Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
17 Οκτωβρίου 2020
Τι γίνετε με τον αγωγό των λυμάτων στα Καμένα Βούρλα? (updated)
Έκανε ο Δήμος μας λοιπόν, μια απευθείας ανάθεση σε κάποιον Πολιτικό Μηχανικό Ετμεκτζόγλου Αθανάσιο, για την επισκευή του αγωγού με το διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα των 85,000 euro.
Με αυτά και με αυτά, ο δήμος ως προβλέπεται προσφεύγει σε διαδικασία διαπραγμάτευσης μέσω τριμελούς επιτροπής ώστε να εκτιμήσει την προσφορά Ετμεκτζόγλου.
Και ερωτώ εγώ, έχει φτιαχτεί ο αγωγός σήμερα Σάββατο 17/10 ? αν όχι πότε θα φτιαχτεί? που πάνε τα λύματα στο μεσοδιάστημα? Ξέρει κανένας να μας πει?
Νομίζω είμαστε στο επίπεδο ‘βόηθα παναγιά’, γιατί είχαμε πρόσφατα τον πανελλαδικό διασυρμό με αφορμή τους πρόσφυγες, και κάποιοι μάλιστα έγραψαν... ότι ούτε για κατούρημα δεν θα σταματάνε στα Καμένα Βούρλα, έχουμε τώρα και τον αγωγό.. που φανταστείτε τι έχει να γίνει αν προκύψει (ελπίζω όχι) ότι τα λύματα καταλήγουν στην θάλασσα. Δεν μπορώ να το φανταστώ αυτό,
Αν γνωρίζει κάποιος ρε παιδιά κάτι για το θέμα ας μας ενημερώσει. \
84 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Ένα τεχνικό πρόβλημα που είναι διαχρονικό,αφορά το κεντρικό συλλεκτηριο αγωγό κάποια φρεάτια,κατά καιρούς το αντλιοστάσιο πριν την έξοδο προς τον βιολογικό,τους μη δίδυμους αγωγούς μεταφοράς,τα διάφορα λιποσυλλεκτικα των δημοτικών που δεν έγιναν με ευθύνης τους και τέλος το συγκρότημα του πολύπαθου ΒΙΟΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα αυτά αποτελούν ενα
πρόβλημα αρχικής αιτίας.
Έτσι κάθε διοίκηση καλείται να το διαχειριστεί σύμφωνα με την ένταση του προβλήματος.
Κανένας απλοϊκός δημότης δεν μπορεί να γίνεται κριτής μιας ποιο σύνθετης καταστασης όπως τα αποχετευτικά .
Η εξομοίωση με άλλα προβλήματα όπως η αποκομιδή απορριμμάτων είναι άνιση.
Η ποιο ριζική λύση πιθανόν να ήταν η κάθετη διαχείριση από ιδιώτη με ετήσια σύμβαση και ανανέωση εφ όσον είναι ικανοποιητικος ο τρόπος που ικανοποιείται η ζήτηση.
Το κατασκευαστικό θέμα εφ όσον απαιτείται, πάντα ήταν και είναι προγραμματικό.
Φυσικά η ενοποίηση με την δομή στο Μώλο διαχειριστικά είναι αναπόφευκτη.
Φυσικά πάντα ο έλεγχος
για το οικονομικό που αφορά αποφάσεις της διοίκησης πρέπει να γίνεται συντεταγμένα και θεσμικά όχι μέσω ανωνύμων καταγγελιών.
Αυτά που σε μια προηγμένη κοινωνία είναι ζητήματα ρουτίνας εδώ είναι σοκαριστικά αναιτια.
Άσε ρε Κρίτων τις φιλοσοφίες. Πριν λίγο καιρό παρουσία αρκετών υπαλλήλων , συμβούλων κ μηχανικων ωρυόταν ο δημαρχος οτι δεν υπήρχαν ξαφνικα ουτε 20.000 ευρω να δωσει στον εργολάβο να αρχισει τις εργασιες για το νερο στον Αγιο Χαράλαμπο κ ξαφνικα απο το πουθενα εμφανιζει 85.000 για μια σωληνα 150 ; 200 μετρα πλακα μας κανεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕργο αγωγου , ποιος το ειχε φτιαξει , τηρηθηκαν οι προδιαγραφες για να μην καθεται ο αγωγος ; ποσα χρηματα εχουν δωθει απο ρην αρχη του εργου , ποιοι απορριψανε την λυση συνδεσης Κ.Βουρλα με Αγιο Κωνσταντινο ; ενωποιηση μει ση εξοδων και αλλων δαπανων προς οφελος του Δημου και τα οικονομικα των Δημοτων ; τι ελεγε παλαια στα συμβουλια για το εργο αυτο ο τωρα Δημαρχος ; τωρα τα Κ.Βουρλα εισπρατουν το αποτελεσμα των λαθος επιλογων . Ο δημαρχος θελει πολλους βιολογικους ,που τελικα δεν λειτουργει σωστα κανενας , τωρα λοιπον σοαταλη 85000 για 200 μ αγωγο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι άλλες παπάρες... ΚΡΙΤΩΝ !!! Έλεος !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμαμαι το 2009 ο αντωνιου ειχε προτεινει να ενωθει ο αγιος κων με το βιολογικο καμενων και ειχανε αντιδρασει ολοι στα καμενα δηθεν οτι θα βρωμιζε η θαλασσα απο τα πολλα λυματα που ειναι λαθος ,απλα το εργο θα ηταν δαπανηρο με πολλα αντσ-σια και πολυ ηλ ρευμα αφου υπαρχει ανηφορα στο λεβεντη και αρκετη αποσταση ----το σωστο στη περιοχη μας ειναι αυτο= ο καθενας το βιολογικο του,,μου το εχει πει μελετητης μπενσασον ονομα που ειχε κανει μελετη επι λιαλιου---στον αγιο πρεπει να γινει εντος της αρχης του ελαιωνα με μεγαλη κλιση εδαφους που θα εχει οικονομια ρευματος , απλα μερικοι βλακες εδω νομιζουνε οτι θα μολυνθει η θαλασσα και ειπανε ευκαιρια να τα στειλουμε καμενα να τα τρωνε αυτοι στη μαπα [στη δημαρχια τετριμιδα] ---αυτη η δημαρχια ειναι εντελως ανικανη αφου ειναι δεξια και δεν βαζει ιδιωτες στο τραπεζι με λογικα λεφτα και να πετυχαινει το στοχο να δουλευουν οι βιοκα μωλου και καμενων κανονικα χωρις προβληματα ---το ιδιο για τα σκουπιδια ----ο κριτων εχει δικιο ----
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε τρελαθει με τους δηθεν μελετητες , που προτεινουν οτι τους πουν , με εφαρμογη μελετης μηδεν , πεταμενα επιδεξια χρηματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοσα χρηματα σε μελετες εχει δωσει και ποσα εχει αποπληρωσει ο Συκιωτης επι θητειας του , ελεγχος θα γινει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ζητατε μια λιστα με τις απ ευθειας αναθεσεις και σε ποιους εκανε ο Συκιωτης ολα τα 25.000 Ε προμηθειες ολα τα χρονια απο το 2014 εως σημερα ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια καποιο με στυλ Ηγεμονα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γιατί οι ηλίθιοι είναι επιθετικοί (MAXIME ROVERE)
Οποιοδηποτε ομοιοτητα ειναι λαθος ...
Να γιατί, παραδόξως, οι ηλίθιοι προτιμούν τον πόλεμο .
