04 Απριλίου 2020

Ο Δήμος Καμένων Βούρλων είναι οκνηρός και δεν απολυμαίνει πουθενά

Επιστολή αναγνώστη

Με δεδομένη την κατάσταση που βρισκόμαστε, με τον SARS Covid-19, η κάθε προσπάθεια απολύμανσης είναι μονόδρομος όπως λένε και οι επιστήμονές.
Από την πολύ απλή ατομική ευθύνη, του να πλένουμε και να απολυμαίνουμε τα χέρια μας, μέχρι την απαγόρευση κυκλοφορίας που επέβαλε η κεντρική διοίκηση, μοιάζει πολλές φορές βουνό, αλλά είναι ο μόνος δρόμος.

Από την μια άκρη στην άλλη, υπάρχουν πολλές βαθμίδες βέβαια, μέτρων που μπορούν να εφαρμοστούν για να προασπίσουμε το γενικό καλό και την υγεία όλων μας.

Θέλω να καταλήξω κάπου, και θα πω, το πόσο με ενοχλεί που ο δήμος μας ‘αγρόν αγοράζει’ όπως πάντα. Η παντελής απραξία με ενοχλεί ρε παιδιά. Το μόνο που έχω ακούσει είναι ότι κάνουν συμβούλια και αποφασίζουν δια περιφοράς. Χαχαχαχα καλά, ρε παιδιά το skype δεν έχει εφευρεθεί στο χωριό σας?

Εντωμεταξύ και άλλοι παραπονιούνται για τον οκνηρό μας δήμο όπως πρόσφατα για τους κάδους και πέσανε να τους φάνε.

Εγώ μαθαίνω ότι σε άλλους δήμους σαν και εμάς δεν σταματάνε καθόλου, καθαρίζουν πεζοδρόμια, απολυμαίνουν τους κάδους και τους δημόσιους χώρους και δομές, εγκαταστάσεις, ιερούς ναούς και καταστήματα που καλύπτουν βασικές ανάγκες.

Πρέπει να παίρνουμε όλα τα διαθέσιμα μέτρα, ώστε να περιοριστεί η εξάπλωση του ιού, πως να το κάνω λιανά να το καταλάβετε, πως να το χωρέσω στο κεφάλι σας το άδειο????

Κύριοι του Δήμου μας ενεργοποιηθείτε, κάντε αυτά που οφείλετε να κάνετε και μην είστε απλά θεατές.

85 σχόλια:

  1. Απετυχε ο Κοντζακ. Σε ενα θεμα ισως που μπορουσε να διακριθει σχετικα με την υγεια , και εδω εκανε το ακατορθωτο, ελαχιστα σε σχεση με αλλους ιδιους μικρους δημους.
    Μονο ηρωικες,φιλοτιμες προσπαθειες μεμονωμενων ατομων υπαλληλων και Προεδρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε «αναγνώστη» είσαι σοβαρός ?
    Κατηγορείς τον ηγέτη μας ότι παραμένει απλός θεατής στην επίθεση του SARS Covid-19 και δεν προβαίνει σε απολύμανση, όπως λένε και οι επιστήμονες ?
    Μα, ο δήμαρχός μας, ως και εξαίρετος επιστήμονας γιατρός, εκτιμώντας την όλη κατάσταση, ανακοίνωσε ότι για λόγους πρόληψης και προστασίας της υγείας των δημοτών, αυτό που προέχει δ ε ν ε ί ν α ι το πλύσιμο και απολύμανση πεζοδρομίων, δρόμων, κάδων, δημόσιων χώρων και δομών, αλλά η περισυλλογή των εγκαταλειμμένων οχημάτων εντός των ορίων του Δήμου.
    Κατάλαβες φίλε μου, πως ενεργούν οι δήμαρχοι που νοιάζονται τους συμπολίτες τους ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποσπάσματα από δημοσιεύματα μήπως και ξυπνήσει ο δήμαρχός μας !!!
    Δήμος Αθηνών
    Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας κ. Αβραμίδης δήλωσε: «Ξεκίνησε από χθες ο καθαρισμός των κάδων απορριμμάτων που βρίσκονται και στις 7 Δημοτικές Κοινότητες της Αθήνας. Επτά ειδικά οχήματα - ένα σε κάθε Κοινότητα - με υπερσύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό βρίσκονται ήδη στους δρόμους της πόλης κι ακολουθώντας τα απορριμματοφόρα του Δήμου, στην διάρκεια της αποκομιδής, πλένουν με ζεστό νερό και ειδικό καθαριστικό υγρό τους κάδους που μόλις έχουν αδειάσει … Έχουμε προγραμματίσει το σύνολο των κάδων θα πλένονται τουλάχιστον 6 φορές το χρόνο …
    Ο Δήμαρχος κ. Μπακογιάννης δήλωσε: «Το τακτικό πλύσιμο των κάδων είναι η απάντηση σε ένα βασικό και απολύτως δικαιολογημένο αίτημα των δημοτών της Αθήνας. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε και όλα τα υπόλοιπα που χρειάζονται για μια πόλη πιο καθαρή και πιο φιλική για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της. Για μας η καθαριότητα στην πόλη είναι κεντρικός πυλώνας του σχεδιασμού μας»
    Δήμος Αλεξανδρούπολης
    Για το Δήμος μας το πλύσιμο και η απολύμανση των κάδων απορριμμάτων είναι θέμα δημόσιας υγείας και τουριστικής εικόνας.
    Δήμος Πάτρας
    Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας ειδικών του Πανεπιστημίου Πατρών, οι κάδοι απορριμμάτων κρύβουν μικροβιολογικούς κινδύνους. Βρέθηκαν ανθεκτικά μικρόβια όπως σταφυλόκοκκος, εντεροβακτήρια, ψευτομονάδες, κολοβακτηρίδια κ.ά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο δήμαρχε μασε τα αμάξια να άνοιξη ο τοπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι Μασησε τα αυτοκινητα και τα παλαιΑ σκουπιδιαρικα για παλαιοσιδερο , ξερετε εσεις , τα λεφτα που πανε στο ταμειο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χορος του Ζαλογγου , με πρωτοχορευτη τον Συκιωτη , οπα , στο χορευτικο συγκροτημα συμμετεχουν οι ενοχοι , οι αδαεις, οι παρτακιδες, οι ασχετοι, οι κατα λαθος οπαδοι, οι ονειροπολοι, κουμπαροι φιλοι συγγενεις , και ο χορος καλα κρατει .. αφηστε το πρωτοχορευτη γιατι θα κανει φιγουρα χορευτικη και στο τελος θα γρεμοτσακιστουν καποιοι και αυτος θα καπνιζει πουρα Αβανας ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτο εκανε ολα τα χρονια , και παρεσυρε στο ρεμα τους Μακρυνιτσα, Τσωμο,Βουλγαρη, Κουκουλη, Παντρα, Βουλγαρη, Κριτσοβα, Σταθοπουλο,Τριανταφυλλη , Μπεζατη, Καραμανωλη, κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΣΥΚΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ, ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΒΙΣΤΑΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΑΤΑΡΓΙΑΣ, ΑΝΤΥΠΑΣ, ΠΑΠΑΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΟΥΜΠΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΙ ΠΑΡΕΚΕΙ. ΤΟΣΟ ΚΟΤΕΣ ?
    ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΑ ΤΡΙΛΕΙΡΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΟΥΠΟΥΛΑΤΗ.
    ΓΙΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗ ΚΑΙ ΜΠΕΖΑΤΗ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΤΟΥΣ ΕΦΤΥΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΒΡΕΞΕ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.

    ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΙΑΣΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ 56% ΤΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΚΛΗΦΘΕΙ ΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΣΩΜΟ.
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ .
    Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ, ΟΜΩΣ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ.
    ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, ΟΠΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 9:34 π.μ., Απριλίου 05, 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσυ που τα ξερεις ολα αυτα ,ο βαξεβάνης εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οχι . Οι  Χιούη, Λιούη και Ντιούη του Δημου.τα ανηψακια και κολλητιληκια του Ντοναλτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ειναι μονο τα σκουπιδια
    Θελει επιμονη συνεχεια .π.χ
    Εδω τι γινεται ;
    Καθε μερα και που γινονται οι απολυμανσεις ;

    Δήμος Ωρωπού, όπως μας ενημερώνει ο δήμαρχος Γιώργος Γιασημάκης,  συνεχίζει τις καθημερινές δράσεις απολύμανσης σε χώρους που επισκέπτονται οι συμπολίτες μας (Κέντρα Υγείας,Εκκλησίες,Πλατείες ) σε όλες τις Δημοτικές Κοινότητες για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωναιού…

    Περιορίζουμε τις μετακινήσεις #

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε φίλε μου Εμείς που ζούμε Ωρωπό να ξέρουμε τι απολυμανσεις κάνει αν και αυτός γιατρός, συν την υγειονομική βόμβα των αλλοδαπών στη Μαλακάσα που σουλατσαρουν

      Διαγραφή
  12. 2:48 π.μ., Απριλίου 06, 2020
    Με αυτά που διαβάζουμε ότι συμβαίνουν σε άλλους Δήμους, πρέπει να αντιληφθούμε όλοι μας, και ο πιο ανίδεος και ο πλέον κακόπιστος πολίτης , ότι τα πράγματα έχουν γίνει εξαιρετικά σοβαρά.
    Για αυτό πρέπει να ασκήσουμε πίεση μέσω των διαφόρων συλλόγων στο Δήμαρχο για εφαρμογή του μέτρου της απολύμανσης και στο δικό μας Δήμο.
    Ένα μέτρο που ήδη αυτός το εξήγγειλε με το Δελτίο Τύπου της 24.3.20 «… ο Δήμος έχει προγραμματίσει τακτική απολύμανση» και ήδη έχουν περάσει 12 ημέρες και ακόμα δεν βλέπουμε να υλοποιείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σκούφια βγάλτε τη μάσκα...Κ γράψε έντιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε 9:10 π.μ., εφιάλτης σου έχει γίνει ο Σκούφιας ? Ότι γράφεται δεν σημαίνει ότι είναι και δικό του. Υπάρχουν πολλοί, μια εξ αυτών είμαι και εγώ, που διαβάζουμε τι γίνεται αλλού και είμαστε ανήσυχοι για την αδράνεια του δικού μας δήμου και των συλλόγων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εφιάλτης χαχα απλα σκουφιας κ τσωμος ειναι κατα του δήμου κ δεν θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί Όχι μόνο εγώ αλλά κ Η διοίκηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βαξεβανηδες,υπαρχει γιατρεια και λεγεται ψυχοθεραπεια,κλειστε τωρα ραντεβου με προνομιακες τιμες,δωρο 2λογγο-αγναντη+1 ρεγγινι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιαννης Σκούφιας12:09 μ.μ., Απριλίου 06, 2020

    Προς 9.10 / 11.31
    Εγώ εδώ και 2+ χρόνια είμαι ο μόνος που παίζω έντιμα. Ότι γράφω, άρθρο ή σχόλιο, το αναρτώ με το όνομά μου. Όλοι εσείς οι μασκοφόροι που μου χρεώνεται ότι κατεβάζει η κούτρα σας, παίζεται βρώμικο παιχνίδι, διότι δεν έχετε το θάρρος να μου τα χρεώσετε με το όνομά σας.
    Με ένα νεφελώδες ιδεολογικό στίγμα που σας διακρίνει, προσπαθείτε με γκεμπελίστικες πρακτικές, με θράσος, με τσογλανιά, κοκ να μου ρίξετε λάσπη επειδή ασκώ κριτική στις πράξεις/παραλείψεις της Δημοτικής Εξουσίας.
    Η λάσπη και οι αθλιότητές σας δεν με αγγίζουν, ούτε με πτοούν. Δεν θα σταματήσω να εκφράζω την άποψή μου και να ασκώ κριτική (πάντα επώνυμα) απευθυνόμενος σε πολίτες που απαιτούν το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια --- και όχι σε εσάς [ψώνια, εμπαθείς και βαλτοί] που το μόνο που ξέρετε να κάνετε, είναι να κουτσουλάτε και να βρωμίζετε, νομίζοντας πως έχετε άποψη --- σε εσάς που έχετε ως σκοπό να τραβήξετε την προσοχή μακριά από το σημαντικό και να την τοποθετήσετε στην νοσηρή σας πραγματικότητα.
    Υστ
    Ο Δήμος δεν είναι κάτι απρόσωπο. Ο Δήμος είναι οι άνθρωποι-κάτοικοι του. Και αυτοί που είναι εναντίον των κατοίκων είναι η τωρινή διοίκηση υπό τον Συκιώτη και τα φερέφωνά της, όπως εσύ και λοιπά delivery boy !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον: καθένας έχει δικαίωμα στην ανωνυμία. Αρκεί όμως να μην τη χρησιμοποιεί για να βρίζει και να προπηλακιζει. Νομιζω πως με τους υβριστες δεν αξίζει καν να ασχολούμαστε γιατί τους δίνουμε αξία που δεν έχουν.
      2ον: χρεώνετε και παίζετε είναι το σωστό. Ας μάθουμε επιτέλους οι Έλληνες τη διαφορά ανάμεσα στα ενεργητικά και παθητικά ρήματα.
      3ον: η ιδεολογία που κολαει; για Δήμο μιλάμε τόσο καιρό. Όχι για πολιτικό κομα. Εκτός αν οι δικές σας παρεμβάσεις έχουν κάποιο ιδεολογικό πρόσημο που δε μας έχετε αποκαλύψει.
      4ον: οταν απαντάτε στους υβριστες με το ίδιο υβριστικό και απαξιωτικό ύφος πέφτετε στο ίδιο επίπεδο. Και αντί για σοβαρό διάλογο έχουμε ανταλλαγές υβρεων ένθεν κι ένθεν.
      5ον και τελευταιο: δε διαφωνώ όσον αφορά τις παραλείψεις του Δήμου και τα κακώς κείμενα. Θέλω όμως να βλέπω ανθρώπους που επισημαίνουν τα κακώς κείμενα όλων των πλευρών. Και περιμένω όταν κάποια στιγμή αλλάξουν οι κεφαλές αυτού του Δήμου να βλέπω ανάλογες αναρτήσεις για τα τότε κακώς κείμενα. Διαφορετικά θα πρέπει να θεωρήσω ότι η κριτική ήταν μονόπλευρη.

      Διαγραφή
  18. Αυτοι που γραφουν δεν εχουν κατι εναντιον του δημου , ειναι απεναντι στη κακη διοικηση ,στη αλαζονεια ,στη διαφθορα, στις σπαταλες, στα ψεματα , στη αδρανεια , στα ασκοπα εργα , στη διαλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με λίγα λόγια: ο δήμος είμαστε εμείς,δεν έχουμε κάποια αντιπαράθεση με τον εαυτό μας απλά πιστεύουμε οτι μας αξίζει κατι καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχυση εν κρανιω εχετε .
    Ο Δημος ειναι ο δημοτης και η δημοτικη περιουσια . Η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΣΤΗΣ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .
    που υπηρετειτε τα συμφεροντα του Δημου και οχι αλλα θεματα ,οταν κανετε αυξησεις και οχι οικονομια και δεν εισπρατετε απο τους οφειλετες και παραγραφονται διαφορα τελη και εισφορες; ποσα εσοδα εχετε , ποσα ανεισπρακτα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ 2:48 π.μ., 9:10 π.μ., 11:31 π.μ., 12:36 μ.μ., Απριλίου 06, 2020 καλα λενε οτι το μηλο κατω από τη μηλια πεφτει. Το DNA είναι κληρονομικο. Μπορει ο Σκουφιας να μην ξερει ποιος εισαι, αλλα εμενα το συντοπιτη σου δεν μπορεις να τον κοροιδεψεις, ειτε ως ανωνυμος ειτε με το γνωστο ψευδωνυμο. Σε ξερω καλα και σε ξερω χρονια. Φιδι, ε φιδι κολοβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχαχα. Δε με ξέρεις και μη μπερδεύεσαι. Δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι αλλά εγώ ο 12:36 δεν έχω καμία σχέση και δεν έχω ξανασχολιασει. Επίσης δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλά είπα ότι συμφωνώ για τα κακώς κείμενα του Δήμου. Δεν υποστηρίζω τον νυν δήμαρχο. Ανύπαρκτος είναι όπως ανύπαρκτοι ήταν και άλλοι πριν από αυτόν. Είπα απλά ότι την ίδια κριτική θέλω να βλέπω προς όλους ανεξαιρέτως. Μόνο τότε κάποιος αποδεικνύει ότι είναι όντως αμερόληπτος και θα έχει την αμέριστη υποστήριξη μου. Δε θέλω ανθρώπους που υποστηρίζουν συμφέροντα. Κανενός όμως. Ούτε των μεν ούτε των δε. Μέχρι να το δω αυτό κρατάω μικρό καλάθι.

      Διαγραφή
  22. Ωστε ετσι φασιστα Κριτωνα δεν θα αφησετε εσυ και η διοικηση σε χλωρο κλαρι τον Σκουφια. Α ρε διπροσωπο ανθρωπακι ποσο χαμηλα ακομα θα πεσεις. Για λυπηση εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ τον τσωμο σκούφια ούτε σε χλωρό κλαρί. Είστε η καταστροφή του δήμου. Εσύ με τις προσφυγές ο τσωμος με τις ενστάσεις. Θα φάτε μαύρο στις επόμενες ούτε 27 τοις εκατό που πήρε τώρα. Δεν θα υπάρχετε ούτε σαν όνομα τιμητές της νομιμότητας. Ουστ!

      Διαγραφή
  23. Μειωστε τα τελη στο δημο, δεν βλεπετε τι ερχετε ;
    Κατάρρευση ΑΕΠ έως -35% βλέπει για την Ελλάδα ο ΟΟΣΑ

    Η Ελλάδα εμφανίζεται να αντιμετωπίζει ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα στον κόσμο εξαιτίας της μεγάλης συμμετοχής του τουρισμού και της εστίασης στην οικονομία. Ποιο είναι το σενάριο με βάση το οποίο γίνονται οι υπολογισμοί.

    α μέτρα περιορισμού τα οποία εφαρμόζει η Ελλάδα μπορεί δυνητικά να έχουν επίπτωση έως -35% του ΑΕΠ, σύμφωνα με νέα έκθεση του ΟΟΣΑ, αναφορικά με τις εκτιμήσεις για την αρχική άμεση επίπτωση των shutdown στις χώρες που πλήττονται από την πανδημία του κορωνοϊόυ. 

    Όπως σημειώνεται στην ανάλυση, η αρχική άμεση επίπτωση των shutdown μπορεί να είναι μια μείωση του επιπέδου της παραγωγής από ένα πέμπτο μέχρι ένα τέταρτο σε πολλές οικονομίες, με τις δαπάνες των καταναλωτών να μειώνονται δυνητικά κατά περίπου ένα τρίτο.

    Τονίζει, δε, πως αυτή είναι μόνο η αρχική επίπτωση στο επίπεδο της παραγωγής και η επίπτωση για την ετήσια πορεία του ΑΕΠ θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, περιλαμβανομένου του μεγέθους και της διάρκειας των εθνικών shutdowns, την έκταση της μειωμένης ζήτησης για αγαθά και υπηρεσίες, καθώς και την ταχύτητα με την οποία θα αρχίσουν να αποδίδουν η δημοσιονομική και νομισματική πολιτική.

    Πάντως, υπογραμμίζει ο ΟΟΣΑ, είναι ξεκάθαρο πως η επίπτωση των shutdown θα αποδυναμώσει ουσιαστικά τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης.

    Στην ανάλυση του ΟΟΣΑ χρησιμοποιείται σενάριο που υπολογίζει τις βραχυπρόθεσμες οικονομικές επιπτώσεις από μια μείωση της δραστηριότητας πάνω από 50% και ως 100% σε διαφόρους τομείς. 

    Για την Ελλάδα, η δυνητική αρχική επίπτωση που θα έχουν στη δραστηριότητα τα μερικά ή ολοκληρωτικά shutdown ως ποσοστό του ΑΕΠ σε συνεχείς τιμές, πλησιάζει το -35%, όπως φαίνεται από το σχετικό διάγραμμα.

    Η Ελλάδα εμφανίζεται να έχει τόσο μεγάλη επίπτωση, διότι ο τουρισμός, η εστίαση και άλλοι κλάδοι που πλήττονται ιδιαίτερα από τα shutdown, φαίνεται να έχουν υπερβολικά μεγάλη συμμετοχή στη διαμόρφωση του Ελληνικού ΑΕΠ.

    Η ανάλυση του ΟΟΣΑ αναφέρει ότι σε χώρες όπου τα ταξίδια και ο τουρισμός έχουν μεγάλη σημασία στη διαμόρφωση του ΑΕΠ, οι επιπτώσεις θα είναι πιο βαριές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συμφωνω 12.36μμ 6\4\20 σε ολα, αλλα τι περιμενεις να το καταλαβουν οι βο-άγριοι,
    αυτοι ακομη ριχνουν πετρες στον Κεραυνό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλα ρε 4:26 μ.μ., που κολαει Τσωμος και Σκουφιας. Απο οτι θυμαμαι στο δημοτικο συμβουλιο ο δημοτικος συμβουλος Τσωμος ψηφισε τον προυπολογισμο ενω ο δημοτης Σκουφιας ειπε οτι θα κανει προσφυγη για ακυρωση της αποφασης. Μηπως σε εχει χτυπησει ο κορονοιος γιατι λενε οτι προκαλει εγκεφαλικη διαταραχη.
    Τον φοβαστε, έ, τον Σκουφια ? Απο οτι θυμαμαι ειχε πει στο παρελθον οτι θα σας ταραξει στη νομιμοτητα. Ναι αυτο φοβαστε. Και επειδη διαβαζω αυτα που γραφει, τον πιστευω. Μεχρι στιγμης δεν μπορει κανενας να του προσαψει τιποτα. Για αυτο κουλαρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μασκοφοροι 4:23 και 4:26 έχει δικιο ο 4:59. Αντε να κανετε το test γιατι το συμπτωμα της εγκεφαλικης διαταραχης ειναι ενδειξη οτι κολησατε κορονοιο και μετα εσεις θα κυνηγατε τον τσοπανη σας για να απολυμανει το μαντρι. Προβατα ε προβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από όλα αυτά που διαβάζω θέλω να επαναλάβω το σχόλιο ενός ανώνυμου στις 2:54 μ.μ., Απριλίου 03, 2020: ‘’Δεν έχω ακούσει κανέναν να επιχειρηματολογεί πάνω σε αυτά που λέει ο Σκούφιας. Μόνο ύβρεις.
    Διαφωνείτε με αυτά που λέει; Δικαιολόγησε το. Να ακούσω κ εγώ την άλλη άποψη. Για τζάμπα μαγκιές καλοί είστε’’
    Επί αυτού δεν είδα καμιά ανάρτησή σας. Μόνο διάφορες ασυναρτησίες τις οποίες δεν αξίζει να σχολιάσω.
    Άρα, συμπεραίνω, ότι οι αναρτήσεις του είναι εύστοχες και εσείς ως οπαδοί της διοίκησης, αλλά και άνθρωποι της διοίκησης (ναι, σχολιάζουν και αυτοί, και δεν θέλω προς το παρόν να εκθέσω πρόσωπα) επειδή δεν έχετε αντίλογο καταφεύγετε σε αερολογίες και ‘’απειλές’’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τόσα χρόνια ψέματα κ πάλι εδώ ψηφοροι κ συμμέτοχοι συνενοχοι. Αφού δεν σας αρέσει αυτό που γίνεται στον τόπο σας , αυτόν που μεγαλώσατε κ κάποτε σας έδινε ψωμί αλλάξτε το ή είναι τόσο μεγάλο εμπόδιο ο δήμος και η συμμορίες του?
    Αλλά οι περισσότεροι γυρίζετε στα σπίτια σας στο μικρόκοσμο σας γιατι απλά δεν σας νοιάζει τώρα που διώξατε τα παιδιά απ το χωριό..
    Κ αν αγαπούσατε τον τόπο σας εσείς θα πρέπει να μπαίνατε μπροστά.. Τώρα ΜΕΙΝΕΤΕ απλοί θεατές στην ίδια σας την τραγωδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αν δεν κάνω λάθος ο δημος με επιβλέποντα τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Π.Π. κο Παπαγρηγορίου έκανε απολύμανση σε κτήρια δημοτικά και ιδιωτικα (τραπεζες, μαρκετ κλπ) την περασμένη Κυριακή 29 Μαρτίου σε συνεργασία με τον Ενάλιο Δαφνουντα σε Αγιο Κων/νο, Καμένα Βούρλα και Μώλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΙΛΕ 8:03 π.μ., Απριλίου 07, 2020,
    εάν δεν έβλεπα στον ΦΩΝΟΓΡΑΦΟ, φωτογραφίες κλπ, θα έλεγα ότι κάνεις λάθος.
    {{ Συνεχίζονται οι προληπτικές απολυμάνσεις δημοτικών κτηρίων και κοινόχρηστων χώρων στο Δήμο Καμένων Βούρλων, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για τον κορονοϊό.
    Παραθέτω ένα κειμενάκι του αντ/ρχου :
    “Τους ευχαριστούμε που στέκονται δίπλα μας και βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του αγώνα μας!” αναφέρει ο Αντιδήμαρχος κ. Νίκος Παπαγρηγορίου.}}

    Αλλά μου κάνει εντύπωση ανάρτηση στο μπλογκ την: 04 Απριλίου 2020
    με το «Ο Δήμος Κ.Β είναι οκνηρός και δεν απολυμαίνει πουθενά» και αλλα........διαμάντια,
    γιατί δεν ανάρτησαν στο site του δήμου την απολύμανση του αντ/ρχου Ν.Π, πάρα μόνον στον Φωνογράφο ;;

    ΑΒΕΡΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Από την ΜΙΑ ο Μπλογκερ , με την «επιστολή αναγνώστη» που δεν γνώριζε την ανάρτηση Φωνογράφου, μέρες ΠΡΙΝ.
    Από την ΑΛΛΗ ο επιστολογράφος με το να «χωρέσω στο κεφάλι σας το άδειο????» και
    ΠΑΡΑΚΑΤΩ ο πρώτος σχολιαστής στις «4:54 π.μ., Απριλίου 05, 2020» ξημερώματα για να ……προλάβει.
    ΠΑΜΕ ...ΚΑΛΑ!! ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;
    - Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
    - Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
    - Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
    - Φταίει πρώτ’ απ’ όλα το κρασί!
    Ποιος φταίει; ποιος φταίει;
    Κανένα στόμα δεν το ‘βρε και δεν το ‘πε ακόμα.
    Κώστας Βάρναλης «Οι μοιραίοι»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειχατε δεν ειχατε τον φαγατε και τον Τζονσον,αλλα οσο και να χτυπιεστε
    τον Συκιωτη δεν θα τον φατε, μαρξιστικα σκουπιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σιγα τον πολυελαιο ..τον Πινοκιο θα τον "φανε" οι γυρω του , αυτοι που τωρα ειναι διπλα του . ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν ο δήμος έκανε απολύμανση, μπράβο του. Αλλά κου κου ΔΕΝ φτάνει μια φορά!! Με τι νομίζουν ότι απολύμαναν με αγιασμό και απεταξάμην το κακό?. Θέλει κάθε μέρα? Κάθε βδομάδα? Κάτι θέλει εε?? Ο δήμος έκαμε μια και τέρμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο φωνογραφο ..ναι ειναι οτι πειτε.
    Δεν διαβαζεις καλυτερα "ριζοαπαστη ", η "Εστια"
    αν θελεις αληθειες για το τοπο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο κοτζακ δεν θα γλυτωνε τον κορονοιο εαν ειχε την ιδια κομη με τον Τζονσον. Επισης εαν ειχε την ιδια πυτη με τον πινοκιο θα τον ειχε αρπαξει τον ιο (παρολο που ειναι πινοκιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ρε παιδιά συγγνώμη αλλά διαβάζω τα σχόλια και έχω μια απορία. Ποιος είναι ο Σκουφιας; μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιαννης Σκούφιας5:20 μ.μ., Απριλίου 07, 2020

    Αγαπητοί φίλοι σχολιαστές, θέλω να μοιραστώ μαζί σας, ένα χιουμοριστικό περιστατικό, το οποίο είναι αναρτημένο και στο διαδίκτυο. σχετιζόμενο με την επιπολαιότητα που μας διακατέχει ως λαό, καθόσον, πολλές φορές άλλα ακούμε, άλλα καταλαβαίνουμε και άλλα πράττουμε.
    ---
    Ο ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ενός τάγματος εξέδωσε την ακόλουθη διαταγή προς τους επιτελείς του: «Αύριο το βράδυ στις 20:00 ο κομήτης του Χάλεϋ θα είναι ορατός στην περιοχή μας, γεγονός το οποίο συμβαίνει μόνο μία φορά κάθε 75 χρόνια. Οι άντρες, με στολή ασκήσεων, να βρίσκονται συγκεντρωμένοι στον χώρο συγκεντρώσεως του τάγματος όπου θα τους εξηγήσω το σπάνιο αυτό φαινόμενο. Σε περίπτωση βροχής, δεν θα μπορούμε να δούμε τίποτα, οπότε συγκεντρώστε τους άντρες στο αμφιθέατρο και θα τους δείξω ταινίες του φαινομένου».
    Ο ΕΠΙΤΕΛΗΣ προς το ΛΟΧΑΓΟ: «Κατά διαταγή του διοικητή, αύριο στις 20:00, ο κομήτης του Χάλεϋ θα εμφανιστεί πάνω από το χώρο συγκεντρώσεως του τάγματος. Αν βρέξει, συγκεντρώστε τους άντρες έξω με στολή ασκήσεων και φέρτε τους στο αμφιθέατρο, όπου θα λάβει χώρα το σπάνιο αυτό φαινόμενο, κάτι που συμβαίνει μια φορά κάθε 75 χρόνια»
    Ο ΛΟΧΑΓΟΣ προς τον ΔΙΜΟΙΡΙΤΗ: «Κατά διαταγή του διοικητή, με στολή ασκήσεων στις 20:00 αύριο το βράδυ, το φαινόμενο του κομήτη του Χάλεϋ θα εμφανιστεί στο αμφιθέατρο. Σε περίπτωση βροχής στο χώρο συγκεντρώσεως του τάγματος, ο διοικητής θα δώσει άλλη διαταγή, κάτι το οποίο συμβαίνει μια φορά κάθε 75 χρόνια»
    Ο ΔΙΜΟΙΡΙΤΗΣ προς τον ΛΟΧΙΑ: «Αύριο στις 20:00 ο διοικητής θα εμφανιστεί στο αμφιθέατρο μαζί με τον κομήτη του Χάλεϋ κάτι το οποίο συμβαίνει κάθε 75 χρόνια. Αν βρέξει ο διοικητής θα διατάξει τον κομήτη στο χώρο συγκεντρώσεως του τάγματος»
    Ο ΛΟΧΙΑΣ προς τη ΔΙΜΟΙΡΙΑ: «Όταν βρέξει αύριο στις 20:00, ένα φαινόμενο ο 75χρονος στρατηγός Χάλεϋ, συνοδευόμενος από το διοικητή θα διασχίσει οδηγώντας τον κομήτη του, στο χώρο συγκεντρώσεως του τάγματος, με στολή ασκήσεων»
    Δυο ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ μεταξύ τους: «Αύριο στις 20:00 θα έρθει ο στρατηγός πάνω σε μία Χάρλεϋ με στολή ασκήσεων και αν περάσει κομήτης θα βρέξει»
    ---
    Αφιερωμένο στον 8:03 π.μ., που μας πληροφόρησε ότι έγινε απολύμανση σε κτήρια δημοτικά και ιδιωτικα (τραπεζες, μαρκετ κλπ) ενώ ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΣΥΚΙΩΤΗΣ στο ΔΤ της 24.3.20 ανέφερε: Οι κάδοι μετατρέπονται πολύ εύκολα σε εστίες μικροβίων. Ο Δήμος έχει προγραμματίσει τακτική απολύμανσή τους…
    Τα Συμπεράσματα δικά σας …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς δεν είναι περιστατικό αλλά ανέκδοτο. Περιστατικό χαρακτηρίζεται κάτι που όντως έχει συμβεί. Το συγκεκριμένο είναι ανέκδοτο που κυκλοφορεί σε χιουμοριστικα sites. Επίσης είναι εντελώς άστοχο ως αφιέρωση. Η επιστολή αναφέρεται σε όλες τις απολυμανσεις. Και των κτιρίων και των δημοσίων χώρων. Όχι μόνο των κάδων. Σε αυτό απάντησε ο 8:30. Το ότι δεν απολυμαίνει τους κάδους είναι διαφορετικό σκέλος. Εσύ μάλλον μπερδεύτηκες και νόμιζες ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση αναφέρεται αποκλειστικά σε κάδους.

      Διαγραφή
  39. Βρε 5:42 μ.μ., το μυαλο μοιαζει με την ομπρελα. Λειτουργει καλυτερα οταν ειναι ανοιχτο. Ο Σκουφιας σου δειχνει το φεγγαρι και κανεις κριτικη στο δακτυλο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ανοιχτό είναι το μυαλό μου. Δεν κάνω κριτική στο δάχτυλο αλλά στον τρόπο που προσπαθεί να δείξει το φεγγάρι. Αν είναι να κάνεις κάτι καντο σωστά. Ώστε η επιχειρηματολογια σου να έχει γερή βάση και να μην μπορεί να αμφισβητηθεί. Όταν προσπαθείς να διατρεβλωσεις το νόημα των λόγων κάποιου κάποιος θα βρεθεί που θα το καταλάβει

      Διαγραφή
  40. Εμένα θα μου πει κάποιος ποιος είναι ο Σκουφιας τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βρε 6.08 μ.μ. το προβλημα της απολυμανσης προεκυψε λογω κορονοιου. Ο Δημαρχος δηλωσε οτι εχει προγραμματιστει τακτικη απολυμανση των καδων λογω μικροβιων. Η απολυμανση που εγινε - αν εγινε - αφορα αλλους χωρους. Με το ανεκδοτο-σχολιο του ο Σκουφιας, αν τον ερμνηνευω σωστα, ήθελε να δειξει οτι ενω ο Δημαρχος αλλα ειπε ο Αντιδημαρχος άλλα εκανε. Εγω ετσι το ερμηνευσα. Αν καποιος αλλος εχει αλλη αποψη, ας την πει.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι. Συμφωνούμε. Λέει η επιστολή αναγνώστη "σε άλλους δήμους σαν και εμάς δεν σταματάνε καθόλου, καθαρίζουν πεζοδρόμια, απολυμαίνουν τους κάδους και τους δημόσιους χώρους και δομές, εγκαταστάσεις, ιερούς ναούς και καταστήματα που καλύπτουν βασικές ανάγκες". Απαντάει ο 8:03 αυτούς κι αυτούς τους χώρους τους απολύμανε. Και του ανταπαντάει ο Σκουφιας ναι αλλά τους κάδους είχε πει θα απολυμαίνει και δεν το κάνει. Κοινώς άλλα λέει η θεια μου άλλα ακούν τ αυτιά μου.

      Διαγραφή
  42. Εσείς όλοι που ασχολείστε με την τηλεόραση κ τις εφημερίδες μηπως να ασχοληθειτε λίγο με τα Καμένα Βούρλα που εχουν γίνει τα Αγράφα?
    Κάποτε άκουγες όλες τις γλώσσες του κόσμου κ τώρα δεν ακούς ούτε την ανάσα σου.. Θέλετε να λέγεστε κ κομωπολη?
    Αλλά εντάξει τώρα που ξαποστειλατε τους νέους δήθεν ότι κάνουν καριέρα στην πρωτεύουσα κ τα εξωτερικά.. Εντάξει ας μείνει πίσω η γερουσία να φέρνει γύρω γύρω κ να να κουτσοπλολευει. Δεν βαριέσαι για μας είναι η ζωή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ....... ΧΟΛΗ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟ.
    Α!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΚΑΘ ΥΛΗ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΤΑΡΓΙΑ ΚΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ 10ΕΤΙΑ.

    ΑΔΑ: 9ΨΥ3ΩΚ1-Ν58 - Γνωμοδότηση για την ανάθεση σε εγκεκριμένο σύστημα συλλογής Οχημάτων Τέλους Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ) των εργασιών για την περισυλλογή των εγκαταλειμμένων οχημάτων εντός των ορίων του Δήμου Καμένων Βούρλων (*)

    «Εγκαταλειµµένο όχηµα» είναι εκείνο το οποίο:
    α) εγκαταλείπεται σε δηµόσιους ή δηµοτικούς δρόµους στους οποίους απαγορεύεται η στάθµευση, για χρονικό διάστηµα µεγαλύτερο από 30 ηµέρες,
    β) εγκαταλείπεται σε άλλους δηµόσιους ή δηµοτικούς ή κοινόχρηστους ή µη χώρους και οδούς για χρονικό διάστηµα µεγαλύτερο από 90 ηµέρες και χωρίς την άδεια της αρµόδιας Υπηρεσίας ή Αρχής,
    γ) εγκαταλείπεται σε ιδιωτικούς χώρους χωρίς προηγούµενη συγκατάθεση του κυρίου ή νοµέα του χώρου κατά δήλωσή του,
    δ) αποτελεί γενικά κίνδυνο για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, καθώς και για την δηµόσια ή ιδιωτική περιουσία, ιδίως όταν λόγω της καταστάσεως που βρίσκεται δεν δύναται να ανταποκριθεί στον σκοπό για τον οποίο προορίζεται.
    Εγκαταλειµµένο όχηµα που δεν έχει αναζητηθεί από τον ιδιοκτήτη του εντός των χρονικών ορίων του άρθρου 9, παρ. 1 του Π.∆. 116/2004, είναι όχηµα στο τέλος κύκλου ζωής.
    Στο άρθρο 9 του ως άνω Π.∆. περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία συλλογής των εγκαταλειµµένων οχηµάτων και η αρµόδια υπηρεσία του ∆ήµου προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε τα χαρακτηριζόµενα ως ΟΚΤΖ να περιέλθουν στην κατοχή του ∆ήµου µετά την παρέλευση των απαιτούµενων προθεσµιών.
    Ο ∆ήµος υποχρεούται να παραδώσει τα οχήµατα αυτά σε εγκεκριµένο σύστηµα συλλογής ΟΤΚΖ, της περιοχής του. Το σύστηµα υποχρεούται να δέχεται αυτά τα ΟΤΚΖ δωρεάν.
    Επίσης, σύµφωνα µε το Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α/2014), επιτρέπεται σε Ο.Τ.Α. α΄ βαθµού, η σύναψη σύµβασης σε εταιρείες που τηρούν τις νόµιµες προϋποθέσεις, µετά από πλειοδοτικό διαγωνισµό, µε αντικείµενο µεταξύ άλλων και την περισυλλογή εγκαταλελειµµένων οχηµάτων.

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΜΟΝΙΚΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ....... ΧΟΛΗ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟ.
    Α!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΚΑΘ ΥΛΗ ΑΝΤ/ΡΧΟΥ ΠΑΤΑΡΓΙΑ ΚΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ 10ΕΤΙΑ., ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΠΦΑ.
    (*) https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A8%CE%A53%CE%A9%CE%9A1-%CE%9D58?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οταν καποιοι δημοι σκεπτονται τους δημοτες και δινουν λυσεις για τα απλα καθημερινα προβληματα τους , και δεν
    ονειρευονται μεγαλοπνοα εργα,
    Delivery ...αγιος ΦΩΣ
    Η απόφαση του δημάρχου για να μη βγει κανείς από το σπίτι.

    Ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης θα μεταφέρει το Άγιο Φως στα σπίτια των πιστών, προκειμένου να τηρηθούν τα περιοριστικά μέτρα για τον κορονοϊό.

    Με ανάρτησή του στο Facebook, ο δήμαρχος Γιάννης Κωνσταντάτος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το Αναστάσιμο Φως στο Σπίτι σας!».

    Συγκεκριμένα το μήνυμα του δημάρχου αναφέρει: «Το Μεγάλο Σάββατο με απόλυτο σεβασμό θα μεταφέρω το Αναστάσιμο Φως από το αεροδρόμιο στις εκκλησίες της πόλης μας.

    Στην συνεχεία και δίχως να έρθετε στους ναούς, μένοντας σπίτι σας, κλιμάκιο της Διοίκησης του Δήμου μας θα σας μεταφέρει το Άγιο Φως σε κάθε γειτονιά, σε κάθε σπίτι.

    Δίχως να βγείτε στους δρόμους με μεγάλη προσοχή θα σας ανάψουμε τα φαναράκια που θα έχετε αφήσει όσοι επιθυμείτε, έξω από τις πόρτες των πολυκατοικιών.

    Η ενέργεια μας αυτή έχει ως στόχο να ενισχύσει τον αγώνα που δίνετε όλοι όσοι μένετε μέσα και το Άναστασιμο Φως να σημάνει την πραγματική ανάσταση στα σπίτια μας και στις ζωές μας. Σύντομα θα ανακοινωθούν περισσότερες πληροφορίες.

    Για την ώρα όλοι να προμηθευτείτε κλειστού τύπου μεταλλικά Φαναράκια. Μένετε σπίτι και εμείς σας φέρνουμε το Αναστάσιμο Φως».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ναι το "Αγιο φως" σας μάρανε εδώ δεν έχετε να φάτε στην πόλη φάντασμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα απλα καθημερινα δειχνουν αν νοιζεται η οχι ο δημαρχος τους δημοτες . Τα σοβαρα οπως η αντιμετωση κρισης του κορωνουιου εννοειται οτι ειναι βασικο και υποχρεωση του δημου για απολυμανσεις παντου. ΤΑ μεγαλα εργα ειναι για αλλους το οφελος και για αλλες εποχες

      Διαγραφή
  46. Γιαννης Σκούφιας8:46 π.μ., Απριλίου 08, 2020

    Σωστή κίνηση αλλά… είναι κλασική περίπτωση αντιπερισπασμού.
    Τώρα ο κόσμος αγωνιά για την εξάπλωση του κορονοιού και εδώ πρέπει να επικεντρωθούν οι δράσεις του Δήμου. Προέχει η απολύμανση των κάδων και κοινόχρηστων χώρων (έπρεπε να έχουν γίνει) που έχουν να πλυθούν και να απολυμανθούν πάνω από 5 χρόνια και είναι εστίες μικροβίων. Αυτό που και ο δήμαρχος το επεσήμανε στην ανακοίνωσή του.
    Ο κ. Παταργιάς, ως παλιός πασόκος, έχει μάθει να πετά την μπάλα στην εξέδρα (συλλογή ΟΤΚΖ) όταν δεν μπορεί ή δεν θέλει να παίξει στο γήπεδο (ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ). Η συλλογή ΟΤΚΖ μπορεί να περιμένει για δράση στην μετά κορονοιού ημέρα.
    Ελπίζω, ο «σύντροφος» κ. Παταργιάς, όταν διαβάσει το σχόλιό μου, να κάνει, ακόμα και τώρα τα δέοντα, ώστε να επιστραφεί η μπάλα στο γήπεδο. Το παιχνίδι (η μάχη ενάντια στον κορονοιό) δεν τελείωσε και οφείλει ως Αντιδήμαρχος να ακολουθήσει τις εντολές των Υπουργείων Υγείας και Εσωτερικών. Δηλ. με άλλα λόγια, να κάνει αυτό που κάνουν όλοι οι Δήμοι στην Ελλάδα ε κ τ ό ς από τον δικό μας.
    Και το σχόλιό μου μην το εκληφθεί ως … χολή. Είναι κριτική κοινής λογικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μα τοσο..... ασθενης ειναι αυτος ο ανθρωπος;
    τιποτα δεν αφηνει να πεσει κατω;,
    ουτε ..μια τριχα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΥΟ «ΚΟΡΟΝΟΙΟΙ»
    ΔΙΑΛΟΓΟΙ AΡΚΑ
    Ο πρωτος :
    {{ ΠΗΓΕΣ ΛΑΙΚΗ ;
    ΝΑΙ, ΞΕΡΑΪΛΑ!.....
    ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΜΕΤΡΟ!...
    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΡΧΟΜΑΙ……..
    ΤΙΠΟΤΑ!... ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ
    ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΑΙ ΠΙΑ !.}}
    Ο δευτερος :
    {{ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ !.
    ΜΗ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!
    ΠΑΣΧΑ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ
    ΑΝΤΕΞΟΥΝ ! }}

    (*) gia xalarvma apo emonikoys.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αναρωτιέμαι. Υπάρχουν ακόμα παλιοί πασοκοι; είχα την εντύπωση ότι έχουν γίνει όλοι συριζαιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @@ 4:25 μ.μ.
    Υπαρχουν 2 φυλες πασοκων. Οι πιστοι που παραμενουν στο ΚΙΝΑΛ. Και οι ΟΦΑ - Οπου Φυσαει Ανεμος δηλ. αυτοι που πανε οπου τους οδηγει ... η τσεπη τους, οπως ο αντιδημαρχος που πουλησε την ομαδα του του 2014 για την καρεκλα που του προσφερε ο δημαρχος.
    Ενας συνοδοιπορος του 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Προς καθ υλη αρμόδιο Αντ/ρχο Καθαριότητας κ.κ Παπαναγιωτου Δ.
    Κατά προτροπή ενός σχολιαστή, έβγαλα και εγώ το καναρίνι μου βόλτα (καλό ε!!!) σήμερα που είχε καλό ήλιο.
    Και θα ήθελα να επιβεβαιώσω, στους αναγνώστες της στήλης αυτής :
    1. Δεν έχουν πλύνει ακόμα τους ΚΑΔΟΥΣ απορριμμάτων( στην γειτονιά μου ε!) (*)
    2. Δεν τοποθέτησαν ακόμη τα ΚΑΠΑΚΙΑ των κάδων που λείπουν ( στην γειτονιά μου ε!)

    Πέραν των ανωτέρω, που είναι στην επικαιρότητα και ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ …άσχετο;-σχετικό;.
    Μιλάμε επ αρκετόν, για τους κάδους, καπάκια, πλύσιμο, κλπ και σωστά,
    Σήμερα, λοιπόν, είδα κάδους καινούργιους 2019-2018 σπασμένους στα πλάγια , στις γωνίες, στην πλάτη.
    Σκεπτόμενος πώς να γίνεται αυτο, την ευθύνη την ρίχνεις στον οδηγό-χειριστή, με το τράνταγμα που «τρώνε» οι κάδοι για να αδειάσουν.
    Όμως υπάρχουν κάδοι παλαιοί άθικτοι και «αρτιμελείς» του 2006-2007, που και σε αυτούς ασκεί ο οδηγός την ίδια … καλή συμπεριφορά, τι να συμβαίνει αραγε;;;
    Από μια εταιρεία κκ αντ/χοι, προμηθεύεστε τους κάδους αρκετά χρόνια τώρα , έχετε ελέγξει εάν η ΑΝΤΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ είναι στις προδιαγραφές του;;; για είναι μουφα και σπάνε με το παραμικρό;; 220 ευρώ /έκαστος τον πληρωνουμε.

    (*) Παπ έχεις και την ευθύνη του Όρχου, ΕΧΟΥΜΕ και ΚΑΔΟΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΕΤΣΙ;,
    Δεν λειτουργεί γιατί είναι σε αχρήστεια;; Καντον να δουλέψει ο αχρηστος.
    Κάποιος-κάποτε είχε πει ότι δεν έχουμε εξειδικευμένο χειριστή, εάν συμβαίνει αυτό , άμεσα πρόσκληση πρόσληψη χειριστή αμειβόμενου με μπλοκάκι , ανάθεση εργασίας με την ώρα κλπ ( γραφειοκρατία μεν, αλλά είναι μια λύση), άλλως πρόσληψη εποχιακού αμειβομένου με τον μήνα.
    Μέσα στους 12 που παίρνεται για τον κορονοιο( 4/μηνα) δεν χωραει;;;

    ΑΥΤΑ ..ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. https://youtu.be/Jy6E5g0ZEeM
    ΑΝΤΕ μπας κ σας βοηθήσει αυτό να ξυπνήσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. https://youtu.be/Owdt85Wly5U
    ή ίσως αυτό να βοηθήσει να ξυπνήσετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. https://youtu.be/wQVu-KfQq28
    Υπόγειοι κάδοι Μεγανησιου
    https://youtu.be/Uf5ByF5pWXk
    Υπόγειοι κάδοι δήμαρχος Καβάλας
    Και Μυκόνου κλπ κλπ
    Βρείτε τρόπο και απετηστε τα αλλιώς Τπτ δεν πρόκειται να κάνουν οι δήμαρχοι που ψηφίζετε όσα χρόνια κ αν περασουν. ΞΥΠΝΗΣΤΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Κ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Για όσους θα ήθελαν να δουν πως θα ήταν τα ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ αν σας ένοιαζε πραγματικά ο τόπος σας.
    Καμάρι Σαντορίνης

    https://youtu.be/94OMOgF1y-E

    https://youtu.be/cvmFScXnBUo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. "Αφιερωμένο στον 8:03 π.μ., που μας πληροφόρησε ότι έγινε απολύμανση σε κτήρια δημοτικά και ιδιωτικα (τραπεζες, μαρκετ κλπ) ενώ ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΣΥΚΙΩΤΗΣ στο ΔΤ της 24.3.20 ανέφερε: Οι κάδοι μετατρέπονται πολύ εύκολα σε εστίες μικροβίων. Ο Δήμος έχει προγραμματίσει τακτική απολύμανσή τους…
    Τα Συμπεράσματα δικά σας …"

    Σκούφια από πότε οι κάδοι έγιναν κτήρια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γιαννης Σκούφιας9:16 π.μ., Απριλίου 09, 2020

    Ανώνυμε 8:03 π.μ., Απριλίου 09, 2020

    Ο/Η ΑΝΩΝΥΜΟΣ 8:03 π.μ., 7.4.20 είπε: [ Αν δεν κάνω λάθος ο δημος με επιβλέποντα τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Π.Π. κο Παπαγρηγορίου έκανε απολύμανση σε κτήρια δημοτικά και ιδιωτικα (τραπεζες, μαρκετ κλπ) την περασμένη Κυριακή 29 Μαρτίου σε συνεργασία με τον Ενάλιο Δαφνουντα σε Αγιο Κων/νο, Καμένα Βούρλα και Μώλο.]

    ΕΓΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ 5:20 μ.μ., 7.4.20 είπα: [ "Αφιερωμένο στον 8:03 π.μ., που μας πληροφόρησε ότι έγινε απολύμανση σε κτήρια δημοτικά και ιδιωτικα (τραπεζες, μαρκετ κλπ) ενώ ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κ. ΣΥΚΙΩΤΗΣ στο ΔΤ της 24.3.20 ανέφερε: Οι κάδοι μετατρέπονται πολύ εύκολα σε εστίες μικροβίων. Ο Δήμος έχει προγραμματίσει τακτική απολύμανσή τους… Τα Συμπεράσματα δικά σας ]

    ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΡΩΤΑΣ: [ Σκούφια από πότε οι κάδοι έγιναν κτήρια;;;; ]
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Εγώ είπα ότι ο 8.03 μας πληροφόρησε ότι ο αντιδήμαρχος έκανε απολύμανση σε κτήρια … κλπ --- ενώ ο Δήμαρχος είχε δηλώσει ότι απολύμανση χρειάζονται οι κάδοι …κλπ --- για τον λόγο αυτό και το ανέκδοτο με τον κομήτη Χάλευ που έγινε μηχανή Χάρλευ.
    Έγινε κ α τ α ν ο η τ ό ;
    Και να θυμάσαι, στη κατανόηση κειμένου, σημασία έχει που βάζεις το κόμμα.
    Στο πλαίσιο ενός κοινωνικού πειράματος σε μια ομάδα 50 ανθρώπων [ ανδρών + γυναικών] δόθηκε ένα κείμενο και η επιλογή να βάλουν σε αυτό το κείμενο ένα κόμμα. Το κείμενο ήταν:

    Αν ο ΑΝΔΡΑΣ ήξερε πραγματικά την αξία που ΕΧΕΙ η ΓΥΝΑΙΚΑ θα πήγαινε στα τέσσερα.

    Όλες οι γυναίκες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη ΓΥΝΑΙΚΑ
    Όλοι οι άνδρες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη ΕΧΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν οικονομολόγος δε θα ήταν ωφέλιμο να ανεβάσετε ένα άρθρο σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ελληνική οικονομία; θα το διαβάζαμε με περισσότερο ενδιαφέρον πιστεύω μιας και αφορά πολύ κόσμο αυτόν τον καιρό. Και το θέμα των κάδων σημαντικό είναι βέβαια αλλά αυτό το επισημαίνει οποιοσδήποτε δημότης. Από τη στιγμή που έχετε κάποια πιο εξειδικευμένη γνώση θα ήταν χρήσιμο να τη μοιραστείτε μαζί μας πιστεύω.

      Διαγραφή
  58. Τι σου κανει η καραντινα ,εμεινε εγκυος η Χριστίνα Μπόμπα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φιλε 8:33 μ.μ., Απριλίου 08, 2020, λες να σε άκουσαν, αλλά ….μπα τυχαίο θα είναι.

    Άλλαξαν προμηθευτή κάδων και πήγαν σε Λαμιώτικη εταιρεία «ΟΙΚΟ-ΠΑΝ Ε.Ε.»
    Ας ελπίσουμε ότι με τον Θόρυβο που έχει γίνει και με την Πίεση που έχει ασκηθεί, μήπως η ίδια Εταιρεία αναλάβει και την επισκευή των κάδων (καπάκια, ρόδες, κλπ).
    Για το πλύσιμο κάδων , εν αναμονή.

    ΑΚΟΥΣ ΑΝΤ/ΡΧΕ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες οι προμήθειες και απ'ευθειας αναθεσεις εχουν γινει και τα εργα η π.χ λιμανι ΚΒ εχουν γινει σε Λαμιωτες η Λαμιωτικες εταιρειες , τι κανέι Νιαου Νιαου στα κεραμυδια ;

      Διαγραφή
  60. Αυτό έπαιξε, 2 χρόνια και βάλε, πριν από τις εκλογές και δεν έπιασε, γύρισε μπούμερανγκ 56%.
    Αλλά, δεν θέλετε οι προμήθειες και οι δουλειές να πηγαίνουν σε ντόπιους, που κρατούν θέσεις εργασίας στο Νόμο μας, στον τόπο μας;;
    Υπάρχει αντιπολιτευση να ελέγξει την υπέρβαση, έτσι δεν είναι ;
    Κοτζακ, εάν είναι καλλίτερα ποιοτικά να είναι κατά τι ακριβότερα, δεν μπορείτε πλέον να κρυφτείτε ..υπάρχει και το διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Η πανδημία αυτή με τη μορφή της ασύμμετρης πλέον απειλής τρανταζει την υφήλιο συθεμελα. Θέτει σημαντικά θέματα ασφάλειας, κινεί τις μυστικές υπηρεσίες οι οποίες πλεον επικεντρωνουν τις προσπάθειες τους στην εξασφάλιση υγειονομικου υλικου, δημιουργει κενά στην άμυνα των χωρών και ταυτόχρονα αλλάζει τη μορφή του κόσμου όπως τον ξέραμε μέχρι σήμερα. Και στο μπλογκ ασχολούμαστε τόσες μέρες με κάδους. Μήπως να κοιταγαμε και λίγο παραπέρα απ τη μυτη μας έτσι για αλλαγή και να ανησυχούσαμε περισσότερο για τις πραγματικα πολύ σοβαρές απειλές που αντιμετωπίζει η χώρα γενικοτερα και εμείς ως πολίτες ειδικότερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αγαπητέ μου, προσπαθω να ασχολούμαι με πράγματα που μπορώ να επηρεάσω.
    Πραγματικά δεν έχει νόημα να ασχοληθώ με τις μυστικές υπηρεσίες που λες, και όλα αυτά τα βαρύγδουπα.
    Φτάνει στα όρια της παράνοιας να με ανησυχεί ο dow jones, γιατί πολύ απλά δεν έχω μετοχές εκεί.
    Και να κατρακυλήσει ως δείκτης, και πάλι δεν μπορώ να κάνω κάτι, και απλά αν έχει κάποια επιρροή στην ζωή μου, απλά θα το υπομείνω.
    Αντίθετα με τους κάδους, που όντως έχουν επιρροή στην καθημερινότητα μου, και έχω σχεδόν την δύναμη να το επηρεάσω , σαφώς και θα ασχολούμαι.
    Εσύ, αφου το κρίνεις σκόπιμο ασχολήσου με τις άμυνες των χωρών και τις παγκόσμιες οικονομίες και καλή τύχη
    Δεν είμαι σίγουρος αν με καταλαβες, ναι σε ειρωνεύομαι οικτρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά κανείς απλός πολίτης δεν μπορεί να επηρεάσει τις εξελίξεις παρά μόνο με την ψήφο του επιλέγοντας τα σωστά άτομα για τη διακυβέρνηση της χώρας. Όσοι όμως παρακολουθούν τις εξελίξεις μπορούν να προφυλαχθουν ή και να προετοιμαστουν κατάλληλα όπως κάποιοι που φρόντισαν και έφυγαν νωρίς από τη Σμύρνη πριν τη μεγάλη σφαγή. Και κάποιοι άλλοι που ίσως και να τους ειρωνευονταν έμειναν πίσω και προστέθηκαν στον αριθμό των θυμάτων. Είναι λάθος να θεωρούμε ότι πράγματα που δεν μπορούμε να επηρεάσουμε άμεσα δε μας αφορούν κιόλας. Αν ήμασταν περισσότερο ενήμεροι ως πολίτες θα μας βοηθούσε να κάνουμε και σοφοτερες επιλογές και να ψηφίζουμε πιο άξια άτομα και στην αυτοδιοίκηση. Ώστε να μη χρειάζεται εκ των υστέρων να παραπονουμαστε για την ανεπάρκεια της. Αν μιλήσουμε και για τις προσωπικές μας επιλογές τον παρόντα δήμαρχο δεν τον ψήφισα καθώς θεώρησα εντελώς ανεπαρκή την προηγούμενη πενταετία του.Και εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη. Απλά η άποψη μου είναι πως όσο αφυπνιζεται ο πολίτης τόσο περισσότερο θα τείνει προς τη σωστή επιλογή διοίκησης. Και πιστεύω πως ένα μπλογκ όπως αυτό εδώ θα μπορούσε να συμβάλει σε αυτό με άρθρα που προβληματιζουν και ταυτόχρονα πληροφορούν. Αυτός ήταν και ο στόχος της ανάρτησης μου. Όσο για την ειρωνεία το αντιπαρερχομαι. Δε συνηθίζω να προσβάλω άτομα και ούτε με αγγίζουν οι προσβολές. Και αν κάποιοι ένιωσαν ότι προσβαλονται από την προηγούμενη ανάρτηση μου ας με συγχωρέσουν.

      Διαγραφή
  63. ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ :
    ΑΔΑ: 9ΛΒΧΩΚ1-ΡΥΠ -
    ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΓΟΥ«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟΥ Τ.Κ. ΑΓΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ» 10/04/2020 14:08:01
    https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9B%CE%92%CE%A7%CE%A9%CE%9A1-%CE%A1%CE%A5%CE%A0?inline=true
    ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ (58,72%) : 161.819,55 € µε Φ.Π.Α. ΠΑΛΙ.... ΛΑΜΙΩΤΗΣ!!!
    ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ : 8 ΜΗΝΕΣ + (;)

    ΣΧΟΛΙΟ : ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΒΡΕΧΤΙΚΟ (αγορα επι Αντωνιου) ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΚΑΝΑ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ;;;
    ΦΥΤΡΩΣΑΝΕ ΤΑ ΡΕΙΘΡΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ... ΧΩΡΑΦΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Σκούφια και λοιποί ξερόλες τραβάτε και τυλίξτε κανα ντολμα γιατί για αντιπολίτευση και κορωνογνωσεις είστε για το γάιδαρο καβάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Τσωμο πάρε τον πουλο!!! Θα μπεις στην ανεργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Γιαννης Σκούφιας12:52 μ.μ., Απριλίου 11, 2020

    Αγαπητέ άσπονδε φίλε 7.42 πμ με το IQ χρυσόψαρου…
    Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα που αφορά αυτονόητα πράγματα [υδροδότηση κοινότητας] κάνεις τα αδύνατα δυνατά να δώσεις λύση στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα.
    Και όταν καλείσαι να αξιολογήσεις τις ενέργειες που έχουν γίνει, δεν ξεκινάς την αξιολόγηση από εκεί που βολεύει. Ξεκινάς από τότε που υπέπεσε στην αντίληψή σου το πρόβλημα.
    Στο δια ταύτα τώρα
     Η Κοινότητα Αγίου Χαραλάμπους έχει πρόβλημα υδροδότησης. Το νερό μεταφέρεται με υδροφόρα, που είχε αγοραστεί για άλλο λόγο…
     Στις εκλογές του 2014 ο Συκιώτης υπόσχεται άμεση λύση του προβλήματος…
     01.09.2014 - Ανάληψη Δημαρχίας...
     Περνούν 3 χρόνια χωρίς καμιά ενέργεια…
     24.07.2017 – Απευθείας Ανάθεση Σύνταξης Μελέτης στον κ. Τσιμπίδη
     26.01.2018 – Παραλαβή της μελέτης … με έντονες διαφωνίες της αντιπολίτευσης λόγω παρατυπιών
     20.11.2018 - Με τη βοήθεια του Περιφερειάρχη κ. Μπακογιάννη το έργο εντάσσεται σε πρόγραμμα χρηματοδότησης με ύψος 380.000,00 €
     Περνά όλο το 2019 χωρίς καμιά ενέργεια
     10.4.2020 - Υπογραφή Σύμβασης Εκτέλεσης του Έργου
     10.5.2020 - Έναρξη εργασιών μετά από +30 ημέρες … κορωνοιού επιτρέποντος
     10.12.2020 - Περάτωση μετά από +240 ημέρες δηλ 8 μήνες … αν όλα πάνε καλά
    Αν είσαι Δήμαρχος στον 21ο αι. και χρειάζεσαι 5+ χρόνια για να ξεκινήσουν τα έργα υδροδότησης μιας Κοινότητας αυτό δεν είναι στα ΣΥΝ του αλλά στα ΜΕΙΟΝ… ή με άλλα λόγια δεν πρέπει να υπερηφανεύεσαι αλλά να ντρέπεσαι…
    ΥΣΤ
    Εγώ, άσπονδε φίλε μου, δεν πήγα στα café για να ακούσω τι είναι Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Εγώ πήγα στο Πανεπιστήμιο και σπούδασα και αυτά που έμαθα τα εξάσκησα 37 χρόνια στον Ιδιωτικό Τομέα. Επαναλαμβάνω, στον Ιδιωτικό Τομέα. Αν εκεί ακολουθούσα το χρονοδιάγραμμα του Συκιώτη θα με είχαν στείλει σπίτι μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα υπέρ ή κατά της ανάθεσης περισσότερων τομέων στον ιδιωτικό τομέα;

      Διαγραφή
  67. Τα ντολμαδάκια αλα σκούφια ειναι πατέντα και σερβίρονται στο μπλογκ σε τρεις παραλλαγές,
    πικρά για τον διοίκηση ,αλμυρά για τους καμενοβουρλιώτες,νοστιμα για την αντιπολίτευση,
    τωρα πως το καταφέρνει μάλλον ειναι μυστική συνταγή?χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κύριοι, μπροστά στον οικονομολόγο είστε «παιχτάκια» δ’ εθνικής. Με τη λογική που σας διακρίνει, ενώ ο Δήμαρχος πρέπει να απολυμάνει τους κάδους χθες λόγω κορονοιού, αν τους απολυμάνει τους κάδους παραμονές εκλογών του 2023 εσείς θα το χειροκροτήσετε.
    Και στις 2 περιπτώσεις – κάδοι και α/χ – νομίζω ότι ο οικονομολόγος έχει δίκιο. Αν κάποιος σχολιαστής έχει αντίθετη άποψη, παρακαλώ να την καταθέσει, με κόσμιο τρόπο και χωρίς ειρωνεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γιαννης Σκούφιας5:52 μ.μ., Απριλίου 11, 2020

    Ανώνυμε 3:57 μ.μ.
    Δεν είμαι μανιχαϊστής δλδ δεν υιοθετώ την άποψη που δέχεται ότι δεν υπάρχει παρά μόνο καλό ή κακό δημόσιο και καλός ή κακός ιδιωτικός τομέας.
    Ως φιλελεύθερος οικονομολόγος ( και όχι νεοφιλελεύθερος ) πιστεύω :
    [1] Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά στο πλαίσιο του κράτους ρυθμιστή, και...
    [2] Ο δημόσιος τομέας πρέπει να λειτουργεί με όρους του ιδιωτικού τομέα, διότι θα κόστιζε πολύ λιγότερο και θα είναι πολύ πιο αποτελεσματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέρω τι είναι μανιχαϊσμός. Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν παρόλο που την πολιτική του πλευρά την έχουμε ζήσει αρκούντως αυτά τα χρόνια της κρίσης. Αναρωτιέμαι.Ο Κος Σκουφιας τοποθετήθηκε και διευκρινησε ότι ανήκει στους φιλελεύθερους και όχι νεοφιλελευθερους οικονομολόγους. Και σίγουρα όταν το λέει αυτό ξέρει σε τι αναφέρεται. Οι υπόλοιποι που χρησιμοποιείτε τον όρο νεοφιλελες που είναι της μόδας τελευταία ξέρετε σε τι αναφέρεστε ή απλά αρπαξατε μια ταμπέλα και την εκτοξεύετε έτσι για να έχουμε κάτι να πούμε; ας μου επιτραπεί να κλίνω προς το δεύτερο.

      Διαγραφή
  70. Βραβείο ειλικρίνειας στον προεδρο των Ρομα ."Ειμαστε ευάλωτοι,δεν μπορεί ο Ρομά να βγει
    εξω να κλεψει,να ζητιανεψει.Λιγο ακομη και θα ζητησει ΚΑΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ευχαριστούμε τους θιασώτες του Σκούφια για τη διασκέδαση που μας παρέχουν. Αν δεν είχαμε κι εσάς,το μπλογκ θα ήταν ανιαρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.