12 Μαρτίου 2023

Αποκατάσταση της εσωτερικής οδοποιίας, προϋπολογισμού 250.000€


Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση της εσωτερικής οδοποιίας Κοινότητας Καμένων Βούρλων


Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση της εσωτερικής οδοποιίας Κοινότητας Καμένων Βούρλων, προϋπολογισμού 250.000 ευρώ με ΦΠΑ, μεταξύ του Δημάρχου Καμένων Βούρλων, κ. Ιωάννη Συκιώτη, και του νόμιμου εκπροσώπου της αναδόχου εταιρίας «ΓΕΩΔΟΜΗ Α.Τ.Ε.», κ. Αθανάσιου Τσώμου.

Το έργο αφορά εργασίες που θα γίνουν σε οδούς εντός της Κοινότητας της Δημοτικής Ενότητας Καμένων Βούρλων, του Δήμου Καμένων Βούρλων, που υπέστησαν ζημιά από έκτακτα και έντονα καιρικά φαινόμενα, όπως βροχοπτώσεις και πλημμύρες κατά τη διάρκεια του τελευταίου διαστήματος, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.


Στις εργασίες οδοποιίας περιλαμβάνονται εργασίες φρεζαρίσματος του κατεστραμμένου οδοστρώματος, συγκολλητική επάλειψη και τέλος ασφαλτόστρωση με ασφαλτοτάπητα κυκλοφορίας συμπυκνωμένου πάχους 5cm. Η ασφαλτόστρωση θα διέπεται από τα οριζόμενα στην Π.Τ.Π. Α265.

Η έναρξη των εργασιών του έργου θα πραγματοποιηθεί άμεσα και η ολική προθεσμία κατασκευής του έχει καθοριστεί σε έξι μήνες. Μετά τη βεβαιωμένη περαίωση των εργασιών, η ανάδοχος εταιρεία υποχρεούται να συντηρεί το έργο για διάστημα 15 μηνών.

123 σχόλια:

  1. Αυτές και αν είναι κινήσεις ματ από τον πιπίλα με τον Τσώμο. Να ρωτήσω κάτι, είχαμε στα Καμένα Βούρλα καταστροφές από πλημύρες στους δρόμους και μου διάφυγε? Γιατί εγώ βλέπω φωτο από τα έργα που γίνονται για τους αγωγούς. Κανονικά ο εργολάβος δεν οφείλει να αποκαταστήσει το οδόστρωμα? Μήπως πληρώνουμε το ένα άλλο ένα? Λέω εγώ τώρα, μην με παραξηγήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύλογο ερώτημα ξέρει κανένας να απαντήσει ,είναι συνοδευτική εργολαβία άρα στο αρχικό ποσό ή είναι κατάτμηση έργου αφού πρώτα η αρχική σύμβαση το περιείχε ως συμβατική υποχρέωση του εργολάβου της αποχέτευσης.
    Και φυσικά αν είναι αυτόνομο έργο που θα το αναλάβει δικαιωματικά η εταιρία Τσωμου με μειοδοτικη προσφορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προφανώς το εν λόγω έργο γίνεται με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, σύμφωνα με τα άρθρα 32 παρ. 2γ , 32Α και 26 παρ.6 του Ν.4412/2016, ως επείγοντα έργα αποκατάστασης βλαβών από θεομηνία, για την επιλογή αναδόχου κατασκευής του έργου.
    Ok! Ας γίνει το έργο σωστά και να παραδοθεί σωστά στους χρήστες και να μη θέλουμε πάλι , μετά το 15μηνο, και πάλι νέα αποκατάσταση.
    Όλα αυτά γίνονται με χρήματα των φορολογουμένων και πρέπει να αξιοποιούνται σωστά!!!
    ΘΡΑΣΎΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ είμαι ο εργ. Δημ έργων λέμε τώρα και παίρνω έργο με διαπραγμάτευση=συνενοηση=απ' ευθείας=φαύλα. Πώς να εξηγηθεί η ασφαλτόστρωση ως κάτ' επείγον για λόγους θεομηνίας αφού είναι χρόνια φθορά.
    Βέβαια υπάρχει το τυπικό του νόμου που ενώ πρόκειται για έκτακτη ανάγκη το σύστημα δίνει την δυνατότητα στον Δήμο να το χαρακτηριζει επειγον=κατ'επειγον= πετσωμένο.
    Τέλος πάντων παίζεται ένα παιχνίδι τύπου Τεμπών (χωρίς θύματα εδώ)που ο κρατισμός καθυστερεί=αργεί,=μετατρέπει,την κανονικότητα σε επείγουσα για να
    μπορει να χρησιμοποιεί τον Νόμο προς όφελος της ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναμένουμε κάι άλλες τέτοιες "εκπλήξεις"......πόσο καλά στημένο το είχαν πριν 4 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημαρχε την αποκατασταση της οδοποιιας μπορει να την κανεις, τη ζημια που σου εχει κανει ο Σκεπαρνακος πως θα την αποκαταστησεις ; Αυτο το παιδι μιλησε πολυ λες και ειχε φαει γλιστριδα και ειπε πολλα βρε δημαρχε. Πως την πατησες ετσι και τον εκανες αντιδημαρχος σου; Κανε κατι τωρα, οσο ειναι νωρις, μπας και ξεχαστει το πραμα. Σου την εχουν στημενη στη γωνια. Καταλαβες ε' ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 22.52 μμ έχω δει προβοκάτορες τέτοιο σαν και εσένα όχι!
    Σε ενδιαφέρει η πολιτική υγεία του δημάρχου; Δεν νομίζω γιατί θα του το έλεγες κατ'ιδιαν.
    Τον Σκεπαρνακο όταν τον πλησιαζατε
    και τον φερνατε εκεί που θέλατε,δηλ να λέει ως πικραμένος κατά του Δημάρχου και άσχετα αν ίσχυαν αυτά που έλεγε ηταν το λιγωτερο..... Συναγωνιστής!
    Τώρα που "ιδε το φως το αληθινό" είναι Ρεβιζιονιστης !
    Έλεος, οπαδοί του Ολυμπιακού με τα 'πανώ' κατά του Αδωνι και ιεροεξεταστες στα μνημόσυνα του καπετάν Μιζέρια στη πλατεία Λαού της Λαμίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μόνο ο κ Σκουφιας θα μας σώσει από την μιζέρια μας.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΚΟΥΦΙΑΣ με υποστήριξη Ηλία πάμε γερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να κανει ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ, αστον αυτον γερασε. Η μονη λυση ειναι ενας νεος. Και ενας τετοιος ειναι ο ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ. Μονο με α(θ)ληταραδες με ηθος θα παμε μπροστα. Δυνατα λοιπον ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ με υποστηριξη ΠΙΠΙΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολιτικοί όλου του Δήμου μαζί για ένα μέλλον διαφορετικό η κίνηση κ η φιλοσοφία Ζατση είναι όσο η επικρατέστερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ φίλε μου.Ο ζατσης(Πισλης)είναι ανοιχτόμυαλος.Δεν έχει πολιτικά βαρίδια,δεν έχει λερωθεί.Δεν εχει εξαρτήσεις.Το θέμα είναι να θέλει και αν το σκέφτεται να πέσουμε όλοι επάνω του να το κανει.Με νέους ανθρώπους με όραμα και όρεξη για δουλειά.

      Διαγραφή
  12. Τι εγινε ρε παιδια; Παλι με τον Σκουφια τα βαλατε; Που κολαει;
    Μου θυμιζετε το "Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και βεβαια με ενδειαφέρει η πολιτική υγεία του δημάρχου. Ποιος/α είσαι εσύ 1.17 μμ που θα την μονοπωλήσεις; Να τον προφυλάξουμε θέλουμε από κάποιους/ες σαν εσένα που τον πείσατε να δεχτεί έναν ‘Ιούδα’ πάλι κοντά του. Ο δικός σου ‘’δεν είδε το φως το αληθινό’’ αλλά την… καρέκλα. Άντε να του πεις να πάει να δουλέψει στην υπηρεσία του δημοσίου που ανήκει γιατί και εκεί έχουν αγανακτήσει μαζί του. Πληρώνεται χωρίς να δουλεύει. Να πω και άλλα ;
    Και δεν είμαστε οπαδοί του Ολυμπιακού ούτε ιεροξεταστές του καπετάν Μιζέρια.
    Οπαδοί της αλήθειας είμαστε και θα το δείτε σύντομα. Πολύ σύντομα. Και με αποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημαρχε παραιτησε τον γιατι ακουγονται πολλα απο πολλους. Δεν μπορει ολοι να λενε ψεματα. Θα σου ειναι προεκλογικο βαριδι.
    ΚΩΣΤΑΣ Π...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι είναι αυτά που γραφετε, λίγη σωφροσύνη δεν πειράζει; είστε νέοι και η ελπίδα στα καμένα βούρλα ειστε εσεις . ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αξιοπρέπεια σχολιαστών ΜΗΔΕΝ. Ξεκατινιαζονται ασυστολως. Μπλόγκερ εσύ ζητάς να ασχολούμαστε με τα του τόπου μας, όμως όπως βλέπεις είμαστε σκετος * βόθ...ος*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε ποσο φάρμακ σταζεις που δεν είναι μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μοιάζει με το Σουλταν μερεμετ του Μπαρουφάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυριοι/ες, ο κύριος αυτός είναι δημόσιος υπάλληλος αλλά στην υπηρεσία του δεν πατάει καθόλου. Πληρώνεται όμως. Αυτό δεν πρέπει να γραφτεί; Είναι ‘βόθρος’ ;
    Ή αυτά ισχύουν μόνο για τους άλλους, τους κομματικά αντιπάλους μας ;
    Όλοι φαν του ‘’μαζί τα φάγαμε’’ είστε ; Τι ακριβώς λέτε; Πως εννοείται τη σωφροσύνη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Σκούφια,στον υπνο σου τον βλέπεις τον Σκεπαρνακο και γραφεις όλη μέρα γι’αυτον;
    Και τέλος πάντων γράψε επώνυμα αφού ξέρουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εσεις οι διλελευθεροι (Κριτων και σια) γιατι σιωπατε; Πως αυτος ο κυριος βρισκεται τα πρωινα στην επιχειρηση του αντι να βρισκεται στην υπηρεσια του; Ποιος/α κινει τα νηματα;
    Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε αφήστε τον άνθρωπο στην ησυχία του.
    Τι εμμονή και αυτό να βλέπετε πίσω από όλα τον Σκούφια.
    Τα σχόλια 7.39 και 7.58 είναι δικά μου και απάντηση στο 8.35 - 13/3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε αυτό λέω και γω ότι τα σχόλια εδώ μέσα 8 στα 10 είναι δικά σου ρε Σκούφια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ε' αφου το λες εσυ τι να σου πει ο κ. Σκούφιας. Δεν σου περνά απο το νου οτι μπορεί να είναι κάποιος άλλος. Προβλημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σκουφη έμαθα ότι είχες μια διαμάχη με τον Σκρεπανακο που σε πείραξε πολύ και από εκείνη την μέρα βγάζει χολή εναντίων του.
    Εγώ τώρα που είμαι ένας τρίτος απ’εξω και βλέπω αυτά που λες και γράφεις,θα σου πω ότι συγκρίνοντας σας εσάς τους δυο ότι είσαι μια τρίχα του…
    Ένας γνωστός σου είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κύριοι, μια καταγγελία στο μπλογκ όταν μάλιστα είναι ανώνυμο προσδίδει προσωπική διαφορα με όρους Συνταξιοδοτικους δηλ φαύλους.
    Εαν βέβαια είναι υπαρκτό θέμα οφείλει η αρμόδια υπηρεσία να μην το καλύπτει και να το θεραπεύει .
    Εάν όμως μετατραπουμε σε Homus sovieticus οι μισοί να καταταγγελουν τους άλλους ,τότε είναι σίγουρο ότι όφελος πολιτικό συνολικά δεν υπάρχει .
    Βεβαίως και θα υπάρχει η καταγγελία ως μεμονωμενη ενέργεια, όχι όμως όταν εινσι αποτέλεσμα πολιτικής αντίθεσης στα δημοτικα και κυρίως όταν παύει η περίοδος 'ασυλιας' όπου αποδεχόμαστε αυτό που εκ των υστέρων καταγγελουμε
    Φυσικά όλα αυτά δεν είναι στην λογική του φιλελεύθερου αλλά μάλλον αποτελέσματα κρατιστικηε αντίληψης(βλέπε Τέμπη) μεταξύ ανελευθερων δημοτών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλα δεν βαρεθηκατε να βλεπετε φαντασματα;
    Σωνει και καλά πισω απο οτι γραφετε κρυβετε ο Σκουφιας;
    Χθες πιναμε καφε και μου ειπε οτι δεν θα ξαναγραψει στο μπλοκ.
    Έχει τους λογους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαχαχαχ τελικά έχεις πλάκα ρε φίλε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βρε χαχα προυνο-προυνο μου τ επρηξες με την εμμονη σου. Δεν ειμαι ο Σκουφιας. Και σταματα να προσβαλλεις εναν ανθρωπο που επι σειρα ετών μας εχει βοηθησει να καταλαβαιμε πως παιζεται το παιγνίδι στο Δημο. Ντροπη σου.
    ΚΧΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαχααχ εντάξει κ Σκουφη ότι πειτε..σας ευχαριστούμε και κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ειναι το πιο ,ευκολο
    Στοχοποιοουν καποιον και στην προκειμενη περιπτωση τον Γιαννη τον Σκουφια που πολυ σωστα γραφει ο ΚΧΠ τοσα χρονια το μονο που κανει
    Ειναι , να προσπαθει τεκμηριωμενα να μας δειξει τι συμβαινει
    Να μας απο-δειξει με αποδειξεις, την Σωστη Εικονα του τοπου
    Το πως ειναι και πραγματικα,
    Πως μπορει να Αλλαξει
    Απλα για το Συμφερον Ολων μας
    Για Καθημερινη εντιμη Ποιοτητα Ζωης
    Για Εμας και τα Παιδια μας.
    Απλα νομιζω οτι, ειναι σημεια των Καιρων
    Η πλειοψηφια εχει στραμμενη τη Ματια της στο Τιποτα:
    Αποδειξη: στον μικρο μας Τοπο
    Μεσα στο Θανατο, Ο Συλλογος Γυναικων για να συμμετασχει στο Πενθος , Αποφασισαν να Χορεψουν
    Αντιδημαρχος, που προσπαθησε και εσπασε τα Μουτρα του απο τον Νυν Δημαρχο Συκιωτη
    Επεστεψε στο θωκο με Ηλιθιες Δικαιλογιες ,Αγκαλια με τον Καταστροφεα επι 8ετια ενος Ολοκληρου Δημου
    Στην Εκκλησια των Κ.Βουρλων επι σειρα ετων ο Προισταμενος Ιερεας Συμπεριφερεται με Σκληρη Απρεπεια στους Εργαζομενους
    Και Λειτουργους του Ναου??
    Ολοι τα Βλεπουν,τα Βιωνουν ,τα Γνωριζουν
    Κανεις ,Ουτε Ενας Ξεχωριστος να βγει Μπροστα .
    Τα αποτελεσματα τα βλεπεται σε Ολες τις ανωτερω Καταθεσεις.
    Οποιος μπει στον κοπο και διαβασει αυτες τις αραδες
    Απλα ας τις κανει εικονες και να Αναλογιστει τον Καθημερινο αντικτυπο στην Καθημερινοτητα της Κοινωνιας
    Και Στο τι Εισπρατουν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ.
    (δεν ειμαι ο Σκουφιας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο κ.Σκουφιας έχει το σθένος και ενυπόγραφα εκφράζει την άποψη του.Δεν θεωρώ πως θα κρυβόταν σε σχόλια ανώνυμα όπως αντίθετα πράττει η πλευρά Σκεπαρνακου και προσπαθεί μάταια να του πλέξει εγκώμιο.Η ανάρτηση παραπάνω έχει να κάνει με την συνεργασία Συκιώτη -Τσωμου.Εκει που έχουν βγάλει χολή και οι δύο πλευρές τώρα για επαγγελματικους λόγους όπως ισχυρίζεται η νανοοικογενεια πίνουν καφέδες και ποτάκια στην υγεία των προβάτων του δήμου μας.προφανως σε ελάχιστους έχει κάνει εντύπωση η ανύπαρκτη αντιπολίτευση του κ Τσωμου,το γεγονός πως ενώ δεν παρίσταται αυτός και κάποιοι συμβούλοι του εδώ και μήνες στα δημοτικά συμβούλια δεν έχουν αντικατασταθεί όπως ωφειλουν.Μια καλοστημένη εκλογική αναμέτρηση έγινε πριν τέσσερα χρόνια με προσυμφωνημένα τα οφέλη της κάθε πλευράς.Καληνυχτα Κεμάλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φυσικά και δεν είσαι,και έχεις δίκιο σε πολλά που γράφεις μόνο που δεν αρκεί αυτό.
    Η οποία αλλαγή προς το καλύτερο έρχεται με την εκπροσωπιση όχι με την καταγγελία αναφέρω παράδειγμα ο Παπαρος ξέρουν όλοι πόσο καταχρηστικά συμπεριφερεται εκτός ότι έχει μετατρέψει την εκκλησία του Αγίου Παντελεημονος σε μοναστήρι με τον τζάμπα κοιτώνα και τον επιδαπέδιο μελλοντικό τάφο του.
    Αν όμως ρωτήσεις το ποίμνιο τότε κάνουν ότι δεν ξέρουν!
    Στα κοινά όμως είναι αντίθεση συμφεροντων άρα κάποιοι χάνουν κάποιοι κερδίζουν... νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΑΧΑΙΡΙΑ .......ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ...Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ........ΆΛΛΟ ΔΟΥΛΕΙΑ .....ΆΛΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.....

      Διαγραφή
    2. 1:43 ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ :ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ 250.000€!!!
      ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ
      ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΠΛΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ.
      ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ.
      ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑΑΑΑΑ"""

      Διαγραφή
    3. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ......ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 250000 €.....ΠΕΡΙΝΕΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ .....

      Διαγραφή
  34. Διαβαστε τις φωτογραφιες του Τσομακου και του Σκεπαρνακου με τον ΣΥΚΙΩΤΗ!
    Σαν να κραταει ο εξυπνος !γεματος Χαρα! τους μικρονοικους Χαμενους!! Εντελως.
    Και καλα ο Τσομακος θα εισπραξει, ο Σκεπαρνακος γιατι χαιρεται ,που Θα Τον χρησιμοποιησει ο πιπιλας?
    Γιατι ξεπουλιεται?
    Να μας απαντησει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έγινε επαναφορά της Ευκλείδιου
    Γεωμετρίας από
    το 360 μοιρες στροφή του Τσιπρα στο 180 μοίρες του νέου συνεργάτη στα αθλητικα δρώμενα
    Η σφοδρότητα της 'προγκας' στο πρόσωπο του εκ Καινούριου Αντιδημαρχου ειναι ίδια με τα σεντόνια στα γηπεδα κατά του Αδώνιδος.
    Άραγε είναι δίκαια η μήπως υπάρχει υπερβολή ;
    Κατά αρχήν η αυτοδιάθεση είναι δικαίωμα και δεν ορίζεται από άλλους εκτός του διαθέτη.
    Έπειτα η ευελιξία είναι το αντίθετο της ακαμψίας αλλιώς θα είμαστε όλοι για τον φυσιοθεραπευτή.
    Βέβαια υπάρχει και το ηθικό μέρος σε κάτι που ειπώθηκε, στην υπόσχεση που δεν τηρήθηκε κλπ.
    Όμως 'τα πάντα ρει',σε ένα περιβάλλον ρευστο- ακόμη και εγώ μπορεί να γινω μάρτυρας του Ιεχωβα-
    και όταν μάλιστα η εξουσία έλκει!
    Ένα έτερο ζήτημα είναι η αγανάκτηση που προκύπτει από μια κατάσταση όπως η προαναφερθείσα ξξ οποία δεν είναι εξαίρεση στον κανόνα αλλά όσο υπάρχουν φιλοδοξίες,συμφέροντα κλπ θα υπάρχουν στο διενεκές.
    Δεν συμφωνώ με τους ασταθείς προτιμω τους σταθερούς όχι όμως τους φανατικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συνεχίζοντας έτσι ο μόνος που επωφελείται είναι ο νυν δήμαρχος!!!!
    Πάλι ο Συκιώτης δήμαρχος θα είναι δήμαρχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εχει δικιο, συμμαζευτητε!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι είναι αυτά που γράφετε??? ΕΛΕΟΣ ΣΥΜΑΖΕΥΤΕΙΤΑΙ. ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΠΑΡΕ ΜΈΤΡΑ ,
    ΔΙΕΡΓΑΨΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΟ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΊ....
    ΝΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΚΕΤΟΣ
    * ΒΟΘΡΟΣ*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι Τιτάνες πάντοτε νικούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σκεπαρνακο ήρθε η ώρα σου… σου ειπα φύγε αλλά δεν καταλαβαίνεις…
    Θα υποστείς τις συνέπειες……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό παιδιά είναι σκούφ. Έτσι πράττει ενεργεί και γράφει αυτός.
    Σιγά ρε φίλε μην μασήσει ο τιτάνας. Δεν σε βλέπει μπροστά του καθόλου.
    Χαλαρώστε να το απολαύσετε γιατί έρχεται και άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρε Σκεπαρνακο βρίζεις Συκιώτη
    Βρίζεις Κερμανίδη
    Βρίζεις Πλατανια
    Την καρέκλα όμως την θελεις..
    Πως την έχεις δει;;
    Ουστ ακατάλληλε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. εμ δεν ξέρουμε πως το παίζει το παιχνίδι ? παιδιά είμαστε? θα στείλει το σδοε στο μαγαζι του άλλου. πρώτη φορά είναι; ετσι κάνει συνέχεια. αυτός είναι και το παίζει και καμπόσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. σκεπαρνακο ατυχησες, ο σκουφιας απο τις 8 εως τις 9.30 περπατουσε όπως κανει κάθε μερα, αρα το σχολιο 8.30 δεν είναι δικο του, προσεχχε ποτε γραφεις για να τα φορτωσεις στον σκουφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νομίζω ότι όλοι μας έχουμε την ανάλογη μόρφωση και μπορούμε να πούμε την άποψη μας χωρίς να βρίζουμε και να απειλούμε. Μπορούμε να πούμε δηλαδή ότι μας αρέσει αυτό αλλά όχι το άλλο ή ότι συμφωνούμε με αυτό και όχι το άλλο. Όλα τα υπόλοιπα τα υβριστικά νομίζω είναι εκ του περισσού και καλό είναι να αποφεύγονται. Μην με αναγκάσετε πάλι να μην δημοσιεύονται τα σχόλια σας αν δεν τα εγκρίνω πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αντρες και Γυναικες του Δημου. Αρκετα με τον Σκεπαρνακο. Ολοι μας έχουμε σχηματισει γνωμη για το ποιον του ανδρος. Η γνωμη μου ειναι οτι δεν μας αξιζουν τετοιοι τυποι να μας εκπροσωπουν. Πολυ αξια του δωσαμε.
    Ας παμε τωρα παρακατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μόνο ο Σκουφιας μπορεί να μας δώσει τα φώτα του και να μας ξυπνήσει..
    Μπράβο Γιάννη,για άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κ Σκούφια είναι η ώρα να βάλεις υποψηφιότητα,είναι για το καλό του δήμου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΔΑ - 953ΡΩΚ1-5ΗΒ
    ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΓΟΥ
    «ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ»
    Ποσό χωρίς Φ.Π.Α.: 197.580,65 €, Φ.Π.Α. 24%: 47.419,36 € , ΣΥΝΟΛΟ 245.000,01 € .
    ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ - ΓΕΩΔΟΜΗ ΑΤΕ - Τσώμος Αθανάσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ......;;;;;;;....ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΚΑΙ
      ΟΧΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΙΛΕ........! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ......ΕΧΕΙ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ....ΑΠΕΧΕΙ ΠΑΡΑΣΑΓΚΑΣ...ΓΙΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ......ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.....

      Διαγραφή
  50. Ρε για τον Σκεπαρνακο που πιάνει μια καρέκλα και δεν λέει να σηκωθεί δεν έχετε τίποτα να πειτε;;
    Το παιδί αυτό δεν κάνει για τίποτα…
    Είναι ακατάλληλος και επικίνδυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σήμερα έτυχε να βρεθώ σε μια παρέα σε γνωστό καφέ της πόλης και κάποιος από τη παρέα (και για να μην αφήσω υπόνοιες, δεν ήταν ο Σκούφιας) έβαλε να ακούσουμε ένα ηχητικό όπου μιλούσε ο Σκεπαρνάκος. Το τι ακούσαμε, δεν περιγράφεται. Απίστευτα πράγματα.
    Ρε συ Κώστα έχεις αποδείξεις γι αυτά που έλεγες ή επειδή σε εκβίαζε τα έβγαλες από το μυαλό σου;
    Ρε συ Κώστα αφού τα έλεγες γιατί δέχθηκες την αντιδημαρχία;
    Ρε συ Κώστα, τι κατάντια είναι αυτή ;
    Ρε συ Κώστα σε λυπάμαι, πραγματικά σε λυπάμαι.
    Ντρέπομαι να γράψω το όνομα μου γιατί πολλοί ξέρουν ότι είμαστε και φίλοι.
    Αι σιχτιρ ρε Κώστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βουλα Γ.Παπαευσταθιου2:39 μ.μ., Μαρτίου 15, 2023

    Ειναι μεγαλο Κριμα Αληθεια Μεγαλο!!!
    Να εχεται την Αναγκη Ακομα Τωρα , να σας Μαλωνει bloger
    Για να συμμαζεψετε ,τις Παιδικες Συμπεριφορες?
    Αποψη μου και γνωμη μου ειναι: Οταν κατι Συμβαινει στην Καθημερινοτητα ,ειτε Δραση ,Ειτε Συμπεριφορες που μας ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ
    Το να Ριχνουμε Το Δικο μας Επιπεδο Κατω Απο τον Πηχη
    Γιατι?
    Για να Δωσουμε να Καταλαβει Τι?
    Για Οτι, Κανει Ο Καθενας μας
    Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ
    ΤΟ ΝΑ ΕΚΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΝΕΣΟΥΜΕ!!!
    ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΙΝΗ
    ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.
    Η Η Αμετροεποεια Κανεναν Ποτε και Πουθενα Δεν Ωφελησε.
    Προτεινω να γινει Βημα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟ BLOG, οπως θεωρω οτι, μας Αξιζει.
    Αντιφαση:
    Να νοιαζομαστε για την Καλη Δημοτικη Αρχη και να παλευουμε για αυτο!!
    Και παραλληλα να στελνουμε στον Καιαδα , χωρις ιχνος σκεψης, τυψης Καποιον που Για δικους του Λογους ,εσφαλε κατα την δικη μας Αποψη.
    Για να αντιστρεψεις το Κακο Δεν γινεται με το κακο.
    Με εκτιμηση
    Βουλα Γ.Παπαευσταθιου
    ΥΣ:
    Ας συγκεντρωσουμε το δυναμικο μας να ΟΜΟΡΦΗΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Τόσο λοιπόν σας τον 'έβαλε μέσα' τον
    εγωισμό ώστε να πάθετε κρίση πανικου,δεν πειράζει, την επόμενη θα ξέρετε ότι πρεπει να είστε χαλαροι, χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αχ, και πόσο τσούζει,αλλά μ' αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ρε Βούλα μου αυτό λέμε…για το καλό του τόπου μας πρέπει να φύγει το βλαμενο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Βουλα Γ.Παπαευσταθιου5:40 μ.μ., Μαρτίου 15, 2023

    Εχω μπερδευτει, σας παρακαλω πολυ εαν μπορειτε βοηθηστε με
    Η Εικονα που βλεπω εγω ειναι,
    Απο την μια πλευρα Η Ευνομουμενη Κοινωνια και απο την αλλη ενα Μελος της που αψηφωντας τους Νομους της,
    συμπεριφερεται κακοποιητικα.
    Η Ευνομουμενη κοινωνια περνωντας τον Νομο στα Χερια της, προσπαθωντας να Τιμωρησει την απειθια ,πασαλειβει με πισσα και πουπουλα τον αποστατη και τον περιφερει.
    Επ' Ουδενι δεν θελω να υποβιβασω την κινηση του Κωστα του Σκεπαρνακου
    Εγω πρωτη την επομενη ημερα
    Την αντιθεση μου στην κινηση του την επικοινωνησα ,
    με γνωμωνα την δικη μου θεση ως πολιτης αυτου του τοπου και γνωριζοντας του το τι θα επακολουθησει ,που Δεν αξιζει σε Κανεναν μας να το Ζησει.
    Οταν Καποιος απο ολους μας ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΗΣΕΙ!!!(ποιος και με τι γνωμονα το κρινει?)
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ
    Ειλικρινα περιμενα , απο τους Δημοτες -ενεργους Πολιτες
    Να καλεσουν τον Σκεπαρνακο και να του Ζητησουν εξηγησεις
    Μεχρι εκει.
    Το τι Αποτελεσματα για τον ιδιο θα φερει η κινηση Αυτη
    Θα το Ξανα-εισπραξει για δευτερη φορα ο Ιδιος.
    Σας Παρακαλω ας προβαλλουμε Ηθος και Αξιοπρεπεια απο Αυτον τον χωρο
    Για να γινουμε περισσοτεροι και να αλλαξει ισως καποια στιγμη ο Πολυπαθος τοπος.
    Αλλιως απλα εξακολουθουμε να παιζουμε το Παιχνιδι τους
    Να μην γκρινιαζουμε μετα τις Εκλογες
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
    Ευχαριστω και παλι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ποιο παραστράτημα ρε Βούλα;;;
    Πολύ ρομαντική είσαι ρε Βούλα αλλά τι να πω;γυναίκα είσαι…
    Το άτομο αυτό δεν κάνει για τα δημοτικά,για κάποιο συμφέρον ανέλαβε…
    Τι γνώσεις έχει;
    Δες λιγο την πορεία του…
    Ρώτησε λιγο γι'αυτον τι μέρος του λόγου είναι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κυρία Παπαευσταθίου, διαφωνώ μαζί σας.
    Οι άνθρωποι είναι μιμητικά όντα και επιστρέφουν συμπεριφορές,
    Όταν ο εν λόγω κύριος (τρόπος του λέγειν…) με τις πράξεις του, γράφει στα @@μπαλα του (αν έχει…) το ήθος και την αξιοπρέπεια που πρέπει να τον διακρίνει ως εκπρόσωπος της κοινωνίας… εγώ ο ψηφοφόρος γιατί να δείξω ανοχή ;
    Όταν ο εν λόγω λεβεντομαλάκας, συγνώμην κύριος ήθελα να πω, νομίζει ότι δεν ευθύνεται για τίποτε, όλα τα ‘κανε καλώς … αλλά ο κόσμος δηλ. εγώ ο ψηφοφόρος, δεν καταλαβαίνω ότι, ότι έκανε το έκανε για μένα και όχι για τη πάρτη του… γιατί να μην τον φτύσω ;
    Κυρία Παπαευσταθίου, διαφωνώ μαζί σας.
    Καλά κάνουν και του τα ‘’χώνου’’ μήπως και κάποιοι άλλοι το σκεφτούν μια και δυο και τρεις φορές να κάνουν τα ίδια. Και το λέω αυτό γιατί ο δήμαρχος θα πατήσει ‘’επί πτωμάτων’’ προκειμένου να κρατήσει τη θέση του.
    Είναι πολλά τα λεφτά…Άρη, σύγνώμη κα Βούλα ήθελα να πω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αν πράγματι το ζήτημα είναι οικονομικό τότε η πτώχευση της χώρας από τους λαικομετωπικους -"Μαζί τα φαγαμε"- θα έπρεπε να τους οδηγεί στην αυτοκριτική..
    Αν είναι πολιτικο τότε στην δημοκρατία υπάρχει η λέξη αυτοδιάθεση.
    Αν είναι ηθικό θα κριθεί από του δημότες.
    Αν τέλος είναι προσωπικό ζήτημα τότε σας 'εχει' ολους μαζι λόγω πρωταθλητισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τι εννοείς μας έχει όλους;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Όπως είπε ο Πολακης στους δημοσιογράφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χαχαχαχ τα μπράτσα δεν μετράνε σήμερα.. αλλά τα γραμμάρια σε μολύβι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σκεπαρνάκο στη πιατσα λενε οτι πιεζουν τον τύπο που εχει το ηχητικο να το στειλει στον δημαρχο. Αυτος το σκεπτεται. Αν το στειλει τοτε θελω να σε δω λεβεντη μου.
    Θα σου χαριστεί ο πιπίλας; Βλέπω νεα ξεφτιλισματα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κωστακη οταν καποιος παιζει σε πολλα ταμπλώ αυτά παθαίνει. Η θέση ειναι μια. Οι υποψηφιοι τρεις. Τα λεφτά πολλά. Εσύ έπαιξες και με τους τρεις χωρις να λάβεις υποψη ότι η πολιτική είναι βρώμικο άθλημα.
    Και αυτό θα το πληρώσεις. Έτσι πάντα γίνεται στη πολιτική.
    Και να θυμάσαι. Ο πιπίλας είναι εκδικητικός και δικομανής τύπος.
    Καλά ξεμπερδέματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @titana.Kosta.Αυτά παθαίνει όποιος είναι φλύαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σας τσούζει βλέπω ο τιτάνας. Πάει να πει ότι είναι γκιοσέμι και έχει ή μπορεί να φέρει πολλά χαρτιά. Κάποιοι νοιώθουν ότι το χάνουν το παιχνίδι και αντιδρούν άσχημα και βρίζουν και εξαπολύουν προσβολές. Μην νομίζετε ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που απλά διαβάζουμε και δεν γράφουμε δεν καταλαβαίνουμε τι γίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι αμόκ σας έχει πιάσει η μάλλον σε τι κρίση πανικου εχετε φτασει να απειλείτε και οικογενειες,ντροπή.
    Αλλά ποτέ είχατε μυαλό για να καταλαβετε ότι φέρνετε αντίθετο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Η ανθρωποφαγία επιτίθεται στην σανοφαγία . Και τα δύο είναι λάθος.
    Η διαφορά τους είναι ότι οι πρώτοι τρώνε ανθρώπους οι δεύτεροι σανό.
    Ποιοι είναι ποιο επικίνδυνοι; Μα φυσικά οι πρώτοι που δεν έχουν όριο,, είναι καταναγκαστικοί δεν έχουν ψυχική ηρεμία και φθάνουν γρήγορα στο.... Ζanax.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ουτε Αμοκ Ουτε κριση Πανικου
    Γιατι αλλωστε?
    Μηπως οι Γραφοντες αλαξοπιστησαν?
    Μηπως οι Γραφοντες προδωσαν?
    Μηπως οι Γραφοντες εκει που εφτυναν πηγαν και εγλυψαν?
    Απλα Διαμαρτυρονται γιατι η ψηφος τους και η Εμπιστοσυνη στο προσωπο του Κωστακη Πηγε Ντιπ Χαμενη
    να κατι σαν Παπαναγιωτου ας πουμε!!!
    Κλωνοι του γειτονα του ΕΦΙΑΛΤΗ.
    Ο καθενας οτι, και οπως θελει θα εκφραζεται, αλλος Ανοιξε τον Ασκο του Αιολου
    Ας προσεχε
    Μην Ζητατε τωρα και τα ρεστα
    Βαρεσε το κλαρινο?
    Ξεκινησ' ο χορος κι οπου βγαλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλημέρα.
    Αναρωτιέμαι τι άνθρωποι είστε,πόσο 'Κατημάδες',αυτό που έλεγαν παλιά στο χωριό της Καρυας θελοντας να δείξουν την χαμηλή ποιότητα.
    Δεν αναγνωρίζετε τίποτε,αντιστρέφετε το αίτιο με το αιτιατό λ.χ είναι ωφελιμη η απεργία της ΑΔΕΔΥ και την ίδια στιγμη είναι κατακριτεα η εργασία στο ιδιωτικό τομεα από όπου πληρώνει τους απεργουντες που καθονται!
    Έτσι λοιπόν ο νέος Αντιδήμαρχος αντί να κριθεί από την παραγωγικότητα του όταν
    πρεπει (απολογιστικα) , προπηλακιζεται αγριως (εξ αποστάσεως)άραγε γιατί; Ας βρεθούν εκ του συνεγκης, και εκεί να ειπωθεί ότι οφείλει να πάει αυτός και η οικογένεια του μετανάστης,τολμήστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μεγάλη και αναντικατάστατη αρετή κάθε σχολιαστή που σέβεται τον εαυτό του είναι μια βασική «συνταγή»: όταν γράφεις να αφήνεις έξω από τον υπολογιστή σου και τους υπολογισμούς σου τις προσωπικές, υποκειμενικές προτιμήσεις και τις ιδεολογικές σου «αδυναμίες»
    Κι αυτό για δύο λόγους:
    Ο πρώτος επειδή έτσι θα αποδείξεις πόσο πραγματικά σέβεται τον εαυτό σου.
    Ο δεύτερος επειδή όχι μόνο διώχνεις αναγνώστες που δεν συμφωνούν μαζί σου αλλά και επειδή με τον φανατισμό του ζημιώνεις τον διάλογο για τα καυτά θέματα του τόπου σου.
    Μήπως αυτός είναι ο σκοπός σου;;

    Αυτή η λογική καταλήγει στην ανθρωποφαγία: όσοι περισσότεροι «θυσιαστούν» τόσο πιο γρήγορα οι αλλαγές θα………. πραγματοποιηθούν;;
    Η στοχοποίηση, η διαπόμπευση είναι έρπον ΦΑΣΙΣΜΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Συμφωνώ στη Βούλα να τα πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΝΩΝΥΜΕ, 9.31,
    Σκέφτεσα όπως σε βολεύει, ως πραγματκός ‘’κατημάς’’ που είσαι..
    Έναν αντιδήμαρχο, πρώτα τον κρίνεις για συμπεριφορές του και μετά για την παραγωγικότητα του.
    Ζητάς να τολμήσουν οι σχολιαστές να πουν αυτά που λένε face to fece στον Σκεπαρνάκο. Αυτός γιατί αυτά που μας έλεγε για τον δήμαρχο δεν πήγε να του τα πει face to face ; Γιατί δεν τόλμησε ;

    ΔΚΒ, 12.11,
    ΈΡΠΩΝ ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι όταν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και στοχοποιείς, διαπομπεύεις κάποιον !
    Είναι αυτό που έκανε ο Σκεπαρνάκος για τον Συκιώτη.
    Όταν ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και στοχοποιείς, διαπομπεύεις κάποιον… αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
    Αυτό λέγεται ΚΡΙΤΙΚΗ για να βάλεις τον φασίστα στη θέση του και για να μην βρεθούν μιμητές.

    George N

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Και που ξέρουμε ρε φίλε εμείς αν είναι αλήθεια αυτά που λες και αν όντως έχεις αποδείξεις και όχι ψέματα;;;
    Γιατί δεν τα λες στον δήμαρχο;;όπως λες…
    Με αποδείξεις και όχι μου είπε,έμαθα,είπε ένας άλλος και και…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Εδώ μια Μπητα έβριζε και έλεγε τα μυρια όσα για τον Κερμανίδη όλη μέρα και τώρα είναι μαζί…
    Αχαχαχα τι να πεις και για τον Αδωνη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Κουλουβαχατα, περασαν και οι αποκριες!!!
    Αρχιμασκαρας ο Κωστακης και μασκαρακια με μασκαραλικια και μασκαροκουβεντες ο χορος!!!
    Βγαλτε τις Μασκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Οι πραγματικοί μασκαράδες 5.38 δεν είναι αυτοί που φοράνε μάασκες αλλά αυτοί που γλειφουν εκεί που φτύνουν. Και ένας τέτοιος είναι ο Κωστάκης.
    Το 'βγάλτε τις μάσκες' ισχύει πρώτα για σένα. Βγάλτη και ακολουθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @ 5.13 τι να πω εγω στο δημαρχο. Ο τιτανας πρεπει να παει να του πει αυτά που ελεγε σε εμας. Θελω να δω τι θα κανει ο τιτανας οταν ο πιπιλας ακουσει μεσω του ηχητικου να τον κατηγορει οτι παιρνει ...... (μπιπ λογω εισαγγελεα) !
    Ε' ρε τι εχουμε να δουμε και να ακουσουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Και σου λέω εγώ ρε μάστορα ότι έχω και για σένα αποδείξεις ότι είσαι τοιούτος…
    Δεν θα θελεις να τις δεις για να αποδείξεις ότι είσαι ή δεν είσαι;;;
    Ας στείλεις όπως λες τις «αποδείξεις» στον δήμαρχο και μετά θα σε παραδεχτώ..
    Αν όμως δεν υπάρχουν,τότε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Το θεμα κουρασε. Οτι ειναι να γινει ας γινει.
    Και ο δημαρχος και ο Σκεπαρνακος διαβαζουν το μπλοκ.
    Ας καθησουν να συζητησουν σαν αντρες και αν δεν τα βρουνε ας παρουν διαζυγιο.
    Αν 'βρωμισει' περισσοτερο το θεμα θα τους παρει η μποχα και τους δυο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όπως και να έχει ο ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ πρέπει να φύγει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τελικά, μέσα από όλες αυτές τις μεταγραφές και μεταπηδήσεις, συνδυασμό έχει σχηματίσει κάποιος από τους υποψηφίους για τον δημαρχιακό θώκο ????
    Αναρωτιέμαι γιατί υποψηφίους δημάρχους ακούσαμε , μεταπηδήσεις ""στελεχών"" ακούμε, συνδυασμούς δεν βλέπουμε!!!!Μα τέτοια μυστικότητα??? Μακάρι να εκπλαγουμε ευχάριστα από τα στέλεχος που θα. ανακοινωθούν, όταν και εάν ανακοινωθούν, σίγουρα θα έχουμε φάει το αρνί , ίσως έχουμε μαυρίσει και από τα μπάνια!!!!
    ΘΡΑΣΎΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. George N -KA DE BE-.
    Το σκεπτικό σου είναι καθαρά υποκειμενικό, άξιο να γραφτεί στα πρακτικά ( Σταλινικών εκκαθαρισεων περιόδου 1936-37).
    Λοιπόν κ. Βυσινσκι λες, ότι η συμπεριφορική ηθική προηγειται της απόδοσης του αξιώματος .
    Έτσι δεν δέχεσαι την κατ αρχην αξιολόγηση των δημοτών οι όποιοι τον εξέλεξαν δημ. σύμβουλο!
    Έπειτα όταν βρέθηκε σε 'ενδιάμεση κατασταση' επανακαθοριζετε την στάση σας και τον αξιολογήτε εσεις οι λαικομετωπικοι ως ηθικά καλο και άξιο να συμμετάσχει στον 'αντιφασιστικο' αγώνα κατά του Δημάρχου!
    Κατόπιν οταν επανηλθε στα 'πάτρια εδαφη' περιήλθε παλι στην ανυποληψία της ΟΠΛΑ ΚΒ με την κατηγορία του Οπουρτουνιστη , προδότη και φασίστα!
    Τρεις χρονικές περιοδοι με τρία διαφορετικά σκεπτικα αναλόγως πόσο σας βολεύει(αυτό και αν είναι οπορτουνισμος!
    Τις πρακτικές της διαπόμπευσης- και εναντίον της οικογένειας του μάλιστα- της περνάτε 'εξ απαλών ονυχων' και φυσικά θέσατε τον Δήμαρχο υπό την προστασία σας(υποκρισία) και τον περί ου λόγος 'Τιτάνα ως ανυπόληπτο άρα και εν δύναμη προς κάθε τιμωρία και μαρτύριο!
    Ξεχνάτε κ. Βυσινσκι ότι η συγκεκριμένη αναβάθμιση (Αντιέγινε σε πλήρη γνώση της ομάδος του δημάρχου αφού πρώτα εδοθησαν αμοιβαίες εξηγήσεις .
    Η ανάγκη για τα επικαιροποιημενα προγράμματα στα αθλητικα εφερε αυτή την συμφωνία με στόχο την παραγωγικότητα του Αντιδημάρχου (εξ οφιτσιου) .
    Βέβαια κ. Βισυνσκι το ένα θα φέρει το άλλο δηλ την κοινή πορεία και στις δημ εκλογές,που δείχνει και την ουσία της αντιδρασης του λαϊκού μετώπου,!
    Καλή χώνεψη συντροφοι κομισαριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καμια Προστασια στον Δημαρχο, οταν ερθει η Ωρα του ,θα το δει το ΜΑΥΡΟ.
    Οπως απανταει στην κ.Παπαευσταθιου ο George N
    Ο Δημαρχος Παταει επι πτωματων ,για να ειναι Στην καρεκλα του Δημου
    Συμφωνοντας ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΠ'ΑΥΤΟΥ!!
    Δεν εχουμε κατι να πουμε για δαυτονε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ‘Σύντροφε’ @ 7:45 μ.μ., Μαρτίου 17, 2023
    Είναι ανάξια κάθε σχολιασμού η θέση σου, γιατί κινείται σε επίπεδο ανοησίας και φανατικής ιδεοληψίας !!!
    Η άποψή μου είναι ότι τα δημόσια πρόσωπα πρέπει να έχουν συμπεριφορές που συναρτώνται με τη μπέσα, το ήθος και την αξιοπρέπεια. Και αυτά τα χαρακτηριστικά λείπουν και από τους 2 πρωταγωνιστές. Τον εκβιαστή και τον εκβιαζόμενο.
    Η ανάληψη της θέσης είναι προϊόν εκβιασμού σύμφωνα με αξιοπρεπείς συμπολίτες μας, που ήταν συνομιλητές του ανάξιου να λέγεται τιτάνας. Οι ΤΙΤΑΝΕΣ είχαν ψυχή και τα έβαλαν με τους ΘΕΟΥΣ. Αυτός δεν τόλμησε να τα βάλει ούτε με έναν… πιπίλα !
    Να ‘σαι καλά όμως που μ έκανες και γέλασα με τη φράση σου… ‘’Η ανάγκη για τα επικαιροποιημένα προγράμματα στα αθλητικά έφερε αυτή την συμφωνία με στόχο την παραγωγικότητα του Αντιδημάρχου (εξ οφιτσιου) ‘’. Καλό ! Έχει περάσει πολύς καιρός για να ακούσω ένα καλό ανέκδοτο ! Σ ευχαριστώ !

    Ο ‘κομισάριος’ GEORGE N

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.....ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ :
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΑΝΑΣ ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ.......;
    ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΛΟΣ ΣΤΑ ΔΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΤΕ.....!
    ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ....
    ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ..... ΓΙΑΤΟ ΚΕΣ-ΚΟΙ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.....ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΛΕΩ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Βρε φιλε δεν καταλαβαμε τιποτις. Πιο λιανα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Έλεος!!!! Φτάνει με τις ΠιπιλοΤιτανομαχίες!!!!!! Δεν ενδιαφέρουν κανέναν πολίτη-δημότη, αλλά μόνο τους κουτσομπόληδες του Blog.
    Όλους του νοήμονες και σοβαρούς δημότες τους νοιάζει το μέλλον του Δήμου μας και το ¨στοίχημα" στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές είναι τόσο η αυτοκριτική όσο και οι σωστή κριτική στους νυν και στους νέους υποψηφίους ώστε εν δυνάμει να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα.
    Κανένας αιρετός δεν έπιασε μια καρέκλα-θέση στο Δήμο χωρίς να ψηφιστεί από εμάς!!!!!!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ αν ένας δήμαρχος εκβιάζει ένας δημοτικό σύμβουλο ή αν ένας δημοτικός σύμβουλος εκβιάζει έναν δήμαρχο με αποκαλύψεις και ο δήμαρχος τον κάνει αντιδήμαρχο για να του κλείσει το στόμα, αυτά τα πράματα δεν είναι θέμα κουτσομπολιού, είναι σοβαρά πράματα. Επίσης αυτοί είναι και υποψήφιοι στις επερχόμενες εκλογές. Δεν πρέπει να μάθουμε πως από εκεί που ο ένας έριχνε στον άλλον δηλητηριώδη βέλη, ξαφνικά προέκυψε ξαφνικός έρωτας; Τι τους ένωσε; Και μην μου πεις και εσύ αυτές τις σαχλαμάρες για τα αθλητικά δρώμενα γιατί είμαι ενήλικας και δεν πιστεύω στα παραμύθια.
    George N

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ρε σεις σκεπαρνιακος δεν είμαι,Συκιώτη δεν ψηφίζω,αλλά αν κάποιος έτρεξε και έκανε πράγματα για το καινούργιο,παραλια καινουριου,χρυσή ακτή,Ρεγγινι και καμένα όπως λέει ο 12:43 αυτός είναι μόνο ο ΣΚΕΠΑΡΝΑΚΟΣ
    Και δεν θα το πω εγώ… ρωτήστε μόνοι σας στα χωρια…
    Και μη μου πειτε τι έκανε..
    ρωτήστε…
    Εκτός αν θέλετε να γράφετε μόνο αρνητικά για κάποιο σκοπό..
    Το ξανά λέω δεν είμαι με κανεναν απλά έχω ένα εξοχικό.

    Και ναι ξέρω θα πέσετε να με φάτε αλλα δεν με νοιάζει απλά ήθελα να το πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 4.57 εισαι εκτος θεματος. Δεν κριτικαρουμε τι εκανε ο σκεπαρνακος αν εκανε καλα τη δουλεια του οταν ηταν αντιδημαρχος. Αλλο κριτικαρουμε. Διαβασε και ασε τα δεν ψηφιζω σκεπαρνακο και συκιωτη κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ για να ξεκινησουμε να σχολιαζουμε θεματα υποψηφιοτητων πρεπει καποιος να κανει μια σχετικη αναρτηση. Αντε καντην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αντε βρε να σχολιασουμε την αναρτηση του μπλοκερ 'Δείτε που βρέχει τώρα...' μπας και ξεπλυθούν οι ξεφτιλες που βιωνουμε τα τελευταια εικοσιτετραωρα ! ok ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. 4:57 Αυτο Μετραει Περισσοτερο ,Να το εκανε Ενας Αχρηστος παει στα τσακιδια,
    Εγραψε Καποιος για το Παπαναγιωτου;
    Το Βρισανε πεντ εξι και στο αγυριστο
    Αλλα ο Σκεπαρνακος ο Κωστας ρε Φιλε???.
    Αυτο Ειναι Πολυ βαρυ κι Ασυκωτο
    Ολη η Οργη Ειναι Για Αυτο!!!
    Κριμα το Παληκαρι
    και παλι κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ευτυχώς που είστε μια θλιβερή μειοψηφια ικανοί μόνο για χαφιεδισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Η πλειοψηφια ομως???
    Στυλοβατες της Κοινωνιας!!!!
    Γιαυτο αυτα τα Χαλια
    Αι σαπερα εχεις και μουτρα και μιλας
    Αναξιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ Μ´ΑΥΤΟΝ, ΤΖΑΜΠΑ ΣΩΣΤΟ, ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ , ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Το παρατραβηξατε με το σκεπαρνακο και υποβαθμιζετε έτσι το μπλοκ σε κατινιστικο. Απο εδώ και πέρα πρέπει να διαγράφονται τέτοια σχόλια. Γράψατε αρκετά φτάνει. Έχουμε αρκετά προβλήματα άλλα στο τόπο μας.Στα καμενα θα φάτε τα κουφαρια ράδιο θρονιο αρκετά χρόνια ακόμα στην μάπα με τους βλακωδεις χειρισμούς των βουλευτών. Μπορεί να γίνεται ένα πολύ σοβαρό έργο υποδομής με τον αγωγό ακαθαρτων αλλά το τοπίο θα αλλάξει όταν θα φύγουν τα ερείπια. Στον Άγιο ευτυχώς το λιμάνι τελειώνει αλλά για την ανάπλαση της παλιάς εθνικής 3 χρόνια τώρα δεν υπάρχει ακόμα τίποτα. Στο μωλο δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα. Σε λίγο που θα έρθουν οι λαμιωτες υποψήφιοι βουλευτές μην αρχίσετε πάλι να τους χαιδευετε αλλά βάλτε τους να δεσμευτούν να λύσουν προβλήματα που υπάρχουν και εκτός Λαμίας αλλιώς γυρίστε τους την πλάτη. Το παλιό σύστημα του χαιδεματος φέρνει κουφαρια, μισά έργα, φτώχεια και πτώματα δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Μπλόγκερ, σόρρυ, το μπλογκ κατάντησε σχετικά μ@λ@κ@α. Αφού δεν βάζεις ΕΣΥ θέματα του τόπου για ανταλλαγή θέσεων, απόψεων κλπ, θα καταλήξεις σαν το άλλο μπλογκ που κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα κάνει μια ανάρτηση, αλλά κανείς , μα κάνεις δεν σχολιάζει. Βάλε κανόνες στην θεματολογία και σχολιασμό. Έλεος μας έπνιξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ο μπλόκερ καλά κάνει και αφήνει ελευθερία στην άποψη .Αν αρχίσει να βάζει πολιτικά τοπικά θέματα καθοδηγεί.
    Αυτό είναι
    υποκειμενικο.
    Καλά λοιπόν κάνει και δεν αλλάζει τακτική.Οποιος λοιπόν θέλει μπορεί να βγάλει τον ψυχισμό του μετατρέποντας τα θέλω του σε σχόλιο.
    Εδώ βέβαια κάποιοι κουράζουν κάποιοι είναι ωφελημοι και κάποιοι για τον ψυχίατρο.
    Εγώ λ.χ.ειμαι για τον τελευταίο αλλά μέσα μέσα θα γράψω και κάτι σωστό όπως οι αριστεροί δεν είναι κανονικοί δημότες.
    Τώρα για τον νεαρό 'Τιτανα'μαλλον καλό του κάνουν παρά τον μειώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ο Δημος καταντησε έτσι απο ΔΕΞΙΟΥΣ δημαρχους και όχι ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
    Και τώρα 3 ΔΕΞΙΟΙ διεκδικούν τη θεση και εσεις περιμενετε να αλλαξουν τα πραματα.
    Πραμα δεν θα γινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΣΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΟΥ ΕΛΛΕΙΠΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΤΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΙΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ- ΦΑΣ...

      Διαγραφή
  102. Δεν αμφιβάλω ότι δίνεται και το μάτι σας προκειμένου να αισθανθείτε
    πλέρια ικανοποιημενοι ότι υπηρετείτε τον Σοσιαλιστικό παράδεισο,άλλωστε και ποιο παλιά οι συναγωνιστριες εθεταν ευχαρίστως στην κοινή χρήση στον βωμό της κοινοκτημοσύνης και το αιδοίο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ρε φασισταρα εμεις μπορει να διναμε το μουνί μας επειδή έτσι γουστάραμε αλλα δεν φορούσαμε κουκουλες για να καταδώσουμε τον γείτονα μας και δεν είμαστε μαυραγορίτες για να του αρπάξουμε την περιουσία του.
    Αντε γαμήσου φασίστα που σε έφαγε η μαλακία και δεν ξέρεις τι λες !
    Και μπλοκερ μην το διαγράψεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αυτό λέω και εγώ τι ακριβώς κάνατε τώρα όσον αφορά τις ύβρις σου προτείνω να διαβάσεις το "Ευτυχώς ητηθηκαμε σύντροφοι" του δικού σας
    Λαζαρίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ,ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΠΟΣ, ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ1947-8 ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟ ΤΕΡΑΣ.ΝΤΡΟΠΗ-ΝΤΡΟΠΗ - ΝΤΡΟΠΗ. ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Πολυ φασισταριο ρε φιλε. Οταν ο μπλοκερ δινει το παραδειγμα- λογοκρισια - τι να περιμενεις απο τα διαφορα φασιστοειδη που σαν μαυρα κορακια τι πεφτουν σε καθε προδευτικο ανθρωπο που κοιτα μπροστα ; Αυτα οπως λες εχουν μεινει στην εποχη που οι παπουδες τους φορουσαν κουκουλες και κατεδιδαν τους πατριωτες. Αν τους δινονταν η ευκαιρια το ιδιο θα εκαναν και τωρα. Μισανθρωποι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Που έκανε ρε τσίρκο ο βλοκερ λογοκρισία; Κάτι σχόλια που βρίζουν σβήνει βλέπω μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Λαοί χωρίς μνήμη είναι καταδικασμένοι να τα ξανά πάθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Δημοτες χωρίς μνήμη είναι ευάλωτοι και ευπαθείς στην αριστεριλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ένα παιδί όταν κοιμάται μεγαλώνει....ένας λαός όταν κοιμάται ... πεθαίνει...ισχύει πιο πολύ από ποτέ για τους δημότες του Δήμου Καμένων Βούρλων.Δυστυχως οι εξαρτομενοι είναι και ταπεινοί προσκυνητές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ
    ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ iefimerida :
    ΑΓΕΛΗ ΣΚΥΛΩΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕ ΟΙΚΟΣΙΤΟ !!!
    Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΨΥΧΩΝ...ΕΦΕΡΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
    ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΥΚΙΩΤΗ!!!
    Παντα τετοια , Ο Δημος μας να Διαφημιζεται για ευαρεστες Πραξεις
    Να κυνηγαμε Προσφυγες
    Να δημιουργουμε Αγριες Πεινασμενες Αγελες ζωντανων να Κατασπαραζουν,σε λιγο οτι,βρουν μπροστα τους??
    Και να ριχνεις Ασφαλτο να τα Σκεπαζεις.
    Φτανει Συκιωτη Φτανει
    ΑΙΣΧΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Τι εχει κανει η Νυφη σου Συκιωτη ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ που Ανελαβε τον Φιλοζοικο Συλλογο?
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΔΗΜΟΤΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.