Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
30 Δεκεμβρίου 2018
Περί Όνου Σκιάς …[ Σκιαμαχίες ]
Αφιερωμένο μαζί με τις ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ σε όλους τους Δημότες του Δήμου Καμένων Βούρλων
Ο Αθηναίος ρήτορας Δημοσθένης (4ος π.χ. αι.) προσπάθησε κάποτε να μιλήσει σε μια Συνέλευση του Δήμου για ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπιζε η Αθηναϊκή Δημοκρατία και να στηλιτεύσει όσους ολιγωρούν να δώσουν λύση. Το πλήθος φώναζε και τον εμπόδιζε να εκφωνήσει την ομιλία του. Τότε ο Δημοσθένης τους ζήτησε να πει μόνο δυο λόγια. Το ακροατήριο σιώπησε και ο Δημοσθένης άρχισε την ιστορία του.
« Ήταν καλοκαίρι και ένας νεαρός άνδρας είχε νοικιάσει έναν γάιδαρο για να τον μεταφέρει από τα Άβδηρα σε μια γειτονική πόλη. Το μεσημέρι, όταν ο ήλιος έκαιγε αφόρητα, ο νεαρός άνδρας και ο αγωγιάτης θέλησαν να καθίσουν στην ευεργετική σκιά του γαϊδάρου. Άρχισαν να σπρώχνουν ο ένας τον άλλο διεκδικώντας τη σκιά. Ο αγωγιάτης υποστήριζε ότι ο άντρας είχε νοικιάσει το γαϊδούρι αλλά όχι τη σκιά του, ενώ ο νεαρός άνδρας ισχυριζόταν ότι είχε νοικιάσει και το γαϊδούρι και όλα τα δικαιώματα επ' αυτού ».
Στο σημείο αυτό ο Δημοσθένης, σταμάτησε την αφήγηση, γύρισε την πλάτη του στο κοινό και άρχισε να απομακρύνεται. Οι Αθηναίοι του φώναξαν να σταματήσει και τον παρακάλεσαν να τελειώσει την ιστορία και να τους πει τι έγινε μετά.
Ο Δημοσθένης επέστρεψε αλλά τους είπε: « Θέλετε να ακούσετε τα πάντα για τη σκιά του γαϊδουριού, αλλά αρνείστε να δώσετε προσοχή όταν κάποιος σας μιλάει για σοβαρά θέματα ».
Και συνέχισε …
«Η διαφορά του νεαρού και του αγωγιάτη για τη σκιά του γαϊδάρου οδηγήθηκε σε μια δίκη που έγινε η αιτία να εμπλακεί μία ολόκληρη πόλη σε μία εμφύλια σύγκρουση, διότι οι πολίτες διαιρέθηκαν σε δυο παρατάξεις. Την «Παράταξη της Σκιάς» δηλ. εκείνους που θεωρούσαν τη σκιά ως αυτοτελές πράγμα και την «Παράταξη του Γαϊδάρου» δηλ. εκείνους που θεωρούσαν ότι ο γαϊδαρος και η σκιά είναι ένα και ενιαίο αντικείμενο στη συναλλαγή. Η εμφύλια σύγκρουση οδήγησε σε μια πυρκαγιά που κατέστρεψε τα Άβδηρα»
Έτσι, λοιπόν, και εμείς ως Πολίτες του Δήμου ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ.
Ερίζομεν περί όνου σκιάς, ενώ σιωπούμε για τα ουσιαστικά, τα σημαντικά προβλήματα της κοινωνίας. Δείχνουμε να μην μας ενδιαφέρει αν :
Αν οι παραλίες είναι βρώμικες και οι παραθεριστές πάνε για άλλες πολιτείες !
Αν η σεζόν όλο και μικραίνει και επιχειρήσεις είναι έτοιμες να κλείσουν από τα χρέη !
Αν στο Λιμάνι ο δρόμος είναι κλειστός εδώ και 1 ½ χρόνο !
Αν το λιμάνι είναι το μόνο περιφραγμένο στην Ελλάδα και χωρίς άδεια περίφραξης !
Αν μέρος του Δικτύου Ύδρευσης είναι με σωλήνες αμιάντου και ο καρκίνος θερίζει !
Αν η επέκταση του Σχεδίου Πόλεως στις Δημοτικές Ενότητες έχει παραπεμφθεί στις καλένδες !
Αν η πόλη σκάφτηκε από εταιρεία χωρίς να πληρώσει τέλη διέλευσης !
Αν το Κέντρο Υγείας είναι ακόμα κλειστό !
Αν η περιβαλλοντική μόλυνση βρίσκεται στο απόγειό της !
Αν οι σπασμένοι κάδοι απορριμμάτων παρελαύνουν περήφανοι γεμάτοι από σκουπίδια !
Αν τα ρέματα του Δήμου έχουν να καθαριστούν μερικά χρόνια !
Αν οι Κοινότητες έχουν εγκαταλειφθεί στη τύχη τους !
Αν ο Δήμος διοικείται με αδιαφάνεια στα οικονομικά και με εικονικά τιμολόγια !
Αν ο Δήμος μας έφτασε να είναι ένας από τους πιο προβληματικούς Δήμους της Ελλάδας !
Αν …
Το ενδιαφέρον μας στρέφετε πώς να αντιπαρατεθούμε με εξυπνακισμούς με αυτούς που μας επισημαίνουν ότι στραβά αρμενίζουμε και πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση.
Νομίζουμε πως ο εξυπνακισμός παράγει λογικό επιχείρημα και πως η «αντίθεση» σε κάθε πρόταση, παράγει «θέση». Βέβαια, ο εξυπνακισμός πάντα συνόδευε τις πολιτικές αντιπαραθέσεις. Είναι το αλατοπίπερό τους, και τίποτε δεν μπορεί να τον αποκλείσει, ούτε βεβαίως να τον απαγορεύσει. Αλλά το να φτάσουμε να πιστεύουμε ότι το ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ είναι η ΟΥΣΙΑ και δεν χρειάζεται τίποτε περισσότερο, θα πρέπει να έχουμε πέσει θύματα μιας βαθιάς σύγχυσης.
Ο εξυπνακισμός δεν ταυτίζεται με την εξυπνάδα.
Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ, Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ !!!
Είμαστε στη δύση του 2018 και οι όροι της τοπικής πολιτικής ζύμωσης παραμένουν προσκολλημένοι στο παρελθόν. Διαφωνούμε για το χθες και έχουν υψωθεί τείχη ανάμεσά μας που δεν μας επιτρέπουν να περάσουμε σε μια νέα αντίληψη για τα δημοτικά δρώμενα. Μια αντίληψη συναινέσεων, συνεργασιών, συνεννοήσεων και σύνθεσης απόψεων.
Με τα μυαλά που κουβαλάμε, θα συνεχίσουμε να ζούμε καθημερινά μέρες marmotas. Και αυτό διότι άλλοι ζούμε με ενοχές … άλλοι ρέπουμε προς τον ωφελιμισμό, την ιδιοτέλεια και τον οπορτουνισμό … και άλλοι αρνούμαστε την προσφορά υπηρεσιών στο κοινωνικό σύ¬νολο.
Εθελοτυφλούμε αν νομίζουμε ότι ο κόσμος τελειώνει στην εξώπορτα του σπιτιού μας.
Την καλύτερη απάντηση την έδωσε ο Αριστοτέλης: «Ο άνθρωπος είναι ζῶον πολιτικόν» και συ-νεπώς, αν χάσει την ιδιότητα του «πολιτικού», δεν του απομένει παρά η ιδιότητα του ζώου.
