17 Φεβρουαρίου 2023

Εικόνες εγκατάλειψης στο Κλειστό Γυμναστήριο Καμένων Βούρλων

Όπως μας ενημέρωσε φίλος - αναγνώστης, το Κλειστό Γυμναστήριο Καμένων Βούρλων έχει εγκαταλειφθεί και δεν έχει μεριμνήσει ο Δήμος για την αποκατάσταση και τη συντήρησή του.


Δείτε όλες τις φωτογραφίες στο lamiareport.gr

164 σχόλια:

  1. Φαντάσματα και καρεκλοκένταυροι του ενιαίου δήμου,δεν βλέπω κανέναν να τοποθετείτε κανένας εδώ….Αχχχχχ ντροπή σας ρε……Αυτοί είστε…. Καταστροφή του τόπου σας….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτα από όλα λάθος που ο κάτοικος το έστειλε στην Λαμία αντί να το στείλει εδώ. Η Λαμία έχει τους δικούς της ανίκανους, δεν νοιάζεται καθόλου για μας. Κανένας σεβασμός στην δημόσια περιουσία από τους ανίκανους της δημαρχιας, ζητάμε από το κράτος να κάνει γήπεδα και δεν μπορούμε μετά ούτε να βάψουμε το τοίχο ή να αλλάξουμε ένα τζάμι. Λυση υπάρχει να επισκευαστουν από μεμονωμένους μάστορες με πίστωση, ο δήμος είναι αξιόπιστος πελάτης. Αλλα εμείς θέλουμε εργολαβία για να φάει αέρα ο κάθε εργολάβος και να κάνει δουλειά τύπου πολυκατοικίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σαν πολλα δεν ζητατε; Ειναι δυνατον μεσα σε 8 χρονια να προλαβει ο ανθρωπος να τα κανει ολα; Γι αυτο ζητά αλλα 5 χρονια δημαρχιας. Ψηφιστε τον !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λεφτά 2.000€ για μόνιμο με τον μήνα δημοσιογράφο προσέλαβε , αυτο θα κοίταζε , εκλογές έρχονται , πληρώστε κορόιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλλαααα Χρηματα ειχαν βγει για αυτο!! 40.000€ εαν δεν απατωμαι....
    Ειχε κανει και Εξαγγελεια ο Συκιωτης-Δημαρχος οτι θα γινει, οταν ρωτησα εναν πρωην αυτοδιοικητικο, τι εχουν γινει τα λεφτα?
    Απαντησε , ου ου ου πηγαν αλλου!!
    Μαλλον πληρωθηκε η Εξαγγελεια?
    Οσο για τους Χωρους που χρησιμοποιουν οι δυο Συλλογοι ? Τι εχει να μας πει Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ? εαν βρει τη λαλια του.
    Ο Ενας ο Νεανικος Παλμος ζηταει συνδρομες απο τα Μελη του, Για ποιο λογο δεν εχω καταλαβει
    Ο δε Λαογραφικος Παιρνει Χρηματα απο ενηλικες και Ανηλικους Για??
    ΕΝΟΙΚΙΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ , ΡΕΥΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΝΕΡΟ-ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ,
    Μα δεν Εχουν ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΖΑΜΠΑΤΖΙΔΕΣ
    ΜΕ ΕΣΟΔΑ , ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ?? ΕΙΧΑΝ ΑΦΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕΡΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΕΞΩ!!
    Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΗΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!
    ΜΕΣΑ -ΕΞΩ ΜΠΙΧΛΑ.
    Και ζητατε αλλαγη ??.
    Ο Δημαρχος με το μονδερνο τζινακι και πολυ σας ειναι.
    Δεν του Εχει πει Καποιος οτι, ο Αρχηγος πρωτα τακτοποιει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΑΝ ΠΕΡΙΣΕΨΟΥΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΝΤΕ ΕΙΚΟΝΑ Η ΤΖΙΠΑΡΑ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΤΟ ΘΡΟΝΙΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΠΑΡΚΟ!!!!
    Ευτυχως δεν ειμαι Δημοτης
    Χαρακιρι θα εκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα Φαντασματα ειναι Αφαντα
    Βγαινουν καθε 4 Χρονια
    Αλλοι Ζητανε
    Αλλοι Κερνανε
    Ουρτ ρε ουρτ!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ουρτ ρε φίλε πολλά μου θυμίζει….

      Διαγραφή
    2. Μάλλον είσαι από αυτούς που κερνάς με ξένα κόλυβα ρε μάγκ.Στα 4 χρόνια!!!!!!!!!!Ασε μας ρε φίλε που θες να μας το παίξεις και προστάτης του δήμου……

      Διαγραφή
    3. Αναφέρομαι στον 5:00 και στα 2 σχόλια.που κάνω!!

      Διαγραφή
  7. Καλά να πάθετε….Έχετε ότι σας αξίζει….Να πέσει γίνεται…;;Αυτόν επιλέξατε και αυτό σας αρμόζει…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαλογος μεταξυ Ανωνυμων !
    Ανωνυμος εναντιον Ανωνυμου !
    Και υστερα λετε γιατι επιπλεει ο 'φελος' πιπιλας !
    ΠΧΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ… ΑΥΤΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ.
    ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ… ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΘΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ;
    ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ‘ΔΥΣΚΟΛΗ’ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ; ΟΧΙ.
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ, ΠΟΙΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ;
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ‘ΖΗΤΙΑΝΟΙ’ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ;
    ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ;
    ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ζάβαρα Κάτρα Νέμια… Ίλεος-Ίλεος… συνοδοιπόροι παλαμακιστές του δημάρχου Συκιώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ηταν Χαρα και ωραιο ξεκινημα ,οποιος η οποια και να Ειστε ΠΧΚ να επικοινωνησουμε με Ολοκληρο το Ονοματεπωνυμο σας.
    Να τιμησουμε τους Γονεις μας και τον Εαυτο μας.
    Βουλα Γ.Παπαευσταθιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη το γεγονός ότι απορείτε με την κατάντια του Δήμου???? Εσείς που γράφετε σε αυτό το blog δεν είστε κάτοικοι του Δήμου??
    Έχετε να βελτιώνεται κάτι στην καθημερινότητά σας ή στις υποδομές σε οποιοδήποτε δημοτικό διαμέρισμα αυτού του Δήμου τα τελευταία χρόνια????
    Γιατί τώρα απορείτε???
    Έχετε πάρει ότι σας αξίζει!!!!
    Έχετε καταλάβει το καταστροφικό μέγεθος των επιλογών σας???
    Ελπίζω οι επόμενες επιλογές σας να είναι καλύτερες και με κοινωνικές προεκτάσεις!!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θρασυβουλα Αγαπημενε, Οτι και οσο Προσπαθησα μαζι με αξιολογους Ανθρωπους και μεσα στην Πανδημια...Με ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΟΤΙ, ΜΕΣΟΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΠΟ ΤΑ .
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ
    ΝΑ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΝΑ ΟΙ ΠΑΠΠΑΔΕΣ Να Οι Προεδροι των Συλλογων , μονο το Χερι που δεν του φιλανε.
    ΜΑΚΕΛΙΟ
    Η μονη Ελπιδα για τον Τοπο και τους Ανθρωπους Ειναι ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βουλα Γ.Παπαεθσταθιου.8:59 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2023

    Μολις Διαβασα σε Αναρτηση του Δημου οτι Ζητανε Αιμα για 7Χρονο Παιδι 0-
    Ετσι οπως ειναι Χωμενο κατα τυχη το Διαβασα.
    Η Τραπεζα Αιματος του Δημου ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΣΥΚΙΩΤΗ??
    ΕΛΕΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    Ημουν Αιμοδοτρια αλλα η Ηλικια μου το απαγορευει.
    Σας παρακαλω πολυ βοηθηστε
    Θα επικοινωνησω με την κ.Μπασανου και με οτι, Αιμοδοσιες γνωριζω στην Αθηνα θα προσπαθησω.
    Βουλα Γ.Παπαευσταθιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι λυπηρό δράσεις προσφοράς στον τόπο δύο συλλόγων επί σειρά δεκαετιών ν απαξιώνονται με αυτό τον τρόπο.
    Η μικρότητά μας και η κακεντρέχεια μας ήταν , είναι και θα είναι τα μελανά σημεία αυτού του ευλογημένου μα και καταδικασμένου σε τέλμα τόπου...
    Καλό βράδυ και ύπνο βαθύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν απαξιωσε κανενας καμμια Δραση.
    Συγκεκριμενα μιλησε μεσω γραφης ο ανθρωπος.
    Για τους Χωρους τους απαξιωμενους ,κυριοι του Πολιτισμου μιλησε.
    Καλα εκανε, δεν πληρωνουμε τιποτα για να παραξουμε και παραλληλα διδεται εργασια σε ανθρωπους.
    Αφου δεν εχεις εξοδα, παρε εναν εργατη να παρει ενα μεροκαματο να καθαρισει.
    Ανταποδωση για το ενοικιο και το Ρευμα.
    Φιλοσοφια θελει?
    Χωρος παραγωγης πολιτισμου.
    Παραλληλα πιεστε τις Δημοτικες Αρχες τουλαχιστον για την καταντια του κλειστου και του χωρου
    Αλλα τι να σκαλιζουμε τωρα?
    Κι αν μας το παρουν?
    Μουγκα απο δω μουγκα απο κει τσουλαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είσαι πολύ ανίδεος ή εντεταλμενος για να πίστευεις ότι η κατάσταση του κλειστού γυμναστηρίου μπορεί να συμμορφωθεί από έναν εργάτη. Πολύ βολικό για αυτή τη κατάσταση να φταίνε πι σύλλογοι που στεγάζονται και ότι όσοι έχουν τα γενιά και τα χτενια. Όσο για τα έσοδα του καθε συλλογου, πόσα νομίζεις ότι είναι? Νομίζεις ότι οι εκδηλώσεις και οι η απασχόληση άνθρωπος όπως χοροδιδασκαλοι δεν λογίζονται ως έξοδα? Το σχόλιο σου αποπνέει όλη τη ζεχνα της γουρνας στην οποία μένουμε.

      Διαγραφή
  17. Η αγχωδης διαταραχή οδηγεί στον ψυχαναγκασμό που εκδηλώνεται με επαναληπτικές τοποθετήσεις . Η συντηρητική θεραπεία περιλαμβάνει αντικαταθλιπτικά φάρμακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. SOS.Πιπιλας τέλος!!!Δεν έχει κανένα υποψήφιο κανένα κ καινούργιο εκτός Πεντάλιου,αν μείνει μέχρι τέλους.Αρα μονομαχία Πλατάνια,Κυρμανιδη.Μενει να δούμε την θέση του τέως κ των φανατικών του.Αντικειμενικος παρατηρητής _σχολιαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναμένεται πρωτοβουλίες νέες,ριζοσπαστικές και ανατρεπτικές…Όλος ο Δήμος σύσσωμος για φρέσκα πράγματα,νέες ιδέες.Για έναν δήμο που θα ανήκει σε εμάς και οχι σε κάποιον δήμαρχο..Ας σβήσουμε επιτέλους το εγώ που μας κρατά στη στασιμότητα.Ας πάρουμε πίσω αυτό που μας ανήκει.Ας τρέξουμε τον δήμο μας όχι σαν πολίτες τριών ταχυτήτων…Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας και ας κάνουμε το ανέφικτο εφικτό!!Λιγο υπομονή αγαπητοί συνδημότες..Π.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητέ/η 4.52
    φταίει ο γαιδαρος και χτυπάμε το σαμάρι.Το κλειστό που θα έπρεπε να ήταν κόσμημα της λουτρόπολης.....κατάντησε ερείπιο. Φταίνε οι σύλλογοι που δεν σκουπίζουν και δεν βάφουν τα καγγελάκια, μας λες. Στο κάτω κάτω αυτοί προάγουν τον πολιτισμό σ΄αυτο το τόπο χωρίς μία δραχμή βοήθεια απο τον δήμο. Αντί να τα βάλεις με την διοίκηση τα βάζεις με τους χρήσιμους. Ευτυχώς λοιπόν που δεν είσαι δημότης γιατί εμείς θα κάναμε χαρακίρι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αριστερές φράξιες σε έντονη λεκτική αντιπαράθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχώς τα μέχρι τώρα μηνύματα, από τις υποψηφιότητες, δεν είναι καθόλου αισιόδοξα ούτε σε επίπεδο υποψηφίων δημάρχων ούτε σε υποψηφίους των υπό σύσταση συνδυασμών.
    Και οι δύο νέοι υποψήφιοι για τη θέση του δημάρχου, Κυρμανίδης και Πλατανιάς, προσπαθούν να εντάξουν στους υπό σύσταση συνδυασμούς τους πρώην εκλεγμένους και υποψηφίους από το ψηφοδέλτιο κυρίως του Συκιώτη και δευτερευόντως του Τσώμου. Δηλαδή όλους αυτούς που άμεσα ή έμμεσα ευθύνονται για την κατάντια του Δήμου.
    Και τα ερωτήματα είναι:
    - έχοντας αυτούς ως πρωτοκλασάτα στελέχη είναι δυνατόν να αφήσουν αυτοί να ακουστεί άλλη φωνή
    πέραν της δικής τους.
    -θα αφήσουν να συμμετάσχει κάποιος/α που να έχει φωνή, γνώση και υγιή θέληση προσφοράς???
    -Ο κ. Κυρμανίδης με λόγο, δικηγόρος, αλλά με σοβαρό έλλειμμα συνεργασίας με άλλους, προσπαθεί να πείσει χειραγωγήσιμους «συνεργάτες» ώστε να είναι ο απόλυτος και κυρίαρχος μονάρχης…………………..και επιβεβαιωμένος ο ΕΓΩ …………..
    - ο κ. Πλατανίας , η άλλη όψη ενός άλλου και άλλης αξίας νομίσματος, μη πολιτική οντότητα και χωρίς πολιτική σκέψη, σύρθηκε σε μία υποψηφιότητα και τώρα διαπιστώνει ότι οι κολλητοί του αυλοκόλακες, πρώην στελέχη του Συκιώτη, άγεται και φέρεται κατά το δοκούν από αυτούς , και ψάχνουν και αυτοί ποιο μέτριους και χειραγωγήσιμους υποψηφίους ώστε να μείνουν στο αφρό οι ίδιοι φελοί!!!!!!!! ………..
    Δυστυχώς καμία ελπίδα. Μακάρι να βγουν λάθος οι εκτιμήσεις μου ??
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητοί σχολιαστές και εξαιρώ τον θρασυβουλα….Δεν βλέπω να τοποθετήστε στο παραπάνω ας το πούμε σχόλιο που ανέβασα…Μόνο 3 σχόλια και αυτά σπαστά ελληνικά..;;Ρε καρεκλοκένταυροι του αόρατου ενιαίου δήμου Κ.Β.απαντήστε,που είστε…;;Πείτε κάτι.Μένουμε όπως έχει η αλλάζουμε σελίδα..;;Γινόμαστε πρωταγωνιστές του δήμου μας,η μένουμε θεατές σε αυτό το εργο που ξέρουμε το τέλος και το έχουμε νοιώσει πάμπολλες φορές…;;Π.Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ φίλε θέλω να τοποθετηθώ αλλά ποιος είσαι εσύ ο ΠΖ ;
    Το ίδιο ισχύει και για τον ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ ;
    Είστε υπαρκτά πρόσωπα ή απο τον πλανήτη ΠΖ ;
    Ψέγετε τους καρεκλοκένταυρους του αόρατου ενιαίου δήμου Κ.Β αλλά και εσείς, τι είστε ;
    Εδώ στο blog υπαρκτά πρόσωπα είναι οι κκ ΣΚΟΥΦΙΑΣ,ΤΡΑΧΑΝΑΣ,ΠΑΠΑΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, και ακόμα 1-2 που δεν θυμάμαι το όνομά τους.
    Περιμένω .....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο όμως ισχύει και για εσένα αδερφέ…Ας φτιάξουμε πρώτα τα βασικά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και μετά θα πούμε και ονόματα….Π.Ζ

