07 Σεπτεμβρίου 2022

Δήμος Καμένων Βούρλων - Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου 05/09/2022

106 σχόλια:

  1. Είδα και εγώ το βίντεο.Ο κ. Απαισιότατος τραύλιζε τις λεξεις όταν απαντουσε στους τσοπάνηδες που απαρτίζουν το ΔΣ.Αν εξαιρέσεις έναν δύο οι υπόλοιποι δεν κάνουν ούτε να μοιράσουν δύο γαιδουριων άχυρο.Θλίβομαι για την μάταια προσπάθεια του κ .Σκούφια και κάποιων αλλων εκτός συμβουλίου να πουν κάτι που θα ωφελήσει τον δήμο.
    Αυτός ο συφερτος με τις γκλιτσες δεν είναι αντάξιος μιας περιοχής τουριστικής αλλά μόνο για θέματα Γλουνιστας.Η περιοχή ζητάει ανάπτυξη μέσω χρηματοδότησης όχι σε πλαίσια 'μοιρασιας' αγροτικής οδοποιιας με το Δραχμανι και κατασκευής 'κοπανας' με την Γούρα δηθεν για την πρωτογενή παραγωγή που είναι σε συρρίκνωση λόγω φορολογίας,αλλά αναπλάσεις παραλιακών περιοχών και του αστικου περιβάλλοντος.
    Εδώ σωστά ο κ.Απαισιότατος διαφήμισε επιλεξιμο πρόγραμμα για την πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο θέαμα, και στραβός είναι ο γιαλός και στραβά αρμενίζουνε με καπετάνιο -πειρατή τον δήμαρχο και ένα "πλήρωμα"- τσούρμο, εκτός ελάχιστον εξαιρέσεων. Μπράβο μας τους αξίζουμε γιατί εμείς τους ψηφήσαμε και μάλιστα ψηφίστηκαν δύο φορές!!!!!! ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις και τον Αγνανταιο ιδιος.... Μπριλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι είπε ο ακραίος φανατικός
    στο μπιτς βόλεϊ με τα κουρέματα και τα κλαδεματα. Μάνα μου αγρότισσα που δεν μπορείς να πας στις κότες, λέει η
    Γεωργία 1.Ο Μπριλης ο Αγνανταιος είπε ότι ο Δήμος εχει σκωλικουιδητιδα.Την απόφαση την έβγαλε ομως η
    Γεωργία 2,δεν υπάρχει λόγος είπε ...για να υπάρχει λόγος.Τελικα ο Άρχων του...Σκότους δήλωσε ότι μας τα δίνανε τα λεφτα, αλλά πρώτα έπρεπε να.... σκύψουμε να τα παρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα...και ο καιρος...περναει...
    Και ο ΦΥΣΙΚΑ...Πλουσιος Δημος..*ΒΟΥΝΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ΙΑΜΑΤΙΚΑ*Φτωχαινει...
    Οι εκλεγμενοι ικανοποιουν...οτι, ελειψεις...εχουν, ο Αρχων Δημαρχος πατωντας στα σκαμνακια του..παιζοντας(μεταξυ δουλειας του..και δουλειας του) κοροιδευοντας.. τα κοροιδα..που νομιζοντας Οτι, κατακτοντας ..Εξουσια...ξαφνικα, εγιναν Κατι Αλλο απο Αυτο Που
    Ηταν εως εκεινη τη ...Στιγμη!!!! Δημαρχε το Μπητς Βολευ Καλο θα ηταν να μας Ενημερωσεις Τι Καλο Εφερε Στον Δημο μας..Εκτος του Οτι, Κατακρεουργοντας Δεντρα και Φυτα...πολλων ετων...για να ειναι ορατο το συμβαν απο τους ..Περιπατητες...
    Γιατι κερκιδες αδειες???
    Οσο Για το Ραλλυ???
    Ειναι προσπαθεια του Δημου.. μας
    Να Διεξαγεται Εδω???
    Στα επι..μερους...
    Σε αλλες εποχες. ..που Οι ΑΝΤΡΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΙΜΗ..
    ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΟΥΣΕ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ...ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΟΝ εαυτο του ΠΡΟΔΩΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ Ν ΤΙΜΗΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ...
    Ευχομαι απο καρδιας...
    Ολα οσα Εχουν Συμβει...και συμβαινουν στον χωρο που διοικει τον Τοπο..
    Να μην μεινουν Στα Καφενεια...Λυπαμαι Πολυ..που οι Συλλογοι και οι Γυναικες.. Απουσιαζουν Παντελως ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
    Ευχαριστω το βημα που διδεται για να πουμε τη γνωμη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανικανότητα, προχειρότητα, θράσος.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ, ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΟΧΉ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΌ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΤΗ ΓΙΑΤΡΟΥ.
    Ο ΔΗΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΘΕΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΤΡΟΧΙΆ ΜΙΑΣ ΥΓΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΉΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΊΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΟΥΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΝΤΙΔΕΣ.
    ΕΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΌΜΕΝΟΙ ΠΟΛΊΤΕΣ- ΔΗΜΟΤΕΣ , ΑΥΤΗ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΉ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΘΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.!!!
    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΡΑΧΑΝΑ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΚ, ΨΑΘΑ, ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΠΙΛΑ. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχετε πάρει τον δρόμο της απωλείας τέκνα μου.Συνελθετε.Προσευχηθητε για τα ανομήματα σας επιτέλους Χριστιανοί είστε όχι μπολσεβίκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο κ. Συκιώτης και οι συν αυτώ έχουν πανικοβληθεί από την τροπή που έχει πάρει το ‘’σκάνδαλο’’ των καυσίμων και έχουν βάλει λυτούς και δεμένους με στόχο να αποδυναμωθεί και εντέλει να θαφτεί. Νομίζουν ότι, έχοντας την πλειοψηφία στο ΔΣ, μπορούν να τα καταφέρουν και να επιβάλλουν τη σιωπή. Την έχουν;
    PROVOCATEUR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο δήμαρχος ως πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής και ως προεδρεύων του δημοτικού συμβουλίου δεν ζήτησε και δεν προσκόμισε τα βασικά δικαιολογητικά βιάση των οποίων συγκάλεσε τα εν λόγω όργανα για να πάρουν αποφάσεις. Τραγέλαφος και omerta, και στο τέλος ζήτησε την αναβολή των εν λόγω θεμάτων για ..........??????????
    Τα συμπεράσματα δικά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. Δικαιωματιστης σημαίνει αυτός που διεκδικεί συνεχώς και άσχετα αν το δικαιούται.
    Κολεκτιβιστης είναι ο αριστεροδεξιος τρόπος διαφύλαξης των κεκτημενων.
