05 Σεπτεμβρίου 2020

Επανακαθορισμός των οριογραμμών αιγιαλού – παραλίας στη θέση «Λιμένας Αγ. Κωνσταντίνου» του Δήμου Κ. Βούρλων


Λαμία, 4 Σεπτεμβρίου 2020 

Δελτίο Τύπου 

Σε συνέχεια πρωτοβουλίας και σχετικών οδηγιών του Υπουργού Οικονομικών και Βουλευτή Φθιώτιδας κ. Χρήστου Σταϊκούρα, συντάχθηκε έκθεση της επιτροπής του άρθρου 3 του ν. 2971/2001 χωρικής αρμοδιότητας Φθιώτιδας.

Εν συνεχεία, εκδόθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, απόφαση για τον επανακαθορισμό των οριογραμμών αιγιαλού – παραλίας και τον καθορισμό παλαιού αιγιαλού, στη θέση «Λιμένας Αγ. Κωνσταντίνου» του Δήμου Καμένων Βούρλων της Π.Ε. Φθιώτιδας.

Η εν λόγω απόφαση δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ. Δ’ αρ. 511 την 1/9/2020.

Με αυτόν τον τρόπο μεταφέρεται το διοικητικό όριο του αιγιαλού εκτός της Παλαιάς Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας, επιλύοντας το χρόνιο πρόβλημα νομιμοποίησης αυτής. Πλέον, καθίσταται δυνατή η έναρξη εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και της ασφάλειας μετακίνησης των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.

17 σχόλια:

  1. Λέτε να έχουμε μέσα στο 2020 έναρξη εργασιών βελτίωσης του παραλιακού δρόμου στον Αγιο ;;
    Ο Πανουργιάς είναι ακόμη εργολάβος του , για θα ψάχνουν για άλλον;;
    Πάντως άξιον απορίας είναι , κατασκευή δρόμου 1963, πρωτοκαθορισθηκε η γραμμή αιγιαλού, με απόφαση Νομάρχη το 1992 με όλο τον δρόμο, πέριξ του λιμένα,μέσα στον αιγιαλό και μετά από 28 χρόνια βγήκε στην επιφάνεια και χρειάσθηκε να μεταφερθεί ο αιγιαλός προς την θάλασσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μηπως αυτες οι ρυθμισεις αφορουν την κατασκευη των εισοδος εξοδος λιμανιου ? Περσυ τον απριλιο 19 ειχαν γινει νομοθετικες ρυθμισεις για να ξεμπλοκαρει το εργο αναπλασης παραλιακης σχετικα με τον αιγειαλο και δεν το ειχε ψηφισει η νδ και χρυση αυγη . Ποιος μας λεει ψεματα τωρα η νδ η ο συριζα ? Ο συριζα εχει μεγαλη ευθυνη που δεν ξεκινησε το εργο 3 χρονια και ειδικα οι 4 βουλευτες που αποδειχτηκαν ανικανοι να φροντισουν γι αυτο ,δεν ειχαν κατι αλλο κρατικο να φροντισουν στην φθιωτιδα ,το τρενο το παρακολουθουσε το υπουργειο , αν ηταν στην λαμια το εργο θα το φροντιζαν με παθος ,ποιος νοιαζεται τωρα για τον αγιοκωνσταντινακο ? Οσο για το σταικουρα ποσο σοβαρα να παρεις καποιον που ελεγε οτι θα μηδενιστει το ελλειμα της χωρας 36 δις ευρω σε ενα χρονο το 2009 ? Φθιωτιδα η πατριδα των ανικανων πολιτικων και των ελεεινων ψηφοφορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oπως και να εχει, ο Σταικουρας ειναι με σπιτι και σοι απο τον Αγιο και αυτο ειναι θετικο και με οφελος για τον τοπο Κωσταντιν Τραχανοβιτς.
    Μην το κανουμε σαν τους Καρυωτες που ενω ο Καραμανλης ο γερος, ερχοταν καθε Σεπτεμβριο στα Καμενα, δινοντας σημα σε ολο τον Αστικο κοσμο της χωρας να ελθουν και αυτοι να αφησουν τα χρηματα τους εδω,τον καταψηφισαν το 1963 ,επειδη ειπε στον Αριστ. Ωναση να κανει μεγαλη τουριστικη επενδυση [τυπου ΚΟΣΤΑ ΝΑΥΑΡΙΝΟ] στα περιβολια τοτε,
    ανατολικα της Αγ Παντελεημονος μεχρι το Σισσυ και βορεια της Γ,Βασειλειαδη μεχρι την θαλασσα.

    ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΟΜΝΙΝΑΣ4:55 μ.μ., Σεπτεμβρίου 05, 2020

    Κωσταντιν Τραχανοβιτς μουγκα στη στρουγκα για τον ΣΜΑ. Μονο για θεματα του ΑΚ παιρνεις θεση. Προτεινα στον πιπιλα να το εγκαταστησει τον ΣΜΑ στον ΑΚ. Εσυ τι λες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι φιλε αρχαιολογε δεν υπαρχει κανενα ωφελος απο αυτο. Ο λαικιστης δεν ειναι ικανος να διοικησει περιπτερο.Και εξαιτιας του εχουμε ανικανη δημαρχια που τη πληρωνουμε αδρα τωρα . Ο αγιος κων εχει γινει απεραντο γλυφτροεκολαπτηριο. Συμφωνω με τις ιδιωτικες επενδυσεις αλλα οχι με εργαζομενους που τους λες τι θα ψηφισουν για να μην τουε απολυσεις .Φιλε απο τη Κομνινα μερικα πραγματα εννοουνται δε χρειαζεται να τα σχολιαζουμε ολα ,φυσικα και δε συμφωνω με σμα διπλα σε γεωτρησεις .Αν ο αγιος κωννος εχει τοπιο για σμα να γινει εδω αυριο, μονο που πρεπει να ειναι προς καμενα για να επιτυχουμε την εξοικονομηση καυσιμων, δεν θα ειχε νοημα το φορτηγο του μωλου να ερχεται λογγο θα πηγαινε απευθειας λαμια. Αν προκειται να γινουμε ανθρωποι κανονικοι του 2020 και να μαθουμε να ανακυκλωνουμε τα παντα και να μην εχουμε σκουπιδολαγνεια ακατασχετη ας τα δωσουνε σε ιδιωτη και να σου ερχεται καθε πρωι στη πορτα σου με 2 οχηματα ενα ανακυκλωσης ενα σκουπιδια και να σε ζυγιζει και να σου λεει , τα σκουπιδια σου κοστιζουν 6 ευρω ,τα ανακυκλωσιμα σε πληρωνω 1 δωσε 5 ,τοτε θα δεις πως θα γινεις ευρωπαιος του 2020. Μας εχει ευλογησει ο θεος εχουμε θαλασσια λιμνη μπροστα και ασχολουνται ολοι συνεχεια με τα σκουπιδια ,ελεος πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αιγιαλος .Μπραβο στο Χ.Σταικουρα . Ο Σπριντζης και ο Συκιωτης ειχαν πει ψεματα για το εργο της παραλιακης. Πως ξεκινησε το εργο και εγινε διαγωνισμος χωρις να εχει γινει ορισμος αιγιαλου ; . ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΡΥΚ ΤΟΥ ΣΥΚΙΩΤΗ. γιαυτο σταματησε το εργο , εχει μεινει ενα επικινδυνο τμημα για πιθανο ατυχημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε Κωσταντιν Τραχανοβιτς υπερβάλεις εκεί που θες όμως.
    Μιλάς για λαϊκισμό χωρίς να προσδιορίζεις την αιτία αλλά μόνο το αποτέλεσμα.
    Συμφωνείς με τις ιδιωτικές επενδύσεις,αλλά διαφωνείς με την παραχώρηση των σκουπιδιών λες και είναι η ιερή αγελάδα του Δήμου.
    Δυσφορεις με την σκουπιδολαγνεια ως αποτέλεσμα,αλλά δέχεσαι τον καπιταλισμό του σούπερ μάρκετ ως ποιοτικό στοιχείο του.
    Έχεις ποιητικό λόγο για την λίμνη του Μαλιακού κόλπου,αλλά 80000 περίπου τουρίστες έρχονται για τα Λιχαδονήσια μαζί ομως με τα σκουπίδια τους.