      Διαγραφή
  25. Στο blog, επειδή γράφουμε ανώνυμα ή και κάποιοι "επώνυμα", μπορεί να γράφουν από μόνο ένας μερικές δεκάδες. Μπορεί το ίδιο άτομο να γράφει και να σχολιάζει ταυτόχρονα! Αυτά τα στοιχεία από μόνα τους καθιστούν μη αξιόπιστα τα περισσότερα σχόλια, τουλάχιστον ως προς το γεγονός ότι εκφράζουν την κοινή γνώμη των δημοτών.
    Πέραν τούτου δεν μπορεί κανένας να αμφισβητήσει, ανεξάρτητα από ποιον γράφονται, κάποια σχόλια και στοιχεία -δεδομένα που σε αυτά αναφέρονται και που προφανώς είναι κοινό βίωμα και πραγματικότητα για το σύνολο των δημοτών, όπως ή μη ύπαρξη έργων, η εικόνα εγκατάλειψης στο Δήμο, η κακοδιοίκηση στο Δήμο, η ανεπάρκεια των εκλεγμένων ΔΣ ..........
    Πρέπει να αναρωτηθούμε τί θέλουμε από τη δημοτική αρχή, τι θέλουμε για το σύνολο του Δήμου μας και κα για κάθε δημοτικό διαμέρισμα ξεχωριστά, μπορούμε να πετύχουμε θετικά βήματα σαν Δήμος και τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι και δημοτική σύμβουλοι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να μπορούν και κάνουν τη δουλειά. Το σίγουρο είναι ότι όλοι χρειάζονται το ίδιο, αλλά ο καταμερισμός θέσεων ευθύνης και εργασιών θα πρέπει να γίνει με αντικειμενικά και ορθολογικά κριτήρια από τον αυριανό δήμαρχο, ο οποίος θα πρέπει να διαθέτει ανάλογες δεξιότητα και ικανότητες για να διαχειριστεί όλο αυτό το σύνθετο πρόβλημα.
    Πρέπει επιτέλους να επιλέξουμε αυτό που, υποκειμενικά βέβαια άλλα με σοβαρότητα, θεωρούμε καλύτερο και ικανότερο και όχι το λιγότερο κακό.
    Αυτό θα είναι το στοίχημα για τις επερχόμενες εκλογές.
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα φίλε θρασυβουλα..Θα μπορέσουμε να βρεθούμε με κάποιο τρόπο…;;Π.Ζ

      Διαγραφή
  26. Φίλε μου Π.Ζ. θέλω να ξέρεις ότι δεν θα είμαι υποψήφιος, παρότι θα το ήθελα , αλλά επαγγελματικοί και οικογενειακοί λόγοι δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα χρονική στιγμή αυτή την επιλογή.Αυτο όμως δεν μου στερεί τη δυνατότητα να είμαι ενεργός πολίτης και να αγωνιζομε για την οποία θετική προσπάθεια για την αναβάθμιση στο Δήμο μας. Ακόμα και έκτο Δ.Σ. μπορούμε και να υποκινήσουμε και να κάνουμε πράγματα , αλλά και να κάνουμε δημιουργική κριτική!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στο μπλοκ γράφουν λίγοι αλλά διαβάζουν πολλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ και ΠΖ, αγωνίζεστε για την αναβάθμιση του Δήμου ;
    Πως ; Με μάσκα στο πρόσωπό σας ;
    Οι αγώνες δεν γίνονται με ανθρώπους που κρύβουν το πρόσωπό τους.
    Οι αγώνες θέλουν μπροστάρηδες…

    Εγώ ο 6:10 μ.μ., Φεβρουαρίου 18, 2023 γράφω ως ανώνυμος, γιατί δεν το παίζω αγωνιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμε φίλε - 6:10 μ.μ., Φεβρουαρίου 18, 2023. Το ότι κατατάσσεις τον εαυτό σου στους μη αγωνιστές-ενεργούς πολίτες -αδιάφορους, και εξ ατού επικαλείσαι και δικαιολογείς την ανωνυμία σου ενώ παράλληλα επικρίνεις στάσεις και σχολιάζει τα ανώνυμα σχόλια των άλλων δεν είναι τουλάχιστον κομψό....!!!!
    Το πως αγωνίζεται ο καθένας και μέσα από ποια δίκτυα και δομές, είναι προσωπική του επιλογή!
    Η επώνυμη παρουσίαση μέσα από αυτό το blog δεν αποτελεί επιλογή μου καθώς θα γίνω σίγουρα αντικείμενο κακόβουλων -ανώνυμων επιθέσεων όπως ο κ. Σκούφιας , ο κ, Τραχανάς και....
    Όταν και όπου κρίνω εκφράζομαι και τοποθετούμε επώνυμα και δημόσια και αυτό θα συνεχίσω να πράττω και να αναλαμβάνω τις όποιες συνέπιες λόγων και των πραξεών μου.
    Φιλικά ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος και δεν μπορει να μην καταλαβαινεις αυτα που σου ειπα. Αν συνεχισεις σαν ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ δεν σε παιρνει κανεις στα σοβαρα.
    Συνεχισε τον διαλογο με τον ΠΖ...
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οταν ενσυνηδητα και με επιγνωση αποφασιζεις να κοινοποιησεις την θεση σου, κοινωνικα,γνωμη μου ειναι οτι η ωριμοτητα σου σε οδηγει να φυγεις απο την Λογικη Του τι Θα Πει ο Κοσμος.
    Οτι, πραττει και οπως εκφραζεται ο καθενας μας Χαρακτηριζει Μονο την δικη μας Υπαρξη.
    Σκεφτειτε λιγο τι Κερδος θα ηταν εαν Οι Επωνυμοι του Μπλογκ γινομαστε ποιο Πολλοι?
    Οπως μου ειπε πολυ σωστα Ενας καλος μου φιλος Σαν να μιλαμε πινωντας Καφε Κοιταζοντας ο ενας τον αλλο.
    Ισως και να υπαρχουν ανθρωποι που περιμενουν εναυσμα για να κινητοποιηθουν για το Καλο Ολων μας
    Θρασυβουλα που τα γραφεις τοσο ομορφα θα χαρω πολυ Και να τα ακουσω
    Με εκτιμηση
    Βουλα Γ.Παπαευσταθιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. Συμφωνω με τον Τάκη Τσαουκαλα ,είμαι σπληνα ολυμπιακος,κοψοχερης πασοκος, νυν τζηριζας συνταξιουχος με προσωπική διαφορα . Εγώ λοιπόν θέλω να αλλάξω τα παντα αλλά δεν την βρίσκω και με τους αλλους.Ετσι έχω έλθει σε υπαρξιακό αδιεξοδο και το φάρμακο που παίρνω είναι να κάνω εκτόνωση στο μπλοκ λέγοντας τα σωστά από λάθος αφετηρία.
    Φυσικά η ανταπόκριση είναι αυτονόητη και συνοπτικά ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
    Επειδή και εγώ δεν βάζω όνομα ανήκω στην κατηγορία αυτή.Περιμένω ριπάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ε' 2.22 μην ξεχασεις να δωσεις χαιρετισματα εκει στον ... πλανητη σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΧ ΒΡΕ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑ, ΚΑΙ ΤΑΛΕΓΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ.
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ;
    ΤΙ ΣΕ ΤΡΟΜΑΞΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΣΚΕΣ ;
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΝΤΑ… ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΧΟΥΜΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έχουμε και δουλειές!!
    Το να "μιλάς" συνέχεια δεν είναι και το καλύτερο!
    Θα "μιλάμε" όταν υπάρχει κάτι σημαντικό να πούμε, άλλωστε περιμένουμε τις τοποθετήσεις των υποψηφίων!!
    Αλήθεια αυτοί και τα στελέχη τους που βρίσκονται , ακόμα κάνουν casting ????
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς την Πνύκα του Αστεως.
    Τι προέχει ω άνδρες Αθηναίοι (Δημότες) να προτρέπουμε για κάποιες κατευθύνσεις που πιθανόν να οδηγήσουν πάλι στο ίδιο αποτέλεσμα ή να αναλύσουμε τα αίτια που οδηγούν στον ίδιο κύκλο αποτελεσμάτων;
    Έτσι θέτω το ζήτημα ,ως πρόβλημα,
    ενός παιδικού παιχνιδιού με εξαίσια φορτισμένα συναισθήματα αλλά χωρίς πρακτική αξία πέραν του προσωρινού νικητή.
    Άνδρες (Αθηναίοι) δημοτες τα Καμενα βουρλα έκαναν ένα κύκλο ,δεν είμαστε το 1960,η ομοιότητες με το τότε υπάρχουν στους (σκελετους)των μικρών ξενοδοχειων όχι όμως στους ανθρώπους που αποτελούν τους πελάτες μας και οδηγούνται προς τα εδώ.Εκτος αν νομίζουμε ότι ο θρησκευτικός τουρισμος της θρησκόληπτης γριάς ,μετά τον Προυσσό θα κάνει την διαφορά την Κυριακή το απόγευμα .
    Άνδρες Δημοτες ,Αθηναίοι ,,-Καλλικρατικοι κατ'ονομα μονον- ο Καλλικράτης αν ζούσε θα έσβηνε από την μνήμη του την πόλη μας- η εμμονή για την εφαρμογή των κανονισμών(Δήμος) με την οποία ασχολούμαστε συνεχώς και αδειαλειπτως απλά διαχειριζομεθα τον ΤΥΠΟ όχι την ΟΥΣΙΑ.
    Αν κάτι είναι σε ανεπάρκεια άνδρες και γυναικες Αθηναιοι (δημοτες)αυτό σίγουρα είναι start up ιδεες εφαρμοσιμες ομως από έναν Περικλη
    οχι από έναν Θρασύβουλα!
    Κριτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ελπίζω Κρίτωνα να βρεις τον σύγχρονο Περικλή σου και να σε καλύψουν οι start-up ιδέες του.
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρε φαγωθήκατε με τα ονόματα! Ξεκολλάτε! Γιατί δεν στέκεστε σε αυτά που γράφουμε? Δηλαδή άμα γράψω από κάτω τάδες θα έχει άλλη αξία? ΛΑΘΟΣ, τα ίδια γράφω και χωρίς να βάζω το όνομα μου. Και στην τελική έτσι γουστάρω. Κουμάντο θα μου κάνετε! Εσείς αν θέλετε γράψτε όνομα, εγώ όχι. Μην μου τα ξανακάνετε τσουρέκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κρίτων εσύ ποιον θεωρείς ποιο κοντά στο πρότυπο Περικλής από αυτούς τους τρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο πρώτος, ο ψευτο-φιλοσοφος ψαχνει για έναν νεο-Περικλη και οχι Θρασυβουλα,
    Ο δεύτερος, ο ψευτο-μαγκας 8.57-20/2 …ετσι γουσταρει,
    Ο τρίτος ρωταει ποιος απο τους 3 υποψηφιους μπορει να είναι ένας νεος-Περικλης !
    Ήθελα ναξερα τι πινουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΙΤΑΛΙΑ _ Στις δημοτικές εκλογές θριάμβευσε η Κεντρο-Αριστερά.
    Εμείς εδώ στα ΚΒ επιμένουμε σε 3 Δεξιούς-Αδέξιους Δημάρχους.
    Δεν υπάρχει ενας Κεντρο-Αριστερός να τους πάρει… τα 'σώβρακα' ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ναι να βρούνε έναν που να έρθει....με Φόρα και να πάρει το δήμο .....είτε με το καλό είτε με το ζόρι.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΡΑΦΛΟΥ-ΧΟΝΤΡΟΥ-ΣΤΡΑΒΟΥ...ΚΑΛΙΤΕΡΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΓΙΑ ΓΝΗΣΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ, ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ..... ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Συμφωνω αν λέμε για τον ίδιο δημότη δηλ σε αυτόν που αγωνίζεται για τον εξορθολογισμό της διαχείρισης στον δήμο το όνομα πέστο εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η απόσταση από την απραξία μέχρι την ενασχόληση είναι μια λιτή ανακοινωση 'Ειμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινωσω την πρόθεση μου να εμπλακώ στις επόμενες δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος δήμαρχος,καλώ λοιπόν σε συμπαράταξη όλους εκείνους που θέλουν να προσφέρουν στα κοινά επί ίσοις όροις,με σεβασμό και αξιοπρέπεια '
    Υπογραφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είσαι στην ευχάριστη θέση............?????
    Μπράβο σου!!
    Εγώ είμαι σε θέση απελπισίας και απογοήτευσης με τα όσα διαβάζω εδώ.
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πωπω πλάκωσαν οι Γιαννιδες, ένας γνήσιος και καθαρόαιμος αριστερός,αριστερός νυν δημ συμβουλος και ο άλλος σοσιαλδημοκράτης θα τον πω ενεργό, για να καταλαβαινομαστε.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΟΝΟ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ; ΣΥΚΙΩΤΗΣ-ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ-ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ;
    ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΛΙΑΚΟΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μας πήραν χαμπάρι και τα ρ'ιχτερ... και προσπαθούν να μας ταρακουνήσουν μπας και ξυπνήσουμε από το λήθαργο !!!
    Σεισμική δόνηση 3,4 βαθμών της Κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε λίγο μετά τις 03:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Φθιώτιδα.
    Το επίκεντρο εντοπίστηκε 11 χλμ νότια νοτιοανατολικά των Καμμένων Βούρλων, ενώ το εστιακό βάθος υπολογίστηκε στα 5 χλμ, σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλά μας κοροϊδεύεται? Τον 30άρη τι θέλει να τον κάνουμε διευθυντή σε τράπεζα? Εγώ γιατί δεν έβρισκα εργάτες να μαζέψουμε ελιές και τις άφησα στο δέντρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Η άρνηση ενασχόλησης με τα κοινά, ανθρώπων με ικανότητες προσφορας,πηγάζει -στηρίζεται στην απέχθεια.
    Η απέχθεια είναι συναίσθημα που δημιουργείται απο σύνθετες λογικές.
    Η λογική της ηθικής είναι μια σημαντική συνιστώσα,δηλ αλλιώς
    αξιολογει κάποιος τον χρόνο που θα
    καταναλωσει για τα κοινά όταν αποβλέπει στην γενική ωφέλεια και αλλιώς κάποιος που το ατομικό συμφέρον του είναι πρωτεύον.
    Η γενική οικονομική κατάσταση διαμορφώνει τα δύο πρώτα,και η προνοιακη πολιτική (market pass ) δεν αφορά την τοπική πολιτική άμεσα διότι είναι πληρωμή μόνιμη αλλά κυρίως πελατειακή.
    Όσον αφορά την ανεργία είναι σημαντικό το γεγονός ότι την ζήτηση την καλύπτει ως ένα σημείο το κράτος(επιδοματιξα)μέσω ΟΑΕΔ η προγραμμάτων πρόσληψης.
    Αυτό συμβαίνει γιατί ο ιδιωτικός τομέας καλύπτει μικρόεγεθος της οικονομίας.
    Αυτό πάλι είναι συνάρτηση σοσιαλιστικής επιλογής περί διόγκωσης του κράτους παρέμβασης και υπερυθμισης δηλ λάιτ σοβιετισμος όλων των πολιτικών ''χρωμάτων' με επικάλυψη την λέξη δημοκρατία.
    Έτσι η απαιτουμένων φορολόγισης για στήριξη ενός τέτοιου κράτους φέρνει νομοτελειακά πτωχεύσεις και ανεργία.
    Αν λοιπόν κάτι δεν πάει καλά με τον δήμο αυτό βρίσκεται σε συνδυασμό όλων αυτών που προανεφερα και η λύση πιθανόν είναι λιγότερο αριστερα-δεξια και περισσότερο Φιλελεύθερα.
    Κριτων