    Φορολογία στην παραγωγή είναι ο καταναγκαστικος τρόπος πληρωμηςτων προηγούμενων για να πληρώνουν τους καφέδες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιος μπορεί να μας ενημερωσει , πως φθάσαμε μέχρι εδώ , με την υποθεση των καυσίμων, με στοιχεία όμως όχι παρόλες. Πότε ξεκίνησε ο διαγωνισμός της προμήθειας, πότε κατακυρώθηκε, πότε ακυρώθηκε και γιατί;; Ποιος έκανε την "πατάτα" . Γιατί μην μου πείτε ότι τα αυτοκίνητα τσουλαγανε μόνα τους 'η οι καυστήρες στα σχολεία και το δημαρχείο έκαιγαν νερό. Ας είμαστε ρεαλιστές και όχι βρυκόλακας και να διψάμε για ......αίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. στον Αγ Σεραφειμ που παραδοθηκε πετρελαιο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και όλα αυτά για να πληρώνουν τους καφέδες τους με φόρους ο κολεντιβιστης- δικαιωματιστης αριστεροδεξιος της πανω-κατω Ραχούλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε δημότης που γράφει στο μπλοκ δεν έχει το τεκμήριο της αθωότητας αλλά της ενοχής
    Αυτό είναι φανερό με το μικροσυμφερον που ο καθένας έχει στο μυαλό του.Αρα υποστηρίζει κάτι υποκειμενικά.
    Συνεπώς λύση μεσω προτασης
    δεν υπάρχει.
    Ο Δήμος είναι το ανταμικο γαϊδούρι.Εκεινος που γίνεται διαχειριστής λογικά θα κοιτάξει να κερδίσει.
    Συμφέροντα παίζονται.
    Εγώ προτείνω διάλυση του Δήμου με δημοψήφισμα και επαναφορά έστω στον Καποδίστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξω οι κλεφτες Κλεφτοδημος και Πετσωμενος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα χρόνο χωρίς συμβάσεις καυσίμων ποσά ευρώ κάνουν;μπορεί κάποιος να απάντηση; νερό καίγανε ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λέει ο δήμαρχος σε μια παρέα στο Μύθο.
    -'Τον βλεπετε αυτόν (Αγνανταιος) ,μπορεί να φαίνεται ηλίθιος,μπορεί να μιλάει σαν ηλίθιος,αλλά μην σας ξεγελάει...είναι ηλίθιος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πήγα πλατεία Άγιο,ρώτησα μια παρέα τι περίπου λένε εκεί για τον Δημαρχο;
    Η απάντηση ήταν Μητσοτάκης και Συκιωτης ξανα.
    Μα δεν λέγατε ότι δεν είσαστε ευχαριστημένοι τι άλλαξε ,μήπως οι συναυλίες;
    Άκου φίλε, μου λένε ,ο Άγιος θα ψηφισει όχι με την λογική αλλά με το συναισθημα Τι σκατα χωριάτες ειμαστε!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ξερω τι λενε οι συγχωριανοι σου στην πλατεια αλλα Συκιωτης χωρις Τριανταφυλλη-Μπεζατη απο Αγιο, Παταργια απο Μωλο, Καταμανωλη, Μπητα, Κοντοπανο, Σκεπαρνακο απο Καμένα, και λοιπους που το σκεφτονται αν θα τον ακολουθησουν, δεν εχει καμια τυχη. Το ξερει και ο ιδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παταργια έχει Φίλε κ είναι ο Πρόεδρος , έχει κ Τσωμο, κλείδωσε εκ νέου ο Μωλος πολιτικά. Ο Ηλίας που δεν γνωρίζει κανείς τι θα κάνει, ποιον έχει ; Όσο για Ρ-ήττα το λέει κ το επίθετο , πάμε γι αλλά.

      Διαγραφή
  21. Ξέχασα να πω ότι η 'σκατοβλαχοι' στον Άγιο είπαν επίσης ότι κόσμος πάει και έρχεται, άρα ο Δήμαρχος θα ανανεώσει ψηφοδέλτιο και ίσως να είναι καλύτερα, διότι δεν θα έχει παλιους.
    Ολοι αυτοί ειπαν, πριν μπουν στον Πιπιλα ήταν 'άγονη γραμμη' μετά έγιναν ονόματα φθαρμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπάρχει ένα φυλετικό 'γαιτανακι' που δεν αφήνει να εξελιχθεί κάτι διαφορετικό.
    Φυσικά αυτό για κάποιους θα ήταν η αλλαγή του δημάρχου.
    Όμως αυτοί που έχουν την γνώση το τι σημαίνει 'κλειστή κοινωνια' βλέπουν το διαφορετικό στην μεγάλη εικόνα.
    Εξηγώ για τους 'φονταμελιστες' του εθιμικού στάτους.
    Πρώτα ο Δήμος δεν είναι σουβλατζίδικο να ταισει ατελώς και όλους.
    Δεύτερον η παρέα που καλείται να διοικεί έχει εγγενή μειονεκτικά χαρακτηριστικά.Επειτα δεν υπάρχει αντικειμενικός στην απόφαση σε σχέση με το κόστος,άρα και μια δαπάνη είναι χωρίς προοπτική και γρήγορα απαξιώνεται.
    Φυσικά η ζωή συνεχίζεται αλλά το παρελθόν είναι παρόν.
    Θα ήθελα να συμβάλω στην λύση αλλά μάλλον δεν υπάρχουν δημότες με εμπροσθοβαρη κίνητρα να ακούσουν.
    Κουράγιο πατριώτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να ταιριάζει γάντι στη μιζέρια σας, ΠΙΠΙΛΑΣ δαγκωτό!!
    Γιατί να ασχοληθεί κάποιος σοβαρός και επαγγελματικά πετυχημένος με τον Δήμο σας και τη μιζέρια σας????
    Αυτούς που ψάχνετε για δήμαρχο και δημοτικό συμβούλιο είναι αυτοί που ξέρετε ότι δεν μπορούν και δεν θα κάνουν απολύτως τίποτε για μια ακόμα τετραετία/πενταετία και θα χαίρεστε-ικανοποιείστε να τους βρίζετε στα καφενεία, ΑΡΡΩΣΤΟ αλλά αυτό γίνετε.
    Κατά το λαό και οι άρχοντες!!!!
    Πάντα ήταν προνόμιο των παιδιών και των ηλιθίων να επισημαίνουν ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός. Αλλά ο ηλίθιος παραμένει ηλίθιος και ο βασιλιάς παραμένει βασιλιάς.
    Neil Gaiman,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 9.09. Τι προσπαθείς να πεις; Ο καθένας έχει την γνώμη του.Εσυ όταν ψηφίζεις Τσιπροκιο, αυταπατες και ταμπούρλα είναι φυσιολογικο;
    Τα Γνωμολογικα που αναφέρεις δεν είναι προσωπική άποψη δική σου.
    Αλλά είπαμε Αριστερος σημαίνει μη κανονικός.
    Ασχολησου με την ποίηση καλύτερα και άσε το Δήμο έτσι και αλλιώς δεν επιδέχεται διορθωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καμία σχέση με αριστερός και Τσιπροκιο.Τωρα εάν αυτό σε εξυπηρετεί στη θεωρία σου αυτό είναι δική σου αυταπάτη.
    Σε ότι αφορά τα γνωμικά , φυσικά δεν είναι δικά μου και γράφω ποιος το είπε,.Τωρα εάν θες να πω κάτι για σε και την νοοτροπία σου,πολιτική και κοινωνική, θα πρέπει να ξέρω ποιος είσαι για να δούμε τι *συμφέροντα* εξυπηρετης, για ενιαίο σίγουρο ότι εξυπηρετης. Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε 'Γλυκερία' αφού είσαι κατά του Συκιωτη και μιλάς για την ομαδοποιημενη κοινωνία(παροτρυνση) που έγινε άτιμη επειδή δεν μπορούσε να είναι τίμια, τι θες να είσαι εθνικοσοσιαλιστρια;
    Όσον αφορά για την απαίτηση να γράφουμε επώνυμα, εσύ γιατί δεν το γράφεις;
    Όσον αφορά τα συμφέροντα συμφωνω οτι αν ξέρεις το όνομα αυτόματα γνωρίζεις τι συμβαινει στο Γαλατικό χωριό.
    Παρά ταύτα υπάρχουν δημότες που το συμφέρον το βλεπουν μεσα απο το γενικό.
    Όσον αφορά το ιδεολογικό εγώ είμαι Πλατωνιστης δηλ ελιτιστης (βλέπε Πολιτεια-Νομοι)
    και πιστεω ότι το κατάστημα του Δήμου παράγει φαυλότητα διαχρονικά, είναι εγγενές προβληματικο.
    Κατά τα άλλα συμφωνώ με σένα,μόνο που δεν ξέρω ποια είναι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΛΑΤΩΝ
    * Μια από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου.
    * Όμοιος ομοίω αεί πελάζει. (Όμοιος τον όμοιο αγαπά κι όμοιος τον όμοιο θέλει.)
    *Δεν υπάρχει πιο ακριβής ένδειξη κακής οργάνωσης της πολιτείας, από την αφθονία γιατρών και νομικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2.40. Αν απάντηση είναι οι γνωμοδοτήσεις κοινωνικού περιεχομένου του Πλάτωνα θα συμφωνήσω.
    Όμως εδώ έχουμε μια κατάσταση που αφορά τον τρόπο χειρισμού της τοπικής διοίκησης. Είναι δηλ θέμα όχι ποιοι παίρνουν μέρος σε αυτό αλλά ποιοι κρίνουν αν πρέπει να πάρουν μέρος .
    Στην ψήφο βρίσκεται το πρόβλημα.
    Οι δημότες όπως και οι αρχαίοι Αθηναίοι δεν έχουν
    δικαιη κρίση (ιδιοτέλεια και ατομική ανάγκη).
    Έτσι η αποφυγή ενασχόλησης με τα κοινά για κάποιους είναι μονόδρομος και και συγχρονως τιμωρία (κατά Πλάτωνα).
    Η υπερσυγκέντρωση λ.χ. αρμοδιοτητων από ένα άτομο είναι μεν ολιγαρχικό σύμπτωμα και αρεστό στην 'Πολιτεια' αλλά αρχικής αρνητικής αιτιολογίας (σήμερα) στην επιλεξιμοτητα.
    Άρα επανερχομεθα στις δυνατότητες των δημοτών να κρίνουν σωστά.
    Όταν όμως τους θέτεις προς κρίση συγκεκριμένο τύπο αυτοδιοικητικού(φυσικά κατά εικόνα και ομοίωση) τότε έχεις τα γνωστά αποτελέσματα.
    Άρα 'γλυκειά' μου το πρόβλημα ανακυκλώνεται,η δε έκθεση ιδεών Σκούφια στηρίζεται στην επιθυμία όχι στην πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλόσοφε
    α-Υπάρχουν και οι δύο ορθογραφίες: γλυκιά/γλυκεία (αρχαίο, λόγιος τύπος) αλλά με διαφορετικό τονισμό, όπως παρατηρείτε. Δηλαδή η λέξη "γλυκειά", με αυτήν την ορθογραφία, είναι λάθος εφόσον τονίζεται στη λήγουσα.
    Πέραν τούτου δεν θα μπω σε λεκτική αντιπαράθεση μαζί σου.
    Αυτή η πόλη είναι αυτό που είναι γιατί οι πολίτες της είναι αυτό που είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατί το ρίχνετε στη ψηλή διανόηση εδώ το πραμα είναι
    καθαρο η κατεβαίνει ο Σκουφιας και τον ακολουθούν όλοι ή η Πιπιλεισον κομπανυ θα μας κατσικωθει για αλλά πέντε χρόνια με ένα 43%+μια από την πρώτη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται. βγάλτο από το μυαλό σου Γιάννη, εμμονή σου έχει γίνει. στο έχω ξαναγράψει, θα στεναχωρηθείς χωρίς λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έτσι που τα έχει κάνει ο Πιπίλας και συν αυτό κόμπανυ, που εσείς ψηφίσατε έστω ως το μη χείριστο, μόνο αυτός και η ανανεωμένη του κόμπανυ θα ζήτηση από τους ραγιάδες του Δήμου να τους ανανεώσουν την εντολή για μια νέα *δημιουργική* θητεία!!!! Μην τους τη στερήσετε, είναι *καλά *παιδιά ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τίποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο
    από. μια ολίγη όπως λέγανε στα παλαιά εστιατόρια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το popolo με χαρά και αγαλλίαση μπορεί να απολαύσει πλέον τον καφέ και το τσίπουρο στα καφενεία του χωριού του, απαλλαγμένο από την έννοια μήπως και δεν βγει ξανά στην Δημοτική Αρχή η **ανανεωμένη Πιπίλεισον company**!!!!
    dont worry be happy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το βέβαιο είναι ότι ότι όσες φορές και να βάλεις τον κ.λ... σου να μαγειρέψει ΠΆΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΗ ΘΑ ΤΡΩΣ, ΣΚ....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ο βέβαιο είναι ότι ότι όσες φορές και να βάλεις τον κ.λ... σου να μαγειρέψει ΠΆΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΪ ΘΑ ΤΡΩΣ, ΣΚ....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κοπρολαγνοι, αρκετα,πρωτα σεβαστειτε τον ανθρωπο που εχει το μπλοκ, δεν ειμαστε ολοι σαν εσας.
    Κανετε επισης κακο στην υποψηφιοτητα Σκουφια, αν και εφ οσον το αποφασισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι υποψηφιότητες δεν κρίνονται ούτε προκρίνονται από πέντε *ανώνυμους* που γράφουμε στο dlog.δεν υπαρχουν λέξεις, σκληρές ή μη περιγράφουν μια κατάσταση / γεγονός κ.λ.π., υπάρχουν όμως μυαλά που δίνουν την προσωπικη τους νοηματική άσχημη διάστηση σε αυτές.
    Άσχημο , προσβολή και ανήθικο σε είναι η κοροϊδία
    των εκλεγμένων αρχόντων που ενώ δεν έχουν να παρουσιάσουν κανένα *θετικό βήμα/έργο* και έχουν σπαταλθση το δημόσιο χρήμα ζητούν εκ νέου την ψηφο σας, και εσείς τους υπερασπιζεστε.
    Αυτή είναι ύβρη και ....
    Έλεος με τα προσχήματα και τη χαζή βλάχοευγένεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σχολιασμος επι της υποθεσης Χατζη
    Συμβαση μεταξυ Δημου και Χατζη για προμηθεια καυσιμων δεν υπηρχε μεταξυ 2015 και Ιουνιου 2018.
    Ο Χατζης πουλα καυσιμα το 2015 και δεν πληρωνεται. Συνεχιζει να πουλα καυσιμα και το 2016 και παλι δεν πληρωνεται, το 2017 και παλι δεν πληρωνεται και μεχρι τον Ιουνιο του 2018 και παλι δεν πληρωνεται.
    Τοτε αποφασιζει να κανει αγωγη στο Εφετειο Λαμιας για να πληρωθει.
    Το Εφετειο απορριπτει την αγωγη του και ακουστε-ακουστε κανει προταση εξωδικαστικου συμβιβασμου.
    Και εγω ο αφελης (;) ρωταω :
    α. Γιατι συνεχισε το 2016 το 2017 και το 2018 να πουλα αφου δεν πληρωνοταν ;
    β. Ποιος τον διαβεβαιωνε ότι θα πληρωθει χωρις συμβαση ;
    γ. Γιατι ο Δημος δεν φροντισε να υπαρχει συμβαση ;
    δ. Ποιος απο πλευρας Δημου υπεγραφε για τις παραλαβες ;
    ε. Ποιος ο ρολος του προεδρου Αγιου Σεραφειμ Ζαχαροπουλου στην υποθεση ;
    στ. Ποιοι πρωην αντιδημαρχοι 2014-2019 γνωριζουν τι ακριβως εχει συμβει ; Γιατι σιωπουν ;
    Κατι σαπιο υπαρχει στη ολη υποθεση και όπως λεει ο λαος μας, οπου υπαρχει σαπιο υπαρχουν και σκουληκια.
    ΠΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΡΕ ΦΙΛΕ 7,01 ΣΤΟ ε)ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟ ΜΟΣ ΔΟΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟΝ ΟΡΧΟ ΠΟΥ ΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΚΑΡΦΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μήπως τα πράγματα σε αυτό Δήμο γινονται μόνο με προφορικές εντολές του δημάρχου ή και κάποιων άλλων και το δημοτικό συμβούλιο καιη οικομοκη επιρροή απλά κάποια μεταγενέστερη χρονική στιγμή επικυρώνουν τις αναθέσεις?????
    Πολλά τα ερωτήματα και για πολλά έργα και προμήθειες , όπως διαφαίνεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η χυδαία γλώσσα είναι προσόν για εργασία σε χασάπικο όχι για να γίνει ένας πολιτικός σχολιασμός για τα τοπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υποτιμάτε και στοχοποιητε την τίμια εργασία και δοξάζεται και προστατεύετε την τυχοδιωκτική και κατά γενικη ομολογία απαξιομενη πολιτική! Ποιο είναι το χυδαίο, και ποιος ο πολιτικός λόγος και πολιτικός σχολιασμός που της αρμόζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σωστά τα λέει ,αλλα τον διεγραψες .Ο Δημαρχος είναι το θύμα υπο μιαν εννοια όχι ο θύτης..Η βρωμιά είναι διάχυτη ..Η ηθικολόγοι ομως ειναι αλά καρτ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  46. Επειδή ξεφεύγουμε. στην ρητορική κατά ή υπέρ με στόχο την αποδειξη του ορθού γύρω από την πολιτική παραγνωρίζουμε κάποια βασικά.
    Τα Καμενα βουρλα προϋπήρχαν και εμείς τα βρηκαμε.
    Η θητείες είναι κύκλος αέναος και κάτι προστίθεται και δεν αφαιρείται ούτε πολλαπλασιάζεται ούτε διαιρείται..
    Η διαφορά μεταξύ του χειρότερου από το καλύτερο είναι ιδέα του μισογεμάτο ποτηριού.
    Το οικονομικό περιβάλλον είναι για άλλους πτωτικό και για άλλους σταθερό ή και ανοδικό.
    Ο Δήμος είναι θεσμός. ανταποδοτικος και εποπτικος όχι παραγωγικός.
    Οι δημότες. Τάσσονται,,αντιδρούν,απέχουν από τα κοινά με κύριο κριτήριο το ατομικό.
    Εκείνοι που κατά βάση είναι μαχητικοί είναι και οι έχοντες κάποια αφορμή πάλι ατομική.
    Ποτέ δεν ενόχλησε η αδιανοικτη προσβαση δημοτων σε οδό που έχει απόσταση από το σπίτι μας,αλλά η βάρκα μας στο λιμάνι που ηταν κεκτημένο δικαίωμα εις βάρος άλλων ήταν Φετίχ δικαιωματισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προσπάθεια για φιλοσοφική προσέγγιση. Χειρότερο η καλύτερο δεν είναι κάτι αόριστο ούτε η οπτική γωνία που το βλέπεις , αλλά σίγουρα η υπόκειται στην υποκειμενική μας προσέγγιση.Το παράδειγμα με το μισογεμάτο ή το μισοαδειο ποτήρι έχει να κάνει με την αισιόδοξη ή την απαισιόδοξη προσέγγιση, ενός γεγονότος/αποτελέσματος και όχι με καθ' αυτό γεγονός!!
    Ναι τα κίνητρα είναι ατομικά, δεν θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο, . Αυτό που έχει όμως σημασία είναι η ποιότητα των κινήτρων και...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο Διαλεκτικη για το βέλτιστο συνεχίζεται.
    Συμφωνω 10.50 με τις παρατηρήσεις που αναπτυσεις.
    Ο Μαρξ ο Καρλ όχι ο Γκραουτσο γενικευε την θεωρία του προφητικού ιστορικισμου -οπως έκανα εγώ με το μισογεματο-μισοαδειο ποτήρι και τον υποκειμενικό ατομικισμό(ατομο) --λέγοντας -"από τον καθενα σύμφωνα με την απόδοση στον καθένα σύμφωνα με την ανάγκη".
    Φυσικά δεν έλυνε έτσι προβλήματα είναι φανερό.
    Εδώ στα θέματα μας ουσία είναι να μπορείς να βλέπεις την πραγματικότητα όχι να την ιδεολογικοποιεις.
    Δηλ αναλυση συμπεριφορικής βάσει ατομικής λογικης γιατί εκεί είναι απαραβιαστη.
    Φυσικά και πρέπει να το λες λ.χ.εγω για να ασχοληθώ με τα προβλήματα στον Δήμο ως Δήμαρχος(υποθετική σκέψη)θα έθετα όρους όπως
    α)Σύμφωνα με την αξιολογιση του εαυτού μου μηνιαία αποζημίωση 5000 ευρώ ακατεβατα .
    β)Άρνηση χρήσης του δικαιώματος απευθείας αναθέσεων και μεταβίβαση της προνομίας στο ΔΣ.
    γ..Κεντρικο προεκλογικό προταγμα-"Εν οίδα ότι ουδέν οίδα"και δεν Διδώ καμία υπόσχεση για τίποτε.
    δ.Και τέλος ενημερωτικό δελτιο σε συνεχή βάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 1.04 νομιζω οτι η αξιολογηση του εαυτου σου για αποζημίωση 5000 ευρώ ακατεβατα ειναι λιγα. Εγω, λεμε τωρα, θα ζητουσα 10000 ευρω.
    Βραδυνος εισαι ; Τι ωρα πιανεις δουλεια για να περασω να με σερβιρεις τον καφε μου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η αυτοκοροιδια είναι σημαντικός παράγοντας ευεξιας σε άτομα που πιστεύουν ότι η μαύρη γάτα τους φέρνει ατυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Δεν θέλει κανένας να ασχοληθεί με το Δήμο Καμένων Βούρλων, δεν το έχετε καταλάβει ακόμη.
    Οπότε ξανά **Πιπίλεισον company**!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γιατί δεν θέλει κανείς εξήγησε μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γιατί μέχρι σήμερα μόνο ο νυν δήμαρχος έχει ανακοινώσει επίσημα ότι θα είναι εκ νέου υποψήφιος!!!
    Κατά τα άλλα, υπάρχουν μόνο φήμες - προθέσεις και ίσως διερευνητικές κινήσεις από κάποιους, αλλά τίποτε το οριστικό-επίσημο!
    Αυτό κάτι μπορεί σημαίνει!!! Σωστά?
    Ελπίζω, σύντομα, να διαμορφωθεί και να κατατεθεί και κάποια άλλη ΟΡΙΣΤΙΚΗ πρόταση-συνδυασμός ή ακόμα καλύτερα προτάσεις -συνδυασμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσυ μιλας για το γεγονος, σε ρωταμε για τα αιτια που δημιουργουν το μονοδρομο στην εταιρια ¨Πιπιλεισιον Κομπανυ¨ αν μπορεις να το αναλυσεις:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Νέος σχολιασμός επι της υπόθεσης Χατζή ( ο πρώτος στις 7:01 μ.μ., Σεπτεμβρίου 17, 2022)
    Έμαθα από πηγή που δεν επιδέχεται αμφβισβήτηση ότι ο Πασχάλης Κοντογιαννίδης (ΦΛΟΙΣΒΟΣ) θα κατέβει υποψήφιος με τον κ. Κυρμανίδη. Ναι καλέ όπως έκανε και ο Αντύπας με τον Συκιώτη. Αντιπαλότητες επιχειρηματιών της παραλιακής. Ε’ και , θα μου πείτε ; Που είναι το μεμπτόν ;
    Γαμπρός του Πασχάλη είναι ο κ. Χατζής. Ναι καλέ αυτός που τροφοδότησε τον Δήμο με καύσιμα χωρίς να έχει υπογράψει σύμβαση και αφού έχασε την αγωγή λόγω μη ύπαρξης των απαραίτητων δικαιολογητικών που να βεβαιώνουν την παράδοση των καυσίμων… τώρα ζητά συμβιβασμό.
    Ε’ και , θα μου πείτε ;
    Μα δεν σας κάνει εντύπωση η αφωνία του επίδοξου δημάρχου κ. Κυρμανίδη στην υπόθεση Χατζή ;
    Όταν φίλοι μου κάποιος θέλει να γίνει βεζύρης στη θέση του βεζύρη ( έκφραση του δημάρχου κ. Συκιώτη προς τον αποστάτη κ. Τριανταφύλη ) οφείλει για σοβαρά θέματα να παίρνει θέση ώστε να γνωρίζουμε εμείς οι πολίτες την άποψή του.
    Τι συμβουλεύει ο υποψήφιος δήμαρχος και δικηγόρος κ. Κυρμανίδης τους Δημοτικούς Συμβούλους να ψηφίσουν στο επερχόμενο Δημοτικό Σύμβούλιο ;
    Να ψηφίσουν ΝΑΙ στον Συμβιβασμό ή να τον απορρίψουν και να αφήσουν τη Δικαιοσύνη να δώσει τη λύση ;
    Εσείς φίλοι/ες μου τι λέτε ; Δεν πρέπει να γνωρίζουμε τη θέση του ;
    ΒΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλε, ποιος είναι αυτός ο δεκηγορος είναι ομορφουλης, θεε μου θα τον ερωτευθω παραχωρα,αχ θα με στειλει στο νοσοκομείο το μνιτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ναι συμφωνω. Ο Κυρμανιδης πρεπει να ανοιξει τα χαρτια του και να σταματησει να κρυβεται. Η υποθεση Χατζη ‘’βρωμαει’’ και οφειλει να καταθεσει τη νομικη του αποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εδώ όλη η γη πενθεί τη βασίλισσα ελισαβετ και εσείς ασχολείστε να μη πω καλύτερα με τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανθρωπος φλαχτρου δεν μπορεί να κερδίσει τον Ανθρωπο πολεμιστή έστω και βάρβαρο όπως τον Συκιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το blog δεν είναι ούτε δικαστήριο ούτε δημοτικό συμβούλιο. Εμείς που γράφουμε ανώνυμα και απλά λέμε την άποψή μας, ελπίζω καλοπροαίρετα. Τα στοιχεία για την εν λόγω υπόθεση ΧΑΝΤΖΗ τα έχει ο δήμαρχος, θα έπρεπε να τα έχει καταθέσει και να είναι σε γνώση του δημοτικού συμβουλίου και της οικονομικής επιτροπής. Αυτούς ψηφήσαμε για να υπερασπιστούν τα συμφέροντά του δήμου και των δημοτών??????
    Από τα όσα έχουν γραφτεί στο blog τα δεδομένα είναι:
    Σίγουρα ο δήμος έχει προμηθευτεί καύσιμα για την κάλυψη των αναγκών του.
    Τα καύσιμα τα προμηθεύτηκε από τη συγκεκριμένη επιχείρηση
    Δεν έγινε σωστά σχεδόν καμία διαδικασία τόσο για την προμήθεια όσο και την παραλαβή
    Δεν γνωρίζει κανένας τις ποσότητες που παραδόθηκα ( πότε , πόσες και ποιος παρέλαβε?)
    Υπάρχει μόνο η αξίωση της επιχείρησης, ελπίζουμε τουλάχιστον με δελτία αποστολής -τιμολόγια (όχι ετεροχρονισμένα)
    ?????????????
    Οπότε πρωτίστως ο δήμαρχος πρέπει να απαντήσει και μετά οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι δημοτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες. Αυτές οι απαντήσεις πρέπει να δοθούν στο δημοτικό συμβούλιο, το οποίο είναι ανοικτός για τους δημότες !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Απορία εκφράζω.
    Ενω υπάρχουν το διαύγεια, οπου ολες οι πράξεις οικ,επιτροπης/ αποφ δημ συμβούλιο δαπάνες κλπ. περνανε στο διαυγεια του Δημου , γιατί ενας ενεργος δημοτης, που να είναι μάγκας {διαδικτυακά}, δεν το ψάχνει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. γιατί είναι σύριζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Άραγε είναι ζήτημα που άπτεται της κανονικότητας σε σχέση με το τυπικό της γραφειοκρατίας;
    Μήπως είναι θέμα πολιτικό που αφορά την ανθρωπογεωγραφία του τόυ;
    Είναι πρόβλημα ειδικό σε σχέση με την χρονικοτητα η γενικό που είναι εγγενώς αθεράπευτο;
    Ποιο είναι το ζητούμενο, η άκαμπτη
    εφαρμογή του νομιμοκανονιστικου Πλαισίου ,ή η ουσία της βέλτιστης απόδοσης;
    Ποιες είναι η αρμοζουσες εγγυήσεις
    σε ένα περιβάλλον δημοτικής εξουσίας αναχρονισμου;
    Αν η περιοχή είναι πρωτιστως συνδεδεμένη με το τουριστικό προϊόν
    πώς ανταποκρίνεται με πλειοψηφία αυτοδιοικητικούς άλλων επαγγελματικων δεξιοτήτων;
    Η τυπική δημοκρατική διαδικασία για την εκλογή τέτοιας ανομοιομορφίας συμβάλει στην επικέντρωση και ανάπτυξη των Καμένων βούρλων;
    Μήπως η μεταφορά των δομών της διοίκησης σε Μώλο και Άγιο Κωννο και ταυτόχρονα την ουσιαστική εποπτεία και διεκπαιρεωση της πόλης την αναλάβει το τοπικό συμβουλιο θα βοηθήσει;
    Αν λοιπόν οι διάφοροι εκλεγμένοι μάθουν να ζουν χωρίς την μέθεξη ότι διαφεντευουν-καταδυναστευουν την Λουτρόπολη με φυσική παρουσία, αλλά εξ αποστάσεως ίσως διορθωθούν από τα συμπλέγματα κατωτερότητας.Ακομη όμως και έτσι Αστοί δεν θα γινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις, να χαλαρώσουμε και εμείς λίγο, όπως και εσύ, που είσαι σε άλλο πλανήτη ευτυχισμένος. δάνεισε μου το μυαλό σου ένα σαββατοκύριακο σε παρακαλώ ίσα να κοιμηθώ λίγο να ξεκουραστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 10.0 μμ γιατί δεν σε καταλαβαίνω;; Είμαι ......καθυστερημένος;; Εσύ είσαι .....σοφός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο 10: 00 φαινετσι να πρέπει να είναι σε παραλήρημα. Πρέπει να αλλάξει φαρμακευτική αγωγή . Νομίζει ότι ανήκει σε μια κάστα αστών της λουτρόπολης του Δήμου και βλέπει ως σύγχρονος Δον Κιχώτης ανεμόμυλους,. Είσαι κλινική περίπτωση φίλε μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Κυρια-ε επιτέλους σοβαρευτητε.
    Η απλοϊκότητα στην εκφορά της σκέψηςσιγουρα είναι προσόν.
    Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι οδηγεί
    σε συμπεράσματα .
    Αντιθέτως μια ποιο συνθέτη σκέψη
    εφ όσον μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο νόημα καθολικό και όχι προσωπικού περιεχομένου είναι απείρως ποιο συμπερασματικο.
    Σκεφτείτε μια διάλεξη επί ενός πεδίου να έχει φρασεολογία του τύπου *άκουσα, μου είπε, είδα,θα του κάνω,θα του ράνω*
    Άρα η ένσταση περί της ιδιαίτερης (μη λαϊκής)φρασεολογία είναι το
    λιγότερο χωριάτικη.
    Ακόμη όμως και έτσι η ευκαιρία να ακούσει κάποιος κάτι το διαφορετικο
    είναι ευκαιρία νέας γνώσης...ατελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Επειδή τα πράγματα σε ένα Δήμο, ειδικά του μεγέθους του Δήμου Καμένων Βούρλων, είναι στην πλειονότητάς τους απλά και καθημερινής φύσεων και διαδικασιών δεν απαιτείται και δεν επιδέχονται φιλοσοφική προσέγγιση.
    Το ΟΡΑΜΑ για το μέλλον του Δήμου και κατ' επέκταση τόσο της αναβάθμισης της ποιότητας της καθημερινότητας των δημοτών όσο και των συνθηκών για επιχειρηματική δραστηριότητα, αυτό επιδέχεται και φιλοσοφική προσέγγιση.
    Σε κάθε περίπτωση, επειδή σε όλα αυτά αποδέκτες είναι οι κυρίως οι δημότες και σε **δεύτερο βαθμό** οι επισκέπτες θα πρέπει η γλώσσα και οι προσέγγιση που χρησιμοποιείται να είναι εύκολα κατανοητή στην πλειοψηφία των δημοτών. Αυτός είναι και ο λόγος που θεωρώ ότι ένας συνδυασμός και ένα δημοτικό συμβούλιο θα πρέπει να έχει "αντιπροσώπους" από τα περισσότερα , αν όχι από όλα, τα κοινωνικά-πολιτικά-επαγγελματικά και μορφωτικά επίπεδα.
    Το πρόβλημα υπάρχει από το ποιος προγραμματίζει, πως και ποιοι παίρνουν τις αποφάσεις και ......... Εδώ επιδέχεται πολύ μεγάλη συζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω γρι από αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μαθαίνω ότι ένας που ασχολείται με αλουμινια από το μώλο ενδιαφέρεται για υποψ. Δημαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εγώ έμαθα για κάποιον που δεν ασχολείται με τίποτα και έχει χρόνο!!!!!?
    Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 1.29 μμ. Η ανάπτυξη μιας θεωριας-εν προκειμένω για τα δημοτικά- πρέπει κυρίως να μην περιέχει αντίφαση?
    Γράφεις για ανάγκη συνύπαρξης όλων των επαγγελματικων επιπέδων 'νόησης' -εκλεγμενων-στην
    διαχείριση της καθημερινότητας χωρίς φιλοσοφική προσέγγιση..
    Για το Όραμα της ανάπτυξης όμως δέχεσαι την αναλυτικότερη προσέγγιση άρα και την φιλοσοφική.
    Επίσης θετεις αυθαιρετα οι δημότες να είναι 'πρώτοι' και οι παραθεριστές 'δευτεροι' ως πολίτες, και βάσει αυτής της καταταξης,ενα ζήτημα να αναλύεται με απλοικη γραφή για να είναι κατανοητό, δηλ άθελά σου τους κατατάσεις νοητικά ποιο χαμηλα.
    Καταλήγεις βεβαια σε σωστό συμπέρασμα περί προγραμματισμου και των αποφάσεων σε επίπεδο Δημου.
    Νομιμοποιούνται λοιπόν σύμφωνα με τα ανωτέρω να προσπαθώ να 'αφύπνισω' κάποιους προς ποιοτικότερη σκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σημ:Νομιμοποιούμαι(αντι Νομιμοποιούνται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Πρώτον: Δεν αναγράφω πουθενά για "επίπεδα νόησης" αλλά μορφωτικά επίπεδα, καμία σχέση. Εδώ αναφέρεται στην απλή αλλά ουσιαστική γραφή και όχι απλοϊκή. Άρα πρέπει να καταλάβεις ότι το συμπέρασμά σου για νοητικά επίπεδα, όπως αφήνεις να εννοηθεί, είναι εντελώς αυθαίρετο και λάθος.
    Δεύτερον: Δεν υπάρχει καμία αντίθεση, απλά κάποια είναι εκ φύσεως διαφορετικά πράγματα και με διαφορετική αντιμετώπιση
    Τρίτον: Ένας Δήμος-μια δημοτική αρχή οφείλει να σέβεται πρώτα τους δημότες του και να λειτουργεί τόσο ανταποδοτικά άλλα να δημιουργεί και τις προϋποθέσεις, που του αναλογούν, για ανάπτυξη κοινωνική και επιχειρηματική. Κάνοντας αυτό σέβεται και ανταποκρίνεται το ίδιο προς όλους τους πολίτες, δημότες του, μόνιμους και περιοδικούς κατοίκους, παραθεριστές-τουρίστες. Οπότε δεν υπάρχει επί της ουσίας καμία κατάταξη στους χρήστες των υπηρεσιών που παρέχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μπεζατη Καραμανωλης Δράκος νέα ομάδα ,γκανιαν.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Είναι λοιπόν τόσο σοβαρό το σχήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ρε παιδιά ποιος είναι αυτός ο Δράκος μήπως μας φαει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Η σειρά που γράφτηκαν τα ονόματα μεταφράζεται σε κάτι? ή γράφτηκε για λόγους ευγένειας το όνομα της κυρίας πρώτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Δράκος ρωμαλέος και επιβλητικος κόβει τον δρόμο στον Ρ-ήττα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλά η σουργρλοποιηση σε όλο το μεγαλείο της ΧΑ ΧΑ ΧΑ.
    ρε που θα βρεθούν για τόσες ομάδες οι υποψήφιοι .
    λαϊκή αγορά το κάνατε από δύο τρεις σε κάθε πάγκο.
    Παντως εγώ θα σπάσω το χέρι μου σαν τους Ρώσους για να αποφύγω την συστράτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πολλά σενάρια και όλων των θεματικών κατηγοριών, από επιστημονική φαντασία μέχρι τρόμου και περιπέτειας με δράκους, ιππότες, Δον Κιχώτη και Δουλτσινέα....!!!!
    Προφανώς ή σίγουρη υποψηφιότητα είναι του νυν δημάρχου. Το πρόβλημα είναι το πως θα ονομάσει τον νέο αναμενόμενο ( όπως δήλωσε) συνδυασμό, καθώς ξεκινώντας το 2014 με το "ΑΝΑΤΡΟΠΗ" ακολούθησε το 2019 με το "ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" και τώρα πως μήπως "ΚΑΡΤΑΣΤΡΟΦΗ" ή μπορεί και "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ" ή .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Και εγώ πιστεύω ότι τρεις θητείες είναι πολλές .
    Η καρδιά μου είναι με την συνήθεια του παλιού η ελπίδα ομως είναι με το νέο.
    Δυστυχώς δεν μπορώ να εμπιστευτώ ανθρώπους που δεν θα τους έβαζα στην παρέα των φίλων όχι με κριτήρια συγκατάβασης αλλα
    αξιολογικα
    Ούτε με ενδιαφέρει να απασχοληθω με τα πρόσωπα που τα έχω απορρίψει ως ανίκανα να σταθούν ως ισότιμα στον κύκλο των γνωριμιών μου,
    Οι καφετεριες βρίθουν από τέτοιας μορφής στελέχωση,ας είμαστε λοιπόν αυστηροί τουλαχιστον στην επιλογή των ανθρώπων για το κοινό ταμείο.
    Αν η εμμονη στην άρνηση για συγκεκριμένο 'πρότυπο' μας οδηγεί σε επιλογή χειρότερη της προηγούμενης τότε κάτι έγινε λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μεγάλη δύναμη η συνήθεια, είναι όμως πολύ μεγάλος συμβιβασμός και παθογένεια όταν αυτή η συνήθεια μας δημιουργεί προβλήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σίγουρα είναι έτσι,.
    Ο Ηράκλειτος πρώτος από όλους μίλησε για την κίνηση των πάντων.
    Ο Πόπερ είπε ότι η πρόοδος της επιστήμης υπόκειται παντα στην Αρχή της διαψευσιμοτητος.
    Άρα η στατικότητα της συνηθειας είναι αναγκαστικα ανατρέψιμη.
    Αντιθέτως τα δόγματα οι αυθεντίες τα φετίχ ,τα είδωλα, οι τελολογιες κλπ στηρίζονται στον αναχρονισμο.
    Το ζήτημα στην πολιτική είναι ποιο σύνθετο, διότι η συνήθεια συνδεεται
    και με τον κομφορμισμό δηλ το συμφέρον.Λ.χ.οι Φιλελεύθερες Δημοκρατίες είναι οι παραγωγικές ,οι Κολεκτιβιστικες όμως είναι οι πτωχευμένες.Γιατι δεν αλλάζουν;Η απάντηση είναι αυτονόητη.Λογω συνήθειας και κομφορμισμού μιας κρίσιμης σε ποσοστο 'δημοκρατικής' νομενκλατουρας.Μηπως υπάρχει καμία ομοιότητα με τον Δήμο μας; Πιθανόν αν και απίθανο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Σταματήστε να εθελοτυφλείτε… βγάλτε τις Νέο-Φιλελεύθερες παρωπίδες…
    Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την Ευρώπη. Το φάντασμα της Ακροδεξιάς !
    Αποτέλεσμα της ήττας της Νέο-Φιλελεύθερης πολιτικής !
    Η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση απέδειξε ότι απέτυχε να επιτύχει τους βασικούς στόχους της…
    Α.Ποδοπάτησε το Έθνος-Κράτος … ενώ οι Κοινωνίες θέλουν το Έθνος-Κράτος…
    Β. Δεν κατανόησε ότι η δομή των Εθνών δεν μπορεί να ανατραπεί ή να εξαγοραστεί με το χρήμα…
    Γ. Γιγάντωσε την ενεργειακή κρίση και έφερε τον πληθωρισμό, το καρκίνωμα των Οικονομιών και των Εισοδημάτων…
    Δ. Κατέστρεψε τη μεσαία τάξη… Τη μεσαία αστική τάξη που είναι η υγεία μιας κοινωνίας και μιας οικονομίας… Που είναι η βασική κινητήριος δύναμη… Το πιο δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας που καθορίζει τις πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις…
    Με αποτέλεσμα οι κοινωνίες να στρέφονται προς την ακροδεξιά που προβάλλει ως επιχείρημα ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ. Οι Ιταλοί για τους Ιταλούς, οι Ισπανοί για τους Ισπανούς… κοκ
    Δείτε το παράδειγμα της Ουγγαρίας…
    Η Ουγγαρία εναντιώθηκε στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και η Ουγγρική κυβέρνηση προστάτευσε την κοινωνία με το φθηνό φυσικό αέριο… Η κυβέρνησή της θεωρείται εθνικιστική δεξιά και απολαμβάνει ποσοστά άνω του 51%... ενώ σε άλλες χώρες όπου οι κυβερνήσεις ήταν θιασώτες των κυρώσεων κατά της Ρωσίας… δημοσκοπικά καταρρέουν.

    Τον χειμώνα, οι κοινωνίες δεν θα ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει στην Ουκρανία αλλά εάν έχουν θέρμανση και εάν μπορούν να πληρώσουν την θέρμανση…
    Οι πολίτες και ορθά θα κοιτάξουν την πάρτι τους… και θα πουν Ουκρανοί και Ρώσοι λύστε τα προβλήματα σας…

    Μαξιμιλιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Και έλεγα που χάθηκες δημητρακη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τελικά, πέρα από τις φιλοσοφικές προσεγγίσεις, υπάρχει ή θα υπάρξει άλλη πρόταση πέραν αυτής του νυν δημάρχου??
    Ο κ. Κυρμανίδης, που εξέφρασε την πρόθεσή του (ανεπίσημα) και ξεκίνησε εδώ και ένα εξάμηνο την προσπάθειά του, τι γίνεται??
    Από τα άλλα ονόματα που κατά καιρούς έχουν γραφτεί στο blog τι γίνεται??
    Διαμορφώνετε καμία σοβαρή πρόταση??, ή να ανακυκλώνονται οι γνωστοί βεζίρηδες για τη θέση του βεζίρη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μαξιμιλιανε εσυ άνετα θα μπορούσες να είσαι στην περίπολο της αστυνομίας ηθών του Ιράν με μια βίτσα στο χέρι να κυνηγάς τις γυναικες γιατί εξέχει η μπούκλα από την μαντίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Άντε τωρα με 'κολλημενους' σχολιαστες σαν τον 8.47 να ανοιξεις διαλογο... να πεις τι...
    Ξυπνα 8.47... Ο κοσμος αλλαζει... Και δεν αλλαζει για καλο… Και σ αυτό φταιει η νεοφιλελευθερη παγκοσμιοποιηση με τις ανισοτητες που δημιουργησε στις κοινωνιες…
    Ο Εθνικισμος ( Νασιοναλισμος – nationalism ) είναι προ των πυλων στον λεγομενο Δυτικο Κοσμο…
    Βλεπε Ουγγαρια, Σουηδια, Ιταλια, Γαλλια, κοκ…
    Ξυπνα... Και σταματα να υπερασπίζεσαι ένα μοντελο που σε θελει... σερβιτορο !
    Μαξιμιλιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εσένα θα σε κάνουμε εφοπλιστή γιατι έχεις τα προσόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Μόνο με τα χάπια του γιατρού θα παραμείνετε στη νιρβάνα σας και την αμπελοφιλοσοφία, σαν συνταξιούχοι θαμώνες καφενείου-ΚΑΠΗ ή οίκου ευγηρίας.
    Πιπίλα δαγκωτό και προσοχή το χάπι είναι διαλυόμενο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ξέρεις εσύ από χάπια ,σακίδιο ,και ποδηλατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ακουσα οτι ενδιαφερεται και ο μακρυνιτσας για δημαρχος, αληθευει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ναι ειναι προταση του κριτωνα γιατι δεν θελει τον κερμανιδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αν θέλετε να παρουσιάζουμε τα δημοτικα πράγματα προσωποιημενα
    ουδέν πρόβλημα .Αν όμως τα θέλουμε εμπροσθοβαρη τότε δεν πρέπει .
    Το υποκείμενο (άτομο) πάντα θα είναι χειριστές των ενεργειών αλλά όχι ο καταλύτης.λ.χ.ετεθη στον πρωθυπουργό ερώτηση αν θέλει να γίνει υποψ. Πρόεδρος Αμερικής από έγκριτο δημοσιογράφο.Η απάντηση ήταν -'καλα είναι όπως είμαι!
    Ο Δήμος έχει ανάγκη πολιτικών επιλογών ,όχι εκλεγμένων
    που να μην ξέρουν τίποτε περισσότερο από ότι τους λέει η προϊσταμένη Κυρία.η οποία γνωρίζει μόνο το νομοκανονιστικο πρωτοκολο. και τι ώρα θα πάει σπίτι της.
    Αν λοιπόν δεν υπάρξει αλλαγή του τρόπου σκέψης τότε μην περιμένετε κάποιον χωριάτη πρόεδρο ΔΣ να μιλήσει για αδεσποτα και έτσι να λυθούν σύνθετα προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. 8.36 για αυτο νομιζω οτι η αλλαγή του τρόπου σκέψης μπορει να ερθει μονο απο το διδυμο Μακρυνιτσας-Κριτωνας οι οποιοι γνωριζουν τα προβληματα της πολης μας καλυτερα απο ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 9.47μμ, μόνον, για τον Μακρυνίτσα θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί έχει κάνει αντ/ρχος και δημ. σύμβουλος κάποια χρόνια και έχει ασχοληθεί, έχει επιδιώξει να λυθούν προβλήματα των Κ.Β, βγήκε όμως εμπόδια, από τους Δημάρχους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Κοιταξτε τώρα να βολευτητε με τον Σουσωνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Αλλο τουτο παλι. Ο Μακρυνιτσας δημαρχος. Ειμαστε στακαλα μας ; Αι σαπαρε ρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Είμαι συνταξιούχος δικαστικού σώματος ,παραθεριζω στα Καμενα βουρλα σε ιδιόκτητο ακίνητο. ..Διαβάζω την παρούσα ιστοσελίδα πολλές φορές για να κατανοήσω την πολιτική σκέψη των δημοτών. Συμπέρασμα: στην συντριπτική πλειοψηφία αν έρχονταν στο δικαστήριο μου για πλημελημα θα τους αθωωνα όλους με το γνωστό ερώτημα 'ενοχος ή βλαξ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ένοχος γιατί είναι πεπεισμένος ότι δεν είναι βλαξ, άρα εν δυνάμει πολύ επικίνδυνος για το κοινόνικο σύνολο!! ΈΝΟΧΟΣ!
    Εκτός και εάν αποτελεί μέλος της πλειοψηφίας του κοινωνικού συνόλου.????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.