Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
04 Δεκεμβρίου 2018
Ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης για τον Δήμο Καμένων Βούρλων Φθιώτιδας
Ο κ. Δημήτριος Τσώμος προσέφυγε με αναλυτικές παρατηρήσεις ως προς την αναμόρφωση / τροποποίηση, τις οποίες παραδέχτηκε εν μέρει και η Δημοτική Αρχή για εκ παραδρομής μεταφορά στο αποθεματικό πιστώσεις του ΕΣΠΑ, καθώς και ενίσχυση κωδικού που δεν υπήρχε στον προϋπολογισμό.
Επίσης λόγω λάθους ενισχύθηκε άλλος κωδικός, το ποσό του οποίου δεσμευόντουσαν να το μεταφέρουν στους σωστούς σε επόμενη συνεδρίαση.
Πρέπει να αναφέρουμε ότι για την ακυρωτική απόφαση χωρεί προσφυγή στην ειδική επιτροπή του άρθρου 152.
Πηγή:LamiaReport.gr
55 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
ΑΧ ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΕ Ο ΤΣΩΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΩΜΟ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ ?
Φιλε, δεν εχεις ακουσει << θα σε ταραξω στην.... νομιμοτητα>> ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μεν κ. Ι. Σκουφιας το γράφει , για .......προσεχως ή ως δημοσιογραφος του μπλογκ.
Ο δε κ. Τσωμος το εφαρμοζει στην πραξη, ως μελος του Δημοτικου Συμβουλιου, υποβάλλοντας και ενσταση στην αποκεντρωμενη.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν κάποιος προσπαθεί να δικαιολογήσει με αίολα επιχειρήματα τύπου : [ … εκ παραδρομής μεταφορά ] + [ … ενίσχυση κωδικού που δεν υπήρχε στον προϋπολογισμό] + [ … λόγω λάθους ενισχύθηκε άλλος κωδικός ] δεν πρέπει να γίνεται πιστευτός.
Αυτά είναι λογιστικές αλχημείες.
Αν τα ΕΣΟΔΑ πάνε άσχημα και οι ΔΑΠΑΝΕΣ ξεφεύγουν, η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ μπορεί να μεταθέσει το πρόβλημα – έως ότου πέσει επάνω στον επόμενο ΔΗΜΑΡΧΟ …
Με τις λογιστικές αλχημείες στη διαχείριση των οικονομικών, κρύβεται [βραχυπρόθεσμα] το κενό δημοσιονομικής εξυγίανσης των Δήμων [τα προβλήματα κάτω από χαλί]
Γιαννη Σκουφια,
ΑπάντησηΔιαγραφήεαν εννοεις με το <> τον κ. Τσωμο, συμφωνώ απολυτα, γιατι μονο με αυτον θα μπει μια ταξη στον Δημο, θα πιανουν τοπο τα εσοδα και θα γινονται εργα.- (τελεια και παυλα.)
Τα καϋμένα τα παιδιά έκαναν λάθος στους κωδικούς των κονδυλίων, μάλλον λόγω κεκτημένης ταχύτητας ή λόγω υπερκόπωσης από την πολλή δουλειά. Τι κρίμα. Να φανταστούμε ότι έχουν γίνει κι άλλα τέτοια λάθη στο πρόσφατο παρελθόν και δεν πήρε κανείς χαμπάρι; Είμαι πολύ περίεργος να μάθω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 7.44
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν εννοώ ... τι εννοείς με το <> !!!
Εγώ όταν θέλω να πω κάτι, το λέω. Μην προσπαθείς να με ερμηνεύσεις.
Απλά, ως οικονομολόγος, είπα την γνώμη μου για τις δικαιολογίες της Δημοτικής Αρχής.
Που κολλάει ο ΤΣΩΜΟΣ δεν καταλαβαίνω.
Επειδη ο Τσωμος υπερασπιζεται την νομο και μπραβο του, οταν ο τοτε δημαρχος αντωνιου του ανεθεσε να φτιαξει το γεφυρι και να ασφαλτοστρωσει τους δρομους πισω απο το Ραδιο,γιατι δεν μπορουσε για μεγαλο χρονικο διαστημα να παρει τα λεφτα του;τι συνεβαινε τοτε,μηπως υπηρχε και τοτε προβλημα αλλα επειδη αφορουσε τον ιδιο το εκανε γαργαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σας λεβεντες ολοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος ο τοπος εχει βιαστει τοσες φορες απο τους εκαστοτε δημοτικους αρχοντες τα τελευταια 50 χρονια που παει σπο το κακο στο χειροτερο.
αν εξαιρεσει κανεις τον Κωστα τον Μπατσουρη, ολοι οι αλλοι εξυπηρετουσαν συμφεροντακια για τα σογια και τους ημέτερους.
Οσο αρμεγανε το κρατος μεσω Αστερα και περναγαν ολοι μια χαρα με τα εσοδα σπο τους χιλιαδες λουομενος, που ο φορολογουμενος πληρωνε αβερτα, ολα ηταν καλα καμωμενα.
Οι Μωλιωτες ηταν ευχαριστημενοι με τις επιδοτησεις και το αφορολογητο καθεστως καθως και με την αγροτικη τροφοδοσια των μαγαζιων στα Καμενα Βουρλα.
Ομως φροντισαμε οι ιδιοι να κανουμε τον τοπο μας σαν τα μουτρα μας.
Ο Αγιος με τα καραβια και τα ιπταμενα δελφινια πηγαινε μια χαρα.
Κανενας δεν σκεφτηκε να κοιταξει για υποδομες και για μακροπροθεσμα σχεδια.
Ολα στο δωσ' ημιν σημερον και εχει ο Θεος.
Τωρα ολοι κανουμε κριτικη και παραπονιόμαστε για ολα.
Δεν φροντισαμε τον τοπο μας.
Ειμαστε για κλαματα.
Εγω προτεινω να συναντηθουν ολοι οι υποψηφιοι και να ψηφισουν εναν για αρχηγο και οι υπολοιποι να συνταχθουν μαζι του.
Μονον τοτε θα υπαρξει ελπιδα για τον τοπο μας.
Ο φοβισμενος
Κύριοι αρθρογράφοι και σχολιαστές του blog,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρακολουθώ τα γραφόμενα στο blog και θέλω να κάνω 3 επισημάνσεις.
1..Ανώνυμε 11.14, 4/12/2018, σωστά αναλύεις γιατί η πόλη μας έφτασε σ’ αυτό το «χάλι» --- αλλά κάνεις λάθος πρόταση. Αν μπορούσε να εφαρμοστεί, θα είχε εφαρμοστεί και σε Εθνικό επίπεδο δηλ. Κυβέρνηση. Δυστυχώς αυτοί είμαστε. Όλοι θέλουμε να διοικήσουμε --- άσχετα αν δεν ξέρουμε πως διοικείται ένας οργανισμός όπως είναι ένας Δήμος.
2..Ελπίδα θα υπάρξει όταν εμείς οι δημότες επιλέξουμε ανθρώπους που γνωρίζουν από Διοίκηση Επιχειρήσεων και ΟΧΙ γιατρούς, δικηγόρους, κλπ.
3.. Διαβάστε προσεκτικά τα άρθρα και τα σχόλια του κ. Σκούφια. Είναι ο μόνος που αναλύει και προτείνει σωστά πράγματα για το Δήμο.
Σημερα και καθε ημερα εντος του πολεοδομικου ιστου της Πολης σκαβονται οδοι απο εργολαβια της ιδιωτικης εταιριας cosmote.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανω τις εξης ερωτησεις ,εδοθη αδεια απο τον Δημο αφου επροκειται για δημοτικους οδους;
Υπηρξε γραπτη ή προφορικη συμφωνια του Δημου με τον ιδιωτη για Αντισταθμιστικα οφελη;
Ο ιδιωτης αυτος σε τι διαφερει απο τον επιχ\τια του τουριστικου αγκυροβολιου που σε υπαρχουσες υποδομες πληρωνει ενοικειο;
Οι υποδομες των δημοτικων οδων ειναι αλλο πραγμα και μπορουν ατελως να χρησιμοποιουνται απο ιδιωτες με κινητρα επιχειρηματικα,χωρις ανταποδοση;
Που διαφερει ο ενοικιασμενος δημοσιος χωρος της παραλιας απο εναν δημοτικο δρομο,ως προς το ιδιοκτησιακο,αλλα και ως προς τον αντιστοιχο επιχερηματια;
Αυτα ειναι καιρια ερωτηματα ουσιας δημοτικης ενασχολισης και οχι ποιος υποθετικα θα ειναι ο καλυτερος Δημαρχος διοτι δυιλιζε τον Κωνωπα και καταπινε την Καμηλο, υπενθυμιζοντας διευκρινιστικα οτι ο πρωην Δημαρχος κ. Κεφαλας οταν περνουσε κατα αντιστοιχο τροπο το καλωδιο της vodafon ειπε οτι υπαρχει αντισταθμισμα 10.000.000 δρχ.
ΥΓ.. προς τους νοημονες και μονο.
ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ ..ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΑΔΙΩΤΗ ......
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown 5.50
Εγώ λαμόγιο δεν ήμουν , δεν είμαι και δεν θα είμαι ...
Εγώ κυνηγάω λαμόγια σαν εσένα ...
Αυτά προς το παρόν ... τα υπόλοιπα αύριο !!!
Το ότι ο Τσώμος, που στο άκουσμα του ονόματός του απομακρύνονται χιλιόμετρα, όσοι προσπάθησαν να συνεργασθούν μαζί του στη Λαμία, το παίζει υπερασπιστής της νομιμότητας, δε μου κάνει εντύπωση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχει να ωφεληθεί το πορτοφόλι του, δεν τον ενδιαφέρουν τα κοινά οφέλη.
Οριακά εξελέγη με τον νυν δήμαρχο και αυτό γιατί τον στήριξε ο ίδιος ο γιατρός. Πού να ΄ξερε ότι θα ζούσε αυτή την τρομοκρατία...
Ας πάνε μαζί του οι όμοιοί του τώρα, που ξεκαθάρισε το τοπίο.
Όσο για τους παλαιοπασόκους στυλ Σκούφια, είναι σαν τους κομουνιστές... προσπαθούν να ξαναζωντανέψουν το πεθαμένο...
Kατοπιν ενεργειών..........το κτίριο του ειρηνοδικείου Μωλου παραχωρείτε στον Δημο
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Θέµα 5ο έκτακτο: «Αίτηµα προς το Υπουργείο Οικονοµικών για παραχώρηση του κτιρίου του πρώην Ειρηνοδικείου Θερµοπυλών στο ∆ήµο Μώλου Αγίου Κων/νου»
Αριθµός Απόφασης: 17/211/2016
Η Πρόεδρος του ∆ηµοτικού…… έδωσε το λόγο στο ∆ήµαρχο Συκιώτης Ιωάννη, ο οποίος είπε: Μετά από επαφές που είχαµε στο Υπουργείο Οικονοµικών, γίνεται κατά 99% δεκτό, η παραχώρηση του κτιρίου του πρώην Ειρηνοδικείου Θερµοπυλών στο Μώλο, στο ∆ήµο. Θα πρέπει να κάνουµε ένα αίτηµα, να πάρουµε απόφαση ∆ηµοτικού Συµβουλίου σήµερα εδώ για να προσκοµιστούν τα χαρτιά να τα βάλουµε υπόψη της Υφυπουργού, για να µας παραχωρηθεί το κτίριο του Ειρηνοδικείου Θερµοπυλών στο Μώλο, στο ∆ήµο για 33 χρόνια. Για χρήση , φυσικά……
Α π ο φ α σ ί ζ ε ι
Εγκρίνει την υποβολή αιτήµατος προς το Υπουργείο Οικονοµικών για παραχώρηση του κτιρίου του πρώην Ειρηνοδικείου Θερµοπυλών στο ∆ήµο Μώλου Αγίου Κων/νου για κάλυψη λειτουργικών αναγκών του ∆ήµου
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A89%CE%A9%CE%A7%CE%A9%CE%9A1-%CE%9692?inline=true
2. Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Βουλευτής Φθιώτιδας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Γιάννης Σαρακιώτης αναφορικά με την κατάθεση σχεδίου νόμου από το Υπουργείο Οικονομικών, στο οποίο προβλέπεται η παραχώρηση των κτιρίων των πρώην ειρηνοδικείων Μακρακώμης και Θερμοπυλών στους Δήμους Μακρακώμης και Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου αντίστοιχα.
https://radiomemory.gr/enimerosi/topika-nea
https://lamianow.gr/kamena-voyrla-akyronei-i-apokentromeni-tin-anamorfosi-proypologismoy-kai-technikoy-programmatos-toy-dimoy/
ΑπάντησηΔιαγραφήΔήμαρχε αληθεύουν ότι οι φήμες για τον τσωμος παίρνουν σάρκα κ οστά?
ΑπάντησηΔιαγραφήδλδ ποιες φημες
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιρνα μίλα ξεκάθαρα. Τι εννοείς ότι αληθεύουν οι φήμες για τον Τσωμο? Μίλα ξεκάθαρα Βιρνα. Τι φήμες είν' αυτές?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι πήρε πάλι έργο στα καμμένα. Ουστ το έκτακτο πάλι σε αυτούς έλεος κ μετά λες ότι δεν τα έχεις καλά? Το πουλί μιλάει πολύ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στο σχόλιο «ΣΚΟΥΦΙΑ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ .. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ … ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙΣ…»
ΑπάντησηΔιαγραφήΠινακιδες «no parking»
Το κακό έχει παραγίνει στα ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ με τις ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ στην οδό Γερ. Βασιλειάδη μπροστά από τα καταστήματα και επί του δρόμου, που εμποδίζουν το παρκάρισμα.
Τα καταστήματα δεν μπορούν να χρησιμοποιούν τον δημόσιο χώρο σαν ιδιωτικό parking ή να μην επιτρέπουν τη ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Κανένας δε μπορεί να μας πει που θα παρκάρουμε.
Για να απαγορεύσει κάποιος το παρκάρισμα μπροστά από το κατάστημά του, πρέπει να έχει ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ, η οποία να ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΑΝΩ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ.
Εφόσον δεν υπάρχει τέτοια άδεια δεν δικαιούται ο Καταστηματάρχης να τοποθετεί πινακίδες και να εμποδίζει το παρκάρισμα.
Αυτά προς απάντηση στον Unknown 5.50 και σε όλους όσους τοποθετούν παράνομα πινακίδες επί του δρόμου …
Η Δημοτική Αρχή αλλά και η Αστυνομία οφείλουν να πράξουν τα δέοντα που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία.
Μακάρι το πρόβλημα των Καμένων Βούρλων να ήταν μόνο οι ταμπέλες ή μόνο οι επιχειρήσεις αγαπητέ Ιωάννη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει δικιο ο Γιαννης ,αλλα αλλο το ειδικο και αλλο το γενικο προβλημα,το οποιο ειναι η ΧΑΛΑΡΗ ΨΗΦΟΣ .Αυτο το ευνοικο υποστρωμα φουντωνει την φωτια που καιει ολα τα υπολοιπα, ειτε προκειται για συνετη αποφαση ,ειτε αυτοκριτικη. Βεβαια μονοι τους οι Ελβετοι των Καμενων βουρλων τι να κανουν ,ερχονται και οι Σουηδοι απο τα χωρια και δενει το γλυκο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈμαθα ότι σήμερα άναψαν τα αίματα στο cafe ΘΡΟΝΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡ@@@@ΗΣ μαινόμενος εναντίον Σ@@@@ΙΑ.
Η παρανομία εναντίον της νομιμότητας.
Διαιτητές : ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
Δυστυχία σου, Ελλάς,
με τα τέκνα που γεννάς!
Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;
Έχεις δίκιο 5.22
ΑπάντησηΔιαγραφήέμαθα και εγώ για το περιστατικό το οποίο επιβεβαιώνει αυτούς που ισχυρίζονται ότι η πόλη μας δεν πρόκειται να πάει μπροστά με τη νοοτροπία που μας διακατέχει.
Αντί να τα βάζουμε με τα κακώς κείμενα, τα βάζουμε με τους ανθρώπους που τα επισημαίνουν. Και στη προκειμένη περίπτωση η ηγεσία του Εμπορικού Συλλόγου έχει ευθύνες. Οφείλει να επισημάνει στα μέλη του οτι η παράθεση πινακίδων στο οδόστρωμα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Έτσι είναι φίλοι μου του Εμπορικού Συλλόγου.
Η πόλη μας είναι τόπος προορισμού και ο επισκέπτης πρέπει να μπορεί να παρκάρει το ΙΧ του για να ξοδέψει τα χρήματά του στα καταστήματά σας.
Αν όλοι οι καταστηματάρχες κάνουν το ίδιο - αντιγράψουν τους εξυπνάκηδες - τότε αυτοί που θέλουν να επισκεφτούν τα καταστήματά τους δεν θα μπορούν να παρκάρουν και θα φεύγουν για άλλες πολιτείες.
Ξυπνήστε και απομονώστε τους εξυπνάκηδες !!!
είπε και λάλησε η κουτσομπόλα του χωριού.
ΑπάντησηΔιαγραφήέχουν εκδώσει χρυσό εισιτήριο διαρκείας για το κηφηνείο.. σπάνε τα μπεγλέρια από τη θεωρία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δεν καταλαβαίνεις 5.22, οι άνθρωποι θέλουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πινακίδες στο οδόστρωμα
Και τραπεζάκια στο πεζοδρόμιο
Και ξαπλώστρες στη παραλία
Και να μην πληρώνουν στο Δήμο
Και να μην κόβουν αποδείξεις στους πελάτες τους
Και …
μα να θες να πας να πιεις καφέ στο αγαπημένο σου κηφηνείο και να μην έχει θέση να παρκάρεις μπροστά; έγκλημα! φέρτε τους εισαγγελείς!!! θα πέσουν μηνύσεις!!! ρε ουρτ κουφάλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα ολοι θα γινουν τιμητες της εννομης ταξης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗρεμηστε λιγο και μην ειστε τοσο καταγγελτικοι και μηδενιστες κατα των ιδιοκτητων των μικρων επιχειρησεων των Καμ. Βουρλων.
Ειτε ειναι τα καφε ειτε εστιατορια ειτε οποιοδηποτε μικρο μαγαζι.
Ειναι η ζωη της πολης μας. Μην πυροβολουμε τα ποδια μας.
Τωρα αν καποιοι υπερευαισθητοι συνδημοτες νομιζουν οτι τα προβληματα ειναι οι ταμπελες η οι πινακιδες τοτε πλανονται πλανην οικτρα.
Φαινεται πως καποιοι συνταξιουχοι δεν εχουν τι να κανουν για να σκοτωσουν τον χρονο τους και κανουν τους ΙΑΒΕΡΗΔΕΣ.
Νισάφι πια.
Δεν σας βαλαμε τοποτηρητές και δημοσιους κατηγόρους.
Αντε αργοσχολοι βολεμενοι.
Ο φοβισμενος
Φοβισμένε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η πόλη είναι δική σας και δική μας
Τα πεζοδρόμια, το οδόστρωμα και οι παραλίες ανήκουν σ’ εμάς τους δημότες , δεν ανήκουν σε εσάς τους επιχειρηματίες-καταπατητές.
Σ’ εσάς ανήκουν οι επιχειρήσεις και ο χώρος που η δημοτική αρχή σας έχει παραχωρήσει προς εκμετάλλευση πληρώνοντας το συμφωνηθέν μίσθωμα, το οποίο δεν ξέρω αν το πληρώνετε.
Νισάφι πια.
ΟΧΙ άλλη παραπληροφόρηση και υποτιμητικά λόγια για τους συνταξιούχους. Λίγο σεβασμός δεν βλάπτει. Οι συνταξιούχοι είναι και αυτοί πολίτες της πόλης και έχουν ίσα δικαιώματα με εσάς. Διεκδικούν αυτό που εσείς τους κλέβετε.
Ένας ΜΗ φοβισμένος και ΜΗ Συνταξιούχος
Είμαι και εγώ ένας καταστηματάρχης της παραλιακής ζώνης και επειδή σέβομαι τον πελάτη μου δεν έχω βγάλει πινακίδες στο δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι σταματήστε να παρανομείτε. Στο χωριό μου λένε "Ο λαίμαργος κι ο αχόρταγος σκάβουν το μνήμα τους με τα δόντια τους"
Για σκεφτείτε, μήπως κάνετε και εσείς το ίδιο πράγμα ?
Το περισταρικο αυτο με το ραπτη δειχνει την ποιοτητα της συντεχνειας των καταστημαρχων και την παρανομια τους, δειχνει την καλυψη που προσφερει η ομαδα που διοικει σημερα τα καμενα, ο σκουφιας πηγε να παρκαρει και το ανοητο παιδακι το απαγορευσε ,οταν καλεσα την αστυνομια τον απειλησε μπροστα σε κοσμο,κρατησε την ψυχραιμια του αλλιως θα ηταν στο αυτοφωρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν ανώνυμε 8:29 κρατιστή-λαϊκιστή. Το τι ανήκει που και σε ποιον το γνωρίζει ο καθένας μας. Μάθε λοιπόν επίσης, στη χώρα της πλήρους ανομίας να μη ζητάς να εφαρμοστει η νομιμότητα απο μια μόνο ομαδα συνανθρώπων σου διότι ούτε και συ ο ίδιος την τηρείς. Όπως εσυ έβγαλες τον μαντρότοιχο σου 50 πόντους προς το δρόμο, όπως έκανες τον ημιυπαιθριο σου, όπως οδηγείς με πάνω από 50 km/ μέσα στον αστικό ιστό και πάνω από 120 km/h στον αυτοκινητοδρομο (δεν είναι εθνική οδός), όπως πετάς τα σκατα σου στο βόθρο και όχι στον βιολογικό, όπως δηλώνεις 100 στρέμματα ενώ έχεις 50 για να πάρεις επιδοτήσεις, όπως καλείς τον ηλεκτρολόγο για να σου αλλάξει τη λάμπα και του δίνεις 50 ευρώ γιατί με απόδειξη είναι 70 και πολλά ακόμα παραδείγματα (ο κατάλογος είναι μακρύς). Μην προσπαθείς λοιπόν, να στοχοποιεις και να ζητάς δικαιοσύνη και τήρηση της νομιμοτητας γιατι όπως και να το κάνουμε ο κρατισμός που υπηρετείς επάξια ετσι ανέθρεψε και σένα και μένα κ πολλές γενιές Ελλήνων. Γιατί εσύ είσαι αυτός που 40 χρόνια τους κρατάς στην εξουσία, είτε ροζ, είτε μπλε, είτε πράσινοι. Και ξέρεις κάτι? Θα συνεχίσεις να το κάνεις γιατί σου αρέσει το γουρνοκουμασο στο οποίο βολοδερνεις. Έγραψε καποιος σε προηγούμενο σχόλιο ότι το πρόβλημα των Καμένων Βούρλων δεν είναι οι ταμπέλες. Μαθε οτι το πρόβλημα των Καμένων Βούρλων και της χώρας εν γένει είμαστε εμείς οι πολίτες με την παιδεία (ο Θεός να την κάνει) που έχουμε και που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας. Η νοοτροπία του να ψοφήσει η γίδα του διπλανού και του να βολευτω σε μια θεσούλα στο δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου επισημάνω επίσης ότι τα λεφτά των συνταξιούχων δεν τα κλέβουν οι επιχειρηματίες. Αλλά οι συνταξιούχοι ειναι αυτοι που κλέβουν το ψωμί των παιδιών και των εγγονιών τους. Δε χρειάζεται σοφία για να καταλάβεις ότι όταν συνταξιοδοτείσαι στα 45 ή στα 50 τα ασφάλιστρα που πλήρωσες για 25 ή 15 χρόνια εργασίας δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση να καλύψουν τα 35 ή τα 55 χρόνια της σύνταξης. Το μόνο που θα σε ρωτήσω και φυσικά δεν θα ξέρεις να απαντήσεις είναι ποσά λεφτά έχεις πληρώσει ή έχουν παρακρατηθεί από τον μισθό σου για ασφαλιστικές εισφορές? Στο φαύλο αναδιανεμητικό ασφαλιστικό μας σύστημα να ευχαριστεί ο συνταξιούχος τους εργαζόμενους νέους που πληρώνουν την σύνταξη του. Αλλά απ ότι βλέπεις η Ελλάδα μετατρέπεται σε χώρα γερόντων... και σε μερικά χρόνια θα πληρώνεται η σύνταξη σουμε... στραγάλια. Όταν λοιπόν το ασφαλιστικό μας σύστημα γίνει κεφαλαιοποιητικο τότε ίσως υπάρχει μια ελπίδα. Σαφώς βέβαια με μειωμένο δημόσιο τομέα, με άρση μονιμότητας που να μπορεί το κράτος να προσλαμβάνει και να απολύει αναλόγως τις ανάγκες. Και φυσικά σύνταξη στα 67. Ούτε μήνα λιγότερο. Ξέρω αυτά πονάνε. Κ όχι μόνο πονάνε, τσουζουν. Αλλά πιο πολύ θα πονάς και θα σε τσούζει όταν θα βλέπεις το παιδί κ το εγγόνι σου να πεθαίνουν της πείνας διότι η άτακτη χρεοκοπία είναι προ των πυλων. Οι παχιές αγελάδες ψοφησαν, το παρτι τελείωσε.
Ο Δίκαιος
Κυριοι ψυχραιμια, εν πρωτοις υπαρχουμε και συνυπαρχουμε στην πολιτειουλα αυτη που λεγετε Καμενα Βουρλα,που ειναι δημιουργημα του φιλελευθερισμου δηλ του μικρου κεφαλαιου και του καπιταλιστικου τροπου διαχειρισης ο καθενας βεβαια με τον τροπο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραλληλα πολλα εισοδηματα συνεισφερουν ασχετα απο την πηγη τους, δημιουργοντας ολα μαζι την καταναλωτικη τοπικη κοινωνια.
Το ζητημα δεν ειναι ουτε ελιτιστικο, φυσικα ουτε ταξικο αφου εχουμε αποδεχθει τους κανονες της ελευθερης αγορας στα πλαισια ομως κανονιστικων ρυθμισεων που επιβαλει μια ευνομουμενη πολιτεια επι τη βασει της οποιας ρυθμιζεται ο βαθμος της ελευθεριας μιας επιχειρηματικης δρασης και τα ορια της.
Αν υποθεσουμε οτι μια αυθαιρεσια δεν γινεται ανεκτη, αναγκαστικα πρεπει να παει σε διαιτησια [Δημος ή αστυνομια ]και δεν μπορει να λυθει με ορους αυτοδικιας και φυσικα
με σκοπο την θεραπεια της και οχι την διαιωνιση στο διενεκες.
Η απλοικη εξηγηση οτι η παρανομια ειναι κανονας στην πολη μας[ειτε λογω ανοχης ειτε λογω χρονικης περιοδου] δεν δινει αυτοματα περιπτωσιακη ασυλια ,εκτος και αν προκυψει συνολικο ζητημα προς επιλυση με θεσμικο τροπο.
Επισης η επικληση της ζημίας οφειλει να στηριχθει σε σοβαρη αιτιολογιση και με λογικα κριτηρια,οχι στα πλαισια της οικονομικης θεωριας του αναρχοκαπιταλισμου.
Πιστευω οτι υπαρχει δυνατοτητα εξευρεσης λυσης επι των θεματων αυτων που να ωφελουν την επιχειρηματικοτητα στην Λουτροπολη ,θεραπευοντας και την χρονια νοσο του αθεμιτου ανταγωνισμου.
Ο Δημος δεν ειναι ο Ποντιος Πιλατος που 'νιπτει τας χειρας του',αντιθετως εχει την εντολη
να δωσει λυσεις στα πλαισια του νομου ρυθμιστικα [Ανεπαρκης η τελευταια καταληξη της συζητησης με τον συλλογο Εμπορων για τα πεζοδρομια].
Προτεινω μορατοριουμ μεταξυ συνταξιουχων και επιχειρηματιων.
Ανώνυμε [ΔΙΚΑΙΕ] λαϊκιστή
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λογική σου θέλει service. Πρόσεξέ την.
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό από την ηγεσία του εμπορικού συλλόγου σας, είναι η παροιμία του συναδέλφου σας 9.02 [Ο λαίμαργος κι ο αχόρταγος σκάβουν το μνήμα τους με τα δόντια τους].
Προσέξτε γιατί αυτό κάνετε χωρίς να το καταλαβαίνετε. Ξυπνήστε και απομονώστε τους εξυπνάκηδες συναδέλφους σας. Απαιτείται αλλαγή της νοοτροπίας στο επιχειρείν.
Τώρα όσον αφορά το θέμα των πινακίδων επί του οδοστρώματος και των πεζοδρομίων, αφού άνοιξε να είσαι σίγουρος ότι θα κλείσει με ότι προβλέπει ο νόμος. Από τη στιγμή που αναμείχτηκε η Αστυνομία, οφείλει να επιβάλλει την έννομη τάξη. Έχει γίνει μέρος του προβλήματος και δεν μπορεί για πολύ ακόμη να κάνει τα στραβά μάτια.
Ένας φίλος του καλώς νοούμενου επιχειρείν
Εισαστε για κλαματα ολοι εσεις οι ευαισθητοι με τις πινακιδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπεσήμανα και αλλη φορα οτι δεν ειναι εκει το προβλημα της πολης μας.
Τωρα καποιοι τα εχουν βαλει με τους καταστηματαρχες και θεωρουν οτι αυτοι "κονομανε" ενω οι υπολοιποι ειναι αδικημενοι.
Ξεχνανε οτι με ενα απολυτηριο 6ταξιου γυμνασιου, το οποιο τους χαριστηκε, γιατι φιλησαν κατουρημενες ποδιες για να τους το δωσουν, διοριστηκαν και παλι φιλώντας κατουρημένες, στο δημοσιο η σε δημοσιους οργανισμους. Πηραν ωραιους μισθους, πηραν ωραιο εφ'απαξ και πηραν και ωραια συνταξη και επι πλεον νοικιαζαν παρανομα δωματια με μαυρα εσοδα και εκ του ασφαλους κανουν κριτικη και ειναι παντογνωστες.
Κυριοι πληρωνεστε απο τον φορολογουμενο πολιτη το εχετε καταλαβει??? Αυτος ηταν και ειναι ο εργοδοτης σας.
Προκαλω λοιπον τους καταστηματαρχες να εσττκλεισουν τα μαγαζια τους ενα Σαββατοκυριακο μαζι και τα φωτα τους και να δουμε τι εστι βερυκοκο.
Περα εκει στο καφέ που μαζευεστε και εχουνειστε δεινοπαθησει οι καρεκλες σας, σταματειστε να θελετε να καψετε τα νεα παιδια, τους νεαρους επιχειρηματιες που ειναι το μελλον της πολης μας.
Σταματειστε να ειστε κομπλεξικοι
Δειτε λιγο παραπερα απ'τη μυτη σας γιατι νομιζω οτι τα σύνορά σας ειναι μεχρι τα φαναρια.
Ξεφυγετε απο την νοοτροπία του " να ψοφησει η γιδα του γείτονα γιατι εγω δεν εχω ΓΙΔΑ
Ο φοβισμενος
ΤΡΕΜΕ ΣΚΟΥΦΙΑΑΑΑΑΑΑ.........!!!!!!!!!!!!! ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΣΩΜΟΣ!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβισμένε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τα μυαλά που κουβαλάς θα ψοφήσει και η ΓΙΔΑ που λες ότι έχεις. Με ΓΙΔΟ-ΒΟΣΚΟΥΣ πάντως κανένα παραθαλάσσιο χωριό δεν είχε ανάπτυξη. Οι αρπαχτές κάποια στιγμή τελειώνουν και τότε θα αναρωτηθείτε όλοι εσείς οι δήθεν ΝΕΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ τι πήγε στραβά.
Φίλε φοβισμένε, δεν είναι ο γιαλός στραβός, εσείς στραβά αρμενίζετε.
Και δεν σας φταίνε ούτε οι θαμώνες του καφέ-θρόνιο (που υπονοείς) ούτε οι συνταξιούχοι συμπολίτες σας.
Το φτωχό σας μυαλό φταίει που αδυνατεί να συλλάβει τα μηνύματα της εποχής.
Ένας φίλος του καλώς νοούμενου επιχειρείν
Που έχει περπατήσει πέρα από τα φανάρια του χωριού σου.
Εσείς στα Καμένα (οι εντελώς καμμένοι) έχετε λύσει όλα σας τα προβλήματα και είπατε να χωριστείτε σε ταμπελομαχους και ταμπελολατρες. Πραγματικά λυπάμαι για το επίπεδο μερικών που απλά το μόνο που κανουν είναι να διυλιζουν τον κωνωπα και καταπίνουν την καμηλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆξιοι της μοίρας σας.
000
Γιατί η εικόνα της παραλιακής οδού έχει αυτό το ΜΟΝΑΔΙΚΟ χάλι σε όλο τον σύγχρονο τουριστικό κόσμο; Σε πόσα τουριστικά μέρη (από αξιόλογα ως κορυφαίοι προορισμοί) ΔΕΝ υπάρχει καμία παράγκα; ΕΝώ εδώ και επί ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ κάνεις αμαν να δεις την παραλία από τα τσαντήρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί οι προσβάσεις προς τη θάλασσα έχουν κλειστεί και όλα τα μαγαζιά (ή σχεδόν όλα) έχουν κολλήσει μεταξύ τους;
Γιατί οι ταμπέλες από το 1 μέτρο που καταλάμβαναν παλια, έφτασαν να εμποδίζουν τελείως τη διέλευση και να πρέπει να κάνεις ζιγκ ζαγκ για να περάσεις (ειδικά από τον Γαλαξία ως τα Πλατανέικα;
Γιατί άρχισε τα τελευταία χρόνια να επεκτείνεται η ταμπέλα και οι σημαίες και στον δρόμο;
Γιατί άρχισαν να μπαίνουν τραπέζια και στο πάνω πεζοδρόμιο, αλλά και στην αμμουδιά τα καλοκαίρια;
Γιατί έχουμε ένα δάσος από πινακίδες καταστημάτων, βαρκάρηδων, πολιτικών μηχανικών, καυσόξυλων, μεσιτών κ.α.;
Και τελικά να μας εξηγήσει κάποιος από τη Δημοτική αρχή πόσα χρωστάνε σε ανταποδοτικά οι επαγγελματίες και πόσα αντιστοίχως οι απλοί πολίτες; είναι άραγε ανάλογα ή μήπως συντριπτικά περισσότερα κατ' αναλογία των επαγγελματιών;
Τι εισπράττει ο Δήμος από τις παραλιακές εκτάσεις που έχουν για πλατείες;
Τι κάνουν οι αρχες του τόπου, Δήμος, Κτηματική και Αστυνομία; Τα γνωρίζει αυτά η κεντρική διοίκηση, δηλαδή ο Αστυνομικός Διευθυντης της Περιφέρειας και ο η Προισταμενος της Κτηματικής;
Πόσες ψήφους έχουν κ. Δήμαρχε τελικά οι επαγγελματίες και τους χαιδεύεις και εσύ όπως τους χάιδευαν και οι προηγούμενοι; ΕΜείς που δεν έχουμε ουτε μαγαζιά ούτε ιδιοκτησίες στις θεσεις αυτές, δεν έχουμε ψήφο; Εμείς είμαστε τα κορόιδα που είμαστε νόμιμοι, που δεν κλεινουμε τους δρόμους και δεν απαιτούμε αλλά και ουτε έχουμε ΚΑΘΟΛΟΥ καθαριότητα; Όπως φυσικά και όλος ο υπόλοιπος δήμος...
Τελικά όλοι δουλεύετε για μερικούς ιδιοκτήτες ακινήτων, και όλοι βγάζετε τα μάτια σας μόνοι σας χωρίς να το καταλαβαίνετε...
ΥΓ 1: Τερμα το παραμυθάκι με το ότι θα σβήσετε τα φώτα και θα κλείσουν τα ΚΒ και αμα θα φύγετε θα χρεωκοπήσουμε... Όταν φευγει ένας εμφανίζονται τρείς και αυτό γιατί τα Κ.Β. είναι ένα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΡΟΣ το οποίο το ασχημαινουν εκουσίως ή ακουσίως όλοι αυτοί που αναφερω πιο πάνω ιδιοκτήτες και υπεύθυνοι ελεγκτες.
Ας φύγετε, μηπως έρθουν άλλοι πιο σοβαροί και υπεύθυνοι.
ΥΓ 2: Για να είμαι δικαια πρεπει ναπω ότι υπαρχει ένα σοβαρό ποσοστό επαγγελματιών που είναι σωστοί αλλά και αυτοί (ισως όχι όλοι) μπαίνουν σε ένα τριπακι να ακολουθησουν τους άλλους στην βλακεία τους, για να μη χάσουν στον υποτιθεμενο ανταγωνισμό...
κύριε 3.23 η εικόνα της παραλίας είναι ο κώνωπας που λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι για την αποψή σου.
Δεν εχεις ζήσει την εικόνα της λουτρόπολης πριν 40 χρόνια για να δεις ότι η τάξη και η καλαισθησία, είναι ταυτοσημες του τουρισμου.
ανώνυμη 3:54 μ.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήέτσι έχουν τα πράγματα. Αυτοί είναι που με τη νοοτροπία τους έχουν μικρύνει τη τουριστική περίοδο της πόλης. Αν οι ΣΩΣΤΟΙ δεν τους απομονώσουν τους ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ τα ΚΒ είναι θέμα χρόνου να τελειώσουν απο τόπος προορισμού. Θα έρχονται μόνο κάτοικοι των διπλανών χωριών για τις αγορές τους στα super market [όπως και στο Μώλο]
Στα 2 ερωτήματα που έθεσες:
1. Τι κάνουν οι αρχες του τόπου, Δήμος, Κτηματική και Αστυνομία;
2. Τα γνωρίζει αυτά η κεντρική διοίκηση, δηλαδή ο Αστυνομικός Διευθυντης της Περιφέρειας και ο η Προισταμενος της Κτηματικής;
Εγώ βάζω και ένα τρίτο : Ποιος/α περιμένεις να τους ενημερώσει; θα διαβείς τον Ρουβίκωνα ?
Ρε Θανασακη 3:54
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο. Ξερει ποιος εισαι. Για σενα τα λεει ο φοβισμενος περι απολυτηριου κλπ κλπ.
Γιατι δεν κοιτας τα του οικου σου???
Κοιτα την καμπουρα σου και ασε τους αλλους. Δεν σου φταινε αν εσυ δεν μπορεσες ουτε την αυλη σου να κουμανταρεις.
Μηπως εκτονωνεσαι με αυτον τον τροπο??? Πες το μας να το ξερουμε.
Οστοσο αυτο το θεμα με τους επιχειρηματιες πρεπει να κλεισει..
Αντε, το καψαμε.
Κυριοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θεμα με τις ταμπελες εμπροσθεν των καταστηματων ειναι ενας συνηθης τροπος διαχειρησης της καθημερινης επαγγελματικης αναγκης για γνωστοποιηση προιοντων αλλα και του σερβις που παρεχεται στα παραλιακα καταστηματα.
Ειναι μια ιδιαιτεροτητα στα τουριστικα μερη.
Δεν εμφανιζεται μονο στη λουτροπολη.
Απο την αλλη, οι επιχειρηματιες αυτοι επενδυουν καθε χρονο ανακαινιζοντας και αναβαθμιζοντας τα καταστηματα τους, αναβαθμιζοντας και την πολη με αυτον τον τροπο.
Δυστυχως, καποιες φορες βρισκονται και προ ατυχων συμβαντων που εγκυμωνουν οικονομικες καταστροφες οπως ανελπιστα επικινδυνα καιρικα φαινομενα η οπως σημερα πολυ μεγαλη οικονομικη ζημια απο πυρκαγια.
Δεν ειναι ευκολο πραγμα η ιδιωτικη επιχειρηση.
Επι πλεον δε, σε καιρους κρισης, δεν ξερουν τι θα τους ξημερωσει για να μπορεσουν να ανταπεξελθουν στα δυσβαστακτα εξοδα και στις διογκομενες υποχρεωσεις.
Δεν ειναι μισθωτοι ωστε μηνας μπαινει μηνας βγαινει και ο μισθος πεφτει.
Ας σταματησουμε να τους πυροβολουμε και να ειμαστε δεκτικοι στην συνυπαρξη.
Στο κατω κατω επενδυουν και εχουμε ωραια παρουσια με καλαισθητα μαγαζια που ομορφαινουν την πολη μας.
Δυστυχως η σημερινη ζημια απο την φωτια ειναι μεγαλη και να ευχηθουμε στον συγκεκριμενο νεαρο επιχειρηματια για γρηγορη ψυχικη αναταση και γρηγορη αποκατασταση των ζημιων.
Νοερα τουλαχιστον να εχει την στηριξη μας.
Αυτο επιτασει ο πολιτισμος και ο παραγων ανθρωπος.
Ανώνυμε 7:55 μ.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαραπληροφορείς τους αναγνώστες [θέλω να πιστεύω απο άγνοια και οχι εσκεμμένα]
ΝΑΙ - έμπροσθεν των καταστημάτων
ΟΧΙ - επι του οδοστρώματος
δεν παραπληροφορω κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπλα βαζω την απλη λογικη να εκφραστει.
δεν χρειαζεται να εισαι EINSTEIN για να το καταλαβεις.
εσυ νομιζεις οτι οι ανθρωποι δεν καταλαβεν τι εννοω???
εσυ θελεις να μπορεις να παρκαρεις μπροστα απο το μαγαζι η μηπως να περπατησεις καμια πενηνταρια μετρα.
Τα μαγαζια της παραλιας στα Καμενα τα εχουν οι τυχοδιωκτες εκτος ενα δυο,η Κολομβια της παραλιας ζημιωσε την πολη και απο θερετρο το εκανε περασμα χεσμενων και κατουρημενων του καθε πουλμαντζη χαλουλου των 15 ευρω, μονο τα πηλινα κανατια της Αγ παρασκευης Τεμπων λειπουν.Ο ραπτης οτι εκανε δεν τοκανε απο μονος του ειχε πλατες απο τον σωματειο απορων κορασιδων παραλιας καμενων βουρλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι σχολιαστές
ΑπάντησηΔιαγραφήτο blog το διαβάζουν και άνθρωποι εκτός της πόλης που ενδεχομένως θέλουν να την επισκεφτούν έστω για το ΣαββατοΚύριακο.
Παρακαλώ γράψτε την άποψη σας,την καταγγελία σας, την διαφωνία σας,τα καλώς η τα κακώς κείμενα με κόσμιο τρόπο.
Δεν βρίσκεται στη παρέα σας. Κάνετε κακό στη πόλη μας.
ΚΒτης κάτοικος Αθηνών
Αγαπητε blogger
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι δεν διαγραφεις αυτον που αποκαλει τυχοδιωκτες και Κολομβιανη μαφια τα μαγαζια της παραλιας και διαγραφεις τον αλλον????
Αγαπητέ αναγνώστη 12:39.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο ένας απλά χαρακτηρίζει κάποιους με έστω ‘μη sic’ τρόπο, ενώ ο άλλος απειλεί (έστω και εμμέσως).
Και τα βρισιδια τα οποια ανεχεσαι κατα καιρους γιατι τα αφηνεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θελεις να εχεις ποιοτητα στο blogg σου τοτε μην επιτρεπεις καμια λοξοδρομηση.
Δεν γινεται το ενα παιδι καλο και το αλλο παλιοτομαρο.
Κρατησε λοιπον το ιδιο ισο.
Αυτα αγαπητε φιλε. Και δεν το συνεχιζω αλλο.
Ανώνυμε 1:17 Δεν θα επιπλητεις τον ηλεκτρονικό μας Εσκομπαρ.
ΑπάντησηΔιαγραφή