Απολαμβάνουν τη χαρά της καταστροφής, τουλάχιστον στη σκέψη, και η απόλαυση αυτή θέτει ολόκληρο τον κόσμο σε κίνδυνο, ακόμα και στην πραγματικότητα. Θα ρωτήσετε ίσως από πού προέρχεται αυτή η παράδοξη απόλαυση που τους προσφέρει η καταστροφή. E, λοιπόν , κατ’ αρχάς οι ηλίθιοι δεν είναι τίποτε άλλο από γιγάντια κουτορνίθια που εκπλήσσονται από την ίδια τους τη δύναμη και που την ασκούν χωρίς να καταφέρουν να ξεπεράσουν τη δυσπιστία τους. Όπως τα βρέφη, εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να δοκιμάσουν την εξουσία τους σε οποιονδήποτε, ανεξαρτήτως τιμήματος – κυρίως επειδή, για εκείνους, η δύναμη παραμένει προβληματική. Καθώς τις αμφιβολίες τους ενθαρρύνουν άλλοι ηλίθιοι, οι οποίοι τους εξουσιάζουν, δε σταματούν ποτέ να αμφιβάλλουν για τον εαυτό τους, έτσι οι μεν ανακουφίζονται κυρίως ασκώντας εξουσία και οι δε υποτασσόμενοι. Ωστόσο, μέσα στην ίδια μέρα, η πολύμορφη ηλιθιότητά τους περνά από τη μια μεταμόρφωση στην άλλη – από την κυριαρχία στην υποταγή και την καταστροφή.
Αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα. Διότι εφόσον οι ηλίθιοι κλίνουν προς την καταστροφή (και σας απειλούν, για παράδειγμα), ελάχιστα τους ενδιαφέρει εάν η δύναμη αυτή είναι δική τους. Επίσης, πολύ συχνά, ελάχιστα τους ενδιαφέρει εάν προστατεύει αυτούς τους ίδιους. Τι τους ενδιαφέρει; Ε λοιπόν, υπακούν τυφλά σε μια λογική της οικονομίας που δεν αφορά άμεσα αυτούς, αλλά μια φυσική τάση του Σύμπαντος.
Επειδή είναι πιο απλό και πιο εύκολο να καταστρέφει κανείς παρά να δημιουργεί, να επιτίθεται παρά να κατευνάζει, να διαλύει παρά να κτίζει, οι ηλίθιοι αφήνονται να τους διαπεράσει μια βία η οποία ξεπερνά κάθε υποκειμενική επεξεργασία, κάθε κοινωνικό οικοδόμημα, κάθε πολιτική συμφωνία, κάθε οικολογική αντίληψη. Με άλλα λόγια, σέβονται πλήρως έναν φυσικό νόμο αύξησης της εντροπίας, επιστροφής στην αταξία, καταστροφής των οργανωμένων σχημάτων, όχι ακριβώς επειδή είναι οκνηροί (αν και η εν λόγω περιγραφή δε θα ήταν ανακριβής), αλλά επειδή κατά βάθος η δύναμη που τους διαπερνά αποτυγχάνει να οργανωθεί μέσα τους, αποτυγχάνει να ολοκληρωθεί υποκειμενικά και, έτσι, ξεχύνεται σαν φονικό κύμα στην παραλία των σχέσεων.
Η προτίμηση στον πόλεμο που παρατηρείται στους ηλίθιους δεν προκύπτει, συνεπώς, σε καμία περίπτωση από μια μυστηριώδη παρόρμηση θανάτου, διότι η βία που επικαλούνται και ενσαρκώνουν δεν είναι μόνο μια μορφή εξουσίας την οποία ένα υποκείμενο θα ασκούσε επάνω και εναντίον κάποιου άλλου. Η βία της ηλιθιότητας είναι πιο κοσμική από αυτό. Επισημαίνει το γεγονός ότι οι άνθρωποι είναι ο μοχλός μιας δύναμης, η οποία μπορεί να ενώσει ή να διχάσει, να αυτοοργανωθεί ή να εξαρθρωθεί, να κονιορτοποιήσει τους ανθρώπους και τον πλανήτη Γη πιο εύκολα απ’ όσο φυσάμε τις πικραλίδες. Εκείνο που επιφέρει την πραγματική καταστροφή (τον πόλεμο, τους θανάτους, τις οικολογικές καταστροφές) δεν είναι, επομένως, τίποτε άλλο παρά η ανώτερη δύναμη της ύπαρξης, που άλλοτε αυτοοργανώνεται σε υπέροχους ενεργειακούς συνδυασμούς -αυτοί είστε εσείς, είναι η ζωή, η χαρά, είναι η αιώνια άνοιξη του Σύμπαντος- και άλλοτε αποδιοργανώνεται με τρομακτικές εκλάμψεις που προκύπτουν από την εύθραυστη φύση κάθε προοπτικής επεξεργασίας.
Η δύναμη της ύπαρξης τους διαπερνά διαλύοντάς τους και, γι’ αυτόν τον λόγο, υποφέρουν μέσω του μίσους. Και μισούν οτιδήποτε, οποιονδήποτε, διότι η δύναμη καταστρέφει μέσω αυτών. Καθώς είναι πιο άμεση και πιο απλή, καθώς έχει λιγότερο κόστος σε άμεσα μέσα απ’ ό,τι ο διάλογος, η καταστροφή είναι τελικά άρρηκτα συνδεδεμένη με την ηλιθιότητα. Στο στάδιο αυτό, σχεδόν όλη η φιλοσοφική έρευνα υποχρεούται να αντιστραφεί. Διότι, το αντιλαμβάνεστε, δεν είναι δυνατό να καταστραφεί η ηλιθιότητα, δεδομένου ότι η ίδια είναι η αρχή κάθε καταστροφής.
Έτσι, εάν επιθυμείτε να ταχθείτε, στο μέτρο του δυνατού, στο στρατόπεδο της καλοσύνης και της ευφυΐας, θα αφήνετε ευλαβικά τους ηλίθιους να μιλούν ή, για να είμαι πιο σαφής, θα τους αφήνετε τελείως ελεύθερους να λένε ηλιθιότητες.
Οταν συριζαιος ΤΡΑΧΑΝΑΣ λεει οτι ο φιλελέ ΚΡΙΤΩΝ εχει δικιο... επιβεβαιωνεται το σλογκαν του ΚΚΕ 'πεντε κομματα... δυο πολιτικές' !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε εσύ είσαι λοιπόν ο μεγάλος δήμαρχος ρώτησε ένας τον Συκιώτη η απάντηση ηταν, όχι εγώ ο ...άλλος που έμεινε στο γραφειο?
ΑπάντησηΔιαγραφήφυσικα και δεν μπορει να γινει ενα Συριζαιος αυτοματα φιλελευθερος επειδη συνταχθηκε με την αποψη της αναθεσης σε ιδιωτη των αποχετευσεων του Δημου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο δειχνει βεβαια διαφοροποιηση απο αριστερες δογματικες πρακτικες.
Επισης ο Τραχανας εχει το θαρρος και δεν εκρυψε την αληθεια της μελετης Μπενσασον,
που εβγαζε αντιπαραγωγικη την μεταφορα των λυματων του Αγιου Κων\νου, στα Καμενα.
Που πηγαν ολοι οι πρωην φιλοι του Συκιωτη , κουμπαροι , αντιδημαρχοι , δημ συμβουλοι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ ο μπενσασον εχει φτιαξει το βιοκα σαλονικης δεν ειναι τυχαια που ο λιαλιος του ανεθεσε τη μελετη που δε τολμησε να εφαρμοσει και εχει μεινει στο ντουλαπι ----ο συριζα εχει ψηφισει το μααστριχτ ---υπαρχουν τωρα μονο πολιτικες της λογικης ,αν ο κουλης προστατεψει την α κατοικια θα ειναι αριστερος ? οχι θα ειναι λογικος ----αυτοι που καταφεραν να κανουν τον αγ κωννο λυματοχωρι πολεμωντας ενα βιοκα ειναι απλα ηλιθιοι --το 2020 υπαρχουν λυσεις για ολα αρκει να τολμας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κάνεις με τους ηλίθιους για να μη γίνεις ένας απ’ αυτούς (MAXIME ROVERE)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ηλιθιότητα δεν είναι μόνο αδυναμία, είναι και ασχήμια.
Γνωρίζουμε , νιώθουμε πως είμαστε ανώτεροι από τον βρομιάρη που δεν τραβάει το καζανάκι στις δημόσιες τουαλέτες ή από την πλούσια κυρία που νομίζει πως μπορεί να κάνει ό,τι θέλει επειδή έχει χρήματα, όμως παρ’ όλα αυτά , η αξία μας δεν αρκεί για να υπερκεράσουμε την ηλιθιότητά τους .
