05 Δεκεμβρίου 2020

Ερωτήματα επί των αποφάσεων του ΔΣ της 24/11/2020

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 5/12/2020 
Στις 24/11/2020 συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο και ένα εκ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και «7η Αναμόρφωση και τροποποίηση του προϋπολογισμού, του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης και του Τεχνικού Προγράμματος του Οικονομικού έτους 2020» [ΑΔΑ : ΨΦΑΚΩΚ1-ΡΚ1 / 1.12.20] 
Διαβάζοντας τις αποφάσεις του, στάθηκα σε 2 θέματα που μου τράβηξαν την προσοχή και για τα οποία θεώρησα ότι πρέπει να ενημερωθείτε ως δημότες. Δύο θέματα που έχουν να κάνουν με την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ των αποφάσεων της Δημοτικής Αρχής και για την οποία αναφέρθηκα και στη προηγούμενη ανάρτησή μου της 19/11/20.

[α] Υπόθεση Καραγκιόζογλου
Στις 2/6/20, με απόφαση του Δημάρχου κ. Συκιώτη [ΑΔΑ : 6N4YVK1-890 / 2.6.20] προσλήφθηκε ο κ. Καραγκιόζογλου Βασίλειος, ως Ειδικός Συνεργάτης σε θέματα Οικονομικής Διαχείρισης με ετήσια αμοιβή 17.360 €
Στις 24/11/20, με απόφαση του ΔΣ καταργείται ο Κ.Α. 00.6117.0002 - Αμοιβές Οικονομοτεχνικού Συμβούλου του Δήμου μεταφέροντας στο αποθεματικό το ποσό 17.360 € διότι δεν θα χρησιμοποιηθεί το ποσό.
Τι ακριβώς συμβαίνει ;
1. O Δήμαρχος δεν χρειάζεται πλέον Σύμβουλο σε θέματα Οικονομικής Διαχείρισης ;
2. Υπήρξε διαφωνία επί Οικονομικών Θεμάτων μεταξύ Δημάρχου και Συμβούλου ;
3. Ο κ. Καραγκιόζογλου παραμένει άμισθος σύμβουλος ;
4. Για τις υπηρεσίες που παρείχε από 2/6/ έως 24/11 δεν θα πληρωθεί ;
5. Ή συμβαίνει κάτι άλλο ;

[β] Υπόθεση Δημοτικών Τελών _ Δήλωση του ΔΣ Φλωράκη
«Για μια ακόμη φορά παίρνετε χρήματα από την ανταποδοτική υπηρεσία 20 (καθαριότητα – ηλεκτροφωτισμός) και τα διανέμετε μέσω του Αποθεματικού σε διάφορες άλλες υπηρεσίες. Η ενίσχυση άλλων υπηρεσιών μη ανταποδοτικών από τα ανταποδοτικά τέλη είναι παράνομη. Πέρα όμως από παράνομη είναι και ανήθικη διότι στον Κ.Α. 20.6011 και στον Κ.Α. 20.6051, τους οποίους ουσιαστικά καταργείτε, στηρίξατε ψευδώς και καταχρηστικά την υπερβολική αύξηση των δημοτικών τελών με την οποία λεηλατήσατε τα πενιχρά βαλάντια των δημοτών μας εν μέσω οικονομικής κρίσης»

Ø Θυμίζω ότι για τις υπέρογκες αυξήσεις των Δημοτικών Τελών, 64% για Οικιακή Χρήση και κατά 81% για Επαγγελματική Χρήση είχα κάνει προσφυγή πρώτα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και εν συνεχεία στην Επιτροπή του άρθ. 152… η οποία και απορρίφθηκε με τον ισχυρισμό ότι «Ο Δήμος έχει τεκμηριώσει επαρκώς τους λόγους αύξησης των δημοτικών τελών»

-----------------------

81 σχόλια:

