-----------------------------
Αγαπητοί αναγνώστες (5/3/2016)
Ξαναφέρνω στο προσκήνιο, προς διαβούλευση, παλαιότερο άρθρο
του blog, (διαβάστε
παρακάτω) που αφορά το λιμάνι των Καμένων Βούρλων, και αν αυτό πρέπει να δοθεί
σε ιδιώτη ή όχι, διότι σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου μας, το θέμα θα
τεθεί προς ψήφιση στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο της 9/3/2016, και κατά
συνέπεια είναι ποιο επίκαιρο από ποτέ.
Τα συμπεράσματα όπως πάντα είναι δικά σας, ωστόσο η δικιά
μας άποψη είναι ξεκάθαρη και πιστεύουμε ότι το λιμάνι πρέπει να παραμείνει στην
δικαιοδοσία του δήμου μας και να το λειτουργήσει ο δήμος αποκλειστικά.
Με τιμή ..
O
Blogger
------------------------------------------
(ακολουθεί το άρθρο της 28/7/2015)
Έπεσε στην αντίληψη μου, η
εισήγηση του κυρίου Μακρυνίτσα,
από το πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο,
αναφορικά με την
παραχώρηση του λιμανιού των Καμένων Βούρλων σε ιδιώτη προς εκμετάλλευση.
Η εισήγηση αυτή(όπως αναφέρθηκε), ψηλά χαμηλά, στηρίχτηκε
στο γεγονός ότι ο δήμος δεν είναι άξιος να διαχειριστεί το λιμάνι γιατί δεν
έχει υπαλλήλους, ενώ περισσότερο δε και στο γεγονός ότι δεν μπορεί (δεν είναι άξιος) να διαχειριστεί επιχειρηματικά
το λιμάνι.
Κατόπιν τούτου , και μετά από ώριμη σκέψη λοιπόν ο
αρμόδιος αντιδήμαρχος των Καμένων Βούρλων , μας λέει να ενοικιάσει το λιμάνι ο
δήμος(λες και ήταν του πατέρα του), να μπει ιδιώτης, να βάλει ότι τιμολόγιο
θέλει και να κάνει κουμάντο σε δημοτική περιουσία επιχειρηματίας με σκοπό το
ίδιο όφελος.
Αγαπητέ μου αντιδήμαρχε, αγαπητέ δήμαρχε, αγαπητοί
δημοτικοί σύμβουλοι, δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά ο δήμος οφείλει να έχει
κοινωνικό πρόσωπο! Δεν είναι μαγαζί κανενός ούτε επιχείρηση, και ένας εκ των
σκοπών του είναι να βοηθά το κοινωνικό σύνολο.
Οι παραχωρήσεις στον δήμο μας, έστω και με την μορφή
ενοικίου σε ιδιώτες μου κάνει σαν ένα πράμα ότι δίνουμε τα ασημικά, γιατί δεν
μπορούμε να τα κρατήσουμε γυαλισμένα.
Τέλος πάντων και για να μην μακρηγορώ, κατά την προσωπική
μου άποψη, δεν πρέπει να δοθεί προς ενοικίαση σε ιδιώτη το λιμάνι, και πρέπει ο
ίδιος ο δήμος να το διαχειριστεί με το μοντέλο ‘ίσα βάρκα ίσα νερά’ δηλαδή όσα
έξοδα έχει, τόσο και ανάλογο τίμημα να εφαρμόσει ώστε να μην μπαίνει μέσα.
Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο να κάνετε μια οικονομική
μελέτη πρώτου επιπέδου ώστε να δείτε κατά πόσο βιώσιμο θα είναι το εγχείρημα,
τόσοι γραμματιζούμενοι είστε εκεί μέσα! Τόσα πτυχία και μεταπτυχιακά μας μοστράρετε
! δέκα λογαριασμούς δεν μπορείτε να κάνετε?
Για να σας βοηθήσω ωστόσο, εσάς αλλά και τους αναγνώστες
να καταλάβουν, ας κάνω μια πρώτη πρόχειρη
οικονομική προσέγγιση.
Ας πάρουμε τα έξοδα, στα οποία δεν βάζω δημοτικούς
φωτισμούς νερά και καθαριότητα (είπαμε κοινωνικό πρόσωπο παιδιά ο δήμος).
Έχουμε και λέμε λοιπόν
4.860 euro πρέπει ο δήμος να δίνει στο κράτος ανά έτος.
26.800 euro σε μισθούς , 3 πιτσιρικάδες κάτω των 25 με μισθό 510 + 24,56%
εργδ.εισφ. και όλο αυτό επί 14 (με τα δώρα τους και τις άδειες τους δηλαδή
κομπλέ) για φύλακες.
2.000 euro ανά έτος θα βάλω γενικά μη προβλεπόμενα έξοδα
Τα παραπάνω σούμα μας κάνουν 33650 το χρόνο (ένα το
κρατούμενο)
Το λιμάνι, όταν αρχικά προσμετρήθηκε, έδειξε πάνω από 120
θέσεις (μικρές θέσεις για βάρκες, όχι καΐκια όχι ιστιοφόρα)
Αν λοιπόν διαιρέσουμε έξοδα με έσοδα, βαίνει σε κάθε
μικρή θέση – βάρκα 280 euro ανά έτος, που και αυτά είναι πολλά για τον μέσο ιδιοκτήτη –
ψαρά βάρκας, οπότε ας το προσπαθήσουμε λίγο ακόμα ώστε να κάνουμε ένα κόλπο
ώστε να καλύψουμε αυτούς που θέλουν μικρό τιμολόγιο αλλά και να βολέψουμε και τους
καλοκαιρινούς επισκέπτες – τουρίστες γιατί και αυτούς τους θέλουμε.
Είπαμε ότι το κανονικό τιμολόγιο για την μικρή θέση είναι
280 euro.
