Από σχολιασμό σε άρθρο του blog
Απάντηση στον ανώνυμο 7.40 που γράφει περί ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ και ΗΘΙΚΗΣ
ΠΡΩΤΟΝ. Και βέβαια ένας πολίτης μπορεί να γράφει ανώνυμα ή ψευδώνυμα. Όχι όμως ένας κατά δήλωσή του ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μεταξύ ΦΙΛΕΛΕΥΤΘΕΡΟΥ και ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΥ Πολίτη. Συνέχισε να γράφεις ως πολίτης αλλά διέγραψε τον όρο ‘’φιλελεύθερος’’ διότι τον… προσβάλεις.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ όταν αγαπάς τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Και ταυτόχρονα προσπαθείς να την προστατέψεις. Γιατί τα κουσούρια της είναι πολλά όταν συνηθίζεται οι ηλίθιοι να είναι πλειοψηφία. Κι επειδή ως φιλελεύθερος δε μπορείς να κόψεις τα δικαιώματα των ηλιθίων, προσπαθείς να βελτιώσεις την ευφυΐα τους. Κι αυτό είναι εφικτό, αν και δύσκολο.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ όταν αντιστέκεσαι στο ΦΑΣΙΣΜΟ. Σε εκείνον τον φασισμό που αντί να ανοίγει τα μάτια των ελεύθερων ανθρώπων τα κλείνει με συνθήματα εμφυλίου και αντικοινωνικές προτροπές για δήθεν πετυχημένα οικονομικά συστήματα από άτομα που έχουν μπερδέψει το κράτος με περίπτερο.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΣΑΙ όταν διψάς για δικαιοσύνη. Όχι για εξουσία.
…
ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Βασικό Αξίωμα της Φιλελεύθερης Οικονομίας, με παράδειγμα : ‘’Υπάρχουν 2 επιχειρήσεις που έχουν το ίδιο αντικείμενο εργασιών, τον ίδιο εξοπλισμό και απασχολούν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων. Η μια επιχείρηση πάει πολύ καλά / έχει αυξανόμενα κέρδη… ενώ η άλλη από το κακό στο χειρότερο / έχει αυξανόμενες ζημιές και είναι θέμα χρόνου να κλείσει. …
Όπως κατάλαβες, αν κατάλαβες, τη διαφορά την κάνει ο παράγοντας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και η άποψή σου ‘’ Όταν λοιπόν ένας δημότης επιμένει ότι αυτός θα ήταν καλύτερος ως αυτοδιοικητικός σε σχέση με άλλους ή υπερεκτιμά τις δυνατότητες του ή προσχηματίζεται ή είναι ιδεοληπτικός.’’ … ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμιά σχέση με την φιλελεύθερη οικονομική άποψη.
…
ΤΡΙΤΟΝ. Οι Δήμοι είναι Οργανισμοί που διαχειρίζονται χρήματα που προέρχονται από διαφορετικές πηγές με στόχο να προσφέρουν μια αυξανόμενη ποιότητα ζωής στους δημότες τους. Δεν νομοθετούν. Εφαρμόζουν νόμους της Πολιτείας. Επομένως η προσέγγιση των δημοτικών δρώμενων με ιδεολογικό πρόσημο είναι εκ του πονηρού και εις βάρος της κοινωνίας.
…
ΤΕΤΑΡΤΟΝ. Η αιτία που η τωρινή διοίκηση του Δήμου έχει αποτύχει παταγωδώς στη διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων είναι διότι έχει πάρει διαζύγιο από λέξεις όπως : αξιοπιστία, διαφάνεια, σοβαρότητα, νομιμότητα, συνέπεια, ... Λέξεις ΑΞΙΩΜΑΤΑ για μια ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Φιλικά,
Γιάννης Σκούφιας
Αν στη δημοκρατία η εκάστοτε πλειοψηφία είναι Ηλιθιοι, τότε στις γενικές εκλογές, το 2015 είχαμε ηλίθιους που έβγαλαν ..., Το 2019 ηλίθιοι έβγαλαν τον... Όλοι αυτοι θα γινουν ευφυεις εάν καταψηφίσουν τον Συκιώτη;; Συνεχίζεται να είσαστε ΑΚΡΑΙΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συμπέρασμά σου 2.38, μου θυμίζει το : «O αστυνομικός είναι όργανο. το μπουζούκι είναι όργανο. Άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι !» Τετράγωνη λογική.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο να προσπαθούμε να συνεφέρουμε το κρίτωνα προσομοιάζει με απόπειρα διαλόγου με το ..σινικό τείχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αϊνστάιν, νομίζω, έλεγε ότι αν κάποιος διαθέτει δεξιότητες και άφθονες περγαμηνές σε κάποιο τομέα, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτομάτως είναι έξυπνος και ευφυής σε όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως την λένε την γραμματέα του Σταίκουρα απο την Σκαρφεια αυτη που βάζει ατομα να δουλεύουν στον δήμο για να μαζεύουν ψήφους και τους πληρωνουμε εμεις οι δημότες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση
Καλομοίρη
ΔιαγραφήΑυτά τα πελατάκια που έβαλε ο δήμαρχος απ το παράθυρο χωρίς ΑΣΕΠ με εντολή Σταικούρα να δουλεύουν στον Δήμο παράνομα δήθεν για την καταπολέμηση του κορονοιού....Ποιός τούς πληρώνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μ@λ@κες οι δημότες
ΔιαγραφήΟταν ο αντιδήμαρχος Αντυπας πληρώσει τα
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλη ύδρευσης που χρρωστάει (και είναι παρα πολλά) τότε και μόνο τότε να πληρώσουν οι δημότες.
Εν πάση περιπτώσει,ο Μέντορας των οικονομικών εκτός της λογιστικής, έχει και έφεση στην εξήγηση του φαινομένου της 'καμπύλης Λάφερ' για την πολιτική οικονομια με την χρησιμοποίηση της μεθόδου του 'ξυραφιου του Οκαμ'δηλ του πρώτου και ποιο έγκυρου παραδείγματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι κατά αυτόν, δύο όμοιες ιδιωτικες εταιρίες, η μια να αναπτύσεται η άλλη να χρεώνεται, η διαφορα,ευρισκεται φυσικά στους άνθρωπους?
Δηλ άλλοι παράγοντες όπως καλύτερη και φθηνότερη πρώτη ύλη,επιθετική διαφήμιση,διαφορά στο μάνατζμεντ,κλπ δεν υπάρχουν στην σκέψη του Μέντορα?
Απορώ ποια είναι η διαφορά μεταξύ δύο οικονομολόγων αφού και οι δύο είναι άνθρωποι.
Παιδαριώδη ιδεοληπτικη προσέγγιση για να αιτιολογηθεί ότι ο ανθρωπισμός προέχει του οικονομικού αποτελέσματος στην πολιτική οικονομία(δηλ ο κεντρικός σχεδιασμός των σοσιαληστικων χώρων πέτυχε), οταν και οι μαρξιστές έχουν παραδεχθει πλεον ότι η παραγωγή υλικών αγαθων,προηγειται της 'τελοκρατιας' του σκοπου δηλ του ιδανικού σοσιαλισμού.
Φυσικά δικαίωμα στην
ιδέα και στην έκφραση αυτης είναι εκ των ων ουκ άνευ,αλλά να υπάρχει 'φόρμα' συμπεριφορας για τον φιλελευθερο καθ υποδειξη μόνο δημοκρατικό δεν είναι.
Έτσι υπάρχει μεν διάσταση αποψεων μεταξύ των παροικουντων στην πόλη ,φιλική δε.
Καλέ μου άνθρωπε, όλα τα παραπάνω που αναφέρεις (διαφήμιση, μάνατζμεντ κτλ)
ΑπάντησηΔιαγραφήοφείλονται στον παράγοντα ΆΝΘΡΩΠΟ. Μην διαφωνείς απλώς για να υπάρχεις.
Ανώνυμε ‘φιλελεύθερε’ 10.33 – 12.1.22,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιό σου βρίθει ασυναρτησιών, χαρακτηριστικό γνώρισμα ημιμαθούς ανθρώπου που χρησιμοποιεί λέξεις και εκφράσεις σε ένα λόγο που είναι κενός νοήματος (και χρειάζεται μετάφραση ) προς εντυπωσιασμό του ακροατηρίου. Και δεν είναι απάντηση στα 4 θέματα που εγώ αναφέρθηκα.
Έχει δίκιο ο σχολιαστής 4.35 – 12.1.22 που σου είπε ότι το συμπέρασμα σου μοιάζει με το λογοπαίγνιο «O αστυνομικός είναι όργανο. το μπουζούκι είναι όργανο. Άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι !»
Στην περίπτωσή σου την υιοθετώ πλήρως.
Ο ιδεοληπτικος ζει παράλληλα με την πραγματικοτητα και η προσπάθεια να την αγνοησει, έχει τόση επιτυχία όση και η προσπέραση της σκιάς του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια σύντροφοι, ανθρωπιστές η Αυγη που σταματάει να κυκλοφορεί, γιατί δεν πληρωνει τα χρωστουμενα στους εργαζομένους της με.... ιδεολογικό σανό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ γκαγκαμπούμπιμπης μου φαίνεται οτι είσαι 10.29.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού 2 ρήσεις που επαληθεύουν την τοποθέτηση του κ. Σκούφια.
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’Πάρτε τους ανθρώπους μου αλλά αφήστε τα εργοστάσια α μου και σύντομα θα χορταριάσουν τα δάπεδα τους. Πάρτε τα εργοστάσια μου αλλά αφήστε τους ανθρώπους μου και σύντομα θα έχουμε καινούρια και καλύτερα εργοστάσια’’
Andrew Carnegie - Αντριου Κάρνεγκι - Φιλελεύθερος Σκοτσέζο-Αμερικάνος βιομήχανος
‘’Το ανθρώπινο δυναμικό δεν αποτελεί κομμάτι του παθητικού (liability) μιας επιχείρησης, αλλά του ενεργητικού της (asset), και μάλιστα το σημαντικότερο κομμάτι της’’
Peter Drucker - Πήτερ Ντράκερ - Αυστριακός γκουρού του management
Ακριβως αυτο 1.24 μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔικαιωνεις οχι την προλεταρια αποψη Σκουφια αλλα την φιλελεθερη αποψη, που μιλαει για την λιγωτερη παρεμβαση στην ιδιωτικο τομεα.
Ποιος λοιπον εργοστασιααρχης επιθυμει ειτε το ενα ειτε το αλλο,κανεις.
Γιατι λοιπον κλεινουν οι ιδιωτικες δουλειες σε χωρες οπως η δικη μας[συμφωνα με την παγκοσμια καταταξη οικονομικης ελευθεριας των 160 δυτικων χωρων ,η ελλαδα καταλαμβανει την 86 θεση - φυσικα εκτος ΕΕ- και την 147 θεση στην μεγενθυση του κρατους εις βαρος του ιδιωτικου τομεα].
Ο Λ. Κυρκος ειχε πει στο βιβλιο του "Ποιά Αριστερά" -¨Το κρατος στην ελλαδα υπηρξε
εξ υπαρχης χορηγος εργασιας και κοινωνικου γοητρου που εδεσποσε πληρως επι της κοινωνιας με ενα πολυδαιδαλο και αντιπαραγωγικο μηχανισμο"
Ποιος λοιπον ενδιφερεται για τις θεσεις εργασιας και την παραγωγη του ιδιωτικου τομεα , αυτος που ζητει λιγωτερη "ρυθμιση" ή αυτος που την εμποδιζει;
Σωστες λοιπον οι ρησεις των δυτικων φιλελευθερων για την αξια του ανθρωπινου δυναμικου ως αναποσπαστο στοιχειο αναπτυξης του ιδιωτικου τομεα.
Συνεχίσεις να παρερμηνεύεις τα λεγόμενα του Σκούφια. Γιατί ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι 2 ρήσεις που ανέφερα τεκμηριώνουν την άποψη Σκούφια και όχι τη δική σου.
O Σκούφιας είπε : " ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Βασικό Αξίωμα της Φιλελεύθερης Οικονομίας, με παράδειγμα : ‘’Υπάρχουν 2 επιχειρήσεις που έχουν το ίδιο αντικείμενο εργασιών, τον ίδιο εξοπλισμό και απασχολούν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων. Η μια επιχείρηση πάει πολύ καλά / έχει αυξανόμενα κέρδη… ενώ η άλλη από το κακό στο χειρότερο / έχει αυξανόμενες ζημιές και είναι θέμα χρόνου να κλείσει. Όπως κατάλαβες, αν κατάλαβες, τη διαφορά την κάνει ο παράγοντας ΑΝΘΡΩΠΟΣ και η άποψή σου η δική σου ΔΕΝ ΕΧΕΙ καμιά σχέση με την φιλελεύθερη οικονομική άποψη"
Εσύ είπες : ''Όταν λοιπόν ένας δημότης επιμένει ότι αυτός θα ήταν καλύτερος ως αυτοδιοικητικός σε σχέση με άλλους ή υπερεκτιμά τις δυνατότητες του ή προσχηματίζεται ή είναι ιδεοληπτικός'
Τι δεν καταλαβαίνεις και επιμένεις ?
Κάντο γαργάρα και άστο να πάει. Μην εκτίθεσαι άλλο.
Ουδαμώς 5.43μμ. Ο Μέντορας των οικονομικων συνεχιζει κατοπτρικα λογω ιδεολογικου προτσές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μικρο κειμενο περι Πολιτικης Οικονομιας και Ηθικης στις 7.40μμ 11 ιανουαριου εγραφησαν
περιπου 160 λεξεις.
Η αποσπασματικη αναφορα ομως σε μια παραγραφο , χωρις την συνεχεια της -"Ξεχνά οτι ο θεσμος εχει νομοκανονιστικο πλαισιο που στηριζει την φαυλοτητα ΕΓΓΕΝΩΣ"..., δινει μερικοτητα και οχι συνολο.
Δηλαδη ποιο λαικα ,το κρατικο μοντελο-πλαισιο στους δημους βαζει εμποδια οχι στην αποφαση αλλα στην υλοποιηση της ΄καθαρης΄ διαδικασιας.
Αυτο δεν αλλαζει με την διαδοχη των αιρετων προσωπων διοτι το χρημα που δαπαναται ειναι κοινο αρα και ¨αδεσποτο¨και οπως λεει και η λαικη θυμοσοφια, Ανταμικω που το κατατρωει ο λυκος.
Εν κατακειδι επειδη δεν ειναι υποχρεωμενος καποιος που ειναι αναγνωστης
στο blog να υποστει εναν πολιτικο διαλογο [ευπρεπη ως εναν βαθμο] αναμεσα σε δυο δημοτες με διαφορετικη πολιτικη κουλτουρα, τον κλεινω απο πλευρα μου μεχρι την επομενη ¨συναντηση¨
Σχολιαστή 5.43, όπως το ξαναείπα, το να προσπαθείς να συνεφέρεις το κρίτωνα προσομοιάζει με απόπειρα διαλόγου με το ..σινικό τείχος. Ο άνθρωπος ούτε έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του ούτε και έχει σπουδάσει πολιτικές-οικονομικές επιστήμες. Οπαδός του Τζήμερου και ..... Άστο να πάει ! Δεν βγάζεις άκρη μαζί του.
ΑπάντησηΔιαγραφή