07 Σεπτεμβρίου 2024

Πρόβλημα με τον Βιολογικό στα Καμένα Βούρλα – Πετάχτηκε ο αγωγός στον αέρα

Έκπληκτοι
οι περίοικοι και οι περαστικοί από την παραλία του Καινούργιου στα όρια του camping, όταν είδαν το ‘τέρας του λοχνές’ να αναδεύετε με απειλητικές διαθέσεις.

Ηρεμήστε όσοι ανησυχείτε παιδιά, δεν είναι το ‘τέρας του λοχνές’, είναι ο αγωγός των λυμάτων, που περίτρανα αναδύθηκε (αφού διαλύθηκε – έσπασε προφανώς) και όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι, τα λύματα πλέον (και επίσημα) χύνονται στην παραλία.

Εγώ δεν θα έκανα μπάνιο σε ακτίνα 2-3 χιλιομέτρων, δηλαδή από την εκκλησία στα Καμένα μέχρι και τις κατασκηνώσεις της εκκλησίας. ειδικός δεν είμαι αλλά οι ουρολοιμώξεις θα πάνε σύννεφο, και προτιμώ να λειτουργώ εκ του ασφαλούς.

Να πω την αμαρτία μου, δεν θα το έκανα τόσο θέμα, οκ έγινε ζημιά, αλλά πάνε μέρες τώρα και δεν βλέπω να συγκινείτε κανένας ρε παιδάκι μου.

Η απόκρυψη του γεγονότος ότι χύνονται στην θάλασσα λύματα (σύμφωνα πάντα με προηγούμενο άρθρο), νομίζω αγγίζει τα όρια της ποινικής δικονομίας (και πάλι ειδικός δεν είμαι, απλά λογικά σκεπτόμενος το λέω).

Να θυμίσω σε όσους δεν γνωρίζουν, οι Βιολογικοί καθαρισμοί γενικότερα, θα πρέπει να έχουν ποντισμένο τον αποδέκτη (αγωγό σε περίπτωση που πάνε στην θάλασσα) στα 200 μέτρα από την ακτή τουλάχιστον.

Εμείς εδώ εξαιρώντας το γεγονός ότι τριτοβάθμια δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια στον Βιολογικό του Δήμου μας (τριτοβάθμια = βγαίνει καθαρό νεράκι), χύνουμε τα λύματα στην ακροθαλασσιά.

Άλλη μια καυτή πατάτα στα χέρια του δημάρχου μας.

Εεεε υπηρεσίες της Ελλάδας υπάρχετε??? Περιφέρεια??? Λιμεναρχείο ?? Κράτος ???

Σας παρακαλούμε βρε υπηρεσίες!!, μην μας αφήνετε στο έλεος του δημάρχου μας ..

Με τιμή
Κώστας Γιαννακούρος

104 σχόλια:

  1. Blogger χωρίς επώνυμη καταγγελία στον εισαγγελέα δεν θα καταφέρεις τίποτα με το να γράφεις ξανά και ξανά για το ίδιο θέμα ! Αλλά θα μου πεις ότι εσύ ‘’προτιμάς να λειτουργείς εκ του ασφαλούς’’ γίνεται να κάνεις επώνυμη καταγγελία με ψευδώνυμο; Όχι δεν γίνεται.
    Από Την άλλη, δεν ‘’ βλέπεις να συγκινείτε κανένας’’ … ούτε σύλλογοι… ούτε κάποιος αναγνώστης !

    Όσο για της υπηρεσίες της Ελλάδας ‘’Περιφέρεια – Λιμεναρχείο ‘’ ενεργούν αφού ενημερωθούν εγγράφως για κάτι. Στείλε το κείμενο που ανάρτησες με μερικές φωτογραφίες και θα δεις ότι θα επιληφθούν του θέματος, ειδικά το Λιμεναρχείο. Για την Περιφέρεια δεν ξέρω.
    Θα το κάνεις; ΟΧΙ !
    Θα μου ζητήσεις να το κάνω εγώ ή κάποιος άλλος.
    Η μόνιμη απάντησή σου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παρατραβας γιαννακουρε , αλλο πράγμα η λειτουργία του ΒΙΟΚΑ και η επεξεργασία των λυματων και άλλο αγωγός διάθεσης στη θάλασσα. Εγώ σήμερα είδα την θάλασσα στο αντλιοστάσιο Α, να είναι πεντακάθαρη. Είσαι επιρρεπείς στην διαστρέβλωση.








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε 4.30 αν το παρατραβάει γιατί ο δήμαρχος δεν του κάνει μήνυση για διασπορά ψευδών ειδήσεων που συκοφαντούν τις θάλασσές μας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν o βιολογικός καθαρισμός δεν λειτουργεί και τα λύματα καταλήγουν ανεπεξέργαστα στη θάλασσα, όπως ισχυρίζεστε, και εξ αυτού εγκυμονούν κίνδυνοι για την δημόσια υγεία, γιατί κ Γιαννακούρε ’’σφυράτε κλέφτικα’’ όταν σας λένε να το καταγγέλλετε στις αρμόδιες αρχές, Λιμεναρχείο / Περιφέρεια / και όπου αλλού νομίζετε ;
    Γιατί περιμένετε να το κάνει κάποιος άλλος ;
    Εσείς έχετε τα στοιχεία, εσείς πρέπει να το κάνετε.
    Διαφορετικά τα κείμενά σας είναι συκοφαντικά για την τουριστική κίνηση της περιοχής μας και ο Δήμαρχος οφείλει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να σας επαναφέρει στη τάξη.
    Αναμένω απάντηση
    Παραλιακός Επιχειρηματίας της Γ Βασιλειάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ ανώνυμε επιχειρηματία, της παραλιακής, δεν κάνω διάλογο συνήθως, αλλά θα το σηκώσω το γάντι.

    Πρόσφατα έκανα αναδημοσίευση άρθρου με video που δείχνει τα λύματα από τον αγωγό να χύνονται ‘έξω’, και σήμερα έκανα δημοσίευση φωτογραφίας που τράβηξα ό ίδιος και δείχνουν τον αγωγό του αποδέκτη στον ‘αέρα’. (μήπως αμφισβητείς αυτά τα γεγονότα? Δύσκολο μου κάνει). Επίσης να σε ενημερώσω ότι ζέχνει ο τόπος εκεί.

    Θέλω να πω, ότι στο blog καταγράφονται κατά κύριο λόγο τα γεγονότα, και όχι απλά απόψεις – σκέψεις.

    Άλλωστε ας μην κοροιδεύμαστε για τον βιολογικό, όλοι ξέρουμε ή έστω είναι εύκολο να μάθουμε το τι τρέχει.

    Καταρχήν ας συμφωνήσουμε στο πραγματικό γεγονός, και θα φτάσουμε το ποιος θα κάνει την καταγγελία σε ποιον και με ποιο τρόπο.
    Είναι πραγματικά τα γεγονότα με το τότε video, και τις σημερινές φωτογραφίες, ή νομίζεις ότι οι σημερινές φωτογραφίες είναι το τέρας του λοχνες?

    Από την άλλη, να πω την αλήθεια σε καταλαβαίνω απόλυτα αγαπητέ μαγαζάτορα, δεν είναι και λίγο αυτό που γίνετε, και σε δικαιολογώ που προσπαθείς να βαφτίσεις το κρέας ψάρι, και ταυτόχρονα ‘βαράς το σαμάρι’, αλλά …. άλλο η ηθική του να λες τα πράγματα με το όνομα τους, και άλλο το επιχειρηματικό συμφέρον.

    ΥΓ οι μηνυτήριες αναφορές του δικηγόρου Αργυρόπουλου δεν σε φτάνουν? Γιατί να κάνω και εγώ ακόμα μια μήνυση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ ανώνυμε επιχειρηματία, της παραλιακής, θα ήθελα να δευτερολογήσω.

    Μια ερώτηση θα ήθελα να σου κάνω! Πήγες να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασιν τι ακριβώς συμβαίνει?
    Ρώτησες τον Δήμαρχο επίσημα να σε ενημερώσει αν δουλεύει σωστά ο βιολογικός? Αυτός ξέρει καλά!

    Αν δεν έκανες τα παραπάνω, που ακριβώς στηρίζεις αυτά που λες? Εγώ δυσφημώ τον τόπο, ή εσύ τον καταστρέφεις με την απραξία σου?

    Και στην τελική, γιατί δεν ζητάει ο δήμος από ένα επίσημο εργαστήριο να κάνει δειγματοληψία του νερού στο σημείο, και να ζητήσει και από εμπειρογνώμονα να ελέγξει τον βιολογικό, για να πάρει τις αναλύσεις και τα πορίσματα … και να τα τρίψει στην μούρη των κάθε εγκάθετων που λένε ότι υπάρχει πρόβλημα στον βιολογικό??? Εεε?

    ΥΓ Για να διορθώσω τον 4:18 το πρόβλημα με τον αγωγό – αποδέκτη είναι στο σύνορο του camping, από την πλευρά του Καινούργιου και όχι στα Πλατανέικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Blogger πετάς τη μπάλα στην εξέδρα. Οι μηνυτήριες αναφορές του δικηγόρου Αργυρόπουλου έγιναν πολύ παλιά, 2008 αν δεν κάνω λάθος, και κατά δήλωσή του, κάπου περιέπεσαν δηλ μπήκαν αρχείο.
    Εσύ μιλάς για σήμερα και αφού έχεις στοιχεία στον εισαγγελέα.
    Έτσι κάνουν αυτοί που βγαίνουν επώνυμα και καταγγέλλουν καταστάσεις που βλάπτουν τη δημόσια υγεία και καταγγέλλουν επίσης τον Δήμο ότι δεν ενεργεί.
    Ιδού η Ρόδος.
    Μην πας τη κουβέντα εκεί που σε βολεύει.
    Μια καταγγελία σου στην εισαγγελία και όλα θα πάρουν το δρόμο τους.
    Αλλά τι λέω, με ποιο όνομα θα την κάνεις όταν το Κώστας Γιαννακούρας όπως με βεβαιώνει η Αστυνομία είναι ανύπαρκτο στο Δήμο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπλόγκερ δεν σε βλέπω καλά. Σε στρίμωξαν και έχουν δίκιο. Δεν μπορείς να κάνεις παρατηρήσεις ανώνυμος πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Blogger ξέχασα να σου πω ποιος είμαι στο σχόλιο της 7.40, αλλά συνεχίζω
    Έπεσε στα χέρια μου η απόφαση του εισαγγελέα για τη μήνυση που ειχε υποβάλλει ο Γάκης στην ομάδα Τσώμου, στο Σκούφια και σε σένα. Στη σελ. 6 αναφέρει ‘’τέθηκε στο αρχείο αγνώστων δραστών το μέρος που αφορά των εγκαλούμενο διαχειριστή του ιστολογίου, η ταυτότητα του οποίου δεν κατέστη συνατό να εξακριβωθεί’’
    Και σε ρωτάω
    Ποιος είσαι ; Γιατί δεν σε ξέρει η Αστυνομία ; Τι ρόλο παίζεις ;
    Περιμένω απαντήσεις, αρκετά με το κρυφτούλη σου.
    Πρέπει εμείς οι επιχειρηματίες της Γ Βασιλειάδου να ξέρουμε ποιος μας πολεμά υπογείως με δήθεν στοιχεία που έχει για μόλυνση της θάλασσάς μας.
    Παραλιακός Επιχειρηματίας της Γ Βασιλειάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πασχαλη εμφανίσου, πάτα στην γη και Κοίτα ψηλά !

    Πες μας τι βλέπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο μπλοκερ οπως και να ονομαζεται με το σαιτ κοινωνικης δικτυωσης εχονταςτην εποπτεια του ειναι επωφελης και απαραιτητος οπως και ο απλος καλαμποκας.
    Ολοι συμβαλουν σε αυτο που σημερα ονομαζεται πολη Καμ. Βουρλων.
    Εκτος του Δημαρχου ολοι οι κοινωνικοι ετεροι ειναι ισοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γέμισε το μπλοκ με σερλοκ χολμς της σφαλιαρας που προσπαθούν να βρουν αν το γιαννακουρος είναι αληθινό και δεν βλέπουν ότι υπάρχουν μεγάλα προβλήματα τεχνικά με ανθρώπους που δεν ξέρουν να διοικησουν και δεν μπορούν να τα φέρουν βόλτα. Είμαι μπισνεσμαν της παραλιακής αλλά ξέχασα λέει να βάλω δύο φορές το όνομα μου γιατί θέλω να τα έχω με όλους καλά να μην αδειάσει και το ταμείο μου από όποιον δυσαρεστηθει αλλά να μην δίνουμε σημασία στο σκασμένο αγωγό, εμείς ξέρουμε μόνο να μετράμε λεφτά και τα πλήκτρα στην ταμειακή για να τα παίρνουμε από το πος. Από το δήμο τα θέλουμε όλα καθαριότητα συντριβάνια ντεκόρ διαφήμιση αλλά να μην πληρώνουμε για εκμετάλλευση αιγιαλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε 8:17 αφού έχεις στα χέρια σου την απόφαση του εισαγγελέα για την αγωγή του Γακη κατά της ομάδας Τσωμου δεν μας γράφεις και τι λέει αυτή η απόφαση. Θα σου πω εγώ τι γράφει. Αναφέρει ότι Ο τσωμος έχει δίκαιο και ότι υπάρχει απόκρυψη 500.000,00 ευρώ και ο τσωμος είχε δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σερβιτόρε 8,17 ο μπλοκερ σου έκανε 2 ερωτήσεις. θα απαντήσεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά από ερώτηση του Πλατανιά για τον βιολογικό, εδώ είναι η αποδοχή του δημάρχου που λέει ότι όντως υπάρχει πρόβλημα με τον βιολογικό.επίσης ακούστε και την σαφέστατη θέση του ότι αποκρύπτει την αλήθεια από τους δημότες και το σώμα, γιατί λέει είμαστε τουριστικός δήμος, και αν το μάθει ο κόσμος θα πάει αλλού για τα μπάνια του. Αν αυτό δεν είναι θέμα για εισαγγελέα ή τουλάχιστον θέμα παράβασης καθήκοντος εγώ είμαι αστροναύτης. Αυτά που γράφουν οι ταλιμπάν σερβιτόροι είναι αστεία.

    https://www.youtube.com/live/7wXufS4rfso?si=VNw-k3ngSkpIQokK&t=4960

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιαννακουρος,τραχανας,επιχειρηματιας παραλιαςκλπ επωνυμοι που γραφουν ακομη και λάθος να κανουν ειναι προς τιμη τους για το θαρρος της γνωμης.
    Οι ανωνυμοι ομως δεν μπορουν ουτε το σωστο να υπηρετησουν διοτι το ακυρωνουν με την δειλια τους.
    Αλλη η βαρυτητα μιας κριτικης που εστω και με ψευδωνυμο οπως ετεροδημοτης,φιλελευθερος,
    Προβατάς ,Κατσικάς κοκ που γραφουν κατ επιλογη και κατ εξακολουθηση και αλλη οι υποδειξεις και χαρακτηρισμοι που γραφονται απο αυτους που αντιδρουν πρις τους επωνυμους .
    Στην ουσια η πολεμικη γινεται για την επωνυμοτητα και το θαρρος
    που δεν το εχουν οι αλλοι.
    Αν αυτο θεωρειται κανονικοτητα τοτε εγω ειμαι ο Συμεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι τον Κυρμανίδη περιμέναμε να μας πει ότι δεν λειτουργεί ο Βιολογικός. Μα πάτε καλά? Είναι κανένας που δεν ξέρει ότι υπάρχει πρόβλημα εδώ και χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παραλιακέ Επιχειρηματία της Γ Βασιλειάδη, μουγκάθηκες? ούτε απαντάς στις ερωτήσεις ούτε σχολιάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κώστα Γιαννακούρε ή όπως αλλιώς σε λένε, στο σχόλιό σου στις 6.07-7/9/24 απευθύνεσαι σε μένα και με ρωτάς:
    ‘’Και στην τελική, γιατί δεν ζητάει ο δήμος από ένα επίσημο εργαστήριο να κάνει δειγματοληψία του νερού στο σημείο, και να ζητήσει και από εμπειρογνώμονα να ελέγξει τον βιολογικό, για να πάρει τις αναλύσεις και τα πορίσματα … και να τα τρίψει στην μούρη των κάθε εγκάθετων που λένε ότι υπάρχει πρόβλημα στον βιολογικό’’
    Σωστή η ερώτησή σου…
    Και εγώ ρωτώ εσένα…
    1/ Πως βγαίνεις με επώνυμη καταχώρηση στο blog που διαχειρίζεσαι και λες ‘’ότι ο αγωγός των λυμάτων διαλύθηκε και τα λύματα χύνονται στην παραλία και ότι εσύ δεν θα έκανες μπάνιο σε ακτίνα 2-3 χιλιομέτρων, γιατί οι ουρολοιμώξεις θα πάνε σύννεφο’’ … έχεις στοιχεία από επίσημο εργαστήριο ότι υπάρχει κίνδυνος για τη δημόσια υγεία (ουρολοιμώξεις κτλ) ;
    2/ Αν δεν έχεις (που δεν έχεις) πως βγαίνεις και λες αυτά τα πράγματα και διώχνεις τους εναπομείναντες τουρίστες από την περιοχή μας;
    3/ Δεν ξέρεις η καταγγελία χωρίς στοιχεία λέγεται ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ;
    Αυτά προς το παρόν.
    Θα περιμένω ανασκευή των λεγομένων σου και αν δεν το κάνεις θα αναγκαστώ να σου κάνω μήνυση για ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ και ΔΙΑΦΥΓΗ ΚΕΡΔΩΝ
    Παραλιακός Επιχειρηματίας της Γ Βασιλειάδη
    (Και δεν είμαι ο Πασχάλης που στοχοποιήσατε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλα χαλαρώστε και οι δυο με τις μηνήσεις γιατί το πακοε στο σιτε του θεωρεί ακατάλληλη την παραλία των καμένων βούρλων για κολύμβηση γιατί όπως γράφει υπάρχει αγωγός μέσα στην θάλασσα
    το λέει και ο δήμαρχος ότι υπάρχει θέμα στον βιολογικό και ότι είμαστε τουριστικός δήμος και ο ανταγωνισμός θα επωφεληθεί
    οι φωτογραφίες και τα βιδεο είναι αδιάψευστα ο αγωγός διαλύθηκε και βγήκε στην επιφάνεια δεν βλέπεις φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κώστα Τραχανά δεν σε ξέρω και δεν θέλω να σε γνωρίσω, αλλά από ότι διαβάζω μάλλον έχεις σαλέψει.
    Ο κάθε επιχειρηματίας της παραλιακής ζει από τον τουρισμό και οφείλει να προστατεύει τα συμφέροντά του… Δεν μπορεί ο κάθε ένας να βγαίνει και να λέει ότι του κατέβει χωρίς στοιχεία. .. Αν κάποιος έχει στοιχεία και ειδικά αν αυτά αφορούν τη δημόσια υγεία, πάει στο εισαγγελέα και τα καταθέτει….
    Σταμάτα να λες βλακείες και να παριστάνεις τον ξερόλα…
    Και όσον αφορά το καθεστώς της παραλιακής έχεις μαύρα μεσάνυχτα τι ισχύει… σε ποιόν ανήκει… κτλ
    Ασχολήσου με το χωριό σου και μην ανακατεύεσαι στα δικά μας…
    Παραλιακός Επιχειρηματίας της Γ Βασιλειάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχω γραψει πριν λιγο καιρο οτι απο τοτε που εγιναν οι βιολογικοι Λαμιας Στυλιδας και Καμενων Βουρλων η θαλασσα εχει μολυνθει και αυτο φαινεται εδω και πολλα χρονια.
    Καποιοι ειχαν αμφιβολιες και εκφρασθηκαν εναντιον μου με αρνητικα σχολια.Κριμα.
    Ντροπη μας.Ειμαστε αξιοι της καταντιας μας αν κρινω απο τα σχολια.
    ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ ολοι για το προβλημα .ΕΥΘΥΝΕΣ δεν υπαρχουν ?Εμεις πρεπει να τους παρουμε με τις πετρες? Τι αλλο να κανουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ποιός είσαι ρε φίλε που είχες γράψει... και κάποιοι εκφράστηκαν εναντίον σου ;
    Αγωνιστής του πληκτρολογίου και εσύ !
    Άκου επανάσταση- ξεσηκωμό και πόλεμο με πέτρες ;
    Ρε που πάμε, που πάμε ρεεεεεεεεεεεεεεεεε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενας απλος δημοτης ειμαι και το σχολιο μου την 24/8/24 ''Εγω θυμαμαι στις δεκαετιες του 80 και 90 που δεν υπηρχαν βιολογικοι καθαρισμου ουτε στη Λαμια ουτε στη Στυλιδα ουτε στα Καμενα Βουρλα η θαλασσα ηταν καθαρη και ο πολυς κοσμος εκανε μπανιο μεσα στα Καμενα Βουρλα στο δε Ασπρονερι πολλοι λιγοι.
      Απο τοτε που εγιναν οι βιολογικοι η θαλασσα βρωμισε.
      Πιστευω οτι κανενας βιολογικος της Φθιωτιδας δεν δουλευει σωστα.
      Αυτους ψηφιζουμε διαχρονικα αυτα μας αξιζουν να απολαμβανομε την βροθριλα.
      Ξεσηκωθητε ζητηστε ευθυνες φερτε καναλια εισαγγελεις υγειονομικους
      Πατε σε αλλα μερη να δειτε πως δουλευουν οι βιολογικοι σωστα χωρις μυρωδιες.''Απαντηση δημοτη Ρε τι ζουμπερα ειστε.
      Ακου καθαρη η θαλασσα στα Καμενα το 80 και 90.
      Ακουστε να μαθαινεται.
      Η πολη τοτε ηταν βοθροκατακτημενη!
      Ειδικα απο το ρεμα στο Ραδιο και κατω επεπλεαν στερεα αποβλητα σαν Σαλούφες.
      Τα φυσικα στραγγιστηρια (παλια χαντακια) που επαιρναν τον υδροφορο οριζοντα( τα επιφανιακα )της βροχης κλπ τωρα ειχαν σκεπαστει απο τους δρομους, αλλα λειτουργουσαν υπογεια, ειχαν συνδεθει με κρυφες σωληνες και μοτερακια και οταν οι βοθροι γεμιζαν τα βραδυα δουλευαν με τελικους αποδεκτες τις σωληνες του δυκτιου ομβριων που βρισκονται στον αιγιαλο .
      Αυτη η κατασταση με το αποχετευτικο διορθωθηκε εκτος κανα δυο παραλιακων ιδιοκτησιων που τα υπογεια εχουν προβλημα φρεατιων που χρησιμοποιουν ακομη και σημερα λαθρα μοτερακια .
      Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και η δικη μου απαντηση Ρε τι ζουμπερα ειστε.
      Ακου καθαρη η θαλασσα στα Καμενα το 80 και 90.
      Ακουστε να μαθαινεται.
      Η πολη τοτε ηταν βοθροκατακτημενη!
      Ειδικα απο το ρεμα στο Ραδιο και κατω επεπλεαν στερεα αποβλητα σαν Σαλούφες.
      Τα φυσικα στραγγιστηρια (παλια χαντακια) που επαιρναν τον υδροφορο οριζοντα( τα επιφανιακα )της βροχης κλπ τωρα ειχαν σκεπαστει απο τους δρομους, αλλα λειτουργουσαν υπογεια, ειχαν συνδεθει με κρυφες σωληνες και μοτερακια και οταν οι βοθροι γεμιζαν τα βραδυα δουλευαν με τελικους αποδεκτες τις σωληνες του δυκτιου ομβριων που βρισκονται στον αιγιαλο .
      Αυτη η κατασταση με το αποχετευτικο διορθωθηκε εκτος κανα δυο παραλιακων ιδιοκτησιων που τα υπογεια εχουν προβλημα φρεατιων που χρησιμοποιουν ακομη και σημερα λαθρα μοτερακια .
      Αυτη ειναι η πραγματικοτητα ''και η δικη μου απαντηση ''Αυτα που λες ηταν εξαιρεση και γινοταν απο ελαχιστους με ανοχη της αρμοδιας υπηρεσιας του Δημου και υγειονομικου.Οι περισσοτεροι βοθροι ηταν απορροφητικοι και απο το βοθρο μεχρι τη θαλασσα περνουσε αρκετα μετρα αμμο και χωμα με αποτελεσμα στη θαλασσα αν και οτι εφτανε ηταν φιλτραρισμενο.
      Για σενα αφου διορθωθηκε με αυτον τον βιολογικο παρε τη βοθριλα τωρα''

      Διαγραφή
  24. Αγαπητέ ανώνυμε Παραλιακέ Επιχειρηματία της Γ Βασιλειάδη 9.47 (που δεν είσαι ο Πασχάλης όπως λες)

    Έγραψα ότι ΕΓΩ δεν θα έκανα μπάνιο, δεν προέτρεψα κανέναν να μην κάνει μπάνιο.
    Έγραψα ότι κατά την προσωπική μου άποψη και ότι ειδικός δεν είμαι, ότι οι ουρολοιμώξεις θα πάνε σύννεφο.

    Δεν ήξερα ότι για να εκφράσω την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να ζητήσω την άδεια σου!

    Πάμε όμως παρακάτω, θα σου πω γιατί και από που ορμώμενος το έκανα?? Γιατί είδα το video του που είναι αναρτημένο στο FaceBook, που δείχνει ρήγμα στον αγωγό με τα λύματα να χύνονται, (το video είναι σε άρθρο του blog την 24/8) και είδα τον αγωγό του αποδέκτη με τα μάτια μου να επιπλέει στην θάλασσα. Τέλος η μπόχα στο σημείο του αποδέκτη είναι χαρακτηριστικά αποκρουστική (ξεκάθαρα λυμάτων).

    Εσύ από την πλευρά σου πως και με ποιο σκεπτικό αμφισβητείς τα γεγονότα? Και λες όλα καλά?

    Αν δεν έχεις (που δεν έχεις) αναλύσεις, πως καθησυχάζεις του πελάτες σου και γιατί συγκαλύπτεις αυτό που γίνεται χρόνια, αντί να πιέσεις να υπάρξει επιδιόρθωση σήμερα (αν όχι χτες).

    Θα σου πω εγώ το γιατί, ΓΙΑΤΙ στο βωμό του κέρδους σου, δεν υπολογίζεις τίποτα, πουτάνα όλα, αρκεί να μην διαταραχτεί ο μικρόκοσμος σου. Βαφτίζεις άνετα το κρέας ψάρι, και δεν υπολογίζεις τίποτα και κανέναν, ούτε και αν πρόκειται για θέμα δημόσιας υγείας.

    Μάλιστα θα σου κάνω εγώ μήνυση για διασπορά ψευδών ειδήσεων και απόκρυψη θεμάτων που άπτονται της δημόσιας υγείας. Σε θεωρώ ηθικό αυτουργό στην συγκάλυψη και την απόκρυψη του σοβαρού προβλήματος που υπάρχει εδώ και χρόνια, ξεκάθαρα για λόγους προσωπικού σου συμφέροντος (του δικού σου κέρδους)

    Αγαπητέ ανώνυμε Παραλιακέ Επιχειρηματία, θα λάβεις επίσημη πρόσκληση από την νομική ομάδα που υποστηρίζει το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλοδεχούμενη Γιαννακούρε ή όπως αλλιώς σε λένε.
    Καιρός να ειπωθούν αλήθειες face to face, αρκετά με το κρυφτούλι σου !
    Καιρός να βγεις από το λαγούμι σου !
    Παραλιακός Επιχειρηματίας της Γ Βασιλειάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Blogger σε στρίμωξε για τα καλά ο επιχειρηματίας… Έχασες τη μπάλα και δεν ξέρεις τι λες…
    Ο επιχειρηματίας σωστά πράττει, σε καλεί α δώσεις αποδείξεις από επίσημο φορέα γι αυτά που ισχυρίζεσαι , και από τη στιγμή που δεν τα παρουσιάζεις, αμφισβητεί τα λεγόμενά σου ότι κινδυνεύει η δημόσια υγεία ; Τι μήνυση θα του κάνεις; Πας καλά;
    Διασπορά ψευδών ειδήσεων εσύ έκανες από τη στιγμή που δεν έχεις επίσημο πόρισμα ότι τα νερά είναι ακατάλληλα για κολύμπι.
    Μήνυση μπορεί να κάνεις μόνο στο Δήμο, αν αληθεύει ότι γνωρίζει για την κατάσταση και την αποκρύβει για να μην φύγουν οι τουρίστες.
    Και πρόσεξε.
    Αν σου κάνει μήνυση ο επιχειρηματίας για διασπορά ψευδών ειδήσεων και διαφυγή κερδών θα μπλέξεις άσχημα. Συμβουλέψου το δικηγόρο σου.
    Ξανασκέψου και ανασκεύασε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άκουσα ότι ο επιχειρηματίας ενημέρωσε και το σύλλογο ξενοδόχων και αυτοί είπαν ότι θα εξετάσουν το θέμα για προσφυγή στη δικαιοσύνη γιατί διαπίστωσαν ότι αποχώρησαν αρκετοί θαμώνες χωρίς να γνωρίζουν τους λόγους. Μπλοκερ έμπλεξες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διαβάζοντας κανείς τους διαλόγους μεταξύ blogger και επιχειρηματία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο επιχειρηματίας σωστά αντέδρασε και ζήτησε στοιχεία/γνωματεύσεις που να αποδεικνύουν ότι τα νερά του παραλιακού μετώπου της Βασιλειάδου είναι ακατάλληλα για κολύμπι, όπως ισχυρίζεται ο μπλόκερ. Ο καθένας μας έτσι θα αντιδρούσε όταν έβλεπε ότι κάποιος προσπαθεί να βλάψει την επιχείρησή του. Και απορώ πώς δεν αντέδρασαν και άλλοι επιχειρηματίες, ο εμπορικός σύλλογος και ο σύλλογος ξενοδόχων.
    Δεν ξέρω αν ο επιχειρηματίας είναι ο Πασχάλης αλλά και να μην είναι, ο Πασχάλης ως δημοτικός σύμβουλος και επιχειρηματίας, οφείλει να αναδείξει το θέμα και στη τελική να προσφύγει στη δικαιοσύνη γιατί ο μπλόκερ ενώ γνώριζε ότι σύμφωνα με τον ΠΑΚΟΕ (Δελτίο Τύπου- 1.7.24) τα νερά είναι κατάλληλα για κολύμπι, αυτός ισχυρίσθηκε το ακριβώς αντίθετο.
    15/ Παραλία (υπάρχει αγωγός μέσα στη θάλασσα) με συντεταγμένες Ν 38.777418 και Ε 22.773218
    16/ Παραλία, με συντεταγμένες Ν 38.778502 και Ε 22.783282
    Η άποψή μου είναι ότι δεν μπορεί κάποιος να προβαίνει σε μια τόσο βαρύτατη καταγγελία ότι απειλείται η δημόσια υγεία, χωρίς να έχει ατράνταχτα στοιχεία. Πόσο μάλλον όταν αυτός ο κάποιος είναι διαχειριστής του μοναδικού τοπικού BLOG = ΜΜΕ (κατά μια έννοια) και με επώνυμες δημοσιεύσεις επηρεάζει την οικονομία της τοπικής κοινωνίας.
    Ο κύριος Γιαννακούρος πρέπει να λογοδοτήσει, για παραδειγματισμό, στη δικαιοσύνη.
    Για να αποφύγουμε ως πόλη ανάλογες συμπεριφορές στο μέλλον από άλλους δήθεν ‘’σωτήρες’’ μας !
    ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κώστα Γιαννακούρε κοίταξα στους εκλογικούς καταλόγους του δήμου μας και τέτοιο όνομα δεν υπάρχει.
    Γιατί επιμένεις ότι σε λένε έτσι; Αφού κόπτεσαι για το καλό μας γιατί κρύβεσαι;
    Πασχάλη μπορείς. Μια επιστολή του δημάρχου προς το Αστυνομικό Τμήμα . Και τον ξεσκεπάζεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  30. Συμφωνα με τις φωτο,τις περιγραφες,τηνπολεμικη που σνεπτυχθει γυρω απο το θεμα,
    εχουμε ενα υπαρκτο θεμα.
    Αν ειναι και προβλημα αυτο θα πρεπει να πιστοποιηθει.
    Οι υποκειμενικες αποψεις δεν οριζουν ουτε το προβλημα ουτε την ενταση αυτου.
    Μπορουμε ομως να προσεγγισουμε την αντικειμενικοτητα μονον μεσω του δημου που εχει και την διαχειριση του αποχετευτικου.
    Οτιδηποτε αλλο ακομη και η εμπλοκη της δικαιοσυνης ειναι παραμετρικο .
    Οσον αφορα την προσωποποιηση ενος γενικου προβληματος για την πολη μονον ανοησια και πλεονασμος ειναι.
    Ο Συλλογος Ενεργων Δημοτων ΚΒ οφειλει να προβει σε μια ανσκοινωση αφου λαβει την δεουσα ενημερωση απο τον Δημο.
    Επιτελους δεν ειμαστε ολοι σε ημιαγρια κατασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ποιος Σύλλογος Ενεργών Δημοτών; Υπάρχει; Άσε βρε Κρίτωνα τα ανέκδοτα.
    Εγώ συμφωνώ με τον ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗ.
    Κατηγόρησες τη πόλη μας. Απόδειξη. Αν δεν έχεις, στη δικαιοσύνη για τα περαιτέρω.
    Σκεφτείτε αυτή η ανάρτηση να είχε γίνει Ιούνιο, να την έπαιρναν τα μμε των Αθηνών για αναδημοσίευση.
    Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
    Ο δήμαρχος οφείλει να υπερασπιστεί τη πόλη
    Δεν μπορεί να αφήνει τον κάθε μακάκα να κάνει κακό στη πόλη μας στηριζόμενος σε κάποιες φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τον μαυρισανε στο συνεδριο και τον ειχα συμπαθησει τον ....π@υστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αντί να κάνει ο δήμος συχνότατα μετρήσεις για την καταλληλότητα τις θάλασσας (και να δημοσιεύονται παντού), αντί να ενωθούν οι δημοτικοί σύμβουλοι και όλοι οι κάτοικοι σε κοινό αγώνα για την σωστή λειτουργία του βιολογικού..
    Κάνουμε πως ο βιολογικός είναι (σχετικά..) λειτουργικός, ο αγωγός (ας πούμε) στη θέση του, δεν μυρίζει τίποτα στην περιοχή και δεν μιλάμε γιατί δυσφημίζεται η περιοχή και το τουριστικό προϊόν..
    Σα να μην είναι η καλύτερη τουριστική διαφήμιση μια καθαρή πόλη και η καθαρή θάλασσά της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε μου μετρήσεις κάνει ο ΠΑΚΟΕ και ο οποίος στις 1/7/24 είπε ότι τα νερά είναι κατάλληλα για κολύμπι (βλ. προηγούμενο σχόλιό μου) ... Άλλο είναι να λες ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον αγωγό και άλλο να λες ότι τα νερά απο πλάζ μέχρι κατασκηνώσεις είναι ακατάλληλα για κολύμπι για τη δημόσια υγεία επικαλούμενος κάποιες φωτο και μια μυρωδιά σε συγκεκριμένο σημείο που καταλήγει ο αγωγός.
    Το πρώτο είναι προς σωστή κατεύθυνση και πρέπει να επιλυθεί…
    Το δεύτερο είναι δυσφήμιση με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό…
    Και ξέρεις δύσκολα χτίζεται η εμπιστοσύνη και πολύ εύκολα χάνεται…
    Και αυτό ισχύει και για ανθρώπους αλλά για τόπους…
    Αν αυτός ο ισχυρισμός του μπλόκερ βγει απο τα σύνορα του δήμου μας… δεν συμμαζεύετε… τελειώσαμε !
    Αυτό το ‘’έγκλημα’’ έκανε σήμερα ένας δημότης που κρύβεται πίσω από ένα ψευδώνυμο… γι αυτό πρέπει ο δήμαρχος και οι σύλλογοι να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να δούμε και εμείς ποιος είναι αυτός ο κύριος που θέλοντας να αντιπολιτευτεί την διοίκηση Κυρμανίδη προέβει σε αυτή την άθλια δημοσίευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το θέμα της ταυτότητας έχει γίνει θέμα συζήτησης σε διάφορα στέκια από δημότες που παρακολουθούν το μπλοκ. Κατά πως λένε μερικοί πίσω από το ψευδώνυμο γιαννακούρος βρίσκεται γνωστός δικηγόρος της περιοχής. Λέτε να ισχύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μα ο μπλοκερ είπε ότι αυτός δεν θα έκανε μπάνιο, δεν είπε μην κάνετε μπάνιο. άλλωστε και ο δήμαρχος το δήλωσε ο ίδιος ότι υπάρχει πρόβλημα στον βιολογικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εγω πιστευω οτι πισω απο τον γιαννακουρο ειναι γνωστος καταστηματαρχης της παραλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ξεκολατε με τον μπλοκερ ,κοιταξτε μπροστα μην αφηνεστε στις
    υπαρξιακες σας αδυναμιες η ζωη προχωραει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μα είναι δυνατόν να σκέπτεστε τόσο απλοϊκά? Όποιος από εσάς λέει ότι ο βιολογικός λειτουργεί κανονικά και δεν πέφτουν λύματα στην θάλασσα είναι τουλάχιστον ηλίθιος ή λέει ψέματα. Μα αυτό το ξέρουμε 10 χρόνια ότι υπάρχει πρόβλημα και ο πιπίλας δεν έκανε κάτι. Έχουν λεχθεί τόσα πολλά στα δημοτικά συμβούλια και υπάρχει αποδοχή από όλους, ακόμα και από τον Κυρμανίδη ότι υπάρχει θέμα. Επίσης υπάρχουν μηνήσεις και σαφής αναφορά του ΠΑΚΟΕ ότι υπάρχει αγωγός στην θάλασσα των Καμμένων Βούρλων. Τι τσαμπουνάτε μερικοί δεν μπορώ να σας καταλάβω. Μάλλον είσαστε για το γάιδαρο καβάλα. Βρε τα βίντεο και τις φωτογραφίες τις είδατε? Εσάς δεν σας μυρίζει τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν πάνε τα λύματα στη θάλασσα ούτε από τον βιολογικό ούτε από τον σπασμένο αγωγό στο κάμπινγκ κατά την Καρυά ανηφορίζουν και αντί να συζητάμε πως θα βρεθούν λύσεις για το πρόβλημα, σας φταίει ο γιανακουρος η όπως αλλιώς τον λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σχολιαστές κάτι δεν πάει καλά με τη λογική σας. Στα 2 σχόλιά μου σας εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα.
    Αν δεν θέλετε να καταλάβετε, δικαίωμά σας. Ο κ Αργυρόπουλος είχε πει για μια ακτίνα 200 μ οτι δεν πρέπει να κολυμπάμε και αυτός το έκανε 2-3 χιλιόμετρα. Εγώ νομίζω ότι ή η δημοτική αρχή ή ο επιχειρηματίας πρέπει να ξεσκεπάσουν αυτόν τον συκοφάντη του τόπου μας.
    Δεν έχει νόημα να συνεχίσω. Όποιος κατάλαβε-κατάλαβε.
    ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην συνεχίζεις 200 μέτρα αν ο βιολογικός λειτουργεί κανονικά αν δεν λειτουργεί που δεν λειτουργεί είναι λίγα και τα 2και τα 3 χιλιόμετρα και αν αυτός που αναδεικνύει το πρόβλημα είναι συκοφάντης πως λέγετε αυτός που ξέρει και δεν μιλάει

      Διαγραφή
  42. Την λειτουργία του ΒΙΟΚΑ μας, ανέκαθεν,το αναθέτουμε σε ιδιώτη, παλαιά είχαμε τον Παπάλαμπρου, σήμερα ,μάλλον, την εταιρεία Tedra??. Εποπτεία στην εταιρεία κάνει ο εργοδότης δήμος, αυτός δεν έχει το κατάλληλο τεχνικό προσωπικο, και οφείλει να αναθέσει σε καποιους π.χ στην ΔΕΥΑ Λαμίας, επί αμοιβή. Όλα τα ανωτέρω αφορούν την εγκατάσταση του ΒΙΟΚΑ ( διαλογή υλιος, αερόβιας επεξεργασία, χλωρίωση κλπ, έλεγχος ποιότητας πριν την διοχέτευση στον αγωγό διάθεσης για την θάλασσα . Δεν είμαι ειδικός αλλά έτσι το πιάνω σας λειτουργία, εάν βρούμε - βρείτε την σύμβαση με την tedra, στο Διαύγεια θα έχουμε τις υποχρεώσεις τίνος και ..μέχρι. Ο αγωγός διάθεσης είναι πάγια εγκατάσταση και την ευθύνη είναι σαφέστατα του δήμου. Έχει κάνει κάτι τα τελευταία χρόνια, απ' ότι αντιλαμβανόμαστε ΤΙΠΟΤΑ. Έχει ελέγξει τον αγωγό στη στεριά? ΟΧΙ. Έχει ελέγξει τον αγωγό στην θάλασσα? ΟΧΙ. Έχει βάλει διαχυτηρες στο τέλος του αγωγού -βυθό?σύμφωνα με την μελέτη ΜΠΕ? ΟΧΙ. Κάποτε είχαμε και κάποιες δαπάνες για την μεταφορά της υλιος στη ΧΑΔΑ Λαμίας. Αυτά τα...... ολίγα επί του παρόντος, δεν είμαι και ειδικός επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ετεροδημότικο παπαγαλάκι, αυτός μπορεί να θέλει να κάνει μπάνιο στα 10 χιλιόμετρα μακριά , μπορούμε να του το απαγορέψουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε συνέχεια...... Πάσχουμε στη συντήρηση των υποδομών αυτών που δεν φαίνονται πχ έλεγχο της σωστής λειτουργίας των δικτύων της αποχέτευσης, μόνον όταν *σκάσουν* τότε ξυπνάμε 'η με την αλλαγή του κεντρικού δικτύου, έχουμε ιαματικό νερό που να φθάνει στον ΒΙΟΚΑ? όπως παλαιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιπίλα γύρνα

      Σε χρειαζόμαστε

      Στις μέρες σου το νερό του βιολογικού ήταν νέκταρ.

      Σώσε μας

      Διαγραφή
  45. Σε συνέχεια........ Ποιο άραγε να είναι το ποσοστό καθαρότητας των υγρών αποβλητων μετά τον ΒΙΟΚΑ, που να είναι ανεκτά σύμφωνα με τις προδιαγραφές ?? Γύρω στο 95%,?αυτό το ελέγχει με τις αρμόδιες υπηρεσίες ο δήμος αλλά και η διοίκηση? Επί Τετριμιδα είχε ο δήμος δικό του χημικό μηχανικο που ήλεγχε με επί τόπου εργαστήριο τα αποτελέσματα της σωστής λειτουργικότητας του ΒΙΟΚΑ. Τώρα τι κάνουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ8:14 π.μ., Σεπτεμβρίου 09, 2024

    Ρε κοίτα κάτι πατριώτες!
    Χωρίς να έχουν στοιχεία-πορίσματα αρμοδίων αρχών έχουν στήσει έκτακτο στρατοδικείο και καταδικάζουν τη θάλασσά μας ως ακατάλληλη για κολύμπι !
    Και αυτό γιατί ένας ‘’μασκοφόρος’’ τους είπε ότι πέφτουν λύματα στη θάλασσα και σε κάποιο σημείο του αγωγού αναδύεται μια άσχημη μυρωδιά!
    Μπράβο ρε πατριώτες !
    Τα καταφέρατε… γίναμε βούκινο… μας συζητάνε όλοι μέσω των social media …
    Καλλίτερη ‘’διαφήμιση’’ δεν θα μπορούσε να υπάρξει για τη πόλη μας !
    Ζεστά νερά δεν έχουμε, θάλασσα δεν έχουμε, τι ‘’σκατά’’ θα πουλάμε για να προσελκύσουμε κόσμο για να βγάλουμε τα προς το ζην ;

    ΥΓ/ Και αφού στήσατε έκτακτο στρατοδικείο γιατί δεν βγάζετε και τη μάσκα αυτού του κατήγορου δημότη-blogger που παρουσιάζεται με το όνομα Κώστας Γιαννακούρος ; Δεν θέλετε να ξέρετε τον ‘’νεκροθάφτη’’ της θάλασσάς μας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Νεκροθάφτης δεν είναι ο Γιαννακούρος που λέει το πρόβλημα, ούτε ο άνθρωπος από τον σύλλογο της χρυσής ακτής που τράβηξε το βίντεο να χύνονται τα λύματα και ζητάει την παρέμβαση του εισαγγελέα, ούτε αυτός που φωτογράφησε τον σπασμένο αγωγό – αποδέκτη να επιπλέει μέσα στην θάλασσα, ούτε αυτός που έβγαλε φωτογραφίες με τα σκατά μέσα στην θήλασα

    Νεκροθάφτες είναι οι προηγούμενες διοικήσεις των 10-15 ετών που ενώ ξέρανε το πρόβλημα δεν κάνανε τίποτα. Και δεν πιάνω μόνο τους δημάρχους, βάζω και τους συμβούλους και την αντιπολίτευση.

    Νεκροθάφτες είστε και εσείς οι μαγαζάτορες που ενώ και εσείς γνωρίζατε το πρόβλημα το αποσιωπούσατε, μην τυχόν και χάσετε τους πελάτες σας.

    Νεκροθάφτες είναι και οι σύλλογοι που ενώ γνωρίζανε και αυτοί δεν κάνανε τίποτα.

    Όποιος από τους παραπάνω έχει το θράσος να πει δεν γνώριζα, τότε θέλει φτύσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. να αγιασει το στομα σου 9,03. οχι μόνο φτυσιμο, κρεμασμα θελουν. για κοιτα κατι πατριωτες που βαζουν υγειονομικη βομβα κατω από το χαλι μην χασουνε τους πελατες. αμα ηταν ετσι οι πατριωτες, τι να πουνε και οι εχθροι. κωλοκαρυωτες του κερατα καταστρεψατε τα καμενα βουρλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλό φθινόπωρο παιδιά.
    Ότι γίνεται εδώ στο μπλογκ, γίνεται καί έξω.
    Μαϊμούδες νά τσακώνονται!!
    Τα έχουμε πει καί όλοι τά γνωρίζουν.
    Το μεγαλύτερο θέμα τού τόπου δεν είναι όλα αυτά πού γράφονται, είτε με στοιχεία είτε στον αέρα, από ανώνυμο η επώνυμο.
    Ξέρετε ο τόπος έφτασε εδώ πού είναι διότι φταίνε όλοι οι κάτοικοι.
    Ο καθένας όσο τού αναλογεί.
    Βέβαια εμείς ψάχνουμε έναν νά τού τά φορτώσουμε, κλασικός Έλληνας χιμπατζής.
    Λές και ως δια μαγείας μετά θά γίνουμε ελκυστικός προορισμός.
    Όλοι γνωρίζουμε τι συμβαίνει εδώ μέσα από την στιγμή που άρχισαν νά καίνε τά Βούρλα οι πρώτοι που ήρθαν στον τόπο.
    Σε έναν τόπο που οι άνθρωποι είναι χαμηλής νοημοσύνης, είναι εύκολο για τό κάθε λαμόγιο καί πονηρό ακόμη καί νά πάρει τόν έλεγχο, ακόμη καί δήμαρχος νά γίνει, ακόμη, ακόμη, ακόμη και να διαλύσει τά πάντα.
    Όταν βλέπεις δε και τις νέες γενιές νά μην κουβαλάνε την γνώση που χρειάζεται και την αγάπη για τά χώματα μας αμέσως καταλαβαίνεις τι θά συμβεί ακόμη καί 50 χρόνια μετά.
    Βλέπω ότι αντί νά μαζευτείτε και όντως νά μαθευτεί η αλήθεια, εσείς έχετε πάει στην κουβέντα στο ποιός είναι ο μπλόγκερ και να κάνετε μηνύσεις ο ένας στον άλλον.
    Ε αυτό είναι ακριβώς τό πρόβλημα στον τόπο.
    Εσείς οι ίδιοι !!!
    Όταν ο τόπος σάς ξεφορτωθεί,οι επόμενες γενιές ίσως , ίσως αλλάξουν τά δεδομένα.
    Και όταν αλλάζουν τά δεδομένα αλλάζει καί το αποτέλεσμα.
    Μέχρι τότε όπως είπε καί ο δήμαρχος: αυτή η στάνη....

    Θα μπορούσαμε νά σάς πούμε ποιός είναι ο μπλόγκερ, αμφιβάλλει κανείς;
    Αυτοί που γνωρίζουμε δεν τό γράφουμε εδώ για δύο λόγους.
    Πρώτον, από σεβασμό στην επιθυμία τού (κάτι που εσείς δεν έχετε, ούτε για τον εαυτό σάς).
    Δεύτερον, επειδή γνωρίζουμε ακριβώς σε ποιον μιλάμε καί τι λέμε.
    Επεξεργασία κάνε τώρα τά παραπάνω.
    Εάν όλοι μαζί δεν καθίσετε να φάτε καί νά πιείτε σάν οικογένεια, έχει καί άλλο βάθος ο βούρκος εδώ γύρω!!!
    Ξυπνάτε χωριανοί

    Μπαλτάς Δημήτριος του Παναγιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Απιστευτη κατασταση...........
    Χρονια δε κατασταση και γνωστη.....
    Αρρωστημενη πολυ
    Οσο για τα βιολογικα σας υγρα σας παρεχουν μια προστασια εξτρα και προφυλασσουν απο λοιμωξεις
    Μετα την θαλασσα κανουμε και ενα ντουζακι τουλαχιστον με Hibitane για καθε ενδεχομενο........
    Κ Βουρλα,η λουτροπολη με τους γυμνους πριγκηπες.....
    Μονο που στη δεκαετια του 60,70 κλπ ελαμπε ο τοπος
    Τολματε κ μιλατε χωραφομαγκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπαλτά Δημήτριε του Παναγιώτη θελουμε πιο ενεργό ρόλο από εσένα. Μιας και ακούς τι λένε έξω στην πιάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μπαλτά έχεις δίκιο για το ότι είναι χαμηλής νοημοσύνης ο τόπος. Μήπως να φύγεις μπας και ανεβεί λίγο η νοημοσύνη της περιοχής;;;
    Παραλιακός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😂 Ας αφήσουμε τούς κατοίκους νά αποφασίσουν,τί λες;
      Σε προσκαλώ και σε προκαλώ,να πάμε μαζί πόρτα - πόρτα σε όλα τά σπίτια του Δήμου.
      Να ρωτήσουμε ποιός από τούς δύο προτιμούν να φύγει από τόν τόπο.
      Ίσως καί κανένας, ίσως και οι δύο.
      Σε συμβουλεύω νά έχεις έτοιμες βαλίτσες καλού κακού.
      Μπαλτάς εδώ.

      Διαγραφή
  53. Μπαλτά Δημήτρη είσαι αυτός που στο φμπουκ γράφεις Δαναός? Μπράβο που γράφεις επώνυμα. Προσπαθεί τώρα ο άλλος που θέλει να λέγεται επιχειρηματίας να την πει σε μένα ανώνυμα. Αφού αυτά που λες είσαι σίγουρος ότι είναι 100 %σωστά γιατί δεν βάζεις το όνομα σου να σε δοξάσουν? Γιατί φοβάσαι το πελατειακο κόστος, οι μισοί πελάτες θα συμφωνήσουν μαζί σου και οι μισοί όχι και υπάρχει κίνδυνος να τους χάσεις. Άρα ένας φοβιτσιαρης που φοβάσαι να γράψεις όνομα δεν μπορεί να λέγεσαι επιχειρηματίας, ο επιχειρηματίας δεν φοβάται να εκφραστεί ελεύθερα. Το να λες έχω εμπορικά συμφέροντα και οι δημοσιεύσεις του μπλοκ τα ζημιωνουν, θα σου πει ένας πελάτης μόνο τα κεμπάπ και οι κρέπες σε ενδιαφέρουν για τα ευρώ? Ο μπλοκερ λέει έσπασε ο αγωγός, κινήσεις για επισκευή έχουν γίνει ή θα περιμένουμε το έργο της αναβάθμισης? Φυσικά πρέπει να γίνουν καταγγελίες σε εισαγγελέα και υπηρεσίες γιατί ο αγωγός είναι του ταιπεδ και κάτι πρέπει να γίνει η θάλασσα είναι μία. Ο δήμος πρέπει να κάνει συνέχεια μετρήσεις ειδικά τώρα που έσπασε ο αγωγός και στην θάλασσα και στο κουνιαβιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν είμαι αυτός.

      Διαγραφή
    2. Άντε πάλι.
      Όχι,δεν είμαι αυτός ο Δημήτρης.Εχουμε 4-5-6 Μπαλτάς Δημήτρης εδώ.
      Δεν έχω Facebook.

      Διαγραφή
  54. Τραχανας Κωστας-Μπαλτας Δημ.
    Δυο αστερια ,νεοι, ,ανενταχτοι,γνωστεςτοπικων,
    αιχμηροι,ασυμβιβαστοι.
    Με δυο λογια τα συκα -συκα.
    Αν δεν βασιστουμε σε κριτικες τετοιων δημοτων σε ποιον θα βασιστουμε,στα ζλαπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τελικά μάθαμε ποιος είναι ο μπλόγκερ;
    Λυθήκανε τα προβλήματα μας τώρα;
    Άρχοντες τις παραλίας έτσι;;;
    Α ρε αθάνατε Έλληνα
    Να έχει καταντήσει ένας Τραχανάς και Μπαλτάς πιο λογικός απ όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μια για πάντα, ο μπλογκερ ειμαι εγώ και σε οποιον δεν αρέσει να μην διαβάζει

    Μπαλτάς Δημήτριος του Παναγιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ☝️Δεν είναι δικό μου αυτό τό σχόλιο.
      Μπαλτάς Δ.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάντως, εσένα που τό έκανες αυτό!!! Είχα ξεχαστεί.Για να σέ δω τώρα αγνωστε, θά ξανά υπογράψεις με το όνομα μου;
      Ασκητής -Μπαλτας Δ.

      Διαγραφή
  57. Να ρωτήσετε αυτόν τον αντιδήμαρχο του Συκιώτη, τι σκατά έκαναν 9 χρόνια που ήταν στην εξουσία για τον βιολογικό για να μην φτάσουμε εκεί που είμαστε τώρα.
    Στις μαλακίες είστε πρώτοι αλλά για κανα έργο τίποτα. Μόνο μίζες και υψηλή διανόηση ήσασταν ρεμάλια. Φύγατε και καθάρισε ο τόπος. Ουστ στο διαολο απο εδω πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μπαλτά τις προάλλες μας έλεγες ότι είναι ο Γάκος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο Συκιώτης δεν πρέπει να βγει να πει τι εχει κανει τοσα χρονια για τον Βιολογικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ακούστε.
    Είμαι ένας από αυτούς που γνωρίζει πράγματα για τον βιολογικό.
    Πρώτον γιατί ασχολουμε με τα του δήμου (περιφερειακά από μικρό παιδί).
    Δεύτερον και πιο σημαντικό γιατί παλαιότερα ήμουν αυτός που δούλευε τό αποφρακτικό του δήμου, ένα αρχαίο μικρό πράσινο αποφρακτικό,αραγες υπάρχει ακόμη;
    Λοιπόν, επειδή χρόνια κανένας οδηγός δεν ήθελε να το βλέπει, ποιός να θέλει να ασχολείται με αποφράξεις και τα σκατα σας;
    Κανένας δεν ήθελε νά το δουλέψει.
    Κάθε μέρα πήγαινα μέσα στο κτήριο του βιολογικόυ καθαρισμόυ.
    Αραγες πόσοι από εσάς έχετε πάει έστω και μια φορά μέσα;
    Αυτοί που γνωρίζουμε από μέσα, νομίζω θά συμφωνήσετε ότι γνωρίζουμε όσο να είναι κάτι περισσότερο για την ιστορία του και το σημείο που βρίσκεται σήμερα.
    Τι λέτε άσχετοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρξαν περίοδοι που δούλευε καλύτερα από σήμερα αυτό είναι σίγουρο.
      Σίγουρα δεν υπάρχει κάποιο θέμα με την δημόσια υγεία!!!!
      Θα το είχαμε βιώσει όλοι μας,τι λέτε?
      Άσε που αυτοί που γνωρίζουν θα είχαν επέμβει.
      Νομίζετε ότι θα ρισκάρουμε τό μέλλον τό παιδιών μας και του τόπου, επειδή εσείς βάζετε άχρηστους στα δημοτικά συμβούλια;;;;
      Ναι ότι γενικά τό σύστημα ήταν πάντα προβληματικό σε όλο το δίκτυο του όλοι τό "μύριζαν".
      Το φετινό, αυτό που συνέβη δεν περίμεναν.
      Το μεγάλο έγκλημα είναι τό σημείο που τον έχτισαν.
      Αυτά προς τό παρόν
      Μπαλτάς Δημήτριος

      Διαγραφή
  61. μα ποιος ειμαι? ειμαι εγώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ☝️ Μάλιστα!!!
      Αυτό τό σχόλιο δεν είναι δικό μου ☝️.
      Έκανες σχόλιο με το ασκητής!!!!
      Είσαι ηληθιος!!!
      Έπεσες στην παγίδα!!!!
      Τώρα είναι αργά!!!
      Αυτό ήθελα νά δείξω εδώ σε όλους!!!
      Σου έχω έκπληξη εσένα!!!
      Τικ τοκ τικ τοκ

      Διαγραφή
    2. Τό δικό μου χρώμα είναι μπλε η λέξη ασκητής!!!
      Το δικό σου μαύρο.
      Επίσης πάτα λίγο πάνω καί στο μαύρο καί στο μπλέ ασκητής.
      Αυτό ήταν τό φυτίλι.
      Πάρε τώρα καί τό μπαμ!!!!

      Διαγραφή
  62. ναΙ ρε μπαλτα, πες μας για τον βιολογικο αφου ξερεις. Ποσο καιρο εχεις να πας? Δουλευει καλά? Βγαζει λυματα απο την απορροή ή σκέτο νεράκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές τις ερωτήσεις μαζευτείτε εσείς που ενδιαφέρεστε πραγματικά,να τις κάνετε επίσημα με αριθμό πρωτοκόλλου στην δημαρχεία.
      Νομίζω είναι πιο αρμόδιοι να σου απαντήσουν με στοιχεία κιόλας.
      Προτιμάς να σου πω εγώ ή αυτοί που είναι εκλεγμένοι;

      Διαγραφή
  63. Μπαλτά Ασκητή ή πως αλλιώς είναι το όνομα σου, ξέρεις τι λένε για το πολύ τικ τακ τάκα τάκα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Για τό τικ τακ τακα τάκα,δεν γνωρίζω, ξαναδιάβασε τι γράφω.
    Τώρα θά μάθεις εσύ για το τικ τοκ τικ τοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μα εσυ λες ρε μπαλτά ότι ξέρεις, αυτοι δεν λένε τίποτα. Μην μας κρατάς σε αγωνία, πες μας τι ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία,ας το συνδυάσουμε τότε.
      Μα τι είναι αυτά πού λές;
      Είναι υποχρέωση τούς νά απαντήσουν, γι'αυτό δεν τούς στείλατε σε θέσης ευθύνης;Δεν θά πω εγώ αυτά που γνωρίζω.
      Θα πάω εγώ στον δήμαρχο και λοιπούς αυτοπροσώπως , άμεσα, καί θα τούς υποχρέωσω να απαντήσουν , θέλουν δεν θέλουν.
      Δεν μπορεί οι κάτοικοι νά μήν μπορούν νά μάθουν για κάτι τόσο σοβαρό.
      Επιτέλους να μάθουμε τι συμβαίνει;
      Συμβαίνει κάτι;
      Για τά γλέντια όλοι καλοί είναι και για την μάσα.
      Θα σου απαντήσει ο δήμαρχος, σύντομα , όλοι θά μάθουμε.

      Διαγραφή
  66. Φτάνει τώρα ,τα είπαμε.

    Όπως πολύ σωστά έγραψε κάποιος,δεν μας ενδιαφέρει λέει τί έγινε.
    Θέλουμε νά μάθουμε από εδώ καί πέρα τί θα γίνει, λύσεις.

    Παιδιά μου,ας δούμε όλη την εικόνα.
    Σαν δήμος στο αποχετευτικό είμαστε πίσω.
    Δεν μιλάω για τά χωριά πού δεν θά δουν ποτέ έστω και μακέτα (ψάξτε λίγο νά δείτε τι έχουν κάνει στην Ιαπωνία) μιλάω για τά τρία 'κεντρα' Καμένα Βούρλα -Αγ.Κωνσταντινος- και Μωλος εάν δεν φύγει για δήμο Λαμιέων.
    Χονδρικά ας μιλήσουμε προς τό παρόν,στα Καμένα Βούρλα την ιστορία την έχουν γράψει καί άλλοι σχολιαστές, ανατρέξτε σε άλλα προηγούμενα σχόλια.
    Ένα βασικό πρόβλημα, πέρα ότι η μάσα ήταν καλή από τούς διοικούντες, είναι τό έδαφος.
    Ξέρουν, αλλά δεν φτιάχνουν αυτό που πρέπει.Ποιος άλλωστε νά τά κάνει αυτά?
    Δεν θά μείνει τίποτα για νά φάνε αυτοί,από τά κονδύλια τής επένδυσης.
    Λοιπόν τά Καμενα Βούρλα έχουν μια ευκαιρία στο άμεσο μέλλον.
    Κοιμούνται όρθιοι προς τό παρόν.
    Η τά φτιάχνεις τώρα μια για πάντα ή όχι.
    Σκέψου ότι οι μισοί κάτοικοι όντως δεν έχουν συνδεθεί, άμα συμβεί αυτό θά σκάσει όλο το σύστημα.
    Αφήνω απέξω τους τουρίστες....
    Σκέψου νά γίνει καί ανάπτυξη, επέκταση σχεδίου πόλεως, καινούριες κατοικίες κτλ.
    Α, έρχονται καί οι Ισπανοί, ακούγεται.
    Δεν υπάρχουν καν οι προδιαγραφές καί ούτε μπαλώματα μπορείς νά κάνεις.
    Τα Καμένα Βούρλα θέλουν σκάψιμο από άκρη σε άκρη!
    Να φτιαχτούν υποδομές για τά επόμενα 200 χρόνια και.
    Πρέπει για καιρό νά κλείσουν όλα εδώ μέσα, εργοτάξιο νά γίνουμε.
    Πήγαινε τώρα αυτό νά τό πεις στους ξενοδόχους καί μαγαζατορες.
    Θα βγάλουν φωτιές.Με τό δίκιο τούς πως θα ζήσουν αυτοί;
    Εδώ έρχεται ο δήμος καί επιδοτεί όλους αυτούς, όσο εσύ βάζεις πλάτη εγώ θά σε στηρίζω.
    Μήν ξεχνάτε ότι περίπου μόνο ένα 40 τά εκατό τών
    ντόπιων ζεί από τόν τουρισμό (μαγαζιά, δωμάτια κτλ)οι υπόλοιποι δεν γουστάρουν κάν νά βλέπουν τουρίστες. Χώρο πιάνουν καί ηχορύπανση προκαλούν, ούτε νά τούς βλέπουν δεν θέλουν.Δεν ζούν από τον τουρισμό.
    Άλλο θέμα αυτό.

    Όταν θες νά φτιάξεις τό μαγαζί σού (βλέπε χωριό)
    μοιραία το κλείνεις,δεν γίνεται νά έχεις πελάτες ταυτόχρονα.
    Έτσι όπως πάμε σέ λίγο ούτε οι σκατομυγες δεν θά έρχονται εδώ, οπότε δεν νομίζω νά έχεις καί καλύτερες εναλλακτικές.
    Οπότε φτιάχνεις αποχέτευση -δρομους -πεζοδρομια-φυτευεις πράσινο καί οτιδήποτε χρειάζεται από τό μηδέν.
    Καί είναι ευκαιρία τά επόμενα χρόνια με αυτά που θά συμβαίνουν εδώ γύρω στο νομό Φθιώτιδας.

    Για Άγιο Κωνσταντίνο, απλά προσέχετε μήν έχετε τά ίδια.
    Για Μώλο δεν έχω ιδέα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. το τέρας του λόχνες των Καμένων Βούρλαν είστε εσείς κύριοι τησ παραλιακής, ξενοδόχοι σύλλογοι που δεν νοιαστήκατε ποτέ στο παρελθόν για το θέμα αυτό το οποίο εάν είχατε λίγο μυαλό θα κατασλαβαίνατε ότι θα το βρείτε μπροστά σας και θα τσούξει.... εάν γίνει βούκινο.

    αλλά έτσι είσταστε δεν βαριέσαι μωρέ. σσσσστττ... μην το συζητάτε το μπλόγκ φταίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. έτσι μην μάθει τίποτα ο κόσμος. Αχ βρε γιανακούρα τι τους κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Είδα το βίντεο με την ομιλία του δημάρχου σχετικά με το θέμα. Για 15 λεπτά απέφευγε την ουσία, μιλώντας προσεκτικά και διπλωματικά, σαν να προσπαθούσε να κρύψει το πρόβλημα αντί να αναλάβει την ευθύνη. Και όχι μόνο τη δική του, αλλά και των προηγούμενων δημάρχων, που άφησαν το ζήτημα να χρονίζει, χωρίς κανένας να ενδιαφερθεί πραγματικά — ούτε οι αρχές, ούτε οι σύλλογοι, ούτε οι κάτοικοι ή οι επαγγελματίες της περιοχής.

    Λυπάμαι. Λυπάμαι για όλους αυτούς που κάνουν ή έκαναν μπάνιο όλα αυτά τα χρόνια, χωρίς να γνωρίζουν τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

    https://www.youtube.com/live/7wXufS4rfso?si=VNw-k3ngSkpIQokK&t=4960

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εάν ψάξεις Καμένα Βούρλα στο youtube θα δείς ότι το 90% απο ότι βίντεο υπαρχει πρόσφατο στα καμένα είναι απο Αλβανικά ονόματα. Θα νομίσει κάποιος είναι Αλβανική πόλη.

    Όχι ότι έχω κάποιο πρόβλημα με αυτούς, καλά κάνουν και δουλέυουν , τα αρπάζουν τα ψιλά, μαζί και με ότι σπίτια απο ηλικιομένους που φροντίζουν. Αφού είναι Φίλος.... https://www.youtube.com/watch?v=8qOghLtzejw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Προφανώς για να δραστηριοποιηθούν ξένοι βρήκαν πρόσφορο έδαφος.Εκει που κάποιοι γηγενείς επέτρεψαν και άφησαν χώρο.Ας μην λοιπόν τους κατηγορουμε που φάνηκαν πιο ικανοί,πιο έξυπνοι και φυσικά πιο εργατικοί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο δήμαρχος προφανώς δεν διαβάζει το μπλοκ...του είναι και αυτό αδιάφορο και χαμηλού επιπέδου.Αρε μεγάλε Λία...πώς κατάφερες και δούλεψες τόσο κόσμο και βγήκες δήμαρχος.?Σωθηκες εσύ αλλά η περιοχή θα βιώσει την καταστροφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Οι Κασελιστας της παραλίας δεν μιλάνε για τον βιολογικό, τα σκατα δεν τους μυρίζουν, όλα τα βλέπουν καλά. Α ρε λινατσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  74. Οι της παραλίας τους νοιάζει μόνο το κέρδος. Κατά τα άλλα να πάνε γαμηθούνε όλα, Αμύνεσθαι περι πάρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Οι της παραλίας θα πάνε στον εισαγγελέα με στοιχεία πολλά περιμένετε δεν έχετε δει τίποτα ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο το θεματακι με απειλες να το ξεπερασετε λιγακι

      Διαγραφή
  76. Θα σας δεχτει ο Εισαγγελεας ή με το που θα εμφανιστειτε θα πει
    -'Βρε καλως τους που σας γυρευα και θα σας μπουζουριαζει για καταπατηση δημοσιου χωρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπαρχει εισαγγελευς που παει κοντρα σε δημαρχους??? σε ποιο μερος της χωρας ???

      Διαγραφή
  77. Σημερα περασα απο το σημειο το οποιο σε βιντεο ειχε ανεβασει καποιος, οπου τα λυματα του σπασμενου αγωγου επεφταν στο ρυακι των λουτρων Κονιαβιτη και στη συνεχεια στη θαλασσα, και διεπιστωσα οτι η βλαβη εχει αποκατασταθει.Δεν μυριζε καθολου βοθριλα σε αυτο το σημειο ουτε και στο γεφυρακι εξω απο το καμπιγκ διπλα στο τεννις που ειχα πριν δυο μηνες γραψει οτι υπαρχει προβλημα και ρωτουσα αν οι δημοτικοι συμβουλοι ειναι συναχομενοι και δεν τους μυριζει.
    Επρεπε δηλαδη ενας δημοτης να τους το υποδειξει με βιντεο το προβλημα δυο μηνες αργοτερα?
    Υπαρχει τεχνικη Υπηρεσια στο Δημο και τι εκανε?
    Ευθυνη ουδεις?
    Ολα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Λιάκο ένας δημαρχάκος είσαι σε ένα μικρό δήμο... ξεκαβάλα... και σταμάτα να προσβάλλεις συναδέλφισσες μου, εργαζόμενες κοπέλες, στο γαλαξία... γιατί αν τύχαινε και ήμουν εγώ στο ταμείο... θα σε έφτυνα... και ας έχανα τη δουλειά μου... το ''κύριε δήμαρχε'' κερδίζεται... δεν επιβάλλεται... αυτά προς το παρόν...συμμαζέψου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση στο 4:48 μ.μ. Σεπτεμβρίου 11, 2024.
      Αυτά είναι τα αποτελέσματα της απαράδεκτης συμπεριφοράς του Λιάκου προς τις εργαζόμενες του Γαλαξία. Ώστε να φτάνει ο προϊστάμενος να τον φτύνει να τον απειλεί και να προετοιμάζεται μέσω του υποτιθέμενου φτυσίματος να διεκδικήσει την Δημαρχία στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές. Βέβαια σε αυτό τον βοηθάει και το βαρύ βιογραφικό που διαθέτει ως προϊστάμενος.

      Διαγραφή
  79. Γιατί ρε παιδιά βλέπω συχνά να γράφετε ότι ο δήμαρχος ξεσπάει σε δημότες; Έχει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα; Και αν ναι δεν είναι επικίνδυνο κάποιος ψυχολογικά ασταθής να διοικεί τον δήμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μεγάλε τι ρωτάς; Το 99% της περιοχής έχει ή ψυχολογικά προβλήματα ή χαμηλή νοημοσύνη ή ΠασόκοDNA δηλαδή ότι αρπάξουμε και ας ψοφήσει ο διπλανός.

      Διαγραφή
  80. Ο Κιμ θα ειναι επιλεκτικος σε ολα, ,δηλ εθιμοτυπικα,λαογραφικα ,λιτανειες,συγκεντρωσουλες ,συναξεις κλπ
    Ετσι θα την παει την πενταετια.
    Οσοι θεωρουν οτι τις διαμαρτυριες στο μπλοκ θα τις λαβει υποψην του το λιγωτερο θελουν γιατρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλά ποιός φωστήρας έδωσε την έξοδο της πόλης προς Αθήνα μπροστά από τα σχολεία όσο θα φτιάχνετε ο κόμβος
    Εκεί έχει μόνιμο μποτιλιάρισμα και το πρωί και το μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Που είναι ο μανιακός του τραχανά να μας κάνει ανάλυση για τον δήμαρχο;; Τι έγινε ξεμπούκωσε τις προάλλες και τώρα δεν μιλάει ή άρχισε το σχολείο;;
    Α/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Απάντηση στο 4:48 μ.μ. Σεπτεμβρίου 11, 2024
    Επιτέλους στο πρόσωπο του προϊσταμένου οι δημότες βρήκανε έναν άνθρωπο να τους υπερασπίζεται ως Ζορό από τον αλλοπρόσαλλο ΚΙΜ ΓΙΟΥΝΚ . Ο προϊστάμενος, δείχνει να έχει τσαγανό και δεν υπολογίζει καθόλου τύπους σαν τον ΚΙΜ , βάζοντας έτσι φώλο για τις επόμενες δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος Δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.