06 Νοεμβρίου 2020

Παράδειγμα προς μίμηση …

Από σήμερα οι κάτοικοι του Καινούργιου έχουμε έναν νέο τρόπο επικοινωνίας. 

Στην ιστοσελίδα www.kainourgio.info μπορεί ο καθένας πια (ακόμα και ανώνυμα) μέσω μιας απλής πλατφόρμας να υποβάλει το αίτημά του σχετικά με το φωτισμό, την καθαριότητα, βλάβη ή ό,τι άλλο τον αφορά. 

Επίσης, στη σελίδα «Ανακοινώσεις» μπορεί να ενημερώνεται για τρέχοντα θέματα της καθημερινότητας. Ακόμα, μέσω της εφαρμογής Viber μπορεί να λαμβάνει ενημερώσεις για αυτά σε πραγματικό χρόνο. 

Τέλος, στη σελίδα «Το χωριό» υπάρχει ένα όμορφο αφιέρωμα για το Καινούργιο που δημιούργησαν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου.

37 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ -ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια Μπράβο στους συντελεστές του μπλογκ.
    Ας ελπίσουμε ότι θα γίνονται σχολιασμοί και προτάσεις πρακτικές και εφαρμόσιμες και όχι κουτσομπολιά και... σαχλαμάρες. Παιδιά βάχουμε υγεία και καλά .. χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς προεδρο καινουριου --ειμαι σιγουρος οτι τα μαγαζια του καινουριου εχουν προβλημα με το λογαρ ηλεκτρικου που εχει αυξηθει πολυ λογω του 2,90 ευρω το τμ δημοτ τελη που αυξησαν οι φιλοι σου στη πιο ανικανη δημαρχια της χωρας ---τι θα κανεις για αυτο προεδρακο ? παλι τη νισσα οπως και οι αλλοι προεδροι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε!!! άντε και .. σου τραχανά, έβαλες και εδώ την βουλα σου, άσε το μπλογκ να λειτουργήσει χωρίς τις μαλακίες σου μεγάλος άνθρωπος. Άσχετος ε άσχετες. Πάει να γίνει κάτι και εσύ τα σκατωνεις . Άντε και βουλωστο για το μπλογκ στο Καινούριο, δεν σε γουστάρουμε.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο και στον έμπειρο τέως αυτοδιοικητικό Τραχανά , για την ειρωνία του προς τον ΠτΚ. Το παράσημο της ανοικτής παλάμης ας του στέλνουν όσοι τον γνωρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Καινούριο θελει τον Τραχανά του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαννης Σκούφιας8:59 π.μ., Νοεμβρίου 08, 2020

    Αξιέπαινη προσπάθεια... που θέλει στήριξη από όλους τους Καινουργιώτες… και πρέπει να γίνει παράδειγμα προς μίμηση από όλες τις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου μας… και ο Δήμαρχος και οι Συνεργάτες του θα πρέπει να επισκέπτονται αυτές τις ιστοσελίδες ώστε να μαθαίνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των χωριών και να φροντίζουν να δίνουν λύσεις δ ι ό τ ι Δήμος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ τα Καμένα Βούρλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να καταλαβαινομαστε -δεν ειπα κακο για το μπλογκ καινουριου ---για τους προεδρους που ατα βασικα απουσιαζουν μιλαω - αν σας αρεσει να πληρωνετε μεγειασας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τραχανα δεν ειπες τιποτε για το μπλογκ ε !!, αλλα απεκαλεσες τον αυτοδιοικητικο του Καινουριου "προεδρακο", ευγε και παλι, δεν εχεις το θαρος να ανακαλασεις την μ..... σου, περι αλλων τυμβαζειες. Ασχετε Ε ασχετε.
    Ο Γιαννης Σκουφιας το εβαλε σε σωστη βαση. Μακαρι η προσπαθεια αυτη να ειχε προ πολλου, υιοθετηθεί και απο την κεντρικη διοικηση (δημαρχο) για ολο τον Δημο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ελα στα λογικα σου λιγο ---οταν ο δημος εκανε αδικαιολογητες αυξησεις στα δτ μεσα σε οικονομοκορωνοκριση= πανελληνιας αποκλειστικοτητας γκαφα που ηταν ο προεδρος καινουριου να υπερασπιστει τουε δημοτες του ,που το καινουριο ενα φτωχοχωρι ειναι οπως και ο αγιος κωννος ---οι προεδροι ολοι επειδη ειναι δημαρχιακοι κανανε μουγγα και πληρωνονται για να κανουνε μουγγα ? καλα ειναι τα μπλογκ αλλα οχι για να κρυβεις την ανεπαρκεια σου ---πχ πληρωνω 200 ευρω εξτρα το χρονο για δτ και θα κανει ο αγ κωννος μπλογκ να μου απαλυνει τη δυσκολια που μου βαζει ? να εβλεπα εναν προεδρο να πηγαινε κοντρα στις αυξησεις και θα του εδινα και λεφτα να το φτιαξει το μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τραχανα, ελα στα λογικα σου για λιγο.
    Ο Κ.Σκουφιας πολεμησε με δαπανες του ,με προσφυγες, ενστασεις μεχρι και στην τριμελη.
    Σωστα μεχρι εδω, τραχανα;.

    Η αποφαση της αυξησης των τελων δεν ακυρωθηκε και εφαρμοσθηκε με τους λογαριασμους ΔΕΗ τον Ιουλιο- Αυγουστο; και εντευθεν.
    Σωστα μεχρι εδω, τραχανα;

    Παμε τωρα, στον "προεδρακο" τι θεσμικο ρολο εχει ο Προεδρος , περαν της ατυπης μειοψηφίας , να ακυρώσει της απόφαση ;
    Να βαλει αεροπανο στο χωριο;"ΑΝΕΠΙΘΎΜΗΤΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ-Δ.Σ", τοβαλες εσυ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ;;
    Για διάβασε έμπειρε αυτ/κε τις θεσμικές αρμοδιοτητες των "προεδρακων", στις αυξησεις τελων
    Τι λες μεχρι εδω, τραχανα;

    Εαν συνεχίσεις τις αρλούμπες και δεν ανακαλέσεις , ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ MEXRI TELOW TOY MHNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυριοι, οι αληθειες στο θεμα ειναι δυο:
    1η: Για το μικρότερης σημασιας θεμα του site στο Καινουργιο η προσπάθεια ειναι θετικη, αρκει να παραξει αποτελεσματα. Ειδικά αν το έχει φτιαξει το Τοπικο Συμβούλιο, θα πρεπει να εχει προνοήσει και για εναν μηχανισμό επεμβασης-υλοποίησης των αιτηματων των δημοτών. Αλλιώς θα γυρισει μπουμερανγκ ως κοροιδια επικοινωνιακού στυλ. Καποιοι νομιζουν αφελώς, πως ο Δήμος δεν έχει κανει αναλογες κινησεις σε πιο κεντρικό επιπεδο (οπως και οι περισσότεροι δήμοι) γιατί ...δεν το χει σκεφτεί. ΛΑΘΟΣ. Απλώς γνωριζει ότι στην βροχή αιτημάτων που θα φορτωθεί, δεν θα μπορεσει να ανταποκριθεί ουτε κατ ελάχιστο... Οι δήμοι που εφαρμοζουν e-επικοινωνία (αμφιδρομη) με τον δημότη, ειναι μονο οι οργανωμένοι στην καθημερινοτητα δήμοι.
    2η: Το σημαντικό θέμα είναι αυτό που ανακινησε ο κ. Τραχανάς, με ισως άκομψο τρόπο (προεδράκος). Οτι δηλαδή οι Προεδροι των χωριών μας, ΟΛΟΙ, δεχτηκαν τις υπερογκες αυξησεις ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΤΑ. Ειχαν την εικόνα ότι οι δημότες δεχόντουσαν τις αυξήσεις; Σαφώς όχι. Ποιος θελει αυξήσεις στα τιμολογια του; Ειμαστε μαζοχιστες κατα τους προέδρους; Φυσικά και όχι. Ηταν ευχαριστημένοι από τις επενδυσεις της Δημοτικής Αρχής εδώ και 5,5 ετη (ως την στιγμή της αυξησης) στα χωριά τους, και είπαν: "Ε, δε βαριέσει, τόσα έχει κάνει ο Δήμος για το χωριό μου, τόσα έχει ξοδεψει για τους δημότες, πρέπει να τον φορολογησει και παραπάνω". Ισχύουν τα παραπάνω; Φυσικά και όχι. Δεν έχει γινει το παραμικρό έργακι στα χωριά, και στα 15. Θα μου πει καποιος, οτι βγήκε ο Δήμαρχος με 58%. Μα μιλάμε για τα προεδρεια των χωριών που κατέβηκαν σε άλλη κάλπη, με σκοπο την εκπροσώπηση των συμφεροντων των χωριανών τους.
    Γιατί λοιπόν τετοια μουγκαμάρα όταν έγιναν οι αυξήσεις; Που ήταν ο Πρόεδρος κ. Θωμος όταν αποφασίζονταν η φορολόγηση από 70 ως 150 ευρώ τον χρόνο (αναλογα με τα τ.μ.) σε κάθε συνδημότη του; Που ήταν η κ. Σταματία, ο κ. Θανασης, ο κ. Γιαννης, ο κ. Μάκης,ο κ. Γιώργος των ορεινών χωριών όταν γινονταν αυτές οι αυξήσεις; και που μάλιστα για πρωτη φορά στα χρονικά πέρναγε 1 φορά την εβδομάδα σκουπιδιάρικο από τα χωριά τους, ακομα και το καλοκαίρι??? Δεν τους ενοχλούσε η βρώμα?
    Εχει άδικο λοιπόν ο κ. Τραχανάς; Στην ουσία του λόγου του, ΚΑΘΟΛΟΥ. Αντιθέτως αναδεικνύει το ΜΕΙΖΟΝ, το ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. Πρεπει να θυμίσουμε σε όλους όσοι διαβαζουν το θέμα, πως τις μεγάλες αυξήσεις δεν τις έκανε μια νεα Δημοτική Αρχή που βρήκε μεγάλα χρέη, αλλά μια διοίκηση 5,5 ετών που έκανε Μεγάλες Σπατάλες. Αρα οι Πρόεδροι δεν επρεπε να στηριξουν με την ανοχή τους, αυτές τις αυξήσεις.
    Για το οτι σε καιρό κλειστης οικονομίας εδώ και ένα χρονο, μας φορτώθηκαν χαράτσια ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιαννης Σκούφιας2:49 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2020

    Απο όσα γνωρίζω οι Πρόεδροι δεν ψηφίζουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, εκτός και αν είναι θέμα της Κοινότητάς τους.
    Υπάρχει Επιτροπή Προέδρων (όπως πχ. της Οικονομικής Επιτροπής) που τα μέλη- πρόεδροι ψηφίζουν αν ένα θέμα θα έρθει για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο ?
    ΟΧΙ
    Άρα γιατί "ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ" ?
    Κύριοι μου θυμίζετε τη παροιμία "Σας φταίει ο γάιδαρος και χτυπάτε το σαμάρι"
    Και ο "γαϊδαρος" ξέρετε ποιος είναι, όπως ξέρετε και αυτούς που στήριξαν την απόφασή του για αύξηση των Δημοτικών Τελών.
    Για αυτούς γράψτε και σταματήστε να τα βάζετε με τους Προέδρους. Δεν έχουν καμιά δύναμη, είναι 100% εξαρτώμενοι απο τις αποφάσεις του Δημάρχου και των άβουλων αντιδημάρχων-συνεργατών του και πολλοί απο αυτούς βάζουν χρήματα απο την τσέπη τους για να δώσουν λύση σε μικρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στα χωριά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΝ.
    Ο ΣΒΟΛΑΚΗΣ ΛΕΙΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο κ. Σκουφιας για μια ακομα φορα με εκπλησσει θετικα. Εκτος απο τα παντα επικαιρα αρθρα του για τα οσα συμβαινουν στο δημο μας, σημερα με τα 2 σχολια του εβαλε πολλους κακοβουλους ξερολες σχολιαστες στη θεση τους. Νομιζω οτι ολοι οι υποψηφιοι δημαρχοι των επομενων εκλογων θα του ζητησουν να συνεργαστει μαζι τους… εκτος και αν ο ιδιος εχει άλλες βλεψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπραβο στη κοινοτητα Καινουργιου για την προσπαθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταγραφη της καθημερινοτητα; μηπως ο δημος θα επρεπε να το ειχε ηδη κανει ; η κοινοτητα ξεπερνα σε ταχυτητα τον κεντρικο Δημο , αναδεικνυεται ο οτι γινεται στο Δημο το κανει η υπερπροσπαθεια των υπευθυνων κοινοτητων και ο Δημαρχος αδρανει , μονο δημοσιες σχεσεις και σπαταλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Ζισκαρ ντ' Εστεν διαβαζε στα ελληνικα οταν μιλησε στην Ακροπολη,-" ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑ'Ι'ΓΕΤΑ'Ι'
    ΚΑ'Ι' ΤΟ ΜΟ'Ι'ΝΙ ΧΤΕΝΙΖΕΤΑ'Ι'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 7.52 παντα χτενιζεσαι οταν καιγεται ο κοσμος σου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ10:08 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2020

    ανωνυμε 1,07 σου εξηγησα οτι δεν αντεδρασαν καθολου οι προεδροι στο δσ δεν μιλησαν καν=ενοχη σιωπη γιατι απλα συμφωνουσαν με τις αυξησεις , δεν σου ειπα οτι ψηφιζουν στο δσ ,οι προεδροι παιρνουν μισθο μικρο αλλα στισ εκλογες ολοι τον κυνηγανε ...--------μεσιε 1,41 συγχαρητηρια πολλα ,οχι γιατι υποστηριζεις εμενα αλλα γιατι λες τη πικρη για πολλους αληθεια ----φιλε συμφωνω οτι το πασοκ ηταν κλεπτοκρατικο δεν θα το αρνηθω αλλα και η νδ σου ακομα και τωρα κλεβει ...εισαι πολυ λιγος να μιλησεις για το σβολακη και δεν ειμαι ορφανο ανηκω στο συριζα -----κανεις δεν χτυπαει σαμαρια ,χτυπαμε συνενοχα ανθρωπακια σε ενα μεγαλο εγκλημα που γινεται σε αυτο το τοπο ,οποιος θελει καρεκλα και μισθο να μαθει να προσφερει με καθε τροπο στη κοινοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αααααααα τι μας λες ,ώστε είσαι ΣΥΡΙΖΑ που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρωνει. Ρε τραχανά ξεγανωτε, ακόμα δεν ανασκευάσες για τον "προεδρ'ακο", είσαι και εσύ αψης σαν τον Πολ τον κρητικό και δεν έχεις τσίπα επάνω σου. άθλιε ε!! αθλιε. μας γράφεις κατέβατα και δεν ντρέπεσαι καθόλου πολυλογα τραχανά. Καληνύχτα σας αναγνώστες, αύριο πάλι. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ποιος είναι αυτός ο τραχανάς ρε παιδιά ? Τι δουλειά κάνει ? Γιατί διαβάζω τόσο καιρό το μπλογκ και έχει γνώμη και λύση για τα παντα. αφου τραχανά είσαι ειδήμων και ξέρεις για τα πάντα κατεβα για δήμαρχος να σωθεί ο τοπος. Δεν σε είδα πουθενά όμως τόσα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εσύ που ρωτάς τα παιδιά για τον τραχανά,ποιος εισαι; Γιατί αυτός που λες ,έστω και λαθεμενα κάτι λέει,εσύ τι ακριβώς λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ2:06 μ.μ., Νοεμβρίου 09, 2020

    επειδη εισαι ανοητος να σου θυμισω το δσ με τα τελη ,μιλησαν οι του τσωμου οπως οφειλαν εναντιον των αυξησεων ,που ημουν μαζι τους στον αγωνα ως υποψηφιος μηπως φυγει η λαιλαπα,και μετα μιλαει ο σκουφιας προς τιμη του .. οι κοινοτητες ψηφισαν το σκουφια να μιλαει για αυτους ? τα προεδρακια κανανε μουγγα ενοχης και μονοι τους γινανε προεδρακια, αν εβλεπα αντιδραση θα τους ελεγα προεδραρες να σαι σιγουρος ...οποιος προσπαθει να προστατεψει τα λαικα συμφεροντα ειναι αθλιος κατα τη γνωμη σου ε ?------φιλε ημουν δημ συμβουλος 2007-10 στον αγ κωννο και ξερω οτι υπαρχουν λυσεις για ολα απο τη τεχνολογια και την επιστημη ,αν το κρατος σε αδικησει βγαζεις το κοσμο στο δρομο σαν δημος . η νδ κραταει το δημο και το κατεστρεψε, το συριζα εχει υποχρεωση να τον διεκδικησει οπως και τη περιφερεια με το γκλετσο ---τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο τραχανάς γράφει επώνυμα, οφείλουμε να του το αναγνωρίσουμε. Όμως γιατί γράφει επί πάντως θέματος, άμεσα,και εκτός θέματος. Ο Χ πρόεδρος έκανε μια σωστή προσπάθεια, αυτός ως αντιπολιτευόμενος του δημάρχου, αποκαλεί τον πρόεδρο " προεδρ'ακο" έχει δηλαδή αναλάβει τον ρόλο του συριζαιου κρητικαρου Πολ, στην περιοχή μας. Σωστά κ. τραχανά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Aντε για κανενα τσιπουρο χωριατες θελετε να εχετε και αποψη Ντακότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν πες τα μας ότι ήσουν υποψήφιος του ΤΣΩΝΟΥ, γι'αυτό έχασε παταγωδώς ο άνθρωπος, και έδωσες στον αχρηστο 56 % και στον τρ/Λη 1500 χαρτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το 56% του δημάρχου ήταν αποτέλεσμα της στήριξης Τραχανά προς τον Τσωμο;Αν στηριζε δηλ τον Συκιώτη τότε θα κέρδιζε ο Τσωμος;Τοσο λαγοπόδαρος λοιπόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εμβόλιο για τον πολακισμο και τον τραχανακο, πότε θάχουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επιβαλλεται πριν δοθεί
    η ακριβής δόση να γίνει ψυχιατρική πραγματωμοσυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Διαβαζοντας όλα τα παραπανω διαπιστωνω πως οι απόψεις του κ. Τραχανά, σωστές στο σύνολό τους, ενοχλούν πολύ τους φανατικούς της δημοτικής εξουσίας όχι μόνο επειδή κρατούν στο προσκήνιο το θέμα των υπερογκων αυξήσεων στα τιμολόγια (και μάλιστα σε περιόδους ανέχειας οικονομικής) αλλά κυρίως επειδή γίνονται επωνύμως.
    Μακάρι να μπορούσαμε και άλλοι να γράφαμε επωνύμως, χωρίς φυσικά ύβρεις, αλλά δυστυχώς θα μας κανιβάλλιζαν οπως τον κ. Τραχανά ή τον κ. Σκούφια άλλες φορές. Οι ειρωνείες, τα περι ψυχιατρων (ακριβώς πιο πάνω και με την ανοχή του blogger που εχει αποδειξει οτι μαλλον το φχαριστιέται να θιγουν με ύβρεις επωνύμους, αντί να σβήνει τις αθλιότητες), δεν αφήνουν όλα αυτά, τους πολλούς να μιλήσουν με όνομα.
    Η ίδια έχω επίσης την εξής απορία, σχετικά με την θεώρηση του κ. Σκούφια πως φταίει μόνο ο Δήμαρχος και οι σύμβουλοι για τις αυξήσεις. Παρότι έχετε κάνει τοσες καλές προσπαθειες με παρεμβάσεις σας κατά καιρούς, γιατί κ. Σκούφια αθωώνετε πλήρως τους Προέδρους των χωριών μας; Αν εσεις έχετε το δικαιωμα αλλά και την υποχρέωση οπως λέτε εδω στο μπλογκ ως ενεργός πολίτης, να καυτηριάζετε αλλά ακόμη και να κάνετε προσφυγές στις αρχες εναντίον αποφάσεων του δήμου, δεν έχει άραγε την υποχρέωση μια ομάδα τόσων προέδρων να προασπίσει τα συμφέροντα των χωριανών τους; Υπάρχουν οικογένειες, συνταξιούχοι κ.α. που βάζουν στο σπίτι τους 500-600 ευρώ το μήνα, και πρεπει να δώσουν στον δήμο μισό μισθό για να τους μαζέψουν τα σκουπίδια για ενα χρόνο. Και οι προεδροι για αυτό το θέμα, σφυριζουν αδιαφορα αφού όπως λέτε δεν έκαναν τίποτα, ούτε μια αντίρησση στο δημοτικό συμβούλιο. Εκτός και δεν είναι έτσι, δεν παρακολουθώ συχνά τα συμβουλια. Μην σας πειραζει λοιπόν η κριτική του κ. Τραχανά. Ειναι εντελώς δικαιολογιμένη.
    Μιλώ για τους υγειώς σκεπτόμενους, και όχι για όσους ειναι σε διατεταγμένη υπηρεσία εξυβρισης και απαξίωσης των επιχειρημάτων. Ειναι αποκαλυπτικό το ότι δεν βρέθηκε ουτε ένας από τους υβριστές να δικαιολογησει με επιχειρηματα γιατι επρεπε να γινουν αυτές οι μεγάλες αυξήσεις.....
    Κυριε διαχειριστά, μπλογκερ, αποδειξτε μου ότι έχω άδικο για εσας, και σβήστε τους εμπαθείς χαρακτηρισμούς εναντίον συμπολιτών μας, οποιοι κι αν ειναι αυτοί,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητέ αναγνώστη 10:47 εδώ δεν είναι Δημοτικό Σχολείο, ούτε εγώ η δασκάλα της πρώτης τάξης. Εδώ γράφει ο κάθε ένας αυτό που πιστεύει, όπως ακριβώς το κάνει στον πραγματικό κόσμο. Ο Σκούφιας λέει την άποψη του, ο Τραχανάς το ίδιο, εσύ επίσης και πάει λέγοντας. Ακόμα ακόμα και ο 7:40 την άποψη του λέει. Που είναι το μεμπτό καταρχήν και πως η ‘κακή’ άποψη κάποιων μπορεί να επηρεάσει εσένα η κάποιον άλλο εφόσον έχεις άποψη για τα πράγματα. Τέλος και για να μην το μακρηγορούμε το θέμα, εγώ δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κάποιον, τουναντίον κάποιοι τοπικοί άρχοντες και κάποιοι που θέλουν να γίνουν τοπικοί άρχοντες στο μέλλον, μάλλον έχουν να αποδείξουν πολλά.

    Φιλικά ο blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ12:34 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2020

    φιλε δεν ειμαι ο πολακης του τοπου μας ειμαι συριζα αλλα οχι με παρωπιδες ,καποιες αποψεις μου αυτονοητα ειναι και θεσεις του συριζα πχ εναντιον αυξησεων δημ τελων,υδρευση στον αγιο χαραλαμπο,αξιοπρεπεια διαβιωσης σε αγναντη και ορεινα χωρια κλπ,να σου θυμισω οτι εχω κανει κριτικη βαρια= στους 4 βουλευτες συριζα για το εργο παραλιακης αγ κων που δεν ξεκινησε ,στον πρωην υποψ δημαρχο πετροπουλο για τις αρλουμπες που ελεγε ...ειμαι ενεργος πολιτης που πληρωνω φορους 100% και θα πληρωσω τη προκλη 100% φορου[χωρις να κανω χρηση του κορωνονομου για 50%] και δε μπορω να βλεπω τα λεφτα μου να πηγαινουν σε ανθρωπους που κοιμουνται σε μια καρεκλα ,πανε το τοπο μου πισω και φοροδιαφευγουν αισχρως . καλα εκανε και αλλαξε τους αντδηρχους γιατι ολοι προσφερανε σε ενα συνδυασμο ,αλλωστε δεν γινεται κατι που χρειαζεται εμπειρια -----εσυ που δε ξερεις απο πολιτικη θυμισου οτι ο τσωμος δε πηγε στα ντιμπειτ και αυτο ηταν ντροπη για μενα και δεν μπορουσα να αποσυρθω τοτε και δεν ηξερα πως να το εξηγησω στον αγ κωννο , οταν εχεις εναν δημαρχο αντιπαλο τοσο ευκολο= διατρητο απο παντου,με ουτε ενα θετικο υπερ του ,πας στα ντιμπειτ και τον διαλυεις τηλεοπτικα και κανεις τις εκλογες ντερμπυ ------κυρια συγχαρητηρια για τις αυτονοητες αποψεις και ευχαριστω για την υποστηριξη . ειπες κατι σωστο ενα μπλογκ απο τις πολλες αναφορες προβληματων μπορει να γεμισει και να μη μπορει να ανταποκριθει η κοινοτητα . συμφωνω καποια ηλιθια σχολια πρεπει να σβηνονται απο κατι σαλωμες που χορευουν και περιμενουν ακριβα ανταλλαγματα απο τον ηρωδη. ειμαστε τυχεροι που εχουμε αυτο το μπλογκ και δεν νομιζω οτι χρειαζονται αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιαννης Σκούφιας2:40 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2020