Μάλιστα. Θέλεις κύριος να βγάλεις την βάρκα σου έξω για
δυο μήνες τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ώστε να μπει και κάνας επισκέπτης
τουρίστας ? Τότε θα πληρώσεις πραγματικά πολύ λιγότερα !! θα σου κοστίσει ανά
έτος (άμα βγείς Ιούλιο και Αύγουστο) μόνο 127 euro !! Τσάμπα πράμα, περίπου 10 euro ανά μήνα …
Πως θα το καταφέρουμε αυτό?? Θα φτιάξουμε τιμολόγιο ανά
μήνα. Ανάλογα τον μήνα που θα είσαι μέσα
θα πληρώνεις και το ανάλογο τίμημα.
Πάμε να το πάρουμε λιανά να το καταλάβουμε.
Κάθε μήνας θα έχει ένα ποσοστό επί του βασικού
τιμοκαταλόγου ο οποίος όπως είπαμε βασικός τιμοκατάλογος για το έτος είναι τα
280 euro που αν το διερέσεις ανά μήνα προκύπτει κάτι παραπάνω από 23 euro.
Οι συντελεστές βαρύτητας μήνα, όπως προτείνω εγώ είναι
στην παρακάτω φωτογραφία που έχει μια γραμμή με κάποιον που κάθετε μέσα όλο το
χρόνο και μια γραμμή με κάποιον που βγάζει την βάρκα του έξω από το λιμάνι για
τον Ιούλιο – Αύγουστο.
Αν προσέξατε, όποιος θέλει να βάλει ή να διατηρήσει την
βάρκα του μέσα στο λιμάνι Ιούλιο – Αύγουστο είναι λίγο ανεβασμένη η τιμή. Αυτό
βέβαια γίνεται ώστε να εξυπηρετηθούμε όλοι μας, και οι ντόπιοι ψαράδες που θέλουν
φτηνό τιμολόγιο να το έχουν αλλά να την βγάζουν αυτούς τους δυο μήνες, και οι
τουρίστες που έρχονται το καλοκαίρι να βρίσκουν μια θέση να βάλουν το σκάφος τους.
Εννοείτε ότι οι τιμές αυτές είναι ανά μικρή θέση. Δηλαδή
αν έχεις κύριος σκαφάρα που που είναι 8-10 μέτρα μήκος και 3-4 μέτρα
πλάτος θα πιάσεις 2 και τρείς θέσεις και θα πληρώσεις το αντίστοιχο τίμημα.
Και πάμε και σε αυτό, το τίμημα δηλαδή του τουρίστα – Λαμιώτη
ή Αθηναίου που έχει ένα σκάφος και θέλει να το έχει μέσα για αυτούς τους δυο
καλοκαιρινούς μήνες πόσο θα του έρθει (μην τον γδάρουμε και αυτόν)
Ας υποθέσουμε ότι έχεις ένα ιστιοφόρο μικρό και θές μόνο
δυο θέσεις για αυτούς του δυο μήνες. Θα πληρώσεις λοιπόν 59+94 = 152 * 2 = 304 euro.
Δεν είναι λίγα, ούτε και πολλά για έναν σκαφάτο …
Αυτή είναι η άποψη μου αγαπητοί τοπικοί άρχοντες και με
την παραπάνω απλή οικονομική συλλογιστική την τεκμηριώνω …
Καλό καλοκαίρι …
Με τιμή
O Blogger
ΥΓ 1
Συγχωρέστε με αν υπάρχει κάποιο μικρό λαθάκι.
ΥΓ2
Μην στέκεστε ντε και καλά στην συλλογιστική την δικιά
μου, εσείς με τα πτυχία σας σίγουρα θα βρείτε καλύτερη λύση στο οικονομικού
χαρακτήρα πρόβλημα αυτό … γιατί είναι καθαρά οικονομικού χαρακτήρα πρόβλημα,
μιας και το θέμα του κοινωνικού χαρακτήρα του δήμου το θεωρώ λυμένο … ελπίζω …
ΥΓ3
Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο ΔΣ για το θέμα …
blogger μπράβο που έβαλες τα νούμερα κάτω..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε όμως για 80 θέσεις περίπου, επίσημα πάντα, και για ΄΄καταφύγιο τουριστικών σκαφών΄΄΄, επίσημα πάντα..
Ο συντελεστής βαρύτητας είναι απόλυτα σωστός σα διαδικασία..
νομίζω ότι εφαρμόζεται στη σκύρο...
δε νομίζω ότι θα πολυευχαριστήθηκε ο εισηγητής με την ανάρτηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΛΟΓΚΕΡ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΟΤ ΤΑ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ( ΑΔΑ ΒΛ9ΘΟΡΗ8-Ω0Σ, ΒΛ4Ζ469ΗΙΖ-3ΤΤ)
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ;;
ΕΝΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΔΑ 45ΟΠΩΚΤ-Ω5Τ,
ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΜΙΣΘΩΝΕΙ ΑΔΑ ΒΙΚ5ΩΨΞ-ΜΤ4
AYTA EN ΟΛΙΓΟΙΣ.
τα ουσιαστικά θέματα είναι τα κάτωθι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Διαχείριση από το Δήμο ή πλειοδοτική δημοπρασία
2. Εφόσον πας σε πλειοδοτική δημοπρασία αποσαφήνιση πότε θα έχουν δυνατότητα να ελλιμενίζονται αλιευτικά σκάφη (1 μήνα, 3 μήνες, όλο το χρόνο;) και όταν θα θέλει να ελλιμενιστεί και τουριστικό και αλιευτικό ποιο έχει προτεραιότητα.
3. Το τιμολόγιο, εφόσον προκύψει ανάδοχος από πλειοδοτική δημοπρασία, να έχει ετήσια ταρίφα πληρωμής προς το Δήμο και επιπλέον ποσοστό επί των ετήσιων εισπράξεων ή καθαρών κερδών..
Περιμένω απαντήσεις από τους ..διδακτορικούς και όχι οινολόγους του Δήμου...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ .......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραφραζω εννοιολογικά την Ριτα Σακελλαρίου για να υπεισέλθω στα ενδότερα
του ψυχισμού κάποιων που έχουν αποψη για το θέμα που μας απασχολεί και δίδουν μάλιστα
και την βέλτιστη πρόταση ως τελική λύση.
