14 Οκτωβρίου 2018

Ξεκινήσανε οι συζητήσεις και οι ζυμώσεις για την υποψηφιότητα Δημάρχου στον Δήμο Καμένων Βούρλων για τις εκλογές του 2019.


Ξεκινήσανε διακρίνω, οι συζητήσεις και οι ζυμώσεις για την υποψηφιότητα Δημάρχου στον Δήμο Καμένων Βούρλων για τις εκλογές που θα γίνουν το 2019.

Ακούω διάφορα ονόματα, πλην του νυν δημάρχου, άλλος από Μώλο άλλος από Καμένα Βούρλα άλλος από Ρεγκίνι, που έχουν καταθέσει την επιθυμία να γίνουν ο επόμενος Δήμαρχος.

 Άλλος δικηγόρος άλλος γιατρός, άλλος ελεύθερος επαγγελματίας και πάει λέγοντας η ιστορία …

Πριν ξεκινήσουμε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ΠΟΙΟΣ θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος, θα πρέπει να αναλύσουμε ΠΩΣ θα πρέπει να είναι ο επόμενος Δήμαρχος.

Θέλω να πω, ότι η συνήθης κοινή λογική (κατά την προσωπική μου άποψη) λέει ότι … αν ο Δήμαρχος είναι ελεύθερος επαγγελματίας καταξιωμένος στον χώρο, ή ένας πολύ καλός γιατρός, ή ένας φημισμένος ενεργός δικηγόρος …. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα αφήσει τον γάμο να πάει για πουρνάρια. !!! Δηλαδή γιατί να αφήσει το μαγαζί του και να αφοσιωθεί στον όποιο Δήμο και να τον κάνει καλύτερο ??? Θα κοιτάει πρώτα την δουλειά του, και ότι χρόνος του περισσεύει (αν του περισσεύει) θα περάσει και από τον Δήμο να κάνει την απολύτως απαραίτητη δουλειά.

Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά η δουλειά του Δημάρχου είναι μιας πλήρης απασχόλησης εργασία αγαπητοί υποψήφιοι Δήμαρχοι. Για να μην πω ότι είναι 24χ7 σίγουρα θα αναφέρω ότι αφορά εργασία ‘ήλιο με ήλιο’.

Πως λοιπόν μας ζητάτε κύριοι κύριοι, να σας εμπιστευτούμε και να σας δώσουμε την ψήφο μας εφόσον δεν έχετε τον χρόνο (εκ των πραγμάτων) να ασχοληθείτε με τον δήμο αγαπητοί υποψήφιοι Δήμαρχοι?

Ωραία λοιπόν την είπα την γκρίνια μου, αλλά πρέπει να το πάμε και παρακάτω το θέμα, και να σκιαγραφήσουμε το ΠΩΣ (κατ εμέ) θα πρέπει να είναι ο επόμενος Δήμαρχος.

Θα πρέπει λοιπόν να είναι κάποιος καταξιωμένος στον χώρο του ΑΛΛΑ συνταξιούχος για να έχει αρκετό χρόνο. 
Θα πρέπει να προέρχεται από τον χώρο και την φυλή των τεχνοκρατών ή εναλλακτικά πρώην αστυνομικός ή στρατιωτικός (ώστε να υπάρχει η ανάλογη αυτοπειθαρχία).
Θα πρέπει να είναι σχετικά εύπορος (να μην έχει το νου του διαρκώς στην ‘κουτάλα’)
Θα πρέπει σαφώς να είναι ντόπιος και να έχει μεγαλώσει εδώ ή να ζει πολλά χρόνια εδώ (να ξέρουμε τι σόι άνθρωπος είναι)
Θα πρέπει να είναι προοδευτικός ή τουλάχιστον να έχει προοδευτική ομάδα.
Να είναι κοινωνικός και να λέει καλημέρα σε όλο τον κόσμο και να είναι έτοιμος να ακούσει τον κάθε ένα και να ασχοληθεί με το πρόβλημα του κάθε ενός δημότη.
Και τέλος να έχει την ανάλογη ‘επιφάνεια’ και ‘εκτόπισμα’ ώστε να μπορεί να γίνει δήμαρχος.
Θα πρέπει να μην συντάσσεται με κανένα κόμμα με την μορφή χρίσματος κλπ
Κλπ κλπ κλπ
Κατ εμέ λοιπόν και κατ αρχήν,  τα μετρήσιμα εκείνα στοιχεία που θα λάβω υπόψη στην επιλογή μου είναι τα παραπάνω …

Το βασικότερο για μένα βέβαια … είναι να ξεκαθαριστεί επί της αρχής και για τα βασικά θέματα το τι σκοπό έχει να κάνει ο κάθε υποψήφιος και με ποιο τρόπο αλλά και σε ποιο χρόνο … στα βασικά μεγάλα προβλήματα του τόπου μας.
(το ποια είναι αυτά τα θέματα θα τα βρούμε σύντομα …)

Θέλω να πω, ήρθε ο Συκιώτης, τον κάναμε δήμαρχο, έδωσε το λιμάνι, έδωσε τα φώτα, και λέει ξαναψηφίστε με !! Γιατί ρε Γιάννη ?? να δώσεις και τα σκουπίδια ?? και ότι άλλο έχει μείνει στον δήμο?

Επαναλαμβάνω, θα πρέπει να φτιαχτεί λίστα με τα βασικά – σοβαρά θέματα του τόπου και να απαιτήσουμε από τον κάθε υποψήφιο να απαντήσει με σαφήνεια τι σκοπό έχει και πως σκέπτεται να τα διαχειριστεί αυτά τα σοβαρά θέματα του τόπου.

Αυτά επί της παρούσης, νομίζω ότι έχουμε αρκετό χρόνο μέχρι την Κυριακή των εκλογών, οπότε θα έχουμε και αρκετά να πούμε και να αναλύσουμε. …

Φιλικά ο Blogger

44 σχόλια:

  1. Γιάννης Σκούφιας6:14 μ.μ., Οκτωβρίου 14, 2018

    Φίλε blogger, η εποχή των αυτόκλητων υποψηφίων Δημάρχων1 έχει παρέλθει. Τώρα είναι η ώρα του διαλόγου και της συνεννόησης δηλ. η επιλογή του υποψηφίου Δημάρχου πρέπει να γίνει μέσα από μια πρωτοβουλία Φιλελεύθερων2 Ενεργών Πολιτών του Δήμου [καμιά σχέση με το Σύλλογο Ενεργών Πολιτών] και αφού διαπιστωθεί ότι μπορούν να συνεννοηθούν [κοινοί στόχοι, κοινό όραμα] θα επιλέξουν τον επικεφαλής για να διεκδικήσει το ΔΚΒ, προτάσσοντας Αρχές και Πρακτικές Εταιρικής Διακυβέρνησης των Εταιριών.
    Αυτή δεν θα είναι μια «Ανεξάρτητη Παράταξη» αλλά μια «Ελεύθερη Παράταξη» γιατί θα είναι ελεύθερη να χαράζει μόνη της το δρόμο, μακριά από κομματικές υποδείξεις και εξαρτήσεις από οικονομικά συμφέροντα.

    ΥΣΤ
    1. Κατεβαίνω για Δήμαρχος γιατί έχω τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις: καταξιωμένος – τεχνοκράτης ή αστυνομικός ή στρατιωτικός – εύπορος – ντόπιος – προοδευτικός – κοινωνικός – εκτόπισμα – κλπ
    2. Φιλελεύθερος Πολίτης είναι αυτός που ανεξάρτητα ιδεολογικών αποχρώσεων και πολιτικών προτιμήσεων: ενημερώνεται, σκέπτεται, γνωρίζει, κρίνει, προτείνει και κυρίως ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΡΤΗΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    3. Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου, για απασχόληση [ήλιο με ήλιο], γνωστοποίηση τρόπου και χρόνου λύσης των προβλημάτων,, κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι παχιά λόγια. να πίνει νερό ο κόσμος, να έχει αποχέτευση, να μη πλημμυρίζει, να μαζεύονται τα σκουπίδια και να ανοίξει κανας δρόμος.. τα άλλα σε β προτεραιότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλτατε blogger..Μου αρέσει ο προβληματισμός σου αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω μερικές αποριες.Αποκλειεις ελεύθερο επαγγελματία πετυχημένο και προτιμάς συνταξιούχο ??μόνο και μόνο για τον ελεύθερο χρόνο του?είναι προσόν αυτό?Για να εισαι ελεύθερος επαγγελματίας και δη πετυχημένος σημαίνει ότι έχεις αγωνισθεί και συνεχίζεις να αγωνιζεσαι να κρατήσεις κατι νοικοκυρεμενο που βγάζει υγεια μέσα στο Μπάχαλο που επικρατει σημερα τόσο στην ελληνικη οικονομία όσο και στην κοινωνία.Οι συμπαθεστατοι συνταξιούχοι και δη στρατιωτικοί η αστυνομικοί πόσο εύκολα πιστεύεις ότι θα καταφέρουν κάτι τέτοιο χωρίς ανάλογη εμπειρία?όσο για την αυτοπειθαρχια που αναφέρεις έχω να σου πω ότι έχω γνωρίσει άπειρους στρατιωτικούς και αστυνομικούς χωρίς την παραμικρή αυτοπειθαρχία στην προσωπική τους ζωή..εκτός αν φωτογραφίζεις κάποιον...τώρα για το σχετικά εύπορος.Ξερεις ποιοι μπλεκονται στα μεγαλύτερα σκανδαλα?όχι πάντως οι οικονομικά ανίσχυροι..Όσο για το χρίσμα εμένα προσωπικά Μ αφήνει αδιάφορο.μαλλον κακό θα κάνει σε κάποιον από τους υποψηφίους παρά καλό .Στο μόνο που θα συμφωνήσω μαζί σου είναι στο προοδευτικός και στην εντοπιότητα.Οσο για το σχόλιο του φίλτατου κου Σκουφια έχω να επισημάνω τα εξής:κάποιος με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις(καταξιωμένος,εύπορος,με εκτόπισμα,τεχνοκράτης,προοδευτικός και να προσθέσω εγώ με όρεξη να προσφέρει στον τόπο του έστω και ως αυτοκλητος πρέπει να αποκλειστεί γιατί δεν έχει την έγκριση των φιλελευθέρων ενεργών πολιτών του ΔΚΒ?θα τρελαθουμε τελείως???Επίσης θέλω να σου επισημάνω ότι η ελευθερία και ανεξαρτησία είναι δύο έννοιες που συμπληρώνει η μία την άλλη και καμμιά από τις δύο δεν στέκεται μόνη της και πολύ περισσότερο δεν δέχονται αρχηγούς αυτοκλητους η από επιλογή..Ο φιλος 12.20 νομίζω ότι με λίγα λόγια είπε το σωστό..Μην αναλωνεστε στο να βρείτε ποιος είναι ιδανικος για δημαρχος,(για μενα προσωπικά εχει ηδη βρεθει),κοιταξτε εάν εσεις συγκεντρώνεται όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και κατεβείτε στις εκλογες για να προσφέρετε στον τόπο σας χωρίς πολλά λόγια αλλά με όρεξη για δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννης Σκούφιας6:28 μ.μ., Οκτωβρίου 15, 2018

    4:52 μ.μ., Οκτωβρίου 15, 2018 …
    Δεν με διαβάζεις σωστά και πρέπει να βάλω τα πράγματα στη θέση του.
    1. Τα χαρακτηριστικά δεν τα έβαλα εγώ … είναι του blogger
    2. Εγώ δεν απέκλεισα τους αυτόκλητους (= αντιδημοκρατικός, αυταρχικός κλπ τρόπος) … απλώς πιστεύω ότι εποχή τους τελείωσε. Οι υποψήφιοι πρέπει να αναδεικνύονται μέσα από ομάδες που έχουν κοινούς στόχους και οράματα (=Δημοκρατικός Τρόπος)
    3. Δεν ξέρω τι σημαίνει για σένα η λέξη ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, αλλά για μένα σημαίνει διαφοροποίηση από την μάζα. Διαφοροποίηση δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση σύγκρουση, αλλά έλεγχος του τι κάνουμε και γιατί το κάνουμε. Έλεγχος κι ανάληψη ευθύνης.
    4. Ποιος είναι ο δανικός για σένα; Γιατί τον κρύβεις;
    5. Μην κρύβεσαι. Αφού γνωριζόμαστε … Και στο τετ-α-τετ δεν με καταλάβαινες …
    6. Αν θες διάλογο, μόνο ΕΠΩΝΥΜΑ …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το χουμε ξαναπεί κύριε σκούφια, θεμελιώδης αρχή των μπλογκ είναι η δυνατότητα ανωνυμίας. με σεβασμό σε όλους. σκόπιμο είναι να σεβαστείτε και εσείς την δυνατότητα αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλε γιαννη.Μου αρεσαν πολυ οι επισημανσεις-απαντησεις στο σχολιο μου.. δειχνουν οτι εισαι ενας ανθρωπος με ορθοτητα σκεψεως και λογου αν και δεν περιμενα την απαντηση σου για να το διαπιστωσω αυτο.ωστοσο θα ηθελα να σχολιασω μερικα σημεια απο την καλη και την αναποδη οπως λεμε στο χωριο μου.(καπου στην ορεινη οιτη).Και ας ξεκινησουμε απ την αναποδη:
    6)Δεν θελω διαλογο γι αυτο δεν βγαινω και επωνυμα.οχι γιατι φοβαμαι γι αυτα που θα πω αλλα γιατι θεωωρω ξεκατινιασμα το να ρθω σε αντιπαραθεση δημοσια με καποιον με τον οποιο δεν εχω λογο να ερθω, γιατι πιστευω οτι ουτε μου θιγει προσωπικα συμφεροντα και πολυ περισοτερο δεν ειναι αντιθετος στα θελω μου(στο καλο του τοπου που ζω).
    Η επωνυμια σου επετρεψε μου να πω οτι δεν δειχνει απαραιτητα θαρρος.μου θυμιζει λιγο κκε οπως και να ακουγετε αυτο...κρινω τους παντες,μιλαω εκ του ασφαλους λεγοντας πραγματα που αρεσουν στον κοσμο αλλα μεχρι εκει...αν δω οτι με διαλεγουν να κυβερνησω θα κανω οτι μπορω για να χασω μονο και μονο για να μπορω να κανω αντιπολιτευση ..συγνωμη που το λεω ,αλλα αυτο μου βγαζεις..
    5)οντως γνωριζομαστε.δεν κρυβομαι οπως δεν εχω κρυφτει ποτε στην ζωη μου ειτε το πιστευεις ειτε οχι..δεν φοβαμαι και δεν εχω να φοβηθω τιποτε και κανεναν..τετ α τετ δεν εχουμε βρεθει ποτε.αν ειχαμε βρεθει θα μαχοσουν στο να βγω δημαρχος εγω αν κατεβαινα υποψηφιος,να εισαι σιγουρος γι αυτο..
    4)ο ιδανικος για μενα ειναι αυτος που παρατα μια πετυχημενη καριερα, ειναι αυτοδημιουργητος,με ορεξη να προσφερει ,επιστημονας,φιλελευθερος,προοδευτικος,και πανω απ ολα τιμιος με Τ κεφαλαιο και αγαπαει τον τοπο του οσο τιποτε αλλο...Περα απ ολα αυτα ειναι ενας ανθρωπος ο οποιος ειναι δικος σου φιλος τον οποιο εσυ θα επρεπε να εχεις στηριξει πρωτος για ολα τα παραπανω και οχι να κυνηγας χειμαιρες...τους λογους για του οποιους εισαι ανιθετος(αν εισαι)θα χαρω πολυ να μου τους αναλυσεις οταν θε βρεθουμε για πρωτη φορα τετ α τετ και οχι για δευτερη οπως λες εσυ...
    3)ανεξαρτησια για σενα σημαινει διαφοροποιηση απο τη μαζα πραγμα που ειναι σωστο,αλλα εγω δεν μιλησα για μαζα αλλα για ελευθερια, ορους που χρησιμοποιεις εσυ στην πλασματικη οπως φαινεται πολικη σου ονειροποληση..Σου επισημαινω για δευτερη φορα οτι ανεξαρτησια και ελευθερια πανε μαζι και δεν επιδεχονται ουτε αυτοκλητους ουτε διορισμενους μεσα απο νεφιλελευθερους ενεργους πολιτες..Υ.Γ μ αρεσει αυτο..που το βρηκες????
    2)Δεν απεκλεισες τους αυτοκλητους απλα τους τελειωσες...εεεεελα ρε μεγαλε.τοσο δημοκρατια?και γιατι μας εξηγεις την δημοκρατια σου με παρενθεσεις?μας περνας για τοσο χαζους η για τοσο φασιστες???
    1)τα χαρακτιριστικα ειναι του blogger αλλα τα ασπαζεσαι και τα υιοθετεις..εκτος αν απορριπτεις τον τεχνοκρατη,τον επιστημονα,τον ντοπιο,τον καταξιωμενο,τον ανθρωπο με εκτοπισμα και τις δημοσιες σχεσεις πραγμα που δεν νομιζω οτι ισχυει...
    Μπορω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου για παρα πολλα πραγματα αλλα θα σταματησω εδω..Θα σου πω οσο και αν σε αφηνει αδιαφορο η γνωμη μου(μπορει και οχι) οτι εισαι ενας ανθρωπος με ιδιαιτερες ικανοτητες,μορφωμένος, διαβασμενος, πολυ εξυπνος αλλα δυστυχως ακαταλληλος για να συντονισεις μια ομαδα ανθρωπων και πολυ περισσοτερο για να κυβερνησεις(αν αυτες ειναι οι βλεψεις σου) αυτον το ταλαιπορημενο και πανω απ ολα αδικημενο απο τις ιδιες τις επιλογές μας δημο..και κατι τελευταιο.θα δεχτω με μεγαλη μου χαρα την κατ ιδιαν συναντηση(τετ α τετ) αν με καλεσεις..το τηλεφωνο μου το εχεις.οχιγια να σου αποδειξω οτι εχω δικιο εγω αλλα οτι εχεις αδικο εσυ...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννης Σκούφιας10:36 π.μ., Οκτωβρίου 16, 2018

    Φίλε ανώνυμε 3:24 π.μ., Οκτωβρίου 16, 2018
    Δεν θα αντιπαρατεθώ για να πείσω γιατί η επιχειρηματολογία απαιτεί νοήμονες ανθρώπους. Θα σου απαντήσω, όμως, γιατί (1) χρησιμοποίησες πολλές «ταμπέλες» για το πρόσωπό μου, και (2) το blog το διαβάζουν πολλοί και ενώ εσύ είσαι ανώνυμος εγώ είμαι επώνυμος και κυκλοφορώ στα στέκια του Δήμου μας και οι αναγνώστες πρέπει να έχουν και τη δική μου άποψη.
    .
    1. Ναι, είθισται στον πολιτισμένο κόσμο να διαλέγονται ΕΠΩΝΥΜΑ.
    2. Ο διάλογος δεν είναι ξεκατίνιασμα όταν δεν υπάρχουν υβριστικά σχόλια.
    3. Η ταμπέλα «λίγο ΚΚΕ» … την αφήνω ασχολίαστη γιατί δεν με αγγίζει.
    4. Δεν κρίνω τους πάντες. Δεν μιλάω εκ του ασφαλούς. Μιλάω μόνο όταν έχω κάτι να πω και αυτό με επιχειρήματα.
    5. Δεν είπα ποτέ ότι «θέλω να κυβερνήσω». Δεν είναι στο λεξιλόγιό μου αυτή η έκφραση. Έχω δηλώσει σε προηγούμενες αναρτήσεις και σχόλια μου: ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ και ΤΙ ΘΕΛΩ
    6. Λες «τετ α τετ δεν έχουμε βρεθεί ποτέ, αν είχαμε βρεθεί θα μαχόσουν να βγω δήμαρχος». Μπορεί να έχεις δίκιο για το τετ α τετ (υπόθεση έκανα) αλλά σου φαίνομαι για τύπος που θα μαχόμουν να βγάλω δήμαρχο έναν ανώνυμο;
    7. Στη ζωή μου ποτέ δεν «κυνήγησα χίμαιρες». Επεδίωκα πάντα το εφικτό και όχι το επιθυμητό. Μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια;
    8. Η Ανεξαρτησία και η Ελευθερία δεν πάνε μαζί. πχ. Η Ελλάδα είναι ένα ανεξάρτητο κράτος αλλά δεν είναι ελεύθερο διότι η κυβερνητική πολιτική της (Δημοσιονομική και Νομισματική) την καθορίζουν οι πιστωτές της [πολλά παραδείγματα]
    9. Εγώ δεν μίλησα για «Νεοφιλελεύθερους Ενεργούς Πολίτες» μίλησα για «Φιλελεύθερους Ενεργούς Πολίτες». Η διαφορά είναι τεράστια. Και έδωσα – κατά την άποψή μου - και τον ορισμό του ΦΙΛΕΛΕΎΘΕΡΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
    10. Δεν απέκλεισα τους αυτόκλητους. Οι παρενθέσεις έχουν να κάνουν με τον τρόπο που κάποιος δηλώνει την υποψηφιότητά του. Το αυτόκλητο για μένα είναι αντι-δημοκρατικό. Τον επικεφαλής σε παρατάξεις, κόμματα, συλλόγους, επιχειρήσεις, κλπ. κάποιοι τον επιλέγουν. Μόνο στις δικτατορικά καθεστώτα αυτό-διορίζεται!
    11. Ορισμένα χαρακτηριστικά του υποψήφιου δημάρχου τα ασπάζομαι αλλά … σε συνάρτηση με τον τρόπο εκδήλωσης της υποψηφιότητας.
    12. Η γνώμη σου ότι «είμαι ακατάλληλος να συντονίσω μια ομάδα ανθρώπων και …» δεν ευσταθεί για πολλούς λόγους. Και ο κυριότερος. Για 37 χρόνια συντόνιζα ομάδες ανθρώπων για επίτευξη στόχων στη μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα. Όλοι αυτοί που με αξιολογούσαν για 37 χρόνια, έκαναν λάθος;
    13. Να σε καλέσω στο τηλέφωνο σου, που έχω; Πλάκα κάνεις; Ποιος είσαι; Ξέρεις από μαντική δεν κατέχω.

    Και Τελειώνω με το εξής.
    Ο κόσμος της καθεστηκυίας τάξης – που φαίνεται ότι ανήκεις – μπερδεύεται από τους πολίτες – όπως εγώ – που δεν είναι γι’ αυτούς προβλέψιμοι. Που δεν συμβιβάζονται. Που δεν διαπραγματεύονται τις απόψεις τους. Τους κατανοώ. Προτιμούν τους προβλέψιμους και ελέγξιμους. Τους κατανοώ. Ότι δεν κατανοούν τους μπερδεύει.

    ---------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στέκεσαι στην επωνυμία σου και προχωράς σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για την πλειονότητα των ανώνυμων οι οποίοι είναι αντίθετοι με τις απόψεις σου..Η ανώνυμη δημοσίευση σχολίων δεν κρύβει φόβο ειδικα όταν δεν περιέχει υβριστικούς χαρακτηρισμους.μην απαξιώνεις και μην θεωρείς κατώτερους σου ανθρώπους που δημοσιεύουν τις σκέψεις τους ανώνυμα.Ειναι πολύ αλλαζονικο από μέρους σου φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε φίλε 12:04 μ.μ., Οκτωβρίου 16, 2018
    συγνωμη αλλα χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του σκουφια δεν εκανε κανενα προσβλητικο χαρακτηρισμο για τον 3:24 π.μ., Οκτωβρίου 16, 2018 [ο ιδιος εισαι?].
    Σε αντιθεση με αυτον που του καταλογισε πολλα. Επισης δεν νομιζω οτι με τα γραπτα του απαξιωνει κανενα. Θελει βεβαια να ξερει με ποιον μιλαει και αυτο δεν ειναι αλαζονικο.
    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανδρεας Θεολογου2:57 μ.μ., Οκτωβρίου 16, 2018

    Εγω παλι νομιζω οτι ειναι το αυτονοητο να καταθετεις τις αποψεις σου επωνυμα.
    Οποιαδηποτε αλλη προσπαθεια εξηγησης θεωρω οτι ειναι δικαιολογια.
    Δεν μπορεις να κρυβεσαι πισω απο την ανωνυμια και να θελεις ταυτοχρονα να κανεις κριτικη, να εισαι καταγγελτικος, να εισαι αγενης και να ριχνεις λασπη με τον κουβα.
    Οπως αναφερθηκα και σε προηγουμενη αναφορα μου, κουκουλες φορουσαν μονον οι τοιουτοι φιλοι των Γερμανων, στην κατοχη.
    Αυτα για την ουσια του πραγματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 3:24 π.μ., Οκτωβρίου 16, 2018
    μολις γυρισα απο τη πιατσα η οποια συζητα τις 2 αναρτησεις τη δικη σου και του Γ.Σκουφια και δεν καταλαβαινουν γιατι του επιτεθηκες με τοσους προσβλητικους χαρακτηρισμους. Εκτος αυτου σε φωτογραφισαν κιολας. Ποιος καταγεται απο την ορεινη οιτη? ελα μου ντε. Σκορ 10 - 0 υπερ Γ.Σκουφια. Ας προσεχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλα μου ντε..ποιος?εγώ πάντως τον ξέρω.Αυτος πάει για το χωριό του και σεις βάζετε γκολ ακομη...γκοοολλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σιγα ρε παιδια.τι ειπε δηλαδη ο ανθρωπος και του κανετε τετοια επιθεση?διαφωνησε με τον blogger και τον Σκουφια και ειπε την αποψη του.ουτε ειδα να βριζει ουτε να ριχνει τονους λασπη οπως λεει ο Θεολογου.καλα αυτος μαλλον τους βλεπει ολους γερμανοτσολιαδες με κουκουλες εξαιτιας του αιρετικου.του εμειναν απωθημενα..ηρεμια..αργουν οι εκλογες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3.24 π.μ.ξαναγυρνα στην πιατσα και πες να μου βγαλουν και τρεις για ταυτοτητα..
    Υ.γ 1. Ισοφαρησα 10-10
    Υ.γ 2. Πες στην πιατσα να κρατησει τη μια, και μιας και εχω μεγαλη μυτη να τη βαλουν αναποδα και να γραψουν απο κατω μυκονος..
    Υ.γ 3.Το γυρισα 10-11 και το σφυριξε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σορρυ 3.05 ηθελα να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΕ ΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΥΛΟΙ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΚΙΛΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΛΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΥΛΕΣ
    ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ Ο ΣΚΙΩΤΣ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΜΕ 60% ΑΠΟ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ
    ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΊΝΕΙΣ ΕΣΥ
    ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
    ΑΝ ΗΜΑΝΕ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ
    ΑΙΝΤΕ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΝΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ , ΟΥΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ,ΒΡΙΣΤΕ- ΛΑΣΠΩΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατεβαίνει και Σέρβος για δημαρχος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσείς πρέπει να έχετε κρεοπωλείο στην Αθήνα αν κατάλαβα καλά.
    Μπορείτε να μας στείλετε 2-3 κιλά παπάρια και μια αντερια για να κατέβουμε;Απ' αυτά που στείλατε στο Σκιωτ στις προηγούμενες εκλογές.Θα μας υποχρεώσετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν δεν κατέβουμε θα κρατήσουμε την αντερια και θα δώσουμε στις εκλογες τα παπάρια μας στο δήμαρχο να πιάσουν τόπο..έτσι κι αλλιώς ένα παπάρι θα παρει
    τον Μαιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 5.22 είσαι θεοςςς..χαχαχαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Την ηθικη ζηταμε πρωταρχικα. Οχι μιζαδοροι, οχι κλεισοσπιτηδες, οχι ρουφιανοι, οχι βολεψακηδες, οχι αρπαχτικα, οχι κλικαδοροι, οχι παρτακηδες, οχι αποστατες, οχι παρασιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν μπορεί να γίνει διάλογος όταν ξεστομιζεις χαρακτηρισμούς όπως κλεισοσπιτης , αρπακτικό , ρουφιάνος , κλικαδορος , μιζαδορος κλπ που σβαφερεις. Εσύ ρίχνεις το επίπεδο διότι σε βολεύει γιατί δεν έχεις επιχειρήματα απέναντι στην ομάδα διοίκησης κ στο έργο της. Βλαξ ε Βλαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν μπορεί να γίνει διάλογος όταν ξεστομιζεις χαρακτηρισμούς όπως κλεισοσπιτης , αρπακτικό , ρουφιάνος , κλικαδορος , μιζαδορος κλπ που σβαφερεις. Εσύ ρίχνεις το επίπεδο διότι σε βολεύει γιατί δεν έχεις επιχειρήματα απέναντι στην ομάδα διοίκησης κ στο έργο της. Βλαξ ε Βλαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχθές το βράδυ στο πεζοδρόμιο της Αττικής στα Καμ. Βούρλα κυκλοφορούσε ο κ. Μπέλλος και έκανε επαφές με ψηφοφόρους συνοδευόμενος από ένα κάτοικο της πάνω γειτονιάς.Οι διεργασίες συνεχίζονται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΡΙΦΟΣ
    6 Υποψηφιοι Δημαρχοι [ΣΥΚΙΩΤΗΣ,ΤΣΩΜΟΣ,ΜΠΕΛΟΣ,ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ,ΤΣΑΠΑΡΑΣ,ΝΕΟΣ[?]
    3 ΝΔ, 1 ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ , 1 ΚΚΕ, 1 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ
    Πρεπει να βρεθουν 162 δημοτες [6χ27] εκ των οποιων 65 γυναικες [40%] και 97 ανδρες
    Εχετε τη γνωμη οτι θα τα καταφερουν οιλοι οι υποψηφιοι δημαρχοι ή καποιοι θα αποχωρησουν για να μην ρεζιλευτουν.
    Και το ερωτημα ειναι: ΠΟΙΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΤΟΝ ΜΠΟΛΤΕΤΣΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
    ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ\ΑΘΩΣ,
    ΤΣΩΜΟΣ\ΑΡΑΜΙΣ,
    ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ\ΠΟΡΘΟΣ
    ΚΑΡΑΜΙΤΖΟΣ\ΑΡΤΑΝΙΑΝ
    ΚΑΙ ΡΙΣΕΛΙΕ Ο ΜΠΟΛΤΕΤΣΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 6.46 και 7.39 (0 ιδιος εισαι): πολλα παιδικα βιβλια διαβαζεις. Και ως γνήσιος ρουφιανος ενοχλείσαι ακομα και με την παρουσια πολιτων στα καφενεία. Γιαυτο και με μεγαλη ανεση προσπαθεις να τους εκθεσεις επειδή...υπάρχουν. Αγχωνεσαι για τους υποψηφιους σου και κατ επεκταση και για τον εαυτό σου γιατί είσαι ετερόφωτος.
    ....πραγμα φυσικό αφου οντως οι ρουφιανοι το βραδυ δε φαινονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΠΟΛΤΕΤΣΟΣ?
    Ειναι απο τους ελληνες που βλεπουν στον καθρεπτη τους τον μεγαλεξαντρο και ποτε τον καραγκιοζη.
    Εξαιρετικος στην παρατηρηση, αριστος στην κριτικη α λ λ α οπαδος του δογματος [Παντα εχει δικιο αυτος, ποτε ο αλλος]
    Παντα με το νικητη ΕΞΑΡΧΟ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ ΣΥΚΙΩΤΗ
    Παντα κατά οπου φυσαει
    Φαν του Μακρυνιτα [άλλο φρουτο αυτος – θελει μονο εξουσια – αν του την παρεις εισαι εχθρος του – άλλος μεγαλεξαντρος]
    Πουσαι Αντρεα να δεις τα παιδια της αλλαγης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπλέξαν τα ποδήλατα με τα scanner...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απορια: Γιατι ασχολείστε κάποιοι συνεχεια, πραγματικα συνέχεια, με ανθρώπους που από ότι φαινεται δε θα ασχοληθουν ξανα με τις εκλογες. Όπως ο κ. Μακρινιτσας που από ότι ακουω δεν ενδιαφέρεται να ξανακατεβει στις εκλογες.
    Γιατί εχετε τοσες ανασφάλειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να σου λύσουμε την απορια: διοτι οι συγκεκριμένοι 3-4 ανθρωποι εχουν κακολογησει χωρις αιτια τις περισσοτερες φορες, απειρο κοσμο και στο μωλο και στα καμενα. Στο λεω οσο πιο ευγενικά μπορει να γραφτεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Επιπλέον Ανασφαλεια ουδεμια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν έχει κακολογήσει μια φορά ο Μακρυνίτσας τότε για τον δήμαρχο τι να πούμε που έχει θάψει τους πάντες στους πάντες και το παίζει και ξερόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ολοι στην ακρη να μπουν μπροστα οι κλεισοσπιτηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 10.58 εσυ τι είδους ρουφιανος εισαι που συκοφαντεις ανωνυμα συντοπίτες μας ότι δηθεν έχουν κακολογησει απειρο κοσμο? Οποιοι είναι θιγμενοι ας πανε να τους βρουν να ζητησουν εξηγήσεις.
    Εσυ που τους συκοφαντεις ΑΝΩΝΥΜΑ, εχουν αυτοι τη δυνατοτητα να σε βρουν και να ζητησουν εξηγήσεις? Προφανως όχι. Αρα εσυ τελικα εισαι ο μόνος συκοφάντης. ΚΑι φυσικα και ο μπλογκερ που επιτρεπει να γινονται τέτοιες αναρτησεις οπου αφορουν πολίτες, ακόμα και ασχετους με το δημο.
    Το να κρινει καποιος τις αποφάσεις και τις αποψεις ενός δημοοτικου συμβουλου όπως ο Μακρυνιτσας, είναι λογικό, ακομα και ανώνυμα, στα πλαισια της ΜΗ συκοφαντιας. Αλλα το να κατηγορούνται συμπολίτες μας, συμβουλοι η μη, για το ότι κατηγορουν-αρα συκοφαντουν απειρους άλλους συνδημότες..ε αυτό είναι απαραδεκτο. Οι άνθρωποι περαν των αλλων, εχουν και οικογενειες, και κοινωνικό περιγυρο. Πως μπορουν να προστατευτουν από τέτοιες συκοφαντιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φυσικα δε σας νοιαζει. Το μονο σας αχγος είναι μην και δεν αβανταρουν τους αρεστους σας υποψηφιους δημαρχους, επειδή είναι ανθρωποι με αποδοχή στην κοινωνία. Και κυριως δεν κυκλοφορουν με κουκουλα αλλα πινουν καφε σε δημοσια θεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά ρε κοπροσκυλα, δουλειες άλλες δεν έχετε να κανετε, παρα μονάχα γραφετε συνεχεια και κατηγορείτε ανθρώπους με το ονομα τους, εσεις οι τεμπελχανάδες που δεν εχετε τιποτα να κάνετε, άεργοι κατ επάγγελμα;
    Σας φταινε όλοι που δε σας θελει ο κόσμος; ου να ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Για κάτσε ρε φίλε 9:47, θεωρείς ότι κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι και ο δήμαρχος δεν έχει κακολογήσει ποτέ κανέναν? Και αυτό που είναι ηλίου φαεινότερο το ότι δηλαδή κάποιος σε κάποια φάση κακολόγησε κάποιον σε κάποιον άλλον είναι ανακρίβεια? Και σε πειράζει γιατί αυτή η απλή και καθημερινή πρακτική στο ανθρώπινο είδος εξακριβώθηκε και καταγράφηκε έστω και ανώνυμα? Προφανώς αστειεύεσαι, για να μην πω τι άλλο προσπαθείς να κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. και συ ρε φιλε, που το ξερεις; απλα το υποθέτεις;
    και επειδή τα ναρκωτικά είναι διαδεδομένα στην κοινωνία, να υποθεσουμε ότι την προηγούμενη βδομάδα κάποιοι από τους δημοτικούς συμβούλους και ο κ. δήμαρχος, φουμάρανε μαύρο;
    Δηλαδή είναι για σενα φυσιολογικό να κατηγορούμε με όνόματα συμπολίτες μας με λογική Γκέμπελς; Δηλαδή ΠΕΣ ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ;
    Γιατί δε λέτε καλύτερα την αλήθεια: μας ενοχλούν κάποιοι επειδή διαφωνούν πολιτικά μαζί μας ή επειδή παιρνουν πολλές ψήφους και φοβομαστε μην τους εχουμε αντιπάλους.
    Ο κ. Μακρυνιτσας βγήκε πρώτος με δήμαρχο τον κ. Τετριμίδα (και στήριξη ΠΑΣΟΚ), ξαναβγήκε 1ος με δήμαρχο τον κ. Συκιώτη (στήριξη ΝΔ). Κατηγορείται ότι έφυγε από τον 1ο αλλά ο κόσμος τον δικαίωσε εκ του αποτελέσματος: Ο δήμαρχος τότε δεν κατάφερε να κάνει συνδυασμό εξαιτίας των Κ.Β. και ο σύμβουλος ξαναβγήκε 1ος...
    Τώρα αν ξανακατεβεί ο κόσμος θα τον δικαιώσει ή όχι. Θα το δούμε. Εγω προφανώς θα τον ξαναστηρίξω γιατί μόνος του σήκωσε ένα βάρος που δεν μπόρεσαν όλοι οι σύμβουλοι των Κ.Β. 2 τετραετίες, τον Βιολογικό, και τα κατάφερε. Ολοι οι άλλοι τι έχουν καταφέρει τοσα χρόνια;
    Εσεις που διαφωνείτε καντε του κριτική για τις θεσεις του, όχι γιατί πάει στις καφετέριες ή γιατί κάνει ποδήλατο. Δε καταλαβαίνετε ότι γίνεστε καραγκιόζηδες;
    Και ότι κάνετε κακό στον τόπο, γιατί ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ δε θα τολμήσω να κατεβώ υποψήφιος σκεφτόμενος την ανθρωποφαγία αυτού του μπλογκ.
    Ο σκοπός σας είναι να διώξετε τους ικανούς και σίγουρα τα καταφέρνετε...
    Εδώ ζουμε όλοι και ξερουμε,και εδώ ψηφίζουμε (εκτός από κάποιους...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Λοιπον επειδή λες για ανθρωποφαγια.. πηγαινε να πιεις μερικούς καφέδες στο κηφηνειο και στο κυτταρο, ενω θα αγορευουν αυτοι που λέμε.. και θα καταλάβεις ότι αυτοι υποδαυλιζουν τη κατασταση αυτη.. ειναι περιττο να κριθούν πολιτικα.. ως άνθρωποι πρεπει να κριθούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ρε σεις καμενοβουρλιωτες αυτα που λεει η ΥΠΑΤΙΑ για τον ΜΠΟΛΤΕΤΣΟ στεκουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.