07 Φεβρουαρίου 2022

Ψήφιση του Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Καμένων Βούρλων ετών 2021-2023

63 σχόλια:

  1. ΚΤ σχολίασε πρώτος ρε ρωσοφιλε. Έρχεται η ανάπτυξη και η ανακύκλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξήγησε μας 'Μίλτον Φρηντμαν' του 'Σπαρτιά'
    πώς βλέπεις αυτή την καταγραφή μελλοντικών δρασεων στο Δήμο μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαννης Σκούφιας9:53 π.μ., Φεβρουαρίου 08, 2022

    ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ
    Το 4ετές ΕΠ καθορίζει το πλάνο μέσα στο οποίο θα κινηθεί η νικήτρια Δημοτική Παράταξη για να υλοποιήσει το πρόγραμμά της στα 4 χρόνια της θητείας της και πρέπει να συντάσσεται μέσα στο 1ο Εξάμηνο από την ανάληψη της εξουσίας.
    Το 4ετές ΕΠ πρέπει να εξειδικεύεται κατ' έτος σε Ετήσιο Πρόγραμμα Δράσης - ΕΠΔ.
    Το ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ κάθε έτους, πρέπει να εναρμονίζονται με τις κατευθύνσεις και τις παραδοχές του 4ετούς ΕΠ, ώστε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα της Δημοτικής Παράταξης.
    Αυτά προβλέπει το νομικό πλαίσιο διακυβέρνησης των Δήμων ( παρ.1 του άρθ. 175 του Ν.4555/18 )

    ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΑΙΡΕΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
    Νικήτρια των εκλογών της του Μαϊου 2019 ήταν η Δημοτική Παράταξη του κ. Συκιώτη.
    Ανέλαβε τη Διοίκηση του Δήμου την 1/9/2019 την οποία και θα ασκήσει μέχρι 31/12/2023
    Έπρεπε μέχρι 30/3/2020 ή το αργότερο μέχρι 30/6/2020 να έχει φέρει στο Δημοτικό Συμβούλιο προς ψήφιση το 4ετές ΕΠ με το οποίο θα γνωστοποιούσε το προς υλοποίηση πρόγραμμά της βάσει του οποίου θα συντάσσονταν τα Τεχνικά Προγράμματα και οι Προϋπολογισμοί των ετών 2021,2022,2023.
    Αντί της 30/6/2020 η Διοίκηση το έφερε στις 26/1/2022 με καθυστέρηση 2 ετών και με τον παραπλανητικό τίτλο «ΕΠ 2021-2023»… αγνοώντας ότι το Έτος 2021 ανήκει στο παρελθόν.

    ΑΠΟΨΗ - ΚΡΙΤΙΚΗ
    Το ΕΠ είναι ένα εργαλείο Διοίκησης και μια Αιρετή διοίκηση που σέβεται τους δημότες φροντίζει να το φέρει προς ψήφιση στην αρχή της θητείας της, ώστε να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης. Όπως ακριβώς κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση με τις προγραμματικές δηλώσεις.
    Η εισαγωγή προς ψήφιση 20 μήνες πριν τη λήξη της θητείας της είναι… για τα «μάτια» του νόμου και για να ρίξει «στάχτη» στα μάτια του κόσμου.
    Δυστυχώς αυτούς εκλέξαμε για να διαχειριστούν τα δημοτικά δρώμενα για την περίοδο 2020-2023. Να φροντίσουμε να τους ξανα-εκλεξουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε δίκιο κ. Σκούφια. Αυτή η ομάδα διοίκησης του δήμου μας ούτε για την Κοινότητα της Κάτω Παναγιάς δεν κάνει. Και εμείς τσακωνόμαστε για τον φιλελευθερισμό, σοσιαλισμό, κομμουνισμό κοκ και δεν κοιτάμε τα χάλια του τόπου μας. Επτά χρόνια Συκιώτη, επτά χρόνια οπισθοδρόμησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστή ανάλυση επί πραγματικών δεδομένων του φίλου Γιάννη Σκούφια.
    Μόνο που το ΕΠ είναι τυπικό και όχι ουσιαστικό.
    Έχει μαξιμαλιστικο υπόβαθρο είναι κατά βάση εικονικής εγγραφής.
    Οι τομείς είναι εγκυκλοπαιδικης αναφοράς.
    Ένας μικρός Δήμος όπως ο δικός μας που δεν έχει ομοιογένεια(αγροτικο τουριστικος) αλλά και
    αναδελφος(τοπικισμος) και τα ανταποδοτικά τέλη είναι μόνο για λίπανση της καθημερινότητας είναι apri ori δυστοπικος.
    Λύση θα ήταν μόνο η απενταξη συνολικά όλου αυτού του χαρτομανιού και στόχευση δύο τριών ζητημάτων που αφορούν τον τουρισμό και για όλα τα άλλα το μπαλάκι στην περιφέρεια(από αγροικη οδοποιία μέχρι ύδρευση στον Άγιο Χαράλαμπο)
    Δύσκολο όμως σε μια τέτοια δομή να μην ασχολείσαι, με την τυπικότητα που οδηγεί το πολύ στα τρισάγια για τα ΒΑΣΙΛΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιαννης Σκούφιας1:50 μ.μ., Φεβρουαρίου 08, 2022

    Ανώνυμε φίλε 12.06 διαφωνώ μαζί σου.
    Πρώτον, η κατάρτιση του ΕΠ δεν είναι μια τυπική διαδικασία. Ο σύγχρονος τρόπος διοίκησης ( Κρατών, Οργανισμών, Επιχειρήσεων) βασίζεται σε ένα ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ που παρουσιάζονται οι μεσοπρόθεσμοι ΣΤΟΧΟΙ του οικονομικού φορέα με τη μορφή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ και οι οποίοι (στόχοι) συνδέονται με τον ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ τους στη ΒΑΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ με μετρήσιμα αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, καθορίζονται οι προτεραιότητες και διαχειρίζονται τους οικονομικούς πόρους αποδοτικά και με διαφάνεια για την επίτευξη των Στόχων τους.
    Δεύτερον, στη Χώρα μας δεν υπάρχουν ομοιογενείς Δήμοι. Ακόμα και στους νησιωτικούς Δήμους υπάρχει αγροτικός τομέας.
    Τρίτον, σε όλους τους Δήμους υπάρχει το στοιχείο του τοπικισμού και εναπόκειται στην αιρετή διοίκηση να το αμβλύνει βλέποντας τη μεγάλη εικόνα.
    Φιλικά ΓΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τραχανά μας γκαστρωσες,θα μιλήσεις επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμπληρώνω στην τοποθέτηση του κ. Σκούφια
    Με το ΕΠ δηλώνουμε : Που είμαστε, Που θέλουμε να πάμε, Με ποιο τρόπο θα πάμε, Τι αποτελέσματα θα έχουμε. Ο ΚΔκΚ 3463/2006 στο αρθ. 205 λέει : "Η εκπόνηση του επιχειρησιακού προγράμματος πραγματοποιείται μέσα στο πρώτο εξάμηνο της δημοτικής περιόδου και μπορεί να αναθεωρείται κάθε διετία''
    Διαβάζω απο τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων στο ΔΣ
    ΦΛΩΡΑΚΗΣ : Θα έπρεπε σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών το Επιχειρησιακό Σχέδιο να κατατεθεί το πρώτο εξάμηνο της θητείας, κλπ
    ΦΥΚΑ : Πρώτα απ’ όλα μιλήσατε ότι θα πρέπει να είναι στο πρώτο εξάμηνο. Η νομοθεσία λέει από το πρώτο εξάμηνο μέχρι και την πρώτη διετία. Άρα είμαστε μέσα στο χρονικό περιθώριο, δεν έχουμε θέμα σε αυτό.

    Φαίνεται ότι το ψέμα στη διοίκηση του δήμου είναι σαν την πανδημία.
    Κα Φύκα ούτε να διαβάσετε δεν ξέρετε ?
    Άλλο εκπόνηση/κατάρτιση και άλλο αναθεώρηση.
    Και να μην ξεχνάμε οτι αυτά τα λέει η ακριβοπληρωμένη Γενική Γραμματέας του Δήμου η κα Φύκα ? Βρε που έχουμε μπλέξει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ma che Cazzo όπως έλεγε και ο Μαλεζάνι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο θέμα επιχ πρόγραμμα έχει δίκιο ο σκούφιας αν ήμασταν σοβαρός δήμος θα ακολουθουσαμε αυτή τη σειρά αλλά δεν είμαστε και καταλήγει μία θεωρία το επιχ πρόγραμμα. Όλο το συμβούλιο είναι κατώτερο των περιστάσεων μαζί και η φυκα που τη πληρώνουμε τζάμπα. Ξεχωρίζω μόνο το Βασίλη τριγγα που έχει επίγνωση της πραγματικότητας. Αν πάνε όλοι αυτοί να διοικησουν σε ένα δήμο της Χαλκιδικής ή της Πιερίας τόπους που μοιάζουν με το δικό μας ο τουρισμός θα καταρρεύσει. Είναι αστείο ο Φλωράκης να μιλάει για παραλιακό δρόμο αφού πριν δέκα χρόνια φοβήθηκε να προχωρήσει τις πράξεις αναλογισμού! Είναι και άσχετος από περιβαλλοντικα και οικονομικά αφού συγκρίνει τα τέλη αναπροσαρμογης του ρεύματος όταν δεν έχεις συμβόλαιο με σταθερή τιμή κιλοβατώρας και βγαίνει από τη ραε η τιμή, με την έξτρα χρέωση για τα σκουπίδια που θάβουμε και προσπαθεί να μας στρέψει σε άλλες επιλογές απορριμμάτων. Αυτή η δημαρχία με το τρόπο της που λειτουργεί κοιμωμενη και ανίκανη θα μας κάνει να μετανιωσουμε που φτιάξαμε σπίτια εδώ. Έρχεται μετά από 8 χρόνια όχι για να μας πει τι έκανε αλλά το τι σκέφτεται να κάνει έλεος!Πχ Ο βιοκα του ΑΓ κωννος δεν έχει ακόμα βγει δημοπρασία αφού ο δρόμος των αγωγών είναι ρεμα κανονικό μόνο με μεγάλο τρακτέρ περνάς και το άλλο το πολιτιστικό κέντρο ευτυχώς δεν υπάρχει πρόοδος, ούτε σπατάλη δεν είναι άξιοι να κάνουν! ------Στο δεύτερο θέμα που κανείς δεν του δίνει σημασία το έξτρα τέλος ταφής σκουπιδιών.Ειναι πολύ σωστό που θα χρεώνεται αφού οι περισσότεροι βαριέστε να κάνετε ανακύκλωση και αυτομάτως το μπουκάλι που πίνετε πορτοκαλάδα μόλις αδειάσει στα χέρια σας γίνεται σκουπίδι, ποιο αυτό που είχε μέσα τα τρόφιμα που καταναλωσατε. Έχουμε ανακύκλωση από το 2008 και μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε όλοι τουλάχιστον οι κάτω των 65 να το έχετε κάνει τρόπο ζωής. Φάτε το γιαούρτι και απλά πλυντε το πλαστικό και βάλτε το για ανακύκλωση είναι τόσο απλό! Ρίξτε τα υπόλοιπα ψαριών στις γάτες και των κρεάτων στα αδέσποτα σκυλιά που είναι στο δρόμο. Τα υπόλοιπα φρούτων και λαχανικών χώστε τα στο κήπο σας μέσα σε χώμα ή σε γλάστρες και θα γίνει πρώτης ποιότητας λίπασμα κομποστοποιηση λέγεται απλό. Μάθετε να μην παράγετε σκουπίδια είστε σκουπιδολαγνοι οι πιο πολλοί. Εξοικονομηστε υλικά γυαλί αλουμίνιο χαρτί πλαστικό ναυλον δεν είναι για πέταμα. Οι σοβαρές εταιρείες τα ανακυκλώσιμα τα μαζεύουν και τα πουλάνε !Γίνετε επιτέλους δημότες του 21ου αιώνα. Δεν υπάρχουν στην Ελλάδα οι απεραντοι χώροι για χυτα αλλά και να υπήρχαν γιατί να πετάμε τα λεφτά μας σε δημοτικά τέλη καύσιμα και εργατοώρες? Εσείς που διοικείται υποτίθεται το δήμο δεν είστε άξιοι να αγοράσετε κάδους ανακύκλωσης, να απαιτησετε την ανακύκλωση απο καταστήματα.να κάνετε κομποστοποιηση ,σε ποιον αιώνα έχετε μείνει? Φοβάστε μην χάσετε τα ψηφαλακια αν το απαιτησετε έντονα έτσι? Είστε πολύ χρήσιμοι τελικά μόνο για ψηφισματα διαμαρτυρίας! Κύριε υπουργέ όχι τώρα δεν είχαμε χρόνο να προετοιμαστουμε σε 13 μόνο χρόνια! Αυτά που σας γράφω τα κάνω από το 2008 σαν ρομπότ και πολλές φορές πριν έρθει η ανακύκλωση εδώ πήγαινα ογκώδη ανακυκλώσιμα στη Λαμία και Αθήνα. Όσοι κάνετε ανακύκλωση και κομποστοποιηση σας συγχαίρω γιατί δείχνετε πολιτισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙο
    Αποφασισα να μεταφερω τον προβληματισμο μου στο site με αφορμη την σημερινη πρωινη και απροειδοποιητη διακοπη του νερου στο Καινουργιο.
    Δεν ξερω το γιατι αλλα σιγουρα κατι φταιει!
    Με κατοικους που μιλησα αλλα και με συμβουλους ολοι μου λενε οτι καθε τρεις και λιγο χαλαει το αντλιοστασιο.
    Οι κατοικοι ειναι αγανακτισμενοι απο τις συχνες διακοπες αλλα οσο και να διαμαρτυρονται ακρη δεν βγαινει.Κανουν υπομονη μεχρι να το ξαναφτιαξουν και να ξαναχαλασει παραμενοντας απλυτοι και χωρις νερο για τις σωματικες τους αναγκες και να κινδυνευει η υγεια τους.
    Το να σπασει ενας αγωγος απο τον παγο η να χαλασει η αντλια στο υδραγωγειο μια φορα στο τοσο το βλεπω φυσιολογικο αλλαν να ειμαστε χωρις νερο ξαφνικα απο 31 Ιανουαριου μεχρι 2 Φεβρουαριου,μετα παλι στις 4και 5 φεβρουαριου και σημερα παλι αυτο γκαριζει οτι κατι καποιος φταιει.
    Οποιον ρωτας τι γινεται λεει οτι πολλες φορες το χρονο χαλαει το αντλιοστασιο και δεν το φτιαχνουν σωστα για να ξαναχαλαει.
    Τι να κανουν οι κατοικοι να ξεσηκωθουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά το μπλογκ έχει μετατραπεί
    Κύτιον παραπόνων του Δήμου και από ποιους; Αν εξαιρέσεις τον κ. Τραχανά που είναι ο νέος
    Δαρβινος της ανακυκλωσης,τον Κευνσιανιστη Γιάνη άντε και τους δύο ουμανιστές citizen,kassandra οι
    υπολοιποι είναι απλά δικαιωματιστες χωρίς υποχρεώσεις.
    Τα προβλήματα τα τοπικα
    είναι κουλτούρας, άρα και συνόλου.
    Βέβαια άλλο ο ηθικός άλλο ο στρίβοντας,άλλο ο νοικοκύρης άλλο ο ακαμάτης άλλο ο φιλοσοφος άλλο ο βουκολος.
    Εξακολουθειται λοιπόν μια τάση διαμαρτυρίας
    όχι αναίτια αλλά όμως ψυχοπαθητικη(εκτονωσης)
    Η αντιστροφη όμως ενός μικρου ζητήματος σε μεγάλο και το αντίθετο είναι ζήτημα αποπροσανατολισμου.
    Αυτό ισχύει και στην γειτονιά μας.
    Το σύστημα αλλάζει με οριμανση όχι με τον τοπικό Ρουβίκωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το σύστημα αλλάζει εφόσον ξεστραβωθούμε στις επόμενες εκλογές και ψυφίζουμε κάποιον που έχει όρεξη για δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οι Γερμανοι ξαναρχονται!!!εκει καταντησαμε να μας ''προγραμματιζουν'' οι απρογραμματιστοι και να μας κουνουν και το δαχτυλο απο πανω..το αισχος σε ολο του το μεγαλειο!!!!δοξαστε τους!!!αιντε και τριτη φορα ..ετσι τουλαχιστον κελαηδουν μετα τις τσιπουροκατανυξεις τους..και αλλοιμονο σε οποιον τους φερει αντιρρηση...λασπη και οξος κερνουν για τους αντιρρησιες...εχουν σηκωσει το λαβαρο του Σταικουρα και στο ονομα του βιαζουν τα παντα...λες να ειναι της φαντασιας μας;οπως διατεινεται και ο Οικονομου για τον ημετερο τους Δουκα;η λες να ειμαστε κατα φαντασιαν ασθενεις..οπως στην θεατρικη παρασταση που παρακολουθησε Συμεων-Καραισκος,μιας και απο ο,τι φαινεται μεχρι τωρα μονον κατα φαντασιαν ιατρους γνωριζαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σκεπαρνακος,μπατσογιαννακος,κριτσιβακος κλπ...καλα να παθετε..σπουδαιες προσωπικοτητες που ενδιαφερονται για το καλο του τοπου..οταν το τιποτα προσπαθει να γινει κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πρόκειται για το δικαίωμα αυτό το προκαθορίζει ο νόμος.
    Μιλάμε για τον τρόπο από ηθικής πλευράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το δικαιωμα φιλε μου ειναι εξ ορισμου ηθικο..ελεος πια ουτε τις βασικες εννοιες δεν γνωριζουν ορισμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όχι φίλε 7.51μμ, το Δικαίωμα δεν είναι συνδεδεμένο με την ηθικη Apri ori, αλλά ορίζεται βάσει νόμου.
    Ο νόμος πάλι δεν είναι πάντοτε ηθικός,παράδειγμα ο εργαζόμενος στο δημόσιο
    προσλαμβάνεται από το κράτος με χρήματα του φορολογούμενου νόμιμα.
    Το Σύνταγμα προστατεύει το δικαιωμα στην ιδιοκτησία και ο νόμος εκ των υστερων επιβάλει απαλλοτρίωση της ιδιοκτησιας για φορολογικούς λογους που υποτίθεται είναι προστατευμένη ως δικαίωμα. Που είναι λοιπον η ηθική στο πρώτο δικαιωμα ή στο δεύτερο. Δευτερο παράδειγμα ,ο εργατικος νόμος σε ένα δημοκρατικό κράτος έχει ισχύει καθολικη,όμως το σύνθημα -'Νομος είναι το δίκιο του εργάτη,αναιρεί την ηθική του νόμου και δηλώνει την δική του
    Έτσι το μεν Δικαίωμα ορίζεται από τον Νομο η ηθική ομως είναι αναλογική και παράπλευρη ιδιότητα .
    Αν τώρα υποθέσουμε ότι η Κριτική είναι δικαίωμα δεν σημαίνει ότι δεν υπόκειται σε περιορισμους πέραν των οποίων υπάρχουν συνέπειες κυριως ηθικής μορφής.
    Αν τωρα μιλούμε για δίκαιη κριτική και στα πλαίσια του νομού τότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα..παραγουμε ΗΘΙΚΗ .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 10.02 λες ασυναρτησιες...ειπαμε ειναι εξ ορισμου ηθικο .ανοιξε κανενα βιβλιο να το μαθεις..τι κριμα να μην γνωριζουν ορισμενοι βασικες εννοιες...υποτιθεται οτι τις μαθαμε στο δημοτικο,στο γυμνασιο στο λυκειο.τωρα καταλαβαινω γιατι σας παιζει ο δημαρχος και η κουστωδια του..τα υπολοιπα που γραφεις ειναι για καταναλωση....ηθικη παραγουμε οταν σεβομαστε τα δικαιωματα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 10.02 Θα ειχες πολυ πλακα εαν δεν εισουν επικινδυνος.Δεν ειναι ο νομος αλλα το ΣΥΝΤΑΓΜΑ που προβλεπει το δικαιωμα κρισης και επικρισης και αξιολογησης ως ικανων η μη,που διεπει τις αρχες ενος δημοκρατικου πολιτευματος.Ενοχοποιεις ως ανηθικους αυτους που επικρινουν χρησμοποιωντας σκληρη γλωσσα για αυτους που απροκαλυπτα πλεον μας κοροιδευουν.Νομιζεις πως ειναι ευκολο να αλλαξει αυτο με την ψηφιση ενος οποιοδηποτε νομου;Εκτος κι αν εννοεις πως ειναι ευκολο να αλλαξει το Συνταγμα και να ενοχοποιηθει ετσι αυτο το δικαιωμα,πραγμα που συμβαινει μονον στα ολοκληρωτικα καθεστωτα.Ομιλεις και μπερδευεις στη συζητηση το δικαιωμα ιδιοκτησιας και τη διαδικασια απολλοτριωσης που οταν συμβαινει γινεται με αντισταθμιση ,υποτιθεται ,του κοινου καλου,αλλα και με αποζημιωση αυτων που απολλοτριωνεται η περιουσια τους.Εκτος κι αν εννοεις πως μορφη απολλοτριωσης ειναι ο φορομπηχτικος μηχανισμος που εχει επιβληθει στην ακινητη περιουσια..αλλα και παλι εννοιολογικα μαλλον χαρατσια μπορουμε βαφτισουμε φορους οπως ο ΕΝΦΙΑ,διοτι στην απολοτριωση αποζημιωνονται οι ιδιοκτητες, ενω στη φορολογηση που θα επρεπε να ειναι ανταποδοτικη,αυτο δε συμβαινει στην πραγματικοτητα,διοτι οπως φαινεται τα κονδυλια αυτα δεν ανταποδιδονται στους πολιτες με τη μορφη παροχης κοινωνικων αγαθων,οπως υγεια,δικαιοσυνη,παιδεια,οδικα δικτυα,παροχη δημοσιων και κοινωνικων υπηρεσιων.Και εκει ακριβως μπαινει το Συνταγμα που προβλεπει,οτι εφοσον δεν ανταποδιδονται τα κονδυλια με τη μορφη υπηρεσιων και κοινωνικων αγαθων υπαρχει προβλημα,και δινει το δικαιωμα της διαμαρτυριας και ασκησης κριτικης.Εαν και κατα ποσον εφαρμοζεται λοιπον το Συνταγμα ειναι δεικτης πολιτικου ΗΘΟΥΣ τοσο των πολιτων που οφειλουν να ειναι πολιτες και οχι Απολιτες,αλλα και των εκλεγμενων που δεχονται η διαμαρτυρονται για την επικριση.Εν προκειμενω λοιπον,η προσπαθεια φιμωσης των πολιτων ωστε να μην διαμαρτυρονται και να μην κρινουν ειναι πολιτικα ΑΝΗΘΙΚΗ,ανηθικοτητα που χαρακτηριζει οπως ειπαμε τα ολοκληρωτικα καθεστωτα και των υποστηρικτων τους.Εαν εσυ θεωρεις λοιπον ηθικο να εξαγγελεται επιχειρησιακο προγραμμα για παρελθουσες περιοδους,εχεις προβλημα....η εισαι πονηρος, η εν τελει εισαι εσυ ο ανηθικος κι οχι οι πολιτες που διαμαρτυρονται και δικαιως χαρακτηριζουν αυτους που το κανουν.Παρτε το αλλιως ορισμενοι γιατι εχει βρει η καρινα πατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς Δικαιωματιστες το ανάγνωσμα.
    Από όλα που ο 8.53 πμ μου καταμαρτυρεί δέχομαι την ανηθικότητα
    ως δεδομένη κατάσταση του ανθρωπου ή θα το θέσω αλλιώς προέχει το Συμφέρον.
    Είμαι όμως 'Ρασιοναλιστης' και έτσι σκέφτομαι.
    Φυσικά από το 'κατεβατο'νομιζω οτι προσπαθείς να κάνεις συρραφή
    λέξεων όπως 'Σύνταγμα','Δικαιώματα','Απαλλοτρίωση ιδιοκτησίας' 'φορολογια', κλπ
    σε ένα ενιαίο ιδεολογικό σχήμα.
    Η δική μου οπτική είναι διαφορετική και στηρίζεται στην πραγματικότητα.
    Η 'Μανιχαιστικη' εμμονη δεν είναι στο αξιακο πολιτικό πεδιο ενός φιλελεύθερου.
    Ο καταναγκασμός είναι ανελεύθερη πρακτική και ο Δήμος μας δεν είναι χώρος για επαναστατική γυμναστική.
    Το Δικαίωμα στην κριτική σαφέστατα είναι θεμιτό,όχι όμως ότι κινείται σε 'ραγες' ηθικής.
    Αραγε είναι μια η ηθική η πολλές;
    Θέτω ενα παράδειγμα -'Ου φονεύσεις'μεγα ηθικό πρόταγμα στην κοινωνική του διασταση , στον πόλεμο άραγε ισχύει και αν όχι γιατι;
    Φιλοσοφικά λοιπόν τίποτε δεν είναι απόλυτο,και μην ξεχνούμε ότι η φιλοσοφία είναι η βάση των επιστημών.
    Προτείνω λοιπον 'εξωδικαστικό' συμβιβασμό στην διαφορα μεταξύ Φιλελευθερισμού και 'Τελοκρατίας'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιαννης Σκούφιας7:01 μ.μ., Φεβρουαρίου 12, 2022