Το αντίθετο μάλιστα! Ανάλογα με την αγανάκτησή μας απέναντί τους, ανάλογα με την επιθυμία μας να τους εξαφανίσουμε από προσώπου γης, τους χαρακτηρίζουμε ηλίθιους ή ηλίθιες , όντα που προκαλούν την απώθηση της καλής προαίρεσης και της αγάπης.
Έτσι, την ίδια ακριβώς στιγμή που η ηλιθιότητα βασίζεται σε μια επίσημη ηθική απόφαση, αποκτά μια συναισθηματική σχέση, με άλλα λόγια , μετατρέπεται σε συναίσθημα , με αρνητικό πρόσημο, που μας ωθεί να αποκηρύξουμε την ανθρώπινη υπόστασή μας μέσω ενός επιδερμικού αντανακλαστικού .
Ο κύκλος που αποκάλεσα κινούμενη άμμο συνίσταται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει διαπίστωση της ηλιθιότητας: λόγω του ιδιαίτερα μεταδοτικού χαρακτήρα της, οι ηλίθιοι μεταδίδουν την ηλιθιότητα αμέσως ή σχεδόν αμέσως. Όταν αναγνωρίζουμε ότι κάποιος είναι ηλίθιος, αρχίζουμε να μετατρεπόμαστε σε ηλίθιο, μια και αυτό σημαίνει πως χάνουμε την ψυχραιμία μας και τις αναλυτικές μας ικανότητες. Άρα, όσο περισσότερο προσπαθείτε να ξεφύγετε από τους ηλίθιους, τόσο περισσότερο βοηθάτε έναν ακόμα ηλίθιο να γεννηθεί — μέσα σας. Κατάσταση εφιαλτική, χειρότερη και από ταινία επιστημονικής φαντασίας, που εξηγεί και φωτίζει την πανικόβλητη αντίδρασή σας.
Στα απλά μαθήματα πολιτικής οικονομιας και
ΑπάντησηΔιαγραφήστο λήμμα Α' Κατοικία:
Όταν γίνεται συμβόλαιο αγοράς ή κατασκευή ή περάτωση οικίας με δανεισμό συμβαίνουν τα εξής νόμιμα.
Πρώτον η οικία έχει προσημειωση επιστροφής δανείου συν τόκο.
Μέχρι την αποπληρωμή το σπίτι δεν ανήκει στον ιδιοκτήτη,αλλά στον δανειστή.
Τα χρήματα του δανείου ανήκουν σε άλλους και έχουν επενδυθεί στον κλάδο της οικοδομής.
Ο νόμος Κατσέλη είναι σοσιαλιστικός στερώντας
την ρευστότητα από νέα ζευγάρια να πάρουν στεγαστικο με την σειρά τους,διότι προστάτευσε πλήθος μπαταξιδων-πονηρων μαζί με τους κανονικούς σε αδυναμία πληρωμής.
Άρα επειδή
οτι βάζεις σε μία τσέπη
το αφαιρεις από μια άλλη (λεφτοδενδρα δεν υπάρχουν) είναι λάθος
η παρέμβαση διοτι δημιουργεί στρέβλωση που επηρεάζει συνολικά τον κλάδο της οικοδομής.
Έτσι σήμερα το αρχικό λάθος προσπαθεί το κράτος να το διορθώσει
με ημίμετρα (Bad Bank κλπ)και πιθανόν με νέα λάθη.
Έτσι τελικά η στεγαστική πολιτικη για την προστασία κάποιων που με δανεικά έκαναν και την επίπλωση,αγόρασαν και αυτοκίνητο,πήγαν και ταξίδια πάγωσε για το παρόν και το μέλλον.
Την κρατική αυτή παρέμβαση κάποιοι την θεωρούν πρόοδο.
Πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις ρε φίλε να χαλαρώσει λίγο το μυαλό μας
ΑπάντησηΔιαγραφήAx αυτος ο MAXIME ROVERE, να προρουσε να μας αναλυσει τον σχολιαστη " ΚΟΣΤΑ" με ομικρον και οχι με ωμεγα οπωςτο " Γιανης" με ενα ν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα γινομαστε σοφοτεροι του "ΚΡΙΤΤΩΝΑ"
Πήγα σήμερα μέχρι το Κονιαβιτη, ένας "δημότης μακκακας" γκρέμισε μια μάντρα από τσιμεντολιθους και τους πέταξε δίπλα στην ασφαλτο 150 μ πριν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας δεν τον ειδε να φαει ενα προστιμο , να τον τσουξει.
Σε ενα χιλιομετρο ποιο περα , δεν μπορουσε να παει,τετοια ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ;;
επειδη ο καπιταλισμος δουλευε στραβα και εδινε δανειο για μεγαλο σπιτι και φρουφρου σε ανθρωπο χωρις σταθερη δουλεια και καλο εισοδημα ηρθε ο σοσιαλιστης κατσελης να μαζεψει το χαμο που θα γινοτανε αν χανανε ολοι τα σπιτια το 10 ,και τωρα ο κατσελης δεν ισχυει για ολους εχουν γινει διορθωσεις πλαφον τμ ,αξιας,εξτρα περιουσια που ειναι απροστατευτη ----αν εγραφες ονομα δεν θα τα ελεγες αυτα γιατι καποιος δικος σου θα ειναι με δανειο απληρωτο και θα γινοτανε εχθρος σου --- λογαριασε και την κινηση κεφαλαιων που εγινε στην αγορα με αυτα τα δανεια που μπορει να κερδισες και εσυ χρημα αναλογα τη δουλεια σου ----εσυ φιλε με την ηλιθιοτητα σιγουρα δεν εχεις καθρεφτη και το μπλογκ κακως σε ανεχεται ----αυτο ειναι το προβλημα σου φιλε που εγραψα το κωστας με ο απο ρωσικο λαπτοπ που ειναι δυσκολο να βρεις ω ,ολα τα στραβα που γινονται χειροτερα καθε μερα στο τοπο μας δεν σε χαλανε βλεπω ,τα θελετε και τα παθαινουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος καπιταλισμος δουλευε στραβα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ηταν φυσικο προσωπο με το επωνυμο τραχανας;
Ηταν ο διευθυντης στην κρατικη Αγροτικη τραπεζα με το ονομα Τραχανας;
Πηρε δανειο με παρεμβαση πολιτικου ενω δεν δικαιουταν με το ονομα Τραχανας;
φυσικα οχι ως παραδειγμα, αλλα αυτο γινοταν ως σοσιαλιστικος δρομος
σε περιβαλλον κρατικου καπιταλισμου.
Ο απαραβατος κανονας εσοδα -εξοδα που στηριζεται ο καπιταλισμος εδω δεν λειτουργησε.
Συνεδρίαση Οικονομικής επιτροπής Δήμου Καμ.Βούρλων.16/10/2020.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΜΑ ΥΠ'ΑΡΙΘΜΟΝ 8 ΟΚΤΩ:ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΧΑΡΚΤΗΡΑ ΑΠΑΤΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥ.
1. Εκλογή Αντιπροέδρου Οικονοµικής Επιτροπής
2.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση...
3.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση ..
4.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (καταγγελία..
5.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση εργατικό ατύχηµα...
6.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση παιδική χαρά.
7.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση ..
8.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (υπόθεση Β.Κ...
