04 Φεβρουαρίου 2018

Πρόσκληση τακτικής συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου 7/2/2018


Καλείσθε να προσέλθετε στη δημόσια τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου,που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 7 Φεβρουαρίου 2018, ημέρα Τετάρτη και ώρα 19.00 μ.μ., για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα συνημμένα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ 7-2-2018

1. Συγκρότηση επιτροπής για τη σφράγιση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
τρέχοντος έτους (άρθρο 80 παρ. 7 του Ν. 3463/2006)
2. Εφαρμογή προγράμματος δακοκτονίας έτους 2018
3. Έγκριση προγραμματικής σύμβασης (2/2018 πράξη Λιμενικής Επιτροπής Φθιώτιδας)
σύμφωνα με το άρθρο 25 του Ν. 2971 (ΦΕΚ 285 Α) και με αντικείμενο λήψη πόρων από το
Λιμενικό Ταμείο Ν. Φθιώτιδας στο Δήμο Μώλου Αγίου Κων/νου με αντίστοιχη παροχή
υπηρεσιών από τον πιο πάνω ΟΤΑ στο Λιμενικό Ταμείο Ν. Φθιώτιδας
4. Έγκριση προγραμματικής σύμβασης για την εκτέλεση του έργου «Συντήρηση αγροτικής
Οδοποιίας Δ.Ε. Μώλου, Καμένων Βούρλων του Δήμου Μώλου Αγίου Κων/νου για το έτος
2018 (Α΄ φάση)»
5. Έγκριση μελέτης με τίτλο «Συντήρηση αγροτικής Οδοποιίας Δ.Ε. Μώλου, Καμένων
Βούρλων του Δήμου Μώλου Αγίου Κων/νου για το έτος 2018 (Α΄ φάση)» και τρόπου
επιλογής αναδόχου
6. Άρση ή μη ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης και τροποποίησης ρυμοτομικού σχεδίου παρά την
οδό Ελευθερίας στα Καμένα Βούρλα

Οι φάκελοι των θεμάτων θα βρίσκονται στο γραφείο του Προέδρου του Δημοτικού
Συμβουλίου κ. Πλατανιά Ιωάννη, προς ενημέρωση των Συμβούλων

Από το site του Δήμου

26 σχόλια:

  1. το 6 θεμα αν το ξερει κανεις ρε παιδια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λούνα παρκ μάλλον φίλε 8.54!Οι ιδιοκτήτες πιεζουν να γίνει οικοδομικο τετράγωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ

    Ετσι απαντα ο φιλος 4.27 μ.μ.Για να δουμε τι σημαινει αυτο για τον καθε δημοτη.Κατ αρχην το επιτρέπει ο Νομος ναι ή οχι; Αν ναι, με τι τρόπο;Εγω γνωρίζω οτι μεσω των κατωθι διαδικασιων:

    Α] ΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ
    [ζητά να απαντησει ο Δήμος εφόσον εχει παρελθει 15ετια αν προτιθεται να το χρησιμοποιησει για τον σκοπο που δειχνει το σχεδιο πολης σε τακτο χρονικό διαστημα,στην ουσια να δεσμευεται ρητα με την ασπαντηση εναντι του ιδιοκτητη]

    Β] ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ.
    [ Εστω οτι ο δημος δεν απαντησει για δικους του λογους,τοτε ο ιδιοκτητης ζητα απο το δικαστηριο την απενταξη απο το σχεδιο πολης].

    Γ] ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.
    [στην οποια ζητα δυο πραγματα 1] αν θελει ο δημος να το κρατησει και 2] αν δεν το θελει να το επανενταξη ως Ο.Τ.δηλ,κανονικο οικοπεδο συμφωνα με οτι κανονισμο ισχυει στην περιοχη].

    Εδω ξεκινάει η δυσκολία μιας καθαρής πολιτικής θεσης επι του ζητήματος,οχι ως μεμονωμενη περιπτωση,αλλα για ολο το σχεδιο πολης με αντιστοιχα χαρακτηριστικα, δηλ. για τα οικοπεδα που εχουν χαρακτηρισθει Κ.Χ.[πλατειες ,πρασινα,κλπ.

    Λαμπρο παραδειγμα αποτελματωσης το κτημα Ελπινικης προοριζομενο απο το ΓΠΣ για σταθμό ΚΤΕΛ. , πως λοιπόν ο Δήμος να το επιτυχει στα ρυμοτομουμενα που ερχονται με κατακλυσμιαιες αιτήσεις .

    Το Τ.Α.Π. δεν επαρκει ουτε για την περιφραξη αυτων των οικοπεδων,τα ανταποδοτικα τελη κρατιουνται χαμηλά με τα "δοντια" για να καλυψουν τα κοστη [Υδρευση-αποχετευτικο-ΔΕΗ,ΚΛΠ].

    Στα ανωτερω θα προσεθετα και την ελλειψη πολιτικής του Δημου [διαχρονικά]στην εφαρμογή του σχεδίου πολης ακόμη και για οδους αδιανοικτους.

    Αν λοιπόν η σημερινή διοικηση αισθανεται οτι πρεπει να παρει αποφασεις ,αυτες θα επρεπε να ειναι οχι αντανακλαστικες υπο την πιεση των υπο εκβιαστικών προθεσμιων αιτησεων των ιδιοκτητών,αλλα μεσω της επιτροπής διαβουλευσης[αν κατωρθωνε να υπαρξει απαρτια] εις την οποια να προσκομιζε τα κατωθι στοιχεια.

    1] ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ
    [Υψος δανειοληπτικής ικανοτητας του Δημου].

    2] ΛΙΣΤΑ ΡΗΜΟΤΟΜΗΜΕΝΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.
    [Καταγραφή ολων των ρημοτομουμενωνα,ασχετως υποβληθεισης αιτησεως, με Λιστα προτεραιοτητος εξαγοράς εως την καλυψη του συνολικου δανειου]

    Ετσι θα γινοταν μια προσπαθεια αντικειμενικής προσεγγιση δυνατοτητων εξαγορας με παραλληλη αξιολογηση των ακινητων με κριτηριο οχι την χρονικη υποβολη ενος ιδιοκτητη [δηλ. το θελω του]αλλα την πραγματικη υπεραξια του ακινητου για τον Δήμο στο διενεκες.

    ο "Μπουσουλας"αυτος θα θεραπευε αυτοματα τρια ζητήματα,πρωτα την ανεκτη πληρωμη βασει των πραγματικών αναγκών του Δήμου για ακινητα,δευτερον την απελευθερωση ολων των υπολοιπων ακινητων αρα και την επαναφορα στην ομαλοτητα, με αισθημα δικαιου για την πολυχρονη δεσμευση των περιουσιων καποιων συμπολιτών μας, και τριτον την αποφυγη σκεψεων καποιων κακοβουλων οτι παιζεται παιχνιδι μικροπολιτικής και εδω, με την χρεωση να πηγαινη στον Δημότη.

    Κριτων








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιες εκβιαστικές προθεσμίες αιτήσεων λες κρίτωνα???
    μέχρι πότε να παν οι προθεσμίες ώστε να ανατραπούν οι χαζομάρες με τεράστιους σε επιφάνεια ΚΧ που ούτε σε περιόδους ευμάρειας δε θα μπορούσαν να αγοραστούν???
    για τους αδιάνοικτους να μη μιλήσουμε γιατί αποτελούσε ανέκαθεν πεδίο μικροπολιτικής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΚΡΙΤΩΝ ΑΝΤΕ ΑΜΟΛΑ ΚΑΝΑ ΧΑΡΤΑΕΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητε μου 1.41 μ.μ. Εκβιαστικες θεωρουνται οι προθεσμιες υπο την εννοια της πιεσης οχι για τις προθεσεις των ιδιοκτητων με τα νομιμα δικαιωματα.
    Συμφωνω με την λογικη σου περι ανεφαρμοστων επιλογων καποιων μελετητων στο παρελθον για φαραωνικού μεγεθους δεσμευσεις ακινητων ,αλλωστε οι τρεις πλατειες , Πλαστηρα ,Παπαδημητριου,Δημαρχειου ειναι κατ ουσια ανενεργες απο τους ιδιους τους δημοτες για πολλους λογους.
    Αρα το να προσθεσεις και αλλες πληρωνοντας με δανεισμο,χωρις να αξιολογισεις γιατι το κανεις και αν πρεπει,επειδη {ισως μικροπολιτικα} οι "γειτονες" το θεωρουν κεκτημενο δικαιωμα τους ,αλλα με τα χρηματα των δημοτών [η συμετοχική συνεισφορα τους ειναι μικρη εως ανυπαρκτη και σιγουρα ανεισπρακτη μελλοντικα].
    Επαναλαμβανω δεν υπαρχει πολιτική καθαρης θεσης επι του ζητηματος αυτού,φαινεται δε αυτό απο τις επαναλαμβανομενες σπασμωδικες κινησεις της σημερινης διοικησης.

    Κριτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσε χοντρές φάε καμια μακαροναδα..α κ τα μαύρα όχι σε βιβλιαρίου γκεγκε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άποψη μου δεν πρόκειται να μπεί τάξη σε αυτή την πόλη ποτέ όσο δεν υπάρχει η κατάλληλη πολιτική βούληση!Ειναι δυνατόν να έχουμε φτάσει 2018 και να υπάρχουν απο το 1994 αδιάνοιχτοι δρόμοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κρίτων ΄΄ασφυκτικές΄΄ προθεσμίες θα μπορούσες να τις πεις. εκβιαστικές προθεσμίες δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνω 8.15 π.μ. οτι η λεξεις εχουν την σημασια τους.οντως η ΕΚΒΙΑΣΗ ειναι εκνομη ενεργεια, που στην περιπτωση των ιδιοκτητων δεν υφισταται ,ειναι λεκτικη αστοχία απο μερους του Κριτωνα.
    Το ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ειναι ποιο δοκιμο, ομως στην πολιτική ορολογια χρησιμοποιείται εννοιλογικα και οχι τυπικά.π.χ.Η απεργια εκβιαζει την λυση του προβληματος,ή τα εκβιαστικα διλημματα που τιθονται επι ταπητος... ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τη καθυστέρηση αποζημίωσης ιδιοκτητών με τη ταυτόχρονη αχρήστευση ακίνητης περιουσίας από το 1994 η πολιτική ορολογία πως θα την ονόμαζε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι στο χοντρό μηχανικό..τα λεφτά εκεί παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΡΙΤΩΝΑ)

    Α] ΑΡΧΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟ/ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ/ΥΠΕΧΩΔΕ
    Προθεσμια απαντησης 3μηνο.
    Σ,Σ Σε αυτες τις αιτησεις, συνηθως, δεν απαντα κανεις.

    Β] ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
    Προσφυγη σε Δικαστηριο, (λογω παρελευσης ευλογου χρονου,15ετια, απο νομολογια ΣτΕ και Συνταγματικη προστασια της ιδιοκτησίας ), μετα απο 3-4 χρονια βγαινει η αποφαση ΠΕΡΙ ΑΡΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ.

    ΣΣ 1.Αρα στις περιπτωσεις μας , αυτα συνεβησαν ΠΡΙΝ ΑΠΟ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ περιπου, επομενως δεν ηταν κεραυνος εν αιθρια στην ΤΑ, αφού τα δικόγραφα κοινοποιούντο στους παραπανω, για να παραστουν με τους δικηγορους τους..
    2. Δεν εχουμε "" την απενταξη απο το σχεδιο πολης"" αλλα την ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ, ο χωρος-ιδιοκτησια γινεται πλεον ΑΡΡΥΘΜΙΣΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ.
    Γ] ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.
    Εφαρμογη του αρθρου 3 του Ν 4315/2014 οπως εχει τροποποιηθει και ισχυει ,με το αρθρο 69 του Ν. 4342/2015, δηλαδη προθεσμια (3μηνων +6 μηνων) για την πληρωμη της ιδιοκτησιας, οταν ο Δημος το θελει ΚΧ και την επανεπιβολη της χρησης με τροποποιηση του σχεδιου πολεως και δημοσιευση σε ΦΕΚαπο τον Δημο (επισπευδον), αλλως ο ιδιοκτητης καταθετει ρυμοτομικα σχεδια τροποποιησης (με αναλογη εισφορα σε γη) και τροποποιει,, ως επισπευδον αυτος πλέον, το σχεδιο πολης με δημοσιευση σε ΦΕΚ και γινεται πλεονν οικ. τετραγωνο.
    ΣΣ Κριτωνα και αναγνωστες, το ΤΑΠ θεσμοθετηθηκε για τους λογους αυτους (παραγρ 20 αρθρου 24 του Ν 2130/1993), ομως χανεται, παει στον κουβα, παρ ολο που ειναι ΤΕΛΟΣ και θα πρεπει να χρησιμοποιειται ανταποδοτικα, συμφωνα με τα χρηματα που εισπράττονται. Στα Κ.Β έχουμε τα περισσότερα τ.μ και τις υψηλότερες τιμές ζώνης. Τα ανταποδοτικό τέλη καθαριότητας,ύδρευσης αποχέτευσης που είναι και αυτά ανταποδοτικά , ας μη τα μπλέκουμε με το Τελος Ακίνητης Περιουσίας.
    Προς το παρόν, αυτά τα ελάχιστα , ίσως επανέλθω.

    ΙΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η προσπαθεια του μηχανικου Γ.Πλατανια να συμβαλει στη συζητηση για το σοβαρο ζητημα των δεσμευμενων οικοπεδων στα Καμενα Βουρλα εν οψει του σημερινου Δ.Σ. στον Δημο εχει την σαφηνεια της τεχνοκρατικης σκεψης[κυριως διαδικασια].
    Ομως δεν ειναι ολοκληρωμενη διοτι δεν απαντα στο ζητουμενο δηλ. τωρα τι κανουμε;
    Διαθετουμε χρηματα να τα αποζημιωνουμε ΟΛΑ, βασει της αρχικης σκεψης[ΕΠΑ 94] του πολεοδομου μελετητη,ή κανουμε επιλεκτικες αγορες και αν ναι με ποια αξιολογηση;
    Ποια ειναι τα απαραιτητα οικοπεδα[φιλετα];
    Ποσα χρηματα διαθετει ο Δήμος;
    Ποιος οφελειται ή ποιος χανει;[ παντα σε σχεση με τους δημοτες].
    Εναι ιδια η συζητηση για ενα οικοπεδο υπερτοπικής οφελιμοτητος απο ενα αλλο γενικής;
    Πρεπει να υπαρχει λιστα αξιολογησης και προτεραιοτητος ή οταν ερχεται αιτηση για την "ανω μαγκουφανα" να σπευδει ο Δημος να το εντασει ακριτα στο δημοσιο χωρο ;
    Υπηρξε αφετηριακη συζητηση για τις ηδη αναχρονιστικες και ατονες πλατειες μας και εξαγωγη συμπερασματος εξ αυτού;
    Αν στο μελλον υπαρξει αιτηση οικοπεδου εξοχως αναγκαιο για τον Δημο π.χ.κτήμα Ελπινικη για δημιουργια σταθμου υπεραστικων λεωφορειων -ταξι και ο δημος εχει εξαντλήσει την δανειοληπτική του αντοχή σε μη αναγκαιες κινησεις τοτε την χανουμε την ευκαιρια;
    Με μια κουβεντα το ζητημα θελει σκεψη που δεν λυνεται με εισηγησεις της τεχνικής υπηρεσιας του Δήμου[ως τελειως ακαταλληλη για πολιτική εισηγηση].
    Ουτε με τα θελω των ιδιοκτητων, αν βολευονται σημερα{ισως] με την χρηματικη ρευστοτητα απο την πληρωμη του Δημου σε σχέση με την αρση της δεσμευσης [που ενπεριεχει και υποχρεωτικη εισφορα σε γη].
    Ουτε τι ζηταει η γειτονιά, και η βολεψη τους για την θεα [με ξενα κολυβα μνημοσυνο].
    Το ζητουμενο λοιπον ειναι να υπαρχει συνολικο οφελος κ Πλατανιά.

    ΚΡΙΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η υπόθεση σηκώνει πολύ συζήτηση!!!! Το απόγευμα τα σπουδαία στο συμβούλιο. Είδομεν.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έλα κρίτωνα βγάλε ένα αλγόριθμο βαρύτητας αγοράς και πήγαινε στο φον ντιμίτρι να τον ελέγξει... που τα άκουσες αυτά τα συστήματα?? όταν θα ψηφίζει έκαστος σύμβουλος να τα αναφέρει ως υποκειμενικές παραμέτρους για τη ψήφο του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι αποφασίστηκε εχθές στο συμβούλιο σχετικά με το λούνα πάρκ ξέρεις κανείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το συμβουλιο επειδη υπηρχαν λαθη στο τοπογραφικο των ιδιοκτητων μεχρι να το ξαναφερουν με τα σωστα μετρα πηρε αποφαση να παραμεινει το θεμα οπως ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πιάσε το αυγό και κουρευτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο agloriumow na periexei
    {{Διαθετουμε χρηματα.. Ποιος οφελειται ή ποιος χανει.. υπερτοπικής οφελιμοτητος απο ενα αλλο γενικής.. "ανω μαγκουφανα". εξοχως αναγκαιο, ατονες πλατειες ,τα θελω των ιδιοκτητων, η βολεψη τους για την θεα, συνολικο οφελος, ξενα κολυβα}}

    kai einai : Q =[]*&@@## world/%#/666/skulaki-odigei-trakter-kai-orgonei-apeiron-xaos-other

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιο σαχλαμαρα σχόλιο δεν έχω ξαναδεί 2.29!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ο 2.29 μ.μ. δειχνει μονο την αμηχανια του πονηρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. THN ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΦΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣΟΚΟ ΑΙΩΝΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ...ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αφού έχουμε το ...καλύτερο(χαχαχα) δήμαρχο έβερ, γιατί γκρινιάζετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. OΝΤΩΣ 10.10 ΔΕΝ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ ΜΕ ΔΑΥΤΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙ ΟΤΑΝ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ένα 20% και πολύ του είναι... η πλάκα είναι ότι νομίζει ότι θα πάρει πάλι 59%

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.