    Παρέμβαση στον διάλογο για τη λέξη ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΤΗΣ …
    Η λέξη ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΣΤΗΣ δεν υπάρχει στα λεξικά. Είναι μια λέξη της καθομιλουμένης που εκφέρεται για εκείνους που παλεύουν για ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΨΥΧΡΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, η ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΥΣΗ τη χρησιμοποιούσε για τους αγωνιστές των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Γι αυτούς που αγωνίζονταν για την αξιοπρέπεια της εργασίας, για τις κοινωνικές ανισότητες, για ένα Κράτος Πρόνοιας και Δικαίου, εναντίον του ρατσισμού, κρατικού και κοινωνικού, εναντίον των υπολειμμάτων της αποικιοκρατίας και υπέρ του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα των λαών,.
    ΣΗΜΕΡΑ, εκφέρεται κυρίως από οπαδούς της ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑΣ με πολλή κακεντρέχεια… για εκείνους που παλεύουν για τα ανωτέρω δικαιώματα. Γι αυτούς δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα αλλά μόνο ατομικά δικαιώματα. Χαρακτηριστική η ρήση της νεοφιλελεύθερης Πρωθυπουργού της Μ.Βρεατανίας, ΘΑΤΣΕΡ (1979-1990) που είχε πει «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΑ». Το είχε πει για να δώσει έμφαση στην ατομικότητα σε βάρος της συλλογικότητας. Τέτοιες ιδέες, όμως, οδήγησαν στην αποθέωση του ατομικισμού και στην κοινωνική πόλωση στις δυτικές κοινωνίες.
    Δυστυχώς, ξέχασαν οι νεοφιλελεύθεροι την ιστορική ρήση του Προέδρου των ΗΠΑ, ΑΙΖΕΝΧΑΟΥΕΡ (1953-1961) : "Ιδεολόγοι είναι οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η ανθρωπότητα είναι καλύτερη από τον άνθρωπο"
    Γιάννης Σκούφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κε Σκούφια, μια διευκρίνιση. Γιατί μιλάτε για φιλελευθερισμό και νεοφιλελευθερισμό ? Δεν είναι το ίδιο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι Κε. Σκούφια τι ώρα να κάνουμε πιπι,?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ειχα σκοπο να απαντησω στον ανωνυμο 7.51 της 11 φεβ,και στον Κριτωνα,που μαλλον ειναι το ιδιο προσωπο,αλλα με προλαβε ο κ Σκουφιας ο οποιος με καλυψε απολυτως με την απαντηση του.Αυτο που θελω να συμπληρωσω ειναι πως ο εν λογω σχολιαστης, με τα φηναφληματα του ..για να χρησιμοποιησω την λεξη που αρεσκεται,προσπαθει να αποφυγει να λαβει θεση ...ειναι κοροιδια η οχι , να ανακοινωνεται Επιχειρησιακο Προγραμμα εκ των υστερων ;Αυτο ειναι το θεμα της συζητησης και επι αυτου κρινονται τα προσωπα του ΔΣ του Δημου σε αυτη τη δημοσιευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαννης Σκούφιας8:41 π.μ., Φεβρουαρίου 13, 2022

    Προς ανώνυμο 7.41 /12.2 ...
    Δυστυχώς ζούμε σε μια κοινωνία όπως υπάρχει πλήρης ιδεολογική σύγχυση σε ότι αφορά την σημασία και τον προσδιορισμό ορισμένων ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ με ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΧΡΟΙΑ.
    Όπως, συμβαίνει με τον ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ και τον ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ.
    Η αγγλική ορολογία τις ξεχωρίζει…
    Οι ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ - liberals - είναι αυτοί που εμμένουν στην ενότητα ελευθερίας και ισότητας και υποστηρίζουν το κράτος πρόνοιας αλλά και το Κράτος ως ρυθμιστή της αγοράς.
    Οι ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ – libertarians - είναι αυτοί που επιμένουν μονόπλευρα στην ατομική, ιδίως οικονομική ελευθερία ως απουσία κρατικών επεμβάσεων. Είναι δηλαδή πρώτα απ’ όλα ΑΝΤΙΚΡΑΤΙΣΤΕΣ και έχουν μια δέσμη πολιτικών ιδεών, δογματικού χαρακτήρα και εμμονικής επιμονής, όπως :
    [1]… Ότι είναι Κρατικό είναι Ελλειμματικό και Αντιπαραγωγικό
    [2]… Όσο πιο χαμηλά οι Μισθοί και οι Συντάξεις, τόσο πιο Ανταγωνιστική η Οικονομία
    [3]… Τράπεζες και Χρηματιστήριο, ακόμη και όταν κινούνται άναρχα δημιουργούν Ανάπτυξη
    [4]… Εχθρός της Οικονομίας είναι οι Φόροι. Η Φορολογία είναι Κλοπή.
    [5]…Για να υπάρξουν Επενδύσεις, θα πρέπει να ακυρωθεί η Εργασιακή Νομοθεσία και Προστατευτισμός, τα Ασφαλιστικά Ταμεία και ο Συνδικαλισμός.
    [6]… Η κοινωνία δεν υπάρχει, υπάρχουν μόνον τα άτομα.
    [7]… H αγορά πρέπει να είναι ο βασικός ρυθμιστής της κοινωνικής λειτουργίας
    [8]… Δεν υπάρχει εναλλακτική λύση [ T.I.N.A. - There Is No Alternative ]
    κλπ
    Αυτά σε γενικές γραμμές.

    Γιάννης Σκούφιας
    ----

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το ζήτημα από φιλοσοφική άποψη είναι αμφίσημο.Αναλογως πόσο συντηρητικός ,προοδευτικός,δικαιωματικος κλπ είναι κάποιος για να θέσει υποκειμενικα τον ορισμό του Φιλελεύθερου.
    Η Αριστερά θέτει επιτακτικά το πρόθεμα (νέο) για να κτίσει την αντίθεση της.
    Ο λιμπερτανιστης-αναρχοκαπιταλιστης είναι εκφραστής της απόλυτης ελευθερίας(ακόμη και την Γ.βασιλειαδη θα την ήθελε τεμαχισμένη και ιδιωτικη με κόμιστρο διέλευσης). Ο κανονικός φιλελευθερος ξεχωρίζει τον οικονομικό από τον κοινωνικό φιλελευθερισμό,δεχεται και τα δύο λελογισμένα και συνδεδεμένα, (δυτικός τρόπος ζωής)
    Προτάσει την αξιολόγιση και όχι την προλεταριακή ισοπέδωση που θέτει ανάλογα με την ανάγκη και όχι την απόδοση.
    Παράδειγμα τέτοιας(αξιολογικης σκέψης) για τα Δημοτικά δεν έχετε όλοι εσείς οι δικαιωματιστες που λέτε ο Άξιος να αναλάβει την διοίκηση;
    Τα φληναφληματα και τα σοσιαλιστικά copy που
    προσπαθούν να δικαιολογήσουν την αντίθεση προς την ατομική ελευθερια στην προτιμησιακη επιλογη δράσης του ατόμου θέτοντας περιορισμούς για δηθεν κοινωνικο όφελος(εξαιρώ παντα την πρόνοια) έχει απαντηθεί από την εμπειρική πραγματικότητα( ο Γέροντας συνταξιούχος να αμείβεται -καθήμενος- και ο εγγονός του- με μεγαλύτερες αναγκες- να αμείβεται (αν βρίσκει δουλειά) υποδεέστερα από τον παππού.
    Αυτό λέγεται πρακτική αναδιανομής της παρέμβασης.

    Με εκτίμηση
    ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με ποσα προφιλ γραφεις γερο Γιάννη-Ταταρίδα ? Η γραφη μαρτυρα οτι ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ = ΚΡΙΤΩΝ.
    Ξανα μανα η ιδια καραμελα. Μαθε να γραφεις απλα-λιτα-κατανοητα και αφησε τα τσιτατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μη τσιμπάτε και μην ασχολείστε μαζί του. τσακώνεται με το πληκτρολόγιο για να γράψει τις συνήθεις αρλούμπες που πρεσβεύει εδώ και πολλά χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λίγα συμπληρωματικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν στα όσα ο κ. Σκούφιας αναφέρει.
    Ο Νεοφιλελευθερισμός είναι το οικονομικό μοντέλο που κυριάρχησε μετά την πτώση του τείχους του Βερολίνου – 1989 – στον πλανήτη και το οποίο στηρίχθηκε στην απόλυτη ελευθερία των αγορών και στην κατάργηση των συνόρων για την ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και κεφαλαίου με στόχο τη μείωση των ανισοτήτων και την καταπολέμηση της φτώχειας. Σήμερα, όμως, οι λαοί συνειδητοποιούν ότι οι ανισότητες διευρύνθηκαν έτι περαιτέρω και νέες στρατιές ανέργων και νεόπτωχων προστέθηκαν στις ήδη υπάρχουσες.

    Σε πρόσφατη δημοσίευση στον Guardian, η Ελβετική Τράπεζα Credit Suisse, παρουσιάζει τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τις ανισότητες και την κατανομή του πλούτου στη γη. Μάθαμε λοιπόν ότι μόλις το 10% του παγκόσμιου πληθυσμού, ελέγχει σήμερα το 87% του παγκόσμιου πλούτου. Που σημαίνει ότι για τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της γης, για το υπόλοιπο δηλαδή 90% του πληθυσμού, μένει να μοιραστεί μόλις το 13% του συνολικού πλούτου, που ισοδυναμεί ουσιαστικά με ισόβια καταδίκη στη φτώχεια για το μεγαλύτερο μέρος των κατοίκων της γης.

    Όσον αφορά την Ελλάδα, σύμφωνα με την ανωτέρω έρευνα, τα νέα είναι ακόμη χειρότερα σε σχέση με τη διεθνή κατάσταση. Οι ανισότητες εμφανίζονται ακόμη μεγαλύτερες, με το 1% του ελληνικού πληθυσμού, να κατέχει το 56,1 % του εθνικού πλούτου.

    Και καταλήγει, η έρευνα, πως το νεοφιλελεύθερο μοντέλο της οικονομίας, όχι απλώς δεν μείωσε, όπως υποσχόταν, αλλά αντίθετα, διεύρυνε τις ανισότητες και αύξησε τη φτώχεια, αφού ο αποκλειστικός του σκοπός ήταν ακριβώς αυτός, η συγκέντρωση του πλούτου από τους πολλούς, σε πολύ λίγους.
    Αυτά λέει η έρευνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τώρα η Γερμανία με σοσιαλδημοκρατικη κυβέρνηση τριών κομμάτων ,σοσιαλιστές,πράσινοι,
    φιλελευθεροι ζητούν από την Κομισιόν επιστροφή στην δημοσιονομική πειθαρχια.Αυτο σημαίνει λιτότητα και όχι τύπωμα χρήματος και μοίρασμα με το ελικόπτερο.
    Αυτό πάλι σημαίνει οτι το σοβιετικά υβριδια οπως η Ελλάδα να αναγκασθούν να περιορίσουν τις φαυλες δαπανες που οδηγούν στην άκρατη κατανάλωση του καφέ Αραμπικα -επιδοματικη πολιτική,κομματικές προσλήψεις μετακλιτών,διατήρηση ιδιωτικών επιχσεων με χρέη όπως η Λαρυμνα Κομπανυ.
    Δηλ σταματάει η μέχρι τωρα ακολουθημενη οικονομικη πολιτικη του Νεοφιλελευθερισμου( σύμφωνα με την ανάλυση Σκούφια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάποιος με πλησίασε και μου πρότεινε να ασχοληθώ με τα κοινά της πόλης.Του έκανα μια ερώτηση.Είναι οι δημότες έτοιμοι να δεχθούν μια και μόνο αλήθεια,δηλ. ο Δήμος είναι θεσμός ανταπόδοσης υπηρεσιών και τίποτε παραπανω. Η απάντηση ήταν. Οχι διότι
    οπως σκέπτονται για το κράτος έτσι σκεφτονται και για τον δήμο...Γκογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τραχανά πάρε θέση για την Ουκρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γραψε τη γνωμη σου πρωτα εσυ και μετα θα σε βαθμολογησω ,αν ξερεις καλα απο "χολαντνα βαινα "!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο καθηγητής Γεωπολιτικής κ. Τραχανας το παίζει ,φιλορωσος Αλεκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μεσιέ Τραχανα αν διαβασεις τον 11.20-12/2 - ΚΡΙΤΩΝ και τον 10.09-13/2-ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ θα διαπιστώσεις οτι ειναι το ίδιο πρόσωπο. Αυτό λένε και οι 10.38 και 10.42 - 13/2.
    Εσύ δεν βλέπω να πηρες θεση. Γιατί ? Εσύ δεν έλεγες οτι άλλο ΚΡΙΤΩΝ αλλο ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ? ΤΙ ΕΜΑΘΕ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΓΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι Λατίνοι έλεγαν «Verba volant, scripta manent» το οποίο στην ελληνική γλώσσα αποδίδεται ως "τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν", θέλοντας να δείξουν την αξία που έχει ένα γραπτό κείμενο που δεν μπορεί ν΄ αμφισβητηθεί έναντι του προφορικού λόγου που μπορεί αντίθετα ακόμα και να ανακληθεί ή να διαψευστεί ως μηδέποτε γενόμενο.
    Έ ρε τι σου κάνει μια φωτο του ’19 από New York και μια ανάρτηση στο fonografo αν συσχετισθούν με κάποια άλλα δημόσια έγγραφα !
    IL TOPO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φίλε εμμένω άλλο φιλοδημος άλλο Κρίτων. Ο Κρίτων γράφει ασυναρτησίες ενώ του Φιλόδημου καταλαβαίνω το νόημα απλά είναι εμμονικος με τα λάθη του παρελθόντος που δεν διορθώνονται και δεν προτείνει για το μέλλον! --- Ουκρανοί και Ρώσοι είναι ίδια ράτσα και για να καταλάβεις την περιοχή πρέπει να ξέρεις την ιστορία της από το 1600 έως σήμερα χωρίς υπεκφυγές, έξυπνη ιστορία όχι του παπαγάλου !Ο νέος ψυχρός πόλεμος έχει ξεκινήσει από το 2008 και έχει δρόμο ακόμα !Ας ελπίσουμε να μην γίνει πόλεμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 5.43 και 6.43 γινετε πιο σαφεις..τι εννοειτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο Άδωνις στο liberal
    αυτοπροσδιοριστηκε ως
    Δεξιός φιλελεύθερος με ενοχλητική φωνή, το ίδιο πιστεύω είναι και ο Φιλόδημος, συμφωνώ με τον Τραχανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αν έχεις πρότυπο τον αδωνη μετά από αυτά που γίνονται τώρα έχεις πρόβλημα μεσιε. Γιατί σίγουρα δεν είσαι πλούσιος αφού γράφεις εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μπά! Δεν σε κατάλαβα φίλε Τραχανά, εγώ είμαι πλούσιος, δεν έχω ανάγκη να δουλέψω, και γράφω εδώ, και δεν είμαι ο 5.43 ούτε ο 6.43 ούτε καν ο 7.42

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Και γελάς με τα χάλια μας?Που δεν έχουμε να πληρώσουμε ρεύμα από την αύξηση και τα δημοτικά τέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λαϊκή Δημοκρατία να μην υπάρχει καμιά απαιτηση σε τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. κσι παλι ξεφευγετε τεχνιεντως ορισμενοι απο το θεμα ..ειναι καταπτυστη η οχι η τακτικη του Δημου να ανακοινωνει επιχειρησιακο προγραμμα για παρελθουσες χρησεις;Η κοροιδια του Δημαρχου και των συνεργων- κουστωδων του πρεπει να σχολιαστει και να κατακριθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μεσιέ Τραχανα, ο Άδωνις είπε ότι οι Συριζαιοι
    "Αγαπούν να με μισουν και αγαπώ να τους απαντώ"
    Με εκτίμηση
    ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τραχανά βλέπω οτι ο Φιλόδημος-Κρίτων σου έχει αδυναμία. Εξηγείται ? Και βέβαια εξηγείται. Είσαι ο μόνος που δηλώνεις ''εμμένω άλλο Φιλοδημος άλλο Κρίτων''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τραχανά ξεκαθάρισε είσαι με τον Φιλόδημο από τον οικισμο Λιόση,η με τον Κρίτωνα από τα Καμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φιλοδημε έπεσες χαμηλά και μόνο που αναφέρεις το όνομα του ακατονομαστου αλλά υπάρχει και πιο χαμηλά να ξέρεις !Μπράβο συγχαρητήρια που ακούς το μπουμπουκομπουμπουκο να γίνεις και συνδρομητής του !Για όλα φταίει η ΕΣΣΔ.Αυτη φταίει για την Ελένη τοπαλουδη. Το ΗΠΑ δίδασκε ηθική και σεμνότητα. ---- Φίλε μην διακωμωδείς το μπλοκ .Άσε το Κρίτων και φιλοδημο να γράφουν παπαρες είναι δικαίωμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πηγα στην πλατεια να πιω καφε, τρεις και ο κουκος, ρωτησα εναν, αν ειναι στις δουλειες τους οι βορλοβιτες, μου λεει ποιες δουλειες, τοτε τι κανουν κλεισμενοι μεσα στα σπιτια, μου λεει περιμενουν τον επομενο λογαριασμα τις δεη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Mια πενηντάρα σχολια στο επιχειρησιακο τετραετές.
    Πόσοι ασχολήθηκαν με το θέμα, μονον δυο ,ο κ. Σκουφιας με το χρονοδιάγραμμα (σωστά) και ο κ.Τραχανάς με πρόταση για την ανακύκλωση (επίσης σωστά).
    Ολοι οι αλλοι, περι.... ανέμων και υδάτων ( καου, καου.......).
    Ετσι κ.κ δεν θα πάμε μπροστά στον αιωνα το απαντα, οποιος και να μας κυβερνήσει στον Δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ακριβώς, ακριβεστατα, έφτασες σε ένα λογικό συμπέρασμα ότι οι δύο
    κύριοι είναι μεν αγωνιστικοι αλλά ..ιδιόρρυθμοι,σύμφωνα πάντα με τα Πενήντα σχόλια συγκεντρωνουν το 4% στον σχολιασμο
    για το επιχειρησιακο πρόγραμμα του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πρέπει να δικαιολογησεις το ιδιορυθμοι! Από που προκύπτει? Επειδή σε πολλούς μπορεί να μην τους αρέσουν κάποιες σωστές τοποθετήσεις δεν σημαίνει ότι είμαστε ιδιορυθμοι !Δεν έχει αποδειχθεί ποτέ ότι οι πολλοί έχουν δίκιο, απλά είναι ρεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σωστα κ. Τραχανα δεν σημαινει οτι οι πολλοι εχουν παντα δικιο.
    Που υπαρχει λοιπον το δικιο, αφου αυτο δεν υπαρχει κατ αναγκην λχ στο πλειοψηφικο χριστιανικο δογμα αλλα ισως στους Μαρτυρες του Ιεχωβα που ειναι μειοψηφια;
    Επειδη στην ελληνικη δημοκρατια απο την μεταπολιτευση και εντευθεν υπαρχει πλειοψηφικα σοβιετικο υβριδιο, με την ηθικη υπεροχη της αριστερας, τον δικαιωματισμο , τους ΑΝΤΙΦΑ, τον κρατικιστικο πελατειασμο κλπ, ακομη και οταν ειναι στην κυβερνηση η λαικη δεξια του Αδωνι, τοτε η μειοψηφια που ενδεχομενα να εχει δικιο να μην μπορει ουτε να το θεσει γιατι κινδυνευει να προπηλακισθει.
    Ποσες φορες οι ΑΝΤΙΦΑ εδω στο μπλογκ αποκαλεσαν καποιους Φασιστες, επειδη ειχαν αντιθετη αποψη [εσυ εισαι εξαιρεση και μπραβο σου,παρολο που εισαι αριστερος] λεω και τα ονοματα τους Κασσανδρα ,Σκουφιας,σιτιζεν κλπ;
    Αλλα και τον Σκουφια ποσες φορες ανωνυμα δεν τον εξυβρισαν;
    Οσο για τον χαρακτηρισμο ¨Ιδιορυθμος¨ δεν σημαινει κατ αναγκην ελλατωμα η μειονεκτημα αλλα ισως εκκεντρικοτητα, παραξενια , περιεργια, ακομη και Δονκιχωτικος [ μεσα και εγω].
    Αν λοιπον κατι ειναι ουσιαστικο αυτο ειναι το δικαιωμα στην αποψη, οχι ομως και την απαιτηση καποιας συντεχνιας στην επιδοματικη του Μητσοτακη με χρηματα απο την ΦΟΡΟΛΗΣΤΕΙΑ αμετρητων ΤΕΛΩΝ επι του δικαιωματος της οικιακης ζεστης , την επικοινωνια, της αυτοκινησης, και του αναφαιρετου δικαιωματος βιοπορισμου.

    Με εκτιμηση
    ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. συστηματικά φιλόδημος-κρίτων, κοινώς ο ταταροτζόν, αποπροσονατολίζει τα θέματα του μπλογκ, που κατά κύριο λόγο αφορούν δημοτικά δρώμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επειδή είμαι άπειρος στα επιχειρησιακά δημοτικά θέματα για έργα, δραστηριότητες ……κλπ, διάβασα τους διαλόγους στο δημ, συμβούλιο μεταξύ του Δημάρχου και των σύμβουλων της αντιπολίτευσης .
    Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι η τοποθέτηση του Δήμαρχου :
    [Άλλο επιχειρησιακό και άλλο τεχνικό πρόγραμμα κα Κουκούλη}
    Δηλαδή το τεχνικό ετήσιο πρόγραμμα έργων , δεν είναι κομμάτι/τμήμα του επιχειρησιακού ???? Υπάρχει περίπτωση να είναι το αντίστροφο??
    Η κ. Κουκούλη εθεσε :#τι γίνεται με την ανακύκλωση;#Νεκροταφείο των Κ Β
    #επέκταση του σχεδίου πόλης των Κ Β.,/#Πράξεις αναλογισμού
    Ο κ. Φλωράκης:
    #Καθορισμός αιγιαλού και παραλίας,
    # Δεν έχουμε Δημαρχείο,
    #Πράξεις εφαρμογής του Σχεδίου Πόλεως ,
    #Χωρίς πράξεις αναλογισμού δεν μας χρηματοδοτεί το Πράσινο Ταμείο.
    #Σχολείο, για το Λύκειο Κ Β, συνηθίσαμε τα κοντέινερ και το ξεχάσαμε,
    #Μεταφορά του Κοιμητηρίου Κ Β.
    #Πρέπει να κάνουμε κάτι για την ανακύκλωση, κατασκευή ΣΜΑ

    Ο Δήμαρχος είπε: ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ !!!!!

    Υπάρχει κάποιος που μπορεί να το κάνει «λιανά», να το καταλάβουμε και εμείς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΣΧΕΤΕ και εγω ασχετος ειμαι, αλλα διαβαζω αυτά που κατά καιρους γραφει ο Σκουφιας – ναναι καλα - και εχω αρχισει να καταλαβαινω πολλα πραγματα.
    Το επιχειρησιακο προγραμμα στην ουσια πρεπει περιλαμβανει τα 4 τεχνικα προγραμματα της δημαρχιακης περιοδου. Δικιο εχει η Κουκουλη.
    Χωρις μελετες δεν παιρνεις χρηματοδοτηση. Χωρις πραξεις αναλογισμου δεν παιρνεις χρηματοδοτηση. Δικιο εχει ο Φλωρακης.
    Σε αυτό που ειπε ο Δημαρχος ‘’ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ’’ την απαντηση πως ερχονται χρηματοδοτησεις χωρις μελετες, μονο αυτος μπορει να την δωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φιλοδημε έχεις κουράσει με τα σοβιετικά! Μάθε να κρίνεις με σωστή πολιτική άποψη. Ελα να σου
    κάνω μαθήματα! Έβαλες το σκούφια που γράφει επώνυμα, με την Κασσάνδρα και το σιτιζενΧ που κάθε φορά μπορεί να είναι και διαφορετικό πρόσωπο. Ο όρος φασίστας είναι από τα σκληρά χρόνια των 80ς και εμείς οι πράσινοι αποκαλουσαμε έτσι τους νδτες, τώρα φασίστας είναι μόνο για χρυσή αυγή! Εγώ δεν μπορώ να λέγομαι αριστερός παροτι πρώτη φορά αριστερά ήταν το 81, γιατί δεν έχω περάσει από το ΚΚΕ ούτε είχα παππού στον δσε ή στην Μακρόνησο! Δηλώνω βενιζελικος και προσπαθώ αυτή τη στιγμή με τον αγτσιδη να δώσω να καταλάβουν στο σύριζα να αγκαλιάσουν τους προσφυγικους συλλόγους για τα 100 χρόνια από το 1922, που όλα τα κόμματα έχουν ξεχάσει για ξεχωριστούς λόγους το καθένα!Επίσης ο όρος αντιφα, δεν είναι αποκλειστικά για αριστερούς, σχεδόν όλοι εκτός των χρ.αυγιτων είμαστε αντιφασιστες! ---- Φίλε δεν είσαι άσχετος, ανημερωτος είσαι επειδή κάποιους δεν τους συμφέρει να σε ενημερώσουν !Στο πενταετές πλάνο μπαίνουν και στόχοι που έχουν σχέση με τη περιφερεια πχ ο δρόμος ρεγγινι Αμφίκλεια, ιδιωτικοί πχ να αυξηθούν τα ξενοδοχεία η να γίνει μάλλ,κρατικοι πχ να ανοίξει ο σταθμός μωλου με σταθμό εμπορευμάτων! Στο τεχνικό του έτους μπαίνουν μόνο έργα που θα φτιάξει ο δήμος μόνος του με ίδιους πόρους ή από προγράμματα! Δεν έχεις καταλάβει ότι μετά από 8 χρόνια ο συκιωτης πουλάει μπαρούφες? Τίποτα δεν θα πάρουμε οταν δεν υπάρχει μελέτη ώριμη!Υπάρχει περίπτωση να πάρεις στεγαστικό δάνειο χωρίς μελέτη αδεια σπιτιού? Στο Δήμο το κυριότερο είναι ο χρόνος που χάνεται, κάθε μέρα που φεύγει χωρίς πρόοδο και δημιουργία δεν ξαναγυρίζει πίσω. Πρέπει να είσαι γρήγορος. Χάθηκαν 9 χρόνια με πολύ μικρή πρόοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Α γεια σου, Τραχανά ! Πολύ καλά τα λες.
    Για Φιλόδημο-Κρίτων που διαμαρτύρονται για τη λέξη Φασίστας.
    Εγώ θεωρώ ότι το να είσαι ΑΝΤΙΦΑ, είναι προϋπόθεση για έναν που θεωρεί ύψιστη πολιτική κατάκτηση τις δημοκρατικές ελευθερίες, τα ατομικά δικαιώματα και το πλουραλιστικό κοινοβουλευτικό πολίτευμα.
    Για τον Συκιώτη
    Ένας αλαζόνας. Φουσκώνει και κορδώνεται σαν γαλοπούλα αλλά είναι κούφιος. Το ίδιο και οι συνεργάτες του. Χωρίς καν να τους ζορίζει κανείς , βγάζουν μόνοι τους τα μάτια τους με το να λένε αλλοπρόσαλα πράγματα. Που να είχαν και αντιπολίτευση. Θα είχαν καταρρεύσει.
    Και κάτι για την Κυβέρνηση
    Ο κόσμος πεινάει και δεν μπορεί να πληρώσει τους λογαριασμούς του, και οι Μητσοτάκης-Σταϊκούρας καταργούν τον ελληνικό λιγνίτη, επιδοτούν τα γερμανικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τώρα τις τουρκικές ηλεκτρικές συσκευές, πυροδοτώντας τον πληθωρισμό και την ανεργία.
    Πνιγόμαστε, τοπικά και εθνικά. Πρέπει να μπει φρέσκος αέρας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. CITIZEN, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ?
    ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΣ ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΧΡΟΝΙΖΟΝΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ? ΑΠΟ ΑΡΤΟ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΣΧΙΖΕΙ. ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΙ ΓΗΠΕΔΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΜΑΣ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ.
    ΤΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ? ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ 3Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ. ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ? ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ? ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ τους ΣΥΚΙΩΤΗ-ΣΩΣΩΝΗ-ΓΛΥΚΟ-ΑΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ?
    ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ-ΚΡΙΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΠΟΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ? ΠΑΡΟΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ. ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Η ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΑΓΓΟΥΡΙΩΝ ΕΠΕΣΕ 39%. ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΣΚΑΙ. ΦΤΙΑΞΕ ΣΑΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΙΤΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΓΟΥΡΙΑ. ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ? ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΠΙΑ ? ΝΑ ΤΡΩΣ ΤΟΥ ΣΚΑΣΜΟΥ ? Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΜΩΥΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ο κ.Καλαφατέλης αναφέρθηκε καταρχήν στη σαφή υστέρηση του Δήμου Διονύσου σε σχέση με τους υπόλοιπους Δήμους του λεκανοπεδίου επισημαίνοντας:

    - Την έλλειψη βασικών υποδομών αποχέτευσης, ύδρευσης & φυσικού αερίου.
    - Την έλλειψη χωροταξικής/πολεοδομικής οργάνωσης αλλά και βασικών δημοτικών εγκαταστάσεων (Δημαρχείο, Αμαξοστάσιο, Ενιαίο Κοιμητήριο).
    - Την ανάγκη κατοχύρωσης της Δημοτικής Περιουσίας και την εν συνεχεία αξιοποίησή της προς όφελος των δημοτών.
    - Τις ελλείψεις σε αστικό εξοπλισμό (σύγχρονος οδοφωτισμός, αναπλάσεις κοινόχρηστων χώρων).
    - Τις ελλείψεις σε σύγχρονο εξοπλισμό σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες αλλά και τα επιπρόσθετα προβλήματα λόγω της κλιματικής αλλαγής.
    - Τα μεγάλα ζητήματα που έχουν ανακύψει στην περιοχή μας (λατομεία, διόδια).
    - Την αναντιστοιχία μεγέθους προβλημάτων και υπηρεσιακής δομής και στελέχωσης (λ.χ. υποστελέχωση τεχνικής Υπηρεσίας κλπ).

    Στη συνέχεια ο Δήμαρχος απαρίθμησε μία σειρά από ζητήματα που χαρακτήρισε σημαντικά ενημερώνοντας τόσο για τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα όσο και γι’αυτές που προγραμματίζονται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

    Ο κ.Καλαφατέλης ζήτησε να υπάρξει συναίνεση και συγκλίσεις τουλάχιστον στα μεγάλα ζητήματα του Δήμου, καθώς όπως υπογράμμισε αυτά αφορούν το σύνολο των παρατάξεων και των πολιτών. Παράλληλα ζήτησε συγκεκριμένες προτάσεις από τις παρατάξεις και δεσμεύθηκε ότι οι διαπαραταξιακές συναντήσεις θα συνεχιστούν στο μέλλον σε ευέλικτες μορφές και σχήματα, σε συνεννόηση πάντα με τους επικεφαλής και ανάλογα με τα ζητήματα που θα προκύπτουν.

    Από την πλευρά τους οι επικεφαλής των παρατάξεων παρά τις επιφυλάξεις που διατύπωσαν σε σχέση με το χρόνο εκδήλωσης της πρωτοβουλίας, εμφανίστηκαν καταρχήν θετικοί στο να συναινέσουν και τελικά να συμφωνήσουν σε διάφορα ζητήματα, με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι θα υπάρξει όφελος για τους πολίτες.

    Ακολουθούν συνοπτικά τα θέματα στα οποία αναφέρθηκε ο Δήμαρχος, στο πλαίσιο της ενημέρωσης:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γιατί εδώ λίγη ενημέρωση έχουμε;; Μην γκρινιάζετε όλα βαίνουν καλώς, μας έρχονται λεφτά για έργα αλλά για να την επόμενη τετραετία. Ξέρει τι κάνει ο κοντζακ (που το θυμήθηκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.