12 Ιουνίου 2020

Παραλιακη Αγ Κωννου

Επιστολή αναγνώστη

Έχουν περάσει ήδη 40 μέρες που σταμάτησαν τα έργα ανάπλασης της παλιάς εθνικής οδού .

Το έργο γίνεται από εθνικούς πόρους ΠΔΕ.

Για τα κανάλια υπήρχαν χρήματα να μας δείχνουν το "μένουμε σπίτι ", για το έργο που είναι ζωτικής σημασίας δεν μπορούν να βρεθούν λίγα ?

Ξέρετε δεν μπορώ να εμπιστευτώ την ΝΔ γιατί πέρυσι σαν αντιπολιτευση δεν ψήφισε το ξεμπλοκαρισμα του συγκεκριμένου έργου μαζί με τη χρυσή αυγή.

Με ποια λογική άραγε? Η κατηφεια και η απελπισία πλέον είναι εμφανής στον Άγιο Κωνσταντίνο.

ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΏΣΤΑΣ

71 σχόλια:

  1. Προχειροτητες . Εχει ξεκαθαρισει το θεμα αιγιαλου ; οχι
    Ξεκινησε απο το ευκολο κομματι ; Ναι
    Υπαρχει αλλος παραδρομος εθνικης πιυ εχει τσιμεντενιο διαζωμα απο Σπαρτη μεχρι Αλεξανδρουπολη ; Οχι
    Γιατι ολα τα στραβα γινονται στον Αγιο Κωνσταντινο ; Φταιει ο Δημαρχος ; Εκανε καποια παρεμβαση ; Οταν φθασει στο σημειο της Ταβερνας του Καροπλεση , που το εχει 'φαει ' η θαλασσα , τι θα γινει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε κουμουνιστή έχεις μπερδέψει την βούρτσα με την π…τσα.
    Πως προκύπτει ως σχετικό, και πως μπορεί να συγκριθεί η επισκευή του παράδρομου του χωριού σου με μια παγκόσμια και θανάσιμη υγειονομική κρίση? Δεν είσαι απλά κοντόφθαλμος, είσαι παντελώς τυφλός, και εσύ, και ο πολιτικός σου προϊστάμενος. Ευτυχώς σας επήρανε χαμπάρι και σας κλείσανε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
    Απορώ ο μαλακας ο βλοκερ πως και ανεβάζει ότι χαζαμάρα του στέλνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Το ότι άργησε να ξεκινήσει αυτό το έργο είναι το ότι οφείλεται στο τσωμο. Ο οποίος έπειτα από ενστάσεις προσπάθησε να το καπηλευτει για τις εκλογές όμως δεν του βγηκε το χαρτί. Ο μέγιστος Παπαϊωάννου κ προσωπικός φίλος του Δημάρχου είδη κατασκευάζει το έργο δημιουργώντας θέσεις εργασίας στην περιοχή. Μετά από επικοινωνία με αρμοδίους μου μεταφέρθηκε ότι υπάρχει ένσταση ως προς τον αιγιαλό. Λαμβάνοντας το θάρρος να ρωτήσω Ποιος είναι ο ενισταμενος με τη σκέψη ότι θα ήταν κάποιος θιγόμενος από τα παρακείμενα κτίρια έλαβα την απάντηση ότι το δίδυμο Βούλγαρης τσωμος έχει βάλει την υπογραφή του κ κατ επέκταση την δημιουργία της αποτυχίας της ανάπτυξης του όμορφου δημοτικού μας διαμερίσματος. Αίσχος, για μια ακομη φορά αίσχος. Σκούφια αυτούς στηρίζεις; Δεν είναι ο Δήμαρχος που πρέπει να στρεψετε την κατακραυγή σας είναι Η Δημοτική Παράταξη που βρίσκεται στα έδρανα της αντιπολίτευσης μετά τους συμβούλους της. Δημήτρη Τσωμε δεν έχεις μόνο εσύ την ευθύνη των πράξεών του συνδυασμού σου αλλά κ κάθε ένας σύμβουλος ξεχωριστά. Δήμαρχε μη φοβάσαι τίποτα κ κανέναν ο λαός σου είναι πλάι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παντα οι αλλοι φταινε , ο Δημαρχος δεν φταιει , ποτέ .., δεν ειναι παρων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς πρωτο σχολιαστη ,διαβασε το κειμενο οταν λεμε ξεμπλοκαρισμα αυτο εννοω τον αιγειαλο εχει περασει απο βουλη περσυ απριλιο και η νδ με χρυση αυγη δεν το ψηφισαν,ειναι θεμα χρηματων τωρα μονο.Τωρα ολα γινονται δεν ειναι προβλημα το φαγωμα στο καροπλεση. Προς δευτερο σχολιαστη , μη ριχνεις το επιπεδο με βρισιες ,τα καναλια ηταν υποχρεωμενα να διαφημιζουν την επικινδυνη πανδημια δωρεαν και ολοι οι καναλαρχες ειναι παμπλουτοι ,δεν χρειαζοταν ενισχυση πχ ο Σαβιδης . Δεν ειμαι κομμουνιστης 30 χρονια εμποριο κανω για κερδος .Το εργο αυτο χρειαζεται λεφτα ,για να μην καθονται οι μπουλντοζες στον ηλιο και οι εργαζομενοι σπιτια τους . Ο αγιος κωννος θελει το εργο να προχωρησει γιατι θα σβησει αλλιως . Δεν το κανουμε για αντιπολιτευση ο λαος μιλησε στις εκλογες. Προς τριτο σχολιαστη φιλε σοβαρεψου τι εμπαθεια εχεις με τους Τσωμαιους ? Δεν εχεις βαρεθει να γραφεις βλακειες συνεχεια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δεν είσαι κομμουνιστής τι κάνεις στον σύριζα; πίστεψες τις παπατζες του αρχηγού για ταχαμου διεύρυνση; ψηφαλακια ψάχνει να θερισει απ το κέντρο τώρα που τα έσπασε με τους ακροδεξιούς του Καμένου που πήγαν στο Βελοπουλο. Το παραμύθι είμαι αριστερός αλλά όχι κομμουνιστής πρέπει να λήξει. Αριστερός =κομμουνιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά του τα λες 9.32 πμ.
    Αριστερος σημαίνει δύο πράγματα ,
    Κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας,ακόμη και Κρατικό καπιταλισμό τύπου Κινας και αναδιανομή του κόπου του άλλου με κριτήρια ταξικα.Επειδη όμως το σύνταγμα προστατεύει την ατομική περιουσία,οι Αριστεροί (όλα τα φάσματα) και οι δεξιοί κρατιστες την απαλλοτριωνουν σταδιακά και ήπια με τους φόρους (μεσαια ταξη).
    Εκεί λοιπόν που ανήκει και ο ιδεολογικα ανελευθερος τραχανοπληκτος δηλ στη μεσαία ταξη.Το υπέρογκο χρέος και η εισαγωγή τροφιμων το αποδεικνυει.Τωρα αν είναι κομουνιστής ή όχι λίγο ρόλο παίζει,αφού έχουν μπλεχτει τα σκυλιά με τα λουκάνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι θα ήθελα να μου λύσει κάποιος μια απορία. Όλα τα έργα στην περιοχή μονίμως κάπου σκαλωνουν. Με όλες τις κυβερνήσεις, όλους τους περιφερειαρχες και όλους τους δημάρχους. Ο Μπακογιαννης όπου έχει πάει εχει κάνει έργα. Αποδεδειγμένα. Και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς. Το Μάιο του 2018 δεσμεύτηκε να υλοποιήσει τη μελέτη ανάπλασης της παραλίας Καμένων Βουρλων που υπήρχε στην περιφέρεια από το 2015. Που είναι η ανάπλαση; γιατι δεν υλοποιήθηκε ποτέ; φταίει ο Μπακογιαννης; πως γίνεται ο Μπακογιαννης να έχει υλοποιήσει τόσα έργα σε τόσες πόλεις και τώρα να προχωράει με γρήγορους ρυθμούς τα έργα στην Αθήνα και στην περιοχή μας να μην έχει γίνει και πάλι τίποτα; για να ψάξουμε λίγο ανάμεσα μας να δούμε ποιος ή ποιοι εμποδίζουν κάθε έργο ανάπλασης και αναβάθμισης της περιοχής. Γιατί δε γίνεται μονίμως να φταίνε όλοι οι άλλοι. Για να αλλάξει ένας τόπος πρέπει να το θέλει και ο ίδιος ο τόπος. Μήπως λοιπόν κάποιοι ανάμεσα μας δε θέλουν να αλλάξει τίποτα; και ποιοι είναι αυτοί; αυτά πρέπει να αναρωτηθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο συριζα ειναι κομμα που προηλθε απο τη διασπαση του κκε το 68 και εχει δεχτει λογικες πολιτικες του καπιταλισμου =υγιης επιχειρηματικοτητα, δεν εχει απορριψει τις λογικες πολιτικες του κομμουνισμου-σοσιαλισμου=δωρεαν υγεια ,παιδεια,κρατικη παρεμβαση σε νερο ,ρευμα και κοινωνικα αγαθα. οπως φανηκε στα 4,5 χρονια αυτο γινεται και γινεται πολλα χρονια στην γερμανια .2000 ελληνας παει γερμανια για δουλεια με βουλγαρα γυναικα εγκυος εκτος εε και αμεσως του δινουν επιδοματα εγκυμοσυνης κλπ , δεν ειναι αριστερη πολιτικη αυτη ? σε καπιταλιστικο κρατος στυγνο θα επρεπε να του πουνε παρε το μισθο που πρεπει και κανε κουμαντο να σου φθασουνε. ποιος το λεει οτι ο καμμενος ειναι ακροδεξιος ? η φωφω ,οτι βλακεια πει το κιναλ εσυ να το πιιστευεις . ο ανδρεας αριστερος ηταν μαζι με το γεννηματα. καταλαβα εσυ θες να βγαζεις 30000 ε το χρονο και να πληρωνεις 300 ε φορο μεσα σε κριση . και εγω πριν τη κριση εβγαζα λεφτα αλλα οταν εβλεπα το συμμαθητη μου ανεργο και φτωχο προσπαθουσα να τον βοηθησω . δεν εχετε παρει χαμπαρι οτι ο κρατισμος μας εσωσε απο την πανδημια ,εκει εσεις τα δικα σας δεν αλλαζετε με τιποτα . στο θεμα μας εχετε τιποτα να πειτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άμα βλέπω τραχανας ... το προσπερνάω, αλλιώς τα .........χάπια μου.
    Γράφει κυριο αρθρο, και απο κοντα ως σχολιαστής, δεν τρωγετε με τίποτα.
    τραχανα ξινέ παρτο μπλογκ παρα μασχαλα στο σπιτι σου,ο μπλογκερ συμφωνεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε τραχανά στο θέμα μας αναφέρθηκα εγώ ακριβώς πάνω από το σχόλιο σου. Έχεις καμιά απάντηση; μάλιστα τα ακριβή λόγια του Μπακογιαννη ήταν ''στους νέους και τις νέες οφείλουμε να παραδώσουμε ενα μεγάλο εργο , γιατί διαφορετικά θα κυνηγάμε την ουρά μας και θα ανακυκλώνουμε την μιζέρια μας'. Μήπως λοιπόν κάποιοι θέλουμε μόνιμα να κυνηγάμε την ουρά μας; και μη μου πεις ότι ο Μπακογιαννης δεν έχει κάνει και δε συνεχίζει να κάνει έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. διαλογο κανω ρε φιλε ,με ρωταει ο αλλος κατι και του απανταω ,αν το βλεπεις τοσο κακο παρε 2 αντικαταθλιπτικα νοβαρτις να συνελθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκεφτείτε τον τραχανά με κόκκινο περιβραχιόνιο να σουλατσαρει στο λιμάνι και να λέει στους ψαράδες σας κάνω κατάσχεση στα ψάρια γιατί εχουν ανάγκη από ωμέγα λιπαρά οι εργάτες στο κρατικό λιοτρίβι?Αυτό αλλιώς λέγετε κρατική πρόληψη λιμου.Ενοειτε το μεγαλύτερο θα το κρατήσει για την πάρτη του.Αυτο αλλιώς λέγεται κομματική Νομενκλατούρα.Και ο θρασύς ψαράς που κρύβει τα ψάρια του συλλαμβάνεται και πάει για αναμορφωση.Αυτό αλλιώς λεγεται σοσιαλιστική καταστολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο τραχανας δεν αναφέρεται ποτέ σε καθαρά τοπικά θέματα. Όποιο σχόλιο και να κάνει, όποιο θέμα και να ανεβάσει θα πρέπει με τον άλφα ή βήτα τρόπο να στοχοποιεί την κυβέρνηση ή να ευλογεί τα γένια του ΣΥΡΙΖΑ. Απλά το δένει με κάτι τοπικό για να μη βρεθεί εκτός θέματος. Και αυτό το θέμα, μομφή κατά της κυβέρνησης είναι. Αυτο είναι το κακό γενικά με τα κομματικά στελέχη. Όλων των κομμάτων. Λειτουργούν συνεταγμένα για την προώθηση του κόμματος τους. Οπότε τι αντικειμενική κουβέντα να κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΊΛΕ ΜΑΚΑΡΙ Ο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙ ΌΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΚΟΠΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΓΏ ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΩ --ΒΑΖΩ ΈΝΑ ΘΈΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΕΓΏ ΘΈΛΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΌΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΈΕΙ ΔΙΆΦΟΡΑ ΓΙΑ ΙΔΈΟΛΟΓΙΑ ΑΠΛΑ ΑΠΑΝΤΑΩ. ΔΕΝ ΚΆΝΩ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ γι αυτό ανέφερα το Μπακογιάννη. Επειδή δεν ξέρουμε για ποιο λόγο σταμάτησε το έργο. Έχεις στοιχεία ότι σταμάτησε με εντολή κάποιου από την κυβέρνηση; από το δήμο; έκανε κάποιος προσφυγή; έμειναν τα συνεργεία από υλικα; τελειωσαν τα λεφτά; τι ακριβώς; το να βγαίνεις να κάνεις μια ανάρτηση και να επαναλαμβανεις τις γνωστές καραμέλες τύπου λεφτά έχουν για να δίνουν στα κανάλια και δε δίνουν για τα έργα το λες και προπαγάνδα. Στοιχεία έχεις για ποιο λόγο σταμάτησε; μέχρι να προσκομισεις στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η κυβέρνηση σταμάτησε το έργο, θα θεωρώ την ανάρτηση προπαγάνδα. Αν βρεις στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι όντως η ΝΔ εμποδίζει το έργο εγώ μαζί σου. Και να βγω και στο δρόμο να διαμαρτυρηθώ. Και για να το ξεκαθαρίσω,δεν είμαι νεοδημοκρατης. Απλά δε μου αρέσει η στόχευση χωρίς στοιχεία. Κοινώς οι γκεμπελικες μέθοδοι προπαγάνδας, πολύ αγαπητές στον σύριζα και σε όλα τα λαικιστικα κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε τραχανά αναλαμβάνω εγώ. Η προσφυγή έχει γίνει από το δίδυμο Βούλγαρης τσωμος κ γι αυτό έχει σταματήσει το έργο. Δηλαδή τι Αλλά στοιχεία θέτε? Τσωμος κ Βούλγαρης που βρίσκονται πρώτα ιδεολογικά κ δεύτερο Κομματικά? Τι άλλη απόδειξη θες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Oτι πάει στραβά σαυτο τον τόπο , Τσωμοβουλγαρη το λενε, ΝΔ +ΧΑ το λένε και καθαρίσαμε.
    δλδ μας λέτε ότι για έργο ΚΡΑΤΙΚΟ (εθνική οδός ούσα), έρχεται πολίτης και κάνει προσφυγή , και σταματά το έργο.
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!
    ΕΧΕΙ ΘΟΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΛΟ ΜΟΥ, ΠΑΩ ΓΙΑ ΑΚΗ ΠΑΝΟΥ!!!!
    https://www.google.gr/search?sxsrf=ALeKk01C_tyXbQ6cZfXHqO6Zkxj5_suGzQ%3A1592061972480&source=hp&ei=FPDkXqSLG4n7kwW2_Zf4BQ&q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φιλε το εργο εχει ξεμπλοκαρει απο βουλη το προβλημα που ειχε με τον αιγειαλο και η νδ χρ αυγη δεν το ψηφισαν ετσι χωρις λογικη τη στιγμη που η δημαρχια της νδ παρακαλαγε να ξεκινησει γρηγορα. ο παπαιωαννου ειναι εργολαβος νοικοκυρης φαινεται απο μακρυα . δεν υπαρχει γκεμπελς ουτε ο συριζα ειναι λαικιστικο κομμα αφου εχει κυβερνησει. ενα εργο που εχει ξεκινησει σταματαει μονο απο λεφτα μου το ειπε ο υπεργολαβος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για την παραλιακή του Αγίου Κων/νου είχε δοθεί από τον Δήμο σε μελετητή ο καθορισμός Αιγιαλού και παραλίας στην παραλιακή ζώνη. Δόθηκε και παράταση της μελέτης (από τον Δήμο πάλι) και κάποτε την τελείωσε τη μελέτη ο μελετητής. Το έργο έχει βαλτώσει γιατί δεν υπάρχει αυτή ακριβώς η μελέτη και τα ερωτήματα πυκνώνουν. Γιατί δεν φαίνεται πουθενά η μελέτη; Εχει πληρωθεί από τον Δήμο ο μελετητής; Σε ποιες άλλες ενέργειες έχει προβεί ο Δήμος για να τελειώσει το έργο και να μην απενταχθεί από τα προγράμματα; Αντί να κάτσουμε να μιλήσουμε γι αυτά βλέπω στους σχολιασμούς να λέγονται πράγματα εντελώς εξω και από τη λογική. Αν κάπου φταίει ο Δήμος ας βγει να το πει, να αναλάβει τις ευθύνες του και να πάμε παρακάτω να τελειώσει το έργο. Αν φταίει η Περιφέρεια ή η κυβέρνηση ας ειπωθεί και αυτό να προχωρήσουμε. Το να κρύβουμε τις αδυναμίες και την ανεπάρκεια κάποιων "αρχόντων" δε βοηθάει πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σκούφια σε έχει βάλει ο τσωμος κ τα λες . Γνωρίζεις πόσες πρόσφυγες κ ενστάσεις είχε κάνει τότε? Ποια ανεπάρκεια κ αδυναμία ισχυρίζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ10:40 π.μ., Ιουνίου 14, 2020

