14 Νοεμβρίου 2018

Η απάντηση Συκιώτη στον Νέστορα Αντωνίου για το ΚΥ Καμ.Βούρλων

Ούτε ώρες δεν άργησε η απάντηση του Δημάρχου Καμένων Βούρλων για όσα αναφέρονται στο χθεσινό δελτίο τύπου της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας Στερεάς σχετικά με το ΚΥ Καμ. Βούρλων και την στάση της αυτοδιοίκησης.


Ο κος Συκιώτης παραπέμπει στην ανακοίνωση της ΥΠΕ για τους λόγους που το ΚΥ παραμένει κλειστό όμως απαντά και με στοιχεία στο αν ο ίδιος και ο Δήμος παρέμειναν αδιάφοροι στο πρόβλημα.

Διαβάστε την ανακοίνωση του Δήμου:
Δείτε και μία από τις ενέργειες του Δήμο για την λειτουργία επιτέλους του ΚΥ Καμ. Βούρλων.Μια επιστολή προς τον πρωθυπουργό μετά τον τραγικό θάνατο ατόμου έξω από το κλειδωμένο Κ Υ το περασμένο καλοκαίρι.

lamiafm1.gr

94 σχόλια:

  1. Ερώτηση προς κ. ΣΥΚΙΩΤΗ
    01/09/2014 - ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ
    06/08/2018 - ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
    17/08/2018 - ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ ΠΡΟΣ 5Η ΥΠΕ
    17/08/2018 - ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ ΠΡΟΣ κ. ΤΣΙΠΡΑ

    Μεταξύ 01/09/2014 και 17/08/2018 = 4 χρόνια ποιες ενέργειες κάνατε κ. Συκιώτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απάντα ρε johny! να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΑΤΙΑ ή όπως αλλιώς όταν χρησιμοποιείς ονοματεπώνυμο,
    τελικά δεν θέλεις να καταλάβεις ή δεν μπορείς?

    Ρούμπος δήμαρχε.
    προχώρα μπροστά και είναι σίγουρο ότι οι δημότες θα αφήσουν τους κατ' επάγγελμα αντιδήμαρχους και τα ραμολιμέντα με τους ιπποκόμους τους στο καφενείο να φαντασιώνονται και να αρνούνται την πραγματικότητα.
    εδώ κάποιοι θέλουν να κατέβουν 70 χρονών για δήμαρχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΔΗΣΗ
    Σήμερα το απόγευμα πραγματοποιήθηκε μεγάλη συγκέντρωση του κ. Μπέλλου στο Ρεγγίνι!
    Μεταξύ των συγκεντρωθέντων είδα πολλούς ανθρώπους του κ. Συκιώτη.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαρτο Καστρο το Ρεγκινι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΑΤΙΑ
    εισαι μεγα βουρλο και στρουθοκαμηλος.
    υποθετω οτι εχεις θολωμενο καθρεφτη στο τσαντιρι σου και δεν βλεπεσαι, γιατι αν εβλεπες τοτε θα σκιαζοσουνα, μαιμου.
    ....το ονοματακι σου ????? μηπως ειναι ΝΟΥΛΑ ???
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οχι Μουλα,απ το Μαιμουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε ψεύτη Συκιώτη στην ερώτηση της ΥΠΑΤΙΑΣ γιατί δεν απαντάς για το Κέντρο Υγείας?
    Ερώτηση προς κ. ΣΥΚΙΩΤΗ
    01/09/2014 - ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ
    06/08/2018 - ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
    17/08/2018 - ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ ΠΡΟΣ 5Η ΥΠΕ
    17/08/2018 - ΕΠΙΣΤΟΛΗ κ. ΣΥΚΙΩΤΗ ΠΡΟΣ κ. ΤΣΙΠΡΑ
    Μεταξύ 01/09/2014 και 17/08/2018 = 4 χρόνια ποιες ενέργειες κάνατε κ. Συκιώτη?
    Και εσύ δημοσιογράφε κ. Έλληνα του LAMIA FM1 γιατί δεν του κάνεις την ερώτηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντως βλέπω από υποψήφιους συνταξιούχους καλά το πάμε! Μήπως ρε παιδιά κατάλαβαν ότι έχουμε εκλογές του Συλλόγου Συνταξιούχων και όχι δημοτικές εκλογές?
    Τσώμος - συνταξιούχος
    Παπαναγιώτου - συνταξιούχος
    Δαδιώτης - συνταξιούχος
    Μπέλλος - ένα βήμα πριν τη σύνταξη (αν δεν την έχει πάρει ακόμα)... 65-66 ετών
    Δηλαδή πιστεύετε ότι θα μας σώσετε?
    Ότι προσφέρατε προσφέρατε στον τόπο! Τόσα χρόνια προσφοράς και βλέπουμε όλοι με τα μάτια μας την υπάρχουσα κατάσταση σε τοπικό και σε εθνικό επίπεδο!!!
    Έλεος. Και έλεος για αυτούς που εκτίθενται μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ερώτηση προς τον δημοσιογράφο κ. Έλληνα του LAMIA FM1
    Έχω διαπιστώσει ότι έχετε προσωπικές σχέσεις με ανθρώπους που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με τα δημοτικά δρώμενα στο Δήμο Καμένων Βούρλων και δείχνετε ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα.
    Ως δημοσιογράφος θα μπορούσατε να αναδείξετε τα παρακάτω θέματα, ώστε εμείς οι πολίτες να έχουμε ξεκάθαρη άποψη ενόψει των δημοτικών εκλογών:
    1. Σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι «Δύο μηνυτήριες αναφορές – MARINA KAMENA VOURLA + ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ – που βρίσκονται στα χέρια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας κ. Λακαφώση» [αναφορά του κ. Σκούφια στο blog στις 11/11/2018]
    2. Ποιες ενέργειες έκανε ο δήμαρχος κ. Συκιώτης για το Κέντρο Υγείας μεταξύ 01/09/2014 και 17/08/2018, στα 4+ χρόνια θητείας ως Δήμαρχος [αναφορά αναγνώστη του blog στις 14/11/2018]

    Ένας εν πλήρει συγχύσει Καμενοβουρλιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ φίλε : εν πλήρει συγχύσει Καμενοβουρλιώτη
    Ίσως το θέμα των 2 μηνυτήριων αναφορών να έχουν να κάνουν με αρνησιδικία δηλ. άρνηση έκδοσης δικαστικής απόφασης ή αδυναμία έκδοσής δικαστικής απόφασης λόγω εγγενών αδυναμιών του συστήματος απονομής δικαιοσύνης.

    Αυτό εξ’ άλλου είχε επισημάνει και ο Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Σταύρος Τσακυράκης σε συνέντευξή του στο liberal.gr _ Τρίτη 29 Μαρτίου 2016
     «Έχω κατ΄ επανάληψη θίξει το ζήτημα της μεγάλης καθυστέρησης στην εκδίκαση των υποθέσεων, που ισοδυναμεί με αρνησιδικία …»



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απο τα Καμενα ερχομαι και στην κορυφη ....Μασελα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε παιδια,κατακρινετε τους συνταξιουχους.Οκ μαζι σας.Ας δω καποιον νεο να βγει μπροστα,να με πεισει οτι εχει ορεξη να δουλεψει για τον δημο ,να κανει μια ομαδα με νεους και να ερθουμε ολοι μαζι σας.Το να κρινεις μονο ειναι το πιο ευκολο.Κατεβειτε στην αρενα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν είναι οι υποψήφιοι δημαρχοι και δημοτικοι συμβουλοι συνταξιούχοι με ορεξη προσφορας εγω τους δεχομαι, αρκει να παραιτηθουν από τους προβλεπόμενους μισθους-αποζημιωσεις των και να αρκεσθουν στα εξοδα τους τα οποια θα καλυπτει νοικοκυρεμένα ο Δημος. Αυτό θα ηταν καλο για το Δημο που είναι χρεωμενος.
    Αλλα πιστευω ότι αν όχι ολοι ,οι περισσοτεροι για αυτό το λογο και όχι μονο κατεβαινουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειδηση για τις δημοτικες εκλογες
    Χθες βραδυ στο εστιατοριο ABONA γεννηθηκε μια νεα δημοτικη παραταξη απο μια παρεα γνωστων και αγνωστων ασπρομαλληδων. Αν τα ονοματα που ακουσαμε οτι είναι μαζι τους - μιλουσαν δυνατα - αυτη η περαταξη δεν θα έχει αντιπαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οταν γερασει ο ανθρωπος μειωνεται το φως του
    θαρρει πως κατουρει μακρια μα κατουρει ομπρος του.
    ----
    Το να γενει κανεις Παππους αυτο δεν ειναι πραμα
    το να κοιμαται με γιαγια ειναι μεγαλο δραμα?
    ----

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 10:32 που "κρυφάκουγες" θα μας πείς κανα όνομα που άκουσες ότι ειναι μαζί τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την ίδια ώρα όπου η συνάντηση των ιατροδικηγοροεργολαβων ήτο σε εξέλιξη στο abona η ανεπανάληπτη , ασυγκράτητη κ ο συνδυασμός νίκης ησαν υπό την σκεπη κ τις ευλογιες του υπουργού της περιοχής μας κ συνέχιζαν να απολαμβάνουν της δάφνες των κόπων τους χωρίς απολύτως καμία ανησυχία το αλκοόλ οι φιλοφρονήσεις οι αγκαλιές κ τα φιλιά δεν ελειπαν από την ημερίδα διάταξη . Γιατρος κ υπουργός βάζουν τα σχέδια της επόμενης πενταετίας για τον δημο. Γατάκια στα σπιτια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ,ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΛΕΕΙ Π@Π@ΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμε 6:03
    ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
    ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ-ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ,
    ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ 4+ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΙΣΩΣ? ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΑΔΙΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ 30+ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΟ ΕΣΥ ΩΣ ΓΙΑΤΡΟΣ-ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΤΖΑΝΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολλοί γιατροί πέσανε, φαίνεται είμαστε πολύ άρρωστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα. Διαπιστώνω ότι λειτουργούν «πολλά» μαιευτήρια (Γαλήνη , Abona …) γέννησης δημοτικών συνδυασμών, στα Καμένα Βούρλα .
    Να σας ρωτήσω εάν γνωρίζετε για τη γέννηση ενός νέου «δημοτικού συνδυασμού» που δεν υποκινείται από πολιτικά γραφεία, και δεν πρωτοστατούν όψιμοι σωτήρες (συνταξιούχοι γιατροί , δικηγόροι και εργολάβοι) σε πιο μαιευτήριο πρέπει να «γεννηθεί»????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. avanti
    όσο εσύ και εγώ και τόσοι άλλοι εκφράζουμε τις απόψεις μας για τα δημοτικά δρώμενα ανώνυμα ή με ψευδώνυμα ... υποστηρίζοντας αυτούς τους όψιμους σωτήρες ... και δεν βγαίνουμε μπροστά επώνυμα να διεκδικήσουμε τη διοίκηση του δήμου μας ... και άλλα μαιευτήρια θα ανοίξουν για να γεννήσουν δημοτικούς συνδυασμούς που θα πρωτοστατούν όψιμοι σωτήρες (συνταξιούχοι γιατροί , δικηγόροι και εργολάβοι)... σωτήρες όχι για εμάς αλλά για τη πάρτη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΠΕΛΟΥ?
    ΕΙΧΕ ΚΟΣΜΟ - ΤΙ ΕΙΠΕ - ΤΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ - ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι να μας πει ο Μπελλος ρε παιδιά σαν βουλευτής έργο μηδέν για το τόπο του... Και σαν διορισμένος νομάρχης από την ΝΔ το απόλυτο ΜΗΔΈΝ (00000000)μονο ανόητοι και αυτοί που τις έχουν δικηγόρο μπορούν να είναι μαζί του. Και κάποιοι Νέο δημοκράτες της δεκαετίας του 80 καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΝΑΝΕΩΣΗ.
    ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ.
    ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΝΤΟΥ.


    το θέατρο του παραλόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ποιος νέος? Όλοι οι νέοι απετυχαν..Καραμανώλης νέος , αφθαρτος , τεχνοκράτης που μετατράπηκε σε λαμογιο..Συκιωτης ανύπαρκτος..κ αλλάζονας γενικός αποτυχημένος..Γκριτζοβας τεχνοκράτης κ νέος μετετράπη σε λαμόγιο , άφαντο κ κερατα Νίκο μόνο εσύ ξεχωρίζεις τραβά μπροστά μην σε παρασύρει το ρεμα..!! Συμπέρασμα ποιοι νέοι φίλε. Η αρχαία Ελλάδα ήξερε ποιους είχε στην διοικηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαμός στο Μπέλλο όλως ο Μώλος και καμένα μαζί πάμε δυνατά τριανταφυλλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελευταία ενημέρωση Τσομος Μπέλλος παπαναγιωτου μαζί... πάμε γερά για το κοινό καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μεγάλο πρόβλημα, έλλειψη ικανών και εντιμων προσώπων με οραμα για το δήμο και όρεξη για δουλεια. Ζητείται δήμαρχοςς & δημοτικό συμβούλιο για το δήμο Καμένων Βουρλων. Όχι συστημικοι, συνταξιούχοί και πολιτευτές του καφενείου. Μόνο σοβαρές προτάσεις!!!!!!! (Καλό θα ήταν να ρίξουμε και μια ματιά στο καθρέφτη καινα δουμε -μετρήσουμε και το πραγματικό μας μπόι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Άσε ειδαμε κ αυτούς που κυβερνουν τώρα..!! Ουστ στο πυρ το εξώτερο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο κ. Μπελλος ηταν περιεκτικος,συγκροτημενος και αυτοκριτικος ,εδωσε δε το περιγραμμα της κατευθυνσης βασει ενος συγχρονου τεχνοκραιικου πλανου.
    Παραλληλα ζητησε την συμμετοχικη διαδικασια των παρευρισκομενων με τελικο στοχο την
    καταγραφη και την συνδιαμορφωση μιας προγραμματικης αντζετας.
    Στην αιθουσα των διαλεξεων ειχαν τοποθετηθει εξ αρχης 220 καρεκλες , φανηκε οτι δεν καλυπταν την αυξανομενη ροη του κοσμου,ειδοποιηθηκε η διευθυνση του ξενοδοχειου και τοποθετηθηκαν περιπου αλλες 100 καρεκλες και παλι υπηρξαν 20 ορθιοι.
    Αν υπολογιστει οτι υπηρξαν και καποια ενδιαμεσα κενα που θα τα καλυπταν οι ορθιοι,τοτε ο συνολικος αριθμος πρεπει να ηταν 310 εως 320 ατομα.
    Επισης ενα ποιοτικο στοιχειο της συγκεντρωσης ηταν οτι μιλησαν παρα πολλοι και για διαφορετικα θεματα, που σημαινει συμμετοχικη διαδικασια.
    Τελικο συμπερασμα ειναι οτι ηταν μια ερκετα επιτυχημενη προεκλογικη εκδηλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυσκολεύτηκα
      αλλά το έβγαλα το δεκαρικο.
      θα πω στα λυκόπουλα να μου αυξήσουν το μεροκάματο.

      Διαγραφή
  33. Κίνηση εντυπωσιασμού χωρίς ουσία!
    Η εντρύφηση μας στα δημοτικά δρώμενα αυτής της πόλης επιβεβαιώνει ότι [Η Ιστορία επαναλαμβάνεται] κι ας έλεγε ο Karl Marx ότι [ Ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά ως τραγωδία και τη δεύτερη ως φάρσα]
    1η φορά ΑΝΤΩΝΙΟΥ και 2η φορά ΜΠΕΛΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον μπερδεύτηκες Τη δεύτερη Συκιώτης ήθελες να πεις..

      Διαγραφή
  34. Πολυς ο κοσμος, πολλοι πηγαν να ακουσουν.
    Πολυ θεωρια και τηγανητα τιποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκαρσον Μια τηγανιτες στο λουκουμά...εφτασεεε!!!!

      Διαγραφή
  35. avanti
    με κουκούλα δεν μπορείς να ψάχνεις για έντιμα πρόσωπα με όραμα.
    Βγάλε τη κουκούλα να δούμε πρώτα το δικό σου μπόι.
    Όσο συνεχίζεις να τη φοράς στα του δήμου θα αναρριχώνται συστημικοι, συνταξιούχοί και πολιτευτές του καφενείου ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρε μαγκες,
    και εγω ημουν εκει αλλα υποστηριζω αλλον υποψηφιο. Διεκρινα δε και πολλους αλλους γνωστους που δεν υποστηριζουν μπελλο αλλα πηγαν επειδη τους καλεσε. Εσεις οι υποστηρικτες του βγαζετε πρωιμα συμπερασματα και θα εκπλαγειτε δυσαρεστα.

    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΜΠΕΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ 1Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΩΣ ΝΟΜΑΡΧΗΣ !!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μιας και εγινε η συναξη στο ΓΑΛΗΝΗ μηπως να μας πει καποιος γιατι οι ιαμστικες πισινες δεν λειτουργουν απο 20ημερου ????
    Κατι κακες γλωσσες για εμπλοκη του ΕΦΕΤ....
    μηπως επισης να μας πει γιατι φωναζαν 300 πελατες γιατι δεν ειχαν ζεστο νερο καθολου στο ξενοδοχειο αυτες τις μερες ?????
    Μηπως εχει βαρεσει διαλυση?????
    Και ο διευθυντης σε αδεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΟΝ ΜΠΕΛΟ ΕΠΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ,ΨΑΧΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΜΗΤΣΟΣ Ο ΑΡΚΙΤΣΑΙΟΣ,ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ,ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΕΙΣ!!! ΑΝ Ο ΜΠΕΛΟΣ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ θΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ? ΤΙ? ΕΣΤΡΩΣΕ ΤΩΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είμαι ένας απ' αυτούς που πήρα πρόσκληση και πήγα στην ομιλία του Μπέλλου.Ακουσα με προσοχή τα όσα είπε τόσο αυτός όσο και πολλοί παρευρισκόμενοι και έχω να πω τα εξής:Καταρχήν η ποσότητα του κόσμου (ήταν όντως παρά πολυς)μ αφήνει αδιάφορο.μου έκανε εντύπωση όμως ότι δεν σταμάτησαν να ρωτάνε να προτείνουν και κυρίως να δείχνουν την απογοήτευση τους απ' την υπάρχουσα κατάσταση στο δήμο.ηταν τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον και οι προτάσεις που πόλοι δεν πρόλαβαν να μιλήσουν και μάλλον φύγανε δυσαρεστημένοι.Επισης μου έκανε εντύπωση η ομιλία του Μπέλλου.Λογια μεστά,μετρημένα και κυρίως στοχευμένα σε πράγματα τα οποία είναι αναγκαία να γίνουν.Ο άνθρωπος έχει πολιτικό εκτόπισμα και προσωπικότητα.Για μένα η υποψηφιότητα του μαζί με την επικείμενη του Δαδιωτη ανεβάζουν πολύ τον πήχη.Μακαρι και οι άλλοι υποψήφιοι να κάνουν παρόμοιες κινήσεις για να μπορέσουμε να βγάλουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα για όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 5:24, Σίγουρα δεν φοράω κουκούλα αλλά όπως και εσύ λέω την άποψή μου ναι ανώνυμα αλλά όχι ανεύθυνα. Όπως είδες μιλάω σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο και αναφέρομε σε όλους εμάς τους ΠΟΛΙΤΕΣ που πραγματικά ενδιαφερόμαστε για την ανάπτυξη του Δήμου και των δημοτών του που τελικά είμαστε εμείς και τα παιδιά μας.
    Μιλάω για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θεωρώ ότι πρέπει να έχει ένα εν δυνάμει δημοτικό συμβούλιο ώστε να επιτευχθούν θετικά αποτελέσματα.
    Ειδικά αυτοί που ήδη έχουν θέση τον εαυτό τους ως επικεφαλή των διαφόρων σχημάτων και αυτοί που ακούγεται ότι πρωτοστατούν σε κυοφορούμενα σχήματα θα έπρεπε ήδη να έχουν μετρήσει το «μπόι τους». Βέβαια επειδή δεν υπάρχει παρθενογένεση οι περισσότεροι από αυτούς μας έχουν δείξει ήδη το αυτοδιοικητικό τους «μπόι» και τα αποτελέσματα που έχουν διαχρονικά επιτύχει .
    Στη δημοκρατία όλοι οι ενεργοί και υπεύθυνοι ΠΟΛΙΤΕΣ–ΔΗΜΟΤΕΣ είναι χρήσιμοι, εντός ή εκτός δημοτικών συμβουλίων, γιατί συνεισφέρουν και συμβάλουν και στην ανάπτυξη του δήμου μέσα και από την ατομικής και επαγγελματική τους δράση .
    Η ουσιαστική διαφορά για τους εκλεγμένους στα δημοτικά συμβούλια είναι ότι από αυτούς απαιτούνται πολύ περισσότερα από καλές προθέσεις, ασαφή και μεγαλεπήβολα οράματα αλλά ίσως ανεφάρμοστα. Απαιτούνται θετικά και ουσιαστικά αποτελέσματα.
    Το πρόβλημα δεν είναι η εκλογή ενός δημοτικού συμβουλίου αλλά η επόμενη ημέρα, το δια ταύτα και εν τέλει ο τελικός απολογισμός της θητείας του.
    Το χρέος μας ως πολίτες είναι όχι μόνο να απαιτήσουμε ξεκάθαρα, ρεαλιστικά και δεσμευτικά προγράμματα από τους υποψηφίους αλλά να επιλέξουμε και προκρίνουμε τους εκπροσώπους μας με γνώμονα το συλλογικό καλό του Δήμου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ananti,
    είμαι ο 5.24 και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και δεν νομίζω ότι υπάρχει λογικά σκεπτόμενος δημότης που να διαφωνήσει. Απορώ όμως γιατί δεν λες είμαι ο τάδε.

    ανώνυμε 7:11,
    αντί απάντησης επισυνάπτω μια δήλωση του Υποψηφίου Δημάρχου Αθηνών Κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ : [Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Ο Δήμαρχος δεν είναι τίποτα παραπάνω από διευθυντής ορχήστρας. Ιστορία γράφουν οι παρέες]
    Εμείς οι δημότες πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις παρέες/υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους των κκ. Μπέλλου-Δαδιώτη- και λοιπών ... και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα. Το παρελθόν πρέπει να μας διδάσκει ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Συκιωτης που βρισκεται ρε παιδια???οεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε ραντεβού με τον τσομο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το μόνο σίγουρο είναι οτι όλοι οι υποψήφιοι έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους.
    Χθες οι προθέσεις του Μπέλλου στην πρόσκληση του ήταν να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα για τον δήμο αλλά κατάντησε μια προεκλογική ομιλία του (εκμεταλλευόμενος την πολυπληθή παρουσία του κόσμου). Προσωπική άποψη... κούρασε, γι' αυτό και οι περισσότεροι φύγαμε κατα τις 13:30.
    Πολύ καλές οι τοποθετήσεις Σβολάκη, Κουκούλη.
    Τώρα τι ρεζουμε βγήκε από την όλη συνάντηση άγνωστο. Το μέλλον θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΛΕΓΑΝ οι παλιότεροι «Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι [ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ] και η κότα είναι μία [ΔΗΜΑΡΧΙΑ] … αργεί να ξημερώσει!» [κάποιο λάκκο έχει η φάβα]
    - Συκιώτης+Μπέλλος+Τσώμος+Παπαναγιωτου+Δαδιώτης+ΚΚΕ+…

    Γι’ αυτό αναρωτηθείτε ποια είναι τα κίνητρα του κάθε υποψηφίου.
    Μην τσιμπάτε από την ατάκα τους: [Σας δίνω υπόσχεση ότι θα δουλέψω για να σώσω αυτόν τον τόπο]. Ρωτήστε με ποια ομάδα [υποψήφιους συμβούλους] θα παίξουν ... γιατί [ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη]....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προφανώς όλοι αυτοί οι αυτόκλητοι σωτήρες κάτι θα χουν "μυριστει"... Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενο σχόλιο οι 5 είναι συνταξιούχοι (ή βαίνουν προς σύνταξη 60+) και οι 2, Συκιωτης κ Κοντοπανος under 50. Θα έχουμε λοιπόν εκτός της κομματικής κόντρας (βαθυ ΠΑΣΟΚ-παλαιοκομματικη ΝΔ) και μάχη μεταξύ παλιών και νέων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αφηστε αυτα τα κολοπαιχνιδα να μην γινει της πουτανας της διεφθαρμενης ακου λεει ο 72αρης
    τραμπ να μπορει να κυβερναει τον κοσμο ενω εδω η ιδια ηλικια να μην μπορει να κουμανταρει τη κατματα .εμεις θελουμε πανω κεφαλι θελουμε να τραβαει οχι το κατω, απο κρανη δοξα το θεο ειναι γεματος ο τοπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ρε παιδιά λογικευτείτε επιτέλους. Ποιος σοβαρός άνθρωπος και καταξιωμένος επιχειρηματίας θα αφήσει το μαγαζί του να τρέχει για τα προβλήματα του δήμου. Δεν γίνονται αυτά και ξεχάστε τα. Είδαμε τι έγινε με τον νυν που ήταν άφαντος διαρκώς. Δεν την ξαναπατάμε. Συνταξιούχο ρε και ξερό ψωμί. Σαν τον στρατηγό θέλουμε έναν που 6,30 ήταν πρώτος στο δημαρχείο και έφευγε τελευταίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 4,24 Ο 72αρης Τραμπ, εχει γυναικα κατα 30 χρονια νεότερη, ο δικος μας 70ρης τι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ρε τι χαζολογάτε ? να μας πετσώσει τον θέλουμε ή να γίνει δήμαρχος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΝΑΙ μόνο οι γηραιοί σοφοί μπορούν να διαχειριστούν τα του Δήμου γιατί αυτοί ξυπνούν νωρίς, ηλικιακό πρόβλημα-προτέρημα, έχουν χρόνο να διαθέσουν, αντιλαμβάνονται πλήρως τη νέα εποχή και τη τεχνολογία, έχουν την απαιτούμενη δυναμική –όραμα και όρεξη για δουλειά ώστε να οδηγήσουν το Δήμο σε νέα σύγχρονα και ανταγωνιστικά μονοπάτια ……κ.λ.π…….κ.λ.π., αλλά πάνω απ’ όλα θα κανονίσουν να έρθουν εκδρομή στα Καμένα Βούρλα όλα τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά ΚΑΠΗ με τα οποία βέβαια θα γίνουν και τελετές αδελφοποίησης ( αυτό θα είναι μια ανάπτυξη).
    Για να μην ήμαστε αγνώμονες και αχάριστοι προς αυτή τη γενιά που μας χάρισε την ευμάρεια και εμείς οι νεότεροι τους βάλαμε στη κρίση και στη μείωση των συντάξεων ενώ!!!!!!!
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ο δικός μας υποψήφιος βδομηντάρης διαβουλεύεται με καλαθοσφαιριστή, καρπουζοπαραγωγό και ποδηλάτη για το ψηφοδέλτιο του.. γελάνε και τα τσιμέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αν κάποιος θέλει να εμβαθύνει στο θέμα θα διαπιστώσει ότι το πρόβλημα δεν είναι η ηλικία. Υπάρχου ΝΕΟΙ με [κλειστά] μυαλά και ΓΗΡΑΙΟΙ με [ανοιχτά] μυαλά.
    Το πρόβλημα εντοπίζεται στον Υποψήφιο Δήμαρχο:
    Αν εχει πείρα απο αυτοδιοίκηση
    Αν έχει χρόνο να αφιερώσει
    Αν γνωρίζει τα προβλήματα του Δήμου
    Αν έχει ομάδα που συμφωνεί στους στόχους και ικανότητα να τον βοηθήσει
    Αν κατεβαίνει να λύσει τα προβλήματα του Δήμου Ή τα δικά του [ο νοών νοείτω]


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. αυτή τη στιγμη:
    πρωθυπουργός = 45
    αξιωματική αντιπολίτευση = 50
    υπουργός εσωτερικών = 40
    περιφερειάρχης = 40

    υποψήφιοι στα καμένα || 65-70 !!!!!!
    το θέατρο του παραλόγου._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σίγουρα τα ανοιχτά μυαλά δεν έχουν ηλικιακό περιορισμό αλλά έχουν να κάνουν με τη προσωπικότητα και τη παιδεία του καθενός.
    Σίγουρο είναι επίσης ότι οι κανονικώς χρονικά συνταξιούχοι είναι συνταξιούχοι γιατί η πολιτεία και το σύνταγμα έχει σωστά αποφασίσει ότι πλέον σε αυτή τη ηλικία τους έχει ξεπεράσει η εξέλιξη των πραγμάτων καθώς και ότι πήρε από αυτούς ότι μπορούσε και πλέον τους ανταμείβει με τα οφέλη της σύνταξης.
    Άρα ενώ πλέον έχουν ξεπεραστεί στο εργασιακό τους περιβάλλον ή πορεύονται μέσω της επαγγελματικής τους εμπειρίας αλλά χωρίς ή με σοβαρές ελλείψεις εκσυγχρονισμού ακλουθώντας-παρατηρώντας εκ του μακρόθεν τις εξελίξεις του κλάδου τους.
    Οπότε πρέπει να βρουν μια νέα ενασχόληση – χόμπι για να γεμίσουν το πολύ ελεύθερο χρόνο τους .
    Αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί απαξιώτικο. Αυτό που λέω είναι ότι δεν μπορεί οι επαγγελματικά απόμαχοι να πρωτοστατούν σε δράσεις που αφορούν και έχουν αποτελέσματα στους εργασιακά ενεργούς, αλλά θα πρέπει να απολαμβάνουν τα ωφέλει των χρόνων της εργασιακής τους συμβολής στην κοινωνία και φυσικά να συμμετέχουν και να εκφράζονται όπου αυτοί κρίνουν, εν προκειμένου στα κοινά του Δήμου, αλλά όχι σε «πρώτο ρόλο» και να συνεχίζει να διοικητή και να αποφασίζει για τις ενεργές γενιές που ηλικιακά ακολουθούν και αγωνίζονται για να βελτιώσουν το παρόν που αυτοί μας παρέδωσαν.
    Οι αποφάσεις δικές σας/μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 6:50 προθυπουργος ανεπαγγελτος..
    Αξιωματική αντιπολίτευση τι δουλειά κάνει γνωρίζεις?
    Περιφερειάρχης... έχει επαγγελματικό ΑΦΜ γνωρίζεις? Τι επιχείρηση έχει? Κατά τα άλλα η η ηλικία...ε? Ποιος νέος που εχει δουλειά θα εχει χρόνο να ασχοληθεί με τα κοινά? Άσε που πρέπει να γνωριζει κ από αυτοδιοίκηση!!Γνωρίζεις εσύ κάποιον? Να τον στηρίξουμε όλοι μαζί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Το ντεαλ εγένετο..Μπέλλος παταργιας ενώνουν δυνάμεις για τον δημο. Συμφωνία δύο δυο χρόνια.. οι υπόλοιποι σπίτια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πηγαν λεει οι συνταξιουχοι υποψηφιοι να κλεισουν απο τωρα ημερομηνια για χτενισμα
    στον Τακη στο Καινουριο και αυτος αφου ειδε τις νεροκολοκυθες τους ειπε καλυτερα να αφησουν να μεγαλωσουν τα φρυδια προς τα πανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τι είχαμε την Κυριακή στο Γαλήνη? Μια από τα Γ-ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. avanti
    και εγώ συμφωνώ μαζί σου. Απαιτείται ΝΕΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ με μπροστάρηδες τους ΝΕΟΥΣ και οπισθοφυλακή τους ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ για ένα Δήμο του 21ου αι.
    ΝΕΟΙ και ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ με ανοιχτά μυαλά.
    Είμαι σίγουρος οτι οι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι θα αγκαλιάσουν τη κίνηση.
    Και να μην κερδίσει τις εκλογές θα μπορεί να κάνει δυναμικές παρεμβάσεις για το αύριο της πόλης και οχι μόνο.
    Avanti λοιπόν, φίλε avanti

    ΥΣΤ
    Ο συνδυασμός μπορεί να ξεπηδήσει με μπροστάρη τον εμπορικό σύλλογο ΚΒ ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Υπήρχε ένας αστικός μύθος ότι κάποτε ένας υποψήφιος Δήμαρχος κάπου στην Ελλάδα, στην προεκλογική του ομιλία στην κεντρική πλατεία της πόλης, έταζε, έταζε, έταζε… Το πλήθος από κάτω, γελούσε και ενίοτε πείραζε κιόλας τον υποψήφιο:
    – Δήμαρχε, δεν έχουμε θάλασσα.
    – Θα σας φέρω και θάλασσα.
    – Ναι, όμως Δήμαρχε, δεν έχουμε πολλά παιδιά στην πόλη μας.
    – Θα σας κάνω και παιδιά!!!

    Περιττό να πούμε ότι ο Υποψήφιος Δήμαρχος ήταν κατενθουσιασμένος γιατί όπως φανταζόταν είχε πείσει τα πλήθη, τα είχε συνεπάρει ο λόγος του, τόσο πολύ που μια καθιερωμένη προεκλογική ομιλία, είχε γίνει διαδραστική και ο «Δήμαρχος» είχε απαντήσει θετικά σε όλα τα αιτήματα των συμπολιτών του.
    Περιττό να πούμε ότι ο Υποψήφιος Δήμαρχος καταποντίστηκε στις εκλογές. Οι πολίτες ήξεραν ότι ήταν καλός για να γελάνε, ήταν ωραία αυτά που έλεγε αλλά ταυτόχρονα ανέφικτα και σίγουρα, δε θα εμπιστεύονταν τις τύχες του τόπου τους σε κάποιον που απλά τα «έλεγε ωραία».

    Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις των δρώμενων στο δήμο μας είναι συμπτωματική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμε 5:30, θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω το σχόλιό σου …
    Είμαι και εγώ ένας που - από περιέργεια - πήγα να παρακολουθήσω την συγκέντρωση που έκανε ο Υποψήφιος Δήμαρχος κ. Μπέλλος την Κυριακή 18/11/18 στο ξεν. ΓΑΛΗΝΗ. Παρακολούθησα και την συνέντευξη που έδωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του FM-1.
    Όλα όσα άκουσα μου θύμησαν τον πρώην δήμαρχο κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
    Επισυνάπτω δημοσίευμα του LamiaReport.gr – 26/8/2010 για να θυμηθούμε οι παλαιότεροι και για να γνωρίζουν οι νεώτεροι.

    [ Έτοιμη να προχωρήσει σε επένδυση τουλάχιστον 5 δις ευρώ στα Καμμένα Βούρλα εμφανίζεται μεγάλη επενδυτική εταιρεία από την Ασία. Η περιοχή που βρίσκεται το κάμπινγκ του Ε.Ο.Τ. αλλά και χιλιάδες άλλα στρέμματα θα μετατραπούν σε... Μόντε Κάρλο της Ελλάδας. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του LamiaReport, στα σχέδια των επενδυτών συμπεριλαμβάνονται μαρίνα μεγάλης χωρητικότητας σκαφών, καζίνο, ξενοδοχειακά συγκροτήματα με ιαματικά και τεράστιες πισίνες, κατασκευή αεροδρομίου για πτήσεις τσάρτερ, ακόμη και... Disneyland. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον 6 φορές την περιοχή τα τελευταία χρόνια, πάντα με απόλυτη μυστικότητα. Οι γνωρίζοντες λεπτομέρειες υποστηρίζουν ότι η επένδυση αυτή θα αλλάξει το status της ευρύτερης περιοχής, δίνοντας έτσι δυναμική ανάπτυξης σε όλο το νομό. Ο μόνος που γνωρίζει λεπτομέρειες είναι ο δήμαρχος Μάκης Αντωνίου ]

    Προσοχή λοιπόν : [ Tο δις εξαμαρτείν ουκ ανδρών και γυναικών σοφών ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώαζι σου.Ο μόνος ικανός στο να μην κανει τιποτε ειναι ο ο Συκιώτης ..γιατί να ψάχνουμε κάτι άλλο,?

      Διαγραφή
  64. YAS-53 έχεις δίκιο.
    [Επενδυτικό σοκ έρχεται στα Καμένα Βούρλα. Κρουαζιερόπλοια, σύγχρονα λιμάνια, συνεχή τουρισμό, Ελβετία η γύρω περιοχή της Παύλιανης και πολλά άλλα ] είπε μεταξύ άλλων ο υποψήφιος για τον Δήμο Καμένων Βούρλων Τριαντάφυλλος Μπέλλος - 25/9/2018
    Χθες δε στον FM-1 είπε οτι στις 2 λίμνες [?] που υπάρχουν στη Μενδενίτσα κάτι θα κάνει και θα δημιουργήσει τα δεύτερα 3-5 πηγάδια όπου ομάδες θα κάνουν την προετοιμασία τους κλπ κλπ
    Κύριοι συν-υποψήφιοι νομίζω οτι πρέπει να αποσύρετε την υποψηφιότητά σας.
    Ο Άνθρωπος δεν παίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν τα κάνει ρε γίδι?τι θα πεις?μπεεε η μουυυυ???!

      Διαγραφή
  65. Ο υποψήφιος δήμαρχος δέον να προέρχεται από τον στοίβο των συλλόγων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αρέσει δεν αρέσει ο Παπαναγιωτου είναι αυτός με τη μεγαλύτερη εμπειρία σε συλλόγους κ όχι μόνο. Το θέμα είναι ότι ο Παπαναγιωτου δεν έχει αυτό το κάτι για να συσπειρώσει ομάδα δίπλα του. Κακα τα ψέματα ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Κ για να διοικήσεις τον δήμο χρειάζεσαι ομάδα από εργάτες με όρεξη για να προσφέρουν και να απαγκιστρωθουν από τις αγκυλώσεις κομματικές, τοπικιστικές, προσωπικές.
    Ο γρίφος συνδυασμού-ομαδας θα μας προβληματίζει για αρκετό καιρό ακόμα συντοπίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αναγνωριζω την Αυθεντικη αποψη ολων αυτων που γραφουν στο μπλογκ,εκτος φυσικα εκεινων που μιλουν μονο για τα εγκυρα προγνωστικα τους.

    Πισω ομως απο την καθε αποψη κρυβεται ή τουλαχιστον δεν φαινεται η αιτια της αποψης αλλα μονο το αποτελεσμα αυτης.Αν λοιπον υποθεσουμε οτι ο προεκλογικος αγωνας στο δημο μας κυριαρχειται
    απο την υπερβολη,ισως απο το προσχημα,ακομη και απο το εμφανες ψεμα θα ηταν αρκετα δυσκολο να ξεχωρισεις την αντικειμενικη διασταση της αληθειας.

    Υπαρχει αποσταση του τι θελω ως ατομικη επιθυμια απο του τι πρεπει ως συνολικη αναγκη..

    Η απελπιδα πολλες φορες προσπαθεια να ικανοποιηθουμε προσωπικα[ως επιθυμια] μας θετει εκτος οριων λογικης αναλυσης της καταστασης[λ.χ. αποφυγη αναλυση αντικειμενικων προσοντων] ακομη και αν αποσπασματικα και ασυνδετα εχουμε δεχθει ερεθισματα[λ.χ.υπερβολικες υποσχεσεις ενος υποψηφιου].

    Ενα δευτερο στοιχειο στην μεροληπτικη κριτικη ειναι και η ελλειπης γνωση του τι σημαινει Δημος Καμενων Βουρλων και ως δομη και ως δυνατοτητα με αποτελεσμα η πλανη για μαξιμαλιστικου τυπου απαιτησεις να οδηγουν με μαθηματικη ακριβεια σε μηδενικο αθροισμα προσδοκιων [χαμηλος πηχης]για την επομενη προεκλογικη περιοδου χαμηλος πηχης].

    Αυτο ομως εχει ως αρνητικη συνεπεια στην αυξητικη προσελκυνση μη θεμιτων υποψηφιων με ανεπαρκη χαρακτηριστικα με αποτελεσμα η προσπαθεια αποφυγης των, να προσλαμβανει την μορφη της σωστικης ενεργειας ως αναγκαια, που υπο αλλες συνθηκες θα ειχε λυθει μεσω της κανονικοτητος[αντληση νεωτερης ηλικιακα υποψηφιοτητος].

    Φινεται λοιπον οτι η διαδοχη διοικησεων στον Δημο ειναι μια υπαρκτη κατασταση που ταιριαζει στην ψυχοσυνθεση της τοπικης κοινωνιας μη επιτρεπουσα ομως 'ακροτητες'.

    Τα Καμενα Βουρλα εχουν σημαντικη ευθυνη σε αυτο υπο την εννοια οτι η επιλογη οφειλει να ειναι δεοντολογικη και συμφωνα με το ειδικο βαρος που εχουν ως Λουτροπολη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Παπαριες και αμπελοφιλοσοφιες.
    Μένει να δουμε και τον επομενο φωστηρα τον εκ του Μωλου ορμωμενο γιατρο, αλλα και εκει κρινω οτι... ανθρακας ο θησαυρός.
    Συμαζευτειτε ολοι κυριοι και κυριες γιατι το ξεφουσκωμα αρχησε.
    Νεαρε γιατρε μην πτοησε. Σου ειπα και αλλη φορα.
    Ασε τους νεκρους να προχωρουν. Ηγκηκεν η ωρα του ξεπουπουλιασματος.
    Κοιτα μονο να παρεις αυτη τη φορα τον Παπαναγιωτου μαζι σου και να τελειωσει το πανηγυρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αφού δεν το χεις...ζωγραφισετο..,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ρε φιλόσοφε ΚΡΙΤΩΝΑ φαν του Μπέλλου
    εκτός απο τις ακατανόητες αμπελοφιλοσοφιες σου γιατί δεν απαντάς σε αυτά που καtαλογίζουν στο πουλέν σου, οι:
    1. Ανώνυμος - 5:30 μ.μ., Νοεμβρίου 20, 2018 - ΑΣΤΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ - Θα σας κάνω και παιδιά!!!
    2. YAS-53 - 6:02 μ.μ., Νοεμβρίου 20, 2018 - ΜΠΕΛΛΟΣ = ΑΝΤΩΝΙΟΥ - Tο δις εξαμαρτείν ουκ ανδρών και γυναικών σοφών
    3. Ανώωυμος - 7:22 μ.μ., Νοεμβρίου 20, 2018 - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΕΛΛΟΥ - Επενδυτικό ΣΟΚ

    ΙΣΧΎΕΙ και για σένα [το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού] ΣΥΚΙΩΤΗΣ και τώρα ΜΠΕΛΛΟΣ?
    Ποντάρεις πάντα σε κουτσά άλογα γι' αυτό και πάλι θα απολογείσαι για την κακή επιλογή σου.
    Φιλάκια


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ν απαντήσει σε τι ρε Υπατία?Και τα 3 σχόλια κατηγορούν αόριστα και συγκρίνουν λάθος ανθρώπους.Κοινως ειναι
    μεγαλες παπαριες...Αφηστε ν ανακοινώσει το οριστικό του πρόγραμμα ο χριστιανος και μετά βγάλτε την χολή σας και ρίξτε όση λάσπη θέλετε εσείς που φαίνετε ότι ποντάρετε στο σωστό άλογο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανεπαναληπτη φιλη Υπατια.
    Ξεκινας με το ΡΕ και καταληγεις στο ΦΙΛΑΚΙΑ ,αυτο δειχνει σαφεστατη ψυχολογικη ασταθεια ;
    Ζητας να απαντησω σε ενα ερωτηματολογιο επι ενος επαναλαμβανομενου φαινομενου που στην πολιτικη ειναι γνωστη ως Μαυρογιαλουρεια τακτικη .
    Η προσπαθεια απο μερους σου να την προσωποποιησεις δεν αφορα εμενα,αναδειξε το αν θελεις παντως δεν ειμαι εγω μερος αυτου του προβληματος.
    Αν σε δυσαρεστει κατι απο τις φιλοσοφικες αναζητησεις που καρτα καιρους γραφω ,επικεντρωσε την προσοχη σου σε αυτες ,απαντησε ή ζητα διευκρινησεις.
    Πιστευω στον διαλογο και στο λογικο συμπερασμα,αδυνατω να κατανοησω την οπαδικη ρηχοτητα,
    και την αποσπασματικη ευαισθησια για τα "κοινα".
    Οσον αφορα το λαθος στην επιλογη που μου προσαπτεις αυτο δεν αιναι ατομικο ζητημα οπως θελεις να πιστευεις αλλα συλλογικο,και αποτελεσμα πλειοψηφικής εντολης.
    Σε ευχαριστω παντως που μεσα απο τον εντονο αρνητισμο σου για εμενα καταδεικνυεις
    αθελα σου βεβαια την πολιτικη μου παρουσια.
    Θελω να σου υπενθυμησω μονο οτι ο ορθολογισμος και η διορθωτικη πορεια εχει παντα πλειοψηφικη ταση στα Καμενα Βουρλα,με οτι αυτο συνεπαγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σιγά σιγά βλέπω να αναδεικνύεται η υποψηφιότητα Παπαναγιώτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΄΄Θελω να σου υπενθυμησω μονο οτι ο ορθολογισμος και η διορθωτικη πορεια εχει παντα πλειοψηφικη ταση στα Καμενα Βουρλα,με οτι αυτο συνεπαγεται.΄΄΄
    να αναλύσουμε μερικές ανορθόδοξες λύσεις που είχαν πλειοψηφική τάση (εκτός Δ.Σ. ευτυχώς) στα καμένα τα τελευταία χρόνια Κρίτωνα..
    1. Σκέψη μεταφοράς ΒΙΟΚΑ 1 χιλιόμετρο δυτικά!!! να φτιάξουμε 2χ2χ1=4 χιλιόμετρα επιπλέον για 2 αγωγούς και ένα καινούριο ΒΙΟΚΑ!!! με τον πασίγνωστο λαοπλάνο να επιχειρηματολογεί επ΄ αυτού σε υψηλό επίπεδο
    2. Σκέψη Ίδρυσης δημοτικής εταιρείας για τη διαχείριση του λιμανιού!!! δεν έφτανε η δεπακαβ!!!
    3. Αρνητική άποψη για τη λύση της εταιρείας σχετικά με τον ανατολικό κόμβο εισόδου από το παράδρομο της εθνικής!!! ούτε αυτό σας άρεσε!!!
    4. Επίκληση των ιαματικών κατά το δοκούν σε σχέση με τη μεταφορά λυμάτων του Αγ. Κων/νου!! τα σκουπιδάκια εκεί κοντά να ρίχνουμε όμως...
    να μη γράψω άλλα γιατί είναι μακρύς ο κατάλογος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Για όσους/ες δεν μάθατε τη βόμβα Συκιώτη το σίγουρο είναι οτι δεν θα χαρείτε!
    Έγκριση 380,000 ευρω και έναρξη εντος 20ημερου της δημοπράτησης του έργου της υδροδότησης του Δ.Δ. Αγίου Χαραλάμπους!
    Σαν να σας βλέπω να κάνετε μπραφ σαν τα πεντίκια που λεν και οι Καρυωτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμε
    αν υπάρχει έγκριση για την υδροδότηση του Δ.Δ. Αγίου Χαραλάμπους με 380.000 ευρώ ... αυτή πράγματι είναι μια βόμβα που θα σκάσει στα χέρια του Συκιώτη και θα τον διαλύσει ...
    Φίλε μου είναι πολλά τα λεφτά για ένα τόσο μικρό έργο ... εκτός και αν καλύπτει και τις προεκλογικές του δαπάνες ...
    Και ο νοών νοείτω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι αν ρε γίγαντα...
      ογκολιθε της μηχανικής επιστήμης.
      να γράφεις ξεμεθυστος γιατί οι παρεμβάσεις σου είναι συκοφαντικες.

      Διαγραφή
  77. Ανώνυμε
    αν εσυ μπορείς να κάνεις το ίδιο έργο με 1000 ευρω ο δημαρχος είναι εκει και σε περιμενει.
    έγινες και γνωστης παλιοκηφηναριο. λεχριτη. πλεμπιτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμε [νομίζεις?]
    αν κοιτάξεις στο καθρέπτη σου θα δεις ένα λεχριτη και πλεμπιτη.
    Τον αναγνωρίζεις?
    Σταμάτα να οδηγείς το γιατρό σε επικίνδυνα μονοπάτια.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. εισαστε για τα μπαζα ολοι σας
    αυτο ειναι το επιπεδο σας και γι' αυτο καταντησατε τα Καμενα Βουρλα σαν τον κωλο σας.
    κατα τα αλλα σας φταινε οι επενδυτες και παντα οι αλλοι.
    κακομοιρηδες εισαστε και κακομοιρη κανατε την πολη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμε 7:42
    την παροιμία [αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα] να την έχεις καλά στο μυαλό σου.
    Εμείς οι ΚΒτες δεν ξεχνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ακριβως...10:22 μ.μ.
    Ετσι ειναι. Οι πατεραδες σας εκαναν τοσες αμαρτιες που εσεις βγηκατε μογγολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ποδηλατάκιας με άπλυτο μαζί θα κάνουν τους υπόλοιπους να αποσυρθούν. Μόνο ο παταριάς θα μείνει απέναντί τους. Κι αυτό θα είναι το καλύτερο σενάριο. Να δούμε ποιοί θα συνταχθούν εγκαίρως ώστε να είναι στο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαβαλο η θα είναι καθενας με το ποδήλατο του?

      Διαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.