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. κ.Μπλόκερ χρόνια πολλα, καλή σαρακοστή.
    Γιατί τα έκλεισες όλα τα σχόλια που αφορούν την κεντρική πολιτική σκηνή;
    Δεν αφορούν τον Δήμο;Και τα χρήματα για τα προγράμματα των 100 εκατ. δεν είναι κεντρικές επιλογες που φέρνουν τοπικό όφελος;
    Άρα δεν είναι συνδεδεμένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γιαννης Σκούφιας8:37 π.μ., Φεβρουαρίου 25, 2023

    Blogger, πολλοί φίλοι- αναγνώστες μου τηλεφώνησαν και αναρωτήθηκαν γιατί ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΑΝ το ‘επιμορφωτικό’ σχόλιό μου σχετικά με πολιτικο-οικονομικές ορολογίες αλλά και κάποια άλλα (ανώνυμων σχολιαστών) που αναφέρονταν στο Market Pass. Τους εξήγησα ότι δεν έχω καμιά σχέση με το blog και πρέπει να απευθυνθούνε στον blogger.
    Το ίδιο αναρωτιέμαι και εγώ…
    Γιατί ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ τα τελευταία σχόλια τα οποία ΔΕΝ παραβίαζαν τον Κώδικα Δεοντολογίας του blog ?
    Επειδή έχεις την πλήρη εξουσία ( Έχεις το μαχαίρι, έχεις και το καρπούζι ) μπορεί να ενεργείς κατά το δοκούν ;
    Δεν συμφωνώ μαζί σου και ΠΑΡΑΚΑΛΩ όπως επαναφέρεις τα διαγραφέντα σχόλια… αν βέβαια ισχύει το ‘’ιδιοκτήτης’’ του blog είμαστε εμείς οι αρθρογράφοι-αναγνώστες-σχολιαστές !!!

    Φιλικά
    Γιάννης Σκούφιας

    ΥΣΤ
    Το Καταστατικό και Θεσμικό Πλαίσιο του blog, προβλέπει :
    Ο ‘ιδιοκτήτης’ του Blog, είστε εσείς. Εσείς γράφετε σχόλια , εσείς δημοσιεύετε αναρτήσεις, εσάς αφορούν οι δημοσιεύσεις , εσείς είστε οι συγγραφείς , αναγνώστες και ταυτόχρονα κριτές του Blog.
    Κώδικας δεοντολογίας
    Σε περίπτωση ανώνυμου σχολιασμού το οποίο είναι αμιγώς υβριστικό η αποτελεί κατάφορη επίθεση στην προσωπικότητα , στην ηθική η στην οικογένεια κάποιου τότε αντικαθίσταται η φράση ή η παράγραφος με αστεράκια (****) και κατά περίπτωση διαγράφετε στο σύνολό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ Blog
    Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα, νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.

    ΥΣΤ: Μήπως θα πρέπει να περιοριστούμε στα ανωτέρω, για να μην πελαγοδρομούμε και να ασχολούμαστε με τα θέματα του τοπου μας???.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπητέ Γιάννη Σκούφια.

    Εκτιμούμε και στηριζόμαστε στις γνώσεις σου και στην ενασχόληση σου με τα κοινά μέσω των αιχμηρών άρθρων σου.

    Ωστόσο τα τελευταία σχόλια, ως εκτός θέματος (off topic) διαγράφησαν, διότι (όπως και στο παρελθόν) δεν μας αρέσει σε αυτό το τοπικό blog να γίνονται αναφορές σε θέματα που δεν έχουν άξονα τον δήμο μας και τα χωριά του.

    Θέλω να πω ότι αν το σχόλιο το δικό σου ήταν απλά μόνο του, χωρίς να υπάρχουν άλλα ‘μη τοπικά’ σχόλια προφανώς και δεν θα το διαγράφαμε, ωστόσο όπως λένε και στο χωριό μου, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.

    Σε καλώ να το επαναναρτήσεις το σχόλιο σου (σε τεχνικό επίπεδο δεν μπορώ να το ανακτήσω), και λυπάμαι για την αναστάτωση

    ΠΡΟΣΟΧΗ! αγαπητοί αναγνώστες: Παρακαλώ επικεντρωθείτε στα τοπικά θέματα. Είναι κρίμα να διαγράφω αξιόλογα - κατά τα άλλα - σχόλια αν αυτά δεν επικεντρόνοντε ή δεν κάνουν αναφορά στην περιοχή μας.

    Με τιμή
    Κώστας Γιαννακούρος
    Διαχειριστής του ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κόστα τραχανά, άσε τα ιδεολογικά και ενημέρωσε μας για τις εξελίξεις στο παραλιακό, τι έκανες στην συνέχεια και τι εννοεί ο λιακος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε μου ότι είχα πει βλεπειςέκανα,όπως τα είπε η κτηματικη. Στο λιμεναρχείο Αγίου Κωνσταντίνου καταγγελία για τα δίπλα από το πατριαρχειο προς λογγο 3 φραξιματα και προς Άγιο του μαύρου και τα μανταρίνια του κούτρα.Και ένα κομμάτι της μπλουμπει είναι μέσα στο αιγιαλο αν πάρεις την ευθεία από την σιτα του πατριαρχειου και τις ομπρέλες του πειρατή αλλά επειδή είναι επιχείρηση που έχει περάσει από σαράντα κύματα και σου δίνει πρόσβαση στην θάλασσα με πάρκινγκ ακόμα και χωρίς κατανάλωση, δεν θα κάνω τίποτα, όταν ο νέος ιδιοκτήτης θα κάνει αλλαγές τότε πρέπει να πάει εκεί που πρέπει όπως ο πειρατής. Επίσης στην μάντρα του Καζαντζίδη και τα δύο σπίτια που είναι μετά που πάει δρόμος μόνο από πίσω λίγο πριν το Χάνσ και στο Χάνσ που κάνει αδιέξοδο στο καλαμο αριστερά. Μετα την μύτη του καλαμου είναι το λιμεναρχείο Αταλάντης που μου είπε να πάω στην αστυνομία και ήταν ο ίδιος αστυνομικός που είχε χειριστεί την υπόθεση πριν 12 χρόνια και μου είπε πριν δεν έγινε τίποτα γιατί τώρα πιστεύεις θα γίνει κάτι? Δεν ήξερε για το πατριαρχειο. Εκανα για το αδιέξοδο που δημιουργείται μετά την βίλα νικολοπουλου, υπάρχει ένας αγρός ανοιχτός και μετά η βίλα ζαβακου που έχει πρόσβαση από πίσω.Τελος στο λογγο ανάμεσα στις δύο παραλίες εκεί που ο δρόμος στενεύει απότομα από την γωνία έως το μπιτςμπαρ ,μάλιστα εκεί καποιος ιδιοκτήτης πετάει και μια σιδερια μπροστά από την βίλα για να μην μπορείς ούτε με 4χ4 να περάσεις, θα φάει καλά.Θα παρακολουθώ στενά την υπόθεση, το θέμα είναι γιατί εσείς που ενδιαφέρεστε δεν έρχεστε να μιλήσουμε και να βοηθήσετε? Ο Δήμος ακόμα και μετά το γκρέμισμα κοροϊδεύει τους πάντες ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα, για αυτό που έγινε ήδη. Το θέμα είναι ότι είναι όλοι χεστηδες και δεν του απαντάνε όπως πρέπει και ανέχονται να τους κοροϊδεύει σαν παιδάκια. Αυτα που λέει ο λιακος είναι μπούρδες, δεν ξέρει ο σταικουρας και οι βουλευτές τι γίνεται στην παραλία του Αγίου? Δεν θέλουν να συγκρουστούν με κανέναν. Ουτε του σύριζα ο σαρακιωτης. Λεει ο λιακος να γίνει κάτι με την έγκριση του συμβουλίου. Αφου το συμβούλιο και οι αντιδήμαρχοι δεν νοιάζονται για την κατάληψη της θάλασσας, βλέπεις τον παπαγρηγοριου να κάνει τίποτα ή τον φλωρακη? Αντιθετως το γκρέμισμα προσπαθούν να το κουκουλωσουν και να πείσουν τους δημότες ότι δεν γίνεται τίποτα περισσότερο. Οτι γίνει θα γίνει με ακτιβισμό, αυτα που λέει ο λιακος είναι για χασομερηδες.Το γκρέμισμα της μαντρας το έβαλα και στο φμπουκ και ο διεθνολόγος Θρασύβουλος ευτυχιδης έκανε λαικ και πολλοί αγιοκωνσταντινιωτες εντελώς αδιάφοροι,ξέρω που ζω και με ποιους. Να ξέρετε και το ασπρονερι που ανήκει στον Άγιο τα ίδια χάλια θα είχε αν δεν ήταν η λίμνη πίσω και ο φάρος. Τον Άγιο θα τον σηκώσουν και τα δύο έργα βιοκα και παραλιακός δρόμος, όχι μόνο το ένα. Ξυπνατε επιτέλους

      Διαγραφή
  58. Προς τον Μπλόκερ.
    Διαφωνω με την απάντηση σου για την διαγραφή των σχολίων εκτός των επιθέσεων κατά προσώπου.
    Πώς όμως να αιτιολογηθούν και θα γίνει κριτική για τα κονδύλια του κράτους προς τον δήμο;
    Είναι κάτι που τα έφερε ο καιρός η βροχή και ο ήλιος;
    Επίσης πως το τουριστικό εισόδημα θα έρθει στα ΚΒ ;
    Με την επιφοιτηση του Αγίου πνεύματος;
    Δεν θα πρέπει να έλθει ιδιωτικό κεφάλαιο για επενδύσεις,άρα και κριτική για αντίστοιχους νόμους(επενδυτικούς);
    Άρα κ. Μπλόκερ οτιδήποτε που γράφεται και δεν είναι απρεπές είναι άμεσα ή εμμεσα συνδεδεμένο με την οικονομική ζωή του τόπου έστω και εξ αντανακλάσεως(πόλεμος,ενέργεια,πληθωρισμός,κόμματα κλπ), ναι η όχι;
    Έτσι η απόρριψη και η διαγραφή ενός αντίστοιχου σχολίου που οδηγεί σε αρχικό αίτιο της πορείας της τοπικής πολιτικης είναι καταναγκαστικη ενέργεια,
    στηριζομένη σε ένα καταστατικό αρκουντως ετσιθελικο (αν και ευδιάκριτο).θεωρώ ότι πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του βαθμου αυστηρότητας με το οποίο διαχειρίζεσθαι το παρόν μπλογκ.
    ΣΟΛΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τραχανας μαινομενος εναντιον ολων ! Και ποιον δεν πηρε η μπαλα !
    Εναντιον Δημου, Λιακου, Σταικουρα, Σαρακιωτη, Παπαγρηγοριου, Φλωρακη, !
    Μου θυμιζει το ‘’Κανε με εμενα Πρωθυπουργο για μια μερα, και θα δεις…’’
    Μεγαλε Τραχανα προχωρα… σε θελει ολη η χωρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τραχανα αυτο που ονειρευεσαι δεν μπορει να γινει.
    Χρειαζονται πολλα χρηματα, πολλες δικες με επωνυμους που εχουν μπαρμπα στη... κορωνη.
    Προβλεψη νικης 1%.
    Αλλαξε ροτα, παρτο αλλιως, και βρες αλλο θεμα για την προβολη σου.
    Αν και το 'προιον τραχανας' δεν θελει κανενας να το αγοραασει.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8,58 οπαδε του συκιωτη, ο δήμαρχος σου έχει εκτεθεί μετά το γκρέμισμα, όσο προσπαθείς να το καλύψεις τόσο περισσότερο τον εκθέτεις, τα γεγονότα βλέπεις είναι ντεφακτο. Εγω δεν μιλάω για δρόμο με απαλλοτριωσεις κλπ. Θελω να μην καταπαταει κανείς δημόσιο χώρο αιγιαλο. Αυτο γίνεται όπως είδες,μετά το 18 στο μάτι άλλαξαν πολλά. Οχι αριστερός φιλε
      φιλελευθερος ακτιβιστής .

      Διαγραφή
  61. Τον αδικείτε τον .κ Τραχανά.Δεν υπερασπίζεται τίποτε το ιδιοτελές.Αντιθέτως αυτός θέτει σε κίνδυνο την προσωπική του ηρεμία.
    Είναι αριστερός ακτιβιστής, όχι ομως για την ησυχία της πιτσιλωτης κουκουβάγιας που οι ανεμογεννήτριες το εμποδίζουν, αλλά για κάτι που αν συμβεί κατ' ολοκληρίαν, το όφελος για όλους θα είναι διαρκές.
    Μην προσπαθείτε να ορίσετε τον τρόπο που σκέφτεται ένας αιρετικός αλλά οφελιμος, με τον τρόπο που εσείς κάθεσθαι περιμένοντας τον από "μηχανής θεό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κ.Τραχανα μπορείς να αυτοπροσδοοριζεσαοι όπως θέλεις, αλλά αν είσαι όντως με την (παλαβή αριστερα ) τότε το χάνεις το δικαίωμα αυτό λόγω... ΟΞΥΜΩΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δεν τον γνωριζω τον κ. Τραχανα, αλλα αυτο που παρατηρω ειναι οτι Μονος του παλευει για τα αυτονοητα.
    Προτεινω αντι να μπλεκετε ιδεολογιες κομματα και οτι,αλλο βαζει ο Νους να γινει μαζεμα, να βαλουμε στο τραπεζι τη λογικη και να Ξεκινησουμε το συμμαζεμα
    Τι παει να πει δεν γινονται?
    Απο τον καναπε οντως δεν γινονται.
    Οσο για ολους που Τους πηρε η μπαλα ,Εχει απολυτο δικιο
    Ποιος ο Σαρακιωτης ?
    Που ηταν 4 Χρονια?
    Ποιος ο Συκιωτης που ηταν 8 χρονια?
    Ποιος ο Φλωρακης για ποιο λογο ψηφιστηκε?
    Παπαγρηγοριου που ηταν 8 χρονια 2 θητειες Αντιδημαρχος?
    Εαν δεν ξυπνησουμε να γινουμε ολοι ακτιβιστες ο τοπος θα συνεχισει να πηγαινει κατα....κει περα.....
    ..
    Ζωντανο παραδειγμα ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ...
    Το Γαληνη Κλειστο!!!
    Θλιψη μαυρη οι Εκδηλωσεις του Δημου Μας...
    Αυριο καθαρη Δευτερα Ζωντανευε λιγο η Λουτροπολη με τη Φασολαδα...
    Και Αντι να το αναπτυξουν το...ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ
    ΚΡΙΜΑ.....
    καλη σαρακοστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μόνο με Κυρμανιδη θα δούμε προκοπή κ κόσμο στα Καμενα όλη τη σεζόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 'Η σημασία του να είσαι σοβαρός"θεατρικό έργο του 0σκαρ Ουάιλντ,που γράφτηκε για να διακωμωδισει την βικτωριανή εποχή και τον συντηρητισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τα κλειστά γυμναστήρια του δήμου μας είναι δημόσια κτίρια, περιουσία όλων των πολιτών και ως εκ τούτω άπαντες έχουν την υποχρέωση να τα συντηρούν και ν τα διατηρουν
    Διάβασα πιο πάνω για κάποιον σύλλογο που μπαίνει μέσα και αν έχει ευθύνη.
    Φυσικά και έχει σε αυτό που του αναλογεί.
    Για παράδειγμα στο κλειστό Αγίου ΚΩΝΝΟΥ που μπαίνουμε μέσα για πάνω από 15 χρόνια σαν Α.Ο. ΠΗΓΑΣΟΣ, κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να το έχουμε σε καλή κατάσταση.
    Το παράδοξο βέβαια στα Καμένα είναι ότι πριν γίνει το κλειστό υπήρχαν δύο σύλλογοι Μπάσκετ και καθώς έγινε το γήπεδο σταμάτησαν την δραστηριότητα τους, με συνέπεια να μπαίνει όποιος θέλει μέσα χωρίς όμως να είναι υπεύθυνος και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπουμε.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μπετε Σκυλοι αλεστε και Αλεστικα μην δινεται
    Αυτο ειναι Το Κλειστο Γυμναστηριο των Κ.Βουρλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ρε Λιακο τι είναι αυτά που λες;;;
    15 χρόνια είσαι μέσα στο κλειστο και προπονείς,15 χρόνια παίρνεις συμμετοχές,μηνιάτικο,από τα παιδιά για να τους κάνεις προπόνηση…ωραία!
    Δεν κόβεις αποδείξεις…
    Δεν πληρώνεις στον δήμο κανένα ανταποδοτικό…
    Ούτε ρεύμα,ούτε ενοίκιο τίποτα…
    Ήρθε ένας σύλλογος πέρυσι να κάνει προπονήσεις όπως δικαιούταν και εσείς τον πετάξατε έξω με τσαμπουκά..
    Λες ότι είναι για όλους τους πολίτες και εσυ έχεις πάρει όλες τις ώρες από το μεσημέρι μέχρι το βράδυ…είσαι σοβαρός;
    Ένας έλεγχος δεν υπάρχει;
    Όσων αφορά τα καμένα Βουρλα ακόμα χειρότερα,τόσα χρόνια κουμάντο και ο γενικός διευθυντής του κλειστού είναι ένας,Ο ΤΑΣΟΣ,τρισχειρότερα
    Μόνο αυτός είχε το κλειδί..
    Δεν πλήρωσε ποτε ούτε ένα ευρώ ούτε για καθαρίστρια..
    Το κατέστρεψε…
    Παίρνει χρήματα μαύρα από μπάσκετ,χορούς,ποδόσφαιρο κ.α… και το αποτέλεσμα να κάνει και τον τσαμπουκά ότι δεν μπαίνει κανένας άλλος…
    Μπράβο σας,μπράβο Συκιώτη,μπράβο σας αντιδήμαρχοι…
    Μην προκαλείς γιατί θα πω κι άλλα…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Εφ όσον τα δημοτικά αυτά κτήρια έχουν την κατάληξη των Ολυμπιακών ακινήτων δηλ απαξιώνονται ελειψει δαπάνης συντήρησης,τότε μια λύση θα ήταν οι πολυετείς μισθώσεις όπως η τουριστική Μαρίνα.
    Έτσι ο ανάδοχος θα το συντηρεί,ο Δήμος θα έχει κάποιο μικρό όφελος από ενοίκια και ανταποδοτικά.οι αθλητές θα είναι ενταγμένοι σε συλλόγους και θα κάνουν χρήση με καποιο αντιτιμο.
    Έτος θα υπάρξει γενικό όφελος, όχι όμως αυτη η τριτοκοσμικη κατάσταση.
    Το 'τζάμπα μάγκες' στον δυτικό κόσμο μόνο οι μη κανονικοι το πιστεύουν -υποκριτικά βεβαια-.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λύση υπάρχει αλλά δεν θέλουν…
      Να τηρηθεί ο αθλητικός κανονισμός όπως σε όλους τους δήμους της Ελλάδας…
      Αλλά εδώ μάλλον υπάρχουν αλλά συμφέροντα….

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι θέμα τήρησης κανονισμου ή οχι, ειναι θέμα κόστους -αποτελεσματος.
      Και το κλειστό στο ΟΑΚΑ είχε και κανονισμό και αυτόνομη δημόσια υπηρεσία αλλά το ενοικιάζουν στην εταιρία ΚΑΕ του Παναθηναϊκού .

      Διαγραφή
  70. Το ΟΑΚΑ το ενοικιαζουν σε μια ΑΕ. Εδω σε ποιον θα το ενοικιασουν ;
    Για προσγειωθειτε στη πραγματικοτητα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Με τον Κυρμανιδη όλα θα μπουν σε σειρά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ωραία, περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητας και ίσως και ένα μέρος του συνδυασμού του - υποψηφίων!!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Όλα τα γκεσεμια είναι γύρω από τον Ηλία οι εκλογές τελείωσαν πριν καν αρχίσουν. Ποια ονόματα περιμένεις εσυ φιλε ; Ο βασικός κορμός είναι γνωστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δηλαδή όλα τα παλιά και ακόμη ποιο παλιά δοκιμασμένα "υλικά" που έφτασαν το τόπο στο μη περαιτέρω???
    Πάλι τα ίδια θα συζητάμε και και το 2028!!!!!!
    Δεν πειράζει αρκεί ο δήμαρχος να είναι καμενοβουρλιώτης , αυτό δεν είναι το βασικό - πρωτεύον κριτήριο?
    Φίλοι μου ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, πόσο μάλλον εάν είναι μπούφος!!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δύο ψηφοδέλτια θα γίνουν.
    Στην ουσία το ένα θα είναι Καλλικρατικό και το άλλο (προ)Καποδιστριακο.
    Αυτό σημαίνει ότι το δεύτερο θα στηριχθεί κυριως στα Καμενα βουρλα ενώ το πρώτο σε όλο τον Δήμο με τον Αγ κωννο ως βάση.
    Το τρίτο ψηφοδέλτιο θα απορροφηθεί
    κυριως από το πρώτο .



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Έρμε "Γκόρτσο" τι όνειρο να έβλεπες!!!!!
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΘΡΑΣΟ θα πιουμε καφε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μήπως είναι η θρασυ-βούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Μήπως πρέπει να απαγορευτεί η χρήση των κλειστών λόγω επικινδυνοτητος ,μπορεί να πέσει η σκεπή ,δημόσιο γαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αυτη η αναρτηση εγινε 17/2 και τωρα εχουμε 2/3. Δεν εγινε τιποτα στο Δημο που να αξιζει να αναρτηθει ωστε να το σχολιασουμε; Βαρεθηκαμε τα ιδια και τα ιδια. Ε' Σκουφια που χαθηκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Και τι αποτελεσμα εχει???
    Τι συμπερασμα βγηκε?
    Ετουτη τη δυσκολη στιγμη που η απαξια της Κεντρικης διοικησης εφερε Αυτο το Αποτελεσμα?
    Ενα Μπουκετο Ανοιξιατικο καηκε στη Φωτια της ...αποκριατικης Φιεστας!!
    Ειναι ωρα περισυλλογης νομιζω
    Ειναι ωρα βαθυτερης σκεψης
    Ολοι Εχαμε η εχ ουμε δικα μας γε ννηματα , που ηταν, ειναι Φοιτητες και σπουδαστες
    Που πηγαν και πανε,
    Που πανε και ερχονται.
    Και τι ,που ο Γιαννης ο Σκουφιας Δρα ως υπευθυνος Πολιτης Αρκετα Χρονια επωνυμα?
    Το αποτελεσμα?
    Παλι εμεις ανωνυμα!!! τον αναζηταμε , να φερει θεματα ,που σιγοψυθιριζουμε δειλα, για να περναει η ωρα τουτη τη βροχερη γκριζα ημερα και καποιες φορες, με τροπο που δεν τιμα Κανεναν , με απρεπεις τοποθετησεις και εκφρασεις, να Εκτονωνουμε τον οποιο προσωπικο θυμο μας.
    Εαν ο Θυμος και η αντιδραση σε αυτα που μας Απασχολουν , δεν κατευθυνεται σωστα γινεται καπνος και διαλυεται.
    Οτι συνεβει στα Τεμπη ,ειναι απορροια Αδιαφοριας του Σαπιου Συστηματος
    Το ιδιο συμβαινει και στον Μικρο μας τοπο.
    ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.
    Ο Γιαννης ο Σκουφιας ειναι εκει
    Ποσο ενας νοημων θα θελησει να δουλευει για το γενικο καλο διχως αποτελεσμα?
    Με εκτιμηση
    Βουλα Γ. Παπαευσταθιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δήμαρχος ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Βουλα Γ.Παπαευσταθιου3:23 μ.μ., Μαρτίου 02, 2023

    Να κανω μια διευκρινηση
    Δεν ειμαι εκπροσωπος κανενος.
    Με τον Γιαννη τον Σκουφια υπηρξαμε Συμμαθητες, ξαναβρεθηκαμε σε αυτο το κομματι της ζωης μας, με εκεινον και τη οικογενεια του.
    Ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο.
    Διαπιστωνω οτι, ο Γιαννης οπως και πολλοι αλλοι της γενιας μας οχι μονο δεν χαθηκαμε ..εκει στην ξενιτια , αλλα πλουτιζοντας την υπαρξη μας ,εχουμε κατι, να πουμε .
    Σε αυτο το Κατι ,εγω απο την πλευρα μου ζητω συμμετοχους της κοινης οπτικης ματιας, να ειδωθουμε , να μιλησουμε να ακουσουμε και να ακουστουμε, Εδω, σε αυτον τον διαδυκτιακο χωρο, Επωνυμα .
    Πλουτος ειναι αυτο.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Και εμείς ευχαριστούμε για το συναίσθημα που εκφράζεις!
    Όμως υπάρχει η σκληρή πραγματικότητα που έρχεται να μας προσγειώσει .
    Το 'σύστημα' κ. Παπαευσταθιου δεν υπάρχει ως ΑΥΤΟΝΟΜΟ, ούτε είναι ΕΚΕΙΝΟΣ η ο ΑΛΛΟΣ αλλά το αποτέλεσμα πλειοψηφικής εντολής.
    Υπό συνθήκες μπορεί να διορθώσει κάπως, όχι όμως ο μοχλός κίνησης να γίνει από αυτούς που το παράγουν!
    Εδώ να διευκρινίσω, δεν αναφέρομαι σε υποψήφιους αυτοδιοικητικούς,αλλά στους ψηφοφόρους.
    Έτσι όταν εγώ είμαι εν δυνάμει κρατιστης ή κολεκτιβιστης η δικαιωματιστης και γενικά ανελευθερος δεν μπορεί να έχω ορθή κρίση περί κόστους αποτελέσματους στην διαχειριση των κοινών,αφού δεν αναγνωρίζω την διαφορά απλων εννοιών όπως Κεφαλαιοκρατης και Κεφαλαιούχος.
    Έτσι λοιπόν τα αρχικά αιτία είναι αυτά που δεν δίνουν την δυνατοτητα
    για μια αλλαγή θετική και όχι γιατί εγώ δεν πρέπει η πρέπει να αξιολογηθω ως οντότητα.
    Προκύπτει εξ αυτών και η αντίθεση με την ΑΛΗΘΕΙΑ,όπως αναφέρει και ο Πλατων ,ότι 'ο άνθρωπος εμποδίζεται να αποδεχθεί την αλήθεια από το ίδιο του το σώμα (ανάγκες)'.
    Μοιραία λοιπόν καταλήγουμε ότι εδώ στο μπλογκ δεν υπάρχει χώρος για συναίσθημα, ούτε είναι γραφείο συνοικεσιων για ατυχησασες κυρίες.
    Αντιθέτως είναι χώρος ειδικών απαιτήσεων,συγκρουσιακές εγγενως , σύμφωνα με τον 'ΣΩΜΑ' μας.
    Ας δεχθούμε τις αλήθειες όπως,Πτώχευση κράτους,Ααντιπαραγωγικη εργασια,έσοδα έξοδα,κλπ και μετά
    να μιλήσουμε για την κοινοκτημοσύνη την ευπάθεια και την αναδιανομή.
    Προς το παρόν ο εργολάβος δημ. εργων ειναι αυτός που έχει την δύναμη.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανωνυμε...λυπαμαι που το εκφραζω , το Κειμενο ταιριαζει σε ανθρωπο που δεν δουλεψε Ποτε ,σε ανθρωπο της λουφας ισως και γιατι οχι της μιζας.
    Επιχειρηση ειναι ο Δημος
    Εαν ψαξεις λιγο προσεκτικα θα δεις Δημους να ανθιζουν.
    Το δυστυχημα ειναι οτι, πραγματι καλα το εκφραζεις , εχει εκλειψει το Συναισθημα γιαυτο και η καταντια.
    Δεν ξερω που γεννηθηκες ,αλλα ο τοπος αυτος ανθισε με το καλωσορισμα με την εξυπηρετηση με την αγαπη.
    Οι γονεις μας τοτε με λιγα δωματια γινοντουσαν ΦΙΛΟΙ με τους επισκεπτες-λουομενους
    Οι ανθρωποι που δουλευαν στα Ξενοδοχεια το ιδιο.
    Επετρεψε η κοινωνια Ολο αυτο να αλλαξει...
    Αντισταση καμμια
    Δεν Ευθυνεται Κανενα συστημα , δεν Ευθυνεται κανενας Εργολαβος, η Απαθεια της Κοινωνιας και η μη αναληψη ευθυνης.
    Αρχιστε να γραφεται στην καθομιλουμενη
    Αφηστε στην ησυχια τους τον Πλατωνα και τον Αριστοτελη
    Εαν πραγματι σας ενδιαφερει ο Τοπος Γινεται Κατανοητοι
    και οποιος θελει να δουλεψει , να δεις διαμερισματακια που γινονται κουκλες σε βραχειες μισθωσεις
    Φτανει η κουτη φιλοσοφια
    Αλλιως σε λιγο ο διαδυκτιακος χωρος θα μεινει ακατοικητος.
    Θα γραφεις και θα διαβαζεις τα δικα σου....καλο ξημερωμα
    Βουλα Γ.Παπαευσταθιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ότι κ να λέτε ότι κ να κάνετε Δήμαρχος θα είναι ο Ηλιας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μπράβο στον Ηλία!!!!!!
    Άντε να μας δείξει το μπόι του και τους συνεργάτες του?
    Αναμένουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Οι απόκριες συνεχιζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Γιαννης Σκούφιας6:28 μ.μ., Μαρτίου 03, 2023

    Έστειλα προς ανάρτηση ένα άρθρο αφιερωμένο στη φρικτή τραγωδία… εις μνήμη των αδικοχαμένων συνανθρώπων μας … και ο blogger μου απάντησε ότι δεν μπορεί να το αναρτήσει διότι … άκουσον-άκουσον … δεν αφορά τοπικό συμβάν … δεν αφορά τη περιοχή του Δήμου μας !!!
    Δεν έχω λόγια ! Εσείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κε Σκούφια και ο blogger ένα μέλος της κοινωνίας μας είναι.
    Μιας κοινωνίας ‘’κι εμείς οι τρεις στον καφενέ, τσιγάρο πρέφα και καφέ, βρε δεν βαριέσαι, βρε δεν βαριέσαι αδελφέ ‘’
    Τι μας νοιάζει τι συμβαίνει δίπλα μας ; Εμείς να ‘μαστε καλά !
    Μιας κοινωνίας που νομίζει ότι οι τραγωδίες… θα αφορούν για πάντα τους άλλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Έχω εκφράσει την αντίρρηση για τα σβησιματα που δεν αφορούν βρισιές.
    Συμφωνώ ότι η επέκταση των θεμάτων έξω από τα τοπικά είναι συνάρτηση και αλληλουχία με τα εδώ.
    Όμως το μπλοκ έχει βάσει καταστατικού το δικαίωμα ...κοπής.
    Ας περιοριστούμε λοιπόν τι ώρα... κατούρησε ο ταδε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Μεσιε γιαννακουρε τωρα μας δουλευεις ! Τρενο περναει και απο το δημο μας και εχουμε σταθμο !Λεμε οτι ειναι καλο για το τοπο μας λογικα αλλα με τους ανικανους που κυβερνησαν και κυβερνουν μπορει να αποδειχτει και καταρα και καποια στιγμη να προσγειωθουν τρενα απο τη γεφυρα πανω στο αμαξι μας. Βαζω μεσα και το συριζα γιατι ειχε 20 δις και δεν εκανε αυτοματο παρατηρητηριο για ολες τις γραμμες .Αναρτησε το δημοσιευμα του σκουφια που επιδεχεται κριτικης γιατι αυτο το συστημα το εχουμε υπηρετησει τυφλα καποτε.Ενεργος δημοτης πρεπει να εισαι για ολα ,οχι για τα λιγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Τραχανάς σημαίνει αυθεντικά σωστός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Hellenic Train όπως λέμε αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου,όπως λέμε Αττική οδός ΑΕ , όπως λεμε Mitsis group ,γιατί δεν γίνονται αποδεκτές από τον αριστεροδεξιο κρατικό κολεκτιβισμο;
    Μήπως δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους Μήπως δεν έχουν την ευθύνη της ασφάλειας για το κοινό;
    Μήπως δεν επενδύουν; Μήπως δεν δίνουν δουλειές και ασφαλιστικές εισφορές; Μήπως δεν πληρώνουν το ΦΠΑ και τους φόρους;μηπως δεν είναι παραγωγικές και δεν προσφέρουν υπηρεσίες στους πελάτες τους; Και τέλος μήπως κοροιδευουν το κοινωνικό σύνολον από την έλλειψη επαγγελματισμού;Εσείς τι λέτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Τετοια Κοινωνια μπαχαλο????
    Γιατι κ.bloger δεν αναρτησατε το Αρθρο?
    Το σωστο ειναι να μας ενημερωσεται.
    Ο κοσμος καιγετε
    Τελικα πολυ πνευματικη φτωχια
    Σωστα τοποθετημενα ολα
    Αυτα μας αξιζουν
    Ντροπη κ. Bloger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. εγώ λέω να γράψω για τον πόλεμο στην ουκρανία, λίγοι σκοτώνονται εκεί?; ή μάλλον καλύτερα να γράψω για το ένα στα τρία παιδιά που πεθαίνει στην αφρική από την πείνα. εσείς τι λέτε; άνθρωποι δεν είναι και αυτοί; το δράμα μου όμως εμένα σαν κάτοικος καμένων βούρλων είναι ότι έχω 0 euro στο παντελόνι και δεν έχω να πάρω γάλα στο παιδί μου αλλά δεν νοιάζει και κανέναν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κυρμανιδης δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Πλατανιάς Γιάννης δημαρχάρα με τα τσαρούχια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Και φουστανέλα μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Άσε ρε σκούφια το παραμύθι σε μάθαμε και εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Γιαννης Σκούφιας10:39 μ.μ., Μαρτίου 03, 2023

    στους διαλογους που κανω μεσα στο κεφαλι μου εχω παντα δικιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Είστε όλοι τελειωμένοι. Δημαρχάρα πάλι Συκιώτης και τα μυαλά στα κάγκελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Γιαννης Σκούφιας7:25 π.μ., Μαρτίου 04, 2023

    Τωρα φτασατε να χρησιμοποιεριτε και το όνομα μου για να σχολιασετε ( σχολιο 10.38) ;
    Φασισμος του χειριστου ειδους...
    Blogger γιατι δεν το διαγραφεις ;
    Τι ρόλο παίζεις ;

    Γ.ΣΚΟΥΦΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γιαννης Σκούφιας7:41 π.μ., Μαρτίου 04, 2023

    Αυτό είναι το άρθρο μου που ο blogger δεν θέλησε να το αναρτήσει ;
    ----------------
    ΤΙΤΛΟΙ
    Ένα διαρκές έγκλημα χωρίς τιμωρία…
    Ένα κείμενο για τα «κροκοδείλια δάκρυα των Εξουσιαστών»…
    Ένα κείμενο εις Μνήμην των Νέων Ανθρώπων που χάθηκαν…
    ΚΕΙΜΕΝΟ
    «Σκάστε όλοι οι πολιτικοί! Σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες». Μια φράση οργισμένη και πένθιμη που εκφράζει έναν ολόκληρο λαό. Μια φράση συγκλονιστική που έγραψε στο Facebook η θεία του 20χρονου φοιτητή από τον Βόλο, που ήταν ο μοναδικός επιζών ( σήμερα δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή ) από το πρώτο βαγόνι του Intercity 62 που συγκρούστηκε το βράδυ της Τρίτης 1/3/23 με εμπορική αμαξοστοιχία.

    Γιατί αυτές οι μανάδες εμπιστεύθηκαν τα παιδιά τους στις υποδομές ενός κράτους που πούλαγε παραμύθια ανάπτυξης, για να τα παραλάβουν τελικά πίσω, κλεισμένα σε ένα φέρετρο.
    Γιατί αυτές οι μανάδες άφησαν αμέριμνες τα παιδιά τους να ταξιδέψουν με το τρένο και λίγες ώρες μετά τις κάλεσαν να τα νεκροφιλήσουν ή ακόμα χειρότερα να μην υπάρχει καν η δυνατότητα να τα αναγνωρίσουν !
    Γιατί αυτές οι μανάδες δεν θα ξαναδούν το παιδί τους να περνάει το κατώφλι του σπιτιού, όσες παραιτήσεις και αν γίνουν, όσες καταδίκες και αν αποφασιστούν, όσα κροκοδείλια δάκρυα και αν χυθούν.
    Γιατί αυτές οι μανάδες ετοιμάζονται να θάψουν τα παιδιά τους και τα ουρλιαχτά τους σκεπάζουν όλη την Ελλάδα και δεν υπάρχει χώρος για πολιτική ηχορρύπανση.
    Η λέξη «σκασμός» δεν θα μπορούσε να είναι πιο αρμοστή.

    Όλοι έχουν μερίδιο πολιτικής ευθύνης γι’ αυτή την εθνική τραγωδία !
    Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα διαχρονικό έγκλημα, μια θανατική καταδίκη ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ που προήλθε από την εγκληματική αδιαφορία διαδοχικών κυβερνήσεων α λ λ ά βαραίνει περισσότερο την παρούσα κυβέρνηση.
    Η παρέλαση υποκριτικών δηλώσεων και βαρύγδουπων λόγων για «πολιτική ευθιξία», για «δικαιοσύνη», για «απόδοση ευθυνών» και για «ποτέ ξανά», δεν είναι τίποτε άλλο παρά προσβολή και ασέβεια στα ουρλιαχτά αυτών των μανάδων.

    «Σκάστε όλοι οι πολιτικοί, σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες», γιατί αυτές οι μανάδες έφεραν στον κόσμο τα βλαστάρια τους για να τα δουν να μεγαλώνουν, να προκόβουν, να κυνηγούν τα όνειρά τους, να γίνουν πολίτες ενός κράτους που θα τα αντιμετωπίζει με σεβασμό, κι όχι ενός τριτοκοσμικού κράτους του «πάμε κι όπου βγει», που παίζει ρώσικη ρουλέτα με τις ζωές τους.

