tag:blogger.com,1999:blog-28140570.post3797546369620619294..comments2024-03-28T21:59:18.011+02:00Comments on ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ Blog: Χριστουγεννιάτικες Εκδηλωσεις Πολιτ/κου Συλλόγου ΤΟ ΚΥΜΑ στο Καινούριοkamena voyrla bloggerhttp://www.blogger.com/profile/01802044177492207512noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-68026007475452569542015-12-14T22:53:01.687+02:002015-12-14T22:53:01.687+02:00Καλές γιορτές σε όλους και ευχές για ένα καλύτερο ...Καλές γιορτές σε όλους και ευχές για ένα καλύτερο 2016!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-7978271703776541642015-12-14T17:27:21.758+02:002015-12-14T17:27:21.758+02:00παμε λοιπον: ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΣΟ ΣΕ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕ...παμε λοιπον: ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΣΟ ΣΕ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ<br />οι πολλοι λενε: ΑΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ,ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-11241342417628410882015-12-13T22:55:14.566+02:002015-12-13T22:55:14.566+02:00 ΑΦΕΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΣΟ ΗΤΑΝ Η ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΥΣΙΑ.
Η ... ΑΦΕΤΗΡΙΑΚΟ ΜΕΣΟ ΗΤΑΝ Η ΓΙΟΡΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΥΣΙΑ.<br /> Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΞΙΣΤΙΚΗ.<br /> ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ.<br /> ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.<br /> ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.<br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-20721509405265201552015-12-13T22:07:25.559+02:002015-12-13T22:07:25.559+02:00Που κολλάει, ρε φιλαράκο, με την Χριστουγεννιάτικ...Που κολλάει, ρε φιλαράκο, με την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στο Καινούριο.<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-12368826453462683112015-12-13T18:46:48.595+02:002015-12-13T18:46:48.595+02:00www.biblionet.gr/author/10092/Immanuel_Kant
Kant, ...www.biblionet.gr/author/10092/Immanuel_Kant<br />Kant, Immanuel, 1724-1804 Ο Immanuel Kant γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1724 στο ... Μετά από 11 χρόνια δημοσιεύεται 'Η κριτική του καθαρού λόγου' κείμενο δύσκολο και ο Kant ... (1979), Κριτική του καθαρού λόγου, Εκδόσεις Παπαζήση.<br />Κριτική του καθαρού λόγου Ι , Ιμμάνουελ Καντ , Παπαζήσης<br />Τρέξτε να μορφωθείτε, αγράμματοι.<br />Ο φιλόσοφος τα έλεγε στον μεσαίωνα , εσείς στο σκοτάδι ακόμα, μπουμπούνες !!!!!!! <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-62502175960589476042015-12-12T22:00:15.377+02:002015-12-12T22:00:15.377+02:00τι να καταλάβουν ρε φιλε οι καινουριωτες απο φιλοσ...τι να καταλάβουν ρε φιλε οι καινουριωτες απο φιλοσοφια βάλτους ουζοθεματα μάλισταAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-43325221621812177422015-12-12T20:37:44.017+02:002015-12-12T20:37:44.017+02:00ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΛΟΓΟΥ Ιμανουελ Καντ. Εκδοσεις ...ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΛΟΓΟΥ Ιμανουελ Καντ. Εκδοσεις Παπαζήζη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-25183440951471328862015-12-12T20:25:38.073+02:002015-12-12T20:25:38.073+02:00Πίνει «αισθητηρια ανθρωπινη αντιληπτικότητα, βάζον...Πίνει «αισθητηρια ανθρωπινη αντιληπτικότητα, βάζοντας κριτήρια ορθολογικής ανάγκης, με πρωταρχική την εννοια αποκτηθείσης γνώσης,<br />σε σύνθετο τρόπο ιδεαλισμού και ενα φαινομενικό αισθητήριο περιβάλλον αδιάκοπης ροής που αυτοπροσδιορίζει την οντότητα της ύπαρξης.<br />Τελικό αποτέλεσμα ……………………..φέξε μου και γλίστρησα, ας παρουμε τα χαπάκια μας.<br /> Ελεος φίλε... Χρονια Πολλά σε ολους μας..<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-71930117445244010262015-12-12T18:23:15.515+02:002015-12-12T18:23:15.515+02:00πες μας τι πίνεις ρε γμτ και δεν μας δίνεις. έχουμ...πες μας τι πίνεις ρε γμτ και δεν μας δίνεις. έχουμε και κάτι στεναχώριες που μας βασανίζουν. μπας και ξεφύγει το μυαλό μας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28140570.post-75273018318890052172015-12-12T17:15:29.868+02:002015-12-12T17:15:29.868+02:00Η αισθητηρια ανθρωπινη αντιληπτικότητα βιώνει το χ...Η αισθητηρια ανθρωπινη αντιληπτικότητα βιώνει το χώρο και το χρόνο υποκειμενικά σε σχέση με<br /> αυτή καθ' αυτή την εννοια που την βιώνει ξέχωρα ο καθένας.<br /><br />Χρησιμοποιώντας ομως τον κοινωνικό βηματισμό ως μέσω κοινής προσέγγισης,προσπαθεί να προσδιορίσει αντικειμενικά τον χώρο και τον χρόνο [εκδηλώσεις χριστουγένων-Καινουρίου], βάζοντας κριτήρια ορθολογικής ανάγκης [ικανοποίηση,ευχαρίστηση παιδιών κλπ]και παράλληλα χρησιμοποιώντας τον εμπειρισμό ως πρωταρχική εννοια αποκτηθείσηςγνώσης[εθιμο,επανάληψη],δημιουργεί τον ασφαλή τρόπο διεκπαιρέωσης της γιορτής.<br /><br />Ουσιαστικά χρησιμοποιείται σύνθετος τρόπος ιδεαλισμού, ασχετα αν αναλύεται ετσι ή είναι<br />ενστικτώδης και αντανακλαστική δεδομένου της βιωματικής εμπειρίας.<br /><br />Η ουσία της ενέργειας δεν αναιρείται, οπως και να φιλοσοφείται ως αιτία πράξης και αυτή<br />ειναι η επιθυμία της αλλαγής στον χρόνο και στο χώρο.<br /><br />Τελικό αποτέλεσμα δεν υπάρχει σε ενα φαινομενικό αισθητήριο περιβάλλον αδιάκοπης ροής<br />[ποτέ δεν είναι ιδια η διάβαση ενός ποταμιού],αλλα η διαφορά εχει επιτευχθεί και είναι<br /> η νόηση, συστατικό που αυτοπροσδιορίζει την οντότητα της ύπαρξης.<br />Καλές Γιορτές. <br /> Anonymousnoreply@blogger.com