Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
17 Ιουλίου 2021
Εθελοντικός καθαρισμός παραλιών σε Καμένα Βούρλα, Αρκίτσα, Μαλεσίνα, Αταλάντη
Στη δράση αυτή, θα συμμετέχουν εθελοντές καθώς και οι δήμοι με καθαριστικά μηχανήματα, προκείμενου ο κόσμος να απολαύσει καθαρές παραλίες και αυτό το καλοκαίρι.
Οι παραλίες που θα καθαριστούν και τα σημεία συνάντησης των εθελοντών στις 10:00 το πρωί του Σαββάτου 17 Ιουλίου είναι:
Στην Αρκίτσα, η Παραλία Μικρή Σουβάλα.
Σημείο συνάντησης: η αρχή της Παραλίας.
Στην Αταλάντη , η Παραλία Παλιομάγαζα.
Σημείο συνάντησης: ο χώρος στάθμευσης της Παραλίας.
Στη Μαλεσίνα, η Παραλία Βλυχάδα.
Σημείο συνάντησης: ο χώρος στάθμευσης οχημάτων.
Στα Καμένα Βούρλα, η Παραλία Καμένα Βούρλα.
Σημείο συνάντησης: μπροστά από την Εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα.
Στην Αιδηψό, η Παραλία Γρεγολίμανο.
Σημείο συνάντησης: ο χώρος στάθμευσης της Παραλίας.
Στα σημεία των καθαρισμών, θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα κατά της εξάπλωσης του COVID-19.
«Απευθύνουμε κάλεσμα σε κάθε πολίτη που αγαπά τη Φύση. Όλοι μαζί μπορούμε, αλλά και οφείλουμε να φροντίζουμε για την καθαριότητα και την προστασία του Περιβάλλοντος.Ζητούμε λίγο από τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο σας, στη νέα εκστρατεία καθαρισμού ακτών του Βόρειου Ευβοϊκού κόλπου.
»Καθαρίζουμε τις ακτές μας, γιατί αγαπάμε τον τόπο μας και θέλουμε εμείς, τα παιδιά μας, οι φίλοι μας, οι επισκέπτες της Στερεάς Ελλάδας, να τον χαιρόμαστε σε όλο του το μεγαλείο, σε όλη του την ομορφιά. Αλλά και για να δώσουμε το καλό παράδειγμα σε χιλιάδες άλλους αυριανούς εθελοντές» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός.
24 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Αυτό πράγματι είναι κάλεσμα εθελοντισμού αλλά και πρακτικά αφορά δημόσιες και ελεύθερες στην πρόσβαση παραλίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άλλη ανακοίνωση για τον ιδιωτικό χώρο στην Μαρίνα Κ. Βούρλων ήταν συμφωνία του επιχειρηματία με ειδικό υποβρυχίων εργασιων για καθάρισμα του πυθμένα έστω άνευ πληρωμής.Ειναι δύο διακριτά πράγματα το πρώτο είναι Εθελοντισμός το δεύτερο είναι ιδιωτική συμφωνία.
Υπήρχε συμμετοχή καμενοβουρλιωτων ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλήρης αποτυχία,μηδαμινη συμμετοχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπομονή με τον επόμενο Δήμαρχο που το επιθετό του αρτχίζει από Ξ θα δούμε άσπρη μέρα στα Καμένα και σε ολο τον Δήμο!
Καινουριωτες, απαίδευτοι, ουζαδες ,μόνο μέχρι την λαϊκή αγορά και με έλεγχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΔιαγραφήΡε κουτό7.04 γιατί τα βάζεις με τους Καινουργιώτες; Αν στον σφυρίξουν να δεις που θα τους αγαπήσεις και συ...
ΔιαγραφήΠολύ μικρό θέμα για να είναι μεγάλο για συζήτηση.Ο εθελοντισμός έτσι και αλλιώς στην χωρα είναι ακτιβιστικός και τροφοδοτειται παραλληλα με τον δικαιωματισμο από το πιθαρι της αριστεράς.Εναι καλυμμενος οικονομικά από τον κρατικοδιαιτισμο και ιδεολογικά τοποθετημένος στην δήθεν δωρεάν παιδεια.Η διαφορά του ντόπιου με τον ξένο εθελοντισμό είναι στην κουλτούρα.Στην αλλοδαπή δεν υπάρχει το ανθρωπογενες σκουπίδι αλλα ως φυσικό φαινόμενο .Συνεπως εκεί ο εθελοντισμός είναι προσπάθεια τακτοποίησης του φυσικού υλικού(ξύλα,φύκια,πέτρα κλπ).Αν λοιπόν η μη συμμετοχή στην ντόπια προσπάθεια(καθάρισμα παραλίας) είναι αποτυχημένη αυτό δεν είναι πολιτικό πρόβλημα,είναι κοινωνικό με αιτία ότι ο ρυπαινων δεν θα ήταν τέτοιος αν έπρεπε να είναι και υποχρεωμενος να καθαρίζει αυτό που δημιούργησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 8:51 π.μ., Ιουλίου 19, 2021 ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ είναι ένα μικρό θέμα για να είναι μεγάλο για συζήτηση… αλλά ακριβώς το αντίθετο. Είναι ένα μεγάλο θέμα το οποίο στο Δήμο μας το θεωρούμε μικρό για συζήτηση… Οι κοινωνίες που ‘βρωμίζουν’ (σαν τη δική μας) και περιμένουν να ‘ρθει ο Δήμος ή το Κράτος να καθαρίσει… είναι καταδικασμένες στην παρακμή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τόποι που θέλουν να γίνουν ‘’τόποι προορισμού’’ φροντίζουν να έχουν ανεπτυγμένο τον ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ που συνδράμουν τη Δημοτική Αρχή στον πολιτισμό της καθημερινότητας !
Και εμείς οι ΚΒτες είμαστε ‘μανούλες’ στο να βρωμίζουμε και να φωνάζουμε : Που είναι ο Δήμος να καθαρίσει !
Συμφωνώ 7.27 μμ στην διαπίστωση του πως πρέπει να είναι ο τόπος(καθαρός).Ομως η έννοια που δίδεται στην Ελλάδα για τον εθελοντισμό(βλέπε 8.51 πμ)είναι στρατευμένη ,κιβδηλη,προσχηματικη,όπως ακριβώς είναι δομημένο το σημερινο κρατος (Νεοβυζαντινο- θεοκρατικο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάμαι το 14 στο πειρατή Αύγουστο πριν αναλάβει, μου λέει σε θέλω μαζί μου, λεω στην στρατηγική αν πρόκειται να με ακούς να έρθω, όχι μου λέει θα κάνουμε ομάδες εθελοντών, δηλαδή εγώ θα καθαρίζω τη παραλία και εσύ θα μου δίνεις οδηγίες από το αυτοκίνητο ρε πας καλά έτσι θα έρθουν εθελοντές λέω! Αν δεν βάλει πλάτη ο δήμαρχος με προσωπική εργασία και χαμηλό προφίλ με μη προκλητικό λαιφ σταιλ δεν έρχονται εθελοντές! Και αν έχει βελούδινα χεράκια και δεν μπορεί ας βάλει το χέρι στη τσέπη του να πληρώσει 1000 ευρώ και 1000 ο περιφερειαρχης σε ανέργους να καθαρίσουν την παραλία! Τότε θα έρθουν και εθελοντές! Έτσι στο τσάμπα και με επιστασια δεν έρχεται κανένας!---- Φιλόδημε το κατανόησα το βιβλίο με πολύ μελέτη, αγόρασε το και διάβασε το θα γίνεις σοφοτερος,η Βαϊμάρη δεν τόλμησε να λύσει τα οικονομικά και την ανεργία γιατί δεν ήθελε συγκρούσεις με τα συμφέροντα! ---100 χρόνια από την μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού που τις συνέπειες τις νιώθουμε τα τελευταία χρόνια στο Αιγαίο, δεν θα κάνουμε μια μελέτη έξυπνης ιστορίας του 1922 ? Αίτια, ευθύνες και πολιτική ανάλυση? Η δεξιά στο εδώλιο της Ιστορίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήημιμαθής ή γκαιμπελίσκος?
Διαγραφήη κυβέρνηση Γούναρη και η λαϊκή -δεξια παράταξη έστειλε την 1η Μεραρχία με τον Κορίνθιο Συνταγματάρχη Πυροβολικού Νικόλαο Ζαφειρίου να αποβιβαστεί στη Σμύρνη το Μάιο του 1919 συνοδευόμενη από τον αρμοστή Στεργιάδη;
θες κι άλλο διαβασμα
ΔΕΝ τα συγχεω Φιλόδημε καμία σχέση ανάμεσα στα δύο!--- Ναι 10.09 και στις εκλογές του 1920 κέρδισε ο Λευτέρης το κοπέλι που πήγε να κατακτήσει την Άγκυρα και έγινε το 22! Βρήκαμε ποιος θα εγκαινιάσει το πολυπολιτιστικο κέντρο! Βερεμη ξανά στα θρανία θα κάτσεις!
ΔιαγραφήΚ.Τραχανα ,το 1922 ήταν ίδια ημερομηνία και για την Βαϊμάρη και για την κυβέρνηση Γούναρη με ιδιες συνθήκες μετά από μια μεγαλη ήττα.Οι διάφορες είναι στον τρόπο διαχείρισης αυτής.Επισης εχουμε διαφορά στα μεγεθη και κυρίως εδώ η επανάσταση του Πλαστήρα ήταν εθνοκεντρικη ενώ στην Γερμανία ήταν κοινωνική.Εκεί έχουμε προβιομηχανική οικονομια ενώ εδώ πρωτογενή.Εκει ο Λένιν βοήθησε το κίνημα των Σπαρτακιστων- ΚΚ και εδω ενίσχυσε με όπλα τον Κεμάλ ενάντια στους Ιμπεριαλιστες. Καμια λοιπόν συσχέτιση εκτός της ίδιας χρονικης περιόδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλοδημος
Σημ:μεταβιομηχανικη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι η επίδειξη ιστορικών γνώσεων με σκοπό να γίνεται κάποιας μορφής εξομοιωσης η έστω διαφοράς με το σήμερα είναι δυσχερής.Μαλιστα όταν οι συζητητές αντλούν τα στοιχεία από πηγές οι οποίες έχουν έντονο το υποκειμενικό στοιχείο(εφημερίδες ,στρατευμένη δημοσιογραφία.ιδεολογικη αποχρωσα ένδειξη) κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι η λανθάνουσα άποψη
περί του ΑΙΤΙΟΥ σε σχέση πάντα με το αιτιατό(αποτελεσμα) είναι καταφανής.Παεαδειγμα ο Κύριος 1.-"Δεν τόλμησε η κυβέρνηση να λύσει το οικονομικό (Βαϊμάρη)γιατί δεν ήθελε να συγκρουστεί με τα συμφεροντα?-"Πλάνη και αυθαιρεσία στο συμπέρασμα. Κύριος 2.Το αποβατικό στράτευμα στην Σμύρνη ήταν αποτέλεσμα δεξιάς πολιτικής και μεγαλοϊδεατισμού?Εύκολο συμπέρασμα βάσει ημερομηνίας αλλά ρηχό?
Κύριος 3.-"Εθελοντισμός,κιβδηλος προσχηματικος,κρατικοδιαιτος από ένα νεοβυζαντινο-θεοκρατικο κρατος?-"Υπερβατολογικος συλλογισμός στηριζόμενος στην απέχθεια για τον ρόλο του κρατους.Ολα τα ανωτέρω είναι εκφορά υποκειμενισμού μη στηριζόμενα σε πλήρη στοιχεία τα οποία μόνο με βαθιά γνώση μπορεί να αναλυθούν επαρκώς και πάντοτε με επιφύλαξη για το λάθος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος θα αποκλεισθεί να εκφέρει άποψη όσο και αναίτια να είναι.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί.
Μετά τιμής.
Ήρθε συνομήλικος και μου λέει, τι χάλια είναι αυτά στη παραλία του ΚΑΛΑΜΟΥ μετά από το μπάζωμα στην πλημμυριδα δεν υπάρχει χώρος να στρώσεις ψάθα. Στη κάθε σελεμπριτυ ο δήμος θα υπακούει και θα κάνει χάρες? Για μένα θα το μπαζωνε? Δις ψηφοφόρος του ανυπαρκτου! Του λέω,πουλάς τρέλα? Το έχεις ψηφίσει δις και διαμαρτυρεσαι? Είχε αποφασιστεί από πριν και το 19 το ενεκρινες! Με κοίταγε......
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμπαινε Γιουτσο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη παραλια ασπρονεριου τα 2 μπιτς μπαρ εχουν επεκτείνει τα ομπρελοκαθισματα περαν της εκτασης που εχουν παρει αδεια με αποτελεσμα να εχει μικρυνει η ελευθερη παραλια και να ειναι ο ενας πανω στον αλλον ιδιαιτερα τα σ/κ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριε Τραχανα αφου ενδιαφερεσαι για τα δημοτικα πραγματα και θελεις να κατεβεις υποψηφιος ... παρε την αστυνομια και ζητησε να παρεμβει ωστε να αποκατασταθει η νομιμοτητα οπως προβλεπει ο νομος, βλεπε και την αναρτηση του οικονομολογου.
Αυτο ειναι μια ουσιωδη παρεμβαση η οποία θα εκτιμηθεί απο τους χιλιάδες δημοτες που κατακλύζουν τη παραλια και να σε στηριξουν στις επερχομενες εκλογες.
Ετσι νομιζω οτι πρεπει να κινειται καποιος υποψηφιος.
Φιλικα, ένας συντροφος
35 άτομα έχουν εργασία μονο στο μπλουμ,βάλε μπικίνι, και παραδεισος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς το χαβά σας για τα δικαιώματα της καρετα-καρετα,λες και δεν υπάρχει χώρος ενδιάμεσα
@ 7.03 κανενας δεν ειναι αντιθετος με τις επιχειρησεις των μπιτς μπαρ. Αρκει να απλωνονται στο μερος που νοικιασαν. Αν επεκτεινονται περαν του μισθωμενου μερους αυτο ειναι παρανομο διοτι περιοριζουν το χωρο σε εμας, και ειμαστε πολλοί, που επιλεγουμε να κανουμε το μπανιο μας με την δικη μας ομπρελα. Αυτο νομιζω οτι ειπε και ο σύντροφος 6.38 με το σχολιο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο κ. Τραχανάς, οφείλει να απαιτήσει απο την Αστυνομία, τη τηρηση της νομιμοτητας.
"Συντροφια" 6.38 και 8.13 ο Τραχανας μονο λογια ειναι. Τη "καρεκλα" θελει να γινει βεζυρης στη θεση του βεζυρη. Μην το ψαχνετε... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά και θέλουμε beach bars, μακάρι όλες οι βίλες που έχουν κλείσει ΑΙΓΙΑΛΟ και παραλία να ήταν beach bars,εντός νομιμου άλλο να παραβιαζεις το χώρο ένα μέτρο άλλο δέκα !Το θέμα είναι ότι πρέπει να παλεύετε και μόνοι σας για τα δικαιώματα σας !Θα μεριμνησω στην ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ! Το ασπρονερι πρέπει να το διαχειρίζεται ο αντιδήμαρχος Καμβουρλων λόγω εγγύτητας!Ομπρέλες ελεύθερες του Δήμου έχει το ασπρονερι? Βλέπεις φίλε μου δεν υπάρχει βεζυρης, αν υπήρχε θα ήταν γεμάτο Ομπρέλες από το σισυ ως το ασπρονερι!
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Τραχανά πρωτα πρεπει να ενημερωσεις την αστυνομια, η οποια περνα καθε μερα και κανει πως δεν βλεπει, και αν δεν προβει σε ενεργρεια τοτε την κτηματικη. Το κακο εχει παραγινει στο ασπρονερι με τα 3 μπιτς μπαρ. Απλωνονονται καθε μερα και περισσοτερο ενω οι παραλιες πρεπει να ειναι κοινοχρηστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος ενοχλείται είναι ελεύθερος να πάρει τηλ.επωνυμα στην κτηματική,λιμεναρχείο,αστυνομία με κοινοποίηση στον Δήμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καταγγελία είναι ενεργοποίηση δικαιώματος και όχι κακεντρέχεια.Η επιχείρηση που εκ συστήματος κάνει κατάχρηση της σύμβασης είναι εκ των προτέρων έτοιμη να δεχθεί και τις επιπτώσεις.Ενας υποθετικος τζίρος 1 εκατ. είναι στημένος έτσι,ωστε να δεχθεί στα έξοδα και μερικά πρόστιμα.Το προβλημα για την παραβατική επιχείρηση αρχίζει όταν
υπάρχει ποινή δεκαημέρου lockdawn με εφαρμογή βέβαια εντός του καλοκαιρινού, χρόνου και όχι με ανοχή
της αστυνομιας μεταφορά της ποινής για την περίοδο του φθινοπώρου(περίοδος ανακαίνισης).Όλα αυτά δεν αφορούν βεβαια τους πελάτες (νεολαία, και το λούμπεν προλεταριάτο )αλλά μεγαλύτερες ηλικίες πολιτών που δικαιολογημένα θέλουν να εφαρμόζεται η τάξη και τα δικαιώματα.Ο Δήμος ως θεσμός είναι υπεύθυνος πολιτικά άρα και ηθικά διότι δεν θέτει κατά αρχήν τους κανόνες περί αθέμιτου ανταγωνισμού έτσι ώστε κάθε παρέκκλιση να εξατομικεύεται και να μην ομαδοππιειται ώστε το πρόβλημα να μην γενικευεται,άρα να μεγιστοποιείται.Μην ξεχνούμε ότι είμαστε στην χώρα της αναρχίας.
Νομικός (παραθεριστές)