    Η διαχείριση τους λοιπόν είναι θέμα και ζητούμενο,κόψε την αριστερή αερολογια σε παρακαλω και προσγείωσε τον Σπούτνικ επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλε μεσιε ντε ντρουατανωνυμε η αιτια που κανει καποιος πολιτικος λαικισμο ειναι για να κερδισει το ψηφο απο τους αγραμματους ψηφοφορους οπως ο σαμαρας με το σταικουρα. διαβασε καλα το κειμενο λεω οτι αν ειναι να φτασουμε σε ανακυκλωση 90% ας δωθουνε σε ιδιωτη και να μας ζυγιζει καθε πρωι σκουπιδια και ανακυκλωσιμα. θα αναγκαστουμε ολοι να ανακυκλωνουμε ,να φτιαχνουμε κομποστ και ολα . τα σκουπιδια τα κανονικα θα φτασουνε 10% και αυτο ειναι αριστερη προοδευτικη πολιτικη και δεν με νοιαζει αν ο ιδιωτης θα οικονομησει. σκουπιδολαγνεια εννοω οτι ο δημοτης πεταει τα παντα στο πρασινο καδο γιατι ειναι ανευθυνος. πριν 10 λεπτα το gordons space που ηπια το πηρα μαζι μου γιατι ξερω οτι ο ανθρωπος του νεαντερνταλ ιδιοκτητης καφε εχει πει στα προβατα σερβιτορους του να τα πετανε στα σκουπιδια ολες τις μη επιστρεφομενες φιαλες γιατι δεν υπαρχει οικονομικο ωφελος οπως νομιζει =λαθος. στο σουπερμαρκετ ψωνιζω μονο οταν εχει τιμες λογικες =σπανια και πραγματα ψυγειου αναγκαστικα . στο μακρο απο το 1996,1000 ευρω πραγματα κερδος 45% μαζι με τα δωρα . οι τουριστες δεν αφηνουν μονο χαρτια στη τουαλετα ,πανες μωρων ,επιθεματα γυναικων και αποφαγια =μικρες ποσοτητες πραγματικων σκουπιδιων. πινουν αναψυκτικα σε αλουμινιο ,τρωνε τσιπς και μπισκοτα ,κλπ που ανακυκλωνονται ολες οι συσκευασιες τους. για ολα υπαρχουν λυσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε τραχανοπλαγια πάρε τον αρχηγοβσου τον Τσωμο που έχει κολλήσει το έργο της παραλιακής κ δεν το αφήνει να γίνει κ τραβάτε σε άλλη περιφέρεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κόσταντιν Τραχανοβιτς έρχεται η σειρά σου να
    κυβερνησεις το δήμο.
    Τι θα κάνεις για το βιολογικό του Αγίου,για την εφαρμογή του σχεδίου πόλης, την ανάπτυξη στο Μώλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αμιγκο οταν εχεις 2 υποψ δημαρχους πρεπει να διαλεξεις αναγκαστικα εναν αν δεν εισαι μαουμαου και σιγουρα με τσωμο θα ημασταν καλυτερα τωρα. ο τσωμος εκανε τραγικο λαθος το 14 που κατεβηκε με ασχετους και εναντιον μωλιωτη και το 19 τη γκαφα να μην παει στο ντημπειτ με τοσο ευκολο και εκτεθημενο αντιπαλο. απο τη στιγμη που δεν εκανε κατι εναντιον των αυξησεων δεν εχω καμια σχεση μαζι τους =ολη την ομαδα τσωμου και η σιωπη τους στο μπλογκ ειναι ενοχη. προσπαθησε να συνελθεις γιατι ολο βλακειες γραφεις οτι σταματαει τα εργα αλλιως θα πω στο μπιλ πορτες να σου βαλει τσιπακι--------φιλε μεσιε καπιταλιστη φιλελευθερε που εχεις φαει το καπιταλισμο με το κουταλι στο πανακριβο σου διαμερισμα διπλα στο σεντραλ παρκ δεν με ακους τοσο καιρο που σου λεω για ψυχρο πολεμο και πινεις τωρα το φαρμακι σου =μεγαλη πικρα να εχει εμβολια σε ολες τις γωνιες της μοσχας και το γιου ες ει ακομα ψαχνει ,μη φοβασαι μεχρι το 2024 θα το εχει βρει...πως τολμησαν οι κρατιστες να ρεζιλεψουν τη πατριδα του χαρυ τρουμαν του ειρηνοποιου ? δεν εχουν ρισπεκτ .........ακου φιλε ο αγ κωννος βρωμαει παντου βοθριλας γιατι δεν ειχε ηγετη ποτε να πει '' οτι πει η επιστημη θα γινει και τελος ,βιολογικος εκει γιατι το λεει ο ειδικος που το εχει σπουδασει και εχει φτιαξει πολλους'' και ο λαος να σιωπησει .....