  1. Αγαπητέ φίλε, αν είχες την ελπίδα πως η ‘παράγκα’ Συκιώτης και Σια θα αλλάξει και θα αναλάβει τις ευθύνες που προκύπτουν από τον ρόλο της, έπεσες έξω. Αυτοί είναι, δεν αλλάζουν. Από τα προσόντα τους λείπει η μπέσα. Κάθε φορά που στριμώχνονται στο Δημοτικό Συμβούλιο ή στις Επιτροπές και καλούνται να δώσουν εξηγήσεις για πράξεις, παραλείψεις, αποφάσεις που κινούνται στα όρια της νομιμότητας, για αθέτηση δεσμεύσεων, ακολουθούν την τακτική ‘άλλα λόγια να αγαπιόμαστε’. Ακολουθούν τη βασική αρχή της προπαγάνδας, που λέει πως ‘δεν ισχύει αυτό που βλέπετε και βιώνετε, ισχύει αυτό που σας λέμε εμείς’. Η αλαζονεία έχει αγκυροβολήσει στο μυαλό τους. Πορεύονται κάνοντας αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση.
    Ο δε επικεφαλής κυβερνά το τόπο με τη λογική ‘έχω την πλειοψηφία και κάνω ότι γουστάρω’. Νιώθει πανίσχυρος και κινείται σχεδόν ανεξέλεγκτα.
    Αλλά δεν φταίνε οι ίδιοι, τόσοι είναι ! Εμείς φταίμε, γιατί δεν πήραμε το μάθημά μας από την προηγούμενη θητεία τους, και τώρα πρέπει να πληρώσουμε… τα δίδακτρα ! Ας προσέχαμε !
    Kassandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1) Το σιγουρο ειναι οτι ο μεσιε Καραγκιοζογλου δεν θα λαβει χρηματα αφου σβηνει ο κωδικος και αυτο δειχνει απο μερους του μια ακραια εντιμοτητα ,σπανιο πραγμα στις μερες μας και τα λεφτα θα μεινουν στο ταμειο ενος χρεωκοπημενου δημου. δεν γνωριζομαστε και εχω ακουσει οτι ειναι καλος λογιστης. πιστευω μετα τις τελευταιες δημ εκλογες εχετε καταλαβει οτι ολοι σφαζονται για τις εμισθες θεσεις που για ελευθερους επαγγελματιες ειναι εξτρα χρηματα ,οι δημ υπαλληλοι που γινονται αντδμρχοι δεν παιρνουν κατι εξτρα απλα το μισθο που θα επαιρναν και στην υπηρεσια τους ------2) αυτη η τραγικη ιστορια με τις αυξησεις δτελων μεσα σε κριση και πανδημια ,οτι πιο ηλιθιο εχει γινει στην ελλαδα το 2020. ο φλωρακης με το τσωμο κλπ εχουν ψηφιστει για να κανουν διαπιστωσεις και επισημανσεις ? την ωρα που ο μεσιε Σκουφιας εδινε σαν απλος δημοτης μαχη εναντιον των αυξησεων, ο τσωμος εκανε βολτα με τη μερσεντες και ο φλωρακης επινε καφε στη πλατεια . αυτη την αδιαφορια σας δεν μπορω να την χωνεψω με τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κωστα Τραχανα νομιζα ότι ο μονος ξερολας που αναρτα σχολια στο μπλοκ είναι ο Κριτωνας αλλα επεσα εξω. Εσυ τον ξεπερασες.
    Πρωτον, ενω δεν ξερεις τι εχει συμβει με τον ‘μεσιε’ Καραγκιοζογλου παιρνεις θεση. Το ‘εχω ακουσει’ δεν είναι επιχειρημα.
    Δευτερον, παρατηρω μια εμπαθεια απεναντι σε έναν ικανοτατο δημοτικο συμβουλο, όπως είναι ο κυριος Φλωρακης. Μακαρι να υπηρχαν και αλλοι δαν αυτόν να ελεγχουν την διοικηση. Μπες και καμια φορα στο διαυγεια να ενημερωθεις. Μην περιμενεις ‘ετοιμο φαγητο’ από αλλους, για να κανεις κουτσομπολιστικη κριτικη. Ντροπη.
    Τριτον, σταματα να παιρνεις θεση επι παντος επιστητου διοτι εχεις καταντησει γραφικος και ανεκδοτο σαν αυτόν τον καμενοβουρλιωτη που αποκαλεις ψευτοφιλοσοφο.
    Ξεκαβαλα, σταματα να κουνας το δαχτυλο στους παντες και μην αποφευγεις να κοιταζεις τον καθρεπτη του σπιτιου σου. Θα σου κανει καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην τα βάζετε με τον τραχανακο, είναι πάντοτε καιρού,μας διασκεδάζει στον αποκλεισμό λόγω κρν. Αφού αναρτα δικό του θέμα και απαντά σε κάθε σχολιαστή.ειναι παντογνωστης νομικός, οικονομολόγος, πολεοδόμος, προφήτης, ε !! είναι και ζαιος, τι να πούμε εμείς , τα λέει όλα αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιωργακο συγχωριανε γραψε το ονομα σου γιατι ντρεπεσαι ?--- ο κριτων οπως βλεπεις εχει γινει πιο συγκεκριμενος σε ολα τα θεματα τωρα.---σεβομαι οτι καποιος αφησε τα λεφτα μεσα στο ταμειο ,πρωτοφανες στα χρονικα ,η αιτια δε με νοιαζει. εχω ακουσει απο το δικο μου λογιστη οτι ειναι σοβαρος ο μεσιε ----καμμια εμπαθεια στο φλωρακη απλα τωρα αναφερεται το ονομα του στη δημοσιευση .τα εχω με ολη την αντιπολιτευση που δεν εκαναν το κοπο να κανουν μια προσφυγη και τωρα πληρωνουμε σαν βλακες . εισαι ασχετουλης, οταν εχεις ψηφισει σαν αντιπολιτευση το προυπολογισμο εχεις δωσει λευκη επιταγη για ολα.μερικες φορες βλεπεις εχει ευθυνες και η αντιπολιτευση ----οπως εχεις δει κανω και δικες μου δημοσιευσεις ,δε σχολιαζω μονο των αλλων .εσυ γιατι δε βαζεις κατι να μας ενημερωσεις ?---παιρνω θεση εκει που ξερω οχι παντου.το ανεκδοτο και το γραφικο ειναι εξω απο τη πορτα μου οπως ειδες . αυτοι οι αγιοι παντες που τους κουνω το δαχτυλο αν δεν μπορουν να ανταποκριθουν στα καθηκοντα τους ,να παραιτηθουν --τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας σοβαρευτούμε, μας έχει καταβάλει ψυχολογικά ο κορωνοιος. Ανετρεξα και εγώ στο Διαύγεια για την τροποποιηση του προϋπολογισμού. Ως προς την τοποθετήσει του Φλωράκη, που ναι μεν έμπειρος στα αυτοδιοικητικά αλλά δεν είναι και σούπερ στα οικονομικά. Γιατί πήγαν δύο κωδ. του 20.... στο αποθεματικό με διαγραφή αλλά ανεβασαν στο 20... της καθαριότητας φωτισμου
    άλλο ποσό μεγαλύτερο, ας το δει κάποιος καλός στα οικονομικά πχ Ι.Σκουφιας. Πάντως την εφαρμογή των νέων τιμών στα τέλη, την εφάρμοσαν από το καλοκαίρι και μετά, εάν δεν μας ζητήσουν αναδρομικά ,για τέλη προ του καλοκαιριού, ΤΟΤΕ τα έσοδα θα είναι λιγότερα των εξόδων, άρα έλλειμμα στον κωδ. 20. Τι θα έκανε ο έμπειρος κ. Φλωράκης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαννης Σκούφιας12:41 μ.μ., Δεκεμβρίου 07, 2020

