28 Μαρτίου 2021

ΑΣΦΑΙΡΑ ΠΥΡΑ

Κε αρχισυντάκτη

Τα συμβαίνοντα στα Καμένα Βούρλα με την εμπλοκή του Πρωτοδικείου, δεν είναι κεραυνός εν αιθρία. Η προσωπική κόντρα του δημάρχου με τον κ. Σκούφια μόνο τέτοια δεν είναι.

Πρόκειται για το νέο δόγμα της κυβέρνησης της ΝΔ, το «νόμος και τάξη» και την επιβολή αστυνομικού κράτους και του νέου μνημονίου που έρχεται με όλους τους τρόπους (ξύλο, βρέξιμο με το Αίαντα του ΣΥΡΙΖΑ, χειραγώγηση.). Την απαρχή ενός νέου δικομματικού καυγά με πυλώνες την ΝΔ από τη μια και το ΣΥΡΙΖΑ από την άλλη που έχει αντικαταστήσει το πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ. Βολεύει η προσωπική κόντρα Δημάρχου - Σκούφια γιατί δικαιολογεί την απραξία. Οι διάφορες τους αφορούν την άσκηση της ιδίας πολιτικής, δηλαδή τη λογική της «ανταποδοτικότητας». Ο δε ΣΥΡΙΖΑ μας λέει ότι μαγειρεύοντας από την ιδία κατσαρόλα θα βγάλει διαφορετικό φαγητό.

Άλλα έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ πριν γίνει κυβέρνηση, άλλα έκανε ως κυβέρνηση, συμφωνώντας επί της ουσίας με τη ΝΔ. Αυτό φαίνεται από τις δηλώσεις αυτοδιοικητικών στελεχών του και στον τόπο μας (π.χ. αποκομιδή απορριμμάτων από ιδιώτες, επένδυση Ελληνικού κ.λπ.).

Στην τοπική διοίκηση λείπουν κατ’ αρχάς τα χρήματα από τους κομμένους πόρους. Λείπει η διάθεση από τους δημάρχους για έργα αυτεπιστασίας, με τους πολίτες αδιάφορους και εγκλωβισμένους από την πανδημία.

Όποιος κι αν είναι ο δήμαρχος, αν υποτάσσεται στην κυβερνητική γραμμή, την ίδια πολιτική θα ακολουθήσει. Μόνο αν ο δήμαρχος βρίσκεται στην αντιπολίτευση του συστήματος μπορεί κάτι να καταφέρει. Σας καλώ να δείτε πώς ο Πελετίδης στην Πάτρα οργάνωσε τους προϋπολογισμούς, χωρίς νέους φόρους για τους δημότες, τα έργα που έκανε με αυτεπιστασία για την πόλη του (στοιχεία υπάρχουν στο διαδίκτυο). Φαντάζομαι ότι ένας τέτοιος δήμαρχος θα είχε πάει το νερό στη Λιαπάτα.

Ας σοβαρευτούμε δεν πρέπει να υπάρχουν προσβολές επί προσωπικού εκατέρωθεν. Αλλά, Δήμαρχε σιωπή επιβάλουν οι χούντες.

Γιάννης Φραγκούλης

15 σχόλια:

  1. Γιαννης Σκούφιας6:23 μ.μ., Μαρτίου 28, 2021

    Βρε καλώς τον «σύντροφο» Γιάννη με την κασέτα του !
    Βρε καλώς τον «σύντροφο» που όταν βλέπει πως κάποια ανάρτηση βάλει ενάντια σε ενέργειες του δημάρχου… αμέσως αναρτά μια δική του με το ίδιο ποίημα πάνω κάτω, Πάτρα, ΑντιΣύριζα λίγο ΑντιΝΔ για να σκορπάει τα ίχνη ! Τα ετερώνυμα έλκονται, έ σύντροφε ?
    «Σύντροφε» δεν έχω προσωπική κόντρα με τον Δήμαρχο. Ο αγώνας που δίνω είναι αγώνας … [1] ενάντια στη διαφθορά, διαπλοκή και αδιαφάνεια των οικονομικών του Δήμου ως ΝΠΔΔ και των Αιρετών Αρχόντων… [β] ενάντια στο δικαίωμά των πολιτών να εκφράζονται κριτικά απέναντι στις αυθαιρεσίες της κάθε εξουσίας. Πράγμα που εσύ δεν μπορείς να κάνεις στο κόμμα σου, «σύντροφε» Γιάννη !
    «Σύντροφε» σταμάτα να βλέπεις τα πράγματα με τα κόκκινα γυαλιά σου. Δεν είναι όλα τα πράγματα ΑΣΠΡΟ (όλοι οι άλλοι) και ΚΟΚΚΙΝΟ (το ΚΚΕ) . Δεν τσιμπάνε πλέον οι πολίτες.
    «Σύντροφε» για να σταθείς κριτικά απέναντι στο τι πρεσβεύουν 2 πρόσωπα όσον αφορά ή τη κεντρική πολιτική σκηνή ή τα τα τοπικά δημοτικά δρώμενα πρέπει να ξέρεις τις απόψεις τους. Τα έργα και ημέρες του Δημάρχου τα ξέρεις. Ξέρεις τις απόψεις τις δικές μου ? ΟΧΙ. Τότε πως παίρνεις θέση ? Εκτίθεσαι «σύντροφε» !
    «Σύντροφε» πράγματι πρέπει να σοβαρευτούμε.
    Κοίταξε πρώτα τον καθρέπτη σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειλικρινα δεν εχω καταλάβει κ Σκουφια τι σσς πειραξε στην αναρτηση του κ Φραγκουλη...κατ αρχας σας συμπαρισταται..επειτα λεει και καποιες αληθειες..οντως ο Δημσρχος Πατρων οπως και οι Περιστεριουκαι σποιων Δημων Θεσσαλονικης εχουν επιτυχη πορεια αδιαμφησβητητα..κσι εινσι αριστεροι.τωρα αν εσεις στον αγωνα που εχετε μπροστα σας θελετε μονον γαλαζιους υποστηρηκτες..λυπαμαι..οσο για τα επι προσωπικου..θα συμφωνησω διοτι και μενα η απορία μου εχει ως εξης..οκ τον ειπατε φοροφυγα το Δημαρχο...απο που κι ως που ο Δημαρχος χρησιμοποιει δημοτικά χρημματα για ενδικα μεσα εναντιον σας επειδη εσείς τον ειπατε φοροφυγα...ηρεμηστε κ Σκουφια κσι μην διαχωριζετε χρωματα στη συμπαρασταση..η Δημοκρατια ειναι ενα ουρανιο τοξο που αποτελειται απο ολα τα χρωματα..και στην περιπετεια σας που ευχομαι να ευοδωσει ,δεν νομιζω οτι πρεπει να εχετε εμπαθεια ως προς τους υποστηρικτες σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιαννης Σκούφιας8:00 μ.μ., Μαρτίου 28, 2021

    Άκου ¨φίλε’ ανώνυμε.
    1.Δεν έχω προσωπική κόντρα με τον Δήμαρχο όπως μου καταλογίζει ο κ. Φραγκούλης. Εξήγησα τη θέση μου.
    2.Άλλο Λωζάνη άλλο Κοζάνη. Άλλο Πάτρα άλλο Καμένα Βούρλα. Άλλο μια πόλη με Πανεπιστήμιο, δυνατούς επαγγελματικούς συλλόγους, κλπ και άλλο ένας Δήμος με τι ;
    3.Δεν ζήτησα υποστηρικτές. Από πού συμπεραίνεις ότι ζήτησα υποστηρικτές και μάλιστα γαλάζιους ? Μην πιπιλίζεις τη καραμέλα του ΚΚΕ.
    4.Εγώ δεν είπα ότι χρησιμοποιεί χρήματα δημοτών σε ένδικα μέσα εναντίον μου. Άλλο είπα. Ξαναδιάβασέ το.
    5.Δεν έχω καμιά εμπάθεια προς κανένα. Είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του.
    Και κάτι τελευταίο. Οι πραγματικοί κομμουνιστές μιλάνε με το όνομά τους. Και τους σέβομαι. Διαφωνώ όμως με την ιδεολογία τους. Εσύ γιατί κρύβεσαι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δλδ κ Σκουφια ο Δημαρχος ασκησε με δικα του χρημματα ενδικα μεσα εναντιον σας??ΑΥΤΟ ενδιαφερει τους δημοτες.Καξ τι εννοειτε κρυβομαι?? τοσοι ανωνυμοι εγω σας πειραξα??? Δεν ειμαστε με τα κσλα μας μου φαινεται.Επιπλεον εαν δε θελετε υποστηρικτες γιατι δημοσιοποιειτε τα παθηματα σας,δλδ οτι σας τρεχουν στα δικαστηρια?? μου φαινεται οτι μαλλον το πατε για συμβιβασμο και αυτο δεν σας τιμα αφου ξεσηκωσατε ολον τον κοσμο με κινδυνο μαλιστα συτοι που μιλησαν και σας υποστήριξαν εστω κι ανωνυμα να βρεθουν λογοδοτησουν δεδομενου οτι τα ηλεκτρονικα ιχνη τους φαινονται και αυτοι που εχουν το μαχαιρι εχουν και το πεπονι δλδ αστυνομοκρατουμενο κρατος οπως λεει κι αυτος που αποκαλεσατε συντροφο.Δεν μιλανε ετσι και πραγματικα λυπαμαι πολυ..εισαστε αξιος της τύχης σας...η αναδιπλωση κ Σκουφια εχει την εννοια του εξευτελισμου πολλες φορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη Φραγκούλη πάνω που λέω ότι ο Σκουφιας έχει καταντήσει γραφικός σαν την Ακρόπολη έρχεσαι εσυ και μου θυμίζεις επάξια ότι κατέχεις τον τίτλο του γραφικοτερου σχολιαστή του μπλογκ.
    Ευγε. Θιασωτη ολοκληρωτικών καθεστώτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Γιάννη Φ, ο Γ.Σ γράφει ότι δεν έχει προσωπική κόντρα με τον δήμαρχο. Όμως τον προτρεπει να παραιτηθεί, για να μην ασχολείται με τα *έργα*του, γούστο του καπέλο του.
    Κριτική ασκούμε όλοι μας στον δήμαρχο για διάφορα θέματα, όπως τα βλέπει ο καθένας μας. Ουσία στην κριτική έχει το *θέμα* και πόσο πραγματικό και υλοποιησιμο είναι, ας μην πετάμε στα σύννεφα, αυτόν εξέλεξε ο λαός στην κάλπη, τον τρώμε στη μούρη 6 χρόνια τώρα, ας προσέχαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mεσιε φραγγουλη εκει που ειχες ξεφυγει λιγο απο το να εισαι δογματικος και μπορουσε να γινει διαλογος ξαναγυρνας στο 1968 διασπαση κκε! Τελευταια εγινε γκαλοπ στη ρωσια για το αν ο σταλιν εκανε καλο η κακο =50-50 αποτελεσμα ,ουτε οι πρωτοι ειναι τρελοι ουτε οι δευτεροι ! Η ζωη ειναι προσαρμογη αλλαξανε οι εποχες, ολοι στο πασοκ κλαψαμε πριν 30 χρονια που τελειωσε η ΕΣΣΔ και ο κοσμος εγινε χειροτερος ,το usa δεν μπορει να βγαλει ουτε εμβολιο ! Κυτα μπροστα τωρα πολιτικο κομμα = συνενωση φυσικων προσωπων με καταστατικο που εχει σκοπο να κερδισει την εξουσια σε εκλογες και να κυβερνησει οχι για να διοργανωνει απεργιες !Στο παλιο ψυχρο πολεμο γινοτανε σωστη προπαγανδα και απο τις 2 πλευρες , φωτο απο γκουλαγκ και φωτο απο πεινασμενους αστεγους !Στο νεο ψυχρο πολεμο τα ιδια ! Εσυ κανεις λαθος προπαγανδα αστοχη και τυφλη ,λες οτι δεν εχει λεφτα η αυτοδιοικηση 3-4 εκ ευρω θα παρει ο δημος μας απο φιλοδημο ,ταπ κλπ ξερεις τι μπορω να σου φτιαξω με τοσα ? Οταν ειπα να παρει την αποκομιδη σκουπιδιων και ανακυκλωσιμων ιδιωτης το αιτιολογησα με δεσμευσεις να φτασουμε την ανακυκλωση στο μαξιμουμ 80-90%, ξερεις τι ειναι ανακυκλωση ? Εχεις ανακυκλωσει ποτε σου ενα κουτακι λεμοναδας ? Ξερεις ποσα στοιχιζει στο δημοτη η χωματερη ? Τα χαλια του τοπικου συριζα τα ξερω δεν εχουμε ουτε δημ συμβουλο εσεις που εχετε τι κανει ? Το μιζερο ντεκορ ? Ο ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ ειναι μαγκας δημαρχος γιατι κανει αυτοδιοικηση πραγματικη στα προβληματα ,δεν απαγγελει ριζοσπαστη του 45 ! Εδω υπαρχει ατζεντα και ταμπακιερα ,το συνταγμα λεει εναντι των φορων ειμαστε ολοι ισοι ,εσυ μας λες ειρηνη υμιν αλλα λογια να αγαπιομαστε ! Ο κομμουνισμος με τα καλα του και τα κακα του ειχε ενα μεγαλειο ,στη κοκκινη πλατεια το νιωθεις ,το κκε μονο μιζερια εκπεμπει και το κλασικο "διαφωνω" αλλα δεν εχω αλλη προταση ! ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΡΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να και ο φάντης μπαστουνης, επί όλων των θεμάτων και σχολίων πρώτος, με μακροσκελή απάντηση. Ήθελα ναξερα γιατί δεν ασχολείται με την συντονιστική του, είχε πει θα την έπαιρνε στην πλάτη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιλάνε οι κομουνιστές για αστυνομικό κράτος. Στην Ελλάδα. Σκουζουν για την αστυνομία στα πανεπιστήμια και την αστυνομική βία. Οι θιασώτες καθεστωτων που σε άρπαζε νύχτα η μυστική αστυνομία απ το σπίτι σου και ούτε το πτώμα σου δεν έβρισκαν οι συγγενείς σου. Και κανένας δεν τολμούσε να μιλήσει μην έχει την ίδια μοίρα. Κι εδώ μας πουλάτε παραμύθια για ισότητα και δημοκρατία. Ποια δημοκρατία ρε συντρόφια. Βρείτε μου ένα, ΈΝΑ κομουνιστικο κράτος που εχει ελεύθερες δημοκρατικές εκλογές και δε διαδέχεται ο ένας "ηγέτης" τον άλλο μετά από συνέδρια του κοματος. Σας προκαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιαννης Σκούφιας9:14 π.μ., Μαρτίου 29, 2021

