03 Αυγούστου 2025

Έχουμε ρύπους στην θάλασσα στα Καμένα Βούρλα?

ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ....ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΒΡΩΜΙΑ?(Τοποθεσία μπροστά από όλα τα μαγαζιά:Γιαννούτσο,Ακροπόλ,Λέττα κλπ)ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΗ ΜΑΣ!!!!(παρατήρηση:20 λεπτά πριν ..είχε περάσει επιβατικό πλοίο της γραμμής από Αγ.Κωνσταντίνο για Σποράδες...κι αυτό παρατηρείται όλα τα τελευταία 25 χρόνια που είμαι εδώ)!!!!!!

29 σχόλια:

  1. Blogger στο facebook κατω απο την αναρτηση τπαρχουν επωνυμα σχολια...
    Γιατι δεν κανεις και συ το ιδιο να παψουν πλεον τα ανωνυμα σχολια...
    Εχεις αναρωτηθει μηπως αυτη η ανωνυμια τρεφει τη παρανομια στο τοπο μας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή τα ανώνυμα σχόλια του μπλοκ μολύνουν την θάλασσα με λύματα? Είσαι αστείος φιλαράκι. Μάλλον είσαι ανισσόροπος και βαλτός φιλαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 5:58 δεν πας μια βόλτα από το Θερως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει να έχεις μεγάλο κόλλημα με αυτούς αδερφέ δεν σε βλέπω καλά

      Διαγραφή
  4. Συγνωμην εγω το προκαλεσα, πηγα στα ντους με σαμπουαν wash & go και αυτο δημιουργησε αφρο στην παραλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω λεω οτι ειχε πολυ κοσμο και το ουρικο οξυ αντεδρασε χημικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΧΙ φίλε μου τα ανώνυμα σχόλια του μπλοκ ΔΕΝ μολύνουν την θάλασσα με λύματα…
    Αλλά, με ανώνυμα σχόλια, ΔΕΝ ιδρώνει το αυτί κανενός αρμόδιου να παρέμβει… και έτσι τρέφεται η παρανομία στο τόπο μας !
    Τώρα κατάλαβες / καταλάβατε ;
    Εσύ Blogger κατάλαβες ότι με το να επιτρέπεις την ανωνυμία των σχολιαστών είσαι, κατά κάποιο τρόπο, συνεργός στις παρανομίες ;
    Ή όπως το λέει και η Ελπίδα Καλπάκη στο σχόλιό της στο facebook ''Είναι το κοινό μυστικό!!!! Αυτό που όλοι ξέρουν, αλλά κανενας δεν το λέει!!!! Ντροπή!!!!!!!
    Νίκος Ευθυμίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και ποιος εισαι εσυ που λες οτι εχω μεγαλο κόλλημα;
    Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντρέπεσαι να πεις το όνομά σου ;
    Ν.Ε. - Νίκος Ευθυμίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποιο "Ασυνειδητη" --ενδεχομενως-- αποψη ειναι αυτη που συνδεει την ουσια ενος σχολιου με την υπογραφη.
    Βεβαια σε αυτο συμπερλαμβανω και το ενυπογραφο που --ενδεχομενως-- να ειναι ανοητο.
    Ολα κρινονται επι τη βασει του αποτελεσματος.
    Το bloc που μας φιλοξενει εχει θεσει τους κανονες ,το δε , πνευματικο πονημα του καθενος δειχνει και την σοβαροτητα η μη της σκεψης.
    Ο τροπος αντιθεσης με το σχόλιο δεν πιστοποιειται με την παραινεση "περι αφαιρεσης του γραπτου λογου ,με προσχημα την υπογραφη"αλλα με τεκμηριωση.
    Ουτε το αυθαιρετο συμπερασμα οτι ο διαχειριστης της Ιστοσελιδας ειναι συμμετοχος ή επιτεινει, καποια προυπαρχουσα κοινωνικη στρεβλωση(εξ αγχιστειας).
    Αντιθετως εκεινος που επαναληπτικα επιμενει σε κατι , δειχνει οτι δεν ειναι τουλαχιστον φιλελευθερος(βλεπε:Μεσοτητα, Αριστοτελης)
    Φυσικα κατανοω το καθε θεμα που ανακυπτει ,ομως στην βαση των στοιχειων του προβληματος
    Λ.χ Δομη Δημου,Αποχετευτικο και θαλασσα ,Κυκλοφοριακο κλπ, ειναι ζητηματα υπαρκτα , Αιτιου και Αιτιατου οχι προσωπων.
    Η συνειδητοποιηση λοιπον της πραγματικοτητος εχει να κανει με την γνωση του θεματος ,και την εφικτοτητα της λυσης.
    Οτι αλλο απο αυτο δημιουργει ασυνεπεια λογου και πραξης (βλεπε:"Πραξεολογια", Αυστριακη οικονομικη σχολη).
    Τελικα, ολα ρυθμιζονται αφου το θελησουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτα που λες αγαπητε ''κριτων'' δεν στεκουν στη φιλελευθερη ιδεολογια...
    Φιλελευθερος ανθρωπος ειναι ο επωνυμος ανθρωπος...
    Ολα τ'αλλα που αναφερεις ειναι ... σοφιστειες !
    Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρακολουθώ το blog σε καθημερινή βάση.
    Αγαπητοί συντοπιτες και όσοι γράφετε ανώνυμα για ποιο λογο το κανετε;
    Ντρέπεστε, φοβάστε,η σας αρέσει να λέτε ότι λέτε φορώντας κουκουλα;
    Πιο έντιμο θα ήταν να λέμε ότι θέλουμε επώνυμα και χωρίς προσβολές και ποιος ξέρει ίσως κάποιος να σας πάρει στα σοβαρά .
    Για άλλη μια φορά σας χαιρετώ
    ΜΠΑΛΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνε, δεν γράφει με το όνομά του ο ''φιλελεύθερος'' Κρίτων, που είναι 70+ ετών, εσύ περιμένεις απο τα ψέκια και τις κουτσομπόλες να γράψουν με το όνομά τους ;
    Δεν φταίνε όμως όλοι αυτοί...
    Ηθικός αυτουργός είναι ο μπλόκερ που τους δίνει την δυνατότητα να γράφουν ανώνυμα.
    Που δεν καταλαβαίνει οτι αφήνοντας αυτά τα ψεκια και τις κουτσομπόλες να γράφουν, το μπλοκ απαξιώνεται και δεν το λαμβάνει κανένας στα σοβαρά κλπ κλπ
    Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κιμ Γιογκ, εσυ εκει στην β. Κορεα δεχεσαι μονο την επωνυμη κριτικη!!
    Χαχαχ, αντε ρε αριστερα ναυαγια για καμια ....Φρι Παλεσταιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε στη Β. Κορέα μιλάνε όλοι κρυφά-ανώνυμα, όπως εσύ.
    Στον Δυτικό Κόσμο μιλάνε όλοι ΕΠΩΝΥΜΑ όταν θέλουν να πουν κάτι, να κάνουν μια κριτική, να πουν τέλος πάντων τη γνώμη τους... εκτός από το καμενοβουρλισταν που είναι μια μικρογραφία της Β Κορέας !
    Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει όσον αφορά τον Γιάννη κριτων θεωρείται επώνυμος, τον ξέρουμε αλλά θα έπρεπε να παροτρύνει και άλλους να γράφουν επώνυμα και όχι ανωνυμία. Ή ανωνυμία δεν είναι σίγουρα φιλελευθερια και δείχνει ελληνική χωριατοπονηρια. Εσύ μεσιε Ευθυμίου πρέπει να πεις λίγα λόγια για σένα., ,,,Τα τοπικά πολεοδομίκα σχέδια είναι ίδια με το γπσ από ότι διάβασα. Δηλαδή χαρτογράφηση και χρήσεις γης με σχέδιο δράσης Στον Άγιο πληρώσαμε 120 χιλιάδες ευρώ και πήραμε χαρτιά που γράφανε αυτά. Έλεγε ότι στον Άγιο πρέπει να γίνει βιοκα, παραλιακός δρόμος, εφαρμογή σχεδίου πόλης και διάνοιξη δρόμων ,αγορά των οικοπέδων για πλατείες πάρκα κλπ. Σχεδόν τίποτα δεν έγινε λόγω του γπσ, απλά ο βιοκα ήταν επείγον λόγω πυκνων βόθρων και μικρών εντός οικοδομής. Ο Μητσοτάκης το καλύτερο θα ήταν να δώσει λεφτά στους δήμους για εφαρμογή σχεδίου πόλης και απαλοτριωσεις όχι για δεύτερο γπσ πχ στον Άγιο. Εντωμεταξύ με νέα δημαρχία καμία πρόοδος για διάνοιξη νέων δρόμων, το ίδιο με συκιωτη. Δηλαδή πχ ο άγιος είναι γελοιογραφία και θα συνεχίσει για τα επόμενα 7 χρόνια το ίδιο. Το μόνο καλό ή ανάπλαση της πεο παραλιακή που ξηλωνεται κυριολεκτικά το έκτρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΚΟΛΛΕΚΤΙΒΙΣΜΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΡΙΤΩΝΟΣ....ΠΡΟΣΧΩΜΕΝ.
    Προλογος:
    Η διαφορα του Φιλελευθερου με τον Κολλεκτιβιστη στο θεμα της Ανωνυμιας η του Ψευδωνυμο στο γραπτο κειμενο εγκειται στα εξης.
    Ο πρωτος δεχεται την ανωνυμια, ο δευτερος ειναι επιφυλακτικος εως αρνητικος και αυτο οφειλεται σε θεμελιωδεις διαφορες αντιληψης για το ατομο και την σχεση με την κοινωνια.
    ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ:
    Ο Φιλελευθερισμος δινει πρωτοκαθεδρια στο ατομο,θεωρει την ελευθερια του λογου ατομικο δικαιωμα,χωρις φοβο αντιποινων απο το Κρατος,Κοινωνια,ομαδα.
    Η Ανωνυμια ειναι εργαλειο ελευθεριας,εκφρασης, χωρις τον φοβο κοινωνικης η κρατικης καταστολης.
    Ο Κολλεκτιβισμος δινει εμφαση στο συνολον,στην ομαδα,κοινοτητα,ιδεολογια.
    Θεωρει οτι η επωνυμη σταση ειναι εντιμη και οχι φυγη απο την ευθυνη ή την υπονομευση του κοινου σκοπου.
    Ταυτιζει τον λογο με τον Φορεα,αρνειται την ανωνυμη κριτικη διοτι την θεωρει διασπαστικη, ή υποπτη για το συνδικατο,ή κινημα ή κομμα κλπ.
    ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
    Η διαφορα ειναι εμφανης και αφορα Αξιακες ιεραρχησεις,
    Α. Την ελευθερια εναντι της συνοχης.
    Β. Την ατομικη αυτονομια εναντι της συλλογικης ευθυνης.
    Σε τελικη αναλυση η σταση απεναντι
    στη Ανωνυμια αποκαλυπτει πως καθε ιδεολογια αντιλαμβανεται την σχεση ατομου και κοινωνιας.
    Στο πεδιο του δημοσιου διαλογου (εν προκειμενω στο bloc) η προκληση παραμενει δυνητικα στο εξης:
    Πως να διασφαλιστει η ελευθερη εκφραση, χωρις να χαθει η ευθυνη
    και αντιστροφως.
    Ειναι πανευκολο ... μονον μεσα απο το κειμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περί ανώνυμου ή επώνυμου σχολίου...
    Η ανωνυμογραφία δίνει κατά περίπτωση έδαφος και στην ύπαρξη του κανιβαλισμού και στην εξαφάνιση της κριτικής… Το τερπνόν μετά του ωφελίμου…. Η αθλιότητα εις διπλούν !
    Όπως έχεις ταυτότητα, αριθμό αυτοκινήτου, διεύθυνση κ.λπ., έτσι πρέπει να έχεις ευκρινές διαδικτυακό πρόσωπο, ήτοι όνομα….
    Ούτε αρκτικόλεξα ούτε ψευδώνυμα. Απλή, καθαρή υπογραφή. Ανάληψη ευθύνης.
    Αλλιώς…
    κάθε ελεύθερος σκοπευτής στήνει ενέδρες και αόρατος πυροβολεί προφυλαγμένος, αποκομμένος από τις επιπτώσεις της πράξης του, που συχνά είναι η δολοφονία χαρακτήρα !

    Πρόσφατο παράδειγμα, τα ανώνυμα σχόλια για το συμβάν στο ΘΕΡΩΣ !
    ‘’Δολοφονήθηκαν’’ άνθρωποι από ανώνυμες κουτσομπόλες !
    Αναρωτηθείτε φίλοι αναγνώστες…
    Αυτά που έγραψαν… θα τα έγραφαν με το όνομά τους ;
    --------
    Προς τον σχολιαστή με το ψευδώνυμο ΚΡΙΤΩΝ
    Για τον ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ, η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ (εννοείται επώνυμη) είναι θεμελιώδη αξία, και προάγει :
    1. Την Ατομική Αυτονομία: Η ελευθερία έκφρασης επιτρέπει στα άτομα να διαμορφώνουν τις απόψεις τους, να εκφράζουν τις ανάγκες τους και να συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνική και πολιτική ζωή.
    2. Την Κοινωνική Πρόοδο: Μέσω της ελεύθερης ανταλλαγής ιδεών, προάγεται η κριτική σκέψη, η καινοτομία και η επίλυση προβλημάτων.
    3. Τον Έλεγχο της Εξουσίας: Η ελευθερία του λόγου επιτρέπει στους πολίτες να ασκούν κριτική στην εξουσία και να την ελέγχουν, προλαμβάνοντας την κατάχρηση εξουσίας και την τυραννία.
    4. Την Ανοιχτή κοινωνία: Η ελευθερία έκφρασης συμβάλλει στη δημιουργία μιας ανοιχτής και δημοκρατικής κοινωνίας, όπου οι απόψεις και οι ιδέες όλων των πολιτών λαμβάνονται υπόψη.
    Ν.Ε. - Νίκος Ευθυμίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ν.Ε. - Νίκος Ευθυμίου – Κοινωνιολόγος – Ετεροδημότης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε σεις μήπως είστε από την (ομάδα αλήθειας) και σεις που γράφετε αυτές τις παπαριες να θολώσετε τα νερά για τα προβλήματα του δήμου;
    Ειλικρινά τι μας νοιάζουν οι παπαρολογιες που γράφετε και ποιοι ή ποιος νομίζεις είσαι γράφοντας αυτά;
    Ή έχεις σκοπό γι’αυτό που έγραψα πιο πάνω ή είσαι παπαρας… δεν υπάρχει άλλη εξήγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε σε χαλασε η αποψη οτι καλο θα ηταν να ειναι επωνυμα ολα αυτα που γραφονται εδω μεσα ?
      Και ειναι για εσενα # παπαρας# και εχει # πονηρο σκοπο # που το ζηταει.
      Εισαι ωραιος . Παντως κανενας (δικη μου αποψη ) δεν καταφερε κατι καλο οταν κρυβεται , πεταει λασπη, και θιγει με ηλιθιους χαρακτηρισμους ανθρωπους.
      Και για να σε προλαβω δεν πατροναρω κανεναν και δεν εχω # καποιον σκοπο# οπως γραφεις.
      Ειπαμε καλο ειναι να καταφερουμε να βγει η κουκουλα και να εχουμε το θαρρος να απευθυνουμε επωνυμα οποια αποψη μας
      Ομορφο βραδυ σε ολους και ιδιαιτερα στα Καμενα Βουρλα

      Διαγραφή
    2. Μπαλτας Κωνσταντινος

      Διαγραφή
  20. Φίλε μάλλον έχεις δίκιο... όταν επιστρέψω στην Αθήνα θα τα ''σούρω'' στους καθηγητές μου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο που μου μαθαίνουν ''παπαριές'' !
    Συγνώμη φίλε μου...
    Ν.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειαζεται να το κανεις ,το εχουν κανει αλλοι.

      Διαγραφή
  21. Τους περισσότερους ρύπους τους βγάζει ο βιολογικός των Καμμένων Βούρλων, έχει γεμίσει την θάλασσα σκατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Μήπως μπορεί να μας πει κάποιος τι είναι αυτή η βρωμιά? ".. ήταν το ερώτημα και όλη η συζήτηση αναλώθηκε στα περί ανωνύμων ή μη σχολιαστών!

    Καμία ελπίδα..

    Καληνύχτα Κεμάλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.