Στην κατάμεστη αίθουσα του Δημαρχείου του Μώλου Φθιώτιδας, έγινε τηνΚυριακή 8-8-10, ανοιχτή συγκέντρωση- συζήτηση των επιτροπών αγώνακατοίκων, πολιτών και εργαζόμενων ενάντια στα διόδια.Το θέμα που συγκέντρωσε τόσους πολίτες είναι τα Διόδια που σανμανιτάρια ξεφύτρωσαν μπροστά στις πόρτες τους: τα νέα διόδια Μώλου. Ταδιόδια αυτά θα πλήξουν ακόμα περισσότερο το ήδη υποβαθμισμένο , από ταμέτρα της τρόικας, εισόδημα των κατοίκων της περιοχής. Ακόμα θαεπιβαρύνουν βάναυσα το περιβάλλον μιάς και οι ρύποι από τοσταμάτα-ξεκίνα των αυτοκινήτων θα αυξηθούν υπέρμετρα.Έγινε ενημέρωση από τον Κώστα Πανέτσο (Μώλος) και από τα μέλη τουΠανελλαδικού Συντονιστικού, Αργύρη Αλεξίου (Τραγάνα), Κώστα Καστρίτση(Τραγάνα) και Βασίλη Παπαδόπουλο (Αφίδνες) . Συντονιστές της συζήτησηςήσαν οι Στάθης Ανδρικόπουλος (Καμμένα Βούρλα) , Αποστόλης Αυλακιώτης(Μώλος) και Σούλα Γαλάνη (Μώλος).
Οι κάτοικοι , φανερά αγανακτισμένοι για τα διόδια , έδειξαν μέσα απότην συζήτηση που αναπτύχθηκε, την ομόφωνη αποφασιστικότητά τους νακαταργήσουν στην πράξη τα παράνομα χαράτσια. Αποφασίστηκε η διεύρυνσητης Επιτροπής Αγώνα με όσα άτομα θέλουν να συμμετάσχουν.Επαναβεβαιώθηκαν οι αμεσοδημοκρατικές αρχές λειτουργίας των ΕπιτροπώνΑγώνα κατοίκων, πολιτών και Εργαζομένων, σε όλη την χώρα. Αρχές πουμας επιτρέπουν να λειτουργούμε χωρίς προέδρους , γραμματείς καιφαρισαίους και που όλοι συμμετέχουν στις λήψεις των αποφάσεων.Κυριάρχησε η αναγκαιότητα του πανελλαδικού συντονισμού , μιας και ταδιόδια αφορούν σε όλους τους κατοίκους της χώρας.Διατρανώθηκε η απόφαση μας να μην γίνει ο πανελλαδικός αγώνας για τηνκατάργηση ΟΛΩΝ των διοδίων , πεδίο μικροκομματικής αντιπαράθεσης ήμέσο προβολής ορισμένων, ιδίως ενόψει του Καλλικράτη.Ξεκαθαρίστηκε επίσης ότι όλοι μπορούν να συμμετέχουν, αλλά σαν άτομα .Αποφασίστηκαν αγωνιστικές δράσεις τόσο σε τοπικό όσο και σεπανελλαδικό επίπεδο.ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ- ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ -ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ- ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ- ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ- ΠΛΑΙΣΙΩΣΤΕ ΕΝΕΡΓΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ- ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΝΕΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥΓια περισσότερες πληροφορίες: http://epitropesdiodiastop.blogspot.comΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ
Ειλικρινά μετά από αυτή την κινητοποίηση που έγινε και το μέγεθος του προβλήματος των διοδίων δεν έχει να σχολιάσει κανείς τίποτα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω την αλήθεια, με ξενίζει λίγο όλο αυτό. Παραδοσιακά είχαμε μάθει όλοι και πληρώναμε διόδια τόσα χρόνια και έχει γίνει καθεστώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια από την άλλη αξιώναμε και καλούς δρόμους που ποτέ βέβαια δεν είχαμε.
Τώρα που υπάρχει ιδιώτης στην μέση κάτι αρχίζει και κινείται στο θέμα της ποιότητας των έργων αλλά παράλληλα έχει έρθει και ο λογαριασμός που μας ζορίζει λίγο εεε??
Τώρα θα μου πεις έγιναν ποιο πολλά σε αριθμό τα διόδια αλλά και ποιο ακριβά. Δικαιολογώ την στάση σας διότι μέχρι πρότινος δεν πληρώναμε από Καμένα να πάμε Λαμία αλλά τώρα πρέπει να πληρώσουμε, το πρόβλημα λοιπόν έφτασε και στην πόρτα μας και αντιδρούμε.
Έχω παρακολουθήσει τα σχετικά βίντεο που είναι στο γιουτιουμπ και έχω να πω ότι όλοι εσείς προβάλετε πολύ φιλοσοφικά επιχειρήματα για να μην πληρώσετε τα διόδια.
‘Δημοκρατία έχουμε και δεν μπορείτε να κλείνετε τις εθνικές οδούς , είναι επικίνδυνες οι μπάρες’ κλπ κλπ .
Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πω, δεν θέλω να πάρω το μέρος κανενός αλλά πχ γιατί δεν αντιδράτε και σε άλλα πράγματα πχ. που κατ εσάς είναι και αυτά αυτονόητα σύμφωνα με το δημοκρατικό πολίτευμα της Ελλάδας.
Στην τελική θέλετε εσείς να προτείνετε μια λύση έτσι ώστε να έχουμε ασφαλές και σωστό οδικό δίκτυο και να μην πληρώνει κανένας τίποτα?
ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ(!!!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΤΑΛΟ ΕΝΕΠΛΑΚΗΣΑΝ 10 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟ ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ...
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ!!!
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΑΖΗ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΕΤΑΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΑ ΤΡΑΠΕΖΑ!!!
ΑΜ ΔΕ!!!
Φίλε μου οι δρόμοι γίνανε με τα λεφτά του Ελληνικού λαού, είναι χρήματα δικά μας . Με ποιό δικαίωμα αποκτά κάποιος ιδιοκτησιακή νοοτροπία πάνω σε κάτι που ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο και κατ επέκταση σε εμάς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σας παρακαλώ μην μου πει κάποιος οτι γίνονται με αυτοχρηματοδότηση αφού ο κύριος μέτοχος είναι το Ελληνικό δημόσιο με Ευρωπαικά κονδύλια και απο την στιγμή που έκλεισε η στρόφιγγα σταμάτησαν τα έργα.
Και ας μήν ισχυριστεί κάποιος οτι στην Ευρώπη υπάρχουνε δίοδια , διότι υπάρχουνε σε πάρα πολύ λίγα κράτη αλλά με την προυπόθεση της ενναλακτικής διαδρομής - παράδρομος. Το παρατήρησα σε Ιταλία και Ισπανία. Πως λοιπόν έρχετε ο Κύριος Ισπανός Rufino Del Rio (για όσους δεν το ξέρουν αυτός είναι ο διεθύνων σύμβουλος της ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ)και εφαρμόζει απόλυτες στρατηγικές στην Ελλάδα και στην χώρα του όχι.
Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να διοικούν αυτοί την χώρα μου?