13 Απριλίου 2022

Δίκη Δημάρχου - Δήλωσε ασθένεια και δεν παρουσιάστηκε στο Δικαστήριο ο Δήμαρχος Συκιώτης

Επιστολή αναγνώστη

Σήμερα θα εκδικαζόταν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λαμίας η μήνυση που είχε υποβάλλει ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης στον Πολίτη κ. Σκούφια με την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμησης.

Η υπόθεση είχε να κάνει με το ότι ο κ. Σκούφιας το 2019 είχε ζητήσει τη συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών της πολιτείας να προβούν σε φορολογικό έλεγχο των Δηλώσεων Πόθεν Έσχες του κ. Συκιώτη, λόγω των μηδενικών εισοδημάτων που παρουσίαζε από την άσκηση του ιατρικού του επαγγέλματος.

Ο κ. Σκούφιας ήταν παρών, ενώ ο κ. Συκιώτης, αν και μηνυτής, μέσω των δικηγόρων του δήλωσε ασθένεια και δεν παρουσιάστηκε στο δικαστήριο.
Οι πληροφορίες μου, μέσα από το Δημαρχείο, λένε ότι όλο το πρωϊνό βρισκόταν στο Γραφείο του στο Δημαρχείο.

Άραγε τι «φοβήθηκε» και προφασιζόμενος ασθένεια… ζήτησε αναβολή ?
Μηνυτής ήταν, δεν ήταν κατηγορούμενος !

Μήπως έμαθε κάτι για τα νέα «όπλα», που όπως πληροφορήθηκα, έχει στη φαρέτρα του ο κ. Σκούφιας και φοβήθηκε μήπως γίνει «ρόμπα» ενώπιον ακροατηρίου ?
Ότι και να είχε στο μυαλό του ο Δήμαρχός μας, ένα είναι σίγουρο.

Στις 11/1/2023 που θα επαναληφθεί η Δίκη έχουμε να μάθουμε πολλά.
Και ας μην ξεχνάμε ότι είναι και Έτος Εκλογών !

Ένας αυτόπτης μάρτυρας 

26 σχόλια:

  1. Συκιωτη ο Σκουφιας σου την εφερε με τα ασφαλιστικα μετρα και επρεπε το μαθημα να σου γινει μαθημα. Λαθος σου που δεν παρουσιαστηκες σημερα να τελειωνει η υποθεση και να αρχιζει να ξεχνιεται. Λαθος σου που ακουσες τους δικηγορους σου. Μεσα στους επομενους 9 μηνες μπορει απο κατηγορος να βρεθεις κατηγορουμενος και τότε ουτε ο Κουγιας θα μπορει να σε σωσει. Ο οικονομολογος εχει μαζεψει πολλα ‘ραμματα για τη γουνα σου’. Δεν είναι του χεριου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμαρχε σε ήδη χαμένες «μάχες» ο επιμένων δε νικά, ξεφτιλίζεται! Είναι ξεφτίλα να κατηγορείς ένα πολίτη ότι σε συκοφάντησε επειδή έβγαλε τα άπλυτα σου στη φόρα.
    Πες στους δικηγόρους που σε παρασύρουν στον κατήφορο να βρουν τρόπο και να αποσύρουν τη μήνυση γιατί η εκδίκασή της θα έχει άσχημη κατάληξη για σένα. Και προσωπικά αλλά και στη πολιτική σου καριέρα. Ρίξε γέφυρες προς τη πλευρά του Σκούφια. Δεν μπορώ να πω περισσότερα διότι θα αποκαλυφθώ και θα μου γυρίσουν τη πλάτη φίλοι που πίνω καφέ μαζί τους στο χωριό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η προσπάθεια από κάποιους να πολιτικοποιησουν την δικαστική μάχη μεταξύ του Δημάρχου και ενός δημότη είναι λάθος.
    Πρόκειται για καθαρά
    ιδιωτική αντιδικια
    που ενώ ξεκίνησε στην αίθουσα του ΔΣ
    ως πολιτική αντίθεση
    πέρασε στην ιδιωτική 'σφαιρα' κυρίως από τον καταγγέλοντας με την αιτιολογία της ηθικής 'ταξης'.
    Η εξέλιξη όμως ουδόλως θα επηρεάσει
    τους συνδημότες που αλλά ζητήματα έχουν ως προτεραιοτητα(κόστος καθημερινότητας, επιβίωση πανδημίας κλπ).
    Πάντως η φοροκλοπη είναι έννοια που έχει να κάνει με τις πρακτικές ενός σοβιετ κράτους και όχι με τον ιδιώτη που η άμυνα του σε αυτήν την φοροκαταιγιδα είναι
    η φοροαποφυγη έστω και αν είναι δημόσιο πρόσωπο



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμ δεν μας τα λες καλά! Αν ο πρώτος δημότης όπως δείχνει κλέβει φόρους, γιατί να μην κλέψει και τον δήμο; Μια φορά κλέφτης πάντα κλέφτης. Είναι θέμα ηθικής τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 9.23μμ.Ξεκινας από λάθος αφετηρία.
    Δέχεσαι την υπερφορολογιση ως ηθική επειδή είναι καταναγκαστική ως νόμος.
    Η μαύρη οικονομία 100 δις Πλας, δείχνει
    την επιθυμια των πολιτών να αποφύγουν φόρους.
    Εσύ ο ίδιος πόσες φορές έκανες δοσοληψία μαύρης πληρωμής η είσπραξης
    οταν το ερώτημα ήταν, τόσα με απόδειξη ,τόσα χωρίς;
    Ηθική πληρωμής με απόδειξη δεν υπαρχει με το προσωνύμιο Έλληνας .
    Γιατί να διαφέρει ο δήμαρχος;
    Εκτός αν θέλουμε να αναστήσουμε τον Σωκράτη,που ενώ το καταδίκασαν άδικα αυτός προτίμησε να
    Πιει το κώνειο ενώ μπορούσε να διαφύγει.
    Εγώ δεν κάνω κριτική
    βάσει υποκρισίας η ιδεολογίας,μιλάω βάσει της πραγματικότητος.
    Αυτή είναι αυτονόητη,φοροκλεφτης είναι το κράτος, φοροφυγας είναι αυτός που δεν δεχεται να τον ληστέψουν.
    Δες τι γίνεται με την ΔΕΗ,τα καύσιμα, την ακρίβεια, πλ όλα
    είναι υπερφολογημενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 10.01 - ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
    ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΙΣΗ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ, ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ.
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗΣ. ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο 9.23 ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ‘’ Αν ο πρώτος δημότης όπως δείχνει κλέβει φόρους, γιατί να μην κλέψει και τον δήμο; Μια φορά κλέφτης πάντα κλέφτης. Είναι θέμα ηθικής τάξης’’
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΤΟ ΚΛΕΒΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ - ΑΓΟΡΑ ΙΧ 100 ΧΙΛ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ. ΑΥΤΟ ΨΙΘΥΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ Α/Κ. ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ.
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΤΣΙ. Η ΑΝΤΙΔΙΚΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΙΜΟ. Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ . ΕΝΩ Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ.
    ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑΝΝΗ ΣΥΚΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μνημόνιο προηγήθηκε της πτωχευσης?
    Η υπερφορολογιση μετά την πτώχευση ήταν αποτέλεσμα της φοροδιαφυγής?
    Όλα δεκτά αλλά... προφανώς μιλάτε για ένα φανταστικο κράτος δικαίου που δεν υπαρχει.
    Εδώ έχουμε από το 81 σοβιέτ κατάσταση με κοινοβουλευτικό μανδύα.
    Υπερδιογκωση πελατειασμού σε ότι πετάει,κολυμπαει,περπαταει
    Τις ανάγκες λοιπον τις φαυλότητας εσείς οι δικαιωματιστες τις κατατασσεται σε κανονικότητα άρα η κακιά φοροδιαφυγη του κάθε ιδιωτη ιατρου Συκιωτη είναι ανηθικότητα ενώ του ιατρού στο δημόσιο νοσοκομείο το φακελάκι είναι θεσμός. Αμ δεν σφαξανε? Ο καλόγερος
    που ευλογεί το κρέας ψάρι έχει τελειώσει.
    Εχουμε διαφορά άποψης περί της πολιτικής οικονομίας ειναι φανερο απο την αντίστροφη Αιτίου Αιτιατού.
    Ένας φιλελεύθερος πιστεύει στο κράτος δικαίου και στους φόρους που είναι συνέπεια αυτού.
    Ο Αριστεροδεξιος κολλεκτιβιστης απαιτεί από την παραγωγη του ιδιωτικου τομεα
    πληρωμές φορου αναιτιες εκτός εισοδήματος, για να πληρωθεί ο ίδιος.
    Έτσι τα υποζύγια της ιδιωτικής αγοράς τα θέτει υπό συνεχή κρίση ηθικής σχετικά με την υποχρέωση σε φόρους.
    Παράλληλα κάθε φαυλότητα κρατική την καλύπτει υποκριτικά .
    Από καθαρή θέση λοιπόν εισροής,με ελάχιστη εκροή -Ενφια μονο-,αποφορολογημενος .
    Αυτό λοιπόν απλοϊκά ονομάζεται ανηθικότητα,Κολεκτιβισμος,ούζα, καφέ,τζογκιγκ,όλα τα ευγενή αθλήματα πλην παραγωγικοτητα.
    Αγαπητέ αυτή είναι η πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1.08 ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ" ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΩΞΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ ΜΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.

    ΕΠΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙΣ, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ.
    ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ Η ΠΤΩΤΕΥΧΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
    Η ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ.
    ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ Η ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ.
    ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΓΥΓΗ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
    ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ = ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ
    ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ = ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
    ΤΟ Α/Β ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κατανοώ φίλε 3.21 μμ ότι γράφεις με αντιστροφη του αρχικού Αιτίου με το αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη στα -Μετά τα φυσικά- ως Αρχή χαρακτηρίζει "ενα πρωτο από το οποίο κάτι είναι, η γίνεται η γνωρίζεται". Συνεπώς εσύ προσδιορίζεις αρχικό την φοροδιαφυγή ως αρχικο Αιτιο και την υπερφορολογιση αποτελεσμα τότε αντιστρέφεις τον λόγο που υφίσταται.
    Πρέπει να ξέρεις ότι με αστυνομικά μέτρα και ποινες δεν τιθασευεται αλλά σταματά μόνο όταν γίνεται ασύμφορος,δηλ όταν ειναι χαμηλός ο φόρος.
    Θα μου πεις πως θα πληρωθεί η υπερδιογκωση του κρατισμού,μα όπως πληρώθηκε στον υπαρκτό σοσιαλισμό με την υπερχρεωση ?
    Αν πάλι πιστεύεις ότι το συστημικο κράτος με τους φοροκαταναλωτες πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ως κάτι εξοχήν παραγωγικός τομεας ,εις βάρος των φοροπληρωτων τότε μην περιμένεις επενδυτή να έρθει εδώ να χάσει τα χρήματα του. βέβαια υπάρχουν τα χρήματα της λίστας Λαγκαρντ και Μποργιανς μετά όμως που θα τελειώσουν;

    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 8.22 αυτα ειναι θεματα που θα λυσουν, αν μπορουν ή αν θελουν, οι κυβερνησεις.
    Για τη διωξη του πολιτη που εβγαλε στη φορα τα οικονομικα του δημαρχου, εχεις αποψη ?
    Κακα εκανε ο πολιτης που τα εβγαλε στη φορα ?
    Καλα εκανε ο δημαρχος και τον μηνυσε ?
    Ο Δημαρχος εκρυψε εισοδηματα για επιβιωση ή για επιδειξη ?

    Φιλελευθερε αφου επικαλεισαι τον Αριστοτελη, διαβασε τον σωστα και όχι επιλεκτικά. Στα Πολιτικα του λεει μεταξυ πολλων αλλων : ‘’Οι πολιτικοί αξιολογούνται τελικά από τις πράξεις τους, από τα έργα τους και όχι από τα λόγια. Οι πολιτικοί καταξιώνονται και από τον τρόπο με τον οποίο ασκούν την εξουσία. Οi πολιτικoί πρέπει να σέβονται τους νόμους. H πολιτική δεν είναι ανεξάρτητη από την ηθική και ως προς τους στόχους και ως προς τα μέσα.’’’
    Πως αξιολογεις τον Δημαρχο σε σχεση με αυτά που λεει ο Αριστοτελης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγω συμφωνω με την γενικη Αρχη του Αριστοτελη περι ηθικης πολιτικης.

    Ποιος ομως στην νεωτερικη Ελλαδα θα κρινει αν καποιος πολιτικος ειναι συνεπης ηθικα,εν προκειμενω ο Δημαρχος;

    Προφανως ο ψηφοφορος και οχι ο δημοτης που κανει την καταγγελια.Φυσικα αν ο νομος
    καταδικασει εναν πολιτικο αυτο λαμβανεται υπ οψιν απο τον ψηφοφορο συν την αποφαση.

    Μεχρι εδω ειμαστε Αριστοτελικοι και συμφωνοι.

    Η διαφορα σκεψης ειναι στα συμφεροντα τα οποια η παρεμβαση της πολιτικης στρεβλωνει
    με την ανισοκατανομη των βαρων και ισοκατανομη των ωφελειων.

    Ετσι τιθεται σε σκληρη δοκιμασια η συναινετικη συνιστωσα που θεμελιωνει την φορολογια.

    Εκει λοιπον ,στην κριτικη κατα της φοροαποφυγης [ως αρνηση στην ληστεια]
    που η αναδιανομη της προς τις προσοδοθηρικες συντεχνιες εισαγουν διακρισεις ειναι υποκρισια προσχημα και μερικοτητα.

    Αν λοιπον ο Ιατρος-Δημαρχος κρινει, οτι τον κοπο του[ που προηλθε απο συναινετικη διαδικασια με τον πελατη του] δεν θα αφησει να τον κλεψουν οι δικαιωματιστες- κολεκτιβιστες τοτε η ηθικη του ειναι αποδεκτη,διοτι προσδιοριζει με την πραξη του την ανηθικοτητα στην αλλη πλευρα δηλ του"Ρομπεν των δασων".

    Αλγεβρικα ειναι ,οι Εφοριακοι εισπρατουν το χρημα απο φοροπληρωτες,
    και πολιτικοι εισπρατουν τους ψηφους απο φοροκαταναλωτες.

    Αρα ηθικη δεν ειναι κατ αναγκην προς την μια πλευρα - του φορονομου- αλλα και προς την αλλη.

    Η δικαστικη καταληξη δυο συνδημοτων ειναι λυπηρο θεαμα,οταν αφετηρια της ειναι τα πολιτικα ζητηματα. Προτεινω συναινεση για κοινης αποδοχης πλανη και ληξη του ζητηματος.

    Καλες γιορτες με υγεια?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΡΙΤΩΝ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΚΙΩΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗ ΑΥΤΗ ΧΩΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. Η ΑΠΟΨΗ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ. ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ "ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ" ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ. ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΣ ΤΗ ΠΛΗΓΗ ΤΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η κριτική για ένα θεμα όπως η ηθική η μη, της φοροδιαφυγής πρέπει να γίνεται με βάση το θεμα και όχι ποιος το λέει και τι είναι.Τα Καμενα βουρλα και ο δημος, δεν είναι 'Γλουνιστα' των πέντε δέκα αυτόχθονων προνεωτερικων κατοίκων που η ενεργητικοτητα τους εξαντλείται με ιστορίες για τον 'Σαγγάριο'.
    Επιτέλους είμαστε σύγχρονη κοινωνία καπιταλιστική με συμφέροντα και αναγκες.Ευθυγραμμη οικονομικη πορεία, μόνο σε αυταρχικά κράτη τύπου Κουβας μπορεί να επιτευχθει, μοιράζοντας ομως μόνο την φτώχια του παρασιτισμου ποτέ της παραγωγης.Ξεκολατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ?
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΝΑ ΤΗΡΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ? ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΝΩ ΝΟΜΩΝ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ "ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ" ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ.
    ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ
    Ο ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΔΗΛ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 10.08 δεν θα μαυρισουμε μονο τον δημαρχο αλλα αλλα εμεις οι γνησιοι νεοδημοκρατες θα μαυρισουμε και οποιον τοπικο βουλευτη τον στηριζει. Ακους μπαρμπα κωστα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενας Φιλελευθερος δεν είναι κατά της φορολογίας .
    Απαιτεί όμως κράτος δικαίου και λιγωτερη νομοθετικη παρεμβαση. Δεν δέχεται την κολεκτιβιστικη άποψη της μονιμοτητας
    και το πελατειακό αλισβερίσι.
    Μόνον ο Θάνος Τζημερος κάθε Δευτέρα στο you tube "ASK TZHMEROS" αναλύει θεματικά τα συγχρονα προβλήματα, βάσει των Αρχών του φιλελευθερισμού.
    Τα αλλα κομματα, μπλε, πράσινα, ροζ,
    είναι πελατοκεντρικα
    και δεν αλλάζουν.Τον λογαριασμό τον έστειλαν στον κοσμο με την πτώχευση του 2010, την ΔΕΗ,την ακρίβεια και στο κλάμα προς τη ΕΕ για πακέτα στήριξης.
    Αφήστε λοιπόν ήσυχο
    τον φιλελευθερισμο,δεν είστε εσείς οι νεομαρξιστες, "τρουπωμενοι μονιμάδες", άξιοι να τον αναλύσετε.
    Εσείς είστε ικανοί για υπολογισμό της πλασματικοτητας στην σύνταξη με ακρίβεια χιλιοστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς σχολιαστές που υπογράφουν ως Φιλελεύθεροι (Κρίτων κλπ)
    Η εκπόρνευση του Φιλελευθερισμού
    Δρ. Σωτήρης Ν. Καμενόπουλος
    Υποψήφιος Διδάκτωρ Πολυτεχνείου Κρήτης
    Από https://www.capital.gr/

    Το ανησυχητικό φαινόμενο της παγκόσμιας διαφθοράς δυστυχώς τείνει να απομυθοποιήσει ή να παραμορφώσει τις ιδεολογίες. Ζούμε σε εποχές όπου ο Φιλελευθερισμός χρησιμοποιείται από τους παγκόσμιους έχοντες και κατέχοντες ως άλλοθι φοροαποφυγής-φοροδιαφυγής, συσσώρευσης παρανόμως αποκτηθέντος πλούτου σε εξωχώριες εταιρείες, και εργαλείο καταπολέμησης της έννοιας του έθνους-κράτους.
    Αντίθετα σε όσα νομίζουν αρκετοί, ο Φιλελευθερισμός δεν υπήρξε πολέμιος του κράτους-έθνους.
    Ο Adam Smith είχε γίνει γνωστός από το βιβλίο του " «Μια έρευνα της φύσης και των αιτιών του πλούτου των εθνών - 1776». Των Εθνών! Στόχος του ήταν ο πλουτισμός του Ηνωμένου Βασιλείου ως κρατική οντότητα-υπόσταση και όχι ο ατομικός πλουτισμός των μετόχων των Βρετανικών εταιρειών.
    Ο Milton Friedman ήταν αυτός ο οποίος κυριολεκτικά αλλοίωσε-κούρσεψε-καπηλεύτηκε την έννοια του Φιλελευθερισμού και των όσων ειπώθηκαν από τον Smith. Η ιδεολογία του Friedman δεν αφήνει περιθώρια για αμοιβαία οφέλη μεταξύ του Έθνους και των πολιτών του. Κάποιοι ονομάζουν αυτό το φαινόμενο ως «κορπορατισμό» ή νεοφιλελευθερισμό. Υπό την έννοια της εκπόρνευσης μίας ιδεολογίας, ο κορπορατισμός τείνει στον «εταιρισμό», δηλαδή υποδηλώνει την εκπόρνευση του Φιλελευθερισμού.
    Ο Φιλελευθερισμός, αυτή η υπέροχη ιδεολογία η οποία δημιούργησε τη Γαλλική επανάσταση και το Διαφωτισμό έχει υποστεί πειρατεία. Οι κουρσάροι του Φιλελευθερισμού βρίσκονται παντού και φορούν τους πιο περίεργους μανδύες-στολές παραλλαγής αριστερής ή δεξιάς προέλευσης. Υποδυόμενοι τους δήθεν πολέμιους του κρατισμού οι καπηλευτές του Φιλελευθερισμού προβαίνουν στην καταλήστευση εθνικών πόρων οι οποίοι καταλήγουν σε εξωχώριες εταιρείες. Και το ονομάζουν αυτό ως «Φιλελευθερισμό».
    Ο Φιλελευθερισμός δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως προστάτης κάποιων διεφθαρμένων ατόμων οι οποίοι πλούτισαν με περίεργο τρόπο. Ο Φιλελευθερισμός θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως διώκτης αυτών των αντιλήψεων. Κανείς δεν έχει δώσει το δικαίωμα σε κάποιες ολιγαρχικές ελίτ να πλουτίζουν παράνομα και να φυγαδεύουν τα παρανόμως κτηθέντα πλούτη τους σε φορολογικούς παραδείσους και να ονομάζουν αυτό ως «οικονομικό φιλελευθερισμό» ή «ατομικό τους δικαίωμα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 11.29 Εσύ πες μας την δική σου άποψη και άσε τον Κριτωνα και τον στρατευμένο καθηγητουκο στον κορπορατισμο.

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω λεω ότι oπως δεν μπορω να αλλαξω να μυαλα ενoς κομμουνιστη, το ιδιο δεν μπορω να πεισω και εσας ότι αυτά που πιστευετε δεν εχουν καμια σχεση με την ιδεολογια του φιλελευθερισμου.
    Οι γνησιοι φιλελευθεροι δεν ειναι προστατες διεφθαρμενων ατομων οι οποιοι πλουτιζουν μεσω φοροδιαφυγης-φοροκλοπης, ειναι διωκτες αυτων των αντιληψεων.
    Η φοροδιαφυγη/φοροκλοπη δεν ειναι ατομικο δικαιωμα αλλα ποινικο αδικημα σε ολες τις χωρες του δυτικου κοσμου.
    Ο Τζημερος φιλελευθερος, τι αλλο θα ακουσω θεε μου ?
    Αντε γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς τον
    κορπορατικο φίλο.
    Δεν τιθεται ζήτημα επικράτησης μιας πολιτικής σκέψης στον διάλογο.
    Ο σοφός θα έλεγε "ωραία ακούστηκαν και οι δύο απόψεις".
    Ετσι και αλλιώς η ταύτιση μεταξύ αντιθέτων ιδεολογικών οικονομικών θεωριών δεν είναι δυνατή.
    Εκείνο που μπορεί να συμβεί είναι το κοινό συμπέρασμα μόνο εκ του αποτελέσματος στην
    πραξεολογια. και όχι λ.χ.
    ο αέρας είναι αποτέλεσμα
    και το θροισμα των φύλλων αίτιο!
    Εάν ένας νόμος και ένα άρθρο για την αύξηση μισθών των επιχειρησεων είναι δυνατόν να συμβεί, γιατί με τον ίδιο τρόπο δεν διατασει και την αυξηση του τζιρου.
    Συνεπώς καλή καγαθη
    η ιδεολογία όμως ο καπιταλισμος στην πράξη είναι κίνηση κέρδους και ζημιών.
    Το νέο Γαλαξίας στα Κ.Β. θα έπρεπε με μια απόφαση του Δήμου να είναι απαραίτητα ΑΒ η Σκλαβενιτης κλπ, ως
    ποιο ωφελημο για τους δημότες(βάσει συναγωνισμού στις τιμές των προϊόντων).
    Όμως έγινε το αντίθετο και η εναρμονιση στις τιμές θα γίνει πλεον σε συνθηκες μονοπωλιακες άρα και μη ωφέλιμες?
    Σε συνθήκες δημοκρατικές δεν μπορούν τα κορπορατικα ιδεολογήματα να δώσουν λύσεις εκτός της αβιαστης προσφοράς και ζήτησης που μόνο ο φιλελευθερισμός τα δέχεται.
    Το ταξικό αφήγημα περί πλούσιου, φτωχου είναι παλαιομαρξιστικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρχισατε παλι τις αμπελοφιλοσοφιες...και μαλιστα καποιοι απο εσας δικαιολογειτε και την ενδεχομενη φοροδιαφυγη του δημαρχου..λεμε τωρα..και την καταπτυστη ενεργεια του να προβει σε δικαστικες ενεργειες με χρημματα του δημου γιατι που τα βρηκε τα λεφτα να πληρωσει δικηγορους ,παραβολα κλπ αφου εχει οπως δηλωνει ελαχιστα εισιδηματα.ποσο ντρεπομαι που αυτος ο τοπος εχει τετοια βλασταρια...ντροπη σας κυριοι που δεν εισαστε καθολου κυριοι...κατι τετοιοι εχουν βρωμισει τον τοπο και δεν παταει ψυχη πλεον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 5.55,μμ νομίζω ότι η αγανάκτηση σε σπρώχνει σε λεκτικο ολισθημα,
    στα όρια της διαγραφης από το μπλοκ "βρωμισατε τον τόπο".
    Η αγανάκτηση όμως είναι συναισθηματική κατάσταση που δεν δίνει λύση στο πρόβλημα,εκτός μιας εκρηκτικής ανόδου της αδρεναλίνης κάτι σαν την εκτιναξη της
    ινσουλινης.
    Αυτό βέβαια φέρνει απότομη πτώση και επαναφορά σε σημείο στερησης και επανάληψης με σκοπό πάλι την στιγμιαία ευχαρίστηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκτός ότι είστε Ψεκια είστε και με μυωπία. Δεν βλέπεται τις εργασίες του έργου της αποχέτευσης που ο 'νοικοκυρης'
    εργολαβος το προχωραει με ακρίβεια ρολογιού.
    Εκεί στο σκούφια που έστειλε καταγγελία και στο Μητσοτακη να κάνει ντα στο δήμαρχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΕΘΕΡΟΥ ΤΟΥ. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαγκιά του, ο Παπαδημούλης αγόρασε όλο το κέντρο της αθηνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπλόγκερ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους μας. Αύριο πιστεύω θα αναρτήσεις την επίσκεψη του Σταϊκούρα στο Δήμο μας .Μήπως αρχίσουμε να μιλάμε για τα έργα που μεθοδευονται και μας ενδιαφέρουν. Ευχή σε όλους ΥΓΕΙΑ και ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.