    Ως απάντηση φίλε 11:03 μ.μ.,6/12/20, βλέποντας τη «μεγάλη εικόνα» εγώ έχω να καταθέσω τα ακόλουθα :
    1. Το ύψος των δαπανών του Προϋπολογισμού για το έτος 2020 της Υπηρεσίας 20 – Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού [ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ] κατά την ψήφισή του στις 4/2/20 ήταν 1.798.577,00 €
    2. Το ποσό αυτό πρέπει να το πληρώσουμε εμείς ως δημότες ανάλογα με τα τετραγωνικά μέτρα της Οικίας μας ( 1,80 επί 785.378 τμ = 1.413.680,40 € ) και της Επαγγελματικής μας Στέγης ( 2,90 επι 132.723 τμ = 384.896,70 € )
    3. Το ύψος αυτό περιελάμβανε και Δαπάνες για ΝΕΕΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ύψους ΚΑ 6011 = 76.500 + ΚΑ 6051 = 20.800 δηλ. σύνολο 97.300 €
    4. Γι αυτό το ποσό, μεταξύ άλλων, έγινε η προσφυγή μου, με το σκεπτικό ότι αφού δεν υπάρχει έγκριση για προσλήψεις, δεν έπρεπε να συμπεριληφθεί στις δαπάνες.
    5. Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση – ΑΔΘΣΕ απέρριψε την προσφυγή μου, δικαιώνοντας το Δήμο.
    6. Το Δημοτικό Συμβούλιο, όμως, στην 2Η / 29.6.20 και στην 7Η / 24.11.20 Αναθεώρηση του Προϋπολογισμού, ψήφισε για μηδενισμό αυτών των Κωδικών λόγω μη υλοποίησης δηλ. με καθυστέρηση αποδέχθηκε την θέση μου ότι δεν έπρεπε να συμπεριληφθούν οι 97.300 € στο Κόστος της Υπηρεσίας
    7. Εδώ βασίστηκε ο κ. Φλωράκη και δήλωσε «… στηρίξατε ψευδώς και καταχρηστικά την υπερβολική αύξηση των δημοτικών τελών με την οποία λεηλατήσατε τα πενιχρά βαλάντια των δημοτών μας εν μέσω οικονομικής κρίσης»
    -----------
    8. Γιατί η Διοίκηση επέμεινε στις 4/2/20 στην εγγραφή της δαπάνης για ΝΕΕΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ;
    9. Διότι αυτό έκρυβε μια σκοπιμότητα που δεν ήθελε να φανερώσει κατά την συζήτηση της 4/2/20.
    10. Όταν βεβαιώθηκε ότι η προσφυγή μου απορρίφθηκε και από την Επιτροπή του άρθ. 152 του ν. 3463/2006, στις 29/6/20 κατά την 2H Αναθεώρηση του Προϋπολογισμού συμπεριέλαβε στις δαπάνες, για αντιστάθμισα της ανωτέρω μείωσης, τον ΚΑ 7135.07 - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ LED = 95.000 €
    11. Το συνολικό κόστος του ΚΑ 7135.0007 είναι 2.795.696,56 € που θα πληρωθούν από εμάς τους δημότες από το 2020 (= 95.000 € ) μέχρι και το 2027 (κατ’ έτος 385.813,80 € ) (βλ. ΑΔΑ : ΨΛ0ΒΩΚ1-ΠΥΨ ).
    12. Αυτό κατά την άποψή μου αποτελεί παράβαση της κείμενης νομοθεσίας που προβλέπει ότι η δαπάνη των ΚΑ 7.. = ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στη διαμόρφωση του κόστους Ανταποδοτικής Υπηρεσίας.
    13. Για να γίνει κατανοητό γιατί δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνονται, ένα παράδειγμα.
    14. Ο Δήμος μαζεύει τα σκουπίδια με τα απορριμματοφόρα και εμείς πληρώνουμε το κόστος της συλλογής (εργατικά, καύσιμα, συντήρηση, κλπ) και ΟΧΙ το κόστος αγοράς του απορριμματοφόρου.
    15. Έτσι και στον Φωτισμό. Υποχρέωση του Δήμου να βρει χρηματοδότηση για αλλαγή των λαμπτήρων . Εμείς πρέπει να πληρώσουμε την κατανάλωση.
    -----------
    Αυτά είχα να καταθέσω και η όποια κριτική καλοδεχούμενη.
    Αρκεί βέβαια να είναι στοιχειοθετημένη και επώνυμη.
    -----------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο δημος θα εισπραξει περισσοτερα λεφτα φετος απο τις αυξησεις 6 μηνων αλλα τα εξοδα μειωθηκαν γιατι μειωθηκαν τα σκουπιδια απο τις καραντινες και ειδικα τα σκουπιδια των καφε ,εστιατοριων .βγαζει πλεονασμα =κερδος απο τα ανταποδοτικα ,δεν ειναι παρανομο αλλα πρεπει να πληρωσει φορο στο κρατος για τα κερδη . δεν γινεται χρεωση αναδρομικη για τους πρωτους 6 μηνες αφου υπηρχε ενσταση του σκουφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοσιαλιστικός διάλογος στο μπλοκ ,με πολλά κενά έγκυρης πληροφόρησης,και προπάντων άφθονη εικοτολογια,όλα αυτά κατά επανάληψη από τα ίδια ατομα οδηγούν στην κοπωση.Οι δήμοι είναι σημεία "αναδιανομής" του
    πλουτου τυπικά ανταπόδοσης, με κριτήρια μη ορθολογικά διότι μοιράζουν τον "κόπο",(ονομάζονται και προγράμματα) των άλλων.Αυτο πρώτοι έπρεπε να το ξέρουν οι τοπικοι δικαιωματικοι κρατιστες
    που κάνουν κριτική μονομέρειας (ότι αφορά την σπατάλη στο Δήμο),ενώ θέλουν το μεγαλο κράτος με με τους μεγάλους φόρους και την υπερχρέωση.
    Φοβερή η πλάνη στην σοσιαλιστικη σκέψη τους.Παντως είμαι αντίθετος και με τον τρόπο διοίκησης του Δημάρχου,αλλά δεν θα ρίξω λάδι στην φωτιά που ανάβουν οι τοπικοί ινστρουχτορες της αριστεράς και της "προόδου",παραμένω στην αυτονομία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλοδημε, αλλαξες ψευδωνυμο αλλα η γλωσσα σε προδιδει. Κανενας δεν λαμβανει στα σοβαρα αυτές τις ασυναρτησιες που γραφεις. Εχεις κολλησει τον ιο της ιδεολογικης συγχυσης, χαρακτηριστικο γνωρισμα ημιμαθων ανθρωπων. Και γι αυτόν τον ιο, οι λοιμωξιολογοι εχουν δηλωσει ότι δεν υπαρχει φαρμακο ή εμβολιο γιατι είναι αυτοανοσο νοσημα που θεραπευεται μονο αν ο ασθενης, όπως εσυ, βγαλει τις ‘ιδεολογικες παρωπιδες’ και δει τον πραγματικο κοσμο οπως είναι και όχι οπως αυτος τον φανταζεται.
    ΕΝΑΣ ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΑΣ ΗΜΙΜΑΘΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιο ήταν το πρώην ψευδώνυμο του Φιλόδημου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε' καλα τωρα. Τι κανει νιαου-νιαου στα κεραμιδια.
    Ολοι γνωριζουν... τον φιλοσοφο των καμενων βουρλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν ειναι ο κριτων ,ειναι πιο απλο το στυλ του ιωνα δραγουμη φιλοδημου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κ Σκουφια οι λαμπτηρες ειναι αναλωσιμα και μπορουν να μπουν στα αντπδτκα ,βεβαια δεν ητανε καιρος για αυξησεις ουτε για 1%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλε 4.48 δεν έχεις δίκιο. Και οι Κάδοι Απορριμμάτων είναι αναλώσιμοι αλλά δεν μπαίνουν στα ανταποδοτικά. Εμείς πληρώνουμε το κόστος της αποκομιδής. Εχει δικιο ο κ. Σκούφιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. από το χρόνο λήψης της απόφασης για αύξηση τελών ως σήμερα, 2 φορές έχουν μεταβληθεί σε ποσά κύριοι κωδικοί που συνδέονται με τον υπολογισμό για την αύξηση των τελών. αυτό τα λέει όλα. φτύστε και λίγο από το σανό, δε βλάπτει, ντοτοροδούλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επικεντρωθηκατε ολοι σας στα τελη που αυτη τη στιγμη ειναι δευτερευον μιας και τα πληρωνουμε ολοι μας μεσω της δεη και κανενας δεν σχολιασε το θεμα που εχει ζουμι δηλ το θεμα καραγκιοζογλου.
    Παραιτηθηκε, τον παραιτησε, ή κατι αλλο και γιατι ?
    Γατακια εδω σας θελω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τη μπάλα στη θάλασσα κλασικά.. ας βγεί να πει επίσημα ο ντοτόρ...τι ζορίζεται??? ντετέκτιβ δε γινόμαστε φίλε..δεν υπάρχει λόγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μπλοκ αυτό έπρεπε αντί Καμενα βουρλα να λέγεται μπλοκ Εξαρχείων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς κ. Σκούφια, ένα σχόλιο για το 15, Νομίζω ότι θα αναφέρεσαι στα φωτιστικά και όχι στους λαμπτήρες που είναι αναλώσιμα, όπως είναι και τώρα, που χρεώνονται στα ανταποδοτικά τέλη. Πάντως στο διαδίκτυο πολλοί δήμοι έχουν ξεκινήσει την αντικατάσταση με λεντ ( Ιωάννινα;) αλλοι όπως ο δήμος Χίου έχει επιλέξει την δανειοδότηση από ΤΠΚΔ εδώ και 4χρονια. Οι περισσότεροι δήμοι πάνε με ΣΔΙΤ. Φαίνεται ότι το κράτος δεν έχει κωδικούς για επιχορηγήσεις των λεντ. Επίσης στις αποχετεύσεις των μεγάλων δήμων , που παιρνουν δάνεια (Λαμία δευαλ)χρεώνουν στους λογαριασμούς των δημοτών και αποπληρωμή των δανείων. Γενικά πάντως ιδιαίτερα στους μικρούς δήμους, τις υποδομές υπόχρεο το κράτος και για την συντήρηση υπόχρεοι οι δημότες, για αυτό τα λέμε και τέλη. Πρώην αυτοδιοικητικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νεότερα , δήμος Χίου το πάγωσε το πρόγραμμα για φωτιστικά τύπου λεντ. Πάει να βρει χρηματοδότηση επιδοτουμενη,αλλιώς σταδιακή αντικατάσταση λαμπτήρων και προσαρμογή των ήδη υφιστάμενων φωτιστικών, αλλά και σταδιακή εφαρμογή και όχι σε όλο το νησί.φαινεται ότι το δάνειο θα ήταν ασύμφορο. Έχουν μια 5ετια με τα λεντ και ακόμα το ψάχνουν. Τ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιαννης Σκούφιας9:28 π.μ., Δεκεμβρίου 08, 2020

    Μερικά ερωτήματα που θα πρέπει να ζητηθούν απαντήσεις από την Δημοτική Αρχή για το έργο « ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ και ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΤΥΠΟΥ LED» για Φωτισμό Οδών, Πλαταιών και Κοινόχρηστων Χώρων.
    1. Έχει γίνει Οικονομοτεχνική Μελέτη ;
    2. Πως προέκυψε ότι το Κόστος του Έργου = 2.254.594 € ; ( + ΦΠΑ = 541.102) = 2.795.696 €
    3. Γιατί το Κόστος κατανεμήθηκε μόνο σε 7 έτη (με ετήσια δαπάνη = 385.813 € ) και όχι σε περισσότερα για να υπάρξει μικρότερη επιβάρυνση ;
    4. Το Κόστος Ρεύματος σήμερα είναι 470.000 €, πόσο προβλέπεται με τα LED ;
    5. To όφελος θα καλύπτει τα 385.813 € ή θα χρειαστεί ΝΕΑ αύξηση Δημοτικών Τελών για τα επόμενα 7 χρόνια ;
    6. Η περίπτωση της σταδιακής αντικατάστασης των λαμπτήρων και προσαρμογή των ήδη υφιστάμενων φωτιστικών σωμάτων με ίδιους πόρους, γιατί έχει αποκλειστεί ;
    Φορέας Χρηματοδότησης
    1. Έχει εξεταστεί αν μπορεί να υπάρξει χρηματοδότηση μέσω κάποιου προγράμματος ;
    2. Αν τελικά πρέπει να είναι ο ΔΗΜΟΣ, γιατί να επιβαρυνθούν οι Δημότες μέσω των Δημοτικών Τελών) ; Έχει εξεταστεί η ετήσια δαπάνη των 385.813 € αν μπορεί να προκύψει από εξορθολογισμό δαπανών ΜΗ Ανταποδοτικών Υπηρεσιών (Νοικοκύρεμα των Οικονομικών του Δήμου) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιαννης Σκούφιας9:37 π.μ., Δεκεμβρίου 08, 2020

    Υστ
    10:03 μ.μ. 1/12/20. Ναι αναφέρομαι στα διάφορα είδη φωτιστικών σωμάτων, όπως αναφέρονται στη Διακήρυξη (ΑΔΑ - ΨΛ0ΒΩΚ1-ΠΥΨ) και φυσικά όχι στους Λαμπτήρες που πράγματι ανήκουν στην κατηγορία των αναλωσίμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ο φιλοδημος δεν ειναι ο κριτων -ειναι καλος σχολιαστης ,λεει τη γνωμη του χωρις να βριζει ---φιλοδημε δες στον γειτονικο δημο λοκρων ,γινονται εργα αρκετα και με αναρτηση του στο φμπκ ο πρωην δημαρχος λιολιος πληροφορει τους συνδημοτες του και τους γειτονικους δημους οτι τα εργα αυτα ειναι δικα του για να μην τα επωφεληθει ο νυν δρχος ζεκεντες . το σημαντικο ειναι οτι γινεται προοδος στη ζωη των δημοτων . στο δικο μας δημο μονο μιζερια υπαρχει και το μονο που ξερουν ειναι να μας αδειαζουν τα πορτοφολια.οι συμβουλοι νοιαζονται μονο για μισθο και η αντπλτευση κοιμαται . η νδ κυβερναει το δημο και εσυ μιλας για λαδι στη φωτια ,τη στιγμη που η φωτια καιει τα μπατζακια μας . αφου εχεις κοπωση απο εμας βαλε εσυ θεμα στο μπλογκ .-- τελος παντων ειναι μια λυπηρη μερα για τον αγ κωννο ενασ κοινοτικος συμβουλος σε ηλικια μολις 34 ετων μας αφησε ,καλο ταξιδι ΘΑΝΑΣΗ ΣΚΟΥΦΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο κυριος Βασιλης Καραγκιοζογλου προσληφθηκε ως ειδικος συνεργατης για την επικουρια του δημαρχου ως ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ με συμβαση εργασιας, και οχι ως εξωτερικος οικονομοτεχνικος συμβουλος εργασιας.Αμοιβεται απο τον ιδιο Κ.Α.που αμοιβονται και οι υπολοιποι τρεις ειδικοι συνεργατες του Δημου μεχρι σημερα. Ο ( Κ.Α.) 00/61.117.002 αφορα αμοιβη οικονομοτεχνικου συμβουλου του Δημου ελευθερου επαγγελματια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το Μπλογκ Καμ, Βουρλα καλει τους κ. σχολιαστες να
    ορκιστουν στο Ιερο ευαγγελιο οτι θα λενε την αληθεια και μονο την αληθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πιστεύετε αδελφοί εν Χριστώ, ίνα σωθειτε,μακάριοι οι πτωχοί το Πνευματι.
    ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιαννης Σκούφιας3:06 μ.μ., Δεκεμβρίου 09, 2020