μακαρι να μπορει να δουλεψει βιοκα εκει ψηλα , αλλιως μετα το μπλουμπει καμπινγκ μονο, που εχει κλιση εδαφους -----το σχεδιο πολης ειναι με αναλογισμους που σημαινει χρονια αν δεν υπαρχουν ηδη πραξεις , η λυση ειναι με φιλοτιμο ιδιοκτητων και μικροεξυπηρετησεις οπου μπορουν να γινουν ----ο μωλος πρεπει να συνδεθει ο βιοκα παντου και ο σταθμος να γινει κινητοποιηση για να λειτουργησει, -----φιλε το εχω ξαναπει εχουμε θαλασσια λιμνη μπροστα και δεν εχουμε ουτε ποδηλατα θαλασσης ,δεν ξερουμε τι ειναι οι νεροτσουληθρες , πλωτα εστιατορια κλπ, εχουμε μεινει στις ξαπλωστρες και θεωρουμε μια καφετερια με μαξιλαρια διπλα στο λιμανι προοδος μεγαλη , οι ιθαγενεις απο τα φιτζι ειναι πιο μπροστα απο εμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλ ως Δήμαρχος θα μπορούσες να τα φτιάξεις όπως τα φαντάζεσαι. Μήπως ξεχνας ένα βασικό ότι ο Δήμος δεν έχει χρηματα δικά του.Τα Λιχαδονήσια τα δουλεύει ο Λυμπέρης,το Λα Ρουμ ο Παπαβασιλείου
    τον Μύθο ο Αντύπας κοκ όλοι με τα δικά τους χρηματα,έσοδα έξοδα,
    πληρωμή φόρου,προσλήψεις προσωπικού κοκ.
    Ο Δήμος είναι επιχειρηματίας ή επόπτης;Άκου Τραχανοβιτς,άλλο κρατική δομή,άλλο επιχείρηση,σκέψου το κάμπινγκ του ΕΟΤ.Ολοι σαν εσένα νομίζουν ότι
    κακος-καλος Δήμος είναι αποτέλεσμα καλού -κακου
    ονόματος ενος δημαρχου,ενώ είναι καθαρά θέμα ορίων στην αρμοδιότητα στην δομη και στην μη αξιολογιση των εσόδων εξοδων του.
    Πάψε να ανακατεύεις την μαρξιστική διαλεκτική με τον υπαρκτο καπιταλισμό.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά πες του μύθου κ του αντυπα να πληρώσει αυτά που χρωστάει κ του Παπαβασιλείου να πληρώσουν τα τέλη...Κ άσε τον κρατισμό να δουλεύει μόνος του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε δε σου ειπα οτι ο δημος θα κανει επενδυσεις . ο δημος πρεπει να κανει συνεχη προξενια σε επενδυτες για να ερθουν να επενδυσουν και να τους δινει γη και υδωρ και καθε ειδους διευκολυνση , να γινεται κολητσιδα στους υπουργους για το εοτ πχ να πουληθει οπως ειχε κανει ο αντονυ και τον μαυρισανε. δεν μπορω να ειμαι ευχαριστημενος με ενα μπητς μπαρ στο καλαμο αφου θα μπορουσε να εχει μεντιτερανε οτελ . για να πας στο σαβιδη πχ να του κανεις κρουση θα πρεπει να εισαι σοβαρος δημος και οχι με αμιαντο στο νερο 6 χρονια δημαρχια και να θες να κανεις τηλεμετριες και πολιτιστικα κεντρα με δανεικα . οι συγκεκριμενοι ειναι τελειως ανικανοι και υποφερουν απο τον υπαρκτο κρατικοκαπιταλισμο οπως ειπες. ας κανουν κατι καπιταλιστικο να δωσουν τα σκουπιδια σε ιδιωτη με τον ορο να τα παιρνει απο καθε σπιτι ωστε να πετυχουμε ανακυκλωση στο φουλ και να αφησουνε τα σμα και τα οχηματα εξω απο το δημο ,δεν κανουν τιποτα απολυτως αυτο ειναι το προβλημα . που να ερθει ο σαβιδης και να δει τη σωληνα υδρευσης τη προσωρινομονιμη επανω στο πεζοδρομιο μπροστα στο μαγαζι μου και στην εισοδο του σπιτιου απο το 2010 ,θα γελαει με τις ωρες . φιλε ειδικα στον αγιο κων ειμαστε μικρο σοτσι και γινομαστε αγναντη παλια σιγασιγα . ειναι κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Τραχανοβιτς ,επιτέλους μίλησες φιλελεύθερα.Οντως έτσι είναι τα πραγματα μόνο που θα συμπληρωσω τα εξής στο αφήγημα σου.
    Το κεφάλαιο δεν διατάσσεται ούτε οδηγειται από
    μικροπαραχωρήσεις η εξυπηρετησεις ενός δήμου.
    Κινείται βάσει ενός σχεδιασμού με κριτήριο πρώτα την βιωσιμοτητα του επενδεδυμένη κεφαλαίου και την είσπραξη του τόκου αυτού δηλ του κέρδους.
    Έτσι λειτουργεί,πέρα από ιδεολογήματα και συναισθήματα αγάπης για την υπεροχή του τόπου μας.
    Υπάρχουν τόποι απείρως καλύτεροι από την περιοχή μας,ας περιορίσουμε λοιπον τον σωβινισμό μας στα επίπεδα του μπορώ και όχι του θέλω.
    Ο Δήμος δεν είναι το κλειδί να ξεκλειδώσει την πόρτα για τους επενδυτές,αλλά ένας αναγκαστικός θεσμός εποπτείας και ανταποδοσης ευθέως ανάλογος της τοπικής κουλτούρας.
    Έτσι ανάλογα με την περίσταση ο Δήμος ποτέ
    Θα κάνει το σωστό (περίπτωση Μαρίνας κ. Βουρλων)και πότε το λάθος (αύξηση τελών μαζί με συνέχιση της υπερκοστολογισης σε κάθε τι που εμπλεκεται)
    Πάντως βλέπω με ικανοποιηση ενίσχυση της τάσης για ορθολογισμό από πρώην συντρόφους-κρατιστες.
    Αυτό ίσως να οφείλεται και στην ανάγκη να αντληθεί δύναμη από τον λεγόμενο δεξιό χώρο για τις επόμενες δημ εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φιλε σου εχω ξαναπει οτι κανω 30 χρονια εμποριο με ιδιωτες και αυτο ειναι ακρως φιλελευθερο-----ο κρατισμος μας ειναι σε υγεια παιδεια νερο και προστασια περιβαλλοντος-----υποτιμας την θαλασσια λιμνη του ευβοικου που δεν υπαρχει στην ελλαδα αλλου ----ο τοπος μας ειναι δελεαστικος οικονομικα , μπορει να φερει κερδη πολλα και το υπογραφω-----ο δημος πρεπει να προσπαθησει μεχρι εσχατων για επενδυσεις και κατι θα καταφερει . οταν ο στοχος ειναι 100 θα πετυχεις 50 ,οταν ειναι 3 θα εχεις 0-----κανεις λαθος στο λιμανι καμ βουρλων ,ο δημος δεν ειχε καμια εγγυηση οτι θα ερχοντουσαν πολλοι και θα κονταροχτυπιοντουσαν σε δημοπρασια ανεβαζοντας το τιμημα . επρεπε να βαλει μεγαλυτερο ποσο ,λαθος που ηταν ευκολο να το απο0φυγει-----οι αυξησεις που τελικα φανηκε οτι δε χρειαζοντουσαν διωχνουν επενδυτες .πχ ο μανουσος απαλλαξε τον αγ κωννο απο το ρεζιλι του παλιου ελαιοτριβειου =αντρο ποντικων που μας εκανε να ντρεπομαστε ,εριξε το χρημα του και ο δημος τον ανταμοιψε με 300 ευρω αυξηση στα σκουπιδια που δεν παραγει γιατι δεν εχει πολυ δουλεια . η δημαρχια αυτη θελει να τα κλεισει ολα τελικα -----καμια υστεροβουλια και υποκρισια δεν εχουμε απλα αξιζουμε καλυτερη τυχη ολοι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως θα έλεγε και ο ποιητής Ντίνος Χριστιανόπουλος....
    Πάντως ολα καυλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.