Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
22 Σεπτεμβρίου 2021
56 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Γενικές Παρατηρήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγκληματική απόφαση. Εκτελεστής Συκιώτης. Συνυπεύθυνοι Παπαναγιώτου, Γλυκός και Τσιτίνη. Ερώτημα προς απάντηση γιατί ο αρχιτέκτονας Κριτσόβας συνέταξε την εισήγηση αλλά τελικά προτίμησε να μην πάρει μέρος στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής. Θετική η στάση του κ. Σκεπαρνάκου (απών από τη συνεδρίαση) αλλά θα ήταν πιο αξιοπρεπές να παραβρεθεί και να την καταψηφίσει.
Ειδικές Παρατηρήσεις
Μόνο ο Συκιώτης θα μπορούσε να σκεφτεί να αφαιρέσει 371.000 € από κατασκευή έργων απαραίτητων για τον Δήμο μας… για να καλύψει τρέχουσες λειτουργικές δαπάνες χωρίς καν να τις αναφέρει.
Έργα που δεν θα γίνουν = 371.340 €
50.000 – Αναπλάσεις Κοινοχρήστων Χώρων
19.800 – Περιφράξεις Παιδικών Χαρών
30.000 – Κατασκευή Πεζοδρομίων
25.000 – Συντήρηση – Επισκευή Νεκροταφείων
30.000 – Αρδευτικά Έργα
3.400 – Αποχέτευση Ομβριών Υδάτων
26.400 – Συντήρηση – Επισκευή Δικτύων Ύδρευσης
36.090 – Εσωτερική Οδοποιία
25.600 – Αγροτική Οδοποιία
35.000 – Τσιμεντοστρώσεις
40.950 – Επικάλυψη Στέγης Κλειστού Γυμναστηρίου Καμένων Βούρλων
48.900 – Μείωση Πίστωσης για Επισκευή Αγωγού Μεταφοράς Λυμάτων Καμένων Βούρλων
---
Κρίτωνα είμαι ο 5.42 και επαναλαμβάνω το σχόλιο μου κάτω από τη νέα ανάρτηση του blogger.
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’Δεν έχεις βαρεθεί ρε Σφουγγοκωλάριε Κρίτωνα να υπερασπίζεις τον ανίκανο Συκιώτη ?
Από https://el.wiktionary.org : Σφουγγοκωλάριος _εκείνος που καθαρίζει τον πισινό των ισχυρών προσώπων από τις βρωμιές που παράγουν και κατ’ επέκταση, ο κωλογλείφτης, ο χαμερπής, ο κόλακας, το καρφί, το τσιράκι, ο αχυράνθρωπος που εκπροσωπεί τα αφεντικά, το παιδί για όλες τις δουλειές, αλλά μόνον εκείνων που είναι ισχυροί ή πλούσιοι.’’
Και συμπληρώνω. Αν νομίζεις ότι ο ορισμός του σφουγγοκωλάριου που δίνει το https://el.wiktionary.org είναι οχετός … εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό.
Εσύ πως θα χαρακτήριζες κάποιον που προσπαθεί να υπερασπιστεί έναν δήμαρχο που ενεργεί κατά πως αναφέρει η ανάρτηση ?
Δήμαρχε πήρες τα 40950 ευρω που προορίζονταν για επισκευή της στέγης του κλειστού γυμναστηρίου των κβ για να καλύψεις ποια λειτουργική δαπάνη που δεν μπορούσες να αναβάλλεις την εκτέλεσή της ??? Ρε πας καλά ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι άλλα έργα,χαλαρώστε και λίγο,πολλά κάνατε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολιτική απάντηση σε ζητήματα που ανακύπτουν στα τοπικά και όχι μόνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήκατατάσσονται σε τρεις κύριες κατηγορίες κατά την ταπεινή άποψη μου.
Η πρώτη είναι η συνήθης πρακτική της αντίθεσης ή της συμπόρευσης με πολιτικους όρους.
Η δεύτερη ειναι η απάντηση της απροσδιοριστίας της ασάφειας με έντονο το στοιχείο του χιούμορ.
Και η τρίτη είναι η κακοτροπη,που στηρίζεται στην ένταση των συναισθημάτων και του φανατισμού.
Κατά τα ανωτέρω μορφοποιείται και τασσεται αναλόγως και το ακροατήριο -εν προκειμένω οι δημότες-.
Κατά κάποιο τρόπο το αποτέλεσμα ως συμπέρασμα μόνον στις δημοτικές εκλογές μπορεί να ανιχνευθεί.
Όλοι αυτοί εφαρμόζουν τα οικονομικά σταικουρα σπατάλη που φέρνει καταστροφή και μετά κρύβονται. Δηλαδή ο σκεπαρνακος δεν σπαταλησε λεφτά 1 χρόνο? Και αφήνει τους άλλους να βγάλουν το φίδι! Και αυτό να μην είσαι παρών στην εισήγηση σου σταικουρικο είναι! Δεν μου αρέσει ο λαϊκισμός και δεν θα έφερναν ανάπτυξη τα μικροέργα αυτά στη περιοχή μας αλλά έπρεπε να βρεθεί τρόπος να γίνουν οι περιφράξεις των παιδικών χαρών και η στέγη του κλειστού γιατί αν σαπίσουν τα ξύλα δεν επισκευαζονται!Δεν ξέρουν να διαχειριζονται δημόσιο χρήμα και δεν αντιλαμβανονται τι σημαίνει κρίση κοβιντ παρέα με τη κρίση χρέους που έχει η Ελλάδα! Πετάνε χρήμα στον αερα όπως και ο δάσκαλος τους
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ Κώστα, ειδικά με το φαινόμενο του λαϊκισμού τον Σταϊκούρα που ριχνει με το ελικόπτερο πολύχρωμα χαρτάκια που θα πρέπει να ξανα επιστρεψουν μέσω της φορολογίας και μαζί με αυτο ανεβάζουν και τον πληθωρισμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως παράλληλα πιστεύεις στην ΕΠΙΤΟΜΗ(βλέπε βικιπαίδεια) του λαικισμου στο λήμμα Τσιπρας.Αυτα είναι αντιφάσεις μη λογικών ανθρώπων.
Συμφωνώ κ τραχανα δεν χρειάζονται αυτά τα έργα:τσιμεντοστρώσεις,εσωτερική οδοποιία,ασφαλτοστρώσεις,αγροτική οδοποιία,συντήρηση και επισκευή πεζοδρομίων,ανάπλαση κοινοχρήστων χόρων,δυκτια ύδρευσης και αποχέτευσης ομβρίων κτλ.την ανάπτυξη θα την φέρει το ελικόπτερο του ΣΥΡΙΖΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει ο τόπος μας υπουργό οικονομικών, οι συντοπίτες του Αγ. Κων.τον χλευάζουν, είμαστε κολλημένοι;;; Κάποτε είχαμε υπουργο Παπαδήμα τον σεβομαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μπορούμε να συνεννοηθούμε λίγο δεν λέω ότι δεν χρειάζονται τα μικροεργα λέω ότι αφού φθάσαμε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ας τα ξεχάσουμε για φέτος και του χρόνου να βάλουμε μυαλό να μην χρειαστεί να τα ακυρώνουμε. Προφανώς δεν έχεις πείρα από δήμο και δεν τα πιάνεις τι λέω. Υπεύθυνος είναι ο υποτιθέμενος δήμαρχος πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου μεγάλε τραχανά, με την μέγιστη πείρα στα αυτοδιοικητικά, ξέρεις ότι απέχει παρασάγγας το απλό ς δημ.σύμβουλος με την καρέκλα του δημάρχου; Να σε δούμε και δημαρχο προσεχώς για να μπουν όλα μας τα προβλήματα σε τάξη και να σου κάνουμε και άγαλμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δήμος λόγω ΚΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ βρίσκεται ένα βήμα ΠΡΙΝ ΤΗ ΚΗΡΥΞΗ ΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ και γι αυτό προέβη στην εγκληματική ενέργεια ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΠΛΗΡΩΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ = 371.340,86 €
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το διαπιστώνει όποιος διαβάσει το πρακτικό της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της 14/9/21 - ΑΔΑ : ΩΣΑΞΩΚ1-ΒΛΔ
Στην εισήγησή του ο κ. Γάκης (Οικονομική Υπηρεσία) αναφέρει : "Οι απλήρωτες υποχρεώσεις του Β' Τριμήνου βάσει στοιχείων από το μητρώο δεσμεύσεων ανέρχεται σε 1.017.763,79 € ενώ ο στόχος που είχε τεθεί ήταν 149.000 € "
Στο δια ταύτα τώρα...
Υπολείπονται ακόμα απλήρωτες υποχρεώσεις μέχρι και 30/6/2021 = 646.422,93 € [ 1.017.763,79 - 371.340,86 ]. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν και οι απλήρωτες δαπάνες του Γ' Τριμήνου [ 1/7/21 - 30/9/21 ]
Αυτά που θα βρεθούν ? ΝΕΑ Έκτακτη Επιχορήγηση για Πληρωμή Ληξιπροθέσμων Υποχρεώσεων απο το Υπουργείο Εσωτερικών ΔΕΝ προβλέπεται μέσα στο 2021.
Θα κηρύξει ο Δήμος Στάση Πληρωμών ???
Μιστερ Γ.Σ σε διαβάζω προσπαθώ να καταλάβω πολλά από τα οικονομικά σου, όμως:
ΑπάντησηΔιαγραφή-Πληρωμή Ληξιπροθέσμων Υποχρεώσεων απο το Υπουργείο Εσωτερικών μόνον ποσά με δικαστικές αποφάσεις,(*) άλλως είναι έκτακτη επιχορήγηση.
(*) https://www.ypes.gr/wp-content/uploads/2021/07/apof56831-20210729.pd επιχορ. ΟΤΑ 2021
- από την ΑΔΑ : 2) Το σύνολο των εσόδων (χωρίς το χρηματικό υπόλοιπο) ανέρχεται σε 3.694.669,04 € και τα διαθέσιμα της 31/12/2020 σε 1.629.519,08 € και συνολικά τα έσοδα πλέον διαθέσιμα σε 5.324.188,12 € ενώ ο στόχος που είχε τεθεί ήταν 6.083.368,09 €, εμφανίζεται αρνητική απόκλιση ύψους 759.179,97€ (12,48 %).
Μήπως από την στοχοθεσία την περσινή έπεσαν έξω, και οφείλουν να πάρουν μετρά;
- Αναφέρεσαι σε απλήρωτες δαπάνες του Γ' Τριμήνου [ 1/7/21 - 30/9/21 ] , έσοδα στο διάστημα αυτό δεν θα υπάρχουν , γιατί να τα αφήνεις απ έξω.
- Βλέπουμε ότι υπάρχει και το σύστημα των δεσμεύσεων έτσι ώστε όταν έρχονται οι πληρωμές των δαπανών να υπάρχει στο ταμείο ρευστό και όχι ……. αέρας.
- Η διαδικασία αυτή δηλ. ανάληψη από ΚΑΠ επενδυτικών δαπανών, πρώην ΣΑΤΑ, για λειτουργικές δαπάνες πρέπει να είναι περιστασιακή και όχι μόνιμη.
- Διερωτώμαι εάν έχουν την νομιμότητα να πάρουν το 100% .
Πρέπει να προστατευτεί ο Θεσμός της Τ.Α, τα πρόσωπα έρχονται και παρέρχονται.
ΔΗΜΟΤΗ ΚΒ εγώ τοποθετήθηκα σύμφωνα με την εισήγηση του κ. Γάκη. Και σύμφωνα με αυτή μετά την μεταφορά των επενδυτικών δαπανών παραμένει ένα υπόλοιπο ανεξόφλητων υποχρεώσεων προς πληρωμή έως 30/6/21 = 646.422,93 €. Και σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν και οι υποχρεώσεις του Γ’ Τριμήνου. Και όλα αυτά πρέπει να πληρωθούν… άλλως στάση πληρωμών. Τι δεν καταλαβαίνεις ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεταφορά των επενδυτικών δαπανών έγινε σύμφωνα με τον ν. 4674/20 – αρθ. 9 – παρ. 4 και μπορεί να γίνει μόνο για το τελευταίο τρίμηνο και μόνο μέχρι του 50% ΚΑΠ Επενδυτικών Δαπανών.
Για να φτάσει η Αιρετή Διοίκηση του Δήμου μας στο σημείο να κάνει χρήση της διάταξης αυτής… σημαίνει ότι δεν έχει την ικανότητα να διαχειριστεί τα οικονομικά του Δήμου. Και όπως είπα και στη τελευταία μου ανάρτηση ‘’ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΟΥΣ 2022’’ :
Το ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ… έχει σχέση με την ψήφο !!!
Το ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ… έχει σχέση με διοικητική ανικανότητα της Αιρετής Διοίκησης.
Και τα δυο… βλάπτουν την Οικονομική Ανεξαρτησία του Δήμου.
Και χωρίς Οικονομική Ανεξαρτησία… όχι μόνο δεν πας πουθενά... αλλά φτάνεις στο σημείο να χρησιμοποιείς χρήματα με τα οποία θα γινόντουσαν έργα αναβάθμισης της ποιότητας ζωής μας... για να καλύψεις ΜΑΥΡΕΣ τρύπες... όπως για παράδειγμα τη δαπάνη για τα ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΛΟΥΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΤΚ ΑΝΑΒΡΑΣ.
.
Καλά κ. Σκούφια, θέλανε να βάλουν 2 παγκάκια στην Ανάβρα, και είχαν χρήματα στον κωδ. Παγκάκια λουομένων και τα έβαλαν εκεί, είτε από λάθος, είτε..... αυτό σε πείραξε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΜΑ: Επιχορήγηση Δήμων για την αποπληρωμή υποχρεώσεων από τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις και διαταγές πληρωμής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθήνα 20 Ιουλίου 2021
1...........
2. ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ 214/04-01-2021 ποσο 7.517.091,8
3.....
https://www.ypes.gr/wp-content/uploads/2021/07/apof54653-20210720.pdf
ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΚΒ;
Tι περιμενεις να γινει οταν εχεις Δημαρχο τον ..Μπογδάνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε όταν είσαι ενεργός δημ σύμβουλος ξέρεις τα ίδια με τον δήμαρχο. Όταν είσαι αβουλο συμβουλακι ξέρεις ότι θέλει να ξέρεις ο από πάνω σου δήμαρχος. Η πείρα προέρχεται από τα 31 χρόνια χονδρεμπόριο και μαγαζατορας .Για ένα επαγγελματία τα δημοτικά είναι εύκολα για ένα γιατρουδακο είναι λαβύρινθος. Φθάνει να προσέχεις το δημόσιο χρήμα και περιουσία όπως και την ιδιωτική σου περιουσία. Όσοι ασχολούνται με το εμπόριο γίνονται αναγκαστικά οικονομολογοι και από τα αποτελέσματα κρινόμαστε αν χρεωκοπησαμε ή προοδευσαμε. Ο σκοπός μου είναι να φύγει αυτή η δημαρχία πρώτα γιατί θα μας καταστρέψουν και όταν μαζευτεί μια ομάδα άξιων και καθαρών ηθικών ανθρώπων θα αποφασιστεί για τον μπροστά. Λύσεις υπάρχουν για όλα αρκεί να το θες ,εδώ οι άνθρωποι πάνε στο φεγγάρι.....Πχ ακριβά δημ τέλη φουλ ανακύκλωση. Άσφαλτο δεν θα ρίξουμε ναυαγοσώστη θα βάλουμε όχι γιατί το λέει ο νόμος, για την ανθρώπινη ζωή. Σας είχα πει για τις σπατάλες 11 χιλιάδες για συμβουλές να φτιαχτεί δημ αναπτυξιακή εταιρεία. Ο δήμος δεν είναι αποθήκη για διορισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοτη ΚΒ τα παγκακια τω ν ‘λουομενων’ της Αναβρας πληρωθηκαν, αλλα παγκακια δεν υπαρχουν στην Αναβρα. Τωρα καταλαβες γιατι ο Σκουφιας αναφερθηκε στις μαυρες τρυπες ? Και είναι πολλες οι ρημαδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραχανα οσοι ασχολουνται με το εμποριο απλως γνωριζουν απο εμπορικες συναλλαγες αλλα οικονομολογοι δεν είναι.
Ο Δημος κατα αξιοπιστες πληροφοριες χρωστα και της ‘μιχαλους’ Πολλοι προμηθευτες αρνουνται τη συνεχεια της συνεργασιας με τον δημο αν δεν πληρωθουν. Σωστα ερωτα ο Σκουφιας , υπαρχει τροπος να πληρωθουν η θα παει σε σταση πληρωμων ? Και συμπληρωνω εγω, ή θα παει σε νεα ματαιωση εργων για να βρει λυση ? Ο χρονος θα δειξει.
Ότι και να γινει ένα πραγμα πρεπει να εχουμε ολοι οσοι ενδιαφερομαστε για τον δημο. Ο νυν δημαρχος, ο φιλος Γιαννης Συκιωτης, εμετρηθη εζυγισθη και εβρεθη ότι δεν κανει για δημαρχος.
Η αναγραφή του τίτλου από τον διαχειριστή της ιστοσελίδας είναι καθαρή Σπεκουλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσδιορίζει κατά απόλυτο τροπο την οικονομική διαχείριση στον δήμο.
Η τροποποίηση των κωδικών με τα αναγραφόμενα πόσα (ανενεργά ή μελλοντικής ζήτησης)είναι πάγια πρακτική στους ΟΤΑ.
Η ώριμες πληρωμές προηγούνται.
Η ανατροφοδότηση των κωδικών μολις επιτευχθει η κάλυψη των επειγόντων θα γίνει.
Τα μικροεργα είναι μεν
αναγκαία αλλά όχι επείγοντα.
Η τελική απόφαση για την κατ επιλογήν κατευθυνση είναι προνομία της διοίκησης.
Η κριτική επί των καθυστερήσεων αλλά και η προφητεία περί του τέλους του Δήμου ως υπερχρέωμενος θεσμος δεν ευσταθεί λόγω σύνδεσης με το κεντρικό ταμείο του κράτους.
Ο λαϊκισμός ποτέ δεν οδήγησε στην συνετη πορεια
Η εγρήγορση της διοίκησης στην κάλυψη των διαφόρων απαιτήσεων είναι δείγμα θάρρους και όχι δειλίας.
Προς το παρόν ανελευθεροι φίλοι ασχολειθητε με την υπερχρεωμενη ΛΑΡΚΟ της σοσιαλιστικής κατάντιας.
ΚΒτης πάνω πλατειας
Το ‘’ΚΒτης της πάνω πλατείας ‘’ είναι το νέο σου ψευδώνυμο ? Με όποιο και να γράψεις το νιάου-νιάου στα κεραμίδια δεν το κάνει ο σκύλος. Η προπαγάνδα σου υπέρ Συκιώτη δεν βρίσκει ακροατές. Οι συγχωριανοί μας κατάλαβαν πια ότι ο άνθρωπος είναι ανίκανος να διαχειριστεί τα δημοτικά πράγματα. Και όσοι δεν το είχαν καταλάβει, όταν βλέπουν εσένα να τον στηρίζεις, αποφασίζουν να πάνε με το μέρος των άλλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λες μωρέ :
Το Κλειστό Γυμναστήριό μας για να παίζουν τα παιδιά μας, δεν είναι επείγον ?
Το να μπορούμε να πάμε στα χωράφια μας, δεν είναι επείγον ?
Αλλά τι να περιμένουμε απο εσένα. Μια ζωή έτσι ήσουν. Θέμα DNA.
Σφουγγοκωλάριος ήσουν, είσαι και θα είσαι.