Αραγε το ζήτημα ήταν και είναι η αντικειμενοποίηση οικονομικών μεγεθών,δηλ, πόσο και γιατί,
καθώς και ο χρονικός προσδιορισμός ως χειμερινό ή καλοκαιρινό τιμολόγιο,αλλα ακόμη
και το είδος και η ιδιότητα του πελατολογίου αλλα και η ιδεοληψια περι κοινωνικοποίησης.
Πιστεύω οτι η προσχηματικότητα που ξεχειλίζει ειδικά στα γραφήματα στα blog,ως αφετηριακή
πορεία ειναι φανερό οτι εχει ως βάση το μικροσυμφέρον και την μεταβλητή της ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ως
πράξη συνειδητής επιλογης μίας αντικοινωνικής συμπεριφοράς κάποιων.
Δηλ σε απλά ελληνικά επικρατησε ο "κατσαπλιαδισμός" και η αναρχία προκειμένου κάποιοι να τακτοποιήσουν είτε το "χομπυ" τους με την θάλασσα ,είτε το "λαμογιάρικο" βιοπορισμό τους πατώντας επάνω στην διαχρονική ανευθυνότητα και ανεπάρκεια του Δήμου.
Είτε αυτό αφορά τον Μεγαλοδικηγόρο απο το Μώλο, είτε τον Μεγαλογιατρό απο το Καινούριο, είτε τους μικροψαράδες ερασιτέχνες και μη ,είτε Επαγγελματίες, είτε παραθεριστάς απλούς,ένα είναι
φανερό ότι ολοι τους απο οπου και να προέρχονται ΤΑΞΙΚΑ,εχουν ομόκεντρα[λιμάνι] συμφωνήσει
ότι ουδεν μονιμότερο του προσωρινού.
Σε μία ανεπτυγμένη Ευρωπαική κοινωνία όλοι αυτοί [μία εκατοντάδα περίπου] θα πέρναγαν την
πόρτα της διαπόμπευσης ως απαράδεκτοι εταίροι του τοπικού Κοινωνικού Ιστου ,ως μη
επιδεχόμενοι θεραπείας ηθικού επαναπροσανατολισμού.
Βεβαια τηρουμένων των αναλογιών και εχοντας γνώση οτι ζούμε στα Καμένα Βουρλα όπου η
παραβατικότητα είναι δευτέρα φύση και ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο..... θα εκλεινα [ με
την εστω και αργά ]προσπάθεια του Δήμου να ορθολογοποιήσει την κατάσταση.
Ναί κύριοι ο μονόδρομος της διαχείρισης της Τουριστικής Μαρίνας είναι το ΚΕΡΔΟΣ του ιδιωτη
ως καταλύτης για μία τάξη στην σημερινή αταξία αλλα και προοπτική μιάς ανάπτυξης για τον βασικό λόγο που κατασκεύασθηκε .
Αν δεν δυνάμεθα να κατανοήσουμε σε μία καπιταλιστική κοινωνία που ζούμε ότι η αντικειμενική σκέψη δεν είναι μενού "αλα Καρτ" που να βολεύει κάποιους προνομιακά ως υποσύνολο μίας μεγαλύτερης ενότητος, τότε θα πρέπει η πλειοψηφία να την επαναφέρει στην τάξη.
ΚΡΙΤΩΝ
ΜΠΛΟΓΚΕΡ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΠΡΩΤΗ : Γιατί δεν βάζεις στο κόστος , φωτισμό, νερά και καθαριότητα.;;;
Αυτές τις υπηρεσίες ποιος τις πληρώνει ;;;, δεν εχουν δαπάνες;;;;
Θα τις πληρώσουμε ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΛ. ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ;; ,για να απολαμβάνουν οι σκαφάτοι και οι λοιποί ερασιτέχνες ψαράδες κλπ. την άνεση του καταφυγίου. Μήπως είσαι λαϊκιστής τελικά ;; , Το κοινωνικό κόστος ποιος το πληρώνει ;; Τι είναι οι χρήστες του καταφυγίου άποροι , ΑΜΕΑ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ : Ρεπό οι πιτσιρικάδες κατω των 25 , δεν θα εχουν ;;;; Όταν παίρνουν τις θεσμοθετημένες άδειες ποιος θα τους αναπληρώνει. Αρα δεν πρέπει να είναι μόνον τρεις .
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΡΙΤΗ : Η λέξη το λέει «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ», πρέπει να υπάρχουν και θέσεις ελεύθερες , για όποιον διερχόμενο, σε περίπτωση ανάγκης θέλει να ελλιμενισθεί.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ : Ο 5.41 σου έδωσε κάποιες ΑΔΑ , αφού άνοιξες το θέμα , γιατί δεν μας ενημερώνεις τι κάνουν το Λιμενικό ταμείο ή ο ΕΟΤ με τα καταφύγια τους, με τι συμβάσεις τα παραχωρούν ;;;
Κάποιοι άλλοι δήμοι έχουν βάλει και λεωφορεία χωρίς οδηγούς. Και εμείς εδώ δεν μπορούμε να χωρίσουμε δυο γαϊδουριών άχυρα. Όλοι μας είμαστε ότι ψηφίζουμε, σκατίβλαχοι του κιαρατα όλοι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή΄΄Ναί κύριοι ο μονόδρομος της διαχείρισης της Τουριστικής Μαρίνας είναι το ΚΕΡΔΟΣ του ιδιωτη
ΑπάντησηΔιαγραφήως καταλύτης για μία τάξη στην σημερινή αταξία αλλα και προοπτική μιάς ανάπτυξης για τον βασικό λόγο που κατασκεύασθηκε΄΄
τάδε έφη κρίτων..
δε μας το προχωράς όμως...
δε μας προτείνεις καθόλου τι πρέπει να κερδίσει ο Δήμος. (χρήματα μόνο εννοώ)
δε θέλεις να έχεις άποψη;;;
Αν δεν μπορεί ο δήμος να διαχειριστεί την μαρίνα που του ανήκει και να βάλει μια τάξη, να παραιτηθεί και να αναλάβουν άλλοι που μπορούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος και αν είναι αυτός που δεν μπορεί, είτε είναι δήμαρχος είτε αντιδήμαρχος των καμένων βούρλων να πάει σπιτάκι του.
μη λές τέτοια 12:04... θα ταραχτεί ο εισηγητής του θέματος στο δσ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κύριε bloger
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα με μεγάλη προσοχή την ανάρτησή σας και θα ήθελα να δεχθείτε από την ταπεινότητά μου κάποιες καλοπροάίρετες παρατηρήσεις .
Κατ΄αρχάς θα ήθελα να τοποθετηθώ προσωπικά σε ότι αφορά το ζήτημα της λειτουργίας του λιμανιού και να επισημάνω ότι αυτό συνδέεται άμεσα με την τουριστική ανάπτυξη των Καμένων Βούρλων και της περιοχής γενικότερα.
Επίσης υποστηρίζω ότι το ίδιο σύστημα πολιτικής λογικής και συμφερόντων (κυρίως τοπικών) που διέλυσε τις δημόσιες τουριστικές υποδομές των Καμένων Βούρλων, έκανε τα ίδια και με το λιμάνι.
Να θυμηθούμε τι έγινε με τα ξενοδοχεία Θρόνιον, Ράδιον , Γαλήνη , τα λουτρά Ασκληπιός , το Κάμπινγκ του ΕΟΤ και τις υποδομές του.
Αγαπητέ bloger,δεν ξέρω αν είστε ντόπιος και έχετε επαφή με την πραγματικότητα των τελευταίων σαράντα χρόνων στα Καμένα Βούρλα και την ευρύτερη περιοχή.
Αν δεν είστε ντόπιος και πατημένα τα πενήντα, θα σας παρακαλούσα να βρείτε έντιμους (όχι κομματόσκυλα που κυβέρνησαν) ντόπιους για να μάθετε για το μεγάλο πάρτι – πλιάτσικο που έκαναν σ΄αυτόν εδώ τον τόπο εδώ και πάνω από σαράντα χρόνια, κάποιοι Λαϊκοί Αγωνιστές ή κάποιοι Ελληναράδες της εποχής εκείνης λες και τα είχαν βρει από το πατέρα τους.
Για να επανέλθουμε στο λιμάνι , θα είχε ενδιαφέρον ίσως και θεσμικής έρευνας (δικαστικής) το κόστος κατασκευής , τα κριτήρια που παραχωρήθηκαν – χαρίστηκαν οι θέσεις , χρήματα που πλήρωσαν κάποιοι για ενοικίαση θέσεων και κατέληξαν στο ταμείο του Δήμου ή στις τσέπες κάποιων;
Ψάξτε την λίστα με τα σκάφη και θα δείτε πόσοι είναι οι επαγγελματίες ψαράδες με ΑΦΜ.
Θα δείτε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σκαφών ανήκει σε ανθρώπους που αγαπούν την θάλασσα και επιδίδονται σε θαλάσσια σπορ όπως ψάρεμα κ.α. και είναι λογικό να αντιλαμβάνονται ότι όλα αυτά(σπορ, χόμπι) έχουν ένα ελάχιστο και εύλογο κόστος.
Το λιμάνι αποτελεί τουριστικό απόθεμα της Λουτρόπολης των Καμένων Βούρλων και σαν τέτοιο πρέπει να αξιοποιηθεί.
Τα Καμένα Βούρλα δεν είναι ένα ψαροχώρι στο πουθενά , που πρώτο μέλημα τις διοίκησης θα πρέπει να είναι η στήριξη των φτωχών κατοίκων του που ζουν επαγγελματικά από το ψάρεμα. Καλό είναι να σταματήσει αυτό το λαϊκιστικό δούλεμα, το οποίο δεν σέβεται πάνω απ΄όλα, τους πραγματικούς επαγγελματίες ψαράδες.
Τα Καμένα Βούρλα πρέπει να αξιοποιήσουν το λιμάνι, στο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης , γεγονός (η τουριστική ανάπτυξη) που θα φέρει κέρδος για την τοπική οικονομία, θα δημιουργήσει θέσεις απασχόλησης και θα ωφεληθεί συνολικά ο τόπος και όχι μόνο οι γνωστοί σε όλους μας, κολλητοί και βολεμένοι της κάθε εξουσίας .
ΥΓ.1. Η γνώμη μου για το οικονομικό σας πόνημα.
Το βρίσκω ενδιαφέρον παρά το γεγονός ότι τελευταία έχουν μπει πολλοί στην πιάτσα των αναλυτών – οικονομολόγων. Κορυφαίο έργο φετινής εσοδείας οι αναλύσεις του Βουλευτή Ηρακλείου Μιχελογιαννάκη που σας προτρέπω να μελετήσετε :
https://www.youtube.com/watch?v=dj3d9SU87l8
ΥΓ.2 Να αντισταθούμε στον λαϊκισμό
Αγαπητέ μου φίλε …
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε μια βασική διαφορά. Εσύ αοριστολογείς ενώ εγώ αναφέρομαι σε συγκεκριμένο πράγμα με συγκεκριμένα νούμερα, έσοδα έξοδα και μεθοδολογία.
Συμφωνούμε ωστόσο, στο ότι το λιμάνι πρέπει να συνδέεται με την τουριστική ανάπτυξη του τόπου, για αυτό πρότεινα την μέθοδο του ‘Ιουλίου – Αυγούστου οι μικροί έξω’.
Προφανώς και αναφερόμουν στο να μπουν τουρίστες μέσα μπας και αφήσουν κανα φράγκο στα μαγαζιά.
Κατά τα άλλα, οι αναφορές που κάνουν είναι θεωρητικές προσεγγίσεις που έχουν κάποιες πολιτικές προεκτάσεις και ευθύνες, πλην όμως είναι out of scope (εκτός θέματος).
Εδώ λέμε τι θα να κάνουμε σήμερα – αύριο … το τι έγινε χτες αφορά στοχαστικές στιγμές, αυτοκριτικές και εσωτερικές αναζητήσεις, και σπανιότερα υλικό για κάποιους οικονομικούς ελεγκτές και ενίοτε εισαγγελείς.
Αναφορικά με τα Θρόνια και με τα Ράδια που μου λες, τι να πω, περσινά ξινά σταφύλια.
Στο πρακτέο τώρα.
Μπορεί κα πρέπει ο δήμος να διαχειριστεί το λιμάνι ή όχι ?
Εγώ πάντως αν ήμουν στην θέση τους και έφτανα να πω δεν μπορώ θα είχα παραιτηθεί.
Στην περίπτωση που δοθεί το λιμάνι, υπάρχει ιδιώτης που μπορεί να καταβάλει εύλογο τίμημα ‘politically correct’ ώστε να βγάζει ο δήμος το έσοδο που έχει στο μυαλό του?
Γιατί δεν δίνουν σε ιδιώτη για ένα κομμάτι ψωμί την κατασκευή πλωτών μαρίνων ώστε να μπουν οι σκαφάτοι που φιλοδοξούμε να προσελκύσουμε? Και να αφήσουν το λιμάνι στην ησυχία του και στον κοινωνικό χαρακτήρα του? (με τιμολόγιο, κανονισμό κλπ κλπ).
Εν κατακλείδι, η διαφορά μας στον τρόπο σκέψης είναι σοβαρότατη και δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε να συζητάμε. έτσι είναι … αν έτσι νομίζεις (ότι και αν νομίζεις). Και στην τελική συμφωνούμε ότι διαφωνούμε. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι με όλους.
Φιλικά
O blogger
ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΛΟΚΕΡ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΒΑΡΚΑ Η ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΗ Η ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΑΣΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΥΣΚΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΛΟΓΩ ΦΟΒΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ
ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΗ
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ?
Κανένας δεν πληρώνει. Ούτε ο αντιδήμαρχος που έχει την βάρκα του μέσα ούτε ο δήμαρχος. ούτε οι ψαράδες πληρώνουν. Να πληρώσουν όλοι ρε!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι ρε να πληρώσουν αλλιως θα πεσουν μηνύσεις για παράβαση καθήκοντος γιατί ο Δήμος
ΑπάντησηΔιαγραφήπληρώνει ενοίκια τώρα στο κράτος απο τα λεφτά των δημοτών τέρμα οι γιορτούλες με τις
ψημένες Σαρδέλες δεν ξεπληρώνονται έτσι οι βάρκες των ερασιτεχνών ψαράδων.
οχι να μην δοθει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΟΣ ΠΑΛΑΒΟΔΕΡΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΦΩΝΑ ΣΤΟΝ ΒΙΣΚΑΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΑΕΡΟΚΑΤΟΥΡΑΓΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΠΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΥΑ?????
ΑΥΤΑ ΛΕΧΘΗΚΑΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΟΥ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ[Κ. ΒΟΥΡΛΑ] ΓΙΑ ΝΑ
ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ????????????????????????????????????????????????????????????
Μα ο Ναύαρχος σαν τ. Μεγαλο-αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού,
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι ο Μόνος που έχει πρόταση για την Τουριστική Μαρίνα,
ενώ όλοι οι άλλοι , και κάποιοι που παραιτήθηκαν
και έλεγαν ότι δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθούν με τα κοινά,
είναι μόνο για να χαζοκουβεντιάζουν στα καφενεία,
να γίνονται γραφικοί και να γελάει ο κόσμος μαζί τους.
Αν ο ξερόλας της παπαρίασης δεν το έχει καταλάβει ακόμη ,
ΑπάντησηΔιαγραφήότι τα Καριωτικά τον έχουν πάρει στο ψιλό, όπως τον Πάνο με τα παράσημα από την Λαμία , τότε κακό του κεφαλιού του.
Ας τον συμμαζέψει κάποιος από την οικογένεια του είναι κρίμα ….
ΤΟ ΛΟΥΜΠΕΝ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΦΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΣΥΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΧΥΔΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΧΟΥ[ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΥΑΣ],ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
ΑΝΤΟΧΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΔΩ ΣΤΑ ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ.
ΤΟ ΔΗΜΑΓΩΓΙΚΟ ΚΡΕΣΕΝΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΩΣ ΑΙΤΙΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΟ ΑΠΟ ΕΓΩΠΑΘΗ ΑΤΟΜΑ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ
ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΜΟΝΟ ΩΣ ΙΣΑΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΟΥ ΛΟΓΟΣ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΖΕΤΑΙ.
Ο ΔΕ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΦ ΟΣΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟ
ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ,ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΕΙ ΜΙΑ ΝΟΣΗΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ.
ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟΝ ΛΑΟΦΙΛΗ ΝΑΥΑΡΧΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΡΥΩΤΕΣ ΤΗΣ
ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΦΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΝΟ .
Ποιος να τον συμμαζέψει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήαφού είναι ασυγκράτητος και έχει φλομώσει τους πάντες με ...αναρίθμητες αρλούμπες!!!
Τώρα εδώ που τα λέμε δεν μπορεί να συγκριθεί ο Ναύαρχος με τον επαγγελματία Αγρότη - εργολάβο Οικοδομών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκρίνομε ανόμοια πράγματα.
"Η δημοκρατία των ανώριμων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν έρθει η "ελπίδα" κάναμε διακοπές σε μια σταθεροποιημένη, σχεδόν κανονική χώρα που ομως ατένιζε το μέλλον με αισιοδοξία. Ειχαμε μείωση της ανεργίας για δυο συνεχόμενα τρίμηνα μετά απο 4 έτη αύξησης, είχαμε αύξηση του ΑΕΠ για δυο συνεχόμενα τρίμηνα μετα απο 5 έτη συρρίκνωσης, ειχαμε ρεκόρ στον τουρισμό, ειχαμε ξανά ξένα κεφαλαία να επενδύουν μέσοβραχυπρόθεσμα στο ΧΑΑ, ειχαμε ανοιχτές τράπεζες πλήρως επαρκείς κεφαλαιακά να αρχίζουν επιλεκτικά να στηρίζουν την οικονομία και να αναδιαρθρωθούν τα κόκκινα δάνεια, ειχαμε επιστροφή των καταθέσεων ενώ των 130δις€, ειχαμε βγει στις αγορές και δανειστήκαμε με επιτόκια (10ετους) 4.2%, ειχαμε τις πρώτες επενδύσεις σε ΔΕΣΦΑ, ΑΔΜΗΕ, ΟΠΑΠ, ελληνικό, αεροδρόμια, ΟΣΕ κτλ είχαμε προβλέψεις για ένα 2015 με ανάπτυξη 2.9% και μείωση ανεργίας στο 20%, ειχαμε συμφωνήσει με τη τρόικα να μειωθεί ο ΕΝΦΙΑ και επίσης να μειωθεί ο φόρος στις επιχειρήσεις στο 20% (απο 26%), ειχαμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων και συζητούσαμε για τα μέτρα της 5ης αξιολόγησης για να βγούμε απο το μνημόνιο (email Χαρδούβελη 1δις€). Είχαμε σημαντική αύξηση του επιχειρηματικού και καταναλωτικού δείκτη εμπιστοσύνης και αύξηση της κατανάλωσης.
Και μετα οι βουλευτές ΔΕΝ ψήφισαν για ΠτΔ και οι ψηφοφόροι ψήφισαν ΠΑΛΙ λεφτά (και ανώδυνες λύσεις) υπάρχουν. ΟΧΙ κύριοι, δεν ευθύνεται ο ΣΥΡΙΖΑ ή ο Τσιπρας, ευθύνεστε εσείς που ψηφίσατε ένα προεκλογικό προγραμμα τόσο παραμυθένιο κ αβάσιμο που ουτε παιδάκι γυμνασίου θα επερνε στα σοβαρά. Λαϊκιστές και τυχοδιώκτες πολιτικοί πάντα θα υπάρχουν. Η ευθύνη βρίσκεται σε αυτούς που τους φέρνουν στην εξουσία
ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2015.
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ;
ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΑΛΜΑ Αρ.: 831 Ηµεροµηνία : 7/8/2015
Περιγραφή :Φορολογικά πρόστιµα και προσαυξήσεις
Λογαριασµός: 00.6821
ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΠΟΣΟ : 55.000,00
ΕΝΤΕΛΛΟΜΕΘΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ : 11.748,80
ΕΝΤΑΛΘΕΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ : 42.729,98
ΑΠΟΜΕΝΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ : 521,22
Στοιχεία ∆ικαιούχου ∆ΟΥ ΛΑΜΙΑΣ Εξόφληση προστίµων 11.748,80 ευρω από µισθώµατα παραλίας στη ∆ΟΥ Λαµίας
ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ,
ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ 55.000 ΓΙΟΥΡΟ.
ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
Τώρα δεν μπορεί ο φευγάτος και γραφικός Κρίτων ή Ράλλης ή Φίδι ή όπως αλλιώς θέλει να λέγεται , να γράφει εναντίων ευυπόληπτων πολιτών ,
ΑπάντησηΔιαγραφήπου έπαιρναν το μπιντέ τους στην κατσατράχι και τους έχει φάει η αλμύρα της θάλασσας, επειδή αυτός παίρνει ληγμένα χάπια .
Ας πάει σε ένα γιατρό να του γράψει καινούρια ποιο ευέλικτα χάπια….
Απο πληροφοριες μάθαμε η προσκληση για προβατινα στο Ρεγκίνι στο Ψαθά έγινε απο το Ναυαρχο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι την ονόμασαν "η Ωρα των Στρατηγών",θα πάνε και απο τον Σταρ Λαμίας να το καλύψουνε.
Αυριο θα ξερουμε.
Βρε παιδεία τον μπάρμπα του λέγανε Ναύαρχο και πίστεψε και αυτός ότι έγινε Ναύαρχος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ότι έχω ακούσει μόνιμος αρχιλοχίας ήτανε στο στρατό.
Το Ναύαρχος το είδε φαίνεται στον ύπνο του από το κούνημα που έχει φάει στις τορπιλακάτους.
ΝΑΥΑΡΧΕ ΓΕΛΙΜΠΟΥΡΔΕΖΟ ΑΛΑΞΕ ΓΡΑΜΜΗ ΠΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΠΕΡΝΑ ΣΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΤΑΚΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΟΥΡΟ.
Πως η παράδοση δένει με την σημερινή πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο φίδια μαυροκέφαλα και κολοβά ,
μου τηγανίσανε και αφού έφαγα,
μετά αποκοιμήθηκα.
Ο Πιπίλας ο Οικολόγος και ο Κανααδος αν θέλουν μπορούν να πάνε να δώσουν τα λιμάνια των πατεραδων τους στον ιδιώτη, και όχι το Λιμάνι που ανηκει στο Δημο
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Φροσάρα θα δώσει τη λύση με τις αγριοφωνάρες της...ξέρει να κρατάει επίπεδο πάνω από όλα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν με απατά η μνήμη μου, παλαιότερη μεν αλλά πρόσφατη σχετικά δήλωση του δημάρχου μας, λέει ότι το λιμάνι των Καμένων Βούρλων ανήκει στους ντόπιους και στους ερασιτέχνες ψαράδες. Επίσης αν δεν με απατά η μνήμη μου , κάπου το έχω δει σε ένα video καταγεγραμμένο αυτό ως δήλωση, και θα ψάξω να το βρω. Τώρα ξαφνικά τι άλλαξε? Πολύ ύποπτο!
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί ο δήμος θέλει να δώσει τα έσοδα του λιμανιού σε ιδιώτη? δηλαδή τόσα χρόνια προσπαθειών για νομιμοποίηση πάνε στράφι? ντροπή σας όλων εκεί μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπλόγκερ, το κοινωνικό του πρόσωπο ο δήμος δεν οφείλει να το δείξει στους ερασιτέχνες ψαράδες που κάνουν το χόμπι τους και ελλιμενίζουν την βάρκα τους τσάμπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά είναι να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο ανάπτυξης του τόπου. Καλύτερα 81 σκαφάτοι μη Καμενο-Βουρλιώτες που θα έχουν και πέντε φράγκα να παραπάνω να χαλάσουν στον τόπο μας παρά 81 ερασιτέχνες ψαράδες μπαταχτζήδες.
ανεξάρτητα του τι θα αποφασίσει το ΔΣ, το ποσό που εκτιμάται ως ετήσιο μίσθωμα από αρκετούς συμβούλους της πλειοψηφίας (πάντα για τη περίπτωση σύμβασης με ιδιώτη)είναι σχετικά μικρό και πλησιάζει το ποσό που αναφέρει ως ΄΄σούμα΄΄ ο μπλόγκερ... χαμηλές προσδοκίες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με την ενημέρωση που ο Δήμαρχος εκανε στο συνδυασμό του,και απο την συζήτηση που προέκυψε ,βγήκαν τα πρώτα συμπεράσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινώντας απο την Νομική εισηγητική έκθεση,και την κατ΄ουσία Αρχική θετική απόφαση του Δημ. Συμβουλίου θα πάει στο επόμενο βήμα τις οικονομικής επιτροπής οπου θα περάσει στο τεχνικοοικονομικη φάση οπου εν ολίγοις θα τεθούν τα παρακάτω:
Ο διαγωνισμός θα ειναι Διεθνής πλειοδοτικός με κλειστές προσφορές.
Επίσης η ολοκλήρωση του ενημερωτικού φακέλου οπου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει προς ενημέρωση θα ενπεριέχει ολες τις αμφίδρομες συμβατικές υποχρεώσεις και δικαιώματα του Δήμου και του Ιδιώτη.Π.Χ.Ετήσιο μίσθωμα,Διαρκεια σύμβασης,Αδειοδοτήση,επενδυτικό πρόγραμμα,εγγυηση καθαριότητα ,φωτισμοί κλπ.
Δηλαδή με μία κουβέντα μία καθόλα νόμιμη διαδικασία που εφαρμόζεται σε ολόκληρη την
επικράτεια οπου υπάρχουν θεσμοί δηλ Κράτος ,Περιφέρειες,Δήμοι.
Το συναισθηματικό κομμάτι είναι εκτός διαδικασίας και μπορεί αλλοι να το βλεπουν ετσι και αλλοι οχι.
Ενα ειναι σίγουρο οτι το προοπτικό ενός τέτοιου σχεδίου βάζει τέλος στο πως το βλέπει ο καθένας αλλα ορίζει επακριβώς πως το βλέπει ο θεσμός, που εχει και την πολιτική ευθύνη απο το αποτέλεσμα που θα προκύψει είτε θετικό ή οχι.
Άμα θες να κάνεις ανάπτυξη κύριος φτιάξε λιμάνι μεγάλο για τουρίστες και άσε αυτό που υπάρχει στην ησυχία του. Βάλε και ένα κόμιστρο να κονομας σαν δήμος και όλα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βρήκαμε τώρα. ότι έχει φτιαχτεί για του ντόπιους να το δίνουμε για να κονομήσουμε 5 ταβέρνες 3 μπαρ και 4 μαγαζιά με λουκουμάδες. Εμ αν είναι έτσι να δώσουμε και τις πλατείες να γίνουν ντισκοτεκ για τους τουρίστες και τους παραλίες για γυμνισμό στους γυμνιστές τουρίστες. Ρε πάτε καλά ρε? τι σκεπτικό είναι αυτό ? να φωνάξετε τους τουρίστες να σας ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές, γιατί αυτοί που θα κονομήσουν είναι λίγοι και δεν θα σας κάνουν δημάρχους πάλι.
διεθνής διαγωνισμός ?????? φσσσσσσσσσσσς σκίζει η ομάδα. Ρε δε πα να πνίγετε λέω εγώ. να δω ποιος θα φτιάξει την προκήρυξη και τι θα προβλέπει. θα την προσβάλω την ίδια ημέρα στα διοικητικά δικαστήρια. χαχαχαχαχαααα
ΑπάντησηΔιαγραφήMάλλον ο ιδιώτης εχει υποσχεθεί μίζα στον Δήμαρχο και τους λοιπούς εκεί μέσα δεν εξηγείται αλλιώς........εαν δεν ειναι ικανοι να διαχειριστούν ένα λιμανάκι 120 βαρκών τότε σκεφτείται ποσο ικανοι είναι να διαχειριστούν την αποχέτευση , το σχέδιο πόλεως , τον αιγιαλό και τα άλλα θέματα της πόλης μας!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαρχίσαν οι κλασικές... προειδοποιήσεις από τους κατοίκους πίσω από τις ...κεραίες!!! αλήθεια έχετε επιστρατεύσει και τον αγαπητικό συνταξιούχο μπασκετμπολίστα στον αγώνα σας???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι σε ιδιωτη το λιμανι.Μονη μας διεξοδος μια βολτα με την βαρκα,για ψαρεμα και τσιπουρο αρμενιζοντας.Μην μας το στερησετε ΚΑΙ αυτο.Να πληρωσουμε κατι για να δενουμε στο λιμανι αλλα οχι να μας πεταξετε εξω λες και ειναι δικο σας οικοπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντως ουτε και δικο σου παρανομε καταληψια
ΑπάντησηΔιαγραφήνα μείνει στο δήμο το λιμάνι. να βγάλει ένα κόμιστρο λογικό να πληρώνουμε, και να βγάζει και ο δήμος το κατι τις του . είστε περαστικοί και όχι μόνιμοι σε αυτή τη θέση. σας ψηφίσαμε να μας κάνετε την ζωή καλύτερη και όχι να μας ταλαιπωρήσετε
ΑπάντησηΔιαγραφήναι ναι σας ψηφισαμε για να μην πληρωνουμε και να πληρωνουν οι αλλοι τα εξοδα για μας ετσι ειμαστε εμεις δος μου και παρε αλλιως ξου θα βρουμε αλλο δημασρχο να μας κανει την παρανομεια μας καθεστος οπως εγινς με τους παραλιακους,ξεμπιξτε πρωτα εκεινους και μετα ευχαρίστως θα βγαλω οξω τη βαρκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πολλά τα λεφτά Άρη ……..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να πάει σε Ιδιώτη το Λιμάνι για το καλό όλων μας !!!!
MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ αναγνώστη και ανώνυμε σχολιαστή 2:17 απαντώ στις απόψεις σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν νομίζω ότι έχουμε εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη, με το ποιος μπορεί να έχει άποψη κα να την καταγράφει σε blogs, καθώς και ποιος είναι ο θεσμικός ρόλος του blog και του blogger.
Στο blog γράφουν ΟΛΟΙ την άποψη τους. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός ύπαρξης του. Άλλοι γράφουν επιστολή με την άποψη τους και την αποστέλλουν προς δημοσίευση, άλλοι γράφουν ένα σχόλιο με την άποψη τους (όπως εσύ καλή ώρα), και ενίοτε ο blogger γράφει την άποψη του, που κάποιοι έχουν αντίθετη άποψη (δικαίωμα τους) ενώ κάποιοι άλλοι συμφωνούν και τους καλύπτει αυτή η άποψη. Προφανώς εσύ μπέρδεψες τα δελτία ειδήσεων της ΕΤ1 & ΕΤ2 με το blog. Φίλε μου το Blog, έχει σκοπό, να καταθέτει ο κάθε ένας την άποψη του, ακόμα και ο Blogger. Πάει αυτό λοιπόν μην ξαναεπανέλθουμε.
Πάμε παρακάτω. Σωστά, και κακώς (κάκιστα για την ακρίβεια) πληρώνουν όλοι οι δημότες για τους 80-90 λεβέντες που έχουν την βάρκα τους στο λιμάνι, και ο δήμαρχος το συντηρεί με λεφτά του δήμου. Αυτό λέμε και εμείς. Να βάλει ο δήμαρχος τιμολόγιο ανάλογο και όποιος δεν πληρώνει να βγαίνει έξω. Οπότε σε αυτό συμφωνούμε μεταξύ μας, δηλαδή να μην πληρώνουν όλοι οι δημότες για να έχουν τις βάρκες τους στο λιμάνι.
Κατακρίνουμε λοιπόν τον δήμαρχο γιατί ενώ είχε την δυνατότητα από το 2015 (τότε νομιμοποιήθηκε το λιμάνι) να νοικοκυρέψει το λιμάνι, και να μην επικρατεί το χάος και η ανομία που επικρατεί τώρα, αυτός πέρα βρέχει, αδράνησε πανηγυρικά αλλά και εγκληματικά ταυτόχρονα. Άσε που σύμφωνα και με την άποψη και των δυο μας, κακώς συνεχίζουν όλοι οι δημότες να πληρώνουν για την συντήρηση – φύλαξη του λιμανιού ενώ θα έπρεπε να πληρώνουν μόνο όσοι έχουν βάρκες.
Κατά τα άλλα που γράφεις ως προς την ανικανότητα των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου και αν πρέπει τα σκουπίδια κλπ υπηρεσίες προς δημότες να δοθούν σε εργολάβο, δεν αφορούν αυτό το άρθρο.
Φιλικά o Blogger
Φιλε μπλοκερ,
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν κανεις μια βολτα σε σωστα μπλοκς και διαβασεις τον κωδικα δεοντολογιας που διεπει τους μπλοκερς, τοτε ισως απαγκιστρωθεις απο την τοπικιστικη νοοτροπια του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ.
οσο για τα σκουπιδια κλπ απλως σου τα ανεφερα ως προεκταση της δημοσιουπαλληλικης νοοτροπιας και 5θημερου μη κυλιομενης εργασιας.
το κλεινω εδω το θεμα διοτι δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση.
α χέστ’ποδάριας ρε γουρνάρ. τράβα στ’αλλα βλογς
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λιμάνι σε ιδίωτη-επιχειρηματία και οχι να μέινουν όπως είναι τα πράγματα έως σήμερα. Δηλαδή κάνένας να μην πληρώνει τίποτα και όλα τα έξοδα να τα πληρώνουν ΟΛΟΙ οι κάτοικοι του Δήμου .!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να πληρώνει ο κάτοικος στα Καραβίδια /Ανάβρα το χόμπυ του καθένα η την επιχειρηματική δραστηριότητα αυτών που κάνουν χρήση του λιμανιού ;;;
To τσάμπα τελείωσε .
ρε κουμπάρε, να πληρώνουν είπαμε όσοι έχουν βάρκα. αλλά να πληρώνουν στο δήμο και όχι σε κάποιον άσχετο που θα κονομήσει. στο κάτω κάτω αν μένουν τα λεφτά στο δήμο, και έχει λεφτά ο δήμος, θα κάνει και ένα έργο στα καραβίδια/ανάβρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστα είπε το ΔΣ οτι το λιμάνι σωστά πρέπει να πάει σε επιχειρηματία γνώστη του αντικειμένου!! επικεντρωθείτε σε αυτό .
ΑπάντησηΔιαγραφήH απόφαση για αξιοποίηση του λιμανιού είναι σωστή. Αντί να γίνονται σχόλια για παραίτηση του Δημάρχου κάθε φορά που δεν αρέσει κάποια απόφαση ,δείτε το αλλιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσα χρήματα ,έχουν πληρώσει έως σήμερα ,κάθε χρόνο οι βάρκες και όσοι έχουν σκάφος στο λιμάνι;;
Υπάρχει μία λίστα με τίς βάρκες και με τα ονόματα των ιδιοκτητών αυτών;;
Πόσα χρήματα έδωσαν στο Δημοτικό ταμείο κάθε χρόνο ο καθένας τους;
Πόσο καστιζει σήμερα στο Δήμο το λιμάνι;; ( Υπάλληλος ,καθαριότητα, ρεύμα , νερά ) και πόσα χρήματα έχει εισπράξει ;;
να βγούν όλες οι βάρκες έξω , και να είναι μέσα στο λιμάνι , μόνο που θα πληρώσουν προκαταβολικά το 2016 ,ώστε να έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν κάποια θέση .
Βρε τα ίδια πράγματα λέμε και εσείς κυνηγάτε την ουρά σας. Να πληρώνουν όσοι έχουν βάρκα αυτό λέμε και εμείς. Γιατί δεν βγάζει ένα τιμολόγιο ο δήμαρχος ανά θέση και όποιος δεν το πληρώσει να βγει έξω. Αυτό λέμε. Ρωτάμε γιατί συντηρεί την ανομία ο δήμαρχος εφόσον το λιμάνι είναι νόμιμο από πέρσι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια ανομία δεν σας πείραζε . Τώρα ξαφνικά γίνατε υπερασπιστές της τάξης και ηθικής. Κάποιο λάκο έχει η φάβα...
ΑπάντησηΔιαγραφή