08 Μαρτίου 2022

Ευρωπαϊκές Ανταλλαγές Νέων στα Καμένα Βούρλα - Fthia In Action

Καλημέρα σας,

Ονομάζομαι Νικόλας Στασινός και εκπροσωπώ το Σωματείο Εθελοντισμού και Δράσεων Fthia In Action. Είμαστε μία παρέα ατόμων με καταγωγή από τη Φθιώτιδα που αγαπάμε τον τόπο μας και θέλουμε να τον αναδείξουμε μέσα από μία πληθώρα εθελοντικών και πολιτιστικών δράσεων. Μία από τις βασικές μας δράσεις είναι τα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ όπου άτομα από διάφορες χώρες έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν, να γνωρίσουν και να συναναστραφούν με άλλα άτομα μέσα από μία εκπαιδευτική διαδικασία που βασίζεται σε μορφές μη τυπικής εκπαίδευσης.

Αυτήν την άνοιξη, θα έχουμε την χαρά και την τιμη να φιλοξενήσουμε δύο ανταλλαγές νέων Erasmus+ στα Καμένα Βούρλα, όπου 70 νέοι από 11 διαφορετικές χώρες (Ελλάδα, Ουγγαρία, Ρουμανία, Ισπανία, Πορτογαλία, Κροατία, Πολωνία, Λιθουανία, Λετονία, Νορβηγία, Τουρκία) θα λάβουν μέρος σύνολο! Η πρώτη ανταλλαγή νέων με τίτλο "One Team One Dream" θα λάβει χώρα 10-16 Απριλίου και έχει θέμα την ομαλή ένταξη σε κοινωνικές ομάδες μέσω του αθλητισμού ενώ η δεύτερη ανταλλαγή νέων με τίτλο "You Gotta Nourish To Flourish" θα λάβει χώρα 25 Απρίλη-1 Μάη και έχει θέμα τον υγιεινό τρόπο ζωής των νέων και την ισορροπία μεταξύ πνεύματος και σώματος.

Σας κάνουμε ανοιχτή πρόσκληση να είστε και εσείς μέρος αυτών των προγραμμάτων, εάν βέβαια το επιθυμείτε. Θεωρούμε ακράδαντα ότι είναι μία σπουδαία ευκαιρία να προωθήσουμε τις ομορφιές του τόπου μας! Από εσάς δεν αποζητάμε κάποια οικονομική συνεισφορά, το μόνο που ζητάμε είναι βοήθεια όσον αφορά σε κάποια θέματα που αφορούν το οργανωτικό κομμάτι των προγραμμάτων και η βοήθεια στην καλύτερη προβολή της περιοχής. Αυτά μπορεί να είναι η παροχή μιας αίθουσας ώστε να γίνουν κάποιες παρουσιάσεις, η παροχή του κλειστού γυμναστηρίου στα Καμένα Βούρλα για κάποια πρωινά, η παρουσία σας στην αρχή του κάθε προγράμματος για καλωσόρισμα από την επίσημη Αρχή και άτομα της περιοχής. Βέβαια, εάν το επιθυμείτε, μπορούμε να προωθήσουμε όλοι μαζί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φωτογραφίες από τις δράσεις και την παρουσία όλων των οργανισμών από το εξωτερικό και των τοπικών φορέων.

Θα χαρούμε πολύ να έρθουμε σε επαφή και να συζητήσουμε περαιτέρω.

Μπορείτε να μας βρείτε στο Facebook: Fthia In Action - fthiainaction@gmail.com
Τα προσωπικά μου στοιχεία επικοινωνίας: 6980352112 - stasinosnicolas@gmail.com

Με εκτίμηση,
Νικόλας Στασινός
Υπεύθυνος Προγραμμάτων Fthia In Action

84 σχόλια:

  1. Καλή προσπάθεια, συγχαρητήρια?
    Είναι η τρίτη ενέργεια -εκτός του καθαρού αντικειμένου-
    εμμεσης διαφήμισης της πόλης με εξαίρεση βεβαια το 'παλαιό' ράλλυ Ακροπολις.
    Η πρώτη ήταν απείρως
    μεγαλύτερη και αφορούσε το παγκόσμιο συνέδριο σοσιαλιστικων νεολαιων.
    Η δεύτερη ήταν τα χορευτικά φοιτητών της Μαριούπολης και η φιλοξενία τους εδώ.
    Η τρίτη είναι το πρόγραμμα Εράσμους -σε εξελιξη-
    Όλα ωφέλησαν και ήταν χρησιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "25 Απρίλη-1 Μάη και έχει θέμα τον υγιεινό τρόπο ζωής των νέων και την ισορροπία μεταξύ πνεύματος και σώματος"
    Θα διδάξουμε στους νέους της Ευρώπης πως μπορεις για μια εβδομάδα να τρως αρνί σουβλας με όλους τους τρόπους.
    Πρωινό: Αρνι σούβλας με καπουτσίνο
    Δεκατιανό: Αρνί σούβλας με φρυγανιά και σαλάτα από τη χώρα που είναι δίπλα από την Ουκρανία και της κάνει πόλεμο
    Μεσημεριανο: Αρνί σούβλας με κοκκινα αυγά και μαρουλοσαλατα
    Απογευματινό: Αρνί σούβλας με τσάι
    Βραδινό: Αρνί σούβλας με ρυζάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Διαφωτιστης Έρασμος,είχε διορθωσει έναν ακατέργαστο ελληνα ότι άλλο το Αρνι και άλλο ο Ανρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι,να ερθουν να δουν τα χαλια μας,να καμαρωσουν ποσο ευρυθμα και ευνομα ειναι ολα.το βραβειο της αυθαιρεσιας θα παρουν οι φορεις και οι κουστωδοι τους των οποιων η καθημερινοτητα τους καθρεφτιζει την προκλητικοτατη σταση τους που κινειταιστα ορια της ανομιας .ελα μωρε μια διαφημιση την χρειαζομαστε,ας ειναι και αρνητικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Taβarits, Κonstadin Τraxanoβits.. σε πλανεψε η μπολσεβικα,αυτη που λεν γλυκια ζωή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @@ 7.25 Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 50% ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΛΙΝΤΟΝ ΣΤΗ ΣΕΡΒΙΑ.
    ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 8.20 μμ.
    Ζεις σε χωρα ελευθερη και μπορεις και εκδηλώνεις την
    ανελευθερια σου .
    Αν ζούσες στη Ρωσία θα μπορούσες να δηλώσεις αντίθετος στον ψυχοπαθη;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κ.Τραχανα τι λέτε για τις εξελίξεις? Θα ήθελα να ακούσω τι πληροφορίες έχετε από το μέτωπο! Φιλόδημος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλοδημε, θα ήθελα και την δική σου αποψη,διότι ο Τραχανάς έτσι και αλλιώς πορευεται με το λαικο άσμα του Τσιτσάνη *Τον πλάνεψε η Μπολσεβίκα αυτή που λεν γλυκειά ζωή*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω προβληματιστει ιδιαίτερα με το βίντεο από το βομβαρδισμενο παραθαλάσσιο χαρκοβο! Δεν ξέρω τι να πιστέψω, θα αναγκαστώ να συμφωνήσω με τον κ.Τραχανα ότι η αλήθεια είναι στην μέση. ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μη περιμένετε σε καταστάσεις πολέμου να βγάλετε συμπεράσματα από τις ειδησεις.Κυριαρχει ο μηχανισμός του Ψ.Ε.Π (ψυχολογικές ενέργειες .προπαγανδα).Και δεδομένου ότι παίρνουμε ειδήσεις μονόπλευρα η πληροφόρηση είναι πλήρως αμφισβητουμενη.Χαρακτηριστικο παράδειγμα ο βομβαρδισμός του μαιευτηρίου που η άλλη άποψη λέει ότι ήταν ορμητήριο τουν τάγματος ΑΖΟΦ.Οι δε φωτο της εγκύου αποδείχθηκε οτι ήταν της τοπικής μπλογκερ (που όντως είναι έγκυος) αλλά με την κατάλληλη σκηνοθεσια.https://deltio11.blogspot.com/2022/03/blog-post_76.html.Οπως και τα πτώματα των θυμάτων κάποιες φορές ''ζωντανεύουν'' ξαφνικα.https://twitter.com/i/status/1501657480069361664.Γι αυτο ''Μηδενί δίκην δικάσης, πριν αμφοίν μύθον ακούσης.'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ζούμε ιστορικές στιγμές πάντως! Τώρα… ιστορικές; παρανοϊκές; Ε, μικρή η διαφορά. Ας πούμε ιστορικά παρανοϊκές, να είμαστε μέσα. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εγώ βλέπω ότι κάπου έχει μπερδευτεί το πράγμα. Βρισκόμαστε στη δεύτερη εβδομάδα της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία και ακόμα δεν έχουμε καταλάβει ποιος έχει κάνει κυρώσεις σε ποιον. Με την πρώτη ημέρα της εισβολής, βγήκε η Ευρώπη και είπε ότι θα επιβάλλει κυρώσεις στη Ρωσία. Μόλις το είπε, αυξήθηκαν πάλι τα καύσιμα στην Ελλάδα. Ειλικρινά ρε παιδιά, ποιος επέβαλλε κυρώσεις σε ποιον; Η Ευρώπη στη Ρωσία ή η Ρωσία στην Ευρώπη; Παίζει να το ξεκαθαρίσουμε αυτό; Βγαίνει πάλι η Ευρώπη και λέει ότι καταργεί το Swift. Δηλαδή τη συμφωνία οικονομικών συναλλαγών μεταξύ Ρωσίας και ΕΕ. Οχι! Δε θα το αναλύσω, γιατί θα το ξημερώσουμε. Παίρνουν λοιπόν οι Ρώσοι τα χρήματά τους από τις ευρωπαϊκές τράπεζες και τα επιστρέφουν στη Ρωσία. Χάνει η Ευρώπη χρήματα, κερδίζει η Ρωσία! Κι επειδή δεν έφτανε αυτό, πετάει ο Πούτιν ένα διάταγμα με το οποίο τα χρέη των Ρώσων στην ΕΕ, θα πληρώνονται με ρούβλια… Και το ωραίο; Καμία ευρωπαϊκή τράπεζα δεν μπορεί να το αρνηθεί. Δηλαδή, κι άλλη χασούρα για τις ευρωπαϊκές τράπεζες. Το πιο πετυχημένο; Εάν κάποιος χρωστάει χρήματα στο ελληνικό δημόσιο και ανοίξει λογαριασμό στην κεντρική ρωσική τράπεζα με τον όρο να πληρώνει τις συναλλαγές του σε ρούβλια, το ελληνικό δημόσιο είναι υποχρεωμένο να το δεχτεί και να δηλώσει την οφειλή εξοφληθείσα. Το μεν ελληνικό δημόσιο ζημιώνεται, ο δε οφειλέτης έχει ξοφλήσει και μάλιστα σε χρήματα που το ελληνικό δημόσιο μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο στη Ρωσία. Ρε παιδιά, θα μου πείτε επί τέλους ποιος επιβάλλει κυρώσεις σε ποιον; Το 25% της παγκόσμιας παραγωγής σιτηρών, εξάγεται από τη Ρωσία και το Ντονμπάς. Επιβάλλοντας κυρώσεις, αυτόματα θα πεινάσει ο μίσος πλανήτης. Η Ρωσία πάντως, σίγουρα όχι… Βγαίνει η Ευρώπη και λέει ότι σταματάει τον Nord Steam 2 επιβάλλοντας κυρώσεις στο φυσικό αέριο. Κι αυτό το φυσικό αέριο, θα λείψει από την Ευρώπη, που σημαίνει ότι θα αυξηθεί το κόστος στο ηλεκτρικό ρεύμα. Ομως το αέριο που δε θα παίρνει πλέον η Ευρώπη από τη Ρωσία, θα το πάρει η Κίνα από τη Ρωσία η οποία στη συνέχεια θα το πουλάει στην τριπλάσια τιμή! Ποιος βγαίνει κερδισμένος; Η Ρωσία και η Κίνα! Ποιος βγαίνει χαμένος; Η Ευρώπη! Φοβερές κυρώσεις! Βγαίνει ξανά η Ευρώπη και λέει ότι μπλοκάρει το πετρέλαιο της Ρωσίας! Και το πετρέλαιο της Ρωσίας, θα αγοραστεί από άλλες χώρες, όπως η Κίνα, το Καζακστάν κοκ. Ποιος βγαίνει χαμένος; Η Ευρώπη! Ποιος βγαίνει κερδισμένος; Η Ρωσία… Κάθε φορά που η Ευρώπη βγαίνει και δηλώνει κυρώσεις στη Ρωσία, η Ρωσία βγαίνει κερδισμένη και η Ευρώπη χαμένη! Μήπως ν’ αφήσετε τις κυρώσεις λέω ‘γω μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα; Λέω εγώ τώρα… Και μιλώντας για χαμένους, βγήκε το άλλο το χαμένο, ο Κούλης, να πει ότι για την ακρίβεια φταίει η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία… Βρε όρνιο, το Σεπτέμβρη του 2021 εισέβαλε η Ρωσία στην Ουκρανία; Γιατί από τότε ξεκίνησε η άνοδος των τιμών σε τρόφιμα και καύσιμα… Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ μπερδεύτηκα παιδιά! Ποιος επιβάλλει κυρώσεις σε ποιον; Θα μας εξηγήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλοδημε απο τον οικισμο Λιοση, τι απαντας στον 6,08μμ.
    που ρωταει με την λεξη ΒΡΕ ΟΡΝΙΟ;
    Ρωταω εσενα που σιγουρα διαφερεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς 6,23
    Με την ερώτηση μου ΒΡΕ ΟΡΝΙΟ δεν αναφέρομε στον Φιλοδημο, τον οποίο δε γνωρίζω καν.Αν με τη προφανώς λάθος διατυπωση μου δημιούργησα παρεξήγηση ζητώ συγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το παγκοσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα στηρίζεται σε δύο νομισματα το Δολάριο και το ευρω.
    Δηλ, η Κίνα τα αποθεματικά της σε συναλλαγμα -εκτός του χρυσού που κατέχει- τα έχει στα δύο αυτά νομίσματα και όχι στο γουάν.
    Το ίδιο ισχύει για τον Πούτιν.
    Όταν λοιπόν μιλουμε
    για οικονομικά μέτρα
    δεν πρέπει να υπολογίζουμε το ρούβλι ως δυναμικό νόμισμα εκτός ρωσιας, το οποίο συνεχώς χάνει την αξία του στην ισοτιμία με δολλαριο-ευρω λόγω του πολέμου
    Επίσης τα αποθεματικα σε δολλάρια-ευρω είναι
    στην ουσία σε άυλη μορφή,δεν φυλάσσονται στο ράφι ενός υπόγειου μιας ρωσικής τραπεζας(πρακτικώς αδύνατον).
    Άρα όταν η παγκόσμια τράπεζα,η Fed και η Ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα ως εκδότριες
    ισχυρων νομισματων απαγορεύει τις συναλλαγες σημαίνει
    παγωμα των αποθεματικών ακαριαίως, εκεί που βρίσκονται εκείνη την στιγμή(βλέπε, αποθεματικά δεσμευμενα ολιγαρχων)
    Αυτό, δεν επιτρέπει επιστροφη δολλαριου-ευρω ,δηλ των αποθεματικών της Ρωσίας πίσω . Η απαγόρευση στο swift αποκόπτει την πρόσβαση στο νομισματικό σύστημα και αδυνατίζει περαιτερω το ρούβλι που δεν ανταλλασεται πλεον στο σύστημα.
    Τα προϊόντα ,πετρελαιο,γαιαεριο κλπ βεβαια έχουν επιπτώσεις στον πληθωρισμο των δημοκρατιων, αλλά και εντός του καθεστωτος Πουτιν θα υπάρξουν ελείψεις και μόνο η Κίνα δεν μπορεί να καλύψει.
    Ένας λοιπόν -πιθανόν- μαρξιστής όπως ο 6.08μμ δεν είναι σε θέση να αναλύσει πως λειτουργει το παγκόσμιο καπιταλιστικο συστημα όπως ο θρησκόληπτος δεν αντιλαμβάνεται την επιστημονική άποψη για την πανδημια.
    Περιμένω βέβαια και την άποψη του Φιλόδημου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωχ θεε μου θα σκισω τα πτυχια μου και θα ξεχασω σε τι διυλευα 30 χρονια .ουτε και που ξερετε το μηχανισμο swift ομως κανετε μπακαλικη ως συνηθως αναλυση..τι σχεση εχει το swift με τα συναλλαγματικα απουεματα;εχετε μπερδεψειτη μεταφορα χρημματων ,για εμπιρικες συναλλαγες η για ιδιωτες..το swift κατα την εκκαθαριση βγαζει τη θεση της Τραπεζας ως προς στο συστημα clearing..ειναι ο καθρεφτης των συναλλαγων η λεγομενη position..μεσω της κεντρικης τραλεζας δημιουργειται και το λεγομενο ισοζυγιο συναλλαγων.επειτα ειναι εον και η αγορα εμπορευματων που κρινουν και τη θεση..ισχυρων εμπορευματων που καθοριζουν αλλους δεικτες..οπως πετρελαιο,σιτηρα κλπ.εκει ειναι το παιχνιδι αλλα και η ουσια.ποιος τα εχει λοιοον αυτα τα εμπορευματα;λιγο μυαλουδακι...αλλωστε πλην του swift υπαρχουν και αλλα συστηματα συναλλαγων ττα οποα εμμεσως δυνανται να καταληξουν για εκκαθαριση στο swift ασε που πλεον θεωρειται παρωχημενο αφου ηδη σξεταζεται η αντικατασταση του απο αλλα ποιο συγχρονα συστηματα συναλλαγων..ποιο δολαριι ποιο ρουβλι..σε οποιον δε γνωριζει ακριβως αυτα τα συστηματα καλο ειναι να σκεφτεται απλα γιατι το εμποριο τον βρισκει το δρομο του.καλο ειναι να διυμε καθαρα τι γινεται και για ποιο λογο,αλλα και τι επιπτωσεις θα εχουμε ..τα υπολοιπα ειναι καραμελιτσες για καταναλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιαννης Σκούφιας1:09 μ.μ., Μαρτίου 11, 2022

    Τι είναι το SWIFT _ Το θανατηφόρο χρηματο-πιστωτικό όπλο των ΗΠΑ
    Οι ΗΠΑ διαθέτουν πολλά πανίσχυρα χρηματοπιστωτικά «αεροπλανοφόρα» που είναι σε θέση να πλήξουν οποιαδήποτε χώρα τοποθετηθεί στο στόχαστρο τους – με κυριότερο το SWIFT, το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει μόνο στο ΙΡΑΝ και στη ΡΩΣΙΑ.
    Στο ΒΕΛΓΙΟ, στα περίχωρα των Βρυξελών, στη περιοχή La Hulpe, βρίσκεται ένα συγκρότημα κτιρίων με χιλιάδες οθόνες υπολογιστών. Είναι το κεντρικό γραφείο της Εταιρείας Παγκοσμίων Διατραπεζικών Χρηματοπιστωτικών Επικοινωνιών - Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication ή SWIFT.
    Τι γίνεται εκεί;
    Εάν μία ΤΡΑΠΕΖΑ θέλει να εμβάσει χρήματα στο εξωτερικό, είναι υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει ένα από τα ηλεκτρονικά συστήματα ειδοποίησης/παρακολούθησης που έχει δημιουργήσει το SWIFT … Περισσότερες από 10.500 τράπεζες σε πάνω από 200 χώρες χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα … Κάθε τράπεζα λαμβάνει έναν κωδικό με 8 ψηφία, για να αναγνωρίζεται από το σύστημα.
    Σε αυτό το κέντρο πληροφοριών, το SWIFT, όποιος έχει πρόσβαση, είναι σε θέση να γνωρίζει τα πάντα για τις Διατραπεζικές Χρηματοπιστωτικές Επικοινωνίες και να καταστρέψει οικονομικά μια χώρα αν διακόψει την σύνδεση της στο σύστημα - όπως όταν βγάζουμε την πρίζα από κάποιο μηχάνημα και παύει να λειτουργεί .
    Το SWIFT είναι ένας Συνεταιρισμός Χωρών, αλλά στην πραγματικότητα ελέγχεται πλήρως από τις ΗΠΑ. Η ισχύς των ΗΠΑ είναι μεγαλύτερη στο χρηματοπιστωτικό πεδίο, από ότι στο στρατιωτικό. Με απλά λόγια οι Η.Π.Α., ελέγχοντας τις παγκόσμιες ροές κεφαλαίων και πληροφορίας, τα χρηματιστήρια κοκ., μπορούν να καταστρέψουν μία χώρα ή μία περιοχή του πλανήτη σε χρόνο μηδέν … Το Μάρτιο του 2012 οι ΗΠΑ διέκοψαν τη σύνδεση των τραπεζών του ΙΡΑΝ, στα πλαίσια των κυρώσεων που επέβαλλαν – με αποτέλεσμα να σταματήσει σε μεγάλο βαθμό το διεθνές εμπόριο με τη χώρα, οπότε να ζημιωθεί βαριά η οικονομία της.
    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
    Όταν μια ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ θέλει να εμβάσει χρήματα στο ΜΕΞΙΚΟ, θα πρέπει κατά κανόνα να ανταλλάξει ΕΥΡΩ με ΔΟΛΑΡΙΑ και στη συνέχεια τα ΔΟΛΑΡΙΑ με ΠΕΖΟΣ – αφού το ΔΟΛΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΝΟΜΙΣΜΑ της παγκόσμιας οικονομίας.
    Αν η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ αποκοπεί από την προμήθεια δολαρίων, δεν είναι σε θέση πια να διεξάγει συναλλαγές στον πλανήτη – οπότε είναι καταδικασμένη.
    Άρα, όταν οπουδήποτε στη γη κινούνται δολάρια, τότε διασχίζουν κατά κάποιον τρόπο τα αμερικανικά σύνορα, παραμένοντας για ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές μίας τράπεζας των Η.Π.Α. Εκεί ακριβώς μπορεί να τις σταματήσει ο σκιώδης επικεφαλής του συστήματος SWIFT.
    Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑ ΤΟ 2014 [Ενσωμάτωση Κριμαίας]
    Το 2014 ο σκιώδης επικεφαλής του συστήματος SWIFT θέλησε να αποδυναμώσει τη ρωσική οικονομία – χωρίς όμως να την καταστρέψει. Στόχευσε το ΡΟΥΒΛΙ με την ελπίδα ότι η Ρωσική Ολιγαρχία θα απομακρυνόταν από τον πρόεδρο Putin … Στα πλαίσια αυτά πάγωσε τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους και δυσκόλευσε την πρόσβαση των ρωσικών επιχειρήσεων στις διεθνείς χρηματαγορές – χωρίς όμως να σταματήσει τη σύνδεση των ρωσικών τραπεζών με το SWIFT, η οποία θα ήταν θανατηφόρα για την οικονομία της χώρας … Η Ρωσία τρομοκρατήθηκε … Έκτοτε δημιούργησε το δικό της διατραπεζικό σύστημα πληρωμών, όπως επίσης η Κίνα … Τα συστήματα όμως αυτά δεν είναι ικανά να τις προστατεύσουν, αφού ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ με τις τράπεζες του υπολοίπου πλανήτη που δεν τολμούν να το κάνουν φοβούμενες τις επιπτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  19. Πολύ σωστη ανάλυση του Γιάννη Σκούφια,αλλωστε είναι και καθ ύλην επιστήμων.
    Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι τα μέτρα θα πλήξουν την ρωσική οικονομία.
    Άρα, όποια άλλη τοποθέτηση επί του θέματος με ιδεολογικο πρόσημο, είναι μη πραγματική.
    Καλώς λοιπον η Δημοκρατίες μένουν στα οικονομικά αντίμετρα και όχι σε στρατιωτική κλιμακωση, εναντίον του 'υπόδουλου' ρωσικού λαου,αλλά μόνο κατά του ψυχοπαθή 'χιτλερ' (χωρίς μουστακι)αλλά και των ολιγαρχών(ταμίες του).
    Οφείλω ομως να συγχαρώ τον οικονομολόγο- συνδημότη για την
    αντικειμενική προσέγγιση του θεματος και ελπίζω σε συνέχεια πέρα από ιδεολογικές αγκυλώσεις περί Κολεκτιβισμου
    κλπ.
    Φιλικα ένας 'τυχαιος' Φιλοδημος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  20. κε Σκουφια ως ενα σημειο σωστο ομως οπως προειπα μπορουν να γινουν εμμεσες συναλλαγες πχ μεσω Κινας..ενα αυτο..οσο για το σε τι νομισμα μπορουν να ,, ανταλλαξουν,, θεωρητικα σε οτι νομισμα επιλεξουν διαλεγοντας καλυπτρια τραπεζα..το θεμα και η ουσια ειναι τα εμπορευματα...οποιος τα εχει αυτος κανει παιχνιδι,εκτος περιπτωσεων εξαρτημενων οικονομιων.το να μην εχω παροχο δεν ειναι τιποτα..οι παροχοι αλλαζουν ειδικα οταν ειναι ελεγχομενοι.η ουσια ειναι τα εμπορευματα...οι μονοι που την πληρωνουν ειναι κατι κρατη σαν την Ελλαδα,βλεπε βενζινη,πετρελαιο,αεριο και ειδη πρωτης αναγκης,συνεπως οι επιπτωσεις μαλλον βαρυνουν εμας.σιγα μην παθουν τιποτα ΗΠΑ και Ρωσια...αυτοι θα φερουν τον κοσμο αναποδα,οπως παντα,θα βρουν τα σημεια ισορροπιας των οικονομιων τους και παλι,κι οι υπολοιποι θα μετρουν τις πληγες τους..σιγα μη μεινουν στα αζητητα τα εμπορευματα τους ,ισα ισα που κερδοσκοπυν σε βαρος μας.θα τις κανουν τριγωνικοτατες τις συναλλαγες τους και δεν τρεχει μια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. επιπλεον κ Σκουφια το μονον επιστημονικα σωστο που ειπατε ειναι πως το swift ειναι ενα διατραπεζικο συστημα συναλλαγων,τα υπολοιπα ειναι παρεπομενα και αφορουν σχεσεις εξαρτησης.σαφως και δινει πληροφοριες ομως δεν ειναι αυτο καθεαυτο που κρινει τις οικονομικες συναλλαγες των χωρων.αλλωστε δεν ειναι υποχρεωτικο να ανταλλαξεις το νομισμα.εφοσον εχω αποθεματα επιλεγω αν θα αγορασω η οχι το ξενο νομισμα για να πραγματοπιησω τη συναλλαγη μου.ειναι θεμα position.και οπωσδηποτε βεβαιως δεν ειναι αυτο το συστημα που κρινει τα χρηματιστηριακα γιατι δεν ειναι χρηματοπιστωτικη εταιρια αλλα συστημα συναλλαγων.προσπαθω να τα πω με αα λογια μιας και ειναι το αντικειμενο της επιστημης μου και της δουλειας μου.καλο θα ειναι να δουμε τα πραγματα χωρις πολιτικες χροιες ,που δυστυχως δεν ειναι καλα για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσυ ο επιστημονικος λες οτι απο την μια τα αποθεματικα σε συναλλαγμα θα προκαθορισουν τις συναλλαγες της Ρωσιας και απο την αλλη λες οτι εχει ρουβλια αρα δεν ειναι απαραιτητα.
    Τι απο τα δυο ισχυει και με ποιους συναλλασομενους, μονον με την κινα;
    Και με τι συναλλαγμα σε δολλαρια, υπαρχουν αραγε η ειναι δεσμευμενα;
    Εκτος αν με το πληθωριστικο ρουβλι και το γουαν και την εσωτερικη αγορα ανταλλαγης προιοντων μεταξυ ρωσιας και κινας, αντε και των εξαθλιωμενων Ερυθραιας-κουβας-β. κορεας-μιανμαρ, γινει βιωσιμο "καπιταλιστικο" συστημα δηλ εσοδα εξοδα.
    Εκτος και αν νομιζεις οτι η χασουρα ειναι στα πλανα των ρωσων οπως με την ανταλλαγη τοτε -επι ζημια- των βιομηχανικων σοβιετικων προιοντων μονο με την ζαχαρη της Κουβας.
    Εσυ ο επιστημονικος, παρε παραδειγμα ωριμοτητος απο τον συναδελφο σου Γ. Σκουφια,
    και περιορισου στην "διαλεξη" της τυπικης επιστημης περι τα διεθνη χρηματοπιστωτα,οχι ομως την συμπεριφορικη των γεωπολιτικων επιπτωσεων.
    Αυτα ειναι ζητηματα για μας τους πολιτικους επιστημονες,γκεκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 3.50 εκτος οτι εισαι αγενεστατος,διαβασε προσεχτικα τι γραφω..καποιοι πληρωνουν για να τα μαθουν,εγω τα εκανα δωρο.διαβασε προσεχτικα εαν σε ενδιαφερει.τα υπολοιπα που γραφεις ειναι αρλουμπες που μονον γελωτα δημιουργουν.κατσε τωρα και πληρωνε προς το παρον γιατι κατι τετοιοι μονον χρησιμοι ηλιθιοι μπορουν να ειναι.οσο για τον κ Σκουφια νομιζω,αν ηθελε,θα απαντουσε απο μονος του,δεν εχει αναγκη αλλωστε και νομιζω οτι καταλαβε πολυ καλα τι ηθελα να πω....συμπεριφορικη γεωπολιτικων επιπτωσεων;;;;χα..χα...ωραιος καινουριος ορος..αιντε και με διαφορικο λογισμο!!! χα..χα..χα!!!ο εξυπνος ακουει και σκεπτεται..εσυ οπως και πολλοι αλλοι απλα θελετε να ακουγεστε...δε θα συνεχισω αλλο γιατι ειναι σα να κλεβω εκκλησια..συνεχισε..καλα το πας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ 2.56 ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΥΦΙΑ ''ειναι το αντικειμενο της επιστημης μου και της δουλειας μου'' ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο .... ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιαννης Σκούφιας6:59 μ.μ., Μαρτίου 11, 2022

    Απάντηση στον ανώνυμο συνάδελφο
    Συμπληρωματική τοποθέτηση στο 1ο σχόλιό μου
    Η προσπάθεια των ΗΠΑ να προστατεύουν την αυτοκρατορία του Δολαρίου μέσω του SWIFT προκάλεσε πολλές αντιδράσεις… Έτσι μετά το 2014 η ΡΩΣΙΑ και η ΚΙΝΑ ανέπτυξαν τα δικά τους ΔΙΑΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ τα οποία και υιοθετήθηκαν και από τον Συνασπισμό Β.R.I.C.S. --- Brazil, Russia, India, China, South Africa. Αποφάσισαν να συναλλάσσονται για να εξουδετερώσουν το SWIFT [1] με τα δικά τους διατραπεζικά συστήματα πληρωμών και [2] με τα δικά τους νομίσματα. Τα συστήματα αυτά, όμως, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ικανά να τις προστατεύσουν, αφού ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ με τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ του υπολοίπου πλανήτη που είναι στο SWIFT.
    Υπενθυμίζω πάντως πως όποιο Κράτος θέλησε να παρακάμψει το δολάριο, χρησιμοποιώντας άλλο νόμισμα καταστράφηκε.
    To ΙΡΑΚ του Σαντάμ Χουσεΐν, ο οποίος ήθελε να πουλάει το πετρέλαιο σε ΕΥΡΩ
    Η ΛΙΒΥΗ του Καντάφι ο οποίος έκανε ενέργειες για παράκαμψη του συστήματος μέσω της δημιουργίας ενός παναφρικανικού νομίσματος συνδέοντάς του με τα αποθέματα χρυσού της Λιβύης (Εφαρμογή του Χρυσού Κανόνα δηλ. το νόμισμα θα ήταν μετατρέψιμο σε χρυσό σε ορισμένη τιμή)

    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στα όσα υποστηρίζεις

    [1]… Λες : ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΜΜΕΣΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ πχ ΜΕΣΩ ΚΙΝΑΣ ?
    Ναι, μπορούν, αλλά οι ΗΠΑ έχουν δηλώσει ότι κάτι τέτοιο θα σημάνει… εκτός SWIFT το Κινέζικο Τραπεζικό Σύστημα. Ας μην ξεχνάμε ότι η ΚΙΝΑ κατέχει ένα πολύ μεγάλο μέρος των Ομολόγων ΗΠΑ (δηλ. του Χρέους των ΗΠΑ που αγγίζει τα 30 τρις Δολάρια) και έτσι η ΚΙΝΑ θα το ζύγισε ΚΕΡΔΟΣ-ΖΗΜΙΑ. Και δεν νομίζω ότι θα το ρισκάριζε !

    [2]…Λες : Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
    Στον παγκοσμιοποιημένο νεοφιλελεύθερο κόσμο που ζούμε παιχνίδι κάνουν αυτοί που έχουν το χρήμα. Αν δεν μπορείς να τα πωλήσεις για να πάρεις χρήμα να συνεχίσεις τη παραγωγή… οι επιχειρήσεις θα κλείσουν και η οικονομία θα χρεοκοπήσει. .

    [3]… Λες : TO SWIFT ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ… ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΔΟΛΑΡΙΑ.
    Οι Διεθνείς Διατραπεζικές Συναλλαγές γίνονται ΜΟΝΟ μέσω του Συστήματος SWIFT.
    Το Σύστημα SWIFT μπορεί να δεσμεύσει τα αποθέματα των δολαρίων μιας χώρας, όπως έκανε προχθές και για την Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας..
    Άρα το να έχει μια Χώρα Αποθέματα σε Δολάρια, μικρή σημασία έχει αν τις επιβληθούν κυρώσεις μέσω του Συστήματος SWIFT. Δεν θα μπορεί να κάνει διεθνείς συναλλαγές. Ναι, μια λύση μπορεί να είναι οι Τριγωνικές Συναλλαγές αλλά… εμπίπτουν στην περίπτωση [1]
    ΥΣΤ
    Οι επιστήμονες σε θέματα της επιστήμης τους τοποθετούνται πάντα επώνυμα και δίνουν το παράδειγμα και σε άλλους πολίτες να ακολουθήσουν… Εσύ γιατί γράφεις ανώνυμα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. η διαφορα μας κ Σκουφια ειναι οτι βλεπετε τα πραγματα απο την πολιτικη τους σκοπια..συγκρινετε δε το Ιρακ με τη Ρωσια..πραγμα ανομοιοτστο..οσο για τη Λιβυη κανοντας κανεις μια αναδρομη θα θυμηθει οτι εν τελει ο Καντσφι επεσε με βιαιο τροπο και μαλιστα σισχροτατο,πραγμα που διεγειρε τα ανθρωπινα συναισθηματα ακομη και αυτων που δεν τον συμπαθουσαν..και νομιζετε εν τελει πως οι ΗΠΑ θα τα βαλουμ και με την Κινα;οι διεθνεις συναλλαγες πλεον εχουν γινει πιο global γιατι εχουν αλλαξει τα πραγματα.ηδη αλλωστε ετοιμαζεται αγωγος αεριου προς την Κινα.αυτα που λετε ειναι η γνωμη σας και πως βλεπετε εσεις τα πραγματα.και ασφαλως το χρηματιστηριο εμπορευματων πλεον ειναι αυτο που κινει τα νηματα.το συστημα swift δε δεσμευει,σταματαει τις συναλλαγες ,οι οφειλες ομως για να γινει το clearing εξακολουθουν να υφιστανται..εξαλλου κυρωσεις εχουν επιβληθει και σπο τις δυο πλευρες..σληθεια το αεριο απο που το παιρνουμε;και μεσω ποιων χωρων;και για ποιο λογο δεν ερχεται σπευθειας σε εμας;τι εγινε με τον αγωγο στον Εβρο;ποιος δεν αφηνει να γινει;τι εγινε στα βαλκανια τη δεκαετια του 90;ποιο ρουβλι ποιο δολαριο;εδω μιλαμε για εμπορευμα και τον πολεμο για τη διακινηση του.το μεσανατολικο ποτε θα λυθει;ποτε θα σταματισει ο κοσμος να σκοτωνετε για την οικονομα αυτων που θελουν να διαφεντευουν τα εμπορευματα;και για να μην παρεξηγηθω μιλαω για ολους τους κατοχους εμπορευματων και τους μεν και τους δε.στη λεξη κατοχους συμπεριλαμβανω κι αυτους που κανουν κατοχη αυτων χωρις να ειναι δικα τους..οσο για τα συστηματα που επικαλεισθε οπως προειπα ειναι μαλλον παρωχημενα και αδυνατουν πλεον να εχουν τον απολυτο ελεγχο παγκοσμιως.θα δουμε αλλωστε και στη συνεχεια πως μια χαρα θα τα καταφερουν τα βουβαλια..αλι στους βατραχους..οσο για την επωνυμια ευχαριστω δεν θα παρω..ειμαι επωνυμη εκει που χρειαζεται..αλλωστε τι σας ενδιαφερει το ποιος..καλυτερα να σας ενδιαφερει το τι..υγ ο ενικος ειδικα απο σας..που υποτιθεται οτι ειστε επιστημων πολυ με ξενιζει..ριχνετε πολυ το επιπεδο και δεικνυει αλαζονεια..ισως καποια στιγμη να τα πουμε κι απο κοντα ωστε να ανταλλαξουμε αποψεις σν κι απο ο,τι βλεπω μαλλον δεν εισαστε δεκτικος..δυστυχως ο ανθρωπος οσο μεγαλωνει τοσο πιο ακαμπτος γινεται κι ετσι δεν μπορει να απολαυσει τη συγχρονη γνωση..τι κριμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 7.52 ΤΖΑΜΠΑ ΞΟΔΕΥΤΗΤΚΕ Ο ΠΑΤΕςΡΑΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΠΟΔΑΣΕΙΣ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕΝΟΒΙΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΔΙΑΒΟΖΟΝΤΑΣ ΣΚΟΥΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προφανώς ο ανώνυμος επιστήμων είναι μαρξιστής και έχει διαβάσει το Κεφάλαιο του Μαρξ και την υπεραξία του εργάτη, δηλ αρχαίες ιστορίες να τον προτείνουμε για υπόψ.Δήμαρχο αν μας πει το όνομα του,
    έστω και αυτό που είπε ο Οδυσσέας στον Πολυφημο δηλ..Ο ΚΑΝΕΝΑΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για να καταλάβουμε τι σημαίνει ο χώρος αυτός που ξεκινάει από την σημερινή Λευκορωσία Ουκρανία και Ρωσία δηλαδή πρώην εσσδ. Ο Χίτλερ έγραψε στο βιβλίο' ο αγων μου το 1925 για αυτό το τόπο ως lebensraum=ζωτικός χώρος, δηλαδή πλούσιος σε τρόφιμα ορυκτά και ενέργεια και ουσιαστικά είχε προειδοποιησει ότι σκόπευε να τον κατακτήσει. Για αυτό οργάνωσε την επιχ μπαρμπαροσα το 41.Το 2014 που προσαρτησε την Κριμαία το ευρώ ήταν 50 μόνο ρούβλια δηλαδή πολύ ισχυρό ρουβλι. Μετά τις τότε κυρώσεις έπεσε στα 1ευρώ =100 ρούβλια .Με 10 ευρώ έτρωγες πλούσιο γεύμα σε ακριβό εστιατόριο της Μόσχας .Στην πορεία ανέβηκε στα 75-80 .Τώρα οι κυρώσεις πλήττουν την Ρωσία σίγουρα γιατί δεν θα μπορεί να εισάγει ζωτικής σημασίας πράγματα πχ ανταλλακτικα.Το πρόβλημα δεν είναι αν θα κλείσουν τα καταραμένα Μακντόναλντς, ίσα ίσα που αυτό είναι καλό για την υγεία τους και θα αντικατασταθουν με ρωσικές αλυσίδες φαγητού. Η Γερμανία θα κάνει κωλοτουμπες γιατί στη Ρωσία κυκλοφορούν πολύ μερσεντες και μπεμβε και δεν θα θέλει να κάνει δώρο την αγορά στην Ιαπωνία. Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εκτος απο τους πρωτους 4 σχολιαστες οι υπολοιποι ειναι εκτος θεματος της δημοσιευσης...ο καθρεφτης της κοινωνιας μας..και θελετε κιολας να απαλλαχτειτε απο Συκιωτη...μωρε με τα μυαλα που εχετε ορισμενοι στο σβερκο θα μας κατσικωθει ισοβιως...τριβει τα χερια του ο δημαρχουκος καθε φορα που τρωγεστε για αλλοτρια θεματα..οι δυσμοιροι φοιτητες αλλων χωρων που θα ερθουν τι εντυπωσεις θα αποκομισουν;τι εχουν να δουν;μαλλον μυγδαλα...στασουουου μυγδαλα..και με τα τσαρουχια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και όμως η ταινία 'Κορίτσια στον ήλιο',ήταν μια διαφήμιση για την τότε εποχή.Βουκολικα θα μου πεις,αλλά και εδώ αν βγεις στο ξέφωτο στο Αγναντερό και στα ισωματα στον Καλλιδρομο αλλά και στη γενέτηρα γη Καρυα θα ανατριχιασεις από το φολκλόρ και την αυθεντικότητα του τοπίου.Μη κοροιδευετε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για να καταλάβετε πως είναι η ζωή στη Ρωσία, μια σύνταξη στην Μόσχα είναι 12 χιλιάδες ρούβλια και δίνει επιπλέον ο δήμος αλλα 10 χιλιάδες επειδή έχει πιο ακριβές τιμές και επειδή είναι δύσκολο κάποιος να έχει εξοχικό με κήπο δικό του για λαχανικά και τα αγοράζει όλα. Με τα σημερινά είναι 200 ευρώ περίπου και από τα 22 χιλιάδες ρούβλια φεύγουν τα 12 χιλιάδες για κοινόχρηστα, ρεύμα τηλέφωνο, αέριο, νερό και ενφια για τα διαμερίσματα που είχε φτιάξει το κράτος επί εσσδ και έχουν ιδιωτικοποιηθει τώρα. Το καλό είναι ότι βράζουν και ψήνουν μόνο με αέριο που είναι φθηνό και έχουν νερό ζεστό μπάνιου και
    σωμάτων καλοριφέρ συνεχές από τηλεθερμανση των εργοστασίων ρεύματος με φυσικό αέριο. Οι τιμές τροφίμων είναι σχεδόν ίδιες με Ελλάδα. Αυτοί που το 92 πήραν σχεδόν τσάμπα τη δημόσια περιουσία,πετρελαιοπηγες κλπ οι ολιγαρχες έχουν πολύ μικρή φορολογία, για αυτό και κάνουν ακριβά χόμπι, αγοράζουν νησιά ομάδες κότερα και σε αυτό ο Πουτιν εγκληματεί κατά του λαού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σταλινιστας ντροπή πια, αντί να πάτε εθελοντές να βοηθήσετε αυτούς που έρχονται στην Ελλάδα πρόσφυγες,εσείς περιμένετε τα επιδόματα του Κουλη και τα αναδρομικά της παρεας των αδεκαστων δικαστών. Λεβέντες ελληνάρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΧΟΛΙΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ. ΣΤΟ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΗΞΞΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SWIFT. ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΑΤΕ ?
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΝΩΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στους στραβους ο μονοφθαλμος βασιλευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εσυ 9.59 που δεν εισαι ουτε στραβος ουτε μονοφθαλμος γιατι δεν μας λες την αποψη σου ?
    Μονο κριτικη ξερεις να κανεις ?
    ΠΡΩΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καποιοι μας θυμιζουν τους παλαιους θεσσαλους του καμπου,οι οποιοι αφου ηταν περιτριγυρισμενοι απο βουνα και δεν ειχαν παει παραπερα νομιζαν πως ο κοσμος τελειωνει εκει στις κορυφογραμμες.ετσι και ο Σκουφιας ,προφανως επειδη εχει απομακρυνθει απο τα πραγματα πολυ καιρο,νομιζει πως με την απαγορευση συναλλαγων μεσω swift θσ σταματησουν παγκοσμιως και οι συναλλαγες.αληθεια η db γιατι δε φευγει απο τη Ρωσια και αψηφα οποιαδηποτε απαγορευτικα;αληθεια θα σταματησουν και τα options η τα swaps; αληθεια τα καλαθια χρηματιστηριακων προιοντων θσ στσματησουν να εχουν προιοντα ρωσικης προελευσης;μαλλον ζει στον κοσμο της δεκαετιας του 70,απολυτως εναρμονιζομενος με το κλιμα που επικρατει και μας εχει παει 50+ χρονια πισω.οι κανονες νομισματικης πολιτικης εχουν αλλαξει..εδω κολλαει ποιο δολαριο ποιο ρουβλι.τι;δεν θα βρουν καλυπτριες τραπεζες για τα εμβασματα τους;εδω βρηκε ο κοκκαλης για το εκουαδορ και δε θα βρει ο πουτιν;οχι δεν λυπομαστε ουτε τον πουτιν ουτε τις ΗΠΑ..τους εαυτους μας λυπομαστε που υπομενουμε τις συνεπειες.κσθηστε λοιπον εσεις στα καφενεια και αναμασηστε παλαιες θεωριες και γυριστε τον κοσμο πισω εκει στα γνωστσ σας μερη.εκει που μπορειτε να τρωτε σανο με την ησυχια σας..και για να το καταλαβετε καλυτερα θα σας λενε..πρωτον..δευτερον..τριτον..εν δυο τρια ωπ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νομιζω πως ο κ Σκουφιας αναγκαζεται να γραψει επωνυμως μιας και υπαρχει περιορισμος χαρακτηρων οταν δημοσιευεις σχολιο οποτε τα στελνει στον blogger με mail..ειναι ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Googlαρισα ‘’ Τι είναι το Swift’’ και διαβασα αρκετα αρθα. Περιληψη
    Ναι μεν δημιουργηθηκε πριν 50 χρονια, το 1973, αλλα είναι ακομα και σημερα το μονο διατραπεζικο συστημα μεσω του οποιου διεκπεραιονται οι χρηματοοικονομικές συναλλαγες. Συμβαλλει στο να είναι ασφαλες το διεθνες εμποριο για τα μελη του που είναι 11.000 τραπεζες ολων των χωρων του πλανητη
    Οταν το Ιραν αποκλειστηκε από το Swift το 2012, στο πλαισιο των κυρωσεων για το πυρηνικο του προγραμμα, εχασε το ημισυ των εσοδων του από τις εξαγωγες πετρελαιου και το 30% του εξωτερικου εμποριου.
    Όταν το 2014 η Ρωσια ειχε απειληθει με αποκλεισμο από το Swift οταν προσαρτησε την Κριμαια, δηλωσε ότι η κινηση αυτη θα ισοδυναμουσε με κηρυξη πολεμου. Αν και οι δυτικοι συμμαχοι δεν υλοποιησαν την απειλη τους, η Ρωσια ανεπτυξε το δικο της συστημα διασυνοριακης μεταφορας χρηματων. Ωστοσο, ελαχιστες χωρες το χρησιμοποιουν φοβουμενες δικο τους αποκλεισμο απο το Swift.
    Διαπιστωση. Ο κ. Σκουφιας σωστα το περιεγραψε. Ο ανωνυμος αυτά που γραφει τα κατεβαζει απο την κουτρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κατάρτιση Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2023-2026 του υποτομέα των ΟΤΑ

    Στο πλαίσιο της κατάρτισης του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2023 - 2026, με το έγγραφο ΥΠ.ΕΣ. 15361/08.03.2022 καλούνται οι στατιστικοί ανταποκριτές, με ευθύνη των Προϊσταμένων Οικονομικών Υπηρεσιών των δήμων, των περιφερειών και των λοιπών νομικών προσώπων του υποτομέα των ΟΤΑ να υποβάλουν συμπληρωμένους τους πίνακες μεσοπρόθεσμων προβλέψεων των συνημμένων στο έγγραφο αρχείων, στον Ειδικό Διαδικτυακό Τόπο (ΕΔΤ) https://aftodioikisi.ypes.gr. μέχρι την 16η Μαρτίου 2022.

    Στους πίνακες μεσοπρόθεσμων προβλέψεων, οι υπόχρεοι φορείς θα αποτυπώσουν τα δημοσιονομικά αποτελέσματα των δύο προηγούμενων ετών, τις εκτιμήσεις τους για το έτος 2022 καθώς και τις προβλέψεις τους αναφορικά με την εξέλιξη των εσόδων, των δαπανών, των απλήρωτων υποχρεώσεων και των λοιπών στοιχείων ισολογισμού για την περίοδο 2023 – 2026.

    Υπενθυμίζεται ότι τα ποσά των προβλέψεων που θα καταγραφούν στους πίνακες δεν δεσμεύουν τους φορείς του υποτομέα των ΟΤΑ κατά την κατάρτιση των προϋπολογισμών των επόμενων οικονομικών ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Οταν γινεται πολεμος στη γειτονια σου (και μπορει να γενικευθει) και εξ αιτιας του επηρεαζεται η επιβιωση σου, σταματας να μιλας για τα μικρα (δημοτικα) και επικεντρωνεις τη προσοη σου σε αυτον. Προσπαθεις να καταλαβεις ποια ειναι fakw News και ποια αληθεια. Αρα κατα τη γνωμη μου σωστα σχολιαστες εγραψαν για το swift, Πρεπει να μαθουμε τι στο διαολο ειναι αυτο και πως μπορει να επηρεασει την επιβιωση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο επιστημονικός, εχει μεινει στην εποχη του δρομου του μεταξιου ...Θεουλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οταν ανακοινωθηκε οτι θα κοπει η ρωσια απο το συστημα σουιφτ , τα καναλια ανελυσαν τι ειναι αυτο .Ειναι ενα συστημα που συνδεει τις τραπεζες διαφορετικων χωρων για μεταφορες χρηματων ειτε για εμποριο ,ειτε για να στειλει ο μεταναστης χρηματα στην οικογενεια του.Αν δειτε το βιβλιαριο σας μπροστα καπου γραφει bic=ETHNGRAA ,αυτος ειναι ο κωδικος της εθνικης τραπεζας στο σουιφτ. Δινεις το μπικ και μετα απλα τον αριθμο λογαριασμου και τα χρηματα μεταφερονται αναλογα ποσα εξοδα εισαι διατεθειμενος να πληρωσεις, γρηγορα σε λιγες ωρες η σε 2 εργασιμες μερες .Εχω στειλει πολλες φορες στη ρωσια μεσω τρ πειραιως και εχω λαβει χρηματα 20 χρονια πριν.Χωρις σουιφτ δεν μπορουμε να εισπραξπουμε λεφτα απο εξαγωγες στη ρωσια ουτε και να πληρωσουμε ρωσικα προιοντα που εισαγουμε .Μονο προιοντα ενεργειας . Το χειροτερο προβλημα ειναι οτι δεν θα υπαρχουν πτησεις το καλοκαιρι για να ερθουν τουριστες .---Η αληθεια βρισκεται στη μεση σε αυτα που λεει ο σκουφιας και η ανωνυμη οικονομολογος .Ουτε η ρωσια ειναι ιρακ για να την τσακισει το νατο ,ηπα αλλα ειναι και ευαλωτη σε καποια σημεια αφου δεν εχει ισχυρους αποκλειστικους συμμαχους .Μερικες φορες τα λεφτα δεν εχουν μεγαλη αξια απο μονα τους αν δεν μπορεις να βρεις αυτο που θες να αγορασεις .ΠΧ η γερμανια εχει ευρω αλλα θελει πετρελαιο και φ.αεριο οπωσδηποτε ,η ρωσια εχει το εμπορευμα φ αεριο αλλα χρειαζεται τα ευρω της γερμανιας για να καλυψει αλλες αναγκες εισαγωγης ! Η Ρωσια εχει αποθεματα αεριου για 200 χρονια και ειναι αλλο να εχεις αγωγο μονιμο που στελνει και αλλο να περιμενεις ποτε θα φερει το καραβι υγρο αεριο!Ο ταπ καλο ειναι που τον εχουμε απο το αζερμπαιτζαν αλλα εχει μικροτερες ποσοτητες .Φανταστειτε να μην εχουμε παροχη νερου και να περιμενουμε υδροφορες . Το ρουβλι αν δεν εχεις συναλλαγες με ρωσσια ειναι αχρηστο και παγκοσμια κυριαρχει ευρω και δολαριο σαν σταθερο νομισμα .Στη ρωσια το ευρω ειναι βασιλιας προσωπικη εμπειρια.Ο πουτιν για να συγχωρεσει την ελλαδα για τα οπλα θα ζητησει υποταγη πληρης στο μελλον .Ο ρωσος δε ξεχναει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αν θα ηθελα να δωσω υποτροφια μαλλον στον Τραχανα θα εδινα γιατι το επιασε πιο σφαιρικα το νοημα..δεν περιμενω βεβαια και αναλυση συνθετων χρηματοοικονομικων προιοντων που εκει εχει πολυ ζουμι ,ομως πιανει περισσοτερες πλευρες..η γνωση πρεπει να ειναι σφαιρικη,οταν σκεπτομαστε λοιπον πρεπει να λαμβανουμε υποψιν ολες τις παραμετρους,πραγμα που ο κ.Σκουφιας δεν κανει.Ισως γιατι ο κ Τραχανας ειναι εμπορος .Το εμποριο ειναι το α και το ω της οικονομικης επιστημης.αλλο
    η λογιστικη αλλο η οικονομικη,χρηματοοικονομικη αναλυση οπου περιλαμβανεται και η αναλυση κινδυνου,το λεγομενο risk ..καινουριος σχετικα κλαδος στην Ελλαδα ,αλλα παναρχαιη διαδικασια στο εμποριο.αν περιλαβουμε και το hedging δηλ την αντισταθμιση κινδυνου τοτε ισως να μπορεσουμε να ολοκληρωσουμε τον προβληματισμο μας,ωστε να μπορουμε να εχουμε πιο ασφαλη συμπερασματα.επιπλεον δεν μπορουμε να απορριψουμε και το γεγονος υπαρξης των bitcoins που τοσο πολεμουνται καποιες φορες δικαιως αλλα θεωρητικα τουλαχστον αδικως αφου ειναι απειλη για τις οποιες νομισματικες πολιτικες που ακολουθουνται,και παρακαμπτουν βεβαιως τα συστηματα συναλλαγων τυπου swift η target.εγω προσωπικα πιστευω οτι αυτος ο πολεμος εναι αλλη μια ευκαιρια των διεθνων αλλα και εγχωριων κερδοσκοπων που διογκωνουν κατα το δοκουν τους κινδυνους ωστε να επιτυχουν το στοχο τους.το ποιος κερδιζει διαφαινεται στον οριζοντα πολυ καλα και ειναι ΗΠΑ και Ρωσια που θα τα μοιρασουν μια χαρα οταν ερθει η ωρα.οι χαμενοι;μαντεψτε την ωρα που θα τρεμετε απο το κρυο και οχι μονον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γίνεται προσπάθεια καποιων συμπερασμάτων με βάση μια πραγματικοτητα(πόλεμος).
    Οι αναλύσεις εκτός των τυπικών οικονομικών δεδομένων ως δεδομένες, είναι 'ταγμένες'
    ιδεολογικα.
    Η διαστροφή είναι εμφανής και άσχετα με την προσπάθεια όλων να εμφανιστούν ανθρωπιστές.
    Ο Σκουφιας διανθίζει
    την τοποθέτηση του,
    με το 'νεοφιλελευθερισμο' του δυτικού κόσμου έντεχνα υποτιμητικά.
    Ο Επιστημονικός οικονομολόγος είναι καθαρά Πουτινιστης με την διεξοδο την αναβίωση του εμποριου με τις καμήλες και την οδό του μεταξιού μεταξύ Ρωσιας-Κινας.
    Ο Τραχανάς ως ιδιώτης έμπορος αλλά και πλεγματικος ιδεαλιστής είναι 'Ισαποστακης'.
    Ο Citizen φοβικός στην ανάλυση για το διατραπεζικό σύστημα
    ως εξαναγκαστικο μεσο του κακού καπιταλισμου και όχι παγκόσμιο αναγκαιο εργαλείο.
    Όλοι αντιδυτικοι χωρίς μια αναφορά στον αγώνα της Ουκρανίας.
    Συγχαρητηρια Ανελευθεροι για την εξήγηση των Swift.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αν θέλουμε να κρίνουμε τα ιστορικά γεγονότα που ζούμε πρέπει να τα βλέπουμε σφαιρικά και αντικειμενικά. Να τα δούμε με τα μάτια του Πουτιν, του ζελενσκι κλπ. Να κρίνουμε βάσει πραγματικών γεγονότων που διασταυρωθηκαν και όχι τύπου παραθαλάσσιου χαρκοβου που είναι Βηρυτός. Ή Ελλάδα πάντως μόνο ζημιά θα έχει από αυτό. Συμφωνώ με τον κ.τραχανα για την σφαιρική ματιά. ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όταν είσαι πλερια δικαιωματιστης,
    αλλά όχι υποχρεος αυτοκριτικης τότε ως μη κανονικός έχεις εγγενώς πρόβλημα με την πραγματικότητα.
    Έτσι όμως δεν μπορει
    να κρίνεις αντικειμενικά.
    Αντιθέτως το μειονέκτημα αυτό προσπαθείς να το θεραπεύσεις με τηνιδεολογικοποιηση για την προσαρμογή στο επιθυμητό.
    Οι μικρόκοσμοι αυτοί είτε ατομικά ειτε σε σχέση με το παγκόσμιο γιγνεσθαι είναι προνεωτερικοι(Αφγανισταν-Ιραν-Σαουντ)είτε ειναι -μετα-δογματικοι οδηγούν σε ανωμαλία(αυταρχισμό,καταναγκασμό).
    Η επιστροφή στην κανονικότητα είναι νομοτελειακή όταν εκλείψουν οι αιτίες που οδήγησαν σε πολιτικές εκτροπές(βλέπε:Σοβιετισμο-δικτατορια).
    Συμβολή στην επίσπευση της πολιτικής ομαλότητας είναι το παραδειγμα της ανωτερης οικονομικα κοινωνίας της οικιοθελους συναλλαγής(προτιμησιακη επιλογή).
    Αυτό στην πράξη υπάρχει ως Αρχή στις δυτικές κοινωνίες οι οποίες το ισχυροποιούν με το συνταγμα (ατομική ελευθερία).
    Ιδεολογικα ονομάζεται Φιλελευθερισμός.
    Οι παρεκκλίσεις αυτού δύναται να υπάρξουν ένα χρονικό διάστημα με προθέματα(νέο,πριν μετά,)όμως το περίβλημα είναι το αρχικό και είναι συνεχες,άλλωστε φαίνεται από την ποιότητα στην ζωή.
    Το γεγονός του πολέμου στην Ουκρανία είναι η επίθεση από την μια και η αμυνα από την άλλη καθώς και οι αιτίες
    που τις προκάλεσαν.
    Η ενδοτικοτητα στην βία ενός μη φιλελεύθερου συστήματος οδηγεί σε
    συμφωνίες 'Μονάχου' με παγκόσμια αποτελεσματα.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Κριτων, που το πας που το φερνεις όλα σου τα σχολια εχουν το ιδεολογικο προσημο του φιλελευθερισμου που σεβεται τις ατομικες και κατ επεκταση την ελευθερια καθε κρατικης υποστασης.
    Και σ ερωτω
    Οι φιλελευθερες δημοκρατιες του δυτικου κοσμου, ΗΠΑ και Χωρες του ΝΑΤΟ, δεν ηταν αυτές που διελυσαν τη Γιουγκοσλαβια, βομβαρδισαν τη Σερβια και απεσπασαν το Κοσυφοπεδιο απ αυτην για ανθρωπιστικους λογους, εισεβαλαν στο Ιρακ, στη Συρια και τη Λιβυη για να επιβαλλουν το δυτικο προτυπο δημοκρατιας ;
    Η Τουρκια, μελος του φιλελευθερου ΝΑΤΟ, δεν εισεβαλε στην Κυπρο για να προστατευσει δηθεν την τουρκοκυπριακη μειονοτητα και η φιλελευθερη Δυση κανει πως δεν βλεπει ότι παρανομα κατεχει εδαφος μιας αλλης χωρας μελους του ΝΑΤΟ ;
    Τι διαφορετικο κανει σημερα η Ρωσια που εισεβαλλε στην Ουκρανια για να προστατευσει τους ομοεθνεις της απο τις νεοναζιστικες οργανωσεις που δολοφονουσαν απο το 2014 ρωσοφωνους πολιτες ?
    Απο ότι βλεπεις, αν σε αφηνουν οι παρωπιδες σου, δεν εξηγουνται όλα με ιδεολογικο προσημο.
    Την εξηγηση την εχουν δωσει ο Θρασυμαχος στην πλατωνική Πολιτεία ‘’τιποτε αλλο δεν ειναι το δικαιο παρα το συμφερον του ισχυροτερου’’ και ο Θουκιδιδης στη ιστορια του πελλοπονησιακου πολεμου, στον λογο των ισχυρων Αθηναιων προς τους αδυναμους Μηλιους ‘’ το δικαιο, στα λογια των ανθρωπων, αποφασιζεται οταν κι οι δυο πλευρες βρισκονται στην ιδια αναγκη, αλλα εκεινα που μπορουν να γινουν τα κανουν οι πιο ισχυροι, κι οι αδυνατοι τα παραδεχονται υποχωρωντας’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προς CITIZEN
    Ο συμψηφισμος των γεγονοτων δεν ειναι δοκιμος διοτι εχουμε δυο διαφορετικα ιδεολογικα συστηματα.
    Οι δημοκρατιες δινουν λογο για τις πραξεις τους μεσω των λαων τους που ψηφιζουν.
    Εχουν συστηματα ελεγχου της εξουσιας, και δυνατοτητα κριτικης μεσω των ΜΜΕ.
    Η δικτατοριες ειναι ανεξελεκτες δεν εχουν κοστος στην ανθρωπινη ζωη και απο το μονο που κινδυνευουν ειναι πραξικοπηματκη καθαιρεση και καρατομηση[περιπτωση[Ροβεσπιερου Τσαουσεσκου,Κανταφι,Ζαχαριαδη κλπ.]
    Ο Θουκιδυδης σωστα αναλυει την δυνατοτητα του Ισχυρου σε σχεση με το συμφερον,αλλα η διαφορα απο τοτε με το σημερα ειναι οτι η δημοκρατια εξελιχθει και λειτουργει μα καποιους κανονες .
    Σκεψου γιατι δεν μπορει το διεθνες δικαστηριο της χαγης να εχει εδρα την Β. κορεα.
    Η γιατι ο ΟΗΕ δεν μπορει να ειναι σε μια πλουσια μουσουλμανικη χωρα οπως η ΣΑΟΥΝΤ.
    ο πιστος "δογματικος" μπορει να εχει δικιο οταν μιλαει για τα γεγονοτα της κυπρο [οχι για την Σερβια ομως],αλλα ενω συμποναει τους Κυπριους δεν κανει το ιδιο για τους Ουκρανους.
    Η διαφορα λοιπον ειναι στον ιδεαλισμο.
    Αλλιως σκεφτονται οι φιλελευθεροι και αλλιως οι ανελευθεροι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συγνωμη αλλα η @@λακια σε χτυπησε κατακουτελα και δεν ξερεις τι λες.
    Μολογατα μονος σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. CITIZEN, και άλλοι σχολιαστές, είναι λάθος να παίρνετε στα σοβαρά τον Κρίτωνα και να ανοίγετε διάλογο μαζί του. Χάνετε το χρόνο σας. Οι ψυχολόγοι λένε ότι ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός μας και ο παρονομαστής η ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος.
    Και αυτός έχει μεγάλη, πολύ μεγάλη, ιδέα για τον εαυτό του.
    Ως και τον Θουκυδίδη αμφισβήτησε.
    Αυτό τα λέει όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βρε ανεγκεφαλε κριτωνα θελεις και τα λες ή σου ξεφεύγουν ?
    Ποιος δημοκρατικος εδωσε λογο για τις πραξεις του ? Μηπως πχ ο Κισιγκερ, όταν ισπανικο δικαστηριο τον κατηγορησε για εγκληματα πολεμου και δεν δεχτηκε να παρουσιαστει στο διεθνες δικαστηριο της χαγης διοτι η αμερικη δεν το αναγνωριζει ?
    Ποιος ηγετης φιλελευθερης χωρας δικαστηκε για τα εγκληματα στη Σερβια, Ιρακ, Συρια, Λιβυη, κλπ ?
    Ποιος ηγετης χωρας του ΝΑΤΟ δικαστηκε για τις χιλιαδες εμπλουτισμενες βομβες με ουρανιο που το εριξαν στα κεφαλια των Σερβων και σκοτωθηκαν χιλιαδες γυναικοπαιδα για τα οποια ισχυριστηκαν ότι ηταν παραπλευρες απωλεις ?
    Στην εποχη του Θουκιδιδη υπηρχε πραγματικη δημοκρατια με κανονες. Τοτε υπηρχε πραγματικη τιμωρια για τους ηγετες που προδιδαν την πατριδα τους. Εξορια.
    Σημερα τι ? Τιμωρήθηκε ο Μπους/Ιρακ, ο Κλιντον/Σερβια, ο Σαρκοζι/Λιβυη κλπ για να μην αναφερω και μερικους δικους μας φιλελευθερους που μπορει να μην εχουν διαπραξει εγκληματα πολεμου αλλα με τις πολιτικες τους χρεοκοπησαν την Ελλαδα και εξαθλιωσαν τον Έλληνα πολιτη ?
    Ενας δεσμωτης εισαι και δεν το εχεις καταλαβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια θα τα λαβω σοβαρα υπ οψιν και εν ευθετω χρονο
    θα κανω δημοσια αυτοκριτικη ενωπιον του σεβαστου λαικου δικαστηριου σας
    συμφωνα παντα με την ιδανικη αρχαια δημοκρατια που ειχε
    κανονες, δηλ πολιτικα δικαιωματα μονο οι ανδρες, θεσμοθετημενη την δουλεία και με κληρωτους λαικους δικαστες να καταδικαζουν τους "προδοτες" ,ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΙΛΤΙΑΔΗ,ΚΙΜΩΝΑ ,ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ,ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ.πως τους ξεφυγε ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ απορω.
    Αλλωστε ο Πλατων για αυτο εγραψε την ΠΟΛΙΤΕΙΑ γιατι ηταν παρα πολυ ευχαριστημενος απο την αρχαια δημοκρατια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αντε βρε καραγκιοζη που θελεις να μας ειρωνευτεις κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σχολιαστες/στιες αν θελετε να μαθετε πως φτασαμε στον πολεμο καλο θα ήταν να googlαρετε ‘’ΜΑΖΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑ’’ και να ακουσετε διαφορα video με τις αποψεις του καθηγητη Οικονομικης Γεωγραφιας και Γεωπολιτικης του ΕΚΠΑ κ. Ιωάννη Μάζη. Το οποιον τα ΜΜΕ δεν τον καλουν (με εντολη αραγε τινος ;;;) γιατι θελουν να μας πουλανε τα fake news που τους λενε τα αφεντικα τους και τα παπαγαλακια τους (βλ. πχ Κριτωνα) να προσπαθούν να μας πεισουν ότι άλλο τα γυναικοπαιδα της Ουκρανιας και αλλο της Σερβιας, Ιρακ, Λυβιης, Συριας. Καλη ακροαση και αναμενω μετα τα σχολια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κάποιος είχε γράψει ότι έχουμε μονόπλευρη ενημέρωση δηλαδή μόνο από δύση, λάθος, στο οπεν υπάρχει ο Αυγερινός και ο λιατσος κάπου κάπου στο μεγκα και μόνιμα τελεγκραμ και βκοντακτ. Ευτυχώς ακούμε τα πάντα από όλες τις πλευρές με την συνδρομή μαζη, καλεντεριδη και ευτυχιδη. Ο λογικός και μη προκατειλημενος μπορεί να βγάλει άποψη δίκαιη. --- Πως φθάνουμε σε πόλεμο? Επειδή η πολιτική το καιρό της ειρήνης δεν κάνει την δουλειά της για διάφορους λόγους! Πχ στην Γερμανία της Βαϊμάρης η τότε κυβέρνηση σκεφτόταν να απελασει τον Χίτλερ σαν εξτρεμιστικο στοιχείο αφού είχε κάνει και το πραξικόπημα στην μπυραρία του Μονάχου. Ήταν αυστριακός απο το Λιντς δεν ήταν Γερμανός. Αντί να πράξει την απέλαση του δώσανε υπηκοότητα με το δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Η συνέχεια όλεθρος! Στην Ουκρανία ενώ έχουν υπογράψει την συμφωνία ειρήνης του Μινσκ με ολαν μερκελ και Πουτιν δεν την εφαρμόζουν και κάνουν πολεμικές πράξεις στο ντονμπας για 8 χρόνια. Αντί να βάλουν φυλακή τους ναζιστες τους δίνουν κυβερνητική θέση και τους προλαμβάνουν στο στρατό με αυτονομία όπως σύνταγμα αζοφ. Τι λέτε εσείς που τα βλέπετε όλα δυτικοτροπα, να βγάλουμε από τη φυλακή την χρυσή αυγή και να τους κάνουμε διοικητές στα τάγματα των νησιών?Ίσως ξαναπαρουμε πίσω την πόλη! Σέβομαι την αντίσταση των ουκρανων που πολεμούν γενναία τώρα αλλά θα έπρεπε να μην αφήσουν μία κυβέρνηση να παρεκτραπει! Ωραία ανέτρεψαν τον εκλεγμένο πρόεδρο το 14 αλλά οι αλλαγές δεν φέρνουν πάντα καλό!Έχω πάει ουκρανια από Ρουμανία και δεν είδα διαφορά από Ρωσία. Δεν πιστεύω ότι ο ρωσικός στρατός είναι άτιμος όπως κάποιοι σύμμαχοι μας στην Σερβία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τραχανά εσύ και οι αριστερουλιδες που γράφεται παπαρες, είστε μόνο να κάνετε πορείες διαμαρτυριας επειδή έπιασε πονοκέφαλο τον Κουφοντινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ακουσα καποια viedeo του κ. Μαζη και μου γεννηθηκε μια απορια.
    Στον Β’ ππ οι φιλελευθερες δυτικες χωρες πολεμησαν εναντιον του ναζισμου και τον νικησαν και εκτοτε όλα τα απομειναρια διωκονται και κλεινονται στη φυλακη βλ. Χρυση Αυγη.
    Γιατι σημερα οι φιλελευθερες δυτικες χωρες υποσττηριζουν τη κυβερνηση της Ουκρανιας η οποια στηριζεται στα ναζιστικα μορφωματα ‘’Ταγμα Αζοφ’’ και ‘’Δεξιος Τομεας’’ τα οποια απο το 2014 δολοφονουν ουκρανους πολιτες ? Διασταυρουμενες πηγες μιλουν για 14.000 αθωα θυματα.

    Αληθεια εσας δεν σας προβληματιζει ?
    Τι σχεση μπορει να εχει ο φιλελευθερισμος με τον ναζισμο ?
    Απο διωκτη τωρα υποστηριστης ?
    Καποιος να μου απαντησει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Είσαι το λιγωτερο πλασματικός όπως η σύνταξη που ενδεχόμενα πήρες.
    Δεν ξεχωρίζεις τις χρονικές διάφορες,την ένταση του φαινομένου και τα συμφέροντα.
    Λες ότι τότε η δημοκρατία επεβληθει του φασισμού ξεχνώντας ότι εργαλειοποιηθηκε και ο μαρξισμός με τον δικτάτορα Στάλιν.
    Τώρα μεγαλοποιεις την δύναμη του φασισμού στην Ουκρανία σαν απειλή και στην οποία έχει αναλάβει ο άλλος φασιστας ο Πούτιν να το ομαλοποιησει με γενικό σκοτωμό αμάχων.
    Λες για την Χρυσή Αυγή ότι ήταν κίνδυνος για την φαυλότητα της δημοκρατίας του Κουλη και του κρατισμού
    Από την άλλη θεωρείς τους Κουκουεδες συνταγματικούς εταίρους όταν γράφουν στο καταστατικό τους ότι θα επιβάλουν δικτατορία?
    Είναι δυνατόν με τέτοια λογική να θεωρηθειτε λογικοί και ανθρωπιστές.
    Ζητάτε συνεχώς την καταδίκη του δημάρχου, ποιοι, οι κολοτουμπες και το αριστεροδεξιο κολεκτιβιστικο συνοθυλευμα,εξαιρώ τον Σκούφια ως ιδιαίτερο και τον Τραχανά ως ακατέργαστο.
    Γίνατε διεθνολόγος αφού πρώτα ησαστε Πασιφιστες και ΑΝΤΙΦΑ δηλ προοδευτικοί με τσέπη αριστερού.
    Γράφετε κατεβατα στηρίζοντας απόψεις
    από γεγονοτα ιστορικα(Βαϊμάρη,β.πολεμος,Σερβια κλπ) με εντελώς μονομερή τρόπο βάζοντας εσείς η 'δημοκρατες'τον κοινοβουλευτισμό εξίσου υπεύθυνο με τους δικτατορες για να μην πω ότι το δικαίωμα της Νέμεσις το έχουν αυτοί.
    Θέτω υπ όψιν ότι στην Αγγλία πήραν απόφαση να διαθέσουν τα κατασχεμένα παλάτια των ολιγαρχων σε γυναικοπαιδα της Ουκρανίας για διαμονή όσο διαρκεί ο πόλεμος.
    Αιδώς, ελληναρες 'κατσιαπλιαδες' της περιοχής Δήμου Κ Βουρλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ο δημαρχος ειναι ηδη καταδικασμενος αφου τον περιφρονουν πλεον οι παντες..10.11..λες ανοησιες...εγκληματικες ανοησιες..μαλλον εσυ εισαι κατσαπλιας απο αυτους που εχει στην αυλη του ο δημαρχουκος κολοτουμπας,τυχοδιωκτες και αποβρασματα της κοινωνιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γιατι βρε τον προγκηξατε το κριτωνα ? Τι σας εκανε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το εχω ξαναπει για να μελετησεις πολιτικα φαινομενα και γεγονοτα του σημερα ο πιο καλος τροπος ειναι ο διαχρονικος, που συγκρινει αν παρομοια γεγονοτα συνεβησαν στο προσφατο παρελθον εως και 110 χρονια πριν!Πως καποιοι που το παιζετε σουπερ μορφωμενοι προσπαθειτε να ανατρεψετε τις θεμελιωδεις αρχες της πολιτικης επιστημης ? ΠΧ Στο α παγκ πολεμο η ελλαδα του ΛΕΥΤΕΡΗ δεθηκε πιστα στο αρμα της μ.βρετανιας και σωστα οχι σαν δουλακι αλλα σαν συμμαχος ισοτιμος και πηραμε ακριβα ανταλλαγματα(αν θρακη -σμυρνη ) που σημερα αν δεν τα χαναμε τοτε θα ημασταν εμεις το στρατηγικο σημειο της μαυρης θαλασσας! Στο β πολεμο παλι στο αρμα της βρετανιας και σωστα, πηραμε τα δωδεκανησα απο την ητημενη ιταλια,τοτε η τουρκια δεν ειχε παρει θεση και δεν μπορουσε να παρει τα δωδεκανησα!Μετα το 45 δεθηκαμε λογω μοσχας ,μετα γυαλτας , στο δυτικο κοσμο ,νατο !Εγινε ο εμφυλιος και μετα χανουμε τη κυπρο λογω νατο,ηπα .Επειδη ηθελαν να δωσουν κατι στην τουρκια .Το νατο κανει το ποντιο πιλατο στο αιγαιο και αυτο δειχνει οτι ειναι αλακαρτ συμμαχια ! Ριχνει ατιμωτικες βομβες στη σερβια τη γειτονια μας !Και καποιοι θελετε να ειμαστε πιστα σκυλακια ακομα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Για να θυμουνται οι παλαιοτεροι και να μαθαινουν οι νεοι !
    Σε έναν πόλεμο η αλήθεια είναι πάντα το πρώτο θύμα (Αισχύλος)

    Η Δύση πρέπει να καταλάβει ότι η Ουκρανία δεν μπορεί ποτέ να είναι απλώς μια ξένη χώρα για τη Ρωσία. Η Ουκρανία ήταν μέρος της Ρωσίας για αιώνες και οι ιστορίες τους είναι αλληλένδετες. Για αυτό δεν θα πρέπει να ενταχθεί σε καμία από τις δύο πλευρές (ΝΑΤΟ – ΡΩΣΙΑ) εφόσον θέλει να επιβιώσει και να ευδοκιμήσει.. Αντιθέτως, θα έπρεπε να λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ τους. (Κίσινγκερ / 2014)

    O πόλεμος είναι η συνέχεια της πολιτικής με άλλα μέσα (Κλάουζεβιτς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. βρε παιδια τι λεει ο 6.38;τελικα ο κριτων ειναι κοριτσι;πως την πατησαμε ολοι οι αλλοι;και ποια ειναι παρακαλω κ 6.38;μηπως η kassandra;καποιος εχει μανια καταδιωξεως,βλεπει μαγισσες παντου..χα..χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γιατί το συνεχίζεται,όσο πιο πολύ μιλάτε τόσο ποιο πολύ εκτιθεστε.
    Όλα τα αποφθέγματα, του θουκιδυδη,του Κλαουζεβιτς κλπ ειναι πράγματι σοφά,αλλά εδώ έχουμε εβδομήντα χρόνια ευρωπαϊκή ειρήνη ως κεκτημένο.Τωρα αυτό
    σταματησε από μια επίθεση με στρατο ενός ευρωπαϊκού κράτους εναντίον άλλου.
    Εσείς γιατί γίνεστε αυτοκλητοι δικαστές.
    Τι σας οδηγεί στην καλύτερη να είστε
    ισαποστακιδες και στην χειροτερη υπέρ
    του αυταρχισμου και όχι υπέρ της δημοκρατίας.
    Δεν βλέπεται ότι συλλαμβάνονται Ρώσοι Αντιφρονουντες με λευκή κόλλα χαρτιού στα χερια ως διαμαρτυρία, από την ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ του ψυχοπαθή
    Τόσο πορωση κατά των δυτικων δημοκρατιών.
    Δεν μπορώ θα το πω δεν είστε κανονικοί. Η γραφικότητα δεν κρύβεται όταν μάλιστα συνυπαρχει σε μικρές κοινωνιες.
    Πάρτε παράδειγμα τον Κώστα,καλό παιδί,χρυσή ψυχή, Ακάκιος με τα όλα του, για ηγουμενος στη μονή Εσφιγμενου έκανε,όμως στον ΑΚ ούτε για Καντιλανάφτη δεν θα τον ηθελαν.Ασχοληθειτε καλύτερα με την κριτικη για τον Κοτζακ και αφήστε της ημιμαθειες με την διεθνή πολιτική.
    Τον να λες κάτι από αυτά που έγραψε ο Κλαουζεβιτς δεν σημαίνει ότι έχεις διαβάσει και τα συγγράμματα του.
    Αυτά που λέω δεν έχω αυταπάτη να τα δεχθούν οι 'χιππιδες'της πολιτικής.





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. το θεμα ειναι ποιος ειναι ο δικτατορας και ποιος οχι.σιγουρα βεβαια οι χιππιδες της εποχης δεν μπορουν να ανεχτουν την εκδιωξη 10 εκατομ ατομων απο την Ουκρανια απο το 2014 και μετα.ο πληθυσμος της Ουκρανιας απο το 2014 και μετα μειωθηκε απο 50 εκατ σε 40 εκατ.Ας μας εξηγησει λοιπον καποιος αυτη τη μειωση και αν ο σχολιασμος της ειναι γραφικος, η΄αν προκειται για αυταπατη.Το ερωτημα ειναι ποιος ειναι ο ψυχασθενης,και ποιος δημιουργησε αυτη την κατασταση.Μαλλον εσεις εκτιθεστε λοιπον,αφου δεν ακουμπατε αυτη την πραγματικοτητα.Βιαζεστε ομως να χαρακτηρισετε ατομα,πραγμα που δεικνυει τη δικη σας ψυχοσυνθεση, τις αρχες και την υπαρξη συνειδησης ανθρωπινου οντος.
    Αν και σε αυτη τη δημοσιευση επρεπε να σχολιαστει αν ο τοπος μας ειναι καταλληλος ωστε να τον επισκεφτουν νεοι απο την Ευρωπη,ελαχιστοι το εκαναν.Την καταντια του τοπου μας αλλα και των υπευθυνων που τη δημιουργησαν ελαχιστοι σχολιασαν.Προχθες μαλιστα ημουν σε πηγαδακι σε καφε της περιοχης ,οπου ειπωθηκε πως φοβουνται να σχολιασουν γιατι λεει ο δημαρχος εχει βαλει λυτους και δεμενους να βρισκουν την ταυτοτητα των σχολιαστων.Οταν λοιπον ρωτησα,μα τι λετε,αυτο χρειαζεται συνεργασια με τις αστυνομικες και εισαγγελικες αρχες,ωστε η google να δωσει τα στοιχεια ακουσα φριχτα πραγματα που πραγματικα θυμιζουν δικτατορια ,αν υποθεσουμε πως αυτο συμβαινει.Σιγουρα βεβαια ο δημαρχος και η παρεουλα του θελουν την ησυχια τους να πραττουν οπως αυτοι επιθυμουν χωρις να δινουν λογο σε κανενα,γιαυτο σσσσσ ο δημος κοιμαται ,προς θεου μην τον ξυπνατε..θα σας παει για διαταραξη ΄΄κοινης'' ησυχιας, μιας και θεωρουν πως οι μονοι ΄΄κοινοι΄΄ειναι οι ιδιοι....αλλα κι εμεις το ιδιο νομιζουμε,πως ειναι πλεον απροκαλυπτα κοινοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Έτσι μπραβο, δικαιωματιστες με την αριστερή τσεπη,εδώ όλοι μαζί κριτική για τον Κοτζακ,πολύ σωστά, βαρατε,τον εχθρό.
    Πάντως για την Ουκρανία το προσπαθήσατε, αλλά δεν σας βγαίνει η "ηθική υπεροχή της Αριστεράς και της προοδου" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτός ο πόλεμος που είναι κομμάτι του νέου ψυχρού πόλεμου δεν έχει ιδεολογία, έχει μόνο γεωπολιτικά συμφέροντα και θέματα ασφάλειας συνόρων. Άλλο το πόσο φασιστικα φέρεται ένας πρόεδρος εντός της χώρας του και αλλο τα συμφέροντα και η ασφάλεια γύρω από τα σύνορα του. Ο μπερνι σαντερς πρωην υποψήφιος για υποψηφιότητα
    των δημοκρατικων είπε ,το Μεξικό είναι ανεξάρτητη χώρα δίπλα μας στις ΗΠΑ αν αποφασίσει να συμμαχήσει με την Ρωσία θα του επιτρέψουμε να στησει βαση και να πάρει ες 400 πχ ?Το 62 το νάτο ήδη είχε στήσει πυραύλους στην Τουρκία δίπλα στην Γεωργία και Αρμενία πρώην εσσδ, γιατι όταν πήγε να κάνει το ίδιο στην Κούβα απείλησαν με πυρηνικό πόλεμο? Τότε στις δημοκρατικές ηπα βασίλευε ο ρατσισμός υπήρχε οδοντίατρος μόνο για λευκούς και λεωφορείο όχι για μαύρους. Είναι πολύ εύκολο να λες Πουτιν δολοφονε και ζητω η Ουκρανία! Αυτό δεν λέγεται έξυπνη μελέτη ιστορίας!Εγώ προσωπικά θέλω να ακούω τα πάντα και να βγάλω μόνος μου συμπέρασμα! Ναι η ευρωπαϊκή ένωση να διευρύνεται αφού είναι κάτι οικονομικό και εμπορικό. Γιατί πρέπει μια χώρα της εε να γίνει και μέλος του νάτο οπωσδήποτε? Δεν ντρεπομαστε που όλοι η εε είναι πιόνι των ηπα? Ταιριάζουν τα συμφέροντα μας πάντα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 11:19 π.μ., ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΚΑΚΟΦΟΡΦΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ ΣΑΣ. ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΜΟΝΟ Ο ΣΚΟΥΦΙΑΣ ΕΙΧΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΣΙΩΠΗΣΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σχολιαστή 10:37 μ.μ., διαφωνώ με την τοποθέτησή σου. Τοποθετείσαι μονόπλευρα, επιβεβαιώνοντας τον Αισχύλο. Και βέβαια κάθε λογικός άνθρωπος οφείλει να είναι αντίθετος στον πόλεμο, αλλά σε κάθε πόλεμο. Και βέβαια οι διαφορές πρέπει να λύνονται μέσω πολιτικής/διαλόγου, αλλά όταν ο ένας κωφεύει τότε δεν υπάρχει άλλη λύση από τον πόλεμο. Έτσι συνέβαινε, έτσι συμβαίνει και έτσι θα συμβαίνει και στο μέλλον.
    Εδώ σε αυτόν το πόλεμο έχουμε το ένα μέρος ΗΠΑ/ΝΑΤΟ να κωφεύει στην συμβουλή του δικού της Κίσινγκερ, να συγκαλύπτει τον εμφύλιο 2014-2021 στον ανατολικό τομέα της Ουκρανίας και τέλος να μην δίνει τις έγγραφες διαβεβαιώσεις που ήθελε η Ρωσία για φιλανδοποίηση της Ουκρανίας δηλ. με άλλα λόγια οι ΗΠΑ/ΝΑΤΟ είναι ο ηθικός αυτουργός του πολέμου.
    Διάβασε και κάτι που το αργυρώνητα εγχώρια ΜΜΕ κρύβουν τέτοιες δηλώσεις ?
    Μια συγκλονιστική ομιλία έκανε ο Γερουσιαστής Μπέρνι Σάντερς στο αμερικανικό Κογκρέσο, ο οποίος αναφέρθηκε στον πόλεμο στην Ουκρανία και είπε πολλές αλήθειες, υπενθυμίζοντας σε όλους τις συνέπειες των πολέμων των ΗΠΑ σε ανθρώπινές ζωές αλλά και στην οικονομία.
    «Συνάδελφοι με τον πιο επώδυνο τρόπο μάθαμε ότι οι πόλεμοι έχουν απροσδόκητες συνέπειες. Σπανίως έχουν την έκβαση που μας υπόσχονται ότι θα έχουν οι ενορχηστρωτές και οι ειδήμονες του κάθε πολέμου. Ρωτήστε τους αξιωματούχους που προέβλεπαν ρόδινα σενάρια για τους πολέμους του Βιετνάμ, του Αφγανιστάν και του Ιράκ, για να αποδειχθεί στο τέλος πόσο τραγικά άδικο είχαν. Υπάρχει κάποιος που πιστεύει πραγματικά ότι οι ΗΠΑ δε θα έλεγαν τίποτα, αν για παράδειγμα το Μεξικό, η Κούβα ή κάποια χώρα στην Κεντρική ή Λατινική Αμερική, ήθελε να συστρατευθεί στη στρατιωτική συμμαχία που είναι αντίπαλη στις ΗΠΑ; Πιστεύετε ότι τα μέλη του κογκρέσου θα σηκώνονταν και θα λέγανε, λοιπόν το Μεξικό είναι μία ανεξάρτητη χώρα, έχει το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει; Οι ΗΠΑ πρέπει να κινηθούν ώστε να επιτευχθεί μία ρεαλιστική και αμοιβαία αποδεκτή λύση. Μία λύση αποδεκτή από την Ουκρανία, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ και τους ευρωπαίους συμμάχους μας»
    Και μην διαβάσω σχόλια ότι ο Μπέρνι Σάντερς είναι αριστερός.
    Και ούτε εγώ είμαι αριστερός-δικαιωματιστής κλπ
    Είμαι ένας απελεύθερος δεσμώτης που ψάχνει και σταμάτησε να βλέπει μόνο ότι του δείχνουν τα αργυρώνητα ΜΜΕ, ΣΚΑΙ κλπ.
    CITIZEN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σημερα εφυγε σε ηλικια 77 ετων ο Τimmy Thomas,ακουστε εστω μια φορα
    το αντιπολεμικο τραγουδι του στην αυθεντικη ερμηνεια απο τον ιδιο.
    "Why can't we live togethet"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Λέτε κάποιοι να γράφουμε για τα δημοτικά. Ποια δημοτικά τώρα που έχουμε πόλεμο και ο κόσμος καίγεται παντού. Η λαϊκή σήμερα ήταν απελπισία. Όλοι σκυθρωποι και αφραγκοι. Κάποια πράγματα είναι υπερανω. Το σημαντικό δεν είναι αν ο Μητσοτάκης είπε κοίτη και όχι κοιτίδα. Κανείς δεν έβλαψε με τα σαρδάμ και με λόγια. Οι πράξεις και η απραξία του βλάπτουν τις ζωές μας που βλέπει το κερδοσκοπικό παιχνίδι των καυσίμων και του ρεύματος και κοιμάται όρθιος μαζί με το σταικουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Προς citizen.
    Αγαπητέ απελευθερε και πρώην δεσμώτη.
    Δεν πιστεύω ότι σου τρώγανε και την σπλήνα σαν τον Προμηθεα οι δυτικές δημοκρατίες;
    Το να να έχεις την δυνατότητα να αυτοκαθοριζεσαι και μόνο αυτο είναι ελευθερία.
    Προφανώς δεν είσαι υπέρ του πολέμου,άλλωστε ποιος λογικός θα ήταν.
    Δεν δικαιολογω τα λάθη του ελεύθερου κόσμου που κινείται
    με το συμφέρον.
    Αλλά οι ανελευθεροι είναι μηπως αλτρουιστες;Ακόμη και οι Εσκιμώοι μπορούν για μια φάλαινα να τσακωθούν μεταξύ τους.
    Δεν υπάρχει κόσμος χωρίς συμφέροντα,άλλωστε δεν θα πάμε κόντρα και με τον μέγιστο
    Θουκυδίδη.
    Φυσικά κατανοώ τον ιδεολογικό σου κόσμο
    περί αλτρουισμού,
    πασιφισμο,ανθρωπισμό και τα λοιπά συναισθήματα.
    Μόνο που όλα αυτά είναι η επικάλυψη της σοκολάτας σε ένα κέικ γεμάτο συμφέροντα.
    Ποιο δυνατό ομως και από όλα αυτά είναι το ένστικτο βέλτιστου αποτελεσματος με την
    Χαμηλότερη προσπάθεια(κατά Φρόυντ).
    Έτσι φιλτατε -το νιώθεις άλλωστε από την Ουκρανια-οτι ο ισχυρός θα επιβάλει και ο αδύνατος θα υπομενει.
    Ένας μη δικαιωματιστης-αριστερος,αλλά ευαισθητος όπως εσύ, είναι λαθος να ιδεολογικοποιεις την πραγματικότητα.
    Η ευαισθησια είναι εσωτερικό θέμα και υποκειμενικό δεν είναι ούτε αλά καρτ, ούτε συντεχνιακό,ούτε κομματικό.
    Η Νομοκρατια της αστικής δημοκρατιας έχει αλτουιστικη πρόβλεψη επικουρισης και λέγεται Προνοιακή πολιτική.
    Όταν λοιπόν προσπαθούμε να αρθρώσουμε άποψη λ.χ.για τον δήμο,το κράτος και την οικονομική πολιτική το κάνουμε ως οντότητες όχι με την μεταφυσικη του Αγίου Παϊσιου.
    Αν ζούσα στην αρχαία εποχή θα ήθελα να ήμουν οπαδός του Αριστοτέλη(ύπαρξη) όχι όμως του Πλάτωνα(Ιδεα).
    Η ζωή είναι περατή και ευδαίμων είναι εκείνος που μπορεί να την φιλοσοφεί με βάση την θετικισμο και όχι την αρνητισμο.
    Επιτέλους στον κομφορμισμό του καπιταλισμού ζούμε,όχι στην ανυπαρξία του δόγματος.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μεσιε χυλοπιτα πως βλέπεις με τις αυξήσεις ρεύματος καυσίμων και αναλωσίμων θα έχουμε πάλι κάποια αύξηση δημ τελών? Τα λεντ θα βοηθήσουν καθόλου την κατάσταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. παντως απο ο,τι μαθαινω ο Σταικουρας εχει χασει τη δημοτικοτητα του στους κυκλους των παλαιων υποστηρικτων του..τωρα στους καφενεδες πινουν λεει στο ονομα του Οικονομου..εμ τι νομισες Χρηστακη οτι εχεις αξιοπιστους υποστηρικτες;αυτοι ειναι ΟΦΑ δλδ οπου φυσαει ο ανεμος κι ο ανεμος γυρισε τ αναποδα...να τους χαιρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Φιλαρακο Τα παντα ειναι ρευστα, απο τη στιγμη που πηγανε τοσο πανω ολα, με τα χειροτερα σεναρια να ειναι πιο πιθανα ακομα και για τα δημ τελη !Τα λεντ απο την εξοικονομηση μπορει να μην καλυψουν ουτε τη δοση τους !Η δεη μπηκε στα τελη αναπροσαρμογης ετσι επειδη το ηθελε χωρις να ρωτησει τους πελατες της αν θελουν να συνεχισουν μαζι της .Ο δημος πρεπει να ψαξει το πιο φθηνο παροχο για ρευμα με σταθερη τιμη αφου ειναι μεγαλος καταναλωτης !Αφου εχουμε ενα τρελο κρατος που χρεωνει φπα στους δημους σε πετρελαιο και ανταλλακτικα και ρευμα .Το κρατος τα παιρνει απο το κρατος δημο και τα ξαναδινει παλι πισω για να βρισκεται σε δουλεια το λογιστηριο.Η βαση του νατο στην αταλαντη δεν πληρωνει φπα σε επισκευες και ανταλλακτικα σαν εξωτερικος οργανισμος! Φυλαχτειτε και αγοραστε μονο τα απαραιτητα το μελλον αβεβαιο .Καποιοι το 2008 δεν με ακουσαν και καθησαν σαν βλακες σε ενοικιαζομενα μαγαζια και ειναι ακομα χρεωμενοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μόσχα και Κίεβο συμφώνησαν (έτσι γράφουν διεθνή ΜΜΕ) να εφαρμοστεί το μοντέλο ουδετερότητας της Αυστρίας
    Πρακτικά, η ουδετερότητα της Αυστρίας σημαίνει ότι η χώρα δεν μπορεί να ενταχθεί σε στρατιωτικές συμμαχίες, δεν επιτρέπεται η δημιουργία ξένων στρατιωτικών βάσεων στο έδαφος της και η συμμετοχή σε πόλεμο.
    Αυτού ζητούσε η Ρωσία και πριν τον πόλεμο. Γιατί πριν τον πόλεμο οι ΗΠΑ το απέρριπταν ? Λέτε να έχει δίκιο ο Πούτιν που λέει ότι : «Ο πλανήτης πληρώνει τις φιλοδοξίες της απάνθρωπης Δύσης!»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Όλοι εσεις οι Διάκονοι τη Μονης Εσφιγμένου, πως μάθατε νεώτερη ευρωπαϊκή ιστορία,αφού στο Cutiv κομμουνιστικό πανεπιστήμιο εργαζομένων Ανατολής στην Μόσχα μόνο ο Ζαχαριάδης πρόλαβε να φοιτήσει;
    Τέλος πάντων να σας διδάξω ορισμένα .
    Η Αυστρία μετά τον Β' πόλεμο είχε 4 ζώνες κατοχής.
    Οι σοβιετικοί οπου ο κόκκινος στρατος έφτασε, επέβαλλε με τα όπλα την πλερια δικτατορία του προλεταριάτου.Η Αυστρια ήταν ειδική περίπτωση διότι δεν μπορούσε να κρατηθεί κομμουνιστικη
    με το ζόρι, λόγω κολτουρας ,αυτό το ξέρανε οι σοβιετικοί,
    ετσι πρότειναν συνταγματική ουδετερότητα την οποία οι δυτικοί μαζί με τους Αυστριακούς το δεχθηκαν.
    Στις άλλες χώρες κάνανε λαϊκές δημοκρατίες και τα πήγαν περίφημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Φίλε πιστεύω να μαθαίνεις ιστορία από έγκυρα ποιοτικά βιβλία και όχι από το βικιπαιδεια.-- Αν θέλουμε να μελετήσουμε σωστά ιστορία πρέπει να κάνουμε παραδοχές. Η Ρωσία έχει αντιδυτικη ορθοδοξη αυτοκρατορικη νοοτροπία και πιστεύει ότι θα σώσει την ανθρωπότητα από την παρακμή αλλά δεν έχει δημοκρατία.Το τείχος του Βερολίνου χτίστηκε για να κρατήσει τους αν Γερμανούς με το ζόρι μέσα όχι για να τους προστατέψει από τους έξω. Οι λαϊκές δικτατορίες απέτυχαν πλήρως.Η εσσδ δεν είχε ανέργους άστεγους και ναρκωτικά πορνεία αλλά ούτε και δημοκρατία.Οι ΗΠΑ έριξαν βόμβα στην χιροσιμα αδικαιολογητα και ο μακαρθι κυνηγαγε τους αντιθετους στην βόμβα σαν Ρώσους κατασκόπους. Οι ΗΠΑ έχουν δημοκρατία.Και άλλα πολλα-----Ο σταλιν συναντήθηκε με τον Τσόρτσιλ στην Μόσχα τέλος 44 με το περίφημο μπακαλοχαρτο με τα ποσοστά επιρροής εσσδ και δυτικών στη γραμμή των χωρών από βαλτικη έως Αδριατική που συμφωνησαν και είπε στον Τσόρτσιλ να κρατήσει το χαρτί. Μετά στην ΓΥΑΛΤΑ το Φεβρουάριο του 45 που ήταν παρών και ο ετοιμοθανατος Ρούσβελτ ο σταλιν κατάφερε να χωρίσει τους 2 ηγέτες και να διαπραγματευεται με τον κάθε ένα χωριστά. Κάποια στιγμή κατάφερε να τους ψυχράνει μεταξύ τους. Τους υποσχέθηκε διαφορα όπως ελεύθερες εκλογές στην Πολωνία. Στην πράξη έγιναν άλλα. Στην Αυστρία που ήταν χώρα συνενοχη στον πόλεμο με το γνωστό ανσλους =συνένωση με την Γερμανία δεν μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό από το Βερολίνο δηλαδή ζώνη τετραπλης κατοχής. Το πιο σημαντικό ήταν ποιος θα φτάσει πρώτος στο Βερολίνο. Ή Αυστρία πέρασε σε δεύτερη μοίρα σημασίας αφού μετά το α πόλεμο είχε γίνει μικρή χώρα χωρίς την Ουγγαρία.---- Πάντως ποτέ δεν περίμενα ότι θα νοσταλγουσα τα ειρηνικά χρόνια του τραμπ του ειρηνοποιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Tricoin. Ενω τσακωνεστε για ανουσια θεματα ,φιλοσοφικα, οι αλλοι δημοι προχωρουν μπροστα . ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΡΙΚΑΛΑ. ...Για το «Tricoin», το τρικαλινό ψηφιακό «νόμισμα» επιβράβευσης των πολιτών που συμμετέχουν σε δράσεις σχετικές με στόχους του Δήμου όπως ο προγραμματισμός για την αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων μίλησε στην ΕΡΤ ο δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου.

    Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, μιλώντας στην εκπομπή «Από τις Έξι», παρουσίασε το πώς θα λειτουργήσει το νέο αυτό project, λέγοντας ότι δεν «είναι νόμισμα, αλλά ένας τρόπος δέσμευσης του πολίτη σε δράσεις του δήμου Τρικαίων



    Oι μονάδες που θα συγκεντρώνονται μέσα από το Tricoin θα είναι ανταλλάξιμες για αγορά υπηρεσιών που υλοποιούνται στον Δήμο:

    Ελεγχόμενη στάθμευση, εισιτήρια εκδηλώσεων
    Δημιουργία «Κοινωνικού GIS» «Χάρτης» της κοινωνικής κατάστασης των πολιτών, ειδικά ευπαθών ομάδων, για ανάλυση και γεωχωρική αποτύπωση.
    Σύστημα μέτρησης ευεξίας των πολιτών και της πόλης
    Καταγραφή και μέτρηση άσκησης, ηλεκτροπαραγωγά ποδήλατα, έξυπνες ζυγαριές, εξατομίκευση εφαρμογής για αθλούμενους/ες πολίτες με προσωποποιημένες συμβουλές άσκησης και διατροφής σε συνεργασία με τη ΣΕΦΑΑΔ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που εδρεύει στα Τρίκαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Πολλούς «κορμοράνους» λοιπόν εἴδαμε πάλι καί στήν Οὐκρανία, ἀπό τά ξεφτιλισμένα σκηνοθετικά συνεργεῖα τῆς νεοταξικῆς προπαγάνδας. Ἐννοεῖται σέ πολύ πιό χυδαῖα καί ἐξελιγμένη ἔκδοση.Εἴδαμε φωτογραφίες ἀπό τό βομβαρδισμένο Κίεβο τοῦ 2022, πού τελικά ἦταν ἀπό τό Βελιγράδι τοῦ 1999. Εἴδαμε δῆθεν ρωσικούς βομβαρδισμούς ἀμάχων, ἐνῶ εἶναι προφανές ὅτι ἄν οἱ ἄλλοι ἤθελαν νά βομβαρδίσουν ἀμάχους, θά εἶχαν σαρώσει τά πάντα μέσα σέ πέντε μέρες ἀντί νά κάθονται ἔξω ἀπό τίς πόλεις καί νά ψειρίζουν τή μαϊμού (αὐτός εἶναι ὁ μόνος λόγος καί ὄχι ἡ δῆθεν ἡρωική ἀντίσταση τοῦ οὐκρανικοῦ στρατοῦ). Εἴδαμε δῆθεν ρωσικούς ἀποκλεισμούς ἀμάχων στή Μαριούπολη, ἐνῶ ὅποιος ἔχει IQ πάνω ἀπό 25 καταλαβαίνει εὔκολα πώς οἱ μόνοι πού εἶχαν συμφέρον νά τούς κρατοῦν μέσα εἶναι οί τσέτες τοῦ Αζόφ, οἱ ὁποῖοι θα ὴταν τελειωμένοι ἀπό τή στιγμή πού θά ἔχαναν τή ζωντανή ἀσπίδα τους. Εἴδαμε δῆθεν βομβαρδισμένο μαιευτήριο πάλι στή Μαριούπολη κι ἄς μᾶς ἔδειξαν μόνο δύο ξεκάρφωτες λήψεις ἐρειπίων, χώρια τήν...τρομοκρατημένη ἔγκυο, ἡ ὁποία τελικά ἀποδείχθηκε πώς ἦταν μοντέλο πού ἔδινε παράσταση, ἐνῶ τόσες μαρτυρίες πιστοποιοῦν πώς τό μέρος ἦταν ἐδῶ καί καιρό ἄντρο τῶν νεοναζί (παρα)κρατικῶν.
    Εἴδαμε (καί ἀκούσαμε) τά βοθροκάναλα νά λένε γιά ρωσικά χτυπήματα στούς ἀμάχους τῆς πόλης, τήν ὥρα πού ἔβγαιναν οἱ ἴδιοι οἱ ντόπιοι καί ἔλεγαν πώς τούς χτυποῦν οἱ Οὐκρανοί. Εἴδαμε ρώσικο ἀεροπλάνο νά πέφτει, γιά τό ὁποῖο ὁ ἴδιος ὁ ἀνταποκριτής τοῦ Μέγκα στή Ρωσία ἔστησε καυγά στόν ἀέρα μέ τόν ἀρχιφασίστα Εὐαγγελάτο, βεβαιώνοντας πώς εἶναι βίντεο τοῦ 2015, ὅπως καί τόσες ἄλλες μαϊμοῦδες πού κατασκευάζει ἡ δυτική προπαγάνδα.

    Εἴδαμε Ρώσους αἰχμαλώτους πολέμου να βγαίνουν στήν τηλεόραση καί νά τάσσονται αὐθορμήτως ὑπέρ τῆς Οὐκρανίας, πρίν ἀποδειχθεῖ πώς ἦταν μεταμφιεσμένοι Ούκρανοι.
    Εἴδαμε ἡρωικά πεσόντες Οὐκρανούς στρατιῶτες στό Φιδονήσι, πού τελικά δέν ἦταν καί τόσο…πεσόντες.. Εἴδαμε νά ἀποσιωποῦνται πλήρως (ἄρα γιά τήν ἀκρίβεια οὔτε εἴδαμε, οὔτε κι ἀκούσαμε) τά ἄνανδρα χτυπήματα στό Ντονιέτσκ, καθώς καί ὅσα ἀποτρόπαια ἀποκαλύπτονται γιά τόν εὑρύτερο ρόλο τῆς Οὐκρανίας ὄχι μόνο ὡς βρώμικου δυτικοῦ «πλυντηρίου», ἀλλά καί ὡς τόπου-βδελύγματος μέ ἐργαστήρια βιολογικῶν πειραμάτων καί δολοφονίες ρωσόφωνων ἀμάχων ἀπό τά κτήνη τοῦ Ἀζόφ για ἐμπόριο ὀργάνων. Σέ λίγο ἴσως δοῦμε και κάτι πιο μαζικό καί ὀργανωμένο, π.χ. καμιά νέα Σρεμπένιτσα, ἀπό τά φασισταριά τοῦ φυτευτοῦ καρνάβαλου καί τά ἀφεντικά του. Τό μόνο πού μᾶλλον δέν θά δοῦμε ποτέ τελικά εἶναι λίγη, ἀπειροελάχιστη ἔστω ἀπλή λογική, μέσα σέ ὅσους καταπίνουν (γιά μιά ἀκόμη φορά) ἀμάσητο τό πακέτο τῆς γκεμπελίστικης νεοταξικῆς ἀθλιότητας. Τό ἴδιο πού κατάπιαν κάποτε γιά τά «χημικά τοῦ Σαντάμ», τούς «ἐγκληματίες Σέρβους», τόν «στυγνό δικτάτορα Καντάφι», τόν «μακελάρη Ἄσαντ». Το ἴδιο πού καταπίνουν ἐδῶ καί πολλά χρόνια μέ τίς γιαλαντζί Ἀλ Κάιντες, τίς ψευτοπανδημίες καί τίς δῆθεν κλιματικές ἀλλαγές. Ἀλλά δέν πειράζει. Ὅσοι ἔχουμε μάτια καί βλέπουμε τήν ἀλήθεια, θά τή φωνάζουμε. Κι ἄς εἴμαστε λίγοι. Κι ἄς ζοῦμε κυριολεκτικά ἀνάμεσά τους. Ἐμεῖς θά τή φωνάζουμε μέ παρρησία. Καί μέ κάθε πιθανό κόστος καί τίμημα…


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.