9.Ορισµός πληρεξούσιου δικηγόρου (παράνοµες συνδέσεις ιδιοκτησιών µε το δίκτυο ύδρευσης στην περιοχή Άγιος Νικήτας- Γιαννιτσάραινα της ∆ηµοτικής Ενότητας Αγίου Κων/νου)
10.Άσκηση ή µη ένδικού µέσου κατά της υπ’ αριθµ. 119/2020 αποφάσεως του Μονοµελούς Πρωτοδικείου Λαµίας
11.Τροποποίηση της αριθµ. 15/155/2020 προηγούµενης απόφασης Οικονοµικής Επιτροπής µε θέµα «Έγκριση πρακτικών εκµίσθωσης ∆ηµοτικού Κτήµατος στη θέση ΣΤΡΩΜΑΤΑ Μώλου»
12.Τροποποίηση της αριθµ. 15/156/2020 προηγούµενης απόφασης Οικονοµικής Επιτροπής µε θέµα «Έγκριση πρακτικών Α΄ επαναληπτικής δηµοπρασίας εκµίσθωσης ∆ηµοτικού Κτήµατος στη θέση ΣΤΡΩΜΑΤΑ Μώλου»
13.Έγκριση 1ου πρακτικού επιτροπής παραλαβής καυσίµων περί παράτασης της αριθµ. 9314/22-10-2018 σύµβασης Προµήθειας Καυσίµων
Τι νομιμοποιηση πτυχίου σε ποιον και γιατί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόστα από χιούμορ δεν ....καταλαβαινεις. Όμως ο φίλος σου με το ένα ν γκρινιαζει εάν του βάζουν 2ν, γι'αυτόν τι έχεις να πεις, δεν μας βούλιαξε με το ΕΓΩ του, κάποια δις. Στα δικά μας τώρα, η μελέτη των δικτύων της αποχέτευσης Α.Κ του Μπεσανσον, ισχύει για την εφαρμογή της, ας ελπίσουμε να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήναι οι ανθρωποι εφαρμοζανε στραβα το καπιταλισμο εννοειται ----ετσι πως γραφεις δεν φαινεται χιουμορ --ο βαρουφακης [αριστεροαρπακτικο] εκανε ζημια με τη καθυστερηση ισως 2 δισ αλλα εφερε με τη ρυθμιση καποια δις πχ παοκ κλπ πληρωνεις κεφαλαιο εφαπαξ και σβηνονται οι τοκοι , εκανε το σδοε επιθετικο, αλλα λεει τρελα πραγματα μερικες φορες ---η μελετη εμεινε κολοβη αφου δεν ειχε θεση βιοκα ,τι να τα κανω τα σχεδια δικτυου μονα τους ? δεν βλεπω προοδο για βιοκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Τραχανά έχεις ένα καλό ότι αναγνωρίζεις κάποιες αλήθειες και δεν " κολόνεις" να τις λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις όμως εγγενή αδυναμια να τις ανακαλύπτεις, και οφείλεται στη λαθος αντίληψη του πραγματικού από το
ουτοπικο ,κύριο γνώρισμα του καλοπροαίρετου αριστερού.
Θα βοηθήσω στην κατάρτιση, όσον αφορά την διαφορά Καπιταλισμού,Σοσιαλισμου,στην βάση της θεωριας και όχι τόσο για τις στρεβλώσεις των συστημάτων.
Λ.χ Το δάνειο είναι οικειοθελή σύμβαση στον καπιταλισμο, είναι δομημένο με τον τόκο για να κινηθεί η οικονομία η συντήρηση του τραπεζικού συστήματος(υπάλληλοι,έξοδα κλπ),είναι εποπτευόμενο από την τράπεζα Ελλάδος για τυχόν καταχρηστικούς όρους.
Ο σοσιαλιστικός τρόπος επί αυτού του ίδιου δανείου είναι η μετέπειτα παρέμβαση του κράτους,για ακύρωση ή παράταση ή κουρέματος κλπ.Εδω όμως δημιουργείται και η στρέβλωση με την εμφάνιση γενικής άρνησης πληρωμής (ν.Κατσελη) με αποτέλεσμα μη επιστροφή των ποσών για επόμενη δανειοδοτηση και πτώση του κλάδου οικοδομης,φτωχοποιηση 40 επαγγελμάτων που συσχετίζονται,και συνολικά πτώση της ρευστότητας στην αγορά αν υπολογίσουμε και τον ΕΝΦΙΑ.Συνεπως ο καπιταλισμός επέτρεψε να χάσουν κάποιοι τα ακίνητα που δεν τους
ανήκαν (στην ουσία) αλλά συνεχίστηκε η χρηματοδότηση για νέους
"ιδιοκτήτες"ενώ τώρα όχι.
Αυτό λοιπόν λέγεται διαφορά,ανάλογα σε ποιο
ιδεολογικό ρεύμα είσαι.
φιλε ο κατσελης εχει σφιξει τωρα για τα καλα ,τοτε ηταν απαραιτητος να μην εχουμε εμφυλιο ----ειμαι 47 δεν μπορω να κανω τη στρουθοκαμηλο βλεπω το λογικο και το παραλογο ---πχ παραλογο =σκουριες χαλκιδικη καταστροφη περιβαλλλοντος ,,,λογικο =λαρκο να πουληθει αφου το κρατος δεν εχει λεφτα να την γκρεμισει ολη μα ολη και να την φτιαξει ολη καινουρια και ασ κλεισει 2 χρονια αλλα να σταματησουν οι θανατοι απο ατυχηματα , το εργοσσιο ειναι παλιο ,σε μερικα ο συριζα λαικιζει παει ο σαρακιωτης να υποστηριξει τι ,αυτους που θελουν να δουλευουν σε επικινδυνες συνθηκες επειδη εχουν 2000 ε μισθο ? ποσο κανει μια ζωη δηλαδη ? λαικιστης δεν γουσταρω με τιποτα --σου εχω πει δεν υπαρχουν αριστερες και δεξιες ιδεες τωρα ,μονο λογικες ιδεες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταφορα από το διαυγεια:
ΑπάντησηΔιαγραφή{{προκειµένου να παρασταθούµε δια συνηγόρου στο ακροατήριο του Αρείου Πάγου (ποινικό τµήµα) την 11/11/2020, ηµέρα Τετάρτη και ώρα 09.30 π.µ. κατά τη συζήτηση των από 13/3/2020, 12/3/2020 και 13/3/2020 εκθέσεις αναιρέσεως που άσκησαν οι Φλώρος Αριστείδης κ.λ.π. κατά των υπ’ αριθµ. 1339/2019, 1476/2019, 1705/2019, 1725/2019, 184/2019, 2034/2019, 2409/2019, 2533/2019, 618/2019 αποφάσεων που εξέδωσε το Πενταµελές Εφετείο Αθηνών.}}
Τι είναι τούτος;;;, εννέα αποφάσεις Εφετείου (μάλλον τις έχασε) και έχει πάει στον Άρειο Πάγο (ποινικό τμήμα)
Υπόθεση του πρώην Δήμου Αγιου Κων/νου , δηλ πάνω από 10 χρόνια δικαστήρια;
Τι υπόθεση να είναι άραγε;;
Κωστα, κάτι θα ξέρεις;;
ΠΛΑΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ 2013 ΠΟΥ ΕΛΕΓΞΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΣΤΟ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΧΝΑ ΤΟ
ΔιαγραφήΝα ξεχάσουμε τι,ότι καποιος-οι κατεργαριδες
ΑπάντησηΔιαγραφήεκαναν μαϊμούδες και μπήκαν στο δήμο; Ωραίος είσαι τροχανα και μας κανείς και ιδεολογικό μασάζ.
