12 Νοεμβρίου 2022

ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ !

Του Γιάννη Σκούφια [ Οικονομολόγος - Ενεργός Πολίτης ] – 12/11/2022

Ο Blogger μας έδωσε τη δυνατότητα μέσω των σχολίων να εκφράζουμε την άποψή μας, τη διαμαρτυρία μας, την αντίρρηση μας ή την συναίνεση μας, στα όσα ο αρθρογράφος καταθέτει. Αυτή η δυνατότητα είναι σίγουρα θετική αλλά έχει και αρνητικές επιπτώσεις που οδηγούν σε νοσηρές καταστάσεις.

Ο αρθρογράφος ως αποστολέας παίρνει επωνύμως την ευθύνη των γραφομένων του, ενώ ο σχολιαστής, ανώνυμα ή με ψευδώνυμο, ξέρει σε ποιον απευθύνεται και μπορεί με το σχόλιό του να κατασυκοφαντήσει τον αρθρογράφο, να τον χλευάσει, να διαστρεβλώσει τα λεγόμενά του. Δεν αντιμάχεται τις ιδέες του αλλά το πρόσωπο του. .
Αυτό παρατηρώ ότι συμβαίνει κάθε φορά που αναρτώ ένα άρθρο κάνοντας κριτική στη διοίκηση του Δήμου για πράξεις ή παραλήψεις.

«ΑΝΩΝΥΜΑ Ο.Φ.Α.- Όπου Φυσάει ο Άνεμος» με το νεφελώδες ιδεολογικό στίγμα που τα διακρίνει, προσπαθούν με γκεμπελίστικες πρακτικές, με θράσος, με τσογλανιά, με λάσπη στον ανεμιστήρα, να με δυσφημήσουν αποφεύγοντας να κοιτάξουν στους καθρέφτες τους !
ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ !!!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ
Είμαι ένας ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ που ενημερώνομαι, κρίνω, προτείνω και κυρίως ΔΕΝ αγωνίζομαι «περί πάρτης», ΔΕΝ το παίζω «πόντιος πιλάτος», ΔΕΝ είμαι στρουθοκάμηλος !

ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΩ (και γιατί θα συνεχίσω να γράφω)
… Τα άρθρα που αναρτώ δεν τα κάνω για να γίνω γνωστός ή να αποκτήσω αξιώματα. Δεν έχω ανάγκη να αποδείξω σε κανέναν τίποτα. Κάνω, ως πολίτης, αυτό που πρέπει και περπατάω με ψηλά το κεφάλι. Πιστεύω ότι κάνω το σωστό. Αυτό που λέει η συνείδησή μου..

… Γράφω για να περάσω το μήνυμα ότι (α) πρέπει να σταματήσουμε να βλέπουμε το δένδρο (προσωπικό συμφέρον) και να αρχίσουμε να κοιτάζουμε το δάσος (κοινό συμφέρον) και (β) να σταματήσουμε να ενεργούμε με «κοίτα τη δουλίτσα σου», «ου μπλέξεις», «κάνε πως δεν είδες, δεν άκουσες», «προσπέρνα το πρόβλημα», «μην παίρνεις θέση» … διότι αυτά έχουν οδηγήσει σε μια εικόνα γενικευμένης διαπλοκής και διαφθοράς…

… Γράφω για να περάσω το μήνυμα ότι ο «Covid-Sikiotis-2014” είναι ύπουλος γιατί δεν αφήνει τον τόπο να ανασάνει και απαιτείται επαγρύπνηση και αγώνας για την καταπολέμησή του και για να μην μολύνει και άλλους επίδοξους «βεζίρηδες» !

… Γράφω για να περάσω το μήνυμα ότι η εποχή του ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ανήκει στο παρελθόν. Όλοι όσοι θέλουν να έχουν θέσεις εξουσίας πρέπει να κατανοήσουν ότι είναι υποχρεωμένοι να λογοδοτούν σε αυτούς που τους εξέλεξαν.

ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

… ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ οτι θα είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος
… ΔΕΝ είμαι σε κανένα σχήμα υποψηφίου Δημάρχου
… ΕΧΩ, όμως, πολιτική θέση, κοινωνική στάση, δηλωμένη άποψη.
… Και ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ( βλ. συν. άρθρο μου )

ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΡΙΤΙΚΗ
… Οι πολίτες που εκφέρουν άποψη για τα δημοτικά δρώμενα και ειδικά όταν ασκούν κριτική σε έναν επώνυμο συμπολίτη τους ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ.
… Οφείλουν να μιλούν με το ονοματεπώνυμό τους. Αυτό λέγεται ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Από αυτά που διαβάζω στα σχόλιά σας δεν είμαι αισιόδοξος ότι μπορεί η τοπική κοινωνία να περάσει σε μια εποχή κανονικότητας. Μου θυμίζουν αυτό που ο Ροϊδης έλεγε :
«Βαρύ οπωσδήποτε αποβαίνει το θέαμα ολόκληρης της Ελλάδος μεταβαλλόμενης εις λιβάδιον κομματικής πτηνοτροφίας !».
-----------------------------------

Συνημμένο σχετικό άρθρο της 19/1/2022 (click εδώ)


95 σχόλια:

  1. Ολοκληρο το κειμενο του συν. βρισκεται
    http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2022/01/restart-now.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 170 σχολια, τα 150 εναντιον του Σκουφια που δηθεν κρυβοτανε και δεν σας απολογειτο στις παραλογες ερωτησεις που βαζατε και τον στολισατε με ουκ και ολιγα κοσμητικα επιθετα.
    Τελικα, ο Σκουφιας ουτε κρυφτηκε, ουτε απαξιωσε το μπλοκ.
    Σας εδωσε τις απαντησεις, με το δικο του, ξεχωριστο τροπο.
    Τωρα εσεις γιατι κρυβεστε;
    Αντε να δουμε τωρα τι θα σκεφτειτε για να του πεταξετε λασπη.
    Γιατι ειμαι σιγουρος οτι αυτό θα κανετε.
    Ο λύκος την τρίχα αλλάζει, το χούι δεν τ` αλλάζει.
    George N

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν μας λέει τι είπε στον Άγιο κωννο με την διαπλοκή να χαρούμε να το διαβάσουμε?

      Διαγραφή
  3. Ως πολίτης πρέπει να κερδίσει τον σεβασμό από τους πολίτες δυστηχως απετυχε καθημερινώς εκανε καταγγελίες στην αστυνομία και ΛΙΜΕΝΙΚΟ Αγίου Κωνσταντίνου για καταστήματα και πολίτες αυτό στο τσαρδιμου το λέμε ρουφιάνο δεν πρόκριτε να πάμε ποτέ μπροστά και δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη του πρώτα άνθρωποι και μετά πάμε παρακάτω!!!ΜΕΛΟΣ ΔΣ σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαννης Σκούφιας6:31 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2022

    Άκου ΜΕΛΟΣ ΔΣ
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ είναι ο πολίτης ο οποίος σταματά να είναι «ΒΩΒΟΣ» δίνοντας άλλοθι σε κάποιους να κάνουν τους «ΚΩΦΟΥΣ» … Λειτουργεί ως υποκείμενο των εξελίξεων … Και όταν διαπιστώνει οτι οι εκπρόσωποί του – σαν εσένα – εθελοτυφλούν ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥΣ και ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ τους, που είναι ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ … παρεμβαίνει (τις καταγγέλλει) στα αρμόδια όργανα της πολιτείας ….
    Αυτό δεν λέγεται ‘’ρουφιανιά’’ αλλά ΧΡΕΟΣ, διότι...
    Η ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ είναι μεν κανόνας για να ζούμε σε κοινότητα, αλλά ανεκτικότητα δεν σημαίνει «όλα είναι σεβαστά».
    ΑΝΕΚΤΟ είναι αυτό που δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει τα χρηστά ήθη, διαφορετικά: «Κάθε ανοχή είναι ενοχή. Κάθε κατανόηση είναι συνενοχή. Κάθε αδιαφορία είναι ηθική αυτουργία».
    Και εγώ ηθικός αυτουργός δεν θα γίνω ποτέ σε παράνομες πράξεις που πέφτουν στην αντίληψή μου.
    Αλλά που να καταλάβεις εσύ από αυτά.
    Γι αυτό σου λέω ότι «Σε φοβάμαι, Ανθρωπάκο. Σε φοβάμαι θανάσιμα. Γιατί το μέλλον του τόπου μου εξαρτάται από σένα»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστηχως ο εκνευρισμός φέρνει αλήθεια και πάλι δυστηχως για σένα ο κόσμος ξέρει καλό σας βράδυ

      Διαγραφή
    2. Πάλι καλλα ήρθε ο σκούφια να σωθούμε!!! Καναπένακιδες ε καναπενακιδες

      Διαγραφή
  5. Φίλε Γιάννη, έγραψες.
    Και με το άρθρο σου αλλά περισσότερο με το σχόλιό σου.
    Ανθρωπάκια ρε φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς 5.37, μέλος ΔΣ(ποιου όμως;)
    Θα κάνω το συνήγορο του διαβόλου ο οποίος έχει εύκολο τον χαρακτηρισμό προς τους αλλους κατα καιρούς(είσαι φασίστας, σανοφάγοι μπεεε κλπ) που μόνο πολιτικός πολιτισμός δεν ειναι.
    Έχεις λοιπόν λάθος στην κριτική σου στο ζήτημα των καταγγελιών ,,όχι βέβαια ότι ανήκεις στην τσογλαναρία.
    Θέλει πραγματι θάρρος να κάνεις επώνυμη καταγγελία όχι όμως ως 'Κάτων ο Τιμητής' αλλά ως ενεργός πολίτης .
    Ο ρουφιάνος , παλιά ήταν ο καταδότης, αργότερα ο χαφιές ,πάντοτε είναι κουκουλοφόρος εδώ δεν ισχύει.
    Επίσης οι καταγγελομενοι δεν είναι προφανώς οι φτωχολογιά της πόλης αλλά μάλλον λούμπεν επιχειρηματίες που ενώ από την μια δημιουργούν προβλήματα από την άλλη επιτείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό στους νόμιμους.
    Έτσι λοιπόν σε αυτό το 'κομματι'
    είναι όντως φιλελεύθερος στηρίζοντας την νομοκρατια.,
    Όπως προανέφερα και άσχετα με την ρητορική του άρθρου θεωρώ σχεδόν αυτοδίκαιη την ενεργοποίηση δημοτών με ιδιαίτερη χρειά.
    Αυτό ομως δεν αφαιρεί το δικαίωμα και στον ανώνυμο όταν έχει κάτι να πει(εξαιρω τους κρετίνους) να είναι αποσυναγωγος επειδή δεν συμφωνεί με τον αρθρογραφο όπως ο 5.37.
    Έτσι λοιπόν ο καθένας μπορει να συμβαλλει στον πολιτικό διάλογο να βγάλει συμπερασματα για το ποιος είναι ποιο κοντά στα θέλω του και στα συμφέροντα του.Τελος δεν αποδέχομαι καταναγκαστικες άσκησης επαναστατικής γυμναστικής που δείχνουν ιδεολογικό φανατισμό.Αν κάτι μας διακρίνει τουλάχιστον στα Καμενα βουρλα είναι η 'ανεξιθρησκεια' και η αντοχή στην υπομονή.Προτεινω ομαδική 'ψυχοθεραπεία' ως μέλη του Συλλόγου ενεργών δημοτων.Εγγραφειτε τώρα.
    ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε σκούφια αυτά είναι γενικόλογα για το τι πρέπει να γίνει στο Δήμο γενικά. Κάτι συγκεκριμένο θα πεις? Πχ στο μωλο πρέπει να γίνει αυτό το έργο. Τα σκουπίδια θα τα κάνουμε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορεί να σου απαντήσει φίλε μου μαυρε γιατί είναι καμενοβουρλιωτης στο μυαλό. Μόνο για τα Καμένα ασχολείται

      Διαγραφή
  8. Ο Γιάννης σκούφιας έκανε καταγγελίες μόνο σε περιπτώσεις που ήταν ακραίες και παραβιαζαν το δημόσιο δίκαιο σε ακραίο σημείο. Δεν είναι ρουφιανος. Αυτά για την αλήθεια.Ενας άλλος δημοτικός σύμβουλος. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοτικός σύμβουλος του σκούφια;;;χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Επίγονοι του Μαυρακου και του Καραλιβανου .. .Εγερθουτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ που λες ότι είσαι δημοτικός σύμβουλος, που ήσουν όταν γίνονταν όλα αυτά, έχεις καταλάβει τις ευθύνες σου???.Να μας ενημερώσεις εάν θα είσαι εκ νέου υποψήφιος!!!!
    Ο κύριος Σκούφιας, ως ενεργός πολίτης καλά κάνει και αναδεικνύει και καταγγέλει τα κακώς κείμενα, αλλά το ερώτημα είναι εάν μπορεί να συνεργαστεί με κάποιον και εάν έχει πολιτική σκέψη και όραμα για τον Δήμο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν στην θέση του Σκούφια ήταν ο Αντωνόπουλος πάλι οι ίδιοι θα τον υποστήριζαν.Αυτοι δεν αναγνωρίζουν
    ανθρωπινα πρόσωπα αλλά Τοτεμ..
    Δυστυχώς ζουν ανάμεσα μας ενώ αισθάνονται πολίτες της Β. Κορέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο ολα οσα μπαινει στον κοπο και επικοινωνει, ο Γιαννης ο Σκουφιας με οποιον,ενδιαφερεται Πραγματι να Ενημερωθει για τα τερατουργηματα της 8 ετιας,
    Βγαινει το συμπερασμα ,οτι και Πολιτικη σκεψη Εχει και Οραμα και Προτασεις και κοτσια Γερα.
    Κανει την σοβαρη δουλεια της Αντιπολιτευσης που δεν υπαρχει...
    Ο τροπος εκφρασης στο blog και οι επιθεσεις ανευ λογου!στο Σκουφια ,τεκμηριωνει το Συμπερασμα οτι: δυστυχως στο κακοσυντηρημενο Λουνα Παρκ Θα Ξαναπαιξουμε.
    Κριμα Λεβεντες και Λεβεντισες.
    Θεωρω οτι, ενα απλο σφιξιμο χεριου για Αρχη θα εφτανε...και οχι με παιδικη Απρεπεια να γινεται επιθεση ανευ λογου.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΜΥΑΛΑ...ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ, ΖΗΣΑΜΕ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
    Κσλο ξημερωμα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια συμβουλή καλοπροαίρετη .Το παιχνίδι είναι συλλογικό.Αφηνετε τον Σκούφια ολομόναχο.Ειστε λιγοψυχοι, αντί να γράφετε υπέρ επώνυμα κρύβεστε,φοβάστε και τον αφήνετε να κουράσει με τις συνεχείς απαντήσεις και αντιθεσεις.Αυτος ο τροπος του τιμωρού οδηγεί πουθενά πέρα από την γραφικότητα..Όσοι είστε υπέρ γράψτε επώνυμα και όχι για τα προσόντα και το δίκιο που εχει,αυτό αφήστε να το κρίνει ο καθένας μόνος του.
    Δεν μπορείτε με την κλαψα στο συναίσθημα να αλλάξετε την γνώμη των άλλων.
    Κοιτάξτε λ.χ. τον Κυρμανιδη , κάνει τηλ ,επικοινωνεί ,δεν σαλταρει στο μπλοκ .Το ίδιο και ο δήμαρχος,ο Πλατανιάς ,όλοι τέλος πάντων .. Σοβαρότητα,αποφυγή χαρακτηρισμών μόνο πολιτικές.Επιτελους δεν είστε σε συνέδριο ηθικολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο ηθικολογίας μήπως και ψυχιατρικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιαννης Σκούφιας3:30 μ.μ., Νοεμβρίου 13, 2022

    Προς Νίκο Μαύρο…
    Στη πρότασή μου αναφέρω οτι αποστολή μιας αιρετής διοίκησης είναι «Να ασχολείται με τα ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ δηλ. ποια πράγματα πρέπει να εκτελεστούν για να βελτιώσουν την καθημερινότητα του πολίτη και να δίνει έμφαση στα ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ δηλ. πως θα εκτελεστούν τα προαπαιτούμενα με τον καλύτερο και οικονομικότερο τρόπο, βάζοντας τέρμα στις απευθείας αναθέσεις, στα έργα βιτρίνας και στις πελατειακές εξυπηρετήσεις και υιοθετώντας: μηχανισμούς ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΕΛΕΓΧΟΥ και ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ»
    Και συμπληρώνω…
    Τα ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ, όμως, δεν μπορεί να τα αποφασίζει ο δήμαρχος ή η αιρετή διοίκηση. Αυτά πρέπει να τα αποφασίζουν οι ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ των 14 ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ του Δήμου μας. Κάθε ΤΚ έχει τις δικές της ανάγκες. Άλλες ανάγκες πχ. έχει το Ρεγγίνι, άλλες ο Α/Κ και άλλες τα Κ/Β.
    Και…
    Όπως καταλαβαίνεις ειδικά το τι πρέπει να γίνει σε κάθε ΤΚ εγώ, δεν είμαι σε θέση να απαντήσω.
    Θα αναφέρω μόνο ενδεικτικά παραδείγματα τα οποία θεωρώ ντροπή για το Δήμο μας…
    ο Α/Χ να πίνει νερό από υδροφόρα,
    ο Α/Κ να πίνει νερό από αμιαντοσωλήνες,

    Φιλικά
    Γιάννης Σκούφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. E’ Τραχανα κρυφτηκες ή σε πηρε ο αερας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κωστα χωρις εσενα δεν εχει ενδιαφερον το μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΚΟΥΦΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και σένα τι σε νοιάζει φτωχοδιαβολε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. AN TA ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΖΟΥΝ ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ ΤΟΤΕ ΕΞΗΓΗΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλα παραδεχτείτε το, εσείς το παρεάκι με την λάσπη. Σας φοβίζει ο Σκούφιας εε? Έχετε δει και εσείς τα άρθρα του να κυκλοφορούν στα καφενεία τυπωμένα σαν εφημερίδα, είμαι σίγουρος. Σας τρομοκρατεί γιατί δεν σταματάει και εύκολα γιατί δεν έχει να χάσε και τίποτα. Πουτάνα όλα! Ενώ εσείς έχετε να χάσετε τις καρεκλίτσες σας και τον μισθουλάκο σας, ενώ κάποιοι όνομα και μη χωριό έχουν να χάσουν βέβαια περισσότερα (μίζες κλπ), ονόματα δεν λέμε καραφλός είναι.
    Δύσκολος αντίπαλος ο Σκούφιας, και δεν σας βγήκε, ακόμα τουλάχιστον, το αν δεν μπορείς να πολεμήσεις τον εχθρό σου κάντον φίλο σου.
    Λοιπόν ανασκουμπωθείτε, γιατί μόνο περίπατος δεν θα είναι οι επόμενες εκλογές, με σκούφιες απέναντι σας. Ξύπνησε ο κόσμος! Εμ πόσους να ταΐσετε πια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΠΙΛΙΣΤΑΝ ΧΑΖΟΥΛΗ ΕΣΥ ΞΥΠΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλοι οι ''κυριοι' εδώ θεωρούν ότι κατέχουν τα ηθικά πρωτεία παραγνωρίζουν όμως ότι αν κάποιος δικαιούται να λέει ότι το έχει είναι αυτός που εκθετικα μιλάει και άσχετα με το σωστό η μη του θέματος . Τέτοιος είναι ο κ. Τραχανάς ο κ Σκουφιας ο κ Μαύρος κ.α..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρωτα από όλα σε ευχαριστώ φίλε μου για την αναγνώριση. Επειδή έχουμε αρχίσει και κυνηγάμε την ουρά μας εδώ στο επικοινωνιακο μας σπίτι το μπλοκ. Δεν έχω κάτι εναντίον του Γιάννη Σκούφια απλά έχω πει ότι δεν μου αρέσει το στυλ του, που κουράζει το κόσμο και σίγουρα είναι δικαίωμα του να ασχολείται με τα δημοτικά όπως νομίζει και αυτό το στυλ δεν είναι κολασιμο και θανάσιμο αμάρτημα. Είπα ότι δεν θα τον ψήφιζα και όχι μόνο αυτό αλλά νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που δεν θα ψηφίσω καθόλου ούτε για δήμο ούτε για περιφερεια με όλα αυτά που βλέπω ότι όλοι νοιάζονται για το μηνιατικο αντίτιμο και όχι για το καλό του τόπου,όπως επίσης αλαζόνες τύπου γκλετσου. Ας ελπίσουμε να φανεί κάτι καλό μετά που να αξίζει. Ακόμα και το τσιπρα με βαριά καρδιά θα τον ψηφίσω αφού νομίζει ότι είναι κάποιος που δικαιούται να αγνοήσει την επαιτειο της μικρασιατικής καταστροφής. Επομένως όλοι οι οπαδοί του σκούφια σταματήστε να κυνηγάτε φαντάσματα σε μένα.Εχω υποστηρίξει θέσεις του με σθένος και θα ξανά υποστηρίξω αν πρέπει λόγω αρχής. Ο λογικός δημότης δηλαδή αυτός που δεν ψάχνει ρουσφέτια θέλει να ακούσει συγκεκριμένο όραμα και πρόγραμμα με στόχους. Πχ έχω γράψει ότι χρειαζόμαστε πεζόδρομους τουλάχιστον στα τρία αστικά κέντρα του Δήμου για αρχή και μετά ακόμα και στα μικρά χωριά. Αγιος Κωννος πεζοδρομηση πάνω πλατείας αυτό το χάλι που γίνεται τώρα με τα παλιοσιδερα δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δηλαδή αν πάρει απόφαση ο δήμος να το κάνει θα πρέπει να ρωτήσει τα μαγαζιά αν το θέλουν? Που το πιθανότερο είναι να πουν όχι στην πρόοδο? Όταν ο δήμος θα έχει ηγέτη ο λαός θα ακούσει τον ηγέτη και θα σιωπησει απλά. Το ίδιο για την πλατεία του μωλου και τους καθετους των καμένων βουρλων στην Γερ Βασιλειάδη .Οι τοπικές κοινωνίες δεν ξέρουν πάντα ποιο είναι το καλό τους .Εδώ δεν ξέρανε στην Λαμία το έχω ακούσει από τον κοτρωνια τα μαγαζιά δεν θέλανε τους πεζόδρομους και τώρα που γίνανε έχει αυξηθεί η δουλειά τους. Εδώ δεν υπάρχουν υποψήφιοι ηγέτες αλλά οργανωτές τσιπουροσυμποσιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΛΛΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν αφορα την ΑΔΑ ΩΜΔΕΩΚ1-Ι6Λ εχουν γνωση οι φυλακες(δημοτικοι συμβουλοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κ Τραχανά νηφάλια άποψη που εδράζεται στην εμπειρική γνώση .
    Εύχομαι να είσαι εκλεγμένος την επόμενη περίοδο.
    Άλλοι δύο τρεις ενεργοί δημοτες σαν εσένα και με έναν ορθολογιστή δήμαρχο τότε η Τοπική Αυτοδιοίκηση κάτι μπορεί να δώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια στο τραχανά έμπειρος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ποιος δεν θα τον ήθελε στο ψηφοδέλτιο και πολύς τους πέφτει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η τ.α ζητά άσκηση αρμοδιοτήτων από την κεντρική διοίκηση, τις παίρνει πχ. Προστασία λουομένων στις παραλίες. Παίρνει ποσοστό από τις μισθώσεις των αιγιαλων κ.λ . Επιχορηγείται για ναυαγοσωστικής υπηρεσίες. Δεν εφαρμόζει τις προβλεπόμενες διατάξεις και τρώει πρόστιμα από λιμεναρχείο. Ποιος πληρώνει το μάρμαρο; Ο προϋπολογισμός μας, δηλ. Τα λεφτά μας. Οι υπεύθυνοι δεν πρέπει να λογοδοτούν,γιατί δεν είναι υπόλογοι με αργίες, καθαιρέσεις, καταλογισμους;. Κύριοι υπεύθυνοι ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ, μας κουρασατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τραχανά γράψε,γράψε,γράψε κάποιος Τσώμος θα σε μαζέψει πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο φιλοσοφος Κριτων Ισαποστακης, τι λεει για αυτα ολα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Πλατων οχι Προζακ" ,εκδοσεις Λιβάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εμπειρία!!!ευθύτητα!!γνώση!!σεβασμος!!!ολοι η βάση μπράβο τραχανά !!! τέτοια άτομα θελουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καρακατινα δώσε εκτός την ειρωνία
    ότι κάτι είσαι και εσύ π.χ.
    Λυκόπουλο,ζαγαρι,μπουφλογερακας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ειπε ενας υποψηφιος δημαρχος σε παρεα πασοκιαδων, Ονειρο μου ειναι
    να γινω Ανδρεας στη θεση του Συκιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στην Οικονομική Επιτροπή της 09/11/2022 μεταξύ των θεμάτων ήταν και 4 που έλεγαν ‘’ Ορισμός πληρεξούσιου δικηγόρου (κλήση 5187/2022 Διοικητικού Εφετείου Πειραιά – υπόθεση «ΧΑΤΖΗΣ Δ. & ΣΙΑ ΟΕ»’’
    Στην Οικονομική Επιτροπή της 18/11/2022 μεταξύ των θεμάτων ήταν και 4 που λένε ‘’Ορισμός πληρεξούσιου δικηγόρου (γνωμοδότηση επί αιτήσεως της ΟΕ «ΧΑΤΖΗΖ Δ. & ΣΙΑ ΟΕ» για την με αριθμό κατάθεσης ΑΓ 457/27-12-2021 αγωγή)’’

    Ποιος ξέρει να μας πει τι έγινε 9/11/22 ;
    Και τι είναι αυτά στις 18//1/22;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΟΥΙΖ - Υπόθεση Χατζή
    Ποιον/α πρόκειται να "πετάξει στα σκυλιά" ο δήμαρχος για να σωθεί ο ίδιος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρωτάει τον δήμαρχο ένας δημότης πως τα κατάφερε έτσι και έφυγαν όλοι οι πρωτοκλασάτοι, '-Τραβα ρωτά τους, παντως αν καποιος θέλει να επιστρέψει πρώτα θα κάνει αυτοκριτική και μετά θα σκεφτώ αν ρίξω κανένα κοκκαλακι από τα μεγάλα έργα που είναι σε εξέλιξη. Με τα καύσιμα τι γίνεται,'- Άμα δεν τον συμφέρει τον Χαντζη ας μην ξαναδώσει στο δήμο, εγώ έτσι δουλεύω.
    Τρίτη ερώτηση,καλά δεν φοβάσαι μήπως ενωθούν όλοι αυτοι-'Την δύναμη την έχει ο Σταϊκούρας με την Νέα οδο, Γαλαξια, Κέντρο Υγείας και όχι αυτοι .Τελως παντων ποιον εκτιμάς άσχετα αν είναι απέναντι -'Απο τον Α/Κ τον Τραχανά και από εδώ τον Μακρυνίτσα γιατί δεν λαικιζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΒΑΖΕ ΠΛΑΤΗ Ο ΧΑΝΤΖΗΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕ ΕΛΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ

      Διαγραφή
  40. Για νεο μας το λες; Μα αν δεν στηριξει τους υποψηφιους του, ποιους θα στηριξει ;
    Και οι 2 ειναι στον συνδυασμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όλα καλά όλα ανθηρά και ευοίωνα για την πορεία του Δήμου. Εδώ σχολιάζει ως επί το πλείστον συγκεκριμένος αριθμός πολιτών και ανακυκλώνουν τα ίδια και τα ίδια. Ελαιος σοβαρευτείτε επιτέλους, γίνεστε γραφικοί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι σημαίνει γραφικός,είναι καλό η κακό. Έγραψε λέει αυτό που είπες. Εγγραφη στην ιστορία λένε.Ειναι γραφική η περιοχή. Γιατί να το χρησιμοποιούμε αρνητικά και όχι θετικά. Στο κάτω κάτω ο γραφικός είναι αυτός που δίνει γέλιο,χαρά ,ευεξία! Εγώ αρνητικό βλέπω την λέξη Κασσάνδρα και τις δυσοίωνες προβλέψεις.Και ως γραφικος είμαι και με τον ένα και με τον άλλον . Γιατί ως γραφικος δεν θεωρώ τιποτε σίγουρο. Μια ακομη ιστορία εξουσίας και συμφέροντος είναι η πολιτική άρα γραφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είμαι ........ Ο.Φ.Α, κοιταζω τον καθρέπτη και είμαι ΟΥΦΟ, σας αδειάζω την γωνία....πάω για την σελήνη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλα κανενας δεν ξερει να απαντησει τι συμβαινει με την υποθεση Χατζη και ενω συζητηθηκε στις 9/11 θα ξανασυζητηθει στις 18/11 στην οικονομικη επιτροπη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 11.40μμ .Μπούλη ρούφα τ'αυγο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ένας μικρός Μακιαβέλι αρνείται να παραδώσει την καρέκλα λέγοντας Μολών Λαβέ,
    στηριζόμενος ομως στο γεγονός ότι οι διάφοροι μνηστήρες είναι χειρότεροι.
    Ένας μόνον κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
    Αλωστε το δευτερογενές έμψυχο υλικό είναι προς αποφυγήν.
    Που να στηριχθεί κάποιος 'ευπατριδης' ,στους εκπροσώπους της λούμπεν επιχειρηματικότητας,στην πλειοψηφια της χωριατιάς του καφενειου ,στους μισθωτούς της κολεκτίβας ,η στην πολιτική ορθότητα της αριστεράς και της προόδου.
    Γιατί άραγε οι δυνατοί στην σκέψη δεν ανακατεύονται ενώ θα μπορούσαν να δώσουν κάτι παραπάνω μάλλον είναι αυτονόητο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ KAI OXI MONO HTAN Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΕΣΑΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. ΤΩΡΑ ΛΟΥΣΤΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟ ΠΙΠΙΛΑ, ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑΤΖΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΚΕΡΜΑΝΙΔΗ. ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πράγματι ο κ . Σκουφιας διαφέρει στο θάρρος της γνώμης αλλά αντισυμβατικα.
    Θα μπορούσες να τον πεις ακραίο.
    Η κοινωνία δεν είναι έτοιμη για το είδος αυτό,άλλωστε το δοκιμασε με τον Αντωνιου .
    Προτιμότερο θα ήταν μια θητεία αιρετός σύμβουλος με προοπτική.
    Μην ξεχνούμε ότι οι γνώσεις του είναι επιστημονικές όχι όμως κατ' ανάγκην διασταλτικες.
    Επομένως θα τις συμπλήρωνε.
    Ανασταλτικό επίσης σημείο είναι ότι ούτε στο Συλλογο δεν είχε την υπομονη αλλά ούτε την αστική ευγένεια να περιμένει να πραγματοποιηθει και με δική του προσπαθεια μια ενδεχόμενα άλλη κατεύθυνση.
    Η τοπική πολιτική είναι μαραθωνιοςθελει αντοχή.
    Αρνητικό ήταν ακόμη ότι ακολούθησε εδώ στο μπλοκ μια επιθετική ρητορική προς κάθε άλλη αντιθετη γνώμη ,την οποία ακολούθησαν εν χορώ διάφοροι ανώνυμοι.
    Έλειψε η μετριοπάθεια περίσσεψε το συναίσθημα (αψικορο).
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΠΟΥ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΕΛΩΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ελα ρε σκ….α που ήθελες το καλό του τόπου. Την καρέκλα ήθελες κ εσυ για ιδιοτελής σκοπούς. Τώρα τραβά σπιτι σ κ άραξε σαν τον άλλον τον κοντό , ήθελε να μας σώσει .. τρομάρα σας. Ο τόπος έχει Δήμαρχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η μονη Περιουσια μας, ειναι η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ....
    Το πως αποκτηθηκε εχει σημασια....
    Η Εικονα που ζωγραφιζεται καιρο Τωρα απο τα Γραφομενα, Ειναι το λιγοτερο Θλιβερη.
    Κοιταζοντας την εικονα του Δημου και Βαζοντας Υποτιλους Ολα οσα 150 ανθρωποι Ολοι κι ολοι ..που ασχολουνται σε αυτον τον Πολυπολιτισμικο Καφενε..ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ...
    Οποιος Τολμησει να εκφρασει τεκμηριωμενη Αποψη, πεφτουν Επανω του Κορακια να τον Φανε...
    Η Πλειοψηψια Νικα...
    Δες ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ...ΛΟΥΤΡΟΠΟΛΗΣ.
    ΔΕΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ...ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΣ...
    ΛΕΚΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΤΥΣΙΜΟ ..ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ....
    Προτεινω: Καλα μυαλα αποσυρθειτε...
    Για εναν λογο...
    ΤΟΙΧΟΣ..ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ..ΜΙΚΡΟΒΟΛΕΜΑΤΑ...
    Ουτε η Λεξη Κριμα δεν ...χωραει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βρε ανώνυμε λες … οτι ο τοπος εχει Δημαρχο και μαλιστα μη ιδιοτελή ενώ … ο Σκούφιας (που δεν δήλωσε ποτε οτι θελει τη καρεκλα του Δημάρχου) αν την διεκδικούσε θα την ήθελε για ιδιοτελής σκοπους (προσωπικο συμφερον)
    Βρε μασάει η κατσίκα ταραμά;
    Τελείωσε η εποχη που μας σερβίρατε κουτοχορτο και απαιτουσατε να το καταπινουμε και αμασητο. Συκιώτης τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ας ξεκινησουμε λιγο απο την αρχη με λογικη ψυχραιμα. Ιαν 2011 ξεκιναει ο καλικρατης μας ενωση δημων με πολλα χρεη ,(προσοχη οχι δανεια με μηνιαιες δοσεις γιατι ειχαμε και εχουμε και τετοια), απο τα παλια μπορει και απο το 1998 και σε καιρο φουλ μνημονιων που σημαινει περικοπες βοηθειας και πορων απο το κρατος.Ξεκιναει ο τετριμιδας με μια σφιχτη πολιτικη που σημαινει εξοικονομηση καυσιμων χωρις μεγαλη κινηση σε οχηματα αλυσοπριονα χορτοκοπτικα κλπ με τραγελαφικες συνεπειες.Πχ το νεκροταφειο α/κ το καθαρισε ιδιωτης μονος του για να κανει μνημοσυνο αξιοπρεπες.Τραγικο θα μου πεις αλλα απο την αλλη αν δεν υπαρχουν λεφτα τι να κανει ,να βαλει και αλλα φεσια στο πρατηριο? Τραγικο και λογικο.Η εικονα του α/κ το 14 ηταν χαλια και υποθετω και τα αλλα μερη του δημου. Το 14 απο σεπτεμβρη(παντα με βαση τον α/κ δεν ξερω τι γινοτανε αλλου )με συκιωτη δημαρχο αρχισε ενας πανικος εργασιων απο πλευρας δημου ,καθαρισμοι σε καποια μερη παρατημενα απο χορτα και βατα ,λακουβες επισκευες ,επισκευες πλακες στα πεζοδρομια,τα φορτηγα ηταν συνεχεια σε κινηση ,τα αλυσοπριονα τα χορτοκοπτικα, η τσαπα και καπως ο τοπος νοικοκυρευτηκε . Αυτα ολα χρειαζοντουσαν καυσιμα πολλα .Θα μου πεις, εκαναν καλα και με βερεσε καυσιμα νοικοκυρεψαν ? Θα σου πω οτι λογικα επραξαν αλλα επρεπε αυτα τα καυσιμα να φροντισουν να τα πληρωσουν λιγα λιγα .Σε καμια περιπτωση δεν επρεπε να παραβιασουν το νομο και να τα παρουν ετσι χυμα σαν ιδιωτες .Φταιει και ο χατζης που τα εδωσε ετσι τοσα πολλα λεφτα καυσιμα χωρις να ρωτησει το ταμια του δημου η το δικηγορο του αν θα μπορουσε να πληρωθει ! Για αυτο τωρα τιμωρειται με την δικαστικη ταλαιπωρια του. Ο δημαρχος και οι αντιδημαρχοι το κανανε αυτο λογω απειριας αυτη ειναι η γνωμη μου και φερανε αυτο το μπαχαλο.Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο . Δεν υπαρχει πολιτικο πεδιο δοξης λαμπρο σε ενα λογικο τοπο για ανθρωπους που φευγουνε απο ενα συνδυασμο γιατι δεν ξαναεγιναν αντδρχοι,προεδροι ολοι την τετραετια μονο και μονο για το λιλι που ελεγε ο ψαθας .Βλεπεις αυτος θελει το λιλι ελεγε =ηθελε να γινει αντδρχος.Αυτοι θελουν τιμωρια απο ενα λογικο εκλογικο σωμα. Αφηστε τις βλακειες καποιοι οτι κατεβαινω με το συκιωτη ,πως κολαω εγω εκει ?Απο μενα θα διαβαζετε αληθειες οσο και αν πονανε και να μαθετε να βλεπετε την αληθεια καταματα,ο κουμπαρος σας ο ξαδερφος σας ο αδερφος ο φιλος σας μπορει απλα να ειναι ενα αρπακτικο που θελει να κανει την δουλιτσα του και απλα να τα παιρνει απο το δημο σαν εξτρα εισοδημα χωρις να προσφερει τιποτα στα κοινα.Τιμωρηστε τον δια της ψηφου.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΤΡΑΧΑΝΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΑΝΕΛΑΒΕ 1/1/2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εκλογές γίνανε μαζί με τις ευρωεκλογές του 14 Μάιο έτσι έλεγε ο Καλλικράτης και η θητεία 5ετης για εξοικονόμηση. Κακώς ξανάγινε 4ετια. Ανέλαβε 1 Σεπτεμβρίου 14 στάνταρ και ξανά Σεπτέμβριο 19.Φαινεται η υπηρεσία του είπε ότι χρειάζονται πάλι αυξήσεις τελών αν τα έπαιρνε νόμιμα, είχε κάνει και ο Τετριμίδας αυξήσεις.

      Διαγραφή
  55. Άντε τώρα μετά την ανάλυση αυτή ,να πεις ότι δεν έχει δίκιο,εύγε συνδημότη Κώστα! Αφες αυτοίς, ειδωμεν γαρ τι ωφελούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αν ο Δημαρχος ηταν απειρος επρεπε να ρωτησει τη υπηρεσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τραχανάς ,Μακρινίτσας οι δύο ωφέλιμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη αν σας κουράσω αλλά ξεχασα να πω φταίει και ότι ο γιαννακος είναι τελείως σκράπας στα οικονομικά. Ούτε περίπτερο στην Λαμία δεν θα μπορούσε να διοικησει

      Διαγραφή
  58. μια καλή άσκηση, θα ήταν οι ποσότητες καυσίμων με δελτία αποστολής 1/9/2014 έως 31/12/2014, να συγκριθούν αναλογικά με αυτές από 1/1/2014 έως 31/8/2014. να παγώσουν τα παπαγαλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μα είναι δυνατον να θεωρούνται ωφελιμοι Τραχανας και Μακρινιτσας; Ο πολυλογας Τραχανας που δεν τον ηθελε κανενας ουτε στο Αγροτικο Συνεταιρισμο α/κ και ο Μακρινιτσας δυο φορες που τον ξηλωσαν απο αντιδημαρχο, Τετριμιδας και Συκιωτης, και τις δυο φορες εφυγε απο την παραταξη που εκλεχτηκε.
    Αι σαπερα που εχετε και αποψη για την αυτοδιοικηση.
    Τρικυμια εν κρανιω εχετε παθει που λεει και ο Σκουφιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκο εσύ που κρύβεσαι και πετάς βλακειες για το συνσμο αγκωννου. Ήμουνα παλιά στο συνσμο και έλυσα 3 οικονομικές διαφορές του συνσμου με αγιοκωσταντινιωτες εξωδικαστικα για να μην πάμε Κράμερ εναντίον Κράμερ.Ετσι επειδή ξέρω να κάνω διαπραγματεύσεις από το εμπόριο. Πέρσι ο πρόεδρος είπε ότι φύγανε όλοι οι σύμβουλοι και ψάχνει άτομα και δεν βρίσκει. Του είπα βάλε με αν χρειάζεται για σύμβουλο. Εμφανίστηκε μια κλίκα που δεν με συμπαθεί και είπε ότι δεν γουστάρει να είμαστε μαζί. Κανενα πρόβλημα. Τώρα τι έχεις να πεις που μέλος του συμβουλιου του συνσμου πήρε το κλακ του συνσμου για να φορτώνει τις ελιές τις δικές του παράνομα? Και θέλει να κατέβει υποψήφιος στις εκλογές? Μπορώ να το χοντραινω και εγώ το παιχνίδι ΛΑΜΟΓΙΑ.

      Διαγραφή
  60. Ασκηση για προβληματισμο.
    Μεχρι στιγμης εχουμε 3 υποψηφιοτητες. Συκιωτης-Κυρμανιδης-Πλατανιας. Και οι 3 απο τον χωρο της ΝΔ. Και οι 3 όταν ζητουν απο δημοτες που ανηκουν στον κεντρο-αριστερο χωρο… τρωνε πορτα. Η απαντηση τους είναι , μετα τις βουλευτικες εκλογες θα σας απαντησουμε.
    Οι πληροφοριες οι δικες μου είναι οτι θα υπαρξει και κεντρο-αριστερος συνδυασμος μετα τις βουλευτικες εκλογες. Ηδη εχουν βολιδοσκοπησει καποιους φιλελευθερους κεντρωους - εκτος ΝΔ – για να ηγηθουν συνδυασμου και οι οποίοι δεν το απορριπτουν , αλλα με προυποθεσεις.
    Με 4 συνδυασμους παμε 2η Κυριακη.
    Και εκει να δειτε μαχαιρια νεοδημοκρατικα.
    ΜΑΞΙΜΙΛΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΒΡΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ. ‘’ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΗΘΕΛΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΣΚΟΠΟ’’ ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ; Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΜΑ, ΛΕΩ ΑΜΑ, ΕΒΑΖΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΟΤΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΟ 60% ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ. ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΚΟΥΩ ΘΕΕ ΜΟΥ.
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΡΙΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΣΚΟΠΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΓΟ;
    ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ; Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ;
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ ;




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οι σύγκριση γίνετε με την προηγούμενη χρονιά και με την επόμενη όχι με εξάμηνα του ίδιου έτους που διαφέρουν θερμικά αλλά και σε αυξημένη κίνηση λόγω καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Για φανταστείτε όλος αυτός ο συρφετός που ασχολείται με τα εκλογικά του δημου να ζήταγε δουλειά στον Μυτιληναίο (έστω στα γραφεία) της πρώην Πεσινε,πόσο ποσοστό επί τις% θα προσλαμβανοταν; Ναι εκεί που δούλευε αυτός που ξέρετε. Από εκεί θα καταλάβετε την ασημαντότητα των ατόμων αυτών ,αλλά και την διαφορά στην απόδοση ιδιωτικής εργασίας με αυτη του Δημ. Συμβουλιου της Οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής διαβουλευσης.Αλλα είπαμε εδώ έχουμε πλερια δημοκρατία στην αξιολογιση.Και λίγο χιούμορ :ρωτάει ο Μαυρογιαλουρος τον μετακλητο του-' Τον ετοίμασες τον λόγο μου για την Πλατανιά, Γιωργάκη -' Βεβαίως κ. υπουργέ,τώρα εσείς θα τον δείτε και θα επιφερεται αλλαγές,-'θα επιφερω,! θα επιφερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πεσινε η αλλιώς αλουμίνιο της Ελλάδος !! Κρατική επιχείρηση που δωθηκε ως δώρο στο Μυτιληναίο κ ως προίκα αυτού ο γνωστός του ρεγγινιου. Ευτυχώς που πήρε γρήγορα σύνταξη κ σώθηκε ο όμιλος , σε αντίθεση με εμάς. Ο ΣΚ…ας στον ιδιωτικό τομέα ; Τις φορολογικές σου δηλώσεις κ να δεις ότι θα αναφέρουν εισοδήματα από μισθωτή υπηρεσία γκεκαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Οτι , του φανει....του Λολοστεφανη????
    Τι γραφεις μανα μου?
    Θα ξεχασουμε και τα λιγα...κολυβογραμματα που παλεψαμε...να μαθουμε...
    Αγορια και Κοριτσια ...δεν Εχει ΖΩΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ...
    Ανοιξα να δω τι γινεται...μηπως και?
    Κανα σοβαρο σχολιο, απο Αυτα που μας ενδιαφερουν...και?
    Καφε και τσιπουρα στο Καφενειο...
    Ο Συκιωτης με φορμα εργασιας..στην οικοδομη??
    Οι Αοματοι..με μαυρα γυαλια..πριν ξεκινησουν την σουλατσαρια...του φτιαχνουν το καδρο...και ..απεναντι?
    Καφενες!!!
    Καλημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ‘‘Φίλε’’ 11:21 μ.μ., Νοεμβρίου 17, 2022 …. Όσο και να προσπαθείς εσύ και οι όμοιοί σου, να με σπιλώσετε, με γκεμπελίστηκες μεθόδους, δεν θα τα καταφέρετε. Πάσχετε από ‘’τρικυμία εν κρανίω’’ και δεν ξέρετε τι λέτε.
    Και για την ιστορία… Η Αλουμίνιο της Ελλάδος ήταν ιδιωτική επιχείρηση, γαλλικών συμφερόντων 1963 -2005 και το 2005 πουλήθηκε στον όμιλο Μυτιληναίου. Εγώ εργάστηκα σε αυτήν 1980-2017 δηλ. 37χρόνια.
    Γ.Σκούφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ωραίος ο μπεζατης πήρε το κλαρκ της συνεταιρ κολεκτιβας να φορτώνει τις δικες του ελιές.Θελει να γίνει και δημ σύμβουλος. Αυτός με κυρμανιδη και η ξαδέρφη του με πλατανια έχει να γίνει καυγάς.Δηλαδή θα παίρνει το φορτηγό της δημαρχειας να κάνει δουλειές στα χωράφια του?Αντε ξύλο που θέλετε στον Άγιο όλοι. Και εσύ μαζί τραχανά μην το παίζεις θεατής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ακούγεται ότι ο δήμαρχος το 19 έπιασε τον τριανταφυλο και το αγναντεο να κάνουν δουλειές στα χωράφια τους με εργάτες του Δήμου για αυτό τον έδιωξε. Ισχύει;Δημαρχουλη μου γιατί δεν το λες ξεκάθαρα έγινε η όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σιγα...μην Απαντησει...ο Πιπιλας ..
    Λειτουργει...με...ΣΧΕΔΙΟ..
    ΝΤΡΟΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ...
    Το πολυ πολυ κοιταζοντας σε...Χωρις ιχνος ΝΤΡΟΠΗΣ..
    Να σε ρωτησει: ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ?
    ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ...ΝΑ ΜΑΣΚΣΤΣΙΚΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΤΕΣΣΕΡΑ.....ΧΡΟΝΑΚΙΑ...😝🥶

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Όπως και να έπιασε δουλειά ο κ.Σκουφιας κρίνετε εκ του αποτέλεσματος, 37 χρόνια εργασία σε δύο ιδιωτες.,ασφαλιστικές εισφορές πραγματικές(εργοδότη και εργοδοτουμενου) χωρίς πλασματικοτητες χωρίς τζάμπα οικόπεδα συνδικαλιστικών ομοσπονδιών,χωρίς εφάπαξ και κυρίως χωρίς αεργία-τεμπελια
    Τον σέβομαι και γιατί να το κρύψω τον ζηλευω για όλα αυτά .
    Όμως τον ψέγω για την ενασχόληση με τα κοινά θα μπορούσε να τα αποφυγει, και την ιδεολογικη ερμηνεία που δίνει στην δημόσια οικονομια που ακυρώνει τον κόπο μιας φιλελευρης παραγωγικης ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ρε δεν πάτε καλά ; Για να καταλαβαινόμαστε κ όπως τα λέει κ ο βλαχοσκουφας είναι κάτι σαν τον ΟΤΕ , σιγά τα αυγά ρεεεε ιδιωτικό management τα υπόλοιπα σαν δημόσιος υπάλληλος. Ρε πλήρωσες ποτέ για να νοικιάσεις επαγγελματική έδρα ; Πλήρωσες ποτέ το ρεύμα του γραφείου σου ; Ακόμα κ μολύβια που έγραφες κ τα έπερνες μαζί σου μετά το πέρας του ωραρίου σου ο εργοδότης τα πλήρωνε. Άι τώρα ήρθες να κανείς κ πολιτική στα Καμενα; Αμαααααα δεν άντεξα άλλο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πείτε στον σκούφια τη πάει να πει ελεύθερος επαγγελματίας και μετά να σηκωθεί από τον καναπέ του

      Διαγραφή
  72. Λάθος φίλε 9.57 μμ.
    Ένα πελώριο λάθος με το να προσπαθείς να τεκμηριώσεις ομοιότητες μεταξύ ιδιωτικής εταιρίας παραγωγής αγαθων και πλούτου από την οποία το κράτος μέσω των φόρων και των εισφορών τροφοδοτεί τις δαπάνες του, με τις αντιπαραγωγικες κρατικές δομές τις ελληνικής σοβιετιας
    Κανένας ιδιώτης δεν ανέχεται να πληρώνει αντιπαραγωγικο εργαζόμενο,τον απολύει και προσλαμβάνει άλλον.. Η πολιτική αντίθεση προς κάποιον δημοτη δεν είναι και ο πιο αντικειμενικός τρόπος για βάσιμα συμπεράσματα
    Εκτός αν η εργασια στο δημόσιο είναι για εσένα σημείο αναφορας τότε έχεις δίκιο!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Οτι , του φανει....του Λολοστεφανη 9.57 ? Τι γραφεις μανα μου?
    Ψαξτο διοτι η τρικυμια εν κρανιω αν δεν προσεχθει σε πρωτο σταδιο ειναι μη ιασιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ότι και να πείτε ένα είναι το σίγουρο,ο Δήμος είναι πόλος έλξης δύο επιθυμιών Συμφεροντος και αδρεναλίνης.
    Η απόδοση εργου είναι συνδεδεμένη με τα δύο πρώτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Θελετε δεν θελετε θα μας φατε στη μαπα αλλα 4 χρονια....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σίγουρα, το Φαλακρό βουνο θα μας πέσει βαριά, ενώ αν βγάζαμε το Κοντό Βλαβερό
    Ον , ή τον Χοντρο Οινοπνευματικο, όλα θα ήταν μελι γάλα ,ατιμη κενωνια που ψηφίζεις Σταικουρα, συγνωμην Συκιωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αγαπητε φιλε 7.25 εχεις δικιο. Είναι δυνατον ενας ‘’δημοσιος υπαλληλος’’ της Πεσινε να ξερει τι παει να πει ελευθερος επαγγελματιας; ΟΧΙ. Για αυτό κουλαρε. Όλα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.