    Φίλε 8:25 μ.μ., Δεκεμβρίου 08, 2020, όπως αναφέρω στο άρθρο μου, διαβάζοντας τις αποφάσεις του ΔΣ, στάθηκα σε 2 θέματα που μου τράβηξαν την προσοχή και για τα οποία θεώρησα ότι πρέπει να ενημερωθείτε ως δημότες. Ενώ για το 2ο θέμα απλά αντέγραψα τη δήλωση του ΔΣ κ. Φλωράκη, για το 1ο θέμα δηλ. «… κατάργηση του Κ.Α. 00.6117.0002 - Αμοιβές Οικονομοτεχνικού Συμβούλου του Δήμου μεταφέροντας στο αποθεματικό το ποσό 17.360 € διότι δεν θα χρησιμοποιηθεί το ποσό» με πληροφόρησαν ότι αφορά τον κ. Καραγκιόζογλου, και γι αυτό χρησιμοποίησα το όνομά του.
    Το σχόλιό σου, όμως, με έκανε να διασταυρώσω την αρχική πληροφορία που μου έδωσαν, και σήμερα διαπίστωσα ότι ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Το διαγραφέν ποσό των 17.300 € ΔΕΝ αφορά τον κ. Καραγκιόζογλου.
    Και γι αυτό ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ από τους αναγνώστες του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α ρε βλάκα σκούφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εδωσε μαχη για το πορτοφολι σου τον λες και βλακα ---τελικα ο καραγκιοζογλου ποσο μισθο παιρνει περιπου ? του βαζει ο δημος ενσημα εφκα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αξίζουν συγχαρητήρια στο κ. Σκούφια. Είναι ο μόνος, από όσο θυμάμαι εδώ και χρόνια, που ζητά δημόσια συγνώμη έστω και έπεσε θύμα παραπληροφόρησης. Τέτοιους ανθρώπους χρειάζεται ο δήμος αν θέλουμε να πάμε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ίσως, να είναι ο κωδικός για κάποια δαπανη σύνταξης του 4/τους επιχειρησιακού σχεδιου. 14.000+24%=17.360.
    Μαλλονν το φτιαχνουν οι υπάρχοντες ειδικοί συμβουλοι, και γι'αυτό το διέγραψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ντοτοροδούλοι δε ξέρετε να εκτιμάτε την επώνυμη συγνώμη...αλήθεια ο ινδουιστής αρχηγός σας, έχει ζητήσει ποτέ συγνώμη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο Γιάννη Σκούφια. Σήμερα έδωσες ένα μάθημα σε όλους μας. Παράδειγμα προς μίμηση.
    Ακούτε εσείς εκεί στο δημαρχείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αλήθεια τι μάθημα εδωσε; μπορει να το εξηγήσει κάνεις; Άντε βρε κ δήμαρχος ( Εάν μπορέσεις να κ
    Βρεις κανέναν να έρθει κοντά σ) α κ παραδίδονται μάθηματα στο δημαρχείο για υποψήφιους μελλοντικούς ηγήτορες σκούφια όσο απέχεις χάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ακομη και το λαθος που λασπωνει με ενα mea culpa μετατρεπεται σε ηθικη ανωτεροτητα και επιτυχια. Παραξενοι ανθρωποι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σε έχει τυφλωσει η επιθυμία για την κατάκτηση του δημαρχιακού θώκου σκούφια!! Ιδού η Ρόδος ιδού κ το πήδημα ναρκισε συκοφάντη. Περιμένω το ροαστερ των αστεριών σου.. φτιάχνουν 11αδα; Ενώσε τις δυνάμεις σου με τον μικρό Νέρωνα του Αγίου κ έτσι ίσως έχετε κ πάγκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δύσκολο και ιδιαίτερο να είσαι δήμαρχος, και αυτό φαίνεται στην κριτική.
    Εννοώ αυτην με αρχική Ακτινοβολία Υποβάθρου αρνητική.
    Εκεί έχουμε ακροβολισμο ελεύθερων σκοπευτών με πυρ κατά βούληση.
    Φυσικά οι αφορμές πάντα θα υπαρχουν για αυτό από το βαθμό και την συχνότητα που εμφανίζεται μια μη αρεστή απόφαση της διοίκησης.
    Εδώ έχουμε και την διαφορά από τον καλοπροαιτο δημότη με τον "ανήσυχο"που όλα τα θέτει υπό κρίση αντίθεσης.
    Στην πολιτική ζωή
    η σκέψη είναι οικονομική και τα συμφέροντα είναι ενίοτε
    αλληλοσυγκρουόμενα, δεν
    υπάρχει καθαρος αντικειμενικός αλλά ..περίπου,
    ακόμη και με μαθηματικούς όρους.
    Ίσως λοιπόν η εναλλαγή
    στην θέση ευθύνης,να είναι μια σωστή οδός,μόνο που δεν υπάρχει ανθρωπογενές υλικό τέτοιο σε ένα μικρό δήμο που να οδηγεί στην πραγματική "ανανέωση"
    Αυτό είναι και το πραγματικο,τα υπόλοιπα
    είναι ένταση συναισθημάτων ανάλογα τον βαθμό ωρίμανσης.
    Πάντως σε αυτό το πολιτικό τοπικο "κέλυφος"δεν
    υπάρχουν καλοί ή κακοί αλλά δημότες με κοινά λίγο πολύ χαρακτηριστικά.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ειμαι ο 7:02 – 9/12/20 που εγραψε ‘μπραβο γιαννη σκουφια, σημερα εδωσες ενα μαθημα σε ολους μας. Παραδειγμα προς μιμηση. Ακουτε εσεις εκει στο δημαρχειο?’ και με τουτο το σχολιο θελω να υποστηριξω την αποψη μου και να δωσω απαντηση στον 8:18 μ.μ. – 9/12/20 που εγραψε ‘ακομη και το λαθος που λασπωνει με ενα mea culpa μετατρεπεται σε ηθικη ανωτεροτητα και επιτυχια. Παραξενοι ανθρωποι?’
    Ο σκουφιας με το αρθρο της 5/12/20 δεν εριξε λασπη στον βασιλη. Εθεσε ερωτηματα για να απαντηθουν απο τη δημοτικη αρχη. Το λαθος του ηταν που συσχετισε τον ΚΑ 00.6117.002 με τον βασιλη. Και αυτό το εκανε από λαθος πληροφορια που του εδωσαν, οπως εγραψε στο σχολιο του. Και εγω τον πιστευω γιατι την ιδια πληροφορηση πηρα και εγω οταν διαβασα το αρθρο του στις 5/12/20 και ρωτησα ανθρωπο μεσα από τον δημο. Το οτι ο ΚΑ 00.6117.002 δεν σχετιζεται με τον βασιλη το μαθαμε ολοι μας με το σχολιο του ανωνυμου της 8:25 - 8/12/20. Αρα φιλε μου βλεπεις ότι προκειται για λαθος πληροφορια και όχι για λασπη.
    Την ηθικη ανωτεροτητα του σκουφια τη βλεπω στο οτι ζητησε δημοσια συγνωμη, αν και απλος δημοτης, για κατι που αν και δεν φταιει ο ιδιος, πηρε ολη την ευθυνη δικη του.
    Και αυτο θα περιμενα να κανει και η δημοτικη αρχη που εχει την ευθυνη διοικησης του δημου και μας εχει φλομωσει στα ψεμματα.
    Αυτα ειχα να καταθεσω για υποστηριξη της θεσεως μου και αποκατασταση της πραγματικοτητας και από ότι βλεπεις δεν ειμαι καθολου παραξενος ανθρωπος. Ενας απλος πολιτης ειμαι που διαβαζει προσεχτικα και οχι επιπολαια ενα κειμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για οσους εχουν την ιδιοτητα ελευθερου επαγγελματια η ασκηση του ελευθερου επαγγελματος τους ειναι ασυμβιβαστη με την ασκηση των καθηκοντων του ειδικου συνεργατη. Μονο με αποφαση του Συντονιστη Απο/νης Δ/σης μπορει να υπαρχει εξαιρεση απο το ασυμβιβαστο. Αρα δεν ειναι νομιμη η προσληψη ελευθερου επαγγελματια ως ειδικου συνεργατη αν δεν προσκομιση βεβαιωση περι διακοπης -αναστολης του ελευθερου επαγγελματος η βεβαιωση Γενικου Γραμματεα για εξαιρεση απαγορευσης παρραληλης ασκησης καθηκοντων. Ομως να τονισουμε οτι ο ειδικος Συνεργατης δεν ειναι επισκεπτης του Δημου ,πρεπει να εργαζεται οπως ολοι οι υπαληλλοι (8) οκτω ωρες ημερησιως και οχι απο αποσταση ,αλλα στην εδρα του Δημου... Ισως αυτος ειναι ο λογος που παρασυρθηκε ο κυριος Σκουφιας.Τα ιδια βεβαια ισχυουν και για τους ειδικους συνεργατες πολιτικους μηχανικους που ασκουν ελευθερο επαγγελμα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βρε ανήμποροι κρατιστες που διαβάζετε τον νόμο σαν ιερό ευαγγελιο.
    Είναι δυνατόν να ξεπερνάτε έτσι απλα την ουσία μιας σύμβασης.
    Το όφελος από αυτή για το δημο δεν είναι παραπάνω από την τυπική έγκριση διορισμού μέσω της γνωστής γραφειοκρατίας;
    Σκέφτομαι τι θα γίνει αν πάρετε το δήμο στα χέρια σας.Αλλα τι λέω εδώ χρεωκοπησατε με την ψήφο σας ολόκληρη τη χώρα.
    Άντε στη πλατεία στο Σύνταγμα για κανένα χορό κατά του ευρώ, για αυτό είστε ικανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανωνυμε 7.57, ως προς το ωράριο,μαλλον δεν εχουν, όπως οι μονιμοι.
    Πραξη Ελγ.Συνεδριου 2015

    Ελεγκτικό Συνέδριο » Πράξη 181/2015 Κλιμ. Τμ. 1
    Συνοπτική περιγραφή: Νομίμως εντέλλεται η καταβολή στην ειδική συνεργάτη του Δημάρχου πάγιας αποζημίωσης χωρίς ωράριο εργασίας, καθόσον στους ειδικούς συνεργάτες Δήμων εφαρμόζονται οι διατάξεις της Κ.Υ.Α. 2/3850/0022/19.2.2008, όπως τροποποιήθηκε με την 2/32220/0022/23.4.12 όμοια, περί καταβολής κατ’ αποκοπήν αποζημίωσης για εκτός ωραρίου εργασίας και όχι οι διατάξεις του άρθρου 20 του ν.4024/2011 περί αμοιβής λόγω υπερωριακής εργασίας. Νόμιμη δαπάνη.(SxolΠηγή: dimosnet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Άρα νομοτύπως ο Καραγκιοζογλου έχει την εν λόγω σύμβαση αφού η νομολογία του Ελεγκτικού συμβουλίου δικαιώνει την παράλληλη εργασία χωρίς συγκεκριμένο ωράριο.
    Τώρα γατάκια τι λέτε;
    Γράψτε καλυτερα για την διαδήλωση έξω από το δημαρχείο για τα δικαιώματα της πιτσιλωτης Κουκουβάγιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. προσληφθηκε δηλαδη κατεξαιρεση με αποφαση αποκεντρωμενης ? γιατι αποκλειεται να εχει κλεισει το γραφειο του ----το ωφελος του δημου πες μου φιλε απο τη προσληψη του και το μισθο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ το ψάχνετε, ποιος επαγγελματίας πτυχιουχος- έμπειρος κλπ με γραφείο σοβαρό , θα πάει δήμο με 1100το μηνα, έστω και χωρίς ωράριο δήμοσιου υπαλλήλου; Μήπως πετάμε στα συννεφα, δηλ. θέλουμε μόνο κοινωνική προσφορα για το μπράβο μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ο ρολος του ποιος ειναι ? να συμβουλευει το δημο να εισπραξει τα χρεη απο τους μπαταξηδες ? αυτο το ξερει και μονος του ο δημος . δεν χρειαζοτανε τωρα τετοια σπαταλη χρηματων σε ενα χρεωκοπημενο δημο . αυτες οι εμμισθες θεσεις εχουν κανει τα γιαπια σπιτια χρονια τωρα . μονο ο Αντωνιου και ο Κωστας Μπεσιρης εδιναν το μισθο τους σε φτωχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μια παροιμια λεει "Φθηνοι στο αλευρι ,ακριβοι στα πιτουρα".Ετσι αντιλαμβανονται καποιοι
    Κρατιστες[Αριστεροι,Δεξιοι] τον κοσμο.
    Εστω και ετσι οφειλουμε να τους εξηγουμε τι σημαινει πραγματικος κοσμος.
    Μια προσληψη[Νομότυπα] με σκοπο την εργασια επι ενος ειδικού πεδίου [οικονομικα] και εφοσον ο εργοδοτης [ εδω Δημος] ευελπιστει οτι θα εχει οφελος, προχωρα
    στην συμβαση με τον αναδοχο ειδικο συμβουλο [πτυχιο οικονομικων].
    Προφανως εχει προηγηθει συζητηση επι του θεματος,αφου υπηρξε και ερευνα της αγορας, η προνομία του Δημάρχου στην επιλογη ειδικου συμβουλου αφ ενος ,οι πιεστικες αναγκες για επικουριση στην οικονομικη υπηρεσια,αλλα και τα ειδικα προσοντα οδηγησαν στην συνεργασια.
    Εως εδω εχουμε επιλογη βαση αναγκων αλλα και ειδικευσης δηλ φαινομενικα σωστή.
    Το μελλοντικο οφελος και η αποσβεση της δαπανης,μελλει να επιβεβαιωθει και να ανακοινωθει ,αφου δοθει χρονος για υλοποιηση του σχεδιασμου, αλλωστε ετσι λειτουργει και η αγορα στον καπιταλισμο .
    Ο Δημος δεν μπορει να ειναι αυτονομος μονο με την εργασια των υπαλληλων ,χρειαζεται να πληρωσει παροχες υπηρεσιων στον ιδιωτικο τομεα για να μπορει να λειτουργησει, δηλ με ΔΑΠΑΝΕΣ.
    Το θεμα της σπαταλης, ειναι θεμα εγγενους αδυναμιας και δεν ρυθμιζεται με κριτηρια ιδιωτικοοικονομικα,ειναι διαφορετικο το ειδος της εισροης χρηματος[καταναγκασμος και οχι προτιμησιακη επιλογη]


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανωνυμε 9.50 μμ .Η πολυ πονηρος-η εισαι και τα ερμηνευεις οπως σε βολευουν η δεν ξερεις να διαβαζεις ενα κειμενο .Επειδη υπηρξα ειδικος συνεργατης δημαρχου ενημερωνω τους αναγνωστες του μπλοκ γιατι εσυ το γνωριζεις οτι ο ειδικος συνεργατης προσλαμβανετε με συμβαση εργασιας ιδιωτικου δικαιου ορισμενου χρονου (ειναι σηλαδη μισθωτος κωδικας δημ υπαλληλων).Αυτο που επικαλεισαι αφορα μια παγια αποζημιωση 100 ευρω μηνιαιως και δεν εχει καμμια σχεση ουτε με το ωραριο ουτε με την μισθοδοσια .Η δικη μου συμβαση εργασιας ανεφερε οτι το ωραριο εργασιας ειναι ιδιο με το ωραριο των λοιπων υπαλληλων του δημου. Αν ρωτησετε την γενικη γραμματεα του δημου που υπηρξε ειδικος συνεργατης δημαρχου θα εχετε πληρη ενημερωση.... καλο Σ/Κ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ποια τη σκαλοπατομετρούσα κοντέσσα??? αυτή μόνο γιες στο γιατρό ξέρει να λέει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τη ρουφιανιά την αγάπησαν πολλοί τη ρουφιανα του Μώλου κ πρώην συνεργάτιδα του Δημάρχου ακομη πιο πολλοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. για τη ..βόλτα από το 1ο στο ισόγειο θα μας πεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο μικροκοσμος του αυτοδιοικητικου ????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο δημαρχος ηθελε καποιο να μετραει τις σπαταλες του Δημου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σπαταλες , νερο στο Αγιο Χαραλαμπο . Εργο υποδομης των 50.000 ΘΑ ΘΑ ΘΑ γινει με 380.000 ( μελετες , αναθεσεις , υπεργολαβιες , βυτια μεταφορας νερου , υδροφορες , κολωνες ρευματος , σωληνες αντλιοστασια κλπ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σπαταλες , εργο παραλιακη αγιου Κωσταντινου , τι εγινε ολοκληρωθηκε Ε Ε Ε Ε Ε τι ειπατε ;; ξεκινησαν 400 μετρα εμεινε στη μεση γιατι ;; διαμαρτυρια καπου κσποιος ; απο το Δημο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σπαταλες , Βιολογικος Μωλου , σε ΠΛΗΡΗ ΠΛΗΡΗ ΠΛΗΡΗ λειτουργια δηλαδη ολος ο Μωλος ολοθ κατοικοι εχουν συνδεση με το βιολογικο ;; ποτε ξεκινησε ποτε παραδωθηκε το εργο ;; ολοι πληρωνουν τελη συνδεσης στο Μωλο ;;; δεν υπαρχει ουτε ενας βοθρος ; Ο Δημαρχος ; καποιος αρμοδιος τι λεει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σπαταλες με ..σπατουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σπαταλες , τσαμπα νερο σε ολα τα αυθαιρετα Λιβαδειτικα , Θρονιο κλπ , το οποιο πληρωνουν οι συνεπεις δημοτες δηλαδη 50 ε που καταναλωνουν οι συνεπεις δημοτες και αλλα 50 οι παρανομες συνδεσεις = 100 Ε το οποιο μοιραζεται ΜΟΝΟ να το πληρωσουν οι συνεπεις ... στους παρανομες δηθεν κανει χαρες η δημοτικη αρχη , σε βαρος τοων συνεπων δημοτων .ΙΣΟΤΗΤΑ ; ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ; ΚΟΡΟΙΔΙΑ ; ΑΠΑΤΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Απατη ,τι ειναι αυτο,τρωγεται;
    Να λοιπον που αρχιζουμε να συνεννοουμαστε .
    Οταν λοιπον πληρωνουν οι αλλοι για να οφελουνται χωρις να πληρωνουν οι αλλοι.
    Ετσι ομως δεν γινεται και με τους φορους που πληρωνουν οι εξω για να τα παιρνουν οι μεσα;
    Ειδες πως ποναει,ειδικα οταν ερχεται ο λογαριασμος .
    Πως το ειπες;Ισοτητα, Δικαιοσυνη, Κοροιδια,ΑΠΑΤΗ.
    Ρε πως ενοχλουνται οι συμφεροντολογοι κρατιστες γιατι πληρωνουν τα νερα στο θρονιο
    και στα λειβαδιτικα. Οι Δεητζιδες χρονια ολοκληρα δεν πληρωναν ρευμα ηταν καλα,
    μηπως επειδη ηταν σοσιαλιστικα τα φαγοποτια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φιλε ανωνυμε 5.18 (12-12-2020) γιατι ανοιγεις πληγες στο δημοτικο διαμερισμα Μωλου .. Σε ενημερωνω για ολα σου τα ερωτηματα οσο μπορω 1) Ο βιολογικος του μωλου δημοπρατηθηκε επι δημαρχιας Τετριμιδα 2014 και ξεκινησε η κατασκευη των εργασιων το 2015 επι δημαρχιας Συκιωτη. Οι εργασιες τελειωσαν το 2016 και το εργο το παρεδωσε ο εργολαβος και παρεληφθη σε πληρη λειτουργια απο τον Δημο το τελος 2016.Επι δυο χρονια υπηρξε αδιαφορια και καθυστερηση ειδικα του δημαρχου για να βαλει το ρευμα δηλ παροχη απο την ΔΕΗ.Αυτο εγινε το 2018. 2) Για τις παροχες συνδεσεις σ ενημερωνω τα εξης.Τον Δεκεμβριο του 2017 ο δημαρχος Συκιωτης μετα απο πολλες πιεσεις -καταγγαλιες- και φωνες τω κατοικων τι γινεται με τις παροχες αφου εχει τελειωσει ο βιολογικος αναγκαστηκε να κανει μια αναθεση σ εργολαβο οχι του Νομου φθ/δας αλλα μαλλον απο Λαρισα 24.000 ευρω για να κατασκευαση 25 συνδεσης σε σπιτια δηλαδη κοστος 1000 ευρω ανα συνδεση . Οι επιλεκτικες συνδεσεις παροχες τελειωσαν το 2018. 3) Ο βιολογικος του Μωλου μεχρι σημερα δεν δουλευει γιατι εστω και με αυτες τις λιγες παροχες ?? Απλα λειτουργουν με ααλλον τροπο κατα Συκιωτη δηλαδη πεφτουν τα λυμματα στον αγωγο και πηγαινουν στα ανλιοστασια και το ενα απο αυτα ειναι στο κεντρικο δρομο προς παραλια μεσα στον ιστο της πολης και διαχεονται ακατεργαστα οικιακα λυμματα οπου οι κατοικοι του Μωλου ειναι αναγκασμενοι να ζουμε με τις οσμες τα μικροβια και οτι αλλο συνεπαγεται κινδυνο και ιδιως αυτη την εποχη για την Δημοσια Υγεια μας...Και ολα αυτα γιατι τα αντλιοστασια δεν εχουν γινει και δεν εχουν πληρωθει απο τον δημο να μπει ρευμα απο την ΔΕΗ εδω και τρια χρονια(μαλλον ειναι λιγος ο χρονος). Οποιος θελει μπορει να παει να το διαπιστωσει . ηΔημοτικοι και τοπικοι αρχοντες δεν τα βλεπουν αυτα τα χαλια,τοσο υποταγη στον Συκιωτη .Αυτη ειναι η κατασταση που επικρατει στον μωλο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. μπραβο για την ενημερωση στο ΜΩΛΟ φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ο Δημαρχος σε ποια κατηγορια ειναι :,


