Ο νόμος είναι ενεργός, και μπορεί να εφαρμοσθεί κανονικά.
Πρόσφατο παράδειγμα στην Λαμία, επί δημαρχίας Παπαδήμα επεβλήθη πλαφόν τιμής σε είδη καφετέριας στην πλατεία Ελευθερίας.
Ενορχηστρωτής της κίνησης αυτής πρέπει να είναι ο πρώτος πολίτης καταρχήν του Δήμου, και στην συνέχεια το Δημοτικό Συμβούλιο να ψηφίσει κατά συνείδηση.
Θα ήθελα την άποψη σας λοιπόν κύριοι του δημοτικού συμβουλίου σε αυτό το θέμα.

Διασχίζω τουλάχιστον 4 με 5 φορές τον μήνα τα τούνελ στο πέταλο, καμία από όσες φόρες έχω περάσει δεν έχω δει αστυνόμευση σε σχέση με το όριο ταχύτητας των 80 χιλιομέτρων μήπως η τροχαία θα πρέπει να δει σοβαρά το θέμα πριν γίνει κάποιο ατύχημα μέσα στα τούνελ λογω υπερβολικής ταχύτητας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Νίκο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως υπάρχει όριο ταχύτητας 80 χιλιομέτρων στα τούνελ του διαβόητου "πετάλου", αλλά το όριο και η αστυνόμευση δεν λένε τίποτε άν δεν υπάρχει συνείδηση!
Κανονικά το όριο θα έπρεπε να είναι σε μιά ταχύτητα 90 χιλιομέτρων την ώρα, καθώς αυτό επιτρέπει η καλή κατάσταση του οδοστρώματος και γενικότερα οι παροχές του έργου. Τα 80 χιλιόμετρα είναι λίγα και προκαλούν περισσότερο εκνευρισμό απ΄ό,τι διευκολύνουν.
Όσο για την αστυνόμευση στην χώρα μας, άστα να πάνε...Έχει κυρίως εισπρακτικό χαρακτήρα και κατά την άποψή μου δεν βοηθά άν δεν υπάρχει οδηγική συνείδηση.
ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΗΣ