Έτσι, και ο «πολιτικός γάμος» μεταξύ ΣΥΚΙΩΤΗ και Ομάδας Στελεχών του … διαλύθηκε και τώρα διεκδικούν, ως αντίπαλοι, το λάφυρο της δημαρχίας 2024-2029.
Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ με Σωσώνη, Κριτσόβα, Πενταλιό, Παπαγρηγορίου, …
Ο ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ με Τριανταφύλλη, Μπεζάτη, Καραμανώλη, Αντύπα, …
(Σύμφωνα με όσα ακούγονται στα πέριξ…)
Ενόψει δε της συγκρότησης των ψηφοδελτίων, εξελίσσεται ένας εσωκομματικός «εμφύλιος» με προοπτικές… «σφαγής» γιατί απευθύνονται στο ίδιο ακροατήριο !
Τον πρώτο λόγο φυσικά έχουν… μπαρμπάδες, ξαδέρφια, κουμπάροι και συμπέθεροι… με πάρα πολλούς συγγενείς ! Ναι σε όλους… Ναι σε όλα… αρκεί να συνταχθούν μαζί τους !
Αφανείς υποστηρικτές, βουλευτικά γραφεία (!!!) και επιχειρηματίες (!!!) άρχισαν να παίρνουν θέση, υπέρ του ενός και του άλλου υποψηφίου.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ποιες είναι οι σοβαρές διαφωνίες που οδήγησαν στο «διαζύγιο» ;
Πρωτοκλασάτα στελέχη, Τριανταφύλλης-Μπεζάτη-Καραμανώλης-Αντύπας και επί πλέον Μπήτα-Κοντοπάνος-Σκεπαρνάκος, δεν είναι πολλοί για να αποχωρήσουν από μια Δημοτική Παράταξη ;
Έχουν να κάνουν με τον τρόπο διοίκησης του κ. Συκιώτη ;
Έχουν να κάνουν με τις αμοιβόμενες θέσεις Αντιδημάρχων ;
Ή έχουν να κάνουν...
Με ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ… ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ;
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Νομίζω ότι, εμείς οι πολίτες, δικαιούμαστε απαντήσεις στα ανωτέρω ερωτήματα.
Έ’ κ. Πλατανιά, τι λέτε ; Θα απαντήσετε ;
Απευθύνομαι σε εσάς γιατί ο κ. Συκιώτης, 8 χρόνια τώρα, παριστάνει τον κωφό.
----------------------
Φιλε Γιαννη αυτο ειναι φυσιολογικη φθορα οταν εισαι δυο 4ετιες δημαρχος αυτο γινεται ...αλλα η καρεκλα ειναι ομορφο πραγμα...ο καλυτερος ας νικησει και να κανει καλο στον τοπο μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι δεν έπρεπε να συμπεριλάβεις και αυτούς που πήγαν στον Κυρμανιδη όπως η Μπητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δείχνει ...απυρόβλητο και δικαίωμα σου.
Στον Κυρμανιδη δεν υπαρχει ερωτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡώτησε τον .....Μιχάλη και του είπε ΟΧΙ για Κυρμανιδη/Μπητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πάμε αυτά ρε παιδάκι μου ,αφού τα μιλήσανε και τα συμφωνησανε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερωτηση ειναι για τους επισημους υποψηφιους και οχι τους πιθανους....μονο οι δυο παραπανω εχουν ανακοινωση αρα αυτοι πρεπει να απαντησουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι μας λες ,δεν σφαξανε . Μας περνάς Σκούφια για πρωτακια.Οταν εμείς ερχόμαστε εσύ πήγαινες γραφείο ΠΕΣΙΝΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμη να το θυμάσαι,τα Καμενα βουρλα τα έκαναν ντόπιοι με τον ιδρώτα τους όχι εσύ ο απών προλετάριος.
Μιχάλη ,Το " Οικονομολόγος Ενεργός πολίτης" που πήγε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι ντοπιοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια Κ.Βουρλα?
Μην το λετε ουτε ψιθυριστα σσσσσσσσ ,σιωπη
Τα χαλια γυρω γυρω τα βλεπετε?
Μονο καταστροφη.
Κύριε Γιάννη,θα συμφωνήσω εν μέρη σε αυτά που γράφετε.Και λέω εν μέρη γιατί:Εμείς εδώ και ειδικά εμείς που θελουμε να ασχοληθούμε με τα κοινά του τόπου μας,δεν μπορούμε να δικάσουμε κανέναν από αυτούς που χαρακτηρίζεται παραπάνω..Άλλωστε το καλύτερο για κάποιον,μπορεί να είναι το χειρότερο για κάποιον άλλον.Ο χειρότερος δικαστής είναι ο κόσμος…Επίσης σας λέω με σιγουριά ότι απάντηση δεν θα πάρετε από κανέναν,τουλάχιστον μέσα από εδω,έστω και ανώνυμα..Άρα που θέλω να καταλήξω.Αν κάτι δεν αρέσει σε κάποιον και οι περισσότεροι ασπάζονται αυτής της άποψης το σίγουρο είναι ότι αυτό θα το δείξει η κάλπη.Ο ρόλος ο δικός μας απο αυτο εδω το μπλοκ δεν είναι να διχάζουμε..Είναι να ενώνουμε,είναι να προσπαθούμε να αλλάξουμε ότι δεν μας αρέσει μέσα απο δημοκρατικές διαδικασίες και μέσα απο έναν διάλογο,όχι δηλητηριασμένο.Το έχω ξανά πει και θα το πω πάλι:ο καθένας μας κρίνεται εκ του αποτελέσματος…..Π.Ζ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτη φορά θα γράψω, Γιάννη μη λες βλακείες, τις περισσότερες φορές κάπως έτσι γίνεται, κάποιος από το ΔΣ αποφασίζει ότι θέλει να γίνει δήμαρχος και το πετυχαίνει μάλιστα. Παράδειγμα Συκιώτη, ήταν δημοτικός σύμβουλος αλλού και έγινε δήμαρχος. Μην είσαι κοντόφθαλμος και μην γράφεις άρθρα απλά για να τα γράφεις αν δεν έχεις κάτι να πεις ουσιώδες. Επίσης ρωτάς ευθέως κάτι σε κάποιους με κάποια ιδιότητα αλλά εσύ στερείσαι κάποιας. Συγνώμη κύριε ποιος είστε? Είσαι ένας απλός δημότης και θα ενημερωθείς με την επίσημη οδό εφόσον οι αρμόδιοι θα συντάξουν κάποιο δελτίο τύπου. Γιατί να γίνει εξαίρεση για εσένα και να σου απαντήσουν? Κουβέντα θα κάνουμε τώρα με όποιον νομίζει ότι έγινε εισαγγελέας του καναπέ? Άσε λοιπόν τα περί προσωπική σου άποψης και επικεντρώσου σε γεγονότα μεμπτά και αποδεδειγμένα ώστε να λαμβάνουμε και εμείς γνώση, που καλώς γράφεις από καιρό σε καιρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα για να φτασουμε στην Καλπη οσο μπορουμε ποιο ενημερωμενοι, νομιζω γινονται οι Ερωτησεις .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιρνοντας τις Απαντησεις ,που πολυ σωστα γραφεται, δεν θα μας δωσει Κανεις ,Μεγιστο σημαδι Απαξιας. Για Οποιον Ενδιαφερεται να φηφισει για το Καλο του Τοπου,
Σχηματιζει Εικονα του Συνδιασμου.
Γιατι και απο Ποτε οι Ερωτοαπαντησεις ,Ειναι Σημειο Διχασμου?
Καλο ειναι να μην φτασουμε στην Καλπη ,ουτε ως συγγενεις ουτε ως φιλοι Των Υποφηφιων..
Αλλα ως ωριμοι Ανθρωποι ποι θα εκλεξουμε οσο το δυνατον ποιο νηφαλια Ανθρωπους ,Συντοπιτες μας Ικανους την ερχομενη Πενταετια Να Φροντισουν για την Αναπτυξη του Τοπου και την Καλη Ζωη την Δικη μας και Των Παιδιων μας.
Δήμαρχος Σκουφιας να δει ο κόσμος χαρά κ ανάπτυξη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημαρχος και Συνεργατες του, Οποιοι Αξιοι Ανθρωποι Θελησουν να Δουλεψουν(για δουλεια προκειται, γιαυτο πληρωνονται ) Στη Επιχειρηση Του Δημου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιος και ποιοι θα ειναι Γιαυτο στηνεται η Καλπη
Γιαυτο με πολιτισμενο τροπο θα πρεπει να Γινει η Αξιολογηση.
Τα υπολοιπα καθε Φορα οδηγοντας μας σε λαθος δρομο, μας Εφτασαν μεχρι Εδω.
Απλα ας κοιταξουμε ψυχραιμα Γυρωμας
Αποτα πεζοδρομια που περπαταμε εως την Απαξια του Φυσικου μας Πλουτου.
Απαντήσεις σε σχόλια….
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 10.28 – Στο άρθρο αναφέρομαι για τη διάσπαση μιας δημοτικής παράταξης. Ο Κυρμανίδης που κολάει ; Και με την ευκαιρία. Κατεβαίνει υποψήφιος ; Το έχει ανακοινώσει ;
@ 10.50 – Να τα χαίρεστε τα ΚΒ. Ο Δήμος δεν είστε μόνο εσείς. Είμαστε 14 Κοινότητες.
@ 12.09 – [1] Εγώ δεν δίκασα κανέναν. Δικαίωμά του ήταν να πάρουν διαζύγιο. Ως πολίτης ερωτώ να μάθω τους λόγους . Δεν είναι δημοκρατικό μου δικαίωμα ; Τη ψήφο μου ζητάνε και οι μεν και οι δε. [2] Ως αρθρογράφος για θέματα που αφορούν δημοτικά δρώμενα, δεν στοχεύω να διχάσω αλλά να ασκήσω κριτική και να θέσω ερωτήσεις, ώστε να ενημερωθούν οι αναγνώστες / ψηφοφόροι του blog, να γίνει ένας δημιουργικός διάλογος, έστω και ανώνυμα. Και πάντα όπως εγώ αντιλαμβάνομαι τα πράγματα.
@ 7.24 –[1] ‘’Φίλε’’ μου εδώ πρόκειται για διάσπαση δημοτικής παράταξης, [ από τους 17 έφυγαν οι 7 πρωτοκλασάτοι] όχι για αποχώρηση κάποιου για να διεκδικήσει τη δημαρχία, όπως έχει το δικαίωμα. [2] Η περίπτωση Συκιώτη δεν έχει καμία σχέση με εδώ. [3] Δεν γράφω άρθρα για να γράφω. Γράφω όταν έχω κάτι να πω και αγγίζω θέματα που ίσως για σένα και πολλούς άλλους να είναι αδιάφορα. Μπορείτε να μην τα διαβάζετε. [4] Ρωτάω ως απλός δημότης κάνοντας χρήση των συνταγματικών μου δικαιωμάτων και α π α ι τ ώ απαντήσεις γιατί με τη δική μου/δική σου ψήφο πήραν το χρίσμα του εκπροσώπου μας στο ΔΣ. Δεν ζητώ να ενημερώσουν εμένα προσωπικά, αλλά τους δημότες, μέσω όποιου τρόπο αυτοί επιλέξουν.
@ 7.38 – Δεν έχω να συμπληρώσω τίποτα. Τα είπες όλα. Συμφωνώ απόλυτα.
@ 7.56 – Ακόμα να λιώσει αυτή η καραμέλα ;;;
Κύριοι=Κυρίες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ερώτημα και στην απορία του κ Σκούφια η απάντηση :
1.ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 2.5χρόνια πρόεδρος Δ.Σ.
21000 €...χωρίς καμμία απασχόληση.
2. ΜΠΕΖΑΤΗ Φ.
5 χρλονια
Αντ/ρχος οικονομικών
165.000 €
3.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ Ν.
5 χρόνια Αντ/ρχος
72.000
4.ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ ΑΘ.
2,5 χρόνια Αντ/ρχος
36.000...€
5.ΑΝΤΥΠΑΣ ΑΝ.
2 Χρόνια Αντ/ρχος
28.800 €
Κλπ..........
Βγάλτε τα συμπέρασματά σας
Και όπως γάφει Κος ΜΠΛΟΚΕΡ
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.......
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΆΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...
ΑΛΛΆ ΣΙΓΆ_ΣΙΓΆ
Σ ΑΓΑΠΩ.........!
Δυο τρεις ακόμη σαν το κ.Σκουφια,με γνώσεις,όρεξη ,φιλότιμο και ηθική και ο δήμος θα πήγαινε ρόλοι.Προς το παρόν ανεπαγγελτοι και τυχοδιώκτες διεκδικούν την ψήφο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομιζω οτι ο κ Σκουφιας εχει δικιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποχωρησαν οι μισοι ΔΣ της παραταξης.
Και το να αποχωρησαν χωρις να ξανα είναι υποψηφιοι, εχει καλως.
Αυτοι όμως είναι ξανα υποψηφιοι ΔΣ με τον κ.Πλατανιά και με τον κ. Κυρμανιδη.
Κατι σημαινει αυτό.
Και εμεις πρεπει να μαθουμε τους λογους . Για να κρινουμε αν πρεπει να τους ξαναψηφίσουμε.
Γιατι αν το εκαναν για την καρεκλα, αλλαζει το πραγμα, και πρεπει να τους μαυρισουμε.
Αν όχι, πρεπει να μας πουν που διαφωνησαν με τον κ Συκιωτη;
Για τον Κυρμανιδη γράψε πόσο χρημα εβγαλε από την περιφέρεια, όχι τίποτε άλλο για να μας πεταχτούν οι οφθαλμοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λιας είναι ένας έντιμος υποψήφιος με αυτοσκοπό την αξιοποίηση της περιοχής όπου έζησε κ μεγάλωσε χωρίς ιδιοτέλεια κ οικονομικά συμφέροντα. Μπορεί να το κάνει. Έχει τη δουλειά του κ θα έχει κ την αντιμισθία του Δημάρχου. Είναι ολιγαρκής κ αυτάρκης όποτε είναι μια χαρά. Πρέπει να παρακαλάμε να έρθει στα Καμενα Βουρλα για να μας σώσει. Να δούμε μια άσπρη μέρα. Εμπρός Ηλία να αλλάξει σελίδα ο Δήμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτηση ο Κυρμανιδης με ποιους θα κατεβει ???μεχρι στιγμης πολυ ηρεμια.....θα εχει νεα ατομα αφθαρτα η τους ιδιους που ορφανεψαν απο Συκιωτη και Πλατανια
ΑπάντησηΔιαγραφήκύριε Σκούφια, έχετε βρει τη αυτοεπιβεβαίωσή σας μέσα από αυτό το blog και φυσικά αφού εδώ έχεις βρει ευήκοα ώτα, αναρτάς έντεχνα στοχευμένα, κατευθυνόμενα και υστερόβουλα ερωτήματα στους αναγνώστες, στοχεύοντας στη χειραγώγησή τους και ελπίζοντας να τους κατευθύνεις προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Τελικά έχουμε καταλάβει ότι δεν είσαι ο ανιδιοτελή Δον Κιχώτης του Δήμου αλλά είσαι και εσύ ένας από αυτούς που "κατηγορής" απλά είσαι στην απέξω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα”. Άσε επιτέλους την αμπελοφιλοσοφία και τα κατηγορητήρια, σε μάθαμε.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!!!
Ειναι θρασυβουλα απλα ενοχλει που λεει αληθειες....το ιδιο θα εκανε για οποιονδηποτε δημαρχο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ θρασύβουλα θα έχεις συμμετοχή στις δημοτικές εκλογές, εαν, ναι, εχεις δίκιο, εαν, οχι, εχεις μεγάλο άδικο να κατηγορείς τον άλλο. Αλλιώς εσυ και ο σκούφιας είστε εραστές για τα δημοτικά, χωρίς ερωτική πράξη αφου δεν συμμετέχε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ’ ρε ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ θαυμάζω το IQ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σου δείχνω κάτι ως ενεργός πολίτης… και εσύ κοιτάς το δάκτυλό μου.
Και αντί να κριτικάρεις αυτό που σου δείχνω (θετικά/αρνητικά)… κριτικάρεις εμένα !
Εγώ φίλε μου δεν στοχεύω να χειραγωγήσω κανέναν. Γιατί να το κάνω άλλωστε.
Ενεργώ μόνο ως σκεπτόμενος ενεργός πολίτης.
Και ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ είναι αυτός που...
... που σταματά να είναι «βωβός» δίνοντας άλλοθι σε κάποιους να κάνουν τους «κωφούς»
... που ανεξαρτήτως ιδεολογικών αποχρώσεων και πολιτικών προτιμήσεων, ενημερώνεται, σκέπτεται, γνωρίζει, κρίνει, προτείνει και κυρίως: ΔΕΝ αγωνίζεται «περί πάρτης», ΔΕΝ το παίζει Πόντιος Πιλάτος, ΔΕΝ εθελοτυφλεί, ΔΕΝ είναι στρουθοκάμηλος!
... που λειτουργεί ως υποκείμενο των εξελίξεων.
Εσύ είσαι κάτι από όλα αυτά ;
Γ.ΣΚΟΥΦΙΑΣ
Η ομοιότητα Κυρμανιδη ,Σκουφια,είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήπρόδηλη αφορά το ιδεολογικό υπόβαθρο του κορπορατισμου και κατ επεκταση του κρατισμού.
Αν και προέρχονται και οι δύο από τον ιδιωτικό τομέα συναντήθηκαν στο επίπεδο του παρεμβατικού κράτους ο ένας απ' ευθείας με την περιφέρεια και ο άλλος με την καταγγελία κατά του Δημάρχου στην ουσία κατά της ελεύθερης διανομής του κόπου από την παραγωγική εργασία..
Έτσι το χρώμα (πράσινο ροζ και μπλε) είναι τύποις διακριτο ενώ η ουσία είναι η προαναφερθείσα.
Φυσικά υπάρχουν και τα στελέχη όπως η ακραιφνώς γαλάζια Μπητα που αρχικά έβγαζε φλύκταινες όταν άκουγε το όνομα Τιμωρός .
Είπαμε ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Ζήτημα προς εξακρίβωση είναι όμως οι δημότες που όταν εκφραστούν θα δούμε αν η προσοδοθηρια υπό την έννοια που προανέφερα είναι αποδεκτή.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ονόματα που ανέφερα όσον αφορά την κίνηση του κ. Πλατανιά, είναι αυτά που ακούγονται στα διάφορα στέκια του Δήμου μας, γι αυτό και έβαλα την επεξήγηση.
Ο κ. ΑΝΤΥΠΑΣ με ενημέρωσε οτι δεν συμμετέχει στην κίνηση του κ. Πλατανιά.
Γ. ΣΚΟΥΦΙΑΣ
Βρε 2:14 μ.μ. Το ιδιο ποιημα καθε φορα, κουρασε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την αιτια του διαζυγιου εχεις να πεις κατι ;
Εκτος του ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ που τον εχει διαγραψει ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ απο την παραταξη, οι υπολοιποι εξακολουθουν να ειναι μελη της παραταξης ΣΥΚΙΩΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι δεν ζητουν τη διαγραφη τους αφου φανερα εχουν ταχθει υπερ των αλλων υποψηφιων δημαρχων ΠΛΑΤΑΝΙΑ και ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ ;
κύριε Σκούφια, είμαι και εγώ ένας ενεργός πολίτης, που συμβάλει ενεργά και ανώνυμα να προωθηθούν και να επιλυθούν πολλά θέματα σε επίπεδο Δήμου Καμένων Βούρλων και δομών του, ανεξαρτήτως της εκλεγμένης Δημοτικής αρχής. και ναι με ενδιαφέρουν τα ΚΟΙΝΑ, αλλά όχι
ΑπάντησηΔιαγραφήa priori και με μόνο στόχο να υφαρπαχτεί η ψήφος των πολιτών και οι εκλογές από τη μια ή την άλλη παράταξη. Με ενδιαφέρει η επόμενη μέρα και εάν από τη θητεία του νέου δημοτικού συμβουλίου και Δημάρχου θα προκύψει θετικό πρόσημο για το σύνολο του Δήμο (14 χωριά) ..
Η συμμετοχή μου ή μη και ως τι σε κάποιο σχήμα είναι μια προσωπική πρωτίστως απόφαση που ακόμη δεν την έχω οριστικοποίηση . Σε κάθε περίπτωση εάν τελικά αποφασίσω να συμμετάσχω -εκτεθώ στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, μιας και νοιάζεσαι, θα σε ενημερώσω!!!, όπως αναγράφεις και για τον ΑΝΤΥΠΑ????????
Να πεις όμως και εσύ για το ρόλο σου στα κοινά?????
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
ΟΥΦΦΦΦΦ, ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο το : # α π α ι τ ώ απαντήσεις # του κ. Σκούφια , πολύ με ξενίζει βρε παιδιά. Δεν δείχνει ένα τεράστιο # Ε Γ Ω # ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κάποιος τι ηλικία έχει ο κ. Σκούφιας και πότε πήρε σύνταξη??
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκουφα άσε τώρα την τρελίτσα τα έχεις μπλέξει με Συκιώτη κ μας κατευθύνεις προς τα εκεί όπως κ καλά το λάθος με Αντύπα. Ρε μασάει η Κατσικα ταραμά ; Ενεργός πολίτης κ μακακιες …
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ. Έχει πρόσωπο και με αυτό παίρνει θέση, σε ατομικό ή συλλογικό επίπεδο, για τα δημοτικά δρώμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχεις καταλάβει το ρόλο μου στα κοινά, ξαναδιάβασε στο προηγούμενο σχόλιο μου, τους ορισμούς του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. Αυτός είναι ο ρόλος μου. Και είμαι υπερήφανος γι αυτό.
Ποιος σου είπε οτι νοιάζομαι για το αν θα κατέβεις ή όχι στις επόμενες εκλογές ;
Αλλά αφού το αναφέρεις, ως ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ θα κατέβεις ;
Να ξέρω, βρε ανώνυμε αγωνιστή, να σε σταυρώσω…
Γ.ΣΚΟΥΦΙΑΣ
Το ξέρω ότι ,, εφόσον κατέβω, θα με σταύρωσεις,. Ίσως μόνο να σταυρώνεις ξέρεις κ. Σκούφια!!! ""Το'' σκούφια είναι full face ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ θα κατέβεις- εκτεθείς ώστε να πέσουν οι μάσκες και να φύγουν οι κουκούλες τις εκ του ασφαλούς κριτικής ....
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!
Δεν νομιζω οτι υπαρχει δημοτης που παρακολουθει τις εξελιξεις στα δημοτικα πραγματα που να πιστευει οτι η αποχωρηση των 7 στελεχών οφειλεται σε διαφωνιες που ειχαν απο τον δημαρχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποχωρησαν γιατι ο δημαρχος ηθελε να αξιοποιησει ολους τους δημοτικους συμβουλους, ενώ αυτοι ηθελαν τη καρεκλα των 1200 μονο για τον εαυτο τους.
Τωρα εχουν καπαρωσει τη καρεκλα των 1200 στους νεους αρχηγους αν κερδισουν τις εκλογες.
Αυτή είναι η ουσια του διαζυγιου τους.
Ολοι αυτοι κοπτονται μονο για τα 1200 και όχι για να κανουν κανα εργο μπας και καλιτερρευσει η καθημερινοτητας μας.
Φυσικα δεν εξαιρω και τους εναπομειναντες στον Συκιωτη.
Τα ανέκδοτα που κυκλοφορουν για αυτους θυμιζουν λιγο απο Ακη Τζοχατζοπουλο.
-Τι ώρα είναι Ακη;
-Ο,τι ώρα πεις εσύ πρόεδρε
Καπως ετσι συμπεριφερονται και οι νυν α/δ και ο προεδρος δ/σ.
Που θα βρουν αλλου το 1200 ;
Καλα κανατε κε Σκουφια και το αναδειξατε ώστε απο στομα σε στομα να μαθουν ολοι τι παιχνιδια παιζονται .
Με τα σχόλιά σας-προσέγγιση, εμμέσως πλην σαφώς προκρίνετε τους εν λόγω 7 δημοτικούς συμβούλους ως ρυθμιστές του εκλογικού αποτελέσματος. Δηλαδή εσείς που τους κατακρίνετε, θα τους ξαναψηφίσετε, γιατί είστε σόι ή πίνετε μαζί τσίπουρα ή γιατί αυτούς ξέρουμε ...., θα τους δώσετε εκ νέου τη δυνατότητα να πάρουν θέση ευθύνης στο νέο δημοτικό συμβούλιο και θα σας ξαναχτυπήσουν την πλάτη και για την επόμενη φορά γιατί δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν το έργο τους ....??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε τους και άλλη διαφήμιση, να πείσετε και όσους δεν ασχολούνται με τα social μη ξεχαστούν και δεν τους ψηφήσουν .....????
Το ότι εκφράζουμε εδώ την "άποψή μας" μ πολλές φορές ξεφεύγουμε, δεν συνεπάγεται ότι έτσι γίναμε ενεργοί πολίτες, ούτε ότι εκφράζουμε την κοινώς παραδεκτή αλήθεια, πόσο μάλλον το αναπτυξιακό μοντέλο του Δήμου μας( εάν ποτέ υπάρξει τέτοιο).
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!
Α’ ρε ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ θελεις και τα λες ή σου ξεφεύγουν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ολα που γραφτηκαν σαν σχολια εσυ αυτο καταλαβες;
θα ξαναψηφισουμε τους 7;
Ενεργος πολιτης ειναι μονο ο Σκουφιας. Ειναι ο μονος που ψαχνει και αναδυκνυει θεματα. Εμεις απλα σχολιαζουμε. Μην κοροιδευομαστε και μεταξυ μας εμεις οι ανωνυμοι σχολιαστες οτι ειμαστε και ενεργοι πολιτες. Θα πεσει κεραυνός να μας καψει.
Εδω αποψεις εκφραζουμε ο καθενας μας.
Εγω στο προηγ. σχολιο μου 6.33 ειπα την αποψη μου.
Εσυ μπορει να συμφωνησεις η να διαφωνησεις, ετσι παντα γινεται.
Αυτα φιλε ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ
ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΝ ΟΙ 7 ΔΕΝ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΙΘΟΥΝ, Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Από σχολικό μάθημα ...........Στα πλαίσια του μαθησιακού πεδίου «Περιβάλλον και εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη» (της ερευνητικής εργασίας- project), οι μαθητές της Γ’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Πολίχνης, για το σχολικό έτος 2015-2016, ασχοληθήκαμε με το θέμα «Ενεργός Πολίτης».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είναι Ενεργός Πολίτης;
Ο ενεργός πολίτης είναι ο υπεύθυνος πολίτης, που είναι
ενημερωμένος, ξέρει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, εκφράζει
την άποψή του και συμμετέχει ενεργά στην κοινωνία. Ο ενεργός
πολίτης είναι αυτός που είναι υπεύθυνος απέναντι στον εαυτό του,
φροντίζει για την υγεία, την ευεξία του, την προσωπική του ευημερία
και ανάπτυξη. Ενημερώνεται για τα κοινά, αναζητά πληροφορίες,
φιλτράρει την είδηση, συμμετέχει στο χώρο της δημόσιας συζήτησης
με παραδοσιακούς σύγχρονους τρόπους, διαμορφώνει κριτική σκέψη
και παίρνει θέση. Ενδιαφέρεται για την προστασία του φυσικού
περιβάλλοντος, δεν ρυπαίνει , υιοθετεί πρακτικές που ενισχύουν το
πράσινο, την εξοικονόμηση ενέργειας, προσέχει την κατανάλωση του
νερού, ανακυκλώνει, κινείται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το
ποδήλατο
Τι κάνει ο Ενεργός Πολίτης;
Διεκδικεί τα δικαιώματά του στο δημόσιο χώρο, επιδιώκει τη
δημόσια έκφραση και τη δημιουργία υποδομών στη γειτονιά
του και στη χώρα του, τη διατήρηση ελεύθερων χώρων & του
πράσινου στους κοινόχρηστους χώρους, καθώς και της
πολιτιστικής κληρονομιάς. Δέχεται τη διαφορετικότητα, δέχεται
τα ανθρώπινα δικαιώματα, βοηθά τους συμπολίτες του, τηρεί
τους κανόνες που θεσπίζονται για τη διευκόλυνσή τους και είναι
ανοιχτός απέναντι στους μετανάστες της πόλης, διεκδικώντας
την κοινωνική ένταξη τους.
Τι σημαίνει «Πολιτειότητα» και «ενεργός πολιτειότητα»;
Η πολιτειότητα είναι η ιδιότητα του να είναι κανείς πολίτης. Η ενεργός
πολιτειότητα προϋποθέτει την ενημέρωση για τα κοινά, τη γνώση των
δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που έχει το άτομο ως πολίτης, την
έκφραση των απόψεών του, την απαίτηση για διαφάνεια και
δικαιοσύνη, την ενεργό συμμετοχή στις κοινωνικές διεργασίες. Η
έννοια του «ενεργού πολίτη» αναφέρεται συνήθως στη διεκδίκηση
των δικαιωμάτων του στον δημόσιο χώρο και στην ενεργό συμμετοχή
του στις πολιτικές και κοινωνικές δομές διαμόρφωσης απόψεων ή
λήψης αποφάσεων, όπως είναι οι φορείς αυτοδιοίκησης, τα κόμματα,
οι συνδικαλιστικοί φορείς, οι διάφοροι σύλλογοι, αλλά και οι άτυπες
συλλογικότητες (κοινωνικού, πολιτικού ή πολιτιστικού χαρακτήρα), οι
επιστημονικές ενώσεις κ.ά.
Εμείς περνάμε την ώρα μας, προς το παρόν, και σταχυολογούμε απόψεις και χαρακτήρες, προκαλώντας υπέρμετρα πολλές φορές με τα σχόλια μας. Προσωπικά ζητάω συγνώμη εάν ξεπέρασα κάποια στιγμή τα όριά σας.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!
Να καταθέσω την γνώμη μου;;;ή ας το «πάρουμε και αλλιώς ;;»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι αντιδήμαρχος ή και απλός σύμβουλος της παράταξης του Δήμαρχου, ακόμα και δημ. Σύμβουλος της αντιπολίτευσης .
Η πόλη θέλει μια προμελετη/μελέτη προς την αναπτυξιακή κατεύθυνση, σε πρώτη φάση και μετά το έργο- χρηματοδότηση , το εισηγείται στην διάρκεια της ψήφισης του προϋπολογισμού, ο Αρχηγος της μείζονος αντ/σης .
Διάλογος στο Δ.Σ από Δ.Τσωμο : Βάλτε κ. Δήμαρχε 12.000 ευρώ για την προμελέτη. Αντιπροτείνει ο Δήμαρχος είμαι σε συνεννόηση με τον Υπουργό για χρηματοδότηση 100.000 E.
Πέρασαν 4 χρόνια, και η προμελέτη-μελέτη ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ.
Ελάτε στη θέση του Αντιδημάρχου ή Δημ. συμβουλου της παράταξής του, τι θα πει στους δημότες της πόλης του; Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσατω????.
Εεεεε!!!!! κάποτε και το ΨΕΜΑ έχει τα ΟΡΙΑ του.
ΔΗΜΟΙ, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή11 Φεβρουαρίου 2023 - 11:27
Παραγράφονται όλα τα χρέη προς τους δήμους μέχρι το 2012 (ν/σ)
Την άμεση διαγραφή όλων των χρεών πολιτών και επαγγελματικών προς τους δήμους που αφορούν στα έτη μέχρι και το 2012 αλλά δεν αναζητήθηκαν από τις δημοτικές αρχές καθώς επίσης και την οριστική διαγραφή των βεβαιωμένων οφειλών προς τους δήμους, οι οποίες γεννήθηκαν στα έτη μέχρι και το 2012 αλλά δεν εξοφλήθηκαν μέχρι σήμερα από τους οφειλέτες, προβλέπει νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Εσωτερικών.
Ειδικότερα η προτεινόμενη ρύθμιση προβλέπει τα εξής:
– Οφειλές ετών 2009-2012: Διαγράφονται οριστικά και δεν αναζητούνται. Στις οφειλές που διαγράφονται κατά την περ. α’ περιλαμβάνονται και εκείνες που τέθηκαν μεταγενέστερα σε ρύθμιση και δεν έχουν εξοφληθεί ακόμη. Ποσά, όμως, που έχουν ήδη καταβληθεί δεν επιστρέφονται.
– Οφειλές ετών 2013-2017: Μπορεί να αναζητηθούν, να βεβαιωθούν και να εισπραχθούν για δύο έτη από την έναρξη ισχύος του νόμου. Στη συνέχεια παραγράφονται.
– Οφειλές ετών 2018 και μετά και μελλοντικές οφειλές: Οι δήμοι μπορούν να βεβαιώνουν ταμειακά τα κάθε είδους οφειλόμενα ποσά, από οποιαδήποτε πηγή, που καθίστανται εισπρακτέα έσοδα, εντός αποσβεστικής προθεσμίας πέντε (5) ετών, που αρχίζει το επόμενο έτος από τη γένεση της οφειλής, Μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής παραγράφονται».