----------
ΥΣΤ
1. Άβδηρα _ Πόλη της αρχαίας Θράκης μεταξύ των εκβολών τού Νέστου και της λίμνης Βιστωνίδας, στη σημερινή λιμνοθάλασσα του Πόρτο Λάγος. Οι κάτοικοί του διακρίνονταν – σύμφωνα με τον ΗΡΟΔΟΤΟ – για την ανικανότητα στη διαχείριση των δημόσιων πραγμάτων, την ακρισία, την κενοδοξία, την επιπολαιότητα, την αφέλεια, την μωρία και την ανόητη εν γένει συμπεριφοράς [ εξ ου και ο όρος Αβδηριτισμός]
2. Παρακαλώ πριν ξεκινήσετε τις «επιθέσεις» διαβάστε το ξανά και μην σχολιάσετε … εν θερμώ.
************************************
7 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Αγαπητέ κ. Σκούφια, εξαίρετο το άρθρο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς οι Καρυο-Καμενοβουρλιώτες δεν διαφέρουμε από τους Αβδηρίτες.
Ψηφίζουμε κοιτάζοντας μόνο το προσωπικό μας συμφέρον και μετά αγανακτούμε επειδή αυτοί που ψηφίσαμε κοιτάζουν μόνο το προσωπικό τους συμφέρον.
Αίσιον και ευτυχές το 2019
φιλε διαχειριστη του Blog ευχομαι το 2019 να ειναι μια καλη χρονια με υγεια για σενα και τους δικου σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά blogger!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά που το συντηρείς τούτο εδώ!διαβάζουμε και καμιά χαζομάρα,προβάλεται φυσικά ο κάθε πικραμένος αλλά τι να τους κανεις...αστούς και στο τέλος Συκιώτης για μια 5ετια ακομα.
πολυ καλο εμπεριστατωμενο ...τα ειπατε ΟΛΑ..δυστυχως ομως τα ατομα που διοικουν το Δημο σε ο,τι και να τους επισημαινεις η παραπονεισαι απαντουν με απειλες συκοφαντιες κινουμενοι υπογιως ταζοντας σε καποιους λαγους με πετραχηλια κυριως σε αυτους που δεν δικαιουνται η ειναι οι ιδιοι παρανομοι-παρατυποι..υπαρχει,κυριως στα χωρια,ενα κλιμα τρομοκρατιας που προσπαθουν να την εφαρμοσουν με σκοπο τη φιμωση των πολιτων οι οποιοι δεν ΤΟΛΜΟΥΝ πλεον να μιλησουν διοτι θα γινουν αποδεκτες των επιθεσεων τους επιστρατευοντας μαλοστα η επικαλουμενοι ακομη και την αστυνομια....δυστυχως ο Δημος διοικειται απο ατομα δευτερης κατηγοριας οι περισσοτεροι δε δεν εχουν κολλησει ενα ενσημο στη ζωη τους και παραμενοντας στο Δημο εξασφαλιζουν απολαβες προκειμενου να ζησουν και μαλιστα αυτη τη ζωη που ζουν.Προκειται κατα την αποψη μου για ατομα αδιστακτα,τυχοδιωκτες που το μονο που ειναι ικανοι να κανουν ειναι η διασπαθιση των οποιων κονδυλιων τους διατιθενται.Εννοειται βεβαια πως το μονο που τους ενδιαφερει ειναι η παραμονη τους στη διοικηση του Δημου γιατι αλλιως χαθηκανε τετοιοι ΚΟΠΡΙΤΕΣ που ειναι.Κατα την ταπεινη μου αποψη το μονο σιγουρο ειναι πως πρεπει να επεμβει ο εισαγγελεας διαφθορας αν υπαρχει πλεον καποιος αδιαφθορος.Οσο για το πολιτικο ον σιγουρα ετσι θα πρεπει να ειναι ο ανθρωπος αλλα οποιος αποφασισει να ειναι ενεργος πολιτης δεψχεται δυστυχως τα πυρα...και παλι συγχαρητηρια για τα γραφομενα σας ,καλη χρονια να εχετε και καλη δυναμη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλως μας μπηκε ο νεος χρονος,αλλα το θεμα ειναι πως θα μας βγει?Μιλαω κυριως για την ιδιωτικη οικονομια που ληστευεται ανηλεως με οτι φορο μπορει κανενας να φαντασθει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστευω κ. Σκουφια οτι το περι ονου σκιας εχει και αλλη ερμηνεια,περαν του ηθικοπλαστικου Δημοσθενη,ειναι τα απροβλεπτα δικαιωμτα μιας εμπορικης συμβασης μεταξυ δυο μερων.
Αν προσομοιασουμε το παραδειγμα αυτο στο σημερα δηλ το Γαιδουρι ειναι ο Δημος ο Αγωγιατης ειναι η διοικηση [ παντα ο προσωρινος διαχειριστης] και ο πελατης-ενοικιστης ο Δημοτης [μεσω της πληρωμης των ανταποδοτικων τελων].Υπαρχει εδω καποια συμβαση;Και ποιος οριζει το ευρος της "καλης"αυτης συμφωνιας.
Η ψηφος θα μου πειτε,δηλαδη η εμπιστοσυνη ή η δυσπιστια προς τον Αγωγιατη ,διοτι δικαστηριο δεν εχουμε εδω,αλλα μονο θεμα επιλογης δηλαδη και εδω εμπορικη συμβαση
Και ποιος μπορει να ειναι σιγουρος περι της καλης αποφασης{ψηφοφορια} οταν ο Πλατων
που προηγηθηκε του Αριστοτελη στην "πολιτεια" του δεν δεχεται την δημοκρατια ως ικανη να αυτοδιοικηθει, μηπως την λυση την δινει η πλειοψηφιας;
Μα κ. Σκουφια με την αναρτηση σου εχεις ατελειωτο καταλογο στρεβλωσεων ,ανορθολογισμων κλπ. Υπονοεις κατι αρνητικο για την πλειοψηφια;
Η Πραξεολογια ως μεθοδος ειναι καλη, εξαρταται ομως σε ποιους απευθυνεται,αν ειναι Αβδηριτες
τοτε το αποτελεσμα ειναι αυτονοητο.Εγω παλι πιστευω στον Ελιτισμο?
κυριοι και κυριες,
ΑπάντησηΔιαγραφήμε το καλημερα του καινουργιου χρονου, αρχισατε τις κοκκορομαχιες.
ρε συ Σκουφια, τι ηπιες αυτες τις αγιες μερες ?????
πηγες στην εκκλησια του χωριου σου και σε διαβασε αυτος ο καλος παππας, γιυος του επισης καλου προεδρου του χωριου σου ????
στη θεωρια καλος εισαι. αντε να μπεις σε καποιο συνδιασμο να σε δουμε και στην πραξη.
βαζω στοιχημα πως δεν προκειται να κανει βημα ο δημος μας.
εσυ ρε κριτωνα με τις αμπελοσοφιες σου, γιατι δεν καθεσε στα αυγα σου ??? αφου ουτως η αλλως δεν θα σε ψηφισει κανεις. εισαι ο κλοουν του τσιρκου.
ρε σεις, τι εγινε εκεινος ο μαγος ???? εξακολουθει να θελει να ειναι υποψηφιος με τον Μπελλο ??? η τωρα που εγινε τεχνικος συμβουλος του Μητση, σε θεματα ΙΑΜΑΤΙΚΟΥ νερου για τη Γαληνη, ξεχαστηκε στα αζητητα????
εμαθα οτι θα κανει καινουργιες γεωτρησεις για να βγαλει καθαρο ιαματικο νερο. αλλωστε τι μαγος θα ηταν αν δεν το εκανε αυτο ???
βεβαια, κατα τα λεγομενα των υπαλληλων του Γαληνη, μονο για αμπελοφιλοσοφιες ειναι, κατηγορωντας τον Θεολογου για κακη διοικηση.
αμ φιλε, αμα δεν βρεξεις κωλο δεν τρως ψαρι.
τωρα αντε να πουμε καλως μας ηρθε ο καινουργιος χρονος και να ευχηθουμε υγεια και ευτυχια σε ολους.
Ποιος εγινε τεχνικός σύμβουλος στο γαληνη?? Ο χημικοποδηλατης??
Διαγραφή