18 Δεκεμβρίου 2021

Περί αληθείας ο λόγος !

Αυτό το άρθρο είχε ‘κατέβει’, με δικαστική εντολή, μετά από ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει ο δήμαρχος μας προς τον συγγραφέα του άρθρου (Σκούφια) αλλά και προς έναν άλλο(Γάκο) φερόμενο ως διαχειριστή του blog. Όταν λάβαμε γνώση ως blog από τους εναγόμενους για την δικαστική εντολή, πειθαρχήσαμε στην τότε εντολή του δικαστή.

Ωστόσο όπως πληροφορηθήκαμε πρόσφατα, τελεσιδίκησε η αντιδικία, με απορριπτική απόφαση κατά του δημάρχου ως προς το θέμα, κατά συνέπεια επαναφέρουμε το άρθρο.

Ο Διαχειριστής
Γιαννακούρος Κ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Του Γιάννη Σκούφια [ Οικονομολόγος - Ενεργός Πολίτης ] – 22/3/2021

Λόγω που ο ανώνυμος σχολιαστής [ 10.02 πμ – 22/3/21] έγραψε για κάτι που με αφορά προσωπικά και υπήρξαν και σχόλια επί του σχολίου…
Θεώρησα σκόπιμο ως άνθρωπος και ενεργός πολίτης που δεν έχω μάθει να κρύβομαι, να σας ενημερώσω εγώ ο ίδιος τι ακριβώς συμβαίνει για να μην αιωρούνται μισές αλήθειες και να βγάζει ο καθένας σας λανθασμένα συμπεράσματα.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ
1. Στις 6/3/2020 ο Δήμαρχος κ. Συκιώτης κατέθεσε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας ΕΓΚΛΗΣΗ σε βάρος μου για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ λόγω που στο Δημοτικό Συμβούλιο της 4/2/2020 όπως ισχυρίζεται « εντελώς αναίτια και απρόκλητα του επιτέθηκα κατηγορώντας τον ότι δεν είναι συνεπής στις φορολογικές του υποχρεώσεις, αποκαλώντας τον φοροφυγά»
2. Για υποστήριξη της έγκλησης επικαλέστηκε και προσκόμισε [α] τα πρακτικά του ΔΣ [β] τις Δηλώσεις ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του και [γ] πρότεινε ως μάρτυρες τους κκ ΦΥΚΑ, ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΠΑΤΑΡΓΙΑ και ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ.
3. Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών ανέθεσε σε Αστυνομικό του ΑΤ Καμένων Βούρλων να προβεί σε Ένορκες Καταθέσεις των εμπλεκομένων [Συκιώτη, Μαρτύρων, Σκούφια]
4. Στις 12/3/2021 με κάλεσαν στο ΑΤ ΚΒ για ένορκη κατάθεση. Ζήτησα αντίγραφο της δικογραφίας [έγκληση, καταθέσεις μαρτύρων, κλπ] και προθεσμία λίγων ημερών για να καταθέσω.
5. Στις 15/3/2021 προσήλθα στο ΑΤ ΚΒ και κατέθεσα Υπόμνημα προς τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών με το οποίο εκθέτω όλο το ιστορικό των Δηλώσεων ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του κ. Συκιώτη, για τα έτη 2015,2016,2017, επισυνάπτοντας όλη τη σχετική αλληλογραφία από 1/9/2018 με τις Δημόσιες Υπηρεσίες [Δ.Ο.Υ. – ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ – ΑΑΔΕ – ΑΔΘΣΕ] και τα σχετικά άρθρα που είχα αναρτήσει στο blog.
6. Με το Υπόμνημά μου, επίσης, ζητώ να γίνει με Εισαγγελική Εντολή, φορολογικός επανέλεγχος για το έτος 2015 και έλεγχος για τα έτη 2016 και 2017 [που δεν έγινε] από Ελεγκτική Υπηρεσία εκτός της Δ.Ο.Υ. Λαμίας, εξηγώντας και τους λόγους.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ 

1.Ο κ. ΣΥΚΙΩΤΗΣ, όπως έχει καταγραφεί και στο πρακτικό, ενώ είχα τον λόγο και επιχειρηματολογούσα για την ΜΗ ψήφιση του Προϋπολογισμού του 2020, με διακόπτει και λέει : «Τι είναι αυτό το πράγμα κ. Σκούφια ; Τιμωρός είσαστε ; Τι είστε εδώ μέσα ; Να πηγαίνεις να κάνεις καταγγελίες στην Εφορία επί προσωπικού ; Πρέπει να ντρέπεσαι γιατί δεν φοράς παντελόνια. Δεν φοράς παντελόνια…» και αμυνόμενος του απάντησα «Εγώ ; Εσύ δεν φοράς παντελόνια που δηλώνεις 6.000 €, φοροφυγά, έ φοροφυγά …» [Εδώ έχει γραφτεί λάθος. Δεν είπα 6000 € αλλά ΜΗΔΕΝΙΚΟ εισόδημα… όταν η μάννα μου, ως συνταξιούχος ΟΓΑ, δηλώνει 6.000 €].
2. Αυτά που ανωτέρω έχουν καταγραφεί στο πρακτικό ο κ. Συκιώτης, τα απέκρυψε στην μήνυσή του και κατέθεσε: «… εντελώς αναίτια και απρόκλητα επιτέθηκε σε μένα προσωπικά κατηγορώντας με δημοσίως ότι δεν είμαι συνεπής στις φορολογικές μου υποχρεώσεις, αποκαλώντας με μάλιστα επανειλημμένα φοροφυγά»
3. Ο μάρτυρας κ. ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ στις 12/12/2020 κατέθεσε: «Δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο σχετικά με το γεγονός, από ότι ήδη έχει καταγραφεί επίσημα στο πρακτικό»
4. Οι μάρτυρες, όμως, κκ ΦΎΚΑ και ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ στις 12/3/2021 κατέθεσαν: «Ο Ιωάννης Σκούφιας του είπε ότι δεν φορά παντελόνια και ότι είναι φοροφυγάς…». Ενώ ήταν παρόντες και άκουσαν και διάβασαν στα πρακτικά την τοποθέτηση του κ. Συκιώτη, με την οποία με προκάλεσε για να του απαντήσω, την απέκρυψαν στην ένορκη κατάθεση που έδωσαν. Κατά το άρθρο 224 παρ. 1 και 2 του Π.Κ. όποιος, ενώ εξετάζεται ενόρκως ως μάρτυρας ενώπιον αρχής αρμόδιας να ενεργεί ένορκη εξέταση, καταθέτει εν γνώσει του ψέματα ή αποκρύπτει την αλήθεια [ενώ έχει γνώση των αληθινών γεγονότων, σκοπίμως τα αποκρύπτει ή αρνείται να τα καταθέσει] τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Όσον αφορά τους μάρτυρες :
1. Ήδη κατάγγειλα τον κ. Παπαγρηγορίου στην Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας, λόγω της ιδιότητάς του, ότι όφειλε ως Αστυνομικός «να πει όλη την αλήθεια και μόνο την αλήθεια, χωρίς να προσθέσει ούτε να αποκρύψει τίποτα» για την οποία και ορκίστηκε.
2. Εξετάζω με τον δικηγόρο μου [έχω 3 μήνες προθεσμία] να υποβάλλω μηνύσεις κατά των κκ ΦΥΚΑ και ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ για ΨΕΥΔΟΡΚΙΑ και ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ, αν δεν πάνε να δώσουν συμπληρωματική κατάθεση .
Όσον αφορά την έγκληση για συκοφαντική δυσφήμηση :
1. Είμαι 100% βέβαιος ότι ο κ. Συκιώτης, στα έτη 2015,2016,2017 απέκρυψε φορολογητέα ύλη. Και ίσως να συνεχίζει διότι δεν έχουν αναρτηθεί οι δηλώσεις των επόμενων ετών. Και αυτό θα αποδειχτεί όταν ο Εισαγγελέας διατάξει να γίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ και ΟΧΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
2. Υπάρχουν συνδημότες μας, πελάτες του Ιατρού κ. Συκιώτη, που θέλουν να καταθέσουν αν ο Εισαγγελέας αποφανθεί ότι πρέπει να γίνει παραπομπή μου ως κατηγορουμένου στο ακροατήριο. Και θα βρεθούν και άλλοι…

Έτσι έχει περιληπτικά η υπόθεση. Ο καθένας σας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.
Εγώ έχω ήσυχη τη συνείδησή μου ότι «δεν διέπραξα κανένα έγκλημα» όπως με κατηγορεί ο κ. Συκιώτης.
Κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια !

-------------------------------------

49 σχόλια:

  1. Γεια σου ρε μαγκα Σκουφια. Και εγω θα ρθω μαρτυρας. Και τον ψηφισα και πελατης του ημουνα και 100 ευρω μου επαιρνε και χωρις αποδειξη. Εμ ετσι παιρνει κανεις ΙΧ 100.000 ευρω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχει δικιο ο σκουφιας. οπως τα γραφει εγιναν. ημουν εκει. δικιο εχει και για την φοροκλοπη. ουτε αυτος ουτε και αλλοι κοβουν αποδειξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ. ΤΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα πράγματα είναι απλά, το τι λέχθηκε εκείνο το βράδυ είναι εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=oklk4I66wg8 στο 2:06:10
    Θαυμάστε τον δήμαρχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι αυτοί φίλε Γιάννη ανήκουν σε μια πολιτική παράγκα φτιαγμένη με λάσπη και ψέματα. Που όσο πιο γρήγορα την κατεδαφίσουμε, τόσο το καλύτερο για το τόπο.
    Να είσαι σίγουρος ότι θα βρεθούν πολλοί, πάρα πολλοί, να σε υποστηρίξουν αν, λέω αν, με τις πλάτες των πατρόνων τους, σε οδηγήσουν στο ακροατήριο. Θα είναι μια πολιτικο-οικονομική δίκη που θα κάνει πάταγο στο πανελλήνιο.
    ΑΧΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η συμπεριφορά δεν αρμόζει σε δήμαρχο προς δημότη. Να παραιτηθείτε κύριε Συκιώτη ως ένδειξη στοιχειώδους ευθιξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο video απο το 1.58 και μετά η τοποθετηση του κ. Σκούφια.
    Έστω και με καθυστέρηση 1 έτους ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Κυριε Σκούφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ5:58 μ.μ., Μαρτίου 22, 2021

    ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΣΥΚΙΩΤΗ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΑΣΧΗΜΑ. ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΣ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΙΑ. Ο ΑΓΝΑΝΤΑΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΗΚΕ. ΟΙ ΦΥΚΑ-ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΝ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ. Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. ΚΑΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΗΛΩΣΕΣ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Δήμαρχε καλό το Ιατρείο αλλά για να σε δούμε θα πάς ή θα εξαφανιστείς?

    https://www.protothema.gr/greece/article/1107016/epitaxi-os-to-vradu-sta-heria-ton-idioton-giatron-pos-tha-ginei-i-diadikasia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάποιοι προσπαθούν να παραπληροφορήσουν τους αναγνώστες ότι οι δήμαρχοι που ασκούν και το επάγγελμά τους δεν είναι υποχρεωμένοι να κόβουν αποδείξεις. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Οι δήμαρχοι που ασκούν ταυτόχρονα με τα δημαρχιακά τους καθήκοντα και το επάγγελμα… οφείλουν να εκδίδουν αποδείξεις παροχής υπηρεσιών.
    Άρα ο κ. Συκιώτης όταν ασκεί το επάγγελμά του οφείλει να εκδίδει απόδειξη. Αν ισχυρίζεται κάτι άλλο, απλά ψεύδεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιαννης Σκούφιας6:58 μ.μ., Μαρτίου 22, 2021

    Δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου οτι είχε αναρτήσει και το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ για το Έτος 2018
    Ανακεφαλαιώνω : 2015 – 2016 – 2017 - 2018
    ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ: 29.912.54 / 29.641.14 / 32.446.50 / 29.856.60
    ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΣ: 3.042,69 / 0,00 / 0,00 / 0,00
    ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΣΥΖΥΓΟΥ ΩΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ : 9.541,68 / 8.402,61 / 8.899,45 / 2.523,44
    Εγώ δεν έχω κάτι να πω.
    Εσείς ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να είναια απο 3.042, σε 0,0,0 τα επόμενα χρόνια, μήπως συμβαίνει ότι γράφουν οι επαιοντες στο μπλογκ, γιατί θα πρέπει να είναι μεγάλος.....
    για να κάνει τέτοια γκάφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 7.13 μπες στο http://www.dimos-kamenon-vourlon.gr/ και μετα
    ΔΗΜΟΣ / ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ / ΣΥΚΙΩΤΗΣ / 2019
    θα διαπιστώσεις οτι δηλώνει Επάγγελμα ΙΑΤΡΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ Διεύθυνση ΒΥΡΩΝΟΣ 32 ΛΑΜΙΑ Τηλ 2231066431 και email (περίεργο) st.karameri@yagoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια προαναγγελθεισα καταληξη στον Εισαγγελεα φανηκε οτι ηταν η επεισοδιακη συνεδριαση τον φεβρουαριο του 20.
    Λυπηρο θεαμα τοτε, αλλα ποιο χειροτερο τωρα.
    θεωρω οτι ειναι ενα αρχικο εναυσμα ποινικοποιησης του δημοσιου πολιτικου λογου στα τοπικα .
    Ευθυνες πολλες, κανω ομως μια απλη καταγραφή.
    1.Ανεντιμος διαλογος στην περιβοητη ΔΣ με κτυπηματα εκατερωθεν κατω απο την μεση.
    2.Μετατοπιση της ουσιας[προυπολογισμος και τα συναφη]στην νομιμοτητα ή μη του ιδιωτικου επαγγελματος με επιμονο και διαρκη τροπο.
    3.Απαραδεκτη εμπλοκη περισοτερων ατομων περαν των δυο πρωταγωνιστων εφ οσον υπηρξε καταγραφη των λεχθεντων στα πρακτικα .
    4.Η ιδεολογικη αντιθεση φανηκε καθαρα ΄κοπιαροντας' την κοντρα Αδωνη,Πολακη,απο τη στιγμη που
    η ηθικη εγινε μπαλακι του πιγκ πογκ μεταξυ τους.
    5.
    Το τελικο συμπερασμα ειναι οτι η τοπικη πολιτικη σουργελοποιηθηκε ,εδειξε τις ανεπαρκειες της
    και εκανε την "ζημια" σε νεους που θα μπορουσαν να συμμετασχουν στα δημοτικα δρωμενα .
    ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κανενας ανεντιμος διάλογος.αυτος που ξεκίνησε την επίθεση στο δσ, ζητάει και τα ρέστα. Αιδώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εισοδηματα Συκιωτη , εξοδα αυτοκινητα ταξιδια ανατροφη παιδιου, ενοικια ιατρειου , ολα αυτα με εσοδα 30.000 ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε τι σας νοιαζει,αυτος μπορει να ξεραινει και το σκατο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι συμβουλοι οφειλουν να κρινουν με ηθος , αξιες , και αρχες τι ειναι αληθεια και τι ψεμα. Για να αλλαξουν τα πραγματα στο τοπο συμβουλοι και ψηφοφοροι ας πουνε οχι στους ψευτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανωνυμε 7.58 – 22/3 διαφωνω με την αποψη σου ότι ‘’το τελικο συμπερασμα ειναι οτι η τοπικη πολιτικη σουργελοποιηθηκε ,εδειξε τις ανεπαρκειες της και εκανε την "ζημια" σε νεους που θα μπορουσαν να συμμετασχουν στα δημοτικα δρωμενα . ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ’’
    Εγω πιστευω ότι η σταση του κ. Σκουφια είναι ένα μαθημα προς νεους που θελουν να ασχοληθουν με την αυτοδιοικηση. Παρακολουθησα το video και διαπιστωσα ότι ο κ. Σκουφιας αμυνθηκε σε μια επιθεση που δεχτηκε με λογια πεζοδρομιου από τον δημαρχο και υπερασπισθηκε με σθενος ολους εμας που δεν το κουναμε από τον καναπε του σπιτιου μας και το μονο που κανουμε είναι να γραφουμε εκ του ασφαλους, που και που, σχολια στο μπλοκ για οσα κανει η δεν κανει ο δημαρχος.
    Τελειωνοντας θελω να απευθυνθω σε ολους τους νεους, και όχι μονο, αναγνωστες του μπλοκ να παραδειγματιστουν από τη σταση του κ. Σκουφια και να βγουν στο προσκηνιο για να ένα καλλιτερο αυριο για αυτους περισσοτερο και λιγοερο για εμας τους μεγαλυτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανωνυμε-η 10,00 πμ 23/3.Σεβαστη η άποψη που λέει ότι η αρχική αιτία ήταν ο ανοικιος τρόπος του κ. Δημάρχου,άλλωστε υπάρχει σχετικό βίντεο,όμως η αρχική αιτία είναι ποιο παλιά και είχε συμπιέσει οργή με το " πογκρομ"καταγγελιών της αριστερής "πολιτοφυλακής" για Φοροδιαφυγή και για τον τρόπο διαβίωσης μιας οικογένειας (Δημάρχου)
    Βέβαια ο στόχος(καταγγελίες) δεν ήταν να πληρωθεί η τυχόν αποκρυβομένη φορολογική ύλη αλλά η κάθετη διαφωνία με τον τρόπο λειτουργίας των αποφάσεων στο Δημο.
    Αν λοιπόν υπήρχε κτυπημα κάτω από την μέση,(τρόπος συμπεριφοράς) ήταν αντίδραση και όχι πρωτογενη ενέργεια.
    Όσον αφορά πως έλκονται οι νέοι για τα δημοτικα
    αυτό είναι θέμα σχετικό και πάντως όχι υπό τον φόβο μιας απροσδιοριστιας στις επιπτωσεις κατά την διαχείριση ενός εκφυλιστικου συστήματος
    διαχείρισης των κοινών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γιαννης Σκούφιας12:42 μ.μ., Μαρτίου 23, 2021

    Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών με απόφαση – κόλαφο για τον υπουργό ….. απέρριψε το αίτημα του δικηγόρου του για έκδοση προσωρινής διαταγής ασφαλιστικών μέτρων κατά της ιστοσελίδας protothema gr και δημοσιογράφων της, με την οποία είχε ζητηθεί να μην …αναφερόμαστε στον ίδιο και την πολιτεία του.
    Η Δικαιοσύνη έκρινε το αυτονόητο: Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ !
    Γι αυτό κύριε (ξέρεις εσύ) όσο κι αν το θέλεις, όσο και αν προσπαθείς με νομικίστικα επιχειρήματα να κατεβάσεις το αναρτηθέν άρθρο μου, δεν θα το καταφέρεις.
    Ως φιλελεύθερος ενεργός πολίτης και ερασιτέχνης δημοσιογράφος εδώ και 4 χρόνια με πάνω από 80 άρθρα μου στο blog, διαμηνύω προς πάσα κατεύθυνση πως θα συνεχίσω να εργάζομαι αμείωτα με στόχο την έγκυρη, αμερόληπτη και υπεύθυνη ενημέρωση των συμπολιτών μου.
    Η αλήθεια θα λάμψει και οι αποκαλύψεις θα συνεχιστούν διότι οι κκ Συκιώτης, Παπαγρηγορίου και Φύκα είναι ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο όλος καβγάς είναι για την λέξη " φοροφυγας". Αν έτσι έχει καταλάβει το φτωχό μυαλό μας. Ακόμα και ο εγκληματιας που ακόμα δεν έχει δικαστεί λέγεται "υπόδικος" και όταν καταδικαστεί "κατάδικος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όταν δεν έχεις επιχείρηματα, το ρίχνεις σε προσωπικές επιθέσεις και γίνεσαι ' Μ.....ς! Δεν είστε ικανοποιημένοι κυριοι περίμενετε μέχρι τις εκλογές αλλά πάλι Συκιώτη θα βγάλουμε! Σορρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συκιώτη με τον Παπαναγιώτου αυτή ήταν η συμφωνία σας να καταθέσει ή έπαιξε το δικό του παιχνίδι πίσω από τις πλάτες σου ? Για ψάξτο ? Αν σκεφτείς και εσύ σαν τον πονηρούλη αγνανταίο τότε ίσως βρεθείς προ εκπλήξεων !
    Ένας φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΝΑΙ ΡΕ 3.37 ΠΑΛΙ ΣΥΚΙΩΤΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ CAFE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ψιτ οικονομολογε δημοσιογραφε ,παρε πριν το φαγητο ενα cipralex.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @4.02 χθες ψηφίστηκε ο νέος νόμος σχετικά με την προστασία των ζώων. Μπήκες να δεις προστατεύει το είδος σου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στηριξη στο Συκιωτη , για να εχετε εξυπηρετηση , ρουσφετακια , διορισμους 2 - 6 μηνων , να μη δηλωνετε τιποτα οπως αυτος ξερει , αυτο θελετε αυτο περνετε , αυτο σας δινουν , αυτο αξιζετε ομως ; κατι καλυτερο ισως ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Περί αλήθειας ο λόγος.
    Κύριε Σκούφια καί κύριε Συκιώτη θά σάς πάρει αλλά δεν θά σάς σηκώσει, όπως περιμένετε.
    Είστε καί όι δύο άχρηστοι για τόν τόπο.
    Δεν θά τό πάω προς τό παρόν επί προσωπικού.
    Έχετε τόν χώρο.
    Έρχεται ο χρόνος!
    Σάν δεν ντρέπεστε
    Δημήτριος Μπαλτάς τού Παναγιώτη C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κύριε Σκούφια ευχαριστούμε, διότι παλεύετε.
    Τώρα για ποιον, θά δείξει καί γιατί.
    Κύριε Συκιώτη, αποτύχατε.Ομως θά έχετε αλλά 6 χρόνια νά τό διορθώσετε.
    Θά συμβούν καταστάσεις πού ούτε κάν ακόμη φαντάζεστε.
    Καί θά είστε καί όι 2 παρόν.
    Όπως καί όλοι μας.
    Ο χώρος επεκτείνεται.
    Ο χώρος είναι αμείλικτος.
    Μπαλτάς Δημήτριος τού Παναγιώτη C

