13 Αυγούστου 2019

Απαγορευτικό εισόδου στο Ασπρονέρι !

Επιστολή αναγνώστη

Απάντηση στη Νικολέτα. Νικολέτα τι? Επίθετο ?
http://www.lamiareport.gr/index.php/kataggelies/item/131712-sxetika-me-to-apagoreftiko-eisodou-sto-asproneri

Κυρία Νικολέτα,
Είμαι ο ντόπιος ενεργός πολίτης που με περίσσιο θράσος είπα στα αρμόδια όργανα του Λιμενικού και της Αστυνομίας ότι τα μέτρα που πήραν είναι ημίμετρα και αντί να λύνουν δημιουργούν περισσότερα προβλήματα.
Κατ’ αρχάς να σε ενημερώσω ότι είμαι από τους λίγους ενεργούς πολίτες που εδώ και πολύ καιρό έχω εκφράσει δημόσια την άποψή μου ότι η Δημοτική Αρχή έπρεπε να έχει ορίσει Είσοδο/Έξοδο [κατόπιν μελέτης] και να έχει φροντίσει για ναυαγοσώστη, κλπ … διότι η παραλία του Ασπρονερίου [ΠΑ] φέρνει προστιθέμενη αξία στα Καμένα Βούρλα [ΚΒ] και στο Άγιο Κωνσταντίνο [ΑΚ].

Στο δια ταύτα τώρα [προσωπικές μου απόψεις] :

1. Το απαγορευτικό της εισόδου στη ΠΑ από το δρόμο που βρίσκεται το beach bar BIKINI έχει τις εξής συνέπειες :
a. ο οδηγός που κινείται από ΑΚ προς ΚΒ δεν μπορεί να βγει στην έξοδο προς ΠΑ [σύμφωνα με τον ΚΟΚ είναι στο ρεύμα του και μπορεί να εξέλθει μπαίνοντας στη ΠΑ ενώ το τοποθετημένο σήμα του το απαγορεύει]
b. ο οδηγός που βγαίνει από τη ΠΑ και θέλει να μπει στο ρεύμα από ΚΒ προς ΑΚ πρέπει να διασχίσει διπλή γραμμή [παράβαση διπλής γραμμής] και λόγω έλλειψης ορατότητας υπάρχει και κίνδυνος τρακαρίσματος.
c. ο οδηγός που κινείται από ΚΒ προς ΠΑ μπαίνει στο πρατήριο [παράβαση διπλής γραμμής] και κίνδυνος τρακαρίσματος [ υπάρχει κλειστή στροφή-έλλειψη ορατότητας]

2. Ο οδηγός μπαίνοντας παράνομα από το πρατήριο φτάνει στο φάρο και επειδή δεν γνωρίζει αν υπάρχει θέση στάθμευσης μεταξύ των 2 beach bars [καλλίτερη παραλία] έχει 3 επιλογές :
a. ή να παραμένει για κολύμπι κοντά στην απαγορευτική περιοχή με ότι αυτό συνεπάγεται [θυμίζω τις 2 κοπέλες που παρ’ ολίγο να πνιγούν – με δικές μου ενέργειες σώθηκαν]
b. ή να διασχίσει το δρόμο της ακτογραμμής και αν δεν βρει θέση στάθμευσης, να παρκάρει επί του αυτοκινητόδρομου [παράνομα] με τον όποιο κίνδυνο αν έχει και μικρά παιδιά και να κουβαλά ομπρέλες, ξαπλώστρες, κλπ
c. ή να πάει σε άλλη παραλία [που εσύ προτείνεις] …. πράγμα που δεν κάνει κανένας διότι σ’ αυτή τη παραλία του αρέσει να κολυμπά !

3. Το παρκάρισμα αριστερά/δεξιά του δρόμου της ακτογραμμής έχει ως αποτέλεσμα να μπορούν να παρκάρουν τα μισά ΙΧ και να οξύνεται το πρόβλημα 2c. Το οριοθετημένο κάθετο παρκάρισμα – όχι πάνω στους λουόμενους – νομίζω ότι θα ήταν πιο ενδεδειγμένη λύση.

4. Η πρότασή μου για είσοδο από bikini bar και έξοδο από Πρατήριο νομίζω ότι απαλείφει τις περισσότερες από τις ως άνω συνέπειες.

Γιάννης Σκούφιας
Ανάρτηση 13/8/2019 - http://www.lamiareport.gr/index.php/kataggelies/

11 σχόλια:

  1. ΚΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΣΠΡΟΝΕΡΙΟΥ8:07 μ.μ., Αυγούστου 13, 2019

    Ως μόνιμος κάτοικος της περιοχής Ασπρονερίου θέλω να κάνω μερικά ερωτήματα προς τις αρμόδιες αρχές.
    Οι 2 επιχειρήσεις έχουν πάρει άδεια λειτουργίας (κτηματική υπηρεσία) από πέρυσι και βάσει αυτής έχουν υποχρέωση να καλύψουν με τις ομπρέλες-ξαπλώστρες συγκεκριμένο έδαφος της παραλίας. Διαπιστώνω ότι φέτος έχουν ‘απλωθεί’ πολύ περισσότερο.
    Υπάρχει νέα άδεια και είναι όλα νόμιμα ;
    Οι αρμόδιες αρχές, Κτηματική Υπηρεσία, Δήμος και Λιμενικό, έχουν κάνει τους σχετικούς ελέγχους;
    Αν δεν υπάρχει νέα άδεια τότε η κοινή λογική λέει ότι υπάρχει δ ι α π λ ο κ ή μεταξύ των επιχειρηματιών και των ελεγκτικών αρχών.
    Ελπίζω ότι κάποιος αρμόδιος από Δήμο ή Λιμενικό να απαντήσει διότι εμείς που επιλέγουμε αυτή τη παραλία για κολύμπι (είτε δεν έχουμε χρήματα είτε μας αρέσει να έχουμε τις δικές μας ομπρέλες και ξαπλώστρες) έχουμε ‘στριμωχθεί’ σε μικρότερη ελεύθερη ζώνη παραλίας. Και μην απαντήσουν οι αρμόδιοι ότι έχουν βάλει τα σχετικά προστίματα διότι ο νόμος προβλέπει και πρόστιμο και ξήλωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκυρο όλο το σκεπτικό μιας και ο δρόμος έχει διπλή διαχωριστική γραμμή. Αυτά που αναφέρει σαν προβλήματα είναι παράβαση του ΚΟΚ.
    Επιτέλους δωθηκε λύση μετά από χρόνια, και σε όποιον δεν αρέσει να κάτσει στην δικιά του παραλία και να μην μας φορτώνετε στο ασπρονερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανωνυμε 5:36 π.μ., Αυγούστου 15, 2019
    Δεν δόθηκε λύση. Και συμφωνώ με το ΓΣ. Η είσοδος απο bikini και έξοδος απο πρατήριο.
    πχ. Δεν είναι λύση αυτός που βγαίνει απο την ορισθείσα έξοδο και θέλει να πάει στον Άγιο να πρέπει να έρθει πρώτα στα Καμένα για αντιστροφή κοκ. Δεν το κάνει, αλλά βλέπει αν υπάρχει αστυνομία και στρίβει αριστερά προ Άγιο περνώντας διπλή διαχωριστική γραμμή (παράβαση). Η λύση θα δοθεί όταν σημειωθεί το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην έξοδο (απεύχομαι)απο τη στιγμή που συνεχίζουμε να παρκάρουμε επι του δρόμου !!!
    Τώρα όσον αφορά το " σε όποιον δεν αρέσει να κάτσει στην δικιά του παραλία και να μην μας φορτώνετε στο ασπρονέρι' δεν είναι άξιο απάντησης.

    Θαμώνας του bikini beach bar απο Α/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η παραλία ασπρονερίου ανήκει στην δημοτική ενότητα του Α/Κ και η όποια κυκλοφοριακή διευθέτηση έπρεπε να εξυπηρετεί πρωτίστως τους κατοίκους/παραθεριστές του Α/Κ. Επομένως σωστή είναι η τοποθέτηση του Σκούφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι βλαξ κ εσύ κ ο σκουφιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ

    Κυριοι, οπως και να το αναλυσεις το ζητημα, η λυση που δοθηκε ειναι η καλυτερη δυνατη τηρουμενων των σημερινων συνθηκων.

    Κατ΄ αρχην ελαβε υπ΄οψιν την προσβαση στην μονοδρομηση βασει κατευθυνσης
    της πρωην εθνικης οδοu,χωρις παραβιαση της μεσαιας γραμμης που και με τους Κωνους το οριοθετουν.

    Αν καποιος ομως θεωρει οτι δεν τον βολευει η υπογεια διαβαση του Λεβεντη ή ο ανατολικος κομβος των Καμενων ειναι ατομικο του θεμα και οχι της Τροχαιας.

    Σημαντικη εξελιξη στο συγκοινωνιακο προβλημα της περιοχης αυτης θα ηταν ενας μακροχρονιος σχεδιασμος με δυο επιπεδα κυκλικα [ROAD ABAUT] στα δυο σημεια,η διαπλατυνση της παραλιακης σε ολο το μηκος, καθετοποιηση του παρκαρισματος σε εκκεντρα σημεια ανα τακτα διαστηματα, ανισοπεδο πεζοδρομιο αμεσως μετα την αιγιαλιτιδα ζωνη [ κηποτεχνια, παγκακια, φωτισμο] και"σφικτη" αδειοδοτηση στις επιχειρησεις.

    Ετσι εκει με χρηματα [πιθανον ΕΣΠΑ]θα μπορουσε να λειτουργησει ενα συστημα ανταποδοτικης "ευεξιας"εις των παραθεριστων που αφηνουν βεβαια πολυ περισοτερο χρημα
    εντος της Λουτροπολης απο οτι στο σημειο αυτο .

    Ακομη και κανεις επιχειρηματιας να μην υπηρχε εκει ,ο ανωτερω σχεδιασμος θα επρεπε να ειναι προτεραιοτητα ως τουριστικη υποδομη υψηλης προστιθεμενης αξιας.

    Η ατομικη προσσεγγιση του εν λογω ζητηματος ειναι προχειρη, αντιφατικη σε σχεση και με αλλες αποψεις και φυσικα μη πληρης, ειναι κριτικη μη εγκυρη σε κατι μη ολοκληρωμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ΚΡΙΤΩΝ-4.02
    Η οπτική σου δείχνει ότι είσαι κάτοικος κβ.
    Αν όμως ήσουν κάτοικος ακ δεν θα υφίσταται θέμα παραβίασης διπλής γραμμής. Μπαίνεις από bikini – έξοδος στο ρεύμα σου - και βγαίνεις από πρατήριο χωρίς καμία παράβαση και χωρίς κίνδυνο.
    Η λύση που δόθηκε δεν είναι η καλλίτερη δυνατή διότι όπως αναφέρει και ο 8:58 π.μ., Αυγούστου 15 : Δεν είναι λύση αυτός που βγαίνει απο την έξοδο bikini και θέλει να πάει στον ακ να πρέπει να έρθει πρώτα στον ανατολικό κόμβο των κβ για αντιστροφή. Αυτό, όμως, δεν το κάνει κανένας. Βλέπει αν υπάρχει αστυνομία – που δεν υπάρχει - και στρίβει αριστερά προς ακ περνώντας διπλή διαχωριστική γραμμή (παράβαση).
    Επίσης την υπόγεια διάβαση Λεβέντη δεν την γνωρίζουν οι μη μόνιμοι κάτοικοι και οι ερχόμενοι από κβ – ντόπιοι και ξένοι - στρίβουν αριστερά στο πρατήριο - διπλή γραμμή - όταν σε απόσταση 20μ υπάρχει κλειστή στροφή, άρα στρίβουν χωρίς ορατότητα (παράβαση)..
    Τώρα όσον αφορά τα σχέδια για ROAD ABAUT, όνειρα θερινής νυκτός …
    Βλέπεις, λοιπόν, 4.02, ότι εσύ από κβ και εγώ από ακ βλέπουμε με άλλη ματιά το πρόβλημα.
    Τηρουμένων των συνθηκών τα λιγότερα προβλήματα είναι είσοδος bikini και έξοδος από πρατήριο.
    Πρόταση : Ίσως ένα πορτοκαλί φανάρι 100μ πριν και με σήμα ελάττωσης της ταχύτητας των ιχ από ακ να έλυνε και αυτό το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω να παρατηρήσω το εξής , πάλι σε ένα θέμα με τόσο μεγάλη σημασία για τον Δημο Η αντιπολίτευση είναι απών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλη μισ αυθαίρετη και πσράνομη πρσξη της Δημοτολής αρχής.για να γίνει η όποια κυκλοφοριακη ρύθμιση απαιτείτε πρώτα κυκλφοριακή μελέτη η οποία εγρίνεται απο το τοπικό και το δημοτικό συμβούλιο γνωμοδοτεί το αστυνομικό τμήμα και στη συνέχεια αποφασίζει το περιφερειακό συμβούλιο για την εγριση και εφαρμογή της κυκλοφοριακής ρύθμισης .μονοδρόμησης.πεζοδρομησης εκτροπής κ.α.Εν προκειμένω δεν έγινε τίποτε απ ολσ αυτά, μακριά σπό κανένσ ατύχημα γιατί θσ τις ξηλώσετε νύχτα τις πινακίδες και κρύβεστε οπως κρύβεστε για τα μπετά στην προβλήτα και για τα βεγγαλικσ στο Μώλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλοσοφε Κρίτων roundabout λεγεται. Πως σου ξέφυγε που εισαι ο master ξερολας???? Εχεις πάει και εξωτερικο παναθεμα σε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.