Επιστολή αναγνώστη
Γράφει ο Οικονομολόγος Γιάννης Σκούφιας – 8/10/2018
Στην τελευταία μου ανάρτηση με τίτλο
«Τις Πταίει; 3/10/2018» προσπάθησα να δείξω ποια είναι η ΕΥΘΥΝΗ μας ως μέλη μιας κοινωνίας ..
ότι δεν μπορούμε και δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας … και ότι δεν πρέπει να συνεχίσουμε να στρουθοκαμηλίζουμε.
Ειδικά για τη φράση μου: [ Η αλήθεια είναι πάρα πολύ σκληρή, και θα την πω : Οι δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι, πρώην αλλά και νυν, φροντίζουν πρώτα τα συμφέροντά τα δικά τους, των οικείων τους και των ψηφοφόρων τους και μετά αν μείνει χρόνος και τα συμφέροντα του Δήμου δηλ. τα δικά μας ] δέχτηκα έντονες διαμαρτυρίες από πρώην και νυν αξιωματούχους - εκπροσώπους μας στο Δήμο και μάλιστα με την παραίνεση να την ανασκευάσω διότι – κατά τη γνώμη τους - δεν ευθύνονται όλοι.
Για το λόγο αυτό είμαι υποχρεωμένος να δώσω τις απαραίτητες εξηγήσεις μέσω ενός απλού παραδείγματος για το θέμα «Συλλογική Ευθύνη».
· Πάμε σε μια παραλία στις 7 το πρωί κάποια μέρα του καλοκαιριού.
· Άδεια, πεντακάθαρη, χρυσή άμμος, κρυστάλλινα νερά.
· Όλη την ημέρα πέρασαν από εκεί, μερικές εκατοντάδες άνθρωποι να κάνουν το μπάνιο τους.
· Φεύγοντας, αφού μάζεψαν τις ομπρέλες τους, άφησαν πίσω τους μια παραλία σκουπιδότοπο. Με χιλιάδες αποτσίγαρα φυτεμένα στην άμμο, με πλαστικά μπουκάλια διάσπαρτα και ανακατεμένα με τενεκεδάκια αναψυκτικών, με νάιλον σακούλες, κλπ
· Οι πλαστικοί κάδοι για τα απορρίμματα που τοποθέτησε κάποτε ο Δήμος, να είναι είτε άδειοι είτε προκλητικά γεμάτοι γιατί κανένας δεν τους αδειάζει.
· Και ερωτώ:
· Εδώ δεν υπάρχει μία Συλλογική Ευθύνη που προκύπτει από τη σύνθεση της συμπεριφοράς ενός εκάστου χωριστά η οποία όμως τελικά καταλήγει σε Μαζική;
· Και αλήθεια…
· Πως άραγε δεχόμαστε διάφορες άλλες Συλλογικότητες ηρωικές όπως τις «συλλογικές κατακτήσεις του λαού» ή «μαζί θα νικήσουμε» ή «ο λαός θα δώσει την απάντηση» ενώ την ίδια στιγμή απορρίπτουμε την ίδια συλλογικότητα σε όσα μας ενοχλούν;
Είναι σημαντικό όμως να ξεχωρίσουμε την ΕΥΘΥΝΗ από την ΕΝΟΧΗ και αξίζει να τονιστεί με απόλυτη σαφήνεια. Μπορεί κάποιος να θεωρηθεί υπεύθυνος για πράγματα που δεν έχει κάνει αλλά δεν μπορεί να θεωρηθεί ένοχος για πράγματα που συνέβησαν χωρίς να συμμετέχει ενεργά σε αυτά.
Αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι μια σαφέστερη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην ΕΥΘΥΝΗ που είναι πολιτική / συλλογική και στην ΕΝΟΧΗ που είναι ηθική / προσωπική.
-----------------
ΥΣΤ.
1. Ιστορικά, την έννοια ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ την βρίσκουμε για πρώτη φορά στην Ελληνική Μυθολογία με τον Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα όπου ο Δίας εξολοθρεύει όλους τους ανθρώπους λόγω της διαφθοράς τους και σώζει μόνο τον Δευκαλίωνα και τη γυναίκα του Πύρρα.
2. Δεν υιοθετώ τη φράση του Πάγκαλου «μαζί τα φάγαμε» γιατί είναι διχαστική και εξοργιστικά αφελής. Αλλά. Όχι, δεν τα «φάγαμε μαζί». Αλλά, «μαζί, σκατά τα κάναμε». Είτε γιατί συνηγορήσαμε, είτε γιατί σιωπήσαμε. Η σιωπή είναι ΕΥΘΥΝΗ αλλά δεν είναι ΕΝΟΧΗ.
3. Αν κάποιος πιστεύει ότι κάπως αλλιώς έχουν τα πράγματα, θα χαρώ να διαβάσω την άποψή του επ' αυτού. Ουδείς, εξ’ άλλου, μπορεί να είναι κάτοχος της μιας και μόνης αλήθειας και η ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων είναι ευλογία αυτή την τόσο κρίσιμη εποχή.
«««««««««««««««
Φίλε έχεις θέμα και η αυτοαναίρεση σου είναι εμφανής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την μια μας λες πολύ sic για την συλλογική ευθύνη, ωστόσο δεν ενστερνίζεσαι την φράση Πάγκαλου ‘μαζί τα φάγαμε’ ως διχαστική.
Δεν είμαι σίγουρος ότι τα έχεις ξεκάθαρα στο μυαλό σου τα πράγματα.
Μάλλον τώρα ψάχνεσαι να καταλάβεις πως γίνεται. Ο Δήμος δεν είναι εταιρεία, είναι άλλο ζώο, μην μπερδεύεσαι.
Είναι έκδηλο ότι θες να ασχοληθείς με τα κοινά, απλά δεν με έχει πείσει ότι αυτό θα είναι και αποτελεσματικό για τον τόπο. Καταλάβαμε ότι συνταξιούχος γαρ έχει άπλετο χρόνο και θες να τον ‘σκοτώσεις’.
Πολύ γκρίνια ρε παιδάκι μου για πράγματα που όλοι γνωρίζουμε και όλοι αντιλαμβανόμαστε. Μήπως έχεις την εντύπωση ότι εμείς οι υπόλοιποι είμαστε χαζοί και δεν τα βλέπουμε και δεν τα γνωρίζουμε? Ή νομίζεις ότι επειδή δεν γράφουμε μακρόσυρτες επιστολές στο blog ζούμε σε κάποια φανταστική σφαίρα ?
Γράφε αν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις, δεν είναι πρωινάδικο εδώ στον ΑΝΤ1 να χαζοκουβεντιάζουμε με τις ώρες, γιατί βαδίζεις στα όρια του ‘γραφικού’ τύπου.
Φίλε 07:41 το γεγονός ότι θεωρείς ότι ο Δήμος δεν είναι εταιρία είναι κ ο λόγος που έχουν φτάσει τα Καμένα Βουρλα κ όλοι οι υπόλοιποι Δήμοι της Ελλάδας σε αυτόν τον μαρασμο. Ο Δήμος φορολογικά μπορεί να μην είναι Α.Ε. και η νομική του μορφή να είναι Ο.Τ.Α., όπερ και σημαίνει ότι διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα. Εκεί ο σεβασμός στα χρηματα του δημοτη θα έπρεπε να είναι μέγιστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε ο επόμενος που θα εκλεγεί θα πρέπει να δουλέψει τον Δήμο ως εταιρία. Με στόχους, χρονοδιαγραμματα και αποτελέσματα. Τελείωσαν οι εποχές των παχιων αγελάδων που κάθε κατεργάρης αρμεγε την δημόσια αγελάδα. Τελείωσαν οι μικροπολιτικες και τα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Το τρένο έχει περάσει. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον η τελευταία ευκαιρία μας να μην πάει για μια ακόμα φορά στράφι.
Στις επόμενες εκλογές, δημοτικές ή εθνικές, ας ψηφίσουμε με μυαλό.
Hermes
Με τα παραπάνω εγώ πάντως καταλαβαίνω το Δήμαρχο που 'ξεφορτώθηκε΄ την μαρίνα που είχε γίνει αλιευτικό καταφύγιο γιατί εισπράτει κάτι ενώ πριν κόστιζε... και το θείο Μάκη που ήθελε να φέρει τους Γιαπωνέζους. Προσθέτουμε και την σύμβαση από το Γαλήνη και είμαστε όλοι HAPPY!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ευθύνη γεννιέται όταν δεν λέμε εγκαίρως «όχι».Λεων Τροτσκυ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Σκούφια αυτά που γράφεται είναι σωστά αλλά δυστυχώς κινούνται στη σφαίρα της ουτοπιας.Για να εφαρμοστούν αυτά που λέτε χρειάζεται ένα υπόβαθρο παιδείας πάνω στη συμμετοχή στα κοινά και τη συλογικοτητα.Η οποία όπως προφανώς θα έχετε διαπιστώσει δεν υπαρχει.Και δεν υπάρχει γιατί έχει δημιουργηθεί ένας φαύλος κύκλος πολιτικών και ατομικών συμφερόντων συναρτώμενων μεταξύ τους.Ο μέσος πολίτης από το σχολείο ακόμα έχει γαλουχηθεί με νοοτροπία βολέματος και ατομικιστικού συμφεροντος.Και αυτό αναπαράγεται σταθερά απ ολους.Εδω λοιπόν ίσως θα έπρεπε να γίνει μια πρώτη σκέψη ως προς τον τρόπο εκλογής ηγητόρων με αυτό το υπέροχο ''Δειμοκρατικο'' πολίτευμα που βιωνουμε.Γιατι όταν θα έρθουν οι εκλογές ο μέσος ψηφοφόρος θα πάει να ψηφήσει με γνώμονα το δικό του συμφερων.Θεσεις εργασίας (ιδιαίτερα τώρα που έχουμε και υποψήφιο με Άκρες στην Αμερική) βολέματα ημετέρων στο δήμο νυν και πρώην βολεμένοι από τις διάφορες δημοτικές αρχές κτλ.Ολοι αυτοί οι ''Κυρίαρχοι λαός τι νομίζεται ότι θα έχουν στο μυαλό τους την ώρα του ψηφου?Ακομα και άνθρωποι που συμφωνούν απολυτά με αυτά που γραφετε.Και αυτό είναι μια σταθερή αναπαραγωγή από την κεντρική εξουσία μέχρι και τις περιφεριακες.Μακαρι αυτή τη φορά να γίνει το θαυμα.Αλλα όσο επιμένουμε βλακωδώς στον ίδιο τρόπο ανάδειξης κυβερνώντων με κριτήρια ατομικά κομματικά ο προαναφερθείς φαύλος κύκλος δε θα σπασει.Ισως θα πρέπει να περάσει μια περίοδος μόρφωσης των πολιτών να στραφούν προς την αριστεια.Γιατι μονό τότε θα φύγουν όλοι οι επαγγελματίες σωτήρες μας.
ΚΑΒΕΙΡΟΣ
Φίλε 07:41 δεν έχεις καταλάβει κάτι. Δεν απευθύνουμε σε σένα αλλά σε ανθρώπους με ανοικτό μυαλό. Σαν τον Hermes και τον KABEIΡO.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ με βλάκες δεν ασχολούμαι γιατί η βλακεία είναι πολύ πιο επικίνδυνη από τη μοχθηρία, διότι οι μοχθηροί άνθρωποι κάνουν που και που κάποιο διάλειμμα από τις σκευωρίες, ενώ οι βλάκες δεν αναπαύονται ποτέ !!!
Γιάννη Σκούφια, συνέχισε να γράφεις ΑΛΗΘΕΙΕΣ και όχι αυτό που κάποιοι επιθυμούν να ακούσουν. Χτύπα την ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ, η οποία είναι τροφοδότης της ανθρώπινης εθελοδουλείας και βλακείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγνόησε τους σγουγγοκωλάριους [όπως τον 7.41] και άφησέ τους να συνεχίζουν να επιδίδονται στη τέχνη τους.
ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑ 4 ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ-ΛΟΙΠΟΝ- ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ- ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ-ΚΑΙ ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ -ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΝΟΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ-ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΩ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΑΛΗΘΕΙΑ,ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!-ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΝ ΤΕΛΗ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ?ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΑΓΝΟΤΗΤΑΣ-ΚΥΡΙΕ ΙΩΑΝΝΗ ΣΚΟΥΦΙΑ,ΟΡΜΗΞΑΤΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΝΑΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ!ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΝΕΤΕ ΚΟΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ- ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ!!!ΜΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ-ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ-ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΑΝ ΑΓΑΠΑΓΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΔΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΛΕΥΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΟΣΑΣΤΑΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ...-ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ- ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΠΙΝΟΥΝΕ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΥΔΡΟΦΟΡΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ-ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΑΓΑΠΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ???-ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΕΩΣ-ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ Η ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ???-ΟΧΙ-ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΘΕΩΡΩ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΣ-ΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΡΑΦΙΑΣ!!!ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΡΙΖΩ- ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!ΕΓΩ-ΕΣΥ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ!!!ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΑΥΤΟΧΡΩΝΑ ΚΑΙ ΚΤΗΜΑ ΜΑΣ!!-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ-ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΙΩΑΝΝΗ ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΕΤΣΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΠΗΓΑΤΕ Η ΣΑΣ ΠΗΓΑΝΕ-ΔΕΝ ΛΕΩ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΥΦΟΣ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ-ΟΥΤΕ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΑΣ-ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΥΤΑ----ΠΡΟΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΩΡΑ---ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ???ΤΟΝ ΜΕΣΣΙΑ????ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΣΟ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΑΡΑ ΤΟΣΟ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ-----ΑΜΗΝ---- ΜΠΑΛΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 7.41,
ΑπάντησηΔιαγραφήδιάβασα το 2 τελευταία άρθρα του κ. Σκούφια και τα βρίσκω εξαιρετικά. Ο άνθρωπος μας είπε ότι αν θέλουμε να πάμε μπροστά σαν Δήμος πρέπει να αναλάβουμε ως δημότες τις ευθύνες μας και μας εξήγησε με το 2ο άρθρο ποια είναι η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην ΕΥΘΥΝΗ και στην ΕΝΟΧΗ.
Εσύ, φίλε 7.41, γιατί τόση χολή;
Ένας άνθρωπος που καταθέτει την άποψή του για κάποιο θέμα επώνυμα και δεν επικαλείται ότι αυτός κατέχει τη μια και μοναδική αλήθεια ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.
Μπορείς και εσύ να γράψεις το δικό σου άρθρο και να εκθέσεις την άποψή σου. Αρκεί να έχει ΑΡΧΗ, ΜΕΣΗ και ΤΕΛΟΣ διότι στο σχόλιο σου δεν διακρίνω τα στοιχεία αυτά.
Εγώ που έγραψα αυτές τις γραμμές, είμαι και αισθάνομαι φιλελεύθερη.
Είμαι Φιλελεύθερη γιατί πιστεύω πως ο καθένας μας και όλοι μαζί συγκροτούμε την κοινωνία στην οποία ζούμε και όχι η κοινωνία εμάς. Είμαστε υπεύθυνα μέλη της κοινωνίας και όχι δούλοι της.
Συγχαρητήρια κ. Σκούφια
Φίλε Γιάννη,
ΑπάντησηΔιαγραφήστα Καμένα Βούρλα η διαφθορά και η διαπλοκή έχει ΟΝΟΜΑ, ΕΠΙΘΕΤΟ, ΤΑΜΠΕΛΑ.
Εμφανίστηκες εσύ από το πουθενά και στα θέματα που θίγεις με τα άρθρα σου - βλέπει έναν ισχυρό αντίπαλο που δεν τον είχε υπολογίσει και θα προσπαθήσει να σε κάμψει με πολλούς τρόπους.
Οπλίσου με υπομονή, αγνόησε τους πραιτοριανούς της, όπως τον 7.41, και συνέχισε να γράφεις γιατί τα [λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν] ή όπως έλεγαν οι φίλοι μας οι Λατίνοι [Verba volant, scripta manent]
σκουφια βρες τον ποδηλατακια, τον απλυτο κλισοσπιτη, τον μπεκρη και τον μπασκετμπολιστα (ή σαυρα) και γραψτε κανα βιβλιο επιστιμονικης φαντασιας να βγαλετε μεροκαματο.
ΑπάντησηΔιαγραφή6.20 Kαι εσύ βρές τον καράφλα που έχουμε για δήμαρχο και ανοίξτε κομμωτήριο γιατί ο δήμαρχος ζεί σε καθεστώς φτώχειας με το πόθεν έσχες του...να βγάλει κανά μεροκάματο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεβέντη Γιάννη Σκούφια ήρθες φρέσκος φρέσκος και θες να φέρεις τα πάνω κάτω εδώ υπάρχει σειρά.χθες είσαστε εσείς στη διοίκηση διοριζατε τα δικά σας παιδιά αναθέτατε στους δικούς σας τα έργα παίρνατε εσείς τα γήπεδα κλπ σήμερα είμαστε εμείς που παίρνουμε τις προμήθειες εμείς τις ασφάλειες των οχημάτων.διοριζουμε δικούς μας συγγενείς κλπ αύριο θα είναι οι άλλοι που θα κυκλοφορούν μετά υπηρεσιακά αυτοκίνητα και θα παίρνουν τις εργολαβίες μεθαύριο θα είναι οι διπλανοί και μετά από.χρόνια πάλι εσείς περίμενε λοιπόν τη σειρά σας .Για την ώρα είναι η δική μας η σειρά
ΑπάντησηΔιαγραφήρωτησαν τον Μακη απο το καινουργιο τι θα κανει στα δημοτικα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαιο ειπε μονο παθοκ μονο παθοκ
Διαβλεπω μια αυξανομενη ταση προς την αρχαιοελληνικη Ιστορια,Ερμης ο Κερδωος,Καβειρος ο Μυσταγωγευς,Υπατια η φιλελευθερη ,Κριτων αιωνιος μαθητης του Σωκρατη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα θεωρησω οτι ολοι μαζι θα μπορουσε να αποτελεσουμε την νεα φιλοσοφικη ΠΕΡΙΠΑΤΙΚΗ σχολη με εδρα το Ρεγκινι [διαδρομη απο ρεμα εως Παλαιοχωραφο],με οικοδεσποτη και δασκαλο τον Γ.Σκουφια.
Φυσικα η διαλεξεις θα ειναι αντιστοιχου επιπεδου με την ομωνυμη αυτη του Αριστοτελη,αλλα με εξειδικευμενη θεματολογια περι υπαρξισμου [ατομικη ευθυνη,συλλογικο οφελος κλπ].Στοχος θα πρεπει να ειναι τα οποια συμπερασματα να ειναι τετοιας εκλαικευσης [βατά] που να μπορει ο Δημοτης να τα κατανοησει ωστε να μπορει να κανει χρηση αυτων την ωρα που επιτελει το δικαιωμα του [δημοτικες εκλογες].
Στα ανωτερω πλαισια και κατ΄εξαιρεση θα ελεγα οτι να ορισθει ημερομηνια [ραντεβου] για τον καθενα υποψηφιο αυτοδιοικητικο[κυριως για υποψ. δημαρχο] για ενα ταχυρυθμο σεμιναριο εμπεδωσης ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΟΣ,που με την ενταση της διδαχης[αντιπαραθεσεις] ,
την διαδραστικοτητα της στιγμης [ανηφορα, κατηφορα διαδρομης],και την αδρεναλινη σε εξαρση [κοπωση] να εξασφαλιστει οτι ο προσκεκλημενος τουλαχιστον να τα εχει ως βιωματικη μνημη.
Καταλαβαινω οτι το χιουμορ δεν λυνει προβληματα, αλλα τουλαχιστον δημιουργει ευεξια και προυποθεση για συνεχεια.Ο Πωλ Σαρτρ ειχε πει -"ο ανθρωπος ειναι απολυτα ελευθερος αλλα και απολυτα υπευθυνος"
Φίλε ΚΡΙΤΩΝ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο, το χιούμορ δεν λύνει προβλήματα, αλλά είναι εργαλείο τελικά πολλαπλών χρήσεων. Σε βγάζει από αμήχανες καταστάσεις, σε γλιτώνει από παρεξηγήσεις και ενίοτε σου αποκαλύπτει πολλά …
Φίλε ΚΡΙΤΩΝ, αιώνιε μαθητή του ΣΩΚΡΑΤΗ,
Μια μέρα, εκεί που ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του. Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να κάνουν το τεστ της τριπλής διύλισης.
Γ: Τριπλή διύλιση;" ρώτησε με απορία ο γνωστός του.
Σ: Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις. Το 1ο φίλτρο της αλήθειας. Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;
Γ: Ε, όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και...
Σ: Μάλιστα, άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια ή ψέματα. Ας δοκιμάσουμε τώρα το 2ο φίλτρο της καλοσύνης. Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό;
Γ: Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον...
Σ: Άρα θέλεις να πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.
Γ: … έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.
Σ: Παρόλα αυτά μπορείς ακόμα να περάσεις το τεστ γιατί υπάρχει και το 3ο φίλτρο της χρησιμότητας. Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για τον μαθητή μου κάτι που μπορεί να μου φανεί χρήσιμο σε κάτι;
Γ: Όχι δεν νομίζω...
Σ: Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό, ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω;
Ο Γνωστός του έφυγε έχοντας πάρει ένα καλό μάθημα...
Προφανως θα συμφωνησω με το γνωστο παραδειγμα του Σωκρατη που εγκλωβισε μεσω της
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαλεκτικης του τον "μαρτυριαρη" αθηναιο και απεδειξε δε την αχρηστοτητα μιας μη γενομενης συζητησης.
Ως παραδειγμα ακυρωσης του Χιουμορ ομως δεν ευσταθει διοτι δεν υπηρχε ιχνος απο αυτο και για το οποιο αρχικα εγινε παραδεκτο οτι ειναι εργαλειο πολλαπλων χρησεων, αρα χρησιμο.
Η εννοια του χιουμορ [εκ του χυμου δηλ το αποσταγμα ευφυιας]ηταν για τους αρχαιους ελληνες
το Α και το Ω,και γαι αυτο τραγωδια και κωμωδια ειχαν βιους παραλληλους.
Καποτε ο Αντισθενης μαθητης του Σωκρατη,γυρισε τον μανδυα που φορουσε ετσι ωστε να φανουν
οι τρυπες για να δειξει την απλοτητα του,ο Σωκρατης που ειδε την κινηση του ειπε
-"Αντισθενη, μεσα απο τις τρυπες του ρουχου σου βλεπω καθαρα την ματαιοδοξια σου"
Ο Αντισθενης μεσα απο το δεικτικο χιουμορ του Σωκρατη πηρε ενα καλο μαθημα.
Υπάρχει ένα είδος ευθύνης για πράγματα που κάποιος δεν έχει κάνει· μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος γι’ αυτά. Όμως δεν μπορεί να είναι ή να νιώθει ένοχος για πράγματα που συνέβησαν χωρίς να συμμετέχει ενεργά σε αυτά. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό σημείο, που αξίζει να τονιστεί με απόλυτη σαφήνεια. Η κραυγή "είμαστε όλοι ένοχοι", που αρχικά ακούγεται τόσο μα τόσο ευγενής και δελεαστική, στην πράξη έχει εξυπηρετήσει μονάχα στο να απαλλάξει σε σημαντικότατο βαθμό όσους είναι πραγματικά ένοχοι. Εκεί όπου όλοι είναι ένοχοι, κανείς τελικά, δεν είναι ένοχος. Αντίθετα με την ευθύνη, η ενοχή πάντοτε ξεχωρίζει· είναι αυστηρώς προσωπική. Εξάλλου, οι γενικότητες ποτέ δεν εξυπηρέτησαν μιαν κοινωνία, αντίθετα την οδήγησαν σε επικίνδυνους ατραπούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σας φταιει η Ελληνικη γλωσσα και τη κακομεταχειριζεστε ετσι εδω μεσα;εε;Ακους "επικινδυνους ατραπους".Η ατραπος ρεε!!!θηλυκο ειναι.Αμα δε κατεχετε αφηστε το.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΤΩΝ : Εβαλα την φραση [[αχρηστοτητα μιας μη γενομενης συζητησης}} και δεν μου βγαινει
ΑπάντησηΔιαγραφήσε καμμια εγκυκλοπαιδια . Εσυ που την βρηκες ,για ειναι δικη σου, δίδαξέ μας .
Η λεξη '' χρησιμοτητα '' βγαινει.
φιλε 4.58 υπαρχουν οι λεξεις αχρηστος, αχρηστοτερος, αχρηστοτατος .Οι νεολογισμοι μπορουν να αναφερθουν σε μια υπαρχουσα λεξη που εχει ορισθει μια νεα εννοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασει αυτου χρησιμοποιησα νεολογισμο με την λεξη 'Αχρηστοτητα'υπο την εννοια του περιττου.
φυσικα δεν επιδιωκω να γραφω ως ειδικος σε "φορμα" φιλολογικη,αλλα ως μαθητης[Γηρασκω αει διδασκομενος].
Εδώ η αλαζονική δημοτική αρχή κάνει απίστευτα πράγματα στο δήμο και εσείς αναλώνεστε σε φιλοσοφικές συζητήσεις δημιουργικής ασάφειας τύπου ταταριδοκρίτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχημη πάθηση οι Αιμορροίδες σε λιπαρό σώμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήGia tin ipopsifiotita basketbolista tha dosei xrisma h fiba?? Kai to anatoliko blok??
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινησε το πανελληνιο συνεδριο Ιαματικης Ιατρικης στα Καμενα βουρλα ,Ηχηρα ονοματα οπως
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατουλης ,Μπαντζελη,Κατσελη,βουλευτες περιφεριαεχες δημαρχοι καθηγητες ιατρικης,ολοι παροντες.
Απο τους ντοπιους υποψηφιους φυσικα ο οικοδεσποτης, ο Μπελλος, ο Παπαναγιωτου,μεχρι εκει.
Στα ΚΒ τα τελευταια χρονια εγιναν 3 πανελληνια συνεδρια ιαματικης ιατρικης [2015,2017,2018].
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω αυτό που ξερω είναι ότι εδω και πολλα χρονια ιαματικο τουρισμο δεν εχουμε όπως παλια αφου ο μητσης εκλεισε τα λουτρα.
Μηπως μπορει καποιος να μου εξηγησει ποιο το οφελος της πολης μας?
Να μας εξηγήσουν κ αυτοί που παρίσταντο εκεί τι έπραξαν για αυτό κ ποιος ο ρόλος τους? Ήσαν μόνο οικοδεσπότες η έπραξαν κ ουσιαστικη παρεμβαση για τα καμένα κ τα ιαματικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ιαματικα λουτρα δεν τα εκλεισε ο Μητσης λειτουργει ο Ιπποκρατης,αλλο συμβαινει.Οι συντεταγμενες δυτικες κοινωνιες λειτουργουν χωρις ιδεοληψιες και με επενδυτικα κεφαλαια τα οποια προσδοκουν στο κερδος,οπως ενα απλο σουβλατζιδικο ΄ή ενα Καφε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κοινωνικοποιημενα μυαλα νομιζουν οτι ο Δημος μπορει να λειτουργησει με την δομη αυτη ασχετα αν δεν μπορει να ανταποκριθει στους δημοτες που τον πληρωνουν ουτε ανταποδοτικα.
Ακομη και χρηματα να ευρισκε θα επρεπε να τα παραδωσει με αντιτιμο στον συμβαλλομενο συνεταιρο του ιδιωτη,αλλιως μια νεα ΔΕΠΑΚΑΒ προς εξεταση απο τον εισαγγελεα τον περιμενει σιγουρα.
Τωρα για το Συνεδριο ,σιγουρα ειναι αναποτελεσματικο διοτι ειναι καθαρα επιστημονικο σε θεωρΗτικη βαση μονο με συμπερασματα και ευχες.Οι ιδιοι οι συνεδροι λενε οτι αν δεν φυγουν τα εμποδια α] γραφειοκρατεια β] υπερμετρη φορολογια γ] αντιδρασεις δημων για μιζες δ]εχθρικες τοπικες κοινωνιες προασπισης των ασημικων [τα ερειπια] και μια γενικη ασταθεια απο ολα αυτα ,δεν υπαρχει κανενας να διακινδυνευσει να τοποθετησει κεφαλαια για να τα χασει.
10.37 – 13/10/2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΑΜΑΤΙΚΑ ΛΟΥΤΡΑ - Αν ο Μητσης δεν εκλεισε τα λουτρα, ποιος τα εκλεισε? Τι άλλο συμβαινει? Μπλεκεις δυτικες κοινωνιες, κοινωνικοποιημενα μυαλα και το Δημο, και δεν καταλαβαινω τιποτα. Προσπαθησε με απλα λογια να μας ενημερωσεις, αφου ξερεις.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ - Δεν γινεσαι κατανοητος. Μπλεκεις κυβερνητικες πολιτικες, κεφαλαια, αλλα σε τι ωφελειται η πολη, δεν απαντας.
ΠΕΡΙ ΙΑΜΑΤΙΚΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντω στον φιλο 9.44 14\10\18
Υπαρχει διαφορα μεταξυ της δεκαετιας του 60 με το σημερα ,οι παλιοι ειχαν τοτε λιγωτερο φαρμακο στην διαθεση τους, περισσοτερη αισθηση της βιοκινησης[λογω χειρονακτικης εργασιας],
αμεση οικειοτητα με τα γιατροσοφια [ζεστη κεραμιδα,καυτα ποτηρια φυσικα αφεψηματα]αρα και αναλογη συσχετιση με την ιαματικη θεραπεια .
Με την εξελικτικη διαδικασια απο το τοτε ,οι νεοι που διαδεχθησαν τους παλιους και με την προοδο στα φαρμακα [εξειδικευση], καλυφθησαν στο θεραπευτικο κομματι και εμεινε προς διεκπαιρεωση η ευεξια μεσω της λουτροθεραπειας που ειναι σημαντικο αλλα οχι απαραιτητο.
Επισης η φθινουσα καλυψη των εξοδων για την Λουτροθεραπεια ,εως τον μηδενισμο αυτης, λογω οικονομικης κρισης του Δημοσιου [κυριως] ,κατερρευσε το ισχυον καθεστως της επιδοτησης,αρα και το ενδιαφερον για ζητηση παραλληλα.την ιδια πορεια ακολουθησε ομως και το επενδυτικο κεφαλαιο.
Τι εκανε δηλ ,[π.χ. ο Μητσης] μειωσε αναπτυξιακες δαπανες λογω ελλειψη ενδιαφεροντος-κερδους [Λουτροθεραπευτηρια Ασκληπιος.Ιπποκρατης] και με βαση το "μπιζνες πλαν" αυτο που θα του εδινε περιθωρειο μεγιστοποιησης κερδους [ΣΠΑ ξενοδοχειου Γαληνη]το ανεπτυξε, στην ουσια επραξε το επιχειρηματικο αυτονοητο για να διατηρηθει βιωσημος.
Η μετατοπιση αλλωστε απο την στεγασμενη λουτροθεραπεια των ραδιουχων νερων [Ιπποκρατη] στα θειουχα του Κονιαβιτη τα τελευταια χρονια, δειχνει το οικονομικο κινητρο αυτης,απο την επι πληρωμη παροχη λουτροθεραπειας σε αυτην χωρις πληρωμη αλλα και χωρις παροχη.
Ως παραδειγμα τα λουτρα "Ποζαρ" στο κιλκις,δειχνουν την μεταστροφη απο την ΙΑΣΗ στην ΕΥΕΞΙΑ,οπου η ημερησια εκδρομη περιλαμβανει μετα την επισκεψη στο τοπικο μοναστηρι και μια βουτια κατω απο τον καταρακτη με τα ζεστα νερα..
ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΥ
Η εμπλοκη στα ανωτερω της τοπικης κοινωνιας [μεσω του Δημου] ειναι ακατεργαστη
και πρωτογονη, διοτι παντα ηταν μεροληπτικη[ανεφικτες απαιτησεις και καταγγελειες ,ανεπαρκης προτασεις[χωρις μελετες] λαικιστικες ενεργειες[διατηρητεα],κλπ].
Ακομη και με την γνωση των οσων εχουν συμβει εως σημερα, εξακολουθει μια ρητορικη μαξιμαλιστικη για κατι ανεφικτο χωρις χρηματα[λ.χ.συντηρηση παρκου απο τον Δημο]αφου στο μικροτερο μεγεθος εχουμε κριθει ως ανεπαρκεστατοι[φωτισμος,παγκακια,καθαριοτητα οδων κλπ].
Δεν πιστευω στην αναμειξη του δημου σε επιχειρηματικα "στανταρς"διοτι πιστευω στην λαικη σοφια -"Τ΄ Ανταμικω γαιδουρι το τρωει ο λυκος"
ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΙΑΜΑΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ειναι επωφελες να γινεται στην λουτροπολη,απο πολλες αποψεις και ασχετα με τα τελικα συμπερασματα του, που καλυπτουν και αλλες περιοχες.
Ειναι βεβαιο οτι οι προσκεκλημενοι ωμιλουντες θα ηθελαν η τοπικη κοινωνια να ηταν παρων,ομως δεν σωζει την κατασταση ενα συνεδριο θεωρητικης αναλυσης αιτιων και αποτελεσματων.
Επισης το συνεδριο ειναι επιστημονικο και οχι τοπος συναθροισης πολιντικαντιδων και ευκαρια για συσφιξη σχεσεων με στοχο την διαιωνιση του ειδους.
Συνελοντι ειπειν θα εξελιχθει το φαινομενο,και μετα την εξασθενηση του θα υπαρξει χρονος για καλυτερες σκεψεις,αλλωστε απο την δεκαετια του 80 εχουμε νωπες τις μνημες απο τον υπαρκτή κοινωνικοποιηση του συγκροτηματος της αξε ΑΣΤΗΡ και των επωφελων αποτελεσματων.
ΚΡΙΤΩΝ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώντας στον 9.44 - 14\10\18 είπες : [ Επισης το συνεδριο ειναι επιστημονικο και οχι τοπος συναθροισης πολιντικαντιδων και ευκαρια για συσφιξη σχεσεων με στοχο την διαιωνιση του ειδους]
Τι εννοείς; Σε ποιους αναφέρεσαι;
Και μην μου απαντήσεις «με αοριστολογίες» γιατί δεν σε πιστέψω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου απαντησω εγω Γ. Σκουφια που ημουν μεσα.
ΑΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΟΥΣΚΟΥΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ αφου ειπε οτι ειναι Ν.Δ.
ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ, ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΟΛΑΚΕΙΕΣ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.
Α]Απο και προς Πατουλη για τις περιφεριακες εκλογες.
Β] προς Μπατζελη το ιδιο
γ] Απο και προς Κατσελη επαινο, γιατι δεν καταλαβα;
δ] Προς Τοπικο Δήμαρχο για την τοποθετηση του και πριν για την παρουσια του
ε[ Αστεισμοι με εκδηλη την ικανοποιηση τηε παρεοκρατιας των καθηγηταδων
ζ] Κτυπηματα κατω απο την μεση για ΣΥΡΙΖΑ με ευχες για τους αλλους.
Η] Σαλιασματα ,χειραψιες αγκαλιασματα ευχες στα ορια του εμετου.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΩΣΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΜΠΑΤΖΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ΣΕ ΜΟΤΕΛ?
Ανώνυμος Ο/Η ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήεγινε πλεον θεσμος αυτο το συνεδριο και οσο και αν καπελωνεται απο την πολιτικη, δια στοματος αξιωματουχων, ενα ειναι σιγουρο.
αναφερονται σωστα και διαφωτιστικα θεματα, που εχουν σχεσει με το εξελιξη του ιαματικου νερου και κατ' επεκταση με την εξελιξη του τοπου.
αναφερθηκε απο το στομα της κας Λουκα Κατσελη οτι υπαρχουν ξενοι επενδυτες που ενδιαφερονται να επενδυσουν στον τοπο μας και οσο πιο γρηγορα ανοιξει ο διεθνης διαγωνισμος, τοσο πιο γρηγορα θα αρχισει η αναπτυξη της περιοχης.
στο ιδιο μηκος κυματος και ο κος Γιωργος Πατουλης αλλα και ο βουλευτης Καραναστασης Αποστολος.
με σωστες προτασεις αλλα και καταγγελτικος ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Καμενων Βουρλων για τη στασιμοτητα των υπαρχουσων εγκαταστασεων αλλα και για το κεντρο υγειας.
ΟΜΩΣ, το λυπηρο ειναι οτι απο τα ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ υπηρξε μεγαλη αποχη. ηταν δεν ηταν 7 ατομα στην εναρξη του συνεδριου,μεταξυ των οποιων οι υποψηφιοι Δημαρχοι κ.κ. Μπελος και Παπαναγιωτου. βεβαια, δεν γινεται συζητηση για τις επομενες 2 μερες. δεν υπηρξε κανεις.
κατα τα αλλα, μας ενδιαφει η αναπτυξη του τοπου και αλλα λογια να αγαπιομαστε....
που ειναι οι συλλογοι μας ????
που ειναι οι ανθρωποι που βγαζουν κορωνες για την τυχη των ιαματικων νερων?????
που ειναι ο μεγας επιστημων που καλουσε επιλεκτικα τους επαγγελματιες για ενημερωση επι του ιαματικου νερου και που ειναι εκεινη η περιβοητη επιτροπη που θα εξεταζε την περιβοητη μελετη του κου Αγγελιδη, για την πηγη της Δημαρχιας και θα την παρεδιδε δωρεαν στον ΔΗΜΟ μας ????.
χορτασαμε απο παχια λογια.
επαναλαμβανω, οτι μονον ελαχιστοι πολιτες μας που μετρουνταν στα δαχτυλα των δυο χεριων μας, υπηρξαν μονον στην εναρξη του συνεδριου.