    Αγαπητή συνδημότισσα, 10.47, στα ερωτήματά σας σχετικά με τις αυξήσεις των Δημοτικών Τελών [1] Γιατί κ. Σκούφια αθωώνετε πλήρως τους Προέδρους των χωριών μας ; και [2] Δεν έχει άραγε την υποχρέωση μια ομάδα τόσων προέδρων να προασπίσει τα συμφέροντα των χωριανών τους;
    Η απάντησή μου, είναι:
    Οι Πρόεδροι ως Θεσμός…
    1. Τα Δημοτικά Τέλη δεν είναι θέμα των Τοπικών Κοινοτήτων αλλά του Δημοτικού Συμβουλίου
    2. Οι Πρόεδροι δεν ψηφίζουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, εκτός και αν είναι θέμα της Κοινότητάς τους. [αρθ. 82+83 νόμου 4555/2018 – ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ]
    3. Πως θα καταλογίσω ευθύνη σε κάποιους που δεν ψηφίζουν ;
    4. Έχετε διαφορετική άποψη ;
    Οι Πρόεδροι ως Πολίτες…
    1. Ως Πολίτες, όμως, ο κάθε Πρόεδρος ή 2-3-… Προέδροι μαζί , θα μπορούσαν να κάνουν προσφυγή κατά απόφασης του ΔΣ.
    2. Το γιατί δεν το έκαναν, ίσως να έχει σχέση με το ότι η διοίκηση των Δήμων είναι… δημαρχιοκεντρική και… φοβήθηκαν ότι ο Δήμαρχος δεν θα υλοποιούσε κανένα αίτημά τους. Εξ’ άλλου είναι γνωστό σε όλους τους δημότες ο εγωκεντρικός χαρακτήρας του Δημάρχου και πως συκοφαντεί πρώην έμπιστους συνεργάτες του.
    3. Έχετε διαφορετική άποψη ;
    Επίλογος
    Και για ενημέρωσή σας, αλλά και όλους τους υγιώς σκεπτόμενους δημότες, θέλω να σας ενημερώσω ότι αν την ΠΡΟΣΦΥΓΗ που έκανα εγώ, ως δημότης, την έκανε κάποιος Σύλλογος ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΚΤΗ.
    Αυτό το συμπεραίνω από την ερώτηση που μου έκανε ο Πρόεδρος της Τριμελούς Επιτροπής του αρθ. 152 κ. Τσάκαλος, όταν με ρώτησε : «κ. Σκούφια, όταν στο Δήμο σας υπάρχουν πάνω από 12.000 δημότες γιατί μόνο εσείς ζητάτε την ακύρωση της απόφασης ; Δεν υπάρχουν συλλογικοί φορείς στο Δήμο σας ; Δεν υπάρχει Σύλλογος Ενεργών Πολιτών, Σύλλογος Επαγγελματιών, κοκ ». Και εγώ του απάντησα με τη σιωπή μου…
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αρκετά κ.Σκουφια με την σπεκουλα.Το θέμα αυτό
    έληξε,πόνεσε,και θα μετρήσει στις ερχόμενες δημοτικές εκλογες.
    Η απάντηση του εντεταλμενου της περιφέρειας ότι δηλ.αναλογα τον αριθμο των ενστασεων θα είχε και την ανάλογη αντιμετωπιση,αν ειπώθηκε είναι εκτός της ουσίας
    της προσφυγής και αντιδεοντολογικο.
    Μην ταλαιπωρεις περισσότερο το θέμα.
    Όσο για τον σύλλογο ενεργών δημοτών,έλαβε μέρος στην διαδικασία λήψης της απόφασης τοποθετούμενος αρνητικα στο ΔΣ .Δεν προχώρησε σε ένσταση όπως εσύ, για δύο λόγους.
    Πρώτα γιατι έκρινε ότι υπηρξε επείγουσα ανάγκη
    για το κλείσιμο του προυπολογισμου άσχετα
    με την πολιτική ευθύνη.
    Και δεύτερον γνώριζε εκ των προτέρων ότι δεν θα είχε καμία τύχη η ένσταση για τυπικούς λόγους αφού η πολιτική απόφαση του ΔΣ για την αύξηση των τελων είναι
    διοικητικά άτρωτη.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Γιαννης Σκούφιας8:23 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2020

    Ανώνυμε 7.16, εγώ καταθέτω την άποψή μου πάντα επώνυμα και θα περίμενα κάποιος που με «κατηγορεί» για κάτι να το κάνει επώνυμα. STOP.
    Σπέκουλα κάνει κάποιος που θέλει να εκμεταλλευτεί μια κατάσταση. Εγώ ενεργώ πάντα κατά συνείδηση και πάντα κατά ως ορίζουν οι νόμοι. Δεν είμαι καιροσκόπος. STOP
    [1] Η απόφαση του ΔΣ για την αύξηση των τελών ΔΕΝ ήταν διοικητικά άτρωτη και αυτό το καταδεικνύουν οι αναθεωρήσεις του Προϋπολογισμού. STOP
    [2] Εσκεμμένα πάντα επί δημαρχίας Συκιώτη ο Προϋπολογισμός καθυστερεί να έρθει προς συζήτηση στο ΔΣ [αντί Νοέμβρη έρχεται Φεβρουάριο] ώστε οι της Διοίκησης να επικαλούνται το επιχείρημα «μην κάνετε ένσταση διότι χωρίς Προϋπολογισμό δεν μπορεί να λειτουργήσει ο Δήμος». STOP
    [3] Ο Σύλλογος Ενεργών Δημοτών έκανε προσφυγή στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ όταν γνώριζε ότι ο μόνος φορέας που μπορεί να απορρίψει απόφαση ΔΣ είναι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Και αυτό το είχα γνωστοποιήσει σε μέλη του Συλλόγου. Και για αυτό έχω αναρτήσει και άρθρο μου STOP
    Τα ανωτέρω [1,2,3] τα έχω εξηγήσει και αναλυτικά σε παλαιότερη αρθρογραφία μου στο blog. Μπορείς να ανατρέξεις για να ενημερωθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η 10.47 έδωσε την απάντηση για την ανωνυμία.Οσο για τα υπόλοιπα κ.Σκουφια ,υπάρχουν διαφορές στον τρόπο που ο καθένας βλέπει τα κοινά.
    Εσύ πχ την μικρή αύξηση των τελών του Δήμου την θεωρείς ανεπίτρεπτη και σπατάλη και μη ανταποδοτική.
    Αντίθετα την φορολογικη ληστεία του κράτους στην μεσαία ταξη την αποδέχεσαι ως φυσιολογική ψηφίζοντας
    αντίστοιχες ιδεολογίες
    Άσε λοιπόν την προσχηματικη ηθικοπλαστική.
    Ο Τσωμος ως εργολάβος ΔΕ είναι ποιο
    συνεπής όταν ζητά να κατοχυρωσει αναθέσεις έργων του Δήμου βάσει
    μειοδοτικης προσφοράς.
    Επίσης διαφέρεις και στον τρόπο προσέγγισης
    Πχ η απόρριψη του αιτήματος σου στην συνέλευση του Συλλόγου για ενοποίηση.
    Φυσικά εκτιμώ την αγωνιστικότητα όταν δεν γίνεται σπεκουλα πχ την δικαιολογιση των προέδρων των χωριων για την μη αντίδραση στην αύξηση των τελων όπως πολύ σωστά το έθεσε ο κ.Τραχανας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.