Αυτό το Blog φτιάχτηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τους δημότες , τους παραθεριστές και φίλους των Καμένων Βούρλων, με χρηστικές πληροφορίες , κακώς και καλώς κείμενα,νέα των Καμένων βούρλων και γενικότερα με ό,τι αφορά την ευρύτερη περιοχή.
02 Νοεμβρίου 2018
Δεν γίνεται κέντρο υγείας Καμένων Βούρλων με… αέρα!
Αν θέλουν να κάνουν πολιτική στελεχώνοντας ένα Κέντρο Υγείας με γιατρούς που κάνουν το αγροτικό τους και υπηρετούν στα περιφερειακά ιατρεία του Δήμου, αυτό με βρίσκει αντίθετο και ως δήμαρχο Και ως γιατρό γιατί στην ουσία θα αποδυναμώσουν τα αγροτικά ιατρεία και θα δημιουργήσουν απλώς ένα μεγάλο και πολυπληθές από πλευράς αγροτικών γιατρών, κατάστημα συνταγογράφησης φαρμάκων και τίποτα περισσότερο.
Για να λειτουργήσει ως πραγματικό Κέντρο Υγείας πρέπει να στελεχωθεί από γιατρούς ειδικοτήτων και χειριστές ιατρικών μηχανημάτων που υπάρχουν σε αυτό το κέντρο υγείας και φυσικά όχι από το πρωί μέχρι το μεσημέρι αλλά αν είναι δυνατόν σε 24ωρη βάση όπως λειτουργούν όλα τα άλλα Κέντρα Υγείας.
Είναι δε απορίας άξιο πρόσθεσε ο κ Συκιώτης πως ενώ ασχολούνται με το Κέντρο Υγείας Καμένων Βούρλων αγνόησαν παντελώς τη δημοτική αρχή προκειμένου να ακούσουν και τη δική μας άποψη, γιατί εμάς θα εξυπηρετεί και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου πολλαπλασιάζεται ο πληθυσμός του Δήμου.
lamiafm1.gr
90 σχόλια:
Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.
Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.
----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.
Πληροφοριες μεσα από το γαληνη αναφερουν οτι χθες εγεννηθη νεα παραταξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερει κανεις περισσοτερα?
Ποιοι συμμετειχαν?
Ποιος ο υποψηφιος δημαρχος?
ΣΥΚΙΩΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΙΑΝΥΕΙΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ.
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ @@ΛΑΚΙΕΣ!
ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΣΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΑΠΟ 1/9/2019!
ΕΝΑΣ "ΦΙΛΟΣ" ΣΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ!
--------------------
TA NΕΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΑΛΗΝΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ: ΔΑΔΙΩΤΗΣ
ΟΜΑΔΑ: ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
------------------
... και μετά ξύπνησες!
ΔιαγραφήΠοιός είναι ο Δαδιώτης ρε παιδιά?
ΑπάντησηΔιαγραφήέχε γούστο να πέσουμε σε.......... γιατρό, ξανά!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι εγινε στη Γαληνη, φαγανε πατσα, καποιος να μας πει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείτε να μου πείτε ποιος από τους υποψήφιους ειναι ενεργός επαγγελματίας γιατί από συνταξιούχους χορτάσαμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΛουκας Δαδιωτης ετων 69, συνταξιουχος γιατρος, ιδεολογια Πασοκ.Οχι θα αφηναν τα συντροφια μονους τους δεξιους Συκιωτη και Μπελλο.Τερμα πλεον και η μαριδα παπαναγιωτου, τσωμος, κοντοπανος.
ΑπάντησηΔιαγραφήμόνο 69? δε θέλουμε σεξουαλική στάση, δεν θα πάρουμε.
ΔιαγραφήMono o enas o tromeros o giatros..Alla afados einai stop dumarxeio!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτον ανθρωπο θα τον παρουν στο λαιμο τους. το γιατρο δηλαδη. θα τον προσφερουν( οι ειδημονες) βορα στους λεοντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήο κοσμος δεν ειναι αγγελικα πλασμενος. οι μισοι θα τον βριζουν και καποιοι αλλοι θα τον πλευριζουν για να πουλησουν εκδουλευση για να παρουν το κατι απο την πιτα.
το προβλημα ομως θα ειναι η πορεια το δημου μας, η οποια θα βολοδερνει στα χερια του καθε εκπαιδευομενου δημαρχου, για αλλοι μια φορα.
χορτασε ο τοπος απο συνταξιουχους αστυνομικους, στρατιωτικους, γιατρους και γενικα τετοιους φωστηρες.
το αποτελεσμα....γνωστο. φαγοποτι, χρεη και καταρρακωση του δημου. απο το κακο στο χειροτερο.
Από το τελευταίο συμβούλιο ανεδείχθη η έλλειψη χρηματοδότησης των δήμων. Επίσης δυσχέρανε την πορεία του δήμου το κόψιμο ΣΑΤΑ-ΚΑΠ κατά 60%. Κάνεις δεν διεκδίκησε τίποτα, ανέχθηκαν την μη επιστροφή των παρακρατηθέντων από τους δήμους, και παρουσίασαν σαν προσωπική επιτυχία του δημάρχου τα ψίχουλα του Σκουρλέτη. Η εμμονή σε πολιτικές ντίλερ προγραμμάτων είναι ευθύνη της πλειοψηφίας και όσων από την αντιπολίτευση ψηφίσαν, ισολογισμούς, απολογισμούς, προγράμματα έργων. Είναι το ίδιο νόμισμα. Θυμίστε μου μια συνεδρίαση για το Κέντρο Υγείας; Πόσο ακόμα κροκοδείλια δάκρυα, όπου νάνε το πουλάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ. Φραγκούλης
το μονο καλο στην νεα υποψηφιοτητα εναι οτι βαζει τον πυχη ποιο ψηλα και η μαχη αναμεσα στον αγιο κων\νο με τον Συκιωτη -γιατρο , τον μωλο με τον δαδιωτη -γιατρο
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ρεγκινι με τον μπελλο- δικηγορο θα ειναι μια επαναληψη της ταινιας ο καλος ο κακος και ο ασχημος?
Και τα ΚΑΜΕΝΑ καμένα και κανένα..τοσοι...ικανοι συνεδριαζουν ενα...αξιο απο Καμενα...Κανένα?
ΔιαγραφήΤσωμος και παπαναγιωτου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαβε υπ'οψιν σου οτι ο λαος μαριδα θελει και μαριδα τρωει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συναγριδες ειναι για τα μεγαλα αδηφαγα στομαχια.
Όταν μαλώνουν τα μεγάλα ψάρια (ο θεός να τα κάνει) επιβιώνει η μαρίδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝισαφι πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι ξενοφερτοι στου κασιδι το κεφαλι.
Δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι δεν εγκρινεται κανενας απο Καμ. Βουρλα - Αγιο Κων/νο και πρεπει να ερθει ως σωσιας ενας ακομη γιατρος απο τον περα μαχαλα ;?;?;?
Παλι καπελωμα απο κειθε περα ?;?;?;
Ντροπη ρε παιδια.
Νομιζω οτι καλος ειναι και ο Συκιωτης με τον Παπαναγιωτου.
Ειναι προτιμωτερο αυτους που ξερεις παρα τα οποια πειραματα ξανα απο τον περα μαχαλα.
Για να λογικευτουμε καποια στιγμη.
Ο ζωγραφος
καλα ρε Καμενοβουρλιοτες λιγο τσιπα δεν εχετε ????
ΑπάντησηΔιαγραφήαπευθυνομαι σε σας που τρεχετε σαν κουταβακια στην ποτιστρα του γιατρου Δαδιωτη.
το ιδιο κανατε και στις τελεταιες εκλογες, στηριζοντας τον Παταργια, δηθεν στον βωμο του ΠΑΣΟΚ.
οι βολεμενοι απο τις κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που βολεψαν τον εαυτουλη τους αλλα και ολο τους το σοϊ στο δημοσιο, στις τραπεζες, στον Αστερα με τα ξενοδοχεια του στα Καμενα Βουρλα, στη ΔΕΥΑΛ και δε συμμαζευεται, αυτοι λοιπον βγαζουν τα προσωπικα τους απωθημενα, κρυμενοι πισω απο τις κουρτινες, στοχευοντας να ποδηγετουν παντα τα τοπικα δρωμενα.
αυτοι λοιπον που αποτελουν την τοπικη ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ - ΕΛΙΤ, εχουν καταφερει ολα αυτα τα χρονια, που περασαν απο τον αειμνηστο ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΣΑΝΟ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟς ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΟΠΟΥ, αυτοι καταφεραν να ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ αλλα να κανουν τα Καμενα Βουρλα σαν τον ΚΩΛΟ τους.
το πιστευω τους ειναι τα << εμα ΕΜΑ και τα εσα ΕΜΑ >>.
ε αντε πια..... Δεν χορτασατε ιντρικα και δολοπλοκια ::::::
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΝΩ ΕΣΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ, ΒΟΥΡΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ 9:03 μ.μ., Νοεμβρίου 04, 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ [οι βολεμενοι απο τις κυβερνησεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που βολεψαν τον εαυτουλη τους αλλα και ολο τους το σοϊ στο δημοσιο κλπ και τωρα βγαζουν τα προσωπικα τους απωθημενα, κρυμενοι πισω απο τις κουρτινες, στοχευοντας να ποδηγετουν παντα τα τοπικα δρωμενα και αποτελουν την τοπικη ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ – ΕΛΙΤ κλπ]
ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΟΥΣΑ ΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΤΟΠΟΣ
ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΑΤΙΑ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΟΛΤΕΤΣΟ..
ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ?
Καμένο βούρλο...
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν γινουν εκλογες θα ειναι 70, οποτε θα μας περασει ........σε αλλη δια...σταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήρε μηπως ειναι κρυπτοσυριζαιος;;
Εγώ ψηφίζω ζωγράφο για δήμαρχο με αντιδημάρχους Συκιώτη Παναγιώτου και τον χασάπη απ' την Αθήνα επιτελικό.γιατι να ψάχνω στον πέρα μαχαλα?μια χαρά θα τα πάνε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου τον θυμήθηκες το χασαπη απ την Αθήνα?? Κλαίω απο τα γελια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τελική αναμέτρηση θα γίνει ανάμεσα στον Παπαναγιώτου -Συκιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πλέμπα η πασοκικη που έχει μπολιασει βαθιά μέσα στο DNA και το ριβονουκλεϊκο τους οξύ για ακόμα μια φορά μας αποδεικνύει πως λειτουργούν τα πράγματα στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης. Η νοοτροπία του "μαζί τρώμε και πίνουμε κ αλλού πάμε και το δίνουμε" για ακόμα μια φορά εφαρμόζεται. Η γνωστή πλεμπομαδα συνταξιούχων του κηφηνειου μετά από πολλές συζητήσεις κατέληξαν στην πρόταση Δαδιωτη, διότι ως γνωστόν αν δεν είσαι γιατρός ή δικηγόρος (να φας με τρόπο τις μίζες) άξιος για δήμαρχος ή βουλευτής δεν είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι κουρασατε. Οι επόμενες αυτοδιοικητικές άλλα και εθνικές εκλογές είναι οι τελευταίες που θα χαρείτε! Σας το υπογράφω.
Hermes
Ανώνυμοι Καμενοβουρλιοτές,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί σας ενόχλησε τόσο πολύ η υποψηφιότητα ΔΑΔΙΩΤΗ ... απο το πέρα μαχαλά?
Οι άλλες υποψηφιότητες - ΣΥΚΙΩΤΗΣ - ΤΣΩΜΟΣ- ΜΠΕΛΛΟΣ - δεν είναι απο τον πέρα μαχαλά?
Τώρα καταλάβατε Καμενοβουρλιστές οτι έχετε λειψανδρία?
Μόνο για ακόλουθοι κάνετε ... αν κάνετε και για αυτό ... διότι είστε παρτάκηδες.
Συγνώμη για τη κριτική μου αλλά έτσι είναι. Αν δεν είσαστε δεν θα συνηγορούσατε σε μυστικές συναντήσεις το 2010 και το 2014 στις υποψηφιότητες ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ [ΠΑΣΟΚ] και ΣΥΚΙΩΤΗ[ΝΔ].
Οι ίδιοι Καμενοβουρλιστές έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο και στις 2 υποψηφιότητες.
Μασκοφόροι, ΖΩΓΡΑΦΕ, HERMES και ΑΝΩΝΥΜΕ 9.03 μμ, Νοεμβρίου 04, 2018 ... η κριτική σας κρύβει εμπάθεια.
Ο ΔΑΔΙΩΤΗΣ σας ενόχλησε ως ΓΙΑΤΡΟΣ ή ως ΠΑΣΟΚ [αν είναι ο άνθρωπος]?
Αν σας ενόχλησε ως γιατρός … γιατί όχι ο Συκιώτης?
Αν σας ενόχλησε ως ΠΑΣΟΚ … γιατί όχι ο Συκιώτης ως ΝΔ?
Κρατήστε την εμπάθειά σας για αργότερα.
Γνωρίστε πρώτα τον άνθρωπο ΔΑΔΙΩΤΗ και μετά κάντε του κριτική.
Αυτά για την ώρα …
………………
Αναγκάστηκα να παρέμβω λόγω που τον άνθρωπο-γιατρό ΔΑΔΙΩΤΗ τον γνωρίζω από το παρελθόν. Και σας υπογράφω ότι ΟΥΤΕ λαμόγιο είναι ΟΥΤΕ αν κατέβει για Δήμαρχος , κατεβαίνει για την πάρτη του.
Ασε μας κε Σκουφια με τις φιλοσοφιες σου και συ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗρθες φουργιοζος να μας κανεις τον ξερολα και κριτη των παντων.
Θες να εμπλακεις στα κοινα.κατεβα ως υποψηφιος και ασε τα πολλα τα λογια.
Αν καταλαβες (που δεν το νομιζω) δεν λοιδωρω τον κο Δαδιωτη αλλα τους καμενοβουρλιωτες βολεμενους που θελουν να κρυβονται πισω απο την κουρτινα και να κουμανταρουν τον τοπο.
Υπαρχουν αξιολογοι ανθρωποι απο την ιδιωτικη πρωτοβουλια που θα μπορουσαν να ηγηθουν ενος υγειους σχηματος αλλα στην ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ δεν ειναι αρεστοι γιατι δεν κανουν εκπτωσεις στα πιστευω τους και δεν ειναι οσφυοκαμπτες.
Ανώνυμε 12:46 μ.μ., Νοεμβρίου 05, 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΤΕ τον ξερόλα κάνω ΟΥΤΕ κριτή των πάντων.
Απλά αυτά που εσύ και η παρέα σου κουβεντιάζετε κρυφά και όταν παρουσιάζεται τρίτος σταματάτε την κουβέντα σας … εγώ τα γράφω και μάλιστα με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ. Αν σε ενοχλούν … προσπέρνα τα.
Αλλά για να σε πάρει κανείς στα σοβαρά – πίστεψέ με – πρέπει να τραβήξεις την κουρτίνα.
