Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
18 Νοεμβρίου 2022
Άγιος Κωνσταντίνος: Εργασίες στο υπό αναμόρφωση κτίριο της πρώην αποθήκης του Γεωργικού Συνεταιρισμού
Όπως ενημερώνει ο Δήμος Καμένων Βούρλων, το υλικό της στέγης, το οποίο είναι κατασκευασμένο από αμίαντο, απομακρύνθηκε τηρώντας όλους τους περιβαλλοντικούς όρους, με γνώμονα την προστασία της υγείας των πολιτών.
Στο σημείο παραβρέθηκαν, προκειμένου να επιβλέψουν την πρόοδο των εργασιών, ο Δήμαρχος Καμένων Βούρλων, κ. Ιωάννης Συκιώτης, η Γ.Γ. του Δήμου, κ. Βάνα Φύκα, ο Αντιδήμαρχος, κ. Λεωνίδας Πενταλιός, ο Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Γεώργιος Καροπλέσης, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Αγίου Κωνσταντίνου, κ. Κωνσταντίνος Μαύρος, και στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Η συγκεκριμένη διαδικασία πραγματοποιήθηκε προκειμένου να συνεχιστούν οι εργασίες του έργου «Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός δημοτικού κτιρίου και μετατροπή του σε κέντρο πολιτιστικών δράσεων στο παραλιακό μέτωπο Αγίου Κωνσταντίνου», προϋπολογισμού 1.205.000 ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης».
Η αναβάθμιση του υφιστάμενου κτίσματος (εμβαδού 326,43 τ.μ.) περιλαμβάνει:
– Τη δημιουργία δυο χώρων, ο ένας για πολλαπλές χρήσεις και ο άλλος για στεγασμένες μικρής κλίμακας εκδηλώσεις.
– Την προσθήκη ισόγειου κτιρίου, εμβαδού 90,57 τ.μ., σε επαφή με το υφιστάμενο, όπου θα χωροθετηθούν οι αναγκαίοι χώροι υγιεινής για τους χρήστες του συγκροτήματος. Προβλέπονται ξεχωριστοί χώροι ανδρών – γυναικών με αντίστοιχα WC ΑμεΑ.
– Δημιουργία υπερυψωμένης αυλής εν είδει εξώστου σε επαφή με το υφιστάμενο κτίσμα, προς την πλευρά της θάλασσας.
– Πλατεία η οποία θα συναρθρώνει τις κινήσεις – λειτουργίες.
– Περίφραξη και τέσσερις εισόδους, εκτεταμένες φυτεύσεις – ζώνες πρασίνου, καθώς και μικρός χώρος στάθμευσης για τους εργαζόμενους στον χώρο, φιλοξενούμενους και ΑμεΑ.
89 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
κ Τραχανά λέτε ότι ο δήμαρχος είναι σκράπας στα οικονομικά. Νομίζω αυτή η δημοσίευση σας δίνει βήμα να το αποδείξετε και να μας αποδείξετε αν ξέρετε εσείς από οικονομικά. Αναμένω
ΑπάντησηΔιαγραφήβρακι δεν εχει ο κωλος μας,λουλουδια ονειρευεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροϋπολογισμός 1.205.000 € για 417,00 τμ (326,43+90,57) δηλ. Κόστος = 2.889 € / τμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωτήθηκε Μηχανικός και είπε οτι με 1.500 €/τμ θα μπορούσε να παραδώσει ένα σύγχρονο ντιζαινάτο κτίριο με όλες τις προδιαγραφές της σύγχρονης αρχιτεκτονικής : 417,00 τμ επί 1.500 € = 625.000 € δηλ. μιλάμε για μια διαφορά 1.205.000 - 625.000 = 580.000 €.
Τι παραπάνω θα κάνει ο εργολάβος από τον μηχανικό ;
Ας μας απαντήσει ο δήμαρχος
Απορω για την ερωτηση, φτανει ο υπολογισμος του μηχανικου που αφορα ομως κοστος πραγματικο ιδιωτικου εργου , οχι το Κρατος- δημος που πρεπει να υπερκοστολογισει για τους γνωστους λογους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα...μην Απαντησει...ο Πιπιλας ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΛειτουργει...με...ΣΧΕΔΙΟ..
ΝΤΡΟΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ...
Το πολυ πολυ κοιταζοντας σε...Χωρις ιχνος ΝΤΡΟΠΗΣ..
Να σε ρωτησει: ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ?
ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ...ΝΑ ΜΑΣΚΣΤΣΙΚΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΤΕΣΣΕΡΑ.....ΧΡΟΝΑΚΙΑ...😝🥶
Ναι με σχεδιο, αλλα ειναι δικο του; Στη ταμπελα μετα την αποπερατωση που προβλεπεται πριν τις δημοτικες εκλογες τι θα γραφει ; Το εργο εγινε επι δημαρχιας Συκιωτη και ....
ΑπάντησηΔιαγραφήο ευρων ισως πιασει δουλεια στον Γαλαξια !!!
Όλα καλα, ο Αντιδήμαρχος του Αγ Κώσταντινου που είναι δεν υπάρχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός αν τα σπάσαμε και με αυτόν...
Ειχε παει στην Αθηνα στον νεοδιοριζομενο αδερφο του στον ΟΤΕ
ΔιαγραφήΕγω λεω να βαλουμε εργατες γης μεσα να μεινουν οπως κανει και ο πατερ απο το καινουριο...εχει βαλει αλβανους στην κατασκηνωση και μενουν εκει μονιμα και τους χρησιμοποιει για τα χωραφια του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αντιδήμαρχος Αγίου Κωνσταντίνου που είναι οεο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αντιδήμαρχος Καμένων Βούρλων να μη χάσει ενσταντανε... πρώτη μουρη παντου... λες και ειναι το πιντσερ του Πιπίλα.
Ο ΑΚ ηταν Αθηνα στον αδερφο του
ΔιαγραφήΒρε ασε το πιντσερ να κανει δουλεια του παλι σερβιτορος να παει κριμα ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα είναι ατμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια παροιμία λέει "εδώ που είσαι ήμουνα εδώ που είμαι θαρθεις" που σημαίνει ότι οι θέσεις των αιρετών είναι με προθεσμία.Ακομη και στην επανεκλογή ισχύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ ένας δημότης του Α/Κ δεν θα επισκεύαζε με τόσα χρήματα μια αποθήκη για άλλη χρηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα την έριχνε και στην θέση της παλιάς θα έκανε ένα σύγχρονο κτήριο .Τον Ψαθα να έβαζαν, να τους σχεδιάσει κάτι σωστό θα ήταν καλύτερο.Δεν λυπάμαι για την σπατάλη του χρήματος,έτσι και αλλιώς το κρατος είναι συνυφασμένο με αυτήν .Απορώ με την ένταση του αλλοκοτου στην σκέψη της τοπικης
Κοινωνίας του Α/Κ με τα αλλεπαλληλα λάθη από την δεκαετία του 60 με τον Νικάκο για την διέλευση της ΝΕΟ τότε ,τα μπετά του Λιάλιου ,μέχρι τον Συκιωτη
σήμερα.Ολα είναι σε μια πορεία παρακμής ακόμη και αυτα που ακούγονται στα καφενεία ως προτάσεις. Καμία σύνδεση με την προοπτική π.χ η διάνοιξη πεζόδρομου στην θάλασσα μέχρι τον Κάλαμο,παραλία λόγγου.
Μόνον ο Τραχανας το αναφέρει συνεχώς και μπράβο του.
Ο μικρόκοσμος στον Α)Κ ζει με το παρελθόν του Άρη και τους επικούς ξυλοδαρμούς για το ποδοσφαιρο .
Γιατι απορεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τοπικη κοινωνια ειναι αρρωστη γι αυτο και επιλεγει με 80% γιατρο για δημαρχο.
Μα και αυτος μελος της τοπικης κοινωνιας ειναι, αρα... αρρωστος.
Και οταν καποιος ειναι αρρωστος τι κανει ;
Περιμενω απαντησεις
Εξαρτάται την αυτογνωσία που έχει ο καθένας για τον εαυτό του.Επισης ακόμη και να την έχει όταν διαπιστώνει ότι οι συνθήκες τον ευνοούν τότε η αυτογνωσία παει περιπατο. Αλλά ας αφήσουμε το άτομο στην τρέλα του,οι δημότες ως άρρωστοι γιατί δεν θεραπεύονται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε επικοινωνιολόγοι στις ελεύθερες κοινωνίες δεν υπάρχουν αρρωστιες.αλλα επιλογές.Πατε στο Πούτιν να δείτε το σημαίνει αρρώστια και φόβος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακόβουλο λογισμικό Predator και στο καφενείο Τζηκα κατέγραψε όλοι την συζήτηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕργο πνοης και αναπτυξης στον Αγιο μην μιλατε καθολου ......ειμαστε τυχεροι συμπολιτες μου μπραβο στην δημοτικη αρχη ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι είπαν στα προσφυγικά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέγανε για τα τρανσεξουαλ άτομα που έχουμε τώρα και θα τα εντάξει ο τραχανά στο σύριζα
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε το θέμα με το πολιτιστικό κέντρο έχει εξαντληθεί απο πέρσι. Μιας και επανήλθε ας το πιάσουμε πάλι. Έγιναν ενισχύσεις θεμελιων γύρω από τις γωνιακές κολώνες σε βάθος για αντισεισμικα. Γιατί να μπούμε σε αυτή την διαδικασία να ντυσουμε τις παλιές κολώνες με καινούριες κολώνες και να γίνουν.1.10X1.10 με νέα σίδερα και νέο τσιμέντο γύρω και στην μέση να αφήσουμε την παλιά κολώνα 50Χ50 με τα σάπια σίδερα και το αλατοταισμενο 65 χρόνια μπετόν από την θάλασσα. Έπρεπε να γκρεμιστεί όλο και να γίνει νέο κτίριο που θα είχε προοπτική και αλλου ορόφου από πάνω για μινι δημαρχείο κλπ ενώ τώρα χάνεται με το παλιό κτιριο ισόγειο με επικλινεις πλάκες για οροφή. Από τις φώτο φαίνεται ότι μένουν οι παλιες κολώνες εντός όπως ήταν από παλιά. Η φώτο από πίσω που δείχνει την προσθήκη νέου κτίριου προδίδει το κοντράστ ανάμεσα στο παλιό και το νέο. Φαντάσου να ήταν όλο νέο πόσο καλύτερα θα ήταν. Ο δήμος θα γλύτωνε για αρχή ενοίκια 500 ευρώ το μήνα για μίνι δημαρχείο και κεπ χωρίς το πρόβλημα παρκαρισματος. Θα έβαζε και την πυροσβεστική στην άλλη γωνία του μεγάλου οικοπέδου και θα γλύτωνε άλλα 1000 ευρω το μήνα. Θα μπορούσε να στεγάσει και το λιμεναρχείο ώστε να μην φύγει ποτέ ακόμα και το ταχυδρομείο και ας γινοτανε λίγο πιο μετά το πολιτιστικό κέντρο.Η γυναίκα μου είναι καλή ζωγράφος και κάποια στιγμή θα εκθέσει έργα της όταν θα γίνει έκθεση ζωγραφικής αλλά το θέμα μας δεν είναι το χόμπι της αλλά αυτό που μας επείγει σαν δήμος να εξοικονομησουμε χρήματα. Αν δεις τα χάλια του κλειστού καμενα βουρλα και δεις τι σπατάλες έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στο διαύγεια πχ εγκαίνια νέου χλοοτάπητα γηπέδου με μικροφωνικη εγκατάσταση για να κάνουμε σόου τότε θα καταλάβεις ότι έχω απόλυτο δίκιο στα οικονομικά. Η επισκευή στο κλειστό δεν είναι απαραίτητο να γίνει σε μία φάση όλα μαζί, μπορεί να γίνει και τμηματικά δύο παράθυρα αυτό το μήνα δύο μετά από τρεις μήνες κλπ.Οταν βάζεις σιδερένια συμβατικά κάγκελα δίπλα στην θάλασσα που κοστίζουν 300 ευρώ και θα σαπίσουν σε 3 χρόνια και τα ανοξείδωτα στοιχίζουν 800 ευρώ για πάντα πόσο βλακας πρέπει να είσαι για να το κάνεις ή δεν σέβεσαι το δημόσιο χρήμα όπως σέβεσαι την τσέπη σου. Πρέπει να σκεφτόμαστε σαν ιδιώτες στα δημόσια δρώμενα αλλιώς δεν υπάρχει τύχη. Δεν -- ξέρουν οικονομικά δυστυχώς Αυτος ο παραλιακός δρόμος όταν τα έλεγα το 2008 σε συγκέντρωση στην πλατεία και άλλα πολλά που έπρεπε να γίνουν μόνο ο αείμνηστος Δημήτριος Παπαριζος που ήταν 80 ετών σηκώθηκε να χειροκροτησει. Δεν θέλει πρόοδο ο κόσμος μάλλον. Στα δημοτικά υπάρχει μία μάχη με τον χρόνο κάθε μέρα πρέπει να είναι δημιουργική γιατί δεν γυρνάει πίσω και τα χρόνια περνούν και πάμε προς τα πίσω δεν καθόμαστε ούτε στάσιμοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά, ειδικά για τα κτηριακά περίπου έτσι έπρεπε να σκεφτεί ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του Α/Κ και να απαιτει από το γραφείο του Δημσρχου την κατεύθυνση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και αν ένας εργολάβος πρότεινε τρόπο πλουτισμού μέσω της ανακατασκευής. Και το νέο εξ αρχής κτήριο φαγητό θα είχε συν και το γενικό όφελος.
Δυστυχώς όμως ο πάροχος ο γέρος έχει φύγει και οι άλλοι που έμειναν στην πλατεία κοσμστατοπουλος κανακάρης, μαμης λιαλιος είναι προωροι γερασμενοι οι υπολοιποι είναι είτε για αναχώρηση, είτε ερασιτέχνες ψαράδες προσφυγικης νοοτροπίας..Δεν ήταν τυχαίο να βγάλουν δήμαρχο το κοπέλι της Ρούλας.Καταντια και χωριατιά
Προτείνω τον γενειοφόρο φουρναρη Αστεριου για επόμενο τοπικό πρόεδρο.
blogger Πρεπει να αναρτησεις την αποφαση της οικονομικης επιτροπης για τα τελη αποχετευσης που ειναι θεμα στο Δημοτικο Συμβουλιο για να διαβασουν οι κατοικοι των Καμενων Βουρλων οτι τα τελη αποχετευσης διπλασιαζονται.Η αποφαση για τα τελη αποχετευσης του 2022 εγραφε'ΤελοςΧρησης Υπονομων 50% επι της αξιας καταναλωθεντων κυβικων νερου με ελαχιστη χρεωση 12,00 ευρω ανα τριμηνο . Η αποφαση της οικονομικης επιτροπης που θα ερθει στο Δημοτικο Συμβουλιο ειναι'Τα τελη και δικαιωματα αποχετευσης παραμενουν οπως και το 2022 ητοι΄' ΤΕΛΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΝΟΜΩΝ 48 ΕΥΡΩ {12 ΕΥΡΩ ΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ} και ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ 80% ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΘΕΝΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΝΕΡΟΥ . Το τελος αποχετευσης δεν υπαρχει στην αποφαση για τα τελη του 2022.ΗΟικονομικη Επιτροπη δεν το καταλαβε? Εκτος και αν τους παραπλανησε η υπηρεσια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφορμής δοθείσης απο το ανωτέρω σχόλιο, διάβασα την ΑΔΑ και αυτό που συμπεραίνω είναι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΤΚ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ [ Η μόνη ΤΚ που έχει εν ενεργεία ΒΙΟ.ΚΑ]
Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής της 25/10/22 ]
Όπως έχει διατυπωθεί στην ΑΔΑ : ΩΜΔΕΩΚ1-Ι6Λ
[1].. ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2022 : Τέλος Χρήσης Υπονόμων 50% επί της αξίας των καταναλωθέντων κυβικών νερού με ελάχιστη χρέωση 12,00 € ανά τρίμηνο
[2]… ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΕΤΟΥΣ 2023 : (α) Τέλος χρήσης Υπονόμων 48,00 €/χρόνο (12,00 €/ τρίμηνο) και (β) Τέλος Αποχέτευσης 80% επί της αξίας των καταναλωθέντων κυβικών νερού
Παράδειγμα
Έστω ότι ο Δημότης «Χ» κατανάλωσε 100 κυβικά νερό το τρίμηνο
Τι πλήρωσε και τι θα πληρώσει ο Δημότης «Χ»
Α. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΕΤΩΝ 2022 και 2023 = 35 €
100 κυβικά x 0,35 = 35 €
Β. ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ
ΕΤΟΣ 2022 = 17,50 €
Τέλος Χρήσης Υπονόμων = 35 € x 50% = 17,50
( διοτι είναι μεγαλύτερο απο το ελάχιστο των 12,00 € )
ΕΤΟΣ 2023 = 40,00 €
Τέλος Χρήσης Υπονόμων = 12,00 €
Τέλος Αποχέτευσης = 35 x 80% = 28,00
Γ. ΔΙΑΦΟΡΑ = 22,50 €
Υπάρχει λάθος στη διατύπωση ή υπάρχει αύξηση 160% ( από 17,50 σε 40,00 € ) ;;;
Γιάννης Σκούφιας
Δεν σας βλεπει καν ο Δημαρχος πειτε οτι θελετε....
ΔιαγραφήΑγαπητέ Γιάννη Σκούφια γιατί δεν πας στα χωριά να ρωτήσεις τι κάνει ο δήμαρχος για να μαζέψει ψήφους και κάθεσαι και κρίνεις τα μεγάλα έργα μονο που ο κάθε ένας στην θέση το ίδιο θα έκανε....εδω κάνει οτι θέλει για να μαζέψει ψηφους σε βάρος αντιπάλων του...ξύπνα Σκούφια και βγες καμια βόλτα εξω να μάθεις
ΔιαγραφήΟι λογαριασμοί που μου έρχονται είναι: πάγιο σύνδεσης 48 e/έτος και ανά υδρομετρο. ( προσδιορίσθηκε επί δημάρχου Αντωνίου) και έμεινε μέχρι σημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί πλέον έχουμε την δαπάνη που ήταν 2022 το 50%Χ κόστος νερού. 0.23 €/μ3 ,τα πρώτο 80 μ3 για οικίες και 0.35€/μ3 για επαγγελματίες. Εάν το κατάλαβα, το 50%θα γίνει 80% (;). Οταν ξεκίνησε η χρέωση της αποχέτευσης ήταν 280% (;)
Για ψαξε Σκουφια τι κανει στα χωρια για να μαζεψει ψηφους .....απο μπαζωματα σε οικοπεδα ψηφοφορων και συμβουλων του εως καθαρισμους οικοπεδων με εργατες του δημου.......τι χουντα και δικτακτορια εδω μιλαμε για βορεια κορεα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Μπόρατ δεν τα έκανε αυτά......χαχαχαχ
ΔιαγραφήΤι δουλεια εχει ο κ. Σκουφιας να παει στα χωρια ; Στα χωρια πρεπει να πηγαινουν οι υποψηφιοι δημαρχοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Σκουφιας, ως ενεργος πολιτης, μας πληροφορησε τι αποφασιστηκε για τα τελη αποχετευσης της πολης μας. Που κανενας μας δεν πηρε ειδηση. Και για αυτο θα κατηγορηθει ;
Ε' δεν πατε καλα.
Να παει να μαθει και αλλες λαμογιες που κρυβονται και ειναι πολλες
ΔιαγραφήΦίλε Γιάννη σταμάτα σε παρακαλώ να προσπαθείς να τους ξυπνήσεις. Βούρλα γεννήθηκαν, και καμένα βούρλα συνεχίζουν να υπάρχουν. Δεν υπάρχει γιατριά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει γιατρικο ...πιπιλα των 25 το πρωι ....πιπιλα των 15 το μεσημερι και πιπιλα των 100 τπ βραδυ για υπνο τπυ δικαιου
ΔιαγραφήΑγαπητε φιλε 7.25 εχεις δικιο. Είναι δυνατον ενας ‘’δημοσιος υπαλληλος’’ της Πεσινε να ξερει τι παει να πει ελευθερος επαγγελματιας; ΟΧΙ. Για αυτό κουλαρε. Όλα καλα.
ΔιαγραφήΠεσινε οκ αλλα κλεφτεις φατσα φορα δεν ειναι
ΔιαγραφήΦιλοξενω τον γαμπρο μου που ειναι απο κρητη και του δειχνω το μπλογκ...και λεει εσεις εδω δεν πατε καλα αμα ηταν αυτοι εδω που σας διοικουν κατω σε εμας απο τον φοβο τους με αυτα που κανουν θα αλλαζαν χωρα.....αντε καληνυχτα τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδη αν καταλαβα καλα, αν εγω καταναλωνω 100 κυβικα νερου το τριμηνο δηλ. 400 το χρονο, για το το 2023 θα πληρωσω 300 ενώ για το 2022 θα πληρωσω 188 δηλ παραπανω 122 ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το 2023 θα πληρωσω. Για νερο 400 επι 0,35 = 140. Για τελος υπονομων 12 επι 4 = 48 Για τελος αποχετευσης 140 επι 80% = 112 Συνολο = 300
Ενώ για το 2022 θα πληρωσω. Για νερο 400 επι 0,35 = 140 Για τελος υπονομων 12 επι 4 = 48 Συνολο = 188
Εγω τα 122 επι πλεον ευρω που θα βρω ;
Ρε πιπιλα δεν μας τα λες καλα.
Μαυρο στον πιπιλα.
Τα Μελη της Οικονομικης Επιτροπης , Αντύπας-Παπαγρηγορίου- Πενταλιός-Καραμανώλης-Κριτσόβας , καταλαβαν τι ψηφισαν; Ρε αυτοι οι ανθρωποι διοικουν το δημο μας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη Κρητη λεει ο γαμπρος θα αλλαζαν χωρα, εδώ όμως χωρις τσιπα ζητανε ξανα τη ψηφο μας. Τι δεν παει καλα ρε παιδια;
Σας παρακαλω κυριε τα μελη της οικονομικης ειναι ολοι τους κυριοι χωρις να οφειλουν ουτε μια δεκαρα...σας παρακαλω αναιρεστε......
ΔιαγραφήΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΣΚΟΥΦΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΔΗΜΟ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΧΡΟΝΩΝ 1.564.537 ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ 1.286.177 ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ 1.564.537 ;
ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΦΕ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΜΥΘΟΣ ;
Ε ΡΕ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.
Μυθος ειναι φιλε μην πιστευεις κακους ανθρωπους....που σπιλωνουν ονοματα σοβαρων επαγγελματιων.......και οποιος επαγγελματιας χρωσταει νερα να σκηψουμε το κεφαλι εμεις οι απλοι πωλητες να βαλουμε πλατη να τους ξελασπωσουμε κριμα ειναι τα παλικαρια
ΔιαγραφήΟ Αντωνιου δεν σας αρεσε ο πιπιλας εφερε ολοι την λαμια και τα ξεπουλησε ολα και δεν μιλαει κανενας....βρε αντε πεστε για υπνο κοτες ε κοτες......σας λυπαμαι ειλικρινα για λιγα ευρω κατεβαζεται παντελονια....δυστυχως αυτοι ειμαστε κυριοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν μια περιοχή δεν δικαιούται να ομιλεί για νομιμότητα αυτή η Κρήτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖωνιανά και πάσης Ελλάδος,όλες οι παραλίες κλειστές με παράνομα κτίσματα.. Πασοκοκρατια,νταιλικι και αρχαία βεντέτα Ετσι γαμπρε Κρης.
Συμφωνω με ολα αυτα απλα στην κρητη βγαινει ο Ηλιος για ολο τον κοσμο το πρωι οχι οπως εδω για 10 ατομα
ΔιαγραφήΓια το πολιτιστικό κέντρο Αγίου Κωννου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το πρόγραμμα Φιλόδημος 2 η και το Αντώνης Τρίτσης προβλεπετε ενίσχυση των δήμων και των κοινοτήτων. Μέσα από το αυτό γίνετε συντήρηση, επισκευη, αναπαλαίωση υφιστάμενων παλαιων κτιρίων και σαν τέτοιο έχει μπει και η παλαιά αποθήκη όπως λέτε.
Για τα οικονομικά στοιχεία υπάρχουν εκλεγμενοι που μπορούν να τα δουν.
Εάν κάνω λάθος διορθωστε με.
Για τα τοπικά συμβούλια που αναφέρθηκαν παραπάνω...
Με την μεταρρύθμιση Κλεισθένης της προηγουμενης κυβέρνησης έδινε μεγάλη δύναμη στ τοπικά , μέσω της απλής αναλογικής και της ψήφου των δημοτών.
Ερχετε η τωρινή κυβέρνηση και τα καταργει, με ενισχυμένη αναλογική.
Το σκεπτικό είναι ότι υπάρχει ακυβερνησία κι άλλα τέτοια. Θέλει με λίγα λόγια τα τοπικα να ελέγχονται πλήρως από την κεντρική διοίκηση του δήμου.
Έτσι όμως για μια κοινωνία που θέλει να παει μπροστά πεφτει μέσα στη παγιδα που έχει στησει...
Και ποιος εγγυατε ότι τοπικό, Αντιδήμαρχος που είναι με την πλειοψηφία, έχουν αγαστη συνεργασία;
Αμφιβάλω, τα παραδείγματα πολλά, ο νοων νοειτω!!!
Προτείνω ανεξάρτητη κίνηση που παρά τους μύθους που ακούγονται θα ανταποκριθεί στα καθήκοντά τηςα λλα και στον έλεγχο του δήμου.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ
Κ. Λιάκο τι προτείνεις ανεξάρτητη κίνηση σε τι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ξεκάθαρα , για ρωτήστε ποσά χρωστάει ο Τσωμος στον δήμο που θέλει να είναι κ υποψήφιος με Κυρμανιδη ; Τάφε εφη Ζορό. Θα βγουνε πολλά πλέον στη φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαε φασολαδα και ελα μεγαλε .....ειστε γνησιοι γκανγστερ αλλα και χαζοι ταυτοχρονα δεν σας ξεπλενει τιποτα
ΔιαγραφήΠάντως, ως προς τα τέλη αποχέτευσης η διατύπωση της οικονομικής υπηρεσίας είναι αλλαλουμ, οι λογαριασμοί ύδρευσης αποχέτευσης δείχνουν διαφορετικά κοστολογικα νούμερα. Εάν τα εφάρμοζαν έτσι, δεν θα ανταποκρίνονταν οι υπηρεσίες στις δαπάνες. Τα πάγια κατά έτος ύδρευσης/αποχέτευσης 30€ και 48€ είναι στάνταρ, για όλους, + κόστος μ3 καταναλ σης.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δήμαρχος, ως υπεύθυνος των διοικητικών υπηρεσιών του δήμου, τα πάει καλά με τους *μπαταχτσιδες*.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε χρόνο αυξάνονται τα οφειλόμενα από τέλη ύδρευσης, αποχέτευσης, καθαριότητας κλπ.... ανταποδοτικά. Για να μην χάσει την καρέκλα, αφήνει τους επαγγελματίες ασύδοτους στις οικονομικές υποχρεώσεις τους στον δήμο. Ποιος πληρώνει αντί αυτών, όλοι εμείς οι ......υπόλοιποι, αφού υπάρχει έλλειμμα εσόδων ,συν τα εξοδα ΔΕΗ κλπ. Τι *δώρο* πρέπει να του κάνουμε ....προσεχως;;;
ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΡΥΒΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΠΙΝΑ ?ΜΗΠΩΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΕΛΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΜΠΑΛΩΣΟΥΝ? ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΙ ΤΕΛΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ.ΑΝ ΣΥΜΒΕΝΕΙ ΑΥΤΟ Ο ΓΑΚΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήAν εχουν εισπραχθει τελη χωρις αποφαση Δημοτικου Συμβουλιου τα τελη αυτα πρεπει να επιστραφουν ως αχρεωστητως εισπταχθεντα για οσους εχουν πληρωσει για τουσς υπολοιπους πρεπει να μειωθει η ωφειλη . εκτος απο την αιτηση για επιστροφη και την προσφυγη στον συνηγορο του πολιτη υπαρχει και ο ποιο συντομος δρομος αποφαση Δημοτικου Συμβουλιου στην συνεδριαση για τα ανταποδοτικα.Για τα μελη της οικονομικης επιτροπης υπαρχει μια Ελληνικη λεξη που λεγεται ΦΙΛΟΤΙΜΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙΚΙΑΚΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ
Α. ΥΔΡΟΜ. 14…3 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1/7-30/9/2020
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5 Μ3
ΠΑΓΙΑ ΤΕΛΗ ΑΞΙΑ 7.50
ΑΞΙΑ ΝΕΡΟΥ 1.10
ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ 0.92
ΤΕΛΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΝΟΜΩΝ 12,0 ΠΑΓΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΦΠΑ 13% 0.14
ΦΠΑ 24% 4.90
ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΠΟΣΟ 26,56 ΕΥΡΩ
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ
Α. ΥΔΡΟΜ. 14…3 ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1/4-30/6/2017
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 28 Μ3
ΠΑΓΙΑ ΤΕΛΗ ΑΞΙΑ 7.50
ΑΞΙΑ ΝΕΡΟΥ 6.16
ΤΕΛΟΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ 5.15
ΤΕΛΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΝΟΜΩΝ 12,0 ΠΑΓΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΦΠΑ 13% 0.80
ΦΠΑ 24% 5.92
ΠΛΗΡΩΤΕΟ ΠΟΣΟ 37.53 ΕΥΡΩ
Γιαννη Σκουφια ρωτας ευγενικα αν υπαρχει λαθος διατυπωση.Σε βεβαιωνω οτι η γραμματεας δεν κανει λαθος.Αυτα που γραφονται στην αποφαση της οικονομικης επιτροπης ειναι τα ιδια με την εισηγηση του Γακη.Ο Γακης αποκλειεται να εκανε μονος τετοια εισηγηση χωρις να ενημερωση καποιους της οικονομικης επιτροπης
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαία πυρί μιχθήτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιστήμονες μπόρεσαν να φτιάξουν μια τεχνική μαύρη τρύπα εδώ την έχουν θεσμοθετήσει από καιρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά εσείς οι διαφωνούντες τι περιμένατε τα ανταποδοτικά τέλη να μειωθούν.Αφου όλα τα κόστη έχουν πάρει την ανηφόρα.Μου θυμιζεται τους Ινδιανους που με το χορο της βροχής νόμιζαν ότι θα επηρεάσουν τα χαμηλά βαρομετρικά .Μήπως θέλετε ο Δήμος να δίνει με κάθε εξοφληση λογαριασμου να δίνει δωρο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ένα καρβέλι ψωμι.
Χαχαχα ,όχι μόνο καρβέλι αλλά και καλάθι του Δήμου θα δίνει ο Δήμος αρκεί να φιλάνε το χέρι του πιπίλα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως φαινεται απο τους λογαριασμους υδρευσης Καμενων Βουρλων ο Δημος εκτος απο τα τελη αποχετευσης επιβαλει παρανομα χωρις αποφαση Δημοτικου Συμβουλιου και τελη χρησης αποχετευτικου δικτυου. Υποχρεωτικα ο Δημος πρεπει να διαγραψει απο τους βεβαιωτικους καταλογους ολα τα ποσα που εχουν χρεωθει χωρις αποφαση Δημοτικου Συμβουλιου αλλα και για τις καταναλωσεις εως 31/12/2022 πρεπει οι λογαριασμοι να εκδοθουν χωρις τελη χρησης υπονομων αφου δεν υπαρχει αποφαση για επιβολη Στην προταση για τον προυπολογισμο 2023 οι ΚΑ 2114 ΤΑΚΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ και ΚΑ 3214 ΠΟΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ τα ποσα θα ειναι διαφορετικα απο αυτα που εχουν προυπολογισθει και ο προυπολογισμος ειναι εκτος πραγματικοτητας. Ο Δημαρχος που πιθανον να μην ενημερωθηκε απο την οικονομικη υπηρεσια για το κολπο που στηθηκε πρεπει να αποσυρει το θεμα για αν εχουμε ενστασεις ουτε το Πασχα θα τελειωσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς....ξυπνησουμεεεεεεε''
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι κακο...
Εδωσαν Οι Ανθρωποι (8) ΟΚΤΩ ΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ...Την Ευκαιρια...Στον Συκιωτη...και σε μια Μεριδα Ανθρωπων ..Την..ΕΥΚΑΙΡΙΑ Να ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ...το καραβι...
Το Ριξανε σε Ξερες..
ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ...ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ!!!
Προτεινω να βγαλουμε τις πλερεζες...Να σταματησουμε...τα μοιρολογια...
Και Ο καθενας απο την Θεση του με Οπλο την Ψηφο του ..συμμετεχοντας
Να ΞΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ...ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ.
Ενας ΔΗΜΟΣ Ειναι Συντοπιτες...με πολυ Πλουτο..ε' ας τον φτιαξουμε..
Τι εκανε και τι κανει ο Συκιωτης ?
Τι εκανε και τι Χρωσταει ο Αντυπας...??
Ποσο Ανεπαρκης Ειναι ο Λεωνιδας?
Ποσο Απων Ειναι Ο Παπαγρηγοριου ..??
Εμ'Εκεινος ο Καραμανωλης ο Μητσος ο Προεδρος??
Εξαφανισμενος!!
Ε'Αυτο Ειναι ...και Τιποτε Αλλο..
Τους ΞΑΝΑΘΕΛΟΥΜΕ?
ΟΛΑ ΚΑΛΑ......!
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΘΕΛΟΥΜΕ..
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ...!!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ...ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!
Και με το να μην Ξαναβγουν...κανουμε Καλο.
Γλυτωνουν Την...Ξεφτυλα!!!
Παρατηρηστε: Ωρα Εργασιας...!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ..ΛΕΒΕΝΤΕΣ...!!
ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ..ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ..
ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ.
Δεν υπάρχει έμψυχο υλικό που να στηρίξεις ελπίδες για κάτι διαφορετικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει ένα σπιράλ καθοδικό στην χειρότερη ,στασιμότητας στην καλύτερη .
Δεν ευθύνεται ένας μονο, ή μια μικρή ομάδα, αλλά συνολικά οι δημότες.
Ειδικά το πρόβλημα συνισταται τι θα κάνουν οι λιγοι 'Γκρουεζες' των 300 ψηφοδελτιων ο καθενας οι οποιοι έχουν ανεβασμένη την αδρεναλίνη της αναγνωρισης( κοινώς ψωνισμενοι)
Αυτοί λοιπόν οι πλεγματικοι, τρέχουν όπου δουν προοπτικη εξουσιας γύρω από υποδεεστερους των πραγμάτων ηγετικούς.(μικροί Νέρωνες).
Λύση στο ανωτέρω πρόβλημα δεν υπάρχει διότι στηρίζονται στο πακετακι την ψήφων τους(εξαιρείται ο χιλίαρχος του Α/Κ).
Ένα λοιπον συστημικό οργουελικης τρόπο τινά μορφής αφαιρεί την δυνατοτητα προοπτικής ανάδειξης μιας κάπως ανεκτης διοίκησης προς το θετικό.
Μαζί όμως με αυτό υπάρχει και η αντίδραση υπό την μορφή μιας αφαιρετικής διαμαρτυρίας που εν πολλοίς προέρχεται από συναίσθημα αλλά και από ιδεολογική φορτιση επιθυμίας(δικαίωμα)που θέτει εκτός στοχου το πραγματικό-εφικτο αλλά επικροτει τον φαντασιακό.
Δεν λυπάμαι ούτε λέω δυστυχως μόνο που εκπλησομαι για την ένταση της αγνωσιας σε σχέση με την πραγματικοτητα.
Στον προυπολογισμο για τα τελη υδρευσης αποχετευσης δεν προβλεπονται τελη αποχετευσης για τον Μωλο .Αρα για το 2023 δεν θα λειτουργησει το αποχετευτικο δικτυο του Μωλου. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΤΟ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΣ ΕΡΩΤΗΘΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΓΑΚΗΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 11.08μμ, εαν έχει γινει λάθος διατύπωση , που εγώ αυτό πιστεύω, σχετικά με το τέλος χρήσης υπονόμων, τότε προτείνεις να μην εισπράττεται τέλος, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΝΟΜΩΝ;; Δεν φθάνει που οι λογαριασμοί έρχονται με χρέωση 4 μ3 νερό το τρίμηνο, θέλεις να εξαφανιστεί και το παγιο?? Εάν καταργηθεί το πάγιο τότε θα επιβαρυνθούν οι καταναλώσεις......δηλ. ΠΟΙΟΙ;;;,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΣΤΙΣ 4:34 μ.μ., Νοεμβρίου 20, 2022 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΠΟ 1.1.23 ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟ 2024 ΑΦΟΥ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΕΡΧΟΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ; Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
4:25 ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ ΤΕΛΗ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα ολα αυτά που ερμηνεύει ο καθένας μας,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά πρέπει να υπάρχει ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ απο το Δ.Σ Κανονισμος Ύδρευσης Αποχέτευσης, που θα καθορίζει τον τρόπο υπολογισμού στα επιβαλλόμενα τέλη;
Η κατ ετος απόφαση προσδιορισμού των τελών αυτων από την Ο.Ε και Δ.Σ , ΑΦΟΡΑ τον έλεγχο των εσοδων -εξοδων και την διαφοροποίηση των ΤΙΜΩΝ ανα μετρο κυβικο χρέωσης για το επομενο ετος (ιδια ή συν ή πλην)
ΓΙΑ να υπάρξει ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ή ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ υπολογισμού δεν θα πρέπει να προηγηθεί ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ του κανονισμού;
ΤΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ...
ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΜΕ, ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑΥΤΟ??
Προς το παρόν σε φτύνουν αυτοί .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣ ΡΩΤΗΘΕΙ Ο ΓΑΚΗΣ ΠΟΣΑ ΤΕΛΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΟ 2022.ΕΠΕΙΔΗ ΣΧΕΔΩΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΗ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΠΡΟΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΕΣΟΔΑ ΑΛΛΑ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΘΕΜΑ ΛΕΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να τα αυξήσει τα τέλη των Κ.Χ αφού δεν θα τους πιέσει, θα τα αφήσει για μετά τις εκλογές, ο .....
ΑπάντησηΔιαγραφήπονηρουλης.
Χωρίς να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, μπορείτε να μου πείτε εσείς οι ανώνυμοι με ποιο τρόπο μπορούν να εισπράξουν τα 1,5 εκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον από τα τέλη ύδρευσης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι όχι;
Παρακαλώ καταθέσετε τις προτάσεις σας...
Λιακο ρουφα κάνα τσίπουρο και άσε τα οικονομικά αφού είσαι άσχετος. Άκου δίνουν τα λεφτά για αναπαλαίωση κτιρίων. Αυτό το κάνουν σε κλασικά κτίρια όχι σε σαβούρες.
ΔιαγραφήΝΙΚΟ ΛΙΑΚΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΟΥ 1,5 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥ ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ -ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Η ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΕΛΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΠΛΗΡΩΤΑ ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΘΟΥΝ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ?
ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ? ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ?
ΓΙΑ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΣΟΔΩΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΑΜΙΑΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει τέτοιος νόμος Αν ναι τότε το σύνολο του Κρατισταν θα ήταν υπόδικο.Αντε ρε σαχλαμάρα πήγαινε στα ζωντανα σου,γιδαρμεχτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ποτε Μπον Βιβερ...ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ,διοτι Υποτιμητικο το ΓΙΔΑΡΜΕΧΤΗΣ.?
Το γραφεις και το ξαναγραφεις σαν Βρισια???...
Ο Παππους σου, ο Πατερας σου, Οι μπαρμπαδες σου και ισως και εσυ, πως περνατε το γαλα για να μεγαλωσεις!!! Και να γραφεις αρλουμπες?
Εαν δεν προσπαθησουμε σε προσωπικο επιπεδο να ...προχωρησουμε..και αυτα που ΓΡΑΦΟΥΜΕ...ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ!!
(ΕΧΟΝΤΑΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥΣ!!! ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ?
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΤΥΠΑΣ?
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΕΝΤΑΛΙΟΣ?)
ΟΧΙ...Κολπο...ΔΕΝ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ???
Εμεις λοιπον που αποφασισαμε να συμμετεχουμε..στην αυλουλα αυτη...εστω και Ανωνυμα!!! Ας αλλαξουμε τροπαριο να μην κουντριομαστε σαν τα ..Κριαρια...ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ.
Ας παραξουμε πολιτισμο αν μη τι αλλο...
Κατι να μεινει βρε αδερφε...απο ολο Αυτο το...αλισβερισι...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ...ΛΕΩ..ΕΑΝ ??
ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ...ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ...ΑΞΙΖΕΙ.
Γιδαρμεχτης είναι εκείνος που η δουλειά του ειναι με τα μαστάρια των ζωντανων ,οπως ο γυναικολόγος με το αιδοίο των γυναικών.Μεχρι εδώ η αντιστοιχία είναι τίμια και αναπόφευκτη.Η αναφορά γίνεται γιατι συνήθως αυτοί που ασχολούνται με το μαστό του γίδας δεν είναι οι μορφωμένοι άρα δεν μπορούν να γνωρίζουν για νόμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ'αααα''
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ...συν-γραφοντα....για την διευκρινηση...
Αφηστε τους ..Χαρακτηρισμους ,λεω εγω...και πιαστε το ..τσαπι...
Γιναμε Ολοι γραμματιζουμενοι..και ΝΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ...!!!
Που πολυ σωστα Βροντοφωναζε ..ο ..ΛΑΚΗΣ..ΤΟΝ ΘΥΜΑΣΤΕ??
Βλεπε...ΠΙΠΙΛΑ..ΓΙΑΤΡΟ!!
ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ... ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ..ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ..ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...
ΒΛΕΠΕ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗ..ΜΗΧΑΝΙΚΟ!!
Με Θρασος ΤεραστιΟΟΟ Εχει αναρτησει Ταμπελα με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ...!!ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΤΗΣΟΥΝ..!! ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ...???
Βρε αιντε..
Χαμενος ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ!!
Αγαπημένη 8.02 σε συμπονω για το δράμα που περνας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως δεν λύνεις το πρόβλημα με την κλαψα.
Στην πράξη τι κάνεις.Βουτηξες από τον σβέρκο τον εκλεκτό σου να τον πας σε δύο κοινωνικά στεκια.
Πήρες στα χέρια σου τον Σύλλογο για να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις αντίστασης σε ότι η πιπιλας κομπανυ
κάνει λάθος.
Μεσολαβισες μεταξύ του διασπασμένου χώρου της αριστεράς και των Νοικοκυραιων που δεν θέλουν το σημερινό καθεστως.
Γιατί αφήνεις Κυρμανιδακο, Πλατανακο
να παίζουν το ρόλο του λαγού ,του ξεκαρφωτή προς όφελος της κομπανυ
Γιατί ο εκλεκτός σου δεν πηγαίνει σε μια προσυνενοημενη συνάντηση ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νοικοκυραίων όπου να θέσει το όνομα του ως σημαντικού παίκτη όχι αβέβαιου.
Συμπεριέλαβες στην λίστα συναντησης ονόματα όπως ο Μακρινίτσας ο Ρηττας , η Μπεζατη και κάθε ουδέτερο δημότη.
Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά τότε δίκαια αγανακτείς,αν όχι καλά είσαι στο σπίτι σου στα Καμενα ...τρουπωμενη
Ένας φιλος
Ποιος είναι ο εκλεκτός ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό εννοεί έναν από τους τρεις .
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει στα τηλέφωνα ο Ψευδός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ καραφλέ μένεις και τα αρπάζεις στο Δημο.
Εσύ Κοντέ φεύγεις για την περιφέρεια και τα τσακώνεις σιγουρα.
Εσύ παραμένεις Χοντρέ στην παραλία της κτηματικής και τ'αρπαζεις.
Όσο για σένα λογιστή πηρες τ’απεξω..
Δηλ σωτηρία δεν υπάρχει όσο το πελατειακό σύστημα Σταϊκούρα σήμερα,Τσίπρα χθες .ΠΑΣΟΚ πρωτύτερα,επεμβαινουν με τους ντόπιους Γκρουεζα προεκλογικά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό αλλιώς λέγεται δημοκρατία αλλά Γκρέκα .Τράβα τώρα εσύ ηθικολογε να τα βαλεις με το σύστημα και δεν πάει να λέγεσαι Τσάμπερλεν,Μαμπερλεν αφτούνι θα κάνουν την δουλειά τους και...χρατσ το παλιοζαγάρ!
Σωστος
Διαγραφή