    Ο μέτριος δάσκαλος μιλάει.
    Ο καλός δάσκαλος εξηγεί.
    Ο εξαιρετικός δάσκαλος δείχνει.
    Ο μεγάλος δάσκαλος εμπνέει.
    William Arthur Ward, 1921-1994,
    Αμερικανός συγγραφέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σπαταλες ,, κοστος μηχανογραφησης και υποστηριξης στο Δημο , ποσο κοστιζουν οι αναθεσεις σε συγκεκριμμενη εταιρεια στη Λαμια ; ποσα 24.000 ποσες φορες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σπαταλες .ποσα χρηματα δινονται για εκδοση του ΤΑΠ τελη ακινητης περιουσιας και ποσα εισπρατουν ;; ποσα ειναι παρανομα τα ΤΑΠ οταν δεν εισπρατονται και δεν ειναι σε ολο το δημο αλλα μονο σε ορισμενα διαμερισματα του δημου που ειναι η ΙΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ; ΠΑΡΑΝΟΜΟ ; ΠΑΡΑΤΥΠΟ ; ΚΟΛΑΣΙΜΟ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σπαταλες , καυσιμα οχηματων στο Δημο .. γιατι κυκλοφορουν οχηματα , μηχανηματα στι δημο χωρις δελτιο κινησης και αιτιολογια , τι εργο κανουν , γιατι αντιδημαρχοι οι Προεδροι κυκλοφορουν τα δημοτικα αυτοκινητα ΟΧΙ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ; ποιος πληρωνει την καταναλωση βενζινας και πετρελαιου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σπατάλες και απάτη.τους ανεχόμαστε όμως άρα είμαστε ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σπαταλες , μαζι τα φαγαμε που ελεγε και ο Παγκαλος ; ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ οποιος τα εφαγε να παει φυλακη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σπαταλεε . Αποθηκη στο Αγιο Κωνσταντινο να γινει πολιτιστικο κεντρο . ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ 1500.000 ενα εκτρωμα . Εχετε δει το σχεδιο , εχετε ζητησει να δειτε τι θα κατασκευαστει ; εχετε δει αυτο που ΗΔΗ εχετε ψηφισει ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Η καταστροφη της ΝΔ στο Δημο απο ενα που τελικσ δεν εχει σχεση με ΝΔ αλλα την εκμεταλευετε πονηρα για δικο του σκοπο , την χρησιμοποιει σαν ασπιδα προστασιας. ΚΑΝΤΕ ΑΡΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΛΑΜΙΩΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΩΝ ΚΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σπαταλες , ποσα χρηματα εχουν δωθει τσ τελευταια 10 χρονια για γηπεδα ποδοσφαιρου ;; για ποιες ομαδες ; ποιους προπονητες και ποιους προεδρους ομαδων ; μηπως εχετε ξοδεψει τουλαχιστον 2.000.000 ε για γηπεδα δηλαδη ενα ετησιο προυπολογισμο του Δημου ;; και γηπεδα δεν εχουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Απαιτουμε ενα εργο , μας τον κανουν ή το κανουμε, ελα ομως που δεν μπορουμε, σε βαθος χρονου , να το συντηρησουμε . Γιατι ;; Το αφηνουμε στην τυχη του και το εποπτευει ο ¨κανενας¨ , και μετα ολοι στο πυρ το εξώτερο.
    Τα βαζουμε με τους προυγουμενους , τους πατεραδες μας, τους παππουδες μας, φθανουμε και μεχρι τους προγονους μας.
    Εμεις ειμαστε οι σοφοι, οι δουλευταρας, ολα τα σφαζουμε, ολα τα μαχαιρώνουμε.-
    Ομως ξαναψηφιζουμε τους ιδιους και τους ιδιους, μας αξιζει το παρασιμο της ....παλαμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Φιλε ανωνυμε 5.10 (12/12/20) Να σου γνωρισω οτι το νερο στον Αγιο Χαραλαμπο ειναι καθαρη ευθυνη του Συκιωτη ,πραγματι εχουν δοθει εικονικες αναθεσεις σε βυτια μεταφορας νερου και τον βολευει αυτη η κατασταση γιατι γινεται χαμος με τα καυσιμα ( αγωγες χατζη για μεγαλα ποσα). Σε προχειρο υπολογισμο αν κανει καποιος σχετικος θα διαπιστωσει οτι απο τοτε που ξεκινησε η μεταφορα νερου τεσσερα χρονια περιπου η δαπανη μεταφορας νερου ξεπερνα τα 500.000 ευρω .Γιατι τοτε να κανει το εργο ο δημαρχος οταν εκει δικαολογει οτι καυσιμα θελει . Καποιος δημοτικος συμβουλος της παραταξης του δημαρχου ειχε πει μεσα στο δημοτικο συμβουλιο οτι γινεται παρτι στα καυσιμα ,τοτε δεν τον πιστευε κανεις τωρα δικαιωνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κυριοι συμβουλοι , ξερετε οτι με το νσ υπογραφετε οτι σας λεει ο Δημαρχος ειστε συνυπευθυνοι ;;!! Ο Δημαρχος κανει εισηγηση στο Δημοτικο συμβουλιο και ΑΝ ΑΝ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΣΥΝΑΙΝΕΙΤΕ ΤΟΤΕ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σπαταλες , γιατι αποδεχθηκε ο Δημαρχος τις παρανομιες στο οθκισμο Θρονιο και την κλοπη ρευματος απο ψευτοσυλλογο εκει ; ο συλλογος αυτος εισεπρατε χρηματα απο παραθεριστες και χρησιμοποιουσαν ρευμα στ πηγαδθ που πληρωνε ο Δημος !@ ! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΑΥΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ; ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ; ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μια σημαντική είδηση που αφορά τη Δημοτική Αρχή...
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: « Νέο νομοθετικό πλαίσιο, νέος κώδικας της Αυτοδιοίκησης. Ένα νέο σύστημα διακυβέρνησης. Ένα νέο σύστημα εποπτείας των ΟΤΑ. Το φθινόπωρο του 2021 όλες οι υπηρεσίες εποπτείας των δήμων και των περιφερειών θα λειτουργούν πλήρως και υπό ανεξάρτητο αξιοκρατικά επιλεγμένο επόπτη νομιμότητας. Σταματάει κάθε πολιτική επιρροή στον έλεγχο νομιμότητας των δήμων και των περιφερειών. Με ταχείες διαδικασίες ελέγχου νομιμότητας ώστε η όλη διαδικασία να είναι σύμμαχος της διαφάνειας και όχι τροχοπέδη της».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Προς ανωνυμο 7:48, 13/12/20 :
    Ο ιδιος, τοτε συμβουλος του Συκιωτη, ηταν αυτοπροσωπως ο "παρτακιας".
    Ο ιδιος κανονιζε τις... διαρροες.
    Και ηρθε μετα να τις καταγγειλει.
    Πάγια τακτικη για τετοιους ανθρωπους να θεωρουν οτι και οι επομενοι θα κανουν τα ιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Προς ΦΙΛΟΔΗΜΟ…
    Ένας ακόμα "Φιλελεύθερος" και "Αντικρατιστής"… σιτιζόμενος από το κράτος !
    Όνομα : Γρηγόρης Ψαριανός
    Επάγγελμα : Πολιτευτής (αποτυχημένος) με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ που προεκλογικά δήλωνε "Φιλελεύθερος" και "Αντικρατιστής". Άντεξε 17 μήνες εκτός καρέκλας. Σήμερα την βρήκε ή του την βρήκαν.
    Έτσι είναι φίλε ΦΙΛΟΔΗΜΕ . Χρησιμοποιείτε όλοι εσείς τις λέξεις "Φιλελεύθερος" και "Αντικρατιστής" έτσι για να λέτε κάτι που να σας διαφοροποιεί από τις μάζες. Ο εαυτός σας εξαιρείται. Εσείς μπορείτε να σιτίζεστε από το Κράτος !
    Ουαί υμίν, γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί…
    ΕΝΑΣ ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΑΣ ΗΜΙΜΑΘΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μια ακόμα απόφαση των Φιλελεύθερων και Αντικρατιστών που μας κυβερνούν !
    Ο υφυπουργός Υγείας Κοντοζαμάνης δήλωσε ότι οι πολίτες δεν θα διαλέγουν ποιο εμβόλιο κατά του κορωνοϊού θα κάνουν. Θα κάνουν μόνο τα εμβόλιο της Pfizer. Και το ερώτημα είναι :
    Γιατί να μην έχει δικαίωμα ο πολίτης ένα άλλο εμβόλιο πέρα από αυτό της Pfizer που επεμβαίνει στο κυτταρικό mRna των ανθρώπων;
    Γιατί απορρίπτουν το κινεζικό ή το ρωσικό εμβόλιο.
    Να θυμίσω πως το Κινεζικό το έκανε η βασιλική οικογένεια των ΗΑΕ, η Αίγυπτος, η Τουρκία κ.α, το Ρωσικό έχει παραγγελθεί από δεκάδες χώρες με 1,2 εκ. πωλήσεις δόσεων, είναι πολύ πιο οικονομικό και όλοι διαβεβαιώνουν πως είναι απαλλαγμένο από παρενέργειες.
    Γιατί πρέπει να πάμε σε εμβόλιο των Pfizer και της Moderna που εισχωρούν στα κύτταρα των ανθρώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ποιος εκανε το σχεδιο οικισμου στο Λογγο και γιατι ο Λογγος δεν εγινε παραθαλασιο χωριο σλλα το σχεδιο πηγε προς το ποταμι και προς τον ελαιωνα ; ποιος φταιει ; σν το σχεδιο ειχε παει προς παραλθα ο Λγγος θα ηταν το ποιο καλο χωριο
    ...μικροσυμφεροντα τοπικων συμωουλων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Σπαταλες Δημου γιατι πανε συνεχεια τοσοι τονοι σκουπιδια προς Λαμια ποσο κοστιζουν , πρεσα υπαρχει ; σταθμος μεταφορτωσης λειτουργει ; ποσα πληρωνει ο Δημος ; κανει δουλεια εργολαβος και ποσα παιρνει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.