Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
30 Ιουνίου 2020
Καμένα Βούρλα: Η απάντηση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου σε υπόμνημα-διαμαρτυρία της παράταξης «Δύναμης Πρόοδου»
ΘΕΜΑ: «Απάντηση σε υπόμνημα – διαμαρτυρία της Δημοτικής Παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΔΟΥ»
Σε συνέχεια του υπομνήματος διαμαρτυρίας της παράταξης «Δύναμη Προόδου» με επικεφαλής τον κ. Δημήτριο Τσώμο, το οποίο δημοσιεύτηκε στις 28/06/2020 σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα ήθελα να επισημάνω τα πιο κάτω:
Φρονώ ότι σας είναι γνωστές οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, οι οποίες επιτρέπει τη λήψη απόφασεων «διά περιφοράς» επί όλων των θεμάτων, λόγω των περιοριστικών μέτρων συγχρωτισμού, εξαιτίας της πανδημίας του covid-19. Σύμφωνα λοιπόν με τις ως άνω Π.Ν.Π. τα συλλογικά όργανα δεν αναστέλλουν τη λειτουργία τους, λειτουργούν κανονικά με την υποχρέωση να προσαρμόζονται στα προβλεπόμενα των σχετικών διατάξεων, όπως αυτές έχουν αποσταλεί στους Δήμους.
Αρχικά η παράταξη σας, είχε δυσανασχετήσει με την «δια ζώσης» συνεδρίαση της 10ης Μαρτίου 2020, ισχυριζόμενη ότι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι τίθενται σε κίνδυνο από αυτή την συνεδρίαση, μιας και δεν ήταν εφικτό από το περιορισμένο του χώρου να τηρηθούν οι αποστάσεις και εκ του λόγου αυτού είχε προταχθεί , σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μαζί μου ο επικεφαλής σας κ. Τσώμος, η λύση της τηλεδιάσκεψης, η οποία σαφώς προβλέπεται στις Π.Ν.Π. και η οποία έχει σαφώς τα πλεονεκτήματα, τόσο της «οιονεί φυσικής παρουσίας» και επαφής, όσο και του διαλόγου, προϋποθέτει όμως κατάλληλη υποδομή και εξοικείωση από όλους τους συμμετέχοντες, καθώς και ειδικό επιτελείο που να υποστηρίζει την εφαρμογή και την περαιτέρω διασφάλιση της συμμετοχής όλων ανεξαιρέτως, καθ’ όσον ο κίνδυνος αποκλεισμού κάποιων εκ των δημοτικών συμβούλων καθιστά αντιδεοντολογική την επιλογή αυτή.
Ακολούθως με το παρόν υπόμνημα διαμαρτυρίας σας, προτάσσεται ως λύση τη «δια ζώσης συνεδρίαση» εντός σχολείων, κλειστών γυμναστήριων κ.λ.π, αν και γνωρίζετε ότι αυτό καθίσταται ανέφικτο, καθώς εντός του χώρου συνεδρίασης θα πρέπει να υπάρχει κάμερα live μετάδοσης, μικρόφωνα μικρόφωνα, καταγραφικό, κ.ο.κ και η συνεδρίαση υποχρεωτικά πρέπει να λαμβάνει χώρα στην έδρα του Δήμου Τα παραπάνω προβλήματα τα γνωρίζετε εσείς καλά, καθ’ όσον έχουν τεθεί υπόψη του επικεφαλής του συνδυασμού σας πλειστάκις κατόπιν τηλεφωνικών επικοινωνιών.
Και παρ’ όλο που από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου σας έθεσα υπόψη ότι η πόρτα του γραφείου μου θα είναι ανοιχτή για κάθε Δημοτικό Σύμβουλο, είτε για συζήτηση, είτε για κατάθεση προτάσεων, εσείς πριν κοινοποιήσετε την επιστολή σας σε εμένα , ως οφείλατε δεοντολογικά και μόνο, κοινοποιήσατε την επιστολή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Προφανώς θα ήταν σοφότερο να γνωρίζετε τις τοποθετήσεις της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για τα θέματα που ανοίξατε πριν σπεύσετε να δημιουργήσετε εντυπώσεις στην κοινή γνώμη.
Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι ο στόχος σας δεν είναι να υποβοηθήσετε το έργο του Δήμου Καμένων Βούρλων, αλλά να ακολουθήσετε το δρόμο μιας στείρας αντιπολίτευσης που ως μοναδικό σκοπό έχει την οπισθοδρόμησή του.
Επιπλέον φρονώ, ότι με το παρόν υπόμνημα διαμαρτυρίας σας, έχετε σκοπό να με εκθέσετε στους δημότες, δημιουργώντας την εντύπωση ότι κινούμαι από ταπεινά ελατήρια , ότι φοβάμαι τον διάλογο κ.λ.π., πλην όμως όπως προκύπτει από τα ανωτέρω εκτιθέμενα, οι μοναδικοί που εκτίθεστε είστε εσείς, που επιλέξατε αυτόν τον απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό τρόπο να εκθέσετε τις απόψεις σας.
Αξιότιμες κυρίες και κύριοι της Δημοτικής Παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΔΟΥ», μένοντας πιστή στις αρχές που έθεσα υπόψη σας από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μου, σας επαναλαμβάνω ότι παραμένω στη διάθεσή σας ώστε να συζητήσουμε οτιδήποτε αφορά εποικοδομητικές προτάσεις και τοποθετήσεις για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον Δήμο μας.
Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου
Μπήτα Γεωργία
90 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Μεταφορά σχολίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΜΕΝΟΒΟΥΡΛΙΩΤΙΣΣΑ είπε στις 8:22 μ.μ., Ιουνίου 29, 2020
Κυρία Πρόεδρε
σε μια παράγραφο του μακροσκελούς κειμένου σας αναφέρεται : "Επιπλέον φρονώ, ότι με το παρόν υπόμνημα διαμαρτυρίας σας, έχετε σκοπό να με εκθέσετε στους δημότες ..."
Ίσως να έχετε δίκιο, δεν είμαι εγώ αρμόδια να απαντήσω, αλλά εγώ ως καρυώτισα - καμενοβουρλιώτισσα σας ερωτώ : Mε τη δήλωση του πόθεν έσχες σας νομίζετε οτι δεν εκτεθήκατε στους δημότες ?
Δικηγορικό ετήσιο εισόδημα 4609 ευρω - 385 ευρώ το μήνα ?
Γι αυτό ασχοληθήκατε με το δήμο για να συμπληρώσετε το εισόδημά σας ?
Γι αυτό δεν οφείλετε να μας δώσετε μια απάντηση ?
Επειδή επιμένει η καμενοβουρλιωτισσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένας δεν μπορεί να κρίνει τα οικονομικά του άλλου, όταν προκειται για τον κόπο του.Ειναι δικαιωμα να προασπίσει τον ιδρώτα του
απέναντι στην αδικία του ανήθικου νόμου να
παίρνει από αυτόν που τα δουλεύει για να τα δίνει σε αυτόν που καθετε.Οσο για την καταγγελουσα λανθανει στην επικέντρωση του στόχου,δηλ αντί να εγκαλει την Μπητα για χαμηλή εγγραφή εισοδήματος ,να την επαινεσει για αυτό,και να την εγκαλεσει για διχασμό προσωπικότητας όταν,από την μια προστατεύει (και καλώς κάνει)το ατομικό της εισόδημα και από την άλλη υποστηρίζει φορομπηχτικες πολιτικές
είτε στο δήμο,είτε με τους κρατιστες πολιτικούς της Ν.Δ.
Βρε ανεγκέφαλε 9.33 απορώ με τη λογική σου. Λες "Κανένας δεν μπορεί να κρίνει τα οικονομικά του άλλου, όταν πρόκειται για τον κόπο του. Είναι δικαίωμα να προασπίσει τον ιδρώτα του απέναντι στην αδικία του ανήθικου νόμου να παίρνει από αυτόν που τα δουλεύει για να τα δίνει σε αυτόν που κάθετε"
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόθεν προκύπτει ότι η φορο-διαφυγή είναι δικαίωμα του πολίτη ?
Με τους φόρους μας λειτουργεί το Κράτος (Στρατός, Αστυνομία, Δικαιοσύνη, Παιδεία, Υγεία, Διοίκηση, κοκ).
Αν είχαμε όλοι οι πολίτες τη δυνατότητα της φορο-διαφυγής (δεν μπορούν οι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι) όλα αυτά δεν θα λειτουργούσαν και θα επικρατούσε… αναρχία.
Αυτό είναι το ιδεολογικό σου υπόβαθρο ή κρίνεις εξ ιδίων ως φοροφυγάς ?
Κυρία πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου (και κατά τα άλλα συμπαθής) κυρία Μπήτα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εκπλήσσει το γεγονός ότι ωμά στερείτε στους δημότες το δικαίωμα της ενημέρωσης, και εμμένετε στην άποψή σας (αναρωτιέμαι αν είναι δικιά σας ή σας το επιβάλει κανένας), να μην γίνονται κανονικά τα Δημοτικά συμβούλια (μετάδοση μέσω Internet, τήρηση πρακτικών, μαγνητοσκόπηση κλπ).
Καλή τη πίστη, θεωρώ ότι προσπαθείτε να αποφύγετε τον συνωστισμό, προς αποφυγή της διασποράς του Covid σωστά? και επικαλείστε νομοθετικό διάταγμα που επιτρέπει (ΔΕΝ επιβάλει) την ‘δια περιφοράς’ ψηφοφορία χωρίς επί της ουσίας να υπάρχει δυνατότητα για καταγεγραμμένο αντίλογο και ζωντανή μετάδοση ώστε να ενημερώνονται οι δημότες για τις θέσεις, πράξεις και παραλήψεις των τοπικών αρχόντων.
Για κάτσε ρε Γεωργία, από την μια άπαντες από το δημοτικό συμβούλιο, εξ όσων γνωρίζω και βλέπω, εργάζονται και συγχρωτίζονται κανονικά, δηλαδή κάνουν μια κανονική ζωή, πάνε σε bar, σε ταβέρνες και παντού (και δεν έχω δει ούτε έναν με μάσκα για τα μάτια του κόσμου), και από την άλλη το Δημοτικό Συμβούλιο μας μάρανε και θα κολλήσουμε κορωνοιό ?
Στην τελική ας επιβάλεις να φοράνε μάσκα άπαντες, ή έστω να μην επιτρέψεις την είσοδο σε όποιον ‘δεν έχει εργασία’ (αφού θα το μεταδώσεις live).
Βρε ποιον δουλεύετε ρε! Νομίζετε ότι όλοι είναι μαλάκες και εσείς είστε μόνο οι έξυπνοι εε?
Κυρία Μπήτα, σας καλώ να μην επαναλάβετε το ατόπημα της μη λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου ‘κανονικά’ (με όλες βέβαια τις προφυλάξεις), γιατί απλά θα αποτυπωθεί στο μυαλό του κόσμου ότι απλά κάνετε πλάτες σε κάποιους!!
Τέλος, να σας ενημερώσω ότι ο κορωνοιός δεν μεταδίδεται δια της ζωντανής μετάδοσης... χρόνια τώρα... τεχνολογίας εστί!
ΜΦΧ
Ναι καλά, κι αν γινόταν κανονικά τα συμβούλια, κάτι θα έκανε η αντιπολίτευση. Απλά θα είχαμε λόγους να γελάμε. Αυτό χάνουμε μόνο. Κι αν ερχότανε κι ο Σκούφιας η φαρσοκωμωδία θα ήταν ολοκληρωμένη. Υπομονή και μόλις γίνει κανονικά θα έχουμε σόου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος την οξυδερκη κρατικιστρια.Αγαπημενη έχεις μονομέρεια στην άποψη για τους νόμους.Οτι είναι νόμιμο δεν είναι σίγουρα ηθικό
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια πρέπει η παραγωγή να τροφοδοτεί
Κρατικούς θεσμούς για να υπάρχει κράτος όχι όμως ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ,διότι τοτεκτότε μου δεν έχουμε δημοκρατια άρα και ηθική στον νομό.
Αν εσύ το προτιμάς,εγώ μαζί με άλλους συν η Μπητα αλλά και εσύ κατά περίπτωση, κινησαιμε την παραοικονομία,τα μαύρα,την φοροδιαφυγή όπως την λες.
Η προτίμηση αυτή είναι
Λόγω αντίθεσης με την επιδιωκόμενη από το πελατειακό κρατος απαλλοτρίωση του εισοδήματος του άλλου.
Έτσι λοιπόν συμφωνώ με εσένα ναι στο κράτος,όχι στον κρατισμό.Συνεπως δίκαια
η Μπητα φοροδααφευγει η το προσπαθεί,άδικα όμως
συντάσσεται μαζί σου για τους φόρους του άλλου.Με εγκεφαλικούς χαιρετισμούς παντοτινά δικό σου,
Ο ΑΝΑΡΧΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ
ΟΤΙ ΚΑ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο ΤΣΩΜΟΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.ΤΟ ΙΣΧΥΡΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ.ΜΠΙΤΑ ΘΑ ΣΕ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΤΕ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΣΥΝΤΑΧΤΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΔΥΜΑΜΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπητα είναι η διάδοχος,με ευρεία αποδοχή.η Γεωδομη ,θα απορροφηθεί ,οι αλλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κατέβουν με τον ογκόλιθο της πολιτικής Μπάνο.Ορε τι μάχη έχει να γίνει???????
Και να που η αντιπολίτευση άρθρωσε πολιτικό λόγο,προσπαθεί να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά και να αναδίξει τα κακώς κείμενα,ας ελπίσουμε πως θα συνεχίσετε και δεν είναι κάτι περιστασιακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ένα τέλμα που παλεύουν οι νεροβουβαλοι τα βατράχια τρέχουν να σωθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρις εδώ ήταν αφού ο Τσωμος πήρε το έργο η παράσταση ελαβε Τέλος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο εργο πηρε ,απο ποιον ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μπητα ειναι η διαδοχος της εξουσιας η ο Καραμανωλης ; η ο Τριανταφυλλης ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα διαδοχος του Δημαρχου θα ειναι ο Συκιωτης . Στο προεκλογικο του αγωνα θα βγαζει λογο εναντιον του πρωην δημαρχου για τα εργα που δεν εκανε , και οτι ο Συκιωτης ως νεος Δημαρχος 2022-2025 θα κανει ολα τα εργα που επιθυμειτε , αφου θα εχει ως αντιπολιτευση και αντιπαλο τον νυν Δημαρχο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕποχιακοι υπαλληλοι και οι Σωματεμποροι ανθρωπινων ψυχων , που εχουν αναγκη το μεροκαματο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποψηφιοι δημαρχοι με μονο προσον την κομματικη ταυτοτητα ; αυτους θελετε ;αυτους επιλεγετε ; αυτοι σας αξιζουν ; αυτους θα εχετε . ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΤΩΡΑ . βρειτε εκπροσωπο σας εξω απο κομματα , για να ειναι υπηρετης του λαου και των δημοτων για το καλο του τοπου. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ . ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΓΕΩΔΟΜΗ απορροφήθηκε από τον Συκιωτη κ την παρέα του. Τέλεια κ παύλα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕναλλακτικές προτάσεις για μελλοντικό δήμαρχο θα ήταν α)Σκουφιας
ΑπάντησηΔιαγραφήβ) Μακρινίτσας από την αριστερή πλευρά και οι δυο, οι οποίοι συγκεντρώνουν ένα προσόν και ενα μειονέκτημα.Ειναι ηθικής βάσης,έντιμοι στο λόγο,δραστήριοι στην ενέργεια.Αρνητικοι λογω ακτιβιστικής νοοτροπίας,είναι αστάθμητοι στην ψυχολογια,και στηρίζονται απο συνεργατες κυρίως λαικιστων.Απο την αλλη
πλευρά είναι μόνο η Μπητα και αν το αποφασισει.Το Κύριο προσόν είναι υψηλή αντιληπτικοτητα,ευχερια
στην επικοινωνια,γνώσεις, λογο,σκηνική παρουσία,πείρα, γνωριμίες κομματικές.Αρνητικο και σε αυτήν τα "μικροκαθαρματάκια" της
ιδιοτελειας με τα οποία
σήμερα είναι συνεργάτες.Αφησα τελευταίο τον Δήμαρχο ο
ο οποίος αν θέσει πάλι υποψηφιότητα πιθανον να συμβούν τα εξής:
α) Να κάνει ανανέωση συνεργατων και να κρατήσει "δεμένους"τους παλιούς.
β)Να διαχωρίσουν την θέση τους ή να αποστασιοποιηθούν σημαντικοί από πλευράς ψήφων σημερινοί συνεργάτες.
Αν συμβεί το (β) τότε έχουμε την περίπτωση Μπητα.
Ονόματα όπως του Καραμανώλη,Τριανταφύλλη κλπ,
είναι δύσκολα για διαφορετικούς όμως λόγους.
Επίσης σημαντικό είναι
Η ανοδική ή οχι τάση της ΝΔ κατά την χρονική περίοδο των δημ. Εκλογών.
Πάντως το παιχνίδι δεν παίζεται στην απόδοση έργου αλλά στην προσέγγιση προσώπων και μόνο.
την
Προς Σχολιαστή 9:49 π.μ., Ιουλίου 01, 20 Γράφεις τα παρακατω και δες το ποιο κατω site. Σχολιάζεις 1/7 οριστκα και αμετάκλητα και την 29/6 στο διαυγεια, η αποδοχή και αντίθετο απ οτι λες., πάμε καλά μέχρι εδώ ή μιλάς για άλλο εργο;; και ποιο και με πια απόφαση έγινε η απόρριψη;;
ΑπάντησηΔιαγραφή{{ Η ΓΕΩΔΟΜΗ απορροφήθηκε από τον Συκιωτη κ την παρέα του. Τέλεια κ παύλα}} 29/06/2020 ΑΔΑ: ΨΗΙΠΩΚ1-9Φ2 - Έγκριση πρακτικού Ι ηλεκτρονικής δημοπρασίας με Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 89908 του έργου «Αντικατάστασης Αγωγών Ακαθάρτων Δήμου Καμένων Βούρλων»
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑ∆ΕΚΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕΙΟ∆ΟΣΙΑΣ
1 152769 ΓΕΩ∆ΟΜΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ 54,44%
2 154144 ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ∆ΗΜΗΤΡΙΟΣ Ε∆Ε 54,37%
oµόφωνα
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Εγκρίνει: 1. Την έγκριση του 1ου Πρακτικού Αποσφράγισης ∆ικαιολογητικών Συµµετοχής -Οικονοµικής Προσφοράς της ηλεκτρονικής δηµοπρασίας του έργου: «Ηλεκτρονικής ∆ηµοπρασίας» της 29-05- 2020 µε Α/Α ΕΣΗ∆ΗΣ 89908 του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΩΝ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ∆ΗΜΟΥ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ».
2. Την ανακήρυξη ως προσωρινού µειοδότη την εργοληπτική επιχείρηση «ΓΕΩ∆ΟΜΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ», µε Α.Α. Προσφοράς-ΕΣΗ∆ΗΣ: 152769 και ποσοστό µέσης τεκµαρτής έκπτωσης πενήντα τέσσερα και σαράντα τέσσερα τοις εκατό (54,44%) επί των τιµών του τιµολογίου της µελέτης
3. Την κοινοποίηση της απόφαση έγκρισης του από 10-06-2020 1ου Πρακτικού σε όλους τους προσφέροντες.
Η απόφαση έλαβε αριθµό : 9/98/2020 .…
ΑΔΑ: ΨΗΙΠΩΚ1-9Φ2 - Έγκριση πρακτικού Ι ηλεκτρονικής δημοπρασίας με Α/Α ΕΣΗΔΗΣ 89908 του έργου «Αντικατάστασης Αγωγών Ακαθάρτων Δήμου Καμένων Βούρλων»
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%97%CE%99%CE%A0%CE%A9%CE%9A1-9%CE%A62?inline=true
Εχετε ολοι μπερδεψει τη παραταξη τσωμου με τη τεχνικη εταιρεια των παιδιων του . κανενα πλεονεκτημα δεν τους δινει σε μειοδοτικη δημοπρασια το οτι ειναι επικεφαλης δημοτικης παραταξης . ο πιο φθηνος παιρνει το εργο εστω και μισο ευρω . αν επαιρναν απευθειας αναθεσεις τοτε θα μπορουσε να τρεχει κατι φιλικο . ναι ο τσωμος επιδεχεται πολυ κριτικη γιατι δεν εκανε προσφυγη εναντιον των αυξησεων και τις ψηφισε στο προυπολογισμο που σημαινει λευκη επιταγη για ολο το 2020. δεν θυμαμαι αν εχει ψηφισει το προεδρειο του δσ περσυ ,αν ναι τοτε συμφωνει με ολες τις κινησεις του προεδρειου και μετα την ψηφο ουδεν λαθος αναγνωριζεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι άλλα κάποιος ειδικός εδώ στο μπλογκ που γνωρίζει πολλά για τις προκηρύξεις λέει και γράφει, ότι ο δήμαρχος με τους τεχνοκράτες του, και τους φίλους του στην Λαμία , και τον Υπουργό στην Αθήνα, όπως γουστάρει βάζει τους όρους του ,
ΑπάντησηΔιαγραφήενώ ενας άλλος σχολιαστής γράφει «να βάλει όρο , να μην έχουν πατέρα …κοντό (σχήμα λόγου )».
Έτσι δεν είναι ΤΡΑΧΑΝΑ Κ. εσύ που είσαι έμπειρος στα δημοτικά έργα;;
Λέτε ανακρίβειες ο τσωμος πήρε το έργο σε αντάλλαγμα τη σιωπή !! Η ΓΕΩΔΟΜΗ που φημολογείται ότι είναι των υιών τσωμου είναι σε συνεργασία με τον Συκιωτη είναι άραγε του Τσωμου; Ποιος κρύβεται από πίσω
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μια ακόμα φορά καταλήγω στο γνωστό συμπέρασμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήη βλακεία , εδώ στο μπλογκ, είναι ανίκητη!
Όμως οι άλλοι τι φταίμε;
Επομένως όχι μόνο ανίκητη η βλακεία αλλά και άκρως επικίνδυνη για το σύνολο των πολιτών!
ΣΥΜΦΩΝΩ γραφοντας βλακειες ριχνουμε το επιπεδο --στα δημοσια εργα ειναι στανταρ οι οροι και ο ντοπιος εργολαβος εχει πλεονεκτημα λογω εγγυτητας και αυτο ειναι καλο για το δημο γιατι αν εχει χαλασει το μηχανημα του δημου και το μηχανημα του εργολαβου ειναι κοντα θα φιλοτιμηθει να εξυπηρετησει το δημο που του εδωσε λεφτα στο παρελθον
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τραχανά για όνομα, τι απλοϊκή σκέψη έχεις Είναι δυνατόν να βλέπεται μόνο αυτό που φαίνεται και όχι αυτό που είναι κρυφό μεν αλλά αυτονόητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα είναι με κέρδος τίποτε με χασουρα.
Η δήθεν μικροεξυπηρετηση είναι
Καλοπληρωμενη υπηρεσία.
Η υπερδιογκωση του κόστους στην μελετη,η μεγάλη έκπτωση ο συγκριτικός πίνακας,η εποπτεία παρακολούθησης,τα λειψα υλικά ,η πρόχειρη κατασκευή,η τελική παραλαβή,όλα είναι σύστημα διαπλοκης .
ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΗΜΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ . ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ . ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΡΟΟΠΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΕΡΑ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο να ψάχνεις στην κοπριά, θησαυρό δεν θα βρεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκουσον άκουσον ο δήμαρχος έβαλε ιδιοτική φύλαξη σεκιούριτι στο δημαρχείο,τι να φυλάξει ρε παιδιά τα χρέη των δημοτών;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάτε δολιοφθορά από το τρομοκράτη από το Μώλο με τον κωδικό
ΑπάντησηΔιαγραφήο Κοντός.
Ό,τι και να λέτε ο επόμενος δήμαρχος θα είναι από το Μώλο. Και ίσωςνα είναι γυναίκα. Αν τη στηρίξουν μαζί οι δυο πρώτοι σε σταυρούς από τις σημερινές παρατάξεις - έχουν τη δύναμη του ρυθμιστή - θα πάρει από 60% και βάλε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κλάσει η Γιωργίτσα που απέχει παρασάγγας από τους δύο? Κι επειδή αδικήθηκαν άλλοι για να πάρει την καρέκλα του προεδρείου, αυτό από μόνο του λέει τα πάντα. Δεν έχει το έρεισμα της άλλης Γεωργίας από το Μώλο.
Μήπως κανονίζετε χωρίς τον ξενοδόχο? Εγώ ακούω ότι και ο Γκόλφης ο Ξυδιάς από το Καινούργιο ετοιμάζεται και με καλή ομάδα μάλιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο τόπος δεν θα έχει Δήμαρχο από τα καμποχώρια! Κάλος ο Γκόλφης αλλά δεν θα προχωρήσει ούτε σε δεύτερη συζήτηση..
ΑπάντησηΔιαγραφήKE KAPAΓKIOZOΓΛOY B. EIΔIKE ΣYMOYΛE.... ΣYNEPΓATH TOY ΔHMAPXOY ΓIA ΘEMATA OIKONOMIKA..... :ΔEN AΠANTHΣEΣ...... ΠIO ΠAIXNIΔI ΘA ΠAIΞEIΣ. TOY ΔHMOY.. . H. TΩN ΠEΛATΩN ΣOY...... ΘA BEBAIΩΣEIΣ TIΣ OΦEIΛEΣ TOYΣ . H. ΘA TOYΣ AΠAΛΛAΞEIΣ ME THN ΣYΓKATAΘEΣH TOY ΔHMAPXOY ΣYKIΩTH..... ME TPOΠO ΠOY ΘA EIΣHΓHΘEIΣ EΣY...... AYTO TO ΠEPIMENOYN ΠOΛΛOI ΠEΛATEΣ ΣOY........ ΠEPIMENΩ NA ΔΩ TI ΘA KANEIΣ. KE ΣYMBOYΛE ΣTA ΠΛEΣIA THΣ EΠIΣTHMHΣ KAI TΩN NOMΩN.....! ANAMENΩ THN AΠOΨH ΣOY.......
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισφραγισμα ολων των ανωτέρω ειναι η συνάντηση σε ιδιωτικό χώρο εκτός μωλου της γεωργίας με τον υιό τσώμο , τον δημήτρη των καμένων και ενα τρίτο πρόσωπο , επιχειρηματία απο τον Αγιο με μοναδικό θέμα συζήτησης τις εκλογές. Η κουβέντα έγινε σε πολύ θερμό κλίμα και αμφότεροι μετά την έξοδο είχαν στις αποσκευές τους ....δεν κατάφερα να διακρίνω. Ο αγώνας συνεχίζεται!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιον Δημήτρη από τα Καμενα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον δικό μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω στη επικαιρότητα « έγκριση μελέτης για την Κασσιόπη, Μεταβίβαση δημόσιου ΤΑΙΠΕΔ το 2013.Ύψος επένδυσης σε 120 εκατ ευρω,Ξενοδοχειακό συγκρότημα 180 κλινών, επαύλεις και διαμ/τα .ενός κέντρου αναζωογόνησης και λιμενικής εγκατάστασης, αλλα και 12 προσφυγες…»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί κάνουν αυτά και μπήκαν στην….. ευθεία. ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ με το ΤΑΙΠΕΔ και τα ακινητα Γαληνη/καμπιγκ/πηγες, τι κάνουμε;;;
Ας το αφήσουμε για να το λύσουν οι Γεωργίες, οι Δημητρακηδες για μετά από τρία χρόνια που θα…..αναλαβουν τις τύχες του τόπου μας( βέβαια στο τέλος θα τσακωθούν για την …καρέκλα)
Έτσι δεν είναι μπλογκερ;;,
που σε κανένα πρόβλημα του τόπου δεν έχεις κάνει ούτε μια παρέμβαση , ένα κύριο άρθρο σου βρε αδελφέ, που να το έχεις επεξεργαστεί για να το κουβεντιάσουμε και εμείς στα σοβαρά.
Γιατί ο μπλόγκερ και όχι εσύ που το προτείνεις,φυσικά post
ΑπάντησηΔιαγραφήχωρίς επώνυμο δεν αναρτάται.
ΑΛΛΟ ΒΟΛΟΣ ΑΛΛΟ ΜΩΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολιτικη με μικρα ονοματα ειναι πολιτικη για μικρους Νερωνες,που εχουν μονομέρια στη σκεψη.
Αδυνατουν να καταλαβουν οτι το αντικειμενικο,σωστο,λογικο κλπ,με γνώση ελλειπή δεν προσεγγιζεται αρα και δεν γινεται αποδεκτο.
Φερνω ενα παραδειγμα,η Κασσιοπη,το Ελληνικο,το Κοστα Ναυαρινο δεν ειναι συγκρισιμαμε εδω
ουτε γεωγραφικα ,ουτε ως επιλογη επενδυτικου κεφαλαιου,ουτε ως υποδομες [αεροδρομια,παραλιες λιμανια,].
Λ.Χ.το Μεντιτερανέ εξακολουθει να λειτουργει,ενω το καμπιγκ ΕΟΤ εκλεισε,που σημαινει οτι εκει και αλλου, η επιλογη ηταν εξ αρχης στοχευμενη [θερετρο ,νησιωτικο περιβαλλον]
ενω εδω δεν εξελίχθει οχι μονο γιατι ηταν κρατικη δομη αλλα γιατι αστικοποιηθηκε
η πολη και εγινε μεταλλαξη σε ¨περασμα¨ μηχανοκινητου τουρισμου με θορυβο.
Ο ομιλος Μητσης ηταν μια εξαιρεση και μονο για το Γαληνη [ακομη και στην Ιζαμπελλα αποεπένδυσε].
Αρα αυτο που ειναι ζητουμενο απο πολλους, προσκρουει στις ανωτερω δυσκολιες ,που δεν ειναι δυνατον να ξεπερασθουν αν οντως:
Ο Δημος δεν ακολουθησει την τακτικη της αναμορφωσης του δημοσιου χωρου [περιπτωση Μαρινας -λα ρουμ},αναπλαση της παραλιακης,τα ρεματα,τα πεζοδρομια, τα παρκιγκ[οπου μπορει και με ιδιωτες]
Δημιουργήσει συνθηκες υπερ τοπικων πλαζ εντος της πολης[μία σε συνεπαφή με την Ιζαμπελλα και μία στην αποληξη της οδου Μεταμορφωσεως του Σωτηρος.
Την βελτιωση της ανατολικης εισοδο της πολης με συγχρονη κυκλοφοριακη ρυθμιση.
Την αποσυμφοριση στην κυκλοφορια των αυτοκινητων με μονοδρομους και ηπιας κυκλοφοριας
παρεμβασεις κλπ
Φυσικα ολα τα ανωτερω ταιριαζουν στην δυναμικη ενος μεγαλου δημου,
διοτι αλλο Βολος και αλλο Μωλος.
Τελικα η διοικηση αν ηταν συνετη, επρεπε να διαχωρησει τις αρμοδιοτητες συμφωνα με την ανθρωπογεωγραφια και οχι σε ενιαιους τομεις,ετσι θα απελευθερωνε εκεινο το 'κομματι' που θα ηταν αιχμη αναπτυξης απο την αγκυλωση της ισης δηθεν μεταχειρισης, δηλ της συνολικης απραξιας.
Προτεινω για την Λουτροπολη ειδικη δημοτικη ημεριδα για τον τουρισμο,καταγραφη προτασεων ,
την αξιολογιση των προτασεων απο ατυπη επιτροπη 'σοφων' δημοτων {εκτος αυτοδιοικησης} και παραδοση της λιστας εργων στο γραφειο του Δημαρχου.
Κριτωνα
ΑπάντησηΔιαγραφήπριν γραψουμε κατι το χτενιζουμε διοτι απευθυνεσαι σε αναγνωστες που δεν είναι ολοι αγραμματοι..
Γραφεις : Πολιτικη με μικρα ονοματα ειναι πολιτικη για μικρους Νερωνες,που εχουν μονομέρια στη σκεψη.
Αρα εσυ ο Κριτων (που είναι ικρο ονομα) εισαι ενας μκρος Νερωνας και εχεις μονομερεια στη σκεψη σου (= ελλειψη αντικειμενικοτητας λογω εξετασης της μιας μονο πλευρας ζητηματος ) γιατι βλεπεις σε ολες τις αναρτησεις σου μονο τα Καμενα Βουρλα - Λουτροπολη (που δεν είναι πλεον) τα οποια ειναι η μια πλευρα του Δημο) και αγνοεις την άλλες πλευρες που είναι οι 2 δημοτικες ενοτητες Μωλος και Αγιος Κωνσταντινος και αρκετα χωρια.
Και επειδη ολοι εσεις οι καρυο-καμενομεβουρλιωτες εχετε μονομερεια στη σκεψη … οσο υπαρχει ο καλλικρατικος δημος δεν θα εχετε ποτε δημαρχο δικο σας. Για να κερδισει το δημο δικος σας δημοτης πρεπει να αποβαλλεται τη μονομερεια σας.
Αρα ολους τους καμενοβουρλιωτες που με ανωνυμο σχολιο σου προτεινεις για υποψηφιος δημαρχους δεν εχουν καμια τυχη.
ΜΟΛΙΩΤΗΣ. ΤΕΛΟΣ
Ωραίος είσαι εσύ. Είσαι από το Μώλο και γράφεις "Μολιώτης". Το βασικό "ω" το άλλαξες σε "ο". Μήπως είσαι Αλβανός του Μώλου ή κάποιος που σε περιγελούν ακόμη και στο δημοτικό συμβούλιο? Μάλλον στη δεύτερη περίπτωση είσαι. Αντε να πληθείς και να μας ξανάρθεις να σε καμαρώσουμε.
ΔιαγραφήΠρος φιλο ΜΟΛΙΩΤΗ ΤΕΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβομαι την αποψη σου κατ αρχην.Η αναγωγη των μικρων ονοματων και η καταντια της
δηθεν φιλικης προσεγγισης ,οταν ζητουμενο ειναι η αξιοπρεπεια στα κοινα δεν συναδει .
Ετσι αυτο το ζητημα το εθεσα παρακμιακα οπως αλλωστε ειναι, με τον χαρακτηρισμο μικροι Νερωνες,δηλ 'εμπρηστες'.
Η μονομερεια ετεθη οχι επι τη βαση της συνεπειας και εμμονης σε μια πολιτικη
αποψη τοπικιστικης υφης που ολοι υπηρετουμε αλλωστε,αλλα στην συνδεση της με την
ελλειψη γνωσης που εκφραζεται στα γραπτα σχολια λ.χ.συγκριση ή ταυτοποιηση οικονομικων δεδομενων ανομοιων περιοχων.
Ο Καλλικρατης ειναι ενας ακομη καταναγκασμος,εξω απο την θεληση των δημοτων,υπηρετειται τοιουτοτροπως και διδει αυτα τα αποτελεσματα.
Ζητουμενο ειναι το θετικο αποτελεσμα,που για να επιτευχθει απαιτειται γνωση.
Αν λοιπον την εχει η γεωργια,η δημητρα ο κωτσος ας ελθουν με τα επωνυμα να βοηθησουν.
Παντως,τα Καμενα Βουρλα δεν απαιτουν τιποτε αλλο πλεον, εκτος απο το ...ελεος.
Μολιώτη, όχι ότι κι ότι, μάθαμε στα Καμένα ποιος είσαι και σε θέλουμε για δήμαρχο. Αφού έχουμε άνθρωπο με νοοτροπία Μυκόνου (δεν πειράζει που έχεις καταγωγή από Λιαπάτα), είσαι ο πλέον κατάλληλος να φροντίσεις τον τουρισμό. Αντε, μην κάθεσαι. Έλα από Μώλο προς Καμένα με την όπισθεν.
ΔιαγραφήΔήμος Λαμιέων: Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός σε δημόσια διαβούλευση
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι τέλος του μήνα οι πολίτες και οι φορείς μπορούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τον Στρατηγικό Σχεδιασμό του Επιχειρησιακού Προγράμματος 2020-2023 του Δήμου Λαμιέων, που τίθεται σε δημόσια Διαβούλευση.
. Σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουμε το Δήμο που θέλουμε για την επόμενη μέρα, αποτυπώνουμε όλα όσα επιδιώκουμε και μπορούμε να διεκδικήσουμε και προσπαθούμε να πετύχουμε μια σύνθεση απόψεων, στόχων και αναγκών σε επίπεδο κοινωνίας, ανοίγοντας το διάλογο με το σύνολο των φορέωνκαι με τους πολίτες, με στόχο να προσεγγίσουμε σχεδόν όλα τα ζητήματα που έχουν σχέση με την περιοχή μας.
Στο πνεύμα αυτό, ο Δήμος Λαμιέων θέτει σε δημόσια διαβούλευση το εγκεκριμένο από το Δημοτικό Συμβούλιο (Αριθ. απόφ. 131/24.06.2020, ΑΔΑ: 6Δ53ΩΛΚ-ΛΘΜ) κείμενο του Στρατηγικού Σχεδιασμού του Επιχειρησιακού Προγράμματος 2020-2023.
Συγκεκριμένα για το διάστημα 3.7.2020 έως 30.7.2020, καλούνται οι πολίτες, οι ενώσεις πολιτών καθώς και τοπικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί φορείς, να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις προτάσεις τους στη διεύθυνση pougkakioti.ifigeneia@lamia-city.gr.
Ειστε για τον γαιδαρο καβαλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιρνετε τον μεγαλο Δημο για συγκριση ,ξεκολατε επιτελους.
Εδω εχουμε μικρο δημο, εσεις θελετε αντιγραφή της πρωτευουσας της Στερεας,βαλτε ρε μυαλο.Ποιον περιμενετε να στειλει εμαιηλ με προτασεις τον Τσιτσιρή η το Σολομουτούκο.
Εγώ πάντως αν ισχύουν τα σενάρια που είδα εδώ για τις επόμενες εκλογές με βλέπω πάλι να ψηφίζω τον κανένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είσαι καλά με τον γάιδαρό σου, 2:35 μ.μ., Ιουλίου 03, 2020 σε παραπέμπω στον 6:50 μ.μ., Ιουλίου 01, 2020 γιατι είναι πολύ εύστοχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για μην σε κουράζω:
{{Για μια ακόμα φορά καταλήγω στο γνωστό συμπέρασμα:
η βλακεία , εδώ στο μπλογκ, είναι ανίκητη!
Όμως οι άλλοι τι φταίμε;
Επομένως όχι μόνο ανίκητη η βλακεία αλλά και άκρως επικίνδυνη για το σύνολο των πολιτών!}}
Ξεκίνησε πλύσεις και απολυμάνσεις το Πλυντήριο κάδων απορριμμάτων του Δήμου…………..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος μεγάλος Δήμος να είναι , βρε παιδιά ?
Γεμισαν τα ΚΒ απο "Παρασκευαδες, Σαββατους και λιγες Κυριακες" απο Λαμια, Λιβαδεια και περιχωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Χάρρυ Πρώκτερ 5:29 μ.μ. ολα τα σχολια σου τελειωνουν με "ελα με την οπισθεν" μηπως εισαι ντιγκιντάγκας και πισωγλέντης ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε καμενα-βουρλα οσο οι υποψηφιοι απο τα κβ εχουν το μποι του πουλημενου αγνανταιου υποψηφιου σας ... δεν προκειται να δειτε δικο σας δημαρχο και δεν προκειται να γινει κανενα σοβαρο εργο στα κβ. Μηπως και ο πιπιλας απο τον ακ δεν ειναι ? Εκανε στα 6 χρονια τιποτα για τα κβ ? Με ενα 'ελα ρε μαλακα" σας εχει ολους γραμμενους στα @@χιδια του.
ΑπάντησηΔιαγραφή6.30 μμ ποιος σου είπε ότι τα Καμενα θέλουν την δημαρχια;θέλουν την ησυχία τους,άσε να κουράζονται οι άλλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιους φοβαται ο Συκιωτης ; για αντπαλους ; Σαρακιωτη Γιαννη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤριανταφυλλη Νικο
Κακαρη Νικο
Σκουφια Γιαννη
Μακρυνιτσα
Καραμανωλη Θαναση
Μπητα
Μαυρο
Μαντζαβινο
Θεολογο
Κοντοπανο
Βουλγαρη
Φλωρακη
Μπελλο
Απο Λαμια Αντιπεριρειφεριαρχες
Ολους μαζι ;
Ξέχασες το Μολιώτη.
ΔιαγραφήΦίλε 8.13 ο Συκιώτης δεν φοβάται κανέναν όσο οι αρμοί της γαλάζιας εξουσίας τον στηρίζουν. Όταν για εσωτερικούς νεο-δημοκρατικούς λόγους άρουν τη στήριξη τότε απλά δεν θα κατέβει ως υποψήφιος δήμαρχος. Είναι τόσο απλά τα πράγματα. Σταματήστε να λέτε και να γράφετε ανοησίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα δεν θα κατεβει ..γιατι ηδη εχουν φτασει στα υψηλα κλιμακια τι ζημια κανει στη ΝΔ η εως τωρα συμπεριφορα και τροπος διοικησης. Ειναι εξω απο το πλαισιο εξουσιας που θελει ο αρχηγος της ΝΔ ... αρα ..ο επομενος η επομενη .!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να μην ξεχνιόμαστε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔια περιφοράς η 15η συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας
Δήμος Λαμιέων: Κεκλεισμένων των θυρών η συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου – 25 θέματα
July 5, 202
Κυρία Μπήτα, σας ξανά καλώ να μην επαναλάβετε το ατόπημα της μη λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου ‘κανονικά’ (με όλες βέβαια τις προφυλάξεις), γιατί απλά θα αποτυπωθεί και θα διασχίσει , στο μυαλό του κόσμου ότι απλά μεν αλλά δυνατά κάνετε πλάτες σε κάποιους!!
Τέλος, να σας ενημερώσω ότι ο κορωνοιός δεν μεταδίδεται δια της ζωντανής μετάδοσης... χρόόόόόόόόόόόόoνια τώρα... τεχνολογίας άξιόν εστι !
mkv
@8.13 ένας πολυ καλος δημαρχος θα ηταν και σχολιαστης με το ψευδωνυμο ΚΡΙΤΩΝ. Διαβαζω τα σχολια του και εχω σχηματισει την αποψη οτι ειναι γνωστης των δημοτικων πραγματων. Εσεις οι καμενοβουρλιωτες που τον ξερετε καλυτερα τι γνωμη εχετε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιοδηποτε αλλος απο οτι εχουμε τωρα ειναι καλυτερος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κριτων δεν είναι αναλωσιμος,ήταν αυτος που παραιτήθηκε πριν την ορκομοσια,για λόγους αρχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιχε εκλεγει δημαρχος και παραιτηθηκε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομα ενα επιχειρημα υπερ του. Επειδη δεν ειναι αναλωσιμος, εχει αρχες, θα ειναι σιγορα ενα καλος δημαρχος. Εγω ψηφιζω ΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δήμαρχος είναι ανάλογος του λαού του,κοιταχτείτε λίγο στον καθρέφτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε φτασει πατο.Δρακουμελ λοιπον και παλι ...2022-2025. Τωρα θα παρει 99 % .αμα κανεις εργο και εισαι σωστος δεν ξαναβγαινεις δημαρχος . Αυτος με τοσα φιλακια και χειραψιες και ψευτοχαμογελα θα παιρνει 99 %. ΒΡΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΟΡΩΝΟ-ΥΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νου σας ρεμαλια .. αντε εστω και τελευταια στιγμη , σωστε το τοπο σας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ποτε δυνατον ενας τοπος που ονομαζεται ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ και κατοικείται απο "καμενα βουρλα" να παει μπροστα ? ΟΧΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή3:46 η αλλιώς Κρίτων δεν κανεις για δήμαρχος ξεκαβαλα το καλάμι άιντε σουργελο. άμα σε δούμε και εσένα δήμαρχο Κρίτωνα χέσε μέσα μετά θα πάει η παπαρολογια σύννεφο και έργα πάλι μηδέν
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς που γνωρίζετε ποιος είναι ποιος στο μπλογκ δε μας λέτε κι εμας ποιος είναι ο Κρίτων να ξέρουμε; γιατι το να κάθεστε να λέτε να γίνει δήμαρχος κάποιος που γράφει με ψευδώνυμο πίσω από το οποίο μπορεί να κρύβεται ο οποιοσδήποτε είναι το λιγότερο αφελές. Οι υποψήφιοι δήμαρχοι βγαίνουν μπροστά με ονοματεπώνυμο. Όχι με ψευδώνυμα. Τι άλλο θα δούμε σ αυτόν τον τόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή10:44 ο Κρίτων είναι ένα άτομο με πολλά ψυχολογικά από την παιδική του ηλικια. Στερήθηκε πολλά πράγματα και τώρα που μεγάλωσε θέλει αυτό το κόμπλεξ να το διοχετεύσει κάπου και για τον λόγο αυτό βρήκε αυτό το μπλογκ. Κρίτωνα πες αλεύρι το παρελθόν σου σε γυρευει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος στερήθηκε κάτι αυτός δεν μπορεί να είναι ενας κοσμοπολίτης.0 Κρίτων
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι ο συγχρονος Μάρκο Πόλο?
Ονοματεπώνυμο δεν έχει; έχω δει κατά καιρούς κάποιοι να λένε ταταριδοκριτων. Κάποιος κάποια στιγμή είπε το όνομα Γιάννης Ταταριδας. Ισχύει; κι αν ναι ποιος Γιάννης Ταταριδας; αν όχι ας βγει ο ίδιος ο Κρίτων να μας πει ότι δεν ισχύει κι ότι δεν έχει καμία σχέση με το όνομα που του αποδιδουν και το άτομο με το οποίο τον συνδέουν. Για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΣΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε 8.13 5\7 .H λιστα ονοματων που υποδεικνυεις ειναι αδυναμη.
Περιγραφει ενα μικρο κυκλο αυτοδιοικητικων εν ενεργεια και εν υπνωσει,και
δεν συμπεριλαμβανει καποιους εν δυναμει , που πιθανον να υπαρξουν.
Επισης η αρχικη αιτιολογηση περι φοβου του Δημαρχου ειναι αυθαιρετη,και μαλιστα για ατομα συνεργατες, ακομη και αν ισχυει, την στιγμη που δεν ειναι ξεκαθαρο αν θα συνεχισει ο ιδιος.
Ο χρονος εκκινησης ενδιαφεροντος Υποψηφιοτητος ειναι ακαιρος και μαλιστα μετα την'επιτυχια'
της επανιδρυσης και λειτουργιας του Κεντρου Υγειας Καινουριου [το σωστό ονομα], πολλοι εξ αυτων να αναθεωρησουν την οποια σκεψη ειχαν.
Το κομματικο ειναι σημαντικο στοιχειο στηριξης αλλα η διαφοροποιηση των δημοτων εγινε
και στο παρελθον {περιπτωσεις Εξαρχου, Τετριμιδα,],και η ΝΔ εμεινε με τον μουτζουρη,τουλαχιστον σε επιπεδο Τ.Ο Καμενων Βουρλων.
Τωρα περι Κριτωνος.
Το δικαιωμα στην ανωνυμια ειναι ιδιο με αυτο του επωνυμου,εφ οσον προκειται
για υποκειμενικες αποψεις στα πλαισια που καθοριζει εξ αρχης ο οικοδεσποτης του Blog.
Αν ομως απαραιτητα ζητειται ταυτοποιηση,τοτε ηδη υπαρχει στα γραφομενα,εκτος αν προκειται για ερωτωντες με στοιχειωδη αγνοια πολιτικης οικονομιας,με ειδικευση μονο στα εθιμικα.
Φυσικα και θα σηκωσω το "γαντι" στην προκληση,ναι ενδιαφερομαι για τον τιτλο
του πρωτου πολιτη, αλλα ειμαι ηλικιακα μικρος ακομη.
Επειδη λοιπον στην πολιτικη δεν ειναι μονο αυτο που φαινεται,καλο ειναι το χερι να φτανει μεχρι εκει που μπορει,αλλιως η μια "χοντραδα" θα πρεπει να δικαιολογηθει με μια μεγαλυτερη,
οπως -"Οταν ο Λουδοβικος ζητησε απο τον υπηρετη του να του πει μια τετοια ,αλλα να την αιτιολογησει με μια μεγαλυτερη,ο υπηρετης αμεσως του επιασε τον Κ--ο και στην ερωτηση τι εκανες, η απαντηση ηταν, -"Νομισα οτι ηταν η βασιλισσα.
Φυσικά και η ανωνυμία είναι δικαίωμα και φυσικά δεν είστε υποχρεωμένος να αποκαλύψετε την ταυτότητά σας. Ο ερωτών, εγώ δηλαδή σε αυτή την περίπτωση, δεν έχει άγνοια πολιτικής οικονομίας αλλά πλήρη άγνοια καφενεδικής πολιτικής. Κοινώς δε λαμβάνω ποτέ μέρος σε πηγαδάκια προεκλογικών ζυμώσεων ούτε γνωρίζω τις συμφωνίες που μπορεί να γίνονται κάτω απ το τραπέζι. Κάθε φορά ψηφίζω αφού αξιολογήσω όλους τους υποψήφιους βάσει έργου, μορφωτικού επιπέδου, δείγμα χαρακτήρα και υποψηφίων δημοτικών συμβούλων. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να προτείνεται από κάποιους ως υποψήφιος δήμαρχος ένα άτομο με ψευδώνυμο. Και πως θα ξέρουν ποιον ψηφίζουν; στο ψηφοδέλτιο δίπλα στο ονοματεπώνυμο θα αναγράφεται και το ψευδώνυμο Κρίτων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης από ποτέ η ηλικία αποτελεί εμπόδιο για την ενασχόληση κάποιου με τα κοινά; Ο Μπακογιάννης έγινε δήμαρχος Καρπενησίου στα 33 και έκανε σπουδαία έργα στην πόλη. Επίσης ο δήμαρχος Τρικκαίων όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του ήταν 41 ετών και μεταμόρφωσε την πόλη. Και κατέχει και τη θέση του προέδρου της ΚΕΔΕ. Οπότε το ηλικιακά μικρός δε μου λέει κάτι εκτός αν είστε κάτω των 21. Διαφορετικά να μου επιτραπεί να υποθέσω ότι ίσως απλά να νιώθετε ανεπαρκής;
Λέτε ασυναρτησίες. Ο Μώλος έχει σειρά. Ο Τσώμος θα του δώσει το δαχτυλίδι. Και τότε θα καταλάβετε γιατί θα πάρει 80%. Θα συρθούν και τα αδέσποτα του Συκιώτη κοντά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε 3.19μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σημαινει ανεπαρκεια στην πολιτικη;
Αν το ψευδος η ανακολουθια η ασυνεπεια ή παρεα,το κομμα,η αυταπατη η ψευδαισθηση,ο λαικισμος το μικροσυμφεροντα η ανεντιμοτητα ,η θρησκοληψια κλπ ειναι προσοντα επαρκειας... τοτε δηλωνω μονος μου ανεπαρκης δεν χρειαζομαι υποβοηθηση.
Και αν συμφωνεις, τοτε μαλλον προβοκαρεις με τα ηλικιακα παραδειγματα.
Επισης η υποδειξη υποψηφιου απο εναν ανωνυμο,δεν αφορα τον ονομαζομενο,αλλα αυτον που εισαγει την προταση και φερει την ευθυνη της αποδειξης [φιλοσ.Τσαγιερα του Ρασσελ].
Ο επόμενος δήμαρχος λέγεται Γεωργία κ ειναι από τον μώλο όλοι έχουμε συμφωνήσει ακόμη κ ο Νίκος από Αγιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε δεν πατε καλα. Ο πιπιλας εχει μπροστα του αλλα 3 χρονια δημαρχιας. Μεχρι τοτε πολλα πραγματα θα αλλαξουν. Το ζητουμενο ειναι το παρον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τον αφησουμε να κανει οτι θελει ή ως κοινωνια θα αντιδρασουμε ?
Υστ. Τι γινεται στην αντιπολιτευση ? Δεν ειδαμε τη συνεχεια του υπομνηματος.
Δέστε στο διαύγεια, η επιστολή της ΠΡΟΟΔΟΥ μας , και η απάντηση της Πρόεδρου μας, αναρτημενα, σε ΚΑΘΕ απόφαση στα θεματα της ημερησια διάταξης, για να μην γκρινιάζει η παρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως Λαμια εχει Ο.Ε με τηλεδιάσκεψη και Αμφίκλεια Δ.Σ δια περιφοράς.
Αντιγραφη:
Σας προσκαλούμε στην 26η τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Λαμιέων, που θα πραγματοποιηθεί στις 7 Ιουλίου 2020, ημέρα Τρίτη και ώρα 10 00 με τηλεδιάσκεψη,
Καλείσθε να συμμετάσχετε στη δια περιφοράς συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας, που θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 10 της Π.Ν.Π. (ΦΕΚ 55/11.03.2020 τεύχος Α’)
Είμαι περίεργος, εάν και στο επόμενο η Πρόεδρος πάει δια περιφοράς, πως το σκέπτονται οι της ΠΡΟΟΔΟΥ;;;; αλλα και ο......... ΜΠΛΟΓΚΕΡ.;;
Κλείστε το ,κούρασε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Γιωργίες απ το Μολιο
Θα έρθουν να μας κανουν
ανθρώπους.
Μπορεί να κούρασε το θέμα αλλά η άλλη Γεωργία, η Πρόεδρος, μου οφείλει απαντήσεις στα ερωτήματα που της έθεσα στις 8:22 μ.μ., Ιουνίου 29, 2020:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρία Πρόεδρε
Mε τη δήλωση του πόθεν έσχες σας νομίζετε οτι δεν εκτεθήκατε στους δημότες ?
Δικηγορικό ετήσιο εισόδημα 4609 ευρω - 385 ευρώ το μήνα ?
Γι αυτό ασχοληθήκατε με το δήμο για να συμπληρώσετε το εισόδημά σας ?
Γι αυτό δεν οφείλετε να μας δώσετε μια απάντηση ?
---
Άραγε σκοπεύετε να δώσετε μια λογική απάντηση ή θα επαναλαμβάνω τα ερωτήματα μου ?
Ως δικηγόρος δεν γνωρίζετε οτι τα δημόσια πρόσωπα εκ του νόμου οφείλουν να απολογούνται για το πόθεν έσχες τους.
Γιατί αντιγράφετε πρακτικές του αρχηγού σας και δημάρχου κ. Συκιώτη ?
Κουρασε και αυτο το θεμα,αλλα θελεις απαντηση, επρεπε να βαλεις ονομα
ΑπάντησηΔιαγραφήοπως κανει ο Ριγκο πιστολερο του Ρεγκινι,οχι κοτα λιρατη.
Προς Καμενοβουρλιτισσα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν μας απαντήσεις για το ξέπλυμα χρήματος μέσω Documento του ΣΥΡΙΖΑ τότε θα πάρεις απαντήσεις για τα πόθεν έσχες.
Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Βρε σχολιαστες
ΑπάντησηΔιαγραφή6.00 - μα και συ ανωνυμος δεν εισαι ?
6.14 - τι σχέση έχει το Documento και ο ΣΥΡΙΖΑ με αυτα που εγω ρωταω ? Εγω ΝΔτισσα ειμαι και θελω να μην μου την βγαινουν οι ζαιοι με το επιχειρημα να κοιταω τους δικους μου δηλ ΝΔτες, Μπητα, Συκιωτη και Σια. Δεν μπορει το κομμα-κυβερνηση να προσπαθει να χτυπησει τη φοροδιαφυγη και οι δικοι μας να δινουν το κακο παραδειγμα. Καταλαβες γιατι ρωταω και θα συνεχισω να ρωταω μεχρι να αναγκαστει να απαντησει.
Εσύ δεν συμβάλεις στη φοροδιαφυγή νεοδημοκρατισσα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν πληρωνεις τον καφέ,και δέχεσαι τη συναλλαγή χωρίς απόδειξη επειδή έχεις φιλικές σχέσεις με το καταστημα αυτό δεν είναι συμμετοχή σε φοροδιαφυγή;Γιατί λοιπόν για σένα να είναι ηθικό,ενώ για τον άλλον ανηθικο.;
Εχει αραγε κομνατικη στηριξη η ειναι μουφα ; δεν νομιζω οτι ο Σταικουρας θα ηθελε να εκτεθει οτι στηριζει καποιον , που κανει κακο στο κομμα , για ατομικη του προβολη . Συκιωτης =κακο στη ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρια 8:36 μ.μ., Ιουλίου 07, 2020
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφεις : {{να ρωταω μεχρι να αναγκαστει να απαντησει}}
1. Eχεις την εντύπωση ότι παρακολουθουν το μπλογκ όπως εμείς οι αργόσχολοι;;
ΔΕΝ ασχολούνται καθόλου.
2. Είσαι ανώνυμη, σε ένα ανώνυμο μπλογκ, που κάθε ένας μας, γράφει ότι του κατέβει και «απειλείς» για να σου απαντήσει.
Λοιπόν, το καλλίτερο είναι να σε .. γράψει …… για το ύφος σου και την ασχετοσύνη σου , δεν είσαι κριτής , εισαγγελέας και δεν είσαι……… ΝΔσα, ασε τα σαπια.
Γράφεις επίσης : {{οτι τα δημόσια πρόσωπα εκ του νόμου οφείλουν να απολογούνται για το πόθεν έσχες τους}}
Ο νόμος πράγματι λέει , στα ψιλά γράμματα ανάμεσα από τις σειρές, και όφειλε η Πρόεδρος, ως νομικός, να το γμωριζε ότι :
Εσυ η ανωνυμη Καμ/σα , όταν ρωτάς κάτι, σε ανώνυμο μπλογκ ,ΟΦΕΙΛΟΥΝ τα δημόσια πρόσωπα να σου….. απολογούνται;;;
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!!!
Δηλ οποίος δηλώνει ΝΔκρατης-τισσα είναι φρουροί της ηθικής;Εγώ
ΑπάντησηΔιαγραφήνομνα ότι τα 70 δις της μαύρης οικονομίας στην οποία συμμετέχουν όλοι,είναι η προσπάθεια για παράπλευρες αρτηρίες παροχής οξυγονομενου αίματος στο έμφραγμα που προκαλουν οι φοροι στην πραγματική οικονομία.
Παραλογισμοι . Αρα ολοι οι δημοτες να μην πληρωνουν δημοτικους φορους , αφου η διοικηση δεν πληρωνει .. δηλαδη προτεινετε με την αυθαιρετη συμπεριφορα σας , εμφραγμα στα οικονομικα του δημου . Ζητειται γνωστης καρδιολογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο φόροι άλλο τέλη οι φόροι πηγαίνουν στη φαυλότητα π.χ τηλεμετρία θεοδωρικακου στους δήμους για να τα μοιράσουν με τους εργολάβους,όπως και ο Φιλόδημος,ενώ τα τέλη είναι υποχρεωτική ανταπόδοση υπηρεσιών,άσχετα αν ο δικός μας τα διόγκωσε και του βγήκε πλεόνασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεφυγατε απο το θεμα συντροφοι. Εδω μιλαμε για τον αυριανο δημαρχο. Ειτε το θελετε ειτε οχι ο ηγετης του μωλου θα σας πεισει. Μονο ένας τσωμικος θα μπορουσε να ειναι εγγυηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή