02 Οκτωβρίου 2019

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΟΥ Δημάρχου μας κ. Συκιώτη–2

Ανοιχτή επιστολή προς τους δημότες του Δήμου Καμένων ΒΟΥΡΛΩΝ 

Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 1/10/2019

Συνδημότες και Συνδημότισσες,
στο προηγούμενο άρθρο μου 27/9/2019 με θέμα : «ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΟΥ Δημάρχου μας κ. Συκιώτη» εξέφρασα την άποψη ότι ο κ. Συκιώτης οφείλει να δώσει απαντήσεις σε 2 εύλογα ερωτήματα :
(α) Ενώ είναι εν ενεργεία γιατρός (παροχή υπηρεσιών) πως και δηλώνει μηδενικά εισοδήματα και
(β) πως με μηδενικά εισοδήματα έχει αυξανόμενες καταθέσεις.

Αυτά τα εύλογα ερωτήματα αποτέλεσαν το «κόκκινο πανί» για μερικούς υποστηρικτές του κ. Συκιώτη. Και ακολούθησαν σχόλια με όρους κατινιάς και αθλιότητας. Τα πάσης φύσεως ανώνυμα ανθρωπάκια έδωσαν τη δική τους παράσταση, παίζοντας τον μόνο ρόλο που έμαθαν στην ζωή τους, αυτό του πολιτικού κλακαδόρου, διατυμπανίζοντας την ιδεολογική τους μιζέρια και την υφέρπουσα φασίζουσα νοοτροπία τους. Με ένα λόγο άδειο από κάθε περιεχόμενο, που δεν ξέρεις αν το περίβλημα του είναι ένα πουκάμισο αδειανό, ή ένας ζουρλομανδύας! Την ελευθερία του λόγου την μετέτρεψαν σε ελευθερία της ανοησίας, θαρρώντας πως ο εξυπναδισμός παράγει λογικό επιχείρημα και πως η "αντίθεση" σε κάθε πρόταση, παράγει "θέση" !!!

Σ’ εσάς, όμως, που δεν ανήκετε σ’ αυτή την ομάδα, στη πλειοψηφία των πολιτών, υποστηρικτών ή μη του κ. Συκιώτη, οφείλω κάποιες απαντήσεις.
Με το άρθρο στο blog [και με τα προηγούμενα] δεν έχω στόχο να γίνω γνωστός ή να αποκτήσω αξιώματα [όπως διατείνονται μερικοί]. Δεν έχω ανάγκη να αποδείξω σε κανέναν τίποτα. Κάνω, ως πολίτης, αυτό που πρέπει και περπατάω με ψηλά το κεφάλι. Πιστεύω ότι κάνω το σωστό. Αυτό που λέει η συνείδησή μου. Έχω πολιτική θέση, κοινωνική στάση, δηλωμένη άποψη. Δεν στρογγυλεύω τα λόγια. Μιλάω πάντα με ακριβή στοιχεία, χωρίς να λειαίνω γωνίες, χωρίς να αποκρύπτω ή να υπερβάλλω. Υπηρετώ αξίες και όχι αξιώματα. Και γι αυτό δεν θα σταματήσω να εκφράζω την άποψή μου όταν κρίνω ότι έχω κάτι που πρέπει να γραφτεί και που να αξίζει να διαβαστεί απευθυνόμενος σε εσάς, στους ΠΟΛΙΤΕΣ.

Στο δια ταύτα τώρα.
Επειδή ο κ. Συκιώτης εκτός από γιατρός είναι και Δήμαρχος, και διαχειρίζεται εκτός από τα προσωπικά του και τα οικονομικά του Δήμου μας, πρέπει εμείς οι δημότες να πάρουμε μια ξεκάθαρη απάντηση:
«Ο κ. Συκιώτης είναι φοροφυγάς ή κατηγορείται για αντιπολιτευτικούς λόγους»
Και αρμόδιοι για να απαντήσουν σ’ αυτό το ερώτημα είναι οι ελεγκτικές αρχές της πολιτείας.
Έτσι σήμερα, ως ο δημότης που ξεκίνησα το θέμα, ενημέρωσα και ζήτησα τον διαχειριστικό έλεγχο των λογιστικών του βιβλίων, ως η επισυναπτόμενη επιστολή και ευελπιστώ ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα να πάρουμε μια απάντηση και να εστιάσουμε τη προσοχή μας στα καθαρώς δημοτικά δρώμενα.

Επιστολή Προς
 Υ.Ε.Δ.Δ.Ε._ Υπηρεσία Ερευνών & Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων - ΛΑΜΙΑ
 Τηλ. 22313-53730 – Email: v.koliopoulou@aade.gr

Κοινοποίηση
1. Γ. Γ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ κ. Πιτσιλή Γιώργο – 210 3375707 - Εmail: gov.office@aade.gr
1. ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ κ. Σταϊκούρα Χρήστο – 22310 30250 - Email : cstaik@parliament.gr
2. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΕΣ/ΣΕ – 2413 503565 - Email : sintonistis@apdthest.gov.gr

ΘΕΜΑ : Δηλώσεις Περιουσιακής Κατάστασης – ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ κ. Συκιώτη

Κυρία Κολιοπούλου,
Στη δημοσίευση των ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ των Πολιτικών κλπ μεταξύ των άλλων υπάρχουν και οι δηλώσεις του Δημάρχου Καμένων Βούρλων κ. Συκιώτη. Παρατηρώ ότι ο κ. Συκιώτης από την άσκηση του ιατρικού του επαγγέλματος [Καρδιολόγος - Βύρωνος 32, Λαμία Φθιώτιδας ] δηλώνει για το 2015 = 3.042,69 € και για τα έτη 2016 και 2017 μηδενικά εισοδήματα.
Στη μικρή κοινωνία που ζούμε, οι δημότες ισχυρίζονται ότι ο κ. Συκιώτης - ενώ συνεχίζει να ασκεί το επάγγελμά του - δεν δηλώνει τα πραγματικά του εισοδήματα και ότι «κλέβει το κράτος δηλ. δεν πληρώνει φόρους» μιας και δεν εκδίδει αποδείξεις στους πελάτες του.
Επειδή η φοροδιαφυγή είναι αθέμιτος πλουτισμός και έγκλημα κατά της κοινωνίας, σας επισυνάπτω τις σχετικές δηλώσεις του κ. Συκιώτη (και ένα συγκεντρωτικό πίνακα) και παρακαλώ όπως κάνετε τα εκ του νόμου προβλεπόμενα για έλεγχο των λογιστικών του βιβλίων, ώστε να διαπιστωθεί αν πράγματι είναι «φοροφυγάς» ή οι δημότες από αντιπολιτευτικούς λόγους τον κατηγορούν. Γιατί αν «κλέβει το κράτος» ποιος μας εγγυάται ότι δεν «κλέβει και τον Δήμο» μιας και λαμβάνει και διαχειρίζεται κρατικές χρηματοδοτήσεις ;

Με εκτίμηση
Γιάννης Σκούφιας
-------------------------
Συνημμένα
Δηλώσεις από το https://www.hellenicparliament.gr/Organosi-kai-Leitourgia/epitropi-elegxou-ton-oikonomikon-ton-komaton-kai-ton-vouleftwn/dilosi-periousiakis-katastasis-arxiki
1. Δήλωση ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ Έτους 2016 – Εισοδήματα Έτους 2015
2. Δήλωση ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ Έτους 2017 – Εισοδήματα Έτους 2016
3. Δήλωση ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ Έτους 2018 – Εισοδήματα Έτους 2017
4. Ανακεφαλαιωτικός Πίνακας Δηλώσεων ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ

----------------------------------------


65 σχόλια:

  1. δεν έχει και άδικο ο σκούφιας. είναι τουλάχιστον προκλητική η δήλωση συκιώτη. όλοι ξέρουμε ότι στο γιατρείο παίρνει κατοστάρικο και ότι έχει αρκετό κόσμο. μα μηδέν δήλωση; κάτσε ρε καράφλα δηλαδή, τόσο φοροκλοπή κοτζάμ δήμαρχος; πώς να σε εμπιστευτούμε μετά για τα λεφτά του δήμου; ντροπής πράγματα δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια συμπλήρωση στο εξαίρετο άρθρο του κ. Σκούφια.
    Το συμφέρον του πολίτη, του καθενός από εμάς χωριστά δεν ταυτίζεται με το συμφέρον της εκάστοτε δημοτικής εξουσίας. Αυτό ήρθε η ώρα να το κατανοήσουμε. Ψηφίσαμε την παράταξη του κ. ΣΥΚΙΩΤΗ γιατί μας εξέφρασε ιδεολογικά και πολιτικά ή γιατί είχαμε πειστεί ότι θα εργαστεί για τον τόπο μας καλύτερα από τους αντιπάλους του.
    Με την νικήτρια παράταξη του κ. ΣΥΚΙΩΤΗ υπογράψαμε ένα συμβόλαιο με το οποίο της εκχωρήσαμε την εξουσία για να διαχειριστεί επ’ αγαθώ τις δικές μας ζωές, και γι αυτό οφείλουμε να στεκόμαστε απέναντι για να β λ έ π ο υ μ ε καθαρά τα έργα και τις ημέρες της. Η Δημοκρατία πεθαίνει στο σκοτάδι.
    Με άλλα λόγια, πρέπει να είμαστε πολίτες [μέρος της κοινωνικής διαδικασίας] όχι υπήκοοι [απαθείς και ανεχόμενοι τα πάντα από την εκάστοτε εξουσία], γιατί όπως είπε και ο μεγάλος μας φιλόσοφος Αριστοτέλης : «Η ανοχή και η απάθεια είναι αρετές μιας κοινωνίας που πεθαίνει»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν διαφωνώ φίλε W. Το συμφέρον του πολίτη και του δημότη είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με αυτό της δημοτικής αρχής. Όταν λοιπόν η δημοτική αρχή υπηρετεί τον δημότη που είναι και η δουλειά της, τότε ο δημότης βγαίνει κερδισμένος.

    Από την άλλη είμαι οπαδός του μοτο ‘μια φορά ψεύτης πάντα ψεύτης’, ή ‘μια φορά κλέφτης για πάντα κλέφτης’. Κάποιοι άνθρωποι, τα επίπεδα ηθικής τους, είναι σε σημείο που δεν τους φρενάρουν στο να κλέβουν ή να ψεύδονται, αλλά αν νομίζουν ότι δεν θα τους ανακαλύψει κανείς τότε και ψεύδονται και κλέβουν.

    Για να μην το λιβανίζω το θέμα, εγώ νταντα στο παιδί μου δεν θα διάλεγα πουτάνα από την νέα μαγνησία, όσο και αν μου έλεγε ότι είναι ηθική και έχει αλλάξει και δεν κάνει τέτοια πράγματα πλέον. Μια φορά πουτάνα πάντα πουτάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βάλατε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. αφού τέτοια πρόβατα είστε και τον ψηφίσατε θα τον λουστείτε κανονικά για πέντε χρονάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεφυγατε ρε ζαιοι,μεχρι και την πουτανα την 'αμετανοητη' χρησιμοποιησατε.
    ο Κυριος την Μαγδαληνη την συγχωρεσε,εσεις λαικιστες μου οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μάγκες εδώ δεν έχουμε μαγδαληνές.συγχώρεση δίνει μόνο ο θεός στους αμαρτωλούς.εδώ υπάρχουν νόμοι και όποιοι τους παραβαίνουν στον τάκο παρακαλώ.εφόσον υπάρχει παρανομία και κλεψιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αντε παλι με το "ζαιοι " ! κυριε 10:39 δεν υπαρχουν "ζαιοι¨ ουτε "ζεβαιδεοι" υπαρχουν ανθρωποι, αντρες , γυναικες , πολιτες ! ποτε θα το καταλαβαιτε επιτελους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχολιαστές - υποστηρικτές και πολέμιοι του Συκιώτη - ο μόνος παίκτης στη τοπική πολιτική σκηνή που εκφράζεται μέσω του blog, είναι ο Skoufias. Όλοι εσείς οι άλλοι είστε τσάμπα μάγκες, διότι ανώνυμα μπορεί να γράψει ο καθένας μας οτι θέλει. Θέλει, όμως, @@μπαλα να τα γράψεις επώνυμα και εσείς δεν τα έχετε.
    Διαφωνεί κανείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αδικειτε τον ευατο σας οι περισσοτεροι με τις δουλειες που κανετε,ραμπο της εφοριας επρεπε να γινετε να τα τσεπωνετα χοντρα πρωτα εσεις και μετα να κοβετε και κανενα προστιματακι δηθεν?
    Καλα εφτασε η καταγγελια μεχρι εκει που επρεπε,ας μην λαικιζουμε ομως περισσοτερο ,αλλωστε ολοι μας ειμασταν οπαδοι του Τσοβολα δωστα ολα και του ενα δωρακι 400 εκατ δραχμες στον κ. Μαυρακη της ΔΕΗ, τοτε βεβαια δεν ηταν αθεμιτος πλουτισμος .
    Ετσι ας αφησουμε την ερευνα για την φοροδιαφυγη του Συκιωτη να παρει το δρομο της συμφωνα με το κατηγορητηριο που εβαλαν οι παλαιοπασοκοι και νυν ζαιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατι όλα τα ανάγεται σε κομματικά? Δεν μπορεί κάποιος να είναι με το Έθνος? Με την πατρίδα του? Τι είναι όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην ελλαδα οποιος χρησιμοποιει την λεξη εθνος τον κατηγορουμε ειναι μελος της Χρυσης Αυγης της Ελληνικης Λυσης ,αντε και του Λεβεντη.Ολοι οι αλλοι καταφεραμε με πολυ κοπο και αγωνες να γινουμε προοδευτικοι αφου χρεωθηκαμε πρωτα με 300 Δις ευρω.Μεγαλη επιτυχια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aθεμιτος πλουτισμος στο αστικο δικαιο δεν υπαρχει ,αδικιολογητος ναι ,αλλα για συμβατικες υποχρεωσεις που οδηγουν σε αδικιολογητο πλουτισμο του ενος εις βαρος του αλλου καταχρηστικα. Καμια σχεση με την φοροδιαφυγη η οποια ειναι αλλο θεμα και ρυθμιζεται με τροποποιητικη δηλωση εκ των υστερων και φυσικα με το αναλογο προστιμο.
    Με μια κουβεντα δεν υπαρχει οριο πλουτισμου πανω απο το οποιο να ειναι αθεμιτος,ισα ισα που ειναι θεμιτοτατος και στοχος για ολους .
    Την πολιτικη φερεγγυοτητα δεν την δινει αλλος κανεις εκτος της ψηφου των Δημοτων ,
    πχ ο Ανδρεας της Μιμης στις εκλογες του 1993 δικαιωθηκε και ηθικα.Το ιδιο πιθανον
    να συμβει και με την περιπτωση Συκιωτη για τριτη φορα. Παντως το λαικο μετωπο δεν επεισε το εκλογικο σωμα , με αποτελεσμα το τελικο 56% απο την πρωτη κυριακη να ειναι ακομη αχωνευτο απο μερικους.
    Επι της ουσιας ομως τα προβληματα ειναι μπροστα στην διαχειριση της τετραετιας,και οχι στις δον κιχωτικες αντιληψεις καποιου,που οντως δεν ειναι λαικιστης,αλλα αντισυμβατικος και τοσο καταγγελτικος που να μην αφηνει περιθωρια συνεργασιας με αλλους, που οντως θα συμφωνουσαν σε πολλα μαζι του.
    Υπαρχει βεβαια ακροατηριο γι αυτον ,αλλα αποτελειται απο τους "δευτερους"οι οποιοι ειναι παντα ετοιμοι για το "εν τη παλαμη".
    Δεν συμφωνω σε πολλα με την διοικηση του Δημου,πιστευω στην κουλτουρα του διαλογου Ατζεντας και οχι εξ αρχης τοποθετημενος,αυτο πιστευω ζητα η πλειοψηφια των δημοτων,απο ολους μας.

    Νεος Αυτοδιοικητικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιαννης Σκούφιας8:11 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2019

    Νέε Αυτοδιοικητικέ,
    όταν ζητούσες τη ψήφο μας ερχόσουν με το πρόσωπό σου. Τώρα γιατί γράφεις με μάσκα. Και μόνο απο αυτό δεν μπορεί να σε πάρει κανείς σοβαρά. Επιζητείς διάλογο και κρύβεσαι. Έτσι δεν μπορεί να γίνει διάλογος.
    Στην ανάρτησή σου μπλέκεις ανόμοια πράγματα. Όταν βγάλεις τη μάσκα θα σου απαντήσω για όλα. Τώρα το μόνο που θέλω να σου πω είναι να 'γκουγκλάρεις' τι σημαίνει ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ και άσε τους χαρακτηρισμούς, φίλε/η γνώστη του αστικού δικαίου ...
    Ιδού η Ρόδος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σκούφια ούτε δέκα αρνητικά σχόλια. Τόσες θα είναι οι ψήφοι σου κ στην πολιτική. Επίδοση χειρότερη κ από του μπασκετμπολίστα τσομου από το μώλο. Αι σιχτίρ βλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αναμένω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση ειδικά με τον χαρακτηρισμό "κλέφτης" απο τον Συκιωτη. Σκούφια ελπίζω να πληρώσεις για αποζημίωση τα 10πλασια που δεν δήλωσε ο Συκιωτης.

    VW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ξερουν στο δημο για την εμφανιση στην περιοχη του ρεγγινιου της Σπογγωδη εγκεφαλοπαθεια η νοσο των τρελων αγελαδων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είχαμε τους μωλιωτες, τώρα έχουμε τους ρεγγινιωτες άντε να λιγδωθει κ το δικό σας αντερακι να ησυχάσουμε κ από εσάς. Λεσα ε λεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΦΡΟΣΩ , Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ , Ο ΚΡΙΤΣΟΒΑΣ, Ο ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ , Ο ΤΣΩΜΟΣ , Ο ΚΑΚΑΡΗΣ , Ο ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑΣ , Η ΚΟΥΚΟΥΛΗ, Ο ΝΟΤΗΣ, ΚΑΙ ΑΛΛΌΙ ΠΟΛΛΟΙ ....
    ΑΛΛΑ
    Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ
    .........
    Η μεγαλύτερη όλων των αδικιών συμβαίνει, όταν αυτοί που εξαπατούν τους άλλους, προσποιούνται ότι είναι ενάρετοι άνθρωποι

    Κικέρων


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς Γιάννη Σκούφια, επιστολή
    Κύριε, όταν γεννιέται ένα παιδί το μαθαίνουμε πρώτα να περπατάει και να εκφράζει τις ανάγκες του: Μαμ, κακά και νάνι. Στη δική μας κοινωνία δεν βρισκόμαστε ούτε καν σε αυτό το σημείο και εσύ έχεις την απαίτηση να γίνουμε ενεργοί πολίτες. Όχι κύριε. Εμείς είμαστε μια κοινωνία υπηκόων και φαντασμάτων.
    Στη πραγματική ζωή, στη καθημερινότητά μας, ανεχόμαστε τα πάντα. Φοβόμαστε να ορθώσουμε ανάστημα μην και μας πάρουν τα σκάγια. Υποτασσόμαστε στις αποφάσεις άλλων, που την διαμορφώνουν μέχρις ασφυξίας!
    Στην εικονική-διαδικτυακή ζωή, εκείνη που συμβαίνει όταν μπαίνουμε στο internet, προστατευμένοι από την ανωνυμία, εκτονωνόμαστε. Πληκτρολογώντας κατακεραυνώνουμε τους κακούς [αυτούς που προσπαθούν να μας ξυπνήσουν] και έτσι βγάζουμε το άχτι μας και πέφτουμε για ύπνο. Επιστροφή στο μαμ, κακά και νάνι.
    Και για τους λόγους αυτούς δεν υπάρχει σωτηρία για τον τόπο μας. Μας χωρίζει χάος από την κανονικότητα.
    ΜΙΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο σχολιασμός της "φιλελεύθερη πολίτης"είναι ίσως η πιο σωστή και τεκμηριωμένη.Ας κρυφτούμε όλοι πίσω από την ανωνυμία και ας βγάλουμε όλα μας τα αποθημενα.Στην πραγματική μας όμως ζωή ,"παπαρίζουμε"τον κάθε υποτιθέμενο σωτήρα της περιοχής μας,που ενω τον βριζαμε και ενώ γνωριζουμε τα κακώς πεπραγμένα του(κυρίως με προσωπικό του οφέλος)τον επανατοποθέτησαμε στη θέση είτε του δημοτικού συμβούλου είτε του δημάρχου.Και βέβαια αφού πράξαμε με απόλυτη ευσυνειδησία το εκλογικό μας καθήκον,βγήκαμε έξω και αρχίσαμε πάλι την γκρίνια και τις ερωτήσεις τύπου "τι έκαναν..?τίποτα...αλλά". Δικαιολογίες του τύπου...είχα υποχρεώση στο τάδε γιατί μου καθάρισε την αυλή,τον δείνα τον έχω συγγενη,ο άλλος μου εφτιαξε σχεδον τζαμπα το κτηματολογιο(άσχετα εάν πρεπει να το ξαναφτιάξω και να ξαναπληρώσω γιατι τα ειχε λαθος)
    οΤσωμοςείναι λίγος,ο Κακαρης η ηΑγγελικη η ο Νικολόπουλος,δεν φτάνουν...Αμπελοφιλοσοφια και φτηνές δικαιολογίες.Και μια περιοχή που ενώ μπορεί και έχει φόντα,τελματωνει.Τη δικημας λάθος αποφαση θα την πληρώσουν οι επομενες γενιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νέε (νέα) Αυτοδιοικητικέ (με νομικές γνώσεις) γιατί δεν σήκωσες το γάντι που σου πέταξε ο Σκούφιας στις 8:11 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2019 ;;; Κρυβόμενος/η θα ασκήσεις τα δημοτικά σου καθήκοντα ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 10.54 πμ 4|10 Πρεπει να μπορεις να διακρινεις που και με ποιον να ανοιξεις διαλογο.
    Οταν στην πολιτικη σου σκεψη η απαντηση ειναι τα περι ανωνυμιας και οχι
    η ουσια των γραφομένων τοτε σταματα ο διαλογος.
    Επιπροσθετα οι φιλικα διακειμενοι Ανωνυμοι, δεν φορουν μασκα;
    Αλλα μηπως φορουν παραμορφωτικη καλτσα Μπερκσαιρ ;
    Αυτο και μονο μηπως δειχνει κατι;

    Νεος αυτοδιοικητικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απο το να αναλύεις τι είναι ο αθέμιτος και τι ο αδικαιολόγητος, νεε αυτοδιοικητικε, μηπως ειναι πιο ουσιώδες να ασχοληθεις με το ΜΗΔΈΝ ΕΣΟΔΑ απο ιατρικο επαγγελμα σε 2 ετη?? Επαναλαμβάνω- ΜΗΔΕΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω ότι είναι τουλάχιστον προκλητικό από μέρους του να δηλώνει μηδέν.

    Επίσης έμαθα ότι απειλεί με μηνύσεις το σκούφια . Ας γελάσω … δηλαδή έναν που έχει ένα πόδι και τον πεις κουτσό, ευσταθεί μήνυση εναντίον του?

    Έτσι και εδώ … αυταπόδεικτα κλέφτης φόρων, να τον αποκαλέσουν κλέφτη στέκει μήνυση?

    Κάτσε καράφλα μην πας στον εισαγγελέα και σε κρατήσει κιόλας … χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νέε/α αυτοδιοικητικέ,
    Ισχυρίζεσαι ότι ‘’όταν στην πολιτική σκέψη η απάντηση είναι τα περί ανωνυμίας και όχι η ουσία των γραφομένων, τότε σταματά ο διάλογος’’. Αυτή, η πολιτική σου άποψη, είναι φασιστική. Θέλεις να απευθύνεσαι ανώνυμα σε κάποιον επώνυμο, ενώ ο επώνυμος να μην σε γνωρίζει.
    Αγαπητέ/ή μου στις δημοκρατίες οι διάλογοι γίνονται face to face.
    Βγάλε λοιπόν τη κουκούλα GM για να μιλήσουμε επί της ουσίας.

    Είμαι ο 10:54 π.μ., Οκτωβρίου 04, 2019, που σου είπε :
    Νέε (νέα) Αυτοδιοικητικέ (με νομικές γνώσεις) γιατί δεν σήκωσες το γάντι που σου πέταξε ο Σκούφιας στις 8:11 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2019 ;;; Κρυβόμενος/η θα ασκήσεις τα δημοτικά σου καθήκοντα ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας ότι υπάρχει αποχρωσα ενδειξη φοροδιαφυγής.Ποιος δικάζει ομως;Γιατί στην αξιολογική κλίμακα του καθενός από εμάς,να ορίσουμε οριζόντια ηθική ,επειδη το οριζει ο νομος; Ποιος είναι σίγουρος για την συνέπεια των πράξεών του και εξ αυτού όπως ορίζει ο Αριστοτέλης #Ηθικη είναι το Εθος(συνήθεια)# δηλ η συνεπεια επί της συνήθειας...υπάρχει κάποιος απόλυτα συνεπής άρα και ηθικος;
    Φερνω ένα παράδειγμα,έστω ότι εγώ που καταγγέλλω ήμουν δογματικός μαρξιστής την δεκαετία του 80 έχοντας ιδεολογική μυωπία για ότι άσχημο συνέβαινε τοτε,ενω είχα υψηλή αντιληπτικοτητα και φυσική εξυπνάδα,
    και τότε δεν έκανα καμία καταγγελία διότι ειμουν έστω κομφορμιστης.Σημερα διαφοροποιω την δράση μου επί ίδιων θεμάτων δηλ της φοροδιαφυγης,προφανώς έχω το δικαίωμα αυτό ,ομως αφού η συνήθεια του τότε μετεβλήθη σημερα ,δεν υπάρχει συνέπεια επί του ίδιου θέματος,σύμφωνα με τον ορισμό του φιλοσόφου μας δεν είμαι συνεπής άρα μη ηθικός κατά Αριστοτέλη.

    Νέος Αυτοδιοικητικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε μάγκες μήπως μπορεί να μεταφράσει κάποιος τι θέλει να πει ο Νέος Αυτοδιοικητικός ?
    Μου θυμίζει λίγο το άτομο με το ψευδώνυμο ΚΡΙΤΩΝ. Λέτε να απέκτησε και 3ο πρόσωπο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμε 9:38 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2019
    Στην ανάρτησή σου μας είχες πεί: [ Eksairesi apo olous tous parapano apotelei o KRITWN, oios, oudepote sthn zoh tou exei valei mia petra pano sthn allh mias kai einai Klassikotatos tempelaros kai eidikeymenos stin paparologia sta pigadakia, kathoti einai kai tsigkounaros kai den ksodeuei kai sents na paei se kana kafeneio gia na pei tis filosofies tou.Kai an kapoio den kseuroun poio anthropaki einai o KRITWN, sthn epomeni anarthsh mou na ton ksefoniso me to eponimo tou ]
    Δεν μας πεις το όνομά του ΚΡΙΤΩΝ ? Και μια παράκληση. Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο Γιάννης Σκούφιας στην προσωπική, επαγγελματική και την κοινωνική του ζωή υπήρξε και εξακολουθεί να είναι άμεμπτος, υποδειγματικός και άτρωτος. Οφείλει ο καθένας που ασχημονεί καλυπτόμενος από την ανωνυμία του να απαντήσει πρωτίστως στα περιεχόμενα και τα σχετικά με αυτά επιχειρήματα στην τεκμηριωμένη επιστολή του. Ο σεβασμός προς το ήθος και την αλήθεια είναι δύσκολο αλλά απαραίτητο να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. o νέος αυτοδιοικητικός, ανεξαρτήτως αν είναι με πλειοψηφία, θέλει να εμπεδώσει το δόγμα της αερολογίας της τρέχουσας και προηγούμενης δημοτικής αρχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εφιάλτη ζω, ξυπνάτε με. Μερικές παρατηρήσεις. Ας ξεκινήσουμε με τον αρθρογράφο, μίας καί έδωσε τό έναυσμα. Ο κ.Σκουφιας πολύ σωστά αναρωτιέται για τό τί συμβαίνει με τά οικονομικά τού δημάρχου, μίας καί όλοι μας θά θέλαμε έναν δήμαρχο "καθαρο". Άλλωστε οικονομολόγος είναι ο άνθρωπος. Διακρίνεται μία εμπάθεια όμως εκ μέρους τού απέναντι στον δήμαρχο; από παλαιότερα τήν οποία θά παραβλέψω διότι δεν έχει νά προσφέρει τίποτα στην τοπική κοινωνία. Εάν ο σκοπός τού είναι νά φθείρει τόν δήμαρχο έχω νά τού προτείνω νά αγοράσει μία βάρκα μίας καί έχουμε καί ωραία ψάρια στην περιοχή μας καί νά τό γυρίσει στο ψάρεμα στα ανοιχτά. Εάν ο σκοπός τού είναι νά αναδείξει όσο μπορεί τήν σάπια- άρρωστη κατάσταση πού επικρατεί ώστε νά βρούμε γιατρικό, όλοι μαζί, καί θέλει νά πιέσει με τόν τρόπο τού ώστε η περιοχή μας νά πάρει ξανά αξία, δηλαδή οι περιουσίες όλων εσάς, τότε θά τού πρότεινα νά βάλει τήν πανοπλία τού Θεού καί νά μήν σταματήσει ποτέ νά εκφράζεται. Δεν θά επεκτάθω άλλο προς τό παρόν για τόν κ.Σκουφια(όλα στην ώρα τους) μα εμένα μου αρέσει πού υπάρχει κάποιος νά εκτίθεται έτσι σέ μία κοινωνία σάν τήν δικιά μας.Ας περάσω στους σχολιαστές. Μπορώ νά απαντήσω σέ έναν έναν προσωπικά είτε ανώνυμους είτε επώνυμους αλλά επειδή η ζωή έχει πιο όμορφα καί ουσιώδη για νά ασχοληθείς, είστε άτυχοι-τυχεροι!!! Όταν μία κοινωνία(σέ όλα τά είδη) έχει αυτογνωσία, μεράκι, ένστικτο, αντίδραση, αγάπη τότε αυτή μεγαλουργεί καί επιβιώνει. Όταν μία κοινωνία διαθέτει ανίκανους, εγωιστές, αμόρφωτους, κακούς, πονηρούς, τότε αυτή η κοινωνία αλληλο-εξοντωνεται. Πάμε τώρα νά δούμε καί δύο άλλα στοιχεία!! Στην χώρα έγινε ανακεφαλαίωση τραπεζών.Αυτο λογικά όλοι τό γνωρίζετε.Σας έκοψαν μισθούς καί συντάξεις για νά σώσουν τούς φίλους τραπεζίτες τούς.Ο Αλαφούζος επερνε δάνεια με αέρα.Ολοι έτρωγαν με χρυσά κουτάλια, δάνεια τό ΠΑΣΟΚ δάνεια η ΝΔ, όλοι πλούτιζαν.Με τά δικά σας χρήματα... αυτά έδιναν οι τράπεζες, αυτά είχαν στο απόθεμα.Αφου τά έφαγαν όλα, έπεσαν οι τράπεζες έξω.Το λογικό τότε ήτανε νά μαζευτούν όι μέτοχοι τής κάθε τράπεζας,νά απομακρύνουν τά στελέχη πού δεν έκαμαν καλά τήν δουλειά τούς καί εν συνεχεία νά γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ώστε νά καλυφθεί η μαύρη τρύπα πού όι ίδιοι είχανε δημιουργήσει.(όπως γίνεται στην κάθε επιχείρηση) Τοτε έγινε τό θαύμα!!! Κάποιος είχε μία τρομερή έμπνευση!! Είπε να βάλουμε τόν λαό (τούς μ@@@@κες) νά πληρώσουν.Οι υπόλοιποι γέλασαν καί είπανε: πώς αυτό μπορεί νά γίνει; Όχι μόνο τά πέρασαν όλα αυτά στο χρέος τής χώρας μας καί τά πληρώνουμε όλοι μας καί θά πληρώνουν άλλες 7 γενιές ξαφνικά είδαμε τόν κ.Λουκα Παπαδήμο πρωθυπουργό!! Δίχως εκλογή!!!Δεν γνωρίζω για εσάς μα εγώ τόν είδα νά μιλάει από τά έδρανα τής Βουλής εκείνη τήν μέρα.Σας πληροφορώ ότι από εκείνη τήν ημέρα δεν ξαναπληρωσα ένα ευρώ φόρο!!! ούτε μισό!!! Θεώρησα καθήκον μου νά αντισταθώ.Οταν πουν τήν αλήθεια στο λαό, όταν οι ένοχοι πληρώσουν, όταν τά χρήματα τών φόρων πηγαίνουν εκεί πού λέει τό Σύνταγμα, τότε θά γίνω ο πρώτος που θά πληρώσω!!!-------ισως ο δήμαρχος κάνει αντίσταση!!!! Μπαλτάς Δημήτριος τού Παναγιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αφήστε τις μακακιες όλοι. Γιατρέ προχωρά διοικησε τη χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χαλαρώστε. Εδώ στην ελλάδα όλοι φοροδιαφεύγουν. Βέβαια η περίπτωση του δημάρχου είναι καραμπινάτη και χρήζει ποινικής δίωξης. Κατά τα άλλα, οι γιατροί μαζί με τους υδραυλικούς και τους δικηγόρους είναι το τοπ τεν της φοροδιαφυγής. Στην ιαπωνία από την άλλη, αν ξεμπροστιαζόταν έτσι η ιστορία για τον δήμαρχο θα έκανε χαρακίρι για λόγους ευθιξίας. Είναι καθαρά θέμα κουλτούρας. Είμαστε κλέφτες και απατεώνες εμείς οι έλληνες. Αυτό που μας αξίζει το λουζόμαστε όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δλδ ρε φιλαράκια αν ο δήμαρχος είναι έκθετος για το Πόθεν Έσχες του, τι να πει και η Κωνσταντοπουλου η αριστερίστρια με δήλωση Πόθεν Έσχες 0,89€;

    Αφήστε τον Συκιώτη ήσυχο! Ήδη η μήνυση στον Σκούφια για συκοφαντική δυσφήμιση έχει πάρει τον δρόμο της απ' ότι με ενημερώνουν κύκλοι του Μαξίμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δηλαδή να ευλογήσουμε την φοροδιαφυγή, επειδή ωχ αδερφέ όλοι έτσι κάνουν?
    Τι λες ρε μάγκα σοβαρά? Υπάρχουν κάποιοι έξυπνοι που κλέβουν φόρους από το κράτος και πλουτίζουν παρανόμως, που τελικά επιβαρύνουν όλους εμάς τους μαλάκες, και θα καθόμαστε να τους κοιτάμε?

    Που είναι η μηδενική ανοχή στην φοροδιαφυγή που διαμηνύει ο κούλης? Ένα μοτο που συνέβαλε στο να είναι σήμερα πρωθυπουργός!

    Δηλαδή άμα είσαι νεοδημοκράτης επιτρέπεται να φοροκλέψεις και αν δεν είσαι σε πάμε στον εισαγγελέα? Δύο μέτρα και δυο σταθμά ? Που το βρήκατε γραμμένο αυτό ρε??

    Θέλω να δω όμως, αν όντως έχει γίνει μήνυση, ποιος εισαγγελέας και με ποιο σκεπτικό θα δικάσει σκούφια για συκοφαντική δυσφήμηση σε χαρακτηρισμό που γκαραντί ισχύει.

    Για να δούμε, η δικαιοσύνη πόσο τυφλή, πόσο κουφή και πόσο τελικά χαζή είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. δεν ξέρω ποιος και γιατί θα κάνει μήνυση αλλά το ποιος παίζει να πάει φυλακή με γκολ από τα αποδυτήρια και χωρίς μήνυση καν δείχνει ξεκάθαρο.

    Φυλάκιση έως 10 χρόνια και πρόστιμα - φωτιά για εγκλήματα φοροδιαφυγής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φυλάκιση έως 10 χρόνια και πρόστιμα - φωτιά για εγκλήματα φοροδιαφυγής
    Από https://www.naftemporiki.gr/
    Το ποινολόγιο της Εφορίας, όπως αυτό διαμορφώνεται με τις νέες διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας που τίθενται σε ισχύ, προβλέπει ότι διαπράττει έγκλημα φοροδιαφυγής όποιος αποκρύπτει φορολογητέα εισοδήματα από οποιαδήποτε πηγή ή περιουσιακά στοιχεία, ιδίως παραλείποντας να υποβάλει δήλωση ή υποβάλλοντας ανακριβή δήλωση ή καταχωρίζοντας στα λογιστικά αρχεία εικονικές (ολικά ή μερικά) δαπάνες ή επικαλούμενος στη φορολογική δήλωση τέτοιες δαπάνες, ώστε να μην εμφανίζεται φορολογητέα ύλη ή να εμφανίζεται αυτή μειωμένη.
    Οι ποινές φυλάκισης είναι από 2 χρόνια, που μπορεί να φτάσουν και τα 10 χρόνια, αλλά και πρόστιμα-φωτιά αντιμετωπίζουν στο εξής οι επιτήδειοι που θα συλληφθούν να διαπράττουν εγκλήματα φοροδιαφυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ως δημοσιο προσωπο ο Συκιωτης ,δεν αντιμετωπιζει μονο θεμα φοροδιαφυγης . Επιπλεον , ανακριβεια δηλωσης, παρανομος ως προς τις διαταξεις του ποθεν εσχες , αλλα τπ ποιο σημαντικο. Ειναι δημοσιο προσωπο ,ο εκπροσωπος και υπηρετης των δημοτων. Με αυτη την συμπεριφορα , τοτε ισως καποιοι δημοτες ,πουν ,γιατι να πλωρωνω νερο ,κοινοχρηστα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς ανώνυμους σχολιαστές υποστηρικτές του κ. Συκιώτη
    Κύριοι, φαίνεται ότι χρειάζεστε σεμινάριο εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας. Δεν εξηγείται διαφορετικά η μη κατανόηση ενός γραπτού κειμένου. Και εξηγούμαι. Ο κ. Σκούφιας ποτέ δεν αποκάλεσε το κ. Συκιώτη κλέφτη. Αντιγράφω από το κείμενό του: ((Επειδή η φοροδιαφυγή είναι αθέμιτος πλουτισμός και έγκλημα κατά της κοινωνίας, σας επισυνάπτω τις σχετικές δηλώσεις του κ. Συκιώτη (και ένα συγκεντρωτικό πίνακα) και παρακαλώ όπως κάνετε τα εκ του νόμου προβλεπόμενα για έλεγχο των λογιστικών του βιβλίων, ώστε να διαπιστωθεί αν πράγματι είναι «φοροφυγάς» ή οι δημότες από αντιπολιτευτικούς λόγους τον κατηγορούν. Γιατί αν «κλέβει το κράτος» ποιος μας εγγυάται ότι δεν «κλέβει και τον Δήμο» μιας και λαμβάνει και διαχειρίζεται κρατικές χρηματοδοτήσεις;))
    Και μια πληροφορία. Πράγματι είναι στα σκαριά μήνυση.
    Ποινικολόγος των Αθηνών, επεξεργάζεται προσκομισθέντα στοιχεία από συνδημότη μας κάτοικο Αθηνών, ώστε να υποβληθεί μήνυση για κατάχρηση δημοσίου χρήματος από τη διοίκηση του Δήμου -Συκιώτης, Μπεζάτη, κλπ - λόγω των πλαστών/εικονικών τιμολογίων. ((βλ.ΔΣ 12/12/2018))
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οχι ο Σκουφιας ,οχι οι αλλοι σκεπτικιστες απεναντι στο Συκιωτη,
    Αυτοι που ψηφισαν τον Συκιωτη , οι δημοτες που εμπιστευτηκαν την διαχειριση του Δημου, αυτοι ειναι που πρεπει να το ψαξουν αν ειναι φοροφυγας η οχι η αν ειναι καθαρος και ειναι απλα κακοβουλα σχολια.
    Να εξετασουν γιατι ξαφνικα ολοι οι πρωην συνεργατες , εγιναν κακοι η δυσφημισθηκαν, η τους πεταξε σαν λεμονοκουπα , Ολοι ξαφνικα εγιναν αχρηστοι και λέσα ;
    Μηπως ολοι ειδαν κατι στραβο στο τροπο διοικησης ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο κ.Σκουφιας δεν έθιξε τον Συκιώτη....αλλά τον Δήμαρχο Καμένων Βούρλων.Ο κ.Συκιωτης ως δημόσιο πρόσωπο εκτός των άλλων έχει την ηθική υποχρέωση να λογοδοτεί απέναντι στους δημότες.Βεβαια αυτό είναι κάτι που δεν του αρέσει και θέλει να τα αφήνει κάποια πράγματα στο σκοτάδι..(συνήθεια χρόνων)..Εάν είναι σωστός και καθόλα νόμιμος ας βγει δημοσίως και ας δώσει διευκρινίσεις.Εαν πάλι όχι ας κινηθεί νομικά και ίσως βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων.Η σιωπή πάντως δηλώνει ενοχή...έτσι λέγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πόσο κιλά βλάκας είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ναχει παντοτε υγεια
    πλουτον και ευημερια
    να χαρει και ν' αφεντεψει
    τους εχθρους του να παιδεψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ένας είναι ο γιατρός της χώρας ο τρελός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η πλάκα είναι οτι πάει να πλασάρει ότι "διώκεται" πολιτικά απο ανθρώπους του συνδυασμού του, που πλέον δεν είναι σε θέσεις αντιδημάρχων!!! Δώσε σανο στο λαο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ναι ρε ετσι, είναι γιατί δεν τους τοποθέτησε. Δυστυχώς όλοι όταν χάσουν τα προνόμια φανερώνονται. Ειναι ήταν κ θα είναι ο μόνος σωστός. Γιατρέ είσαι αυθεντικός. Διώξε τα λαμόγια όπως έκανες κ στους προηγούμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 11.35 μμ
    Λαμογια εδιωξε απο το προηγουμενο συμβουλιο. Αν, ομως, εννοεις τους προηγουμενους αντιδημαρχους που του εδωσαν με την εκλογικη τους δυναμη την τρεχουσα θητεια, τοτε θα πρεπει να μας πεις για τις λαμογιες τους. Αν παλι εισαι ενας απο τους καινουργιους αντιδημαρχους, τοτε να αναβεις καθε μερα κερακι στο ονομα τους, γιατι χωρις τη δυναμη τους δε θα ειχες εσυ καρεκλα σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλά πάμε να δεις αν έρχομαι? Πάντως εάν θεωρείς τον Πάνο η τον μακρυνιτσα λαμόγιο τότε λυπάμαι για λογαριασμό σου. Είναι όσο λαμόγια ισχυρίζεται ο γιατρός ότι εινσιβκ οι προηγούμενοι που δούλευαν σαν σκλάβοι για να του χαρίσουν την εκλογή. Οπότε να σέβεστε πρώτα κ μετα να νιώθετε υπερήφανοι για την προηγούμενη ομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ – ΥΠΟΙΚ – Κατά την κατάθεση του Προσχεδίου Προϋπολογισμού Έτους 2020
    «Η προσπάθεια αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής δεν είναι υπόθεση αποκλειστικά και μόνο του κράτους. Αφορά ολόκληρη την κοινωνία και ιδίως τους φορολογούμενους πολίτες, η κινητοποίηση των οποίων σε συνδυασμό με τη μείωση των φορολογικών συντελεστών δημιουργεί το απαραίτητο πλαίσιο περιορισμού της φοροδιαφυγής και εξασφάλισης πρόσθετου δημοσιονομικού χώρου που θα χρησιμοποιηθεί στα επόμενα έτη για τον περαιτέρω περιορισμό των φορολογικών βαρών και την αύξηση των κοινωνικών δαπανών»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αύξηση των κοινωνικών δαπανών με μειωση των φορολογικών δαπανών μόνο ο μάγος Χουντίνι θα το κατάφερνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αντιγραφή από liberal.gr : Ο ελέφαντας που αρνούμαστε να δούμε …
    «Αρνούμαστε ως λαός να δούμε την άνιση κατανομή των φορολογικών υποχρεώσεων στη χώρα μας : [α] το 20% των πολιτών καταβάλει το 80% των φορολογικών εσόδων και [β] το 52% των πολιτών δεν πληρώνει φόρους. Αυτά τα δεδομένα είναι αντιαναπτυξιακά, αντιεπενδυτικά και οδηγούν σε συρρίκνωση των Οικονομίας. Όταν κάποιος δεν πληρώνει φόρους και δεν αντιλαμβάνεται τις δεσμεύσεις που έχει ως πολίτης προς την πολιτεία, πρέπει να κατανοήσει πως κάθε επιπλέον κρατική δαπάνη, απαιτεί αύξηση των φορολογικών εσόδων στα οποία θα οφείλει να συμμετάσχει και αυτός»
    Σημείωση [δική μου]
    Πόσο μάλλον όταν αυτός είναι και Δήμαρχος και ως εκ της θέσεώς του είναι υποχρεωμένος να διεκδικεί / απαιτεί χρήματα από το κράτος για να επιλύει προβλήματα του Δήμου / δημοτών. Ελπίζω τώρα να γίνεται κατανοητό γιατί η απόκρυψη εσόδων δλδ αποφυγή φόρων είναι ΕΓΚΛΗΜΑ κατά της κοινωνίας.
    ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φιλελεύθερη Πολίτης μετονομασου σε Κουμμουνιστρια Πολίτης ή Κρατικιστρια Πολίτης.
    Φιλικά πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αν ειναι να διωξει τα λαμογια οπως γραφεται , δηλαδη ο ιδιος ειναι καθαρος ; με ποιο τροπο δειχνει οτι ειναι σωστος , δεν μας λεει ακριβως τι εκαναν , ο κουμπαρος και ο χιλιαρχος και η φροσω και ο τσωμος και ο μακρυνιτσας και ο Σταθοπουλος και η Κουκουλη και ο Βουλγαρης κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εσοδα του Δημου πως πανε οι εισπραξεις ; απο καταστηματα και δημοτικους φορους ,πως πανε τα εισπραχθεντα ; αντι να δανειζεται που ειναι το ευκολο γιατι δεν
    Μαζευει τα οικονομικα του δημου ; ψηφαλακια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Με τη ΔΕΚΑΠΑΒ τι εγινε ; εκανε ο δημος τα νομιμα η παραγραφη προς οφελος ποιων ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΡΟΣ 9:28

    Ας υποθέσουμε ότι κάτι έκαναν. Τους 3 πρώτους που αναφέρεις, τώρα θυμήθηκε να τους περιθωριοποιήσει; Τώρα τους τιμωρεί; Γιατί τους ξεζούμιζε μέχρι τις εκλογές;

    Ο αλάνθαστος τιμωρός πετάει τους παλιούς φίλους του στην άκρη για να τιμήσει τους καινούργιους φίλους του; Μέχρι πρότινος ο Παταργιάς τον αντιπολιτευόταν μέχρι αισχάτων, Ο Κοντοπάνος Θα κατέβαινε για δήμαρχος απέναντί του. Ο Αντύπας δεν τον στήριξε καν στις προηγούμενες εκλογές.

    Συμπεραίνω ότι υπάρχει μια ασυνέχεια λογικής... Κάτι δεν γίνεται φυσιολογικά. Οι ουδέτερες γνώμες από εμπλεκόμενους στα κοινά άλλων δήμων (ήδη καταγεγραμμένη), συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι δεν θέλει να προχωρήσει ο δήμαρχος φυσιολογικά κι ότι το "διαίρεε και βασίλευε" που είναι αποδεδειγμένα καταστροφική τακτική, θα τον εκθέσει ανεπανόρθωτα στα μάτια των δημοτών, αλλά θα εξυπηρετήσει τους δικούς του προγραμματισμούς για την τετραετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. του φταίνε όλοι.. 1,2,3,4 πρώην αντιδήμαρχοι 2014 ως 2019.. ισάριθμοι ειδικοί συνεργάτες.. δημοτικοί σύμβουλοι δικοί του, πρώην δικοί του..διάφοροι πολίτες..και άλλοι.. που σε συνδιασμό συμπεριφοράς και γνώσεων, δε τους αγγίζει ούτε σε μικρό δακτυλάκι ποδιού.. η αυτοκριτική του είναι άγνωστη λέξη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Είπε σε συνεργάτες του ο Κοτζακ ,ας με κριτικάρουν εγώ τους αγαπώ,θέλω να είμαι καλός και τρυφερός μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αξιοπρέπεια - αξιοκρατία - σεβασμό - κουλτούρα - φιλία κ.λ.π. Έχει καμία σχέση με αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Το εχετε καταλαβει ; δανειζεται ο δημος ,για να κανουν εργα βιτρινα , χωρις να ασχοληθουν με τις εισπραξεις για να μην γινουν κακοι. Ερχετε χρεωκοπια του δημου. ΜΝΗΜΟΝΙΟ .Αδειαφορειτε. τελικα ομως εμεις ολοι με φορολογηση θα πληρωσουμε ...ξυπνηστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είσαι βλαξ με περικεφαλαία. Λες κ θα πληρώσεις Εσύ τα χρωστούμενα. Πας καλά δάνεια είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. akrivos epeidi einai daneia, esi de pas kala...για κτιριακό έργο δάνειο ρε??? στέκετε στα μυαλά σας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο χοντροβλαξ τι προσποιειται οτι δεν καταλαβαινει ; δανεια .. ποιος θα τα πληρωσει ; κανετε ζωαρα εσεις θα πληρωσουν τα παιδια σας και ολοι οι αλλοι δημοτες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οπως παντα πλοι οι αλλοι φταινε ,λασπη , ψευματα , δολοπλοκια ,συκοφαντια , να σκεπασουν καποιοι , τα λαθη τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.