Ανώνυμε 8.58 της 10.4.19. Αν και είπα ότι ΔΕΝ θα ξανά απαντήσω σε ανώνυμο σχολιαστή, θα κάνω μια εξαίρεση για σένα γιατί φαίνεται … ότι με διαβάζεις αλλά … δεν κατανοείς αυτά που γράφω … αν και προσπαθώ να γράφω σε απλή κατανοητή γλώσσα.
Γράφεις:
«Ντροπή μας ,ποιό το μορφωτικό επίπεδο Τσώμου; Σκούφια που το παίζεις διανοούμενος δεν μιλάς ε; Αυτή θα είναι η κατάντια μας και εσείς θα προσκυνάτε τον νέο υπερδήμαρχο; Θα χρειαστείτε και διερμηνέα ελληνοελληνικών»
Σου απαντώ:
(α) Η Αθηναϊκή Δημοκρατία ήταν εκείνη, πριν 2500 χρόνια, που πρώτη έκρινε τους ηγέτες της από το αποτέλεσμα των ενεργειών τους και δε δίστασε, για το πρώτο λάθος τους, να στείλει στη φυλακή ή να εξαναγκάσει σε εξορία ακόμη και ηγέτες-σωτήρες όπως ο Μιλτιάδης, ο Κίμων και ο Θεμιστοκλής. Η Αθηναϊκή Δημοκρατία όμως στηριζόταν σε ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ και όχι σε ΠΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ που είχαν ως σύνθημα «ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ». Ο δε ΠΕΡΙΚΛΗΣ, απευθυνόμενος στους Αθηναίους, είχε πει τα εξής: «Όποιος αδιαφορεί για τα πολιτικά πράγματα του τόπου του, δεν είναι φιλήσυχος, αλλά άχρηστος, αχρείος Πολίτης» [«Περικλέους Επιτάφιος Λόγος» του ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ]
(β) Ο Μακιαβέλι, το μαύρο πρόβατο για τους άσχετους αλλά θεμελιωτής της πολιτικής επιστήμης για τους γνώστες, ήταν εκείνος που στηριζόμενος στους κανόνες της Αθηναϊκής Δημοκρατίας εισήγαγε τον όρο «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ» δηλ. ο πολιτικός κρίνεται μόνο από το αποτέλεσμα των πράξεών του.
Ανάγωγα
(α) Μετά από 8 μήνες ενασχόλησής μου με τα δημοτικά δρώμενα και ερχόμενος σε επαφή μαζί σας, αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι εσείς οι Καμενοβουρλιώτες (με μικρές εξαιρέσεις), είστε ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ και όχι ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, κυκλοφορείτε με «ΠΡΗΣΜΕΝΑ ΕΓΩ» στη δημόσια ζωή, κουνάτε το δάχτυλο στους πάντες, και ανήκετε σε μια ειδική συνομοταξία ανθρώπων, στους Δήθεν.
(β) Βάσει του όρου της «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ» ο μόνος που μπορεί να κριθεί είναι ο «μορφωμένος» κ. ΣΥΚΙΩΤΗΣ, ο οποίος εμετρήθει, εζυγίσθει και εβρέθει ελλιπής. Απόδειξη τα 5 πέτρινα χρόνια της δημαρχιακής του θητείας … Ο «αμόρφωτος» κ. ΤΣΩΜΟΣ, δεν έχει θητεύσει ως δήμαρχος, άρα δεν μπορώ να τον κρίνω . Αν οι δημότες τον επιλέξουν ως Δήμαρχο, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα του ασκήσει κριτική.
Επίλογος
Και για το τέλος θα σου πω ένα διδακτικό μύθο.
Κάποτε οι βάτραχοι οργάνωσαν έναν αγώνα: θα νικούσε όποιος ανέβαινε πρώτος σ' έναν ψηλό και λείο βράχο. Πολλοί άνθρωποι συγκεντρώθηκαν να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Κανείς απ' τους θεατές δεν πίστευε πως οι βάτραχοι θα τα καταφέρουν.
Κι όλοι έλεγαν «Άδικος κόπος, δεν πρόκειται κανένας τους να φτάσει στην κορυφή».
Τους άκουγαν οι βάτραχοι κι άρχισαν να αμφιβάλλουν για τους εαυτούς τους. Ο ένας μετά τον άλλον παραδεχόταν την αδυναμία του κι εγκατέλειπε τον αγώνα. Στο τέλος, μόνο ένας κατόρθωσε, με υπερπροσπάθεια, ν' ανέβει στην κορυφή.
Όλοι οι βάτραχοι έτρεξαν κοντά του και τον ρωτούσαν πώς τα κατάφερε.
Τότε συνειδητοποίησαν πως ο νικητής ήταν κουφός…
Τελικά με τον Μπέλο τι γίνεται? Θα κατέβει τελικά ή όχι γιατί κυκλοφορεί μια φήμη ότι εγκατέλειψε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήse epikoinonia me ta grafeia tis koumoundourou kai tis peiraiws telika diastavrothike episimws oti o mpellos apoxorei.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρετε οτι ο δημος χρωστάει και της μιχαλους όποιος και μα βρει δεν μπορεί να κάνει τίποτα.οδεύουμε προς μνημόνιο θα πληρώνουμε το νεράκι Όσο και το πετρέλαιο κινήσεις.κάποιοι θα πρέπει να λογοδοτήσουν στους δημότες και την δικαιοσύνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Σκούφια περί άλλων τυρβάζεις αγαπητέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ατυχές και επικίνδυνο να επικαλείσαι για να θεμελιώσεις την σαθρή επιχειρηματολογία σου μια τέτοια αντινομική θεωρία.
Π.χ.Τσώμος κάτι από Μιλτιάδη και Κίμωνα και Θεμιστοκλή,άντε και ολίγη από Μακιαβέλι... ο καταλληλότερος.
Και δεν μας το αποκαλύπτεις ότι υποστηρίζεις Τσώμο να μην αγωνιούμε άλλο;
Όσο για τους καμενοβουρλιώτες, αρκετά έχουν υποστεί από περαχωρίτες σωτήρες .
Ανώνυμε 3.29 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήη ημιμάθειά σου έχει να κάνει εκτός των άλλων και με την κατανόηση του γραπτού λόγου. Θα κάνω μια ακόμα προσπάθεια – κατ’ εξαίρεση και για τελευταία φορά - με όσο πιο απλά λόγια μπορώ.
1. Με την επιχειρηματολογία μου με «την φυλακή ή τον εξαναγκασμός σε εξορία των αρχαίων πολιτικών και τον μακιαβελικό κανόνα της ‘Αποτελεσματικής αλήθειας’» ήθελα να δείξω τι πρέπει να κάνουν οι Ενεργοί Πολίτες που θέλουν το καλό του τόπου στον εκλεκτό σου – ελλείψει Μπέλλου – κ. Συκιώτη, ο οποίος εμετρήθει, εζυγίσθει και εβρέθει ελλιπής [μηδενικό έργο – εικονικά τιμολόγια - οικονομικές ατασθαλίες – κοκ] = «Εξορία από το Αξίωμα»
2. Η οπισθοδρόμηση των Καμένων Βούρλων δεν είναι έργο περαχωριτών αλλά Καρυωτών και λοιπών κατοίκων του (μεταξύ των οποίων και γόνοι οικογενειών που βρέθηκαν με μεγάλη κτηματική περιουσία … και ο νοών νοείτω !)
3. Το αν θα υποστηρίξω τον κ. Τσώμο είναι δικό μου θέμα. Μην αγωνιάς. Εγώ ξέρεις δεν γλείφω εκεί που φτύνω. Εσύ φρόντισε να βρεις τις δικαιολογίες που θα σερβίρεις στους συγχωριανούς σου, όταν θα σε ρωτούν γιατί Συκιώτη και πάλι … ενώ επί 5 χρόνια τον κατηγορούσες.
Το καρφί σου για τους γόνους, συμπεριλαμβανει και τους μακρινούς και συνεπώνυμους συγγενείς σου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚριμα όμως που δεν υπάρχουν και πολλοί μορφωμενοι και φιλόσοφοι σαν και σενα στη περιοχή μας. Γιατι γράφεις οικονομολόγος και οχι φιλόσοφος, κατι ομως οικονομικής φυσης θεμα δεν μας εχεις αναλύσει , για να δουμε της επαρκεια σου στα οικονομικα θεματα, εκτος απο κριτικη επι παντως επιστητού.
διακρίνεται μια ΄΄απέχθεια΄΄ προς την ύπαρξη ακίνητης περιουσίας. καλώς ή κακώς κύριε Σκούφια, η οικονομική δραστηριότητα των καμένων βούρλων εδώ και πάνω από 40 χρόνια, βασίστηκε πάνω στην ύπαρξη αυτής. σας ενοχλεί τόσο πολύ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Ρεγγινιώτη, άδικα σπαταλάς το χρόνο σου . Εσύ του δείχνεις το φεγγάρι και αυτός κοιτά το δάκτυλό σου. Σε τέτοιες περιπτώσεις εγώ έχω πάρει μαθήματα από το σκύλο μου: Όταν συναντώ ντουβάρι, κατουρώ και φεύγω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε προτρέπω να κάνεις το ίδιο. Δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση μαζί του. Και μάλιστα όταν αυτός ο δήθεν ανώνυμος, έχει και ονοματεπώνυμο και ψευδώνυμο.
Και όπως σου έχω ξαναπεί: «Μην τσακώνεσαι ποτέ με έναν ηλίθιο. Θα αναγκαστείς να παλέψεις με τα δικά του όπλα, στο δικό του πεδίο. Και θα σε κερδίσει τόσο λόγω έδρας, όσο και ανώτερης εμπειρίας…»
Μπλογκερ,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θα πείραζε να ανεβάσεις (ετσι για..... χαλαρωμα) και το ομόφωνο ψήφισμα του ΔΣ για τους κατοίκους του Αγιου Κων/νου - Καμ. Βουρλων, εναντι του Κρατους που επι μια 15ετια , τους εχει ομοιρους των δικαστικών προσφυγων, για την απαλλοτριωση των ιδιοκτησιών τους.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A7%CE%A8%CE%9C%CE%A9%CE%9A1-%CE%9F99?inline=true
«Είναι καλύτερα να κρατάς το στόμα σου κλειστό και να σε περνούν για ηλίθιο παρά να το ανοίγεις και να διαλύεις κάθε αμφιβολία. Μαρκ Τουαίην».
ΑπάντησηΔιαγραφήTαδε εφει η ΖΩΗ για τον ΑΛΕΞΗ, και.......... οχι μονον.
Μπλόγκερ θα σε πείραζε να γράψεις δυο λόγια για την μεγάλη συγκέντρωση Παπαναγιωτου; Σε πειράζει βλέπω. Δεν το κλείνεις το μαγαζί σου καλύτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φίλε ... ούτε μια φώτο δεν είδαμε αν έχεις βάλε εσύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά μάλλον μαεταξύ σας ήσασταν!
Αγαπητέ αναγνώστη 8:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαρίστως να αναρτήσω ότι θέλεις.
Σε παρακαλώ, μιας και δεν παρευρέθηκα, γράψε μας λίγα λόγια για να το ανεβάσουμε ως άρθρο, και αν έχεις διαθέσιμη κάποιο φωτό θα βοηθούσε.
Ρε παλληκάρια, μήπως γνωρίζει κανείς, γιατί αποσύρθηκε από τη διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου ο Τριαντάφυλλος Μπέλλος;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια σειρα απο εμποδια ηταν αυτα που θεσανε εκτος μαχης τον Τριανατφυλλο Μπελλο.
ΑπάντησηΔιαγραφή1] Η παλαια πολιτικη πορεια [βαριδι]
2] Μεγαλο χρονικο διαστημα αποχης [ μειονεκτημα]
3] Αχαλινωτη προσφορα τσανακογλυφιας που βρηκαν οι δημοτες στους αλλους [ταξιμο]
4] Καμια Ιδεολογικη "ομπρελλα" [Ν.Δ. στον Συκιωτη,ΣΥΡΙΖΑ και ορφανα ΚΙΝΑΛ στον Τσωμο,
ΚΚΕ στον Ηλιοπουλο, ΒΑΡΚΑΡΙΔΕΣ στον Παπαναγιωτου],
5] Αρνηση συμετοχης στο ψηφοδελτιο απο τους ουδετερους [κυριως μη ενταγμενους στο δογμα
δωσε μου και παρε].
6] Λαθη Τακτικισμου [χρονικα κενα επικοινωνιας,παραλληλη εργασια Νομικου γραφειου,αποφυγη
συγκεντρωσης ολης της ομαδος [ως επαφη και γνωριμια μεταξυ των].
7] Πλανη εφησυχασμου [λογω ογκου πρωτης συγκεντρωσης στην Γαληνη].
8] Αρνηση ομογενοποιησης [κοινο πολιτικο μετωπο με επικεφαλης τον ιδιον].