    «Σκάστε «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ, σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες» !
    Σταματάτε να προσπαθείτε να υποβαθμίσετε τις κυβερνητικές ευθύνες και να ρίξετε τα εγκληματικά λάθη μιας ολόκληρης 20ετίας, σε έναν και μόνο άνθρωπο, τον σταθμάρχη !
    Σταματήστε να βάζετε λυτούς και δεμένους για να βγάλουν λάδι την κυβέρνηση και να τα φορτώσετε όλα σε έναν και μόνο άνθρωπο !
    Σταματήστε να κλίνετε το ουσιαστικό «ο σταθμάρχης», σε όλες τις πτώσεις, μήπως και με την πλύση εγκεφάλου πείσετε την κοινή γνώμη πως μόνο ένας άνθρωπος φταίει που οι υποδομές του σιδηροδρόμου βρίσκονται 100 χρόνια πίσω !
    Σκάστε» και σεβαστείτε επιτέλους αυτές τις μανάδες, τους πατεράδες, τους συγγενείς, τους φίλους, και πάνω απ’ όλα αυτές τις δεκάδες ψυχές που έφυγαν άδικα !
    «Σκάστε» όλοι σας… γιατί μας προσβάλλετε τη νοημοσύνη μας !

    ΕΠΙΛΟΓΟΣ
    Ζούμε σε μια χώρα που οι εκάστοτε κυβερνώντες θα κρυφτούν πάλι πίσω από το δάχτυλο τους !!!
    Το είδαμε στην Ηλεία, στο Μάτι, στην Μάνδρα, το βλέπουμε να γίνεται και τώρα.
    Τι και αν έφυγαν, χθες, δεκάδες ψυχές τόσο άδικα, τίποτε δεν αλλάζει γι’ αυτούς.
    Θα προβάρουν το ύφος της συντριβής για λίγες μέρες και μετά …
    Πάλι θα αντιμετωπίσουν την ασφάλεια των πολιτών ως «κόστος» …
    Διότι όπου υπάρχει «κόστος» πρέπει να περιοριστεί !
    Αυτή είναι η πολιτική του ΝΕΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ !
    Όλα στο βωμό του ΑΝΤΑΓΩΓΝΙΣΜΟΥ !
    Στο επίκεντρο το ΚΕΡΔΟΣ !
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ σε δεύτερη μοίρα !

    -----------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ρε μπλοκερ πας καλα; Αυτο το κειμενο αρνηθηκες να αναρτησεις; Ντροπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Xaxaxa αυτό δεν είναι άρθρο ρε είναι κλεμένο. το έκλεψε ο σκούφιας και το έκανε δικό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Βρε xaxa κλεμενο ξεκλεμενο (ισως κομματια) αυτο που εχει σημασια ειναι οτι λεει τα συκα-συκα και τη σκαφη-σκαφη. Και λεει και κατι που δεν εχει ακουστει απο πουθενα.
    Η αιτια ειναι η μειωση του κοστους. Αν υπηρχε 2ος σταθμαρχης δεν θα γινοταν το δυστυχημα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Εγω με τη φράση «Σκ@στε σήμερα οι πολιτικοί. Σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες» διαβασα παρα πολλα αρθρα στα σοσιαλ μιντια. Το μονο κοινο σημει ηταν η φραση κλισε.
    Το άρθρο του σκουφια ειναι εξαιρετο και απορω για τη σταση του μπλοκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Μπλόκερ κε Γιαννακούρε αυτό που έκανες λέγεται λογοκρισία και είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα ανθρώπων που εμφορούνται απο φασιστική νοοτροπία. Δεν έχεις δώσει τέτοια δείγματα ή μήπως τα κρύβεις ;
    Ποιος είσαι εσύ που θα αποφασίσεις τι αφορά και τι όχι τη τοπική κοινωνία.
    Αυτό το κρίνουμε εμείς οι αναγνώστες με τα σχόλιά μας.
    Με το έγκλημα των τεμπών ασχολείται όλη η Ελλάδα. Παντού στα τοπικά μπλοκ υπάρχουν αναρτήσεις.
    Εσύ γιατί; Οφείλεις απαντήσεις.
    Δεν μπορεί να κατηγορείς τον Συκιώτη για φίμωση της ελεύθερης έκφρασης και εσύ να κάνεις το ίδιο.
    Συμφωνώ με τον σχολιαστή κ. Τραχανά.
    Πρέπει να το αναρτήσεις και εμείς να τοποθετηθούμε εκεί.
    Περιμένω τη τοποθέτησή σου.
    Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Το «Σκ@στε σήμερα όλοι οι πολιτικοί. Σήμερα ουρλιάζουν οι μανάδες» το χρησιμοποίησαν κατά κόρον όλα τα ΜΜΕ και όλα τα social midia. Ο κ. Σκούφιας όμως έδωσε και άλλη μια διάσταση στην εθνική τραγωδία ή πιο σωστά, στο έγκλημα που συνετελέσθει στα Τέμπη. Τα είπε όλα στον επίλογό του.
    Ξαναδιαβάστε τον !
    «Τι και αν έφυγαν, χθες, δεκάδες ψυχές τόσο άδικα, τίποτε δεν αλλάζει γι’ αυτούς (τους πολιτικούς). Θα προβάρουν το ύφος της συντριβής για λίγες μέρες και μετά … Πάλι θα αντιμετωπίσουν την ασφάλεια των πολιτών ως «κόστος» … Διότι όπου υπάρχει «κόστος» πρέπει να περιοριστεί ! Αυτή είναι η πολιτική του ΝΕΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ! Όλα στο βωμό του ΑΝΤΑΓΩΓΝΙΣΜΟΥ ! Στο επίκεντρο το ΚΕΡΔΟΣ ! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ σε δεύτερη μοίρα !»
    Διαφωνεί κανείς, εκτός του blogger ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ευτυχώς που βγάλατε τον κατσιαπλιαδικο χαρακτήρα σας ανελευθεροι δικαιωματιστες και τζάμπα μάγκες.
    Εκπλησομαι όμως με την αντιφατικοτητα των σκέψεων που απυλωτα χύνεται(εκ του χυδαίου)
    Μιλάτε για τους πολιτικούς σαν να είναι οι διαβόλοι, και το καταραμένο νεοφιλελεύθερο συστημα του κερδους που πνίγει την κοινωνία ξεχνώντας τα παρακάτω.
    Α. Το κράτος έχει πατερναλιστικο χαρακτήρα 70%της οικονομικής ζωής.
    Β.Ο κρατισμός έφερε θύματα Μάντρα,Μάτι,Τραίνο(εδώ σωστά το
    λέει ο Σκουφιας)
    Γ. Το ιδιωτικό κέρδος όπου το επιτρέπει ο νόμος δίνει δουλειές και φόρους και ικανοποιεί τις καταναλωτικές ανάγκες σας.
    Δ.Όπου έγινε κάθετη αποκρατικοποιηση (αυτοκινητόδρομοι,αεροπορικές συγκοινωνίες)τα πράγματα βελτιωθηκαν χωρίς τους αντιπαραγωγικους ,ξυστες'.
    Ε.Ο κρατισμός μεταλλαξε λόγω φορων την μεσαία τάξη του ιδιωτικού τομέα και την πήγε στο δημόσιο φτωχοποιοντας την παραγωγική διαδικασία και την κατέστησε ασύμφορη(βλέπε νεοφιλελευθερισμό)
    Άρα οι δικαιωματιστες -θεσηθηρες είναι οι πρώτοι που ωφεληθηκαν από ένα κορπορατικο κράτος με όλες τις συνέπειες(πτώχευση,ατυχηματα,κ αι πελατειασμο)..
    Αλλά όταν οι πουτινιστες τρέχουν να κάνουν διαδηλώσεις στην αμερικανική πρεσβεία αντί την ρωσική και οι κρατιστες πηγαίνουν στα γραφεία της Xellenic Train αντί στον ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ τότε δεν μιλάμε για κανονικοτητα.
    Εδώ ταιριαζει το λαϊκό απόφθεγμα για την θρασυτητα 'Εμ γαμαω εμ σκουζω'.
    Προτείνω ταχυρυθμες συνεδρίες ψυχοθεραπείας για ολική επαναφορά
    στην πραγματικότητα.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ 12.29 ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΣΥ. ΣΕ ΕΝΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΤΙΚΡΑΤΙΣΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Κριμα bloger κριμα
    ΔιαχειρΙζεσαι ΕΡΓΑΛΕΙΟ Μεγαλου Μεγεθους με Λαθος Τροπο.
    Συμφωνω με τον ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ
    Επιβαλετσι να το αναρτησεις και εμεις στον Διαλογο που θα αναπτυχθει, Αξιωνουμε η Οχι το Κειμενο.
    Για Ανταλλαγη Αποψεων Διαλογογο και Παραγωγη Αποτελεσματος δεν Προσφερεται η σελιδα?
    Εαν κανω λαθος παρακαλω πολυ διορθωστε με.
    Ειναι απο τις λιγες φορες ,που μια αναρτηση , γινεται Πολιτισμενος Διαλογος.
    Το εαν δανειστηκε ο Σκουφιας πληροφοριες για να συνταξει και να επικοινωνησει ενα κειμενο εγω γνωριζω Οτι, ειναι Δουλεια
    Το ευχομαι και για εμας τους υπολοιπους

    Φευγει ο Σκουφιας
    Φευγει ο Θρασυβουλας
    Φευγει ο Τραχανας
    Φευγει ο Λιακος
    και 5-6 ακομα που ψαχνουν χωρο να εκφραστουν,
    Αδειο τσουβαλι το blog
    Νομιζω οτι,Εγινε Σαφες το ποιες Αναρτησεις θα διαγραφονται.
    Ευχομαι απο καρδιας και σε αλλες Δημιουργικες Ανταλαγες Αποψεων
    Βουλα Γ. Παπαευσταθιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Τραχανα ο μπλοκερ δεν σε ακουσε, δεν ανεβασε το αρθρο. Το ανεβασε ο Σκουφιας στα σχολια.
    Αν το διαβασες θελω να δω τη κριτικη σου. Όπως και την γνωμη σου για την επιμονη του μπλοκερ να μην το ανεβασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από ότι φαίνεται είχε δίκιο ο μπλογκερ φίλε. έχουμε και εδώ πρετεντερηδες και είναι τραγικό να βάζεις το κόμμα και τα λεφτά σου πάνω από τις ζωές. Ο 12,29 μάλλον είναι ο κριτων γιατί το μοντέλο ταιριάζει με το
      ψυχίατρο και ο επόμενος εκτρέπει την συζήτηση με τον πουτιν. Και εγώ έχω υπηρετήσει σαν κομματοσκυλο έως το 2002.Για τον σκουφια δεν ξέρω αλλά ξέρω ότι πριν λίγο καιρό εκθείασε την δηθεν ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατια και του ήρθε η σφαλιάρα με το μέλος της την καιλη. Οπως έχω ξαναπεί για την μάνδρα και το μάτι έχει ευθύνες ο σύριζα σαν κυβέρνηση και η δουρου. Ηξερε το πρόβλημα που δημιούργησαν οι άλλοι και το κράτος έχει κάποια όπλα για έκτακτες ανάγκες, να διακόψει την κυκλοφορία σε ένα δρόμο από το φθινόπωρο έως άνοιξη λόγω πλημμύρας σε βροχόπτωση ή να την κόψει τελείως έως να γίνουν αντιπλημυρικα υπάρχει η Αττικήοδό. Επισης να κόψει κάποια πεύκα εντός οικισμού και να ανοίξει δρόμο σε αδιέξοδα. Αυτα λέω στους τυφλούς του σύριζα και τρελαίνονται. Ειρωνεια η δουρου να ψηφίζει να φύγει ο πολακης από το σύριζα,ο ένας έχει σώσει ζωές και
      η άλλη περίμενε εσεμες.Αυτή η τραγωδία με το τρένο είναι ευθύνη Μητσοτάκη και θα αποδειχθεί αν επί σύριζα γινόταν κάτι διαφορετικό, δεύτερος σταθμαρχης και αυτόματο σύστημα ασφαλείας. Το πρόβλημα το έχουν οι οικογένειες τώρα και εμείς ας σιωπησουμε, σηκωθείτε από το καναπέ σας όλοι, αυτη η τακτική φέρνει μόνο πτώματα.

      Διαγραφή
    2. μπράβο Κωστάκη υπερκοματικη και αντικειμενικά αποψι

      Διαγραφή
  116. Πως το λει ο κ. Σκούφιας ; Πρώτα το Κέρδος μετά ο Άνθρωπος.
    Και πριν αλέκτωρ λαλήσει, η εφημερίδα ‘Ναυτεμπορική’ αναφέρει :
    ‘’Την ώρα που ακόμη μετράνε τις σορούς από το τραγικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με θύματα νέα παιδιά, οι Ιταλοί της “Hellenic Train” ετοιμάζονται να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη κατά πάντων για διαφυγόντα κέρδη’’
    Έτσι ενεργεί πάντα ο Ιδιωτικός Τομέας.
    Οι άνθρωποι είναι παράπλευρες απώλειες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Τι σχέση έχει ο ανθρωπισμός και τα τραγικά θύματα, με την αγωγή των ιταλων κατά του ΟΣΕ για αντισυμβατική συμπεριφορά .
    Η εταιρία ήταν σύννομη στις υποχρεώσεις της,υπέστη ζημιά υλική ,σκοτώθηκαν υπάλληλοι της που θα στραφούν οι οικογένειες τους εναντίον της για αποζημιώσεις εν ώρα εργασιας και θα μειωθεί η κίνηση στα τρενα λόγω φοβίας χωρίς να φταίει.
    Αλλά μήπως και οι οικογένειες των φονευθέντων επιβάτων δεν θα κάνουν το ίδιο , αγωγές κατά του κρατικου ΟΣΕ;
    Που είναι λοιπόν η αναντιστοιχια της μιας περίπτωσης από την άλλη.
    Δηλαδή στον Δήμο όταν ο Αλβανός εργάτης καθαριότητος στην αποκομιδή σκουπιδιών (Σκουπιδιάρα) σκοτώθηκε σε εργατικό ατύχημα δεν πλήρωσε ο Δήμος 30 εκ δραχμές ως αποζημίωση στην οικογένεια.
    Όλα τα ζητήματα οσο τραγικά και αν είναι δεν 'ακινητοποιουν' ούτε τα ποινικά ούτε τα αστικά δικαστήρια.
    Μόνο οι μη κανονικοί τα βλέπουν μονοδιάστατα .Άντε πηγαίνετε σε καμια φιλολογική βραδιά της Βίκυς, να εκπληρώσετε την υποχρεωση σας στον αλά καρτ κοινωνικό αυτοματισμο , και αφήστε εμάς τους 'αναίσθητους' να σκεφτόμαστε τους χιλιάδες που εκκαθαρίζει ο 'δημοκράτης' Πούτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Κυρμανιδης δήμαρχος Κ.Βουρλων,, Πλατανιάς πρόεδρος Ασπρονεριου και Συκιωτης λιμενάρχης Αγίου Κωννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Κυρμανίδης, είναι Πόντιος???Ίδης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Κωστάκη Τραχανάς που έχει δίκιο ο μπλόκερ;
    Εσύ, ένας ‘’φιλελεύθερος’’ υποστηρίζεις τη λογοκρισία που είναι φασιστική νοοτροπία ;
    Εσύ, δεν έχεις δώσει τέτοια δείγματα ή μήπως τα κρύβεις ;
    Και που διαφωνείς με τον κ Σκούφια που λέει οτι το σύστημα βάζει πρώτα το Κέρδος μετά ο Άνθρωπο ;
    Άκουσες χθες τους φοιτητές που φώναζαν : “Θα γίνουμε η φωνή των νεκρών. Σπάμε τη σιωπή, την υποκρισία, την προπαγάνδα της ψευτιάς. Το έγκλημα ήταν προδιαγεγραμμένο και οι ένοχοι γνωστοί. Το κράτος και η εταιρεία, για τα κέρδη τους, θυσιάζουν ζωές! “
    Ή μήπως ακούς και γράφεις οτι σε συμφέρει ;
    Κρίμας, κρίμας, που νόμιζα οτι ανήκεις και εσύ στους δημοκράτες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπλογκερ δεν ήθελε να πάει η συζήτηση σε κομματικό επίπεδο και του αναγνωρίζω αυτό το δικαίωμα. Οπως είδες υπάρχουν πρετεντερηδες και πορτοσαλτε και εδώ που πατάνε επανω σε πτώματα. Και εμένα μου έχει διαγράψει σχόλιο που ήταν απάντηση σε αναφορά εξίσωση χιτλερισμου κομμουνισμου χωρίς να διαγράψει το πρώτο. Ειμαι απο τους λίγους πραγματικούς βενιζελικους και το έχω αποδειξει.Δεν νομίζω ότι ο σκουφιας έχει παράπονο από το μπλογκ γιατί κάποια στιγμή το έχει μονοπωλήσει και δεν είδα να γράψει κάτι για το αίσχος που υπάρχει στην παραλία Άγιου λογγου. Φυσικα και δεν βάζω τα κέρδη της εταιρείας μαζί με τις ανθρώπινες ζωές.Μακαρι να έχει 3 σταθμαρχες και 30 σεκιουριτυ αν ρομα κλέβουν τα καλώδια και ας αυξηθεί το εισιτήριο. Οπως βλέπεις δεν χαριζομαι σε κανένα κόμμα

      Διαγραφή
  121. Γιαννης Σκούφιας9:12 π.μ., Μαρτίου 05, 2023

    ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
    1999 –Εργοστάσιο-φέρετρο της Ρικομέξ , 39 νεκροί
    2000 – Ναυάγιο του «Σαμίνα», 81 νεκροί
    2003 – Τέμπη, νεκρά 21 νέα παιδιά που είχαν πάει σχολική εκδρομή
    2007 - Φονικές πυρκαγιές στην Ηλεία, 63 νεκροί
    2017 – Πλημμύρες στη Μάνδρα , 24 νεκροί
    2018 – Φωτιά στο Μάτι, 104 νεκροί
    2023 – Σύγκρουση τραίνων στα Τέμπη, 57 νεκροί…

    Αλλά ξέχασα. Αυτοί νεκροί δεν είναι δικοί μας, είναι οι …ΑΛΛΟΙ ! Δεν μας αφορά !
    Πάμε, λοιπόν, και όπου βγει … αρκεί να μην είναι στη δικιά μας «βάρδια» !

    ‘’Συγνώμη’’ blogger που είχα την απαίτηση να αναρτήσεις το άρθρο μου !
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ και λοιποί σχολιαστές, ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά ο blogger ‘’έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι’’ που σημαίνει ότι έχει την πλήρη εξουσία και μπορεί να κάνει κατά το… καυλούν !

    ΥΣΤ
    Η ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ πολιτική του Ανταγωνισμού που επικράτησε μετά το 1980 από τα «Παιδιά του Σικάγου»
    Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΟΡΟΣ που ορίζει «την δυνατότητα μιας οικονομίας να παρέχει στον πληθυσμό της υψηλό και διαρκώς καλύτερο βιοτικό επίπεδο και υψηλούς ρυθμούς απασχόλησης σε μόνιμη βάση» … ΕΓΙΝΕ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ και ΔΟΓΜΑ «αγώνας μεταξύ αντιπάλων με ίδιες ή παραπλήσιες επιδιώξεις και με σκοπό την επικράτηση του ενός : «Get them before they get you - Φά’ τους πριν σε φάνε»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Μπλοκερ με την ανάρτηση σου ‘’Πρόσκληση - Δημοτικό Συμβούλιο 6/3/2023’’ και την αφωνία σου σχετικά με την ανάρτηση του άρθρου του κ. Σκούφια, μου θυμίζεις τον Μητσοτάκη που είναι με τη «πλάτη στον τοίχο» και αναζητά νέο… αφήγημα για να δραπετεύσει. Όπως είδες η κοινωνία δεν τσίμπησε, κανένα σχόλιο.
    Ο κ. Σκούφιας, παλιά καραβάνα, σε εξέθεσε στα μάτια μας με την ανάρτηση του άρθρου του στα σχόλια.
    Πράγματι απορώ πως σκέφτηκες και αρνήθηκες την ανάρτηση.
    Και περισσότερο απορώ γιατί επιμένεις στη θέση σου.
    Δεν καταλαβαίνεις ότι εκτίθεσαι !!!
    Φιλικά
    George N

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Έτσι για την ιστορία θέλω να αναφέρω και τα παρακάτω.
    Ο ΓΓ της ΓΣΕΕ κ. Κουτσούκης, μέλος της ΔΑΚΕ και εργαζόμενος στη Hellenic Train, είπε σήμερα : «Το σύστημα της εταιρείας δεν έχει ονομαστικά εισιτήρια. Μπορεί να ξέρει το σύνολο των επιβατών από την Αθήνα αλλά όχι πόσοι ανέβηκαν ή κατέβηκαν παρακάτω. Αυτή η μεγάλη ιταλική εταιρεία δεν λειτουργεί στην Ελλάδα όπως στην Ιταλία. Πρώτα από όλα δεν έχουμε σύγχρονο τροχαίο υλικό όπως στην Ιταλία. Η Hellenic Train επέλεξε να φέρει το υλικό που “κλώτσησε” η Ελβετία, το πλήρωσαν και 50 εκ. € και μας φόρτωσαν ένα υλικό του 1993 και μας το παρουσίασαν ως “Λευκό βέλος”. Αν είχαμε σύγχρονες αμαξοστοιχίες, υπάρχουν τρένα που αναγνωρίζουν στο 1 χλμ το όποιο εμπόδιο. Σε κάθε απεργία που αναγγέλλαμε μας πήγαιναν στα δικαστήρια χωρίς να εξετάζουν τα αιτήματά μας. Έχετε δει κάποιον από την εταιρεία να βγει να μιλήσει;
    Το ανθρώπινο λάθος είναι 100% του σταθμάρχη όμως έπρεπε να έχει συστήματα ασφαλείας για να το αντιμετωπίσει. Τα συστήματα έχουν κόστος δηλαδή μείωση κερδών’’

    Όλα αυτά ο κ. Σκούφιας τα είπε χθες, λακωνικά.
    ‘’ Όλα στο βωμό του ΑΝΤΑΓΩΓΝΙΣΜΟΥ ! Στο επίκεντρο το ΚΕΡΔΟΣ ! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ σε δεύτερη μοίρα !’’
    Κε Σκούφια, τα σέβη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Κωστάκη καταλαβαίνεις τι λες; Τι κομματική συζήτηση και κουραφέξαλα μας τσαμπουνάς; Εσύ το πήγες εκεί. Ούτε ο Σκούφιας ούτε κανένας άλλος μίλησε για κόμματα.
    Ειδικά ο Σκούφιας, και μπράβο του, πήρε θέση κατά πρώτον με το ''σκάστε για τους πολιτικούς και δημοσιογράφους'' και έδωσε τη δική του άποψη για το την αιτία του δυστυχήματος που δεν είναι άλλη από τη μείωση του κόστους λειτουργίας και αύξηση των κερδών. Αντί 2100 εργαζόμενους υπήρχαν μόνο 700. Έτσι αντί 2 σταθμάρχες υπήρχε ένας και χωρίς καμιά εμπειρία.
    Άντε βρε που έχεις και άποψη. Κολοτούμπα έ κολοτούμπα.





    Το σχόλιό σου θα ταίριαζε μόνο σε κουτσομπόλα γυναικούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε αγραμματε φοβιτσιαρη ένα θέμα που ρίχνει υπουργό και μπορεί και την κυβέρνηση δεν είναι κομματικό και κεντροπολιτικο? Ο σκουφιας έρχεται μετά Χριστό προφήτης και έφτιαξε μια σούπα που τα έβαλε όλα μαζί. Τι σχέση έχει ο νεοφιλελ με την οικοδομική άδεια που δεν τηρήθηκε στην ρικομεξ?Στην Αρμενία το 85 είχαν κομμουνισμο και δεν βάλανε όλα τα σίδερα στο μπετόν των πολυκατοικιων αλλά τα πούλησαν και ο σεισμός τα διέλυσε μετά. Στην Αλβανία το 19 δεν πέσανε τα κομμουνιστικα γιατί τηρήθηκαν οι προδιαγραφές και πέσανε σύγχρονα κτίρια γιατί δεν είχαν σίδερα. Διαφθορά λέγεται αυτό και είναι μέσα στην ψυχή του ανθρώπου για πλουτισμο όταν το ποινικό σύστημα είναι χάδι. Οταν το 2003 με τις αδετες μελαμινες και το φορτηγό που έτρεχε πολύ στις στροφές στα τεμπη και το φορτηγό με τα τζάμια το 2004 εδώ στο ασπρονερι πάλι από ταχύτητα πάνω σε στροφή όταν η τροχαία ηξερε και κοιμόταν μας έφταιγε η Θάτσερ? Το 07 στην Ηλεία που έκανε αγγαρεία ο υπουργός πολυδωρας έφταιγε ο Μπους τζούνιορ? Στο μάτι οι κακομοιροι που φυτευανε πεύκα στα εξοχικά που είναι εύφλεκτα και δεν μπορείς να φυτέψεις τίποτα στον ίσκιο του αντί να βάλουν λεμονιές πορτοκαλιές και μουριες που δεν καίγονται. Σε εκείνο το τσόκαρο την δουρου που περίμενε να την ειδοποιήσουν για εκκένωση αντί να διατάξει άμεσα αφού ήξερε τι πευκωνας υπήρχε. Εκει ποιος έφταιγε ο αμπραμοβιτς?Του Καραμανλή και του Μητσοτάκη στην τραγωδία δεν τους φταίει κανένα σύστημα Σικάγο, τους φταίει το τσαπατσουλικο ελληνικό ανατολίτικο μυαλό που έχουν. Ασχολούνται με τα λαικ και όχι με τα βασικά. Ο ελληνας έχει αποβλακωθει από τα σαρβαιβορ και την κάθε μενεγακη και ζητάει από τους υπουργούς να βάλουν το παιδί του υπάλληλο σούπερ μάρκετ.

