28 Σεπτεμβρίου 2018

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: Τρέχοντα Προγράμματα για Δήμους

Επιστολή αναγνώστη

Γράφει ο Οικονομολόγος  Γιάννης Σκούφιας –  28/9/2018
 
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση  https://www.myota.gr/ αναρτούνται θέματα που αφορούν τη ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. Αν κάποιος την επισκεφθεί θα ενημερωθεί ότι από το Υπ. Εσωτερικών τρέχουν                          3 προγράμματα χρηματοδότησης των Δήμων:
 
Πρόγραμμα ΦιλόΔημος II: Νέες χρηματοδοτήσεις σε Δήμους της χώρας ύψους 10.905.023,95 ευρώ, για τη συντήρηση σχολικών κτιρίων και αύλειων χώρων, την αναβάθμιση παιδικών χαρών και την προμήθεια μηχανημάτων έργου, ενεργοποιούνται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών.
 
Πρόγραμμα ΑΚΣΙΑ: Το υπουργείο Εσωτερικών ανταποκρινόμενο σε αιτήματα που υπέβαλαν οι  δήμοι της χώρας, ενέκρινε επιχορήγηση συνολικού ποσού 6.143.610,39 ευρώ, αποκλειστικά και μόνο για την εξόφληση υποχρεώσεών τους που προέρχονται από δικαστικές αποφάσεις και διαταγές πληρωμής που έχουν καταστεί τελεσίδικες έως 19/7/2018 και αφορούν σε αξιώσεις από προμήθειες αγαθών ή παροχή υπηρεσιών ή εκτέλεση έργων.
 
Τρέχον πρόγραμμα χρηματοδότησης ΣΕΣ 2014-2020 (ΕΣΠΑ): Η Κτ.Υπ. Α.Ε. δίνει προτεραιότητα στους δήμους που έχουν έτοιμες μελέτες για την ένταξη των έργων τους στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα σε μια προσπάθεια άμεσης απορρόφησης κονδυλίων.  
 
Στο https://www.myota.gr/ υπάρχουν πίνακες με τους Δήμους που εντάσσονται στα 3 προγράμματα.
 
Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ απουσιάζει.
·        Δεν χρειάζεται χρηματοδότηση για τέτοιες ενέργειες;
·        Δεν έγιναν μελέτες;
·        Αν δεν έγιναν, γιατί;
·        Τι απ’ όλα συμβαίνει;
·        Δεν πρέπει να δοθούν εξηγήσεις στους δημότες;
 
ΥΣΤ.
Από τα δημοσιευθέντα στοιχεία του Προϋπολογισμού του ΔΚΒ φαίνεται ότι ενώ έχουν προϋπολογιστεί δαπάνες για μελέτες ύψους 253.687,78 € … μέχρι 31/8/2018 έχουν εγγραφεί ως δαπάνη μόνο 77.542,27 € … υπόλοιπο = 176.145,51 € ;;;;
 
«««««««««««««««

33 σχόλια:

  1. Στη ζωή υπάρχει πάντα ένα κεντρικό ερώτημα όταν προσπαθούμε να κατανοήσουμε την ροή των γεγονότων: Ποιος ωφελείται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε 6.16μμ 28\9\ 2018 το ερωτημα σου ειναι πλασματικο διοτι συνειδητα εκλαμβανεις μονο την αρνητικη πλευρα της ωφελειας,οτι δηλαδη καποιος ή εστω καποιοι κερδιζουν[ανομα ή αναιτια] σε σχεση με τους πολλους που χανουν.

    Φερνω μερικα παραδειγματα οπως οι Ιδιωτικοποιησεις στα Καμενα Βουρλα [Μαρινα ,Γαληνη-θερμα λουτρα]οπου συμφωνα με την αντιθετη αποψη επρεπε να μεινουν υπο "κοινωνικοποιημενη επιβλεψη"
    ανευ αναπτυξιακης προοπτικης κυριως λογω ανεπαρκειας χρηματοδοτησης ,και φυσικα υπο καθεστως
    παρακμιακης κουλτουρας.

    Η ιδιωτικοποιησεις τα απεφυγαν ολα αυτα, αλλα εφεραν κερδος στον ιδιωτη[η πρωτη και κακη ωφελεια],παραλληλα ομως οι επενδυσεις εδωσαν στην Λουτροπολη προστιθεμένη αξια [η δευτερη ωφελεια],επισης εφεραν εισοδηματα απο μισθωτες υπηρεσιες[τριτη ωφελεια],διαχυση χρηματος
    στην τοπικη αγορά[τεταρτη ωφελεια]και φυσικα φορους εμεσους[πεμπτη ωφελεια].

    Ολα αυτα χωρις κοστη για τον μεσο δημοτη που μεσα απο τα ανταποδοτικα τελη θα ηταν υποχρεωμενος να συμβαλλει στην τυχον ισοσκελιση οπως με την αληστου μνημης ΔΕΠΑΚΑΒ [οκτω εκατ δρχ αυξηση μετοχικου κεφαλαιου].

    Ενα αλλο παραδειγμα ωφελειας ή μη ειναι η μη ψηφιση λογω αντιδρασης της αντιπολιτευσης και ελλειψη πλειοψηφιας στο θεμα του διπλου αγωγου αποχετευσης [αποκατασταση βλαβης],ενω ειναι αμεσης αναγκης.Εδω την οποια ωφελεια του εργολαβου[κερδος] την ξεπερνα η ωφελεια του συστηματος δηλ της πολεως,δηλ των πολλων.

    Ποιος οφελειται και ποιος χανει ειναι αποτελεσμα πολιτικης σκεψης και φυσικα αποφασεων,
    που δεν ειναι ευκολο να απαντηθει υπο το κρατος της μονομερειας,αλλα μονο οταν η ωφελεια
    ειναι γενικευμενη,λ.χ.ο μεσος Καινουριωτης θεωρει οτι το Κεντρο Υγειας ειναι καλα εκει που βρισκεται[εξυπηρετει],ο επιχειρηματιας στην παραλία στα Καμενα βούρλα δεν θελει αλλαγες[αναπλαση]και στον Αγιο Κων\νο θεωρουν τα καζαντζιδεια "θεσμο" που πρεπει μα χρηματοδοτειται κ.ο.κ..


    Κριτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίτων,
    Περί άλλων τυρβάζεις…
    Το θέμα δεν είναι να απαντήσεις στο ερώτημά μου.
    Θα έχει αξία να μου απαντήσεις όταν πρώτα απαντήσει ο ΔΚΒ στα ερωτήματα που έθεσε ο κ. Σκούφιας που είναι απλά και κατανοητά. Τότε θα καταλάβεις γιατί έθεσα το ερώτημά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιάννης Σκούφιας6:49 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2018

    Εγώ ένα πράγμα ζητώ από τους αναγνώστες.
    Να εξετάσουν και να δεχτούν ή να απορρίψουν όσα γράφω με τη λογική τους και όχι ανάλογα με το αν τους αρέσουν ή όχι.
    Άλλωστε, συγκριτικά με το θέμα που θίγω σε αυτό το άρθρο – και σε προηγούμενα αλλά και σε επόμενα - το πώς θα κριθώ είναι απολύτως ασήμαντο.
    Γιατί εδώ μιλάμε για το μέλλον μας, το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ10:26 μ.μ., Σεπτεμβρίου 29, 2018

    ο Κριτων εθεσε τα πραγματα πολυ ορθα και πολυ απλα.
    δεν καταλαβαινω γιατι το αυτονοητο πρεπει να το λιθοβολουμε.
    ωστοσο, θεωρω απαραδεκτο το γεγονος οτι δεν προχωρησε η λυση για τον αγωγο, απο αντιπολιτευτικο καπριτσιο και μονο.
    επειδη ολοι κατανοουμε ποιος ειναι πισω απο τον εκφοβισμο και την αρνητικη σταση του προισταμενου της τεχνικης υπηρεσιας του Δημου, οσον αφορα τον αγωγο, η ταπεινη μου γνωμη ειναι να προχωρησει αμεσα η ανακατασκευη του γιατι ειναι μειζον θεμα για την πολη μας και τη θαλασσα.
    οσο για τα υπολοιπα, καλο θα ειναι, οποιοι ενδιαφερονται, να παραβρισκονται στα δημοτικα συμβουλια για να ενημερωνονται και να εχουν προσωπικη αποψη αλλα να κανουν και ουσιαστικες παρεμβασεις.
    δεν λυνοντα τα προβληματα στα καφενεια με αμπελοφιλοσοφιες και λαικιστικες πολιτικες.
    τωρα οσο για τη δημοτικη αρχη, καλα θα κανει να ενημερωνει τον κοσμο αραια και που, για τα φλεγοντα θεματα και για τι οποιες ενεργειες κανει.

    Ανδρεας Θολογου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε θεολογου η άποψη σας ότι για αντιπολιτευτικό καπρίτσιο δεν προχώρησε η κατασκευή του αγωγού είναι απόλυτος σωστη. Ως πρώην αυτοδιοικητικός συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Άρα δια της ισατοπου απαγωγής δύο πραγματα απομένουν η ότι υπάρχει δόλος κ θέλουν να προσπαθήσουν να το μεθοδευσεουν να το δώσουν σε ημέτερο κ δεν βάζω το προσωπικό όφελος των διοικούντων αλλα την οικονομική ζημιά που θα προκληθεί στον δήμο λόγω του ότι στις αναθέσεις δεν υπάρχει συμμετοχή πολλών οπότε κ το κόστος του εργου ειναι ακριβότερο άρα ο δήμος δαπανά περισσότερα χρήματα για το ίδιο αποτέλεσμα δηλαδή για το ίδιο έργο ο δήμος πληρώνει περισσότερα χρήματα αν κάνει τον τρόπο της ανάθεσης σε συγκεκριμένο εργολάβο. Η άλλη σκέψη που γεννάται για ποιο λόγο δεν έχει υλοποιηθεί η κατάσκευη το διδύμου αγωγου εδώ κ τέσσερα χρόνια που διοικεί η παρούσα δημοτική αρχή αν αποκλείσουμε την περίπτωση του οποίου προσωπικού οφέλους ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ κύριοι. ΝΑΙ είστε ανίκανοι να υλοποιήσετε οποιοδήποτε έργο έστω κ αυτό του διδύμου αγωγου. Οπότε όποιος κ αν είναι ο λόγος πχ η το προσωπικό όφελος η η ανικανότητα να το υλοποιήσετε αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα κ αποτέλεσμα δεν υπάρχει. Να μην ασχοληθείτε ξανά κυρ Δήμαρχε με τα κοινά να πάτε σπίτι σας Φτάνει ποια η κοροϊδία . Αφήστε άλλους λόγιους να διοικήσουν άφθαρτους κ έμπειρους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H λυση για τον αγωγο μεταφορας λυματων αγαπητε κ θεολογου και κ κριτωνα επειδη δεν γνωριζεται η αληθεια ειναι η εξης. 1) δεν υπαρχει αντιπολιτευκο καπριτσιο 2) δεν υπαρχει εκφοβισμος και αρνηση του προισταμενου τεχνικης υπηρεσιας... Συμπερασμα τι υπαρχει ??? Διαβασε προσεκτικα μια και ενδιαφερεσται για την αναπτυξη του τοπου την ΑΔΑ .ΩΡΠ0ΩΚ1-0Μ7 ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΙΚ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ στις 18-9-2018 οπου θεμα 9 ' εγκριση για την κατασκευη εργου αντικατασταση αγωγου μεταφορας λυματων καμ βουρλων και διαδικασιας αναθεσης με διαπραγματευσης χωρις προκηρυξη.... Αποφασιζει ομοφωνα και εγκρινει την ΑΠΟΣΥΡΣΗ του θεματος καθως δεν εχει ολοκληρωθει η μελετη. τα μελη της επιτροπης ηταν ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΥΚΙΩΤΗΣ - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΗΣ- ΜΠΕΖΑΤΗ- ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ ΑΠΩΝ ΠΕΝΤΑΛΙΟΣ.... Αυτοι ειναι οι υπευθυνοι διοτι 4 χρονια δεν μπορεσαν να λυσουν το προβλημα..Τι περιμενεις οτι θα το λυσουν τωρα?? αλλο εχουν στο νου τους ... αυτα για να γνωριζεται για τον αγωγο τινος ευθυνη ειναι.... καλο απογευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς το φταίνε πάντα οι άλλοι.., κυρίως η κακιά αντιπολίτευση και πάντα οι προηγούμενοι (αλήθεια η συμπολίτευση που ήταν κ. δήμαρχε;;;). Είναι η καραμέλα που πιπιλίζουν οι περισσότεροι νεόπλουτοι νεοέλληνες που κοιτάζουν μόνο την πάρτη τους. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ την απόσυρση του θέματος της αντικατάστασης του δίδυμου αγωγού την εισηγήθηκε ο δήμαρχος στην οικονομική επιτροπή ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΛΕΤΗ!!! άλλη μια ανάθεση χωρίς μελέτη, άλλο ένα έργο στο περίπου, άλλος ένας λογαριασμός εκ των υστέρων. Όσο για την μειοψηφία δεν καταψήφισε τον κωδικό για την αντικατάσταση του αγωγού αλλά καταψήφισε τη διαγραφή του κωδικού κατασκευή αποχέτευσης ομβρίων κατά τόπους στο δήμο.Δείτε τα πρακτικά. Βέβαια η αποχέτευση των ομβρίων σε διάφορα σημεία του δήμου δεν αγγίζει καθόλου τον κ Θεολόγου, Η ΓΑΛΗΝΉ να είναι ασφαλής και ας πνιγεί και κανένας χωριάτης έχουμε πολλούς από δαύτους.
    Υ.Γ.Όταν στην προηγούμενη αναμόρφωση-παραμόρφωση του προϋπολογισμού εγγράφονταν αφειδώς κονδύλια για πανηγύρια και ντίρι ντάχτα η εκτελεστική επιτροπή δεν γνώριζε το πρόβλημα του δίδυμου αγωγού;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος 5:10 μ.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2018 είπε : "ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ την απόσυρση του θέματος της αντικατάστασης του δίδυμου αγωγού την εισηγήθηκε ο δήμαρχος στην οικονομική επιτροπή ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΛΕΤΗ!!!"
    Γιατί δεν υπήρχε μελέτη;
    Ποιος ήθελε την απ' ευθείας ανάθεση;
    Τώρα καταλάβατε κκ. ΚΡΙΤΩΝ και ΘΕΟΛΟΓΟΥ γιατί ερωτώ: ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΤΑΙ;

    Και κάτι ακόμα. Οι περιπτώσεις ΜΑΡΙΝΑ + ΓΑΛΗΝΗ δεν είναι ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
    Είναι ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΕΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ.
    Και οι ΜΜ ορίζουν ρητά και τις υποχρεώσεις του Μισθωτή.
    Και στην περίπτωση της ΓΑΛΗΝΗ ο κ. Μήτσης δεν τήρησε τα όσα προέβλεπε το Ιδιωτικό Συμφωνητικό Μίσθωσης.
    Το αποτέλεσμα ήταν: Κέρδος για τον κ. Μήτση και Ζημιά για τα ΚΒ, λόγω απαξίωσης των Ξενοδοχείων ΡΑΔΙΟ + ΘΡΟΝΙΟ, του Υδροθεραπευτηρίου ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ και του περιβάλλοντος χώρου (πάρκο) το οποίο είναι σε κακά χάλια γεμάτος σκουπίδια και ξερόχορτα.
    Έτσι, δεν είναι κ. Θεολόγου.
    Εσείς τα γνωρίζετε καλύτερα από όλους μας ως πρώην Διευθυντής του Συγκροτήματος.
    Μη λέτε, λοιπόν, μισές αλήθειες.
    Αυτά για την ώρα …




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κολλητός του δημαρχου ποιος άλλος ? Ξερεις εσύ 8:57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ10:13 μ.μ., Σεπτεμβρίου 30, 2018

    οταν καποιος εχει την ευθυνη των λογων του, υπογραφει με το ονομα του, δεν κρυβεται στη ανωνυμια κυριε ΕΡΕΤΙΚΕ.
    εγω δεν λεω μισες αληθειες και δεν εκρυψα ποτε οτι επρεπε ο ομιλος ΜΗΤΣΗ να εχει ανακατασκευασει τον ΑΣΚΛΗΠΙΟ και να ανακατασκευασει το παρκο. αλλα αυτο ηταν το λιγοτερο σε αυτην την καραμελλα που εχει ακουστει κατα κορον, αυτα τα χρονια.
    οσο για το ΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΟΝΙΟ, δεν αναφερεται σε κανενα σημειο της συμβασης οτι επρεπε να τα ανακαινισει και να τα λειτουργησει, δεδομενου οτι και τα δυο ειχαν κλεισει πολλα χρονια πριν, επι Αστερα. επι πλεον δε, πρεπει να γνωριζεις οτι το μεν ΘΡΟΝΙΟ εχει χρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ το δε ΡΑΔΙΟ εχει χρηση ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.
    και για να προχωρησουμε και ενα βημα παρα περα, οταν ειχε την προθεση να μεταφερει το Ραδιο πιο μεσα καταργωντας τον αχρηστο δρομο των ταξι και να κατασκευασει ενα καινουργιο ΡΑΔΙΟ με ιδια εξωτερικη αρχιτεκτονικη με 180 δωματια, εκ των οποιων τα 80 θα ηταν εξοπλισμενα με μηχανηματα υποστηριξης νεφροπαθων τουριστων και με προγραμμα ανακατασκευης του παρκου με μεγαλες πισινες ιαματικου νερου καθως και υδατοδιαδρομους ιαματικων νερων, τοτε αγαπητε ERETIKE,τρεξατε καποιοι και το μπλοκαρατε με αποτελεσμα να στερηθουν τα Καμενα Βουρλα ενα ακομη ξενοδοχειο αξιωσεων. τωρα εμεινε καραβοφαναρο και σιγουρα δεν εφταιγε ο επενδυτης γι'αυτο.
    να μην αναφερθω στην υπογεια διαβαση, που σαμποταριστηκε απο την πρηγουμενη τοπικη αυτοδιοικηση ???? και μιλαμε για μια υπογεια διαβαση που θα ειχε χρηση και το κοινο και που στην απο κατω πλευρα θα ειχε δημοσιες τουαλετες με ευθυνη καθαρισμου και συντηρησης απο το ΓΑΛΗΝΗ.
    επι πλεον, ταυτοχρονα με το εργο της διαβασης θα επισκευαζοταν και το σημειο συνδεσης του αγωγου λυματων στη διασταυρωση του ΚΟΡΑΚΑ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞ' ΑΙΤΙΑς ΤΗς ΑΡΧΙΚΗς ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑς ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟΥ ΝΕΡΟΥ, με επιπτωσεις στον ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ.

    ποσες οικογενειες εχουν μεροκαματο απο τετοιες επενδυσεις, στον τοπο μας?????
    ποσο τζιραρει οι τοπικη οικονομια????
    ποσο διαφημιζονται τα Καμενα Βουρλα στο εξωτερικο και στην Ελλαδα???
    ποσα μικρα ξενοδοχεια εχουν πελατεια εξ' αυτης προβολης.
    εγω ειμαι σε θεση να το ξερω αυτο, εσυ οχι γιατι εθελοτυφλεις.

    ΩΣΤΟΣΟ, αγαπητε ERETIKE, βγαλε τη μασκα και σε προκαλω σε ανοιχτη δημοσια συζητηση, για να σου αναλυσω με επιχειρηματα το ποσο εχουν ωφεληθει τα Καμενα Βουρλα απο την υπαρξη επενδυτων ξενοδοχων.
    δεν ειδα να ιδρωνει κανεις ομως που ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ μετετραπη σε διαμερισματα και χαθηκαν απο τον τοπο τοσα αξιολογα κρεβατια/???
    αυτα εν ολιγοις και κλεινω εδω αυτο το κεφαλαιο.

    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς ενημέρωση νεωτέρων..... και αναγνωστών,
    ( για τα ρυθμιστικά σχέδια……. Αντωνη ΤΡΙΤΣΗ στα Καμ. βουρλα περιοδος 1984-1986)
    Αρχικο Ρυθμιστικο Φεκ 776/Δ/1987: Για το Ραδιο
    •σελιδα 7952: [[Χωροθετηση Διοικητηριου και Σχολης Τουριστικων Επαγγελματων στο Ξενοδοχειο ‘’Ραδιο» του ΕΟΤ, για την εξυπηρετηση της «ανοικτης πόλης» με κεντρο τα Καμενα Βουρλα}}
    file:///C:/Users/user/Downloads/document%20(34).pdf

    Τροποποιηση Ρυθμιστικου Φεκ 272/Δ/1991 : Για Ραδιο και Θρονιο
    •σελιδα 2592 {{ χωροθετηση της σχολης τουριστικων επαγγελματων στη θεση «Θρονιο» αντι της θεσης «Ραδιο»
    file:///C:/Users/user/Downloads/document%20(35).pdf

    επομενως το ΡΑΔΙΟ ως Διοικητηριο ανοικτης πολης και το ΘΡΟΝΙΟ ως Σχολη Τουρ. Επαγγελματων

    Καλα τα γραπτα και οι κατευθυνσεις χρησεων χωρων και γης αλλα....... στην πραξη τι εγινε;;; ΕΡΕΙΠΙΑ

    Επι πλεον , Προ του 2000 ηταν αξε αστηρ , μετα Μητσης με ερειπια και τα δυο.
    Ο Ιδιοκτητης ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΕΟΤ, τι ΕΚΑΝΕ ;;; για το περιουσιακό του στοιχείο;;.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνω με την διευκρινηση του Ανδρεα Θεολογου γαι τα σημεια που αφορα το πακετο της επενδυσης Μητση ,συμπληρωνω επισης οτι αντιδρασεις ομαδας πολιτων εκτος τΗς υπογειας διαβασης και την προοπτικη μετατοπισης του Ραδιου,υπηρξε και σε πολεοδομικα θεματα [εξωτερικες πισινες κλπ] καθως και στην σφραγιση των ανοιγματων του Ασκληπιου [εδω δικαιως].

    Τωρα επι της μικρης πραγματειας περι ΟΦΕΛΟΥΣ την οποια την "οδηγησα" ετσι για να καταδειξω σε συνομιλητη, την διαφορα αναμεσα στο συνολικο απο το ατομικο ή εστω το τοπικιστικο οφελος,χωρις να θετω ειδικα στοιχεια [π.χ. μελετη ,αποφασεις οικονομικης κλπ για την αλλαγη του"τραυματισμενου" αγωγου].

    Προφανως την ουσια ενος θεματος δεν την οριζει η φιλοσοφικη προδιαθεση ενος κειμενου
    αλλα η εννομη ταξη των οργανων του Δημου και το σωμα των αυτοδιοικητικων με τις αποφασεις , συνεπως συμφωνω παντα με τις λογικες εξηγησεις.

    Αντιδρω ομως και σε "ρηχα"επιχειρηματα λαικισμου περι των κακων μεγαλων επιχειρηματιων
    και των καλων μικρων λες και το μικροτερο κερδος ειναι καθαγιασμενο στην ιδεοληπτικη κολυμβηθρα τους,και μαλιστα θελουν την ιδιωτικοποιηση να την ονομαζουν μακροχρονια μισθωση για να ικανοποιησουν τις υπαρξιακες τους αυταπατες.

    Διαφερουμε καποιοι και στο θεμα ΔΗΜΟΣ, εκει που συγκρουεται το "Μενου" με το "αλα καρτ",εκει που το προσωπικο ζητημα δεν ισχυει ως αφετηρια διαμαρτυριας,εκει που το ανταποδοτικο χρημα δεν ανηκει σε αυτους που το διαχειριζονται,εκει που μια αποφαση καθοριστικη [θετικη ή αρνητικη], τυπωνεται στην συλλογικη μνημη των δημοτων.

    Πιστευω οτι η διαφορα μεταξυ της διαχρονικης ηθικης ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ,απο το περιστασιακο "εισαγγελικο" ηθικο ΚΑΘΗΚΟΝ ειναι χαωδης υπερ της πρωτης αν ομως συμπεσουν τοτε ειναι το ιδανικο.


    κριτων







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1ο ΘΕΜΑ
    Ανώνυμος 5.10- 30/9/2018 είπε: "ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ την απόσυρση του θέματος της αντικατάστασης του δίδυμου αγωγού την εισηγήθηκε ο δήμαρχος στην οικονομική επιτροπή ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΛΕΤΗ!!!"
    Eretikos είπε: Γιατί δεν υπήρχε μελέτη; Ποιος ήθελε την απ' ευθείας ανάθεση; Τώρα καταλάβατε κκ. ΚΡΙΤΩΝ και ΘΕΟΛΟΓΟΥ γιατί ερωτώ: ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΤΑΙ;
    Ανώνυμος 9.42- 30/9/2018 είπε: Ο κολλητός του δημάρχου ποιος άλλος ?
     Εσείς κ.κ. ΚΡΙΤΩΝ και ΘΕΟΛΟΓΟΥ γιατί δεν παίρνετε θέση;

    2ο ΘΕΜΑ
    Eretikos είπε: ΜΑΡΙΝΑ + ΛΙΜΑΝΙ δεν είναι Ιδιωτικοποιήσεις, είναι Μακροχρόνιες Μισθώσεις;
     Εσείς κ.κ. ΚΡΙΤΩΝ και ΘΕΟΛΟΓΟΥ γιατί μιλάτε για Ιδιωτικοποιήσεις;

    3ο ΘΕΜΑ
    Eretikos είπε: Κέρδος για τον κ. Μήτση και Ζημιά για τα ΚΒ, λόγω απαξίωσης των Ξενοδοχείων ΡΑΔΙΟ + ΘΡΟΝΙΟ, του Υδροθεραπευτηρίου ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ και του περιβάλλοντος χώρου (πάρκο) το οποίο είναι σε κακά χάλια γεμάτος σκουπίδια και ξερόχορτα. Μη λέτε μισές αλήθειες κ. Θεολόγου.

    Θεολόγου είπε: Εγώ δεν λέω μισές αλήθειες και δεν έκρυψα ποτέ ότι έπρεπε ο όμιλος ΜΗΤΣΗ να έχει ανακατασκευάσει τον ΑΣΚΛΗΠΙΟ και να ανακατασκευάσει το πάρκο. Αλλά αυτό ήταν το λιγότερο σε αυτήν την καραμέλλα που έχει ακουστεί κατά κόρον, αυτά τα χρόνια.

    Eretikos λέει: κ. Θεολόγου αυτά που εγώ ισχυρίζομαι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ. Εγώ δεν μιλώ έχοντας στο μυαλό μου και δεύτερες σκέψεις. Ξέρετε εσείς.
    A. Η λειτουργία του ΘΡΟΝΙΟΝ σταμάτησε το 1985 και του ΡΑΔΙΟΝ το 1989.
    B. Το 1998, το όλο συγκρότημα του ΕΟΤ (ΡΑΔΙΟ, ΘΡΟΝΙΟ, ΓΑΛΗΝΗ, ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ. …) εκμισθώθηκε από την εταιρία ΜΗΤΣΗΣ - Ξενοδοχειακές Τουριστικές Επιχειρήσεις ΑΕ.
    C. Το ιδιωτικό συμφωνητικό αναφέρει ρητά τις υποχρεώσεις διατήρησης και συντήρησης σε άριστη κατάσταση, απαγορεύει τη μετατροπή της μορφής και της χρήσης τους, υποχρεώνει για τη διατήρηση της υγιεινής και της καθαριότητας.
    D. Το 2009 τα ΡΑΔΙΟΝ+ΘΡΟΝΙΟΝ χαρακτηρίστηκαν διατηρητέα με την ΥΠΠΟ/ΔΝΣΑΚ/115471/2871/10.2.2009 απόφαση ως μνημεία συνδεόμενα άρρηκτα με την ιστορία και την κοινωνική, πολεοδομική και πολιτιστική ταυτότητα της λουτρόπολης.
    E. κ. Θεολόγου:
    1. Πότε είπατε ότι ο κ. Μήτσης έπρεπε να ανακατασκευάσει τον ΑΣΚΛΗΠΙΟ και το ΠΑΡΚΟ, όταν είσαστε εν ενεργεία Διευθυντής ή όταν σας απομάκρυναν;
    2. Αν ο κ. Μήτσης είχε φροντίσει να ανακαινίσει τα ΡΑΔΙΟ + ΘΡΟΝΙΟ, η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ δεν θα ήταν στα ΚΒ; Δεν θα είχαν κέρδος Ιδιώτες και Επιχειρηματίες ;
    3. Γιατί επί των ημερών σας ως Διευθυντής του Συγκροτήματος δεν φροντίσατε τουλάχιστον για τον περιβάλλοντα χώρο (πάρκο) που έχει γίνει ζούγκλα; Γιατί το υποβαθμίσατε ; Γιατί αφαιρέσατε προστιθέμενη αξία από τα ΚΒ;
    4. Τα ΚΒ δεν τα γνώρισαν στο εξωτερικό από τον κ. Μήτση. Τα ΚΒ ήταν ευρέως γνωστά από το 1960, όταν άρχισαν να τα επισκέπτονται σημαντικά πρόσωπα της εποχής.
    5. Τα ΚΒ ήταν μια από τις 4 λουτροπόλεις που άνθησαν τον 20ο αι. Ήταν κτισμένες σε αρχαίες ιαματικές πηγές όπως τα Μέθανα, η Αιδηψός και το Λουτράκι. Η απαξίωση του ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ έφερε μεγαλύτερη ζημιά στα ΚΒ από το όποιο κέρδος είχαν από την επένδυση Μήτση.
    6. Εγώ δεν αμφισβήτησα ποτέ το όφελος που έχει ένας τόπος από μια επένδυση. Εσείς γιατί το αναφέρετε ως δυνατό σας επιχείρημα; Μήπως θέλετε να βάλετε κάτω από το χαλί όλα τα ανωτέρω;
    7. Το εσείς είστε σε θέση να ξέρετε, ενώ εγώ όχι, είναι μια αλαζονική θέση. Μήπως εσείς εθελοτυφλείτε; Μήπως βλέπετε μόνο το δένδρο(ΜΗΤΣΗ) και χάνετε το δάσος (ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ);


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. https://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/ston-isangelea-25-dimarchi-pou-den-ypevalan-ypevalan-ekprothesma-dilosi-pothen-esches-onomata/

    Ο δικός μας που δηλώνει πόθεν έσχες ότι να ναι δεν θα έχει συνέπειες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ2:08 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2018


    Αγαπητε ERETIKE,
    δεν θα σας ακολουθησω στο δεικτικο σας πνευμα.
    ωστοσο για την ιστορια σας αναφερω οτι ημουν επαγγελματιας διευθυντης και επρεπε να ακολουθω τις στρατηγικες της εταιρειας που με πληρων. δεν ημουν δημοσιος υπαλληλος ταμπουρομενος πισω απο την ασφαλεια της θεσης του δημοσιου,
    οταν ομως μου ζητηθηκε μειωση του προσωπικου κατα 30%, καθως και συναψη συμβολαιων με βραχιολακια, αρνηθηκα καθετα να υλοποιησω αυτες τις εντολες και εκει τελειωσε και η μακροπροθεσμη θητεια μου στο Γαληνη.
    εκτοτε πολλες οι ραδιουργιες και μπολικη η λασπη.
    αυτα για την .....ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΟΥ.
    τωρα το αν προσεφερε η παρουσια μου στα Καμενα Βουρλα η αν προσφερει ακομη (βεβαιως με οικονομικα οφελη), αστο να το κρινουν ανθρωποι χωρις εμπαθειες και ιδεοληψιες.

    εμμενω δε στην ΠΡΟΚΛΗΣΗ να βγαλεις την κουκουλα (ξερεις ποιοι φοραγαν κουκουλες) και να ερθεις σε δημοσια συζητηση.

    κλεινω εδω καθε περεταιρω συζητηση και δεν θα επανελθω.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Ανδρέα Θεολόγου,
    Η θέση σου ότι ήσουν επαγγελματίας Διευθυντής και έπρεπε να ακολουθήσεις τις στρατηγικές της εταιρείας, είναι πάρα πολύ σωστή.
    Το ότι μετά την απομάκρυνσή σου, όμως, παίρνεις θέση για το τι έπρεπε να κάνει ο κ. Μήτσης, δεν είναι επαγγελματικό. Δεν σε τιμά. Από τη στιγμή που δεν το έκανες ως Διευθυντής μην το επικαλείσαι.
    Το επιχείρημά σου ότι δεν δέχθηκες να υλοποιήσεις τη σύναψη συμβολαίων με βραχιολάκια και τελείωσε η θητεία σου, δεν μου λέει τίποτα. Είναι προσωπικό σου θέμα.
    Το ότι κλείνεις κάθε περαιτέρω συζήτηση, είναι δικαίωμά σου.
    Τα ερωτήματα, όμως, που σου έθεσα δεν έχουν να κάνουν με εμπάθειες και ιδεοληψίες.
    Είναι ερωτήματα που απασχολούν όλους τους Δημότες της Πόλης και ζητούν απαντήσεις.

    Όσο αφορά το eretikos, ΔΕΝ είναι κουκούλα.
    Είναι αυτοπροστασία από κάποιους που νομίζουν ότι ο Δήμος είναι «τσιφλίκι» τους!
    Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και πρέπει να προστατευτώ. Όπως είπες και εσύ «δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος ταμπουρομένος πίσω από την ασφάλεια της θέσης του δημοσίου»
    Και δεν έχω ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ στο κουβέρνο!
    Εν καιρώ η αποκάλυψή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιάννης Σκούφιας4:04 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2018

    ΠΡΟΣ ΚΑΜΕΝΟΒΟΥΡΛΙΩΤΕΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
    Η επιστολή μου ήταν ένας προβληματισμός και μια εσωτερική αγωνία μου για το γίγνεσθαι στο Δήμο.
    Επειδή ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ απουσίαζε από όλους τους πίνακες του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, έθεσα κάποια ερωτήματα και περίμενα κάποιος αιρετός που σέβεται τον εαυτό του και τους ανθρώπους που τον εξέλεξαν, να φιλοτιμηθεί και να απαντήσει.
    Αντ’ αυτού βλέπω μια λεκτική αντιπαράθεση eretikos vs θεολόγος.
    Σας θυμίζω και στους 2 ότι στο παρελθόν δεν μπορείς να επέμβεις. Για να φτάσει ο Δήμος στη κατάσταση που σήμερα βρίσκεται φταίνε πολλοί και πάνω από όλους οι εκάστοτε Δήμαρχοι. Αυτά για την ιστορία!
    Στο παρόν και στο μέλλον, όμως, μπορείς να επέμβεις. Γιατί εμείς το διαμορφώνουμε.
    Γι’ αυτό αφήστε τις αντιδικίες για το παρελθόν και ανταλλάξτε ιδέες για το παρόν και το μέλλον.
    Και πάνω, απ’ όλα, ο καθένας από τη πλευρά του, ας πιέσει τους ανθρώπους της Δημοτικής Αρχής να δώσουν πειστικές απαντήσεις στα ερωτήματα που τους έθεσα και σε άλλα που ξέχασα. Και αυτό είναι σίγουρο. Ξέχασα πάρα πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρε ηλιθιε eretike, λιγος σεβασμος δεν βλαφτη.
    τι σκατα τσαμπουνας σε εναν ανθρωπο που εχει βοηθησει τοσο πολη την πολι μας.
    μηπος τα παντελονια τα φορας γιατι δεν εχεις τριχες στα ποδια ::: γιατι καριδια δεν νομιζω να εχεις, ξεραθηκε η καριδια σου.
    αι χασου μερμηγκα.
    ουστ σκουπιδαριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εσύ από που ξεφύτρωσες;
    Α, ξέχασα έβρεξε χθες και όταν βρέχει τότε δεν βγαίνουν τα σαλιγκάρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ9:57 μ.μ., Οκτωβρίου 01, 2018

    αγαπητε ERETIKE,
    ειπα οτι δεν θα ξαναγραψω, αλλα καποια πραγματα πρεπει να διευκρινιζονται για να μην υπαρχουν γκριζες ζωνες.
    εγραψες:
    << Το επιχείρημά σου ότι δεν δέχθηκες να υλοποιήσεις τη σύναψη συμβολαίων με βραχιολάκια και τελείωσε η θητεία σου, δεν μου λέει τίποτα. Είναι προσωπικό σου θέμα. >>

    μαθε λοιπον πως βραχιολακι σημαινει οτι μεσα στην τιμη του, προσφερονται ολα εντος του ξενοδοχειακου συγκροτηματος. δηλαδη, φαγητο ΠΡΩΙΝΟ - ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ -ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ - ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ - ΒΡΑΔΙΝΟ και επι λεον ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ -ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΤΑ- ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ - ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ, ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ.
    οταν λοιπον συμβαινει αυτο, τοτε ο πελατης, Ελληνας η ξενος δεν θα ξοδεψει ουτε ενα ευρω στην πολη.
    ειναι λοιπον προσωπικο μου θεμα αυτο η αφορα την τοπικη οικονομια?? μιας και εισαι ελευθερος επαγγελματιας οπως ισχυριζεσαι.
    αλλα ξερεις κατι, στο μικρο χωριο που γεννηθηκα εγω λενε " Η ΠΑΠΠΑΣ ΠΑΠΠΑΣ Η ΖΕΥΓΑΣ ΖΕΥΓΑΣ.

    και εδω κλεινω οριστικα την επικοινωνια μαζι σου, γιατι κινδυνευω να παρασυρθω σε ατερμωνες επεξηγησεις με επιπεδο κατω απο το μηδεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ Ανδρέα Θεολόγου,
    1. επιμένω το ότι δεν δέχθηκες να υλοποιήσεις τα βραχιολάκια (δεν χρειαζόντουσαν οι διευκρινήσεις σου) ήταν καθαρά προσωπικό σου θέμα. Στις επιχειρήσεις, κύριε Θεολόγου, όταν κάποιος αρνείται να υλοποιήσει αποφάσεις των μετόχων, πάει σπίτι του και κάποιος άλλος τις υλοποιεί (αυτό έπρεπε να το ξέρεις). Η τοπική οικονομία επλήγει … παρά τη θυσία σου … και το επιχείρημά σου δεν στέκει.
    2. Τις αποφάσεις των μετόχων για ΜΗ ανακατασκευή του ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ και του ΠΑΡΚΟΥ τις δέχτηκες ως Διευθυντής (γιατί δεν διαφώνησες τότε;). Η θέση που πήρες μετά την απομάκρυνσή σου ότι διαφωνούσες με αυτές τις αποφάσεις, δεν σε καταξιώνουν στη τοπική κοινωνία. Ίσως στον περίγυρό σου. Όχι στη κοινωνία.

    Το ότι κλείνεις κάθε περαιτέρω συζήτηση, είναι δικαίωμά του.
    Πριν την κλείσεις, όμως, οφείλεις απαντήσεις στα δημοσίου συμφέροντος ερωτήματα (και όχι επιλεκτικά) αν θέλεις να συνεχίσεις τις δημόσιες παρεμβάσεις σου είτε στο blog είτε στα cafe της πόλης. Οι γκρίζες ζώνες παραμένουν.
    Α, και κάτι τελευταίο.
    Όπως σου είπα είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με μεταπτυχιακό τίτλο MBA, αν σου λέει κάτι.
    Επομένως κόψε λίγο από την αλαζονεία σου. Δεν είσαι πάπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αιντε παλι μπουφο στο εξιγησε ο ανθροπος τοσο καθαρα που δεν χοραει αλλο τι σημενη βραχιολακ και ολες της επιπτοσεις για τα καμενα βουρλα.
    δε μου λες αυτο το μεταπτυχιακο το αγορασες η στο δοσανε απο το κομα σου:
    και αφου εισαι τοσο μαγκας γιατι δε κατεβενις για τις εκλογες να δουμε μετρας χωρις τα σογια:
    ουστ ρε μπουφουγερακα
    ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε φίλε,
    σήμερα βγήκε ήλιος, τα σαλιγκάρια κρύβονται!
    Εσύ επιμένεις να κυκλοφορείς; Γιατί;
    Αφού δεν καταλαβαίνεις αυτά που γράφω, γιατί εκτίθεσαι!

    Από ορθογραφία και συντακτικό σχίζεις.
    Πρόσεξέ τα αφού επιμένεις να γράφεις.
    Εγώ σε καταλαβαίνω … οι άλλοι όμως γελούν μαζί σου.

    Συμβουλή: Αγόρασε ένα καθρέπτη, θα σου κάνει καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ11:27 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2018


    ο << ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ >>

    Theologou S. Andreas
    11-13 PROUSSIS Str. - PEFKI 15121, Athens, Greece
    Tel: + 30 2235301282 Mob: + 30 6983244070 Email: atheologou@hotmail.com

    EDUCATION - QUALIFICATIONS
    Oct 1980 Oct 1983 Camden (Warwick) University, ENGLAND / USA
    PhD (Dr) on AVIATION MANAGEMENT ( Charter Flights Market)
    ================================================================================
    Sep. 1977 Sep 1980 Camden (Aston) University, ENGLAND / USA
    PhD (Dr) on INTERNATIONAL TOURISM MARKETING
    ==========================================================================
    Sep. 1975 Jul 1977 Camden (Coventry), University, ENGLAND / USA
    M. A. (Master of Arts) on INTERNATIONAL MARKETING MANAGEMENT
    ===========================================================================
    Sep. 1973 Jul 1975 Petra’s College, GREECE
    HND (Higher National Diploma) on BUSINESS STUDIES
    Sep. 1967 Jul 1973 6 yrs. Public experimental High School, GREECE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητέ Ανδρέα Θεολόγου,
    άργισες να μου στείλεις το βιογραφικό σου.
    Για τη θέση επιλέχθηκε άλλος.
    Έξ' άλλου ένα βιογραφικό είναι σαν τη ΜΙΝΙ ΦΟΥΣΤΑ.
    Αποκαλύπτει πολλά αλλά κρύβει την ουσία.
    Και ο << ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιάννης Σκούφιας2:03 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2018

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ για ΑΝΑΚΩΧΗ
    κκ. ΘΕΟΛΟΓΕ, ΚΡΙΤΩΝ και ERETIKE, στις 7 μμ κερνάω καφέ στο cafe ΘΡΟΝΙΟ για να γνωριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥ2:15 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2018

    ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητε μου αν καλεις τους τρεις εσυ ως τεταρτος ποιος εισαι;
    Και επι ποιας βασεως θα γινει η γνωριμια μας ,δηλ θα εξακολουθησει η πολεμικη;
    Θα υπαρξη οπισθοχωρηση επι διατυπωμενων θεσεων;
    Η υπαρξει βετοειναι στην αντζετα;
    Το κοινο ανακοινωθεν ειναι το τελικο ζητουμενο με το οποιο οι δημοτες θα
    ησυχασουν διοτι θα αποφευχθει η συρραξη?
    Λυπαμαι δεν θα συμμετασχω στις ειρηνευτικες συνομιλιες,διοτι δεν θεωρω οτι ειμαι μερος
    κανενος προβληματος.
    Και μια συμβουλη για τους συμετασχοντες,
    κρατειστε απο ενα κοκκινο τριανταφυλλο για αναγνωριση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιάννης Σκούφιας4:10 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2018

    Ανώνυμε ... 3:12 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2018,
    Εγώ, ο 4ος, είμαι ο Γιάννης Σκούφιας που έγραψα το αρχικό κείμενο για τα Προγράμματα Χρηματοδότησης των Δήμων και από τα οποία απουσιάζει ο ΔΚΒ.
    Έχω το δικαίωμα - αν μου επιτρέπεις - να θεωρώ τον εαυτό μου ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ του ΔΚΒ.
    Είναι ένα ραντεβού γνωριμίας, και τίποτα άλλο.
    Εγώ προσωπικά δεν έχω καμιά «πολεμική» με κανέναν.
    Αν με διαβάζεις – γράφω πάντα επώνυμα – και θα ξέρεις και ποιος είμαι.
    Βλ. σχόλια μου
    1. 12.9.2018 – Οφείλω μια απάντηση …
    2. 13.9.2018 – Προς ανώνυμους σχολιαστές …
    Εσύ ποιος είσαι:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. φιλε eretike δεν μπορω να παρακολουθω πλεον ως απλος θεατης και παρεμβαινω διοτι ολα εχουν ορια.
    φαινεται οτι πρεπει να νοιωθεις πολυ μειονεκτικα αλλως γεν εξηγειτε τοση εμπαθεια και τοσο κειρωνικο κομπλεξ.
    νομιζω οτι μαλλον στερεισαι δημοκρατικων διαδικασιων και κανεις μονιμως επιθεσεις γιατι το εγω σου δεν σου επιτρεπει κοσμια συμπεριφορα. εισαι μονιμως προσβλητικος και δεν δεχεσαι ουτε τις εξειδικευμενες επεξηγησεις, οι οποιες οντως εχουν αμεση σχεση με την τοπικη οικονομια και την εν γενει συμπεριφορα ενος ανθρωπου που σε πολλες περιπτωσεις και σε πολλα επιπεδα εχει βοηθηση την πολη μας.
    εγω λοιπον που παντα παρακολουθω απο κοντα τα δρωμενα της πολης μας και βεβαια συμμετεχω σε αυτα κυριως πολιτιστικα, θα σου συνιστουσα να χαλαρωσεις και να σταματησεις τις κορωνες.σου λεω οτι δεν εισαι ο μονος που εχεις μεταπτυχιακο, υπαρχουν πολλοι σημερα. οπως ειδες ο ανθρωπος εχει στο ενεργητικο του τετοια πτυχια που θα τρομαζε ο καθε ενας απεναντι του.
    τωρα τι να σου πω, οτι μπροστα του μοιαζεις ασημαντος. ηρεμησε λοιπον και λογικεψου. αν και νομιζω οτι θα στραφεις εναντιον μου τωρα αλλα ποιος σε χαιρεταει.
    εσυ ο μορφωμενος μην υποτιμας τον ανορθογραφο και τον προσβαλεις γιατι δεν ξερεις τον λογο που δεν μορφωθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε - 4:19 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2018
    Εσύ έκανες παρέμβαση στη αντιπαράθεση που είχα με τον κ. Θεολόγου.
    Έκανες παρέμβαση υβρίζοντάς με ( ηλίθιο, μέρμηγκα, σκουπιδαριό, μπούφο, κλπ) .
    Έπρεπε να ξέρεις ότι αυτά απαντώνται . Και η απάντησή μου, ειλικρινά σου λέω, ήταν επιεικής σεβόμενος το blog που μας φιλοξενεί.
    Για τα περί MBΑ ήταν μια απάντηση στον κ. Θεολόγου στη ρήση του «Η ΠΑΠΑΣ ΠΑΠΑΣ ή ΖΕΥΓΑΣ ΖΕΥΓΑΣ» . Αυτός κατάλαβε. Εσύ δεν περίμενα να καταλάβεις, αλλά ούτε και με ενδιέφερε.
    Δεν ειρωνεύτηκα τη μόρφωσή σου. Απλά σου υπενθύμισα ότι το blog το διαβάζουν πολλοί άνθρωποι και πρέπει να προσέχεις για να μην εκτίθεσαι.
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
    Μην φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εretikos εχεις μπλεξει την βουρτσα με το πινελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.