    Προς 8:44 μ.μ., Μαρτίου 28, 2021 και κάθε άλλον που προσπαθεί να δίνει άλλο νόημα σε αυτά που γράφω.
    Επειδή βλέπω ότι …μάλλον δεν εξήγησα σωστά τις θέσεις μου, θα ξανα-προσπαθήσω …
    [1] Δεν έχω κόντρα με το φυσικό πρόσωπο. Η κόντρα μου είναι με την ιδιότητά του ως δημάρχου. Πιο απλά. Δεν είναι δουλειά μου να «κυνηγάω» αν ο κάθε γιατρός εκδίδει αποδείξεις. Αυτός όμως, είναι και γιατρός και δήμαρχος. Και ως δήμαρχος διαχειρίζεται χρήματα που ΔΕΝ είναι δικά του. Άρα οφείλει και με τις 2 ιδιότητές του να είναι σύννομος.
    [2] Δεν γνωρίζω αν ο δήμαρχος ασκεί τα ένδικα μέσα εναντίον μου με χρήματα του δήμου ή δικά του. Αν τα ασκεί με χρήματα του δήμου αυτό πρέπει να αποδειχτεί. Εσύ πως ξέρεις ότι τα χρήματα είναι του δήμου ?
    [3] Οι κομμουνιστές , ανεξάρτητα αν δεν συμφωνώ με την ιδεολογία τους, υπερασπίζονται τις απόψεις τους πάντα με το πρόσωπό τους και όχι καλυμμένο (πχ. Φραγκούλης) γι αυτό και κατά καιρούς στο παρελθόν κάποιοι κουκουλοφόροι τους κατέδιναν και οι τότε εξουσίες τους φυλάκιζαν. Δεν θα αναφερόμουν στην ανωνυμία σου αν δεν είχες δώσει το ιδεολογικό σου στίγμα. Συμβουλή μου : Γράφε με το όνομά σου για να τιμάς και την ιδεολογία σου.
    [4] Με την αρθρογραφία μου, δεν δημοσιοποιώ τα παθήματα μου. Καταγγέλλω προς ενημέρωση των δημοτών, πράγματα που… κατά την γνώμη μου… έχουν στοιχεία θεσμικών παρεκτροπών . Και ένα από αυτά είναι η φίμωση που προσπαθεί να πετύχει ο δήμαρχος ώστε να μην έχουμε το δικαίωμα, ως πολίτες, να ασχολούμαστε με τις δράσεις του είτε ως θεσμός/δήμαρχος είτε ως φυσικό πρόσωπο/γιατρός. Αυτά τα 2 πάνε μαζί. Είτε το θέλει ο δήμαρχος είτε όχι. Το προβλέπει το νομικό μας πλαίσιο.
    [5] Δεν ξεσήκωσα κανένα κόσμο…. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του δηλ. γι αυτά που λέει και γράφει. Αλλά στη χώρα μας … Η ΑΠΟΨΗ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ όσο και να το προσπαθεί για να καλύψει τις παρανομίες της. Κάποια στιγμή όλα έρχονται στο ΦΩΣ.
    [6] Συμβιβασμός ; Τι είναι αυτό ; Δεν με γνωρίζεις «σύντροφε». Αν η δικαιοσύνη αποφανθεί ότι ο δήμαρχος έχει δίκιο σε αυτά που μου καταλογίζει με τις μήνυσή του θα υποστώ το τίμημα. Έτσι λειτουργώ εγώ. Ως άνθρωπος διεκδικώ το δίκαιό μου αλλά και πληρώνω για τα λάθη μου.
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να πάψεις να με παρερμηνεύεις…
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γινατε απολυτως κατανοητος ..και κουραστικος.Το στυλακι σσς..πρωτον δευτερον τριτον θυμιζει στρατιωτικα παραγγελματα..οπως κσι ο τροπος που ομιλειτε απευθυνομενος στον ενικο αριθμο δειχνει ελλειψη αγωγης ειδικα οταν οι αποψεις σας αποτυπωνονται σε γραπτο λογο.Αλλωστε σπο το ιδιο μετεριζι προερχεστε με τον Δημαρχο και δεν θα πρεπει να μας εκπλησει αυτο.Αφου επιλεγετε λοιπον την επιθεση δεν θα δεχτω την προκληση γιατι θα ειναι σα να κλεβω εκκλησια.Την ανωνυμια παντως σε καθε περιπτωση τη δινει ως δυνατοτητα το διαδικτυο προκειμενου να μην δεχονται επιθεσεις οι σχολιαστες.Οσο για τον αν χρησιμοποιηθηκαν δημοτικσ χρημματα γισ ασκηση ενδικων μεσων εναντιον σας,αναρωτιετσι η η κοινωνια..και η απαντηση σας ..μεσοβεζικη..δειχνει την υποχωρητικη σας σταση...κριμα...

      Διαγραφή
  11. Το να προσπαθεί κάποιος να κάνει διάλογο με έναν κομουνιστή είναι χαμένος χρόνος. Αυτοί οι άνθρωποι είναι προσκολλημένοι στο παρελθόν. Δεν έχουν καταλάβει ότι η ιδεολογία τους δεν δίνει λύσεις, δεν είναι ερωτεύσιμη. Έχουν μια κομματική γραμμή την οποία υπηρετούν υστερικά. Και όταν κάποιος πάει να κάνει διάλογο και εκφράσει διαφορετική άποψη συνήθως τον βλέπουν ως εχθρό και του κολλάνε ταμπέλες, ειδικά αν ανήκει στον μεσαίο φιλελεύθερο χώρο. Όπως ακριβώς συνέβη και με εσένα φίλε Γιάννη.
    Πως εσύ ένας έξυπνος άνθρωπος ξεκίνησες διάλογο με έναν από αυτούς. Τι περίμενες να αποδεχτεί τις απόψεις σου, να συμφωνήσει μαζί σου όταν μάλιστα ξεσκεπάζεις και τις προθέσεις του συντρόφου του Φραγκούλη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σημερα 29\3\21 στις 9μμ στο www.YouTube.com\Dimiourgiaxana θα ειναι
    προσκεκλημενος ο προεδρος της ΠΟΜΙΔΑ σε συζητηση με τον Θανο Τζημερο
    με τιτλο 'ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΡΩΝ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η αδρανεια περι δημοτικων θεματων απο τον Δημαρχο , π.χ νερο στο αγιο ΧαρΛαμπο , σωληνες αμιαντου σωληνες υδρευσης δικυο νερου στο Αγιο Κωνσταντινο, Λειτουργια του Βιολογικου στο Μωλο κλπ θα πειτε κατι ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.