13 Μαΐου 2015

Πρόσκληση για την Θρησκευτική Πανήγυρι στα Καμένα Βούρλα 17-18/5/2015

Σας  προσκαλούμε  να  τιμήσετε  με  την παρουσία  σας  τις  εορταστικές  εκδηλώσεις  για τη θρησκευτική πανήγυρη που διοργανώνει ο Δήμος μας.

 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ
  Απόγευμα 
    Ώρα 19:00 Πανηγυρικός  Εσπερινός
    Ώρα 20:30 Λιτάνευση του Ιερού  Λειψάνου και της  Εικόνας του Αγίου  Παντελεήμονα

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΪΟΥ
  Πρωί
    Ώρα 7.30  Όρθρος
    Ώρα 8:45 Πανηγυρική  Θεία  Λειτουργία
    Ώρα 9:45 Προσέλευση επισήμων
    Ώρα 10:00 Δοξολογία  

         Ο Δήμαρχος

           Συκιώτης Ιωάννης 

7 σχόλια:

  1. Πήξαμε στην τυπικότητα με τις ενημερωτικές προσκλήσεις, μία για "θρησκευτική πανύγηρι"
    μία με την ημεριδα για τα "κολοβακτήριδια" και τα βαρύγδουπα αποφθεγματα για τα λιγοστά και τεμπέλικα
    "σπερματοζωάρια" του Δημοτικού συμβουλίου?
    "Αι σιχτίρ" με αυτή την τυπικότητα που ειναι "οπισθογεμές" σύνδρομο για αποφυγή της ευθύνης.
    Ξεκουβαλάτε ρε μυξοπαρθένες με την ιδρωμένη γλουτιαία περιοχή της έδρας...... του Δήμου.
    Ενα "Καπέλο" στο ισόγειο κάνει με Δέκα πράσινα αιρετά ανθρωπάκια ,και μία στον όροφο
    κότα στρουμπουλή και διοπτροφόρος είναι πιο παραγωγική από όλο το βαρύγδουπο Αρχοντομάνι της "Ανατροπής".
    Ουστ ρε... απο το οπτικό μας πεδίο, μέχρι να ξεμπλοκάρετε από το εγκεφαλικό ,κοιτάξτε στο
    ανατολικομεσημβρινό δωματιάκι του πρώτου όροφου τι δούλεμα τρώτε σε συνενόηση με την "Αλογοουρά" και μετά
    τα ξαναλέμε
    Ζήτω η φάρμα των ζώων ....με τους δύο φοίνικες ???????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δε γίνεσαι πιο συγκεκριμένος; όλα συνθηματικά μας τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα λέει το μπόϊ!
    Όλες αυτές οι παρθένες (πρωτάρηδες στο κουρμπέτι), πάνω στις οποίες στηρίζεται το σταϊκουροαντωνιακό εγχείρημα με επικεφαλής τον απόντα Κότζακ, δεν καταλαβαίνουν τίποτα από διοίκηση.
    Γιατί μας τους επέβαλαν; Τόσο πίσω θέλουν να πάει αυτός ο τόπος;
    Οι δύο υπάλληλοι του Δήμου, που φωτογραφίζει το αγόρι (3.53μ.μ.), όντως προσπαθούν μα σώσουν την κατάσταση. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Οι 3-4 αυλικοί του επικεφαλής δεν συνεννοούνται καν μεταξύ τους και ο μπος (απων γαρ) δεν ασχολείται ούτε για να τους συντινίσει, ούτε για να αξιοποιήσει περισσότερους. Οι υπόλοιποι αρκούνται στο "γιες σερ" και ψηφίζουν τυφλά.
    Κρίμα για την χαμένη 5ετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα... μονίμως θα διαμαρτύρονται οτι και να πεί - οτι και να κάνει ο δήμαρχος.
    Είναι αυτό που λέμε στα πολιτισμένα κράτη ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
    3,53 - 10,07 έχεις να μας προτείνει τίποτα; Γιατί προφανώς ο Παταργίας δεν είχε, και βγήκε με 70% Ο Συκίωτης΄. Τι θα κάνουμε μετά από 4 1/2 χρόνια θα δούμε, όσο αφορά για χαμενη πενταετία του Δήμου, μην το λές έτσι, 'εμείς' έχουμε ψηφίσει ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ για πρωθυπουργό της χώρας και ο Συκίωτης για το Δήμο θα σε χαλάσει....Προχώρα παρακάτω, και κάνε προτάσεις, αν δεν έχεις, ρώτα να μάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ

    Πάντοτε η κριτική οδηγεί σε κοινότυπο αντίλογο,π.χ -εχεις να προτείνεις τίποτε;
    Δηλ,σχεδόν μία αποδοχή της υφισταμένης κατάστασης. Μά αν δεν απατώμαι υπάρχει
    πρόγραμμα , ας υλοποιηθεί επιτέλους.
    Αν πάλι υπάρχει πρόβλημα,ας ζητηθεί βοήθεια π.χ. από τον Τετριμίδα ή από τον Παταριά ή ακόμη
    και από τον Αντωνιου.
    Επίσης υπάρχουν φορείς και σύλλογοι που έχουν στελέχη δοκιμασμένα να αναλάβουν να βάλουν
    πλάτη στην προσπάθεια.
    Θα πρέπει όμως την μόχλευση να την κάνει η διοίκηση του Δήμου γιά να ανταποκριθούν οι άλλοι.
    Οσο για το αγόρι 3.53 μμ θα συμφωνούσα στα εξής:

    Στο Νομοτυπο ΑΡΙΣΤΑ
    Στην Κατάρτιση ΚΑΛΩΣ
    Στην Διαχειρηση ΣΩΣΤΑ
    Ομως στην εκπόνηση μελετών ΜΗΔΕΝ[εξαιρεση ο αγωγος ομβρίων Σκάρφειας]

    Το πρόβλημα αρχίζει όταν αρχίζει η ΔΙΧΟΓΝΩΜΙΑ και η ΑΝΤΙΘΕΣΗ μεταξύ Αυτοδιοικητικών και
    Υπαλληλων για τους προφανείς λόγους της διαφοράς της επιθυμητής ταχύτητας υλοποίησης έργου,
    και την εξ αυτού εκδηλη κρίση πανικού την εκλεγμένων για την πιθανή αποτυχία .

    Βέβαια και οι δύο πλευρές εχουν άδικο διότι,είναι δύο "συντεχνίες με διακριτά χαρακτηριστικά
    που δεν μπορούν να ομογενοποιηθούν ως υλικά ακατέργαστα και με σύνδρομα ψυχολογίας μη
    επιδεχόμενα καλλιέργεια ταυτισης.

    Η μέση οδός της συνενόησης που θα πρέπει να ακολουθηθεί περνάει μέσα απο το ΣΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΟΝ,
    το οποίον ρητό αν εφαρμοσθεί αμφίδρομα θα ισορροπήσει την κατάσταση.
    Επίσης συμφωνώ με το αγόρι 3.53 για το εγκεφαλικό σοκ των Αιρετών απο την πίεση μεγάλου ογκου
    πληροφοριακών δεδομένων προς διαχείρηση.

    Ας ξεχωρίσουν σε δύο κύριες κατηγορίες τα θέματα
    α] Τα επιθυμητά με βαθμό δυσκολίας μεγάλο άρα και ουτοπικά και μή εφαρμόσημα
    β] Τα επιθυμητά με βαθμό δυσκολίας χαμηλό άρα και εφικτά και υλοποιήσημα.

    Π.Χ. Η συνεχής ενασχόληση με ακίνητα του ΤΑΙΠΕΔ είναι χάσιμο χρόνου,αντίθετα ή συγκοινωνιακή
    σύνδεση με τα ΚΤΕΛ σε εκσυχρονιστική βάση[τερματικός σταθμός]θα φέρει αμεσα οικονομικά αποτελέσματα.
    Σε όλα αυτά τον ρόλο του καταλύτη τον παίζει η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ και όχι η ακινησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατί σκάβουν το βουνό φορτηγά δημ. συμβ. δίπλα στο βιολογικό; αρχίζει η επέκταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εξακολουθούν και σκάβουν φορτηγά δημοτ. συμβούλου;;; τί γίνεται;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γεια σου φίλε σχολιαστή
========================
Σε παρακαλώ γράψε την άποψη σου χωρίς να χρησιμοποιείς υβριστικούς ή υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά το ηλεκτρονικό σου ίχνος δεν είναι τόσο δυσδιάκριτο όσο νομίζεις, και ο ανώνυμος σχολιασμός παραμένει ανώνυμος μέχρι το όριο που σαφέστατα εγείρει θέμα συκοφαντικής δυσφήμισης προς άνθρωπο ή υβριστικού και υποτιμητικού μηνύματος.

Για να μην μακρηγορώ, τα ηλεκτρονικά ίχνη των σχολιαστών είναι στην διάθεση της κάθε αρχής που θα τα αναζητήσει, και τελικά είστε υπόλογοι σε αυτά που γράφετε εφόσον αυτά ξεφεύγουν από τα στενά όρια της κατάθεσης των απόψεων σας χωρίς να υβρίζετε και να προσβάλετε άλλους.

----------------------------
Οδηγίες
Γράψτε το σχόλιο σας, πληκτρολογήστε το νουμεράκι ή την φράση που βλέπετε, επιλέξτε την ταυτότητα που επιθυμείτε πχ ανώνυμος κάνοντας check στην ανάλογη επιλογή και στην συνέχεια κάντε click στο πορτοκαλί πλαίσιο για δημοσίευση.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Πρέπει να πληκτρολογήσετε υποχρεωτικά το νούμερο - κείμενο επαλήθευσης (Captcha) που βλέπετε κάτω από το σχόλιο σας, πριν την επιλογή της ταυτότητας σας, για να καταχωρηθεί το σχόλιο σας.