    φιλε ο καθορισμος αφορα απο το σελ πρατηριο εως το λογγο δηλαδη τη κρυμενη παραλια του αγ κωννου . αυτο τελειωσε εως το καλαμο πρωτο κοματι το 2007 χωρις ενσταση και σε πρωτη φαση επρεπε να γινει ταυτοποιηση με το . εθνικο κτηματολογιο =μια μικρη αναθεση μελετης 7000 ευρω. ημουν συμβουλος τοτε και εκβιασα με το τροπο μου και εγινε η μελετη που τελειωσε το 2010 . μετα επρεπε να γινουν πραξεις αναλογισμου και θα δειχνανε τι μπορει να αποζημιωθει και τι ειναι σε δημοσιο χωρο που γκρεμιζεται απλα. μετα ο τετριμιδας το εθαψε και η ταυτοποιηση εληξε και τωρα με προταση τσωμου μπηκε για επικαιροποιηση .αν γινει επικαιροποιηση θα μπει σε ενεργεια για ανοιγμα 10μετρης ζωνης ,δρομου ,πεζοδρομου ? ειναι θεμα που θελει τσαγανο και στις δημαρχιες υπαρχουν πολλες κοτες. για το συγκεκριμενο εργο της αναρτησης εχουν τελειωσει ολα και ειναι θεμα του υπουργειου να προχωρησει το εργο. οσο αυτο το εργο δεν γινεται ειναι προς το συμφερον των καμ βουρλων και θαβεται ο αγιος κωννος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιαννης Σκούφιας10:58 π.μ., Ιουνίου 14, 2020

    Ανώνυμε 10.35 εγώ όταν θέλω να γράφω κάτι το γράφω ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ. Και γράφω για θέματα που γνωρίζω. Σταματήστε να χρησιμοποιείται το όνομά μου όπως σας βολεύει.
    Και μια διευκρίνηση προς όλους εσάς τους ανώνυμους σχολιαστές που με συνδέεται με Τσώμο, Βούλγαρη, κλπ. Εγώ είμαι ένας απλός πολίτης, αλλά ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Έχω δική μου άποψη για τα δημοτικά δρώμενα. Δεν υπήρξα ούτε θα υπάρξω ποτέ φερέφωνο κανενός. Είμαι 'πολιτικό όν' και δεν υπήρξα ποτέ κομματικό. Δεν έχω ζητήσει τη ψήφο σας και ως εκ τούτου δεν εκπροσωπώ κανέναν και δεν έχω υποχρέωση να απολογηθώ σε κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απλα ερωτηματα . Πως ξεκινησε ο δρομος που ειναι ημιτελης , χωρις πρωτα να εχει ολοκληρωθει η διαδικασια αιγιαλου ; αρα φουμαρα η παρανομια του Σπριντζη και του Δημαρχου που ανακοινωσαν και εβγαλαν σε διαγωνισμο εργο που δεν ηταν ετοιμο ; αυτο απο μονο του δεν ειναιακυρο με ευθυνες ; Ποιος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σκούφια ότι κ να πεις ο λόγος σου δεν έχει βάση. Είσαι εμπαθής κ εγκάθετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιαννης Σκούφιας2:20 μ.μ., Ιουνίου 14, 2020

    12:31 μ.μ., ένας φίλος που διάβασε το σχόλιο το δικό μου και τα 2 δικά σου μου είπε : Δεν πρέπει να απαντήσεις στο μαλάκα, καθότι μια τέτοια συμπεριφορά θα τον επιμορφώσει. Η μαλακία τον έχει χτυπήσει κατακέφαλα και χωρίς να το έχει καταλάβει έχει καταντήσει άτομο με ειδικές ανάγκες.
    Θα τηρήσω τη συμβουλή του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχεις δίκιο!!! Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια!! Άντε γειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ3:18 μ.μ., Ιουνίου 14, 2020

    φιλε ο σπιρτζης πηγε γρηγορα να διορθωσει το θαψιμο του αγ κωννου απο λαλιωτη 2002 και σουφλια 2004. ο λιαλιος δημαρχος τοτε προσεφυγε στο στε και το εργο δεν ειχε εγκριση μελετης περιβαλλοντικων επιπτωσεων και δεν μπορουσε να παρει εγκριση,γιατι στο ερωτημα αν θα προκαλουσε το εργο πλημμυρικα φαινομενα πως θα εγραφε οχι ενω σηκωθηκε ο δρομος 1 μετρο απο το τελος του σχεδιου πολεως χωρις να προβλεψει υπονομους που θα οδηγουσαν τα βροχινα στη θαλασσα . σε 2 χρονια 2006 ηρθε σαν τιμωρος η φυση και με φουλ καταρακτωδη βροχη ολα τα τελευταια σπιτια και μαγαζια του σχεδιου αγ κωννου πλημυρισαν . ο δημος δεν εχει να κανει με το εργο ο εσωτερικος δρομος που βλεπετε ειναι και αυτος του υπουργειου . το μονο που μπορει ειναι να πιεσει τη κυβερνηση να γινει γρηγορα οπως εβριζα εγω τους βουλευτες του συριζα να γινουν γρηγορα οι νομοθετικες ρυθμισεις του αιγειαλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καθόμαστε πάλι και συζητάμε για ένα θέμα όπως αυτό με το ταχυδρομείο του Αγίου Κωνσταντίνου. Μου είπαν οι υπάλληλοι που τους είπαν από την Αθήνα που το άκουσαν από... κλπ κλπ. Τώρα πάλι μου το είπε ο υπερεργολάβος που τον ρώτησα κλπ. Όταν κάποιος κάνει μια καταγγελία οφείλει να λεει: σύμφωνα με απόφαση τάδε, έγγραφο τάδε κλπ συμβαίνει αυτό. Το "μου είπαν και άκουσα κλπ" λέγεται κουτσομπολιό. Και σε πολιτικό επίπεδο προπαγάνδα. Επειδή έπιασε την εποχή του γκοου μπακ μαντάμ μέρκελ και των αγανακτισμενων δε σημαίνει ότι πιάνει ακόμα. Και δυστυχώς δεν το έχετε καταλάβει και συνεχίζετε την ίδια τακτική. Δεν πιάνει πια. Τώρα θέλουμε ότι λέγεται να τεκμηριώνεται. Ψάξε βρες αποδείξεις για το λόγο που έχει σταματήσει το έργο και μετά να το συζητήσουμε. Αποδείξεις όμως. Όχι μου είπες σου είπα. Πήγαινε στην περιφέρεια να υποβάλεις ερώτημα επίσημα. Κι όταν πάρεις επίσημη απάντηση για το τι συμβαίνει ελα να μας το πεις. Αφού όπως λες ενδιαφέρεσαι για την πραγματοποίηση του έργου, ιδού η Ρόδος ιδού και το πηδημα. Κινήσου επίσημα. Διαφορετικά θεωρώ ότι ανοίγεις το θέμα μόνο για δημιουργία εντυπώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. και μόνο ότι είναι από εθνικό πδε το έργο, απλά η αποπληρωμή του θα πάρει χρόνια. αντίστοιχα και η ολοκλήρωση. για να μη κοκορεύονται ούτε οι ζαίοι ούτε ο μεσιέ υπ.οικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ8:38 μ.μ., Ιουνίου 14, 2020

    το ταχυδρομειο ηταν γεγονος οτι θα εκλεινε και οι υπαλληλοι ειχαν παει στη δημαρχια να κανει ενεργειες . επι συριζα ειχαν ερθει απο τη γιουρομπανκ και ειχαν παει σε ολα τα μαγαζια να τους προτεινουν να κανουν συναλλαγες στο ταχυδρομειο εμπορικες ,ανοιγμα λογαριασμων αποταμιευσης εστω με 30 ευρω , πληρωμες οτε δεη κλπ, εμενα μου ειχαν προτεινει και πος επειδη τοτε δεν ειχα , φυσικα οι περισσοτεροι μαγαζατορες τους εγραψαν κανονικα πηγαιναν στο ελτα μονο να στειλουνε φακελακια των 50 σεντς και να παρουνε ψιλα. απο τοτε καθε 15 μερες ερχοτανε απο αθηνα και ανοιγε τους λογαριασμους οσων ηθελαν επειδη ο υπαλληλος του ελτα δεν ηξερε καλα το συστημα. τοτε εγραψα στο σαρακιωτη και το σταικουρα ντοπιους βουλευτες, καλα κανετε και προσπαθειτε να κανετε το ελτα δυνατο αλλα και εσεις πρεπει να δωσετε το καλο παραδειγμα και να ανοιξετε λογσμο οχι μονο εσεις αλλα και η οικογενεια σας και να μπαινει ο μισθος σας εδω , δεν απαντησαν και τοτε καταλαβα ποσο καλα κανω που δε βαζω σταυρο, για να μην νομιζεις οτι ειμαστε στρατιωτακια ενος κομματος. το δεκεμβριο πηρα τηλεφωνο και του λεω θελω πος μου ειπε ναι και δεν μου απαντησε ποτε ,αποδειξη οτι το θεμα ηταν τελειωμενο . η πλακα ειναι οτι τωρα στη καραντινα απο φοβο ολοι οι επαγγελματιες εγιναν πελατες του ελτα και ξεχασαν τη πειραιως και εθνικη των καμ βουρλων . φιλε ανεδειξα το θεμα γιατι την παθαμε το 2006 με την εθνικη που εφυγε ,δεν πρεπει να το χασουμε το ελτα ετσι κολοβο οπως ειναι χωρις ατμ η δουλεια γινεται ,δεν εχουμε παντα λεφτα στο λογσμο γιατι καποιοι πελατες φοβουνται να πληρωσουν με καρτες η δε γουσταρουν και τα εχουμε μετρητα πως θα στειλουνε εμπορευμα απο αθηνα αν δεν βαλεις μπροστα τα λεφτα ? προσωπικα μου πληρωνουν τις ελιες μονο εθνικη , πηγαινω στο ατμ τα παιρνω και πληρωνω ελαιοπαραγωγους αυτους που εχουν γιουρομπανκ στο ελτα οπως και εμπορους απο αθηνα αντι να τα κανω με ενα κλικ απο το γραφειο μου και περιμενω και στην ουρα . καλυτερη η προληψη . για το δρομο θα ενημερωθουμε επισημα αλλα το γεγονος οτι σταματησε δεν ειναι προπαγανδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η καθημερινή πρακτική έχει αποδείξει ότι η αδιάκοπη προσήλωσή μας
    στην πρακτική τεκμηρίωσης και ενημέρωσης συμβάλλει αναπόδραστα
    στο να τελειοποιήσουμε τις νέες συνισταμένες και συνιστώσες της πραγματικότητας

    Δεν πρέπει όμως να μας διαφεύγει
    ότι η μέθοδος στην ανάπτυξη της δράσης των στελεχών
    μας επιβάλλει να εξετάσουμε αναλυτικά
    τους άξονες μιας μελλοντικής πορείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για το δρομο , αν για το τμημα απο την shell θελει τοσο χρονο , οταν φθασουν στα πιθανα αρχαια που θα βρεθουν στι σημειο του Κτελ τι θα κανουν , θα μεινει το εργο 10 χρονια ανοικτο με ανοικτες λακουβες ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το νερό στον Άγιο Χαράλαμπο Δήμαρχε!! Είχες υποσχεθεί ότι θα είχαμε νεράκι κ εσύ κ ο πρόεδρος πόση κοροϊδία Ποια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Διαβάζω στο https://www.lamiafm1.gr/ : Δύο άτομα ένας 21χρονος και ένας 76χρονος έχασαν αυτή την Κυριακή τη ζωή τους στη θάλασσα.
    Στις πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου μας υπάρχουν Ναυαγοσώστες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ευτυχως απο το κτελ μεχρι το γαλαξια δεν εχει αρχαια ,εχει σκαφτει το 2010 και περναει υπονομος 2χ3 που βγαζει τα νερα της παθε στη θαλασσα. βασιζομενος σε αυτο το εργο ο μανουσος ανακαινισε το παλιο λιοτριβι του συνσμου που ηταν ποντικοφωλια και τους ελεγα να το γκρεμισουμε και τωρα εχει γινει lounge πολυτελειας μιλαμε για 500 χιλιαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τραχανοπλαγια είσαι γνώστης των δημοτικών και αναλυτής διεθνών σχέσεων; Εχεις ξεπεράσει τον σ.Καρανικα; Τότε, να το επόμενο τοπικό ψηφοδέλτιο του Συριζα
    με αρχηγό εσένα λεβέντη μου.Τρεμε Γιατρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τραχανά αφου εισαι γνωστης των δημοτικων πραγματων δεν μας λες :
    1. Μεχρι ποτε θα πινουμε νερο απο αμιαντο
    2. Ποτε θα ξεκινησει το εργο για το Πολιτιστικο Κεντρο
    3. Ποτε θα ξεκινησει η αναπλασην της παραλιακης ζωνης
    4. Θα γινει ο βιολογικος
    5. Θα ερθουν υδροπλανα
    Αυτα ειναι τα σοβαρα θεματα που μας απασχολουν και για τα οποια εχει δεσμευτει ο Συκιωτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτά άπτονται της ομάδας κρούσης του Δημάρχου...αλλα κ το πώς ξύπνησε ο Βούλγαρης το πρωί η εάν του κάθησε καμία του τσωμου το βράδυ. Εχουν πολλοι δημοι αντιπολίτευση σαν κ δαύτους? Ολο ενστασεις κ προσφυγες ειναι. Εάν παραιτηθούν ο δήμος θα πετάει Μόντε Κάρλο θα γίνουν τα Καμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτα τα εργα αφορουν τον Α/Κ. Ποια εργα εχουν προβλεφθει για τα ΚΒ που θα τα κανουν Μοντε Καρλο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. αφήστε το σανό περί ενστάσεων... ο ίδιος όπως έσπειρε ανέμους θα θερίσει θύελλες.. και ποιο μόντε κάρλο?? έριξε 1 τετραγωνικό άσφαλτο ρε στα καμένα??? άνοιξε ένα δρόμο? ή μήπως έκλεισε κανέναν? τα σκουπίδια 15αύγουστο πέρυσι σωρό αλλά θέλει αύξηση ανταποδοτικών??? συνέλθετε επειγόντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 6.31 βρε που καταντησατε να προσπαθειτε να κρυψετε την ανικανοτητα σας πισω απο τον καθε Βουλγαρη και Τσωμο που κανουν ενστασεις και προσφυγες. Για να τις κανουν σημαινει οτι τους δινετε πατημα. Εσεις δοικειε το Δημο και απο εσας περιμενουμε εργα και οχι δικαιολογιες. Αρκετα με αυτο το ποιημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οι λαϊκιστές καλά κρατούν, ότι δεν γίνεται ... φταίνε οι άλλοι.
    ΟΙ τρύπες στις άσφαλτους ( Δημαρχείο - ΚΤΕΛ)), δεν κλείνουν λόγω Τσωμου/Βουλγαρη;;;
    Η αποζημιώσεις δρόμων /πλατειών, δεν πληρώνονται ,δεν ανοίγονται, λόγω Τσωμου/Βουλγαρη;;;
    Το σχέδιο πόλεως δεν προχωράει , λόγω Τσωμου/Βουλγαρη;;;
    Δήμαρχε το δούλεψες αυτό προεκλογικά πήρες 56%, ε δεν πάει άλλο.
    Έχεις 3 χρόνια μπροστά σου ας μην τροφοδοτείς τους γραφικούς λαϊκιστές,
    έχεις γίνει ένα με αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τραχανα ειμαι ο 6.05. Δεν μου απαντησες. Για τοσα αλλα, μη δημοτικα πραγματα, εισαι λαλιστατος. Για αυτα γιατι μουγκα ?
    Α οφειλεις για μια απαντηση για το θεμα του Συκιωτη που το ανεβασες ψηλα. Ποσο ψηλα? Δεν μας πεις και σε μας να ξερουμε?
    Αναμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τυπικα ειναι ενας μικροκοσμος με χαρακτηριστικα ιδια με αλλες περιοχες.
    Η ιδιαιτεροτητα ομως εγκειται οτι εδω δεν υπαρχει εκλογη πρωτου πολιτη,που να ειναι Αξιος.
    Ετσι η επιλογη παντα ειναι λειψη ,καταπιπτει στην εξυπηρετηση
    της ατομικης ή κομματικης αναγκης εις βαρος του συνολου.
    Περιπτωσεις Ανδρων επιφανων....υπαρχουν ως εξαιρεσεις που επιβεβαιωνουν τον τοπικο κανονα.
    Φιλοσοφικη προτεραιοτητα στην συνεπεια την ηθικη, τον ορθολογισμο ειναι ειδος εν ανεπαρκεια.
    Δημαρχια χωρις τα ανωτερω απο καιρο ειναι κολοβος θεσμος,ανακυκλωση φθαρμενων υλικων,σπαταλη χρονου και χρηματος.
    Οτι δεν θελει ενα μεσος δημοτης να σκεφθει και να πραξει στην δικη του οικιακη οικονομια ο ιδιος την ζητει για τον δημο.
    Εφαρμογη κριτικης ειναι αρεστη εφ οσον δεν βλαπτει τον ιδιον που την κανει.
    Ανοησια και μικροπολιτικη εχουν ταυτιση ,πονηρια και ιδιοτελεια προηγουνται, εξυπναδα;
    Αν λοιπον ζητουμενο ειναι η παραγωγη δημοσιου εργου και ανταποδωση απο τον δημο,θα πρεπει πρωτα να στραφουμε στην σωστη αρχικη επιλογη για εναν ΔΗΜΑΡΧΟ-ΜΕΝΤΟΡΑ ,το εχουμε αναγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ2:55 π.μ., Ιουνίου 16, 2020

    θα απαντησω σε ολα αλλα να ξερετε δεν ειμαι ολη μερα στο ιντερνετ εχουμε και καλες παραλιες . εσυ που σαρεσουν οι πλαγιες απο το 81 7ετων ξεφυλιζα ολο το εθνος και πηγαινα στις συγκεντρωσεις του πασοκ ,στον αγ κωννο στο γυμνασιο ειχαμε τη τυχη να μας κανει ιστορια η καλογεροπουλου μαρια συζυγος γκαντζουνη που δεν μασ ηθελε παπαγαλους αλλα να μελεταμε τα γεγονοτα και τα αιτια λεπτομερως με τη στρατηγικη εξυπνη ιστορια. μετα πηγα στο τελ αταλαντης ενα παρεξηγημενο σχολειο που αν προσεχες ειχες πολλα να μαθεις ιδιως απο το τομεα οικονομιας διοικησης . μετα στα 19 διαβασα το εγκλημα και τιμωρια του ντοστογιεφσκι το οποιο με οδηγησε στον τολστοι που γραφει και γαλλικα και αναγκαστηκα να μαθω τα βασικα γαλλικα, μετα με πηγε στο γκογκολ τουργκενιεφ σολοχωφ παστερνακ λερμοντωφ ρωσικη σοβιετικη ιστορια ,α κ β παγκοσμιο ,ναζισμος 3ο ραιχ κερσο , β ουγκο , βαιμαρη,μπαρμπαροσα, ελληνικος κ ισπανικος εμφυλιος ,γκουλαγκ, εθνδιχασμος , ελ βενιζελος ,μικρασιατ καταστροφη ,κουβα κριση , ψυχρ πολεμος,κραχ 29 κλπ. εχω δωσει πολλα λεφτα για βιβλια σοβαρα και εχω καποιες γνωσεις ωστε να μην ακουω το ψευτοβενιζελο να μου λεει με πανεπιστημιακες λεξεις ποσο καλο ειναι το χαρατσι δεη και το σαμαροσταικουρα για ζαππεια 453 ,λεφτα υπαρχουν κλπ. το 2010 ειχα ζητησει το χρησμα απο το πασοκ του τετραπερατου "λεφτα υπαρχουν αν ξερεις που να τα ψαξεις " . ειχα παει μονος μου αλλη μερα στη χαρ τρικουπη οχι μαζι με ψαθα τετριμιδα παταρια και ενας ακομα . ηταν ο σπιρτζης του ειπα οτι ολος ο δημος ειναι νατουρα εκτος του αγ κωννου που εχω κανει μελετη ταυτοποιησης αιγειαλου και κτηματολογιου που εχει μαντρες που μπορουν να γκρεμιστουν ευκολα αφου ειναι στο δημοσιο κτημα και οι αλλοι υποψηφιοι ειναι φοβιτσιαρηδες και θα θαψουν τη μελετη οπως και εγινε ,--εδω να πουμε οτι τη μελετη γραμμησ αιγειαλου την ξεκινησε ο λιαλιος στη δευτερη θητεια ενω θα μπορουσε απο τη πρωτη---αν χασω θα συνεργαστω με τον αντωνιου για το ιδιο σκοπο. ο σπιρτζησς μου ειπε εχεις δικιο αλλα τι να τον κανω ενα δημαρχο πως να του πω κανε στην ακρη ,κατεβα μαζιτου υπ συμβουλοσ και στο μελλον δεν βλεπω αλλον νεο απο το πασοκ . του ειπα με τη γκαφα που κανατε να αφησετε το σαμαρα να αποδρασει απο το μνημονιο σε λιγο δε θα υπαρχει πασοκ και εσυ θα εισαι αλλου και πραγματι τον πετυχα στο αεροπλανο απο μοσχα τσιπρουπουργος και του λεω εισαι τυχερος που δεν ειχε αρχιμηχανικο ο συριζα . πχ προφητης . καλα οι υπαλληλοι του πασοκ κανονιζαν διακοπες νομιζοντας οτι το πρωτο μνημονιο ειναι το τελευταιο και τους ειπα οτι σε λιγο καιρο σχεδον ολοι θα εχετε απολυθει και με κοιταγαν περιεργα. το 2005 σε συνελευση πασοκ ειχα πει στην τονια αντονυ γιατι δν συνεργαζεστε τα 2 κομματα αφου οι διαφορες ειναι μικρες οπως η γερμανια μερκελ σρεντερ να λυσετε τα οικονομικα προβληματα που ειχε πει ο καραμανλης οτι εχει η ελλαδα με 260 βουλευτες ? πεταγεται πανω μαζι με τους αλλους αγραμματους και μου λεει τι ειναι αυτα που λες συντροφε μας χωριζει χαος αβυσσος ! η συνεχεια γνωστη πτωχευση και συνεργασια κατοπιν εορτης . φιλαρακο μιλαω για κατι που ξερω παντα . δεν ξερω να χορευω δεν ξερω να ζωγραφιζω κλπ.- εσυ 6,05 1) για τον αμιαντο φταιει ο λιαλιος ειχε κολησει το μυαλο του οτι η υδρευση πρεπει να γινει μαζι με την αποχετευση ,αφου φοβηθηκε την αποχετευση κανε την υδρευση τουλαχιστον. η συνεχεια γνωστη με τον γελοιο εργολαβο 56% εκπτωση που το παρατησε και μου ελεγε οτι καλα ειναι θα το ταλειωσει το εργο . πιστευω οτι ο δημος αν εφερνε ολους τους υδραυλικους αγιο θα το τελειωνε σιγα σιγα μονος του. 2) τι πολιτιστικο κεντρο αν ο δημος μπορει να δανεισθει να βαλει παντου φωτοβολταικα και να πληρωσει τις δεσμευμενες πλατειες και να κανει γεωθερμια στα καμενα 3) αναπλαση παραλιακης ρωτα τον υπουργο επιθετο 4) ο βιολογικος στο βουνο θα ειναι το φιασκο ανεκδοτο του αιωνα το μακρυχωραφο φωναζει ελατε ειμαι οτι πρεπει για βιολογικο 5)το υδατοδρομιο καλο ειναι να υπαρχει απλα το υδροπλανο θα ειναι επικινδυνο για ιους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ3:02 π.μ., Ιουνίου 16, 2020

    6) υποχρεωτικη ανακυκλωση με καδους ατομικους στα σπιτια και μαγαζια και κομποστοποιηση θα παρουμε λεφτα απο υλικα και θα εξοικονομησουμε απο χυτα και τσαμπα λιπασμα 7) εκενωση παλιων νεκροταφειων και μετατροπη σε παρκα με ιδιαν μηχανηματα χωρισ λεφτα 8)διαπραγματευση με ιδιοκτητες για ανοιγμα δρομων χωρις αναλογισμο με ανταλλαγματα απο το δημο ΣΟΥ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΚΗ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΟΤΑΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ
    Εκδοτικός οίκος ΠΑΣΟΚ
    Συγγραφέας κ.Τραχανας
    Διατίθεται στο βιβλιοπωλείο " Ο ΒΟΡΛΟΒΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλο το ανεκδοτο, πραγματικα γελασα πολυ ,μερσυ μποκου μοναμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γεια σου μαγκα Τραχανα, παντογνωστη των δημοτικων πραγματων της ΔΕ Αγιου Κων/νου. Μαζι με τον Ταταριδα (Κριτωνα) της ΔΕ Καμενων Βουρλων θα κανατε αχτυπητο διδυμο. Και αν βρειτε και καποιο από τη ΔΕ Μωλου τοτε εχετε τη δημαρχια στο τσεπακι σας.
    Για τον αμιαντο λες ότι φταιει ο Λιαλιος. Αντε να το δεχτω. Τωρα εχουμε 2020 και μετα το Λιαλιο περασαν και αλλοι δημαρχοι αυτους γιατι δεν τους αναφερεις ? Και ειδικα το συμπατριωτη μας Συκιωτη που είναι 6 χρονια δημαρχος ? Μηπως εισαι κρυπτοσυκιωτακι ?
    Δεν μου απαντησες για το ποθεν εσχες του Συκιωτη που δηλωσες στις 26/5 ότι το εχεις φτασει ψηλα. Δεν το ξεχναω . Οφειλεις απαντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. μη με βαζεις εμενα μαζι με ψευτοφιλοσοφους ,εγω σου μιλαω πολιτικα και σου το αποδεικνυω . ο λιαλιος ηταν 8 χρονια και περασαν χρηματοδοτικα εργαλεια για να φτιαξει την υδρευση οπως γ κπς που εφτιαξε η λειβανατα τον αμιαντο , ειχε κολησει λεμε υδρευση μαζι με αποχετευση . εμεις με ψαθα 2007- 10 δεν ειχε ανοιξει το εσπα , ο ψαθας ηταν φοβιτσιαρης για αποχετευση και μολις καταλαβα οτι απλα ηθελε να περασει ο καιρος του ειπα παραιτησου και ηταν ετοιμος να φυγει , πεσανε πανω σε μενα και το γαλανη απο το πασοκ και μαλακια που εριξα νερο στο κρασι τωρα θα ημασταν σαν το μωλο στο θεμα βιολλογικου . αλλα τουλαχιστον εκανε την μελετη για αντικατασταση αμιαντου . το εσπα ανοιξε το 2011 επι τετριμιδα και μας ηρθε ο κεφτες να μας φτιαξει την υδρευση ,o εργολαβος εφυγε επι συκιωτη , ναι θα μπορουσε να το τελειωσει ο δημος μονος του το ανεφερα εχει ευθυνη η δημαρχια . σου ειπα Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ αν δεν μπορεις να το καταλαβεις ελα στο συριζα για μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Επιπεδο που εχουν στο Αγιο Κων\νο ειναι εφιαλτης σε κακο ονειρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. επιτηδες εγραψα μ,,,,ια για να σου αποδειξω τη προκαταληψη που εχετε μερικοι . οταν ο οικονομολογος ριχνει μπινελικια ειναι ευγενικα και επιστημοννικα ετσι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τραχανα, γιαυτά που μας λες , ο....... Βούλγαρης που ήτανε ;;
    Τροχανα, δεν νομιζεις οτι μας κούρασες ;;; αρκετά.
    Μπλογκερ τι λες;; με την πολύ δημοκρατία σου θα μας τα πρ.... ο τροχανας;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. k. κοστα μου τα πολλα κατεβατα δεν κανουν το παπα και τα πολλα κυριε ελεησον τα βαριεται κι ο ιδιος ο Θεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αξιος ο Δημαρχος .....ο καλυτερος που περασε ως τωρα ..... ολοι οι προηγουμενοι μονο κακο εκαναν στους δημους , ενω ο τωρα Δημαρχος τιποτα αρα καλος .. 89 % γιατι οχι 99 %

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Λεβέντη Κόστα ευτυχώς που στο πασοκ σε κατάλαβαν και δε σου δώσανε το χρίσμα για δημαρχος,μακάρι και η νδ να είχε καταλάβει το συκιώτη και να μας είχε απαλλάξει απ'αυτόν.μακάρι και στο συριζα να μην στηρίζατε παπαναγιώτου κάποιος καλλύτερος θα βρισκόταν για δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δηλ είναι θέμα των κομμάτων η εκλογή,μπράβο μας και καλά κρασιά.Και γιατί οι κομματικοί να ορίζουν την ταπεινή ζωή μας και η παπάδες την άλλη.Ας μας το εξήγησει ο κ.Τραχανας;Α και επί τη ευκαιρία γιατί δεν αλλάξατε το χορταστικό όνομα σας σε κάτι ποιο διαιτητικο π.χ. Λιγουριδης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φίλε μου Τραχανά Κώστα που να ήσουν όλη μέρα στο ίντερνετ; Η ανάπλαση της παραλιακής ζώνης, όπως και του λιμανιού τρέχουν εδώ και αρκετά χρόνια.
    Ο απλός δημότης έρωτα: γιατί όλες αυτές οι καθηστερησεις;
    Πώς είναι δυνατόν ο εργολάβος σε 5 μήνες να έχει κάνει 100 μετρα.
    Γιατί υπάρχει διαχωριστική νησίδα σχεδόν 2 μέτρων χωρίς πρόβλεψη για πεζούς και ποδήλατα;
    Έχει ο Άγιος Κωννος μηχανικους και αρχιτέκτονες να μας πουν κάτι η τους ενδιαφερει να βγάλουν κάμπια αδειουλα;
    Το πρόβλημα είναι η αυτοδιοίκηση και η περιφέρεια κάνουν κάτι για εμάς με σχέδιο;
    Αν ναι η κεντρική εξουσία θα βοηθήσει, δεν μπορεί να κάνει αλλιώς.
    ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ12:16 π.μ., Ιουνίου 17, 2020

    για τον βουλγαρη σεβασμος γιατι ηταν αυτος που ανακαλυψε οτι η πλατεια των μαγαζιων του αγ κωννου φωτιζοτανε απο το ρευμα της δημαρχιας , δεν πληρωνανε πλατειες ,2% και τους φωτιζαμε τα τραπεζια τσαμπα.και ο βουλγαρης αφηνε πολλα λεφτα στα μαγαζια τοτε και επρεπε να γινει αντιδημαρχος το 14 λογω πειρας ! ναι φιλε εχεις δικιο καταλαβε το πασοκ οτι ελοχευε ο κινδυνος να γκρεμιζοντουσαν οι μαντρες στη παραλια απο πατριαρχειο εως λογγο , να μην χαναμε 4 χρονια με τη βλακωδης ιδεα να παμε τα λυματα του αγιου κωννου βολτα 7 χμ στα καμενα , να ειχες μαθει υποχρεωτικα να ανακυκλωνεις και το καπακι της οδοντοκρεμας και να ειχες μικρα τελη καθαριοτητας , να κανεις κομποστ τα αποβλητα τροφιμων και κηπων =τσαμπα λιπασμα , να ειχες γεωθερμια στα καμενα , να ειχαν ολα τα δημοτικα κτιρια φωτοβολταικα για εσοδα , να ειχες πεζοδρομους σε πλατειες , να κοβονταν νερο σε πλουσιους μπαταχτσηδες και κατασχεσεις σε ικανους οφειλετες του δημου, ναι συμφωνω ειχε δικιο το πασοκ αν ολοι οι δημοτες ειναι σαν εσενα σου αξιζε ο εκλεκτος του πασοκ και το παρων που ζεις . ------ αν η νομαρχιακη του συριζα δεν παιρνει πρωτοβουλια να στηριξει δημαρχο που κατεβαινει μαζι του μελος του συριζα τοτε ναι ο σκουρλετης ειπε τη κοτσανα του οτι στηριζουμε τον ....εισαι απο τους τυπους που αφηνεις τους αλλους να αποφασιζουν για σενα χωρις εσενα =πετυχημενη τακτικη . εσυ πικπα των 10,57 γραμμαριων εγω δε ντρεπομαι για το ονομα μου ειναι πεντακαθαρο και απο εθν διχασμο ,κατοχη και χουντα . εσυ ντρεπεσαι για το επιθετο σου . εχω συνεργαστει με γιαννη και θυμιο μοσκαχλαιδη για κανε γκουγκλ να δεις ποιοι ητανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ12:32 π.μ., Ιουνίου 17, 2020

    ΝΙΚΟ ΛΙΑΚΟ το ξερεις και λες τα ιδια παλι ρε φιλε . η παραλιακη παλια οδος ειναι του υπουργειου δεν εχει να κανει η περιφερεια ουτε ο δημος κατι με αυτην . μονο να πιεσουν να προχωρησει το εργο. οταν κλεινουν τα τουνελ τα φορτηγα περνουνε απο κατω ποτε δε θα τη δωσουν στο δημο τη παλια εθν οδο. τι σχεση εχουν οι ιδιωτες μηχανικοι με τα δημοσια εργα . τοσα λεφτα πηρε τοσα εκανε ο εργολαβος παπαιωαννου. μην ονειρευεσαι ποδηλατοδρομουσ και για πεζουσ το μονο που θελουμε ειναι να προχωραει το εργο χωρις 40ημερες διακοπες οπως τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η τιμωρια ειναι μια . Να ξαναβγει ο Συκιωτης παλι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εγωκεντρικό άτομο ,ημιμαθής,δυνατη μνημη,
    ταξική ηθικη,επιλεκτική
    ανάλυση,αυτιστικη ενεργεια,με μια λέξη
    δικαιωματιστης χωρίς μπουσουλα ,όλα αυτά τα προσόντα δείχνουν...Καρανικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν δηλωσω μηδεν εισοδηματα και αν φιλαω ολο το κοσμο και λεω ψεματα , θα γινω δημαρχος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εργα , λιγα εξοδα οχι σπαταλες , αυτος θα πρεπει να ειναι ο επομενος δημαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σιγα την αντιπολιτευση ,που του κανουν τωρα , για δειτε τι γινεται σε αλλους δημους . ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΧΕΙ . ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ, ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ , να κανει , οι τυχον ενστασεις δεν εμποδιζουν . Δικαιολογιες και ψεματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Έκτακτη είδηση στον Ευαγγελισμο ο Παπαδημούλης ,κατάπιε σοφάδες από παλιό τριάρι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Όλοι λένε ότι δεν τον στηρίζουν τον Δήμαρχο!!! Αλήθεια που το βλέπετε αυτο; Το σύστημα είναι δημαρχοκεντρικο κ ο Γιάννης κάνει κουμάντο είτε σας αρέσει είτε οχι. Επσης κάτι κουτσαβακια τύπου τριανταφυλλη κ λοιπά που νομίζουν ότι θα πάνε κ για δήμαρχοί είναι κατ' ουσίαν κότες μιας κ σε όλα λέει νάι. Άιντε δήμαρχε τραβά μπροστά κ ..άμα τα ..ουνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΤΡΑΧΑΝΑ λες οτι "Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ αν δεν μπορεις να το καταλαβεις ελα στο συριζα για μαθηματα" και σε ρωταω: Εσυ για αυτο πηγες στον ΣΥΡΙΖΑ λη επειδη στο παρελθον δεν σου εδωσε το χρισμα ?
    Και επειδη εγω δεν θα γινω ποτε ζαιος επιμενω να μην καταλαβαινω το γριφο και ζητω, οπως και αλλοι αναγνωστες απαντηση ποσο ψηλα εφτασες το ποθεν εσχες του Συκιωτη. Και οχι συριζαιικη απαντηση. Ειδαλλως θα πιστεψω αυτους που λενε οτι εισαι ενας καιροσκοπος και κρυφοσυκιωτακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καποιοι κανουν λαθος να ταυτιζουν την ΝΔ με το Συκιωτη . Απλα οταν καταλαβει η τοπικη ΝΔ τι κακο κανει στο κομμα , τοτε θα παρουν αποφασεις ...ισως ειναι αργα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ9:28 μ.μ., Ιουνίου 17, 2020

    φιλε η ψυχη μου εφυγε απο το πασοκ το 2008 οταν ψηφισε το σχεδιο σουφλια με τα διοδια επειδη ηταν μεσα σε εργολαβιες ο μπομπολας ,ενα σχεδιο στο βροντο χωρις μια προβλεψη οικονομικης κρισης. το 2009 ψηφισα τσιπρα και τσακωνομασταν στο σπιτι γιατι ειχαν φαει το παραμυθι 'λεφτα υπαρχουν αν ξερεις που να τα ψαξεις " για να ειμαστε δικαιοι. το 2010 ζητησα το χρισμα για να μην παει χαμενος ο κοπος του λιαλιου και ο δικος μου σχετικα με τη μαντρωμενη παραλια .και μην νομιζεις οτι ειμαι ο βλακας που τρεχει για τους αλλους, ηθελα να απελευθερωθει η παραλια πρωτα για μενα . δεν το πηρα το χρισμα και οταν εμαθα οτι ο μ αντωνιου εχει εχθρα με τον σταικουρα η λογικη επαγωγη λεει οτι κατι καλο εχει αυτος ο δημαρχος και αφου συμφωνησαμε οτι αναπτυξη μπορει να υπαρξει μονο στη παραλια του αγ κωννου- λογγου λογω μη νατουρα κατεβηκα μαζι του . το πασοκ το μισησα τελειως οταν εκανε το σαμαρα πρθπργο και συλλαμβανανε κοσμο στα διοδια που πηγαινε για χριστουγεννα για χρεη δημοσιου πανω απο 5000 ευρω ,ο τσιπρας το εκανε 50000 ε. -- ακου φιλε το 2002 επι σημιτη λογω τζιρου πηρα ολα τα βιβλια 93 -2000 και πηγα για επιτοπιο ελεγχο στο τεκ λαμιας και μου ειπαν μπραβο τα εχετε ολα στη σειρα και τα ποσα ειναι ολα ενταξει και δεν εχετε αποκρυψει φορους αλλα να συμφωνησετε εθελουσια να πληρωσετε ενα μικρο προστιμο 1000 ευρω ετσι γιατι σπανια γινεται αυτο να μην βρισκουμε καποια φοροδιαφυγη, της λεω αποτομα ξεχασε το και θα παμε στα δικαστηρια ,μου ειπε ενταξει δεν θα προτεινω κανενα προστιμο . εχω πανω απο 30 χρονια στις εφοριες να πληρωνω και εσυ πιστευεις οτι βλεπω τη φοροδιαφυγη διπλα μου και καθομαι σαν ηλιθιος ? νομιζεις οτι εδω εμαθα στο μπλογκ για τα μπουμπουκομπουμπουκα ? ολα τα νεα μου ερχονται στο φεισμπουκ . δε θα σου αποκαλυψω τη στρατηγικη μου απλα μπορεις να ρωτησεις αν εχω κοτσια και θα σου πουν , καρακατσανικη καταγωγη εχω ο παππους μου ηταν κτηνοτροφος ,βοσκος που λεει ο κουλης . οταν καποια πλουσιοπαιδα τολμησαν να το προσβαλλουν αυτο ρωτα τι επαθαν δημοσια . μην γινεις συριζαιος ελα να μας πεις την αποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.