Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
10 Αυγούστου 2022
«Έντονα καιρικά φαινόμενα» στον Δήμο Καμένων Βούρλων – Παραίτηση και αλλαγή αντιδημάρχου
Κατά τις ίδιες πληροφορίες ο πρώην πλέον αντιδήμαρχος είχε διαμαρτυρηθεί έντονα στο δήμαρχο για τον τρόπο λειτουργίας της οικονομικής υπηρεσίας και είχε προειδοποιήσει ότι δεν θα ανεχθεί για πολύ το ρόλο «της γλάστρας».
Υπενθυμίζουμε πως εδώ και καιρό ο κ. Συκιώτης μετρά ένα μείον, τον πρώτο σε σειρά εκλογής δημοτικό σύμβουλο και πρώην αντιδήμαρχο κ.ο Νικόλαο Τριανταφύλλη…
Το πρωί της Τρίτης 9/8/2022 πάντως ορίστηκε ως νέος αντιδήμαρχος ο κ. Δημήτρης Κριτσόβας…
1. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Κριτσόβα Δημήτριο, ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Καμένων Βούρλων, με θητεία από 9-8-2022 έως 30-11-2022 (ημερομηνία
λήξης της περιόδου κατά την οποία ο παραιτηθείς Γλυκός Ιωάννης ασκούσε καθήκοντα), εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες
ως εξής:
1. Αρμοδιότητες γραφείου Τεχνικών Υπηρεσιών (εκτός αυτών που έχουν ανατεθεί στον Αντιδήμαρχο Αντύπα Αντύπα με την αριθμ. 10.130/8-11-2021 απόφαση Δημάρχου με θέμα «Ορισμός Αντιδημάρχων»)
2. Αρμοδιότητες γραφείου περιβάλλοντος
2. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του
προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
3. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αντύπα Αντύπα που απουσιάζει ή κωλύεται
ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαγρηγορίου Νικόλαος
β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πενταλιού Λεωνίδα που απουσιάζει ή κωλύεται
ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αντύπας Αντύπας,
γ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Δημόπουλου Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται
ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κριτσόβας Δημήτριος,
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παπαγρηγορίου Νικόλαου που απουσιάζει ή
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αντύπας Αντύπας
ε. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κριτσόβα Δημήτριου που απουσιάζει ή
κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πενταλιός Λεωνίδας
4. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αντύπας Αντύπας, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Παπαγρηγορίου Νικόλαος
5. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του Δήμου Καμένων Βούρλων και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Συκιώτης Ιωάννης
**Επίσης ορίστηκε ο Αντιδήμαρχος Πενταλιός Λεωνίδας, με θητεία από 9-8-2022 έως 30- 11-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, ως μέλος της Οικονομικής Επιτροπής στη θέση του παραιτηθέντος Αντιδημάρχου Γλυκού Ιωάννη.
lamianow.gr
83 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Αυτα είπε ο Αρχηγός και αναχώρησε για το Καστρί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπουρλότο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδια....βρε παιδια....που να πρωτο.....παει ο Λεωνιδας???
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι νυχτοκαματο...και αντιδημαρχιλικι???
Και Τωρα....Και στα...ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ..ΤΟΥ Δημου??
Συκιωτη..
Γιατι το Κυριε...δεν καταφερες να το Κερδισεις...
Θα τον εξαντλησεις τον ανθρωπο!!!!
Πηγαινετε τωρα με τον Γλυκο, να κουρευετε τις χελωνες και να αρμεγετε πασχαλιτσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά το στέλεχος που θα χάσει ο συκιώτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε ποιος έχει δίκιο,ο κ Γλυκός που αντέδρασε σε αδράνεια του συστήματος η ο δήμαρχος που τον καρατόμησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γκιλοτίνα είναι σαφως καταστολή και ο Ροβεσπιέρος σίγουρα θα το νιώσει .
Όμως εδώ υπάρχει και η εξής ιδιομορφία,
οτι υπάρχει χαμηλό επίπεδο αυτοδιοικητικών που λαμβάνουν μέρος στο εξουσιαστικό παιχνιδι μόνο μετά από ευτελείς συμφωνίες.Οταν αυτές δεν υλοποιούνται τότε η αποκλίνουσες συμπεριφορές είναι σιγουρες.
Η αλτρουιστική συμπεριφορά πάει περίπατο ακόμη και για 500 ευρώ το μήνα.Το λαϊκό δικαστήριο να είναι καλά και αρκεί.Δεν είμαι πρόθυμος να συμβάλω στην εξιχνίαση του ζητήματος όχι για άλλον λόγο εκτός της απογοήτευσης.
Αν υπήρχαν Αξιες, τοτε ναι, όχι όμως σε περιβάλλον υποτίμησης της
Νοημοσύνης.
Η παγίδα του Θουκυδίδη εδώ δεν έχει γεωπολιτική σημασία αλλά ανθρωποκεντρική, δηλ έλλειψη ηθικής και αφορά την πλειοψηφία των δημοτών.
Πιστεύω στον "Ελιτισμό",που αποτρέπει την υποβάθμιση,αλλά και στην "Εστέτ" στάση κάποιων που μπορεί και να είναι σημεία αναφοράς.
Ως και ο αγράμματος οικονομικά Γλυκός (χρήσιμος-ηλίθιος) κατάλαβε οτι κάτι σάπιο υπάρχει στην οικονομική διαχείριση του Δήμου. Άραγε ο Γάκης κάνει οτι θέλει ή κατόπιν υποδείξεων του δημάρχου κ. Συκιώτη ; Ή μήπως και ο κ. Συκιώτης είναι "μπροστινός" :
ΑπάντησηΔιαγραφήΡώτησαν τον Δήμαρχο πως βλέπει τον Τριανταφύλλη,η απάντηση :Ποιον αυτόν τον ....Ιζνογκούντ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκριτωνοαρλουμπες κλασικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήνα πας να αλλάξεις τη νομοθεσία μπάρμπα.
για να μπορεί να ορίζεται υπόλογος-άμα ξέρεις τι είναι- αιρετός.
μας τσουρέκιασες.
Γιατί η διαγραφή του Γλυκού μου θυμίζει την διαγραφή στο Κωννου και Ελένης της Ματίνας από το κόμμα του Κατακουζηνου
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ΒΥΖΑΝ!!!!
Προς Συκιωτη.Το να νικάς τον αδύνατο κρίκο της παρέα σου,είναι σαν να φιλάς την αδελφή σου και να ηδονιζεσαι.✓Κομφουκιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος υποψήφιους δημάρχους…
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ενδιαφέρεσαι να βρεθείς στη θέση του δημάρχου, έχει δυο υποχρεώσεις. Η πρώτη είναι να παρακολουθείς τα δημοτικά δρώμενα και η δεύτερη να το δείχνεις, κατά τρόπο που θα αναδύει ότι είσαι καλύτερος από αυτόν που επιδιώκεις να διαδεχθείς.
Υποψηφιότητα διαδοχής δια της σιωπής και της αφάνειας, δεν έχει καταγραφεί στην ιστορία των εκλογών. Για να γίνεις ηγέτης, πρέπει να είσαι ηγετικός.
Ο Ηλιας είναι τετραπέρατος !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι μεν, τετραπέρατος, αλλά η έπαρσή του και η αλαζονεία του τον καθιστούν άκρως επικίνδυνο για οποιαδήποτε συνεργασία. Έχει καταστεί μόνιμος υβριστής οποιοδήποτε είναι σε άλλο στρατόπεδο. Την αξιοπρεπέστατη - ως σήμερα - Γεωργία την εξευτέλιζε διαρκώς, όσω εκείνη διατελούσε πρόεδρος. Όταν ολοκληρώθηκε η θητεία της, άρχισε να τη διπλαρώνει. Ο μονίμως κεραζόμενος και μη βαζων το χέρι στην τσέπη άρχισε τα κουβαρνταλίκια. Κατασπατάλισε 30 ευρώ - χιόνι θα ρίξει καλοκαιριάτικα - για να εξασφαλίσει μυστικό δείπνο στην Αταλάντη με την εν λόγω κυρία. Την ίδια δεν την τιμά ιδιαίτερα η συνεύρεση με την έως πρότινος υβριστής της. Ωστόσο, μάλλον ήθελε να διαπιστώσει ως αυτήκοος το μέγεθος της κολοτούμπας του κοντού στο βωμό της αυτοσυντήρησής του. Δεν φαντάστηκε ο τετραπέρατος, όπως τον περιγράφει ο φίλος παραπάνω, ότι γάτα με τα νύχια κρυμμένα, θα τον έδινε στεγνά. Και μετά από την δαπανηρή, για τον κοντό, συνάντηση, η τυχαία συνεύρεσή τους χθες βράδυ στο Καινούργιο, απέδειξε του λόγου το αληθές. Ούτε μία σαμπάνια (5 ευρουδάκια) δεν άνοιξε ο τετραπέρατος σφιχτοτσέπης για να τιμήσει τις χορευτικές ικανότητες της μούσας του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα συμπεράσματα δικά σας.
Θετε δε θετε είναι ο νέος δήμαρχος ….σπίτι γατάκια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε μια ωραία παρέα..είμαστε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι, ο Συκιώτης, ότι είχε να προσφέρει στον Δήμο, πολύ-λίγο, το προσέφερε 2 4ετίες τώρα. Πρέπει να δώσει την σκυτάλη σε άλλον για να συνεχίσει το έργο της ανάπτυξης του δήμου μας. Και δεν λέω απαραίτητα να δώσει την σκυτάλη σε κάποιον από την αντιπολίτευση με τις νόμιμες εκλογικές διαδικασίες, αλλά να δώσει το δαχτυλίδι σε κάποιον από την ομάδα του. Πχ ο Λεωνίδας είναι νέος άνθρωπος με όρεξη για δουλειά και νέες, λογικά, ιδέες και ψημένος στα δημοτικά. Κατ εμέ αυτό είναι το ηθικό. Αφού εξασφάλισε την σύνταξη του με τις δυο θυτίες ο καράφλας, ας κρεμάσει τα ‘γάντια’ και να δώσει τόπο στα νιάτα. Ούτως ή άλλως είναι επαγγελματίας υγείας ως καρδιολόγος και χαμένος δεν θα πάει .. Για σκεφτείτε το λίγο …
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάσταση βαίνει προς το χειρότερο.Οσο η οικονομική κρίση παγιώνεται,τόσο δημότες που έχουν ανάγκες η στην καλύτερη προσελκύονται από το "κοινό" ταμείο του Δήμου γίνονται πρόσωπα της ημέρας.Φυσικα δεν μιλάμε για παιδεία η μορφωση και ηθική,αλλα για "αρπαχτη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και οι κομματικοί αν δεν ισχύουν τα ανωτέρω είναι ανεπαρκείς λόγω
αποστειρωσης του κομματικού σωλήνα.
Σε αυτούς αν προσθέσουμε τους "αναλώσιμους"
που είναι κυριολεκτικά τα θυματα,τότε το τοπίο είναι ευθέως ανάλογο του χειμώνα .
Είναι περιττό λοιπόν να προσωποποιουνται γενικά χαρακτηριστικά
λες και έτσι θα διαφοροποιηθούν τα δημοτικά.
Βέβαια οι κρετινοι δεν λείπουν όμως και οι λογικοί δεν είναι αφελείς.Οσο για την ουσία δεν νομίζω ότι έχει μέχρις στιγμής δηλώσει κάποιος συμμετοχή που να έχει κύρια προσοντα την σταθερότητα χαρακτήρος και ήθος της αληθειας.Μαλλον είναι είδος εν ανεπάρκεια.
Σε τελική ανάλυση ένας τύπος Σκούφια χρειάζεται και όχι Γιωργιες και κατινες.
@@9.06 συμφωνω με τη προταση σου ''Σε τελική ανάλυση ένας τύπος Σκούφια χρειάζεται και όχι Γιωργιες και κατινες''
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ξαναδιαβασουμε τι εγραψε ο συμπολιτης τον γεναρη του '22.
http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2022/01/restart-now.html
Αν διαφωνει καποιος ας μας πει τις δικες του προτασεις.
Ναι, 9.06 πμ συμφωνώ και εγώ,αλλά αντί ο Σκουφιας είναι ο ιδιος σε θέση να σηκώσει την ευθύνη;Αν ναι,τότε ας πάει σε όλους τους "αντιφρονούντες"και να θέσει το ερώτημα *Η αυτός η εγω*..Αλλιως αφήστε τις Καρακαηδονες απολωλοτες που αντί να σκέφτονται το 'βασικό ενστικτο' ασχολουνται με τα κοινά ....ο Χριστος και η Παναγια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκουφια δεν κανείς για πρώτο βιολί κάνε τη σωστή επιλογή κ θα είσαι με τους νικητές. Ο γιατρός σε πούλησε
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε διαβαστε την προταση του συνδημοτη μας και αφηστε αν κανει η δεν κανει. Τετοιοι ανθρωποι χρειαζονται στο δημο αν θελουμε να εχουμε προοπτικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλοκερ ξαναανεβασε την προταση του. Αξιζει να ξαναδιαβαστει. Και περισσοτερο απο υποψηφιους δημαρχους και δημοτικους συμβουλους.
http://kamena-voyrla-news.blogspot.com/2022/01/restart-now.html
Τι να διαβάσουμε, την εφαρμογή στην πράξη του Τσοβόλα σωστά όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκούφια δεν έχεις ούτε την τεχνικη ικανότητα αλλά ούτε τη νομική επάρκεια για να είσαι επικεφαλής ψηφοδελτίου ποσό δε για δήμαρχος. Μπορείς όμως μέσα από μια πορεία στην αυτοδιοίκηση από θέση προέδρου , δημοτικού συμβούλου η ακομη κ του αντιδημάρχου να αποκτήσεις τα παραπάνω προσόντα κ να προχωρήσεις στη διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κ. ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ 2:48 π.μ., Αυγούστου 15, 2022
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΟΤΙ Ο Κ. ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΚΟΥΦΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ.
ΕΝΑΣ-ΔΥΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΛΙΓΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
Εφιαλτης σου εχει γινει ο Σκουφιας για να ασχολεισαι μαζι του στις 3 το πρωι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοιχτή επιστολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Γ.Σκουφια.
Σύμφωνα με τα διαδρασθεντα που συνέβησαν στις καταγγελίες για τα φορολογικά του Δημάρχου.
Επίσης από την μήνυση που υποβλήθηκε εναντίον σας από τον Δήμαρχο.
Την αποδοχή του σκεπτικού της καταγγελίας από ένα ορισμενο ακροατήριο.
Βάσει των ανωτέρω ηθικά είστε δικαιωμένος.
Αν τα ανωτέρω είναι δείγματα ενεργού δημότη τότε οφείλετε να ακολουθήσετε εφ όσον θέλετε ένα διερευνητικο κύκλο επαφών για την εξακρίβωση η όχι της επιθυμίας των δημοτών για αλλαγή πορείας στα δημοτικά πράγματα.
Δεν είναι προφανώς μια ενέργεια τέτοια αντίδραση σε προσωπικό επίπεδο,αλλά ανάγκη εξέλιξης.
Ως ένας πόλος συγκέντρωσης των 'ατάκτων ερριμενων' ως προς την άρνηση για συνέχεια της σημερινής διοίκησης πρέπει να γίνει η προσπάθεια από μέρους σας.
Φιλικά ένας δημότης.
Μόνος σου γράφεις φιλαράκο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 6.01 σε μια κακοφορμισμενη κοινωνία όπως αυτή στα Καμενα το να είσαι μόνος είναι μάλλον πλεονέκτημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ… ΑΠΑΤΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να ενημερώσω το αναγνωστικό κοινό του blog πως δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τα σχόλια που αναφέρονται στο πρόσωπό μου. Θετικά ή Αρνητικά.
Σε αυτή τη φάση, επέλεξα να μην λάβω μέρος σε άσκοπες συζητήσεις που δεν θα βγάλουν πουθενά. Προτιμώ να παραμείνω στη σιωπή. Γιατί η σιωπή είναι η δύναμή μου.
σιγά ρε σκούφια, χαλάρωσε. τι απάτη λες? απάτη θα ήταν αν κάποιος έγραφε και έβαζε υπογραφή σκούφιας ενώ δεν έγραφες εσύ. αυτό που γίνετε εδώ είναι ότι απλά σε σχολιάζουν. που από ότι βλέπω και πολύ σου είναι. ακου απάτη χιχιχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον 8.55.Αν ένα σχόλιο θετικό η αρνητικό για τον εκ Ρεγκινιου δημότη σημαίνει απάτη, αυτό πρέπει να αιτιολογηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για την επιλογή στην σιωπή,αυτό είναι δικαίωμα όχι δύναμη η αδυναμία.Αυτα ως προς τις έννοιες.
Και εγώ συμφωνώ με το ότι δεν έχει την τεχνικη ικανότητα αλλά ούτε τη νομική επάρκεια για να γίνει επικεφαλής ψηφοδελτίου. Ίσως μια άλλη φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω διαφωνω, απο τον νυν αλλα και απο αυτους που ακουγονται ειναι ο μονος που διαθετει ολα τα χαρακτηριστικα γνωρισματα που πρεπει να εχει ενας υποψηφιος δημαρχος. Μακραν ο καλυτερος.
ΑπάντησηΔιαγραφή10.01 το ζητημα ειναι θελει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καράφλας αν θέλει? Διακαώς ! είναι πολλά τα λεφτά άρη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα άνθρωποι,
ΑπάντησηΔιαγραφήμόνο δύο είναι οι πραγματικές στεναχώριες σέ αυτόν τόν κόσμο,
Η μία νά βλέπεις παιδί νά κλαίει καί η άλλη νά βλέπεις ενηλίκους νά τσακώνονται.
Όλα τά υπόλοιπα ας μάθαινες ή μάθε νά τά διαχειρίζεσαι.
Νά μήν ξέρεις τί νά διαλέξουν όι νευρικές ώσεις, νά ασχοληθείς με τό άρθρο ή νά ασχοληθείς με τά σχόλια.
Τελικά επέλεξαν τό καλύτερο, δηλαδή με τίποτα από τά δύο.
Από ότι διαφαίνεται έχουμε δύο κατηγορίες ανθρώπων εδώ γύρω από τήν δημαρχεία.
Η μία είναι αυτή πού θέλησαν να βοηθήσουν τόν τόπο, αυτοί πήγαν , είδαν, έφυγαν.
Η άλλη είναι αυτή πού πήγαν, έφαγαν, έμειναν.
Άνθρωποι πού είχαν τήν γνώση καί τήν πρόθεση νά βοηθήσουν δυστυχώς δεν άντεξαν αυτό πού συμβαίνει εκεί μέσα!
Σάς έχω πει ότι πολλοί θά χάσουν τόν ύπνο τούς!
Όλα έχουν τήν στιγμή τούς.
Εάν κύριοι έχετε τήν εντύπωση ότι από τήν παρακμή θά μας οδηγησετε μέσα στον βόθρο καί στον βούρκο, σάς ενημερώνω προσωπικά ότι ετοιμάστε λαγούμι νά έχετε!!!
Τό μέλλον τού τόπου μας ανοίκει γιατί θέλουμε να ζήσουν καί τά εγγόνια μας όπως εμείς!
Εσείς πού βάλατε έστω καί ένα ευρώ στην τσέπη σάς τελειώσατε.
Τό μόνο πού σάς έμεινε είναι η προσευχή όπου καί εάν πιστεύετε.
Επειδή δεν έχετε ενσυναίσθηση καί διορατικότητα θά έρθει ξαφνικά ο κομήτης ακριβώς τήν ώρα πού ξυπνάς τό πρωί.
Αμήν
Άσε Ασκητή την αριστερή παπαρολογια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω εχουμε από την μια τον νεοπλουτισμο του Πιπίλα και από την άλλη την καφριλα του δικαιωματισμου
στην πληρωμή της αεργιας του κρατισμού.
Μαζί τα φάγατε κυρ Ασκητή μ'.
Οικονομική γνωση +Ηθικη είναι δύο ζητούμενα στον Δημο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι τα χαρακτηριστικα του νυν δημαρχου γι αυτο πρεπει να τον ξαναβγαλουμε. Διαφωνει κανενας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κράτος είναι μια μπίζνα,με επιχειρηματίες τους πολιτικούς τους γραφειοκράτες και τους συνδικαλιστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι αυτοί χρησιμοποιούν μονοπωλιακά την θέση τους για να πλουτίζουν,
αφού πρώτα αρπάζουν 'νομοτυπα' τον πλούτο από αυτούς που τον παραγουν.
Ελαχιστα διαφέρει ο Δήμος σε αυτό.
Το σύστημα είναι κλεπτοκρατικο και δεν αλλάζει
ανάλογα με τα άτομα.
Όπως και να το κάνουμε αυτό είμαστε,αυτό υπάρχει.Αν κάτι πρέπει να γίνει ας γίνει με αυτό το πλαίσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παλιοί έλεγαν για τον πρόεδρο του χωριού Τώρα βέβαια που υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για έργα ας έρθει ένας δραστήριος να το πάει το τραίνο ένα βήμα ποιο πέρα.Οχι όμως αυτοί που το μόνο που ξέρουν είναι πως θα κάνουν περιουσία από το γρηγοροσημο όπως λέει ο ποιο πάνω σχολιαστης.
Τα Καμενα είναι τον Αύγουστο γεμάτα από κόσμο τι λέτε εσείς οι κολεκτιβιστες λίγη σημασία έχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολιαστής καυτηρίαζε την εκδήλωση για το βολευ , σκεπτόσουν {ας κάνουμε και μια αθλητικη εκδήλωση το καλοκαιρι }.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως πολλά λεφτά βλέπουμε να έχουν ξοδευθεί, άξιζε ;;;
Ας το σκεπτούν οι διαχειριστές των χρημάτων μας.
Με όλα αυτά τα λαμόγια που κυκλοφορεί ο κοντός, δεν έχει καμία τύχη. Ρίχνει λευκή πετσέτα και εδραιώνει τον καράφλα για την επόμενη θητεία του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτούς που πηδάνε από στρατόπεδο σε στρατόπεδο και σε πουλάνε, άμα δεν τους δώσεις καρέκλα, με τους αποτυχημένους του Μώλου και των Καμένων Βούρλων δεν πας για εκλογές. Θα το φυσάει και δε θα κρυώνει.
Ούτε τα ποσοστά του προηγούμενου κοντού δε θα φτάσει.
Ας το καταλάβει εγκαίρως, μήπως τον ακολουθήσουν και κάποιοι σοβαροί.
Αν υποθεσουμε οτι ο κ. Συκιωτης ειναι δεξιος, ο κ. Κυρμανιδης
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι δεξιος και ο κ. Σκουφιας ειναι Κεντροαριστερος ποιος θα ειχε πιθανοτητες
να γινει ο επομενος Δημαρχος;
Με αναγωγη το δημοψηφισμα του 2015 60\40 ο πρωτος θα επαιρνε 20% ο δευτερος 20%
και ο τριτος 60%.
Ομως εδω εχουμε αντιστροφη δηλ η κεντροδεξια παιρνει περιπου 60%
και η κεντροαριστερα 40%, αρα με αναγωγη την περιοχη ο πρωτος θα επαιρνε 30%
ο δευτερος 30% και
ο τριτος παλι το ιδιο ποσοστο 40%.
Ετσι κερδισμενος θα εβγαινε παλι ο τριτος που διατηρει σταθερο και αναλλιωτο
ποσοστο συμφωνα με την περιοχη.
Αν σκεφτουμε οτι καποιοι δυσαρεστημενοι της πρωτης ψηφοφοριας που δεν συμμετεχουν
την δευτερη Κυριακη, ψηφισουν το 40% της πρωτης απο αντιδραση, τοτε νικητης βγαινει ο τριτος της παρεας δηλ ο κ. Σκουφιας.
Και ειναι δυσκολο να αλλαξει αυτο δεδομενου της ψυχοσυνθεσης του ελληνα δημοτη, αλλωστε εχουμε παραδειγμα στον Αγιο κων\νο με την περιπτωση Τσαμαδια, Μαυρου,Ψαθα.
Ετσι εφ οσον διατηρηθουν εως το τελος τα υποθετικα αυτα σχηματα και δεν υποχωρησει
καποιος προ των εκλογων μαλλον η κεντροαριστερα θα παρει
τον Δημο για την επομενη πενταετια.
Γαιτί θα κατέβει για δήμαρχος ο σκούφιας? εδώ δεν θα κατέβει ούτε ο Κυρμανίδης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓυρνάτε πλευρό γιατί θα πιαστείτε από την μια πλευρά συνέχεια.
Δήμαρχος με ευλογίες Της νέας δημοκρατίας Ρηττας από Μώλο. Από κοντό σε ψηλό περάσαμε…,να δούμε τι άλλο θα μας τύχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εστί Ρήτρας ρε παιδιά;Μήπως εγγυημένου εισοδήματος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΗΜΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3, ΣΥΚΙΩΤΗΣ-ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ-ΣΚΟΥΦΙΑΣ, ΜΟΝΟ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΕΓΩ ΔΑΓΚΩΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεύκο στο Ηράκλειο καταπλάκωσε πατέρα 3 παιδιών. . Τι θα κάνουμε; Θα περιμένουμε τον επομενο δήμαρχο;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε πεύκα σε πεζοδρόμια που γέρνουν και οι ρίζες τους είναι εγκλωβισμένες σε μπετά;; Τι περιμένετε;;; Θάνατο;;
Το σύστημα τιμών της ελεύθερης αγοράς είναι αναγκαίο για την επιλογή μιας σωστής ενέργειας.Οι διάφοροι κολεκτιβιστες αριστεροδεξιοιπου διεκδικούν τον Δήμο ταιριάζουν με το παρακάτω παράδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πρέσβης της Αμερικής σε μια χώρα του πρώην σοβιετικου μπλοκ είδε να έχει ένας υπουργός ένα όμορφο σκύλο.Του είπε πόσο θέλει να το αγοράσει.Αυτος είπε ότι για να το πουλήσει θέλει 1εκατομμυριο δολ.Ειναι υπερβολη λέει ο πρεσβης.
Πέρασε ένας χρόνος και συναντήθηκαν ξανά και τον ρώτησε τι έγινε ο σκύλος.Ο υπουργός είπε ότι τον πούλησε σε ομολογο του Βούλγαρο
με την ίδια τιμή.
Είναι δυνατόν λέει ο πρεσβης!Ναι λέει ο σοβιετικός υπουργός και μάλιστα πληρώθηκα με δύο γάτες των 500 χιλιάδων δολαρίων η μία!!!!
Σκουφια όσο θέλεις γράψε κ όσο θέλεις χόρευε Δήμαρχος δεν μπορείς να γίνεις , όποτε δια της εις ατοπου απαγωγής Συκιώτη δεν πας , δεν το αντέχεις όποτε η επιλογή Κυρμανιδη είναι μονόδρομος. Πιάσε σειρά τώρα διότι αργότερα θα είναι αργά. Κρίμα να είσαι πάλι στην απέξω.
ΑπάντησηΔιαγραφή10:54 ok!δεν μπορεί ο Σκούφιας , τελειωμένος ο Συκιώτης, μονόδρομος λες ο Κυρμανίδης, αλλά ΜΟΝΟΣ και ............!!!!!! .......?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία τύχη αυτός ο Δήμος.
Βρε σχολιαστες γιατι ασχολειστε με τον κ. Σκουφια ; Εχει εκδηλωσει επιθυμια να ειναι υποψηφιος δημαρχος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μόνος που κατεβαίνει για δήμαρχος είναι ο Συκιωτης …. Κανείς άλλος δεν το έχει δηλώσει φίλε συνομιλητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας πετυχημένος!!!! κατά γενική ομολογία, Δήμαρχος οφείλει συνεχίζει το θ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας πετυχημένος !!!,κατά γενική ομολογία, δήμαρχος οφείλει να συνεχίζει να προσφέρει στην ανάπτυξη αυτού του Δήμου όπως μέχρι τώρα έχει αποδείξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τέτοιες εξαιρετικές μάλιστα περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχει και σχετική νομοθετική ρύθμιση για επανεκλογή χωρίς εκλογές!!!
Ο νόμος υπαρχει και λέει κάτι για δημοτικές εκλογές και πλειοψηφία και διάρκεια.Τι δεν καταλαβαίνεις ρε κατσιαπλια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχεια για τον δολοφονικό πεύκο στο Ηράκλειο,. είχε κριθεί "επικίνδυνος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνελήφθη ο αρμόδιος του δήμου για το πράσινο. Εδώ εμείς να περιμένουμε τον ... επόμενο δήμαρχο???
12:10 το κουτοχορτο να το παίρνεις με συνταγή γιατρού.Φυσικα δεν είναι ντροπή να μην καταλαβαίνεις ένα κείμενο, αλλά να κρατάς μόνο ότι σε συμφέρει είναι παρενέργειες του κουτοχορτο, ρωτά και το γιατρό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήνα
Παιδιά θέλω να σας ρωτήσω αν πάω σύμβουλος με κάποιον από τους τρεις και βγούμε, ο νόμος λέει οτι παίρνω και εγώ ποσοστό από τις απευθείας αναθέσεις ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος νεοπτωχος της μεσαίας ταξης ειπε,_Τωρα δύο επιλογες μου έμειναν ή να διοριστω από τον Συμεων επίτροπος στην εκκλησία του Αϊ Παντελεήμονα ή να εκλεγώ σύμβουλος στον Πιπιλα και τα δύο έχουν ψωμακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι τοπικοί πολιτικοί καρχαρίες και τα ψαράκια που ακολουθούν αυτούς θα δοθούν το παρόν στη σημερινή γιορτή σαρδέλας στον Άγιο Κωνσταντίνο.Προσοχη με τις χαιρετούρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή επιτυχία στη γιορτη.
Γιατι ο κ Κυρμανιδης λεει ότι ο Συκιωτης τελικα μπορει να αποσυρει την υποψηφιοτητα του ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι η κα Μπητα λεει ότι αυτό που είναι σιγουρο είναι ότι δεν θα ειμαι υποψηφια με τον Συκιωτη ;
Τι συμβαινει ;
Η ΜΠΗΤΑ ΕΒΑΛΕ ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΕΣΩΣΕ ΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ χαχαχα!! Ρε ουστ ασχοληθείτε κ με τίποτα άλλο , όχι άλλο σώσιμο !!! Να δηλώσει οποίος ασχοληθεί ότι δεν θέλει να αμοίβεται από τον Δήμο κ μετά να δούμε ποιος θα ενδιαφερθεί ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σας καταλαβαίνω μερικούς. Έχετε φτάσει στο όριο του ανισόρροπου. Γιατί να μην αμείβεται ο δημοτικός σύμβουλος και ο δήμαρχος? Τζάμπα θα δουλεύουν? Δουλεύει κανένας τζάμπα σε καμία δουλειά για να δουλέψουν και αυτοί τζάμπα? Επίσης ο κάθε ένας θα πάει όπου θέλει, στην νομαρχία στην κυβέρνηση στην Ευρώπη. Εσάς θα ρωτήσει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε καθίστε στα λαγούμια σας που αποκτήσατε και άποψη, που δεν ξέρετε που παν τα τέσσερα.
Όποιου δεν του αρέσει αυτοί που βγαίνουν να κατέβει για να βγει αυτός.
Μάθαμε τώρα, έκανε και η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο, που λέει και ο λαός.
Τα δημαρχιακά είναι δουλειά η προσφορά ; Για να μάθουμε ; Ο κάθε δήμαρχος υπηρετεί η δουλεύει ; Θα ξεχάσουμε κ αυτά που ξέρουμε !! Σε κάθε άλλη περίπτωση μα διορίζονται για να ζητάμε κ ευθύνες κ όχι να λένε αυτά μπορούσαμε αυτά κάναμε κ να εξαφανίζονται μετά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παραγωγικότητα και η απόδοση είναι ζητούμενο για τον Δημο.Οι τρεις Κολεκτιβιστες(Συκιωτης,Κυρμανιδης,Σκουφιας) που ενδιαφέρονται ας δουν το παρακάτω παραδειγμα:ο Μίλτον Φρίντμαν σε ένα ταξίδι στην Ασία είδε στην κατασκευή ενός φράγματος να μεταφέρουν χώμα με τα φτιάρια.Ρωτησε τον μηχανικό γιατί δεν βάζουν μηχανήματα να τελειώσουν γρήγορα.Η απάντηση ήταν ότι το πρόγραμμα ήταν για την κάλυψη της ανεργίας Τότε ο Φρίντμαν τους ρώτησε, γιατί αντί για φτιαρια δεν τους δίνετε κουταλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρόταση υποψηφιότητας για τη δημαρχεία , που θα κατατεθεί σύντομα, δεν έχει καμία σχέση με την ανωτέρω ονοματολογία (Συκιώτης /νυν- Κυρμανίδης/Μ..????? ή Σκούφιας/ο κ αντίδραση χωρίς αιτία ....!).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρουμε Ρηττας ….
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι δημοσιος υπαλληλος τοτε σιγουρα ειναι... Ρ-ηττας
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καταλληλότερος για δήμαρχος είναι ο <> , αλλά αρνήθηκε σε σχετική πρόταση. Τρελός είμαι?? να μπλέξω με εσάς! , Ήταν η απάντηση σύμφωνα με μη διασταυρωμένες φήμες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγκεκριμένη επιστολή αναρτήθηκε στο https://lamianow.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’Μέσα στην όμορφη Φθιώτιδα είναι εκτός από τα Καμμένα βούρλα και το χωριό Καινούργιο και πολλοί οικισμοί που το καλοκαίρι μαζεύουν πολύ κόσμο και φυσικά ξοδεύουν πάρα πολλά χρήματα στα εστιατόρια στις καφετέριες και γενικά στα καταστήματα της περιοχής συνδράμοντας σημαντικά στην τοπική οικονομία.
Φτιάχνουν τα σπίτια τους τους κήπους απασχολούν κηπουρούς τεχνίτες κτλ.
Τι ζητούν αυτοί οι Άνθρωποι που έχουν επενδύσει στην περιοχή και επενδύουν: θέλουν να έχουν νερό τηλέφωνο ρεύμα και αποκομιδή σκουπιδιών φυσιολογικά πράγματα δηλαδή δίνοντας πολλά στην περιοχή ζητούν αυτά τα λίγα και όχι τσάμπα!
Και για να μιλήσω ποιό συγκεκριμένα για την περιοχή παραλίας οικισμού νέου θρόνιου – Καινούργιου που μαζεύουν τα σκουπίδια οπότε το θυμηθούν με αποτέλεσμα ξεχειλισμένους κάδους πολλές φορές, αλλά το σημαντικότερο όλων ο οικισμός δεν έχει 4 μέρες τώρα νερό εν μέσω καύσωνα!!
Ο υπεύθυνος για αυτό το χάλι είναι ο Δήμος Καμμένων Βούρλων που δεν ενδιαφέρεται ούτε για τους δημότες των οικισμών αλλά ούτε για την ζημιά που θα υποστεί η περιοχή αν σταματήσουν να έρχονται!
Είναι ντροπή ένα καλοκαίρι που έρχεται κόσμος εδώ στην Φθιώτιδα να βρίσκει ένα Δήμο απροετοίμαστο να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της περιοχής!
Κε ΚΥΡΜΑΝΙΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΡΟΝΙΟΥ ;
5:31 κάνεις λάθος. Τον δήμαρχο δεν τον ψηφίζουμε δυστυχώς. Για να γίνει δήμαρχος πρέπει να τον πλαισιώσουν υποψήφιοι σύμβουλοι που θα του μαζέψουν ψήφους. Όπως και τις προηγούμενες εκλογές οι περισσότεροι τον βρίζανε τον Συκιώτη παρόλα αυτά με τους υποψήφιους συμβούλους πήρε τις εκλογές απο την 1η Κυριακή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θέση του για το Ν Θρόνιο δεν έχει καμία σημασία γιατί το Ν. Θρόνιο δεν ψηφίζει. Δεν λέω ότι είναι σωστό αλλά έτσι είναι.
Η γεώτρηση που είχατε αρχικά σαν χρυσή ακτή τι την κάνατε;
ΑπάντησηΔιαγραφή7:34μ.μ. Φίλε μου κάνες ΛΑΘΟΣ. Τον Δήμαρχο τον ψηφίζεις μέσω του συνδυασμού του - των υποψηφίων με αυτόν δημοτικών συμβούλων. Επίσης σου δίνεται η δυνατότητα να κρίνεις θετικά ή αρνητικά<, με τη ψήφο σου, το έργο που έγινε από το δημοτικό συμβούλιο, του οποίου επικεφαλής-συντονιστής και υπόλογος είναι ο Δήμαρχος ...... ή να προκρίνεις, στις εκλογές ένα άλλο σχήμα και πρόγραμμα. Άρα επί της ουσίας κρίνεις-ψηφίζεις Δήμαρχο και δημοτικό συμβούλιο και πρόγραμμα και αυτός είναι ο λόγος που ψηφίζουμε αυτούς που θεωρούμε ικανότερους για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διοίκηση και ανάπτυξη του κάθε τόπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε άντε στο νέο θρόνο για καθαρό αέρα από το μπουγάζι της ευβοιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ΝεοΔημοκρατικός παράγοντας είπε σε συνδαιτυμόνες του : «Ο κύκλος Συκιώτη έχει κλείσει» και η Νέα Δημοκρατία είναι σε αναζήτηση αξιόπιστης διαδοχής»
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως το Βατερλό του Δήμου είναι η υδροδότηση του Αγ. Χαραλάμπους,
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι για οσκαρ??
Την επόμενη τετραετία πάλι Συκιωτη για να πάει το νερό στη Λιαπατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε αει ξεκουμπιδια γιδοβοσκοι που θέλετε και νερό δεν σας φτάνουν οι κοπάνες.
ΑπάντησηΔιαγραφή