19 Οκτωβρίου 2024

Δημοτικό Συμβούλιο δήμου Καμένων Βούρλων 16/10/2024 – Ενημέρωση για τον νέο κυκλικό κόμβο

154 σχόλια:

  1. Χωρις να αμφισβητω την χρονικη πορεια της εθνικης οδου απο το 1962 μεχρι σημερα, εχω την αισθηση οτι ο ανατ. Κομβος χωρις την συμπεριληψη της οδου Βυρωνος αρα και ολοκληρου του νοτιοανατολικου σχεδιου πολης συν και την περιοχη της επεκτασης του σχεδιου(χαλασματα) ειναι λειψη λυση.
    Τα φαναρια στο λυκειο και στο Κροκς ειναι αδυνατον να διοχετευσει πεζους και αυτοκινητα.
    Το ρεμα Γαλαξια ειναι τριτοκοσμικη πρακτικη.
    Πιστευω τον δημαρχο για τις προθεσεις του, αλλα θα πρεπει να υποστηριξει Ασφαλιστικα μετρα κατα της εφαρμογης της παρουσης μελετης ,με σκοπο την πιεση προς το υπουργειου για συμπληρωματικη μελετη(ενταξη Βυρωνος )
    Υπαρχει χρονος μεχρι το επομενο καλοκαιρι .
    Να συμπληρωθει λοιπον η μελετη και να κατασκευασθει,εστω και αν σταματησουν τα εργα ως εχουν για το εξαμηνο που διαρκει η απαγορευση των ασφαλιστικων μετρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρε εσείς, στο 27:30 συζητάνε για τις παιδικές χαρές που τις κλείνει ο κοντός, και παίρνει το λόγο ο καράφλας. καλα ε, είναι μεθυσμένος ο καράφλας ή μου φαίνεται? εγω λιάρδα τον ακούω πάντως. χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον εσυ είσαι πιωμένος ο καράφλας μια χαρά ακούγεται πάντως ένα θα πω όσον αφορά το νερό στον Άγιο είδα τον Νταγιαν να κατεβάζει 5-6 εξαδες νερό και αυτό με προβλημάτισε πολύ θα έλεγα

      Διαγραφή
  3. Ναι και εγώ τον έχω δει να κατεβάζει απ το αυτοκίνητο νερά και από τότε παίρνω εμφιαλωμένα κάτι βρωμάει εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέμα ΧΑΤΖΗ
    Το ΔΣ Υπερψήφιση του συμβιβασμό !
    Υπήρχε περίπτωση να γίνει διαφορετικά;
    ΟΧΙ… Γιατί;
    Μα ο ΧΑΤΖΗΣ είναι γαμπρός του δημοτικού συμβούλου Πασχάλη !

    Και για την ιστορία…
    Επί Συκιώτη που είχε ξανασυζητηθεί το θέμα…
    Η δικηγόρος κα Μπήτα, δημοτική σύμβουλος του Συκιώτη, καταψήφισε τον συμβιβασμό…
    Σήμερα, ως δημοτική σύμβουλος του Κυρμανίδη, υπερψήφισε…
    Με λένε ''ρίζο'' και όπως θέλω τα γυρίζω, κα Μπήτα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε ψεκι της Βαρουφιάδας και του Ταμπούρλο κανε καμια επισκεψη σε κανενα ψυχιατρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο δήμαρχος κ Κυρμανίδης στην τοποθέτησή του για την υπόθεση ΧΑΤΖΗ με στόχο να πείσει τους Δημοτικούς Συμβούλους να υπερψηφίσουν τον συμβιβασμό, ξέχασε (;;;) να αναφερθεί στη γνωμοδότηση της 27-7-2022 του έγκριτου δικηγόρου Λαμίας κ Αθανασίου Πάντζιά, στην οποία έλεγε :
    ‘’…. Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει εν μέρει αποδοχή της με αριθμό 5401/21-6-2022 αίτησης της ενάγουσας εταιρίας περί ενδοδικαστικής συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς , ως συμφέρουσας λύσης για τον Δήμο Καμένων Βούρλων, ΕΦΟΣΟΝ περιορίσει το αίτημα της μόνο στο ποσό του κεφαλαίου, και ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ στον Δήμο και τα ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ που να μπορεί να θεμελιωθεί συμβιβασμός, όπως κυρίως :
    α/ τα πρωτόκολλα παράδοσης παραλαβής των καυσίμων από την αρμόδια γι αυτό επιτροπή του Δήμου, η οποία να είχε ορισθεί αρμοδίως και να έχουν εκδοθεί οι αντίστοιχες αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων του Δήμου, η οποία να βεβαιώνει την παράδοση και παραλαβή των προμηθειών που αναγράφονται στα τιμολόγια,
    β/ τα έγγραφα από τα οποία να προκύπτει ποιες συγκεκριμένες ανάγκες του Δήμου κάλυψαν οι ένδικες προμήθειες,
    γ/ η έγγραφη εντολή του Δήμου για την ανάγκη προμήθειας στον αντίστοιχο χρόνο και των συγκεκριμένων ποσοτήτων καυσίμων,
    δ/ αν η τιμή μονάδας των καυσίμων διαμορφώνονταν κάθε φορά σύμφωνα με την μέση λιανική τιμή πώλησης του συγκεκριμένου είδους καυσίμου την ημέρα παράδοσης, όπως αυτή προκύπτει από το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, (ν. 4257/2014 άρθρο 63),
    ε/ αν είχαν κατατεθεί τα ένδικα τιμολόγια στις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες και
    στ/ για ποιο λόγο δεν εξοφλήθησαν

    Στο δεύτερο ΕΦΟΣΟΝ είναι η ουσία της υπόθεσης…
    Όλες αυτές τις προϋποθέσεις ο δήμαρχος κ Κυρμανίδης εντέχνως τις παρέβλεψε…
    Είπε τα δικά του … και οι κκ Συκιώτης και Πλατανιάς … μούγκα !
    Το παιχνίδι ήταν στημένο και από πριν ξεπουλημένο…
    Συμπολίτευση και αντιπολίτευση παίζουν άριστα το ρόλο τους και δημιουργούν την αίσθηση στον κόσμο ότι υπάρχει δημοκρατία και ότι ενεργούν για το … καλό του !
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ !

    Τώρα καταλάβατε γιατί ο Πασχάλης ασχολήθηκε με τον Δήμο;
    Αλλά το έργο που έχει ως αποστολή να φέρει εις πέρας, τώρα αρχίζει…
    Κοιτάξτε στο διαγωνισμό που θα γίνει για την προμήθεια πετρελαίου 2024-25 ποιος κατά σύμπτωση θα είναι ο μειοδότης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε’ φίλε, δεν νομίζω ότι είναι ψέκι, αλήθειες λέει ο άνθρωπος που ξεσκεπάζουν ένα στημένο παιχνίδι !
    Όλα αυτά πράγματι περιλαμβάνονται στη γνωμοδότηση του Παντζιά… που με αυτή είχε συμφωνήσει και η Μπήτα διαφωνώντας με το Συκιώτη !
    Την γνωμοδότηση Παντζιά δεν μπορούσε να την περάσει από το ΔΣ ο Συκιώτης και ανέθεσε να γίνει νέα γνωμοδότηση από τους δικηγόρους του Δήμου κκ Μήτσιου και Ψύλου, η οποία απέρριψε τους ισχυρισμούς του Παντζιά... κοκ... την οποία και υιοθέτησε σήμερα και ο Κυρμανίδης !
    Έτσι έχουν τα πράγματα…
    Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είναι τυχαίο που ο Κυρμανίδης έφερε αυτή τη στιγμή το θέμα του Χατζή . Υπάρχει ανακοίνωση του ΥΠ.ΕΣ. για έκτακτη χρηματοδότηση των Δήμων με 100 εκ € για εξόφληση υποχρεώσεων παρελθόντων ετών. Υπόψη ότι το 80% των Δήμων στην Ελλάδα είναι γαλάζιοι.
    Ε’ να μην φροντίσει η μαμά-κυβέρνηση τα παιδιά της-δήμοι ;
    Τη στοργική μαμά θα ήτανε !
    Πλήρωνε μαλάκα Έλληνα εσύ με τους φόρους σου τις @@μογιές των γαλάζιων παιδιών!
    Γιατί περί @@μογιάς πρόκειται αφού δεν υπάρχουν τα έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι όλες οι ποσότητες πετρελαίου πήγαν για να καλύψουν ανάγκες του Δήμου.
    Και κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει, κατά πώς λέει ο λαός μας!
    Γιατί να το κάνει ο Κυρμανίδης ;
    Πρώην Δημοτικός Σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και γιατι η γνωμοδοτηση Παντ,ζιά που ηταν η αρχικη να ληφθει υπ οψιν του ΔΣ ως αυθεντικα δικαιη και οχι οι επομενες των Μητσιου και Ψυλου.
    Αν ενας Νομικος οδηγει τον Δημο σε αυστηροποιηση του πλαισιου,για
    τον ενδοδικαστικο συμβιβασμο και σε αδιεξοδο ,προς τι λοιπον η κατευθυνση του Συμβιβασμου.
    Μην ξεχνουνε οτι σε μειονεκτικη θεση βρισκεται ο εγκαλουμενος και οχι ο εγκαλων.
    Οσον αφορα το μελλον γιατι ζητουν συνεργασια με την συγκεκριμενη εταιρια και γιατι δεν προστρεχουν μειοδοτικα και αλλοι;
    Μηπως το-" Δωσε καυσιμα στον Δημο ,πληρωσε τα στην πολυεθνικη εντος τριων ημερων απο την τσεπη σου,και εγω -δημος- θα σου τα καταβαλω με καθυστεριση μηνων " ,αυτο μηπως ειναι απολυτη ξεφτιλα φερεγγυοτητος.
    Να λοιπον γιατι ο Χαντζης περνει την προμηθεια καυσιμων ,γιατι οι αλλοι δεν ειναι κοροιδα να βαζουν κεφαλαιο δικο τους,η δεν το διαθετουν!
    Το αν τα τιμολογια ηταν φουσκωμενα αυτο ειναι θεμα Δημου να το ελεγξει,οχι της εταιριας.
    Ακομη και ετσι να ηταν γιατι ζητουν συμβιβασμο και δεν αφηνουν να αποφανθουν τα δικαστηρια,αφου πιστευουν οτι θα δικαιωθει ο Δημος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @6.04 οι κκ Μητσιός και Ψύλου ήταν οι αμειβόμενοι νομικοί σύμβουλοι του Συκιώτη επί 9 χρόνια /// ενώ ο Παντζιάς δεν είχε καμιά σχέση με τον Δήμο /// Εσύ ποιος νομίζεις ότι έχει κάνει την σωστή γνωμοδότηση ;

    Η γνωμάτευση Παντζιά έλεγε από τη στιγμή που πληρούνται οι προυποθέσεις που ανέφερε, ο Δήμος δεν έπρεπε να κάνει συμβιβασμό /// να αφήσει το Δικαστήριο να αποφασίσει.

    Ο Δήμος είχε το ''πάνω χέρι'' διότι ο Χατζής δεν είχε τα έγγραφα που προβλέπουν οι νόμοι όταν παραδίδεται πετρέλαιο σε δημόσιο οργανισμό. Αν ο Χατζής είχε τα στοιχεία δεν θα χάριζε τους τόκους. Τώρα γιατί αποδέχθηκαν τον συμβιβασμό, είναι μια κουβέντα που νομίζω απαντήθηκε σε προηγούμενα σχόλια.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διόρθωση... Η γνωμάτευση Παντζιά έλεγε από τη στιγμή που δεν πληρούνται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τοτε υπαρχει διαφθορα των αυτοδιοικητικων τους οποιους ολοι μας τους ψηφιζουμε.
    Αρα αφου ενω ξερουμε τι ποιοτητα ψηφιζουμε,τοτε εχουμε και εμεις ευθυνη στην διαφθορα.
    Και αν ειναι ετσι ,πρεπει να μην κρινουμε εκ του αποτελεσματος ως αναμαρτητοι ,ή ως πονηροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε δίκη ο πρόεδρος επέβαλε οι δικηγόροι 6' λεπτά για την τοποθέτηση τους, ο. Δήμαρχος μας δικηγόρος 13' λεπτά, στην ενημέρωση του Δ.Σ για κατασκευή του κομβου, αργάααα αργάααα και με σωστό λόγο βέβαια. Μην πλατιαζεις τόσο Ηλία, θα κουράσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλοι εδώ μέσα γράφετε σαν εισαγγελείς με ύφος πολλών καρδιναλίων, αλλά δεν βλέπω να έχει κάποιος τα άντερα να πάει στο συμβούλιο να πει την άποψη του, να μπει μπροστά στον δήμαρχο. Πάει η πορδή γόνα. Θα σας πάρει σβάρνα ο κοντός και θα βάλετε την ουρά στα σκέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Κιμ ειναι Πολιτικάντζα .
    Ειμαστε ολοι βουτυρο στο ψωμι του.
    Οταν καποιος παει στην συνεδριαση στο Μωλο για να πει κατι ,πρεπει να σκεφτει οτι ολοι απαξαπαντες οι δημ. Συμβουλοι θα πιανουν τα αρχιδια τους,γιατι;
    Ειναι η κουλτουρα του Χωριατισμου, που εχουν, οτι οι υπολοιποι δημοτες , ειναι ζλάπια μπροστά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ 9.31...
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΖΛΑΠΙΑ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.......

    ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ
    ΜΕΡΕΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Που είστε τσωμαιοιιιιιιι…..!!! Δώστε κ σώστε δεν γυρνάει με τίποτα το πράγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε κακομοίρη ζητουλα
      Περίμενε από τον κάθε Τσωμο να σε σώσει
      Χωριάτη

      Διαγραφή
    2. Καλύτερα χωριάτης παρά γυφτοκαρυοτης

      Διαγραφή
  18. Ρε ΚΥρΜ στο Ρεγγίνι οι κάδοι έχουν γεμίσει και ο κόσμος αφήνει τα απορρίμματα απέξω και οι γάτες τα σκορπούν εδώ και εκει. Πότε θα μαζευτούν; Και τα απεξω ποιος θα τα μαζέψει; Τιμωρείς το χωριό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναρωτιεμαι οχι για αυτους που αναφερεστε επαναληπτικα αλλα για εσας.
    Πρωτα ποσοι ειστε αριθμητικα 1,2,3,...5.παραπανω, γιοκ!
    Επειτα τι ταση εκπροσωπειτε,ειστε ιδεολογοι επαναστατες ή καφενοβιοι,αλτρουιστες πατριδοκοσμαδες , συνεπεις φοροδοτες, πολυ αμφιβαλω!
    Αλλα παλι, τοσο Ζηλωτες, υπερ μιας δημαρχιας τυπου Avatar που να δουλευει κατ απολυτο τροπο μονο σε ρομαντικους και ανοητους συναμα συναντας!
    Τελος τοσο ατομικα συμφεροντολογοι να εισασταν, παλι δεν θα κανατε ετσι!
    Τελικα μηπως ειστε Αριστεροι δηλ μη κανονικοι που την μια λετε ναι και την αλλη οχι στον καθε.... Κασσελακη.
    Ουτε χηρες στο κρεβατι να εισαστε δεν θα κανατε ετσι ,να θελετε απο τον Κιμ να ομαλοποιησει κατι που εσεις δεν μπορειτε να κατανοησετε οτι ειναι το ...Ανταμικω γαιδουρι!
    Αντι να σκεφτειτε οτι οι γνωσεις σας σε επιπεδο πολιτικης οικονομιας ειναι λειψές,- ετσι ψηφιζετε αλλωστε-,το γυριζετε στο καραγκιοζιλικι!
    Ακουστε να μαθαινετε,η Θατσερ ειχε πει -"Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ"!
    Αρα οταν ακουτε λεξεις -εστω και για τον Δημο- Οικονομια κλιμακος,παραγωγικοτητα,εσοδα, εξοδα, λιτοτητα,δημοσιονομικη πειθαρχια,αυτοσυγκρατιση ,ισοσκελισμο,πρωτεραιοτητα, αθεμιτο ανταγωνισμο, κλπ, παθαινετε υστερια,ενω το αποδεχεσθε στον οικογενειακο σας προυπολογισμο.
    Το συνδρομο αυτο στη λαικη γλωσσα λεγεται ....πονηριά και οχι εξυπναδα!
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1,πολλές βωμολοχίες που δεν χρειάζονται να γραφτούν έτσι, όρχεις ο ένας λούτσα ο άλλος και μεσιε Γιαννακουρε καμία γυναίκα δεν θα διαβάζει το μπλοκ. 2,,φιλελεύθερε οι ρεγγινιωτες ζητάνε απλά πράγματα να μαζεύονται τα σκουπίδια που πληρώνουν, όχι επιδόματα και διορισμό στο Δήμο. Όπως υπάρχουν αριστεροί που ζητάνε ότι να είναι από καλοπέραση έτσι υπάρχουν και δεξιοί που ζητάνε δημοσιουπαλληλικι. Άκουσα μια φορά ένα συνταξιούχο οικοδομο στο σύριζα να λέει το σαρακιωτη συντροφε και όταν του εξήγησα ότι δεν έχουν τίποτα κοινό, νόμιζε ότι ήθελα να φτιάξω βενιζελικη φραξια στο σύριζα. Τα υπόλοιπα τα οικονομικά έχεις δίκιο αλλά δεν μπορεί να μας κάνει μάθημα οικονομικών η νδ και το πασοκ με 1 δις ευρώ χρέη. Σήμερα ενσωματωθηκαν οι τόκοι του δεύτερου μνημονίου στο χρέος και εκεί που είχε γίνει ένα βήμα μπροστά ξανά ένα βήμα πίσω. Το πρώτο μάθημα που κάναμε στην λογιστική στο κολλέγιο ήταν ενεργητικό ίσον παθητικό και τα έσοδα μεγαλύτερα από τα έξοδα ίσον καθαρή περιουσία η διαφορά τους ή κέρδος.

      Διαγραφή
  20. Πριν από τον εξωδικαστικό συμβιβασμό δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι Ο Χατζής είχε χάσει την αγωγή για τα καύσιμα. Και επειδή την κέρδισε Ο πατζιας για ανταμοιβή αποκλειστικε από την υπόθεση αλλά και από κάθε άλλη υπόθεση του δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από δω και πέρα θα έχουμε κουμπάρο για τις υποθέσεις μας, λόγω. .Υψους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κριτωνικη γραφή δεν σας βρωμάει ο φιλελεύθερος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΝΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ (ΑΠΟΚΤΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ,ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ; ΠΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΑΞΙΟ ΛΟΓΩ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με όλες τις βλακείες που γράφεται, έχετε πιάσει πολύ χαμηλά. Για τα θέματα της πόλης κουβέντα. Πρώτα βέβαια τα συν , κάτι κινείται στην καθημερινότητα μας πχ καθαριότητα . Μου κάνει εντύπωση το κόψιμο των χόρτων στα ρειθρα από ρίζα, και τα χωματα, κάποιος σήμερα κάτι έκανε στα σπασμένα ρειθρα στα φρεατια ομβρίων, δεν το περίμενα. Ρίξτε και έναν έλεγχο στις ανασηκωμένες πλάκες πεζοδρομιου , κίνδυνος στους πεζούς (θέση ΠΡΟΒΑ κ.αλλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  25. Τα ξεροχορτα σε μαρανανε εσενα μωρη .
    Εδω φτιαχουν κομβους για να περνανε καθε πεντε και λιγακι τα φορτηγα απο εκτροπες στα τουνελ και το εν τριτο των ντοπιων να πηγαινει στο τρανορεμα για να παει να παρει τα απαραιτητα.
    Εγω προτεινω η λαικη αγορα του Σαββατου να γινεται στα Τσαρεικα,για να διαπιστωσσι ο Κιμ αν λειτουργουν οι προτεινομενες διαβασεις ...του Κολου!
    Που εισαι ρε Νετανιαχου ,ριξε μια διατρητικη βομβα στο Δημαρχειο να γινουν υπαιθριοι ,ολοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε είστε ρεζίλιδες με αυτά που πάτε να αφήσετε να γίνουν που ακουστικε είσοδος πόλης κάτω από το ρέμα;;;;;πάτε καλά ρε;;;κιμ ο καιρός περνάει έρχονται εκλογές πάλι!!!το νουσου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η αναφορα του Δημαρχου στο προσφατο ΔΣ για το νοτιοανατολικο σχεδιο πολης καθως και την ημιδομημενη εκτος σχεδιου περιοχη (ανατολικα του τρανου ρεματος-Γαλαξιας) και νοτια του Β' κυριου Παραδρομου της εθνικης οδου ηταν μια εξαιρετικη διαλεξη του ιστορικου της καταστασης που επικρατησε απο το 1960-64 και εντευθεν.
    Παραλληλα εδειξε την διαχρονικη αδυναμια των δημ.διοικησεων να ορθολογικοποιησουν την εν λογω περιοχη σε σχεση με την προσβαση των κατοικων προς το κεντρο των
    Κ .Β.
    Καποιες προτασεις περι διπλου "ραουντ αμπαουτ" που να οδηγει σε περισσοτερες αποληξεις-συνδεσεις οδων εκτος της κεντρικης και του Β' παραφρομου δεν προχωρησαν.
    Το καθετο περασμα ηταν και ειναι πρακτικα επικινδυνο.
    Ευτυχως που το ρεμα τουλαχιστον για τους πεζους ηταν μια λυση.
    Μια σωστη δημ. διοικηση θα ειχε το θαρρος να ακυρωσει με Ασφαλιστικα μετρα την προοδο των εργασιων μεχρι να δοθει συμπληρωματικη μελετη στον εργολαβο για συνεχιση.
    Επισης αν χρειαζεται να χρηματοδοτηθει και καποια'ες αναγκαστικη απαλλοτριωση να γινει διοτι ο δημος ειναι συνεχεια του κρατους και το οφελος ειναι διαχρονικο.
    Αυτο δεν θα ηταν καθυστερηση ,αλλα ουσιαστικη ενεργεια ευθυνης του Δημου απεναντι σε μια νοσηρη μορφη απαξιωσης και De facto ακρωτηριασμου της πολης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με τα φαναρια στο Λυκειο θα γινει κατι?
    Διακοσμητικο στοιχειο.Ολοι περνουν ανεξελεγκτα,εκτος απο τα αυτοκινητα που βρισκουν στο κατω μερος του αμαξωματος ,,,χαχαχαχαχαχαχα
    Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
    Μεχρι και το λεωφορειο που μεταφερει τα παιδια βρισκει απο κατω χαχαχαχα
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονών ντροπή ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ τη υπέγραφε τότε και ο ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ δεν βλέπανε; γιατί ολα μούγκα στη στρούγκα ;;;;;;ενημέρωση από πουθενά ξαναελάτε πάλι ντροπή σας

      Διαγραφή
  29. Θα μας κάνουν τη ζωή κόλαση πάτε καλά ρε ποιος πήρε απόφαση να αφήσουν τη μισή πόλη έξω; Κερμανίδη παρε θέση άμεσα αμέσως έχεις υποχρέωση απέναντι στους πολίτες καμένων βούρλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ρε εσεις δεν έχω καταλάβει τι θα γίνει. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να καταλάβω! Υπάρχει κάποιο σχεδιάγραμμα? Ποιοι δρόμοι θα κοπούν? Ξέρει κανένας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσοδος στου κρόκς τη καφετέρια μονών με φανάρια πουθενά άλλου τη γέφυρα μην τη λαμβάνεις υπόψιν όταν βρέχει κολυμπάς πουλάνε τρέλα

      Διαγραφή
    2. Εγώ από τα χαλάσματα θα κάνω το γύρο του Ζαλόγκου;;; ο δήμαρχος τη θέση πήρε;;;που είναι η τοπική άρχοντες;;;

      Διαγραφή
  31. Τα ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ είναι για αυτούς μονών η γερασιμου βασιλειαδη και τα μαγαζιά;;;ελάτε χτυπήστε την πόρτα πάλι πλησιάζει ο καιρό σας ζλαπια ε ζλαπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Διάβασε φίλε εδώ να ενημερωθείς από τον Δήμο.
    https://www.dimos-kamenon-vourlon.gr/news/syskepsi-ergasias-gia-ergo-isopedos-komvos-anatolikis-eisodoy-kamenon-voyrlon
    έχει και διαγράμματα. Και ο Κυρμανίδης μέσα στο κόλπο. Ήξερε από τον Μάιο και την μελέτη και τα 11 εκατομμύρια που είναι το έργο και όλα ρόδινα.
    Ο Δήμαρχος το ευλόγησε το έργο κανονικά … δηλαδή τα παράπονα σας στον δήμαρχο Κυμ.
    Αφήστε Συκιώτη και Καραμανώλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η μελέτη ήτανε από το 2016 έως 2023 που παραδόθηκε για εκτέλεση τα συμπεράσματα δίκα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. συγχωρήστε με αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Μήπως είναι ότι από την απάνω γειτονιά, πάνω από τον γαλαξία πάνω από την εθνική δεν θα έχουν εύκολη πρόσβαση προς τον γαλαξία και προς την Γ. Βασιλειάδη? Ο κόμβος και οι γύρω δρόμοι θα έχουν κιγκλίδωμα? Τι αλλάζει για αυτούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρτε πάλι το 0 δεν σας ακούω αυτό λέγανε παλιά καλά μας κάνουν ρεεεεεε

      Διαγραφή
  35. Α ρε κριτων, με απογοήτευσες τελείως με αυτό το ανατολιτικοτουρκικο μπάχαλο που προτείνεις, όλες οι ελπίδες μου ήταν πάνω σου. Εδώ σου λέει ότι υπάρχουν κενά μελέτης στο σχέδιο πόλης σχετικά με την εθνική οδός πεο και εσύ λες ότι το υπουργείο είναι συνέχεια του δήμου, καμία σχέση το υπουργείο μέσα σε σχέδιο πόλης μόνο αν υπάρχει δημοτικός χώρος αρκετός που δεν είναι ιδιωτικός επεμβαίνει. Πως θα φτιάξει κόμβο στην πρασια του ιδιώτη. Όπως το είπε ο μπασκετμπολιστας δέκα χρόνια για πράξεις αναλογισμού, στην καλύτερη εφτά ,το θέμα είναι ότι δεν τις ξεκινάει άμεσα για να μπορεί σε7 χρόνια να γίνει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κωστα οπως σου εχω πει και κατ ιδιαν ειμαι δυσνοητος οχι για λογους αναγκης αλλα τακτικης.
    Προσπαθω να πω την πραγματικοτητα μεσω τις αντικειμενικης προσεγγισης.
    Ετσι συνειδητα επιλεγω τον τροπο εποικοινωνιας με αυτους τουλαχιστον που θελουν να ακουσουν!
    Επι της ουσιας η δικη μου προταση για την ανατολικη πλευρα των Κ Β ειναι σαφης ,εστω και αν παραμετρικα μπορουν να καθυστερησουν ενα εργο οπως αυτο.
    Οπως ομως και να ειναι τον κυριο λογο τον εχει ο Δημος.
    Αν αποφασιστουν τροποποιησεις χωρις την διακοπη των εργασιων ,οι οποιεςνα εχουν ενα θετικο αποτελεσμα στην επικοινωνια αυτοκινητων και πεζων του νοτιοανατολικου τμηματος του σχεδιου με την υπολοιπη πολη,τοτε θα εχει θετικο αντικτυπο στην χρηστικοτητα του εργου.
    Επισης οι αναγκαστικες απαλαιωτριωσεις που δημιουργουν γενικη ωφέλεια πρεπει να υλοποιουνται,εστω και αν προκυψει ενσταση του ιδιοκτητη επι της τιμης βλεπε :(74 εκατ.) Β' φαση ΕΟ Κ.Β.-ΑΓ.ΚΩΝΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου να διαβάζεις ακριβώς ότι λέω, ήσουν αυτή την φορά σαφέστατος και θες ο δήμος να πάει κόντρα στην λογική και να σταματήσει το έργο που θα είναι αυτοκτονία. Εσύ πιστεύεις ότι ο συκιωτης δεν ζήτησε από το κράτος το κάτι παραπάνω για όλο το κομμάτι να γίνει όμορφο? Η απάντηση ήταν ότι σύμφωνα με αυτά που υπάρχουν τώρα μπορεί να γίνει μόνο ο κόμβος στα παλιά φανάρια. Φτιάξτε τις μελέτες ή τις πράξεις αναλογισμού σε όλη την επαφή του σχεδίου πόλης με την πεο και όταν τελεσιδικησουν και πληρωθούν εδώ είμαστε να σας φτιάξουμε και άλλους κόμβους. Οι λαικισμοι της διεκδίκησης πραγμάτων που δεν μπορούν να γίνουν τώρα που ακούστηκαν στο δσ είναι για χαβαλέ. Δυστυχώς για εσάς και εμάς οι παλιές δημαρχιες κοινότητες και οι νεώτερες άφησαν εκκρεμότητες στα σχέδια πόλης, διαφορετικές βέβαια και το πληρώνετε. Το λογικό είναι μόλις τελειώσει ο κόμβος στα καμένα θα έρθουν σε εμάς, εμείς δεν ανησυχούμε γιατί χειρότερα δεν μπορεί να γίνει.

      Διαγραφή
  37. Διαλέγω να είμαι με τον Θουκυδίδη και τον Χρυσόστομο και όχι με τον Μαρξ, διότι διαλέγω τη νηφάλιο μέθη της αμφιβολίας και όχι την υπνηλία της βεβαιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορω γιατι τοποθετεις τον ιστορικο Θουκυδιδη αναμεσα στα δογματα !

      Διαγραφή
  38. Ερώτηση και απαντάει μόνο οποίος ξέρει …Με τον παραλιακό του Αγίου ξέρει κάποιος κάτι ποτε θ ξεκινήσει το έργο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύντομα θα σας αφανίσουνε και εσάς

      Διαγραφή
    2. Χα χα χα ευτυχώς δεν είμαι μόνιμος κάτοικος θα την γλιτώσω 😂

      Διαγραφή
  39. Μα βρε Κώστα μου να περνάω μέσα απο το ρέμα για να μπαινω στη πόλη; Είναι λύση αυτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι λύση σε καταλαβαίνω, αλλά το σχέδιο πόλης είναι με νόμο από το 30, αργές διαδικασίες. Δηλαδή οι ανοιχτοί δρόμοι εκεί στα σχολεία θα κλειστουν όλα με μπάρες? Ότι υπάρχει τώρα που ο καθένας μπαίνει στην πεο από όπου θέλει θα κλειστεί με μπάρες? Αν ναι είναι μαρτύριο αλλά ο κάθε μελετητής πατάει σε κανόνες για να φτιάξει κάτι, αν βάλει υπογραφή σε κάτι μη νόμιμο και γίνει ατύχημα έχει ευθύνες. Έτσι φάγαμε και εμείς στην μάπα τα σίδερα βόρεια του λιμανιού αλλά το περίεργο είναι νότια δεν βάλανε. Παντως δεν μπορούσε να μην γίνει ο κόμβος, ήταν μια ασχήμια 17 ετών, ούτε ο κυρμανιδης τώρα μπορεί να κάνει θαύματα. Το συμφέρον είναι να γίνει το έργο και να τελειώσει και μετά βλέπετε τι μπορεί να γίνει. Παντως ο συκιωτης είχε αλλεργία με τα σχέδια πόλης, δεν τα πείραξε καθόλου πουθενά. Αν είχε ξεκινήσει διαδικασίες τώρα μπορεί να είχαν τελειώσει, κυρμανιδη ήδη έχεις χάσει ένα χρόνο ,η Ιτέα έχει τελειώσει όλες τις διαδικασίες του σχεδίου πόλης από το 2001 ούτε ένας δρόμος αδιανοιχτος και σε επαφή με εθνική οδό. Ψυχραιμία πρέπει εδώ

      Διαγραφή
    2. Μόνο στα λεφτά δεν είχε αλεργια ντροπή

      Διαγραφή
  40. Η Σαρακηνα στα χαλασματα που ειναι ολοι Καρυωτες περναει το ρεμα, σε εβγαλε Κοντέ ,προσεξε γιατι σε κοιταει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πόσο δίκιο έχει ο τραχανάς για τον Συκιώτη και τα σχέδια πόλεως, τον έπιανε απεργία στη σκέψη και μόνον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι πρώην δήμαρχοι φταίνε ειδικά σαν το κεφάλα 3 ή 4 θητείες και ο πλατανιάς πολιτικός μηχανικός στην γνώση του το σχέδιο πόλης. Αντωνίου επί θητεία του έφυγε η εθνική οδός και έγινε πεο. Απλά ο συκιωτης είναι ο πιο φρέσκος. Θα μπορούσε να διορθώσει τα πάντα, δεν άκουγε.

      Διαγραφή
  42. Αν ο Κιμ πιστευει οτι τα Καμενα βουρλα ειναι μονο βορεια του Περιφεριακου και οι υπολοιποι ειναι β' κατηγορια δημοτες ,να μας το πει ,για να ιδρυσουμε συλλογο "η ΣΑΡΑΚΗΝΑ" και να απαιτησουμε μειωση των ανταποδοτικων Τελων αφου με τα εργα του κυκλοφοριακου μας απαξιωνει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας περιμένουμε να δούμε αν κάνει κατι και διόρθωση τα πραγματα αλλιώς Κύμ χαιρετα την καρέκλα περιμένουν και άλλοι στην ουρά

      Διαγραφή
  43. Επόμενος δήμαρχος Τραχανάς
    Αφού τσίρκο είναι η δημαρχία
    Χρειαζόμαστε τον τσικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το δίδυμο ΤΡΑΧΑΝΑΣ + ΚΡΙΤΩΝ αχτύπητο.
    Αν αποφασίζουν να κάνουν ομάδα θα βγούν από τη 1η Κυριακή.
    Είναι οι μόνοι που έχουν ιδέες για το τι πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Άκουσα στην tv , δήμος μισθωνει τις ελιές του ,παίρνει λαδικαι το δίνει στους απόρους..
    ... Εμείς εδώ έχουμε ελιές, ποιος τις μαζεύει, ο φ. ..φ...τ..ς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τραχανα πες το καθαρα θα ηθελες δημαρχο τον Κριτων και αν ναι γιατι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν του στέλνεις προσωπικό μύνημα να σου τα πει να μην κάνεις κι εμάς να αρχίσουμε τα χάπια??

      Διαγραφή
    2. Κανένας από τους δύο δεν μπορεί να γίνει δήμαρχος. Ο λόγος απλός, με "θεωρίες" δεν βάφονται αυγά. Ειδικά για τον Τραχανά. Άλλωστε φάνηκε στις 10 ψήφους όλες κ όλες που πήρε όταν κατέβηκε με τον πρώην αρχηγό τογ

      Διαγραφή
    3. Όχι δεν θα τον ήθελα γιατί στα κρίσιμα σιωπει.Αυξανονται τα τέλη πχ και του φταίει ο κομμουνισμος και οι κολλεκτιβιστες οχι η ανικανότητα του εκάστοτε δήμου. Εγώ θέλω να άκουω ονόματα ποιος μας πήγε και ποιος μας πάει πίσω γιατί δεν ξέρει οικονομικά, οχι άλλη ασάφεια μη δημιουργική.

      Διαγραφή
  47. Κώστα ποιόν δεν θα τον ήθελες; Εννοείς τον Κρίτωνα; Σε παρακαλώ διευκρινισέ το !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Εγώ να δεχτώ πάλι ότι οι δημότες των Καμένων Βούρλων ασχολούνται με την είσοδο του χωριού τους.....και καλά κάνουν. Εσύ ρε Κωστάκη τι ασχολείσαι;;;
    Για τον δικό μας δρόμο που συντόμως ξεκινά δεν σε άκουσα να κρένεις ντιπ.
    2 μέτρα νησίδα στη μέση, 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση, κολώνες εθνικής οδού στη μέση κλπ.... ακούω.
    Ο Δήμαρχος καλά το σκέφτηκε για τα Καμένα του...για τον Άγιο ούτε κιχ.
    Ο πρώην απ' ότι μαθαίνω τα ήξερε όλα και και έκανε τόσο καιρό την πάπια 🦆....
    Ζητάνε κάποιοι το σχέδιο για τον Άγιο και απ' τον Δήμο απαντούν ότι δεν το έχουν (είναι δυνατόν Δήμαρχε να μην έχει όλη την μελέτη ο Δήμος;;).
    Μπλόγκερ ψάξτε το λίγο.
    Τραχανά επαναστάτη σ ακούω, για πες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το ψάχνεις φίλε μου
      Ο Τραχανάς εδώ μέσα πουλάει τρέλα κ εμείς αγοράζουμε ή μάλλον ανεχόμαστε.
      Δεν θα σε σώσει κανένας Τραχανάς. Κάνε κινήσεις μόνος σου

      Διαγραφή
    2. Άσε τον τραχανά ρε βλήμα ψαρόμυαλε που θες και ανάλυση
      Πάνε να σας κάνουνε ανθρώπους και μυξοκλαις

      Διαγραφή
    3. Βλήμα , ψαρομυαλε;; Α ρε 7:27 μιλάς ότι προσπαθούν να τους κάνουν ανθρώπους. Για σένα υπάρχει σωτηρία άραγε; Ίσως αν πήγαινες σχολείο κάτι να γινόταν.

      Διαγραφή
    4. Για τον κριτων με ρωτάνε αν θα τον ήθελα για δήμαρχο, όχι απάντησα γιατί....Φίλε μου εγώ προσπαθώ για την ορθή πολιτική σκέψη παντού, γιατί αν κάνουν οι καμενοβουρλιωτες ότι κάνανε οι βλακες οι δικοί μας το 2003 όλοι μηχανικοί και κυκλοφοριολογοι σε ένα δρόμο που ήταν παθε και στο τέλος έγινε σκατε και ο άγιος έγινε καρικατούρα. Να σου ξεκινήσω από αρχή πως έζησα αυτό το έργο. Είχα ξεκινήσει να ασχολούμαι με το πασοκ και τα δημοτικά αφού ο λιαλιος ήταν εκλεγμένος πράσινος. Στις εκλογές του 2002 παρουσίασε την μακέτα του Λαλιώτη τότε υπεχωδε και είπε έχει ότι ζητάμε, φανάρια με ασφαλή είσοδο στο κόμβο της εκκλησίας, διαχωριστικό στην μέση για να μην γίνονται μετωπικές και να μην μπορει κάποιος να πατάει διπλή γραμμή, βοηθητικό κόμβο στο σιλκ νότια και όλα μια χαρά. Είχαμε μαζευτεί τότε αρχές του 2003 στο λεβέντη και ο μαντζαβινος έβαλε ερωτήματα και υπήρξε εκνευρισμός στο τέλος, αν θα φαίνεται η θάλασσα, πως θα είναι το έργο κλπ φυσικά από την μακέτα δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα ειδικά αν δεν είσαι μηχανικός. Είπε ο λιαλιος σε λίγο καιρό ξεκινάει εδώ θα είμαστε να παρακολουθούμε την κατασκευή του. Μετά στο εργοτάξιο γινόταν ένα μπάχαλο γιατί είχαμε και την κυκλοφορία, τσακωμοι, πολυξεροι άσχετοι,όλοι είχαν γνώμη, φτιάχτηκαν τα βασικά κόμβος νησίδες αναρμοστα μεταξύ τους και κάποια στιγμή το παράτησε ο εργολάβος στην μέση, ώσπου έγινε αλλαγή ήρθε ο σουφλιας το 04 και από ανάγκη έφτιαξε αντιστηριξη του δρόμου σε σχέση με τον εσωτερικό με τοιχίο χοντρό για τα βαριά νταλίκες κλπ με ανύψωση του δρόμου, χωρίς μ.π.ε που δεν μπορούσε να πάρει γιατί δημιουργούσε πλημμύρα σε περίπτωση μεγάλης βροχής, όπως και έγινε το 06.Απο αυτό το έκτρωμα που έγινε ο άγιος πήρε μια πρώτη κατρακύλα στα μαγαζιά ,κανείς δεν έμπαινε μέσα και όλοι βρίζανε τον Άγιο γιατί είχαν μποτιλιαριστει εκεί ώρα και όλοι στην Ελλάδα νόμιζαν ότι ο δήμος έφτιαχνε αυτό το έργο, εντελώς βλακες. Οι συριζαιοι κάνανε και αυτοί την πατάτα τους, δεν μπορώ να το χωνέψω ακόμα, 100 μέτρα. Ότι γίνει καλό θα είναι, χειρότερα δεν γίνεται, καταργείται ο εσωτερικός ροτοντα στο ΚΤΕΛ μια χαρά θα ε,υπάρχουν μαγαζιά που δεν έχει ρωτήσει κανένας να τα ενοικιασει, πάνω από την πλαζ στου δανια, στου καρά με τα γυαλιά στις βεράντες, όποιος περνάει θα μπορεί να κάθεται πλατεία, Μανούσος, κοτσανη,άμεσα, κιχ δεν πρέπει να βγάλουμε, αρκεί να τελειώσει. Και τι ήθελες να κάνει ο συκιωτης να πει μην φτιάξετε τίποτα στα καμένα? Το πρόβλημα στον Άγιο είναι τα βραχάκια πρέπει να γίνουν όπως στα ξενοδοχεία τσιμεντένια σκαλάκια παντού να μπορεί ο κόσμος να κάνει μπάνιο παντού. 21 χρόνια ρεντικολο ο άγιος, όχι άλλους πολυξερους φτάνει.

      Διαγραφή
    5. Τραχανά αδιαβαστος.....Έλα του χρόνου τον Σεπτέμβριο υπεργνώστη των πάντων. Δεν έχεις πάρει μυρωδιά τι θα γίνει μάλλον. Δεν έχεις δει ούτε ένα χιλιοστό του έργου όσες αμπελόφυλλοσοφίες κι αν αμολας .
      Λες ...ότι γίνει καλό θα είναι...
      Αφού δεν το έχεις δει, πώς είσαι τόσο σίγουρος και υπέρμαχος;;;
      Να σε δω σε δύο χρόνια που θα σου χτυπάω το χάλι μας στην πλατεία... καθοδηγούμενε προσκυνητή.

      Διαγραφή
  49. Για τους κουκουλοφορους της υποθεσης Νοβαρτις που τους την βγαλανε την κουκουλα τι λες θα γινει μαντη Καλχα... συγνωμην Τραχανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μεσιέ Τραχανά, για την νέα ανάπλαση της ε.ο στον Άγιο, τι έχεις να πεις? Γνωρίζεις τον τρόπο κατασκευής, θα υπάρχουν φανάρια για την πρόσβαση στο. Λιμάνι? Για μπάνιο οι κάτοικοι? Πες μας κάτι να μάθουμε και εμείς. Μην γίνει ότι και στα καμένα που ξεσηκώθηκαμε όταν η κατασκευή τελειωνει δηλ. Κατόπιν εορτής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τραχανά πες μου γιατί έχω δυσκοιλιότητα 4 μέρες τώρα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Το σχεδιο στον Α/Κ προβλεπει υπογειοποιηση του δρομου !χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κώστα, γίνε ποιο λακωνικός στα γραφόμενα σου, στο κολλέγιο έμαθες το πλα-πλα-πλα-πλα. Στην καθημερινότητα σου είσαι έτσι? Η γυναίκα σου πως σε αντέχει? Φιλικά αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια γυναίκα ρε αδερφέ μας δουλεύεις και εσύ;

      Διαγραφή
  54. Τραχανάς για Άγιο Κωνσταντίνο "ότι γίνει καλό θα είναι"...
    Να θυμάστε αυτή την δήλωση.....
    Μπλόγκερ βρες το σχέδιο παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλησπέρα φίλοι. Όλο αυτό το διάστημα έχω βάσιμες υποψίες ότι ο Κώστας Τραχανάς είναι βαλτός (δάχτυλος Συκιώτη). Και επιτρέψτε μου να εξηγήσω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 10.52μμ ο Κώστας δεν είναι παντρεμένος;;; Γι'αυτό μας τα πρ...ζ..ι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Το σχέδιο είναι το ίδιο που είχε βγάλει ο σύριζα το 16 το είχαν κολλήσει στο παλιό μανάβικο του μπενιση. Απλά τώρα γίνανε οι μελέτες που έπρεπε περι αιγιαλού. Έχει τα πάντα, πάντρεμα με λιμάνι και για μπάνιο και κατάργηση εσωτερικού δρόμου που ανήκει στο υπουργείο, το σχέδιο σταματάει στο ρυθρο των πεζοδρομίων. Μερικοί υποφερετε από αριστερισμο θέλετε να φέρνετε αντίρρηση σε όλα χωρίς να χρειάζεται. Κοινή λογική είναι δυνατόν να γίνει ο άγιος χειρότερος από ότι είναι? Λέμε έχει ροτοντα μπροστά στο πρακτορείο ΚΤΕΛ και αυτό θα είναι μια ανανέωση στο στυλ του Αγίου. Την πλατεία του κοκατλαν δεν ξέρω αν την παίρνει όλη ο δρόμος γιατί μετά προς καμένα στενεύει στο λόφο. Στο σιλκ θα είναι περίπου το ίδιο αλλά πιο πλατυς ο δρόμος με κόμβο. Δεν γουστάρω το σταικουρα αλλά δεν θα έκανε κακό στον Άγιο σίγουρα και τίμια. Δεν ξέρω τι εννοείς περί γυναίκας μου κεφτέ αλλά....Φίλε για να περιγράψεις κάτι που υπάρχει 21 χρόνια θες λόγια δεν γίνεται σπαρτιατικα. Μια ιστορία από κολλέγιο Αταλάντης, έγραφα στην δευτέρα λυκείου ιουνιο φυσική και δεν ήξερα τίποτα ,στην αίθουσα υπήρχαν από Τρίτη λυκείου παιδιά από ζελι καλαποδι εξαρχο που γράφανε στοιχεία δημοκρατικού πολιτευματος αρχες πολιτικής επιστήμης και άκουσα να ρωτάνε ο ένας τον άλλο γιατί δεν ήξεραν τίποτα, τους άκουσα και τους λέω γράψε ότι σου λέω, έγραψαν όλοι 20,την άλλη μέρα με βρίσκει η νομικός που μας έκανε και δίκαιο και με ρωτάει, καλά ρε πως είπες σε αυτούς τι να γράψουν σε ένα μάθημα που δεν έχεις διδαχτεί ακόμα και τρελάθηκα τελείως γράψανε 20 οι αγρότες?9 χρόνια κάθε μέρα έθνος και αυριανή της λέω διάβαζα όλες τις σελίδες.,,Κονσπιρασιονιστα μου ο συκιωτης με έχει βάλει, που το ανακάλυψες ρε ιντελιτζεντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Η πιο σωστή τοποθέτηση για το θέμα του ανατολικού κόμβου ήταν του Πλατανιά, ο οποίος είπε να γίνει δεύτερος ημικόμβος στο ύψος του Ποσειδώνα δίνοντας διέξοδο στη σαρακίνα. Ο ΚΙΜ μίλαγε μίλαγε έλεγε έλεγε ως συνήθως, ξεκίνησε από το 62 και στη ουσία πρόταση ως Δήμαρχος δεν έδωσε για την λύση του προβλήματος. Ως προς τα καύσιμα μια από τα ίδια , άλλαξε ο Μανολιός και έβαλε τη σκούφια του αλλιώς, ο φαλακρός Κότσακ με τον ΚΙΜ έχουν διαχειριστή καύσιμα ύψους 850.000 χιλιάδες ευρώ χωρίς τιμολόγια και παραστατικά. Φάγανε Φάγανε Φάγανε ….. Και τώρα πήρανε απόφαση αυτοί οι κύριοι να τα πληρώσουν αυτά οι δημότες των Καμένων Βούρλων επειδή αυτοί κάνανε τις αρπαχτές τους και πήρανε τις προμηθειές τους. Και όλα αυτά χάρη του Πασχάλη , παρ’ όλο που η εισήγηση του ΝΟΜΙΚΟΥ συμβούλου κ. Παντζιά ήτανε άλλη. Το ξανθό Φιγουρίνι που θέλει να λέει ότι είναι και ΝΟΜΙΚΟΣ έπαθε αμνησία ξέχασε τι έχει πει σε προηγούμενα δημοτικά συμβούλια και σέρνεται από τον ΚΙΜ αρκεί να λέει ότι είναι Αντιδήμαρχος αντ’ αυτού και να παίρνει το μπαξίσι της, βέβαια μπορεί η μουγκαμάρα μπορεί να οφείλεται και στην καψούρα που έχει …. Τελικά έπρεπε να εκλεγούν δύο ΝΟΜΙΚΟΙ στο Δήμο Καμένων Βούρλων για να τον διαλύσουν οικονομικά και διοικητικά ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το Ξανθο Φιγουρινι καλα θα κανει να αφησει τους ερωτες στην παντα και να κοιταξει τα Δημοτικα μηπως κατι συμμαζεψει απο τον αυτοκαταστροφικο Κιμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τραχαν ούτε στα τσίπουρα δεν σε δέχονται τα συντρίμμια να κάτσεις μαζί τους, μου ονειρεύεσαι και δημαρχίες. Άπειροελαχιστουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η αιτία του κακού τα τσίπουρα, πως να πάει μπροστά ο τόπος και να κάνουν πράξεις οι σύμβουλοι αφού από τις 12 είναι κρομοντορα. Λυκούργος πρέπει. Εσύ είσαι που θες πόστο στα χαρτιά υγείας στο σούπερ μάρκετ?

      Διαγραφή
  61. Κωστα ,καλό αυτο, πως το ειπες ,θεση υπευθυνου στα ραφια με τα χαρτια υγειας! Α μουχαχαχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κάποιος Χασαρης, πότης από το πρωί έλεγε: όταν πίνει οινόπνευμα εξατμίζεται ο οίνος και μένει το πνεύμα , οπότε γίνεται πνευματώδης.. Σας καλύπτει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τραχανά μα πόσο βλάκας μπορει να είσαι; όλοι αυτοί σε τρολάρουν για να κάνουν τη πλάκα τους και εσυ τζιμπας και άντε απο την αρχή. Εχεις καταντησει ανεκδοτο στα στεκια του α/κ και οχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα ηλιθια στέκια είναι που έχουν καταστρέψει τον Άγιο και γίνεται κουτσομπολιά από μεθυστακες κοιλαραδες που δεν μπορούν ούτε να ουρησουν. Όταν ο αιγιαλός του Αγίου σε λίγο θα έχει γίνει Ουκρανία να μου πεις τι είπαν τα στέκια με τους γλυφτες. Γράφω στο καλύτερο μπλοκ της Ελλάδας και εσύ προσπαθείς να το καταστρέψεις με τις φήμες. Δεν αναγνωρίζω την λεξη τρολ.Ενημερώνω αυτούς που θέλουν να μάθουν και....Μπορεί να φαίνεται περίεργο ότι η Ρωσία συνεργάζεται με την βόρεια Κορέα αλλά η Ρωσία κόντρα στην απομόνωση που προσπαθούν να της κάνουν χρειάζεται φίλους και κάποιος σε καιρό πολέμου που σου δίνει πυρομαχικά και στρατό είναι σπουδαίος φίλος. Ας ελπίσουμε να βγει ο peacemaker τραμπ και σαν μεγάλος ηγέτης να σταματήσει αυτό το δίκαιο πόλεμο που κάνει η Ρωσία εναντίον σε αυτούς που προσπαθούν να την κάνουν κομμάτια. Αυτό το τηλεκοντρόλ η χάρις μπορεί να φέρει πυρηνικό παγκόσμιο πόλεμο.

      Διαγραφή
  64. Κωστα Τραχανα πως βλεπεις οι βορειο Κορεατες που εστειλε ο Κιμ στον Πουτιν,θα νικησουν την Ουκρανία:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τραχανά εσένα έπρεπε να σε έχει ο Νετανιάχου για σύμβουλο να του τελειώσεις τον πόλεμο σε μια βδομάδα. Ηγέτη μη μασάς προχώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Επανέφεραν τον Γιαννίτση στα σχολικά γεύματα της Λαμίας και εσείς μου λέτε για κράτος και δήμο. Κολομβία της Ευρώπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η λυση για τα σχολικα γευματα ειναι οι Δημοι νσ προσλαβουν μαγειρους ως μονιμους κρατικους υπαλληλους που να δουλευουν ωραριο δασκαλων , και συνδικαλιστικη καλυψη με την ΟΛΜΕ.
    Την προμηθεια των υλικων να την κανει δημοτικη επιτροπη υπαλληλων -αιρετων οπως με τα καυσιμα. Την υγειονομικη εποπτεια να την εχει νομιατρος με ειδικοτητα την κτηνιατρικη.
    Αυτο θα ηταν η πιο υγιεινη τροφοδοτηση για τους μαθητες,και για την σοσιαλιστικη παιδεια μας ,αλλωστε το ιδιο γινεται και στην β. Κορεα.
    Οσο για εμας τους μεγαλους αντεχουμε την ανθυγιεινη διατροφη που την αγοραζουμε απο τους κερδοσκοπους στην ιδιωτικη αγορα στα διαφορα μαρκετς.
    Παντως, χωρις ουρες πρεπει να το παραδεχθουμε!!!
    Εσυ μεγαλε γκουρου Τραχανα τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μεγαλε, ξερω ποιος εισαι, τα ειπες ολα , κυριως ομως τους ειπες Σοσιαληστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Θέλω τεχνητή νοημοσύνη εμπνευσμένη από τον Τραχανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αντι να σκεφτουμε γιατι δε περπαταει η τοπικη οικονομια
    του Α/Κ, καθομαστε και τα βαζουμε με τον ερμο τον Τραχανα που στο κατω κατω δεν ειναι παρασιτικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Καλησπέρα,

    εγώ βλέπω μια απαξίωση του μπλογκ από τότε που γίνεται αυτή η φάση με τον Τραχανά. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι έχουμε το πιο καλό και ενεργό μπλογκ στην Ελλάδα.

    Ο μπλόγκερ χαίρεται γιατί βλέπει κίνηση αλλά δεν καταλαβαίνει ότι είναι από 2-3 άτομα που είναι όλη μέρα μέσα (ένας από αυτούς ο Τραχανάς).

    Οι υπόλοιποι έχουν κουραστεί με τα τρολαρισματα, με τα κειμεναρια του Τραχανά, με ασυναρτησίες και απλά μπαίνουν σπάνια μια φορά στο τόσο.

    Κώστα είσαι ένας από αυτούς που υποβάθμισε τον μπλογκ. Τώρα αν εσένα σε φτύνουν και λες ότι βρέχει είναι άλλο θέμα.

    Αυτά.

    Α/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω απάντηση για σένα, είσαι άνθρωπος του μπασκετμπολιστα και δεν θες στο μπλοκ να φαίνονται οι αδυναμίες του. Όταν ήταν ο συκιωτης ήθελες να βγαίνουν τα δικά του στο μπλοκ. Αλλιώς δεν θα έγραφες αυτές τις βλακειες. Θα έγραφες άποψη εδώ και θα γινόταν διάλογος πάνω στην άποψη σου. Αλλά εσύ το μόνο που έχεις να πεις ότι το μπλοκ το διαβάζουν τρεις γραφικοί και παπαρες ότι είναι φόλα και δεν σου αρέσει τίποτα εδώ, μιζέρια στο φουλ εκπέμπεις. Δεν υπάρχει άνθρωπος στο Δήμο που είναι ικανός να με φτύσει.

      Διαγραφή
    2. Βρέχει Κώστα έτσι ακριβώς..βρέχει

      Διαγραφή
  72. Διαφορα ....οπτικης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τον φοβάστε τον τραχανά, φοβάστε και το μπλοκ. δυστυχώς για εσάς ούτε για το ένα μπορείτε να κάνετε κάτι ούτε για το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Οι θαμωνες στο μπλογκ,- εκτος αυτων που υπογραφουν- ,ειναι κυριως ανελευθεροι, χαμηλης αυτοεκτιμησης και φανατικοι οπαδοι καποιας ιδεας-δογματος, η και προσωρινου προσωπου.
    Φυσικα αντιστρεφουν την πραγματικοτητα,υπερβαλοντας στο επουσιωδες ,υποβαθμιζοντας το κυριο.
    Η απαξιωση σε επιπεδο διαλογου δεν προερχεται μονον απο εναν ιδιορρυθμο,αλλα απο τους καποιους ανωνυμους που εχουν εμμονες στην μη αποψη.
    Αυτοι εχουν συνειδηση της μικρης δικης τους εμβελειας επηρρεασμου,(λσικιστι, δεν υπολογιζονται).
    Εκτρεπονται λοιπον αναγκαστικα, αρνητικα, στην αποψη του αλλου.
    Ο Βολταιρος οταν μιλησε για την αντιθεση , αλλα και την αναγκη συνυπαρξης στον διαλογο ηταν σαφης.
    Ενα αλλο μειονεκτημα που εχει να κανει με τον διαλογο ειναι αυτο που η Αην Ραντ εθεσε ως ορθολογισμο ,με την ονομασια ,Αντικειμενισμος (Objectivism) ,που ειναι ακριβως ο αντιποδας της υποκειμενικοτητος.
    Πως λοιπον να μην υπαρχει ποιοτικη πτωση στον πολιτικο διαλογο οταν δεν τηρουνται ολα τα ανωτερω.
    Θα επρεπε βεβαια ολα αυτα να υπηρχαν ως συστατικα στοιχεια στο ΔΣ του Δημου πρωτα και κυρια, για να ακολουθησει και το bloc!
    Αρα αν θεταμε την παρουσα ιστοσελιδα ως ενα δυνητικο Think Tahk(δεξαμενη σκεψης)υπο τις παρουσες συνθηκες , μαλλον θα υπερβαλαμε!
    Η καποια μορφη αναβαθμισης θα ηταν αν η συμμετοχη στον διαλογο ηταν αυξητικη με νεους αναγνωστες με νεες σκεψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Άρα και εσύ, σύμφωνα με όσα γράφεις, είσαι ανελεύθερος, χαμηλής αυτοεκτίμησης και εμμονικός, αφού χρησιμοποιείς το ψευδώνυμο ΚΡΙΤΩΝ. Δεν διαφέρεις σε τίποτα από εμένα τον ανώνυμο. Το αν σε ξέρουν κάποιοι στο χωριό σου δεν σημαίνει ότι σε ξέρω και εγώ ο μωλιώτης. Και εγώ θα μπορούσα να κρυφτώ πίσω από ένα ψευδώνυμο.
    Άρα, η αναβάθμιση του blog μπορεί να γίνει μόνο όταν όλοι μας γράφουμε ΕΠΩΝΥΜΑ. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει γιατί αντιδρά ο πρώτος ψευδώνυμος, που δεν είναι άλλος από τον blogger.
    'Ασε λοιπόν ήσυχο τον Βολταίρο και την Ράντ, μην τους κατεβάζεις στο επίπεδό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωλιωτη μια χαρά τα λέει ο κριτων και έχει αποκαλύψει ποιος είναι, οπότε δεν είναι ανώνυμος. Ο μπλογκερ έχει πει αν θέλεις βάλε όνομα, αν δε θες μην βάζεις, οπότε εσύ βάλε για να πάρει αξία αυτό που λες. Πες κάτι που να έχει ουσία ο τσωμος έφτιαξε τις παροχές λυμάτων? Ο κριτων λέει κάτι που είναι σπουδαίο αντικειμενισμος, λέει ο άλλος ότι με φτύνουν, ποιος είναι αυτός που με φτύνει αιτία αφορμή και μήπως είναι κάποιος που έχει λαγνεια από τα χάλια που έχει ο άγιος κωννος σε όλους τους τομείς? Χωρίς τεκμηρίωση είναι υποκειμενικό, γνώμη ανούσια.

      Διαγραφή
  76. Την παιδική χαρά ποιος την άνοιξε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Τραχανά, ρώτησαν κάποτε τον Μπέρτολτ Μπρέχτ ‘’ Ποιο είναι το μεγάλο μυστικό του βλάκα που τον κάνει ακατανίκητο ;’’ και εκείνος απάντησε:
    ”Το μεγάλο μυστικό του βλάκα, είναι ότι δεν του περνά καν από το μυαλό, ότι μπορεί να ‘χει άδικο. Κι αν του περάσει μια στάλα υποψίας από το μυαλό, γρήγορα τη διώχνει. Αυτός βλαξ; Ποτέ των ποτών. Οι άλλοι είναι βλάκες. Έτσι γίνεται θρασύς και αλαζονικός . Ο βλάκας είναι ανίκητος! Σε κάθε συζήτηση προσπαθεί να ρίξει τον έξυπνο στο επίπεδο του και στο τέλος τον νικάει λόγο πείρας!’’
    Μολιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο μωλιωτη άρχοντα του κάμπου κεφαλοχωριτη, δεν μου αρέσει να χάνω οπότε τα παρατάω στην μάχη μαζί σου. Καλή καριέρα να έχεις στο σούπερ μάρκετ στο τομέα των επιθεματων.

      Διαγραφή
    2. Ρε Τραχανά ανόητε γιατί κατακρίνεις μια δουλειά στο σούπερ μάρκετ που κάνει ένας άνθρωπος για να ζήσει; Και μην μου πεις δεν είναι η θέση που κατακρίνεις αλλά η λογική του βολέματος, που ειχες αναφέρει παλιά; Ποιου βολέματος; Ανόητε. Ξέρεις υπάρχει άνθρωποι που μεγαλώνουν οικογένειες δεν είναι όλα βαράκια και μπάνια το καλοκαίρι στο Σουλη. Ανόητε.

      Διαγραφή
    3. Είδες που με διαβάζεις απο παλιά και θυμάσαι τα πάντα και το μυαλό σου ανοίγει και ρωτάς ενώ δίνεις μόνος σου την απάντηση? Η δουλειά στο σούπερ μάρκετ πλέον έχει γίνει γελοιογραφία ο τενεκες λαδιού 17κιλο 6,56 μόνο και αν το 200ευρω είναι λίγο σκισμένο δεν το παίρνουμε ας είναι γνήσιο έτσι μας είπαν τα αφεντικά μας, επίσης τώρα ζητάμε και από το πελάτη να έχει ψιλά γιατί το σούπερ μάρκετ δεν έχει σχέσεις με τις τράπεζες. Εσύ πόσο μπορείς να γελοιοποιηθεις για να ταισεις την οικογένεια μακαρόνι? Ο κριτων είναι ρητορας όταν θέλει δεν παίζεται και είναι και κατανοητός το έχει μέσα του. Κριτων από οικονομικά μαθηματικά και συνθετη μέθοδος των τριών πως τα πας?

      Διαγραφή
    4. Αχ βρε ανόητε.. τι σχέση έχει η άνοδος των τιμών στο σούπερ μάρκετ, με τα αφεντικά των σούπερ μάρκετ και με τον κάθε εργαζόμενο που προσπαθεί να επιβιώσει κάνοντας την δουλειά γελοιογραφία όπως αποκαλείς. Ένας αχταρμάς στο μυαλό σου. Εσένα ρε θες να σε πάρουν στα σοβαρά; Με εσένα συζητάνε και τους ανοίγεις το μυαλό όπως λες και δεν μπορείς να συνδέσεις 2 επιχειρήματα στην ίδια παράγραφο παρά μόνο ασυναρτησίες;; Αχ βρε ανόητε, εσύ και αυτοί που σου μιλάνε εδώ μέσα. Άντε σχολείο ξανά

      Διαγραφή
    5. Ρε κεφτέ ποιος ανέβασε την τιμή του τενεκε από 3,20 προ κοβιντ σε 6,56? Ανεβηκε κάποιο βιομηχανικο είδος 100%?Τα αφεντικά των σούπερ μάρκετ ή ο Μητσοτάκης? Κόλπο είναι σου λέει αφού κάποιος πληρώνει για το λάδι σε τενεκε 170 ευρώ στα 6.56 θα κολωσει? Ελεύθερη αγορά είναι δεν υπάρχει περιορισμός στα βιομηχανικά είδη, ας πάρει το λάδι σε σακούλα αν δεν θέλει. Ο κάθε εργαζόμενος δεν βγάζει τιμές αλλά είναι υποχρεωμένος να τις λέει σαν μπαρούφες για 350 ευρώ το μήνα. Οταν τα αφεντικά βάζουν τον εργαζόμενο να λέει δεν αξίζει αυτό το 50ευρω γιατί είναι λίγο σκισμένο ας είναι γνήσιο, αυτό μπορεί να είναι και προσβολή εθνικού νομίσματος και σε πάνε αυτόφωρο, θα το ψάξω. Το ΑΤΜ γιατί το δέχεται? Αντε δουλακια και εσείς στην λίστα των σούπερ μάρκετ σε 2 χρόνια ίσως προσληφθειτε!

      Διαγραφή
  78. Συμφωνω με τον Μπερτολτ Μπρεχτ περι του Βλακα. Ομως εκεινος που τον επικαλειται, δεν θα επρεπε να αποδειξει οτι δεν συγκαταλεγεται με αυτους που ο Μπρεχτ αναφερει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό αλλά επειδή δεν έχουμε άλλη μέθοδο παρά της πλειοψηφίας, όλα δείχνουν ότι ο ΚΤ είναι ένα τυπικό παράδειγμα που ο Μπρέχτ αναφέρει.

      Διαγραφή
    2. Υπαρχει και η μεθοδος της αντιθετης αποψης , οχι ομως με το αποφθεγμα του Μπρεχτ που ειναι γενικο συμπερασμα ,αλλα με συγκεκριμενα παραδειγματα.
      Αν δεν το κανει τοτε δικαιωνεται ο Τραχανας και ο χαρακτηρισμος επιστρεφεται με κουριερ ,στην διευθυνση "Μωλιωτη Βλακαςς-αγνωστων λοιπων στοιχειων-."

      Διαγραφή
  79. ΄Ε' καιρός ήταν να τα πει κάποιος τα ''κάλαντα'' στον Τραχανά.
    Θα βάλει μυαλό;
    Δεν το νομίζω.
    Ο άνθρωπος είναι άρρωστος.
    Κόλλησε εγωισμό και βήχει απόψεις περί παντός επιστητού.
    Και δεν υπάρχει φάρμακο γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΡΙΤΩΝ-ΚΡΙΤΩΝ γιατί βουβάθηκες ;
    Βρε συ κόλωσες επειδή ένας μολιώτης σου την είπε με το σχόλιο στις 9:25 π.μ., Οκτωβρίου 27, 2024 ;
    Δεν βλέπεις τον ΤΡΑΧΑΝΑ που δεν το βάζει κάτω ;
    Περιμένω να σταθείς στο ύψος σου......................................



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αφήστε ήσυχους τον Πολυγραφότατο και τον Φιλόσοφο, τι θα κάνουμε χωρίς αυτούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αντε ρε Απατσι απο το Μωλο που ξερετε και γραφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Βρε καλόπαιδα κουράστηκα να διαβάζω για τον Τραχανά και τον Κρίτωνα.
    Σας το’χα πεί και άλλωτε.
    Κάθε τόπος τη πληγή του και εμείς τον Κρίτωνα και τον Τραχανά !
    Αφες αυτοίς ου γαρο οίδασι τι λέγουν και τι πράττουν !
    Μην ρίχνετε και εσείς τη μπάλα στην εξέδρα!
    Ασχοληθείτε με τα του Δήμου που όλα πάνε κατά διαόλου με αυτόν τον αλαζόνα που μπλέξαμε !
    Γιατί όσο ασχολείστε με αυτούς ο ΚΙ(ρ)Μ παίζει μόνος του !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ο Κιμ ειναι μια κατηγορια μονος του,θα ειναι δημαρχος οσα χρονια θα ειναι μητροπολιτης ο Συμεων δηλ ισοβιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ο ΚΙΜ εισηγητής σε θέματα διαφάνειας, σε επιτροπή της Βουλής, για τον νέο νόμο της αυτοδ/σης, εκ μέρους της ΚΕΔΚΕ. Μεγαλεία ο δικός μας, να δούμε τι θα εισηγηθεί;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Πέρασα από το ρέμα του γαλαξία και έχει μια ταμπέλα που λέει ‘Ιρλανδική διάβαση’ ρε τι μαλακίες είναι αυτές? Ρε φτιάξτε σωστό κόμβο ρε κοπρίτες και αφήστε τις χαζαμάρες.
    Επίσης τώρα που τα λέμε, εκείνος ο βιολογικός φτιάχτηκε? Τουλάχιστον κάποιος σχεδιασμός υπάρχει για το τι θα γίνει? Πότε θα γίνει νέο συμβόλαιο λειτουργίας και συντήρησης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ο ΚΙΜ είναι πράγματι ραδιούργος, γιατί βάζει μπροστά το ξανθό φιγουρίνι με την καψούρα που έχει ως αντ΄ αυτού και Αντιδήμαρχος να υπογράφει όλες τις παρανομίες του όπως τα καύσιμα κ.α, όπως έκανε και με την συμβολαιογράφο, και να αφήνει τον εαυτό του απ΄ έξω, γιατί σου λέει δεν με παίρνει για δεύτερη φορά να μου αφαιρέσουν πάλι την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του Δικηγόρου, και να βρεθώ στο δρόμο στο τέλος της τετραετίας να κάνω τον Δικολάβο σαν τον συγχωρεμένο τον Αλπόγλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μπλόγκερ, εάν έβαζες την
    Δημοτική επιτροπή της τρίτης, ο 9.13μμ κάτι θα διάβαζε για τα ...
    ...τρεχοντα, αλλά θα ήταν και η αιτία για να σχολιάσουμε τα ...
    ..επίκαιρα. ( τρόπος του λέγειν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Φίλε μου, οι δημοτικές επιτροπές δεν καταγράφονται, κατά συνέπεια δεν υπάρχει διαθέσιμο video.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ναι αλλά τα θέματα που θα συζητήσουν και θα πάρουν απόφαση, θα δημοσιευθούν στο διαυγεια , 'η θα πάνε μερικά στο ΔΣ. , άρα μπορούμε να σχολιασουμε.....προσεχώς αλλά και πριν.....
    Οι συνεδριάσεις της δ.ε είναι ανοικτές, μπορεί κάποιος να κάνει παρέμβαση.??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Πες τα χρυσόστομε; Αλλά μην νομίζεις ότι κατάλαβε τι του είπες; Ο άνθρωπος είναι γκαγκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Φίλε μου βρήκες τη σωστή λέξη, γκαγκά !
    Και για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει, αν googlάρουν θα διαβάσουν :
    Βλάκας, χαζός, βλήμα, ούφο, βούρλο, απροσάρμοστος, ο νοητικά καθυστερημένος.
    Αλλά δεν ξέρω πως χαρακτηρίζονται αυτοί που συνδιαλέγονται μαζί του.
    Μήπως ξέρεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Δεν καταλαβαίνει... Δεν καταλαβαίνει !
    Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα αουγκιγκι αουγκιγκι μπαγκαλα γκαουγκα γκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Βρε παρλαπίπα Τραχανά τι είναι αυτά που λες ;
    Από πότε ένας άνθρωπος, άντρας ή γυναίκα, που εργάζεται για να ζήσει την οικογένειά του είναι δουλάκι ;
    Από πότε η δουλειά σε super market είναι… δουλεία - ντροπή ;
    Απορώ πως δεν έχουν κλείσει ακόμα στο τρελάδικο !
    Απορώ που ο blogger δεν διαγράφει τα σχόλιά σου ;
    Αλλά τι λέω ;
    Γιατί να το κάνει ο blogger ;
    Δίνεις τροφή στα διάφορα trolls να σε trollάρουν και έτσι φαίνεται ότι το blog το διαβάζουν πολλοί !
    Αι σιχτίρ βρε νούμερο που σε χτύπησε η μαλακία κατακούτελα και δεν ξέρεις τι λες !
    Εργαζόμενη στο super market ΓΑΛΑΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήσουν τόσο περήφανη θα έγραφες το όνομα σου, δουλακια λέω αυτούς που με κοντραρουν εδώ με πείσμα και ίσως περιμένουν σε κάποια λίστα. Πόσους τενεκεδες λαδιού έχεις πουλήσει 6,56 εσύ να σε χειροκροτησω? Πόσα 50ευρα γύρισες πίσω γιατί έλειπε ένα χιλιοστό?

      Διαγραφή
  95. Καταλάβατε τώρα εσείς που διαβάζετε Τραχανά και τον ρωτάτε την γνώμη του; Τα βάζει με εργαζόμενους των σούπερ μάρκετ που παλεύουν για το ψωμί τους λέγοντας ασυναρτησίες για αύξηση στα λάδια για σκισμένα 50αρικα λες και σε ποια δουλειά σήμερα δεν ακολουθείς εντολές. Δηλαδή ο τύπος έχει θέμα λογικής και εσείς τον έχετε κάνει Θεό εδώ μέσα. Μήπως είστε χειρότεροι από αυτόν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Καλημέρα κύριε Κώστα Τραχανά,

    Θα θέλατε να έρθετε στον γαλαξία να σας κεράσουμε παστρουρμα; Έχουμε και λουκάνικα σε ειδική προσφορά για εσάς.

    Υπάλληλος Γαλαξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Η φύση σου Τραχανά, αυτό που είσαι, έστω και αν δεν το θες, υποβαθμίζει το μπλογκ.
    Να τα δες τα. 🤡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ρε ξοανο δεν σου απαντάω εγώ, άλλος το γράφει ανώνυμα. Δεν θα σε ακολουθήσω στο κατήφορο, φιλοξενούμαι εδώ στο μπλοκ και δεν θα γράφω βρωμιές και χυδαιότητες. Έχεις γλώσσα παλιου φορτηγατζη στην λαχαναγορα. Τυχερή είσαι που δουλεύεις έστω στο γαλαξία αγραμματη. Ρομποτακι είσαι συνέχισε να πουλάς όσο λένε τα αφεντικά σου.Πιαστηκες και αδιάβαστη έχω να πάω σουλη 1187 μέρες. Μόνο ποιότητα και εγερση προσφέρω στο μπλοκ, μαθαίνει ο κόσμος που τον τσεκουρωνουν.Για αυτό είναι το καλύτερο και πιο ζωντανό μπλοκ της Ελλάδας,,,,muchos bessos, k.tr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Τραχανά μ αρέσεις! Είσαι ένας τρελακιας που έχει ξεφύγει και ξεσπάει εδώ. Ιδέες μεγαλείου, καμιά επαφή με την πραγματικότητα, τρολαδες να σε υποστηρίζουν και να σου λένε προχώρα. Τώρα τα έβαλες με σουπερμαρκετάδες, υπαλλήλους Γαλαξία κλπ. Τύφλα να έχει ο δον Κιχώτης μεγάλε μου, δεν έχεις αφήσει ανεμόμυλο για ανεμόμυλο. Μαζί με Κρίτων για Ροσινάντε, έχετε νικήσει τους εχθρούς σας. Προχώρα Κώστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Το πρόβλημα μας/σας δεν είναι ούτε ο τραχανας ούτε ο κριτων, αλλά ο Κυρμ. Όσο ποιο γρήγορα το καταλάβετε τόσο το καλύτερο για εμάς/εσάς. Όσο εσείς σφάζεστε στο μπλοκ, ο δήμαρχος αλωνίζει(?). Το επόμενο καλοκαίρι δεν είναι τόσο μακριά όσο νομίζετε! Πάλι θα έχουμε πρόβλημα με τα σκατά σε 6 μήνες και πάλι θα βρίζετε το μπλοκ που τα γράφει.
    Επίσης κάποια ενημέρωση για την επένδυση που λένε θα γίνει στο καμπικ και στα ιαματικά, θα μας κάνει κάποιος? Υπάρχει κάποιο πλάνο? Είναι ενήμερος ο δήμος ή τον έχει χεσμένο ο επενδυτής που αγόρασε όλη αυτή την έκταση? Δηλαδή αν ο επενδυτής σκεφτεί να το φτιάξει οίκους ανοχής θα γίνουμε το μεγαλύτερο μπουρδέλο της Ελλάδας? Ήρεμα ρωτάω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ρε μπλοκερ τι σου φταιει ο οικος ανοχης που βοηθαει να ανακουφιστεις απο την χρόνια προστατιτιδα, και πληρωνει το ΦΠΑ και τον ΕΦΚΑ για τις Ιερειες του Ερωτα.
    Μια νομιμη δουλεια ειναι, υψηλης προστιθέμενης αξιας μαλιστα,αν αναλογιστουμε οτι θα δουλευει και ολο το χρονο ,οχι σαν τον Μητση που κλεινει μεχρι την ανοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Blogger το πρόβλημά μας δεν είναι ο δήμαρχος. Το πρόβλημά μας είσαι εσύ που αφήνεις αυτόν τον γκαγκά να λεει ότι μαλακία του κατέβει. Βέβαια θα μου πεις ότι ανεβάζει τα νούμερα. Αλλά να ξέρεις ότι όσο ανεβαίνουν τα νούμερα, τόσο κατεβαίνει η αξιοπιστία του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μπλόγκερ από την στιγμή που δεν κατακρίνεις δεν σβήνεις σχόλια του τραχανά όταν βρίζει εργαζόμενους του ΓΑΛΑΞΙΑ αυτομάτως τάσσεσαι υπέρ του και τον υποστηρίζεις. Ασε τα σάπια τώρα εντάξει; Αν σε ένοιαζε η κριτική για τον δήμο δεν θα άφηνες να αποπροσανατολίζει ο κάθε παλαβός εδώ μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Μπλόγκερ, πας καλά????? Ημέρα γιορτής σήμερα εσύ.."πορνεια" και "σκ.......α " γράφεις ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ?????........ Ήρεμα ρωτάω (για να μη το χοντρινο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γιαννακούρος και Τραχανάς, ούνα φάτσα ούνα ράτσα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Μπλοκερ ...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ξεφυγε η κατασταση,αυτο ηθελε ο Κιμ.Πραγματι μπορντελο.Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Σωστά αγαπητοί αναγνώστες, ο δήμαρχος δεν είναι το πρόβλημα μας. Για την ακρίβεια είναι εν δυνάμει η λύση στα προβλήματα μας. Μέχρι όμως να μας τα λύσει τα προβλήματα μας, και με δεδομένο ότι έχουμε καεί από τον χυλό, φυσάμε και το γιαούρτι έχουμε τον νού μας.

    Κατά συνέπεια μέχρι ο δήμαρχος να αποδείξει ‘εν τοις πράγμασι’ ότι ο γάιδαρος πετάει .. και τελικά είναι αποτελεσματικός, είμαστε καχύποπτοι.
    Άλλωστε έχουμε πει, ότι εμείς εδώ δεν είμαστε στην τετάρτη δημοτικού και δεν επιβραβεύουμε την προσπάθεια ΑΛΛΑ μόνο το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε λοιπόν… μένει να το δούμε …

    Θέλω να υπενθυμίσω, ότι στην πολιτική του blog αναφέρει σαφώς ότι όποιος ενοχλείτε από σχόλιο που κάνει αναφορά στο όνομα του και θεωρεί ότι τον θίγει, με ένα απλό email προς το blog, το διαγράφουμε το σχόλιο. Τόσο απλά, δεν υπάρχει λόγος να μαλώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΆΘΕΣΗ ΣΤΕΦΆΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Γιατι αραγε μια ολοκληρη τοπικη κοινωνια να ζητα να τις λυσει τα πολυποικιλα και πολυχρωμα προβληματα της ο Δημος
    Κατ αρχην ποια προβληματα;
    Μηπως εκει εχουμε λαθος αναγνωση!
    Κατ αρχην αν αυτα ειναι οι ανταποδοτικες υπηρεσιες και ο δημοσιος χωρος εως ενα σημειο εστω και μετ' εμποδιων λχ.-- Κυκλοφοριακο,κτηριακα, οδοι ,υδρευση φωτισμος κλπ-- ή χρονιζουν η μοχλευονται η διεκπεραιωνονται.
    Ο Δημος ομως δεν μπορει να παιξει ρολο παρηγορητικο αλλα και αφαιρετικο οπως το θρησκευτικο δογμα.
    Επισης ειναι εκτος επιστημονικου πεδιου λχ-- ψυχιατρικης--για να δωσει συναισθημα ευεξιαςκαι φαρμακευτικη αγωγη.
    Αν καποιο δημοτες υπερβαλουν ως προς τον ρολο τογ Δημου στην προσωπικη τους ζωη πρεπει μα κατανοησουν οτι το οποιο ατομικο και οικογενειακο θεμα λυεται με καταλληλες ενεργειες -εκτος της αγανακτησης- για την "ατιμη" κοινωνια που αποτελουν μελος.
    Αυτα αποτελουν "κατασταση" ανελευθερη, οχι φιλελευθερης σκεψης,(ποτε δεν θα πηγαινα στο γραφειο ενος δημαρχου για να παρακαλεσω για κατι αυτονοητο--υπαρχουν και αλλοι νομιμοι τροποι--.
    Υπ αυτην την εννοια,ας περιστραφει ο πολιτικος διαλογος στην προταση και οχι στο προσωπο που τξν υποβαλει .
    Παντως μια δικαιη και σωστη Διοικηση θα ηταν αυτη που εγκαιρα ενημερωνει τους δημοτες(οπως το Ισραηλ για απομακρυνση πολιτων πριν τον βομβαρδισμο) για ενεργειες της!
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Δηλ φιλελευθερε προκειται για βομβαρδισμο,εμ αμα ειναι ετσι τι ενημερωση να μας κανει ο Δημαρχος οτι θα μας ξεκάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. https://www.lamiareport.gr/topika/kataggelies/item/kamena-vourla-giati-tetoios-apokleismos/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.