      Διαγραφή
  125. ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ2:37 μ.μ., Μαρτίου 05, 2023

    Είστε σε σύγχυση.
    Πρώτα πυροβολείτε κατά ριπάς τον Μπλόκερ όταν έχετε ασυλία σε ότι εχετε πει μέχρι σημερα.
    Δευτερον αυτοθαυμαζεστε με διάφορες ονομασίες γιατί νομιζετε ότι είστε κάτοχοι του Νόμπελ ...αντικειμενικοτητος-αν είναι δυνατόν αυτοί που με την ψήφο τους παγιώσανε τον λαικισμο των ταμπορλων για να χορεύει η μαντάμ Μερκελ-.
    Αρνειστε να αποδεχτείτε την πραγματικότητα της εξέλιξης
    της ζωής μένοντας αγκυλομενοι στα νεομαρξιστικα πρότυπα -πρώτα οι άνθρωποι και μετά η παραγωγή αγαθών και η πληρωμή να γίνεται σύμφωνα με την ανάγκη και όχι με την απόδοση.
    Είστε παρασιτικοι τουλάχιστον στην φάση αυτή της ζωής σας.
    Θέλετε ομως να υποδείξετε τρόπο πολιτικής σκέψης με ιδιαίτερο τρόπο(βλέπε: ο φίλος του εχθρού είναι κάτ' ανάγκην εχθρός.
    Αν είναι δυνατόν με την λογική την δική σας να υπάρξει σημαντική διαφοροποίηση στα δημοτικά.
    Αν νομιζετε ότι δεν σας γνωρίζουν (εννοώ την σκέψη σας) τότε λανθανετε.
    Τέλος ο Τραχανάς διαφέρει από εσάς ταξικά, όχι γιατί είναι πλούσιος αλλά επειδή είναι παραγωγικός και χρήσιμος όχι κολεκτιβιστης γραφειοκράτης συνταξιούχος με προσωπική διαφορα( από ποιον άραγε).
    Είστε κατά βάση ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΙ και σοβιετικής αντιληψης υπό την γενική ταμπέλα αριστεροι ,εδώ το να αυτοαποκαλειστε ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ είναι το λιγότερο 'δάνεια' έκφραση εξοχως αντιφατική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. όταν έχει γίνει το μυαλό σου πουρές, κρίτωνα, μετονομάζεσαι σε ΄΄ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ΄΄..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Έχετε καταλάβει ότι μας κουρασατε με τις επαναλαμβανόμενες προσωπικές αντιπαραθέσεις σας!! Έχετε να πείτε τίποτε ουσιαστικό και όχι φιλοσοφήμα τα καφενείου???
    ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ο ''ΚΟΛΕΚΤΙΒΙΣΤΗΣ''4:57 μ.μ., Μαρτίου 05, 2023

    Κρίτωνα, εμείς οι κατά σένα κολεκτΙβιστές, γραφειοκράτες, σοβιετικής αντίληψης, κλπ βαδίζουμε με ψηλά το κεφάλι διότι πάνω από όλα για μας σημασία έχει ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. .. ενώ για σένα το ΧΡΗΜΑ, το ΚΕΡΔΟΣ.
    Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μας.
    Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για σένα και τους ομοίους σου.
    Λάθος η έκφρασή σου ‘’ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ΄’ . Το σωστό είναι ‘’ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ’’ .
    Γιατί εσύ και οι όμοιοί σου τα ΦΑΓΑΤΕ.
    Εμείς οι ….. έχουμε δουλέψει στη ζωή μας στην προσπάθειά μας να επιβιώσουμε… ενώ εσύ και όμοιοί σου δεν έχετε κολλήσει ούτε ένα ένσημο ! Τα βρήκατε. Τώρα πως τα βρήκαν οι πρόγονοί σας είναι μια ολόκληρη ιστορία. Κοτσαμπάσηδες !
    Επομένως μη μας κουνάς το δάκτυλο. Άντε στο καβούκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Κε Τραχανά, αν διαβάσεις το βιβλίο ‘’ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ’’, εκεί θα βρεις απαντήσεις…
    Πως χειραγωγείται η κοινωνική συνείδηση, πως μειώνονται οι αντιστάσεις του κοινωνικού σώματος με στόχο το εύκολο πέρασμα συγκεκριμένων πολιτικών / νόμων που βάζουν στο περιθώριο την εποπτεία του Κράτους στο οικονομικό γίγνεσθαι !
    Πως διαλύεται η οικονομία ενός Κράτους όταν δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βόμβες!
    Και αν έχεις ‘’ανοιχτό’’ μυαλό θα καταλάβεις και τη σχέση του νεοφιλελευθερισμού πχ με την οικοδομική άδεια που δεν τηρήθηκε στην Ρικομέξ ;

    Γ ΣΚΟΥΦΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Γεια σας, είμαι φοιτητής ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο από την περιοχή. Είναι πολύ εύκολο για εμένα ακόμα και ως τριτοετής να διακρίνω ότι ο κύριος Σκούφιας γράφει αρκετά σχόλια και ως ανώνυμος αλλά και με άλλα ονόματα. Νομίζω το αντιλαμβάνεστε οι περισσότεροι άλλωστε. Επίσης μιας και τα λέμε εκ του σύνεγγυς διακρίνω ότι η ΙΨΔ είναι σε υψηλή κλίμακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Όπατις Τραχανά, εγκώμιο απο Κρίτωνα; Τι παίζει ; Λένε καλλίτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι ο κριτων ο μαζί τα φάγαμε. Είναι κάποιος νδ με ανοιχτό μυαλό που συμφωνεί σε κάποια μαζί μου και γράφει συχνά. Μεσιε σκουφια έχω διαβάσει.Εχω ακούσει ο ίδιος από μάστορα να έχει δέσει τα σίδερα στο αμάξι και να τα τραβάει μέσα από το φρέσκο μπετόν όταν έφυγε ο ιδιοκτήτης για να τα βάλει στην επόμενη παράνομη οικοδομή. Μην μου πεις ότι και αυτός ήταν θύμα ιδεολογικό. Κορουπτσια λέει η γυναίκα μου, ξέρω της λέω, πώς ξέρεις ρωσική λέξη,δεν είναι ρωσική είναι λατινική ιντερνασιοναλ...Φοιτητη ψυχολογίας κάνεις λάθος ο σκουφιας και εγώ σε αυτό μοιάζουμε, αποκλείεται να γράφει ανώνυμα όπως λες και αυτό που μας έκανες να μάθουμε ιδεοψυχαναγκαστικη διαταραχή είναι προσβλητικό για κάποιον που πολέμησε την φοροδιαφυγή τοπικά. Σαν μορφωμένος πρέπει να ανακαλεσεις

      Διαγραφή
  132. ‘’Φοιτητή της Ψυχολογίας ‘’ το έχω πει πολλές φορές… Γράφω πάντα με το όνομά μου.
    Και αν εσύ (και ίσως και άλλοι…) δεν το πιστεύετε… δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό
    Φαίνεται ότι κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια.
    Όπως βλέπεις υπογράφω και την απάντησή στο σχόλιό σου..
    Εσύ δεν έχεις όνομα ;
    Εκεί στο ‘’πανεπιστήμιο’’ με κουκούλα πηγαίνεις ;
    Ή μήπως χρήση της λέξης ‘’πανεπιστήμιο’’ είναι ένα απωθημένο σου που δεν ήσουν ικανός να φοιτήσεις ;

    Γ ΣΚΟΥΦΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    Ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή

    Η Ιδεοψυχαναγκαστική Διαταραχή ή ΙΨΔ ή Μανιοπαρορμητική Διαταραχή (obsessive–compulsive disorder, OCD) περιλαμβάνεται στην ομάδα των αγχωδών διαταραχών και αυτές με τη σειρά τους στην ευρύτερη ομάδα των νευρώσεων.
    Χαρακτηρίζεται είτε από ιδεοληψίες (obsessions) είτε από ψυχαναγκασμούς (compulsions) είτε και από τα δύο, ψυχοπαθολογικές εκδηλώσεις που συνιστούν πηγή δυσφορίας για το άτομο και απασχολούν σημαντικό μέρος από το χρόνο του και από την επαγγελματική, κοινωνική και την συναισθηματική του ζωή.
    Το άγχος συνδέεται συχνά με τους ψυχαναγκασμούς, καθώς και με την αντίσταση σε αυτούς, και υποχωρεί αμέσως μόλις το άτομο ενδώσει στον καταναγκασμό.
    Οι περισσότεροι πάσχοντες αναγνωρίζουν τον παθολογικό χαρακτήρα αυτών των καταναγκασμών καθώς και ότι είναι ανούσιοι και υπερβολικοί, ωστόσο κρίνεται εξαιρετικά δυσχερές από τους ίδιους να τους σταματήσουν.
    Η κατάθλιψη εμφανίζεται συχνά είτε πριν από την έναρξη των συμπτωμάτων είτε ταυτόχρονα με αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Κ.Φοιτητα της ψυχολογιας Κρινεσθε ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ.
    Σε καμια περιπτωση Επιστημονας της Ψυχης θα εξεφραζε Γνωμη-Διαγνωση χωρις να του Ζητηθει.
    Σε καμια περιπτωση Δημοσια δεν θα εκανε τετοια Τοποθετηση.
    Ελπιζω απλα να ειναι Μονο βαθυτερη επιθυμια ,και να παραμεινει ως Ονειρο το να Ασχοληθεις με τις ψυχες Ανθρωπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. εε καλά δεν θέλει να είσαι και επιστήμονας για να καταλάβεις ότι ο σκούφιας γράφει και ανώνυμα και με άλλα ονόματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Μόνο ο Ηρακλής Πουαρό θα έλυνε το μυστήριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Εκτός από τα οικονομικά, δημοτικά, φιλελεύθερα, νεοφιλελεύθερα μαθαίνουμε και ψυχολογικα
    που ερμηνεύουν κάποιες εμμονές.
    Είναι επιμορφωτικό το μπλογκ.







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Skoufia mono esy asxoleisai me to block opws to exeis kanei charisma sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Το οπι σας απασχολεί περισσότερο το πως θα την πείτε στον Σκούφια, πάρα τα όσα γράφει κάτι σημαίνει. Ίσως είναι εύκολη η ανώνυμη κριτική σε ένα πρόσωπο. Που να καθησετε τώρα να αναλύσετε γεγονότα και καταστάσεις. Είναι κομμάτι δύσκολο!!!! . Δεν ξέρετε πόση περισσότερη αξία του δίνετε ασχολουμενοι με το πρόσωπο του Επικεντρωθειττε στα γεγονότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Γιατι βλεπεις?
    Γιατι διαβαζεις καποιον αλλο που τοποθετειτε υπευθυνα?
    Γιατι αισθανεσαι την αληθεια αποτυπωμενη?
    Υποκρισια , ψευτια ,φανφαρονισμος, θυμος .
    Ολοι μα Ολοι που αφιερωνεται τοσο καιρο χρονο να αλληλοτρωτε τις σαρκες ο ενας του αλλου
    Το Λιγοτερο ,αυτη τη χρονικη στιγμη ως Γονεις που εαν οχι ολοι ,οι περισσοτεροι εισαστε?
    Ως πολυγραφοτατοι ,μια αραδα για το φονικο δυστυχημα?
    Αντ'αυτου ,μολις το εκανε ο κ. Σκουφιας, σκυλια μαυρα ,πεινασμενα αδεσποτα πεσανε να τον φανε.
    Λεβεντες και Λεβεντησες εως τωρα απλα σας διαβαζω
    Η εκτιμηση μου ειναι ,οτι αυτος ο τοπος δεν εχει σωτηρια
    Λυπαμαι πολυ για την παρακαταθηκη που αφηνεται στα δικα σας παιδια που ευλογηθηκατε ,καθε βραδυ να κοιμουνται στα κρεβατια τους.
    Σας χαιρετω
    Δεν θα σας ξαναδιαβασω
    Χαλατε την ηδη χαλασμενη ατμοσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Όλα τα ζητήματα αφορούν την οικονομία, και αφορούν τον άνθρωπο και έστω μερίδα της κοινωνιας εξηγώ:
    Ο Εργολάβος ΔΕ δεν πληρώνεται;
    Ο παπάς είναι πληρωμένος;
    Ο Πολιτικός δεν πληρώνεται;
    Ο δήμαρχος το ιδιο;
    Οι γεροντοκτατια της 'πυραμίδας' των συνταξιοδοτικου με τον κορονοιο τα πήραν στον λογαριασμό τους;
    Οι επιδοματουχοι της εθνικής αντίστασης τα επεστρεψαν;
    Δεν συνεχίζω την απαριθμηση του υβριδικού σοβιέτ στο ελλαδισταν.
    Αλλά οι 'μη κανονικοι' με το σύμβολο του καπιταλισμου στο χέρι( κινητο Apple) να μιλάνε για κοινωνική συνοχή και ανθρωπισμό πάει πολύ, είναι σαν
    να μιλάει ο Κιμ για ανθρώπινα δικαιώματα.
    Προτείνω αντί ο Κούλης να μοιραζει κατοχικά δελτία τροφιμων σε κάποιους, κρατικοποίηση όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας με διευθυντές στα σούπερ μαρκετ ...Σταθμάρχες που περισσεύουν από τον ΟΣΕ!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Ειπαμε να γραφουμε καμια μαλακια να περνα η ωρα αλλα εσυ φιλε το πηγες σε αλλο level.
    Ποτε σε ειδε γιατρος τελευταια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΦΙΛΕ 12:53 μ.μ., Μαρτίου 06, 2023 ''ΣΥΜΦΩΝΩ'' ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΜΑΣ. ΜΑΣ T’ ΠΡΗΞΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΟΣΟΦΙΕΣ ΤΟΥΣ
    ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ !
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΝΕ Η ‘’ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ’’ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ, ΟΙ ΚΟΛΕΚΤΙΒΙΣΤΕΣ !
    ΤΙ ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ 57... ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ... ΤΙΣ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ''ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ'' ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ.
    ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ, ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ, ΤΟΝ ΚΕΡΜΑΝΙΔΗ.
    ΤΙ ΜΑΣ ΚΟΦΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ… ΑΛΛΟΥΣ !
    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΙ… ΑΛΛΟΙ !
    ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕΣ!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Blogger κε Γιαννακούρο, νεοδημοκράτης είσαι ? Για αυτό δεν ανέβασες το άρθρο?
    Σε όλη την Ελλάδα, σε όλα τα social media, είναι το πρώτο θέμα και εδώ αναρτάς την υποψηφιότητα του εκλεκτού σου Κυρμανίδη για να αλλάξεις τη συζήτηση?
    Δεν ντρέπεσαι, τσίπα δεν έχεις? Σε λίγο δεν θα σε διαβάζει κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Bloger γιατι σβηνεις τα Σχολια γιατο ΑΙΣΧΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ????.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Σε ατυχήματα με σιδηροδρόμους είναι πολύνεκρα με 100αδες νεκρούς στο παρελθόν, σε Σε χώρες Γαλλία, Ινδία, Ρωσία, Μεξικό κ.αλλου. Τότε και εκεί τι έφταιξε ο.... καπιταλισμός, ο νεοφιλελευθερισμός;;; Τα προσαρμόζουμε όλα σύμφωνα με τις απόψεις μας και με τις εμμονές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Σε τριτοκοσμικές χώρες με τους σκαρφαλωμένος στις σκεπή του τραίνου το ατύχημα είναι μέσα στη ζωή τους. Σε προηγμένη χώρα είναι αδιανόητο και ανεπίτρεπτο.Ειδικα με τις ταχύτητες που αναπτύσσουν.
    Εδώ είχαμε έγκλημα διότι το κράτος ήθελε ο ιδιώτης να φέρνει το 'Ασημενιο βέλος' με σήμανση και ειδοποίηση σε μονές γραμμές της εποχής Τρικουπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.