12 Μαρτίου 2020

Τι θα έκανες αν ήσουν, λέμε τώρα, δικαστής ....

Ένα απαντητικό σχόλιο του κ. Σκούφια που είναι από μόνο του άρθρο …
 
Προς κ. Ανώνυμο 12:26 μ.μ., Μαρτίου 10, 2020
Κοιν. Στους άσπονδους φίλους ανώνυμους σχολιαστές

Ανώνυμε με ρώτησες : « Σήμερα έχει στο δήμο ειδική συν/ση για το πρ/σμο, θα είσαι ικανοποιημένος εάν δεν ψηφιστεί ή και εάν ναι …..πάλι προσφυγή ;;;;;. Δηλαδή θέλεις, μέχρι τελικής πτώσεως, ΦΡΕΝΟ σε όλη την λειτουργία του Δήμου;;;; »
Σου απάντησα στις 5:44 μ.μ., Μαρτίου 10, 2020 : «ότι βιάζεσαι να μου καταλογίσεις ευθύνες. Αν θες απαντήσεις στα λεγόμενά σου έλα απόψε στο ΔΣ να ακούσεις την τοποθέτησή μου και θα καταλάβεις «
Δυστυχώς, η κα Πρόεδρος, εκτελώντας εντολές, μου είπε ότι μέσα σε 2 λεπτά πρέπει επιγραμματικά να ολοκληρώσω την τοποθέτησή μου. Απάντησα ότι είναι αδύνατον μέσα σε 2 λεπτά να τοποθετηθώ για σοβαρά οικονομικά θέματα … και στο διάλογο που ακολούθησε δεν έγινε δεκτό το αίτημά μου, και αποχώρησα.
Δεν ζήτησα το λόγο να μιλήσω για ασήμαντα πράγματα. Ζήτησα το λόγο να ενημερώσω το Σώμα ότι ο Π/Υ είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟΣ και ότι ο Δήμος βρίσκεται ένα βήμα πριν την ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ !
Το να μην θέλουν να ακουστεί η άποψή μου στο Σώμα οι της Εκτελεστικής Διοίκησης … το καταλαβαίνω !
Αλλά, τον να μην το ζητήσουν επιτακτικά οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Συμπολίτευσης και της Αντιπολίτευσης να ενημερωθούν για θέματα που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ … δεν το καταλαβαίνω !
Και τώρα ερωτώ εσένα, τι θα έκανες όταν μελετώντας τον Π/Υ διαπίστωνες :
1. να έχουν καταστρατηγηθεί βασικές διατάξεις κατάρτισης του Προϋπολογισμού
2. να έχουν αλλοιωθεί σ κ ό π ι μ α δεδομένα σε αποφάσεις του ΔΣ οι οποίες έχουν αναρτηθεί στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και έχουν επικυρωθεί από την ΑΔΘΣΕ και απεικονίζονται διαφορετικά στο Π/Υ
3. ο Δήμος, να βρίσκεται προ των πυλών της χρεοκοπίας και οι διοικούντες να ενδιαφέρονται πάση θυσία να ψηφιστεί ο Π/Υ … Γιατί άραγε ; Αν τόσο τους ενδιέφερε η καλή λειτουργία του Δήμου, θα φρόντιζαν να τον είχαν φέρει προς συζήτηση μέχρι της 15 Νοεμβρίου 2019, ως προβλέπει ο νόμος, ώστε και να γίνουν προσφυγές, ο χρόνος είναι αρκετός μέχρι την 1η Ιανουαρίου να είναι επικυρωμένος.
Τι θα έκανες αν ήσουν, λέμε τώρα, δικαστής και ο κατηγορούμενος που σκότωσε τους γονείς του, ζητούσε την επιείκειά σου λόγω που είναι ορφανός ;

-------------------------------

Το σχόλιο που προκάλεσε την παραπάνω απάντηση είναι το παρακάτω …
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Η Δικαιοσύνη ΔΕΝ είναι τυφλή, είναι μονόφθαλμη !!...":

Προς κ. Σκούφια,
κοιν: reporter.
1. Το είδες αλλά το άφησες για ένα μήνα, και όλοι δέχτηκαν το 107%
2. Το 2.90 ε/μ2 είναι αρκετο κόστος για τον μικροεπαγγελματία των οικισμών (καφενεία κλπ) , αλλά είναι ΑΔΙΚΟ έως ΛΗΣΤΡΙΚΟ για τις αποθήκες (γεωργικες και μη).
Οφείλει ο Δήμος τώρα με τις δηλώσεις των τερ. Μετρων βασει Ε9, να προετοιμάσει και την διαφοροποίηση των χρήσεων (πλασματικά τετραγωνικά) που θέλει δουλειά.
3. Όταν μας ακυρώνουν μια προσφυγή, ας το δεχτούμε και ας αφήσουμε …το πολιτικό σπρώξιμο.
4. Σήμερα έχει στο δήμο ειδική συν/ση για το πρ/σμο, θα είσαι ικανοποιημένος εάν δεν ψηφιστεί ή και εάν ναι …..πάλι προσφυγή ;;;;;.
Εάν την απορρίψουν τότε ….. ΠΑΛΙ πολιτικός δάκτυλος..
ΔΗΛΑΔΗ θέλουμε, μεχρι τελικης πτωσεως, ΦΡΕΝΟ σε όλη την λειτουργία του Δήμου;;;;.
Φρενο: Για το ΝΕΡΟ στον Αγ Χαραλαμπο;;.
Φρενο: Για την αντικατασταση του διδύμου της αποχετευσης στα Καμ. Βουρλα.;;
Φρενο: Για την αντικατασταση αμιαντου στο δικτυο υδρευσης στον Αγιο.;;
Φρενο : ……. Φρενο : ……. Φρενο : ………
ΕΡΩΤΗΜΑ : Μπορουν να γινουν δημοπρασιες, προμηθειες κλπ ,
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ;;;

ΕΥΧΗ : Υγεια σε ολους μας.

25 σχόλια:

  1. Φρενο ;
    Ο Δημος ειναι φορτηγο ,σε κατηφορα χωρις φρενα και χωρις οδηγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω ξαναγραψει,φαινομενικα ειναι τα οικονομικα του Δημου,στην ουσια ομως ειναι η διαφορά ιδεολογικοπολιτικης αντιληψης.
    Αυτο παλι δεν εχει να κανει με το σωστό ή λάθος,αλλα απο ποιον εκπορεύεται .
    Υπαρχει αναλογα ιδεολογικη απεχθεια ή προτιμηση οσο και αν αυτο που λεγεται ειναι εναρετο ή ανεντιμο π.χ. Τσοβόλα δωστα ολα?
    Ποτέ ενας μαρξιστης δεν θα ειναι το ιδιο με εναν καπιταλιστή ,παντα θα υπαρχει η αποχρωσα ενδειξη οτι η ενεργεια του ατόμου ειναι στην βαση της ιδεολογική.
    Αν αυτο δεν θελουν καποιοι να το δεχθουν ως συνιστωσα του τοπικου παιχνιδιού,τοτε θα μεινουν με την προσφιλη τους αγανακτηση .
    Ειναι σαν αυτο που γινεται τελευταια με τον Κορονοιο,αναγνωριζουν οι 'Πιστοί'
    την επιστημονικη αληθεια για την μεταληψη,αλλα δεν εναντιωνονται και στον Παπά.
    Μια τοπικη κοινωνια ακρως εθιμική ως προς τα ανωτερω λιγο θα φωναξει στην χρεωση,αφου αλλωστε οι φοροι εχουν πνιξει τα παντα, αλλα θα "γκαριξει" στην ανταποδωση του φωτισμου τ ή της αποκομιδής .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς κ. Σκούφια :
    Θα προσπαθήσω να σου δώσω , τις δικες μου σκέψεις στις ερωτήσεις σου, επιγραμματικά,.
    Δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε σε ολα, ο διάλογος μετραει, :
    Στην {1} και {2} Η αποκεντρωμένη εγκρίνει το Π/Σ και στις καταγραφές που είναι και γι’αυτους, λάθος, θα δίνει εντολή να διορθωθούν στην πρώτη αναμόρφωση ;; και ενημέρωση του παρατηρητηρίου ;
    Στην {3} όταν προ 8ετιας χρεωστάγαμε 2 εκατ.και πλεον, δεν μπήκαμε σε κατάσταση χρεωκοπίας και ευτυχώς, γιατί τα χρέη πληρώθηκαν απο ΥΠ. ΕΣ.( παρακρατηθέντες πιστώσεις της ΤΑ προ 10ετιας, ύψους 1.54 δις ευρώ από τον Κρατικό Πρ/σμο, Δημοι-ΔΕΥΑ πηραν μεχρι 9 εκατ για εξοφληση δικαστικων αποφασεων).
    Το σκέφτηκε ο Τετρι, για χρεωκοπία , αλλά δεν… το προχωρησε.
    Γνωρίζεις πιστεύω τι σημαίνει χρεωκοπία στους Δήμους και ποιοι επιβαρύνονται ;;
    Πως μπροσδιοριζεις εσυ την χρεωκοπία; Με την μη εκτελεση μικρων εργων, της καθημερινοτητας μας, σε αυτό συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ, ουτε 10 μ ασφαλτος δεν εχει πεσει εδώ και 5 χρονια, μονον βουλωνουμε τις …τρυπες, μια νορμαλ σταση ΚΤΕΛ στα ΚΒ την εβαλαν απο διαφημιζομενο, ενω στο Ρεγκινι απο το ταμειο του Δημου με 2500 ευρω ; Μενω .. εδω.!!

    Με την ψήφιση του π/σ τρέχει η υλοποίηση του τεχνικού προγ/τος , ιδιαίτερα των έργων που χρηματοδοτούνται από φορείς δημοσιου κλπ , στις καθυστερήσεις απεντάσσονται γιατί πρέπει να διατεθούν από τον φορέα εντός οικ. ετους (οι πιστώσεις δεν έρχονται στο. ταμείο μας)

    Ως προς τον χρόνο ψηφισης του π/σ, συμφωνώ μαζί σου, πάντως, δεν θυμάμαι να είχαμε ποτέ έγκαιρη έγκριση π/σ πριν την 1/1, όπως και πάρα πολλοί άλλοι δήμοι. Ας ελπίσουμε με τον νέο προϊστάμενο της οικ. Υπηρεσίας κ. Γάκη, τα πραγματα θα φτιαξουν.

    Συμφωνώ επίσης ότι τα βεβαιωμένα και μη εισπραχθέντα είναι πάρα πολλά, και αυξάνονται κάθε χρόνο , ιδιαίτερα στα τελη ύδρευση-αποχέτευση, εκδιδόμενων και παρεπιδημούνταν, ΤΑΠ κ.α

    Η κεντρική διοίκηση γνωρίζει πως πάει η οικονομία των πολιτών , γιαυτο κάνει και μέχρι 120 δόσεις για τα χρέη μας, οι δημότες για τα χρέη τους, κάνουν ρυθμίσεις;;

    Το παρακάτω είναι κείμενο της Αποκ/μένης , σε ακύρωση προσφυγής,προς γνώση σου εάν ....ΔΕΝ
    {{ια) σύμφωνα με την πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας το έννομο συμφέρον πρέπει να είναι προσωπικό, δηλαδή να υπάρχει ειδικός δεσμός του προσφεύγοντος με την προσβαλλόμενη πράξη, η οποία θίγει συγκεκριμένη νομική ή πραγματική κατάσταση που τον αφορά άμεσα, δηλαδή τη βλάβη να υφίσταται ο ίδιος ο προσφεύγων και όχι άλλο πρόσωπο με το οποίο να συνδέεται με ορισμένη σχέση, ενεστός, δηλαδή να υφίσταται συγχρόνως κατά το χρόνο λήψης της απόφασης, κατά το χρόνο άσκησης της προσφυγής και κατά το χρόνο εξέτασης της προσφυγής και τέλος η βλάβη που αποδίδεται στην πράξη πρέπει να έχει επέλθει ή να είναι λογικά αναπόφευκτη.}}
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    Αναλογη περιπτωση (*)
    https://diavgeia.gov.gr/doc/60%CE%A0%CE%A7%CE%9F%CE%A110-%CE%9A%CE%9B%CE%98?inline=true

    (**) Μέσα στον χαμό της πανδημίας του κοροναικου , τα παραπάνω είναι δευτερεύοντα.

    Δεν κομίζω γλαύκα ες Αθήνας

    ΕΥΧΗ : ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαννης Σκούφιας9:15 μ.μ., Μαρτίου 13, 2020

    Προς 8:12 μ.μ., Μαρτίου 13, 2020
    Πράγματι δεν είναι ανάγκη να συμφωνήσουμε σε όλα, ο διάλογος μετράει α λ λ ά δεν μπορεί να συνεχιστεί διότι ενώ εσύ ξέρεις σε ποιόν απευθύνεσαι, εγώ δεν ξέρω.
    Σου απάντησα στο σχόλιό σου της 12:26 μ.μ., Μαρτίου 10, 2020 γιατί έπρεπε οι αναγνώστες του blog να μάθουν και τι συνέβη στη συνεδρίαση του ΔΣ.
    Αποφάσισε να γίνεις επώνυμος ... Μόνο με επώνυμους ΠΟΛΙΤΕΣ, που έχουν άποψη, όπως εσύ, μπορεί να αντιστραφεί η καθοδική πορεία του Δήμου μας. Εν αναμονή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σημερα ανωνυμο παθητικο καθικι,αυριο επωνυμος ενεργός συνέταιρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 8:12 μ.μ., Μαρτίου 13, 2020
    Οι πολίτες του Δήμου Καμένων Βούρλων δεν πρέπει να ανησυχούν για τυχόν εξάπλωση του κορονοϊού τύπου Covid-19 αλλά για τον κορονοϊό τύπου Sukiotis-14 που εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2014 και το Μαϊο του 2019 πρόσβαλλε το 56% του πληθυσμού. Τα συμπτώματα αυτού του κορονοϊού διαφέρουν από πολίτη σε πολίτη. Είναι ένας ύπουλος ιός που συνεχίζει, λόγω έλλειψης αντισωμάτων, να προσβάλλει άτομα που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα έπρεπε να προσβληθούν. Και για αυτό απαιτείται επαγρύπνηση και αγώνας για μη εξάπλωση από τους εναπομείναντες Homo erectus. Ας παραδειγματιστούμε από τον κ. Σκούφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να κανουμε κ. Λυπηρίδη μου,αυτα εχουν οι πανδημίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναρτηθηκε στο διαυγεια η ψηφιση του προυπολογισμου.
    Οι δικαστες και αυτοι σε καραντινα, λογω κορονοιου.
    Θα χασουμε πολλα επεισοδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βγαλ'τη σκούφια σου και βάτα με........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το φαρμακο το εχει ενας Σαμάνος-θεραπευτης που εχει την καλυβα του στο βοαγριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο https://www.lamiafm1.gr υπάρχει η εξής ανάρτηση:
    Με χρηματικές εντολές του Υπουργείου Εσωτερικών προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, οι παρακάτω Δήμοι της Στερεάς Ελλάδας θα χρηματοδοτηθούν για κάλυψη λειτουργικών δαπανών ή επενδυτικών δραστηριοτήτων και έργων.
    ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ (ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ) 343.600,00
    ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΟΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ (ΒΟΙΩΤΙΑΣ) 282.400,00
    ΣΚΥΡΟΥ (ΕΥΒΟΙΑΣ) 241.700,00
    ΑΓΡΑΦΩΝ (ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ) 327.800,00
    ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ (ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ) 330.500,00
    ΔΕΛΦΩΝ (ΦΩΚΙΔΑΣ) 430.500,00
    ΔΩΡΙΔΟΣ (ΦΩΚΙΔΑΣ) 337.300,00

    Σε ποιο πρόγραμμα υπάγονται αυτές οι χρηματοδοτήσεις και γιατί ο Δήμος μας δεν είναι στη λίστα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Βλεπετε τι κανει ο κορονοιος, πρωι-πρωι ερωτηματα . τι παιρνουν οι αλλοι και οχι ..εμεις.
    γλυτωσες δημαρχε, δεν εισαι .......ορεινος εισαι ... καμπισιος
    {{Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκου κατανέμεται από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ποσό ύψους 24.300.000,00 € σε 89 μικρούς νησιωτικούς και ορεινούς Δήμους της χώρας.
    Η χρηματοδότηση προέρχεται από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους των Δήμων.
    Το ποσό των 24.300.000 € κατανέμεται στους Δήμους, βάσει γεωμορφολογικών και δημογραφικών χαρακτηριστικών, συνδεόμενων με τη νησιωτικότητα, την ορεινότητα και τον πραγματικό πληθυσμό, σύμφωνα με τον κάτωθι πίνακα:
    πλα....πλα.. + οι ανωτερω δημοι περιφ Στερεας
    https://www.ypes.gr/me-apofasi-toy-yp-esoterikon-katanemontai-24-ekat-eyro-se-89-dimoys-tis-choras/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. «Το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν»
    "το ήθος όλης της πολιτείας είναι το ίδιο με αυτό αυτών που την κυβερνούν
    ................


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΠΟΡΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ 26.3.20 ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ; ΤΙ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΒΙΑΣΥΝΗ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φερτε ενα νομιμο προυπολογισμο πρωτα ,και μετα ψηφιστε τον , οχι περναει κατι δηθεν ως επειγον , καθε φορα το ιδιο κανει ο δημαρχος , δεν τον πηρατε ειδηση ; επειγον ο βιολογικος, επειγον το δανειο απο παρακαταθηκων , επειγον η αναπλαση Βασειλιαδη, επειγον το πολυχωρος ΑΚ , επειγον η παραλιακη , ..., επειγον LED φωτισμος ...ψευτοδιληματα προς τα μελη του δημ . συμβουλιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παντα ετσι γινόταν φιλε 4.00 mm,αν ανατρεξεις στο παρελθον θα δεις καθαρα οτι ποτε,
    καμια διοικηση[ισως καποια εξαιρεση θεματος] δεν συμβαδισε με την ηθικη ,
    αλλα παντα με το ρεαλισμό.
    Ο 10.55 pm αναφερει τον Ισοκρατη αλλα δεν γνωριζουμε αν ο ρητορας το ειπε
    για την πολιτιστικη ΥΠΕΡΟΧΗ της αρχαιας Αθηνας ή για το ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ της στρατιωτικά, στην ανοδο των Μακεδόνων[επιστολες προς Φιλιππο].
    Και ο Δημοσθενης την ιδία εποχή ηταν εξισου καλος ,ομως ο ρεαλισμος ειναι γνωρισμα δυναμικό επι του εφικτού και σε αυτο ο ισοκρατης υπερείχε.
    Στα δικα μας λοιπόν ,το οφελιμο απο το μη, εφοσον στηριζεται με αποφασεις συννομες ,
    ειναι παντοτε σαν το ποτηρι το μισοαδειο.
    Τροπος ομοφωνιας σε ολα δεν υπαρχει.
    Ενα ειναι σιγουρο οτι ο αρχικος τουριστικος Δημος του 1964 περιοριστικός ως προς το μεγεθος αλλα συνεκτικος και παραγωγικός ως προς το αντικειμενο,κατεληξε σε μεγαλο ασθενη
    λογω εκτασης και πολυμορφίας.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ειναι αιτια των προβληματων ο "Καλλικρατης" και η συνενωση περιοχων η η διασπαση κοινοτητων. Οπως λετε ξεκινησε απο το 1964 , και απι τοτε ποτε δεν βρηκε την περπατησια του η περιοχη ολη . Τοπικη εξουσια για προσωπικες φιλοδοξιες και οχι για συνολικη αναπτυξη. Το ιδιο και τωρα .
    Ο τοπος θελει ενα "Τσιορδα " στα θεματα διοικησης και τουρισμου και οχι χαλαρους τυπους ,με καλους συνεργατες ,ανα τομεα . Ο κοσμος θα ψηφισει τους αριστους η θα ψηφιζει αραγε τους φιλους, γειτονους , ξαδελφια κλπ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε κρίτωνα ή όπως αλλιώς σε λένε, μας τάχεις πρήξει με τις αμπελοσοφίες σου και με τι ήταν τα καμένα βούρλα το 1964. Σήμερα ο δήμος είναι αυτός που είναι με νόμο του κράτους και αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Και αυτός ο δήμος είναι πράγματι ασθενής, στο μόνο που συμφωνώ μαζί σου.
    Έχεις να προτείνεις κάτι για αυτόν τον σημερινό δήμο ώστε να μπει σε μια κανονικότητα ?
    Τέτοια θέλουμε να διαβάζουμε και όχι το τι έλεγαν ή εννοούσαν αρχαίοι φιλόσοφοι.
    Αν δεν έχεις να προτείνεις κάτι, σταμάτα γιατί έχεις αντικαταστήσει τον τοτό.
    Το άλλο με τον κρίτωνα το άκουσες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. προς 7.00 mm
    Ωραια σκεφτεσαι,ιδεατα,αλλα επιτρεψε μου να πω αντιρεαλιστικα.
    Χρησιμοποιεις λεξεις που κανουν για ενα κρατικο περιβαλλον και οχι για την
    οικονομια της αγορας που δεν διατασσεται.
    Αν θεωρεις οτι τα πολιτιστικα , καζαντζειδια ,οι ριζες,η γιορτη της σαρδελας,
    και γενικα τα τοπικα εθιμα ειναι η αναπτυξη,τοτε εσυ λανθανεις.
    Χωρις επενδυτικο κεφαλαιο με κινητρο το κερδος,λ.χ. το Καμπιγκ του ΕΟΤ θα μεινει
    ετσι οπως ειναι ,και κανενας αυτοδιοκητικος δεν μπορει να επενδυσει εκει χρηματα
    απο "φορους",[ εταιρια του Δημου ΔΕΠΑΚΑΒ].
    Πρεπει να γινει κατανοητό οτι και οτι οι αριστοι
    ή τα κομματα ή τα ξαδελφια εχουν εκλεκτικες σχεσεις,σε ενα πολιτικο περιβαλλον εχθρικο
    για την οποια ιδιωτικη επενδυση.
    Οσο για τον οξυδερκη 7.54 mm, λυσεις θα παρει απο τον ακατασχετο πλουτο ιδεων
    και προτασεων της συναξης των σοφων στην Επιτροπή Διαβουλευσης ,χαρακτηριστικο
    δείγμα της τοπικης κοινωνιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΝΑ ΠΟΥ ΧΘΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΔΑ 6Υ4ΠΟΡ10-9ΝΟ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ 4 ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
    ΑΡΑ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΝ (ΜΗ ΕΓΚΡΙΣΗ) ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕ 4 ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ .
    ΕΣ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΙΝΑΙ 1.15 ΠΡΩΙΑ
    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ.
    ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επιστολή προς: «επι Κνημιδι Λοκρους»
    Θέμα : ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2020

    Λόγο κορονοιου και απομόνωσης , προσπαθούμε να διαβάσουμε και τα τεκταινόμενα με τον προϋπολογισμό του Δήμου. Δεν είμαστε Δικαστές,, οικονομολόγοι-λογιστές και δημόσιοι-δημοτικοί υπάλληλοι επί των οικ/κων, όμως σε κάποια πραγματάκια, κάτι …σκαμπάζουμε, όταν διαβάζουμε αποφ/σεις Δ.Σ, προσφυγές πολιτών, γνωμοδοτήσεις υπηρεσιών και ελεγκτικών αρχών, πορίσματα Συνηγόρου Πολίτη, γνωμοδοτήσεις ΝΣΚ, αποφάσεις ΣτΕ κλπ
    Πηγή το …ιντερνέτ και…. σκότωμα χρόνου.

    Θα πω την γνώμη μου σε κάποια από τα ……..πολλά :
    1. Καταχώρηση 400.000 ευρώ ως ΦΠΑ στα τέλη ύδρευσης αποχ/σης.
    1α. Στην αποφ/ση ΔΣ για Π/Σ, έγινε αναφορά από Φλωράκη, για το ύψος του ποσού του ΦΠΑ ,που ΔΕΝ μπορεί να αντιστοιχούν στα έσοδα τελών ύδρευσης-αποχ/σης.
    Η απάντηση της Ο.Υ είναι ότι μπαίνουν μεν σαν ΕΣΟΔΟ αλλά και σαν ΕΞΟΔΟ το ίδιο ποσό , επομένως …….ΜΗΔΕΝ.. Πάει καλά ας…… το δεχτούμε. (*)
    1β Πάμε στα ερωτηματικά προσφυγής, μετά από τις γνωμοδοτήσεις της αποκ/νης κλπ,
    όπως αναγράφεται .
    {{Ως προς τον ΦΠΑ = 400.000,00 € δεν δίνει απάντηση ουσίας ενώ γνωρίζει η Οικονομική Υπηρεσία ότι πρόκειται για κάλυψη από έσοδα άλλων Υπηρεσιών και επηρεάζουν τον Π/Υ. Στην ουσία υπάρχει διπλή ΖΗΜΙΑ για τον ΔΚΒ
    [1] από τη Πρόβλεψη ΜΗ Είσπραξης της αξίας του Νερού και
    [2] τον ΦΠΑ είτε τον εισπράξει είτε δεν τον εισπράξει είναι υποχρεωμένος να τον αποδώσει στη Δ.Ο.Υ.}}
    Αυτό το τελευταίο, αριθ {2} ΔΕΝ πρέπει να συμβαίνει γιατί είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κάποιος θα είχε αντιδράσε, δηλαδή έχεις προβλέψει 400.000 ευρω ΦΠΑ ύδρευσης , δεν το εισπράττεις ΟΛΟ αλλά εισπράττεις έστω τα 150.000 και στην Δ.Ο.Υ πρέπει να δόσεις 250.000 ευρω;;;;
    Εάν δεν πληρώσει ΚΑΝΕΙΣς και δεν πάρεις ΜΙΑ , τοτε στον Δ.Ο.Υ καταθέτεις 400.000;;;
    Μήπως, δεν έχω καταλάβει κάτι, εγώ ο άσχετος επί των οικονομικών και είμαι Οφσαιτ;;;
    Εάν συμβαίνει, τότε κάθε χρόνο τον Προϊστάμενο της Ο.Υ (**), πρέπει να τον.. «εκτελούμε»., αλλά και κάποιον αυτ/κο, αποφασίστε εσείς… ΠΟΙΟΝ (***)

    2. Επενδύσεις ύδρευσης /αποχ-σης με χρέωση στα ετήσια …… ανταποδοτικά τέλη.
    .Οι χρηματοδοτήσεις έργων, γενικά, ύδρευσης, αποχ/σης κ.α στους μικρούς δήμους είναι υποχρέωση της κεντρικής εξουσίας δια των οργάνων της, με επιχορηγήσεις, από κρατικό πρ/σμο, . επομένως ΔΕΝ πρέπει να χρεώνονται και στους δημότες, παρα ΜΟΝΟΝ το λειτουργικό κόστος και μάλιστα ανταποδοτικά .
    Αυτό συμβαίνει στις ΔΕΥΑ που είναι δημοτικές επιχειρήσεις και χρεώνουν στους δημότες τα Δάνεια που έχουν πάρει (μικρά σε ποσοστό, σε σχέση με το όλο κόστος έργου) , με κατανομή των ετήσιων τοκοχρεολυτικών δόσεων τους στις καταναλώσεις, π.χ ΔΕΥΑ Λαμίας.

    3. Από την εισήγηση της Ο.Υ και τον διάλογο στο ΔΣ (****) , πολλά μπορούν ειπωθούν , π.χ ποσά χρήματα δίνει στην Τ.Α με τους ΚΑΠ το Κράτος για καθένα δημότη;;
    ειναικάτι παρακάτω από τα 150 ευρώ, όσο το πρόστιμο για τον κορονοιο και πόσα χρεωστάνε οι 5.491 βεβαιωμένοι οφειλέτες στον δήμο;;;: Από 449 ευρώ μ.ο ο καθένας.

    (*) Εχω μπροστά μου ένα διπλότυπο είσπραξης ύδρευσης-αποχ/σης με διαφόρους κωδικούς ανά υδρ-αποχ. ΔΕΝ φαίνεται πουθενά ο ΦΠΑ (13 % κατανάλωση ύδρευσης και 24% σε όλα τα άλλα) όπου σε σύνολο 31 ευρώ ο φπα είναι 5.70 δηλ 18.5 % μ.ο
    Στον π/σ: εγγραφή εσόδου 400.000 : 18.5% =2.162.162,162 ευρώ.;; Είμαστε πολύ μακριά.
    Εδώ ένα σχόλιο για να χαλαρώσουμε: πίνω νερό χρεωση 13% φπα-πάω για WC 24% φπα, γιατί;;
    Σαφέστατα.... λόγω προστιθέμενης αξίας.

    (**) Γι αυτό μέχρι πέρυσι δεν αναλάμβανε κανένας σας ως επικεφαλής της Ο.Υ;;
    Εάν κ. Γάκη κάτι δεν πάει ΚΑΛΑ στην ολη Ο.Υ, άμεσα οργανόγραμμα από δήμο που φυσαει η Ο.Υ, σε όλη του την ανάπτυξη και εφαρμογή, μην κ……εις.

    (***) Σας ακούω τι μου λέτε, αλλά δεν το γράφω, έχουμε κορονοιο σε εξέλιξη ,
    αναβάλετε ……….για μια 4ετια..
    Ε! Ε! είναι και ………γιατρός , τώρα τους θέλουμε ΟΛΟΥΣ.

    (****)https://diavgeia.gov.gr/doc/62%CE%A98%CE%A9%CE%9A1-%CE%9C%CE%A85?inline=true

    Δεν κομίζω γλαύκα ες.. Λοκρούς



    ΕΥΧΗ : ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιαννης Σκούφιας8:59 μ.μ., Μαρτίου 28, 2020

    Η Λογιστική του ΦΠΑ
    Για να γίνει κατανοητό πως αντιμετωπίζεται ο ΦΠΑ θα παραθέσω ένα παράδειγμα.
    Έστω ότι ο Δήμος έχει μόνο 2 δημότες, τον Α και τον Β
    Εκδίδει για κατανάλωση νερού 2 τιμολόγια τον μήνα Μάρτιο 2019
    Στον Α = Αξία Νερού 500 m3 επί 0,15 €/m3 = 75,00 € + 24% ΦΠΑ = 9,75 € = 84,75 €
    Στον Β= Αξία Νερού 500 m3 επί 0,15 €/m3 = 75,00 € + 24% ΦΠΑ = 9,75 € = 84,75 €
    Άρα οι Α και Β χρωστάνε στο Δήμο από 84,75 € έκαστος δηλ. σύνολο 169,50 €

    Ο Δήμος δηλ. έχει ΑΠΑΙΤΗΣΗ = 169,50 €
    Τα 150,00 € είναι ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ
    Τα 19,50 € είναι ο ΦΠΑ που πρέπει να τον αποδώσει στη Δ.Ο.Υ
    Τον επόμενο μήνα της έκδοσης των τιμολογίων, Απρίλιο 2019, ο Δήμος αποδίδει / πληρώνει τα 19,50 € στη Δ.Ο.Υ. ανεξάρτητα αν τα έχει εισπράξει από τους 2 δημότες του

    Τον Ιούνιο 2019 ο Α πληρώνει την οφειλή του στο Δήμο δηλ. 84,74 €
    Ο Β, όμως, δεν πληρώνει.

    Τον Δεκέμβριο 2019 η Οικονομική Υπηρεσία αξιολογεί τα δεδομένα και προβλέπει ότι ο Β δεν θα πληρώσει την οφειλή του = 84,75 € και μεταφέρει την απαίτηση του Δήμου στη ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ

    Αν αυτά τα 84,75 € δεν εισπραχτούν ποτέ ο Δήμος θα έχει υποστεί ΔΙΠΛΗ ΖΗΜΙΑ
    Τα 9,75 € που απέδωσε /πλήρωσε στη Δ.Ο.Υ τον Απρίλιο του 2019 + τα 84,75 € που ο Β δεν θα πληρώσει
    Δηλ. ΖΗΜΙΑ 84,75 + 9,75 = 94,50 €

    Στα δεδομένα του Δήμου στη ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ = 1.270.950,00 € πρέπει να προστεθεί και ο ΦΠΑ που αναλογεί και πρέπει να αποδοθεί στη Δ.Ο.Υ., ο οποίος κατά προσέγγιση πρέπει να είναι γύρω στα 150.000,00 € [αυτά περιλαμβάνονται στα 400.000,00 € της συνολικής απόδοσης]
    Αν αυτά τα 1.270.950,00 € , που είναι Αξία + ΦΠΑ Νερού, δεν εισπραχτούν ποτέ, ο Δήμος θα έχει υποστεί ΔΙΠΛΗ ΖΗΜΙΑ : 1.270.950,00 + 150.000,00 = 1.420.950,00 €
    Αυτά τα 1.270.950,00 € είναι σωρευτική ΖΗΜΙΑ.
    1.211.234,33 [Μέχρι 31/12/2019] + 59.715,67 [2020] = 1.270.950,00 €
    ----------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μη του βαζετε δυσκολα με τα οικονομικά , ενας απλός γιατρος είναι , εκεί που σπούδασε δεν κανανε και Λογιατική , αφηστε το ανθρωπο χαλαρωστε , να πιει το ποτακι του χαλαρα , αυτα ειναι για τις υπηρεσιες και του Υπεύθυνους. Εδω γινονται μεγαλα εργα προοδου LED φωτισμός , τηλεμετρια και άλλα μεγαλοπνοα , μην τον απασχολείτε με πεζά απλά καθημερινα θεματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καμια πληρωμη φορου στα ελληνικα Σοβειτ,αρνηση πληρωμης των τεμπεληδων
    μεχρι και τον πλειστηρισμο με την ελαχιστη καταβολη ισα ισα για την Ανακοπή
    της διαδικασιας της κατασχεσης .
    θα προσπαθησουν να απαλλοτριωσουν ιδιοκτησιες οι κολεκτιβιστες του Τουρκμένου Σταικουρα
    μονο αφου εξαντληθουν τα ενδικα μεσα,αλλα φορους οικιοθελως δεν θα παρουν. Αρχισε η αντιστροφη για το πελατειακο κρατος ,ο χρονος μετραει πλεον ΤΙΚ ΤΑΚ,ΤΙΚ ΤΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.