20 Μαΐου 2020

Συνέντευξη Δημάρχου Καμένων Βούρλων Γιάννη Συκιώτη στον Λαμία FM-1


69 σχόλια:

  1. Σωστες οι απαντησεις του Δημαρχου:
    Ορεινοι δρομοι με 2 γκρειτερ,παραλιες ασπονερι,καλαμος στρωσιμο λακουβας,
    μονιμες ομπρελες διαμερισματων σε επιτηρηση ,παραλιακή Γερ. βασιλειαδη,
    οχι σε αυξηση χωρου με καταληψη ναι στην αραιωση επι του ιδιου χωρου.
    Κεντρο Υγειας πολης Καινουριου σε λειτουργια απο 1ης ιουνιου.
    Μπραβο δημαρχε,μπραβο Σταικουρα.ζητω η Ν.Δ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα αναρτήσει το παρακάτω σχόλιο κάτω απο την ανάρτηση της επιστολής του προέδρου της Άγναντης διότι δεν ήξερα για τη σημερινή συνέντευξη του Δημάρχου για αυτό και το επαναλαμβάνω.
    Κύριοι της Δημοτικής Αρχής και ειδικά εσύ φίλε Άκη Αντύπα
    για να συνεχίσει η παραλία Ασπρονερίου να προσελκύει κόσμο για μπάνιο και μετά να έρχεται και σε εμάς για φαγητό-καφέ-ποτό, και να μην περιμένουμε μόνο το Σ/Κ να έχουμε κόσμο πρέπει να κάνετε επί πλέον παρεμβάσεις.
    Μερικές που εγώ κρίνω ότι πρέπει να γίνουν είναι.
    Να κλείσετε τις πάρα πολλές λακούβες. Σπάνε οι άνθρωποι τα ΙΧ τους.
    Να καθαρίζετε τη παραλία τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα
    Να κόψετε κατά μήκος του δρόμου τα χόρτα και να καθαρίσετε τους φοίνικες (βάλτε μερικούς ακόμη)
    Να βάλετε μικρούς πάσσαλους κατά μήκος του δρόμου και σήμανση ώστε τα ΙΧ να μην παρκάρουν επι της παραλίας Να βάλετε 2 ακόμα αποδυτήρια (υπάρχουν 2 που θέλουν συντήρηση + βάψιμο)
    Δίπλα στα 4 αποδυτήρια να βάλετε απαραίτητα ντους
    Να πείτε στη κυρία με τα σκυλιά να τα έχει μέσα στο οικόπεδο γιατί τριγυρίζουν σε όλη τη παραλία και αφοδεύουν/κατουράνε με κίνδυνο για την υγεία των ανθρώπων
    Αν αυτά γίνουν και κάνουμε και μια σχετική προβολή νομίζω ότι θα κερδίσουμε όλοι μας.
    Και μετά τη συνέντευξη, συμπληρώνω
    κ. Δήμαρχε το να λες οτι δεν ειναι δυνατόν απο τις 15 Μαϊου να είναι έτοιμες οι παραλίες γιατί ποτέ δεν ήταν είναι απλά μια δικαιολογία. Είσαι 6 χρόνια δήμαρχος και δεν έχεις κανει το παραμικρό για μια καλλίτερη εικόνα στην πιο πολυσύχναστη παραλία του νομού μας. Τα υπάρχοντα ειναι απο την εποχή Τετριμίδα και ίσως πιο παλιά. Και οι λακούβες δεν δημιουργήθηκαν πέρσυ είναι χρόνιες και αυξάνονται.
    κ. Έλληνα σταματήστε να δίνετε τις ερωτήσεις απο πριν στον κ. Δήμαρχο. Ως δημοσιογράφος οφείλετε να 'στριμώχνετε' τον κάθε συντευξιαζόμενο για τις πράξεις του και παραλήψεις του. Και ειδικά για τα Καμένα Βούρλα που λόγω που έχετε σπίτι γνωρίζεται απο πρώτο χέρι όλα τα κακώς κείμενα. Ξέρουμε οτι διαβάζετε το blog και έχετε ολοκληρωμένη εικόνα για τα δημοτικά πράγματα. Απο τα γραφόμενα στο blog προκύπτουν πολλές ερωτήσεις που ένας δημοσιογράφος οφείλει να τις κάνει για να πάρει απαντήσεις ώστε να ενημερωθούν και οι δημότες. Δεν τρώμε κ. Έλληνα όλοι οι καμενοβουρλιώτες σανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι έριξε σανό ο πινόκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΥΡΛΩΝ11:21 π.μ., Μαΐου 21, 2020

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ. ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΛΑΜΙΑ.ΕΠΙ ΣΥΡΙΖΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Κ ΥΓΕΙΑΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ . ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ Κ ΒΟΥΡΛΩΝ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ .ΑΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΩΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ ΤΩΡΑ ? ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΡΘΙΑ . ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΕΡΓΟ. Η ΝΔ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΝΑΝΕ ΤΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΑΦΜ ΣΤΗ ΔΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΒΗΣΕ ΟΛΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΥ. ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΑΓΑΝΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ.ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ,Ρ ΣΤΑΘΜΟΙ ΚΑΙ ΜΜΕ ΠΗΡΑΝ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΗΡΑΝ 500-800 ΕΥΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το βασικό σας πρόβλημα στο σύριζα είναι ότι ποτέ δεν καταλάβατε για ποιο λόγο βγήκατε κυβέρνηση. Ίσως μόνο τα μεγάλα στελέχη να κατάλαβαν από κάποια στιγμή και μετά τι τους έγινε. Τωρα ο Μητσοτάκης παίζει μπάλα μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΥΡΛΩΝ12:10 μ.μ., Μαΐου 21, 2020

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ.ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΦΘΗΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΡΑΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ,ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ,ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΕΙΔΑΝ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΣΟΙΜΠΛΕ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ μιλάμε για τον Δήμαρχο γιατί βάζετε τα κόμματα μπροστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλασικές χιλιοειπωμένες ατάκες που περιέχουν μισή αλήθεια και συνεχίζετε να τις παπαγαλίζετε με κάθε ευκαιρία. Δεν πιάνουν πλέον. Έπιαναν πριν το δημοψήφισμα,τα capital controls και το μηνμονιο ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Επίσης κάνατε και το λάθος να νομίσετε ότι ξαφνικά οι Έλληνες έγιναν ως δια μαγείας αριστεροί και συμφωνούν με όλο το ιδεολογικό σας πακέτο. Αν ήταν έτσι η αριστερά στην Ελλάδα θα κυβερνούσε εδώ και χρόνια. Σας ψήφισαν μόνο επειδή τάξατε λαγούς με πετραχήλια προεκλογικά. Η υπόλοιπη ιδεολογία σας δεν τους αφορά και η πλειοψηφία είναι αντίθετη. Το μάτι του Σοιμπλε που λες βοήθησε να παραμείνετε κυβέρνηση μέχρι να κάνετε όσα ήθελαν να κάνετε, ιδίως το μακεδονικό που οι υπόλοιποι δεν ήθελαν να αγγίξουν γιατί ήταν καυτό το πακέτο, και μετά σας πέταξε σαν την τρίχα απ το ζυμάρι. Και καταλήγουμε σήμερα με το Μητσοτάκη να έχει 70% δημοτικότητα, ο ξένος τύπος να τον χαρακτηρίζει ηγέτη και εσείς να φαίνεστε ως μια αδύναμη αντιπολίτευση που παπαγαλίζει ανοησίες. Αν δεν αλλάξετε σύντομα πορεία βλέπω να πέφτουν κι άλλο τα ποσοστά σας. Κι αυτό επειδή προσπαθείτε να ξαναβγείτε κυβέρνηση με αριστερή πλατφόρμα αλλά σε μια χώρα που δεν έχει αριστερή ιδεολογία στην πλειοψηφία της. Ο Τσιπρας κάτι κατάλαβε τελευταία και προσπαθεί να μετακινηθεί προς την κεντροαριστερά. Αλλά τα στελέχη συνεχίζουν το ίδιο τροπάριο. Πρέπει να καταλάβετε ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν είναι υπέρ των καταλήψεων, δεν την αφορούν τα δικαιώματα των παράνομων μεταναστών ούτε των μπαχαλάκηδων. Όσο λέτε για μωρομάνες στις καταλήψεις των Εξαρχείων και για τη βία της αστυνομίας κατά των μπαχαλάκηδων σπρώχνετε τον κόσμο προς τα δεξιά. Εγώ για το καλό σας τα λέω. Μη σας εγκαταλείψουν και οι παλιοί πασοκτζηδες και γυρίσετε στο 3%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΙΛΕ ΤΩΝ 1.00Μ.Μ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ! ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΥΡΙΖΟΠΟΥΛΑ! ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ!!! ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ! ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΠΑΣΟΚΤΣΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΝ ΑΠΟ 3% ΣΤΟ 35% ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΘΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ!!! ΑΝΤΡΕΑ-ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣΚΟΥΝΑΓΕ-ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ-ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟ 3%!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΥΡΛΩΝ3:25 μ.μ., Μαΐου 21, 2020

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΘΕΤΙΚΟΙ,ΤΟΥΣ ΕΚΔΡΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΩΝΠΟΛΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ,ΟΤΙ ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΗΓΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΜΙΛΑΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ Η ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΝΕΥ ΙΟΥ.Ο ΠΟΛΑΚΗΣ ΦΩΝΑΖΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΞΑΝΘΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΝΩ Ο ΚΙΚΙΛΙΑΣ ΟΧΙ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ.ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ?ΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ !Η ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΗΤΑΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΕΜΠΛΟΚΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΣΤΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΗΠΑ= ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ.ΣΥΓΚΡΙΝΕ ΗΠΑ- ΡΩΣΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ 2-1 ,ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΟΙ ΗΠΑ,ΛΙΓΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ Η ΡΩΣΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΕΣΥ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝ Η ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΚΡΥΟ.ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΥΛΟΥ .ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ .ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ Ο ΡΕΝΤΖΙ,Ο ΜΑΚΡΟΝ , Ο ΚΟΣΤΑ ΚΛΠ. Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΕΘΝΩΣ .ΣΤΟ ΚΙΝΑΛ ΨΗΦΙΣΑΝ =4-1 ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.ΔΕΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΜΕ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΔΙΚΑΙΑ ΩΣΤΕ Η ΥΦΕΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΚΡΙΣΗ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΜΠΑΧΑΛΑΚΗΔΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΣΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όπως πήρατε μέτρα στη Μάντρα και το Μάτι υποθέτω. Αλλά αυτό ήταν μια στραβή στη βάρδια σας. Μη σου τύχει που λένε. Τόση αλαζονεία δεν έχει επιδείξει ποτέ κυβέρνηση στην Ελλάδα. Εμείς τα κάναμε όλα σωστά. Αυτοί φταίνε που πήγαν και πέθαναν. 4 χρόνια ούτε μια παραίτηση έστω για τα μάτια. Άσε το θέατρο με τον Τσιπρα να κάνουν όλοι ότι δεν ξερουν τίποτα στις 11 τη νύχτα όταν από τις 8 το βράδυ είχαν ενημερωθεί για νεκρούς. Όντως αναφέρατε στο πρόγραμμά σας και τα ανοιχτά σύνορα και το μακεδονικό. Αλλά πόσοι νομίζεις διαβάζουν τα προγράμματα των κομάτων. Ελάχιστοι. Όλοι έμειναν στις εξαγγελίες στην έκθεση της Θεσσαλονίκης. Εκεί που τα κόματα λένε μόνο όσα τους συμφέρουν να ακουστούν. Έχεις την εντύπωση ότι αν έβγαινε ο Τσιπρας στην έκθεση και έλεγε θα φέρουμε μέσα όσους περισσότερους μετανάστες μπορούμε και θα παραχωρήσουμε όνομα στα Σκόπια θα είχατε βγει ποτέ κυβέρνηση; Τώρα όμως υπάρχει μια διαφορά. Τα υλοποιήσατε οπότε ο κόσμος πλέον ξέρει. Αν θες να αναλύσουμε το τι έκανε ο Πολακης με στοιχεία και όχι λόγια του αέρα μπορώ να το κάνω. Αλλά θα καταχαραστούμε το χώρο του μπλογκ. Τα νούμερα υπάρχουν και μιλάνε πάντα. Όσο για τους μπαχαλάκηδες ο ΣΎΡΙΖΑ μετέτρεψε τη ρίψη μολότοφ από κακούργημα σε πλημμέλημα και δικό σας στέλεχος είχε δηλώσει πως οι μολότοφ δε σκοτώνουν ενώ είχαν ήδη σκοτώσει 4 ανθρώπους στη Μαρφιν το 2010. Μην ξεχάσουμε και τον φιλάνθρωπο Παπαδημούλη. Που αγόρασε 8 διαμερίσματα στο κέντρο της Αθήνας σε τιμή έως και 50% κάτω από την αντικειμενική αξία και τα ενοικιάζει μέσω ΜΚΟ σε μετανάστες. Έχεις δίκιο. Είστε ανθρωπιστές στο ΣΎΡΙΖΑ. Δεν αφήνετε τον κόσμο να πνίγει. Τον στοιβάζετε σε Μόριες και αγοράζετε και διαμερίσματα να τους βάλετε μέσα. Με το αζημίωτο βέβαια και στη μία και στην άλλη περίπτωση. Το θέμα είναι ότι πια σας έχουν πάρει χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε δεν πατε καλα και ΝΔτες και Ζαιοι. Στο blog πρεπει να μιλαμε για τα δημοτικα πραγματα και για τον Συκιωτη στα 6 χρονια της δημαρχιας του. Τι εκανε τι δεν εκανε. Όταν μιλατε για θεματα κεντρικης πολιτικης ειναι σαν να ριχνετε τη μπαλα στην εξεδρα και αυτο ειναι βουτυρο στο ψωμι του καθε δημαρχου. Τι δεν καταλαβαινετε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακριβώς 5.37 Το σανό που σας ταίζει ο καραφλός τράμπ τι έχει μέσα? που τα είδες τα υδροπλάνα βρε ταγάρι?
    Το μοναδικό που έχει κάνει ο κότζακ είναι το μηδενικό πόθεν έσχες αυτού και της συζύγου του όπως και η εξαφάνιση του ιατρείου του. Συν τις αναθέσεις στον ξάδερφο και στον φραουλή.

    Υ.Γ Δήμαρχε ωραία η τράμπα της οθόνης του ιατρείου σου με την πανάκριβη apple που χρέωσες στο δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 5:37 Έχεις δίκιο και συγγνώμη. Αλλά κάθε φορά που συζητιέται ένα θέμα πετάγεται ο ΣΎΡΙΖΑ και αρχίζει τα δικά του. Εμείς στον ΣΎΡΙΖΑ κάναμε αυτό και κάναμε εκείνο. Άνθρωπος είμαι κι εγώ. Δεν αντέχω και απαντάω. Όσο για το τι έκανε και τι δεν έκανε ο δήμαρχος είναι απλό. Τίποτα της προκοπής δεν έκανε τα πρώτα 5 χρόνια οπότε γιατί να κάνει τα επόμενα; Άσε που νομίζω πως ότι και να πούμε μας έχει συνδέσει κανονικότατα με Κάιρο και κάνει τη δουλειά του. Ούτε που δίνει σημασία. Και ειλικρινά δεν ξέρω τι σκέφτονταν οι δημότες στις εκλογές. Θεώρησαν ότι όντως είχε κάνει έργο ή σκέφτηκαν ότι θα αλλάξει και ξαφνικά θα μεταμορφώσει το δήμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρακολουθω μια αντιπαραθεση για τα τοπικα του Δημου να μετεξελισεται σε ιδεολογικη αντιθεση .
    Πιστευω οτι ειναι ανοητη αυταπατη αν δεν ειναι συνειδητη συμπαιγνια ,δεν βλεπω δηλ μεγαλες ιδεολογικες διαφορες ,παραλλαγες ισως του πρασινου χρωματος ειναι.
    Ο Σοσιαλισμος της μεπολιτευσης εδω στην πατριδα μας και γενικα, ειναι ενα συνολο
    ΤΕΧΝΙΤΩΝ κοινωνικοοικονομικων συστηματων που χαρακτηριζονται απο διαφορετικους βαθμους
    κολεκτιβοποιησης του πλουτου ή της συνειδησης ή της αναδιανομης.
    Ο ορισμος αυτος προερχεται αποτην συγκρητικη αναλυση 12 ποιο σημαντικων ρευματων του Σοσιαλισμου παγκοσμιως.
    Με αλλα λογια ή ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ [φορολογια],
    ή ΚΟΛΕΚΤΙΒΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ [ιδρυματοποιηση πολιτων στην επιδοτηση],και
    η ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΜΕΝΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ[τεκμαρτα,προκαταβολες,αλληλεγγυη κλπ].
    Τα ανωτερω χαρακτηριστικα ειναι αναγκαιοι και αιτιωδεις παραγοντες για να ορισθει μια ιδεολογια ως σοσιαλιστικη και φυσικα οριζουν και την πρωτιμωμενη διαδρομη.
    Η επιτευξγη του στοχου για σοσαιλιστικο μετασχηματισμο στις καπιταλιστικες χωρες
    [οπως η ελλαδα],θα ειναι συαδιακη,χρησιμοποιοντας κοινοβουλευτικες διαδικασιες,η δε
    συνεχης προπαγανδα για τον διανοητικο μετασχηματισμο γινεται μεσω των ΜΜΕ, εκπαιδευτικων ιδρυματων,κοινωνικα δικτυα,ποπ κουλτουρα ,ΜΚΟ, κλπ.
    Συνοπτικα ο Μαρξισμος,ο Μπολσεβικισμος,ο Τροτκισμος,ο Αναρχοκομμονισμος,η Σοσιαλδημοκρατια,
    ο Συνδικαλισμος, ο Φασισμος, ο Εθνικοσοσιαλισμος,ενα λοιπον απο αυτα τα σοσιαλιστικα ρευματα,οποιασδηποτε αποχρωσης εφ οσον τους δοθει επαρκης και συνεχης χρονος
    [στην χωρα μας απο το 1981],τοτε ανεξαρτητα απο τον επιλεγμενο δρομο,ολοι οι αιτιολογικοι παραγοντες θα φθασουν στην μεγιστη αξια τους,δηλ στο οριο της αναγκαστικης υποταγης
    του ατομου στην συλλογικοτητα.
    Υπο την ανωτερω εννοια ο δημοκρατικος σοσιαλισμος [σοσιαλδημοκρατια],απαρεγκλιτα ειναι
    εξισου επικινδυνος με τα αλλα μελη της σοσιαλιστικης οικογενειας.

    *αποσπ.αρθρου,ελευθερη αγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε αγράμματα ανθρωπάκια τι σας φταίνε τα αρχαία ονόματα ΣΠΕΥΣΙΠΠΟΣ, ΚΑΒΕΙΡΟΣ, ΚΡΙΤΩΝ, κλπ και τα ... ταλαιπωρείτε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η συνεργασία Παπαναγιωτου-Δημάρχου καλά κρατεί...Μέσα στα πλαίσια συμφωνίας ήταν και μια θέση της νύφης του στο κέντρο υγείας Καμένων Βούρλων.. έπεται και συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πριν από χρόνια κάποιοι είπαν :"ο άνθρωπος πάνω από τους αριθμούς". Και όταν αυτό έγινε, είπαν: «θα λογαριαστούμε».

    Ελάτε λοιπόν. Τώρα που τελείωσε ο πρώτος γύρος. Τώρα που ξεμυτίσαμε από το θανατικό που μας κυνηγούσε. Πάμε να λογαριαστούμε.

    Αυτή τη στιγμή ο κόσμος έχει 5 εκατομμύρια γνωστά κρούσματα κορονοϊού. Και 325 χιλιάδες ανθρώπους λιγότερους.

    Ο νέος ιός μέσα σε σχεδόν ένα μήνα, έναν από τους πιο θανατηφόρους μήνες της σύγχρονης ιστορίας, έχει σκοτώσει πάνω από 9 χιλιάδες Βέλγους, 6 χιλιάδες Ολλανδούς, 28 χιλιάδες Ισπανούς, 32 χιλιάδες Ιταλούς, 35 χιλιάδες Βρετανούς.

    Έχει σκοτώσει σχεδόν 100 χιλιάδες Αμερικανούς, το 0,15 ολου του πληθυσμού της Πολιτείας της Νέας Υόρκης και πάνω από το 0,2 του συνολικού πληθυσμού της πόλης της Νέας Υόρκης.

    Μιλώντας με φίλους στην Νέα Υόρκη, δεν υπάρχει ούτε ένας που να μην έχει τουλάχιστον έναν γνωστό νεκρό από κορονοιό. Το ίδιο και στην Ισπανία.

    Και μόνο 167 Έλληνες. Μακάρι να μην ήταν κανένας, αλλά...

    Αυτές τις μέρες γυρνώντας από το γραφείο βλέπω τον κόσμο να φτιάχνει τα μαγαζιά του. Να καθαρίζει τις βιτρίνες του. Να ξεσκονίζει τις καρέκλες του.

    Βλέπω τις παρέες των νέων να ξαναμαζεύονται. Τα παιδιά να παίζουν πάλι στις παιδικές χαρές. Στα καφέ δειλά δειλά να μαζεύονται όρθιες ξανά οι παρέες.

    Και είμαστε όλοι εδώ.

    Και ο πατέρας μας είναι εδώ, που περιμένει και ψιλοστριμώχνεται έξω από την τράπεζα. Και η μάνα μας είναι εδώ, που σέρνει το καρότσι της στη λαϊκή, να προλαβει τα φρέσκα. Και η θεία μας που φοράει τη μάσκα μια στο κεφάλι και μια στο πηγούνι.

    Και ο φίλος μας που πάει τρικάβαλο το μηχανάκι φορώντας τη μάσκα αλλά όχι το κράνος. Και ο ξάδερφος μας που βρίζει το 5G για τον ιό και που ο Bill Gates τον έχει βάλει στο μάτι να τον τσιπάρει.

    Και ταυτόχρονα με ένα κράτος που για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία δούλεψε παρά τις αδυναμίες του και παρά το χτύπημα από την μακρόχρονη οικονομική κρίση, καλύτερα από τα κράτη πρότυπα της Βόρειας Ευρώπης.

    Που μας έκανε για πρώτη φορά να νιώθουμε ασφαλείς και ευτυχισμένοι που στη μπόρα είμαστε εδώ.

    Με παρακαταθήκη κορυφαίους επιστήμονες, καλύτερα οργανωμένο σύστημα υγείας, την άυλη συνταγογράφηση, διαδικτυακές κρατικές υπηρεσίες, μαθήματα και εξετάσεις εξ αποστάσεως στα Πανεπιστήμια, τηλεργασία.

    Τώρα που σώσαμε τις ζωές μας ελάτε.

    Ελάτε λοιπόν να βγάλουμε τα τεφτέρια μας, να υπολογίσουμε ΦΠΑάδες, φόρους και μεροκάματα. Ελάτε να υπολογίσουμε χαμένο ΑΕΠ από το lockdown λες και εάν είχαμε ανοιχτά μαγαζιά με 150 θανάτους την ημέρα θα είχαμε ανάπτυξη και θα κάναμε clubbing όλη μέρα.

    Ελάτε να διεκδικήσουμε 800αρια για τα τραγούδια μας που παίχθηκαν στους δρόμους χωρίς την άδεια μας, ελάτε να σταματήσουμε την μουσική μας από τα παιχθεί στην Επίδαυρο.

    Ελάτε να χτυπήσουμε τις καμπάνες μας.

    Ελάτε να τσακωθούμε για τα πολιτικά, για τα αθλητικά, να διαφωνήσουμε, να αγαπηθούμε, να γελάσουμε, να στριμωχθούμε στις παραλίες με πολύχρωμες ομπρέλες και με τάπερ γεμάτα με κεφτέδες σαν να γύρισε το 1980.

    Μερικοί σοφότεροι, μερικοί ίδιοι, μερικοί χειρότεροι.

    Όλοι φτωχότεροι.

    Αλλά όλοι εδώ.

    Παρόντες.

    Ελάτε να λογαριαστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλα κανει ο συριζα και παιρνει θεση για τοπικα θεματα αφου ειναι αξιωμ αντιπολιτευση και πρωην κυβερνηση 4,5 χρονια.τι θες μουγγους οπως η νδ ? ντρεπεται να μιλησει αφου ο δημαρχος της δεν κανει τιποτα .ποιος χρηματοδοτησε το εργο στον αγιο κωννο που σταματησε εδω και 20 μερες και δεν ειχε υποστηριξει η νδ το ξεμπλοκαρισμα στη βουλη ? το λιμανι ποιος το χρηματοδοτησε ? το τρενο ποιος το τελειωσε ωστε να ανοιξει και ο σταθμος του μωλου? η νδ το 2007 δεν ειχε καμενους νεκρους ? τι σημαινει οτι το ηθελε να καουν ? τοτε υπηρχαν λεφτα πολλα για αεροπλανα ,οχηματα κλπ .σταματηστε την τυμβορυχεια τωρα.σεβαστειτε τους νεκρους.δε βλεπετε οτι ο δημος παει να κρυφτει πισω απο το κ υγειας ?το κκε που εχει θεση στο δημο τι κανει ? σας ενημερωσε ποτε εδω για κατι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο σύριζα δεν παίρνει θέση για τοπικά θέματα ακριβώς. Αναφέρει ένα τοπικό θέμα και από κάτω αραδιάζει διάφορα περί της δικής του διακυβέρνησης και βρίσκει ευκαιρία να πολιτικολογήσει. Τα υποτιθέμενα έργα του σύριζα ήταν αυτά που είχαν ξεκινήσει πολύ καιρό πριν από προηγούμενες κυβερνήσεις και ήρθε η ώρα τους να τελειώσουν. Και κάμποσα άλλα τα μπλόκαρε διαρκώς. Αν ανοίξει ο σταθμός του Μώλου ποτέ στείλε μου χαιρετίσματα. Επίσης δεν είπα ότι δεν έχουν συμβεί καταστροφές επί άλλων κυβερνήσεων. Μίλησα για την αναίδεια και την αλαζονεία της κυβέρνησης να προσπαθήσει να απλοποιηθεί την ευθύνη και να τη ρίξει στους πολίτες. Όπως και την αμίμητη φράση της Δούρου ότι της έτυχε μια στραβή στη βάρδια της. Το να μιλάς για τους νεκρούς δεν είναι τυμβωρυχία. Το να τους θυμάσαι είναι σεβασμός. Το να τους ξεχνάς και να πηγαίνεις παρακάτω είναι περιφρόνηση. Και μια απορία.Ο Συκιώτης είχε την επίσημη στήριξη της ΝΔ; ειλικρινά δεν ξέρω γιατί εγώ πάντα ψηφίζω πρόσωπα στις δημοτικές και όχι κόματα. Όποιος δεν κοιτάει τα πρόσωπα και ψηφίζει καθαρά κοματικά μάλλον φοράει παρωπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ποιο τρενο φιλε μου αυτο που ειχε κολησει το εργο 20 χρονια ? οι δρομοι που ειχαν σταματησει και εκβιαζαν το κρατος οι εργολαβοι να γινει το πρωτο σχεδιο του σουφλια ? η αριστερα λογω ιδεολογιας απειλησε τους εργολαβους οτι αν δεν συμφωνησουν σε ψαλιδι θα κρατικοποιησει τα διοδια μαζι με τα εργα και αναγκαστηκαν να κοψουν 800 εκ ευρω .το οτι ενας πολιτης ρωταει το συριζα τοπικο και του απανταει αντι να τον αγνοησει το θεωρεις κακο ? ναι η δουρου εκανε λαθος που περιμενε την εντολη απο την πυροσβεστικη οπως λεει ο νομος, επρεπε να δρασει μονη της την εκενωση.δε βλεπεις τους συμβουλους γλαστρες που λενε σε ολα ναι για να καταλαβεις τι κομμα ειναι και με τι ευκολια ψηφισαν την καταστροφη μας με τις αυξησεις τελων ? ο κοτρωνιας ελεγε παντα οτι ειναι ανεξαρτητος .γιατι να μην ανοιξει ο σταθμος του μωλου τοσο μιζερια εχει πεσει εδω ? ο ελευθερος διαλογος κανει παντα καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σερβιτοροι,τσοπανηδες και το κακο συναπαντημα,αχρηστοι μεχρι το μεδουλι.Αυτοι ψηφιζουν ομως ?
    Ας γινουν λοιπον τοπικα δημοψηφισματα και οτι βγει και πρωτα πρωτα αν πρεπει τα καμενα βουρλα να ειναι μαζι με την καθε Αγναντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ,ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΝ ΣΟΙΜΠΛΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΑ ΖΑΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΜΕ ΔΡΑΧΜΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΕΡΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΕΣΠΕΣ Ο ΚΟΤΖΙΑΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕ ΤΟ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΟΥ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.ΟΤΑΝ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Κ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ =ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ.ΠΑΝΤΑ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΗΡΕ 56% ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΛΕΠΑΝ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΝΤΟΥΜΠΑΙ !ΒΓΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΦΘΗΝΑ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ,ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ. ΑΝ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΟ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ,ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ,ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ,ΘΑ ΜΙΛΑΓΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ,ΠΧ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΑΓ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ? ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΠΑΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΛΑ ΟΛΑ .ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΘΑ ΕΣΒΗΝΕ ΟΣΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΝΕ .ΑΛΛΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ.ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ .ΕΙΔΑΤΕ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΔ ? Η ΛΑΜΙΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δυσκολοι καιροι για ρατσιστες καμενοβουρλιωτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΣΙΣΕΜΠΟΡΟΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοπελα μου εσύ που υπερασπίζεσαι τα χωριά στα βουνά,τι δουλειά κάνεις,την αρχαιότερη;Υπέγραφε καλυτερα ΦΡΥΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Διαψεύδει τα “Νέα” ο υπ. Εσωτερικών περί μεταφοράς σχολείων και ΚΥ σε δήμους......φανταστητε να γινει αυτο .....ολα θα δουλευουν ρολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ρε ολο ΤV Και ανακοινωσεις και δελτια τυπου , ειναι ο τυπος , πολυ δημοσιοτητα , λιγο εργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό θα ήταν ως σκεπτόμενοι πολίτες να σταματήσετε να κατακρίνετε τον μοναδικό δήμαρχο που εκλέχθηκε πριν σχεδόν ένα χρόνο από την πρώτη Κυριακή σε όλη την Φθιώτιδα....κανονικά με μαστίγιο πρέπει να σας έχει και να τον υμνείται...Σκουπίδια παντού,εικόνα εγκατάλειψης,κανένα έργο,μόνο δηλώσεις και πολύ πολύ χρήμα .Ολοι εσείς τον εκλέξατε λες και δεν ξέρατε.Ελεος πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μας την εφερε ο τυπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε πρώτη φάση.Χρονια τά ζείτε, χρόνια τά λέτε.Μπροστα,πίσω, δεξιά, αριστερά, σάς.Να μήν επαναλαμβάνεται.Τελειωσαν όι επαναλήψεις.Ερχοντε.Μη ρωτάς τί καί ποιός.Δεν αποτύχατε!Δεν έχετε πράξει κάν.Ξερουν πιο πολλοί από όσους είδανε τί ακριβώς έκαμες.Παρενθεση εδώ θα κάνουμε.Βαλτε λίγο χώμα στα νεκροταφεία νά ανάβουμε κεράκι.Δεν έχει.Θα πέσει θά αρπάξει.Αλλοι θά τρέχουν, όχι εμείς.Επισης, άβουλα όντα τολμάτε; Έχεις ιδέα η ψυχή που κουβαλάς τί θά σέ κάνει; Επίσης,δεν γνωρίζω, τίς αναπνοές στο σύνολον,δεν γνωρίζω όι σκιές καί τό φώς πού μπορούν νά φτάσουν, όμως εάν ξανασβησεις σχόλιο μου, θά με δεις μπροστά σου, έστω καί σταυρωμένα!!!Ας τά πάρουμε με τήν σειρά τώρα.Αυτο πού έρχεται, Είναι δικό Σού.Βλεπουν.Την ανατολή.Εδυ κοιτάς τήν δύση.Στην καλύτερη περίπτωση!! Ανθρωπάκο γίνε Ο ΑΛΛΟΣ.Γυρω σού.Νομιζεις ότι κυριαρχήσες;Σέ εσένα μιλάω!!! Τί, γράφεις εδω ή στο τετράδιό σού; Καί τί ακριβώς νομίζεις; Όλοι γνωρίζετε!!!Ο χρόνος σάς μετρημένος.Για εμένα σού φαίνεται ότι τά γράφω; Μήπως για εσένα;Η ποίηση νικά τόν θυμό.Σιγουρα.Ειστε μόνοι σάς.Χρωματα καί κοντεύεις νά μήν βιάζεσαι τά δεις.Τελειωσε η ιστορία σού!!!Δες.
    Μπαλτάς Δημήτριος τού Παναγιώτη.
    Υ.Γ.Εχεις τήν εντύπωση ότι εσύ είσαι;
    Ξαναδες
    Σάν δεν ντρέπεσαι
    Η ντροπή είναι ο καλύτερος φίλος σου.
    Άνθρωπε.Εχασες.
    Όλοι μας χάσαμε.
    Κάπου εδώ σέ ενημερώνω, ότι έχω δεί ανθρώπους νικητές.
    Υ.Γ.2.Επανερχομαι δίπλα σου, όλοι Μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σε δεύτερη φάση.Απο ότι βλέπουμε, κάποιος πειράζει σχεδόν τά πάντα.Το βλέπω, από τό συντακτικό μου.Τωρα μιλάμε μαζί.Εμεις.Δεν θά γίνει προσωπικό σού υπόσχομαι ότι είναι ΔΙΚΌ ΤΟΥΣ.Προς τό παρόν είστε 'χαμενοι'(άσε εμένα νά λέω ότι τήν αλήθεια) παρόλα ταύτα, δεν είστε.Εχετε φώς.Εαν σέ ικανοποιεί, τό λέω εγώ, σάς είδα.Εχεις φώς.Θα μου πεις δύο πράγματα τώρα.Ποις είσαι εσύ... καί τί λες, σέ ποιόν.
    Σού απαντώ,
    Λές νά μήν γνωρίζω;
    Σε ποιον μιλάω τουλάχιστον.
    Είναι δύσκολο για σένα νά μήν επικεντρωθείς σέ εμένα, διότι έχεις μάθει νά επικεντρώνεσαι σέ εσένα.Χανεις χρόνο εδώ γράφοντας.Χανεις χρόνο από πάντα.Ναι, εσύ.
    Όμως ο χρόνος, είναι μυστήριος ακόμη καί για τά πιο δυνατά μυαλά.
    Δεν ντρέπομαι για εσάς, πόσο μάλλον για εμένα.Ντεπομαι όμως για αυτό πού βλέπω.
    Γύρω μου
    Όχι μέσα μου.
    Εάν κατάλαβες, εσύ μιλάς, όχι εγώ.
    Καί δεν μιλάς κάν σέ εμάς.
    Μόνος σου μιλάς.Θα σάς έγραφα χιλιετίες, για τό πρίν καί τό μετά.Μπορω.
    Εσύ;
    Τί θά έκανες;
    Τί κάνεις ;
    Δεν είναι κακό η αδυναμία.
    Κακό είναι η δύναμη.
    Καί εάν αναρωτιέσαι τί μπορώ νά κάνω εγώ...
    Κοίτα τί έκανες εσύ... καί κατάλαβες.Ξερω ποιοί είστε, εύχομαι νά ξέρετε και εσείς.
    Εδώ είμαστε.
    Λίγο ακόμη.
    Αθάνατοι άνθρωποι.Σας φέρνω νέα.
    Από πολύ μακριά.Οπως εσείς μου φέρατε (ίσως)
    Νομίζεις ότι κάτι θά μας σταματήσει;
    Σού έχω πάλι νέα.
    Ας ξεκινήσουμε.
    Όχι γεράματα!!!!
    Βαθιά νεότητα.
    Έτσι θά τό ονομάζουμε στο εξής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ας περάσουμε καί Στην τρίτη.
    Ίος σού είπαν καί σέ κλεισαν.
    Υιός σού λέω καί σέ ανοίγω.
    Εν περίληψη.
    Οι λεγόμενοι BRICS χτύπησαν τήν δυση.
    Ο κόσμος έχει χωριστεί σε δύο στρατόπεδα.
    Το ανατολικό καί τό δυτικό.
    Δυτικό είναι η Αμερική καί η Ευρώπη.
    Ανατολικό είναι,Η Ινδία,η Ρωσία, Κίνα, Νότιος Αφρική, Νέα Ζηλανδία.
    Άκου τώρα πόσο παρανοϊκοί είναι.
    Η Αμερική με την Κίνα έχουν χρόνια προβλήματα.Τα γνωρίζετε πιστεύω.Να μήν επεκταθουμε.Ο κόσμος γύρω μας είναι σέ αναταραχή.Για νά μπορέσεις να με ακολουθήσεις σέ αυτά πού λέω, σκέψου ότι ένας αιώνας=1 μέρα.
    Οι Κινέζοι, δεν λένε καλημέρα σέ κανέναν λαό.Εχουν ψηλά τήν μύτη.Καινε καί αγοράζουν όλον τόν πλανήτη.Τιποτα δεν μπορεί νά τούς σταματήσει.Ειναι 1,5 δις. Κοντά καί δεν λογαριάζουν τίποτα.Οταν πάνε σχολείο τούς μαθαίνουν ότι από πάντα, ότι στον κόσμο αυτόν υπήρχε μια αυτοκρατορία,η δική μας.Δεν αντιλαμβάνονται τήν έννοια τού κράτους,δεν υπάρχει αυτή η λέξη για αυτούς.Οι Κινέζοι μαθαίνουν για αυτοκρατορίες.Αυτο λένε στα παιδιά τούς.Οτι εμείς είμαστε η μεγαλύτερη αυτοκρατορία που γνώρισε ο πλανήτης.Στην δευτερα δημοτικού τούς μαθαίνουν ότι,ναι εμείς είμαστε μόνο, αλλά υπήρχε κάποτε καί άλλη μία αυτοκρατορία.
    Οι Έλληνες.
    Δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο, πέρα από αυτές τίς δύο αυτοκρατορίες.Την κινεζική καί τήν ελληνική.
    Ο Κινέζος δεν σέβεται ούτε τήν ίδια την ζωή τού.Ειναι όν τού ζωικού βασιλείου.
    Όμως σέβεται τόν Κινέζο καί κάποιον που ονομάζεται Έλλην.
    Αυτά τούς μαθαίνουν.
    Όταν ο Κινέζος κατέβει στο χολ, δεν λέει καλημέρα σέ κανέναν πέρα από τούς υπόλοιπους Κινέζους τού χώρου.Εαν όμως ακούσει ότι εκεί ανάμεσα υπάρχει Έλληνας, πάει αμέσως δίπλα τού καί τού πιάνει τήν κουβέντα.Τον Έλληνα τον σέβονται,με κάθε έννοια καί όσο έχουν μάθει να σέβονται.Εν τό μεταξύ η Κίνα με τήν Ινδία, έχουν μεταξύ τους τήν μεγαλύτερη κόντρα αυτή τήν στιγμή στον πλανήτη.Για τήν Κίνα είναι μεγάλη τιμή ότι είναι ο πολυπληθέστερος λαός αυτή τήν στιγμή.Ομως η Ινδία έχοντας μεγάλο αριθμό γεννήσεων τά τελευταία χρόνια, χρειάζεται άλλα 10 για νά τούς ξεπεράσει σέ πληθυσμό.Οι Κινέζοι γνωρίζοντας τό,αντιδρασαν,δεν θέλουν νά χάσουν τήν πρωτιά και έτσι αρανε τόν περιορισμό τού ενός παιδιού πού είχαν για κάμποσα χρόνια καί τούς είπαν γεννατε, διότι οι άλλοι θά μας περάσουν.
    Μιλάμε για μία κόντρα άνευ προηγουμένου.
    Δώσε βάση.
    Είναι γνωστό το γεωπολιτικό παιχνίδι τής Γαίας, τουλάχιστον σέ αυτούς πού σπούδασαν τό αντικείμενο.
    Δεν πλατιαζω.Προσπαθω νά συμπίεσω τής πληροφορίες.
    Άκου τά όμορφα τώρα.
    Βλέπεις ότι η εκκλησία απουσιάζει.
    Βλέπεις ότι κανείς δεν μιλάει.
    Βλέπεις ότι ακόμη λένε , τί έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες, αυτά διδάσκουν σχεδόν παντού.
    Η κβαντική φυσική είναι γνωστή από τό 1856.Αλλο που τώρα τελευταία έγινε ευρέως γνωστή.Η γνώση τού ανθρώπου προέρχεται από τρεις πηγές.Τους θεούς, τούς σαμάνους καί τούς επιστήμονες.
    Έκλεισαν μέσα 5 δις. Άνθρωπους.
    Δεν υπάρχει προηγούμενο.
    Ο καημένος ο Όργουελ,ο εφευρέτης τού διαδικτύου καί ο Τέσλα, πρίν από τούς αμέτρητους θεούς αυτού τού κόσμου, φώναζαν!!!
    Η κάθε πρόταση είναι παράγραφος, ίσως καί βιβλίο.
    Άνω τελεία.
    Έρχονται καί άλλα.
    Όχι εδώ.
    Όχι όπως νομίζεις.
    Όσο εσύ ασχολησε με τό χωριό σού, τό σύμπαν επεκτείνεται.Ο κόσμος αλλάζει.
    Καί εσύ θά είσαι εκεί.
    Θά δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τετάρτη φάση.
    Σκέψου.
    Ζούμε κάτι πρωτόγνωρο.
    Παλαιότερα κάθε 100,200,500 χρόνια έβγαινε ένας Θεός ή καί πολλοί.30.000 έχει μόνο η Ινδία.
    Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία τού ανθρώπινου γένους, που έχουν περάσει 2020 χρόνια καί δεν έχουμε δεί Θεό.
    Κανείς Δεν γνωρίζει γιατί συμβαίνει αυτό.
    Μετά τόν Χριστό τό χάος.
    Πόσο τεράστιος ήταν;
    Πιο μεγάλος από εσένα.
    Σίγουρα.
    Ε; Τί λές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ασκητή ανοίγει αύριο το κηφηνείο. να πας να αγορεύσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. να βαρατε καμια το πρωι να ξελαμπικαρετε δεν ειναι κακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 😲11:51 άκου τον 12:08.Εσυ 12:08 γράψε 11:51.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λες αύριο εωςτέως πρωί εάν μπορώ νά μάθω ποιός έγραψε,στις 11:51 καί 12:28 καί νά μιλήσω με ονόματα;Τί λέτε κότες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ασκητή ιδού η ρόδος ιδού και το πόθεν έσχες. που ως δια μαγείας θίχτηκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ασκητη ή Μπαλτά Δημήτριε τού Παναγιώτη, ή όπως αλλιώς θέλεις να σε λένε ή να σε φωνάζουμε, πες μας σε παρακαλώ τι πίνεις και δεν μας δίνεις για να χαλαρώσουμε και εμείς λίγο γιατί μας έχουν τσακίσει τα προβλήματα και δεν κοιμόμαστε τα βράδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ.
    Εθελοντές καθάρισαν την παραλία της Αρκίτσας
    Δήμαρχος Δήμου Λοκρών, κ. Θανάσης Ζεκεντές : “Η διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης και η ευαισθητοποίηση σε ζητήματα διαφύλαξης των παραλιών μας και των κοινοχρήστων χώρων επιτυγχάνονται έμπρακτα όταν καλλιεργείται το εθελοντικό κίνημα. Συγχαρητήρια στους “Εθελοντές και Φίλοι Αρκίτσας” για την πρωτοβουλία τους να καθαριστεί η παραλία αριστερά του Λιμένα Αρκίτσας. Στη δράση αυτή συμμετείχα από κοινού με τους συνεργάτες μου Παναγιώτη Καπουκίνη, Κώστα Σούλια, Βάσω Παλαιολόγου, Μαρία Τζανακάκη και Νίτσα Δάρα για να δηλώσουμε στην πράξη τη στήριξη μας σε ανάλογες πρωτοβουλίες.”
    Βλ. σχετική ανάρτηση https://fonografos.net/v1/%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%ac%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%bb%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%cf%84%cf%83%ce%b1%cf%82-%cf%86%cf%89/

    Έτσι ενεργούν οι Δήμαρχοι που θέλουν να αναδείξουν τις παραλίες του Δήμου τους και να συνδράμουν στην προσέλκυση επισκεπτών στο Δήμο τους .
    Εσύ κ. Συκιώτη γιατί ; Στο δήμο που διοικείς βρίσκεται η καλλίτερη παραλία της Φθιώτιδας – ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ – και έχει τα μαύρα χάλια της. Αυτά που περιγράφει πιο πάνω στην ανάρτησή του ο 8:23 μ.μ., Μαΐου 20, 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ10:01 π.μ., Μαΐου 25, 2020

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ .ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΧΑΛΑΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ? ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΓΙΑ ΤΗ 29Η ΜΑΙΟΥ ΠΧ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΑΣ .ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΖΕΚΕΝΤΕ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΑΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΔΩ.Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η αξιολόγηση των παραλιών Τραχανοπλαγια
    Γίνεται βάσει κάποιων κριτηρίων,προσβασιμότητα,καθαριότητα,διαύγεια ,υπηρεσίες,μπιτς μπαρ,πάρκινγκ,εγγύτητα στην πόλη κλπ.Ετσι κατατάσσω την εξής λίστα
    1.παραλια Καινούριου
    2. ". Αγ.Σεραφειμ
    3. ". Μώλου
    4. ". Καλαμος
    Το Ασπρονερι δεν το βάζω διότι είναι άλλη κατηγορία,είναι ιδιωτική πλαζ πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κώστα Τραχανά δεν μας είπες, όπως υποσχέθηκες, τις ενέργειες που έκανες για το ποθεν έσχες του πιπίλα. Λόγια και μόνο λόγια. Τόχετε βλέπω οι αγιοκωνσταντινιώτες με τις δηλώσεις και απο έργα = ΜΗΔΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @1:19. πότε ΄΄έγινε΄΄ ιδιωτική πλαζ το Ασπρονέρι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για τον φίλο
    5.53 μμ.Ολες οι παραλίες είναι δημόσιες,και η Ιζαμπελλα στα Καμενα και το Νάμμος στην Μύκονο είτε στη βιλα Νικολοπούλου στο Λογγο στη χρήση ή στην καταχρηση όμως μερικές από αυτές μετατρέπονται σε ιδιωτικές,προς όφελος των ανοικτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. απλά δε μετατρέπονται..αυτά είναι θεωρίες που υπαγορεύονται από πονηρά μυαλά και δη ιατρικά. το γεγονός ότι ένας ιδιώτης με ιδιοκτησία παρόδια της παραθαλάσσιας οδού, άνοιξε μια επιχείρηση, και πολύ καλά έκανε, δε τη μετατρέπει σε ιδιωτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έτσι ε? Ο Νικολόπουλος
    που εξαγόρασε της συνειδήσεις του Αγιοκωνσταντινου με τις
    παραπλανητικές μπουζουκοεμφανισεις του δόθηκε ασυλία στο φράξιμο του γιαλού.Εχετε πάντα δύο μέτρα στη σκέψης σας ανάλογα τη βολεψη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ9:02 μ.μ., Μαΐου 25, 2020

    ΑΣΠΟΝΔΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΞΙΕ ΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΦΗΣΑΝΕ ? ΡΕ ΠΙΚΠΑ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΟΥ Ν4 ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΣΠΟΓΑΡΙΔΑ ? ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΕΞΩ .ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΦΘΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ .ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΕΦΤΑ ΤΟ 2007 ΜΕ ΤΑ 45ΑΡΙΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ,ΔΕ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΑΓΚΩΝΝΟ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΑΣΕ Ο ΣΟΥΛΗΣ Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕ ΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΝ ΞΕΡΑΝΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΑ 10 ΜΕΤΡΑ ?ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΛΑΙΒ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΟ ? ΣΚΕΤΗ ΜΑΓΕΙΑ .ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΗΤΣΒΟΛΕΥ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΗ ΕΞΕΔΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Ο ΧΩΡΟΣ ΘΕΑΤΡΟ ΚΛΠ.ΤΟ ΑΠΡΟΝΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓ ΚΩΝΝΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΥΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ ΑΡΑΖΟΥΝ ΚΑΛΑΜΟ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΝΔΡΑ ,ΕΧΕΙ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ,ΡΕΥΜΑΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΡΗΧΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟΝΕΡΙ.ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΩ ΚΑΛΑΜΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ 100 ΚΙΛΑ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΒΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ,ΠΟΥΛΑΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ 200 ΚΙΛΑ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ,ΠΟΥΛΑΩ ΜΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΣΚΥΛΟΥ ΜΙΚΡΗ 0,60 Ε ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ , ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΕΝΟΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΜΙΝΙΜΟΥΜ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΩ 15% ΦΟΡΟ ,ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΑΦΙΛΟΤΙΜΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κώστα Τραχανά μπορεί ο Κάλαμος να είναι η καλλίτερη αλλά η παραλία που επιλέγουν οι πιο πολλοί είναι το Ασπρονέρι. Αστο αυτό. Επαναλαμβάνω ...
    Δεν μας είπες, όπως υποσχέθηκες, τις ενέργειες που έκανες για το ποθεν έσχες του πιπίλα. Λόγια και μόνο λόγια. Τόχετε βλέπω οι αγιοκωνσταντινιώτες με τις δηλώσεις και απο έργα = ΜΗΔΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ο μόνος που νοιάζεται για τον τόπο του από τον Άγιο Κωνσταντίνο είναι ο Δήμαρχος κ κάνεις άλλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φίλε 8.39 ακόμα δεν έχεις καταλάβεις οτι η κατανάλωση σανού πειράζει τα εγκεφαλικά κύτταρα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ4:59 μ.μ., Μαΐου 26, 2020

    ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ.ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΨΗΛΑ. ΜΗ ΜΕ ΥΠΟΤΙΜΑΣ -ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΓΚΩΝΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΙΓΕΙΑΛΟΥ =ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΗΜΑ.ΡΩΤΑ ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΜΑΝΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΡΟΠΕΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ. ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΨΟΦΗΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ 2009 ? ΔΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΑΜΙΩΤΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΚΟΙΜΟΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ολα τα θεματα του κοινου βιου στο Δημο μας,ειναι αλληλενδετα, αλλα κυριως εχουν μια αυτονομια,αλλο λοιπον ειναι το θεμα της τουριστικης αναπτυξης στον Αγιο κων\νο
    αλλο στα ΚΒ,το ιδιο συμβαινει με την πλαζ στον Καλαμο σε σχεση με την πλαζ στο πρωην ξεν. Ραδιο,η ακομη ενα Βεαch Βαr στο Ασπρονερι με αυτο του camino.
    Ειναι φανερο οτι υπαρχει διαφορετικοτητα που συνδεεται με την γεωγραφια ,την επιλεξιμοτητα ,την εξυπηρετηση και κυριως την προστιθεμενη αξια και την συνέργεια[ συνολικο οφελος της τοπικης περιοχης.
    Αν λοιπον δεν υπηρχε ο κεντρικος πολος [καμενα βουρλα] τοτε ο τουρισμος θα ηταν οπως
    Καραβομυλου- Ραχες δηλ κατι σαν οικισμοι Λιωση.
    Ετσι το Γαληνη δεν αντιγραφεται ουτε ειναι ως σημειο συνεξετασης με ενα αλλο ξενοδοχειο
    των ΚΒ,διοτι δεν οδηγουμεθα σε λογικο συμπερασμα αλλα σε λογικο αλμα, οταν δε το πρωτο
    εχει κοστος ανεγερσης-υπεραξιας 5000000 ευρω σε σχεση με ενα αλλο με κοστος 200000 ευρω.
    Επ΄αυτου λοιπον θα επρεπε η δημοσια κριτικη να γινεται οχι επι τη βαση των ομοιοτητων
    αλλα επι των διαφορων η δε προταση να εχει επικεντρωση λυσης ως ειδικη περιπτωση .
    Αρα αν θελουμε να μιλαμε για ζητηματα περιοχης Αγ Σεραφειμ με προδιαγραφες Μωλου,τοτε
    δεν θα βρουμε λυση αλλα εμπλοκη.
    Αλλα και οι λυσεις αλλων δημων δεν σημαινει για τα δικα μας θεματα τιποτε το ιδιο,διοτι αφαιρειται ενα ολοκληρο πλεγμα παραμετρων που εκει κατεληξε σε ενα θετικο αποτελεσμα,
    λ.χ. εκει ο εθελοντισμος μπορει να ειναι πηγη συναισθηματικης ευεξιας, εδω ειμαστε διαφορετικοι.
    Παραδειγμα προς μιμηση ισως ειναι καλο να ακουγεται ,ο μιμητισμος ομως ειναι αδυναμια και ελλειψη αυτοελεγχου[στο δημο],καλυτερα ειναι η πρωτογενης ιδεα και εφαρμογη.
    Τα κοινα εχουν νομοτελειες,δεν ειναι συναισθημα,ουτε παραγωγη φιλανθρωπιας ,
    ειναι ανταποδοση υπηρεσιων δεν υπαρχει αναδρομικοτητα και πιστωση μεταχρονολογημενου εργου , ειναι προοπτικη και εξελιξη μια συνεχης ροη στο χρονο "Τα παντα ρει " συμφωνα με το Ηρακλειτο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Συγνωμη γραφω και καμια φιλοσοφια ετσι για το θεαθηναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ρε 6.19 ο λυκος την τριχα αλλαζει, το χουι δεν ταλλαζει. Με ποσα ονοματα ανεβαζεις σχολια ? Γιαννακη, ψωναρα ε ψωναρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΨΩΝΑΡΑΣ7:53 μ.μ., Μαΐου 26, 2020

    τι να κανω ρε φιλε το γουσταρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ρε καμένα-βούρλα, κυριολεκτικα, ονοματα δεν εχετε ? Ρωτησατε τους ΚΡΙΤΩΝ, ΑΝΤΙΣΘΕΝΗ, ΣΠΕΥΣΙΠΠΟ, ΚΑΒΕΙΡΟ, κοκ αν σας δινουν το δικαιωμα να χρησιμοποιειτε τα ονοματα τους ? Εχετε γινει ανεκδοτα σε ολες τις παρεες. Ψωναρες ε ψωναρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φιλε και το ψωνιο μας κουλτουρα ειναι επιστημονικα ! Shopping therapy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ίσα ρε μικροτσουτσουνη κομπλεξαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Blogger κάτι οι ψευδώνυμοι κατά δήλωσή του διανοούμενοι που νομίζουν οτι κάτι λένε, κάτι οι φράσεις πεζοδρομίου, κάτι ... αρκετοί άρχισαν να θεωρούν το blog ένα μέσο ξεκατινιάσματος. Κάνε κάτι αν θέλεις να παραμείνει ένα μέσο ενημέρωσες και κριτικής των δρώμενων στη τοπική κοινωνία. Και άλλαξε πιο συχνά την κύρια ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Δεν προκειται να αλλαξει ο μπλογκερ, στη στανη του αυτα τα ΄'ζωα'' θελει.
    Θα σβήσει και αυτος οπως το αλλα μπλογκ των ενεργων.
    Αντε γεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. δεν θέλει τέτοια στη στάνη ο μπλόγκερ. τέτοια γίνονται οι πασίγνωστοι- ο γνωστός ένας- με τις αρχαίες ονομασίες, που θέλουν να πετάξουν τη μπάλα στην εξέδρα για να φύγει από το κάδρο ο ...1ος πολίτης του δήμου.. και θίγονται κιόλας όταν επικρίνονται για τις αρλούμπες που γράφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 6.59 σωστη η παρατηρηση σου αλλα αν δεν πουμε ονοματα παλι τα ιδια θα εχουμε. Για να σε βοηθησω υπονοεις τον γνωστο ΚΡΙΤΩΝΑ που ενιοτε γραφει ως ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ ή ΚΑΒΕΙΡΟΣ ή ... ή ΑΝΩΝΥΜΟΣ αλλα ποτε με το πραγματικο του ονομα ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΑΣ-ΤΑΤΑΡΙΔΑΣ ? Αλήθεια εχω μια απορια. Γιατι ποτε δεν γραφει με το ονομα του ? Εγω ξερω οτι οι ανθρωποι ειναι περηφανοι για το ονομα τους, αυτος οχι ? Γιατι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Φίλε, Τραχανά Κώστα δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα. Την παραλία στον Κάλαμο την ανέδειξα εγώ από το 1997- 2000. Μαζί με τον αδερφό μου μας βγήκε η πίστη να μαζέψουμε κόσμο, την στιγμή που εκεί πριν έκαναν μπάνιο 20 άτομα!!! Ο Σούλης ο Πειρατής δηλ βρήκε έτοιμη μαγιά και κασμο από εμάς. Στα υπόλοιπα στα περισσότερα έχεις δίκαιο.
    Ευχαριστώ.
    ΛΙΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΡΑΧΑΝΑΣ ΚΟΣΤΑΣ10:34 μ.μ., Μαΐου 27, 2020

    NAI EXEIS ΔΙΚΙΟ ΝΙΚΟ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΣΟΡΥ .ΑΠΛΑ 97-99 ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ.2000 ΗΤΑΝ Ο ΣΟΥΛΗΣ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ . ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΙΚΡΟΣ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 90 ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ 2000 ΜΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΗ .ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ,ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΔΥΣΤΤΧΩΣ.ΗΤΑΝ Η ΜΟΔΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ BLUE-BAY ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΛΑΜΟ .ΑΠΛΑ Ο ΣΟΥΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΔΟΘΗΚΕ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ποιος ειναι ο νουμερο 1 υπο-πολιτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καποιος που δεν νοιαζεται για το χωριο του αγιου Κωνσταντινου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο Λαμιωτης business man

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.