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση επί της συγκεκριμένης διάταξης, το υπουργείο Εσωτερικών υιοθετεί τις επισημάνσεις που περιλαμβάνονται σε έκθεση του «Συνηγόρου του Πολίτη», η οποία φωτίζει τον εισπρακτικό παραλογισμό για όλες τις περιπτώσεις τελών και χρεώσεων από τους δήμους προς τους πολίτες.
https://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/paragrafontai-ola-ta-chrei-pros-toys-dimoys-mechri-to-2012-n-s/
===================
(+) Υπουργείο Εσωτερικών Διαβούλευση μέχρι 14.02. 2023 http://www.opengov.gr/ypes/?p=8661
Αρθρο 26 : Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
Άρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
Υ.Σ : Όσοι πιστοί και …………ενεργοί προσέλθετε.
ΔΚΒ
Προς Θρασύβουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω αν το ψευδώνυμο παραπέμπει στην ταινια'-Ο Ατσίδας'.
Πάντως το να παρουσιάζεις τον ιδανικο 'ενεργο πολίτη' με απόλυτους όρους σημαίνει εικονικοτητα.
Ειδικά σε κοινωνίες προνεωτερικες με έντονα φυλετικά χαρακτηριστικα είναι και ουτοπία.
Κρατώ όμως το σκέλος που αφορά την εξέλιξη του Homus Erectus σε
πολιτικό άτομο σύμφωνα με τον Αριστοτέλη .
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι όλοι οι οικειοθελώς προστρεξαντες για την υπηρέτηση των κοινών με την απαραίτητη 'θυσια' -σπαταλη χρόνου κυριως-επιζητουν το ίδιο θετικό αποτέλεσμα γιατί δεν ομογενοποιουνται ως μια συνεκτική -ηθική- ομάδα -εξαιρω τους ανοητους-;
Αλλά και αυτό προϋποθέτει εξελικτική διαδικασία,,ετσι πάω ποιο κάτω.
Γιατί οι 'αναχωρησαντες' από το σωματείο ανάδειξης πολιτικών προσωπικοτητων- βλέπε συνδυασμοί Συκιωτη- δεν συνενωνουν τις δυνάμεις τους αφού είχαν κάτι κοινό, την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ που την τραυμάτισε ο Δημαρχοκεντρισμος.
Συνεπώς ο κατακερματισμός δείχνει από την μια ελευθερία μεν στην επιλογή, αλλά και έντονο υποκειμενισμό από την άλλη.
Η δημοκρατία δεν είναι εύκολη και σε
συνθήκες μεταβυζαντινισμου δεν φέρνει θετικό πρόσημο.
Όταν λοιπόν η ανάλυση της κριτικης περιορίζεται
μόνο σε προσωπα τα οποία πλέουν με
Βάρκα την ελπίδα ή την ιδέα όχι με την πραγματικότητα τότε υπάρχει εγγενώς λάθος ανάλυση.
Έτσι λοιπόν φιλτατε Θρασύβουλα
δεν θεωρώ ότι 'κομιζεις γλαυκα' σε μια κοινωνία που με το 'υπερμαχω στρατηγο τα νικητηρια' πιστεύει ότι ο δικός της θεός θα νικήσει τον άλλον θεό διότι απλούστατα δεν υπάρχουν δύο.
Καλό βράδυ!! Καλό Σαββατοκύριακο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!! (από την Ελληνική ταινία !!!!!!!! ΒΕΓΓΟΣ)
Καλά όλα αυτά αλλά τι γίνεται με το θέμα της επικαιρότητας . Οι σεισμοί ανέδειξαν στην Τουρκία, με τον χειρότερο τρόπο το θέμα της έλλειψης οποιουδήποτε ελέγχου στην ανέγερση των οικοδομών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Δήμο μας έχει γίνει έλεγχος των δημοσίων , δημοτικών και εν γένει κτιρίων όπου υπάρχει συνάθροιση κοινού?
Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος αρμόδιος από πλευράς Δήμου?
Την Δευτέρα γίνεται Δημοτικό Συμβούλιο. Μπορεί κάποιος να θέσει το θέμα στον Δήμαρχο ?
Εδω παει ...το αλλο με τον Τοτο...το ξερετε??😆😆😆
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχετε παρατηρησει στην ΦΟΒΕΡΗ ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΗ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ (8) ΟΚΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΡΟ!!!
ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΠΑΣΧΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ!!!! Στα Κλειστα Υδροθεραπευτηρια!!!!
ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΡΙΞΕΙ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ...ΓΙΑ ΡΑΜΠΑ???
Αι ρε παιδια που θελετε και ελεγχο κτηριων.
Το αλλο τωρα που το θυμηθηκα,
γινονται τα Δημοτικα Συμβουλια κεκλεισμενων των θυρων ! Λογω κορονοιου?
Οταν Ηρθε ο κ.Σταικουρας και πλακωσανε τοοοοοσοι στην ιδια Αιθουσα !!!ο Κορονοιος ειχε κανει μαλλον Υπουργικο διαλειμα.
Ξυπναμεεεεε-ξυπνατε ρεεεεε'
Ο μόνος που μπορεί να βγάλει το τόπο από αυτό το τέλμα είναι ο ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιμητική έχουν οι κοπές πίτας αυτές τις μέρες... ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις βρε
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, ο Κυρμανιδης έβγαλε προεκλογική αφισα που δείχνει τον Σκούφια να μοιράζει δικαια ...Τσιγαριθρες στους δημότες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παπαγρηγορίου και η Μπεζατη δεν έχουν ανάγκη του μισθού αντιδημάρχου γιατί είναι υπάλληλοι σαν αντιδήμαρχοι χάνουν επιδοματα
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΥΓΙΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ.....
ΔιαγραφήΕπίσης και ο Σκεπαρνακος…
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Κυρμανίδης πριν 2 περίπου χρόνια άρχισε να κινείται ως υποψήφιος δήμαρχος Καμένων Βούρλων.Γιατί δεν ανακοινώνει και επίσημα την υποψηφιότητά του? Τι τον εμποδίζει? Επιθυμεί τελικά την κάθοδό του? Βιοποριστικό πρόβλημα δεν έχει αφού είναι δικηγόρος. Και αντιπολίτευση να βγει πάλι θα προσφέρει στον τόπο του. Θα είναι εμπόδιο στις όποιες παράνομες ενέργειες του δημάρχου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όλους τους υποψηφίους δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους.Οταν αγαπάμε πραγματικά τον τόπο μας και ενδιαφερόμαστε για την προκοπή του, αγωνιζόμαστε γι αυτόν από οποιαδήποτε θέση μας στείλουν με την ψήφο τους οι συνδημότες μας.Οχι μόνο από έμμισθη θέση .
Ότι κ να λέτε ότι κ να κάνετε Δήμαρχος ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ. Ενωθείτε μαζί του για το καλό του Δήμου μας. Σκουφα παράτα μας , κάτσε στα γλυκά σου κ στη φοροδιαφυγή σου , δεν θα σε καταγγείλουμε κ μην εκφράζεσαι με κόμπλεξ έναντι του Ηλία η περιοχή είναι μικρή κ μαθαίνονται
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 12.36 η ανοχή μου σε κακόβουλα σχόλια έχει και τα όριά της. Και εσύ τα ξεπέρασες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που γράφεις είναι ο ορισμός της ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ και θα κληθείς να τα αποδείξεις ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Αύριο θα καταθέσω Μήνυση και Αγωγή στον Εισαγγελία Λαμίας και θα ζητήσω, ως ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα, τον εντοπισμός σου μέσω της ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
Για να δούμε πόσο "μάγκας" είσαι;
Ωχ δεν ξανά μιλάω μην το κανείς Κυριε Σκουφα (λογγος)
ΔιαγραφήΕπιτέλους Οικονομολόγε τι παιχνίδι παίζεις,δήλωσε την προτίμηση σου,άλλωστε δεν σημαίνει και συμμετοχη . Εκτός αν έχεις καεί στο χυλό και φυσάς και το γιαουρτι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Σκούφιας, ανεξαρτήτως κινήτρων, καλώς κάνει και θίγει τα κακώς κείμενα του Δήμου και μάλιστα τα αναλύει κα τα τεκμηριώνει με στοιχεία. Οπότε κρατάμε ως θετική την όποια παρέμβασή του στα τεκταινόμενα του Δήμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που τώρα προέχει είναι οι υπό σύσταση συνδυασμοί, οι επικεφαλής αυτών και οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και τοπικοί πρόεδροι.
Θεωρώ ότι πρέπει να ανακοινωθούν επιτέλους επίσημα οι όποιες υποψηφιότητες-επικεφαλής για το αξίωμα του Δημάρχου και τουλάχιστον ένας πυρήνας δέκα δεκαπέντε υποψηφίων δημοτικών συμβούλων από κάθε συνδυασμό και με ισόρροπη διασπορά στο σύνολο του Δήμου.
Η μόνη "επισημη" ανακοίνωση υποψηφιότητας είναι του κ. Πλατανιά Ιωάννη, και μέχρι εκεί. Απλά κάλεσε μια παρέα και τον πρόκριναν για υποψήφιο Δήμαρχο , δέχτηκε αυτό το φορτίο και...... τίποτε άλλο μέχρι σήμερα.....!!!!!
Ο νυν Δήμαρχος κ. Συκιώτης ???????????
Ο κ. Κυρμανίδης, δύο χρόνια διαβουλεύσεις, προθέσεις ναι μεν. ίσως. πως, και απλά αφήνει έντεχνα να παίζει το όνομά του στα τοπικά ή και περιφερειακά κοινά........
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει το ανθρώπινο κεφάλαιο που να προτίθεται να συμμετάσχει ενεργά -ως υποψήφιοι στα κοινά του Δήμου μας. Ίσως να μην εμπνέονται από τις ανωτέρω υποψηφιότητες, ίσως να αλλάζουν συνεχώς στρατόπεδα .....? και για αυτό δεν ανακοινώνει κανένας από τους εν δυνάμει υποψηφίους Δημάρχους ένα κατ' ελάχιστο αριθμό υποψηφίων......., ίσως να περιμένουν τις Εθνικές εκλογές, πολύ κακώς, και να δούνε...?????
Κύριοι και κυρίες υποψήφιοι, τέλος τα ψέματα και η ανοχή, εάν είστε σοβαροί και θέλετε να σας πάρουμε και εμείς στα σοβαρά ανακοινώστε επιτέλους τους συνδυασμού σας και το όραμά σας για το Δήμο, τεκμηριωμένα και όχι με τσιτάτα και φιλολογικές αοριστολογίες !!!!!!
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ!
Κύριε Θρασύβουλα σωστή η τοποθέτησή σας. Είναι και οι τρεις του ιδίου κόμματος οπότε περιμένουν τα αποτελέσματα των εθνικών εκλογών. Τότε θα μοιρασθεί η πίτα. Μας στηρίζεις στον δήμο σε στηρίζουμε στην περιφέρεια. Σε στηρίζω στον δήμο μου δίνεις αντιδημαρχία. Καραίσκος και Στασινός Λαμία. Απαραίτητη προυπόθεση η αυτοδυναμία του κόμματός τους.'Ερμε Δήμε Καμένων Βούρλων.Από τότε που αναμίχθηκαν τα κόμματα στην αυτοδιοίκηση πάμε άπατοι.Καμμία ελπίδα.Ευτυχώς που υπάρχουν οι ορθά σκεπτόμενοι νέοι άνθρωποι που θέλουν να μείνουν στον τόπο τους και να επιβιώσουν αξιοπρεπώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘρασύβουλα πιστεύεις ότι το πρόβλημα βρισκεται στην προεκλογική αοριστία,υπόσχεση,ανάκληση,υπερβολή,τρολαρισμα και φανατισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ναι πρέπει να το αντιμετωπίσω ως ένα πανυγηρακι που όταν τελειώσει θα είχαμε να λέμε.
Ουσία λοιπόν είναι ότι το μαντρί έχει κολλησει Μελεταιο.
Υπ αυτήν την ουσία πρώτα απολυμαίνεις και συνέχεια θεραπεύεις.
Όμως εδώ δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής όταν ο Νόμος ρητά δίνει την δυνατότητα του εκλέγεσθαι σε όλους.
Συνεπώς όλοι στην αφετερια της διεκδίκησης θέσης αυτοδιοικητικού χωρίς προσόντα ,αλλά μόνο... γιατί ο άλλος και όχι εγώ.
Εσύ λ.χ. Θρασύβουλα ποιος σε καλεί,η γιατί αυτοπροτασεσαι έχεις δείξει τα διαπιστευτήρια στην πορεία σου προς την δήμο και σε ποιο τομέα;
Εκλεισες με το αυτοκίνητο σου την Εθνική οδό για το Λύκειο κ. Βουρλων.
Μίλησες στο ΔΣ για την επερχόμενη απαξίωση με τα μελλοντικά λύματα του Αγ. κωννου στην Λουτρόπολη.
Έστειλε; επιστολέςπρος το υπουργείο για την απόφαση ο Καλλικράτης να έχει όνομα χωρίς το κέντρο.και άλλα πολλά.
Αν όχι πως έχεις το ηθικό ανάστημα Θρασύβουλα να πολιτεύεται η να υποδεικνύει ,επειδή το λέει ο γενικός νόμος.
Άρα αν συμφωνούμε στα ανωτέρω τα διαδικαστικά της προεκλογικής περιόδου είναι για να τσακώνονται οι άλλοι όχι όμως εσύ θρασυβουλα που ματωσες για το γενικό καλό.
Για τον 2:57 μ.μ. Σε καμία περίπτωση δεν αυτοπροβάλλομαι ούτε αυτοπροτείνομαι! Είμαι και θα παραμείνω ενεργός πολίτης και ενεργός πολίτης με νοιάζει πρωτίστως και ο τόπος μου -Δήμος μου και με τις όποιες δυνάμεις μου προσπαθώ για την αναβάθμισή του ......!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι σίγουρος ότι στην περίπτωση που βρισκόμουν στη θέση των τωρινών υποψηφίων Δημάρχων η ανακοίνωση της υποψηφιότητας θα ήταν για τον συνδυασμό και όχι για Δήμαρχο και φυσικά θα ανακοινωνόταν το όνομα του συνδυασμού το όραμα και κοστολογημένες δράσεις και έργα ..., Κ και κάτι ανάλογο θα περίμενα και από τωρινούς υ[οψηφίους..?
Αυτή είναι φίλε μου η λογική μου και έτσι πορεύομαι και επαγγελματικά και κοινωνικά.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
Συκοφάντη 12.36 η υπόθεση πήρε το δρόμο της…
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώθηκε…
ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ιωάννης Σκούφιας <…….@gmail.com>
Προς: ccu@cybercrimeunit.gov.gr
Θέμα χρόνου να μου κοινοποιήσουν την Ηλεκτρονική σου Διεύθυνση και το όνομά σου.
Αρκετά ανέχτηκα μέχρι τώρα το κάθε μαλάκα, σαν εσένα, να λέει το μακρύ του και το κοντό του κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία.
Γ.ΣΚΟΥΦΙΑΣ
Εχει Δικιο ο Γιαννης ο Σκουφιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι Παιχνιδι του καθενος, η τιμη και η υποληψη του Καθε Ανθρωπου.
Εχεις Αποδειξεις Οτι, Παρανομει ο ιδιος η η οποια Επιχειρηση ?
Εκει ειναι το ΣΔΟΕ κατηγγειλε τον.
Το να Διαπομπευει ο καθε Ενας, τον αλλο Ανθρωπο ,γιατι προφανως ειναι ο μονος Τροπος, να Εκφρασει τον προσωπικο του Θυμο, το μονο που Καταφερνει Ειναι ,να Ευτελιζει την Δικη του Υπαρξη.
Μας δωθηκε χωρος, να εκφραστουμε μεσα απο την Τεχνολογια, ας ριχνουμε μια δευτερη ματια πριν το ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ειναι ενας καλος τροπος να Επιβαιωνουμε οτι, οτι Εκφρασαμε γραπτα, μας Εκπροσωπει ως Ατομα.
Τις Προαλες καποιος Εκφραστηκε Χυδαια , σε Ανωνυμο!!εαν το εγραψε Αντρας , ακυρο!
Εαν το Εγραψε Γυναικα, ο ιδιος Μητερα εχει?
Αδελφη εχει?
Κορη ισως εχει?
Ποιος Προσβαλει Ποιον?
Ο Γιαννης ο Σκουφιας ,εχει δικιο.
Το ξανά είπα και θα το ξανά πω…Είμαστε έτοιμοι για αλλαγή και για μια κίνηση η οποία θα έχει το οποιοδήποτε αποτέλεσμα…;;Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε κάτι συγκροτημένο και ας είμαστε και από την πλευρά της αντιπολίτευσης…;;Μπορούμε να παλέψουμε για το καλό του τόπου ΜΑΣ..;;μπορούμε να γίνουνε η φωνή λαού…;;Θελουμε να αλλάξουν πράγματα…;;Αν ναι,αφήστε τους εγωισμούς Και τα προσωπικά οφέλη.Μην σας αφήνουν να διχάζεστε για πράγματα τα οποία είναι ανούσια….Μην σας δείχνουν με το δάχτυλο το δέντρο και σας κρύβουν το δάσος…Μην απαξιώνεται τους εαυτού σας με το πρόσχημα,ααα εσύ δεν μπορείς…Μαζί μπορουμε, ενωμένοι και ταυτόχρονα ο καθένας απο το δικό του μετεριζι…Σας ρωτώ λοιπόν μπορούμε…;;Π.Ζ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε ανεγκεφαλε 12.36 βρηκες ανθρωπο να κατηγορησεις για φοροδιαφυγη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις ο Γιαννης ειναι φιλος μου αλλα εχει ξερο-κεφαλι.
Το απεδειξε και με τον Συκιωτη και δικαιωθηκε.
Μιλησα μαζι του, προσπάθησα να τον μεταπεισω αλλά, ειπαμε, ξερο κεφαλι.
Και ξερεις κατι, προσφατα ελεγχθηκε, και βρεθηκε αψογος φορολογικα.
Δεν σηκωνει μυγα στο σπαθι του για θεματα ηθικής και αξιοπρεπειας.
Θα σε παει μεχρι τελους.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
Καποτε, οι Αντρες ηταν απλα ετσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικα κ είναι τέλειος αφού ο ίδιος μόνο σύνταξη παίρνει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχαν Λογο, ειχαν Τιμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτησα τις προαλες εναν ανθρωπο με ομορφο, καθαρο βλεμα τι γνωμη εχει για τον Σκουφια?
Μου απαντησε: τα λεει πολυ καλα ,λεει την Αληθεια γιαυτο ,δεν τον Πανε.
ΛΙΑ ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ αν αυτοί που σε ακολουθούν είναι σαν τον 12.36 δεν έχεις καμιά τύχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κόσμος ζητά ανθρώπους με καθαρό πρόσωπο, σαν του κ. Σκούφια.
Και τώρα τι θα κάνεις ;
Θα αποκαλυφθεί το όνομά του και τότε… θα σε τελειώσει ο Σκούφιας.
Άντε προετοιμάσου για τις επόμενες του 2029...
Σύμφωνα με το άρθ. 362 του Ποινικού Κώδικα - Νόμος 4619/2019
ΑπάντησηΔιαγραφή“Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο ενώπιον τρίτου ισχυρίζεται ή διαδίδει για κάποιον άλλον γεγονός που μπορεί να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ένα έτος ή χρηματική ποινή και στην περίπτωση που η πράξη τελέστηκε δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω διαδικτύου, της φυλάκισης έως τρία έτη ή χρηματική ποινή.
Δικηγόρος Έφη Γ. Λακμέτα
@@ 12.36 πάρε τον φίλο σου τον Λια να ξεκινήσει τη προετοιμασία της υπεράσπισης σου
Καλά ξεμπερδέματα.
Σιγα ρε μην έχει ευθύνη ο ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ για τα γραφόμενα των υποστηρικτών του. Βιάζεστε να τον τελειώσετε ; Δεν σας γίνεται η χάρη κ πολύ που ασχολείται με εσάς. Πρέπει να τον παρακαλάμε να έρθει …!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ του αρθρογράφου, μου θυμίζει βουλευτή της αντιπολίτευσης από το βήμα της Βουλής, που έλεγε στους βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ....:Θα τα ψηφίζετε όλα για τις καρεκλιτσες σας:
ΑπάντησηΔιαγραφή