Το πληρωσαν ακριβα λεω με απολυση και μπορει με ποινη και δεν κανω ιδεολογικο μασαζ ,διαλογο κανουμε ---τελος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι και να λέτε,ο Κοτζακ ετοιμάζει νέο κύκλο επεισοδιων μετά την τωρινή θητεία με δράση, χρήμα και άφθονο σεξ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό
Το είπε σε έναν δικό του,θα βάλω ξανά υποψηφιότητα, αρκεί στον Άγιο να μου βγει το μουσείο... Κοχυλιών?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ειναι γνωστο στους δημους η κατηγορια Υδρευση-Αρδευση-Αποχετευση ανηκουν σε μια υπηρεσια εσοδων -εξοδων (Ανταποδοτικα)... Ερωτω τον επιτυχημενο δημαρχο κ Συκιωτη η τον αναπληρωτη αντιδημαρχο κ Κοντοπανο 1) αν ο δημοτης Αγιου Κων/νου - Λογγου- Αγναντης - Αναβρας- Σκαρφειας- Μενδενιτσας- καινουριου-κλπ... θα χρεωθει ( δηλ θα εχει συμμετοχη στα εξοδα)για τον αγωγο αποχετευσης της παραλιακης οδου βασιλειαδη. 2)το προβλημα του αγωγου της παραλιακης στα Κ Βδεν δημιουργηθηκε τωρα χρονιζει εδω μια δεκαετια κ πλεον και το γνωριζει ο Δημαρχος κ Συκιωτης απο τοτε που ανελαβε απο την πρωτη θητεια του. 3) δυστυχως δεν εκανε 7 χρονια τιποτα.... 4) Τωρα απ οτι πληροφορηθηκα λογω του κατεπειγοντος(ποιο κατεπειγον οταν ειναι γνωστο εδω και 7 χρονια το προβλημα ??? ) ετσι το χαρακτιριζει στην αποφαση του δημαρχου που αναρτηθηκε στο διαυγεια εκανε απ ευθειας αναθεση χωρις διαγωνισμο 85.000 Ευρω σε εργολαβο Αθηνων δηλαδη καλεσε μονο ενα με προσκληση και του εδωσε μηδενικη εκπτωση στις τιμες.....5) Δεν ειχε την ευαισθησια ο δημαρχος επειδη ειναι χρηματα του δημοτη να καλεσει δυο τρεις ακομη εργολαβους η και περισσοτερουςγια να κερδισει ισως μεγαλυτερη εκπτωση απο το μηδεν 6)τα μελη της οικονομικης επιτροπης δεν γνωριζω ,συμφωνησαν σ ολα αυτα...... Αυτα τα λιγα τα συμπερασματα δημοτη δικα σας ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημαρχε του ειπαμε, σου τα σερνουν αγριως στο μπλογκ και η απαντηση
ΑπάντησηΔιαγραφήηταν ,Ακουστε, εν τη απουσια μου, επιτρεπω και να με δειρουν?
Στα λαθη του Δημαρχου η ανοχη δεν εχει τελος ; οποιος διαφωνει ;; αν ψηφισει αντιθετα στα επομενα θεματα και βγαινει 9- 12 τι θα γινει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δημαρχος αυτος ειναι πρωταθλητης , καταψερε να εχει τους παντες εναντιον του , αφου τους ρουφηξε στο βαλτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν τα λεγανε *Λυκος στα προβατα * δεν θελανε να ακουσουν , τωρα απλα γκρινια , οτι δεν γινεται τιποτα ... ναι αλλα εχουμε ακριβα αυτοκινητα για μοστρα και επιδειξη, δεν ειναι ...λιγο αυτο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΚΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ , ΝΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ , ΑΛΛΑ ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΠΑΡΑΚΙΑ , ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΗΣΤΟΙ. ΑΥΤΟ ΗΞΕΡΕ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα το λυσει ο παπαναγιωτου ως υπευθινος τεχνικων θεματων...ααχαχαχαχ...κι να3ερε ο πιπιλας τι βρυσιδι του ριχνε πριν απο κανα χρονο περιπου ο κυριος μητσος.HTML
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τσιμεντόλιθο στον δρόμο προς Κονιαβιτη τα μαζεψαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ρυπαίνων δημότης; το βλέπω Χλωμό άρα ο Φραουλής κάτι θα έκανε.
1000 Ευρω ...τα βρηκε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά το ρωτάς τα αυτονόητα ,εσύ δεν τα έβρισκες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα 1000 ε αξιζαν το κοπο ; η τα εκλαιγε μετα ; του που.λ....το χαβα , γιαυτο τα γραφει ολα εκει που δεν εχει μελανη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυλαχθειτε , κλειδωστε , κοτετσια , προ ατα , κατσικες , αγελαδες , προχθες ειχε βαλει τα ηλεκτροδια απο την μπαταρια στο παντελονι και τον φορτιζε ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι θεμα βιονικου ανθρωπου αλλα ψυχολογιας ,οταν το ντοπαρισμα του πρωταθλητη σπρωχνει την αδραναλινη, τοτε φοραμε τσιγκινα βρακακια να ειμαστε σιγουροι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλόγκερ στο συμφωνητικό στη διαύγεια ο ντοτορ λεει δεν ορίζεται προθεσμία εκτέλεσης του έργου.καράτε κιντ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαζοντας τα σχολια εδωσα εμφαση σ αυτα που σχολιαζει ο 9,49 στις 19 οκτωβριου . Κυριε Νικο Κοντοπανε επειδη εισαι υπευθυνο ατομο και πρεπει ν απαντησεις ειναι αληθεια η συκοφαντιες και δεν πρεπει να τα πιστευουμε..... Οσο για εσενα κ Κριτων δεν ειδα να σχολιαζεις μουγγα στη στρουγκα....... Οπως δεν ειδα κανενα σχολιασμο απο τα μελη της οικονομικης επιτροπης και απο τον αρχηγο της απορροφηθεισας παραταξης και υπευθυνο αντιδημαρχο κυριο Παπαναγιωτου.... Εν αναμονη απαντησεων \\\\\\\
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλογκερ, εβαλες ενα θεμα επικαιρο και πρεπει να πουμε τις γνωμες μας και να βγαλουμε τα συμπερασματα μας, ως προς την λειτουργια του Δημου, στην εποπτεια των εγκαταστασεων κλπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως οπως βλεπεις τα σχολια ειναι περι ανεμων και υδατων.
Γνωμη μου ειναι διεγραψε τους εκτος θεματος, θα μου πεις φασισμος η διαγραφη , η καθε παπαρα , δεν ειναι φασισμος στην λογικη, στην αισθητικη,στην νοημοσυνη μας, η φιλοσοφια σου ως μπλογκ
δεν ειναι να εχουμε σωστο διαλογο ,πανω στα θεματα της πολης μας::ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΩ Μπλογκερ. ΓΙΑΤΙ να σου σχολιασω αυτο που ζητας, οταν νοιωθω οτι θα χωθει ο καθε πικραμενος και μαζοχας;;
Προταση : Βαλε ενα επικαιρο θεμα, οπως αυτο και γνωστοποιησε οτι θα διαγραφονται τα σχολια εκτος θεματος , καντο για δοκιμη βρε αδελφε.....,
Τι λες ;; Πως αλλιως θα υπαρχει απο μερου σου κοινωνικη προσφορα , διαλογος σωστος, ενημερωση του κοινου ;.
ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ
Υπαρχει αποσταση μεταξυ της θεωριας απο την πρακτικη εφαρμογη σε ενα ζητουμενο θεμα οπως το τεχνικο προβλημα της αποχευτευσης στη Γ. βασιλειαδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανως η θεωρια οταν γινεται απο ατομα αντιθετα περιεχει κριτικη ,επικεντρωνεται στην τυπικοτητα, μιλαει για βελτιστο ενω ενδιαφερεται για την αποτυχια.
Η παραδοξοτητα αυτη ειναι αποτελεσμα μιας αιτιας,η ισχυρη αντιθεση εφ ολης της υλης και ειναι γνωρισμα αδυνατων οργανισμων στην φωτοσυνθεση και στην προσαρμογη.
Ζητουν στηριξεις σε οτι αυτοι επιλεγουν, ο διαλογος ειναι καλος εφοσον υπαρχει ταυτιση αποψης,
και ευκολα μποριε να οδηγησει σε δικαστηριο , λαικο βεβαια
Τελος παντων ο καθενας ας αυτοπροσδιορισθει επιτελους ειναι με τον Ερντογαν ή οχι;
Δημοκρατια λογου δεν ειναι μονο οι κατευθυνομενες ερωτησεις η απαντησεις η θεματα προςσυζητηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι καποιοιγραφουν ασχετα θεματα , δειχνει την παντελη ελλειψη δημοσιου Δημοτικου Λογου ...κανειςδεν απολογειται προςτους Δημοτες τουγια τιποτα ...αυτο ειναι το προβλημα και οχι αν καποιοι γραφουν ασχετα θεματα κατα την γνωμη καποιων αλλων. ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγωγος και επισκευη , κοστος και ποιος πηρε την δουλεια , με ποιο τροπο αναθεσης ; αξιζει τα χρηματα αυτα αυτο το εργο ; γιατι παθαινεισυνεχεια ζημιες ; ποιος εφτιαξε το αγωγο ; ποιος το παρελαβε ; γιατιδεν εγινε καινουργιος αγωγος ; γιατι δεν συνδεθηκαν Κ.Β με Α.Κωνσταντινο ; ποιοι αντεδρασαν ; γιατι τοσα χρονια αυτο το θεμαδεν εχει λυθει και απο προηγουμενους Δημαρχους ; που πηγαν τοσα χρηματα ; γιατι δεν εγιναν μεΚοινοτικα προγραμματα , ποιοι αντιδρουσαν και χαθηκαν ευκαιριες , ποιοι εκαναν μικροπολιτικη ,απλα για να βγουν συμβουλοι ; Ποιος Βιολογικος δουλευει σωστα στο Δημο ; ποσο κοστιζει η συντηρηση τους , ποσο κοστισαν εως τωρα , ποτε θα καλυφθουν αλλες περιοχες , οπως Καινουργιο , Μενδενιτσα ;ποιος ειναι ο σχεδιασμος του Δημου ανα ετος για τα θεματα αυτα , για καθε περιοχη , δεν εχουμμε δει ΤΙΠΟΤΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ . αυτα ετσι καποια ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο μεθεπόμενο δ.σ τι θέματα άραγε να εχουν προς συζήτηση;; Φίλε, δεν άφησες τίποτε εκτός, όλα αυτά με μια τουφεκιά;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλτε μυαλό τσοπάνηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλογηρου στον Κούρκουλο:Είναι πολλά τα λεφτά Άρη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΥ ΨΙΘΥΡΙΣΑΝ ΟΤΙ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιολογικοι και αγωγοι ; ποιος πληρωνει το κοστος συνδεσεων και συντηρησης του Βιολογικου του Μωλου ; ολοι οι δημοτες ; δηλαδη ο Καμενοβουρλιωτης πληρωνει για τομ Μωλο ; γιατι δεν λειτουργει ο βιολογικος εκει ; εγιναν δοκιμες ; εγιναν 20 συνδεσεις ; ποτε θα συνδεθουν ολοι οι κατοικοι του Μωλου ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιολογικος Κ.Βουρλων ; γιατι υπολειτουργει ; ποσα χρηματα δινονται και που για χημικα για να μην μυριζει ολη η περιοχη ; γιατι σπασμενοι αγωγοι ; ποσες συνδεσεις ειναι νομιμες ; η καθε πολυκατοικια εχει μια συνδεση ενα τελος αποχετευσης ; η πληρωνουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΟΙΚΟΙ της καθε πολυκατοικιας; τι λεει για αυτο οι πρωην Αντιδημαρχοι ; αυτα τα 85.000 θα τα πληρωσουν οι κατοικοι των Κ.Β οι ολοι οι δημοτες ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιολογικος ΚΒ τωρα φαινεται η λαθος επιλογη καποιων κατοικων , που λαθος αντιδρουσαν να γινει η συνδεση με τον ΑΚ , πληρωνουμε ολοι 2- 3 φορες το ιδιο πραγμα με πολυ υψηλο κοστος συντηρησης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπρεπε να λειτουργει σωστα ο ενθσχυμενος βιολογικος των ΚΒ και του Μωλου και να ηταν ολοι διασυνδεδεμενοι , ετσι θα υπηρχε και σε περιπτωση βλαβης εναλλακτικη λειτουργια και σε περιοδο συντηρησης . Αλλα αλλα τα σκεπτικα του τωρα δημαρχου .....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαποιος πουλησε το ονομα και τον Βιολογικο για μη συνδεση των δυο μερων , γιατι στη πλατεια λεγετε οτι ,απλα για να βγει , πουλησε το τοπο του; με ζημια ολων των δημοτων ,αφου ολοι θα πληρωνουν το λαθος να εχουμε 5 βιολογικους
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοι οι υποψηφιοι σιγα σιγα κλεινουν ηδη τα επομενα ψηφοδελτια , εναντιον του Αρχηγισκου ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοινωνια ωρα μηδεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποχετευση . Αγαπητοι στο θεμα αποχετευσης στο δημο τα καναμε σκατα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα στο δημο με ολους εγινε εχθρος. Με φιλους ,κουμπαρους, συναδελφους, δημοτικους συμβουλους , υπαλληλους , δημοτες., περιφερειακους παραγοντες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΛΗΣΤΙΑ , ΨΕΜΑ, ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΕΣ , ΑΓΝΟΙΑ, ΚΑΚΙΑ , ΕΠΙΔΕΙΞΙΟΜΑΝΙΑ, ΕΓΩΠΑΘΕΙΑ , ΣΠΑΤΑΛΗ, ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ...ανοιξα το λεξικο , και εψαχνα τα παραδειγματα , ζοουπ ποιον εμφανησε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΤΕ καποιοι για το θεμα του αγωγου ,τι να σχολιασουμε αφου ειμαστε στο και πεντε ? να πουμε κακοπροαιρετα οτι ειναι ακριβο και να μην γινει και να βρωμισει ο τοπος ? οχι βεβαια ---ειναι τελειως αχρηστοι ,περιμενουν να γινει το προβλημα και μετα τρεχουν αντι να προβλεψουν εγκαιρως ,αν ηταν υπαλληλοι στον ιδ τομεα αυτο το δημ συμβουλιο θα ηταν σε μαυρες λιστες ανεργοι χρονια -----εχετε κολλησει καποιοι με τη συνδεση αγιου καμενων βιοκα -δεν εξοικονομει χρημα αφου θα θελει πολυ ρευμα να φτασουνε καμενα ,μιλαμε για λυματα παχυρευστη υγροστερεα μαζα δεν ειναι πετρελαιοαγωγος η φυσικο αεριο - ο βιοκα θελει κλιση εδαφους η ισωμα για να συμφερει η χρηση του ---ο αγιος εχει φυσικη κλιση στο κομβο π εθν οδου για καλαμο ---ο φλωρακης επεισε το τετριμιδα για καμενα αγιο συνδεση γιατι νομιζει οτι θα βρωμισει η θαλασσα μας με βιοκα, χαθηκε χρονος και εχουμε γινει βρωμοχωρι τωρα στο κεντρο,, εχασε χρονο και ο πιο ανικανος δημαρχος της ελλαδος και τα ... τρεχουν στο δρομο
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιολογικος , ανικανοτητα , σπαταλη , μικροπολιτικες,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ βρώμα ο ΒΙΟΚΑ:
ΑπάντησηΔιαγραφήόσες φορές στην προηγούμενη τετραετία ζητήθηκε απο την αντιπολίτευση την ελλάσονα κυρίως ενημέρωση για το κόστος λειτουργίας συντήρησης δεν πήραμε ποτέ απάντηση! Στους προυπολογισμούς σπάγανε τους κωδικούς σε 24000/αρια στους απολογισμούς παρουσίαζαν έργα,προμήθειες και εργασίες εκει που δεν υπάρχει αποχετευτικο δύκτιο ή δυκτιο ομβρίων.Μπακαλίστικα υπολογίζαμε:180000 ηΔΕΗ 120000 οσυντηρητης 3×15000 ο παπαγεωρχιου, 3×24000 προμήθεια συντήρηση αντλιών και δίαφορων ηλεκτρολογικων .όλα μαζί περίπου 400000 ετησίως .Οι εσπράξεις απο την αντίστοιχη υπηρεσία ήταν τη μια χρονιά 120000 την άλλη 146000 κάπια αλλη 92000 συν άλλα 100χιλιάρικα των προηγούμενων οικονομικών ετών (ακόμα πληρώνουν οι πολίτες λογαριασμους του 2018) ερώτηση και τα συμπεράσματα δικάσας ή διαφορά απο καλύπτεται;πως είναι δυνατόν να γίνει έστω και ένα έργο με τέτοιο άνογμα;πως μπορεί να συντηρηθεί σωστά το ίδιο έργο χωρίς τα απαιτούμενα χρήματα;απο πού θα πληρωθούν τώρα τα 85000;και για να μη ξαναπέσουμε στη σύγκριση ιδιώτη-δημοσίου τον ΒΙΟΚΑ τον έχει αναλάβει ιδιώτης εδώ και πολλά χρόνια.
Πρώην δημ σύμβουλος.
10/11/2015
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΒΙΟΚΑ ΤΩΝ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ…
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΑΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
Σε ότι αφορά την προστασία της θάλασσας και του Μαλιακού, χρειάζεται εσπευσμένα στεγανοποίηση του υπάρχοντος αποχετευτικού στα Καμένα Βούρλα, μεταφορά του ΒΙΟΚΑ των Καμένων Βούρλων σε άλλο σημείο, άμεση μετατροπή των διυλιστηρίων στα Καμένα Βούρλα και στο Μώλο σε διύλιση τρίτου βαθμού (συμβατό με το νόμο). Η διύλιση τρίτου βαθμού επιτρέπει τη χρησιμοποίηση του νερού ως καθαρού. Πρέπει να γίνει άμεσα αποχέτευση στον Άγιο Κωνσταντίνο με διυλιστήριο στα νότια και κρατική χρηματοδότηση που να μην φορτώνει τους κατοίκους με νέους φόρους. Να μην ξεχνάμε ότι απαγορεύεται από το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο η ρίψη αποχετεύσεων σε θάλασσα και ποτάμια.
Γιάννης Φραγκούλης
Αυτοκινητιστής
Καμένα Βούρλα
ΦΡΑΓΓΟΥΛΗ μιλησες μια φορα νορμαλ με λογικη χωρις δογματικη ασαφεια αλλα γιατι θες να φυγει ο βιοκα απο εκει ,και που να παει για καλυτερα δηλαδη , αυτο ειναι δονκιχωτικο και δεν θα το χρηματοδοτησει κανεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Τραχανά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δημοσίευμά μου ήταν του 2015, ίδια προβλήματα με άλλη διοίκηση.
Ο μεγαλύτερος γαιοκτήμονας στα Καμένα βούρλα είναι ο ΕΟΤ νυν ΤΑΙΠΕΔ, ρωτήστε να σας πουν με ποιο τρόπο παραχωρήθηκε το οικόπεδο για το γυμνάσιο στα Καμένα Βούρλα.
Τα έργα όπως ο ΒΙΟΚΑ στα Καμένα Βούρλα μπορούν να λειτουργούν μέχρι 20 χρόνια, ενώ, κατά παράβαση περιβαλλοντικών όρων, βρίσκεται κοντά σε ιαματικά λουτρά. Έχοντας περάσει κατά πολύ τα όρια λειτουργίας του, καταλαβαίνετε ότι είναι παρελθόν.
Όσον αφορά τον αγωγό λυμάτων, ήδη από το 2012 συζητιέται η κατασκευή ενός παράπλευρου αγωγού. Καταλαβαίνετε ότι δεν είναι ουτοπία να θες επιστημονικά την καλύτερη διύλιση, δεν είναι ουτοπία να θες κλειστό αγωγό στον Λογκό, δεν ήταν ουτοπία όταν καταγγέλλαμε το όριο δόμησης στον Άγιο Κωνσταντίνο που έκλεισε με πολυκατοικίες-τείχη την παραλία, σε αντίθεση με τα Καμένα Βούρλα όπου οι κινητοποιήσεις του κόσμου, το σταμάτησαν (κάποιοι τότε στον Άγιο Κωνσταντίνο δεν μίλησαν, όπως είχαν υποχρέωση). Δεν είναι ουτοπία να κινείς το ζήτημα της Λιαπάτας για το νερό. Είναι άθλιο να μην παίρνεις θέση για το ρατσισμό, και μάλιστα απέναντι σε παιδιά, και εντέλει Αριστερά είναι μια άλλη οικονομία και όχι η διαχείριση της ιδίας βαρβαρότητας με άλλα άτομα.
Γιάννης Φραγκούλης
Το 15 ηταν ιδια δημαρχια ,ναι μαγκια που πηραν απο τον εοτ οικοπεδο για λυκειο --ο βιοκα στα καμενα ειναι ευλογια που τον εχετε και εχει ξεβρωμισει η θαλασσα σας --αν ερθεις στον αγιο θα κλαψεις με τα λυματα να τρεχουν στο δρομο= υγειονομικη βομβα---εννοειται οτι αλλαζουν οι τεχνολογιες και πρεπει να κανεις μελετες και να κυνηγας εσπα για αναβαθμιση του βιοκα πχ νερο για ποτισμα χωραφιων κλπ,, δεν εχει ημερομηνια ληξης ο βιοκα---αν ειναι παρανομο να υπαρχει διπλα στις ιαμ πηγες ξερεις θα μεινει ο βιοκα αν πρεπει να επιλεξουμε ,,ειχα ακουσει παλι απο το πετροπουλο το 14 υποψηφ δημαρχο οτι να γινει αλλος βιοκα στα καμενα και ειπα δεν θα ψηφισω καθολου ,αυτες ειναι αρλουμπες φιλε δεν γινονται ---συμφωνω ναγινει 3βαθμιος κλειστοι αγωγοι κλπ οτι πιο συγχρονο για τη δημμοσια υγεια ---οι πολυκατοικιες στον αγιο ,εχεις δικιο εγινε για ρουσφετοαναπτυξη αλλα το σχεδιο πολης ειναι τοσο μεγαλο και αχτιστο που δεν φαινοννται οι 15 πολλυκατοικιες 4οροφες τοσο πολυ ,τωρα υπαρχει οριο 7,5 μετρα μεγιστο υψος, αλλα ειναι τα προβληματα μας ----ο καπιταλισμος επικρατησε το θεμα ειναι πως θα το κανουμε πιο ανθρωπινο , ο μητσοτακης αφησε απροστατευτη την οποια α κατοικια
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ι.Φ ας μας πει πως πήραμε το χώρο για Γυμνάσιο και πότε; Εμείς δεν γνωρίζουμε τίποτε για το 2015, όπως μνημονεύει ο Τ.Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙΑ ΠΡΙΝ 27 ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΕ --ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ--ΟΧΙ ΤΟ 15
ΑπάντησηΔιαγραφήΚω, ο Φραγκουλης ρωτήθηκε, εσύ τι ξέρεις για τα κ.β , τον ΕΟΤ, το γυμνάσιο κλπ. Παντογνωστης είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφεντρα, που ζει στα καμενα εχει ιδαλμα το φραγγουλη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι του δινει αν θελει, τζαμπα, ανακουφιση???????
Ειδες τι κανει ο καπιταλισμος φραγκουλη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Τραχανά
ΑπάντησηΔιαγραφή1200 στρέμματα στα Καμένα Βούρλα ανήκουν στον ΤΑΙΠΕΔ και πρέπει να διεκδικήσουμε την απαλλοτρίωσή τους από τον Δήμο. Άλλωστε, με ενέργειες του Θανάση Τσιτσιρίγκου του δασκάλου, παραχωρήθηκε παλιότερα οικόπεδο του ΕΟΤ για το προαύλιο και το κλειστό γήπεδο.
Όσον αφορά των διυλιστηρίων, υπάρχει συγκεκριμένη μεθοδολογία για τον έλεγχο και των τριών διυλιστηρίων από μία υπηρεσία του Δήμου. Το μέγεθος του δήμου επιτρέπει κάτι τέτοιο. Η εκμετάλλευση των κονδυλίων απ’ όπου και αν προέρχονται, είναι επιθυμητή, μόνο πρέπει να γνωρίζετε ότι, σε προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ, προτείνεις και η ΕΕ αποφασίζει αν θα δώσει το κονδύλιο για το συγκεκριμένο έργο. Είναι γνωστό ότι η ΕΕ χρηματοδοτεί μόνο έργα που είναι "ανταποδοτικά". Οι λαϊκές ανάγκες για καθαρό περιβάλλον δεν θεωρείται «ανταποδοτικό» από την ΕΕ.
Τέλος, η Περιφέρεια και ο Δήμος γνωρίζουν ήδη ποια έργα έχουν εγκριθεί για τα Καμένα Βούρλα στο ΕΣΠΑ 21-28. Οι υποσχέσεις για ένταξη και άλλων έργων είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Επίσης, δεν πιστεύω ότι η παραχώρηση σε ιδιώτη του λιμανιού, και από δύο δημάρχους της αποκομιδής των απορριμμάτων, έφεραν ποιοτικό αποτέλεσμα. Αντίθετα, τα πληρώνουν οι δημότες.
Ο τρόπος που προσεγγίζει η Λαϊκή Συσπείρωση, αλλά και για όποιον άλλον θέλει, τη δημοτική πολιτική, εκτός από φιλολαϊκή, είναι και επιστημονικά απόλυτα τεκμηριωμένη. Όποιος δεν θέλει να έχει παρωπίδες το βλέπει ξεκάθαρα. Άλλωστε, η χυδαιότητα δεν έδωσε ποτέ δίκιο σε κανέναν.
Γιάννης Φραγκούλης
Φιλε το καμπινγκ εοτ δεν προκειται να δοθει στο δημο μην ονειρευεσαι ,αλλο μια φετα που δωθηκε για σχολειο που το κρατος εδωσε στο κρατος για κοινωνικες αναγκες ---το εοτ θα πρεπει να πουληθει για να φερει θεσεις εργασιας και να ξεμπλεξει ο αγωγος του βιολογικου απο εκει γιατι ο ιδιωτης θα ζηταει λεφτα στο μελλον ---αλλο μια κοινη διοικηση βιολογικων και αλλο να λες οτι θα παει ο βιοκα αλλου σαν να ειναι νταλικα ---η εε δινει λεφτα για βιοκα με μελετη ολοκληρωμενη κανεις λαθος ---αυτη τη στιγμη ο ιδιωτης ειναι απαραιτητος για βιοκα μωλο καμενα και συντηρηση δικτυων συνδεσεις αφου ο δημος εχει καταρρευσει αλλα προσεχε με ορους ,οχι μονο να οικονομησει αλλα να δουν οι πολεις τοπιο καθαρο χωρις βοθρατζιδικα ---η λαικη συσπειρ οπως και ολη η αντπλτευση ειναι ντεκορ στο δημο τους δωθηκε η ευκαιρια με τισ αυξησεις και δεν κανανε τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλογερ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτι να προσθέσω, να διορθώσω ;
για τα θέματα της πόλης με τον ΕΟΤ.
1.Στην έκταση του ΕΟΤ που κατασκευάστηκε το κλειστό μπάσκετ και τα αθλητικά, και η εκταση του παιδικού σταθμου, έχουν παραχωρηθεί από το 1987 , είναι 13.5 στρέμματα (**) και δεν έχουν μεταβιβασθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. (*)
(*)Αποφ. 234 Διυπουργικής Επιτροπής …. (φεκ 1020/Β/2013)μεταφορά περιουσίας Δημοσιου-ΕΟΤ στο ΤΑΙΠΕΔ ΑΕ
παραγραφος 13, αφορά την περιουσία ΕΟΤ στην περιοχή Φλοίσβος-Ι.Π Κονιαβίτη κλπ
παραγραφος 15, αφορά την περιουσία ΕΟΤ στο κέντρο της πόλης
(**) (α) Η επιφάνεια Ε1 = 9100 μ2 στο τμήμα IV , που έχει κατασκευαστεί το κλειστό μπασκετ , αθλητικά και (β) Η επιφάνεια Ε2=4.465 μ2 του παιδικου σταθμού.
2. Υπάρχουν και άλλες επιφάνειες που πρέπει και μπορούν, να δοθούν στον Δήμο, απαιτείτε όμως η δημιουργία φακέλου ,για εφικτών διεκδικήσεων από τον ΕΟΤ .
Ο Δήμος εχει τεχνοκράτες ειδικούς συμβούλους κλπ
Π.χ. Ο κατά χρήση παραχωρηθείς, παραλιακός χώρος ανάπλασης , (επι Δημάρχου Εξαρχου)., επίσης χώρος πέριξ του γηπέδου αλλά και τα 12 στρέμματα του γηπέδου ,που δοθηκαν ,κατά χρήση για 50 χρόνια , περίοδο 1975-1979 ( Δημάρχου Π, Χονδροδημου).
Βεβαια καποιοι θα πουν , τα θελουμε ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ.
Θα μεινουμε στο ΤΙΠΟΤΑ;;;
ΑΥΤΑ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ
Προς ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκρως ενδιαφέρουσα η
πληροφορηση για τα ακίνητα του ΕΟΤ νυν ΤΑΙΠΕΔ.
Εδώ προκύπτει ένα ερώτημα,σύμφωνα με το ΟΛΑ ή ΤΙΠΟΤΑ επι αυτών των ακινήτων.
Πρώτα αν υπάρχουν δυνατότητες από πλευράς Δήμου να έχει τα συγκεκριμένα ακίνητα έστω και ως δικαιοχρησία συγκεκριμένου χρόνου.
Έπειτα οι πραγματικη αδυναμία να περιελθουν υπό καθεστώς Δήμου, όπως συγκεκριμένα τμήματα του σχεδίου πόλης(οριζόμενα Κ.Χ.)αφού καταβληθεί αποζημίωση στους ιδιοκτήτες δείχνει και την πραγματική δυνατότητα του Δημου για χρήση με σκοπό την ανάπτυξη.
Αν πάλι ο στοχος είναι
ο Δήμος μετά την υποθετική παραχώρηση (ατελώς) να είναι ο "μοχλός" για την βελτιστη αξιοποίηση,αυτό ως ζητούμενο ίσως να είναι
σωστό.
Πάντως επί αυτών, δύο ξέχωρα τμήματα ένα εντός της πόλης(Γαλήνη),και το άλλο στις παρυφές(Καμπιγκ-Κονιαβιτης)είναι ικανά
με μια ή δυο ιδιωτικοποίησεις να δώσουν δυναμική στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν της Λουτρόπολης.
Άρα επειδή ο χρόνος έχει σταματήσει ιδίως για τον χώρο του Κάμπινγκ,αλλά μερικώς και για το πάρκο κλπ,οι
προτάσεις δεν μπορεί να είναι βασισμένες στην μεγιστοποίηση της παρεμβατικότητας από τον Δήμο,αλλά στην επίσπευση της διαδικασίας παραχώρησης
στο επενδυτικο ιδιωτικό κεφάλαιο με μακροχρόνια σύμβαση.
Αυτό επιτασσει η λογική
της πραγματικής οικονομίας,όλα τα άλλα είναι ουτοπία αν όχι λαϊκισμός.
Προς αναγνωστες επι των ακινητων ΕΟΤ –ΤΑΙΠΕΔ, αναζήτηση :
ΑπάντησηΔιαγραφήΙστοσελιδα: file:///C:/Users/user/Downloads/document%20-%202020-11-03T173922.558.pdf
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ : παραγρ. 15 σελίδες 17383-85 και χάρτες 17402-03
ΕΟΤ-ΚΟΝΙΑΒΙΤΗΣ : παραγρ. 13 σελίδες 17379-81 και χάρτες 17397-99
Προς σχολιαστές: Η ανάρτηση μου και το σχόλιο αφορά τα τμήματα που δεν έχουν δοθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, (ουρές) να τα ζητήσει ο Δήμος για περιβαντολογικούς, έστω, λόγους κλπ.
Γι αυτά που έχουν δοθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, δεν εμπλέκεται ο Δήμος στην διαχείριση και τον τρόπο αξιοποίηση των.
Όταν θα έχει καταλήξει κάπου και μόνο στα χωροταξικά , θα ζητήσουν την γνώμη του Δήμου