωνιολόγος. Μίλαγε επι 3 ώρες και είπε αλήθειες. Μίλαγε επί 3 ώρες και προβλημάτισε για την κατάντια του τόπου. Μας "ανάγκασε" εμάς που τον παρακολουθούσαμε διαδικτυακά (200 άτομα στο live από το facebook) να "χάσουμε" το Σαββατόβραδο μας.
    Για να τελειώνουμε άμα ξαναδώ να γράφετε μ*λ*κι*ς για τον χαρακτήρα και τη συμπεριφορά του Κυρμανίδη δεν θα κρατηθώ και θα απαντήσω όπως σας αρμόζει. Με καντήλια.
    Την καλημέρα μου γίδια.
    ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε γίδι με κέρατά θα μας πεις εσύ για το ποιος είναι ο Κερμανιδης??
      Θα μας πεις εσύ που έπεσε πάνω στα τραπέζια να ακούει τον Ηλία να αναγάγει τα δικά του προβλήματα και όχι τα του Δήμου,,,,,,
      Πέραν όλων αυτών αν ήταν αυτός που λεςεσυ με τόσο στόμφο δε θα τον πέταγαν από αντιπεριφερειάρχη μέσα σε 6 μήνες.
      Επίσης βρε γιδι μας πήρε μονοτερμα στο Μώλο έτσι ώστε με τρεις ώρες συνεχούς ομιλίας περί ανέμων και υδάτων δεν άφησε περιθώρια να κάνει ερώτηση κανένας στον υποψήφιο Ηλία.
      Μέχρι που δική του υποψήφιοι εν ώρα ομιλίας του βαρέθηκαν και πήγαν για σουβλάκια σε απέναντί μαγαζί
      Επίσης τα γίδια έχουν την αξία τους γιατί από αυτά τα γίδια μεγάλωσε ο υποψήφιος που υποστηρίζεις

      Διαγραφή
  13. 8,15, εστιάζεις στην επί 3 ώρες ομιλία του Κυρμανίδη στον Μώλο. Δεν αμφέβαλε κανένας ότι ο Κυρμανίδης είναι επαγγελματίας πολιτικός και μπορεί να μιλά ακατάπαυστα. Μόνο που η πρόσκληση και η συνάντηση αφορούσε διάλογο. Που βέβαια διάλογος δεν έγινε. Μάντεψε γιατί. Άστο θα σου πω εγώ. Γιατί ο Κυρμανίδης είναι ανίκανος να κάνει διάλογο. Όσες φορές έχει κάνει διάλογο, αν δεν του πεις ‘yes master’ τσακώνετε και βρίζει ασύστολα. Θα εκτιμούσα την άποψη σου σε αυτό φίλε Ετεροδημότη. Με ενδιαφέρει ο γνώμη σου γιατί βλέπω ότι θα ψηφίσεις Κυρμανίδη. Πάντως εγώ δεν ψηφίζω κάποιον που δεν μπορεί να κάνει υγιή διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ακόμα και η κακοκαιρία που έρχεται Ηλίας ονομάστηκε. τυχαίο? δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άκου φίλε 8:15
    Ο άνθρωπος αυτός για να βγει δήμαρχος,έχει εκβιάσει,έχει απειλήσει,έχει πει ότι θα κλείσει μαγαζιά,έχει πει ότι θα διώξει κόσμο από τις δουλειές,έχει τσακωθεί και δεν λέει Καλημερα σε όποιον δεν είναι μαζί του και μιλάς ακόμα;;;;;;;;;;; Παίζει το τελευταίο του χαρτί για την καρέκλα και παίζει βρόμικα…
    Ο κόσμος το ξερει….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητοί αναγνώστες θέλω να καταθέσω και εγώ προσωπικά συμβάντα…
    Φίλος από τα μικράτα μας που είναι υποψήφιος με τον κ Κυρμανίδη, κάνει πως δεν βλέπει τις τηλεφωνικές κλήσεις μου και όταν περνά στο δρόμο έξω από το σπίτι μου κάνει πως δεν με βλέπει !!!
    Αλλά και άλλοι γνωστοί γείτονες-συγχωριανοί που είναι υποψήφιοι μαζί του, έχουν κόψει και τη καλημέρα. Κάνουν πως δεν με βλέπουν !!!
    Και λάβετε υπόψη σας ότι ΔΕΝ είμαι υποψήφιος αλλά έχω δηλώσει την στήριξή μου σε άλλον υποψήφιο Δήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε σε ποιον τα πουλάτε αυτά ρε? ο Ηλίας παίζει όσο δεν πάει άλλο βρόμικο παιχνίδι, φυλαχτείτε γιατί δεν ξέρετε τι σας περιμένει, άμα την πατήσετε δεν γυρνάει η κάλπη πίσω, σας το λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές, τέτοια φαινόμενα λάσπης και συκοφαντίας θα είναι εντονοτερα.Ειναι πολλά τα λεφτά αλλωστε.Εχει ξεκινήσει μια φάμπρικα προπαγάνδας (παλαιοκομματικής και πρωτόγονης μορφής) διαμόρφωσης συνειδήσεων του εκλογικού σωματος.Προφανως κάποιοι έχουν στα χέρια τους την πραγματική τάση των ψηφοφόρων και έχουν αρχίσει την επιχείρηση αντιστροφής τασης.ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ???? σε αυτήν την προσπάθεια απ ότι βλέπω ο εξαφανισμένος μέχρι ποροτινος Σκουφιας και ο BLOGER οι οποίοι ως άλλοι Κωστοπουλοι και νέοι ''Ξεβλαχιστες'' του τόπου έχουν αναλάβει την προσπάθεια της κατευθυντήριας γραμμής για το ποπολο.Το γεγονός της υπαρξης υπόγειας διαδρομής μεταξύ συνδυασμών Πλατανια και Συκιωτη και τι μπορεί να φέρει αυτό δε βλέπω να τους απασχολεί ιδιαιτέρως αυτούς τους ''αδέκαστος Μπαρες''.Το να επαναληφθούν πάλι φαινόμενα Παπαναγιωτου που άλλο ψηφίσαμε και άλλο μας βγήκε δεν τους ενοχλει.Μαλλον είναι μεγάλες παρθένες περί των πολιτικών τερτιπιών και αυτό δεν τους περνάει απ το μυαλο.Ομως μάγκες μου επειδή καήκαμε απ το γιαούρτι ας προσέχουμε λίγο και το χυλο.Ο Κυρμανιδης με τις εκρήξεις του τουλάχιστον είναι πιο αυθεντικός και ειλικρινεις.Αν θες τον ψηφίζεις αν δε θες οχι.Εγω φοβάμαι πιο πολύ τους άλλους τους μειλίχιους και τους πράους με τις χειραψίες κάτω απ το τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι και αυτό μια άποψη φίλε 3:30, ο κάθε ένας μας έχει την άποψη του και ξέρει τι θα ψηφίσει. Μικρό χωρίο είμαστε όλοι ξέρουμε όλους και δεν περιμένουμε να διαβάσουμε το blog για να αποφασίσουμε. Τα γεγονότα τα βλέπουμε όλοι μας.

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι από την μία λες για φάμπρικα προπαγάνδας, αλλά κάνεις ακριβώς το ίδιο με το να λες «Το γεγονός της υπαρξης υπόγειας διαδρομής μεταξύ συνδυασμών Πλατανια και Συκιωτη και τι μπορεί να φέρει αυτό».

    Δηλαδή είσαι και εσύ μέρος αυτής της προπαγάνδας αλλά από την άλλη μεριά. Πετάμε λάσπη όσο μπορεί ο κάθε ένας περισσότερο φίλε μου.

    Μόνο που κάποια πράγματα είναι οφθαλμοφανή όπως πχ ο Ηλίας τσακώνετε με τον κόσμο, ενώ σχέση Πλατανιά – Συκιώτη δεν διαπιστώνω καμία και δεν βρίσκω κάποιο λόγο να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα

    γι'αυτό θα ξαναβγεί ο Συκιώτης και θα βγαίνει έως ότου αυτός, αποφασίσει να φύγει

    παίξτε με τα LEGO σας τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε όλο αυτό να ξέρετε ενορχηστρωτές είναι οι τσωμαιοι οι οποίοι έχουν αναλάβει τον ρόλο του μεσολαβητή για να λήξουν τα συμβόλαια διεκδίκησης της ισορροπίας μεταξύ του πρώτου Κυρμανιδη κ του Συκιώτη ενάντια στον πλατάνια που παλεύει μόνος του σε αυτό το σύστημα. Η Δημαρχία είναι μισά χρόνια ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ μισά Συκιωτης οι δουλίτσες θα γίνουν κ για τους δυο μόνο με πλατάνια θα είναι ο Δημος Καθαρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗ, έτσι πάντα συμβαίνει. Φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης.
    Το σχόλιό σου είναι ακόμα μια απόδειξη φασιστικής συμπεριφοράς. "Όμοιος ομοίω αεί πελάζει" έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι!
    Με βρισιές, μαλάκες /γίδια/κατίνες/καντήλια/… ο κόσμος καταλαβαίνει ότι ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ο blogger είναι ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Αυτά που έγραψε τα σιγο-ψιθυρίζουν οι δικοί σας υποψήφιοι …
    Οι άνθρωποι έμπλεξαν και ενώ θέλουν να αποχωρήσουν, φοβούνται τις αντιδράσεις του αρχηγού σας…
    Αν και νομίζω ότι κάποιοι τολμηροί θα το τολμήσουν …
    ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ !
    Από τις 8 του Οκτώβρη ο δικός σας θα ψάχνει για δουλειά ?
    Αν έχεις γνωριμίες, βοήθησέ τον να βρει γιατί ο χαρακτήρας του είναι αποκρουστικός για να τον προσλάβει κάποιος !

    ΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. είναι πολλά τα λεφτά που διαχειρίζεται ένας δήμαρχος παιδιά. ας μην κοροιδευόμαστε. όλοι καταλαβαίνουμε γιατί πολεμάνε με νύχια και με δόντια. πρέπει να επιλέξουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή , δηλαδή το λιγότερο κακό. Βλέπουμε κάποιους που προσπαθούν με αξιοπρέπεια να κερδίσουν και κάποιους που με όχι και τόσο σωστές πρακτικές προσπαθούν να αρπάξουν την κουτάλα και κάνουν σαν ταύροι μαινόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. “ Ανώνυμε 9.30“ γιατί δεν υπογράφεις το σχόλιό σου?
    Κράζει από μακριά ότι είσαι ο υποψήφιος δήμαρχος Κυρμανίδης.
    Πόσο χαμηλά θα πέσεις ακόμα ?
    Μιλάς για φαινόμενα ΛΑΣΠΗΣ και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ αλλά εγώ τέτοια φαινόμενα βλέπω ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ !
    ΠΡΩΤΟΝ, τις συκοφαντίες σου για τους Γιαννακούρο και Σκούφια. Δεν σου φταίνε αυτοί οι “αδέκαστοι Μπάροι “ ! Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί για να μαθαίνουμε τα… “’έργα σου “ ! Αυτοί απλώς λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Σε ξεμπροστάζουν.
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ, οι συκοφαντίες σου για τους πολιτικούς σου αντιπάλους. Με λάσπη στον ανεμιστήρα προσπαθείς να μας πείσεις για υπόγειες διαδρομές Πλατανιά-Συκιώτη ! Καλό το παραμύθι σου, αλλά… δεν έχει δράκο !

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ είναι ότι ο ΚΑΚΟΣ ΣΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ είναι αυτό που μας απωθεί να σε εμπιστευτούμε.
    Και δεν γίνεται να τον αλλάξεις. Είναι στο DNA ΣΟΥ.
    Όπως ο λύκος. Τρίχωμα αλλάζει… χούγια δεν αλλάζει !

    Ένας δημότης που τον “ξεβλάχισαν” οι “αδέκαστοι Μπάροι”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βρε Λιάκο, καλά σου τα λέει.
    Γιατί δεν υπογράφεις τα σχόλιά σου?
    Μήπως σου έχουν σφυρίξει την περίφημη φράση του Γεωργίου Παπανδρέου για τον Γρίβα Διγενή. "Εδοξάσθη κρυπτόμενος και εγελοιοποιήθη εμφανιζόμενος"
    Αυτό φοβάσαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ηλία είμαι ψηφοφόρος σου, σε συμβουλεύω να κλειστείς στο σπίτι σου μέχρι τις εκλογές και να αποφύγεις τις επαφές με ανθρώπους και με πληκτρολόγια. Εκτίθεσαι, και εκθέτεις και εμάς που έχουμε τους δικούς μας λόγους να σε ψηφίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βλέπω ότι η υπόγα με τη μπόχα που επικρατεί σε εθνικό επίπεδο κυρίως μέσω twitter (ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ) κάνει τα "μαγικά" της και στον τόπο μας.
    Ο μπλόγκερ ξεκάθαρα μέσω της "επώνυμης" ανωνυμίας του είναι το πιστό μαντρόσκυλο της ντόπιας υπόγας.
    Καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή αλλά όπως προείπα, κάντε κριτική στην πολιτική όχι στα κουτσομπολιά.
    Οι αλήθειες βεβαια πονάνε!
    ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ρε ετεροδημότη άστο, δεν το έχεις. είσαι μακριά και θα έρθεις ίσα να ψηφήσεις. ασε να ξέρουμε καλύτερα εμείς τι γίνεται εδώ. μπορώ να σου στείλω και φωτογραφία από κινητό με γαλλικά μέσα αν θες αλλά τι νόημα έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έτσι είναι φίλε 12.11. Αυτός και μόνο τον Ηλιόπουλο να είχε αντίπαλο, πάλι θα έχανε. Θα μας έκανε όλους μας να γίνουμε...ΚΚΕδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπάρχει στοίχημα ανοικτό για όποιον θέλει 5000 ευρώ υπέρ Κυρμανιδη από πρώτη Κυριακή,,εκει είναι ο ξάδελφος του ο γυμναστής σας περιμενει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΙΠΙΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ..ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΧΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΑΓΚΑΛΙΕΣ+ΦΙΛΑΚΙΑ+ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ...ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ? ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΡΩΤΟΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΛΕΨΕΙ Ο ΠΙΠΙΛΑΣ.. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ..ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.. ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΔΟΥΛΕΙΑ- ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΖΩΑ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.. ΛΙΓΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΤΙΛ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝΕ ΗΔΗ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ...ΚΑΤΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΡΕΓΚΙΝΙΑ ΚΛΠ.. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΚΑΝΑ 500-600-700 ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ 2-3 ΜΗΝΕς ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ..ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΝΤΡΑΔΟΡΟΙ Ο ΕΝΑΣ Ο ΡΗΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑ ΚΕΦΕΝΕΙΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΙΠΙΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.... ΓΙΑ ΨΥΧΟΥΛΑ.. ΑΡΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.. ΑΧ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ηλία Κυρμανίδη, γυμναστή, στις 7.30 στον φούρνο του Τσάρα για το στοίχημα των 5.000 €
    Τα λεφτά 5.000 + 5.000 στον Τσάρα και μάρτυρες όσοι θα είναι εκεί. Έκλεισε ?
    Μην με στήσεις, θα σε περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν μπορεί να πάει εκεί,γιατί είναι δίπλα του ο Πλατανιας και θα τον βρίσει ο αρχηγός….
    Δώσε άλλου ραντεβού…
    Το θέμα είναι ότι τα λεφτά δεν θα τα πάρεις ποτε γιατι θα τα έχει χαλάσει στον αγώνα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Κυρμανιδης στον τρειωρο λόγο στην πλατεία στο Μωλο θύμιζε Φιντέλ Καστροθσ μπορούσε και να τελειώνει έτσι. "Αν αισθάνεσαι μοναξιά όταν είσαι μόνος ,,,τότε έχεις κακή παρεα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ούτε θα τον ψήφιζα, ούτε θα τον ακουμπούσα.... απλά με το παραπάνω αρκετοί είναι αυτοί που θα κάνουν πίσω. όπου υπάρχει καπνός ...έρχεται και η φωτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΟΣΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ ΟΤΙ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ… ΝΟΜΙΖΩ ΌΤΙ…
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
    ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΠΛΑΤΑΝΙΑ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ+ΑΡΠΑΧΤΡΑΣ…ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΖΟΝΑΣ+ΞΕΡΟΛΑΣ…ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ
    ΕΙΝΑΙ Η ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ
    ..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχααχαχαχ με 5 πρώην στελέχη του Συκιώτη… μια από τα ίδια.. ρε αι τράβα από δω…

      Διαγραφή
  38. Κ όχι απλά στελέχη την πρώην διοίκηση του Δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σωστά, ενώ ο Κυρμανίδης δεν έχει στελέχη από την διοίκηση Συκιώτη. Είστε τραγικοί εσείς τα παπαγαλάκια Κυρμανίδη. Μην νομίζετε ότι εμείς οι υπόλοιποι τρώμε κουτόχορτο εε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΤΡΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο τυφώνας Elias (Κυρμανιδης) θα σας σαρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  42. Καλά οι φτωχοποιημενοι δημότες (αγρότες, κτηνοτρόφοι ,μικροεπαγγελματιες,μισθωτοί και ωρομισθιοι της αγορας συνταξιουχοι ΟΓΑ ,ΙΚΑ)που αποτελούσαν κάποτε την μεσαία τάξη έχουν λόγους βιοποριστικούς να ασχολούνται με τα δημοτικά μήπως και γλείψουν κανένα κόκκαλο για επιβιωση.
    Οι νεόπλουτοι όμως του κρατικοδιαιτισμου γιατί το κάνουν, μήπως από αλτρουισμό για προσφορά στην κοινωνια ,μα αυτοί την κοροϊδεύουν και την αρμεγουν με τον παρασιτισμό.
    Αλλά και οι αρχηγοί των ψηφοδελτιων τόσο αμοραλισμό ρε παιδί μου μπροστά στην προοπτικη να κερδίσουν την θέση του διαχειριστή των χρημάτων στον δήμο! Όχι άλλα κάρβουνο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τα χωνει ο πλατανιας σε κυρμανιδη και συκιωτη
    https://www.facebook.com/100094384331257/videos/994192888520968/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΧΩΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ;; ;;........

      ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ
      ΔΕΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΛΟΥΜ
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΘΡΕΥΤΗ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗ
      ΜΑΠΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ...

      ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ....

      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΜΟΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.....;
      ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΆ ΚΟΦΕΒΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΆΞΕΝΗΣ
      ΠΑΡΈΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.....
      ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟΝ
      ΤΟΝ ΤΌΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΌ ΜΑΣ..

      Διαγραφή
  44. Φέρτε τον ΣΚΡΟΥΤΖ για ...δήμαρχο, που ξέρει να μετράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λιακο εγω λεω να ψαξεις να μαθεις ποιος ειναι ο γιαννακουρος.
    υπαρχει η ειναι ψευδωνυμο?
    εκει θα βρεις τις απαντησεις που ψαχνεις.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Διαβάζοντας τα γραφόμενα στην ανάρτηση του Μπλογκερ, επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορα η πεποίθηση μου πως το μπλογκ εχει προκαλέσει μεγάλη διχονοια και την καλλιεργεί στην τοπικη κοινωνία, αφού ο καθένας μπορεί να βγάλει ανώνυμα τη χολή του εναντίον εν ενεργεία συμβουλών, δημαρχών αλλά και απλών δημοτών. Και μάλιστα με χυδαίες εκφράσεις. Δείτε τελευταία τα εμετικά σχόλια για υποψήφιο της τοπικής κοινότητας μωλου. Αλλά και οσα γράφει ο μπλογκερ για τον κ. Κυρμανιδη περι ανεπάγγελτου που "θα αντιμετωπίσει πρόβλημα επιβίωσης" (ξέρει αραγε τα εισοδηματα του?) και οτι "θα μας #αμαει και θα μας δέρνει", είναι επίσης ανατριχιαστικά για δημόσια εκφορά λογου και μάλιστα με θρασσος να γράφονται επωνύμως.
    Μήπως μαζί με τα άρθρα του Συντάγματος θα μπορούσε ενας νομικός να μας πει και πόσα άρθρα του Ποινικού Κώδικα παραβιάζονται, αν παραβιάζονται, από την ανάρτηση του αρθρογράφου? Απορώ πως δεν πηγαίνουν στον Εισαγγελέα όσοι συνδημοτες μας καθυβρίζονται εδώ μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Λοιπόν δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά έχει δημιουργηθεί μια ωραία ατμόσφαιρα!
    Φίλοι αλλάζουν πεζοδρόμιο για να μην συναντηθούν και ανταλλάξουν μια κουβέντα ………….
    Φίλοι σταμάτησαν να πίνουν μαζί καφέ και τσίπουρα ………….
    Φίλοι δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις ………………
    Και όλα αυτά γιατί ?
    Γιατί ο νέος “φύρερ “ που μας έχεις προκύψει… τα απαγορεύει !
    Τι να φοβάται άραγε ?
    Αλλά και αυτά τα ανθρωπάκια, υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, δεν έχουν αξιοπρέπεια ?
    Υπακούουν στις εντολές ενός κομπλεξικού ατόμου ?
    Και σε αυτά τα ανθρωπάκια, εμείς, θα δώσουμε τη ψήφο μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ναι σωστά re 9:17, το μπλοκ έχει βαρύνει το κλίμα που γράφει τα γεγονότα, και όχι όσοι τα προκαλούν. ο μπλοκερ γράφει άρθρα ενώ τα σχόλια εμείς. δηλαδή ρε φίλε τι δουλειά κάνει ο κυρμανίδης και δεν έχει θέμα επιβίωσης? κερδισε το λόττο? γιατί στις αίθουσες των δικαστηρίων να εργάζεται έχουμε καιρό να τον δούμε.
    επίσης από πότε η άποψη που έχει ο κάθε ένας έχει απαγορευτεί να λέγετε.
    γούστο του καπέλο του του μπλοκερ να μην του αρέσει ο κυρμανίδης.
    ούτε και εμένα μου γεμίζει το μάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Με τούτα και με εκείνα, νομίζω έχουμε αποσυντονιστεί και αντί να ασχολούμαστε με τα θέματα που πρέπει ασχολούμαστε με τον Γιαννακούρο. Διαβάζω εδώ κάτι σχολιανά για τον δήμαρχο που έχουν ζουμί. http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2021/12/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ

    Άραγε υπάρχει αντικειμενική αλήθεια ; Φυσικά όχι!
    Μόνον αν κάποιος έχει απόσταση από τα δρώμενα ισως θα μπορούσε να είναι αντικειμενικός.
    Όλοι οι άλλοι μεταξύ των οποίων και εγώ έχουμε υποκειμενισμό.
    Έτσι μπορεί να κρίνουμε αναλόγως
    Λ.χ Η ΚΑΚΕΧΕΝΤΡΕΙΑ είναι σαν την αδρεναλίνη ,σε μερικούς να φαίνεται έντονα σε άλλους να υποβοσκει και να κρύβεται επιμελώς,όχι όμως ότι δεν υπάρχει σε όλους!
    Επίσης η ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ είναι ζήτημα οπτικής και όχι συγκεκριμένη,αλλιώς την κρίνει ο ανήμπορος αλλιώς ο τακτοποιημένος!
    Έπειτα η ΑΝΑΠΤΥΞΗ που είναι και ειδικό ζήτημα,που δεν μπορεί να αναλυθεί στο πλαίσιο ενος τακτικισμου μιας προεκλογικής περιόδου,αλλά μόνο σε μακροπρόθεσμα πλαίσια.
    Συνεπώς όταν καλούνται οι ιδιοτελεις συνδημότες να αποφασισουν τοτε το αποτέλεσμα
    θα είναι έκκεντρο.
    Φυσικά αυτό επιτάσσει η δημοκρατική αντίληψη της εικονικής πραγματικότητας,δηλ ότι αποφεύγουμε την αντικειμενική αλήθεια και άσχετα αν την πλησιάζουμε.
    Τέλος αρνούμαι να λάβω μέρος σε αυτό το προεκλογικό παιχνίδι όταν εσείς έχετε μέλος εμενα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2021/12/blog-post_22.html?showComment=1640273522813&m=1#c216206297393871898.Τραχανα τα θυμάσαι αυτά που έλεγες,Τι άλλαξε τώρα μάτια μου όμορφα και γλυκά παραπονεμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς 1,00 μμ σχολιο κανε κριτικη στη νδ σου που εβαζε αγροφυλακες επι δρακουλα και ηθελε να μονιμοποιησει ολα τα σταζ επι πελατη του μπαιρακταρη !Ο ανδρεας εβαζε στο δημοσιο αλλα εδινε ψιχουλα ισα για να ζει καποιος υπαλληλος ,θυμηθηκα τους δασκαλους με τα μπαλωμενα μανικια το 80-89 !Την αυτοκριτικη μου για το σημιτη 8ετια την εχω κανει ! Κριτων δεν μπορεις να κριτικαρεις καποιον που απο τον οκτωβρη με τις επιδοτησεις εχω πληρωσει εφαπαξ τον ενφια 2 μεγαλων ακινητων= σπιτιων και οταν ακουω οτι ειναι η σδοε στο αγιοκωννο δεν ιδρωνει το αυτι μου!Στοχος σας ειναι να αλλαξετε τη ταμπακιερα και την ατζεντα που εβαλε ο μπλοκερ μονος του δικαια και μπραβο του !Ξανα απο την αρχη,,= ενα κρατικοδιαιτο μπουμπουκομπουμπουκο εκανε μηνυση σε καποιον αξιο δημοτη και πηρε το πουλο απο το δικαστηριο !Εχετε γνωμη για αυτο ? Αν οχι καλα χριστουγεννα:ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΕΣ.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΙΚΡΕ ΓΥΡΟΛΟΓΕ!!

      Διαγραφή
    2. Αν πληρώνεις ΕΝΦΙΑ δεν σημαίνει ότι παίρνεις συγχωροχάρτι οταν ως κρατικοδιαιτος δεν πληρώνεις
      φόρο εισοδηματος .
      Αυτό έλειψε να πεις ότι κακωςπληρώνεις και στο σούπερ μάρκετ ΦΠΑ !!!!!!

      Διαγραφή
  52. Ναι τον σκουφια τότε τον έλεγε άξιο δημότη και έκραζε τον Συκιώτη.Τώρα λέει τα αντίθετα…🤮🤮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρε λαχανοντολμαδες τότε ήταν 21 τώρα είναι 23 και ο δήμος έχει πρόοδο. Ξεκινά βιοκα Αγίου σε λίγο θα ξεκινήσει ο βιοκα καμένων, ο αγωγός καμένων τελείωσε, η μάντρα του πατριαρχειου γκρεμίστηκε, οισυνδεσεις στο μωλο ξεκινούν, έχουμε ασφαλτοστρωσεις, ανακαίνιση σχολείων κλειστού κλπ.Αυτοι οι 3 κατεβαίνουν για δήμαρχοι πρέπει να διαλέξεις το πιο ικανό, αυτό είναι βενιζελισμος διαλέγεις το συμφέρον του τόπου. Ο Βενιζέλος έγινε μασονος τέκτονας για να μεγαλώσει την Ελλάδα μεσα σε στοές. Ο συκιωτης άλλαξε ροτα θέλει τον αιγιαλο ελεύθερο τώρα, οι άλλοι δύο κλανουν μαλλί σε αυτό το θέμα. Για μένα μετράει το καλό του τόπου και οι άλλοι δύο είναι ανίκανοι τελείως. Βενιζελισμος είναι να μην κάθεσαι στο καναπέ σου, ο σκουφιας έπρεπε να κατέβει στις εκλογές και ας έπαιρνε 5 ψήφους. Για αυτό ο Βενιζέλος πέθανε στο εξωτερικό σαν προδότης από τέτοια μυαλά που δεν καταλαβαίνουν ότι οι εξελίξεις αλλάζουν την κατάσταση των πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πλατανιάς δεν ήρθε ούτε στα καζαντζιδεια ρε πάτε καλά μερικοί? Δεν μπορείτε να με αντιμετωπισετε το έχετε καταλάβει?

      Διαγραφή
    2. Βλαξ βλαξ βλαξ..... ήρθε....βλαξ

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο αλογομούρη τραχανά.Δεν μπορούμε να σε αντιμετωπίσουμε,γιατί ο σοφός λαός λέει το έξεις:Ποτέ μην τα βάζεις με ένα βλάκα γιατί θα χάσεις.Η βλακεία είναι ανίκητη.ΒΛΑΚΑ Τραχανά!!

      Διαγραφή
    4. Μας τα έχει κάνει μπαλόνια με τον Βενιζέλο.....μήπως στο πρόσωπο του βλέπεις τον Συκιώτη;;;

      Διαγραφή
  54. χαλαρωσε, θα ερθει του χρονου ως δημαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΕΚΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΡΑΧΑΝΑ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ Ο ΒΙΟΚΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα δεν το ξέρεις;;;
      Και να γίνουν οι συνδέσεις στο μώλο ο βιοκα δεν θα λειτουργήσει....και ξέρεις γιατί;;
      Έχουν κλαπεί όλα τα μηχανήματα 🤔🤔🤔

      Διαγραφή
    2. Λες να το ξέχασα φίλε, πολύ στεναχωρηθηκα με αυτό το πλιάτσικο, αλλά θα διορθωθεί και αυτό σύντομα.,,,,Τα καζαντζιδεια ξεκίνησαν σε εθελοντική βάση το 12 και πλήρωναν οι επαγγελματίες κάποια λεφτά αλλά αναγκαστικά αυξαναν τις τιμές στα ποτά και φαγητά και κάποια λεφτά σαν εισιτήριο οι περισσότεροι θεατές. Το 16 τελευταία χρονιά ο ήχος ήταν φρικτος και δεν ακουγόταν συναυλία. Δεν ξέρω μετά γιατί διαλύθηκε το γκρουπ που τα διοργάνωνε. Το 19 έφερε ο δήμος το σαβιδακη να τραγουδήσει και Καζαντζίδη, καλά ήταν. 20,21 είχε κοβιντ και 22 Γλυκερία και μικρασιατική καταστροφή δύο συναυλίες. Φέτος ουσιαστικά έγιναν καζαντζιδεια με 2 συναυλίες καλές με ποιοτικό ήχο. Τις πληρώνει ο δήμος και ο κάθε πολίτης με 15 ευρώ τρώει και πίνει ακούγοντας καλή μουσική χωρίς να αυξηθούν οι τιμές και να του ζητούν εισιτήριο. Έτσι πιστεύω είναι καλύτερα και τα μαγαζιά δεν γίνονται πλούσια με δύο μέρες, ο άγιος κωννος τουριστικά υπολειτουργει μόνο δύο μαγαζιά έχουν δουλειά και τα καζαντζιδεια είναι μικροενεση. Αν γίνει η ανάπλαση της πεο μπορεί να σηκωθεί κάπως, ειδωμέν.Πεμπτη 3 μεσημέρι στο σταρ ντιμπειτ δήμου καμένων βουρλων, θα δείτε αυτά που σας λέω και δεν παραδεχεστε.

      Διαγραφή
  57. Έχεις δίκιο αλογομούρη τραχανά.Δεν μπορούμε να σε αντιμετωπίσουμε,γιατί ο σοφός λαός λέει το έξεις:Ποτέ μην τα βάζεις με ένα βλάκα γιατί θα χάσεις.Η βλακεία είναι ανίκητη.ΒΛΑΚΑ Τραχανά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τραχανα πως ειναι το αφιερωμα στον Καζαντζιδη να πληρωνει ο Δημος και να εισπρατουν οι ταβερνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τραχανά για κάνε μας μια αφιέρωση στο βιογραφικό σου……χαχαχα.Ρε σε διαβάζουμε και σε γλεντάμε!! Δείτε όλοι το προφίλ του στο φέισμπουκ και θα καταλάβετε….. Βίος και πολιτεία ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φίλε ΤΡΑΧΑΝΑ μην μασάς,παντα τους βλάκες και τους νεροκουβαλητές χτυπάνε σαν εσένα……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Το έχω ξαναγράψει ο τραχανάς είναι ο λαγός του μπλογκ..... παρουσιάζεται σαν βλάκας, τρώει την φάπα τραβά τα βλέμματα και οι υπόλοιποι του συνδυασμού του περνούν στο απυρόβλητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αφήστε λοιπόν τον βλαξ και ν ασχοληθούμε με αυτούς που πρέπει και ευθύνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Έχετε δίκιο.Πάμε παρακάτω.Τελικά η βλακεία αντιμετωπίζεται μόνο εάν την απαξιώσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τσ τσ τσ βρε πως κάνετε έτσι εσείς τα παπαγαλάκια του Κυρμανίδη? Σας φοβήθηκε το μάτι μου βρε παλιοtrolia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τοπικό του Μωλου,πλατανια.Πισλης και Ντζαβιδας.Μπορούν λέτε να αντιμετωπίσουν τον Δακαμαγκα που είναι στον Συκιώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπόψιν,εγώ ψηφίζω κυρμανιδη και συγκεκριμένα καρακαξη.

      Διαγραφή
  66. Αβάσιμη πληροφορία είπε ότι μετά τα εγκαίνια του Δημάρχου στον Άγιο έγινε βαρύ σκηνικό μεταξύ υποψηφίων και του ιδίου....τι παίχτηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι υποψήφιοι ζητάγαν μονοκούκια,τους ακούσαν άλλοι και έτρεχε ο καραφλός ηγέτης να χωρίσει…

      Διαγραφή
  67. Ηλίθια Τρακ-τέρατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εδώ μάζεψε τους υποψηφίους του να πάνε να αφήσουν λουλούδια στο μνημείο του αείμνηστου Ραχούτη σήμερα...Αναρωτιέμαι όμως αν από το 2019 ως αντιπεριφερειάρχης είχε κάνει κάποια στιγμή αντίστοιχη κίνηση ή το θυμήθηκε φέτος.Στις φώτό επικοινωνία, κατ ιδίαν προσβολές ο κύριος υποψήφιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ρε Κυρμανιδη τι είναι αυτά που κανείς ρε φίλε;;;
    Ρε εσείς που τρέχετε και κάνετε ότι σας λέει έχετε λιγο εγωισμό μέσα σας;;;
    Τι ρεζίλια είναι αυτά ρε;;;
    Ξυπνάτε ρε παιδιά… έχετε και μια προσωπικότητα.. αυριο πάλι εδώ θα ήμαστε… αυτός όμως δεν νομίζω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Α να χαθείς παλιόπαιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. το βαθύ λαρύγγι και φίλος μου στην ομάδα Ηλία, με ενημέρωσε ότι διατάχθηκε αποχή από το blog. ούτε ανάγνωση αλλά ούτε και σχόλια επιτρέπονται λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Οι εκλογές αυτές θα αναδείξουν επί της ουσίας ποιοι είμαστε και τι είμαστε ως πολίτες και πολιτικοί.
    Κατά το λαό και οι άρχοντες.
    Για όλους τους υποψήφιους δημάρχους γνωρίζουμε τόσο τη μέχρι σήμερα πορεία τους αλλά και τα έργα τους, τα ψέματά τους και τις κούφιες υποσχέσεις τους, τον χαρακτήρα τους και υποψιαζόμαστε, κάποιοι είμαστε και σίγουροι, τα κίνητρα τους και τις όχι και τόσο αγαθές προσδοκίες τους.
    Προσοχή συνδημότες, οι ψεύτες, δημαγωγοί, οι εγωπαθείς-αυταρχικοί δικτατορίσκοι δεν θα πρέπει να έχουν καμία θέση στις προτιμήσεις-επιλογές μας για το αξίωμα του Δημάρχου.
    Πολίτης R

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δηλαδή θα σταματήσει ο φιλάρας που γράφει και 6 ώρες Κυρμανιδης Δήμαρχος? Κάντε κάτι δεν πρέπει να αλλάξει αυτό σας παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δήμαρχος Κυρμανιδης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τώρα αλήθεια ρε Ηλία τόσο θέατρο και τυμβωρυχία για τις ψήφους;;;
    Τόσα χρόνια σαν αντί ή σαν πολίτης τι έκανες;;;
    Κάθε χρόνο δεν γίνεται στον δήμο το ετήσιο μνημόσυνο στη μνήμη του παιδιού;;;
    Και μια συμβουλή στα ανδρείκελα που ήταν εκεί…. Όταν καταθέτουν στεφάνι δεν κοιτάνε την κάμερα….ρεζίλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το ταιπεδ κλείνει το deal με Μήτση για τα καμ. Βούρλα, διαβάστε στο mononews.gr , μήπως, λέω μήπως, κάνουμε ένα ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΟΒΑΡΟ για τον τόπο μας, τα παιδιά μας, τα εγγόνια μας. Σταματήστε να ξεκατινιαζεστε..... κάποιος θα βγει δήμαρχος, τους θέλουμε, δεν τους θέλουμε. ΕΜΕΙΣ , έστω ΛΙΓΟΙ μπορούμε να συνεννοηθούμε??? Μπλόγκερ, ασκείς επιρροή στους αναγνώστες, δεν σε έχω διαβάσει στα 15 χρόνια του μπλογκ, να πιάνεις ένα θέμα, να το αναλύεις και να το θέτεις. Βλέπεις ότι ο Δήμος επί Συκιώτη, ΔΕΝ έχει βάλει ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ για διάλογο στην ιστοσελίδα του, ο Συκιωτης έβαλε ΜΟΝΟ την φωτογραφία του, κατά τα άλλα ΜΗΔΕΝ. ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τακτικές πολέμου, τα παίζει όλα για όλα ο δικός σου, για την καρέκλα, για τον μισθό, ξέρει ότι αν δεν βγει είναι καθαρισμένος,

    Στρατιωτικός νόμος, σατράπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο 11:17 της 26-9...
    ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ....ΚΡΙΜΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΧΑΜΕΝΑ
    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΛΟΓΟΙ!!!
    ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΤΕ!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΟΥΤΟ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ρε Κώστα,"πέο μπορεί να σηκωθεί";Ε ρε για να σαι με τον Συκιώτη...Χεχεχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μεσιε Τραχανά, πήγες σήμερα να γλείψεις τον αρχηγό σου;; Τα πράγματα δεν φαίνονται καλά να ξέρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Για πες μας ρε Σκούφια στα ποσα μέτρα επιτρέπετε να κάνεις μια επιχείρηση σε περιοχή Νατουρα;;;;
    Ρώτα τον Πλατανια….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ρε γιδι γιατι δεν ρωτας τον κυρμανιδη που ήταν στην περιφερεια?
    Η περιφερεια δινει τις αδειες για μπιτσομπαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δήμαρχος ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Άρα,παράνομος ο υποψήφιος δήμαρχος Πλατανιασ…παράνομος και ο άλλος υποψήφιος δήμαρχος Κυρμανιδης;;;
    Τι λέτε γι’αυτο κύριε Σκούφια;;;
    Ρωτάω χωρίς να είμαι με κανεναν από τους 3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΝΤΙΜΠΕΙΤ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Παράνομος θα κριθεί αυτός που δεν αναγράφεις 3:26 μετά απ' τους ελέγχους που θα γίνουν απ' την νέα δημοτική αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. γιατί τσακώνεστε αν είναι natura ή όχι στο ασπρονέρι?
    Μπείτε εδώ στο κτηματολόγιο https://maps.gov.gr/gis/map/
    Διαλέξτε ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ .. περιοχές natura και … βουα λα
    Για να σταματήσει αυτό το αστείο κάποια φορά
    αχα καλό εεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΤΙ? Τι είπατε??? Δεν είναι NATURA το ασπρονέρι ???
    Φτουυυυ τώρα πως θα πετάξουμε λάσπη στον Πλατανιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γιάννης Σκούφιας5:07 μ.μ., Σεπτεμβρίου 27, 2023

    Σταματήστε να “παπαγαλίζετε” θέματα για τα οποία έχουν δοθεί απαντήσεις…
    Ας τις θυμήσω…
    1/... Η επιχείρηση του κ Πλατανιά είναι 100% νόμιμη και έχει όλες τις απαραίτητες άδειες που προβλέπει ο νόμος για την λειτουργία της. Στα 5 χρόνια λειτουργίας της έχει επανειλημμένως ελεγχθεί μετά από καταγγελίες και δεν έχει βρεθεί κάτι το παράνομο.
    2/... Υπάρχει τοπογραφικό ιδιοκτησίας που κατατέθηκε στο Κτηματολόγιο και δεν υπήρξε εκ μέρους των υπόλοιπων ιδιοκτητών που συνορεύουν, αμφισβήτηση. Μεταξύ των υπολοίπων ιδιοκτητών είναι και το Κράτος.
    3/... Τα 500 τμ της παραλίας που χρησιμοποιεί για ομπρελοκαθίσματα το καλοκαίρι είναι μισθωμένα από την Κτηματική Υπηρεσία και στο Σύμφωνο Μίσθωσης υπάρχει και η υπογραφή του Δημάρχου κ Συκιώτη. Αυτό εξάλλου συμβαίνει και σε όλα τα συμβόλαια μίσθωσης παραλιών.
    4/… Δεν υπάρχει περιοχή NATURA 2000 στη περιοχή Ασπρονερίου
    -----------------------
    Οι περιοχές Natura 2000 στην Ελλάδα, εμφανίζονται στη διεύθυνση
    https://www.photo.gr/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%87%CE%AD%CF%82-natura-2000-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/
    Στην Ελλάδα υπάρχουν 446 και ειδικά στο Ν Φθιώτιδος 6, οι οποίες είναι
    1/.. ΚΟΙΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΚΒΟΛΕΣ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ - ΜΑΛΙΑΚΟΣ ΚΟΛΠΟΣ - ΜΕΣΟΧΩΡΙ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ
    2/.. ΦΑΡΑΓΓΙ ΓΟΡΓΟΠΟΤΑΜΟΥ
    3/.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΥΜΟΣ ΟΙΤΗΣ
    4/.. ΚΑΤΩ ΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΒΟΛΕΣ ΣΠΕΡΧΕΙΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ
    5/.. ΟΡΟΣ ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟ
    6/.. ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΡΥΜΟΣ ΟΙΤΗΣ - ΚΟΙΛΑΔΑ ΑΣΩΠΟΥ
    -----------------------
    Περισσότερες πληροφορίες για την παραλία Ασπρονερίου
    https://bathingwaterprofiles.gr/bathingprofiles/GRBW079163092
    -----------------------

    Γιάννης Σκούφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΤΡΑΧΑΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΤΟΥ ΒΙΟΚΑ ΜΩΛΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Και τώρα που πήρατε την απάντηση Κυρμανιδο-φιλοι, θα μας δώσετε και εσείς μια απάντηση. Το ’19 τον βγάλαμε πρώτο περιφερειακό σύμβουλο, ο Σπανός του έδωσε το αξίωμα του Αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας και μετά από 6 μήνες τον ξήλωσε.
    Γιατί τον ξήλωσε ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Και μια ερώτηση προς Συκιώτη…
    Δήμαρχε ο νόμος λέει ότι δικαίωμα μίσθωσης παραλίας έχει ο επαγγελματίας που εκμεταλλεύεται παραλιακό (όμορο) κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος…”
    Γιατί δήμαρχε υπέγραψες τη σύμβαση μίσθωσης στο νέο Beach Bar (πρώην bikini) που άνοιξε φέτος στο Ασπρονέρι αφού ο ενοικιαστής από το Μώλο… δεν έχει όμορο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος… όπως έχει το Beach Bar BLOOM ?
    Και μη μου πεις για την παράγκα πάνω από το δρόμο… γιατί εδώ γελάνε ?

    Εργαζόμενος στο BLOOM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΣΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ .ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΜΒΑΛΕΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΙΑ .Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΜΠΙΚΙΝΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ? ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Η Αστυνομία δεν μπορεί να έδωσε τέτοια αδεια.
    Η εξυπηρέτηση των πελατών και στα 2 δεν γίνεται απο το κατάστημα.
    Στο δε πρωην ΜΠΙΚΙΝΙ οούτε που υπάρχει καταστημα.
    Άρα τα μπιτσομπαρα ΜΠΙΚΙΝΙ και ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ειναι παρανομα.
    Ο δήμαρχος γιατί υπέγραψε την μίσθωση ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Και ναταν μονο οι υπογραφές για το ΜΠΙΚΙΝΙ και τον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.
    Ειναι οι οι υπογραφες για το ΚΑΜΙΝΟ και τον ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ.
    Όλες οι υπογραφες εχουν να κάνουν με ψήφους.
    Γι αυτο πρέπει να τον στείλουμε στον αγυριστο και να βγει καποιος δημαρχος να εφαρμόσει το νόμο και να απελευθερωθούν οι παραλίες όπως γίνεται σε όλη την Ελλάδα.
    ΔΚΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ρώτησα και εγώ τον χωριανό μου τον Λιάκο γιατι τον ξηλωσαν και μου απάντησε…
    Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι, γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα, αουγκιγκι αουγκιγκι !
    Του λέω δεν κατάλαβα…
    Και μου απαντάει… Μα είσαι αγράμματος, τι να σε κάνω !
    Βρε σχολιαστές εσείς καταλάβατε τι μου είπε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΤΟ ΚΑΜΙΝΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Καλογηρου?
      Στο Συντριβανι?
      Τι λετε ρε παιδια!!!
      Και δεν μιλαει κανεις
      Απο που ως που ,τα παγκακια του Συντριβανιου ,που φτιαχτηκαν απο χρηματα των Δημοτων
      Δινουν κερδοη Στον Ιδιωτη Καλογηρου?
      Οσο για το υπεροχο παραπηγμα φατσα ,κεντρο
      Τι ε χετε να πειτε?
      Ποια Πιλεοδομια εδωσε αδεια για το κτισμα?

      Διαγραφή
    2. Πρώτον είναι του Καταραχια πλέον υποψήφιο με τον Πλατανια…
      Δεύτερον είναι έκταση του Μητση…

      Διαγραφή
  98. Βρε τι παπαρούνες είναι αυτές που τσαμπουνάτε? Εδώ το θέμα είναι η λάσπη που προσπάθησε ο Ηλίας να ρίξει στον Πλατανιά και πήγε άπατη γιατί το ασπρονέρι είναι νόμιμο. Ούτε νατούρα ούτε ξενατούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Υποψήφιος με Κυρμανιδη σε τραπέζι….
    «Ρε όταν θα βγούμε έχουν να κλάψουν πολλά μαγαζάκια….
    -Και αυτοί που δουλεύουν;;
    Γιατί θα μας ψηφίσουν για να τους λυπηθούμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Δεν μπορεί να υπάρξει απόφαση Δημάρχου που να αφορά επιλεκτικές αδειες στην παραλιακή. Η όλοι η κανενας και αυτό μόνο με απόφαση ΔΣ . Αφήστε λοιπόν τι λέει ο κάθε τσανακωγλειφτης υποψήφιος σύμβουλος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ. ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΝΟΙΚΕΙ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ .ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑ Κ ΒΟΥΡΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Δηλ η κτηματική επιβάλει πρόστιμα διατήρησης τραπεζοκαθίσματων αντί να προχωρήσει σε πρωτοκολα κατεδάφισης των αυθαιρεσιών επειδή δεν έχει υπαλλήλους ή δεν αφήνει ο δήμαρχος,πράγμα που ο Κυρμανιδης θα το επιτρέψει από την Σόνια και κάτω γιατί η ανάπλαση από Μπέκα μέχρι καρακικε είναι νόμιμη με ενοίκιο στον Δήμο ,άρα ο Πασχάλης για αυτό μπήκε στο ψηφοδέλτιο για να κλείσουν κάμποσους ανταγωνιστές ,Ωραία ατμόσφαιρα ειμαστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Όλα λοιπόν είναι υποθετικά και μπορεί να μην είναι έτσι , μόνο όταν υπάρχουν από την κτηματική υπηρεσια κάποιες ενέργειες είμαστε σίγουροι το τι συμβαίνει,προς το παρόν όλα είναι αέρας κοπανιστος .Καλο βόλι στις 8/10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. θα μου τον τιναξεις?
    Ποιος υποψηφιος το ειπε σε τουαλετα?
    Κουιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να ζεις σ αυτό τον βόθρο, εάν δεν είσαι κουράδα, μολύνεσαι και πεθαίνεις από πανούκλα.

      Αυτό ταιριάζει σε σένα φίλε που γράφεις τέτοια. Είσαι μια κουραδα απλά. Α ρε μυζερια

      Διαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.