ΚΒτης της κάτω πλατείας
ο τοπος παραπαιει κι εσεις ασχολειστε ποιος ειναι κομμουνιστης ποιος ειναι δεξιος,απο τοτε που δοθηκε αναπτυξη στα καμμενα βουρλα,γυρω στο 1955 ,βρεθηκαν σε θεσεις δημαρχαιων και παραγοντων ατομα που δεν φροντισαν τον τοπο αλλα μονο τους εαυτους τους.αρπαχτικα,χωρις συνειδηση ,διαμόρφωσαν ενα κλιμα διαφθοράς με την ευλογια τοσο των πιο υψηλα υσταμενων οσο και με του λαου που τους ψηφισαν.τα θυματα ειναι αυτοι που επενδυσαν στον τοπο ,που ρημαχθηκε,που εφτιαξαν σπιτια,εξοχικα,δινοντας χρημα στην οικονομια του τοπου.ολοι αυτοι τωρα χτυπουν το κεφαλι τους στον τοιχο,ντοπιοι και ξενοι,ανυπερασπιστοι εμπρος στα λυκοορνεα του τοπου.καθομαδυε κι ασχολουμαστε με κωδικους της λογιστικης χανοντας την ουσια.ποιοι υποβάθμισαν τον τοπο??? ποιοι τους στηρίζουν τωρα και παλαιοτερα?? ποιες υπηρεσιες του ελεγκτικου μηχανισμου κανουν τα στραβα ματια?? ποιοι πολιτικαντηδες,υπουργοι,βουλευτες??? ειμαστε αξιοι της τυχης μας!!! αφηστε λοιπον τις φιλοσοφιες γιατι εχουμε καταντησει καραγκιοζηδες.τους δωσαμε δυναμη δια της σιωπης και της απραξιας μας...δημαρχος χωρις φοριγικο ελεγχο,βουλευτης ..η.υπουργις που μας παιζει μπροστα στα ματια μας στα δαχτυλα.σταματηστε να τρωγεστε αναμεταξυ σας και ακωστε τους στις κλωτσιες και αυτοτς και τους δηθεν συμβουλους που δεν εχουν κολλησει ουτε ενα ενσημο στη ζωη τους..ειπαμε..αλλιως θα ειμαστε ερμαια των σπιθαμισιων,των ουρακοταγκων,των τζογαδορων,των τοκογλυφων και ο,τι σναγραφεται στον ποινικο κωδικα εγκληματιων του τοπου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τρελος καλα τα λεει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δε θουκυδιδης ειχε συμβουλευσει για το προβλημα στο Δημο.
-¨Οπου αν μαλακισθέντες σωθειετε¨
αγαπητε 5.25 της 25/9/21 επιτρεψτε μου μια διορθωση......Οποι αν μαλακισθεντες σωθειητε....Θουκυδιδης ..λογος Νικια...ειναι ο λογος του στρατηγου των Αθηναιων Νικια,οι οποιοι στα πλαισια του Πελοποννησιακου Πολεμου,εκστρατευσαν κατα των Συρακουσων.Εκει ο στρατηγος τους Νικιας απευθυνομενος στους στρατιωτες του ειπε το πιο πανω..που σημαινει...εδω δεν υπαρχει τοπος που μπορειτε να σωθειτε αν εισαστε δειλοι....ευχαριστουμε παντως που μας δωσατε δια αυτης της εκφρασεως την ευκαιρια να το ξαναθυμηθουμε εμεις οι παλαιοτεροι..αλλα και ενα κινητρο στους νεωτερους να καταλαβουν γιατι τα αρχαια ελληνικα ειναι χρησιμα...οποιος δεν ξερει ιστορια ειναι καταδικασμενος...
ΑπάντησηΔιαγραφή5.59μμ.Εκτιμω την ορθογραφικη διόρθωση, και ευχαριστώ για την ερμηνευτική.Ειχα απελπιστει ότι δεν υπαρχουν εμβριθεις,που να αναλύουν ποιο σύνθετες σκέψεις. Χαίρομαι που έπεσα έξω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω αυτό να είναι μια αρχή περιορισμού της χυδαιας έκφρασης, τουλάχιστον στο μετρο που το μπορούν.
Ανώνυμοι 5:25 μ.μ., 25/9 και 5:59 μ.μ.,26/9, πράγματι ο τόπος μας δεν μπορεί να σωθεί με δειλούς ανθρώπους. Εσείς όμως που συμβουλεύετε εμάς τους άλλους γιατί είστε δειλοί ? Γιατί δεν γράφετε με το όνομά σας ? Μόνο τότε θα σας παίρναμε στα σοβαρά και ίσως σας αντιγράφαμε. Αφήστε λοιπόν τον Θουκυδίδη και ξαναδιαβάστε τον 5:37 μ.μ., 24/9 που τα είπε όλα και μεταξύ αυτών : ‘’αφηστε λοιπον τις φιλοσοφιες γιατι εχουμε καταντησει καραγκιοζηδες, τους δωσαμε δυναμη δια της σιωπης και της απραξιας μας...δημαρχος χωρις φορoλογικο ελεγχο, βουλευτης-υπουργος που μας παιζει μπροστα στα ματια μας… σταματηστε να τρωγεστε αναμεταξυ σας και … κλπ … αλλιως θα ειμαστε ερμαια …. εγκληματιων του τοπου...’’
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ - ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε 9.22,οπως κι εσυ σχολιαζεις ανωνυμα ,και για τους ιδιους λογους κι εμεις.οσο για τον φιλο των 5.37 ,να σε πληροφορησω πως ειναι ο ίδιος με τον 5.59 της επομενης ημερας,δηλαδη ειμαι εγω η ιδια..απλα στο σχολιο που εκανε καποιος αλλος για τον Θουκυδιδη, πετυχημσνο θα ελεγα,απηντησσ ερμηνευοντας τον μιας και τον εχω διδαχτει και τον θυμαμαι..εδω καλο ειναι να ανταλλασσουμε αποψεις..και να προβληματιζομαστε..ισως ομως κανοντας επωνυμα σχολια πεσουμε θυματα καννιβαλισμου στον οποιο τοσο αρεσκονται ορισμενοι...σας διαβεβαιω ομως πως ο,τι γραφω τα εχω φωναξει πολλακις και πολλες φορες κοντεψα να βρω και τον μπελα μου αφου ειχα διπλα μου δειλους συνδημοτες και φιλους...
ΑπάντησηΔιαγραφήσε συνεχεια του πιο πανω...επιπλεον δεν νομιζω οτι ο Θουκυδιδης ασχολειται με φιλοσοφιες μιας και Ιστορικος ηταν..αφου ασχοληθηκε με την περιγραφη του Πελοποννησιακου Πολεμου..ουσιαστικα ενος εμφυλιου..συγγραφη απο την οποια πολλα μπορουμε να διδαχτουμε...ευχαριστω...εγω η ιδια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα σωστά αλλά δεν χρειάζεται να γράφεις σπιθαμιαιος και ουρακοταγκος. Χάνεις το δίκιο σου έτσι. Δεν είναι πρόβλημα η εμφάνιση αλλά οι δράσεις και η αδράνεια των δημοτικών συμβούλων
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε Κωστα Τραχανα..τους χαρακτηρισμους σπιθαμιαιος και ουρακοταγκος τους χρησιμοποιησα διοτι πολλακις και κυριως προεκλογικα γραφηκαν και δημοσιευθηκαν απο καποιους σχολιαστες...ποιος ξεχναει σχολια οπως..ο σπιθαμιαιος, ο ουρακοταγκος, ο τζογαδορος,ο κλεισοσπιτης,η χαλασοσπιτω,ο Κλεαρχος η Μαρινα και ο Κοντος???και αλλα πολλα χαριτωμενα πιυ δημοσιευθηκαν κατα καιρους απο καποιους πιυ σατυριζαν τα προσωπα και τα πεπραγμενα τους.Τους δανειστηκα λοιπον αυτους τους χαρακτηρισμους διοτι ,οπως και να το κανουμε, η σατυρα εχει να προσφερει πολλα νοηματα...ανεκαθεν η σατυρα ασχολιοταν με τα πολιτικα πεπραγμενα κι οχι μονον, απο την αρχαιοτητα εως σημερα....ορνιθες..βατραχοι.κλπ.Η σατυρα επισης επαιξε σπουδαίο ρολο και επι κατοχης μην το ξεχνας..και μην φανταζεσαι εμφανιση οταν ακους τετοιες λεξεις αλλα ποιοτητα χαρακτηρα,και προσωπικοτητας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω με την Κυρια,η ανθρωποφαγια ειναι δυσπεπτη για τους Homus Sapiens ως ποιο εξελιγμενο ειδος ενω για τους Homus Sosialisticus , ειναι κανονικο διαιτολογιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κ.Τραχανας ειναι ενας απο αυτους που ομως αποφευγουν αυτη την συνηθεια.
Συνεπως η ανωνυμια ειναι αμυντικη αναγκη και οχι επιθυμητη επιλογη.
Αγαπητή Ανώνυμη Κυρία για το θέμα της ανάρτησης δεν βλέπω να παίρνετε θέση. Δεν σας αφορά ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι ο μόνος που εξέφρασε αποψη για το θέμα της ανάρτησης είναι ο τραχανάς ο οποίος συμφωνεί με τη διαγραφή των μικροέργων,οι υπόλοιποι σχολιαστές δεν έχετε άποψη ή σσς ειναι αδιάφορο σαν θέμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε 5.59 για το θεμα της αναρτησης ηδη εχω λαβει θεση ..μπορειτε να διαβασετε το σχολιο μου απο 24/9 ωρα 5.37 ..δεν θα μπω ειδικα σε ξωδ λογιστικης..αν και θα μπορουσα πολυ καλα μιας και ασχοληθηκα παρα πολλα χρονια με αυτο το αντικειμενο ..η εικονα ομως που παρουσιαζεται σε λογιστικο επιπεδο και σε νουμερα και σε δηθεν εργα αλλα και στα εργα και ημερες αυτων που κληθηκαν να υπηρετησουν αυτον τον τοπο,δεικνυει αυτα που προειπα στο αρχικο μου σχολιο..δυστυχως ...Καποια στιγμη λοιπον θα πρεπει να κοιταξουμε τους εαυτους μας στον καθρεφτη και να αναζητησουμε κι ει τις ευθυνες..γιατι ανεχομαστε τοσα χρονια αυτη την κατασταση..γιατι επιτρεψαμε να θεριεψει ο καθε θρασυς με αποτελεσμα να φοβουνται πλεον οι δημοτες...γιατι επιτρεπουμε κιολας να μας εκφοβιζουν και να μας φιμωνουν..γιατι επιτρεπουμε στους ελεγκτικους μηχανισμους να ειναι με τσ θηρια κι οχι με τους απλους δημοτες...προσφατο ειναι το πρωτακουστο γεγονος να διωκεται ποινικα πολιτης επειδη τολμησε να χαρακτηρισει το δημαρχο φοροφυγα..περυσι απειλησαν με νομικες ενεργειες πολιτες που μεσα σπο αυτο το blog κστηγγειλαν την παραβιαση μετρων κατα covid απο επιχειρηματιεε πιυ τυγχανει να ειναι αντιδημαρχοι κλπ..απο την αλλη εχουμε ιδιωτικοποιηση του λιμανιου..απαξιωση των πορων του τοπου οπως τα ιαματικα λουτρα.κ.λ.π οσο για τα χωρια ουτε συζητηση..χωρια που επι δεκαετιες ηκμαζαν και αναπτυσσοντουσαν τωρα πλεον παρακμαζουν .εγκατελελλειμμενα στην τυχη τους..η στα αρπαχτικα που θελουν να λεγονται δημοτικοι συμβουλοι ενω στην ουσια ειναι απλα νενακηδες για την εξυπηρετηση των δικων τους συμφεροντων...εκει ειναι η ουσια..εαν νομιζουμε πως υπαρχουν οσμες διαφθορας να εχουμε και το σθενος να βαλουμε το μαχαιρι στο κοκκαλο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμ πες μας ότι είσαι παραληρηματικη και μας το παίζεις και αρχαιολατρισσα με τον Θουκυδίδη, τρομάρα σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ3852/2010
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρθρο 63
Αρμοδιότητες
Η εκτελεστική επιτροπή ασκεί τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
α) Παρακολουθεί την εκτέλεση των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
β) Συντονίζει την κατάρτιση και παρακολουθεί την εκτέλεση του επιχειρησιακού προγράμματος, το οποίο και εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο.
γ) Καταρτίζει και εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο το τεχνικό πρόγραμμα του δήμου και έχει την ευθύνη της υλοποίησής του.
δ).....
Αν δεν καταλαβες γιατι ο Συκιωτης παιρνει μπιτ παρα τις εκλογες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτα τα Σουργελα που γραφουν για να δεις τι τρικυμια στο καυκαλο εχουν.
Βαι Βαι Μπουνταλα Τραχανα?
Επειδή είσαι άσχετος πολιτικά ο συκιωτης πήρε τις πρώτες εκλογές Επειδή ο Τετριμίδας φοβήθηκε τη κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ και ο Αντωνίου δεν μάζεψε το συνδυασμό του σαν αντιπολίτευση για τις επόμενες εκλογές και κάτι πανιβλακες από το ΠΑΣΟΚ τους δούλεψε ψιλό γαζί και πήγαν μαζί του, μερικοί για το συμφέρον τους.Το 19 φταιμε όλοι αφού βάλαμε μπροστά έναν άνθρωπο που τον είχε του χεριού του. Υποκειμενική σου άποψη ότι είμαι σουργελο και μπουνταλας, πρέπει να το τεκμηριωσεις! Εσύ πάντως είσαι χεστης αποδεδειγμένα αφού φοβάσαι να γράψεις το τιμημένο όνομα σου! Με την πτώχευση του Δήμου τελειωσε και η καταραμένη 9ετια των ανικανων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αναλύσεις κ. Τραχανά δεν στηρίζονται στην λογική του 'αν'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλ, αν ο κ. Τέτρι αν ο
κ.Αντωνίου αν οι πέντε του αληστου μνήμης πασοκ(απάντηση Λακεδαιμόνων προς τον Φίλιππο στις απειλές του, 'ΑΝ').
Ο Συκιωτης κερδίζει τον Δημο διότι:
Έχει υπαρξιακή αυτονομία (επαγγελματική ,οικονομική,οικογενειακή,φιλική)έχει στηρίξεις διασπορας από διάφορους χώρους,είναι κεντρικά αποδεκτός (Καμενα)έχει εντοπιότητα ισχυρή(Άγιος).
Όλο αυτό το πακέτο είναι αρνητικό για μια αντίπαλη υποψηφιοτητα εξίσου δυναμική.Αντιθετως έλκει υποδεέστερες προτάσεις θνησιγενεις από την αρχή.Αυτο πάλι οριζεται για δύο λόγους:
π
Πρώτα η ρηχοτητα της πολιτικής σκέψεις(επαναστατική γυμναστική),και δευτερον η αναγκαστική αναπλήρωση αφού δεν υπάρχει συνειδητή επιλογή σε έναν ισάξιο αντίπαλο εξ αρχής.Το πρώτο και το δεύτερο λειτουργει και αντιστροφα αναλόγως.
Πάντως κάποιοι με την διαμαρτυρία την αγανάκτηση την αναφορά σε προβληματα και την μονομερή και υποκειμενικη λύση δεν μπορουν να πεισουν τους πολλους .Πόσω μάλλον όταν τους χαρακτηρίζουν
'Χορτοφάγα' όντα.
Λυσιτελής κατάσταση θα ήταν η ανάδειξη ενός ικανού και ισχυρού πόλου συγκέντρωσης των εκατονταρχων, φυλαρχων κλπ, που οι δημότες θα είχαν ως ισχυρό λόγω μετατόπισης.Αυτο δεν επιτυγχάνεται όσο οι λαικιστες οπαδοί του σοσιαλιστικού αναδιανεμητισμου (κόπος του άλλου),δηλ Κρατιστες, υπάρχουν ως πρωτοπορεία πολιτικής σκεψης στα τοπικα και Κηνσορες εισηγητές, για την προσαγωγή στο λαϊκό δικαστήριο
αν η γιαγιά μου είχε καρούλια / ρουλεμάν θα ήταν πατίνι / τρόλεϊ / τρένο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σοφια του λαου ... σε εφαρμογη του Κ.Τ.
Βρε Κρίτωνα γιατί επιμένεις να επιβεβαιώνεις αυτούς που σε αποκαλούν σφουγγοκωλάριο του Συκιώτη ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΤΩΝΑ ΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΠΟ ΣΟΥ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΚΡΑΤΙΣΤΕΣ ? ΑΦΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ? ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολεκτιβιστές
ΑπάντησηΔιαγραφή... ενηλικιωθειτε σας παρακαλώ.
Δεν χρησιμοποιησα το αν ,ανεφερα πραξεις που εγιναν και βρηκε τρυπα στο παραθυρο ο συμβουλακος για να γινει δημαρχακος και σε 1 χρονο θα μας πει δυστυχως πτωχευσα ξανα το δημο ,συγνωμη δημοτες ψηφιστε με να τον αναστησω !Κριτων εισαι σταικουρας μεχρι το κοκκαλο ,ασχετος απο οικονομικα για αυτο δε μιλας για το θεμα της ατζεντας ! Πτωχευει ο δημος ξυπνα !Χρυσες λιρες να πιασει αυτη η ανικανη ομαδα ,βοθρολυματα θα γινουν !Η εσσδ σου φταιει για αυτο και ο τσαουσεσκου ? Ο δημαρχακος σου ζει απο τους φορους μας και το μητσοτακεικο !Σου αναγνωριζω παντως οτι εισαι απο τους λιγους στα καμενα που καταλαβαινουν τι σημαινει παραλιακος δρομος αγιος εως λογγο για την αναπτυξη του τοπου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαβάριτς, δεν εισαι κακος μαλλον ομως διπολικος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαχεσαι τα τοπικα προβληματα στη σωστη τους βαση, αλλα παραλληλα η αριστεροφροσυνη
σου βαζει εμποδια και καταστρεφει την καλη διαθεση για προσφορα στον τοπο.
βρε παιδια αυτος ο "γιατρος" ποιος χαβαλες ειναι?? διπολικος ,παραληρηματικος...μαλλον της γενισς του Χιτλερ αφου ονειρευεται γυψους προς αποκατασταση...και ειναι και μηχανικαττζα..καρουλια,ρουλεμαν...και τον πειραζει η αναφορα σε ιστορικα γεγονοτα...τυπου εμφυλιου Πελοποννησιακου..που μακαρι ναξερε τι ειναι μπας και γλυτωναμε απο ενα ακομη ανεγκεφαλο ΜΠΟΛΙΤΗ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι ο ανεγκεφαλος ψηφοφορος!!!!χα.. χα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κώστας Τραχανας θα ήταν ιδανικός δήμ.συμβουλος κοντά σε ένα Δήμαρχο όχι συγκεντρωτικό
ΑπάντησηΔιαγραφήτης κατηγοριας του ΔΜ,με μια και μοναδική εντολή κάνε στον Άγιο ότι νομίζεις χωρίς να ανακατευτεί ο Εισαγγελεας και κάθε εβδομάδα στο 'μιτιγκ' της ομάδος θα αναφέρεις
αιτιολογημενα ενέργειες.
Διορθ.οχι συγκεντρωτικο, αλλα της κατηγοριας του ΔΜ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα στη κηδεία στον Άγιο ήταν όλοι εκεί η σαλωμη ο Ηρώδης ο αεριτζης ο ανεμοδεικτης ο βρωμυλος ο άφραγκος σεΐχης ο φαταουλας ο συνηγορος του διαβόλου και κάνανε κονσομασιον τα σουργελα! Χυλοπιτα εσύ σε μια άκρη με το μπειμπυφεισ φιτνεσατος κοιλιακούς και το αθυροστομα σου. Πάντως δεν θα πληξουμε είναι σίγουρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣπαστα και ξαναριχτα αγορι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτήσεις στον χυλοπιτα αυτός ξέρει τους κωδικούς. θα σου εξηγήσει όταν τελειώσει την γυμναστική του
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τελειώνει αυτό το θέμα,εννοώ τα δημοτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο οι δημότες βλεπουν
τον τρόπο διαχειρισης των κοινών με την ιδιοτέλεια τότε μένουμε στα ίδια.
Η Παύλιανη μας ξεπέρασε με ένα φαράγγι 2 χιλιομέτρων.
Ο Άγιος μένει από εισόδημα και τα Καμενα είναι του καλοκαιριού. Ο Μώλος είναι Αφγανιστάν και αυτόνομος και τα χωριά
κοιτάνε οι νέοι να την κάνουνε.
Ο Δήμος είναι τραπεζική επιταγή για δικαιούχους.
Οι αριστεροί δεν είναι
κανονικοι άνθρωποι,οι δεξιοί πιστεύουν στην πατρίς και θρησκεια,και
οι ψαράδες ότι οι θάλασσα ανήκει στα ψάρια της.Βγαλε άκρη εσύ και η χυλοπιτα σου?
ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΟ ΓΡΙΦΟ, ΤΡΑΧΑΝΑ ΕΣΕΝΑ ΛΕΕΙ ΧΥΛΟΠΙΤΑ .ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΑΛΩΜΗ Ο ΗΡΩΔΗΣ ΚΛΠ ...Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΜΑΝΙΔΗΣ Ο ΠΟΝΤΙΟΣ . ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΦΜΠ ΠΟΛΥ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ,ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΟΠΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ? ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΟΛΟΥΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγαινουν στις κηδειες τα λυκορνια μυρισανε ψοφιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή