21 Δεκεμβρίου 2017

“Αναζητώντας.. Τις Ρίζες” Για 11η Χρονιά Από Τον Όμιλο Παράδοσης-Λαογραφίας Καμένων Βούρλων

Συνεχίζει να παρουσιάζει ενδιαφέρουσες πολιτιστικές εκδηλώσεις ο Όμιλος Παράδοσης-Λαογραφίας Καμένων Βούρλων.

Και φέτος ο Όμιλος Παράδοσης-Λαογραφίας Καμένων Βούρλων και οι συνεργάτες του, πιστοί στο ραντεβού τους εδώ και 11 χρόνια, σας προσκαλούν να κλείσουμε μαζί αυτό το χρόνο ανταμώνοντας στην εκδήλωση “Αναζητώντας.. τις ρίζες”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 18:00 στο Ξενοδοχείο ΓΑΛΗΝΗ

fonografos.net

7 σχόλια:

  1. Σας ευχομαι χρονια πολλα υγεια και δυναμη........ ΚΑΝΑΡΗΣ Ο ΜΠΟΥΡΛΟΤΙΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους συντελεστας του ΟΜΙΛΟΥ.
    Εύχομαι οι ....ρίζες σας να είναι πάντα δυνατές και υγιείς (χωρίς ζιζάνια),
    να απλώσουν για πολλές....... 10ετιες.
    ΙΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με λύπη μου σήμερα πληροφορήθηκα ότι στα Καμένα Βούρλα έριξαν πάλι φόλες εναντίον αδέσποτων κάποιοι καθώς πρέπει κύριοι(ο θεός να τους κάνει). Εδώ πρέπει να επέμβουν οι εμπλεκόμενοι φορείς (δήμος, αστυνομία, περιφέρεια) προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. Κρίμα και για τα ζωάκια κρίμα όμως και για τους ανθρώπους. Πάντος οι φόλες διώκονται ποινικά με χρηματικό πρόστιμο 30.000 Ευρώ και φυλάκιση τριών μηνών. Οπότε καλό θα ήταν αν εντοπίσουμε κάποιον να ρίχνει φόλες να το αναφέρουμε στην αστυνομία. Όσον αναφορά για την εκδήλωση καλή επιτυχία και καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την επιτυχή 11η παρουσιαση του Λαογραφικού ομίλου.
    Παραλληλα και καποιες διαπιστωσεις ως καλοπιστη κριτική θα πρεπει να γίνονται ,αλλωστε ποτε δεν ημουν χωρις αποψη.

    Η συνεκτική διαδοχή των ομιλητών και με διαφορετική θεματολογια ,εδωσε την επιστημονική πληροφορία με τροπο γρήγορο μεν, αλλα χωρίς δυνατοτητα απορροφησης .
    Αποδειξη αυτου ειναι οτι οι μοναδικες αντιδρασεις [γελια] ηταν στην παρουσιαση απο τον φιλολογο Κονδυλη απο το βιβλιο για τον παραδοσιακο ΓΑΜΟ για τα εθιμικα ευτραπελα του.

    Τα υπολοιπα θεματα ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ,ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΑ,ΒΙΒΛΙΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΚΑΡΦΕΙΑΣ,ηταν για τους περισσοτερους παρευρισκομένους ουδέτερα [εκτος του τυπικου χειροκροτήματος].

    Ενα αλλο σημειο ηταν η μεγαφωνική και τα προβληματα της,με αποτελεσμα ο ομιλητης να αποσπαται της προσοχή του η δε μεταβαλλομενη ακουστική να υποβαθμιζει την ροή του αφηγηματος.

    Το ακροατηριο ηταν υπο μια ευρεια εννοια ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ,δηλ,κάπως "ακαδημαικό" αν εξαιρέσουμε το προσωπικό ακροατηριο,και φυσικά τους επισήμους [Δημαρχο Ιερατειο Βουλευτή], αυτο πάλι συναγεται απο την σχεδόν παντελή απουσία των ανθρωπων της αγοράς....μάλλον οι κρατιστές επικρατούσαν.

    Οι βασικοί συντελεστές της εκδήλωσης ειναι οι ιδιοι και τα ενδεκα χρόνια, καταξιωμενοι απο πολλού στην συνειδηση του κοσμου που και αυτος ειναι ο ιδιος που την παρακολουθεί,πρεπει λοιπόν αυτό , να αποτρεπει την επαναληψη ενος γνωστού βιογραφικού που ως πλεονασμός δεν χρειαζεται καθε φορά να απαριθμίζεται ,σε αντίθεση οταν προκειται για εναν εκτακτο προσκληθεντα ομιλητή.

    Η ανακοινωση απο τον Δημαρχο της εκδοσης του λευκώματος,[εξαίρετο πονημα του Πετρου Κουνουκλα], με επιστολες [δελταρια φωτο περιοχής]ειναι το σημαντικό "κλου"της βραδιάς.

    Τελικά πιστευω οτι αξιζουν τις προσοχή μας τετοιες πολιτιτικές εκδηλώσεις και πρεπει να συνεχιστούν με διευρυμένη βέβαια θεματολογία που να αφορά και το μέλλον της περιοχής.

    Κριτων


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Κρίτωνα τέτοιου είδους πολιτιστικές εκδηλώσεις αποσκοπούν στην αναβάθμιση του πνευματικού επιπέδου των ακροατών τους.Οπότε τεχνικές λεπτομέρειες και διαδικαστικές ατέλειες δεν μειώνουν κατα το ελάχιστο το ωφέλιμο του εγχειρήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη χρονια να εχουμε.Χωρις να θέλω να φιλοσοφήσω ,αλλα αυτο ερχεται μονο του μετα και την ευγενική απαντηση του 6.13μμ Δεκ. του προηγουμενου ετους προς τον Κριτωνα.

    Πιστευω στην λογική ανάλυση των θεμάτων ,προσπαθωντας να βρουμε κοινους τόπους διαλεκτικής σε πλαισια αν ειναι δυνατον κοινώς αποδεκτα, πόσο μάλλον για πολιτικά θέματα οπως λ.χ.οι πολιτιστικές εκδηλώσεις.Ειναι δε πολιτική διεργασία καθε τι που πραγματοποιειτε απο πολίτες ως
    μελη πόλεως {πολιτικα οντα- Αριστοτέλης]

    Ο δε Ιμαννουελ Καντ {Γερμανος στοχαστής} έθεσε το ζητημα περι ηθικου καθηκοντος και ηθικής υποχρεωσης στη ΚΡΙΤΙΚΉ του ως κατηγορική προσταγή. Βεβαια αν περίμενα την φιλοσοφική ετοιμότητα στα "χωρικά μας υδατα "θα ημουν ουτοπιστής.

    Παρ,ολα ταυτα επιζητώ ενα ελαχιστο επιπεδο εστω στην ακαδημαική Ελιτ της περιοχή μας,οχι σε ολα τα φιλοσοφικά επιπεδα ουτε ομως και στην μονομερεια της επιστημοσυνης και του "γκριζου" της.

    Επανερχομαι λοιπόν και θέτω ερώτημα προς αξιολόγηση αν η επιστήμη απο μόνη της μπορει να διεκπεραιώσει την αναβαθμιση του πνευματικού επιπεδου των πολιτών μεσα απο φιλολογικες βραδυές,χωρίς να συνδεωνται αυτές,μεπρογενέστερες θεσεις και πράξεις[Ολων] ,περι των βασικών αξιωμάτων της λογικής ηθικής.

    Φυσικά πρωτος εγω εγκαλούμαι σε αυτο το καθήκον[την ηθική υποχρέωση δεν την αναφέρω ξανά διότι ειναι μάταιο] ,και μετά απο τους αλλους .Ετσι η ανώδυνη κριτική για την εκδήλωση που συμπεριελαβε διαδικαστικά και τεχνικά ζητήματα ,ηταν προδρομικό σταδιο,μιας αληθειας ή υπαρκτής καταστασης που εχει να κάνει με την ουσια του σημερα.

    Αν λοιπόν τα αποσπασματικά πολιτικα δρωμενα με την γενικη επωνυμία ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ δεν εχουν ως στόχο την βαθύτερη αναβαθμιση της σκεψης παραλληλα με την ευδαιμονία που προσφερει
    ,η διαδραση των χορευτικών, τοτε εχει χαθεί και η ουσια της αναβάθμισης.

    Δεν υποτιμώ την προσπάθεια αντίθετα την πιστευω ,πως ομως;Το δικό μου πλαίσιο ειναι
    οχι στο προσχημα,ναι στόν ορθολογισμό.

    Κριτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mipos eide kaneis kanan epishmo shmera stin eklhsia?? Pou kryfthkan ta lamogia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.