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο Σκούφιας φιλελεύθερος...
    Γελάνε και τα γίδια της Παπαρήγα που βόσκουν στα Βασιλικά.
    Α χα χα χα με εκανες και γελασα βρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γιατι μας νοιάζει τι ψηφίζει ο σκουφιας; στα λεγόμενα του για τα δημοτικά έχεις άποψη; καλά τα λέει η στραβά; μήπως ευτυχώς που υπάρχει και αυτός και τα λέει γιατί εμείς είμαστε για τα κνέλια; μήπως μόνο αυτός έχει άντερα και δεν φοβάται μηνύσεις γιατί εμείς βάζουμε την ουρά στα σκέλια; λέω εγώ τώρα μήπως. εσυ τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ 9.57 από το site των Φιλελεύθερων : https://www.liberal.gr/ … αντιγράφω :
    ‘’Ο φιλελεύθερος πολίτης μονίμως κρίνει και πάντα επωνυμα. Η κριτική γι΄αυτόν είναι μια διαρκής διαδικασία. Επιδοκιμάζει, αποδοκιμάζει, προτείνει. Και το κυριότερο, σε αυτήν την δοκιμασία θέτει και τον ίδιο του τον εαυτό. Η φιλελεύθερη σκέψη είναι μια αέναη κίνηση στον χώρο των ιδεών, καθώς αναθεωρεί, αναστοχάζεται, ανανεώνεται. Μόνον οι δογματικοί και οι νεκροί δεν μετακινούνται από τις θέσεις τους.’’
    Βάσει των ανωτέρω, μόνο ο Σκούφιας είναι πραγματικά Φιλελεύθερος.
    Εσύ, αλλά και πολλοί άλλοι σχολιαστές, απλά έχετε βάλει τη ταμπέλα Φιλελεύθερος, αλλά στην ουσία, και πάλι σύμφωνα με τα ανωτέρω, δεν είστε. Είστε δογματικοί και νεκροί, όχι φιλελεύθεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ως Λογιστής της περιοχής αλλά και πολίτης-ψηφοφόρος θεώρησα σκόπιμο να παρέμβω και να καταθέσω την άποψή μου επί του ζητήματος των Δηλώσεων ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του Δημάρχου κ. Συκιώτη.
    Από 25/1/2013 με το αρθ. 18 παρ.1 ν. 411/2013 καταργήθηκε το αρθ. 16 ν. 3852/2010 και όλοι οι Δήμαρχοι μπορούν ταυτόχρονα με το Δημαρχιακό Αξίωμα να ασκούν και την Επαγγελματική τους Δραστηριότητα και οφείλουν να εκδίδουν ΑΠΥ – Αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών ή Τιμολόγια.
    Ο κ. Συκιώτης, ειδικά κατά την πρώτη θητεία του 2014-2019 ασκούσε κανονικά το επάγγελμα του Ιατρού. Πελάτης μου ήταν και πελάτης του κ. Συκιώτη. Αλλά και ο ίδιος το έλεγε όταν τον ερωτούσαν γιατί προσέρχεται στο Δήμο, συνήθως, μετά τις 12 το μεσημέρι .
    Για αυτά τα έτη, σύμφωνα με τις Δηλώσεις Πόθεν Έσχες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου δεν δηλώνει εισόδημα από την άσκηση του επαγγέλματός του. Εκ της πολυετούς ενασχόλησής μου με φορολογικές δηλώσεις ελεύθερων επαγγελματιών, πρώτη φορά βλέπω ελεύθερο επαγγελματία, όπως ο Ιατρός κ. Συκιώτης, να δηλώνει μηδενικό φορολογικό εισόδημα επί σειρά ετών. Έχω την άποψη, όπως και άλλοι συνάδελφοι μου, ότι σε φορολογικό έλεγχο δεν θα μπορέσει να δικαιολογήσει το μηδενικό εισόδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @12.10 το liberal.gr είναι τόοοοσο φιλελεύθερο όσο και η φιλελευθαχαχαχα Νέα Δημοκρατία.
    Ο Σκούφιας αγόρι μου ακούει τα ονόματα Στέφανος Μάνος και Μιράντα Ξαφά και βγάζει φλύκταινες και θες να μου πεις ότι ειναι φιλελεύθερος; Α χα χα χα ας γελάσω. Κομμουνιστής είναι μέχρι κόκαλο και μάλιστα δραχμιστής! Τύπου Καζάκης, τύπου Κωνσταντίνου, άσε που ψήφιζε Πασοκ και Συριζα, αλλά τελος πάντων. Μη βιάζουμαι και τη λέξη Φιλελεύθερος. Ε όχι! Δεν το δέχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι σχεση εχει ρε 2:19 η μονιμως καβατζωμενη ξαφα με το θεμα??? Ως πιόνια, αποπροσανατολίζετε τη φάση..ου ρεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ [ΣΚΕΤΟ]

    Ο καθενας μπορει να προσδιορισθει αλλωστε ο Τσαρουχης ειχε πει 'στην Ελλαδα εισαι οτι δηλώσεις'αυτο ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

    Φιλελευθερος λοιπον μπορει να δηλωνει καποιος απο ακρα δεξια μεχρι ακρα αριστερα,
    χωρις ομως και να αποδεικνυεται ως ΟΥΣΙΑ.

    Οι εννοιολογικες προσεγγισεις της λεξεως φιλελευθερος ειναι πολλες μια ομως πολιτικοοικονομικα ειναι ποιο κοντα, η πιστη στα ατομικα δικαιωματα και κατ επεκταση στην αρνηση στην βια[πασης φυσεως] που το κρατος ως μονοπωλιον επιβαλει.

    Οταν λοιπον δεχομαι τον καταναγκασμο με την αιτιολογια του νομιμου τοτε ειμαι ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ.

    Ενας λοιπον που ειναι Δεξιος σε σχεση με εναν Αριστερο εφ΄ οσον ειναι και οι δυο κολεκτιβιστες [κρατικοδιαιτοι] τοτε δεν διαφερουν ουσιωδως αλλα επι μερους.

    Ενας φιλελευθερος λοιπον διαφερει διοτι βλεπει τον κοσμο οπως πραγματικα πρεπει να ειναι και οχι οπως ειναι.

    Φυσικα οι αρνητες της ατομικης ελευθεριας παραμορφωνουν την πραγματικη εικονα που στην οικογενεια την πραγματωνουν στην καθημερινοτητα, σε ιδεολογηματα οταν αφορα την κοινωνια[ευρυτερη οικογενεια].

    Ετσι λοιπον ο διπολικος τυπος ανθρωπου [αλλο η οικογενεια,αλλο η κοινωνια] , μπορει
    να αλλαζει αναλογα πως τον βολευει και κυριως να κατηγορει ευκολα τους αλλους ως ΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ,ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ κλπ.

    Συμφωνω λοιπον με τον ΜΑΝΟ την ΞΑΦΑ αλλα κυριως με τον ΤΖΗΜΕΡΟ δεν θα δεχθω ομως
    ευκολα τον αυτοπροσδιορισμο του καθε διπολικου ως φιλελευθερο [σκετο].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ 2.19 και 3.34-ΚΡΙΤΩΝ, το αποσπασμα απο το site https://www.liberal.gr/ που αντεγραψα προερχεται απο δηλωση του Στεφανου Μανου, τον οποιον δεχεστε ως φιλελευθερο, που το ειχε σε αρθρο του ο καθημερινος αρθρογραφος του site κ. Σκουρας.
    Επαναλαμβανω το αποσπασμα ‘’Ο φιλελεύθερος πολίτης μονίμως κρίνει και πάντα επωνυμα. Η κριτική γι΄αυτόν είναι μια διαρκής διαδικασία. Επιδοκιμάζει, αποδοκιμάζει, προτείνει. Και το κυριότερο, σε αυτήν την δοκιμασία θέτει και τον ίδιο του τον εαυτό. Η φιλελεύθερη σκέψη είναι μια αέναη κίνηση στον χώρο των ιδεών, καθώς αναθεωρεί, αναστοχάζεται, ανανεώνεται. Μόνον οι δογματικοί και οι νεκροί δεν μετακινούνται από τις θέσεις τους.’’
    Oταν διαβαζει καποιος καλοπιστος αναγνωστης τη δηλωση και τη μεταφερει νοερα σε αυτα που γραφονται στο blog του οποιου ειμαστε αναγνωστες, αμεσως ο νους του παει στον κ. Σκουφια. Ξαναδιαβαστε το.
    Αλλα δεν καταλαβαινω την εμπαθεια που εχετε προς το προσωπο του. Ρωτησα γνωστό μου που τυχαινει να είναι φιλος του Σκουφια από τα φοιτητικα τους χρονια και μου ειπε ‘’ο Γιαννης δεν υπηρξε ποτε κοματοσκυλο, πολιτικα κινουνταν και συνεχιζει να κινειται στο μεσαιο φιλελευθερο χωρο, κατά την βενιζελικη εκδοχη και παντα ηταν ελευθερο και κριτικο πνευμα’’.
    Παψτε να πυροβολειται εναν συνδημοτη μας που κατα την ταπεινη μου γνωμη, του οφειλουμε και δεν μας οφειλει. Αγωνιζεται, με τον τροπο του, που μπορει κανεις να διαφωνει, για ενα Δημο που με διαφανεια θα διαχειριζεται τα τοπικα πραγματα.
    Εχουμε πολλους σαν αυτον ; Αναρωτηθειτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλά είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που να ταυτίζουν τον φιλελευθερισμό με τις απόψεις των Τζήμερου και Ξαφά ? ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ !!!
    Σταματήστε τη Γη να κατέβω, που είπε και ένας φίλος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σιγα αγαπησιαριδες του Στεφανου Μανου μην σκισετε κανενα καλτσον,που νεοφιλελευθερο τον ανεβαζατε καπιταλιστα τον κατεβαζατε, οσο για το Liberal εχει δημοσιευσει απειρα αρθρα του Θανου και της Μιράντας εξισου 'Νεοφιλελευθερα'.
    Αντε ρε τραβατε για τιποτα ,"δικαιωμενα" αναδρομικα, τιποτα "γλειφιτζουρια" επιδοματα, και 'επιστρεπτεες' προκαταβολες με επιστροφή,πολιτοφυλακες του σοσιαλισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΘΕΝ ΑΡΘΡΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ.
    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ - ΤΕΛΟΣ.
    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ !
    ΣΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συκιωτη πληροφορηθηκα, απο φιλο δικηγορο, ότι υπηρξε πληρης δικαιωση του Σκουφια και επι πλεον καταδικαστηκες να πληρωσεις και τα δικαστικα του εξοδα. Επισης πληροφορηθηκα ότι σου ετοιμαζει και άλλες εκπληξεις πολύ χειροτερες απο αυτη. Και αυτες θα ερθουν απο Αθηνα πλευρα. Θα σε παει μεχρι τελους. Κοιταξε πως θα βρεις μαζι του πριν ξεσπασει η καταιγιδα. Δεν μπορω να σου πω περισσοτερα. Εισαι ‘ξεβρακωτος’ απο φορολογικης σκοπιας.
    Ενας εκ Λαμιας (πολιτικα) φιλος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ηρεμήστε για λίγο μήπως προλάβει και πάρει το επίδομα των 250 € που θα δώσει ο μητσοτάκης στους άπορους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γ Σκούφια μπράβο, συνέχιζε να αποκαλύπτεις τις παρανομίες του αλλαζόνα δημάρχου,εαν καταφέρεις και γίνει και διαχειριστικός έλεγχος στο δήμο θα έχεις προσφέρει τα μέγιστα στην κοινωνία των ΚΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μια προσωπική αντίθεση ,που είναι πρωτόγνωρη για τα πολιτικά ήθη στην πόλη μας και δυστυχώς πηγε στα δικαστήρια.
    Μου κάνει όμως εντύπωση
    ο βαθμος εντασης της μιας πλευράς και το μένος για πρόκληση προσωπικης"ζημιάς".
    Ξεχνούν αυτοί ότι το θέμα αφορά δύο και μόνο εμπλεκόμενους.
    Ο Δήμος άσχετα αν υπάρχουν ζητήματα(πάντοτε θα υπάρχουν)είναι θεσμός διαχείρισης πολιτικής.
    Συνεπώς η νοσηρότητα διαφαίνεται στο 'οπαδηληκι' και όχι καθ'εαυτο στους ενάγοντες.
    Χαίρομαι να σχολιάζω προτάσεις,αλλα όταν βλεπω ανυπαρκτους-χωρις υπογραφή-να είναι 'Ιουδαιοι' (Σταυρώσουν αυτόν),κατανοώ γιατί διαφέρω ως δημότης.
    Επί της ουσίας το θέμα είναι αδιάφορο πολιτικά διότι:
    1.Ειναι αιτιολογικά και από τις δύο πλευρές
    AD HOMINEM.
    2.Πολιτικα δεν προσδιδει λύσεις ή δεν επηρεάζει κατευθύνσεις.
    3.Ειναι εκτόνωση συναισθηματων ολιγων χαμηλης στις παρυφές της ευπρέπειας.
    4.Δινει συσπείρωση αντίθετη (αντιδραστική και κομματική).
    Έτσι ας αφήσουμε την αναδρομική φρασεολογία που ο μπλοκερ με την απελευθέρωση του άρθρου δίνει την δικαίωση της,διότι το φαινόμενο είναι υπό εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Στο fonografo υπαρχει αναρτηση του Σκουφια με τιτλο
    Οι Πολιτικοί ΔΕΝ Κάνουν Μηνύσεις και Ασφαλιστικά Μέτρα ! Απολογούνται !
    https://fonografos.net/oi-politikoi-den-kanoun-minyseis-kai-asfalistika-metra-apologountai/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανωνυμε 10.02 λες ‘’Χαίρομαι να σχολιάζω προτάσεις, αλλα όταν βλεπω ανυπαρκτους-χωρις υπογραφή-να είναι 'Ιουδαιοι' (Σταυρώσουν αυτόν),κατανοώ γιατί διαφέρω ως δημότης’’ Που διαφερεις απο εμας τους χωρις υπογραφη ? Εσυ το ιδιο δεν κανεις ? Ανωνυμα δεν γραφεις ? Ψωναρα εισαι με μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου.
    Αλλα εισαι και εκτος πραγματικοτητας. Το θεμα είναι καθαρα πολιτικο γιατι εχουμε ένα δημαρχο που προσπαθει να φιμωσει έναν αγωνιστη συνδημοτη μας. Αν αυτό δεν είναι πολιτικο θεμα τοτε ποιο είναι ?
    Αλλα τι να περιμενει κανεις απο εσενα που το γραπτο σου κανει κρα ποιος εισαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Προς ανωνυμο 4.53 μμ.
    Ενας ανωνυμος που προσπαθει κατι να πει,μεσω μιας ηπιας κριτικης χωρις
    να διεκδικει ΄τελικη λυση΄πρεπει να ειναι αποδεκτος στο μετρο που καποιοι μπορουν
    να καταλαβουν τι λεει.
    Ενας ανωνυμος που ειναι απολυτος σε αυτο που λεει,στρατευμενος και αμετακινητος στην ιδεα του,ειναι διαφορετικος.
    Ποια απο τις δυο κατηγοριες διαλογου ειναι στον σωστο δρομο , δεν ειναι σιγουρο και κυριως καλειται να το ανιχνευσει, η τριτη κατηγορια, το σοφο ακροατηριο .
    Η πολιτικη οντως πρεπει να λυνει τα προβληματα της μεσω αυτης, συμφωνω,αλλα εδω μηπως εχουμε αραγε καθαρη διασταση αποψης περι τι εστι τοπικη πολιτικη ή υπηρξε φυγοκεντρος δυναμη περα των οριων αυτης;
    Ναι, λοιπον αφου επιμενεις, εχω αυτοεκτιμιση.Για εσενα-να με συμπαθας- δεν εχω τιποτε να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν μας χε.ζ.ς ρε Νταλάρα. Όλο φουμαρα και μεταξωτές κορδέλες. Τίποτα χειροπιαστό που να έχει αρχή και τέλος, να απαντάει στην καθημερινότητά μας. Αερολογιες, κουρασατε και κουράστηκα με. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.