Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης η ανάπτυξη και αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου θεωρείται αυτονόητη.
Τρένο ίσον πολιτισμός
Τρένο ίσον οικονομία
Αυτές είναι δύο προτάσεις που δε χρειάζεται κανείς μας να επιχειρηματολογήσει παραπάνω.
Σε όλο τον κόσμο είναι αυταπόδεικτη η ωφέλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.
Είναι ορατά τα αποτελέσματα της χρήσης του τρένου με το θετικό πρόσημο στους οικονομικούς δείκτες, των τοπικών και των εθνικών τους οικονομιών.
Στη χώρα μας όμως φαίνεται ότι για ακόμα μία φορά πρέπει να δώσουμε μάχη για τα αυτονόητα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το 2018 έχει έτοιμο έναν υπερσύγχρονο σταθμό, τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Μώλου, μάλιστα έχουν γίνει και εγκαίνια με παρουσία των αρμόδιων κάθε φορά υπουργών.
Ο σταθμός είναι έτοιμος να παραδοθεί στο επιβατικό κοινό, εντούτοις παραμένει κλειστός και μετατρέπεται σε κουφάρι.Τα υπερσύχρονα μηχανήματα με τα οποία είναι εξοπλισμένος,παραμένουν αναξιοποίητα και αχρηστεύεται η τεχνολογική τους υπεροχή.
Σε μία περιοχή, όπως είναι η γενικότερη περιοχή του δήμου Καμένων Βούρλων, με μεγάλες λουτροπόλεις και πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά, ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητας των κατοίκων και της τοπικής οικονομίας.
Γνωρίζουμε επίσης όλοι ότι οι μήνες που θα ακολουθήσουν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολοι, με τις οικονομικές δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις και νοικοκυριά , ιδιαίτερα με την εξάπλωση της πανδημίας, όπου η ανεργία αυξήθηκε και το εισόδημα των εργαζομένων μειώθηκε δραματικά. Η άμεση λειτουργία του σταθμού θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα πνοής, αφού θα δίνεται η δυνατότητα στους κατοίκους και κυρίως στους ηλικιωμένους και στους νέους που είτε εργάζονται είτε σπουδάζουν μακριά από τις οικίες τους καθώς και στους επαγγελματίες της περιοχής,να χρησιμοποιούν το μεταφορικό μέσο, με μικρό κόστος.
Η γεωγραφική θέση του νομού της Φθιώτιδας αποτελεί ευκαιρία ανάπτυξης των μεταφορών. Η λειτουργία των μεγάλων λιμανιών του νομού μας, ο υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος και το σιδηροδρομικό δίκτυο προσδίδουν τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά ενός νομού, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη του ΑΕΠ και τη μείωση της ανεργίας.
Είναι περιττό να επιχειρηματολογούμε για τα αυτονόητα.
Περιμένουμε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον αρμόδιο υπουργό, τη δέσμευση και την κατάθεση του χρονοδιαγράμματος για τη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, χωρίς άλλες καθυστερήσεις, παλινωδίες και εγκαίνια.
Κωνσταντίνα Αντερριώτη
Μέλος ΚΠΕ – Κίνημα Αλλαγής
Ενεργός Πολίτης
lamiareport.gr
Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
24 Αυγούστου 2020
Μώλος: Τα τρένα περνούν, αλλά δε σταματούν
8 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Τα τρένα που φύγαν
ΑπάντησηΔιαγραφήαγάπες μου πήρανε.
Αγάπες και κλαίνε,
ποια μοίρα τις μοίρανε;
ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΜΕΝΔΕΝΙΤΣΑΣ ΚΑΙ Η ΑΦΘΟΝΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη επιχειρηματολογια για την οφελος του σταθμου Μωλου,στην εξελιξη, την αναπτυξη
της τοπικης κοινωνιας και οπως ελεχθη αυτονοητη.
Αυτονοητο ηταν και η διατηρηση των τραπεζων και κυριως της "μακαριτισσα" Αγροτικης,
οπως και του καμπιγκ ΕΟΤ στα καμενα Βουρλα ,των ξενοδοχειων και των υδροθεραπευτηριων.
Μαρινα στην Καμενα Βουρλα,αναγκαστικα μικρη βεβαια για την δυναμικη της πολης,με σκοπο να προκυψει δημοσιονομικος χωρος για αυτην του Αγ Σεραφειμ που ειναι ανυπαρκτη ανταποδοτικα.
Το Καστρο Μενδενιτσας μετα την λαμπρη περιοδο της αφθονης επιχορηγησης, δεν συνεχισε να παραγει πολιτισμικο εργο,οχι γιατι ελειπαν οι προυποθεσεις,αλλα λογω λαθους σχεδιασμου προοπτικης.
Κατι δεν παει καλα, καποια αιτια υπαρχει, σχεδια ενω ξεκινησαν και υλοποιηθηκαν,
δαπανηθηκαν χρηματα δεν εδωσαν αποτελεσματα και παρηκμασαν εως το τελικο κλεισιμο.
Ολα εχουν την ειδικη εξηγηση τους,αλλα ενα ειναι γενικο, οτι το κρατος πηρε αποφασεις με γνωμονα το πολιτικο οφελος και οχι την μακροπροθεσμη προοπτικη διατηρησης
αρα και την θετικη αποδοση στον τοπο.
Η μικρη πραγματεια της Κας Αντεριωτη για αυτονοητο οφελος μετα ομως το αρνητικο αποτελεσμα,εχει μια σημαντικη πλανη,οτι δεν συμπεριλαμβανει τα πραγματικα δεδομενα ενος λογικου αρχικου σχεδιασμου λ.χ.προβλεψη της αποστασης μεχρι Λιανοκλαδι, η ιδιωτικοποιηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλπ, που με βασει ενα βιωσιμο Business Plan να υλοποιειθει, εκτος και αν οι αναγκαστικες απαλλοτριωσεις των κτηματων που με φορτικοτητα ζητησαν οι περι του σταθμου ιδιοκτητες φθανουν και για τα δισεγγονα ολης της περοχης.
Συνολικα επειδη η ορθολογικοποιηση καποιων ζητηματων απαιτει χρονο ,προς το παρον ας αρκεσθουμε σε ανταλλαγη αποψεων,και να ειστε σιγουροι οτι η πραγματικη οικονομια διδει τις απαντησεις και οχι οι πολιτικαντιδες του κρατους πατερουλη των 370 δις χρεος.
Λειτουργουν εκ μερους του δημου ενας βασικος παραγοντας .. ο βιολογικος καθαρισμος , που ειναι και προυποθεση για λειτουργια για επιβατικο κοινο ; ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ . ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τη βρίσκω ενημερωμένη την κυρία Αντερριώτη. Οι σταθμοί, οι γραμμές και όλες οι υποδομές δεν έχουν καμία σχέση με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανήκουν εξολοκλήρου στον ΟΣΕ ο οποίος και έχει την πλήρη διαχείριση. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μόνο τη διαχείριση και εκμετάλλευση των τρένων. Οπότε ο σταθμός σε 20 χρόνια και αν. Όσο έκαναν να φτιαξουν και τις νέες γραμμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΔΕΗ-ΔΕΔΜΗΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΒΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΖΑΧΑΡΗ ΠΥΡΚΑΛ ΕΒΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΛΑΡΚΟ ΚΛΠ.Ολα τα ελληνικά Σοβιέτ.
Κυριε Διαχειριστή άσε τα τρένα και ασχολήσου με το σοβαρο προβλημα της Γ.Βασιλειαδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεσημέρι τραυματιστηκε ένα κορίτσι που έβγαζε το μεροκάματο του τρόμου που δούλευε στο παγωτατζίδικο.
Γιατί δεν ελέγχει η τροχαία την κυκλοφορία στην Βασιλειάδη που κανουν ράλι μηχανόβιοι και αυτοκινητάδες και η τροχαία ειναι άφαντη;
Γιατι δεν γράφεις αν ειναι νομιμη η επέκταση του παγωτατζίδικου στο δημοτικο συντριβάνι;
Και για τους δημοτικούς μας συμβουλους γιατι κάνουν γαργάρα την ενδεχόμενη καραμπινάτη παρανομία, όλοι τρώνε παγωτά;
Αυτά φιλε ειναι θέματα που ειναι ο κυρ Σκουφ. και δεν γράφει τίποτα γιαυτά κι αυτός παγωτοφάγος;
Μουγκα στη στρούγκα και μακάρι να μην συμβεί αλλο τροχαίο με τα παιδια που εργάζονται 12ωρα και 16ωρα καθημερινά.
Μπορεί να εργάζονται για το μεροκάματο,αλλά η ταχύτητα που τρέχουν,είναι ευθύνη και των αφεντικών τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει λοιπόν να ζητήσει η κοπέλλα αποζημίωση για ηθική ευθύνη από τον επιχ/για
ναι ή όχι;
Η κοπελα που κτυπησε να δηλωσει εργατικο ατυχημα , εν ωρα εργασιας στη επιθεωρηση εργασιας , και ολα θα βρουν το δρομο τους . Το κρατος δουλεευει .
Διαγραφή