Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
14 Νοεμβρίου 2025
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΜ.ΒΟΥΡΛΩΝ
Διοικητικό Συμβούλιο της 19/9/2025
===============================
Ο Δήμαρχος εισηγείται και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί τους Δημοτικούς Συμβούλους ,χωρίς να τους προφυλάξουν, να ψηφίσουν πάνω σε θέμα εκτός ημερήσιας διατάξεως κατά παράβαση της νομιμότητας.
Ο Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξης του Δημάρχου ψηφίζουν ανέλεγκτα ενώ οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της αντιπολίτευσης αποχω-ρούν αποδοκιμάζοντας την παράνομη διαδικασία με την οποία λαμβάνεται η παραπάνω απόφαση.
Κατάθεση προσφυγής 20/10/2025
===================================
Κατατίθεται προσφυγή στην Αποκεντρωμένη από τους Ιωάννη Συκιώτη, Ιωάννη Πλατανιά και Ιωάννη Αργυρόπουλο για έλλειψη νομιμότητας στην ληφθείσα απόφαση.
Είναι εκ των προτέρων γνωστό σε αυτούς ότι ο Δήμαρχος μπορεί να επανέλθει και να λάβει εκ νέου την συγκεκριμένη απόφαση πλην όμως τηρώντας την νομιμότητα. Η όλη κίνηση γίνεται να προειδοποιηθεί ο Δήμαρχος ότι δεν μπορεί να ενεργεί παράνομα και κατά το δοκούν .
Κλήση για εξηγήσεις από την Αποκεντρωμένη 22/10/2025
=================================================
Η Αποκεντρωμένη με έγγραφό της ζητά εξηγήσεις από το Δήμο επί της προσφυγής
Διοικητικό Συμβούλιο της 29/10/2025
================================
Ο Δήμαρχος παρά τους ισχυρισμούς του για το δήθεν αβάσιμο της προσφυγής εισηγείται και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καλεί τους Δημοτικούς Συμβούλους να ανακαλέσουν με την ψήφο τους την παρανόμως ληφθείσα απόφαση .Και αυτό το θέμα της ανάκλησης της απόφασης της 19/9/2025 ήταν εκτός ημερησίας διατάξεως .Τώρα πλέον εξ αιτίας της προσφυγής γνωρίζουν τον τρόπο να λάβουν νόμιμα απόφαση επί θεμάτων εκτός ημερησίας διάταξης. Κατά τον Δήμαρχο το κατεπείγον αυτή την φορά έγκειται στο ότι η απόφαση ανάκλησης πρέπει να ληφθεί πριν την υποβολή του υπομνήματος παροχής εξηγήσεων προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, προκειμένου να συμπε-ριληφθεί σε αυτό.
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι ,προφανώς της παράταξης του Δημάρχου (δεν τους ξέρω όλους) ψηφίζουν την ανάκλησή της. Έτσι μετά αυτή την απόφαση η προσβληθείσα παράνομη απόφαση της 19/9/2025 παύει να υπάρχει. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι Διοικητικό Συμβούλιο αναγκάσθηκε να ανακαλέσει την απόφασή του ακριβώς γιατί ήταν παράνομη .
Επομένως η ασκηθείσα προσφυγή σε απόφαση που ήταν πλέον ανύπαρκτη δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο εξέτασης. Σωστά η Αποκεντρωμένη με το συνοδεύον το παρόν άρθρο έγγραφό της έκρινε ότι λόγω της ανακλήσεως δεν υπάρχει λόγος να εξετάσει την προσφυγή. Επομένως δεν υπάρχει απόρριψη της προσφυγής αλλά μη εξέτασή της εξ αιτίας των παραπάνω ενεργειών του Δημοτικού Συμβουλίου.
Παρόλα ταύτα η προσφυγή είχε τουλάχιστον δυο αποτελέσ-ματα. Πρώτο έδειξε στον Δήμαρχο ότι δεν μπορεί να λέει «ότι δεν μας βλέπει» και δεύτερο έμαθε στο Δημοτικό Συμβούλιο την νόμιμη διαδικασία που πρέπει να τηρείται για την λήψη αποφάσεως σε θέματα εκτός ημερησίας διατάξεως .
Από όλες τις παραπάνω ενέργειες του Δημοτικού Συμβουλίου μπορείτε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας
Δείτε εδώ και την Μη εξέταση Προσφυγής
Ιωάννης Αργυρόπουλος
105 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Ηθικος νομος σε πληρη ανεπαρκεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά, η αποκεντρωμένη Διοίκηση εξετάζει μόνο τη νομιμότητα της πράξεις.Εφοσον αυτή ακυρώθηκε - ανακλήθηκε και πάρθηκε εκ νέου με την προβλεπόμενη διαδικασία, δεν υφίσταται πλέον λόγος εξέτασης της .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο αυτό αποδεικνύει ότι όντος είχε παρθεί μια εκτός διαδικασιών απόφαση,και για αυτό ο δήμαρχος υπαναχώρησε τεχνηέντως και ζήτησε την εκ νέου ψήφιση - έγκριση αυτής ως έκτακτο θέμα στο Δ.Δ. λογοδοσίας!!!!!!!
Δικολάβος και υποκριτής .....
avanti
Και του κλ@σ@τε και μια μάντρα…..
Διαγραφήτο επιπεδο των υποστηρικτων του δημαρχου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικηγόρε κατά απόφασης σκοπιμότητας ενός έργου δεν γίνεται προσφυγή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσφυγή γίνεται κατά απόφασης που παράγει αποτέλεσμα !
Γιατί την έκανες;
Γιατί ρωτάς τον Αργυρόπουλο και δεν ρωτάς τον Δήμαρχό σου, δικηγόρος είναι και αυτός, αφού ο Αργυρόπουλος δεν μπορούσε να ασκήσει προσφυγή στην απόφαση του Δ.Σ. για την έγκριση της σκοπιμότητας του ολιστικού σχεδίου του ΒΙΟΚΑ γιατί έτρεξε και την ακύρωσε την απόφαση. Μάλλον έχει κενά και πρέπει να του κάνεις μαθήματα εσύ ο παντογνώστης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι του κλ@σατε ξαναλέω………!!!!!!!!
ΔιαγραφήΦίλε σχολιαστή,
ΔιαγραφήΌταν τελειώνουν τα επιχειρήματα, αρχίζουν τα «του κλάσατε τα αρχ…».
Όχι γιατί έχεις δίκιο —αλλά γιατί δεν έχεις τίποτα άλλο να πεις.
Η πραγματικότητα είναι μία και δεν κρύβεται με βωμολοχίες:
Ο Δήμαρχος αναγκάστηκε να ανακαλέσει την ίδια του την απόφαση πριν καν ελεγχθεί.
Αυτό δεν λέγεται δύναμη.
Αυτό λέγεται ήττα πριν ξεκινήσει ο αγώνας.
Κι αν για σένα αυτό είναι «του κλάσατε τα αρχ…», τότε μάλλον αυτά είναι τα νοητικά όρια στα οποία μπορείς να φτάσεις.
Εγώ ξέρω πολύ καλά πού και πότε πρέπει.
Και να είσαι σίγουρος:
Δεν θα το κάνω με φράσεις του πεζοδρομίου θα το κάνω εκεί που πραγματικά πρέπει κ όταν κ εάν πρέπει κ πίστεψε με γνωρίζω και πού.
Πολίτης Μηχανικός
Δίκαιο έχεις, Τόσα ωραία πράγματα που λες να μην τα επαναλάβεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία δεν αλλάζει, όσο κι αν προσπαθούν να τη βαφτίσουν αλλιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσφυγή μπορεί να μην εξετάστηκε τελικά —γιατί η ίδια η δημοτική αρχή έτρεξε πανικόβλητη να ανακαλέσει την απόφαση πριν φτάσει η υπόθεση στην Αποκεντρωμένη— αλλά αυτό δεν «καθαρίζει» την παρανομία. Την επιβεβαιώνει.
Όταν μια απόφαση είναι νόμιμη, τη στηρίζεις.
Όταν είναι παράνομη, την παίρνεις πίσω.
Και όταν τη φέρνεις ξανά ως «κατεπείγουσα» για να τη σώσεις, τότε απλώς ομολογείς ότι πιάστηκες με τη διαδικασία… στα πράσα.
Η Αποκεντρωμένη δεν απέρριψε την προσφυγή.
Δεν την εξέτασε, γιατί η παράνομη απόφαση… δεν υπήρχε πια.
Φροντίσανε οι ίδιοι να εξαφανιστεί για να γλιτώσουν τα χειρότερα.
Το συμπέρασμα είναι απλό:
Δεν ευδοκίμησε η προσφυγή, αλλά ευδοκίμησε η αλήθεια.
Δεν κρίθηκε η πράξη, γιατί κρίθηκαν πρώτοι αυτοί που την έφεραν.
Και κάτι τελευταίο, πιο καυστικό:
Όταν μια διοίκηση χρειάζεται να ανακαλεί τις ίδιες της τις αποφάσεις πριν τις ελέγξει η Αποκεντρωμένη, το πρόβλημα δεν είναι η αντιπολίτευση. Είναι ο καθρέφτης.
Πολίτης Μηχανικός
Στο δια ταύτα, πότε θα παρουσιαστούν οι μελέτες του νέου βιόκα, οι αγωγοί από Άγιο, πόσα αντλιοστάσια , από που θα περάσει ,
ΑπάντησηΔιαγραφήη διάθεση στο Βοαγριο, πότε 'η ποτέ η μελέτη περιβαντολογικων επιπτώσεων;;;;; Θα μείνουμε μόνον με τα λόγια του δημάρχου; Τι γνωρίζουν οι δημ.
σύμβουλοι της πλειοψηφίας; Νομίζω τίποτα μην τους ρωτάτε.
Πολίτη Μηχανικέ μπράβο. Πολύ ωραία τα τοποθέτησες .Μόνη παραφωνία η κρίση σου ότι η προσφυγή δεν ευδοκίμησε. Αντίθετα ευδοκίμησε Ο λόγος που ασκήθηκε ήταν να ακυρωθεί η συγκεκριμένη απόφαση. Δεν την ακύρωσε μετά από εξέταση η Αποκεντρωμένη γιατί πρόλαβε και την ακύρωσε ο ίδιος ο Δήμαρχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠασχαλη πάρε θέση, τι σε ψηφήσαμε για να κοιτάς το κινητό μόνο;;; Κανένα να αντιπροσωπεύει την διοίκηση υπάρχει εδώ μέσα;; Λέει ο κάθε ένας ότι θέλει. Πόσο λάθος κάναμε τελικά με την ψήφο μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε σχολιαστή,
ΔιαγραφήΑν περιμένεις από εμένα να υπερασπιστώ κάποιον που «κοιτάει το κινητό» ενώ συζητάμε για θέματα νομιμότητας, λυπάμαι αλλά δεν θα σου κάνω το χατίρι.
Η θέση δεν κερδίζεται με την κάλπη,
κερδίζεται με παρουσία, στάση και λόγο.
Και όταν αυτά λείπουν, το αποτέλεσμα το βλέπουμε σήμερα ξεκάθαρα:
άνθρωποι που έπρεπε να εκπροσωπούν εμάς, απλώς… παρακολουθούν.
Όμως πρόσεξε κάτι:
Το ότι κάποιοι σύμβουλοι είναι απόντες,
δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε κι εμείς σιωπηλοί.
Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχει ο «Πολίτης Μηχανικός» εδώ:
για να θυμίζει ότι κάποιοι δεν μιλούν γιατί δεν ξέρουν,
και κάποιοι μιλούν γιατί ξέρουν πολύ καλά.
Το ποιος δικαιώθηκε τελικά,
φαίνεται από το ποιος έτρεξε να ανακαλέσει την απόφαση πριν την εξετάσει η Αποκεντρωμένη.
Πολίτης Μηχανικός
Ειστε (αν εξαιρεσεις τον Αργυροπουλο και ενας δυο ακομη)μαλλον υποκριτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπαινετε σε μια αναλυση διαδικαστικη ,ξεχνωντας καποια βασικα.
Οι θεσμοι [περιφερεια αποκεντρωμενη,καλλικρατικοι δημοι και μια κουστωδια συνοδων τρωκτικων, αυτοδιοικητικων,εργολαβων κοκ] ειναι σε μια ιδεολογικη πλατφορμα ,--φοροληστευω και τα δινω μετα να τα μοιρασουν-- δηθεν για παραγωγικο εργο και αναπτυξη--
Ποια Αποκεντρωμενη δεν θα ειχε ειδοποιησει εγκαιρα να διορθωθει η "πατατα". και αφου πηρε την πρωτοκολλημενη καταγγελια των τριων "Σωματοφυλακων" κατα του "Ρισελιε".
Μεχρι εδω ολα καλα δεν περιμεναμε κατι το διαφορετικο,αλλα και οι ανωνυμοι δημοτες της ιδιας συνομοταξιας (χρονια ολοκληρα με τον κλεπτοκρατικο πρασινο ηλιο ) να ερχονται σημερα να διδαξουν ηθικη σαν τον"Πολιτη Καιην" που ξυπνησε απο την σοσιαληστικη θερμοκοιτιδα!
Ναι γνωριζω τι σημαινει ιδιορρυθμος δημαρχος,και αρνουμαι να αποδεχτω την ρητορικη Κικερωνα αλλα εξ ισου δεν θα δεχτω σοσιαλιστικη ηθικοπλαστικη.
Η πραγματικοτητα δεν μπορει να αγνοηθει και αυτη ειναι οτι μιλαμε για τις δυο οψεις του ιδιου νομισματος!
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ
Ποιος Γραφει?
ΔιαγραφήΡητας -τριανταφιλ συνάντηση κορυφή
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος εκτιμα?
ΔιαγραφήΦιλελεύθερε Δημότη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμώ την προσπάθειά σου να ντύσεις μια απλή συζήτηση νομιμότητας με ιδεολογικές κορδέλες, Καποδίστρια, Καλλικράτη, πράσινους ήλιους, σοσιαλιστικές θερμοκοιτίδες και ό,τι άλλο βρήκες στο συρτάρι.
Όμως εδώ δεν μιλάμε ούτε για πολιτική θεωρία ούτε για μεταφυσική.
Μιλάμε για μια παράνομη απόφαση που ανακλήθηκε άρον-άρον από τον ίδιο τον Δήμαρχο για να μην ελεγχθεί.
Η υπόλοιπη λογοτεχνία σου, όσο εντυπωσιακή κι αν ακούγεται, δεν αλλάζει το γεγονός ότι η διαδικασία ήταν λάθος — και διορθώθηκε μόνο όταν κινήθηκε προσφυγή.
Κι επειδή με αποκάλεσες «υποκριτή», να σου απαντήσω απλά:
Υποκρισία δεν είναι να ζητάς νομιμότητα.
Υποκρισία είναι να προσπαθείς να δικαιολογήσεις το άδικο με… ιδεολογικά ποίηματα.
Εγώ συνεχίζω να μιλάω με στοιχεία, αποφάσεις και κείμενα.
Εσύ μπορείς να συνεχίσεις να μιλάς με παραγράφους από το πολιτικό σου ημερολόγιο.
Ο καθένας με τα εργαλεία του.
Πολίτης Μηχανικός
ποιος τοποθετείται?
ΔιαγραφήΠολίτη Μηχανικέ ενώ τα σχόλιά σου είναι πράγματι σωστά τεκμηριωμένα, απορώ γιατί δεν βάζεις το όνομά σου ! Το ίδιο ισχύει και για τον avanti !
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ψευδώνυμους και ανώνυμους (άσε με εμένα έχω λόγους) δεν γίνεται ''χωριό" !
Κάντε την αρχή και θα δείτε ότι θα ακολουθήσου και άλλοι !
Ποιος Ρωταει?
Διαγραφή@Πολιτη Καιην.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ υποκρισια δεν ειναι μια εννοια συγκεκριμενη ,"περιχαρακωμενη" ,σε ενα τυπικο ζητημα οπως αυτο στον Δημο μας.
Ειναι σταση πολιτικης ζωης.,εκτος αν προερχεται ασυνειδητα λογω μικρων νοητικων συναψεων.
Ο φιλελευθερος τροπος δεν την οριοθετει,σε εντος και εκτος.
Αν λοιπον στην κατηγοριοποιηση [οντολογικα]ενος πολιτη δεν συμπεριλαβεις και το πριν,αλλα μονο το τωρα,τοτε λειπει κατι για να ολοκληρωθει η αξιολογιση..
Η δικη μου αποψη εχει να κανει με πολιτικη περιοδο και οπαδους που τοτε υποκρινοταν στον λαικισμο,οχι σε συγκεκριμενο ατομο που δεν γνωριζω ( ανωνυμος)..
Και οι κρινοντες κρινονται!
Φιλελευθερος δημοτης
Ονοματεπώνυμο?
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για το σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πιστεύεις ότι το όνομα κάνει πιο δυνατή μια άποψη, τότε μάλλον δεν έχεις δει πώς λειτουργεί πραγματικά ο δημόσιος διάλογος στα τοπικά:
εκεί κρίνεται η ουσία, όχι η υπογραφή.
Αν εγώ γράψω ως “Πολίτης Μηχανικός”
και ο άλλος γράψει ως “Φιλελεύθερος Δημότης”,
καταλαβαίνω πολύ καλά ποιος μιλάει με επιχειρήματα
και ποιος μιλάει με… λεκτικούς λαβύρινθους για να ξεφύγει από το θέμα.
Το θέμα, για να μην το ξεχνάμε, είναι ξεκάθαρο:
Μια απόφαση του Δημάρχου ήταν παράτυπη, προσβλήθηκε και τελικά ανακλήθηκε από τον ίδιο για να μην φτάσει στον έλεγχο της Αποκεντρωμένης.
Όλα τα υπόλοιπα – ιδεολογίες, θεωρίες, λογοτεχνίες και ψευδοφιλοσοφίες – είναι καπνός για να κρυφτεί μια στιβαρή αλήθεια:
Η νομιμότητα δεν έχει ψευδώνυμο.
Έχει διαδικασία.
Και αυτή παραβιάστηκε.
Όσο για τον “Φιλελεύθερο Δημότη”,
θα αρκεστώ σε μία φράση:
Όταν κάποιος χρειάζεται τρεις παραγράφους για να πει ότι δεν του άρεσε η αλήθεια, το πρόβλημα δεν είναι η αλήθεια Και κάτι τελευταίο, μιας και γίνεται συνεχώς συζήτηση για υπογραφές και ονόματα:
Η διαφάνεια δεν αποδεικνύεται με ονοματεπώνυμο σε σχόλιο.
Αποδεικνύεται με πράξεις ευθύνης.
Αν κάποιοι θέλουν να κρυφτούν πίσω από το “ανώνυμος”, δικαίωμά τους.
Αν κάποιοι θέλουν να κρυφτούν πίσω από πολύπλοκα κείμενα για να μην πουν την αλήθεια, επίσης δικαίωμά τους.
Εγώ δεν κρύβω ούτε τις θέσεις μου ούτε τις γνώσεις μου.
Και, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις:
Όποιος ενοχλείται από την αλήθεια, δεν χρειάζεται να μου ζητήσει το όνομά μου.
Αρκεί να κοιτάξει ποιος ανακάλεσε απόφαση πριν ελεγχθεί.
Αυτό αρκεί.
Πολίτης Μηχανικός
"Ω,σκιερε πολιτη,που με λογια γλυκα,τυλιξες την αντικειμενικοτητα μου, οπως η νυχτα το σβησμενο αστρο.
ΔιαγραφήΜα ακου τουτο.
Κι οταν το φως της αληθειας πεσει πανω σου,τοτε η ιδια σου η σκια θα σε αρνηθει .
Καταραμενος να εισαι."
ΣΑΙΞΠΗΡ
Φίλε σχολιαστή,
ΔιαγραφήΑντί για επιχειρήματα, επέλεξες έναν δραματικό μονόλογο, μια αποτυχημένη απομίμηση Σαίξπηρ και μια κατάρα στο τέλος.
Αν αυτό θεωρείς διάλογο, τότε δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω στο επίπεδο που επέλεξες.
Καταλαβαίνω όμως τη δυσκολία σου:
όταν δεν μπορείς να αντικρούσεις την αλήθεια, προσπαθείς να τη σκεπάσεις με ποίηση, σκοτάδια και “σκιά που θα σε αρνηθεί”.
Εδώ όμως δεν μιλάμε για θέατρο.
Μιλάμε για μια παράτυπη απόφαση που ανακλήθηκε και αυτό δεν αλλάζει ούτε με κατάρες ούτε με λογοτεχνία.
Και κάτι τελευταίο, επειδή επέλεξες να κλείσεις με κατάρα:
Η κατάρα είναι γαϊδάρα και επιστρέφει στον αφέντη της.
Πολίτης Μηχανικός
Σωστός ο " πολίτης μηχανικός". Οι σκέψεις και προτάσεις του έχουν γωνίες και τις καταλαβαίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος Καταλαβαινει?
ΔιαγραφήΠοιος Καταλαβαινει?
ΔιαγραφήΑ κ κατι ακόμη εγώ μιλάω με στοιχεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει, ας μιλήσει το ίδιο καθαρά.
Ρ-ήττας για Δημαρχος λέει χαχαχα ρε μπας κ είσαι ο πολίτης μηχανικός; Αλλά ούτε μια στάλα απ αυτά π γράφει δεν μπορείς να γράψεις ρ-ήττας ένα επίθετο μια ήττα. Ούτε να το προσπαθήσεις Μητσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλους εσάς τους ανώνυμουληδες που έχετε και απαιτήσεις για ποιότητα ζωής και το παίζετε και έμπειροι επιστήμονες και εμπειρογνωμονες πολιτικοί δάσκαλοι αν είχα την εξουσία θα σας έκλεινα στο πικπα. Φοβάστε το κάθε δημαρχακο συμβουλακο αντιπολίτευση μην σας βάλει στην black list και χάσετε την καλημέρα του. Ντρέπομαι που ζω μαζί σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνυσηχής φίλε μου????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι Καλά κάνεις μικρό μου παπαγαλάκι!!!
Ρηττας δήμαρχος τον θέλει το κόμμα και ο παππούς είχαν συνάντηση κορυφής
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνυσηχής φίλε μου???? Καί καλά κανείς!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡήττας ένας αξιόλογος και αξιοπρεπής συμπολίτης μας με γνώσεις και γνωριμίες που μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στο Δήμο μας !
Άνθρωπος με ενσυναίσθηση , δημοκρατικές. αρχές διοίκησης και κοινωνικό όραμα!!!!
Ρε Τραχανά δεν ξεφορτώνεις λίγο μαγκιά; Όλο λόγια είσαι, όλο φταίνε οι άλλοι, μόνο κραυγές και κατάρες στους φανταστικούς σου εχθρούς, μάγκα του πληκτρολογίου. Δεν σε αναγκάζει κανένας να ζεις μαζί μαζί μας κόψε προς το βουνό να ησυχάσουμε από τα νάζια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να ηγηθεί ενός συνδυασμού ένας άνθρωπος σας Ρήττα Δημήτρη !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είμαστε όλοι μαζί τους για να πάνε το δήμο μας μπροστά όπως του αξίζει!
Ο ρηττας θα είναι ο νέος δήμαρχος γιατί ο κιμ θα χάσει από μόνος του
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω ότι η κουβέντα έχει ξεφύγει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, ειρωνείες, πολιτικά προξενιά και… φανταστικές αντιπαλότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα πρόβλημα — αυτά συμβαίνουν όταν κάποιοι δεν μπορούν να αντικρούσουν την ουσία.
Εγώ θα επαναλάβω μόνο αυτό:
Η νομιμότητα παραβιάστηκε, η απόφαση προσβλήθηκε και ο Δήμαρχος την ανακάλεσε μόνος του πριν φτάσει για έλεγχο.
Αυτή είναι η πραγματικότητα, είτε αρέσει είτε όχι.
Όλα τα άλλα — ποιος θα γίνει υποψήφιος, ποιος “μαγκιάζει”, ποιος γράφει με ορθογραφία ή χωρίς, ποιοι τσακώνονται για το ποιος θα γίνει Δήμαρχος —
είναι θόρυβος.
Αν κάποιοι έχουν ανάγκη να στήνουν καβγάδες για να κρύψουν το γεγονός ότι παρανομίες έγιναν και διορθώθηκαν κακήν κακώς, είναι δικό τους θέμα.
Εγώ δεν θα ακολουθήσω.
Όποιος θέλει σοβαρή συζήτηση, ας μιλήσει με επιχειρήματα.
Όποιος θέλει φωνές και κοκορομαχίες, ας συνεχίσει μόνος του.
Οσο για το Ρηττας επόμενος Δήμαρχος έχω να προσθέσω ότι Χαίρομαι που κάποιοι έχουν ήδη οραματιστεί ποιος θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος.
Δημοκρατία έχουμε — ο καθένας μπορεί να κάνει όνειρα.
Μόνο που στις εκλογές δεν κερδίζει αυτός που τον αποκαλούν «επόμενο δήμαρχο» στα σχόλια,
αλλά αυτός που αποδεικνύει ότι ξέρει διαδικασίες, νομιμότητα και διοίκηση.
Κι εδώ έχουμε μια απλή πραγματικότητα:
Ο Δήμαρχος ανακάλεσε δική του απόφαση πριν ελεγχθεί.
Όποιος πιστεύει ότι αυτό είναι “ηγεσία”, μάλλον κοιτάει λάθος καρέκλα.
Όσο για το ποιος θα γίνει Δήμαρχος στο μέλλον, ένα μόνο έχω να πω:
Οι κάλπες ψηφίζουν ψύχραιμα.
Η αλαζονεία, όχι.
Πολίτης Μηχανικός
Φίλε πολίτη Μηχανικέ, έχεις απόλυτο δίκιο περί της νομιμότητας της εν λόγω πράξεις του δημάρχου, το ανέφερα και εγώ στην αρχή αυτής ανάρτηση του κ. Αργυροπούλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σαφές ότι Δήμος , ο δήμαρχος και Δ.Σ. δεν είναι τσιφλίκι κανενός αλλά λειτουργούν μέσα από θεσμοθετημένους κανόνες νομιμότητας και με λογοδοσία.
Εδώ έχουμε μια διπολική και υποκριτική στάση του δημάρχου καθώς αποδεδειγμένα λειτουργεί σε πολλές περιπτώσεις κατά το δοκούν και αυθαίρετα και δυστυχώς με τη σιωπηρή συναίνεση των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας.
Οι νέες εκλογές αργούν και η από τώρα ονοματολογία και τα δαχτυλίδια είναι άνευ σημασίας.
, άλλωστε αναμένουμε και το νέο εκλογικό νόμο .!
Το γεγονός βέβαια είναι ότι στη δημοκρατία χρειάζεται σοβαρή πολυφωνία και σοβαρές επιλογές- υποψηφιότητες.....
Αυτό θέλει εκ των προτέρων δουλειά , διεργασίες και διαβούλευση με όλους τους κοινωνικούς φορείς της περιοχής ώστε να δημιουργηθεί μια πρόταση διεκδίκησης του Δήμου ή οποία θα ακολουθήσει το προεκλογικό της πρόγραμμα , θα αγωνιστεί την επόμενη μέρα, εάν, εκλεγεί, για την υλοποίηση του και θα λογοδοτεί στους δημότες με πραγματικά στοιχεία και επίτευξης στόχων και όχι με δικολαβίστικα λογίδρια.
avanti
Φίλε avanti,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά όσα λες περί νομιμότητας, λογοδοσίας και θεσμικών κανόνων.
Μόνο που όλα αυτά, όσο σωστά κι αν ακούγονται, καταρρέουν όταν η ίδια η Δημοτική Αρχή τα παραβιάζει και μετά τρέχει να πάρει πίσω τις πράξεις της πριν ελεγχθούν.
Δεν είναι θέμα πολιτικής ανάλυσης ούτε φιλολογικής έκθεσης.
Είναι θέμα στοιχειώδους σεβασμού στον θεσμό.
Και ναι:
ο Δήμος δεν είναι τσιφλίκι κανενός.
Όμως κάποιοι τον αντιμετωπίζουν έτσι.
Κι αν δεν υπήρχε αντίδραση,
η παράτυπη πράξη θα έμενε ως «νόμιμη».
Όσο για τις μελλοντικές εκλογές, υποψηφιότητες, συνεργασίες και οραματικά σενάρια…
πολύ ωραία όλα, αλλά:
Όταν δεν μπορείς να διοικήσεις σωστά το παρόν,
δεν υπάρχει περίπτωση να σε εμπιστευτεί κανείς για το μέλλον.
Δεν μπορεί μια διοίκηση να ζητά σεβασμό όταν η ίδια παραβιάζει διαδικασίες.
Και δεν μπορεί να μιλά για ανάπτυξη όταν δεν μπορεί να τηρήσει ούτε τα στοιχειώδη της νομιμότητας.
Η πραγματική αλλαγή δεν ξεκινά με ονοματεπώνυμα και δαχτυλίδια.
Ξεκινά όταν σταματά το «κάνω ό,τι θέλω» και αρχίζει το «κάνω ό,τι πρέπει».
Και αυτό για να είμαστε ξεκάθαροι –
δεν το είδαμε ακόμα.
Πολίτης Μηχανικός
Πιθανοτητες επιτυχιας καποιου που ειναι Δημοσιος τρουπωμενος σε ενα περιβαλλον ανταγωνιστικο-- καπιταλιστικο στα Καμενα βουρλα που υπερφορολογειται για να τα παιρνει μεχρι το βαθυ γηρας ο καθε κρατιστης ειναι δυσκολο να γινει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ περιπτωση Τετριμιδα ηταν μια αξαιρεση στον κανονα αυτον και φυσικα η καταληξη ηταν λιγο πολυ αναμενομενη.
Ο Εξαρχος ηταν κατι ιδιαιτερο, γεννημα θρεμμα της πολης και δεν προσμετραται.
"Το γαρ πολυ της θλιψεως γεννα παραφροσυνη" κ. Αvandi, και το προβλημα Κυρμανιδη θα λυθει οχι ομως με την παραφροσυνη της θλιψης !.
Ουτε με τα ανακυκλωμενα υλικα της παρασυναγωγης στο Μωλο,που ειναι εως ενα σημειο και υπαιτιοι της σημερινης καταστασης ,ως ενα σημειο.
Ετσι λοιπον ενας "Βουδας" τρουπωμενος το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να "διαπιστευθει" στον κ. Αργυροπουλο και να ενταχθει στην αγωνιστικοτητα του, και οχι να αυτονομειται με .....Τριανταφυλλιδες!
Να ορθοτομησει δηλ τον λογον της αληθειας στην πραξη και οχι στην θεωρια, αν θελει να ασχοληθει ενεργα ,οχι παντως οχι ως ....ανυπογραφος..
Επιτελους οχι αλλο.... παρασιτισμο, δεν αντεχεται,η υπερφορολογηση!
Η συζήτηση για την πορεία των Καμένων Βούρλων δεν μπορεί να γίνεται μέσα από ανώνυμους χαρακτηρισμούς, αλλά μέσα από τεκμηριωμένες τεχνοοικονομικές αναλύσεις και υπεύθυνη δημόσια τοποθέτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δήμος μας έχει ανάγκη από ρεαλιστικό σχεδιασμό, όχι από γενικόλογες κρίσεις.
Τα πραγματικά προβλήματα είναι γνωστά και μετρήσιμα:
• Παλαιωμένες και ανεπαρκείς υποδομές.
• Υψηλό λειτουργικό κόστος λόγω έλλειψης προγραμματισμού.
• Απώλεια χρηματοδοτήσεων επειδή δεν υπάρχουν ώριμες μελέτες.
• Προβλήματα στα λύματα που επηρεάζουν την υγεία, το περιβάλλον και τον τουρισμό.
• Αποσπασματική διαχείριση απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων, που δημιουργεί κόστος αντί για όφελος.
• Έλλειψη μηχανισμών ελέγχου, διαφάνειας και αποδοτικότητας.
Αυτές οι παθογένειες δεν λύνονται με ειρωνείες προς επαγγελματίες που μιλούν επώνυμα, ούτε με “αναλύσεις” πίσω από ανωνυμία.
Λύνονται μόνο με:
• τεχνική γνώση,
• οικονομικό σχεδιασμό,
• σαφέστατα χρονοδιαγράμματα έργων,
• διοίκηση με δείκτες απόδοσης,
• και πάνω απ’ όλα διαφάνεια και λογοδοσία.
Ένας Δήμος που θέλει να πάει μπροστά χρειάζεται ανθρώπους που να ξέρουν:
• να μειώνουν κόστος,
• να εξασφαλίζουν επιχορηγήσεις,
• να επιβλέπουν έργα με επαγγελματικά πρότυπα,
• να οργανώνουν υπηρεσίες με αποδοτικότητα,
• και να μετατρέπουν τις τεχνικές γνώσεις σε πραγματικές λύσεις για τους δημότες.
Οι εποχές που η ανάπτυξη καθοριζόταν από εντυπώσεις και απόψεις χωρίς στοιχεία έχουν περάσει.
Σήμερα απαιτείται επιστημονική προσέγγιση, διοικητική ικανότητα και όραμα που να συνοδεύεται από σχέδιο.
Και αυτό – είτε αρέσει είτε όχι – είναι το μέλλον για τα Καμένα Βούρλα.
Με εκτίμηση,
Πολίτης Μηχανικός
Συνάδελφε, πολίτη Μηχανικέ, τα ίδια πράγματα λέω και πρεσβεύω, χωρίς υπερ αναλύσεις στη παρούσα φάση.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν διαμορφωθούν οι κατάλληλες συνθήκες και στο σωστό timing θα βγω επώνυμα και υπεύθυνα να τοποθετηθώ και ίσως να διεκδικήσουμε τη δημοτική αρχή.
Μπορείς να είσαι κα εσύ μαζί μας ή να κατεβάσεις τη δική σου πρόταση.
Καλημέρα
avanti
Μήπως αρχίζουμε και προσγειωνομαστε με ρεαλιστικές σκέψεις και προτάσεις?? Προσεχώς θα έχουμε πρόγραμμα εκτελεστών έργων και προϋπολογισμό, ας ασχοληθούμε ποια είναι τα δικά μας έσοδα , πόροι και πως διατίθενται.? Πχ. Τέλος παρεπιδημούντων και εκδιδόμενων λογαριασμών , τα εισπράττουμε? Που διατίθενται? Ιδωμεν ...προσεχως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε,
ΑπάντησηΔιαγραφήεκτιμώ την τοποθέτησή σου και την πρόθεση συμμετοχής όταν “ωριμάσουν οι συνθήκες”.
Ωστόσο, για έναν Δήμο που αντιμετωπίζει άμεσα και σοβαρά προβλήματα, η πραγματική ηγεσία δεν περιμένει το κατάλληλο κλίμα – το δημιουργεί.
Τα Καμένα Βούρλα έχουν ανάγκη από ανθρώπους που να τοποθετούνται καθαρά, και υπεύθυνα.
Όχι για λόγους εντυπώσεων, αλλά γιατί έτσι χτίζεται η εμπιστοσύνη και ανοίγει ο δρόμος για αλλαγή.
Τα ζητήματα των υποδομών, της καθαριότητας, της λειτουργίας των υπηρεσιών, της διαχείρισης των λυμάτων, της αξιοποίησης των χρηματοδοτήσεων και της τουριστικής ανάπτυξης δεν περιμένουν “timing”.
Απαιτούν σχέδιο, τεκμηρίωση και τόλμη, σήμερα.
Αν υπάρξει μια σοβαρή, συλλογική πρωτοβουλία για την επόμενη ημέρα του Δήμου, είμαι εδώ για διάλογο και συνεργασία.
Όμως η συμμετοχή σε μια τέτοια προσπάθεια πρέπει να στηρίζεται σε όραμα, πρόγραμμα και επώνυμη ευθύνη, όχι σε γενικόλογες διαβεβαιώσεις.
Η τοποθέτηση στον δημόσιο χώρο είναι πράξη ευθύνης – και αυτήν την ευθύνη την αναλαμβάνω πλήρως.
Καλημέρα.
Πολίτης Μηχανικός
Ποιος εισαι,γιατι μπορει να εισαι απο.... τον ξεριά λαμιας και να μας τρολαρεις!
Διαγραφήη συζήτηση για τον Δήμο δεν μπορεί να μετατρέπεται σε ανταλλαγή προσωπικών υπονοούμενων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν μιλάμε για το μέλλον μιας ολόκληρης περιοχής, το ζητούμενο δεν είναι “ποιος είναι ποιος”, αλλά ποιος έχει προτάσεις, γνώση και διάθεση να προσφέρει.
Εγώ τοποθετούμαι με τεχνική τεκμηρίωση, γιατί θεωρώ ότι ο δημόσιος λόγος πρέπει να είναι καθαρός, υπεύθυνος και χρήσιμος στους δημότες.
Αυτό απαιτεί η αυτοδιοίκηση και αυτό επιβάλλει ο σεβασμός προς την κοινωνία.
Δεν θα μπω σε προσωπικές αναφορές ούτε σε ύφος που δεν αρμόζει σε έναν σοβαρό διάλογο.
Ο Δήμος μας έχει μεγάλα ζητήματα μπροστά του και χρειάζεται ανθρώπους που να βλέπουν λύσεις, όχι αφορμές για ειρωνείες.
Αν θες να συμβάλεις στη συζήτηση με θέσεις και προτάσεις, είμαι εδώ.
Αν όχι, ας μείνουμε στο επίπεδο που αξίζει στους δημότες μας.
Πολίτης Μηχανικός
Ποιος εισαι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καραμανωλης;
Ο Τσωμος;
Ο ψαθας;
Ο Σελτσιωτης;
Ο Ρηττας;
Μην εισαι ντροπαλος,θα σε κερασω και γλυκο εκμεκ!
’ΠΟΛΙΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΕ’’ όποιος θέλει σοβαρή συζήτηση, πρέπει να μιλά με επιχειρήματα αλλά και ΕΠΩΝΥΜΑ για να μπορεί ο αναγνώστης (όπως εγώ) να αξιολογεί όσα λέει και να τον έχει υπόψη στην κάλπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πραγματική αλλαγή ξεκινά με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ και όχι ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ !!
Φιλήμων Γεωργίου
Είσαι κ μαρτυριάρης ε; Ξεχασιάρη ε ξεχασιάρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως αν θέλεις να παίζεις με λίστες και “ποιος είσαι – ποιος δεν είσαι”, συνέχισε.
Απλώς να ξέρεις ότι αυτό δεν είναι πολιτικός λόγος, είναι χάσιμο χρόνου.
Και επειδή λες ότι “ξέχασα κι άλλον”, μάλλον σε ενδιαφέρει περισσότερο το κουτσομπολιό παρά η ουσία.
Αυτό, όμως, δεν έχει καμία αξία για τον Δήμο.
Εγώ μιλώ για έργα, υποδομές και λύσεις.
Εσύ μιλάς για ονόματα.
Αν θέλεις διάλογο, εδώ είμαι.
Αν θέλεις να ψάχνεις ταυτότητες, ψάξ’ τες μόνος σου.
Δεν θα ακολουθήσω σε αυτό το επίπεδο.
Πολίτης Μηχανικός
Τερμα κοπηκες στις πανελλαδικες, ωρα για ΤΕΙ οδοντοτεχνιτης μουλαριων,αει ανθρωπε μου και φαγαμε τις ωρες μαζι σου.Ουστ ρε!
ΔιαγραφήΠανο σε ξεχασαν
ΑπάντησηΔιαγραφήπαλι τσιρακι του δημαρχου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε σχολιαστή,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διολίσθηση σε ύβρεις, ειρωνείες και προσωπικές επιθέσεις δεν είναι διάλογος·
είναι απλώς ένδειξη αδυναμίας.
Εγώ δεν πρόκειται να ακολουθήσω αυτό το επίπεδο.
Η συζήτηση για έναν Δήμο δεν γίνεται με χαρακτηρισμούς, αλλά με επιχειρήματα, προτάσεις και σεβασμό.
Όταν θέλεις να μιλήσουμε για έργα, υποδομές, οικονομικά δεδομένα και λύσεις, εδώ είμαι.
Όταν όμως το μόνο που έχεις να προσφέρεις είναι ψευδώνυμα, ύβρεις και προσωπικά υπονοούμενα, τότε δεν υπάρχει λόγος για συνέχιση.
Ο δημόσιος χώρος θέλει ευθύνη — όχι καφενειακές ατάκες.
Κλείνω εδώ τη συζήτηση μαζί σου.
Οι δημότες κρίνουν τον καθένα από το επίπεδο και το ήθος του.
Πολίτης Μηχανικός
Πίσω από ένα πληκτρολόγιο ο καθένας γράφει ανώνυμα ή και χρησιμοποιώντας διάφορα ψευδώνυμα και νομίζει ότι παράγει και πολιτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε πολίτη Μηχανικέ, όπως έχεις αυτό βαπτιστεί, θα, πρέπει να έχεις καταλάβει ότι στο παρόν blog γράφουν οι ίδιοι και οι ίδιοι όταν δεν πάνε καφενείο.
Κάθε σοβαρό θέμα αντιμετωπίζεται με κανόνες καφενείου.
Δεν θα συνεχίσω μια ατέρμονη και χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Καλή συνέχεια στο παιχνιδάκι σας.
avanti
Σεβαστή η απόφασή σου να αποχωρήσεις από τη συζήτηση.
ΔιαγραφήΟ δημόσιος διάλογος απαιτεί ψυχραιμία, επιχειρήματα και διάθεση συνεννόησης — όχι αντιπαραθέσεις χωρίς νόημα.
Ο Δημοσ μας έχει σημαντικά ζητήματα που χρειάζονται σοβαρότητα, σχέδιο και υπευθυνότητα.
Σε αυτά είναι που αξίζει να εστιάζουμε όλοι μας, όποτε και όπως μπορεί ο καθένας.
Καλή συνέχεια.
Πολίτης Μηχανικός
Να το πω,να το πω ποιος είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηηηπως εισαι ο Κριτσοβας;
Το καλύτερο παιδί του Μώλου.Υπόδειγμα ήθους και εντιμότητας!Θα ήταν ευχής έργον να μας διοικήσει ο Δημήτρης Κριτσόβας !
ΔιαγραφήΒρε συ avanti και εσύ με ψευδώνυμο δεν γράφεις ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως και ο ''πολίτης μηχανικός'' !
Γιατί νομίζετε οτι παράγετε πολιτική ;
Και γιατί να σας πάρουμε στα σοβαρά ;
Φιλήμων Γεωργίου
Οτν εξαντλούνται τα επιχειρήματα, αρχίζουν τα ονόματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό, όμως, δεν είναι πολιτική συζήτηση· είναι προσωπικές εικασίες χωρίς καμία αξία.
Ο καθένας εδώ μέσα γράφει όπως επιλέγει.
Εγώ επιλέγω να μιλώ με θέσεις και προτάσεις.
Εσύ επιλέγεις να μιλάς για πρόσωπα.
Η σοβαρότητα μιας συζήτησης δεν εξαρτάται από το όνομα του σχολιαστή, αλλά από το περιεχόμενο όσων λέει.
Αν θέλεις να συζητήσουμε για τον Δήμο, είμαι εδώ.
Αν θέλεις απλώς να μαντεύεις ταυτότητες, συγγνώμη, αλλά δεν θα σου κάνω τη χάρη.
Πολίτης Μηχανικός
Εκείνο που προέχει στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι ο ΒΙΟΚΑ. Επικεντρωθείτε λοιπόν σε αυτόν και αφήστε τις πολιτικές συζητήσεις για αργότερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάσταση που διαμορφώνεται στο ΒΙΟΚΑ των Καμένων Βούρλων δεν είναι απλώς μια τεχνική δυσλειτουργία — είναι ζήτημα περιβάλλοντος, υγείας, τουρισμού και εμπιστοσύνης για ολόκληρη την περιοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με πρόσφατες αυτοψίες και εκθέσεις επιθεωρητών, η εγκατάσταση εμφανίζει σοβαρές αποκλίσεις από τις εγκεκριμένες περιβαλλοντικές όρους, με εμφράξεις, διαρροές, μη επεξεργασμένα λύματα που καταλήγουν στη θάλασσα του Μαλιακού. 
Αυτό δεν είναι περιθωριακό θέμα: η δημόσια υγεία, η ποιότητα της θάλασσας, το τουριστικό προϊόν αλλά και η αξιοπιστία του δήμου επηρεάζονται άμεσα.
Ως Πολίτης Μηχανικός, θεωρώ ότι απαιτείται:
1. Άμεσα πλήρης τεχνικός έλεγχος της κατάστασης της ΕΕΛ (ΒΙΟΚΑ) — μηχανική λειτουργία, επεξεργασία, αγωγοί, στάθμες επεξεργασίας, έξοδος προς θάλασσα.
2. Δημόσια και σύντομη ενημέρωση των κατοίκων και επισκεπτών — ποιοι είναι οι δείκτες της τελευταίας δειγματοληψίας, ποια είναι τα προβλήματα, ποιοι οι υπεύθυνοι και ποιο το χρονοδιάγραμμα ενεργειών.
3. Μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός για αντικατάσταση ή ριζική αναβάθμιση της ΕΕΛ — με αξιοποίηση πόρων (ΕΣΠΑ, Περιβάλλον & Κλιματική Αλλαγή) και σύνδεση με τις υποδομές αποχέτευσης της περιοχής, ώστε να μην έχουμε διαρκώς “εύθραυστα – επικίνδυνα” στάδια.
4. Ενίσχυση της παρακολούθησης: καθιέρωση τακτικών δειγματοληψιών, δημοσίευση αποτελεσμάτων και σχέδιο καταπολέμησης παράνομων απορρίψεων ή διαφυγών λυμάτων.
5. Σύνδεση με τουρισμό και οικονομία: εξασφάλιση ότι η περιοχή παραμένει ανταγωνιστική και υγιής — γιατί μια θάλασσα υποβαθμισμένη είναι και οικονομική απώλεια.
Πιστεύω ότι με σταθερότητα, τεχνική τεκμηρίωση και διαφάνεια μπορούμε να μετατρέψουμε αυτό το πρόβλημα σε ευκαιρία — για αναβάθμιση υποδομών, δημιουργία εμπιστοσύνης και μελλοντικό πλεονέκτημα για τον Δήμο μας.
Δύο στρατηγικές προτάσεις δράσης
1. Σχηματισμός ομάδας διαχείρισης κρίσης «ΕΕΛ Καμένων Βούρλων»
Δημιουργείται άμεσα μια μικτή ομάδα — τεχνικής υπηρεσίας, περιβαλλοντολόγων, εκπροσώπων της Περιφέρειας, Δήμου και τοπικής κοινωνίας/επιστημόνων. Στόχος: εντός 30 ημερών να καταγραφούν με ακρίβεια τα προβλήματα, οι υπεύθυνοι και οι ενέργειες. Στη συνέχεια, σύστημα τριμηνιαίας αναφοράς προς δημότες.
2. Πρόγραμμα «Καθαρή Θάλασσα – Καμένα Βούρλα»
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συνδέει: αναβάθμιση της ΕΕΛ + εκσυγχρονισμό των δικτύων αποχέτευσης + κύρωση και δημοσίευση των δειγματοληψιών + επωνοποίηση της περιοχής ως “πράσινη παράκτια ζώνη”. Στόχος: μέσα σε 3 χρόνια να έχουμε αναβαθμισμένη υποδομή + αποκαταστημένη εμπιστοσύνη + αύξηση επισκεπτών/επενδύσεων.
Παρακαλώ για τα σχόλια σας.
Πολίτης Μηχανικός
Ειναι μαξιμαλιστικη τεχνοκρατικη αποψη που για να εφαρμοστει πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια μιας ολοκληρης διοικησης.
ΔιαγραφήΕιναι πολιτικα ανεφαρμοστη οχι για λογους κοστους,αλα ουτε η ΔΕΥΑΛ δεν το εφαρμοζει!
Ειναι σεμιναριο για διαλεξη πολυτεχνικης σχολης οχι σε αυτοδιοικητικους αγραμματους.
Τελος ειναι ουτοπικο να λεγεται ,οταν μια νεα απλη συνδεση με το αποχετευτικο στα Καμενα δεν μπορει να προχωρησει!
Είναι σεβαστή κάθε άποψη, αλλά ας ξεκαθαρίσουμε δύο – τρία τεχνικά δεδομένα για να μιλάμε στην ίδια βάση:
Διαγραφή1. Η εφαρμογή του πλάνου που ανέφερα δεν απαιτεί “αλλαγή νοοτροπίας μιας ολόκληρης διοίκησης”.
Απαιτεί απλώς τήρηση της υφιστάμενης νομοθεσίας, όπως εφαρμόζεται σε δεκάδες μικρότερους δήμους της χώρας. Είναι βασικές τεχνικές διαδικασίες – όχι “μαξιμαλισμός”.
2. Το ότι δεν το εφαρμόζει η ΔΕΥΑΛ δεν αποτελεί επιχείρημα· αποτελεί πρόβλημα.
Όταν μια υπηρεσία δεν εφαρμόζει το αυτονόητο, αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτονόητο είναι λάθος· σημαίνει ότι κάτι δεν λειτουργεί στη συγκεκριμένη υπηρεσία.
3. Δεν πρόκειται για θεωρητικό σεμινάριο Πολυτεχνείου.
Πρόκειται για τυπική μεθοδολογία λειτουργίας και ελέγχου αποχετευτικών δικτύων, όπως προβλέπεται σε Τεχνικές Προδιαγραφές, ΥΑ και ΚΥΑ.
Δηλαδή για αυτά που οι δήμοι οφείλουν ήδη να κάνουν αλλά δεν τα κάνουν.
4. Το να χαρακτηρίζεται “ουτοπικό” το να γίνει απλή σύνδεση στα Καμένα,
τη στιγμή που υπάρχουν έτοιμες μελέτες, υπογεγραμμένες αποφάσεις, εγκεκριμένα τεύχη και σταθμισμένες λύσεις,
δεν είναι τεχνικό επιχείρημα. Είναι αποδοχή αδυναμίας διοίκησης.
Και κάτι τελευταίο:
Η τεχνοκρατική άποψη δεν είναι “μαξιμαλισμός”.
Είναι η μόνη που προτείνει λύση εκεί όπου η μικροπολιτική παράγει μόνο ακινησία.
Επιτρέψτε μ κ έναν επι πλέον μικρό σχολιασμό και μια διευκρίνιση, γιατί φαίνεται ότι αγνοείτε μια θεμελιώδη αλλαγή του θεσμικού πλαισίου:
Με τον νέο νόμο του ΥΠΕΣ για τις ΔΕΥΑ, σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα θα λειτουργεί ΜΙΑ ενιαία ΔΕΥΑ.
Στον ενιαίο αυτό φορέα, η διαχείριση λυμάτων και υδάτων δεν θα καθορίζεται από μικροπολιτικές τοπικών διοικήσεων, αλλά από ενιαία τεχνικά κριτήρια και ευρωπαϊκές οδηγίες.
Επομένως, η άποψή σας ότι μια λύση είναι “μαξιμαλιστική” ή “ουτοπική” δεν ευσταθεί.
Το αντίθετο: είναι η κατεύθυνση στην οποία ήδη μετακινούνται θεσμικά όλοι οι Δήμοι της χώρας.
Εν κατακλείδι
Όταν μιλάμε για υποδομές δημόσιας υγείας, δεν κρίνουμε με βάση το “τι γίνεται σήμερα”, αλλά με βάση το τι ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει.
Η τεχνική τεκμηρίωση δεν είναι… σεμινάριο για φοιτητές.
Είναι ο μόνος τρόπος να σταματήσει ένας τόπος να διοξειδώνεται από προχειρότητα.
Η πραγματικότητα είναι μία:
Η περιοχή των Καμένων Βούρλων έχει προβλήματα που δεν λύνονται με “μπαλώματα”.
Λύνονται με σχεδιασμό, συνεργασία και σοβαρή διοίκηση.
Αυτά ακριβώς περιγράφω.
Από εκεί και πέρα, ο καθένας κρίνεται από το επίπεδο του λόγου του.
Ουτε στο θεατρο του Ιονεσκου δεν υπαρχει τετοιο σεναριο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω εδω ειναι ενα συγκεκριμενο χοντρο προβλημα οι κ.κ.Τιποταδες ασχολουνται για τις επομενες εκλογες, λεγοντας θεωριες μελλοντικης εξελιξης για εναν δημο ηθικα τελειωμενο.
Απορω με τον Αργυροπουλο πως μπορει να στηριχτει στον αγωνα που κανει σε ....αυλους δημοτες.
Αυτή την στιγμή δεν έχουμε πρόβλημα προγραμματισμού των εργασιών που απαιτούνται στον ΒΙΟΚΑ που είναι λίγο- πολύ γνωστές σε όσους ασχολούνται με αυτόν .Το πρόβλημά μας είναι ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν Δήμο που δεν συνεργάζεται, δεν κοινοποιεί τις εργασίες που κάνει, αν κάνει, στον ΒΙΟΚΑ ,έναν Δήμαρχο που δεν δέχεται τους δημότες για συζήτηση επί του προβλήματος κ.λ.π.Αυτό το πρόβλημα επικοινωνίας πρέπει να λυθεί αρχικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι λέτε ρε μάγκες, να αφήσει την κουτάλα ο Ηλίας και να την πάρετε εσείς? Να σας κάνει συνεταίρους? Χαχαχαχαχα Πάτε καλά? jamais dans la vie!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν Μιλανε για Κουταλες
Διαγραφήκαι συνεταιρισμους
Καθαρα Τοποθετουνται Οι Συνομιλητες
Ο Δημαρχος να Επιτελεσει το Καθηκον του
Ισως δεν Εχουν Καταλαβει οτι Οι Θεσεις που με οποιον Τροπο ΤΟΥΣ ΔΩΘΗΚΑΝ
Ειναι να ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ τους Δημοτες
Να Λυνουν Προβληματα
Να Προαγουν Την Ευημερία Του Τοπου
Οχι
Βασιλικοτεροι
του Βασιλεως.
Να τους Θυμησουμε οτι
Αυτοι που Ηταν Χθες
Θα Ξαναγινουν.
Απλος Υπάλληλος Εισαι Δημαχε
και Απλα Κανεις Λαθος την Δουλεια σου
Σε Ολα τα Επιπεδα.
Εαν Υπαρχουν ακομα
Δημοτες με απλη Λογικη(δεν χρειαζεται Πανεπιστημιακη Μορφωση)
με Αγαπη για την Οικογενεια
τον Εαυτο τους
τον Ομορφο Τοπο
απο το Λογγο εως την Αγ.Τριαδα
Με τα Πανεμορφα χωρια
του Ορεινου Ογκου
ας συσπειρωθουν
Βλεπω οτι ο Γιαννης ο Αργυροπουλος και Οχι Μονο
Αγωνιζονται,οχι για την Εξουσια
Αλλα να μην Ανοιξουν Τρυπες που Δεν Θα Ξανακλεισουν.
Φίλε σχολιαστή,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω ότι κάποιοι έχουν μάθει να βλέπουν τον Δήμο σαν προσωπικό μαγαζί και θεωρούν αυτονόητο ότι η “κουτάλα” πρέπει να μένει σε έναν και όχι στους δημότες.
Αν αυτό εννοείς με το «jamais dans la vie», σε ενημερώνω ότι ο Δήμος δεν είναι κουζίνα ούτε ο δήμαρχος μάγειρας για να μοιράζει κουτάλες σε δικούς του.
Επί της ουσίας τώρα:
Το πρόβλημα στα Καμένα Βούρλα δεν είναι αν θα πάρει κανείς την κουτάλα.
Το πρόβλημα είναι ότι:
• Ο δήμαρχος διοικεί πίσω από κλειστές πόρτες.
• Δεν ενημερώνει κανένα για τις εργασίες στον ΒΙΟΚΑ.
• Στις συνεδριάσεις δεν μιλάνε οι σύμβουλοι· μιλάει “ο ένας” και απαντάει.
• Κανείς δεν εισηγείται τίποτα· όλα περνάνε από έναν άνθρωπο.
Αυτό δεν λέγεται διοίκηση.
Λέγεται μονολόγος.
Και οι δημότες δεν είναι θεατές για να χειροκροτούν το “έργο”.
Ούτε ο Δήμος είναι θέατρο να σηκώνει Ιονέσκο.
Το ότι κάποιοι νιώθουν την ανάγκη να υπερασπίζονται μια τέτοια λειτουργία με γαλλικές εκφράσεις και χαχανητά, δείχνει μόνο πανικό μπροστά στην πραγματική συζήτηση:
Τη διαχείριση των λυμάτων, του νερού και των προβλημάτων που πνίγουν την περιοχή.
Αν θες να συζητήσουμε σοβαρά, εδώ είμαι.
Αν θες να κρύβεσαι πίσω από την “κουτάλα”, σε αφήνω στην κουζίνα σου.
Πολίτης Μηχανικός
Πολίτη Μηχανικέ, άσε τις θεωρητικές αναλύσεις και εάν θε να μιλήσεις σοβαρά δώσε μας το email σου να κάνουμε επώνυμα μια σοβαρή κουβέντα!!!! Όλα τα άλλα είναι άνευ ουσία και...?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελω να κανω μια Ερωτηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜηπως, λεω εγω ,Μηπως
Ολοι Ετουτοι οι Συμβουλοι
του Δημοτικου Συμβουλιου.....
Δεν Σκαμπαζουν γρι ?
Δεν Καταλαβαινουν τι Ακουνε
και Καταφευγουν στην Οθονη του Κινητου και οχι,μονο να περασει η ωρα?
Ζηταμε να υπαρχει Αντιλογος
και εαν Δεν Καταλαβαν τον Λογο?
Κατι τετοιο Μου δειχνει η Εικονα.
Εχουν δε Υοθετησει την Συμπεριφορα του Δημαρχου ως Αντιλογο
για να σου κοβουν τη Φόρα!
Ο δημόσιος διάλογος γίνεται εδώ, με διαφάνεια και καθαρό λόγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζονται προσωπικά emails ούτε ιδιωτικές συζητήσεις “κεκλεισμένων των θυρών”.
Όταν μιλάμε για θέματα όπως ο ΒΙΟΚΑ, οι υποδομές και η λειτουργία του Δήμου, οι πολίτες έχουν δικαίωμα να ακούν και να αξιολογούν όλες τις απόψεις.
Γι’ αυτό και επιλέγω να τοποθετούμαι δημόσια.
Αν έχεις συγκεκριμένα επιχειρήματα ή προτάσεις, κατέθεσέ τα εδώ.
Οτιδήποτε άλλο είναι εκτός του επιπέδου ενός σοβαρού διαλόγου.
Πολίτης Μηχανικός
Έχουμε μπροστά μας ένα αγώνα για συγκεκριμένο λόγο . Έχουμε λοιπόν ανάγκη την συμμετοχή σε αυτόν οποιουδήποτε δημότη ανεξάρτητα με το επίπεδο του λόγου του. Αγώνα έχουμε και όχι διαλογική συζήτηση. Όταν φτάσει η ώρα της διαλογικής συζήτησης θα ξεχωρίσουν οι σωστές προτάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Αργυρόπουλε αγώνας γιατί ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το έργο θα λυθεί το πρόβλημα της ρύπανσης της θάλασσας.
Δεν το θέλετε ;
Κάνετε ''αγώνα'' για να μείνουν τα πράγματα ως έχουν ;
Πραγματικά δεν σας καταλαβαίνω.
ΔΚΒ
Ο Τροπος Κυριε οΤροπος
ΔιαγραφήΕκτελεσης του Εργου
Ας ξεχασουμε για οσο χρειαστει τις Ερωτησεις που δεν αποσκοπουν
Πουθενα.
Πολίτη Μηχανικέ, σοβαρός διάλογος ανώνυμα δε γίνεται !!!!!!!! Έχεις μπερδέψει το σοβαρό με το καφενείο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαντε avandi Κανε την Αρχη
Διαγραφήποιος Ειστε Κυριε?
Ο ΒΙΟΚΑ δεν είναι θέμα «αγώνα» ούτε θέμα αντιπαράθεσης μεταξύ μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι υποδομή κρίσιμη για τη δημόσια υγεία, την ποιότητα της θάλασσας και την εικόνα των Καμένων Βούρλων.
Το πραγματικό ζητούμενο δεν είναι ποιος έχει δίκιο στη συζήτηση, αλλά:
– ποια είναι η πραγματική τεχνική κατάσταση του ΒΙΟΚΑ,
– ποιες είναι οι ευθύνες,
– και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα άμεσης αποκατάστασης.
Αυτά ενδιαφέρουν τους δημότες.
Η δική μου θέση είναι σταθερή:
με πλήρη διαφάνεια, μετρήσιμα δεδομένα και σωστή τεχνική διαχείριση, το πρόβλημα μπορεί να λυθεί οριστικά.
Ούτε με συνθήματα, ούτε με κατηγορίες, ούτε με προσωπικές κόντρες.
Οι πολίτες δεν θέλουν «μάχες».
Θέλουν λύσεις, και αυτές προκύπτουν μόνο μέσα από:
• τεχνικό έλεγχο της εγκατάστασης,
• άμεσες διορθωτικές παρεμβάσεις,
• υπεύθυνη λειτουργία και παρακολούθηση,
• και ενημέρωση της κοινωνίας χωρίς σκιές.
Ας κρατήσουμε τον διάλογο σε αυτό το επίπεδο.
Εκεί υπάρχει ουσία και προοπτική.
Πολίτης Μηχανικός
Θεωρίες και ευχολόγια!! Ο Δήμος έχει Δήμαρχο, Δημοτικό Συμβούλιο, πλειοψηφία και μειοψηφία, που είναι εκλεγμένοι για αυτό το λόγο!!!!! Η λογοδοσία είναι προβλεπόμενη και υποχρεωτική, και όλοι είναι "υπόλογοι" και κρίνονται από την υπεύθυνη ή μη στάση τους!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουβέντες περί :
τεχνικό έλεγχο της εγκατάστασης,
• άμεσες διορθωτικές παρεμβάσεις,
• υπεύθυνη λειτουργία και παρακολούθηση,
• και ενημέρωση της κοινωνίας χωρίς σκιές.
Αυτά είναι υποχρεώσεις του Δήμου , όσο για την ενημέρωση είναι επιλογή του δημάρχου , την οποία προς το παρόν έδειξε ότι δεν τη θεωρεί σκόπιμη????
Φίλε σχολιαστή,
ΑπάντησηΔιαγραφήκανένας δεν αμφισβητεί ότι ο Δήμος έχει αιρετούς, πλειοψηφία, μειοψηφία και θεσμική υποχρέωση λογοδοσίας.
Αυτό όμως δεν αναιρεί ότι οι δημότες – και ειδικά όσοι γνωρίζουν τεχνικά ζητήματα – έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να επισημαίνουν προβλήματα και να ζητούν λύσεις.
Τα θέματα που ανέφερα
• τεχνικός έλεγχος,
• άμεσες διορθωτικές παρεμβάσεις,
• υπεύθυνη λειτουργία,
• συνεχής παρακολούθηση,
• ενημέρωση της κοινωνίας
δεν είναι «ευχολόγια».
Είναι ο ελάχιστος κανόνας λειτουργίας για κάθε εγκατάσταση ΕΕΛ στην Ελλάδα.
Αν ο Δήμος τα εφαρμόζει, τότε δεν έχει τίποτα να φοβηθεί.
Αν δεν τα εφαρμόζει, τότε κάποιος πρέπει να τα υπενθυμίζει.
Η ενημέρωση της κοινωνίας δεν είναι «προαιρετική».
Σε ζητήματα δημόσιας υγείας, είναι στοιχειώδης υποχρέωση.
Ο καθένας κρίνεται από το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει τα ζητήματα του τόπου.
Πολίτης Μηχανικός
@ Πολίτη Μηχανικέ δεν έχεις άλλη δουλειά και γράφεις συνέχεια ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚούρασες !
Προς τον ανώνυμο σχολιαστή:
ΔιαγραφήΟ δημόσιος διάλογος δεν είναι «δουλειά» ούτε «χόμπι».
Είναι υποχρέωση κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται πραγματικά για τον τόπο του.
Αν κουράζεστε από τις τοποθετήσεις, απλώς μην τις διαβάζετε — κανείς δεν σας υποχρεώνει.
Προς τον κ. Αργυρόπουλο:
Το ζήτημα της χωροθέτησης της ΕΕΛ δεν μπορεί να απαντηθεί με ένα «ναι» ή ένα «όχι» χωρίς:
• πλήρη τεχνική αξιολόγηση της υφιστάμενης εγκατάστασης,
• μελέτη δυναμικότητας για το σύνολο των λυμάτων του Δήμου,
• υδρογεωλογική εκτίμηση επιπτώσεων,
• και διαστασιολόγηση των αναγκαίων παρεμβάσεων.
Ούτε η εμπειρία ούτε η επιθυμία αρκούν — χρειάζονται δεδομένα.
Αν η θέση επιτρέπει ασφαλή λειτουργία με τις απαιτούμενες αναβαθμίσεις, τότε εξετάζεται.
Αν όχι, τεκμηριώνεται και επιλέγεται νέα.
Το βέβαιο είναι ένα:
η προβληματική λειτουργία των προηγούμενων ετών δεν οφείλεται στο έδαφος, αλλά στη διαχείριση.
Και εκεί χρειάζεται το μεγαλύτερο βάρος.
Ο Δήμος, οι πολίτες και το περιβάλλον αξίζουν λύσεις που βασίζονται σε επιστημονικά κριτήρια, όχι σε προσωπικές εκτιμήσεις.
Πολίτη Μηχανικέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα κατεβατά που παραθέτεις δεν μας λες αν συμφωνείς να έρθουν τα λύματα όλου του δήμου στην ΕΕΛ Καμ.Βούρλων, αν αυτή θα πρέπει να παραμείνει στην ίδια θέση κ.λ.π.. Η πείρα έδειξε ότι ακόμη και η κατασκευή της ΕΕΛ να γίνει σωστή (γεγονός για μένα πολύ δύσκολο) δεν είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία της λόγω του γεγονότος ότι μεσολαβεί σε αυτήν ο παράγων άνθρωπος και μέχρι σήμερα η συμμετοχή του στην ήδη υφιστάμενη ΕΕΛ ήταν καταστρεπτική με τόσες δυσάρεστες επιπτώσεις.
Κύριε Αργυρόπουλε,
Διαγραφήεπειδή ζητήσατε καθαρή τεχνική θέση, παραθέτω τα δεδομένα:
Η υφιστάμενη χωροθέτηση της ΕΕΛ Καμένων Βούρλων οφείλει να επανεξεταστεί με βάση τα εξής τεχνικά κριτήρια:
1. Εγγύτητα σε ιαματικές πηγές
Η περιοχή Κονιαβίτη διαθέτει αναγνωρισμένους ιαματικούς φυσικούς πόρους.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΙΓΜΕ, η γειτνίαση μονάδων επεξεργασίας λυμάτων με ιαματικά υδροφόρα συστήματα απαιτεί:
• απόλυτη υδρογεωλογική ασφάλεια,
• μηδενικό κίνδυνο μικροβιακής ή χημικής επιβάρυνσης,
• και τεκμηρίωση μη ύπαρξης επιρροής μέσω ροών βάθους.
Αυτές οι παράμετροι δεν έχουν εξεταστεί με επικαιροποιημένη μελέτη.
2. Δυναμικότητα για λύματα ολόκληρου του Δήμου
Οποιαδήποτε πρόταση για συγκέντρωση λυμάτων σε μία ΕΕΛ απαιτεί:
• νέα διαστασιολόγηση,
• έλεγχο υδραυλικών φορτίων,
• επάρκεια πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας/τριτοβάθμιας επεξεργασίας,
• και εκ νέου μελέτη αποδέκτη.
Χωρίς αυτά, δεν μπορεί κανείς να μιλήσει για ασφαλή παραμονή στην ίδια θέση.
3. Σφάλματα λειτουργίας = ανθρώπινος παράγοντας, όχι θέση
Η μέχρι σήμερα δυσλειτουργία οφείλεται σε παράγοντες όπως:
• ανεπαρκής συντήρηση,
• λειτουργικές παραλείψεις,
• αστοχίες στην παρακολούθηση ποιότητας εξερχόμενων,
• και όχι σε γεωτεχνικό ή γεωλογικό ζήτημα της θέσης.
Αυτό όμως δεν αναιρεί την ανάγκη για επικαιροποιημένη ανάλυση καταλληλότητας θέσης.
4. Τεχνικά ορθό συμπέρασμα
Με βάση όλα τα παραπάνω, η τεχνικά σωστή θέση είναι:
Πλήρης, ανεξάρτητη και αντικειμενική αξιολόγηση της χωροθέτησης, πριν ληφθεί οριστική απόφαση.
Μπορεί η θέση να παραμείνει — εφόσον τεκμηριωθεί.
Μπορεί να απαιτηθεί νέα θέση — εφόσον προκύψει από μελέτη.
Οτιδήποτε άλλο (ναι/όχι) χωρίς στοιχεία είναι εκτός τεχνικής δεοντολογίας.
Από τα παραπάνω στοιχεία ο δήμαρχος τίποτα δεν έχει αναφέρει μέχρι στιγμής.
Πολίτης Μηχανικός
Πολίτη Μηχανικέ, Έχεις εμμονές!!! Να πας σε ένα Δ.Σ. και να καταθέσεις σχετικές ερωτήσεις ......για να προκαλέσεις απαντήσεις, εάν τις πάρεις, γιατί έχουν τεθεί ξανά αυτά τα ερωτήματα , και μάλιστα διαδίκτυά σε προηγούμενο ΔΣ, αλλά χωρίς απάντηση , πόσο μάλλον με τεκμηριωμένες τεχνικά απαντήσεις????Μόνο γενικολογίες και υπεκφυγές από πλευράς του δημάρχου ???????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως μπορει αυτος ο κοσμος να παει μπροστα με την νοοτροπια του " οτι φαω οτι ποιω και οτι αρπαξει ο κολος μου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας τετοιος ειναι ο Κιμ ο μεγαλοπρεπης,το ιδιο και ο τρουπωμενος μηχανικος του κόλου το ιδιο και ο avandi "popolo pandiera rossa"
Που ηταν ολοι αυτοι οι πουθεναδες τις προηγουμενες δεκαετιες ,ή μαλλον εκει που ειπε ο σ. Παγκαλος "Μαζι τα φαγαμε ....σας διορισαμε"!!!!
Δεν ειστε σε θεση να γινετε τιμητες σε κατι που εξ αρχης εισασταν μερος του, δηλ στην διαχειριση του Κρατισμου.
Αφηστε τον "συναδελφο" σας Κιμ ξερει αυτος!
Οσο για τον Γιαννη Αργυροπουλο του λεω ,δεν ειναι ποιοτικοι, αυτοι απο τους οποιους προσδοκας, να βοηθησουν, ειναι σοσιαλιστικες....... λινατσες
Ο δημόσιος διάλογος για σοβαρά ζητήματα του Δήμου δεν μπορεί να διεξάγεται με ύβρεις, προσβολές και χαρακτηρισμούς σε πρόσωπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν φτάνουμε σε αυτό το επίπεδο, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο συζήτησης.
Εγώ δεν συμμετέχω σε αντιπαράθεση τέτοιου τύπου.
Μιλώ μόνο για έργα, τεχνικά δεδομένα και λύσεις – και αυτά αφορούν όλους τους δημότες, όχι προσωπικές κόντρες και καφενειακές εντάσεις.
Όποιος θέλει ουσιαστικό διάλογο είναι ευπρόσδεκτος.
Όποιος επιλέγει ύβρεις, απλά αυτοακυρώνεται.
Πολίτης Μηχανικός
Βρε κουκουλοφορε προβοκατορα του Κιμ.
ΔιαγραφήΤο επίπεδο του σχολίου σας επιβεβαιώνει ότι συζητώ με λάθος άνθρωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πρόκειται να συνεχίσω διάλογο με όποιον δεν μπορεί να σταθεί με επιχειρήματα και καταφεύγει σε ύβρεις.
Ο δημόσιος λόγος απαιτεί σοβαρότητα.
Όσοι την αρνούνται, απλώς μένουν μόνοι τους.
Σωστή η απόφασή σου να μην συνεχίσεις να γράφεις... ως ''πολίτης μηχανικός''
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δημόσιος διάλογος για σοβαρά ζητήματα του Δήμου δεν μπορεί να διεξάγεται με ψευδώνυμα !
ΔΚΒ
Ο δημόσιος διάλογος απαιτεί επιχειρήματα, όχι χαρακτηρισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Όποιος θέλει ουσία, απαντά στην ουσία.
Πολίτης Μηχανικός
Πολίτη Μηχανικέ ο δημόσιος διάλογος απαιτεί ονοματεπώνυμο και όχι ψευδώνυμο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχεις πρόθεση να αποκαλυφθείς, μην σπαταλάς τον χρόνο σου, διότι δεν σε παίρνει κανείς στα σοβαρά.
Φιλήμων Γεωργίου
Ξεφυλλίζοντας τους τελευταίους εκλογικούς καταλόγους του Σημου μας Γεωργίου Φιλημων δεν αντίκρισα…….
ΔιαγραφήΠολίτη Μηχανικός, ως τεχνοκράτης έβαλες πολλά θέματα σε μια τάξη για την ενημέρωση των δημοτών, οχι για όλους βέβαια. Εγώ σε ευχαριστώ για την όλη προσπάθεια σου και έχω αγωνία πότε οι αφροι, στο κύμα,όταν σκάει , θα χαθούν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαναλαμβάνω ότι ο δημόσιος διάλογος δεν απαιτεί ονοματεπώνυμα,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπαιτεί επιχειρήματα.
Από αυτά κρίνεται ο καθένας.
Εγώ συμμετέχω μόνο για να αναδεικνύω τεχνικά δεδομένα και λύσεις για το καλό του Δήμου.
Όποιος θέλει να απαντήσει επί της ουσίας, είναι ευπρόσδεκτος.
Όποιος επιλέγει προσωπικές αναφορές, απλώς αποφεύγει τη συζήτηση.
Πολίτης Μηχανικός
Ο Δήμος χρειάζεται πλάνο, διαφάνεια και σοβαρή τεχνική αντιμετώπιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Κοιτάξτε αναγνώστες έναν σπουδαγμένο τεχνοκράτη που ισχυρίζεται, χωρίς αιδώ, ότι ο δημόσιος διάλογος δεν απαιτεί ονοματεπώνυμα ! Σε ποια σχολεία πήγες και σου μάθανε αυτά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλήμων Γεωργίου
Πολύ δεν το τραβάς βρε φίλε Φ.Γ. γουστάρει σε αυτή τι φάση να είναι ανώνυμος, εμάς τους μη σπουδαγμενους μας αρκούν οι τοποθετήσεις του. Σεβόμενος τους αναγνώστες........ καληνύχτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος εισαι αδελφε μου ο Ροκαβλον!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε σωρεία κτηριακων πολεοδομικων παραβασεων, υπολογος για την ζημία του αστικου περιβαλλοντος, θετει τεχνικες προδιαγραφες για τα αποχετευτικα με σκοπο να εξιλεωθει για τα προηγουμενα ανωμηματα,προσδοκοντας αφεση αμαρτιων και ζωη του μελλοντος εννοειτε εντος του δημου ως ηθικα αμεμπτος στην θεση του προηγουμενου ,Αμην!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάστειτε να έβαζε και όνομα, θα ψάχναμε ποια οικοδομη έχει μελετήσει, φτιάξει. Εάν είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός ?? 'η τοπογράφος μηχ.κος?? θα έψαχνες πάλι για την ζημιά του αστικού περιβάλλοντος. Ενώ το περιβαντολογικο αποτύπωμα με το ολιστικό του Δημάρχου, δεν σε ενοχλεί. Μπράβο πάρε και το παράσημο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιος δεν έχει επιχειρήματα, ανακαλύπτει πολεοδομίες, περιβάλλοντα και φανταστικές κατηγορίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τεχνικές συζητήσεις δεν γίνονται με λάσπη, αλλά με στοιχεία και επώνυμη ευθύνη.
Όποιος έχει πραγματικά δεδομένα, ας τα παρουσιάσει.
Όποιος γράφει ανώνυμα προσβολές, απλώς αποκαλύπτει τον πανικό του.
Εγώ μιλάω για έργα και λύσεις.
Όσοι επιμένουν στη λάσπη, μένουν μόνοι τους
Πολίτης Μηχανικός
Συγχαρητήρια για την ενημέρωση σε τεχνικά θέματα που μας κάνουν οι τεχνικοί . Αυτοί που έχουν άλλη άποψη είναι ανάξια λόγου ευχαριστούμε και μπράβο σας . Συνεχίστε.
ΑπάντησηΔιαγραφή