Όσο την αφήνεις απλωμένη και τους κρύβεις … ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Και σ’ ερωτώ:
1. Ποιοι είναι αυτοί οι ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ από την ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ που θα μπορούσαν να ηγηθούν και δεν τους αφήνει η ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ?
2. Ποιοι απαρτίζουν την ΝΟΜΕΚΛΑΤΟΥΡΑ?
Από τη στιγμή που βγαίνεις και παίρνεις θέση στα δημοτικά δρώμενα, οφείλεις:
1. Να γράφεις επώνυμα
2. Να ξεσκεπάζεις αυτούς που κατά τη άποψή σου είναι οσφυοκάμπτες.
Όλα τα άλλα είναι … σοφιστείες ανώνυμε φίλε.
Και επειδή τη λέξη ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ φαίνεται ότι κάπου την άκουσες και τη χρησιμοποιείς θα σου πω κάτι για να μαθαίνεις.
1. Οι φιλόσοφοι – και όχι οι σοφιστές - βρίσκουν το πρόβλημα και δείχνουν το δρόμο
2. Οι πολιτικοί αποφασίζουν
3. Οι οικονομολόγοι συμβουλεύουν τον τρόπο
4. Οι τεχνοκράτες εκτελούν
Έτσι λειτουργούν οι γνήσιες δημοκρατίες που σέβονται τη σπουδαιότητα και την αξία των πολιτών τους.
ΣΚΕΨΟΥ αυτά που γράφω – ακόμη επιτρέπεται – και θα δεις ότι έχω ΔΙΚΙΟ.
Συμφωνω απολυτα με τον κυριο Σκουφια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒγαλτε τη μασκα καιελατε στον στιβο.
Οφειλω να σεβομαι το τυπικο δικαιωμα του εκλεγεσθαι,επισης οφειλω να σεβομαι
ΑπάντησηΔιαγραφήτην επιστημονικη καταρτιση ενος ανθρωπου ,παραλληλα εχω το δικαιωμα της κριτικης προς εναν υποψηφιο αυτοδιοικητικο,συμφωνω δε με το σκεπτικο Σκουφια "περι λελογισμενης κριτικης".
Δεν ειμαι αντιθετος ομως και με την σκεψη του 12.46 μμ ως προς την 'απεχθη Νομενκλατουρα'ως πρωτογενες προιον του Κρατισμου.
Αν κατι παλι με ενοχλει περαν αυτων, ειναι η κουλτουρα των συνδημοτων μου [συνολικα] και ερωτω.
α]-Ειναι οι δημοτικες εκλογες θεσμιση αντικειμενισμου ή οχι;
β]-Υπαρχει ποδοσφαιροποιηση της δημοκρατικης αυτης "γιορτης"ή οχι;.
Αυτα ειναι δυο βασικα ερωτηματα φιλοσοφικου περιεχομενου, που δειχνουν ομως οτι εκει ειναι και το προβλημα .
Συνεπως η γνωμη μου ειναι να αφησουμε να εκδηλωθει το φαινομενο, να συνεχιστει
απροσκοπτα εως οτου "ξεθυμανει".
Μετα θα κανουμε αναλυση δεδομενων και στο τελος απολογισμο βασει ζημιων-κερδων,ολα δε
τα αλλα εναι εκδηλωσεις οπαδικων συναισθηματων.
Σκούφια είσαι βλαξ. Η έλιτ τον Καμένων είναι μέσα στον δήμαρχο είτε σου αρέσει είτε οχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε ΚΡΙΤΩΝ (2:42 μ.μ., Νοεμβρίου 05, 2018 )
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε να γράφεις με το ψευδώνυμό σου και άσε το ΑΝΩΝΥΜΟ.
Μια συμβουλή : Να χρησιμοποιείς λέξεις τις καθημερινότητας όταν γράφεις για να γίνεσαι κατανοητός. Άσε τις εκφράσεις τύπου : ΘΕΣΜΙΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΥ.
[ Mη μπλέκεις την Άυν ΡΑΝΤ και τον Κορνήλιο ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ στα δημοτικά δρώμενα του ΔΚΒ. Δεν σου φταίνει σε τίποτα οι άνθρωποι]
Περιμένω απάντηση: Ποια είναι η ΑΠΕΧΘΗ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ ?
Ανώνυμε 4:42 μ.μ., Νοεμβρίου 05, 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τον χαρακτηρισμό [Σκούφια είσαι βλαξ]
Με βλέπεις στο καθρέπτη σου?
Δηλαδη ο περα μαχαλας ειναι ο Μωλος ? δεν εχει το δικαιωμα να κατεβασει υποψηφιο Δημαρχο ? Αυτο το δικαιωμα το εχουν μονο οι ΚΒτες ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ Η ΑΝΑΚΙΝΟΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΛΟΥΚΑ ΔΑΔΙΩΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΛΟ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφε διανοουμενε Γ.Σκουφια, στην προτροπή σου για επαναφορα του Κριτωνα,θα ρωτουσε Ο Σωκρατης -"Τι τηνικάδε αφίξαι ώ Κρίτων"θα επρεπε να εχω μια λογικη απαντηση.Την εχω αραγε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τροπος εκφρασης ειναι υποκειμενικος και ο καθενας εχει το προσωπικο του στυλ,ακομη και εκεινος που υβριζει,εγω επιλεγω την γραφη εφημεριδος [ στηλη ΑΠΟΨΕΙΣ τυπου Τακη θεοδωροπουλου ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ].
Πραγματι το Καστοριαδη τον διαβάζω την Αυν Ραντ θα την διαβασω,αυτο ομως δεν ειναι κατα αναγκην αρνητικο για ολους, επειδή ωρισμενες λεξεις ειναι δυσκολες εννοιολογικα,
ας πασχισουν λιγο καλο θα τους κανει.
Για την "επαχθη Νομενκλατουρα" ετυμολογικα δεν χρειαζεται καμια εξηγηση,προφανως τα συνδεεις με τα Δημοτικα και εκει θα σου απαντησω. Οταν οι Κρατιστες[πρασινοι και μπλε] νομιζουν μετα το αποτυχον πειραμα της αμεσως προηγουμενης περιοδου, μπορουν να εχουν
το ηθικο δικαιωμα να προτεινουν καποιον [καμμια συνδεση με τον προτεινομενο] χωρις να σκεφθουν τα ιδεοληπτικα μυαλα τους οτι τους βλεπουμε.
Αφετηριακα και μονο η οποια προταση αυτων[κρατιστων] πασχει ως συνδρομικο κατάλοιπο[δεν βαζουν μυαλο],το ασφαλες πατερναλιστικο μισθολογικα-συνταξιοδοτικα περιβαλον τους αυτοματα τους κατατασει σε μια αντιθετικη κοινωνικη ομαδα προς τους αλλους.
Η οίκια Νομενκλατουρα[πρασινομπλε] εχει χασει προ πολλου το ηθικο δικαιωμα της προτασης,
αρα κ. Σκουφια σωστα τον εθεσε τον ορο ο 12.46,και επισης στο προγενεστερο και θεμελιωδες ερωτημα σου ποιος απο τον ιδιωτικο χωρο θα ηταν ο καταλληλος για υποψηφιος δημαρχος, θα το απαντησει κυριως η ελευθερη ιδιωτικη κοινωνια που παραγει και φορολογειται ανηλεως.
Επειδη διαχωρησα το δικαιωμα των νταλαβεριτζηδων της σοσιαλιστικης σεχτας των κρατιστων
απο την συγκεκριμενη επιλογη ,σαφως αν η ιδια προταση για τον ιδιο ανθρωπο ερχόταν υπο αλλες συνθηκες να ηταν αρεστή ,οχι ομως ετσι.
Κουφια λογια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ανακοινωσει ο οποιοσδηποτε υποψηφιος δημαρχος οτι εχει μαζι του το Δαλαμαγκα, τον απλυτο και αλλους τετοιους και σιγουρα εμεις οι Μωλιωτες θα αναγκαστουμε να στηριξουμε Συκιωτη.
γλαφυρή ουσιαστική περιγραφή από τον 10:44... ρούλα παντογνώστρια και προς την όποια ανεμοκατεύθυνση... ειδικά την ιατροπασοκική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ ο δαρδιωτης είναι καλός ε? Γνωρίζει τα πάντα γύρω από την αυτοδιοικδη κ θέλει να γίνει κ δήμαρχος!! Χαχα!! Να ξανσγελασω? Να παίρνει το μισθό θέλει κ να διαφυλάξει κ την θέση της συμβούλου από το μώλο . Τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση..δηλαδή το προηγούμενο το κορίτσι γιατί δεν το κράτησαν? Επειδή δεν τους ψήφισε? Τα ίδια πάει να κάνει κ ο δαρδιωτης σαν γιατρός άριστος σαν δήμαρχος θα αποτύχεις γιατρέ και θα σε βρίζουν.. δες πιπίλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπάθεια αντιπερισπασμού από το κοντό μπασκετικό σόι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κοντός ειναι λαγός του δαρδιωτη φιλε τώρα εξηγούνται όλα κ εσύ πιπίλα φάε σανό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήλοιπον μην σκοτωνεστε, δαδιωτης δημαρχος(σε 4 χρονια , κατι θα μαθει και μετα αλλα τεσσερα), αναπληρωτης του σκουφιας,( θα μαθει και αυτος τα δημοτικα οικονομικα) , αντιδημαρχος μωλου κοντος ( ειδικος επι των εργων λογω μπολτοζας),προεδρος δσ ο πανος ( που μιλαει σαν αστραπη) τα υπολοιπα προσεχως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε αξιολύπητοι, πάντα ζητάμε σωτήρες απ´ το υπερπέραν. Ποτέ θα έρθει ο χρόνος που ο δήμαρχος θα προέρχεται από τα σπλάχνα της κοινωνίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι τοση γκρινια και τοση πρεμουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφηστε τον καθενα να τρεξει την υποψηφιοτητα του και αφηστε οποιον θελει να κατελθει στον στιβο του εκλεγεσθαι και οι δημοτες θα εκλεξουν αυτον που κρινουν οτι ειναι ο καλυτερος.
Ολοι εχουν δικαιωμα στην εκθεση τους και στη δοκιμασια της προτιμησης η της απορριψης.
Ανδρεα πρωτοκλητε,σωστα τα λες και για τους υποψηφιους και για τους Δημοτες και για τα δικαιωματα ,ομως ξεχνας οτι μιλας για την τυπικοτητα του νομου περι εκλεγειν και εκλεγεσθαι, οχι την ουσια που αφορα αυτην καθ'αυτην την ικανοτητα .Και επειδη παλι θα μου πεις οτι ποιος θα το κρινει αυτο , σου λεω οτι ο λαος εχει αγνοια των ειδικων συνθηκων που επικρατουν πισω απο την καθε υποψηφιοτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσυ που ενδεχομενα να εισαι πισω απο εναν υποψηφιο θα πρεπει να τεθεις σε ειδικο καθεστως παρακολουθησης για να καταλαβουμε τι συμβαινει και με σενα.το ιδιο ισχυει για ολους.Ετσι ασε τα προσχηματικα περι κανονικοτητος και περιορισου στην αποδειξη με στοιχεια για το αν ο ΔΙΚΟ σου υποψηφιος αξιζει να ψηφιστει ή οχι, τουλαχιστον ειναι ποιο παραγωγικο .
Αγαπητε Γιαννη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα αντιπαρατεθω μαζι σου.
Θα σου πω τουτο ομως:τα φαινομενα απατουν.
Μην βιαζεσαι λοιπον να με κρινεις εστω και εμμεσως.
Μπορει να εκπλαγεις.
Ασε λοιπον τους δημοτες να εκδηλωθουν κατα το δοκουν και ο χρονος ειναι αυτος που σε δικαιωνει η σε καταρρακωνει.
Tο βαθυ πασοκ ειναι εδω ενωμενο δυνατο... τρομαρα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκουσα οτι ο ποδηλατακιας τασπασε με τον μπολτετσο και υποστηριζει μπελλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑληθευει? Ξερει κανεις κατι παραπανω?
εγινε της τρελης ο μακρυνιτσας περιμενε στηριξη και αυτοι πηγαν ομαδικα στη γαληνη στη συναντηση με τον Δανδολο της βενετιας αδειασμα κανονικο και με τον νομο.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό την υπέρτατη αυτοπεποίθηση που τον γεμίζουν οι 500 και βάλε ψήφοι σε 2 εκλογικές αναμετρήσεις, θα προσπαθήσει να γαντζωθεί σε κανα άρμα άλλου πάλι..μπεεεεεεεε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι δυνατον να μην γαντζωθει σε αρμα αλλου?
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρις εξουσια δεν ζει.
Χαρακτηριστικος τυπου ΟΦΑ – οπου φυσαει ο ανεμος.
Αυτο δεν εκανε και το 2010-στρατηγος και το 2014-πιπιλας?
Tour de france podilatex..
Διαγραφήle podilatex & le aplit prodot katadie de topo
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρίες και κύριοι το όνομα μου είναι Μιχάλης,με γνωρίζετε και σας γνωρίζω.
Για επαγγελματικούς λόγους επιτρέψτε μου να μην δημοσιοποιήσω το επίθετο μου.
Ίσως άλλη φορά...
Άλλωστε προσωπικές σκέψεις γράφω διαβάστε τις ή απορρίψτε τις.
Λοιπόν ζω και εργάζομαι στα Καμένα Βούρλα,ακούω και ανατριχιάζω στην ιδέα ότι μπορεί-ο μη γένοιτο-να έχουμε πάλι δήμαρχο από τον Μώλο.
Είναι ντροπή αλλά και άκρατος μαζοχισμός εμείς εδώ στα Καμένα να δεχτούμε υποψήφιο από την περιοχή που πολέμησε όσο δεν φαντάζεστε τα Καμένα Βούρλα.
Θυμηθείτε την υπόθεση το ονόματος και πως αντέδρασαν οι μωλιώτες και πόσο αρνητικά στάθηκε ο εκ Μώλου πρώην δήμαρχος μας αλλά και ο της αντιπολίτευσης επικεφαλής πάλι μωλιώτης.
Να μου κοπεί το χέρι αν ψηφίσω μωλιώτη!
Καμένα και Άγιος έχουν κοινά συμφέροντα ας επιλέξουμε λοιπόν υποψήφιο ανάμεσα σε Καμένα και Άγιο.
Να θυμηθούμε στη στάση των αντιδημάρχων από τον Μώλο που δεν μας έδιναν μηχανήματα καθαριότητας για να βρωμάει η λουτρόπολη;
Οι μωλιώτες αν θέλουν ας μαζέψουν υπογραφές, ας προσφύγουν στο ΣτΕ να αποσχισθούν ή να πάνε στην Λαμία.
Και κάτι ακόμα κάθε φορά θα έρχεται ένας απόστρατος, δεν εννοώ μόνο των σωμάτων ασφαλείας αλλά και της ζωής να μας σώσει;
Τόσο ανάξιοι είμαστε εμείς να διοικήσουμε το σπίτι μας;
Σωτήρες που στα στερνά τους θέλουν να μας δείξουν πόσο ικανοί είναι αυτοί και πόσο ανάξιοι εμείς;
Είχαμε τον λοχία,τώρα μας ξεφύτρωσε κι άλλος απόμαχος της ζωής;
Θα είναι συμφορά και κατάντια για όλους τους λουτρίσιους και τους αγιοκωνσταντινιώτες να συμβεί κάτι τέτοιο.
Μαθαίνω ότι κάτι τσανακογλείφτες από τον Άγιο αλλά και το χωριό μας συνωστίζονται στην αυλή του νεοφανούς μωλιώτη σωτήρα, κοντά είναι οι Θερμοπύλες και το γνωστό μονοπάτι ας το διαβούν.
Ολα που έγραψα παραπάνω δεν έχουν ιδιοτέλεια αλλά αγάπη και αγωνία για τα Καμένα μας.
Ευχαριστώ
Μιχάλη με όλον το σεβασμό.Μας έκανες και γελάσαμε!
ΔιαγραφήΜε τι μούτρα θα έρθουν να μας ζητήσουν ψήφο υποψήφιοι Καμενοβουρλιωτες με συνδυασμό απ´ το Μώλο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕναι η τελευταια Κυριακη της Πανελληνιας απογραφης κατοικων του 2001,επανω στην εθνικη οδο στο υψος του Μωλου ο τοτε τοπικος δημος εστεισε τραπεζι με κουραμπιεδες Μενδενιτσας και καλουσε τους διερχομενους οσοι δεν ειχαν απογραφει να το κανουν με προσχημα οτι δεν θα προλαβαιναν να πανε στην περιοχη τους και δεν θα καταγραφονταν,εδινε δε και τσαμπα νερο εμφιαλωμενο μαζι με τους κουραμπιεδες ,σας φαινεται λογικό; Ακουστε και το παρακατω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταμετρηθηκαν λοιπον με την τοτε "μαιμουδια" 3203 κατοικοι συμφωνα με τα στοιχεια της ΕΛΣΤΑΤ..Μετα απο δεκα χρονια το 2011 χωρις "κουραμπιεδες"τιμια πλεον η ΕΛΣΤΑΤ καταμετρησε στο Μωλο 1974 κατοικους,η διαφορα ηταν -1229 κατοικοι.Ερωτω ,ολοι αυτοι λειπουν επειδη υπηρξε αστυφιλια ή απο φυσικα αιτια μη αναπληρουμενα ή ηταν και το 'υπερπλεονασμα" της καταγραφης του 2001.Εδω φαινεται καθαρα οτι"ο σκοπος αγιαζει τα μεσα"διοτι παση θυσια ηθελαν και ακομη θελουν ο τοπικισμος τους περι παλαιας κωμοπολης με υπηρεσιες και εμποριο αρα κεντρο της περιοχης, να στηριζεται και πλυθυσμιακα,για να μπορουν να διεκδικουν οτιδηποτε .Ετσι για μερικα χρονια ειχαν οφελος απο την πλασματικη κατανομη εδρων στο δημοτικο συμβουλιο στον ενιαιο Καλλικρατικο Δημο, στις δημοτικες εκλογες του 2010. Επισης η χρηματοδοτηση ΣΑΤΑ το ιδιο χρονικο διαστημα"μοιραζόταν" βασει παλι των πλασματικων πληθυσμιακων κριτηριων. Δυστυχως η ευτυχως Η εξελικτικη διαδικασια και η ροη στην ζωή δεν ανακοπτεται ουτε με προσχηματα ουτε με εξαναγκασμους ουτε με απατεωνιες... ¨τα παντα ρει"
Το μη χείρον βέλτιστον φίλτατε. Αφού εδώ στα Καμένα όλοι είναι φελλοί και δεν κάνει κανένας για δήμαρχος, τότε αναγκαστικά θα είναι από τον Άγιο ή τον Μώλο στον αιώνα τον άπαντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Μιχάλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλωσόρισες - κι ας άργησες- στο κόσμο της πραγματικότητας!
Δεν σε γνωρίζω αλλά από το ύφος του κειμένου σου φαίνεσαι νέος άνθρωπος.
Γι’ αυτό θα μου επιτρέψεις – λόγω ηλικίας και πείρας – μερικές συμβουλές.
1. Οι απόστρατοι της ζωής είναι αυτοί που σε έφεραν στον κόσμο, σε μεγάλωσαν, σε σπούδασαν[?] και είναι ΥΒΡΙΣ να τους αποκαλείς ειρωνικά «ΣΩΤΗΡΕΣ».
2. Το αν κάποιος είναι ικανός ή ανάξιος δεν εξαρτάται από την ηλικία. Εξαρτάται από άλλους παράγοντες.
3. Γιατί να μαζέψουν οι Μωλιώτες υπογραφές για προσφυγή στο ΣΤΕ και να μην μαζέψετε εσείς οι Καμενο-βουρλιώτες?
4. Στην ερώτησή σου : «Τόσο ανάξιοι είμαστε εμείς να διοικήσουμε το σπίτι μας;» σου απαντώ: (1) OXI, δεν είστε ανάξιοι, ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ* είστε και (2) Ο Δήμος ΔΕΝ είναι σπίτι σας. Ο Δήμος ΔΕΝ σας ανήκει. Είστε μία από τις 14 Κοινότητες που τον απαρτίζουν.
5. Οι κατά έκφρασή σου «τσανακογλείφτες από ΚΒ και ΑΓ» είναι άνθρωποι που με τη συμμετοχή τους προσπαθούν να καλύψουν τη δική σου ΑΠΑΘΕΙΑ*
6. Έτσι για την ιστορία: Αυτός που τοποθετήθηκε σε δημόσιες συζητήσεις – και γραπτώς στο blog - για την ανάγκη ο επόμενος Δήμαρχος να είναι από τα ΚΒ, είμαι εγώ. Και έχω επανειλημμένως τοποθετεί με επιχειρήματα και για ποιους λόγους. Ιδού η ρόδος , ιδού και το πήδημα.
-------------------------
[ΥΣΤ]
Έχετε επιλέξει ως τρόπο σκέψης και δράσης να αδιαφορείτε για την έννοια ΚΟΙΝΟ ΑΓΑΘΟ. Έχετε εγκλωβιστεί σε μια λογική να βλέπετε το δένδρο - προσωπικό συμφέρον - και να χάνετε το δάσος - κοινό συμφέρον. Δεν μπορείτε να κατανοήσετε το αυτονόητο : «Το προσωπικό συμφέρον είναι άμεσα συνδεδεμένο με το κοινό συμφέρον». Αυτή η κοντόφθαλμη τακτική σας είναι που έκανε τα μικρά προβλήματα να γίνουν … γόρδιοι δεσμοί και να αποκτήσουν και ονοματεπώνυμο.
Η ΑΠΑΘΕΙΑ είναι η κατάσταση εκείνη κατά την οποία ο άνθρωπος παύει να λειτουργεί ως ενεργό πολιτικό υποκείμενο, παύει να θεωρεί τον εαυτόν ικανό να αναλάβει την ευθύνη της λήψης αποφάσεων που καθορίζουν την ζωή του. Ακολουθεί μια στάση η οποία είναι παθητική, εσωστρεφής, ατομικιστική ή όπως λέει και ο μεγάλος διανοητής της αυτονομίας Κ. Καστοριάδης «προτιμά την ησυχία από την ελευθερία».
-------------------------
Ο συνενουμενος Δημος μας οπως και πολλοι αλλοι, ειναι θνησιγενής εκ κατασκευης, ειναι αποτελεσμα καταναγκασμου[de jure] χωρις εσωτερικη διεργασια των δημοτων[τοπικα δημοψηφισματα] για την αποδοχη του ή μη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι η δυσαρμονια και η αντιθεση συμφωνα με την ροπη και την ταση της καθε μιας υπερτοπικης κουλτουρας δημιουργησε [de facto]την αποδοχη της ως γεγονος.
Η λεγομενη αμβλυνση- ομογενοποιηση μεσα απο τα οικονομικα μεγεθη του Δημου και τις οικονομιες κλιμακος δεν βοηθουν διοτι δεν απευθυνονται σε ενα ενιαιο πολεοδομικο χωρο[Λαμια] με τις ιδιες αναγκες και υποχρεωσεις ,τουναντιον ειναι πολυποικιλες,αρα και μη ομογενοποιημενες.
Αμεσα λοιπον δημιουργειται η αντιθεση υπο την μορφή της διαμαρτυριας η οποια καταληγει στην αγανακτηση που εκδηλωνεται με ρητορική που δεν εχει να κανει με την ουσια,δηλ οτι δεν ρυθμιζεται η υπαρχουσα κατασταση με ΙΣΟΡΡΟΠΟ αλλα μονον με ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ τροπο.
Δεν υπαρχει Μωλος με Καμενα βουρλα ή Ρεγκινι με Αγ. Σεραφειμμε σε σταθερη αλληλεπιδραση κατανομης πορων,αλλα μονο συμφωνα με αυτο που προσδιοριζεται απο την αντικειμενικη αναγκη ως βεβαιωμενο γεγονος .Δεν αλλαζει η γεωγραφια της περιοχης μας με αποφαση Δ.Σ.αυτο το εκανε η φυση.
Το δε κοινο αγαθο σε τετοιας υφης Δημο σαν τον δικο μας ειναι εκεινο που ειναι εφικτο και ωφελιμο εκ της παραγωγικοτητος του στα πλαισια της ανταποδοτικοτητας[εξαιρω την υδρευση ως αναγκαιο αγαθο και αυτο μονο ως κοστος υποδομης και οχι ως κοστος χρησης]ολα τα αλλα ειναι ουτοπικα .
Ολοι οσοι ασχολουμαστε με τα κοινα και ειμαστε αρκετοι θα πρεπει να κατανοησουμε,οτι δεν μπορουμε να ειμαστε διχασμενες προσωπικοτητες μεταξυ της συνετης ατομικης διαχειρισης της ζωης μας και παραλληλα για τον Δημο να μην εχουμε ουτε αρχη ουτε τελος.
Ετσι θεωρω οτι ειναι εκ των ων ουκ ανευ καθε συζητηση με κυριο αιτιο το προσωπο ή την ομαδα ή ακομη και την περιοχη διοτι δεν αλλαζει τιποτε, οταν η επικεντρωση πρεπει να ειναι αλλη, δηλ. δικαιη διαχειριση και εφικτη αναπτυξη μεχρι την αναποφευκτη διαλυση του μορφωματος στα εξ ων συνετεθη.... Δυστυχως.
Δαδιοτης,δράκος δαλαμαγκας Μακρινίτσας.τριανταφιλης.παπαναγιωτου οδημαρχος με τους αντιδημάρχους
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροερχόμενος από το Μώλο, οφείλω να μην λάβω σοβαρά υπ΄όψιν τη μειοψηφική άποψη του Μιχάλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τον διορθώσω, βέβαια, ότι, χωρίς κουραμπιέδες και χωρίς καμία αλλοίωση της απογραφής του 2001, αυτά ήταν τα πραγματικά πληθυσμιακά δεδομένα.
Ωστόσο, όλα τα χωριά της δημοτικής ενότητας Μώλου αδικήθηκαν καταφανέστατα από την προχειρότητα της απογραφής του 2011, σε ότι αφορά τη συγκεκριμένη απογραφή για τις 8 κοινότητες.
Υπαίτιοι αυτής της τσαπατσοδουλειάς είναι α) ο τότε Δήμαρχος Τετριμίδας, που μόλις είχε αναλάβει καθήκοντα, ως φέρων την πολιτική ευθύνη και β) ο αντιδήμαρχος Παντράς, που είχε όλη την επίσημη-πραγματική ευθύνη με τα συνεργεία που στελέχωσε με τους δικούς του ψηφοφόρους, κι έχοντας όλο το χρόνο να κάνει το αυτονόητο. Όμως, αδιαφορώντας για τις πραγματικές συνέπειες του κακού που ο ίδιος σχεδίασε (να πέσει ο Μώλος κάτω από 2000 κατοίκους), έταζε στα φτωχά μυαλά που τον στήριξαν, ότι θα τους ανοίξει μαγαζιά που θα χρειάζονται ΟΓΑ κι όχι ΤΕΒΕ. Έτσι, ενώ είχε 10 μέρες ακόμη στη διάθεσή του, παρέδωσε νωρίτερα τα στοιχεία της απογραφής και "σφράγισε" την κατρακύλα του χωριού του, αρκεί να ωφελείται ο ίδιος ψηφοθηρικά.
Να πω, επίσης, στον κύριο Σκούφια, ότι οι κοινότητες είναι 13, κι όχι 14. (8 στη δημοτική ενότητα Μώλου, 3 στην αντίστοιχη των Καμένων Βούρλων και 2 σε εκείνη του Αγίου Κωνσταντίνου). Ως τουρίστας, πάντως, κοντά έπεσε.
Δε πήραν τίποτα οι Μωλιώτες από τα Καμένα Βούρλα, Μιχαλάκη μου, αντίθετα παραχώρησαν από μόνοι τους τα πάντα με τη μη ονομασία του Δήμου "Θερμοπύλες" το 1998, καθώς και με την προαναφερόμενη απογραφή του 2011, αλλά και με άφθονες ενδιάμεσες εγκληματικές αποφάσεις τους, αφού πάντα τρώγονταν μεταξύ τους.
Σήμερα, αφουγκραζόμενος την κοινωνία του Μώλου καθημερινά -όχι στα καφενεία, όπου βγάζουν ο ένας το μάτι του άλλου, αλλά μέσω της δουλειάς μου- είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των δημοτών του Μώλου, έχει την ίδια άποψη με μένα. Συγκεκριμένα, έχουν αποκρυσταλλώσει άποψη για τα λάθη τους και τις επιλογές τους, σε πρόσωπα και πολιτικές και δείχνουν πιο έτοιμοι από ποτέ να συνεργαστούν με όλα τα υγιή στοιχεία της ευρύτερης περιοχής μας. Δε διαχωρίζουν κανέναν και βλέπουν ότι όλα λειτουργούν με ένα ταμείο.
Έχουμε ενεργούς πολίτες, άξιους να πλαισιώσουν το δήμαρχο και να πράξουν αμερόληπτα για το κοινό καλό. Να είστε σίγουροι ότι δε θέλουμε αυτόκλητους σωτήρες, οπότε δεν ξαναρισκάρουμε με τους τουρίστες (ως χθες), που θέλουν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στην τοπική αυτοδιοίκηση στα 70 τους. Δε συντασσόμαστε με όλους αυτούς, που έκαναν τόσα λάθη στο παρελθόν και μας χαντάκωσαν. Δε θέλουμε να ξαναεκλεγούν οι ίδιοι που μοίραζαν ντενεκέδες λάδι, ή οι ίδιοι που είχαν σόι και τους ακολουθούσε τυφλά, ή οι ίδιοι που έβγαζαν χαρτονομίσματα στους φτωχούς μόνο προεκλογικά, ή οι ίδιοι που δεν έχουν ανοίξει το στόμα τους στο δημοτικό συμβούλιο, ή οι ίδιοι που όταν ανοίγουν το στόμα τους δεν τους καταλαβαίνει κανείς.
ΤΕΛΟΣ
Κατεβαίνω για πρώτη φορά στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές με το σημερινό Δήμαρχο, τον αξιολογότατο άνθρωπο κι επιστήμονα,τον Γιάννη τον Συκιώτη, που μου έχει δώσει τα απαραίτητα δείγματα γραφής μέσα από την τρέχουσα θητεία του. Παρόλο που δεν τον ψήφισα στις προηγούμενες εκλογές, μου απέδειξε ότι έχει αρχές. ήθος, ιδέες, πνεύμα συνεργασίας, ανοιχτό νου, ανθρωπιά και γενικώς ξεχωρίζει. Είμαι νέος και μαζί με τους νέους του τόπου μας θα ενισχύσουμε μια προσπάθεια για το καλό των 13 κοινοτήτων μας, χωρίς τοπικισμούς και αντιπαραθέσεις.
Θα κρατήσω προσωρινά την ανωνυμία μου, αλλά σύντομα θα επανέλθω επώνυμα.
Η διαφορά νοοτροπίας μεταξύ τ.ε. Μωλου και δ.ε. Καμένων Βούρλων κ Αγίου Κωνσταντίνου είναι ευρεία. Ο λαϊκιστικος τοπικισμος των Μωλιωτων τα τελευταία 9 χρόνια της Καλλικρατικης συνένωσης κρατάει τον δήμο πίσω σε πολλά θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που χρειάζεται από τους υποψήφιους στην τ.ε. Μώλου είναι η συνειδητοποίηση και αποδοχή της υπάρχουσας κατάστασης καθώς και η καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας και ιδιαιτέρως την απεμπόληση του τοπικιστικου ιδεοληπτικου καρκινωματος.
Δεν γίνεται ο δήμος Καμένων Βούρλων να δουλεύει ως 3 διαφορετικοί δήμοι. Δεν γίνεται στον βωμό της ψοφιας κατσίκας του γείτονα να παραμείνουμε αγκιστρωμενοι στο παρελθόν. Το κατηγορώ μου απευθύνεται στους πολίτες κ τους υποψήφιους στην τ.ε. Μώλου. Κύριοι είμαστε στο έτος 2018 και οδεύουμε στο 2019. Πολίτες της ενωμένης Ευρώπης. Σπάστε το απόστημα κ γίνεται επιτέλους πολίτες του 21ου αιώνα. Συνεργαστείτε, συνομιλιστε, προχωρήστε μπροστά. Νισάφι.
Hermes
Καλημέρα 11:25 Ξύπνησες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ένα θέμα μείζονος σημασίας (λειτουργίας ή μη του ΤΟΜΥ στο Καινούριο), οι σχολιαστές ασχολούνται κουτσομπολεύοντας για το ποιός θα μας σώσει καλύτερα την επόμενη τετραετία! Ούτε καν περνάει από το μυαλό τους να πάρουν θέση για το θέμα , να συμφωνήσουν να διαφωνήσουν,να πιέσουν να γίνει το ΤΟΜΥ και ποιά θα είναι η δομή που θα εξυπηρετήσει άριστα τον τόπο. Διακρίνεται, από όλους ένα κλείσιμο στα στερεότυπα στο όνομα της αναμονής του επόμενου Σωτήρα τους
ΑπάντησηΔιαγραφή(του όποιου). Το άθλιο είναι ότι νομίζουν ότι ο τόπος καταγωγής του "σωτήρα" τους είναι το κύριο χαρακτηριστικό που αυτός πρέπει να έχει για να "πάει μπροστά" ο "τόπος " τους . Ο δικός τους ! είτε Μώλος λέγεται , είτε Καμένα , είτε φούφουτος. Ο τόπος τους! Τους περνάει άραγε από τον νου ότι τα προβλήματα του τόπου είναι τόσο κοινά όσο και διαφορετικαιότι οι νοοτροπίες δημιουργούν τις ΔΕΚΑΠΑΒ και ας είμαστε "μόνοι" μας ; Μπορούν να σκεφτούν ότι τώρα που μεγάλωσε ο Δήμος σε έκταση , πληθυσμό και προβλήματα πρέπει να σκύψουμε να τα βάλουμε κάτω και να βρούμε όλοι μαζί την βέλτιστη λύση σε ο, τι μας αποσχολεί;Μπα ε;
Ανώνυμε προερχόμενε από το Μώλο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές επισημάνσεις στα όσα άκριτα γράφεις ..
Όσον αφορά τις Κοινότητες είναι 14 …
3 = ΔΕ ΚΒ - [ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ+ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ+ΡΕΓΓΙΝΙ]
9 = ΔΕ ΜΩ - [ ΜΩΛΟΣ+ΑΓ ΤΡΙΑΔΑ+ΑΓ ΣΕΡΑΦΕΙΜ+ΑΓ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ +ΑΝΑΒΡΑ+ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΣ +ΚΟΜΝΙΝΑ+ΣΚΑΡΦΕΙΑ+ΜΕΝΔΕΡΝΙΤΣΑ]
2 = ΔΕ ΑΚ - [ΑΓ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ+ ΑΓΝΑΝΤΗ]
Όσον αφορά το όνομα του Δήμου …
Ο Δήμος έπρεπε από την αρχή να ονομαστεί ΔΗΜΟΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ. Όταν έχεις το brand name KAMENA VOURLA δεν ψάχνεις άλλα ονόματα. Όλα τα άλλα … περί απογραφής κλπ είναι έωλα επιχειρήματα.
Όσον αφορά τους αυτόκλητους «Σωτήρες» και τους χαρακτηρισμούς …
Είναι ντροπή να μιλάς έτσι για ένα καταξιωμένο επιστήμονα του χωριού σου [ΔΑΔΙΩΤΗΣ].
Όσον αφορά την κάθοδό σου στις εκλογές με τον ΣΥΚΙΩΤΗ …
Οι λέξεις ήθος, ιδέες, πνεύμα συνεργασίας, ανοιχτό νου, ανθρωπιά … του είναι άγνωστες!
Ζει σε εικονική πραγματικότητα και έχει πάρει διαζύγιο με την αλήθεια , διαζύγιο με την κοινωνία.
Αποδείχθηκε παντελώς ακατάλληλος να διαχειριστεί τα του Δήμου.
Ο «Φάκελος Συκιώτη» δεν έχει ανοίξει ακόμη.
Θα τον ανοίξει η επόμενη Δημοτική Αρχή η οποία θα χρειαστεί τη συνδρομή ΕΛΕΓΚΤΗ και ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ …
Βλαξ σκούφια ε βλαξ πιάνεις στο στόμα σου τον Συκιώτη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολακης......... εκ Ρεγκινιου,
ΑπάντησηΔιαγραφήο μεγαλος...........ΤΙΜΩΡΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Kυριε Σκουφια, ειχες κανει μια μηνυτήρια αναφορα στον εισαγγελέα, πριν από καποιους μηνες (αναρτηση σου στο μπλογκ), τι εγινε ;; μπορεις να μας ενημερώσεις, τεκμηριώθηκαν τα καταγγελλόμενα, έγινε παραπομπή σε ανακριτή-δικη , για μπηκε...... στο αρχειο;;;;;
- Αυτή την υποθεση θελεις, όταν θα βγεις Δήμαρχος ή δημοτικος συμβουλος, να συνεχισεις, γιατι δεν σε καλυψε ο εισαγγελεας Λαμιας;;
- Το θεμα που εχεις βαλει με το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του Συκιωτη, καντο γρηγορα, για να μην μπορει να κατεβει στις εκλογες, ενας υποψηφιος λιγοτερος ή τον αφηνεις να εκτεθει;;
- Ενημερωσε μας για τα θεματα που ΕΣΥ εχεις ανοίξει.
Ανώνυμε - 1:07 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2018
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Οι 2 μηνυτήριες αναφορές – MARINA KAMENA VOURLA + ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ – βρίσκονται στα χέρια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας κ. Λακαφώση . Δεν έχουν μπει στο αρχείο και δεν μπορούν να μπούνε γιατί είναι τεκμηριωμένες με τις διατάξεις σχετικών νόμων. Εν αναμονή …
2. Ο «Φάκελος Συκιώτη» που ανέφερα στον φίλο που με αποκάλεσε «βλάξ» και «Πολάκη» δεν αναφέρεται σ’ αυτές τις υποθέσεις. Εν καιρώ οι αποκαλύψεις …
3. Τα περί … υποψήφιου Δημάρχου ή Δημοτικού Συμβούλου… τα προσπερνώ.
4. Ότι κάνω, το κάνω με την ιδιότητά του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ την οποία κανένας ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΒΛΑΚΑΣ δεν μπορεί να μου την αφαιρέσει.
Εισαι ανίκανος , ψεύτης , υβριστης να πάνω απ' όλα βλαξ με περικεφαλαία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε..3:13 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ποιος είναι ανίκανος , ψεύτης , υβριστής και πάνω απ' όλα βλαξ με περικεφαλαία ... το βλέπουν όλοι οι αναγνώστες του blog.
Χρειάζεσαι ψυχίατρο και εγώ, λυπάμαι, δεν μπορώ να σε βοηθήσω !!!
Όποιος μιλάει κατά του γιατρού χωρίς στοιχεία να αποβάλλετε κ να διασύρεται!!!!! Ειδάλλως να σώπα για πάντα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά καλοί ειναι οι γιατροί όταν αρρωσταίνουμε να μας κάνουν καλά. Δεν ειναι και απαραίτητο να ειναι καλοί στη διοίκηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://lamianow.gr/h-5i-ygeionomiki-perifereia-gia-to-kentro-ygeias-kamenon-voyrlon-h-apantisi-ston-dimarcho/
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκουφια εχεις αρχισει να γινεσαι πολυφορεμενος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουραζεις πολυ και δεν εισαι ευπροσδεκτος στην ώριμη κοινωνια.
Νομιζω πως στο τελος ολοι θα πανε με τον Συκιωτη γιατι αρχισαν να κουραζονται με τους απο μηχανης θεους - αυτοφωτους φωστηρες.
Αξιοτιμε κυριε Παπαναγιωτου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι θρασος μεγα να θελεις να κατεβεις για Δημαρχος ξανα οταν στις τελευταιες εκλογες εκανες πισω και στην ουσια πουλησες ολη την ομαδα που σε στηριξε.
Αφου βιαστηκες να ανακοινωσεις την επερχομενη συμφωνια σου με τον Συκιωτη, ο οποιος δικαιως αντεδρασε αρνητικα τοτε,αμεσως μετα αποχωρησες απο την τοπικη πολιτικη σκηνη.
Δεν σε πουλησε κανεις φιλε.
Εσυ εβαλες το εγω σου πανω απ'ολους.
Ερχεσαι λοιπον τωρα με μπολικο θρασος,προτασσοντας παλι το εγω σου,να ζητησεις την ψηφο του λαου.
Μηπως να το ξανασκεφτεις?????
Επι πλεον εχεις αναλογιστει κατα ποσο εχεις τα προσοντα να σηκωσεις συτον τον ογκο του δημου Καμενων Βουρλων????
Δεν ειναι σωματειο ουτε τοπικος συλλογος.
Κατσε στα συγα σου φιλε.
Να που οδηγεί το μίσος για τους καμενοβουρλιώτες εκ μέρους κυρίως ξενομεριτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επιθυμία ενός πολίτη που μάλιστα έχει υπηρετήσει τον τόπο του από διάφορες θέσεις να χαρακτηρίζεται ως θράσος!
Ντροπή και φασισμός σε όποιον εκφράζεται κατ αυτό τον τρόπο.
Ποιός ή ποιά είσαι εσύ που εμμέσως επιχειρείς να αποτρέψεις έναν ελεύθερο άνθρωπο σε μια δημοκρατική χώρα να μην ασχοληθεί με τα κοινά;
Αλλά δυστυχώς περισσεύει ο μηδισμός, η ιδιοτέλεια και η υστεροβουλία ορισμένων σε αυτό τον τόπο.
Ας αναλογιστούν τι τους περιμένει όμως αν ό μη γένοιτο, ο επόμενος δήμαρχος δεν είναι πάλι από τα Καμένα.
Ο κ.Παπαναγιώτου καλό είναι να μην πτοείται , αντίθετα να αντλεί δύναμη από τέτοιες προβοκατόρικες θέσεις και να συνεχίσει τον αγώνα του.
Ένα χρόνο αντιδήμαρχος διατέλεσε αν δεν κάνω λάθος και παρά τις παγίδες και τα προσκόμματα δικών του συμβούλων συμμόρφωσε την λουτρόπολη, μετά το χάος για τα Κ/Β.
Αν πάλι οι Κ/Β θέλουν "ζυγό" ας το πράξουν θα το ξαναμετανοιώσουν αλλά θα είναι αργά.
Γέμισε το χωριό μας κοψοχέρηδες από την εποχή Τετριμμίδα.
Ας κόψουν και το άλλο χέρι τους έτσι κι αλλιώς κουλούς μας θέλουν. Μπορούμε και να μην τους χαλάσουμε τα σχέδια.
Οσο για τον στρατηγό αν θέλει πάλι μωλιώτη δήμαρχο αναμενόμενο είναι γιατί πέρασε και δεν ακούμπησε από τα Καμένα,μόνη του σκέψη πως να μεταφέρει το δημαρχείο στο Μώλο.
Ισως στα ύστερα το πετύχει.
Ψυχρή λογική -τι διαθέτει ο Παπαναγιώτου; Αυτοδημιούργητος, επιχειρηματίας, γνώστης της αγοράς, πρωτοστάτης σε συλλόγους επαγγελματικούς και μη, πετυχημένος αντιδήμαρχος, δυστυχώς όμως δεν ειναι γιατρός.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυφ. Το έβγαλα το μεροκάματο και σήμερα.
ΔιαγραφήKαι δεν ειναι και επιστημονας με ντοκτορα, ευτυχως δηλαδη γιατι και δημοτικος συμβουλος να γινει , τουλαχιστον θα μπορουμε να τον πλησιασουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει να........ ζησει, ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ!!!
εχει ομως φανατικους υποστηρικτες... στην οικογενεια του και γραφουν καλα και νομιζουν οτι τρωμε κουτοχορτο. χοχοχο
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι ηλιου φαεινοτερο οτι ο καθε ανθρωπος ειναι ελευθερος να εκθεσει τον εαυτο του στα κοινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο που ειναι ανεπιτρεπτο ομως, ειναι να λοιδωρειται ο συγκεκριμενος ανθρωπος, που σε τελικη αναλυση ειναι ο μονος που προσπαθησε και προσφερε στα Καμενα Βουρλα μεσα στα πλαισια του εφικτου.
λιγος σεβασμος δεν βλαπτει.
Τι πως που? Ποιος είναι ο «συγκεκριμενος ανθρωπος, που σε τελικη αναλυση ειναι ο μονος που προσπαθησε και προσφερε στα Καμενα Βουρλα μεσα στα πλαισια του εφικτου»? Ο Συκιώτης? Προφανώς μας κάνεις πλάκα! Μου λες σε παρακαλώ μια λίστα με τα έργα του για να μάθουμε και εμείς? Γιατί εμείς έχουμε άλλη άποψη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παπαναγιωτου ειναι ο συγκεκριμενος ανθρωπος φιλε μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή